[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 21:56
Heeft iemand toevallig ervaring met hoelang het duurt als je je inklaringsbrief hebt terug heb gestuurd hoelang het dan nog duurt?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
rutgervdland schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:20:
Heeft iemand toevallig ervaring met hoelang het duurt als je je inklaringsbrief hebt terug heb gestuurd hoelang het dan nog duurt?:D
Ik bestel al jaren uit het verre oosten, De lijst met sites uit de startpost kan ik flink aanvullen. Daar ik goede ervaringen heb heb ik nooit geweten dat er topics op tweakers.net liepen. leuk dat ik niet de enige ben. Voorheen waren de levertijden tussen de 2 weken en 2 maanden en probeerde ik met de bestellingen onder de € 22 te blijven om niet geconfronteerd te worden met extra kosten. In het nieuwe jaar heb ik al 2 keer een brief gehad van post.nl om aanvullende info te leveren zoals een factuur en de waarde? en dat van een order die omgerekend onder de €22,- ligt. Ik heb in de loop van jaren al ca 50 bestellingen gedaan en nog nooit een dergelijke brief ontvangen. Is dit nieuw beleid van post.nl ? De chinezen zetten de waarde altijd netjes op de verpakking.
en ik ben daarom net zoals Rutger ook benieuwd naar de levertijd na deze verklaring, want dan duren de leveringen wel heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
SYQ schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:17:
het zijn deze : http://www.dealextreme.co...aa-batteries-4-pack-19277

Begin december stond er precies dezelfde melding als nu. Als ik track order doe staat er nog steeds backorder, mag ik dus nog minimaal een maand wachten. Is die van HobbyKing niet heel laag qua mah waarde??800mah<>2000mah van DX
Je zou ook deze kunnen bestellen http://www.dealextreme.co...-aa-batteries-2-pack-7260, Geen nimh accu die altijd leeg zijn maar Lithium Ion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
pandit schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:30:
[...]

Je zou ook deze kunnen bestellen http://www.dealextreme.co...-aa-batteries-2-pack-7260, Geen nimh accu die altijd leeg zijn maar Lithium Ion
De reviews en comments gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgervdland
  • Laatst online: 06-06 21:56
pandit schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:19:
[...]

Ik bestel al jaren uit het verre oosten, De lijst met sites uit de startpost kan ik flink aanvullen. Daar ik goede ervaringen heb heb ik nooit geweten dat er topics op tweakers.net liepen. leuk dat ik niet de enige ben. Voorheen waren de levertijden tussen de 2 weken en 2 maanden en probeerde ik met de bestellingen onder de € 22 te blijven om niet geconfronteerd te worden met extra kosten. In het nieuwe jaar heb ik al 2 keer een brief gehad van post.nl om aanvullende info te leveren zoals een factuur en de waarde? en dat van een order die omgerekend onder de €22,- ligt. Ik heb in de loop van jaren al ca 50 bestellingen gedaan en nog nooit een dergelijke brief ontvangen. Is dit nieuw beleid van post.nl ? De chinezen zetten de waarde altijd netjes op de verpakking.
en ik ben daarom net zoals Rutger ook benieuwd naar de levertijd na deze verklaring, want dan duren de leveringen wel heel erg lang.
Ja inderdaad ik heb dus precies hetzelfde! Maja zal wel niet langer duren dan een weekje neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 21:23
rutgervdland schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:00:
[...]

Ja inderdaad ik heb dus precies hetzelfde! Maja zal wel niet langer duren dan een weekje neem ik aan.
Ga uit van een á twee weken ;)

Vind trouwens de lijst in de OP ook zéér karig. Heb zelf een bookmak map voor m'n chinese webshops waar ik besteld heb en ontvangen. Dat zijn er inmiddels 40 ofzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

tokko1 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:49:
[...]

Ga uit van een á twee weken ;)

Vind trouwens de lijst in de OP ook zéér karig. Heb zelf een bookmak map voor m'n chinese webshops waar ik besteld heb en ontvangen. Dat zijn er inmiddels 40 ofzo... ;)
Stuur de TS dan een DM.. Niet moeilijker dan hier lopen te klagen lijkt me.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Quad schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:19:
[...]

En voeg daar je bookmark bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Quad schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Was gewoon een opmerking hoor, niet echt klacht.. heb er persoonlijk geen problemen mee dat de lijst zo kort is. Maar het zou anderen niet schaden als deze langer is! En ik reageer alleen maar op twee posts boven mij iemand die aangeeft dat er nog meer shops zijn en de lijst kort is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
tokko1 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Was gewoon een opmerking hoor, niet echt klacht.. heb er persoonlijk geen problemen mee dat de lijst zo kort is. Maar het zou anderen niet schaden als deze langer is! En ik reageer alleen maar op twee posts boven mij iemand die aangeeft dat er nog meer shops zijn en de lijst kort is :)
Maar de bookmark kan er nog steeds naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Heb de 28e iets besteld bij DX en nu al binnen snelle services! Maar helaas mijn pakketje van de dag ervoor die ik daar besteld heb nog niet maar precies het zelfde artikel wel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Blue Knight schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:00:
LED Macro Ring Flash Light FC100 for Canon Camera Lens........................ €19.75
LCD Battery Grip for Canon 450D 500D 1000D +2x LP-E5 Battery................ €33.47
Camera Strap Camera Sling For DSLR as RS4............................................€9.25
Eyepiece Extender EC-4 for Canon EP-EX15 II 500D 600D 450D 1100D.........€8.24
30CM White Balance Focus Gray Board Card 18% Grey..............................€8.24
Bovenstaande op 11-12-2011 besteld bij http://www.linkdelight.com.
22-12-2011 brief van postnl voor de waarde en belasting.
06-01-2011 uiteindelijk ontvangen + betalen van 30 euro belasting en inklaringskosten (12,50)

Postnl is dus weer erg traag geweest, zelfs ondanks de feestdagen. We klote dat je de inklaring nog per post moet doen, ipv via een internet formulier.. onnodige vertraging lijkt mij, maar ja, ze zijn zowiezo traag.

