[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.039.282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441148

Ik ben nieuw hier, maar kwam via google hier terecht...

Ik heb ook op 06-01-2012 2 bestellingen geplaatst bij DX.com.

Deze zijn allebij shipped, 1 order .15dollar, is geshipt met tracking nummer. Deze kan ik alleen niet checken bij hongkongpost.com. De andere is met reguliere mail gegaan denk ik, was ook maar 5dollar..

Dus ben benieuwd wanneer het aankomt. Is verzonden op 11-01-2012.

Tevens nog een bestelling gedaan bij FocalPrice, alleen is de betaling daar nog niet aangekomen? Iemand daar ervaring mee toevallig?

Ik heb namelijk de andere orders bij DX betaald van mijn tegoed op mijn PayPal account. Dat is direct betaald. Nu heb ik bij FocalPrice ook met PayPal betaald, maar nu gaat het om een 'uitgestelde betaling'. is ondertussen wel afgeschreven van mijn bankrekening, maar nog niet 'verrekend'...

Iemand daar al ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
http://www.geartaker.com heeft iemand al een keer op deze website besteld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

jsper schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:52:
http://www.geartaker.com heeft iemand al een keer op deze website besteld ??
Website doet het niet? :?
Anoniem: 441148 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:20:
Ik ben nieuw hier, maar kwam via google hier terecht...

Ik heb ook op 06-01-2012 2 bestellingen geplaatst bij DX.com.

Deze zijn allebij shipped, 1 order .15dollar, is geshipt met tracking nummer. Deze kan ik alleen niet checken bij hongkongpost.com. De andere is met reguliere mail gegaan denk ik, was ook maar 5dollar..

Dus ben benieuwd wanneer het aankomt. Is verzonden op 11-01-2012.

Tevens nog een bestelling gedaan bij FocalPrice, alleen is de betaling daar nog niet aangekomen? Iemand daar ervaring mee toevallig?

Ik heb namelijk de andere orders bij DX betaald van mijn tegoed op mijn PayPal account. Dat is direct betaald. Nu heb ik bij FocalPrice ook met PayPal betaald, maar nu gaat het om een 'uitgestelde betaling'. is ondertussen wel afgeschreven van mijn bankrekening, maar nog niet 'verrekend'...

Iemand daar al ervaring mee toevallig?
Als hij op 11-01 is verzonden, kan je gerust nog wel even een week wachten, omdat verzendingen vaak 2 - 4 weken in beslag nemen.

Ik weet niet wanneer je het betaald hebt, maar soms kan het wel twee dagen duren eer de transactie echt voltooid is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:28

FreakNL

Well do ya punk?

Ik zit nog steeds op een bestelling van 16-12-2011 en 23-12-2011 te wachten... Geduld is een schone zaak... (allebei dealextreme)

[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 18-01-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap heus wel dat ik er nog ff op moet wachten. Zie het vanzelf wel binnenkomen. Enige waar ik nog ff mee aan het denken ben is de order bij focalprice. Deze is al tijd terug afgeschreven, maar bij focalprice staat ie nog steeds op pending payment. Terwijl die eigenlijk tot de 17e tijd had om te verwerken. Dus zal van de week wel verwerkt zijn denk ik.

Heb trouwens betaald op de 11e.

Heb een toetsenborden besteld om te koppelen aan me iPad. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Let Op!
Vanaf 22 januari tot 24 januari is het Chinees nieuwjaar in volle gang.
Bestellingen tot, in en net na die tijd kunnen vertragingen oplopen.

Hou hier rekening mee dat met het bestellen een kans bestaat dat je bestelling na het plaatsen van de order 3 tot 5 dagen langer over doet om 'shipped' te zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 18-01-2012 19:07 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep.. Inderdaad.. Zal wel geen gevolgen hebben voor bestaande orders neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Anoniem: 441148 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:46:
Jep.. Inderdaad.. Zal wel geen gevolgen hebben voor bestaande orders neem ik aan?
Als ze voorbij de Chinese post zijn niet nee, anders kunnen ze daar ook nog wel eens 5 dagen liggen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315724

Anoniem: 441148 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:32:
Heb een toetsenborden besteld om te koppelen aan me iPad. Ben benieuwd...
Welk heb je besteld?
Toevallig een bluetooth toetsenbord? Want ik ben daar naar op zoek voor mijn android tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb DEZE besteld bij DealExtreme...

Stond toen nog geen ervaringen/revieuw bij. Dus stiekem hoop ik dat het wat is. En als het niks is, jammer, ding kost ook maar iets van €21,-. Ik vond hem wel het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand trouwens enig idee hoe het kan dat ik mijn tracking code niet kan bekijken? Begint met RT en eindigt met RK...?

