[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 30-01-2012 21:17 ]
die zijn idd vanaf gehaald helaas of het tijdelijk is weet ik niet
even een vraag ik heb net een acount bij bhiner aangemaakt met dank aan saveljos
alleen hoe werkt het met de verzend kosten als je een schatting maakt bij hun kan je zien wat het ongeveer gaat kosten alleen hoe zit dit met first payment en daaronder seccond payment moet ik dubbel per bestelling betalen ???
alleen hoe werkt het met de verzend kosten als je een schatting maakt bij hun kan je zien wat het ongeveer gaat kosten alleen hoe zit dit met first payment en daaronder seccond payment moet ik dubbel per bestelling betalen ???
Verzendkosten bereken is het makkelijkst via die zij bar. Gewicht selecteren (beetje gokken), en daarna kiezen uit een lijstje met verzend bedrijven met daarachter weer hun eigen prijs
Second payment is gewoon internationale verzendkosten wat je krijgt te horen zodra alles daar binnen is en gewogen.
Second payment is gewoon internationale verzendkosten wat je krijgt te horen zodra alles daar binnen is en gewogen.
[ Voor 55% gewijzigd door saveljos op 30-01-2012 23:06 ]
ok das duidelijk bedankt trouwens wel goedkoper dan dx heb ik het idee
Ik.Anoniem: 345137 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:15:
wie heeft hier ervaring met zarmark?
Zarmark is de taobao afdeling van Jack, (Guodong Peng).
Onder andere bekend van Popbuying, DealPerfect en het tegenwoordige Lightake.
Prima prijzen, snelle shipping en goeie service
(al tientalle pakketjes via binnen gekregen)
[ Voor 6% gewijzigd door tokko1 op 31-01-2012 20:50 ]
Net voor het eerst niet elektronische spullen of gadgets gekocht uit China/via Ebay. Ik heb wat spullen voor m'n motor gekocht. Ik ben benieuwd naar de pasvorm/kwaliteit. O.a. rem/koppelingshendel, kuipruit en wat klein spul. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten
Vaak bu'j te bang!
Waar?-tom-562 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:08:
Net voor het eerst niet elektronische spullen of gadgets gekocht uit China/via Ebay. Ik heb wat spullen voor m'n motor gekocht. Ik ben benieuwd naar de pasvorm/kwaliteit. O.a. rem/koppelingshendel, kuipruit en wat klein spul. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten
Ik heb op 2 januari voor het eerst iets gekocht uit China. Om precies te zijn, bij dealextreme.com. Hij is al verstuurd via Hongkong Post. Volgens de site van Hongkong Post schijnt mijn pakketje op 14 januari te zijn vertrokken naar Nederland. Maar tot op heden heb ik er niks meer over gehoord. Iemand een idee hoe lang zoiets duurt?
Zijn het CNC gefreesde hendels? Voor je ze monteert doe je best een uitvoerige kwaliteitscontrole. En, als de pasvorm niet 100% is, beter niet monteren...-tom-562 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:08:
Zoek dit forum maar eens na. Dan vindt je iets over nieuwjaar en hoe lang het kan duren.Farid_A schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:01:
Ik heb op 2 januari voor het eerst iets gekocht uit China. Om precies te zijn, bij dealextreme.com. Hij is al verstuurd via Hongkong Post. Volgens de site van Hongkong Post schijnt mijn pakketje op 14 januari te zijn vertrokken naar Nederland. Maar tot op heden heb ik er niks meer over gehoord. Iemand een idee hoe lang zoiets duurt?
Farid_A schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 01:01:
Als 't pakketje niet zo duur was, zou ik 't vergeten. Je krijgt 'm wel hoor, maar het duurt even, zeker als je in de laatste twee weken van januari besteld, kan 't langer duren. Er is iets van een Chinees Nieuwjaar, waarbij ongeveern 400 miljoen Chinezen bij familie op bezoek gaan. Feestje duurt een week.
Heel veel kopers op sites als DealExtreme of FocalPrice bestellen daarom (vanwege hun kennis van m.b.t. het Chinees Nieuwjaar) snel nog even voorafgaand aan dat Chinees Nieuwjaar. Helaas zorgt dat weer voor meer drukte voorafgaand aan die party, waardoor de bezorging (of liever gezegd, het verpakken en klaarleggen voor shipping) nog wel eens vertraging oplopen. Tijdens het Chinees Nieuwjaar hoef je in elk geval niets te verwachten. En de berg orders die er ná het Chinees Nieuwjaar ligt, daar wordt je ook niet vrolijk van.
Mijn tip voor de volgende keer, laat week 3 t/m 7 van *vul jaartal in* je bestellingen maar op een laag pitje staan
On the other hand; ik ben er ook wel eens 'ingelopen'. Ging om kleine bestellingen. Van die dingen die je vergeet zeg maar. Krijg je gewoon eind februari, begin maart een leuk cadeautje (wel uit eigen zak betaald, maar goed).
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Kuipruit, xenon en nog wat ander klein spul, hier:
http://myworld.ebay.com/kayakarctic-store
CNC gefreesde hendels, hier:
http://stores.ebay.com/The2Wheels
Snap ik. Schijnt dat de kwaliteit gewoon goed is van die dingen. Soms moet je alleen een busje over zetten van je oude hendel waar het boutje doorheen gaat. In Nederland worden die de dingen voor het 3 dubbele verkocht ofzo, en dat zijn ook gewoon de China dingen. De originele (van Pazzo) zijn wel duurder. Enige schijnt alleen dat die geanodiseerde laag niet uber slijtvast is. Maarja, voordat dat versleten is heb ik wss al een andere motor (mooi weer rijderbertalizer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 07:25:
[...]
Zijn het CNC gefreesde hendels? Voor je ze monteert doe je best een uitvoerige kwaliteitscontrole. En, als de pasvorm niet 100% is, beter niet monteren...
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 441148
Weet iemand hier toevallig hoe ik bij PostNL een Nederlands tracking nummer kan aanvragen?
Via twitter, postnlwebcare is het handigst. Bellen kan ook...
