[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.039.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
Hey geinig, kun je eens wat foto's plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441148

http://www.focalprice.com...et_Alarm_Clock_White.html

Deze is het. Kost hoer overal 30 tot 40 euro. En is precies dezelfde. Komt in dezelfde doos etc. Met duidelijk genruiksaanwijzing.

Tevens 2 game modussen? er op, moeten wel nog 6 AA batterijen in, 4 voor de wekker en 2 voor het 'pistool' zeg maar.. Maar werkt goed, is wel grappig wakker worden.

Je moet wel zelf een deuntje opnemen, er zit geen FM functie oid. op,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:39
Wceend schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:26:
[...]

Ik claim nu ook gewoon DX items bij paypal. Het duurt te lang en ze reageren nergens op of je krijgt een refund in shop credits wat ook al niet echt lekker is.
denk dat ik dat ook maar overweeg, heb het nog geprobeerd (refund na cancelling order) middels een mail naar sales@dealextreme.com maar na 3 dagen nog geen gehoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982

Hey,

Ik heb een vraag hoe kan ik op eforchina een order cancelen? het is een order van 70,- met dhl shipping hij staat nog op paid en heb al 3 emails gestuurd mij hij wordt maar niet gecanceld en krijg maar geen reactie terug. en aangezien het bedrijf daar nu al zoonbeetje weer sluit omdat het daar alweer 17:07 is.. hoe kan ik dit cancelen? heb het voor iemand besteld maar die heeft er geen intresse meer in.. dus zit ik straks met iets wat ik totaal niet wil en dan ook nog 70 euro kwijt.. pleas help!:O

er staat bij 1-3 days till shipped dus daar heb ik toch geluk mee het is gister avond besteld. pleas help iemand:O

en klopt het soms dat je track en tracé nummer niet werkt op DHL website? kon gisteren wel men track en tracé nummer gebruiken maar nu zegt die dat er niks is..

alvast bedankt hoop op een snel antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-06 14:23
Blog van DX over de vertragingen in het verwerkingsprocess om dit moment. Ook weer een nieuwe inkijk in het nieuwe magazijn dat ze hebben.

http://blog.dealextreme.c...to-speed-up-the-dispatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
clonedonkey schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:05:
Blog van DX over de vertragingen in het verwerkingsprocess om dit moment. Ook weer een nieuwe inkijk in het nieuwe magazijn dat ze hebben.

http://blog.dealextreme.c...to-speed-up-the-dispatch/
Ik heb het idee dat het er wel iets beter is gemaakt dan dat heet er daadwerkelijk uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Afbeeldingslocatie: http://blog.dealextreme.com/wp-content/uploads/2012/02/03.jpg

Veel locaties, maar je ziet dat op elke locatie maar 2 of 3 producten staan. Weinig voorraad dus. Er zou per locatie een pallet vol moeten staan maar dat is bij DX dus niet zo. Vandaar de lange order picking tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11-2024
Mastermind schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 17:38:
[afbeelding]

Veel locaties, maar je ziet dat op elke locatie maar 2 of 3 producten staan. Weinig voorraad dus. Er zou per locatie een pallet vol moeten staan maar dat is bij DX dus niet zo. Vandaar de lange order picking tijden!
dat is wel goedkoper voor hun vooraad kost geld maar ik heb wel het idee dat de laatste tijd steeds langer duurt ik bestel voortaan maar bij focal of everbuy :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Everbuying? Die sturen producten niet op in een order, en zeggen vervolgens dat ze het geld refunden, maar doen dat gewoon niet! Ben voor 120 euro genaaid door hun.
Google maar eens, ik ben niet de enige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 399982 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 10:08:
Hey,

Ik heb een vraag hoe kan ik op eforchina een order cancelen? het is een order van 70,- met dhl shipping hij staat nog op paid en heb al 3 emails gestuurd mij hij wordt maar niet gecanceld en krijg maar geen reactie terug. en aangezien het bedrijf daar nu al zoonbeetje weer sluit omdat het daar alweer 17:07 is.. hoe kan ik dit cancelen? heb het voor iemand besteld maar die heeft er geen intresse meer in.. dus zit ik straks met iets wat ik totaal niet wil en dan ook nog 70 euro kwijt.. pleas help!:O

er staat bij 1-3 days till shipped dus daar heb ik toch geluk mee het is gister avond besteld. pleas help iemand:O

en klopt het soms dat je track en tracé nummer niet werkt op DHL website? kon gisteren wel men track en tracé nummer gebruiken maar nu zegt die dat er niks is..

alvast bedankt hoop op een snel antwoord!
Als je met Paypal betaald heb, via daar annuleren.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397820

Ik ben van plan om een Blauwe laser te kopen en een Light in the dark panel om met die laser op te schrijven,

ong 50 euro, ik zo wel graag eentje hebbe voor dat geld die ook kan branden, dus ong 200mw.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430972

Als je bij Dealextreme dingen besteld die minder kosten dan 15$, krijg je dan een tracking nummer?
Ik zou 2 items willen bestellen, het ene kost 6$ en het andere 4$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404687

Anoniem: 430972 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:58:
Als je bij Dealextreme dingen besteld die minder kosten dan 15$, krijg je dan een tracking nummer?
Ik zou 2 items willen bestellen, het ene kost 6$ en het andere 4$.
Voor 1,7usd kan je pakket met tracking number laten versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yorin schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:40:
[...]

Als je met Paypal betaald heb, via daar annuleren.
Kan niet meer omdat de betaling al met succes aan het is betaald.. Heb al meerdere emails gestuurd maar nog geen reactie gehad.. Ik hoop echt dat dr order wordt gecanceld.. Weet iemand nog een tip????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag deel 1 van m'n DX bestelling binnen gekregen (16 januari besteld). Nu de rest nog.

[ Voor 13% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-02-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 397820 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:23:
Ik ben van plan om een Blauwe laser te kopen en een Light in the dark panel om met die laser op te schrijven,

ong 50 euro, ik zo wel graag eentje hebbe voor dat geld die ook kan branden, dus ong 200mw.

Alvast bedankt!!
Je weet dat in Europa een laser maar tot 5mW is toegestaan een dat je nu iets vraagt wat niet mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 399982 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:52:
[...]

Kan niet meer omdat de betaling al met succes aan het is betaald.. Heb al meerdere emails gestuurd maar nog geen reactie gehad.. Ik hoop echt dat dr order wordt gecanceld.. Weet iemand nog een tip????
Als je een 'klacht' indient bij Paypal, kan je via daar je geld terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yorin schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 05:40:
[...]