Die betaling met PayPal is ook nog niet verwerkt.. Moet ik daar een klacht van maken? Bedoel, 11e betaald, week later nog geen steek verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:09

Nikeo

Jawelles

Op 4 januari een scart blokje en een USB hub besteld van ebay (china/hongkong) en gisteren binnen.

Daar kan dealextreme echt iets van leren. Ik bestel tegenwoordig bijna niet meer bij DX... Duurder en trager. Het duurt soms gewoon 2 weken voor ze een lullig kabeltje ingepakt hebben!!!

Daarnaast werkt het feedbacksysteem op ebay ook supergoed. Bij DX heb ik nog wel eens het idee dat er wat in geknipt wordt in de comments dan

[ Voor 20% gewijzigd door Nikeo op 19-01-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:55

-tom-562

Oliesjeik

Ik bestel ook niks meer bij DX. Ik heb rond 16 december bij het UK Warehouse wat spul besteld (zo'n achteruit rij-sensor), en die is pas 4 dagen geleden verstuurd!
Nee, geen DX meer voor mij. Ze zijn nog behoorlijk duur, en de China-verkopers op Ebay zijn een stuk sneller.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja het duurt allemaal wel lang daar. En de tracking code doe je krijgt, althams ik, kan je ook niks mee..

Bij focalprice heb ik 1 bestelling lopen, maar de communicatie daar is echt top! Paar vragen gesteld, en vrijwel dezelfde dag antwoord. Echt netjes.

Tevens was op buyincoins aan het kijken, maar die website vliegt er telken uit..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

11 januari een bestelling geplaatst op BuyinCoins.com. Had het gisteren (18 januari) al in huis. Heb een keyboardcase besteld voor mijn tablet die nog moet komen.

Daar kan DealExtreme nog wat van leren. Ook al is die ook sneller geworden. Had op 2 januari een bestelling geplaatst en die is 2 dagen later verzonden. Heb die ook afgelopen dinsdag ontvangen.

* Yorinn is happy.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-05 20:28
Nadat ik al een maand niets meer van mij koptelefoon bij de douane had gehoord,
maar eens een brief meegestuurd met de inklaring van mijn 11dollar merkloze schoentjes.

Ik kreeg het volgende een paar dagen later op de mail:

de zending waar je al een paar weken op wacht is door de douane geselecteerd en in onderzoek genomen. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren. Indien de douane de zending in beslag neemt wordt je daarvan schriftelijk op de hoogte gesteld. Bij vrijgave zal het pakket uiteindelijk worden aangeboden.

Vervolgens nog wat contact gehad war dit uit kwam:

de douane neemt steekproeven en jouw zending zit daar dus bij. Ik kan niets voor je doen, want de douane is een onafhankelijke overheidsinstantie. Zij kijken vooral naar namaak, maar ook naar aspecten als veiligheid, milieu, economie ( daar valt namaak ondermeer onder). Zoals al vermeld krijg je bericht, maar ik kan niet aangeven hoe lang dat gaat duren. Soms is het een kwestie van dagen, maar het kan ook maanden duren. En waarom dat dan weer zo lang moet???? Geen idee. De zending die ik vandaag heb aangegeven is akkoord. Waarschijnlijk wordt deze volgende week aangeboden.

Nu maar even gelaten zoals het is. Mede omdat ik ondanks mijn frustratie, ook wel enige begrip voor postnl heb. Ik baal aan mijn kant van het feit dat ik me suf betaal aan verzendkosten, en dan niet taobao, maar ook veel binnenlands, en ik dan dit voor mijn geld krijg. Een service, waar geen service te bekennen is. Waar ik zelf moet gaan informeren als zij mijn spullen achterhouden. Mijn spullen, die zij dus, wanneer het hun uit komt, even een paar maanden vast houden. Ik vind dit echt vreemd, ik heb een product gekocht, het is van mij!
Het begrip is dan wel, dat ALLEEN DEZE KEER het draait om een product waarvan ik weet dat er evt consequenties aan hangen. Puur pech dus. Maar als ik gemiddeld 4x in de week de postbode op de stoep heb staan, en ik reken op spullen die ik heb betaald, en ook betaal om binnen te krijgen, vind ik af en toe de service, en misschein de machtspositie van postnl wel erg teleurstellend. Dit is niet de eerste keer. En begrijp me niet verkeerd, al was het versturen nu gratis had ik echt geen commentaar gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:17
welke shipping methode heb je gepakt? gewoon hongkong/china post? of dhl oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

saveljos schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:20:
[...]

welke shipping methode heb je gepakt? gewoon hongkong/china post? of dhl oid.
In zijn laatste zin staat dat de verzending gratis is, dus dat is dan denk ik Hong Kong / China Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Yorin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 19:19:
[...]