[ Voor 62% gewijzigd door FreakNL op 01-02-2012 09:32 ]
Ja, maar aan een Nederlandse trackcode heb je niets zonder je postcode, dus zoveel maakt dat niet uit.
Hmmm, eerst stond mijn bestelling van 12-01-2012 bij DX op Packaging en nu staat ie op Order Received? Had een mail verstuurd, maar nooit een reactie gehad. Betekent dit dat er eindelijk iets gedaan wordt?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ze gaan je followen en sturen dan de trackcode in een Direct Message. Dus niemand ziet het verderAnoniem: 441148 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 09:35:
Als ik dat via twitter doe, dan kan iedereen die tracking code zien toch?
Gedaan... Heb ook een nederlands tracking nummer ontvangen.. Alleen werkt deze niet krijg de melding dat de zending niet gevonden is.
Trouwens op de 30e binnen gekomen in nl
Edit: zojuist me eerste pakketje in ontvangst mogen nemen! 2X 2 T10 5SMD leds voor in de stadslichten en interieur verlichting.. Op het eerste gezicht zien ze er goed uit.
Trouwens op de 30e binnen gekomen in nl
Edit: zojuist me eerste pakketje in ontvangst mogen nemen! 2X 2 T10 5SMD leds voor in de stadslichten en interieur verlichting.. Op het eerste gezicht zien ze er goed uit.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 441148 op 01-02-2012 13:31 ]
Iemand toevallig ervaring met het volgende:
ik heb begin deze week een cover voor mijn tablet besteld via dealextreme. Ik heb alles gedaan zoals gewoonlijk --> product in winkelwagen, afrekenen incl drop shipping, betaald via paypal.
Ik kreeg vervolgens zoals gewoonlijk netjes een bevestiging dat de order is aangemaakt. Ik kreeg alleen van paypal geen melding dat de betaling gelukt was. Een dag later is het bedrag nog steeds niet afgeschreven en ik kreeg van dx de melding dat ik alsnog mijn adres moest bevestigen om de order door te zetten.
Nu zag ik nergens een mogelijkheid om dit te doen? Daarom heb ik de bestelling gecanceld en kreeg ik netjes de melding dat de order gecanceld is. Vervolgens heb ik een nieuwe bestelling gedaan en hier ging wel alles goed.
Nu controleerde ik vandaag mijn bankgegevens en nu blijkt dat het bedrag toch twee keer is afgeschreven? Als ik bij my orders kijk zie ik gewoon de gewone bestelling die goed is en de order die gecanceld is. Nu gaat het maar om 7 euro maar toch wil ik deze graag wel terug.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Via de klantenservice zie ik namelijk geen optie om hun hierover te contacteren. Ik heb ook nog geen contact kunnen opnemen via de online hulp dus vandaar deze vraag.
ik heb begin deze week een cover voor mijn tablet besteld via dealextreme. Ik heb alles gedaan zoals gewoonlijk --> product in winkelwagen, afrekenen incl drop shipping, betaald via paypal.
Ik kreeg vervolgens zoals gewoonlijk netjes een bevestiging dat de order is aangemaakt. Ik kreeg alleen van paypal geen melding dat de betaling gelukt was. Een dag later is het bedrag nog steeds niet afgeschreven en ik kreeg van dx de melding dat ik alsnog mijn adres moest bevestigen om de order door te zetten.
Nu zag ik nergens een mogelijkheid om dit te doen? Daarom heb ik de bestelling gecanceld en kreeg ik netjes de melding dat de order gecanceld is. Vervolgens heb ik een nieuwe bestelling gedaan en hier ging wel alles goed.
Nu controleerde ik vandaag mijn bankgegevens en nu blijkt dat het bedrag toch twee keer is afgeschreven? Als ik bij my orders kijk zie ik gewoon de gewone bestelling die goed is en de order die gecanceld is. Nu gaat het maar om 7 euro maar toch wil ik deze graag wel terug.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Via de klantenservice zie ik namelijk geen optie om hun hierover te contacteren. Ik heb ook nog geen contact kunnen opnemen via de online hulp dus vandaar deze vraag.
Via http://services.dealextreme.com/ en anders even bij Paypall aangeven.
Bij die contact onderwerpen van dx staat niet echt een kopje wat betrekking heeft op dit geval. Daarom heb ik dus contact proberen te zoeken met de helpdesk via live chat.
Maar ik ga het gewoon even via paypal zelf proberen!
Maar ik ga het gewoon even via paypal zelf proberen!
Ik vind sowieso via dealextreme de service vaag. Bij focalprice gaat alles veel sneller en makkelijker. Gewoon bij je order een bericht sturen, volgende dag heb je al bericht:-)
even een vraag is evertbuying een beetje betrouwbaar en snel met verzenden?
mijn ervaring met everbuying is dat verzenden verschrikkelijk lang duurt (ze sturen redelijk snel op maar het is gewoon veel langer onderweg dan pakjes van andere webshops).Paperbag24 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:38:
Anoniem: 397820
Dat is best raar,bertalizer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:55:
[...]
mijn ervaring met everbuying is dat verzenden verschrikkelijk lang duurt (ze sturen redelijk snel op maar het is gewoon veel langer onderweg dan pakjes van andere webshops).
Misschien gewoon pech?
Volgens mij zal de post bij iedereen even snel gaan hoor haha
Als et teminste dezelfde carrier had? hongkongpost of chinapost denk ik?
Oke, even een kleine Revieuw. Weet niet of er mensen in geinteresseerd zijn.
Soort Product:
T10 SMD LED Verlichting met 5 SMD gemonteerde LED'S. SKU nummer: 51356
Verpakkings inhoud:
De LED'S worden verzonden in de welbekende gele bubbel envelop. In deze envelop zit een rood bubbel zakje met daarin 2 plastic-seal zakjes, met elk 2 LED's. De LED'S hadden op haast geen enkele manier beschadigd kunnen raken. Tenzij je er met een vrachtauto over heen had gereden oid.
Bestellen en Verzenden:
Besteld op: 08-01-2012
Verzonden op: 12-01-2012
Ontvangen op: 01-02-2012
Duurd wel even, besteld bij DealExtreme.