Ben op zich tevrede over de bestelde producten. Alleen de Eyebpiece extender is in mijn ogen een miskoop. Hij verkleind het beeld dat je ziet nogal, waardoor het lastiger is om te zien of alles scherp is.
Led Macro ring is alleen voor dichtbij (tot 30cm ofzo), maar meer heb ik ook niet nodig.

Jammer van de douanerechten, btw en inklaringskosten, maar dat hoort er gewoon bij. (alleen de inklaringskosten vind ik erg hoog...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:45
j3ffr3-y schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 17:18:
Ik zoek op Taobao zo'n soort tas:
[afbeelding]
Een drum/box tas. Maar als ik hier op zoek krijg ik alleenmaar vrouwen tassen.
Iemand enig idee hoe ik kan zoeken naar mannen tassen in deze soort? :+
http://www.bhiner.com/ind...12010&end_price=&offset=1

hier kijkt het wat makkelijker denk ik.

zal zelf ook ff kijken.
zoiets? http://www.bhiner.com/taobao-agent/7928718086
of http://www.bhiner.com/taobao-agent/5483012210

[ Voor 8% gewijzigd door saveljos op 06-01-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*boom* Ingebouwde laser afgevuurd en deze post is in vlammen opgegaan!

Lees hieronder indien uitleg gewenst is.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Topicwarning gelezen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:49:
hallo
ik wil graag die beats by dr dre bestellen op dealextreme maar nu heb ik ergens gelezen en gehoord.
Dat al het pakketje aankomt in nederland dat het meteen vernietigd word kan iemand dit bevestigen. en heeft iemand ook ervaring met die beats by dr dre?
Yupz, ze x-rayen je pakket en als ze zien dat er een Beats by Dre inzit, vuren ze de ingebouwde laser af en gaat je hele pakket in vlammen op...

Lees even het topic door, het antwoord op je vraag staat er echt in ;)
Zo op de eerste pagina zelfs al ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Beste tweakers,

Heb 22-11 acht artikelen bij Dealexteme besteld. Op 15-12 kreeg ik een confirmatie dat ze artikelen geshipped waren. Nu komt er vandaag een postbode aan de deur. Ik vond het pakketje al veel te klein, bleek dat er maar vier van mijn acht bestelde artikelen inzaten. Toevallig (?) de artikelen met het grootste volume niet. Is de verklaring hiervoor dat de Douane deze in beslag heeft genomen? Of kan dit een andere verklaring hebben? Zitten verder geen rare/illegale artikelen bij, behalve wellicht een laser pen.

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 00:23
Bij dealextreeme doen ze soms de de zending delen, dus er komen 2 paketten aan. Of dat sommige artikelen later komen.
Kijk goed op de site van dealextremen, daar kun je dit zien, maar ook snel over heen kijken.

Klik op je account,
dan order tracking,
dan rechts onder zie je de trackings nummers, 1 of meerdere, dit zijn de aantal paketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
jan99999 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:58:
Bij dealextreeme doen ze soms de de zending delen, dus er komen 2 paketten aan. Of dat sommige artikelen later komen.
Kijk goed op de site van dealextremen, daar kun je dit zien, maar ook snel over heen kijken.

Klik op je account,
dan order tracking,
dan rechts onder zie je de trackings nummers, 1 of meerdere, dit zijn de aantal paketten.
Je hebt helemaal gelijk!
Ik moest een invoice bekijken en daar stond bij de artikelen die ik al had gekregen "Shipped" en bij de rest "Pending". Dus dat zal nog wel even afwachten zijn dan ;) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dit gelezen ;

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Laatst online: 26-08 16:37
Ik had een vraagje en aangezien Dx bijna nooit antwoord ( heb al meerdere keren besteld ),

Het pakketje waarin Sku: 50295 zou moeten zitten staat al sinds 18 december op "Shipped" maar het is dus nog niet aangekomen dus is het al bijna 3 weken dat hij "verschipt" is, dit is langer dan ik eerder heb gehad.

Wat kan er dus aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
yonathan schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:31:
Ik had een vraagje en aangezien Dx bijna nooit antwoord ( heb al meerdere keren besteld ),

Het pakketje waarin Sku: 50295 zou moeten zitten staat al sinds 18 december op "Shipped" maar het is dus nog niet aangekomen dus is het al bijna 3 weken dat hij "verschipt" is, dit is langer dan ik eerder heb gehad.

Wat kan er dus aan de hand zijn?
Als je mijn post hierboven leest zie je dat een aantal artikelen van mij op 15 december al op shipped stonden, en deze heb ik vandaag ontvangen. Geduld is een schone zaak dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
freakshock88 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:35:
[...]

Als je mijn post hierboven leest zie je dat een aantal artikelen van mij op 15 december al op shipped stonden, en deze heb ik vandaag ontvangen. Geduld is een schone zaak dus ;)
Dankuwel, maar ik bedoelde het ook ivm dat het een replica Monster product is.
Ik hoorde namelijk van een vriend dat ze tijdens de kerstdagen extra goed opletten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:18
yonathan schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:45:
[...]