In zijn laatste zin staat dat de verzending gratis is, dus dat is dan denk ik Hong Kong / China Post.
Ik lees juist tegenovergestelde:

En begrijp me niet verkeerd, al was het versturen nu gratis had ik echt geen commentaar gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Ik praatte vooral in het algemeen, waarbij ik veel verzendkosten betaal. Denk aan postnl + aangetekend. In geval van koptelefoon was het china+tracking. Dhl deed ik soms, en ga nu zeker vaker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:17
Voor de geïntereseerden een 0.01 euro nagelknipper bij Neverbuying :)

http://www.everbuying.com/product57602.html

Toch leuk post krijgen van de postbode wat jou een eurocent heeft gekost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Laatst online: 16-05 17:51
tokko1 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:24:

Voor die prijs wil ik er ook wel eentje kopen :P

Zetten ze tijdens de afrekening wel de shipping standaard op Expedited (22$) en standaard ook met Insurance (1$). Dat heb ik voor dit pakje toch maar even veranderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:34
SD2000 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:48:
[...]

Voor die prijs wil ik er ook wel eentje kopen :P

Zetten ze tijdens de afrekening wel de shipping standaard op Expedited (22$) en standaard ook met Insurance (1$). Dat heb ik voor dit pakje toch maar even veranderd :+
Viel me ook al op ja, zullen d'er toch vast wel een paar intrappen.. vooral de insurance zie je snel over het hoofd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:57

Wildfire

Joy to the world!

En bedankt voor de tip. €0,01 kan er nog wel vanaf hier... :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Laatst online: 16-03 20:30

Goede tip, direct even besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ook maar besteld, 1 cent kan er wel af.

Ben benieuwd hoe snel ze zijn, zit al sinds 23-12 op een ander pakketje van Everybuying te wachten en het tracking no. doet het ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice! voor 1 cent wil ik hem wel proberen.. Eigenlijk wel apart. Aan de andere kant van de wereld bestellen, wordt verzonden naar nederland, en dat voor slechts 1 cent.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316583

Kijk, dat is nog eens mooi. Had het net nodig, en 1 cent is natuurlijk niks. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Anoniem: 316583 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 09:15:
Kijk, dat is nog eens mooi. Had het net nodig, en 1 cent is natuurlijk niks. Bedankt voor de tip.
Dan moet je je nagels nog even 3 weken laten groeien voor hij er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:37
Nikeo schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:19:
[...]

Dan moet je je nagels nog even 3 weken laten groeien voor hij er is :P
3 weken is wel heel optimistisch... die 1 cent deals doen er veel langer over dan een gemiddelde zending en we zitten dan nog eens met Chinees nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
ik heb een keer een angry birds hoesje op focalprice besteld alleen die heeft ze niet meer weet iemand waar je ze nog kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316583

jsper schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:49:
ik heb een keer een angry birds hoesje op focalprice besteld alleen die heeft ze niet meer weet iemand waar je ze nog kan bestellen ?
Je zou hier eens kunnen kijken:

http://chinaprices.us?q=Angry%20birds%20case

Handig voor al je Chinese spul. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
Anoniem: 316583 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:00:
[...]

Je zou hier eens kunnen kijken:

http://chinaprices.us?q=Angry%20birds%20case

Handig voor al je Chinese spul. ;)
Ik had daar al gekeken maar de enigste website die daar staat bestaat niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Laatst online: 05-11-2024
ook maar even besteld je gaat bijna denken dat ze het net niet Gratis geven leuk dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister eindelijk bevestiging gehad vn mijn betaling aan focalprice.. Duurde ff!

Nu hopen dat ze het na nieuwjaar direct opsturen.. Is het misschien nog optijd hier:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ff een update van me tracking status :-)

The item (RT***********HK) was posted on 20-Jan-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Is ie dan in Nederland? Of is ie dan nog in China? Snap t ff niet meer, sinds die verzonden is, deed ie het niet, en nu wel:s

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 441148 op 20-01-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Anoniem: 441148 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:48:
Net ff een update van me tracking status :-)

The item (RT***********HK) was posted on 20-Jan-2012 and is being processed for delivery to the addressee.

Is ie dan in Nederland? Of is ie dan nog in China? Snap t ff niet meer, sinds die verzonden is, deed ie het niet, en nu wel:s
SinergyX in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00

Eagle Creek

Breathing security

//- Ervaringen met producten aanschaffen via DealExtreme.com//

Bij DX heb ik een apparaatje besteld dat je kunt gebruiken om HDD's uit te lezen via USB. Heeft een uur of 4 prima gewerkt, tot ik een knal hoorde, het licht en m'n pc's uitgingen en ik in m'n ooghoek een rookpluimje zag.