Eerste indruk:
De eerste indruk is veel belovend. De LED's zien er kwalitatief uit, en er zit geen enkele speling op de LED en de fitting. De led ziet er in het algemeen keurig uit.
Bouwkwaliteit:
De bouwkwaliteit is zeer goed te noemen. Ik heb meerdere LED's gezien, maar deze zien er gewoon goed uit. Zoals gezegd, voelen ze gewoon goed aan.
De Test:
Ik heb de LED's gebruikt voor het interieur van mijn auto. Deze fitting, T10, hoort bij mijn auto in de interieur verlichting in het dak van de auto. (SAAB 9-3 '03). Van deze LED'S komt zeer veel licht, het is qua kleur te vergelijken met 5500K Xenon verlichting. Dus vaak ook goed geschikt voor stadslichten.
Ik had zelf 2 setjes van 2 besteld. Momenteel 1 setje gemonteerd en deze doet het zonder problemen en de lichtopbrengst is gewoon super. Voor de prijs is het gewoon zeker de moeite waard!
Eindconclusie:
Zeer goed. De LED'S doen wat ze moeten doen, veel licht geven. Ze passen goed in de fitting en branden goed, en beide even fel. De kleur is zeer wit, met een licht blauwe gloed, het is maar net vanaf welk punt je er naar kijkt. De 1 noemt het blauw, de ander wit.
Vooral de Prijs/Kwaliteit verhouding doet het hier erg goed.
Ik heb voor de LED'S 3,20USD betaald, per 2. Dus 6,40USD voor 4 LED'S.
Dat is ongeveer 4,50 (ongeveer!)
Voor dat geld krijg je ze in NL niet.
Foto:

Grappig feitje: Door deze led's ben ik ook op een andere webshop gekomen, wellicht dat iemand hier daar al vaker van gehoord had, maar ik meld hem toch maar even: www.sencart.com.
Soort Product:
T10 SMD LED Verlichting met 5 SMD gemonteerde LED'S. SKU nummer: 51356
Verpakkings inhoud:
De LED'S worden verzonden in de welbekende gele bubbel envelop. In deze envelop zit een rood bubbel zakje met daarin 2 plastic-seal zakjes, met elk 2 LED's. De LED'S hadden op haast geen enkele manier beschadigd kunnen raken. Tenzij je er met een vrachtauto over heen had gereden oid.
Bestellen en Verzenden:
Besteld op: 08-01-2012
Verzonden op: 12-01-2012
Ontvangen op: 01-02-2012
Duurd wel even, besteld bij DealExtreme.
Eerste indruk:
De eerste indruk is veel belovend. De LED's zien er kwalitatief uit, en er zit geen enkele speling op de LED en de fitting. De led ziet er in het algemeen keurig uit.
Bouwkwaliteit:
De bouwkwaliteit is zeer goed te noemen. Ik heb meerdere LED's gezien, maar deze zien er gewoon goed uit. Zoals gezegd, voelen ze gewoon goed aan.
De Test:
Ik heb de LED's gebruikt voor het interieur van mijn auto. Deze fitting, T10, hoort bij mijn auto in de interieur verlichting in het dak van de auto. (SAAB 9-3 '03). Van deze LED'S komt zeer veel licht, het is qua kleur te vergelijken met 5500K Xenon verlichting. Dus vaak ook goed geschikt voor stadslichten.
Ik had zelf 2 setjes van 2 besteld. Momenteel 1 setje gemonteerd en deze doet het zonder problemen en de lichtopbrengst is gewoon super. Voor de prijs is het gewoon zeker de moeite waard!
Eindconclusie:
Zeer goed. De LED'S doen wat ze moeten doen, veel licht geven. Ze passen goed in de fitting en branden goed, en beide even fel. De kleur is zeer wit, met een licht blauwe gloed, het is maar net vanaf welk punt je er naar kijkt. De 1 noemt het blauw, de ander wit.
Vooral de Prijs/Kwaliteit verhouding doet het hier erg goed.
Ik heb voor de LED'S 3,20USD betaald, per 2. Dus 6,40USD voor 4 LED'S.
Dat is ongeveer 4,50 (ongeveer!)
Voor dat geld krijg je ze in NL niet.
Foto:

Grappig feitje: Door deze led's ben ik ook op een andere webshop gekomen, wellicht dat iemand hier daar al vaker van gehoord had, maar ik meld hem toch maar even: www.sencart.com.
Anoniem: 399982
Ik heb gisteren 2 producten op eforchina besteld (ipod hoesj voor mijn vriendin en dr dre tour om te testen) alleen ik heb ze besteld zonder een account dus direct betaald. Hoe weet ik of mijn producten zijn verzonden? Want er stond bij 'shipping on the same day'
Met vriendelijke groet
Met vriendelijke groet
Update:-tom-562 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 08:45:
[...]
Kuipruit, xenon en nog wat ander klein spul, hier:
http://myworld.ebay.com/kayakarctic-store
CNC gefreesde hendels, hier:
http://stores.ebay.com/The2Wheels
[...]
Snap ik. Schijnt dat de kwaliteit gewoon goed is van die dingen. Soms moet je alleen een busje over zetten van je oude hendel waar het boutje doorheen gaat. In Nederland worden die de dingen voor het 3 dubbele verkocht ofzo, en dat zijn ook gewoon de China dingen. De originele (van Pazzo) zijn wel duurder. Enige schijnt alleen dat die geanodiseerde laag niet uber slijtvast is. Maarja, voordat dat versleten is heb ik wss al een andere motor (mooi weer rijder)
De spullen van de 1e ebay store zijn verzonden. Vannacht heb ik een mail met trackingnumber gekregen, en er zat als "bewijs" ook nog eens een foto bij van mijn pakket. Prima service al zeg ik het zelf!
Vaak bu'j te bang!
onder de 22 euro hoef je geen belasting te betalen, maar wat als je op 22,74 uitkomt? is er een marge voor dit soort dingen?
4,32 euro belasting is nog wel te doen, maar die administatie kosten die erbij komen
hopelijk doet dhl toch niet moeilijk dan.