Dankuwel, maar ik bedoelde het ook ivm dat het een replica Monster product is.
Ik hoorde namelijk van een vriend dat ze tijdens de kerstdagen extra goed opletten oid.
Vraag het dan aan je vriend hoe er het mee is?

Anders is het gewoon afwachten, en als je een brief binnenkrijgt is hij onderschept. Anders moet je gewoon geduld hebben.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
tc982 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:48:
[...]

Vraag het dan aan je vriend hoe er het mee is?

Anders is het gewoon afwachten, en als je een brief binnenkrijgt is hij onderschept. Anders moet je gewoon geduld hebben.
Ik vraag het hier omdat hier waarschijnlijk meer kennis is met dit onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is nog een review van me :)
Als je merkt dat ik wat aan m’n stijl moet veranderen, geef dan gerust een reactie! Ik sta open voor kritiek.

Vandaag ga ik een 9600 mAh externe oplaadbare batterij reviewen, ik had ze nodig voor mijn iPod maar vooral voor mijn HTC waarvan de batterij heel snel op is. Ik heb hem nu al 10 dagen, en dit is mijn voorlopige review.

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/9600mah-portable-emergency-power-rechargeable-battery-pack-for-cell-phone-ipod-iphone-mp3-mp4-psp-45799) kopen, de prijs is 38 euro.

Verzending: Ik heb 16 dagen moeten wachten op m’n pakje, ik heb geen problemen gehad met de douane.
Paste niet door m’n brievenbus, dus ik heb hem de volgende dag moeten gaan afhalen in het postkantoor.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-oWIyFDj0FIw/Tt-dBuC2DxI/AAAAAAAAG0k/MW6AXBidqHo/s640/DSCF8089%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Het pakje

Verpakking: De batterij zat in een kartonnen doos, op de voor- en achterkant stonden allerlei Chinese tekens, geen vertaling. Ook op de achterkant en de zijkanten stonden tekens. Dit is wel spijtig want als je dit als cadeau wil geven, of in een winkel wil uitstallen, zullen de meesten niet weten wat het is.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-NNYblReQhEU/TwiuPJx3cUI/AAAAAAAAG3c/uStmsFuB7uk/s640/DSCF8434%25257E1.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-JHNtyEjRV64/TwiuPGkpu6I/AAAAAAAAG3k/mqTUR73x6nc/s640/DSCF8435%25257E1.jpg

Achterkant

Inhoud: De doos bevatte naast de batterij, ook een tussenstukje en verschillende aansluitingen. Verder was er ook nog een papieren boekje meegeleverd, waarvan ik vermoed dat het de handleiding is.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-0uLG-pF-j4I/TwiuReIXYfI/AAAAAAAAG34/j2EsFKEPtzY/s640/DSCF8437%25257E1.jpg

Gebruik: Normaal gezien bekijk ik eerst de instructies voor ik een gadget gebruik,
gewoon voor in het geval dat ik iets fout zou kunnen doen bij het eerste gebruik. Maar omdat de deze in het Chinees was, kon ik er weinig mee doen. Spijtig.

De batterij zelf was niet opgeladen bij aankomst, dus ik wou hem opladen. Omdat er geen adapter meegeleverd was moest dit met de USB aansluiting van m’n computer.
Maar als je het onmisbaar vindt (zoals ik) om electronica ook op met stopcontact op te laden, kan je altijd een goedkope USB AC Adapter kopen.
Ikzelf had er thuis nog een liggen, maar voor degenen die dat niet hebben kunnen er hier een kopen:
http://www.dealextreme.com/p/ultra-mini-1000ma-usb-power-adapter-charger-100-240v-eu-plug-29417

Het opladen duurde ongeveer een hele nacht, dat is lang, maar wel normaal voor een externe batterij met zulke capaciteit.

Toen de batterij volledig herladen was, heb ik hem aangesloten op mijn zo goed als lege iPod. In iets minder als 2 uur was-ie weer helemaal opgeladen.
Mijn iPod Video heeft een interne batterij van 500 mA, dus met deze batterij kan ik hem wel enkele keren herladen.

Vervolgens heb ik mijn smartphone opgeladen, ook bijna leeg. Na 4 uur was deze helemaal opgeladen, de capaciteit van mijn gsm bedraagt 1200 mAh, dus ik zou precies 8 keer volledig moeten kunnen herladen.

Ik heb dit uitgetest en ik kon 5 keer volledig herladen, de 6e keer was de batterij op na ongeveer 20% op te laden. Je kan er dus eigenlijk maar +-6000 mAh uithalen.
Dit is niet absurd want de batterij is 9600 mAh bij 3.7 V, bij 5 V is dit dus maar 7104mAh.

En als we daar nog eens 15% energieverlies van aftrekken van bij de omzetting, komen we uit op ongeveer 6000 mAh

De aansluitingen waren ook erg talrijk;
Je kan GSM’s van oa. Nokia, Samsung, HTC, Apple, … opladen en nog veel meer.
Je kan blijkbaar ook allerlei Tablet PC’s opladen, maar ik heb enkel de Apple iPad 2 getest, en dat werkte niet, gewoon omdat de output 0.7 Amps is en de iPad 2 heeft minimum 1 Amp. nodig.
Als je wil zien of jouw tablet ondersteund is, moet je kijken naar de AC input. Als die van je tablet hoger is als 0.7 amp. zal het niet werken.

Je kan ook zowat alle MP3’s of MP4’s opladen, omdat die meestal toch werken op 0.5 amp., dat is onder 0.7 amp., en dus OK.