Als je een 'klacht' indient bij Paypal, kan je via daar je geld terugkrijgen.
Ik heb zojuist een geschill aan gemaakt. Hopen dat het goedkomt.. In iedergeval weet ik nu wel datde service van eforchina echt helemaal NIKS is.l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verstekbakker schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 03:23:
[...]

Je weet dat in Europa een laser maar tot 5mW is toegestaan een dat je nu iets vraagt wat niet mag?
Ik heb eerder in dit topic gehoord dat dit voor buitengebruik 5mW is maar als je hen binnen gebruikt hij tot 200mw+ mag ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 14:27

P-ter

...

Zo snel had ik niet verwacht mijn bestellingen binnen te krijgen:

Tinydeal: 31-01 besteld: 09-02 in huis
Buyincoins: 31-01 besteld: 09-02 in huis.

Wel gek dat het beide kleine enveloppen waren, maar dat de laatste met pakketpost kwam en van Tinydeal gewoon met de postbode meegekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ok, laten we een overzichtje maken van betrouwbare chinese webshops

Negatief:
:( Everbuying.com: Stort het geld niet terug als een item niet verzonden is of defect is. Proberen je erin te luizen om een paypal dispute te annuleren (dat dus nooit doen!).
:( DealExtreme: Sinds kort ook Extreme traag met het collecten van items
:( Lightake.com: Ook zeer traag met het collecten van items: Bij mij nu al >2 weken op "Collecting products"

Positief:
:) [url=http;//www.tinydeal.com]Tinydeal.com[/url]
:) Buyincoins.com
:) Focalprice.com (wel zeer trage site)

Graag aanvullingen met ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:44
Ik denk dat het niet eenvoudig is om zomaar een lijst met betrouwbare en niet betrouwbare webshops te maken, iedereen heeft weer andere ervaring ermee.

Lightake.com vind ik juist goed, collecting products kan soms wat langer duren, maar dat ligt dan denk ik aan de leverancier. Uit ervaring weet ik dat, als ze producten wel in stock hebben, ze het ook in een dag verzenden.

Focalprice en Buyincoins hebben geloof ik vaak last van DDoSers, en daarom is de site heel traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff... Dealextreme! Wat een drama! Reageren nergens meer op. Heb een order gecanceld, aangezien het product niet op voorraad was, hebben nog steeds niets gerefund, en wacht nu al zeker een flinke tijd op een setje oordoppen, die er nog niet zijn, ben haast bang dat t niet meer komt.

Focal price daar in tegen, top! Snelle levering, in vergelijking met dealextreme dan, en goede en vlotte service. Ideaal!

Everbying wacht ik nog op een nagel knipper.... Ben benieuwd of die komt haha was ook maar 0,01 cent dus maakt eigenlijk niet uit maar we zullenw el zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316583

Anoniem: 441148 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:12:
Everbying wacht ik nog op een nagel knipper.... Ben benieuwd of die komt haha was ook maar 0,01 cent dus maakt eigenlijk niet uit maar we zullenw el zien
Daar wacht ik ook nog op. Status staat hier nog steeds op 'Paid' trouwens. Bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Ik wacht nog op een aantal bestellingen van :
  • Everbuying
  • Suntekstore
  • Fadbus
  • Buyincoins (een latere bestelling)
  • DealExtreme
  • Sunsky
  • PandaWill
  • AllPMP.com
Ik zal de ervaringen hier wel posten. Ik moet zeggen dat BuyIncoins tot nu toe de snelste order picker is. Van het grootste deel heb ik verzendbevestiging gekregen binnen 1-2 dagen. TinyDeal ook vrij snel. Bij Pandawill, DealExtreme en Sunsky heb ik die nog niet ontvangen (DealExtreme 1 februari en de rest 6 februari besteld).

Wat ik overigens bij BuyInCoins grappig vind is dat ze een foto maken van je pakje en dat bij de orderdetails plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:15

rg-mohwa

Phoe Hé

Anoniem: 316583 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:53:
[...]

Daar wacht ik ook nog op. Status staat hier nog steeds op 'Paid' trouwens. Bij jou ook?
Ik kreeg hem gisteren binnen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7j2idnHxahW287NwYpVGwReq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist pakte van EforChina binnen gekregen 2 oordoppen. duurde 3 dagen dinsdag besteld woensdag verzonden om 12 uur bij de deur vandaag!:)

en kreeg ook bij de post een inklaring van NLpost en heb het zojuist allemaal ingevuld wanneer kan ik dit pakketje verwachten?

Mvg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Hebben jullie overigens nog ervaringen met MicroSD kaartjes uit China?
Ik lees wel slechte verhalen over USB-sticks, ik verwacht eigenlijk hetzelfde met MicroSD maar of dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Anoniem: 397820 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 07:36:
[...]

Ik heb eerder in dit topic gehoord dat dit voor buitengebruik 5mW is maar als je hen binnen gebruikt hij tot 200mw+ mag ofso.
Nee, dat is niet waar. Klasse II lasers mogen tot 5 mW zijn anders kun je er heel erg makkelijk mensen vlekken op het netvlies mee branden. Heb zelf ook een paar vlekjes waarop ik niet meer zie met m'n linkeroog, ik kan je verzekeren: vermijd dat.

Grotere lasers mogen, maar dan moeten er meer veiligheidsmaatregelen zijn, zoals slotjes en andere types knoppen. Ze mogen niet gewoon in penlaser formaat. Welke je ook koopt: wees er echt voorzichtig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jasper Janssen schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:14:
[...]

Nee, dat is niet waar. Klasse II lasers mogen tot 5 mW zijn anders kun je er heel erg makkelijk mensen vlekken op het netvlies mee branden. Heb zelf ook een paar vlekjes waarop ik niet meer zie met m'n linkeroog, ik kan je verzekeren: vermijd dat.

Grotere lasers mogen, maar dan moeten er meer veiligheidsmaatregelen zijn, zoals slotjes en andere types knoppen. Ze mogen niet gewoon in penlaser formaat. Welke je ook koopt: wees er echt voorzichtig mee.
Hoe bedoel je vlekjes?

Hoe kun je zien je een vlekje hebt?
Ik had vroeger een rode 200mw laser en zonder bescherming.

Die van DX vroeger.

Ik hoop en denk ik niet zo een "vlekje" heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34
en kreeg ook bij de post een inklaring van NLpost en heb het zojuist allemaal ingevuld wanneer kan ik dit pakketje verwachten?
Zou op rond de week rekenen. BTW etc. moet je wel bij de postbode/postkantoor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

exelletor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:45:
[...]