4,32 euro belasting is nog wel te doen, maar die administatie kosten die erbij komen
[ Voor 87% gewijzigd door saveljos op 02-02-2012 11:12 ]
over € 22.74 komt € 4,32 belasting. iets meer dan een euro dus.saveljos schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:49:
onder de 22 euro hoef je geen belasting te betalen, maar wat als je op 22,74 uitkomt? is er een marge voor dit soort dingen?
administratie kosten om minder dan een euro aan belasting te betalen lijkt mij raar....
onder 22 euro niks, boven 22 euro is btw over het hele bedrag.
Of er in de praktijk een coulance is rondom dit bedrag zou ik niet weten.
Theoretisch gezien kunnen ze voor € 22,01 al btw rekenen volgens mij.
blackjacker heeft gelijk mischien is het gewoon zo dat de ene wel snel aan komt en de ander niet maar wow wat zijn ze snel bij everybuying gisteren besteld en vandaag al verzonden met tracking en nu kan het afwachten beginnen
Net contact gehad met DX betreffende mijn bovenstaande verhaal. Naar het doorgeven van mijn ordernummer zonder een enkele vraag een refund gekregen.
Ik zeg goed bezig DX!
Ik zeg goed bezig DX!
Reageren ze bij jou wel snel? Chat?sarlo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:16:
Net contact gehad met DX betreffende mijn bovenstaande verhaal. Naar het doorgeven van mijn ordernummer zonder een enkele vraag een refund gekregen.
Ik zeg goed bezig DX!
Ik moest ongeveer een kwartier wachten tot ik een medewerker kon spreken.remcoboy1479 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:53:
[...]
Reageren ze bij jou wel snel? Chat?
Heb net gevraagd om mijn account te cancellen daar, maar dat gaat blijkbaar niet, Na 4 jaar heb ik het wel echt gehad met ze.sarlo schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:16:
Ik zeg goed bezig DX!
Ik heb de indruk dat de moderators, zelfs als ze zeggen dat ze niet door DX betaald zijn, nogal beschermend zijn naar DX toe. Eigenlijk logisch maar als ze bepaalde threads verwijderen om toch maar hun gelijk te halen dan hoeft het voor mij niet meer.
Mij maak je niet wijs dat ze de standaard 4-7 shipping days niet automatisch kunnen aanpassen als mensen al 2/3 maanden wachten tot iets bij hen binnenkomt dat dan nog moet verstuurd worden.
De status 'backorder' komt wel op jouw bestellingspagina maar op de main page staat nog steeds diezelfde 4-7 days.
Momenteel heb ik meer vertouwen in Kaidomain en ebayers van HK en China.
Anoniem: 315724
Gisteren een horloge binnengekregen uit het UK warehouse van DealExtreme (besteld op 24/01)
http://www.dealextreme.co...eter-wristwatch-904414042
Wel snel aangekomen (in België), want met het Chinese nieuwjaar lag het UK warehouse ook even stil dacht ik.
De horloge ziet er wel goed uit, redelijk zwaar, bandje kan aangepast worden, enz.
Maar hij werkt niet
Als ik hem probeer op te winden draait dat veertje gewoon mee rond en tikt hij dus maar een halve minuut ofzo... Schudden helpt ook niet. Dus ik zou hem moeten terugsturen of een refund vragen. Zou ik gewoon direct een RMA aanvraag doen of eerst even met de helpdesk praten?
Ohja, heeft iemand ervaring met terugsturen? Zou ik die naar de UK warehouse moeten terugsturen of helemaal naar China? Want dat scheelt hem ook een paar euro's
Wel snel aangekomen (in België), want met het Chinese nieuwjaar lag het UK warehouse ook even stil dacht ik.
De horloge ziet er wel goed uit, redelijk zwaar, bandje kan aangepast worden, enz.
Maar hij werkt niet
Ohja, heeft iemand ervaring met terugsturen? Zou ik die naar de UK warehouse moeten terugsturen of helemaal naar China? Want dat scheelt hem ook een paar euro's
Ik heb daar begin januari een aantal capacitieve pennetjes besteld die hier in NL 20,00 euro p.st. kosten en daar maar 2 (!) euro per stuk.Paperbag24 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 18:38:
Daarnaast een tablet hoes met toetsenbord voor 12 euro (prijs in NL 29 euro).
Het duurste product wat ik erbij besteld had was een telefoon voor 120 dollar (90 euro).
Nadat ze de betaling via paypal binnen hadden stond hij 3 werkdagen op "processing". Toen is hij via DHL verstuurd (koste 12 euro o.i.d.) en 2 werkdagen later had ik het pakket binnen. Ik hoefde verder niks extra's te betalen.
Het werd in een doosje in een mooie gesealde DHL zak bezorgd.
Maar.. alles zat er in behalve de smartphone! En die heeft er ook nooit ingezeten want daar was de doos te klein voor.
Dus ik een ticket aanmaken, krijg ik als antwoord: "My collegea deleted the item because it was no longer on stock". Terwijl het op dat moment nog steeds on stock stond.
Hij zou het geld refunden.
Maar tot op de dag van vandaag niks teruggekregen. Ik heb volgende week nog om het geld via Paypal terug te eisen, dus dat doe ik dit weekend.
[ Voor 3% gewijzigd door Mastermind op 02-02-2012 20:44 ]
Review
Ultra-Slim 78-Key Bluetooth 2.0 Wireless Keyboard for iPhone / iPad + More - White (2 x AAA)
SKU: 73263
Besteld bij: Dealextreme
Besteld op: 06-01-2012
verzonden op: 15-01-2012
Ontvangen op: 02-02-2012
Prijs: 25,50USD
Verpakking:
Het product zit in een simpel doosje, met een paar teksten er op, een afbeelding van het toetsenbord, wat er in zit, en een Engels talige gebruikshandleiding, waar tevens een Garantie Kaart in zit.
Dit alles kwam aan in een grote, witte bubbelenvelop van DealExtreme.
Eerste indruk:
netjes, goed aanvoelend toetsenbord, met fijne toetsen en snelle verbinding met bleutooht apparaten. even pairen met het apparaat, code intikken en klaar.
de toetsen voelen goed aan en tikken fijn weg. de toets rechts boven in, oogt een beetje scheef.