Opengemaakt en net als Moriaantje.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f19871a1885e/4f19871a0e453-304592_10150276069518008_713578007_7906970_3178246_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f19871ebb4ef/4f19871eb340b-319637_10150276069653008_713578007_7906972_4706691_n.jpg

=====
1 ct voor een nagelknipper slaat nergens op natuurlijk. De grondstof, de fabricage, de verpakking, de verzending (brandstof, etc.), de postbode. Hoe helpen we de economie naar de ** :+ :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 20-01-2012 16:25 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Producten die op 220/230V werken, vertrouw ik niet als het goedkoop is.

Leuke blog van tijdje geleden:
Over kunst, cultuur en techniek: Een adapter van $4 - is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345137

is er ook een lijst met alle handige gadgets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn handige gadgets dan? Denk dat je zon lijst zelf maar in elkaar moet gooien. Iedereen heeft een André definitie van 'handig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
handige gadgets geen idee, kabels en verloop blokjes zijn wel altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik kan niet betalen met mijn credit card. Het probleem speelt al sinds 12 Januari 2012.
Sorry to let you know that the payment is failed due to Transaction Monthly Limit. please pay it again.
Dear customer,

This is the remark in our system:EGP Repay RiskError.Transaction Monthly Limit; but we are working on to fix it, maybe a few days will be ok.
Thanks for your understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-06 12:32
*snip* namaak

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 21-01-2012 13:40 ]

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wat denk je zelf? 10 euro voor orginele?
chronoz schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 21:08:
Ik kan niet betalen met mijn credit card. Het probleem speelt al sinds 12 Januari 2012.

[...]

[...]
Wanneer ik betaal met mijn mastercard secure code, lukt de betaling wel. Bij DX moet je dan iets van 3D secure kiezen.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 21-01-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Net weer een (kleine) bestelling binnengekregen van DE. Ze zijn absoluut goedkoop maar de verzendtijden zijn toch wel enorm. 4 Weken moet je zeker rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-06 12:32
*snip* namaak

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 21-01-2012 13:41 ]

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
Nock372 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:41:
Ik weet idd dat dit waarschijnlijk kopies zijn, maar de vraag is dus waar ik deze zou kunnen bestellen, ik bestel ze namelijk liever rechtstreeks ipv via deze persoon.
[...]
Genoeg sites daarvoor te vinden, maar misschien check je beter even de topicwaarschuwing 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
De creditcard betaling werkt perfect met 3D secure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03 18:15
Waarschuwing:

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 21-01-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Iedereen wederom bedankt voor de TRs voor de discussie over immitatie producten. Vriendelijk verzoekje voor de volgende keer: zet er even een linkje naar de betreffende post(s) bij ;) (<- luie mods ook altijd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Laatst online: 17:12
Een favoriete Chinese webwinkel van mij levert helaas niet meer naar Nederland.
Ik vraag me af of dit een trend is bij meerdere webshops of dat dit tijdelijk is vanwege het Chinese nieuwjaar.

Wel grappig, ze leveren "Wereldwijd" maar wat houdt dit in?