Verder kunnen ook PSP’s en Nintendo DS’en opgeladen worden.

Daarnaast zijn ook alle apparaten met een USB oplaadpoort compatibel, mits ze een input van minder als 0.7 amp. hebben.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-5LQ0toocEyA/TwiuPFVAktI/AAAAAAAAG3g/wG6KNhhf8uw/s640/DSCF8446%25257E1.jpg

Meegeleverde aansluitingen

De batterij heeft ook nog LED’s waarop je kan zien hoeveel van de batterijcapaciteit er nog over is.

Design:

Gewicht: Het gewicht van de batterij is 310 gram, ongeveer het driedubbele van je smartphone, dus niet erg handig om overal mee te sleuren in je broekzak.

Uitzicht: De batterij heeft verscheidene Chinese tekens op de buitenkant, en die zijn voor ons Nederlanders en Belgen niet echt mooi om naar te kijken. De behuizing is zwart met witte strips aan de zijkant. De batterij is vrij slank, en gemakkelijk weg te stoppen. Het is mogelijk om hem in je broekzak te steken, maar dit is niet echt geriefelijk door het gewicht. Aan de zijkant zijn er de aansluitingen, voor input en output. Verder is er ook de aan/uit schuifknop en de knop om de LED’s weer te geven, die zorgt er overigens ook voor dat de batterij niet per ongeluk wordt aangezet.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-iIvuLaYVLa0/TwiuS75v7OI/AAAAAAAAG4M/OaBFRw7bLgs/s640/DSCF8443%25257E1.jpg

Aansluitingen

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ku2ZOWSq9Lk/TwiuUa6tKyI/AAAAAAAAG4k/oCFUmxHF-c8/s640/DSCF8438%25257E1.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-4iwioO_utKs/TwiuRTy5N-I/AAAAAAAAG38/TcRGY2XY-CI/s640/DSCF8439%25257E1.jpg

Achterkant

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-SAUhp4eLKcA/TwiuSd1RDNI/AAAAAAAAG4I/P42BlVAykWE/s640/DSCF8441%25257E1.jpg

Zijkant

Stevigheid: De batterijbehuizing is volledig gemaakt uit metaal, met aan de boven- en onderkant ook nog een plastieken laagje daarbovenop, voor aanraakcomfort. Ik ben er op gaan zitten, en er is niets kapotgegaan ;) , daar kan ik dus niets op zeggen. Ook de knoppen voelen stevig aan en puilen niet uit.

Besluit: Dit is zeker een handige gadget voor iedereen die gadgets heeft met een te beperkte batterijcapaciteit.Op DealExtreme is dit volgens mij de beste prijs/kwaliteit optie, maar als U op zoek bent naar een lichtere en goedkopere batterij kan U beter eens kijken naar de +-2000 mAh batterijen. De batterijcapaciteit is met 6000 mAh heel redelijk en kan vele gadgets verscheidene keren herladen.

Pluspunten:
-Vormgeving
-Capaciteit
-Grootte
-Aansluitingen
-PRIJS!

Minpunten:
-Chinese tekens op de doos en de batterij
-De eigenlijke batterijcapaciteit is niet dezelfde als vermeld op de advertentie
-Gewicht
-Geen ondersteuning voor iPad (2)
-Geen USB oplader meegeleverd

Score: 8/10

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/9600mah-portable-emergency-power-rechargeable-battery-pack-for-cell-phone-ipod-iphone-mp3-mp4-psp-45799) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

d:)b meer mensen mogen zulke reviews plaatsen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:13:
d:)b meer mensen mogen zulke reviews plaatsen
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

In de goeie ouwe tijd hadden mobiele telefoons nog gewoon verwisselbare accu's. Nu zijn de telefoons extra compact omdat ze vast ingebouwd zitten. Mooi plat joh. 8)

Alleen moet je nu accupacks met snoertjes en zo meezeulen die je dan een flinke tijd aan je telefoon moet verbinden om die weer op te laden.

Dat heet vooruitgang. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:07:
In de goeie ouwe tijd hadden mobiele telefoons nog gewoon verwisselbare accu's. Nu zijn de telefoons extra compact omdat ze vast ingebouwd zitten. Mooi plat joh. 8)

Alleen moet je nu accupacks met snoertjes en zo meezeulen die je dan een flinke tijd aan je telefoon moet verbinden om die weer op te laden.

Dat heet vooruitgang. :')
^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-02-2024
j3ffr3-y schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:01:
[...]

Danku Danku _/-\o_
Meteen de Levis besteld...
Hoeveel verzendkosten ga je daar op moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Valt best mee denk ik, €10,- ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
pandit schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:19:
[...]

Ik bestel al jaren uit het verre oosten, De lijst met sites uit de startpost kan ik flink aanvullen
Hierbij de daad bij het woord en sites van Chinese webshops die ik in de gaten houd en waar ik ook (zeer) goede ervaringen mee heb.

http://stores.ebay.nl/digitalzone88?_rdc=1 (Mijn favoriet voor klein computer-spul, zeer snelle levering)
http://www.dinodirect.com/index/ (Mijn en mijn vrouw haar favoriet, ook kleding)
http://www.focalprice.com/ (Mijn favoriet, samen met DX)
http://www.dealextreme.com/ (begint een beetje tegen te vallen de laatste tijd)
http://www.mixeshop.com/ (Elektronica, receivers, tablet's etc.)
http://www.dealicool.com/
http://www.chinabuye.com/
http://www.madeinchina.com/