Wat ik zeker een pluspunt vind is het design, gewicht, en de functie knoppen. Daar wordt je gewoon blij van. Alle knoppen werken. Zo kan je je muziek van je ipad/iphone starten, stoppen, nummer verder en nummer terug, en je kan het scherm blokkeren en je kan hem op stand by zetten. Ook kan je via het toetsenbord naar het zoekscherm gaan van je ipad. of een dia show opstarten. De eerst genoemde toets zorgt ervoor dat je vanuit een app, terug gaat naar het begin scherm.
Werkgemak:
zoals gezegd toetst het bord lekker weg. de toetsen voelen degelijk aan en zitten er mooi recht op.
Uiterlijk:
Het uiterlijk is natuurlijk persoonlijk. Persoonlijk vind ik het een zeer strak en net toetsenbord. Kleur bevalt goed en ook de characters ogen netjes zonder enige afwijking.
Functionaliteit:
Alle fucnties werken goed op een ipad en iphone. Ze doen waar ze voor bedoeld zijn, en reageren goed.
Ik weet niet hoe dit is op niet apple product, maar op een iphone en ipad is het een fijn apparaat.
Conclusie:
Ik vind het een fijn toetsenbord, die goed werkt met apple producten en doet waar hij voor gemaakt is. Voor de prijs zou ik als eerste deze bestellen, alvorens eentje van Apple zelf, die ziet er wel anders uit maar deze werkt gewoon goed. 2 AAA batterijen er in en gaan.
Foto's:

Ultra-Slim 78-Key Bluetooth 2.0 Wireless Keyboard for iPhone / iPad + More - White (2 x AAA)
SKU: 73263
Besteld bij: Dealextreme
Besteld op: 06-01-2012
verzonden op: 15-01-2012
Ontvangen op: 02-02-2012
Prijs: 25,50USD
Verpakking:
Het product zit in een simpel doosje, met een paar teksten er op, een afbeelding van het toetsenbord, wat er in zit, en een Engels talige gebruikshandleiding, waar tevens een Garantie Kaart in zit.
Dit alles kwam aan in een grote, witte bubbelenvelop van DealExtreme.
Eerste indruk:
netjes, goed aanvoelend toetsenbord, met fijne toetsen en snelle verbinding met bleutooht apparaten. even pairen met het apparaat, code intikken en klaar.
de toetsen voelen goed aan en tikken fijn weg. de toets rechts boven in, oogt een beetje scheef.
Wat ik zeker een pluspunt vind is het design, gewicht, en de functie knoppen. Daar wordt je gewoon blij van. Alle knoppen werken. Zo kan je je muziek van je ipad/iphone starten, stoppen, nummer verder en nummer terug, en je kan het scherm blokkeren en je kan hem op stand by zetten. Ook kan je via het toetsenbord naar het zoekscherm gaan van je ipad. of een dia show opstarten. De eerst genoemde toets zorgt ervoor dat je vanuit een app, terug gaat naar het begin scherm.
Werkgemak:
zoals gezegd toetst het bord lekker weg. de toetsen voelen degelijk aan en zitten er mooi recht op.
Uiterlijk:
Het uiterlijk is natuurlijk persoonlijk. Persoonlijk vind ik het een zeer strak en net toetsenbord. Kleur bevalt goed en ook de characters ogen netjes zonder enige afwijking.
Functionaliteit:
Alle fucnties werken goed op een ipad en iphone. Ze doen waar ze voor bedoeld zijn, en reageren goed.
Ik weet niet hoe dit is op niet apple product, maar op een iphone en ipad is het een fijn apparaat.
Conclusie:
Ik vind het een fijn toetsenbord, die goed werkt met apple producten en doet waar hij voor gemaakt is. Voor de prijs zou ik als eerste deze bestellen, alvorens eentje van Apple zelf, die ziet er wel anders uit maar deze werkt gewoon goed. 2 AAA batterijen er in en gaan.
Foto's:

Anoniem: 404687
Probeer eens die knop om de tijd te stellen naar boven te draaien terwijl die ingedrukt zit. Zo wind je bij sommige automaat horloges de veer op.Anoniem: 315724 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:22:
Gisteren een horloge binnengekregen uit het UK warehouse van DealExtreme (besteld op 24/01)
Maar hij werkt nietAls ik hem probeer op te winden draait dat veertje gewoon mee rond en tikt hij dus maar een halve minuut ofzo... Schudden helpt ook niet. Dus ik zou hem moeten terugsturen of een refund vragen. Zou ik gewoon direct een RMA aanvraag doen of eerst even met de helpdesk praten?
Anoniem: 315724
Helaas, heb ik ook geprobeerdAnoniem: 404687 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:38:
[...]
Probeer eens die knop om de tijd te stellen naar boven te draaien terwijl die ingedrukt zit. Zo wind je bij sommige automaat horloges de veer op.
Iemand hier enig idee waar je achterkantjes kan kopen voor een iPhone 4? Dus geen iPhone 4S!
Ze moeten wel doorzichtig zijn.. Dus de achterkant moet doorzichting zijn, en ter vervanging van de originele..
Ze moeten wel doorzichtig zijn.. Dus de achterkant moet doorzichting zijn, en ter vervanging van de originele..
Anoniem: 325463
Ik wil een chinese pakketje van dealextreme traceren:
Hoe kom ik aan die nummer?To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
@^ dat betekend dat je pakketje klaar ligt, maar nog niet ingescand is voor vertrek met het vliegtuig. Heb even geduld, morgen, of in iedergeval zal ie binnen een paar dagen klaar zijn voor vertrek, en kan je hem volgen zodra ie gescand is.
Producten verzamelen van leveranciers?Anoniem: 345137 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:00:
iemand die weet wat ze met Collecting bedoelen bij zarmark status?
Dat komt omdat twijfelachtige goederen soms "voor de zekerheid" worden ingenomen. Je hebt bijvoorbeeld ook mensen die redelijk krachtige luchtbuksen met groot kaliber invoeren welke in NL legaal zijn, d.w.z. ze staan niet op de lijst van luchtwapens welke teveel lijken op bestaande vuurwapens. Toch worden vaak ingenomen, omdat het nu eenmaal spullen zijn waarvan de uitvoerende macht zich afvraagt waarom je ze zou moeten hebben. En ook enigszins terecht, wat moet iemand met >5 mW laserpointers, of met zeer krachtige loodproppenschieters? Beiden zijn potentieel zeer gevaarlijk, ondanks dat het legaal is ze te bezitten.tumtum100 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:38:
[...]