Shipping and handling
Item location: china, China
Shipping to: Worldwide

Excludes: Alaska/Hawaii, APO/FPO, New Zealand, Fiji, Papua New Guinea, Guadeloupe, Marshall Islands, Wallis and Futuna, Gambia, Malaysia, Mayotte, Taiwan, Poland, Suriname, Oman, Kenya, United Arab Emirates, Argentina, Middle East, Guinea-Bissau, Togo, Senegal, Armenia, Bhutan, Uzbekistan, Ireland, Qatar, Falkland Islands (Islas Malvinas), Netherlands, Burundi, Slovakia, Iraq, Equatorial Guinea, Slovenia, Thailand, Aruba, American Samoa, Sweden, Iceland, Macedonia, Liechtenstein, Israel, Kuwait, Belgium, Algeria, Benin, Russian Federation, Oceania, Antigua and Barbuda, Italy, Swaziland, Pakistan, Tanzania, Ukraine, Singapore, Panama, Burkina Faso, Jersey, Kyrgyzstan, Switzerland, Reunion, Djibouti, Chile, Puerto Rico, China, Mali, Croatia, Republic of, Botswana, Cambodia, Portugal, Indonesia, Malta, Tajikistan, Vietnam, Paraguay, Cayman Islands, Saint Helena, Cyprus, Rwanda, Seychelles, Australia, Bangladesh, Austria, Sri Lanka, Zimbabwe, Gabon Republic, Bulgaria, Czech Republic, Cote d Ivoire (Ivory Coast), Norway, Kiribati, Turkmenistan, Greece, Grenada, Haiti, Greenland, Yemen, Afghanistan, Montenegro, Africa, Mongolia, Nepal, Bahrain, Bahamas, Asia, Svalbard and Jan Mayen, United Kingdom, Dominica, Hungary, Bosnia and Herzegovina, Angola, South America, Southeast Asia, Western Samoa, France, Mozambique, Namibia, Peru, Central America and Caribbean, Guatemala, Denmark, Vatican City State, Solomon Islands, Sierra Leone, Nauru, French Guiana, Anguilla, El Salvador, Guam, Micronesia, Dominican Republic, Cameroon, Guyana, Azerbaijan Republic, Macau, Georgia, Tonga, New Caledonia, San Marino, Eritrea, Saint Kitts-Nevis, Morocco, Saint Vincent and the Grenadines, Belarus, Europe, Mauritania, Belize, Philippines, Uruguay, Congo, Democratic Republic of the, Western Sahara, Congo, Republic of the, French Polynesia, Cook Islands, Colombia, Comoros, Spain, Estonia, Bermuda, Montserrat, Korea, South, Zambia, Somalia, Vanuatu, Ecuador, Albania, Monaco, Guernsey, Ethiopia, Laos, Niger, Venezuela, Ghana, Cape Verde Islands, Martinique, Moldova, Saint Pierre and Miquelon, Madagascar, Lebanon, Liberia, Bolivia, Maldives, Gibraltar, Libya, Central African Republic, Lesotho, Nigeria, Saint Lucia, Mauritius, Guinea, Jordan, Canada, British Virgin Islands, Turks and Caicos Islands, Chad, Andorra, Romania, Costa Rica, India, Mexico, Serbia, Kazakhstan, Netherlands Antilles, Saudi Arabia, Japan, Lithuania, Trinidad and Tobago, Palau, Malawi, Nicaragua, Finland, Tunisia, Luxembourg, Uganda, Brazil, Turkey, Barbados, Germany, Tuvalu, Jamaica, Latvia, Egypt, Niue, Honduras, Brunei Darussalam, Virgin Islands (U.S.), South Africa, PO Box

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
jomas schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:47:
Een favoriete Chinese webwinkel van mij levert helaas niet meer naar Nederland.
Ik vraag me af of dit een trend is bij meerdere webshops of dat dit tijdelijk is vanwege het Chinese nieuwjaar.

Wel grappig, ze leveren "Wereldwijd" maar wat houdt dit in?

Shipping and handling
Item location: china, China
Shipping to: Worldwide

Excludes: heel lange lijst
8)7
Ben nu wel benieuwd over welke webwinkel het gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Laatst online: 17:12
SD2000 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:09:
[...]

Ben nu wel benieuwd over welke webwinkel het gaat :P
Het gaat om de jimbostore.

http://www.ebay.com/itm/K...2a17f25c71#ht_3995wt_1169

Deze lampjes kocht ik 2 maanden geleden voor 0,99 $ icl. gratis verzending.
Nu zijn ze bij meerdere (chinese) webwinkels op e-bay ong. 20% duurder en meerdere shops leveren niet aan Nederland. (Soms lijkt de lijst van excludes korter maar dan wordt b.v. heel Europa uitgesloten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Je ziet wel vaker dat Europese landen met een erg onbetrouwbaar postsysteem, zoals Italië, actief geweerd worden bij bestellingen. Misschien is de verkoper ook niet echt tevreden over de postbezorging in alle andere landen die hij opnoemt :P Blijft weinig business over zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:33
Bij Dealextreme heb ik een pakketje besteld wat nu ruim 5 dagen op de status 'packaging' blijft staan.
In hun bevestigingsmail moest ik volgens mij niets aanklikken om te bevestigen oid. Hoort dit zo en moet ik gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
harydoo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:43:
Bij Dealextreme heb ik een pakketje besteld wat nu ruim 5 dagen op de status 'packaging' blijft staan.
In hun bevestigingsmail moest ik volgens mij niets aanklikken om te bevestigen oid. Hoort dit zo en moet ik gewoon geduld hebben?
5 dagen is nog niks om je druk over te maken, gewoon even wat geduld hebben inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315724

Anoniem: 441148 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:06:
Ik heb DEZE besteld bij DealExtreme...