Zou op rond de week rekenen. BTW etc. moet je wel bij de postbode/postkantoor betalen.
Het bedrag zat onder de € 22.- dus an hoef ik toch niks te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 18:59
als de waarden onder de 22 euro is hoef je idd niets te betalen, als ze een fout maken dan zou je mss wel moeten betalen en je geld na wat moeite terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:04
Ik heb toch maar gekozen voor de Huawei U8860 ($351,29 totaal met screen protector en insurance) omdat de Xiaomi m1 haast niet te krijgen is op een normale manier. En ik vond de nieuwe Meizu toch wat te duur.
Ik heb de telefoon gekocht bij www.hotmid.com en binnen 8 uur was het pakketje al de deur uit (volgens hun). Nu maar afwachten hoelang het duurt voordat het pakketje er is.
Als er iemand ook wat gaat bestellen bij hotmid; hou er rekening mee dat er nog verzendkosten bij komen in mijn geval was dat $17.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 10:12
Ik heb voor het eerst ook 2 brieven gekregen voor Inklaring.
1e pakket moest ik 18,70 voor betalen.
en het 2e pakket 0 euro.

valt nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inderdaad de status nog op 'paid' staan.

Vandaag zijn er 2 pakketjes van Focalprice vertrokken. Ben benieuwd hoelang het duurt.

Heb trouwens de App van Hong Kong Post op de telefoon. Ideaal! Kan je je zendingen gewoon in zetten, welke verstuurd zijn met HK, en dan kan je ze tracken.

Nog steeds geen bericht van DealExtreme. Beetje jammer van ze! Heb al een email gestuurd aan sales@dealextreme.com maar nog geen bericht. Ook van me ticket niks gehoord... slecht!

Trouwens, wacht ook nog op een pakketje van DX. Gewoon met de post verzonden. Dat heeft ongeveer de zelfde levertijd als een pakketje wat met tracking nummer gestuurd wordt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11-2024
wat gaaf voor 1 cent de halve wereld over hahaha

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 18:34
saveljos schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:59:
als de waarden onder de 22 euro is hoef je idd niets te betalen, als ze een fout maken dan zou je mss wel moeten betalen en je geld na wat moeite terug krijgen.
Ja wel, 12eur administratiekosten.
Althans, zo staat het op PostNL website.

[ Voor 6% gewijzigd door exelletor op 10-02-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Heb het ook eergisteren in mijn brievenbus kunnen vinden. Kwaliteit is zoals men kan verwachten van 1 cent (niet goed, maar ook niet zeer slecht).
Anoniem: 399982 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 17:57:
[...]

Het bedrag zat onder de € 22.- dus an hoef ik toch niks te betalen?
Het ligt waarschijnlijk aan de manier van verzending, heb jij het via EMS verzonden (waardoor je het sneller in huis hebt), dan zou je rekening moeten houden met de inklaringskosten volgens onderstaande tekst.
Voor EMS-(koeriers)zendingen welke niet aan deze voorschriften voldoen moet een formele uitgebreide invoeraangifte gedaan worden. PostNL neemt in dat geval contact op met de ontvanger om de aanvullend benodigde gegevens op te vragen terwijl de zending wordt opgeslagen. In dat geval is deze zending onderhevig aan inklaringskosten ook al worden de douanerechten, btw en/of andere invoerheffingen nadien mogelijk vastgesteld op € 0,00.

[ Voor 52% gewijzigd door Exor op 10-02-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Sorry dubbelpost.

[ Voor 97% gewijzigd door Exor op 10-02-2012 23:20 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Mijn nieuwe accu voor mijn iPhone is inmiddels verstuurd door dealextreme, valt me nog mee na de berichten in deze tread. Bataling via paypal was rond 3 februari, dus heeft ze een week gekost om het op te sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Diablow op 11-02-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

exelletor schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 22:46:
[...]

Ja wel, 12eur administratiekosten.
Althans, zo staat het op PostNL website.
ow oke wat een onzin maarja,

als ze dus mijn brief binnen hebben gekregen ergens volgendeweek gaan ze het pakketje dan ook nog openmaken? of hoe zit dit allemaal? ben er helemaal nieuw in haha weet in ieder geval wel dat DHL echt top service heeft. maar dit is gewoon via HonkKongPost gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afgelopen dinsdag wat besteld bij Volumerate.com (a DX.com bedrijf) en het is woensdag al verzonden nadat ze contact met me hadden opgenomen, omdat er met de wisselkoers iets mis ging. Het kan dus wel snel gaan bij DX. Bij Volumerate heb je btw wel verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:04
Mastermind schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:02:

Negatief:
:( Everbuying.com: Stort het geld niet terug als een item niet verzonden is of defect is. Proberen je erin te luizen om een paypal dispute te annuleren (dat dus nooit doen!).
:( DealExtreme: Sinds kort ook Extreme traag met het collecten van items

Positief:
:) [url=http;//www.tinydeal.com]Tinydeal.com[/url]
:) Buyincoins.com
:) Focalprice.com (wel zeer trage site)
Negatief:
:( Everbuying.com: Stort het geld niet terug als een item niet verzonden is of defect is. Proberen je erin te luizen om een paypal dispute te annuleren (dat dus nooit doen!). Hebben ook nog wel is mensen die in forums posten voor hun in slecht engels. "verkapte" reclame.
:( DealExtreme: Grootste assortiement van alle webshops. Maar dat brengt ook extreme na-delen met zich mee. Weinig op vooraad, slechte vooraad management (online). Dus langzame verzending en collecting. Service laat ook ten wensen over omdat het gewoon te grote website is met te weinig service medewerkers.