Maar waarom worden ze dan toch ingenomen op de grens? Als het toch mag binnen huis
Ik vond ook nog dit topic op infopolitie over dit specifieke onderwerp met een redelijk duidelijk antwoord:
http://www.infopolitie.nl/forum/viewtopic.php?p=388819
De VWA stelt dan ook al terecht in september 2006 (VWA informatiebladnr. 26) dat het verhandelen van laserpointers aan consumenten van laserklassen 3R, 3B en 4. niet is toegestaan.
Via Ebay voor mijn vriendin een aantal taartvormpjes voor decoratie (van blaadjes, roosjes en hartjes, dat werk) gekocht. Binnen 6 dagen binnen vanuit Hongkong. Toch wel raar. Ik wacht nu al 3 weken op een paar kabeltjes, ook ebay...
Heb je daar toevallig een link van? Ben wel benieuwd namelijk. Hier in de familie ook een hobbyist die dat soort zaken altijd 'nodig' heeft namelijk
ebay.nl - zoekwoord: 'plunger' of 'cutter plunger' en dan de zoekresultaten filteren op 'wereldwijd'. Als je vervolgens sorteert op 'nu kopen' en 'laagste prijs incl. verzendkosten' dan komen onze Hongkongse vrienden allemaal boven water!Anoniem: 441148 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:39:
Heb je daar toevallig een link van? Ben wel benieuwd namelijk. Hier in de familie ook een hobbyist die dat soort zaken altijd 'nodig' heeft namelijk
Als je wat geluk hebt krijg je ze nog voor valentijnsdag binnen
Paar andere dingetjes:
http://www.ebay.nl/itm/30..._trksid=p3984.m1497.l2649
http://www.ebay.nl/itm/27..._trksid=p3984.m1497.l2649
Je hebt ook wel van die megasets met een stuk of 20-30 van die vormpjes.
De dames gaan helemaal mental ^^
Wat zeiden ze toen je ze een e-mail stuurde? Het staat vast en zeker ook wel ergens op site. Ik verwacht zelf dat het 1 dag ~ 365 dagen kan duren.Anoniem: 443359 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:56:
wat is de levertijd van eforchina?
Je moet gewoon niet last second bestellen vanuit China als je het snel wil hebben.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Anoniem: 443359
nee dat doe ik ook niet maar ik wou het wel ong weten hoelang het duurtYorin schreef op zondag 05 februari 2012 @ 17:16:
[...]
Wat zeiden ze toen je ze een e-mail stuurde? Het staat vast en zeker ook wel ergens op site. Ik verwacht zelf dat het 1 dag ~ 365 dagen kan duren.
Je moet gewoon niet last second bestellen vanuit China als je het snel wil hebben.
Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe accu voor mijn iPhone 3g besteld + tools om de iPhone open te kunnen maken. Nu staat er bij status: Can not put fulfill order. Moet ik gewoon even wachten, of een van de andere accu's bestellen?
*namaak*
Alhoewel ik hoop dat die neppe shit onderschept wordt door de douane
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 06-02-2012 16:02 ]
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 397820
HongKongPost op hogere versnelling?!
Ik had een Leather Case besteld bij Pdair.com,
Best trage versturing maar ze zeiden dat dit kwam door Chinees Nieuwjaar, Kan ik nog totaal verstaan,
Zaterdag was hij bij HKpost en de tracking zegt hij morgen al zo vertrekken!
Heb dit nog nooit zo snel gehad,
Dus wieweet heb ik et donderdag-maandag al.
Ik had een Leather Case besteld bij Pdair.com,
Best trage versturing maar ze zeiden dat dit kwam door Chinees Nieuwjaar, Kan ik nog totaal verstaan,
Zaterdag was hij bij HKpost en de tracking zegt hij morgen al zo vertrekken!
Heb dit nog nooit zo snel gehad,
Dus wieweet heb ik et donderdag-maandag al.
Ik denk het wel. Is elke keer raak momenteel-tom-562 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:02:
[...]
Mijn item die ik 28 januari besteld heb op lightake.com staat nog steeds op "Collecting Items (Rairmail)" 
Tijd om een mail te sturen of misschien nog even wachten?
Tijd om een mail te sturen of misschien nog even wachten?
*namaak*
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 06-02-2012 16:03 ]
*namaak*
[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 06-02-2012 16:03 ]
Vaak bu'j te bang!
*namaak*
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 06-02-2012 16:03 ]
Anoniem: 22659
Kunnen jullie alsjeblieft een TR aanmaken ipv meegaan in de discussie? Scheelt mij heel veel knippen en plakken.
Dan heb je toch ook wat te doen johAnoniem: 22659 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:04:
Kunnen jullie alsjeblieft een TR aanmaken ipv meegaan in de discussie? Scheelt mij heel veel knippen en plakken.
Nu al 2 dagen geleden dat ik een ticket heb aangemaakt, maar ze reageren helemaal niet op lightake.com.
Bij deze een waarschuwing als je daar iets bestelt. Ik lees berichten dat het soms wel een maand op "collecting items staat."
Bij deze een waarschuwing als je daar iets bestelt. Ik lees berichten dat het soms wel een maand op "collecting items staat."
wat is DX toch supertraag geworden, 19 januari iets besteld in de wetenschap dat het bijna Chinees Nieuwjaar zou zijn en dus vertraging zou oplopen. Item stond op 4-7 dagen. Afgelopen zondag nog steeds op backorder en maar gecancelled. Nu 2 dagen later nog steeds geen refund ....
Op 19 januari ook iets op Focalprice besteld. 2 Februari verzonden ... dus het kan wel alleen DX kan het niet. Vorige week bij Buyincoins iets besteld, schijnbaar zijn de producten niet meer te krijgen dus 3 dagen later een mail gekregen en diezelfde dag nog een refund via paypal ...