Stond toen nog geen ervaringen/revieuw bij. Dus stiekem hoop ik dat het wat is. En als het niks is, jammer, ding kost ook maar iets van €21,-. Ik vond hem wel het proberen waard.
Hmm, interesting, die was ik nog niet tegengekomen en ik dacht dat ik alle bluetooth keyboards op DX al had gezien :p Ben er wel benieuwd naar! Kan je iets posten over je ervaringen als hij aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 18:35
Eagle Creek schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:24:
//- Ervaringen met producten aanschaffen via DealExtreme.com//

Bij DX heb ik een apparaatje besteld dat je kunt gebruiken om HDD's uit te lezen via USB. Heeft een uur of 4 prima gewerkt, tot ik een knal hoorde, het licht en m'n pc's uitgingen en ik in m'n ooghoek een rookpluimje zag.

Opengemaakt en net als Moriaantje.

[afbeelding]

[afbeelding]

=====
1 ct voor een nagelknipper slaat nergens op natuurlijk. De grondstof, de fabricage, de verpakking, de verzending (brandstof, etc.), de postbode. Hoe helpen we de economie naar de ** :+ :+ .
Wow ik heb met het zelfde ding precies het zelfde gehad, een harde knal en daarna de stop en aardlekschakelaar er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

FreakNL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:58:
Ik zit nog steeds op een bestelling van 16-12-2011 en 23-12-2011 te wachten... Geduld is een schone zaak... (allebei dealextreme)
Zo bestelling 2 is nu helemaal binnen, kreeg van de week het 2e deel. Shipment was in tweeën gedeeld.

Zit nog steeds op die shipment van 16-12 te wachten. Iets zegt me dat deze niet meer gaat komen.. En zit er ook nog op 1 van everbuying te wachten (2, als je de nagelschaar meerekent) ..

Eigenlijk slaat het nergens op dat het zolang duurt, alleen maar omdat het ver weg is. Vorige week zaterdag iets op Ebay besteld uit de USA en tot mijn verbazing stond de postbode vanochtend voor de deur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

chronoz schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:53:
De creditcard betaling werkt perfect met 3D secure :)
Ik moest alsnog een kopie van m'n CC afschrift, CC zelf of ID toesturen. Dat mailtje zul je waarschijnlijk ook nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Hoe kan je een bezwaar indienen tegen een inklaring?
Ik moet €17,25 betalen vooor €11,- merkloze schoenen.

Bestel voorlopig even niets meer, zó klaar met douane op 't moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:42
Is het normaal dat je pakketje 10 dagen op packaging blijft staan bij DX? Het is een pakketje van 12 januari. Laatste keren dat ik wat had besteld is een tijdje geleden en toen ging het zeer snel.

@hierboven, moet ergens op het briefje dat je hebt ontvangen een adres staan waar je je bezwaarschrift naartoe kunt sturen.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, me bestelling bij FocalPrica is vannacht ook 'verzonden'... heb er al wel een tracking number bij, maar nog niet actief. Waarschijnlijk nog niet in het vliegtuig/vliegveld ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
Musta schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:26:
Is het normaal dat je pakketje 10 dagen op packaging blijft staan bij DX? Het is een pakketje van 12 januari. Laatste keren dat ik wat had besteld is een tijdje geleden en toen ging het zeer snel.
Je hebt op 12 januari bestelling geplaatst? Packaging is pas tweede stap in het proces, en de eerste stap kan altijd wel een tijdje duren. Als je bestelling echt al 10 dagen op packaging staat is dat vrij lang, maar ik heb wel is langer gehad, dus zou nog even geduld hebben.. Maar je kunt altijd even een ticket openen om even navraag te doen :) Customer service gaat wel pas de 25e weer 'open' ivm het Chinese nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

j3ffr3-y schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:00:
Hoe kan je een bezwaar indienen tegen een inklaring?
Ik moet €17,25 betalen vooor €11,- merkloze schoenen.

Bestel voorlopig even niets meer, zó klaar met douane op 't moment...
Hoe je bezwaar moet aantekenen staat op de brief die je krijgt als het pakketje komt. Het kan echter wel 2 á 3 maanden duren voor je een deel van het geld terugkrijgt. Ik heb er zelf ervaringen mee. Heb er 3x een brief voor moeten versturen voor er iets gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Yorin schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Hoe je bezwaar moet aantekenen staat op de brief die je krijgt als het pakketje komt. Het kan echter wel 2 á 3 maanden duren voor je een deel van het geld terugkrijgt. Ik heb er zelf ervaringen mee. Heb er 3x een brief voor moeten versturen voor er iets gebeurde.
Oh lekker is dat ;(
Nou ik zie wel wat ik doe dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