Onderstaande sites heb ik nog geen ervaringen mee,

http://www.autoyet.com/ (uitsluitend autogadgets)
http://www.tmart.com/
http://lightake.com/
http://www.everbuying.com/ (Meer wholesale)
http://saraoutlet.com/
http://www.priceangels.com/

Onderstaande links zijn ook wel interessant:

http://cfind.net (pricewatch voor Chinese webshops)

Onderstaande sites zijn andere Chinese webshops te vinden:

http://www.squidoo.com/dealextreme_alternatives (site met chinese webshops)
http://siteslikedealextreme.com/ (site met chinese webshops)

Veel plezier met deze info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hartstikke bedankt. Sommige had ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
weet iemand nog leuke ipod touch 4g hoesjes om mijn verzameling uitbreiden ?
Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
jsper schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:23:
weet iemand nog leuke ipod touch 4g hoesjes om mijn verzameling uitbreiden ?
Hoor het graag.
Dmv deze link kan je best wel een aantal hoesjes vinden:
http://chinaprices.us?q=%20ipod%20touch%204g%20case

Of eventueel via Ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Vandaag gebeurde er iets heel erg raars op buyincoins. Ik had een bestelling gedaan van een usb wifi stick 5dollar. Alles ging goed tot na betalen op paypal. Ik kreeg een betaal bevestiging email van 85 dollar ipv 5 dollar, dit terwijl er op de paypal scherm 100%zeker 5 dollar stond. heb meteen een claim ingediend bij paypal en bic een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Voor de jaarwisseling heb ik ook dat probleem gehad. Was bij mij maar paar euro. Toch raar dat er een ander bedrag van je rekening wordt afgeschreven dan dat staat bij paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

H92! schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:43:
Voor de jaarwisseling heb ik ook dat probleem gehad. Was bij mij maar paar euro. Toch raar dat er een ander bedrag van je rekening wordt afgeschreven dan dat staat bij paypal.
Omdat je nog wat saldo op je rekening had staan bij PayPal?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die de afgelopen dagen iets hebben besteld in China en met EMS laten verzenden?

Op 4 januari een aantal zaken besteld, en via een tracking in de gaten gehouden, maar nu is de toestand reeds een dag of vijf dezelfde. De vorige zending van dezelfde winkel had ik in minder dan zeven dagen, dit lijkt me wat "lang" op dezelfde status te blijven staan:
Tracking Number:xxx
Timing Site Status
2012-01-04 18:29:00 BEIJING Posting
2012-01-04 18:31:00 yonganluyingyebu Despatch from Sorting Center
2012-01-04 21:06:42 BEIJING Arrival at Sorting Center
2012-01-05 00:51:41 BEIJING Despatch from Sorting Center
Ook staat er twee keer hetzelfde in, wat ik de vorige keer ook niet had.

Als er nog mensen zijn die pakketjes ergens hangen hebben, laat het gerust maar weten. Indien dit nog een (paar) dag(en) duurt, zal ik ze wel eens contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Quad schreef op maandag 09 januari 2012 @ 23:51:
[...]

Omdat je nog wat saldo op je rekening had staan bij PayPal?
Hoe bedoel je? Bij afrekenen was het 2.60 euro ofzoiets, na afrekenen werd er 3.40 euro afgeschreven van rekening. Ik heb meestal geen saldo bij PayPal staan, maar wordt van rekening afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

H92! schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:17:
[...]

Hoe bedoel je? Bij afrekenen was het 2.60 euro ofzoiets, na afrekenen werd er 3.40 euro afgeschreven van rekening. Ik heb meestal geen saldo bij PayPal staan, maar wordt van rekening afgeschreven.
Ik ook niet, maar af en toe een refund zorgt ervoor dat je wat saldo op je PP krijgt.
Er is dus meer afgeschreven dan nodig als ik je goed begrijpt.
Kan te maken hebben met de wisselkoers, die was volgens diverse website anders dan het werkelijk was.
Bij eBay had ik vorige week ook meer moeten te betalen dan ik in eerste instantie dacht, wisselkoers was veranderd. (GBP)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Quad schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:06:
[...]

Kan te maken hebben met de wisselkoers, die was volgens diverse website anders dan het werkelijk was.
Dan moet je echt voor honderden dollars hebben besteld wil dat een paar euro uitmaken. En meestal betaal je minder als je met CC betaald, DX rekent heel ongunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
Ik zou graag enkele T shirts willen bestellen via Taobao, ik heb op aanraden Bhiner gekregen maar het blijkt dat de verzendkosten naar Belgie bijna 30 euro zijn voor een pakje van 0,5Kg. Is er een goedkopere optie die jullie mij kunnen aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Joerii schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:18:
Ik zou graag enkele T shirts willen bestellen via Taobao, ik heb op aanraden Bhiner gekregen maar het blijkt dat de verzendkosten naar Belgie bijna 30 euro zijn voor een pakje van 0,5Kg. Is er een goedkopere optie die jullie mij kunnen aanraden?
yanwen is 22 euro voor 0,5kg, verder heeft bhiner ook speciale shipping voor small packages,(onder de 2kg geloof ik) moet je wel naar vragen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb ook interesse om kleding te kopen op Taobao.com, maar ik heb vorige keer meer aan verzendkosten betaald voor een eenvoudige sweater van tien dollar.

De verzendkosten stapelen zich ook gewoon per kledingstuk. Via DealExtreme.com zijn producten van één dollar zelfs zonder verzendkosten.