Positief:
_/-\o_ Buyincoins.com Extreem snelle verzending en goede service. (Soms last van DDos op de site, dus dan langzaam/slecht werkend)
:) Focalprice.com Groot assortiment, proffesioneel. (wel soms trage site)
:) Lightake.com Voorheen Popbuying, site van Jack aka Guodong Peng. Betrouwbaar, soms wat trage collecting. Maar daarintegen wel prima service en als iets op vooraad is wordt het ook gewoon volgende dag al geshipped.
:) Tinydeal.com Gewoon prima
:) Priceangels.com Gewoon "ok" redelijk assoritment.
:) Pandawill.com Groot assortiment, soms iets trager met shipping maar over het algemeen prima. Ook aardige service via Chat.
:) Geartaker.com Prima shop, soms verzendkosten(dus even op letten!)
:) Mp4Nation.net Goede prijs/kwaliteit geluidsapperatuur.
:) Dinodirect.com Grote shop, groot assortiment dus soms wat onpersonelijke service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Misschien dit soort reviewtjes in OP zetten? Ik bestel laatste tijd alleen bij BIC omdat het goedkoop en snel is. DX is volgens mij te groot geworden, waardoor ze weinig op voorraad/trage verzending hebben. Binnenkort is Focalprice proberen, die hebben ook groot assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H92! schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:40:
Misschien dit soort reviewtjes in OP zetten? Ik bestel laatste tijd alleen bij BIC omdat het goedkoop en snel is. DX is volgens mij te groot geworden, waardoor ze weinig op voorraad/trage verzending hebben. Binnenkort is Focalprice proberen, die hebben ook groot assortiment.
ik heb zelf een zeer slechte ervaring met DX, laatst een order 4 week backorder daarna gecanceld duurde ook nog is 2-3 week voordat ik men geld een x kreeg. Met Focalprice heb ik een zeer GOEIE ervaring. had er oordopjes voor me iPhone besteld die je normaal ook van apple krijgt, de voice control werkte niet goed kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. en het is zeer sneller levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 22:32
Pff heb nog steeds mijn bestelling van 12-01-2012 niet binnen van DX. Er staat wel dat die partially shipped is paar dagen geleden. Kan ik de overige cancelen en mijn geld terugvragen? Hoewel dat waarschijnlijk ook lang zal duren als je op hun antwoord moet wachten. Is mijn 4e keer dat ik wat bestel bij hun en de vorige gingen allemaal snel en perfect, dit keer helaas heel wat minder..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DX.com
27-12 oordopjes besteld
28-12 status op backorder
20-1 status op prepare shipment (ondertussen verhuisd en wijziging doorgegeven)
28-1 status nog steeds op prepare shipment, contact opgenomen, Eerst was het door Chinees Nieuwjaar, ok te begrijpen, zou binnen 2-4 dagen verschepen. Na 6 dagen weer contact opgenomen, "computer storing, geen idee wanneer het binnenkomt, wilt u een refund?" "ja doe maar, haal ze wel lokaal hier"
6-2 cancel shipment
7-2 shipment complete :? :?
dus geen refund maar toch verscheept, lekker zooitje daar
11-2 pakket nog niet ontvangen (woon ongeveer 30min met de metro van hun magazijn dus pakketje had hier al moeten zijn

DX.com was ooit leuk maar nu te duur en te langzaam (en kan hier lokaal nog goedkoper inkopen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 10:55
Dealextreme is idd erg langzaam geworden:
• 5 januari een draadloos toetselbord/touchpad combo besteld vanuit het UK magazijn, zou dus binnen een week geleverd worden
• prepare shipment - backorder - prepare shipment - backorder
• 30 januari na chinees nieuwjaar contact opgenomen: er lag nog één exemplaar op voorraad, en die zou direct naar me worden verzonden. Binnen een paar werkdagen zou ik m'n bestelling hebben.
• Deze week weer contact gehad, product niet op voorraad, wilt u wachten of cancelen? Nou ja goed, ik wacht wel, heb er geen bloedspoed mee, maar dit begint wel absurd lang te duren. Heb het hierna voorlopig wel gehad met DX :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 23:13

RobertowNL

For your gear!

tokko1 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:28:
[...]

Negatief:
:( Everbuying.com: Stort het geld niet terug als een item niet verzonden is of defect is. Proberen je erin te luizen om een paypal dispute te annuleren (dat dus nooit doen!). Hebben ook nog wel is mensen die in forums posten voor hun in slecht engels. "verkapte" reclame.
Zelfde ervaring hier, traag. Bij niet ontvangen vragen of je nog een 9 dgen wil wachten (tot buiten claim tijd van Paypal).
Ook nog één positief puntje, de 1 cent deals, die komen tot nu toe nog altijd binnen 8)7. (duurt wel verschrikkelijk lang)
Staan ook bekend onder: Ahappydeal
:( DealExtreme: Grootste assortiement van alle webshops. Maar dat brengt ook extreme na-delen met zich mee. Weinig op vooraad, slechte vooraad management (online). Dus langzame verzending en collecting. Service laat ook ten wensen over omdat het gewoon te grote website is met te weinig service medewerkers.
DX is inderdaad traag, het is dan ook een soort verkapte taobao agent/tussenhandelaar, die in opdracht van jou de artikelen bij de leveranciers besteld. Om de levertijden enigszins onder controle te houden houden ze een (te) kleine voorraad aan. Leveranciers zijn helaas vaak niet eerlijk/duidelijk over de levertijd waardoor je lang moet wachten.
Positief:
_/-\o_ Buyincoins.com Extreem snelle verzending en goede service. (Soms last van DDos op de site, dus dan langzaam/slecht werkend)
Toppers: service, prijs en snelheid (6 dagen via singapore post). Alleen nog een goede site en het komt goed.
:) Focalprice.com Groot assortiment, proffesioneel. (wel soms trage site)
:) Lightake.com Voorheen Popbuying, site van Jack aka Guodong Peng. Betrouwbaar, soms wat trage collecting. Maar daarintegen wel prima service en als iets op vooraad is wordt het ook gewoon volgende dag al geshipped.
Jack _/-\o_ Meer hoef ik tegen Tokko niet te zeggen ;)
Service van Lightake is prima, verzending tot nu toe ook altijd nog binnen de week.
:) Tinydeal.com Gewoon prima
Zoek ze eens op op Youtube, ge-wel-dig 8)7
één order geplaatst, duurde twee weken voor verzenden. verder wel een redelijke shop naar mijn idee.
:) Priceangels.com Gewoon "ok" redelijk assoritment.
Priceangels is wel redelijk, soms net als bij DX leuke acties. (en ook 1 cent deals)
:) Pandawill.com Groot assortiment, soms iets trager met shipping maar over het algemeen prima. Ook aardige service via Chat.
De service en ondersteuning is daar goed, zowel via chat als de tickets. Soms inderdaad wat traag met shipping. Prijzen zijn in de meeste gevallen ook redelijk scherp.
:) Geartaker.com Prima shop, soms verzendkosten(dus even op letten!)
:) Mp4Nation.net Goede prijs/kwaliteit geluidsapperatuur.
Prima inderdaad, vaak rebranded oordopjes/headsets zie topic: link
:) Dinodirect.com Grote shop, groot assortiment dus soms wat onpersonelijke service.
_/-\o_ MisterTao Goede TaoBao agent, voor de spullen die niet op de sites te krijgen zijn.

Verder (al dan niet al gemeld):
- BIC is ook aanwezig op Ebay (zelfde prijzen als site, helaas geen coupon)
- Voor grote orders is het te overwegen om DHL te gebruiken, levering binnen 5 dagen, en snelle douane afhandeling voor soms minder dan 15 euro. Mij het geld wel waard omdat bij grote orders de kans op inklaringskosten bij PostNL veel groter is (tevens heeft DHL een beter systeem bij kapotte pakketjes/zoek geraakte pakketjes)
- Statusen op http://intmail.183.com.cn (Chinapost tracking):
Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = ....