Ik heb de 15e op ebay een ketting gekocht (paypall), maar die is nog niet verstuurd (vanuit China). Heb de koper twee maal een bericht gestuurd waarop ik geen antwoord heb gekregen. Wat raden jullie mij aan om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Het is nu chinees nieuwjaar. Dus de boel ligt daar een beetje op zn gat.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Anoniem: 404313 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:54:
Ik heb de 15e op ebay een ketting gekocht (paypall), maar die is nog niet verstuurd (vanuit China). Heb de koper twee maal een bericht gestuurd waarop ik geen antwoord heb gekregen. Wat raden jullie mij aan om te doen?
Ebay heeft zelf een hele goede service in samenwerking met Paypal, waarbij ze contact voor je opnemen bij de verkoper, en ik in mijn geval meteen mijn geld terug kreeg. Het is even zoeken, maar het heet "kopersbescherming van PayPal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Voor iedereen die van plan is vandaag een pakketje weg te brengen: het systeem ligt eruit. Ik wilde net h&m retourzenden, maar kon niet. Ook mijn schoenen van €11 waarbij ik nog €17,25 moet bijbetalen kreeg ik niet mee. Stapelt voor mij wel beetje op nu, al dat gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j3ffr3-y schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:03:
[...]

Ebay heeft zelf een hele goede service in samenwerking met Paypal, waarbij ze contact voor je opnemen bij de verkoper, en ik in mijn geval meteen mijn geld terug kreeg. Het is even zoeken, maar het heet "kopersbescherming van PayPal".
Bedankt! Ik ga er vanmiddag even achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315724 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 17:40:
[...]

Hmm, interesting, die was ik nog niet tegengekomen en ik dacht dat ik alle bluetooth keyboards op DX al had gezien :p Ben er wel benieuwd naar! Kan je iets posten over je ervaringen als hij aankomt?
Ik zal, zodra ik hem heb, wel ff een review plaatsen in dit topic. Maar tot heden staat de status op: package was posted on 20 Jan 2012 and is being processed for deliverey to the adressee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:19:
[...]

Bedankt! Ik ga er vanmiddag even achteraan.
Ik heb vandaag zo'n paypal claim aangemaakt en het lijkt nu opgelost te worden. De koper had gereageerd dat het wel al gelijk verzonden is, maar dat hij de status nog niet op verzonden geupdate had. We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

he
ik heb 21 euro op mijn paypal account, maar ik weet niet wat ik moet bestellen!!
he!wat vervelend is dat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dan stort je het terug op je rekening.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je mag het ook wel op mijn paypal storten als je niks meer weet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Nu online
Bij mijn Track&Trace van mijn zending staat nu het volgende:

ITEM LODGED INTO DESTINATION MAIL HUB LOCAL POSTAL AGENT

Betekent het dat PostNL het heeft overgenomen en dat ik het morgen kan verwachten?

Oh nee, laat maar, heb het al gevonden. Die gasten wilden wat geld besparen en versturen het lekker via Singapore...

[ Voor 23% gewijzigd door exelletor op 24-01-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
exelletor schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:32:

Betekent het dat PostNL het heeft overgenomen en dat ik het morgen kan verwachten?

Oh nee, laat maar, heb het al gevonden. Die gasten wilden wat geld besparen en versturen het lekker via Singapore...
Je mag blij zijn want die zijn sneller dan China Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

exelletor schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:32:

Geld besparen via Singapore? Hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
1 van de tweakers hier die al goeie ervaringen heeft met Chinese IP-cams?
Wat ik ervan kan terugvinden is dat het vooral Foscam-clones zijn, en dat ze werken metbde Foscam-software, maar verder vind ik er weinig over, eerlijk gezegd.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 15:43
dodge_911 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:22:
Wat ik ervan kan terugvinden is dat het vooral Foscam-clones zijn, en dat ze werken metbde Foscam-software, maar verder vind ik er weinig over, eerlijk gezegd.
Ik heb er hier nog 1 staan naar aanleiding van een post van een ander forum, maar doe er niks mee, moet hem eigenlijk nog upgraden met firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Laatst online: 05-11-2024
:) vandaag weer pakettjes binnen en dat binnen 10 dagen en om even terug te komen op dat HongKongpst sneller zou zijn is niet waar kreeg de paketjes vandaag tegelijk 1 van de paketjes werdt met Hong Kong post verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Lasers boven 5mW zijn in NL niet toegestaan.

Als je je post mist, dan weet je waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn pen was onder de 5mw, dus gewoon legaal heur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Modbreak:Zie topic waarschuwing!!!!

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 26-01-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Nu online
Geld besparen via Singapore? Hoe kom je daar bij?
Waarom zou je dan een pakketje vanuit Hong-Kong, via Singapore, naar Nederland versturen? En dat, als ik het goed begrijp, met 2 postbedrijven.
Je mag blij zijn want die zijn sneller dan China Post.
DX bezorgt toch met China post? In december had ik het in twee weken binnen... MP4nation had hem wel snel op de post gedaan, maar dat versturen vanuit Singapore wilt niet echt vlotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
-edit, laat maar-

[ Voor 101% gewijzigd door J0ey op 26-01-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Namaak, mag niet!