Ik heb contact opgenomen met de persoon waar de personen van FOK! altijd zaken mee doen van hun forum. De anderen lijken nog meer te kosten. Het is dus niet mogelijk om 5 kledingstukken te importeren en dan niet 50 dollar kwijt te zijn aan verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
je betaald 2-3 euro aan verzendkosten per verkoper om het naar agent te brengen, en daarna internationale verzenden gaat gewoon per 0,5kg. als 5 truien 1,5kg wegen ben je 28,5 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:18
H92! schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:17:
[...]

Ja dan kan het dus net ongunstig gaan met de wisselkoers.
Paypal pakt 2 keer op een dag een wisselkoers dacht ik en dat wil zeker als het van je rekening af moet komen dus wel eens verschillen met wat een site als wisselkoers heeft...

Scheelt soms een paar cent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
PixellBox schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:28:
heeft iemand hier toevallig ervaring met pakketten die per DHL zijn verzonden?
Inklaring?
verzendtijd?
Inklaring:
Wat er op het pakket staat, onder de 22 euro niets daarboven geen ervaring. En bij ongeloofwaardige bedragen douane die pakketjes open maakt.

Verzendtijd:
Enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:28
DHL geeft je pakket altijd aan bij de douane. Bij Postnl kan je het geluk hebben dat je er niet tussenuit gehaald wordt en je het niks extra's kosten. DHL is wel vele malen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
wat het gaat kosten is maar afwachten.
Hoe goed ze op de hoogte zijn van de prijzen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
"The sound sources from China factory, absolutely original production, and quality workmanship with mainstream exactly, only one that is different from the licensed importer is less a national security plan, which channels goods! "

iemand idee wat dit ongeveer betekend? is getranslate uit chinees.

[ Voor 85% gewijzigd door saveljos op 11-01-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 21:20
saveljos schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:31:
"The sound sources from China factory, absolutely original production, and quality workmanship with mainstream exactly, only one that is different from the licensed importer is less a national security plan, which channels goods! "

iemand idee wat dit ongeveer betekend? is getranslate uit chinees.
Als ze met zoveel woorden proberen duidelijk te maken dat het echt is, dan weet je zeker dat het namaak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Laatst online: 05-07 17:48
ik heb even een vraag ik bestel al heel vaak bij Dealextreme en de tracking nummers waren altijd van cn post
vandaag voor het eerst een tracking via HK post is dit nieuw??? of zijn ze overgestapt omdat cn post site vaak onberijkbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Laatst online: 07-07 13:40
Paperbag24 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:06:
ik heb even een vraag ik bestel al heel vaak bij Dealextreme en de tracking nummers waren altijd van cn post
vandaag voor het eerst een tracking via HK post is dit nieuw??? of zijn ze overgestapt omdat cn post site vaak onberijkbaar was
Hongkong post wordt al vrij lang gebruikt door Dealextreme, samen met ChinaPost. Hongkong post schijnt wel (vaak) sneller te zijn :)
onberijkbaar
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
ok bedankt o en sorry voor die domme fout :)

[ Voor 3% gewijzigd door Paperbag24 op 12-01-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:28
Iemand misschien enig idee of er een chine webshop is die iets wat lijkt op de iCade heeft ? (http://www.thinkgeek.com/electronics/retro-gaming/e762/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

FreakNL

Well do ya punk?

Heb in december 3 keer wat besteld in China. 2 shipments bij Dealextreme en eentje bij Everbuying.

Dealextreme1 is de 16e geshipped, nog niets binnen. Geen statustracking want goedkope bestelling
Dealextreme2 werd gesplitst in 2 shipments, 22e en 23e geshipped, allebei met statustracking. Deze stond echter sinds de 27e op "departure from outward office of exchange". (voor allebei de shipments) Kreeg vandaag deel 1 binnen. Vreemd dat die 1e bestelling er dan nog niet is, terwijl die toch een paar dagen eerder geshipped is... Iemand dat eerder meegemaakt?

Bij Everybuying kreeg ik ook een CN tracking number, maar die heeft nog nooit gewerkt. 23e geshipped, nog niets binnen.

Ik heb in juni vorig jaar ook één en ander besteld, en toen waren ze megasnel. Binnen anderhalf week had ik toen het spul binnen. Volgens mij is dit echt een slechte periode om te bestellen.. Maargoed, kheb geen haast. Als alles uiteindelijk maar binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Net besteld bij DealExtreme, maar je moet tegenwoordig de betaling bevestigen door een kopie van je CC, CC afschrift of ID te sturen als je met CC betaald. Als ik iets bestel en betaal zonder 3D secure (secure code) dan mislukt de betaling sowieso. 2 kennisen van mij hadden hetzelfde, heel vreemd. Hopelijk accepteren ze de kopie van m'n CC afschrift met daarop de laatste DealExtreme betaling, anders toch maar een m'n CC aan Paypal koppelen. (Beetje huiverig om een kopie van m'n CC of ID toe te sturen.)

[ Voor 15% gewijzigd door Dj-sannieboy op 13-01-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Ligt het aan mij of zijn de mannen bij de inklaring op vakantie ofzo?!
Op 27 dec. inklaring ingevuld en verzonden, en tot op heden nog geen verandering
op track&trace pagina... Iemand anders last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
--Niels-- schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:52:
[...]