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 12-02-2012 18:33 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 08:20
Ik heb vandaag 4 led's en een bluetooth adapter gekocht bij Dealextreme, het gaat via air mail.
Iemand een idee hoelang dit gaat duren?
Nog een vraagje,waarom is er eigenlijk in Nederland geen EMS beschikbaar en in Belgie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
luuj schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:30:
Ik heb vandaag 4 led's en een bluetooth adapter gekocht bij Dealextreme, het gaat via air mail.
Gebruikt men tegenwoordig de zoekfunctie nog wel eens? Leest men nog wel voorgaande posts? het lijkt van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plexcon
  • Laatst online: 25-06-2024
luuj schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:30:
Estimated Delivery Time:
Airmail: 10 to 21 days.
EMS: 7 to 14 days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Laatst online: 30-05 08:20
Danku Plexcon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
Lukt het iemand om de china-mail tracking site te gebruiken (http://intmail.183.com.cn)

Bestelling bij focalprice geshipped op 1 feb, maar tot nu toe kan ik hem niet tracken.

(focal price zegt nog ff afwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bwha,

HongKongPost is vrij snel hoor,

Mijne was Zondag verzonden naar HKPost Dinsdag verzonden als ik het me goed herinner, en Vrijdag had ik hem al!

UPS etc is uiteraard sneller, maar als je buite season besteld vallen ze best mee!

ChinaPost is weer wat anders,
Gewoon weg hun Tracking is een ramp.
Je krijgt bijna niks van informatie "Tracking dus" en ze zijn vrij traag.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 397820 op 12-02-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

rcarter schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:46:
Lukt het iemand om de china-mail tracking site te gebruiken (http://intmail.183.com.cn)

Bestelling bij focalprice geshipped op 1 feb, maar tot nu toe kan ik hem niet tracken.

Het kunnen traceren van pakketjes duurt in de regel tussen de 6 en 8 dagen, soms heb ik een uitloop naar 15 dagen meegemaakt. Maar ik denk dat dit probleem eerder bij de shop / post tussen handelaar* zit dan bij ChinaPost zelf.

Als bij CP direct wat gepost is het vaak binnen 2 dagen al te traceren.

*Veel shops/ebayers lijken bij CP (omdat dit duurder is) post te dumpen bij een soort van inkoop firma, bijvoorbeeld 4PX (''Nederlands'' voorbeeld: parcel international). Die wachten tot ze een bepaald aantal pakketten hebben en bieden dit ineens aan bij CP om zo een hogere korting te krijgen. Bij veel pakketjes vast de moeite waard.

Dealextreme heeft toen ze net begonnen met CP een paar probleempjes gehad met een paar handelaren waardoor enkele honderden orders een delay van meer dan 1.5 maand hebben gehad (zat ook één van mij tussen, heeft er twee maand over gedaan).

Gebruik bij het traceren op de site altijd: Item tracking, daar staan alle stappen die het pakketje tot dan toe doorlopen heeft en geeft daardoor soms meer duidelijkheid.
Anoniem: 397820 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:56:
Bwha,

HongKongPost is vrij snel hoor,

Mijne was Zondag verzonden naar HKPost Dinsdag verzonden als ik het me goed herinner, en Vrijdag had ik hem al!
Op het moment zijn ze inderdaad snel, een jaar geleden was dat wel anders ;(
UPS etc is uiteraard sneller, maar als je buite season besteld vallen ze best mee!
Daar betaal je dan ook naar, DHL/UPS/FEDEX/etc, zijn premium verzend methodes: snel, zeker en duurder.
ChinaPost is weer wat anders,
Gewoon weg hun Tracking is een ramp.
Je krijgt bijna niks van informatie "Tracking dus" en ze zijn vrij traag.
Tracking werkte de laatste tijd inderdaad slecht, eerder liep dit altijd perfect. Hoop nog steeds dat dat weer terug komt.
Zelf vind ik dat de tracking genoeg info geeft (als het werkt), je kan zien waar je pakketje is (land) en wat de status is.

[ Voor 25% gewijzigd door RobertowNL op 12-02-2012 23:38 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

Peetman

Tjah....

Vandaag een 2e mail gekregen van Dealextreme dat m'n shipment verzonden is. 2 februari 2 kabeltjes besteld, 4 feb verzonden, uiteindelijk op 10 feb bij HK post verstuurd en nu krijg ik nog een keer de mail dat m'n order verzonden is en een nieuwe trackingcode voor HK post.

Ben benieuwd of ik 2 pakketjes ga krijgen, voorlopig wacht ik nog op de eerste, maar dat zal nog wel een week duren.

Gaat voor zover ik kan zien niet over deelzendingen, in beide mails staat alle 2 de kabeltjes vermeld als items in de zending.

[ Voor 14% gewijzigd door Peetman op 13-02-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Buyincoins is inderdaad heel snel met shippen!
Gisteravond een bestelling gedaan en net een mail gekregen dat hij geshipt is!

Lightake daarentegen heeft zaterdag gemaild dat ze de order die dag zouden shippen, maar er is nog steeds niks gebeurd. Staat al >2 weken op "Collecting products".. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland83
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-06 20:04
Ik heb ook het idee dat DealExtreme de laatste tijd minder is geworden. Ik heb er nu sinds begin 2009 17 dingen besteld, en alles is keurig aangekomen. Ook heb ik nooit inklaringskosten o.i.d. hoeven betalen, al was het duurste pakket 30 dollar. In 2009 duurde het twee dagen om het op te sturen, nu kan het wel 4 dagen duren.

Ik vind wel dat het ticketingsysteem prima in orde is. Als je gevonden hebt waar je moet zijn voor een specifieke vraag, dan wordt die vraag meestal de tweede volgende dag beantwoord. Er zit een flink tijdsverschil met China, en ik gok dat het personeel aardig onderbezet is. Toch: binnen twee dagen antwoorden is prima, zeker gezien de prijzen die DX hanteert.

Sinds de opening van dx.com en de vestigingen buiten Hong Kong lijkt het erop dat ze sinds november 2011 vanuit China sturen. Ik heb de laatste twee pakketten via China Post gekregen, en niet Hong Kong Post. China Post heeft er bijna anderhalve maand over gedaan om het pakketje aan te laten komen, terwijl ik voorheen op ongeveer 3 weken verzendtijd kon rekenen.

Toch is China Post niet per se langzamer dan Hong Kong Post. Volgens mijn Postcrossing-statistieken duurt het gemiddeld 15 dagen voor een kaart vanuit China deze kant op komt, en vice versa. Ik heb eergisteren een kaart met een adres in het Chinees gestuurd, misschien gaat dat sneller.