Edit: ti's al gevlogen! :>

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 441148 op 26-01-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wh00t!! Pakketje is ein-de-lijk weg uit Hongkong! Krijg aankomende week DNA waarschijnlijk 2 pakketjes.. Ben benieuwd:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 19:23

jmk

Ik heb zojuist een joystick voor touchscreens gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_72977_1.jpg
Ik vind arcade/reflex spelletjes heel leuk maar touch only "consoles" zoals iPhone/iPod toch/Android vallen zo vies tegen. Verliezen omdat je er net naast zit met je vinger en je poppetje dus naar rechts loopt in plaats van naar beneden bijvoorbeeld is zo frustrerend dat ik ben gekapt met gamen op mijn Android telefoon voor het grootste deel.

Misschien kan ik straks meer plezier beleven aan spellen als Zenonia of Assasins Creed.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Anoniem: 22659 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:13:
[mbr]Lasers boven 5mW zijn in NL niet toegestaan. [/]
Klopt niet helemaal.

Inderdaad mag een Nederlandse handelaar geen laserpointers van klasse 3A/3B verkopen aan een particulier, met het oog op de veiligheid. Toch is het niet verboden om als particulier lasers in de categorie 3A en 3B te bezitten (tot 500mW).

Als die dus zelf invoert dan overtreed niemand de wet. Wel geldt dat je voor die klasse 3A/3B lasers minimaal 18 jaar moet zijn en mogen ze alleen binnenshuis worden gebruikt.

(Dus als iemand uit China een 5+ mW laserpen heeft laten overvliegen, dan overtreed ie daarmee geen enkele Nederlandse wet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:57

Wildfire

Joy to the world!

dodge_911 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:22:
Aangezien mijn post met antwoord is getrashed (blijkbaar omdat ik daarin ook reageerde op de vraag naar Chinese sites met laserpointers, waarin ik dus naar een Chinese site met laserpointers verwees, ook al is het volledig legaal om als particulier een laserpen in het buitenland te kopen) hierbij nogmaals m'n antwoord:

Als je een IP-cam uit China voor binnengebruik wilt hebben dan zijn ze best wel fatsoenlijk. Voor buitengebruik zijn ze kansloos, ook al worden sommige types geadverteerd met temperatuurbestendigheid tot -20 graden Celsius dat halen ze echt niet. Ik heb twee Chinese IP-cams gehad, die het beiden al begaven bij twee à drie graden vorst.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
ik kwam deze tegen iemand ervaring mee http://www.casemoc.com ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397820

ebia schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Klopt niet helemaal.

Inderdaad mag een Nederlandse handelaar geen laserpointers van klasse 3A/3B verkopen aan een particulier, met het oog op de veiligheid. Toch is het niet verboden om als particulier lasers in de categorie 3A en 3B te bezitten (tot 500mW).

Als die dus zelf invoert dan overtreed niemand de wet. Wel geldt dat je voor die klasse 3A/3B lasers minimaal 18 jaar moet zijn en mogen ze alleen binnenshuis worden gebruikt.

(Dus als iemand uit China een 5+ mW laserpen heeft laten overvliegen, dan overtreed ie daarmee geen enkele Nederlandse wet).
Ook geen Belgische?

Ik denk van niet maar efe voor zekerheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-06 11:10
Heeft iemand ervaring met deze site: http://www.lovebargaining.com/
Ik wil hier graag een Xiaomi M1 of een Huawei Honor U8860 kopen. Ik ben diverse site's aan het afspeuren voor de M1 maar geen enkele heeft hem op voorraad (of schrikbarend duur) en de Huawei lijkt mij het beste alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:56
ebia schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:38:
[...]

Klopt niet helemaal.

Maar waarom worden ze dan toch ingenomen op de grens? Als het toch mag binnen huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie kan mij helpen aan een goedkope taobao agent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
bhiner.com gebruik ik zelf, zal vast wel ergens goedkopere te vinden zijn maar deze is gewoon fijn om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
tumtum100 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:38:
[...]

Maar waarom worden ze dan toch ingenomen op de grens? Als het toch mag binnen huis
Fijn om te horen wat de ontwikkelingen zijn bij de douane. Maar wees blij dat ze zijn ingenomen. Jongeren die ermee spelen geeft mij geen veilig gevoel. Eventjes in de ogen schijnen en je bent blind. [Ooit op DX een bestelling voor laser geplaatst, maar om deze reden geannuleerd]
Pagina: 1 ... 12 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]