Als ze met zoveel woorden proberen duidelijk te maken dat het echt is, dan weet je zeker dat het namaak is...
alles wees erop dat het echt is, werd zelfs beloofd een werkende serial erbij te krijgen. maargoed ik wou gewoon weten hoe zoiets mogelijk is. na deze bericht gaat het denk ik dus wel om ECHTE beats studio.
hier dus een link naar beats.
http://www.bhiner.com/taobao-agent/8481823529
vergeet niet op translate page te klikken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
de kans is klein dat ze echt zijn maar je kan het proberen als ze aankomen heb je geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
er word werkende serial beloofd van een verkoper met goede reputatie die 400 van die "echte" koptelefoons verkoopt per maand. hoezo zou de kans klein zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
omdat er ook veel namaak met een serial te koop zijn en wat als jij ze binnen hebt en je test de serial en het blijkt niet te werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Paperbag24 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:27:
omdat er ook veel namaak met een serial te koop zijn en wat als jij ze binnen hebt en je test de serial en het blijkt niet te werken??
jij besteld, je taobao agent maakt foto van serial. jij checkt, en werkt hij niet dan stuurt die agent hem terug.
en hij zegt dat er een werkende serial bij zit. niet zomaar een serial.

[ Voor 9% gewijzigd door saveljos op 14-01-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
dan zou ik het doen scheelt nogal in prijs met NL kijk nu ook wat anders tegen deze koptelefoon aan dacht dat het weer van die neppe waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Paperbag24 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:06:
Andersom: Tot vorig jaar gebruikte ze juist uitsluitend Hong Kong post. Vervolgens zijn ze ook China post gaan gebruiken omdat verzending zelfs voor DX maatstaven, in die periode te lang duurde via HK.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
saveljos schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:28:
[...]

jij besteld, je taobao agent maakt foto van serial. jij checkt, en werkt hij niet dan stuurt die agent hem terug.
en hij zegt dat er een werkende serial bij zit. niet zomaar een serial.
Als je zoveel uitgeeft zou ik echt een goede koptelefoon kopen als ik jou was.
Oja, dat doe ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
maartend schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:40:
[...]

Als je zoveel uitgeeft zou ik echt een goede koptelefoon kopen als ik jou was.
Oja, dat doe ik dus ook.
1 koop koptelefoon voor 110(kost eigenlijk minder)
2 verkoop marktplaats voor 200+
3 koop een betere koptelefoon dan die jij zojuist gekocht hebt voor 110 euro.
4 profit?
@hieronder,
dan ben je alsnog veel minder kwijt dan dat die oplevert 2dehands.

verder zijn die beats wel gewoon fijn hoor, makkelijk op te bergen in je tas, active noise control, geluid is goed zat (tenzij je alleen flac luisterd ofzo). en zijn mooiste koptelefoons die ik ooit heb gezien.

[ Voor 26% gewijzigd door saveljos op 14-01-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
saveljos schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:42:
[...]

1 koop koptelefoon voor 110(kost eigenlijk minder)
2 verkoop marktplaats voor 200+
3 koop een betere koptelefoon dan die jij zojuist gekocht hebt voor 110 euro.
4 profit?
Maar het risco blijft momenteel toch wel dat hij er uit gepikt wordt en dan aardig wat moet bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Risico is inderdaad erg hoog. Iedereen bij inklaring/douane weet momenteel wel wat er in een pakketje zit als ze de afmetingen van een dre doos zien. Mijne ligt er nu ook al 2 weken... Enige manier om er nu níet meer uit gepakt te worden is mazzel hebben dat jouw pakketje, en de hele lading uit china niet door de douane heen gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Nextron schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:38:
[...]
Andersom: Tot vorig jaar gebruikte ze juist uitsluitend Hong Kong post. Vervolgens zijn ze ook China post gaan gebruiken omdat verzending zelfs voor DX maatstaven, in die periode te lang duurde via HK.
ok en ik maar denken dat dit nieuw was bestel ook nog maar vanaf juli 2011 na het lezen van dit forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
Ik zou graad een Tablet bij Mcbub willen bestellen, heeft iemand al ervaring met deze site ?
Weet er iemand hoeveel douane kosten ik ga moeten betalen op een tablet van 115 euro, ik ga waarschijnlijk verzenden via DHL.
http://www.mcbub.com/item...a-HDMI--CN110087--143984/

[ Voor 16% gewijzigd door Joerii op 15-01-2012 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Joerii schreef op zondag 15 januari 2012 @ 04:21:
Ik zou graad een Tablet bij Mcbub willen bestellen, heeft iemand al ervaring met deze site ?
Weet er iemand hoeveel douane kosten ik ga moeten betalen op een tablet van 115 euro, ik ga waarschijnlijk verzenden via DHL.
Heb een keer Oortjes besteld via McBub, snelle verzending en voor de rest gewoon primá :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Laatst online: 10-01-2022
Kent iemand http://www.suntekstore.com/ ?
zag er namelijk leuke spullen op staan alleen ik ken de website niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
jsper schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:36:
Tijden terug paar bestellingen gedaan, gewoon aangekomen.. een verkeerd product maar zonder te veel problemen een vervanging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij status staat al paar weken zo:

Destination - Netherlands
The item () left Hong Kong for its destination on 9-Jan-2012

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

moet ik iets invullen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Joerii schreef op zondag 15 januari 2012 @ 04:21:
Waarschijnlijk moet je rond de 35 euro betalen. Doe je prijs keer 0,19 + €12,50. 0,19 = de BTW die je moet afdragen. En €12,50 is de administratiekosten, bij PostNL. Voor DHL zal het niet veel anders zijn. Misschien iets meer of minder aan administratiekosten.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:35:
mij status staat al paar weken zo:

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

moet ik iets invullen ofzo?
Lol neen,
dit is gwn zijn status wat hij nu doet.