Ik heb het eerder gezegd maar DX gaat hard achteruit vergeleken met andere vergelijkbare China Webshops. Ik verwacht geen instant processing van mijn orders maar de concurrenten kunnen het blijkbaar sneller. Het enige wat ze nog bieden is nagenoeg het breedste assortiment maar ik bestel liever iets bij Focalprice.
Op 19 januari ook iets op Focalprice besteld. 2 Februari verzonden ... dus het kan wel alleen DX kan het niet. Vorige week bij Buyincoins iets besteld, schijnbaar zijn de producten niet meer te krijgen dus 3 dagen later een mail gekregen en diezelfde dag nog een refund via paypal ...
Ik heb het eerder gezegd maar DX gaat hard achteruit vergeleken met andere vergelijkbare China Webshops. Ik verwacht geen instant processing van mijn orders maar de concurrenten kunnen het blijkbaar sneller. Het enige wat ze nog bieden is nagenoeg het breedste assortiment maar ik bestel liever iets bij Focalprice.
heb ik ook gehad heb gisteren een mail gestuurd naar de sales van DX en vandaag terug gekregen op mn paypal dat werkt dus wel tickets aanmaken helpt niet
Mailadres?Paperbag24 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:34:
heb ik ook gehad heb gisteren een mail gestuurd naar de sales van DX en vandaag terug gekregen op mn paypal dat werkt dus wel tickets aanmaken helpt niet
dit is het mail adres, sales@dealextreme.com
Anoniem: 429212
Ik wou iets bestellen op dhgate maar bij de meeste producten zijn de shipping prijzen: US $139.25 to Netherlands (Holland) Via DHL, hoezo is dit zo duur?
Moet de halve wereld over..Anoniem: 429212 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:23:
Ik wou iets bestellen op dhgate maar bij de meeste producten zijn de shipping prijzen: US $139.25 to Netherlands (Holland) Via DHL, hoezo is dit zo duur?
Wow, dit is echt de snelste verzending die ik ooit heb gehad. Vorige week iets besteld, donderdagnacht verzonden en net stond de postbode voor de deur! Waren overigens spulletjes voor m'n motor, en het ziet er allemaal goed uit
Vaak bu'j te bang!
Heb 2 weken geleden bij Dealextreme 5 totaal verschillende items(lampjes, zaklampje, iphone battery, hoofdtelefoon), in aparte orders besteld en alles staat in backorder. Als ik het forum van DX bekijk ben ik zeker niet de enige. Heb een beetje het gevoel dat ze niet meer leveren...
Ben een beetje benieuwd of jullie dezelfde ervaring hebben?
Ben een beetje benieuwd of jullie dezelfde ervaring hebben?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
2 weken geledne bij de nieuwe site dx.com besteld en vandaag kwam al een deel binnen. 2 iPhone data kabels en een oplader is onderweg. Dus ze leveren nog steeds.
Pakketje van DX besteld op de 23e (december) kwam pas twee weken geleden binnen.
Pakketje besteld op de 16e (ook december!) is nog steeds niet binnen...
Ze zijn dus aardig traag de laatste tijd...
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 07-02-2012 23:41 ]
Ik heb al paypal dingen geopend, krijg geen reaxies van dx.FreakNL schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:40:
Pakketje van DX besteld op de 23e (december) kwam pas twee weken geleden binnen.
Dat dx traag is en dat shipping lang duurt weet ik wel, maar dit maal staan al mijn items al ruim 2 weken op "backorder". Ik heb het niet heel hard nodig dus ik heb maar gewoon geduld...
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Ik claim nu ook gewoon DX items bij paypal. Het duurt te lang en ze reageren nergens op of je krijgt een refund in shop credits wat ook al niet echt lekker is.maartend schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 07:59:
[...]
Ik heb al paypal dingen geopend, krijg geen reaxies van dx.
Wat voor moois heb je gekocht?-tom-562 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 20:10:
Wow, dit is echt de snelste verzending die ik ooit heb gehad. Vorige week iets besteld, donderdagnacht verzonden en net stond de postbode voor de deur! Waren overigens spulletjes voor m'n motor, en het ziet er allemaal goed uit
Alles voor m'n GSXR600 K4:
-Donkere double bubble kuipruit (25 dollar o.i.d., in nederland kost hij minstens het 3 dubbele in euro's)
-H7 xenon 4300k
-Frontfork preload adjusters
-GSXR olie vuldop
Bij deze shop: http://myworld.ebay.com/kayakarctic-store
Er komen ook nog van die CNC gefreesde hendels aan, maar die heb ik bij een andere shop gekocht.
Vaak bu'j te bang!
Oke, DX is toch wel erg traag met reageren. Ik heb een product ontvangen, in 2 delen. Het product kwam dus kapot aan. Ik foto's gemaakt etc. een toicket aangemaakt maar ik hoor er niks van terug. Nu al 3 dagen zonder resultaat.
Wat moet ik doen? De andere producten waren zeer goed, en heb daar ook een review over gegeven. Maar dit wordt wel een beetje vervelend.
Bij focalprice ook al 2 bestellingen gedaan, maar daar zijn ze toch sneller met antwoorden van je vragen. Qua verzending boeit het allemaal niet zo heelmeester veel volgens mij.
Wat moet ik doen? De andere producten waren zeer goed, en heb daar ook een review over gegeven. Maar dit wordt wel een beetje vervelend.
Bij focalprice ook al 2 bestellingen gedaan, maar daar zijn ze toch sneller met antwoorden van je vragen. Qua verzending boeit het allemaal niet zo heelmeester veel volgens mij.
mischien hier naar toe mailen sales@dealextreme.comAnoniem: 441148 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:43:
Oke, DX is toch wel erg traag met reageren. Ik heb een product ontvangen, in 2 delen. Het product kwam dus kapot aan. Ik foto's gemaakt etc. een toicket aangemaakt maar ik hoor er niks van terug. Nu al 3 dagen zonder resultaat.
met de foto's en order nummer tickets reageren ze niet echt op heb ik het idee
Moet je het verhaal eens op het forum bij hen gaan posten.Wceend schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:26:
[...]