Overigens (terugkomend op DX): ik heb de andere hier genoemde goede sites eens bekeken (Focalprice, buyincoins), het lijkt erop dat DX een veel groter assortiment heeft. Zeker als je zoekt naar vrij specifieke dingen, bijvoorbeeld een plastic case voor een Motorola XT910, dan heeft DX meerdere modellen, terwijl die andere twee sites niets hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door roland83 op 13-02-2012 12:45 . Reden: support-stukje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:29
rcarter schreef op zondag 12 februari 2012 @ 21:46:

Die chinese foutmelding is dat de site het te druk heeft ofzo, teruggaan en nog een keer proberen, na paar keer wil het hier wel.

Als je via batch-tracking kijkt hoef je geen verificatiecode in te voeren.

Wacht verder al bijna maand op 2 pakketjes die al sinds 21/22 jan onderweg zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
denk je je pakket vandaag te ontvangen, is hij gister pas aangemeld bij dhl. dit is eerste keer dat ik via dhl laat verzenden dus ben benieuwt naar de snelheid ervan.

offtopic:
Jeremy Clarkson koopt ook in china. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/t/m85gb.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door saveljos op 13-02-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414724

*knip*

Lees de topicwaarschuwing voor je iets post!

[ Voor 85% gewijzigd door Orion84 op 14-02-2012 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb iets bij de douane liggen, hoelang duurt dit ongeveer vrijdag de brief terug gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

saveljos schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:30:
denk je je pakket vandaag te ontvangen, is hij gister pas aangemeld bij dhl. dit is eerste keer dat ik via dhl laat verzenden dus ben benieuwt naar de snelheid ervan.

offtopic:
Jeremy Clarkson koopt ook in china. 8)7
[afbeelding]
Gaat super snel, waarschijnlijk nog vrijdag/zaterdag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat nu echt al een maand te wachten op een pakketje, zonder tracking code, is voor mij de eerste keer trouwens, is de kans van aankomst net zo groot als met tracking nummer? Of is dit net zoals een brief, zo van zie maar of die aankomt??

Heb wel eerder goederen ontvangen, maar nog niet zonder tracking nummer... Ben beetje bang dat het niet komt eigenlijk..

*knip* reageer er dan ook niet op, daar hebben we de TR voor uitgevonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Orion84 op 14-02-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:15
DX ben ik ook behoorlijk klaar mee. Camera besteld en die staat al 1,5 week in backorder. Zet dan niet op die site dat het er is. Heb de order maar gecancelled en nu via Ebay dezelfde camera 20 procent goedkoper besteld.

Denk dat dit de laatste keer Dealextreme was....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke. Prima. Maar wat is tr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
offtopic:
Links bovenaan het topic zie je een handje :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
WOW wat is DHL snel zeg!

zondag, Februari 12, 2012
Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG

dinsdag, Februari 14, 2012
Zending bij koerier voor aflevering

Zou bijna denken dat het een bug in het systeem is :)

(kostte mij trouwens 85 euro om te verzenden, gewicht was 3,5kg maar omdat DHL rekent op grote van de doos kwam het op 5,5kg uit.)

[ Voor 27% gewijzigd door saveljos op 14-02-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 08:48
3 weken geleden 2 pakketten besteld bij DX, tussen de bestelling zat 1 minuut verschil.
1 pakket is vorige week dinsdag binnen gekomen, de andere is nog niet geleverd (wel tegelijk verstuurd)
(2x hetzelfde product)

Ook was het pakket niet helemaal meer heel (zowel doos als product), dus een mail richting DX gedaan.
geen reactie, erg jammer vroeger toch goede ervaring met DX.

[ Voor 3% gewijzigd door Vendrom op 14-02-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
tokko1 schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 11:28:
[...]
"Soms wat trage collecting?". Dus wat bij mij gebeurt is een uitzondering? Nu al bijna 3 weken op "Collecting Products (via Rairmail). En steeds beloven dat het morgen in het magazijn komt en dan verstuurd wordt?
Zet dan niet "In stock" bij het item, en "Shipping time 3-7 calendar days".
Ik denk dat mijn 230 dollar door de WC is gespoeld, wat een onbetrouwbare site is Lightake.com zeg! Niets beter dan Everbuying.

"Als iets op voorraad is wordt het de volgende dag al verstuurd"?
Voor mensen die overwegen daar iets te kopen, lees bijvoorbeeld dit:
http://forum.lightake.com...ID=17&TopicID=558&Page=26

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:04
Mastermind schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:26:
[...]

"Soms wat trage collecting?". Dus wat bij mij gebeurt is een uitzondering? Nu al bijna 3 weken op "Collecting Products (via Rairmail). En steeds beloven dat het morgen in het magazijn komt en dan verstuurd wordt?
Zet dan niet "In stock" bij het item, en "Shipping time 3-7 calendar days".
Ik denk dat mijn 230 dollar door de WC is gespoeld, wat een onbetrouwbare site is Lightake.com zeg! Niets beter dan Everbuying.

"Als iets op voorraad is wordt het de volgende dag al verstuurd"?
Voor mensen die overwegen daar iets te kopen, lees bijvoorbeeld dit:
http://forum.lightake.com...ID=17&TopicID=558&Page=26

:N
Dat hebben álle webshops :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joh, je moet ook niet in China bestellen als je het binnen bepaalde tijd nodig hebt. Je weet da het lang kan duren. Ik heb bijv. bij een Nederlandse webshop ook wel eens iets besteld. Duurde ook weet ik hoelang, was niet op voorraad, kwam voorlopig niet terug in assortiment, order gecanceld, kreeg ik ook naar een maand of 2 pas mijn geld terug. Dus dat kan ook on Nederland en China gebeuren.

Heb gewoon geduld. Anders moet je het product hier bestellen, vaak duurder en verzendkosten van 7,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:52
Hey allemaal,

ik heb nu ruim 2 maanden geleden iets bij DealExtreme besteld, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik weet dat het wat langer kan duren, maar aangezien mijn status al op 14 december op 'shipped by air mail' gezet is verwachtte ik het pakketje al binnen te hebben. Een tracking nummer heb ik alleen nog steeds niet gehad.

Als je met DX dit wil bespreken, ben je bijna verplicht om dit via de klantenservice te doen en een mail te sturen. Dit heb ik dan ook op 29 januari gedaan, maar ook hier nog geen reactie op gehad. Ik zie bij mijn afschriften dat het gewoon betaald is, dus hier kan het ook niet aan liggen en ik heb in de afgelopen 2 maanden dagelijks mijn normale inbox en spam inbox gechecked voor een mailtje van DX.

Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/302vz83.png
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/x60efa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Orders onder de 15$ krijg je geen tracking nummer. Deze order word dan verzonden als gewone post. Ik zit namelijk met precies hetzelfde. Maar tot heden geen contact kunnen leggen met DX op wat voormannen dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:52
Dat verklaart al een hoop. Maar is het ook normaal om langer dan 2 maanden te moeten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mastermind schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:02:
Goed idee :)
Mijn ervaringen:

Negatief:
:( DealExtreme:
- extreem trage levering. Vaak duurt het weken of maanden voor ze verzenden en dan moet je nog een paar weken wachten op de post
- slechte support
- sturen vaak gebruikte en defecte goederen

:( Focalprice.com:
- trage levering. Goederen worden pas na enkele weken verzonden

Positief:
:) Buyincoins.com:
+ zeer snelle levering
+ goede support
- site is vaak onbereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:15
Vraagje

Ik heb 5-1 wat besteld bij DX dat stond op 8-1 op fullshipment complete shipment.

Sinds dien niks meer ontvangen of gehoord.

Verzonden via supersaver via airmail.

Heb ze berichten gestuurd of ze weten waar het blijft. (levertijd zou tussen de 15 en 20 dagen zijn)

Wat kan ik nu nog doen me geduld raakt nu wel beetje op..

Bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Remco Tr op 14-02-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266753

Helaas het is weer zo ver, de inklaring van PostNL is 'overwerkt'. Er staan stapels post die niet meer verwerkt kunnen worden vanwege een personeelstekort. Vandaag even contact gehad met een kennis hierover. Denk bij het bestellen even na over de levertijd, want al het aangetekende spul uit China of Hong Kong moet verplicht worden gecontrolleerd, dus ook al doe je niks illegaals moeten ze het toch één voor één bekijken.

Voorlopig is de backlog zeker 3 weken, misschien meer, en de 30 dagen limiet die ze hebben maakt niks uit, ook al moet het volgens hun voorwaarden dan wel afgeleverd worden.

Als je dus iets besteld via een Chinese webshop zorg dan dat het als gewoon "airmail" wordt verstuurd en niet "registered airmail"

Ik zit in ieder geval zelf ook al te wachten op een paar pakketjes, verzonden op 14 en 15 januari, deze zijn aangekomen in Nederland op 18 januari, maar nog niet behandeld aldus het interne systeem. Geen goede periode om dingen te kopen dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 266753 op 14-02-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

brrrt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:35:
Dat verklaart al een hoop. Maar is het ook normaal om langer dan 2 maanden te moeten wachten?
Ik heb de 16e iets besteld, nooit binnengekomen. Ik heb de 23e ook iets besteld en dat is al weken binnen. Denk dat mijn pakketje van de 16e niet meer gaat komen. Ik heb een CSE ticket geopend op DX, en daar vroegen ze mij nog twee weken te wachten. Dat was op 3 februari. Als ik as maandag nog niets heb ga ik weer reply-en op dat ticket... Benieuwd wat ze dan gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Twister336 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:47:
[...]

Goed idee :)
Mijn ervaringen:

Negatief:
:( DealExtreme:
- extreem trage levering. Vaak duurt het weken of maanden voor ze verzenden en dan moet je nog een paar weken wachten op de post
- slechte support
- sturen vaak gebruikte en defecte goederen

:( Focalprice.com:
- trage levering. Goederen worden pas na enkele weken verzonden

Positief:
:) Buyincoins.com:
+ zeer snelle levering
+ goede support
- site is vaak onbereikbaar
Focalrpice is absoluut niks mis mee, word meestal binnen 1-2 dagen verzonden behalve als een product niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
hardware.tom schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:24:
[...]

Focalrpice is absoluut niks mis mee, word meestal binnen 1-2 dagen verzonden behalve als een product niet op voorraad is.
De producten die ik heb besteld waren allemaal in voorraad. De drie pakjes die ik er heb besteld werden verzonden na 2-4 weken.
Bij de eerste bestelling kreeg ik nog excuusmails over onvoorziene vertragingen maar niet bij de laatste twee bestellingen (besteld op 16/1, 1 van de 2 is vandaag aangekomen, op de andere wacht ik nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 19:19
Anoniem: 441148 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:06:
Orders onder de 15$ krijg je geen tracking nummer. Deze order word dan verzonden als gewone post. Ik zit namelijk met precies hetzelfde. Maar tot heden geen contact kunnen leggen met DX op wat voormannen dan ook.
Bij mijn order van $19, die deels is verzonden kreeg ik ook geen traceernummer. Gaat er iets mis bij DX ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47
Heb zelf een bestelling geplaatst bij Deal Extreme. Kreeg meteen een mail dat mijn betaling niet goedgekeurd was. "Payment wassn't approved".

Bij het overzicht van mijn creditcard zie ik dat mijn bestedingsruimte wel is afgenomen met het bedrag van mijn bestellen (bedrag: 20 euro).

Heb een mail gekregen waarin staat dat ik opnieuw moet proberen te betalen. Kan ook contact opnemen met CSE (soort van customer services). Iemand hier ervaring mee?

Heb niet zo'n zin om nog een keer een betaling uit te voeren, want dan staat ie er denk ik dubbel in. Ben benieuwd of dit verhaal herkenbaar is. Bestelling dateert van 11 feb 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Laatst online: 06-06 17:40
Iemand een idee of er stoffen boekkaften in China te koop zijn? <€2 inc. evt. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316583

Mijn ervaringen. Tot nu toe eigenlijk alleen maar positief. Ook in het geval van DealExtreme.

Positief:

;) Buyincoins:

+Dit is mijn favoriet. Verzenden heel snel. In mijn geval zelf een keer binnen een paar uur na het plaatsen van de bestelling.
+ Prima support, niets op aan te merken.
+ Verzending is helemaal top. Levertijd meestal een klein weekje. Al is het een keer voorgekomen dat ik het na 3 werkdagen al binnen had.
- Website zo nu en dan niet bereikbaar, of reageert traag.

:) DealExtreme:
+ Prima levering. Wat ik hier tot nu toe heb besteld werd in de meeste gevallen binnen 2 a 3 dagen verstuurd.
+ Als ik wel eens een mailtje stuurde, had ik binnen 24 uur een reactie.
+ Verzending: De spullen die ik hier heb besteld altijd netjes ontvangen. Levertijd 1 a 2 weken. UK Warehouse binnen 1 a 2 dagen mits artikel op voorraad is.

;) Tinydeal
+Prima webshop. Spullen die ik hier heb besteld werden binnen een week verzonden.
+Ook de support is prima, reageren netjes en vrij snel.
+Verzending heb ik ook niets op aan te merken. Levertijd een kleine 1 a 2 weken.