Dus in jouw geval heeft hij HongKong verlaten 9 JAN 2012
Dus je zo hem nu zeker kunnen verwachte :p

Dat tekst eronder is iets anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke
dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
jsper schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:36:
Prima winkel. Ik heb er meerdere keren besteld en meestal na 2 weken binnen.

Tip: ze hebben veel goedkope gitaaronderelen.

Op deze site staan meerdere kortingsbonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je em nou ondertusse al?

Normaal gezien had ik em meestal 3 werk dagen na et hongkong vertrok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Jammer dat BIC al paar dagen/week eruit ligt. Weet iemand waarom? Vorig jaar DDOS, nu weer? DX is ondertussen 2x duurder geworden dan BIC, dus daar ga ik niet meer zo snel bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06-2022
beste tweakers,

ik heb ergens begin november een pakket besteld bij dealextreme. op 25 november kreeg ik bericht dat hij in nederland bij de inklaring ligt.
25.11.2011:
Ontvangen in land van bestemming
30.11.2011:
Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd

er is dus 7 weken helemaal niets gebeurd. gebeld gemaild en steeds : heel vervelend meneer. kan gebeuren meneer

nu veranderde er iets
16.01.2012:
Zending ligt bij douane voor verdere afhandeling
status: Zending bij douane

iemand hier ervaringen mee? zou heel fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Egala! schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:05:
beste tweakers,

ik heb ergens begin november een pakket besteld bij dealextreme. op 25 november kreeg ik bericht dat hij in nederland bij de inklaring ligt.
25.11.2011:
Ontvangen in land van bestemming
30.11.2011:
Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd

er is dus 7 weken helemaal niets gebeurd. gebeld gemaild en steeds : heel vervelend meneer. kan gebeuren meneer

nu veranderde er iets
16.01.2012:
Zending ligt bij douane voor verdere afhandeling
status: Zending bij douane

iemand hier ervaringen mee? zou heel fijn zijn
Als je niets illegaal besteld heb, dan krijg je het pakket binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
*snip* import van namaak zut

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan worden geconfiskeerd, namaak is en blijft illegaal ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat zegt al genoeg. Zeg maar dag tegen je geld.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online

Volgens mij waardeert Tweakers dit soort gesprekken niet, dus ophouden?

Edit mig29: :Y

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke product kan ik goedkoop importen en in nederland met winst doorverkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:24:
welke product kan ik goedkoop importen en in nederland met winst doorverkopen?
Wat een vraag. Alles en niks zekers. Alles hangt af van bepaalde factoren :

- Aan wie ga je verkopen? Leeftijdsgroep?
- Wat ga je verkopen? Elektronica? Kledij? Gadgets?
- Welke winst wil je er op maken?
- Is het een "echte" handel, of doe je het zonder KvK nr?
- Ga je groothandel of kleinhandel spelen? Weet dan ook dat er import & douane kosten bij komen
- ....

Dus, back to the drawing board for you !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tc982 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:32:
[...]

Wat een vraag. Alles en niks zekers. Alles hangt af van bepaalde factoren :

- Aan wie ga je verkopen? Leeftijdsgroep?
- Wat ga je verkopen? Elektronica? Kledij? Gadgets?
- Welke winst wil je er op maken?
- Is het een "echte" handel, of doe je het zonder KvK nr?
- Ga je groothandel of kleinhandel spelen? Weet dan ook dat er import & douane kosten bij komen
- ....

Dus, back to the drawing board for you !
dat maakt niet uit
niet hele grote spullen,
gewoon op marktplaats zetten als particulier
als het maar winst maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:35:
[...]

dat maakt niet uit
niet hele grote spullen,
als het maar winst maakt
Daar is dit topic niet voor bedoelt.
Als je vragen hebt over bepaalde zaken of ervaringen wilt delen, dan mag je ze stellen.
Maar ons vragen over hoe jij winst kan maken op een bepaalde product is absoluut een no-go.
Dat moet jij zelf uitzoeken.
:F

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:35:
[...]

dat maakt niet uit
niet hele grote spullen,
als het maar winst maakt
All right, fantastisch, hier kunnen we mee verder :(

Kijk, er zijn tal van sites die deze aanbieden, waarom zou iemand het uberhaut bij jou aankopen? En dan nog eens verzendingskosten betalen in be/nl? Je kan dan beter die zaken proberen te verkopen aan vrienden.

Maar het is hier inderdaad geen vraagbak topic, dus, zoek eens op alle sites naar intressante items en verkoop die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

FreakNL

Well do ya punk?

Tja, ik geloof best dat je wat winst kunt pakken. Er zijn toch altijd mensen die huiverig zijn om dingen in China te kopen, en het dan liever in NL bestellen of zelfs willen afhalen (eerst zien, dan geloven)...

Probleem is echter dat je bij klein zut moet blijven. Tuurlijk, op beats kan je veel meer winst maken, maar de kans dat die eruit gepakt worden bij de douane is groot, en daar gaat je winst dan...

Usb hubjes, hdmi kabeltjes, usb ladertjes, apple kabels, dat soort dingen komen er wel door, en ook daar zijn ze in China heel goedkoop mee, terwijl ze hier in de Mediamarkt zonder blikken of blozen de hoofdprijs vragen. Maarja, je hebt dan ook nog concurrentie van gerenommeerde webshops (allekabels.nl bijv, dat werk) en de marge is zo ontzettend klein dat het de moeite waard niet is lijkt me....

Nee China is handig voor zut/gadgets die je niet direct nodig hebt.. Maar om nou te gaan handelen op Marktplaats.. Ik weet niet niet.. Teveel moeite... Maarja, ik werk ook gewoon nog enzo :P
Pagina: 1 ... 11 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]