Ik claim nu ook gewoon DX items bij paypal. Het duurt te lang en ze reageren nergens op of je krijgt een refund in shop credits wat ook al niet echt lekker is.
Neem een bestaande thread over een gelijkaardig probleem waar al moderators in bezig zitten en post jouw verhaal erbij.
Gegarandeerd vinden ze iets waar ze jouw mee willen de grond indrukken maar plots kan er wel gerefund worden.
Mijn spullen stonden al sinds november en begin december in backorder en telkens werd ik afgewimpeld of men reageerde niet op het ticket.
Ik heb zelf 1 thread aangemaakt waarop 6 man op heeft gereageerd met identiek dezelfde issues. Een paar uur later was de thread weg. Toen ik dit poste in een andere bestaande thread verweet 1 van de mods mij paranoia toen ik hem over de andere thread poste (jammer want in mijn email staan de replys en de thread-id nog wel).
Ik hoop dat je snel je geld terug hebt.
Ik heb laatst (maandag 30 januari) een bestelling gedaan bij Dealextreme met een totale waarde van $19,-. Ik kreeg zondag 5 februari een mail dat alles is verzonden, maar op de tracking pagina staat dat slechts een item is verzonden. Heeft iemand ervaring met dit soort foutjes en weet wat er aan de hand is?
Anoniem: 30965
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Date # Location Delivery Status 1-Feb-2012 Hong Kong Item posted. 1-Feb-2012 Hong Kong In transit. 1-Feb-2012 Hong Kong The item arrived at processing centre. 1-Feb-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 2-Feb-2012 2-Feb-2012 Netherlands Arrived and is being processed. 2-Feb-2012 Netherlands Pending customs inspection. |
Het gaat hier dus om een express shipment via Speedpost, iemand een idee hoe lange wachttijd de douane hierbij gemiddeld hanteert voordat ze het pakket eens vrijgeven?
Het kan daar maanden liggen, maar vaak 4 tot 8 weken.
http://forum.www.trosrada....php?f=1&t=73916&start=40
http://forum.www.trosrada....php?f=1&t=73916&start=40
[ Voor 78% gewijzigd door Mastermind op 08-02-2012 19:00 ]
Wordt als je via DHL verzend ook gechecked zoals douane bij postnl?
Het wordt sowieso gecheckt (door de scanner gehaald) door DHL zelf, dit gebeurt in het land waar het verzonden wordt. Maar in Nederland kan het nogmaals door de douane onderschept worden, dit was altijd een kans van 1 op 10 zeg maar.
Maar als het gecontroleerd wordt door de douane ligt het daar 4 weken. Sinds een paar jaar zelfs nog langer, wel 2 maanden is de norm. Lees onderstaand topic maar eens:
http://partyflock.nl/topi...raging_bij_inklaring.html
Maar als het gecontroleerd wordt door de douane ligt het daar 4 weken. Sinds een paar jaar zelfs nog langer, wel 2 maanden is de norm. Lees onderstaand topic maar eens:
http://partyflock.nl/topi...raging_bij_inklaring.html
Anoniem: 399982
ik heb gisteren iets gekocht op eforchina en dat werd vandaag door DHL verzonden,
dit is wat er nu staat:
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:07
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 19:06
wanneer kan ik dit pakketje ongeveer verwachten? en hoe zit het met de douane? wordt dat strenger of minder streng gecontroleerd dan hongkongpost?
Mvg,
J. Huizinga
dit is wat er nu staat:
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 23:07
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 19:06
wanneer kan ik dit pakketje ongeveer verwachten? en hoe zit het met de douane? wordt dat strenger of minder streng gecontroleerd dan hongkongpost?
Mvg,
J. Huizinga
heb die vraag in oude dealextreme topic gevraagt en kreeg ditj3ffr3-y schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:27:
Wordt als je via DHL verzend ook gechecked zoals douane bij postnl?
Kan ik inderdaad bevestigen, mits op de buitenzijde van het pakket een duidelijk factuur met de waarde en inhoud zit, wordt deze niet opgemaakt, maar direct belast op het genoemde bedrag. Belasting betaal je met DHL dus vrijwel altijd, want als je er een bedrag van "$10" opzet maken ze hem gegarandeerd open om te kijken of dat wel klopt, maar ze zijn hier altijd vrij snel in, inklaring duurt meestal een paar uur en dan komt ie al door, dus DHL is zeker aan te raden, in tegenstelling tot TNT, UPS en FedEx (Vooral de laatste twee, TNT, de Express variant dus, is ook redelijk, maar vaak duurder qua verzendkosten.)
@ beiden hierboven,
De laatste tijd wordt werkelijk álles wat ik bestel eruit gehaald.
Zo laatst zelfs (door een fout) belasting over $11 merkloze schoenen betaald,
en zoek nu dus eigenlijk een alternatief dat dit niet meer heb. DHL is
de beste keuze dan?
de beste keuze dan?
Beste is nog gewoon via China of Hong Kong Air mail. Daar heb ik nog nooit belasting over hoeven te betalen. Heb een paar keer via DHL en UPS laten komen en bij beide moest ik invoer rechte en die shit betalen.j3ffr3-y schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 20:48:
@ beiden hierboven,
de beste keuze dan?
Maakt het nu eigelijk uit of je op dealextreme.com besteld of dx.com?
Zojuist even een ticket verstuurd naar hun email adres. Hopelijk pakken ze het nu sneller op.
Gister een pakket binnen gekregen van FocalPrice.
Was ook geopend door de inklaring van TNT. Waarschijnlijk omdat ze hem door de scanner gehaald hadden :-)
Zat namelijk een wekker in, welke je uit kan schakelen met een pistool. Klinkt vaag, maar vond hem wel geinig. Werkt goed trouwens. Dat moet ik er wel bij zeggen!
Gister een pakket binnen gekregen van FocalPrice.
Was ook geopend door de inklaring van TNT. Waarschijnlijk omdat ze hem door de scanner gehaald hadden :-)
Zat namelijk een wekker in, welke je uit kan schakelen met een pistool. Klinkt vaag, maar vond hem wel geinig. Werkt goed trouwens. Dat moet ik er wel bij zeggen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]