;) Focalprice:
+Ook dit vind ik een prima webshop.
+ Spullen werden altijd netjes binnen de aangegeven tijd verzonden.
+ Support ook hier prima. Reageren goed en snel.
+ Ook over de verzending heb ik nog niets te klagen gehad. Alles altjd netjes ontvangen. Ook nu weer binnen 1 a 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Twister336 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:01:
[...]

De producten die ik heb besteld waren allemaal in voorraad. De drie pakjes die ik er heb besteld werden verzonden na 2-4 weken.
Bij de eerste bestelling kreeg ik nog excuusmails over onvoorziene vertragingen maar niet bij de laatste twee bestellingen (besteld op 16/1, 1 van de 2 is vandaag aangekomen, op de andere wacht ik nog).
Ik heb er al een stuk of 15 bestellingen (niet alleen voor mezelf hoor :P ) gedaan en nog nooit problemen mee gehad. Had je dan misschien een uitgestelde bankbetaling bij paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Suntekstore.com heeft ook bezorgd:

Besteldatum: 31-01-2012
Verzonden: 01-02-2012
Bezorgd: 14-02-2012

Netjes binnen de gestelde bezorgtermijn van 10 -14 werkdagen

Enige Nadeel:
De waarde van het pakket was maar $ 3,29, maar op het zegel hebben ze $ 10,- ingevuld
Misschien verwarrend voor de douane met evt. duurdere pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Ik kreeg vandaag een pakketje van ebay en er stond een site op de enveloppe, ik heb dus even gekeken op die site: http://sentfromchina.com/
Nu kun je zien wat verzenden nou echt kost, geen drol dus als je via hong kong post verzend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
begin januari iets besteld bij DX.
Begin februari ontvangen (kan, hou ik rekening mee)
Was kapot bij aankomst.
Ticket geopend, na een week nog gen bericht terug.
Dinsdag 7-2-12 complaint via paypal geopend.
Vandaag nog nix gehoord van DX, vandaag gaat complaint over in een echte klacht met terugeisen geld.

Oftewel, DX is zeer slecht bezig momenteel.

Oja, op de site staat wel dat de betaling is suspended wegens die complaint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
maartend schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:23:
begin januari iets besteld bij DX.
Oja, op de site staat wel dat de betaling is suspended wegens die complaint.
Snap ik niet he, heeft Everbuying ook al.
Waarom refunden ze het geld niet gewoon eerlijk, want als Paypal het terugvordert gaat de klachtenteller daar weer 1 omhoog en uiteindelijk verliezen ze de Paypal accreditation. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog steeds geen update van mijn pakketje dat bij de douane ligt.. hoop er toch snel meer van te weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

hardware.tom schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:04:
Ik kreeg vandaag een pakketje van ebay en er stond een site op de enveloppe, ik heb dus even gekeken op die site: http://sentfromchina.com/
Grappig, het pakketje van Suntekstore kwam ook in een envelop van sentfromchina. Goed dichtgeplakt overigens, moest de vouwrand los scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aardig snel, vrijdag brief van de douane en vandaag wordt het pakje al naar men huis verstuurd dus binnen een paar dagen waren ze er klaar mee!

super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

DealExtreme is de laatste tijd een beetje traag, misschien nog van het Chinees nieuwjaar. Veel producten die ik de laatste tijd heb besteld staan al weken op "Preparing shipment", terwijl ik na navraag bij DX Support te horen krijg dat ze out of stock zijn.

Hoop dat ze het een beetje snel oplossen, want ik heb nog 3 orders staan die ik nog moet binnenkrijgen...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:22:
Aardig snel, vrijdag brief van de douane en vandaag wordt het pakje al naar men huis verstuurd dus binnen een paar dagen waren ze er klaar mee!

super!
Jij hebt geluk, die van mij liggen er al bijna 1 maand maar er is volgens de klantenservice "nog niks mee gedaan" en "nog geen brief naar u onderweg" ongelofelijk allemaal, maarja, we wachten maar. Vraag me af of het misschien ergens achter een kast is gevallen ofzo, het wordt nu toch wel eens tijd. Maar blijkbaar is het pakket niet eens aan de douane aangeboden, er zit al wel een nieuwe track&trace-code op, maar die is nog altijd niet volgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266753 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:27:
[...]

Jij hebt geluk, die van mij liggen er al bijna 1 maand maar er is volgens de klantenservice "nog niks mee gedaan" en "nog geen brief naar u onderweg" ongelofelijk allemaal, maarja, we wachten maar. Vraag me af of het misschien ergens achter een kast is gevallen ofzo, het wordt nu toch wel eens tijd. Maar blijkbaar is het pakket niet eens aan de douane aangeboden, er zit al wel een nieuwe track&trace-code op, maar die is nog altijd niet volgbaar.
zoo das behoorlijk shit! ja dan heb ik inderdaad geluk haha! hoop voor je dat je hem snel krijgt. ze mogen het er maar 30 dagen houden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:08:
[...]

zoo das behoorlijk shit! ja dan heb ik inderdaad geluk haha! hoop voor je dat je hem snel krijgt. ze mogen het er maar 30 dagen houden toch?
30 werkdagen geloof ik, dus ze hebben in principe nog 2 weken, maar dat zou je eigenlijk niet moeten willen. Uiteindelijk zit ik er natuurlijk ook gewoon op te wachten. Klantenservice komt niet verder dan "ik wil u toch nog vragen om even geduld te hebben"-- En dat heb ik opzich wel, maar het is toch vervelend. We zien wel, normaal gesproken duurt het bij mij ook niet langer dan 10 á 14 dagen voordat het wordt verwerkt, maar ik was al wel op de hoogte van een grote backlog bij de inklaring, omdat er blijkbaar een nieuwe policy is om alles te controleren in plaats van "steekproefsgewijs".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James RB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb voor de verjaardag van m'n moeder in december een tablet gekocht bij Dealextreme (sku 104916), maar deze heeft problemen met de Wifi. Als je verbinding maakt, wordt 'ie binnen een minuut verbroken en vind je ook geen netwerk meer tot het ding gereset is.

Nou heb ik op 8 februari een ticket aangemaakt bij DX Customer Service Express. Ik kreeg de melding dat ik binnen 72 reactie zou krijgen. Dat heb ik dus nog steeds niet. Of moet ik eerst de tablet terugsturen voor ze gaan reageren? De tijd begint ook te dringen, na 90 dagen kan ik het niet meer terugsturen, zover ik begrijp...
Iemand tip en/of ervaringen?
Pagina: 1 ... 14 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]