Misschien, misschien niet. BIC verstuurd eerder dan DX. En heb ook het gevoel dat pakketjes van BIC eerder verzonden worden..H92! schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:18:
Een vraag die waarschijnlijk in de afgelopen weken al is gevraagd: als ik nu iets bestel (bij buyincoins), kan ik hem dan dit jaar nog verwachten?
BIC verstuurt echt vanuit stock, in tegenstelling tot DX waar ze meestal vanuit stock van een toeleverancier verzenden.Xaero schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:56:
[...]
Misschien, misschien niet. BIC verstuurd eerder dan DX. En heb ook het gevoel dat pakketjes van BIC eerder verzonden worden..
Ik denk niet dat er nog bestellingen (hoe snel verstuurd ook) nog levering voor het het einde van het jaar halen.
Of je moet al voor DHL/EMS kiezen (maar dan nog...).
Normaal gezien als iemand me refund krijg ik het binnen de 2-3 dagen..
Ik ontving het binnen 4 dagen. Ik denk dat je het ook wel snel binnen hebt.UltraSub schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:12:
Net voor het eerst bij DX besteld. Heb 2 producten via de UK store besteld. Staat bij 3 dagen naar Western Europe. Mag ik er vanuit gaan dat dat haalbaar is, omdat het vanuit UK komt? Of kan ik ook gewoon van de standaard 3 weken uit gaan?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2011 09:00 ]
Als een pakket van DX wordt verstuurd vanuit de UK, heb ik theoretisch nooit gedonder met douane en/of bijbetalen. Right?
Bij BIC staat er wel altijd een foto van je pakketje bij.
Tourniquet schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 02:43:
Excuses als dit al is langsgekomen, maar ik zag bij de order details (tabblad Shipments) van Dealextreme dat er nu een foto bij staat van het bestelde product en het pakket!Is dat al lang zo?
[afbeelding]
[afbeelding]
9.50 BTW bij invoer.
12.50 Inklaring.
Maar het is het waard.
Zat inderdaad €2 in t.o.v. Chinees warehouse op een bedrag van €50CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:13:
Let wel op dat de prijzen bij het UK warehouse van DX hoger kunnen zijn dan die van dezelfde artikelen in de Chinese shop.
http://www.dealextreme.co...chometer-wristwatch-14045tumtum100 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:52:
Ik wou een horloge bestellen bij Dealextreme of ergens anders maar heeft iemand nog een leuke of er zelf ook eentje besteld? Wou graag tips horen
Bevalt mij goed,en niet eens zo duur (denk ik)
Verwijderd
Wat had je besteld als ik mag vragen?Hoteldebotel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:46:
Net de postboer aan de deur gehad met m'n pakketje van DX, moest 22 euro neerleggen.
9.50 BTW bij invoer.
12.50 Inklaring.
Maar het is het waard.
Verwijderd
Ik vind het stom dat je zelf niet naar de douane kunt gaan en je pakje af halen en even die BTW betalen, want nu ziet je TNT ook nog te betalen.Hoteldebotel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:46:
Net de postboer aan de deur gehad met m'n pakketje van DX, moest 22 euro neerleggen.
9.50 BTW bij invoer.
12.50 Inklaring.
Maar het is het waard.
Een koptelefoonVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:36:
[...]
Wat had je besteld als ik mag vragen?
9-12 besteld
12-12 verzonden
17-12 ontvangen
Een dual jet lighter en een varken met 2 leds
Nu nog wachten op "de koptelefoon"
Na ruim 2 weken eindelijk packeging
[ Voor 9% gewijzigd door rutgervdland op 17-12-2011 22:30 ]
Heb ik ook, alleen ik gebruik hem niet meer. Na 2 dagen niet dragen is de accu weer leeg en ik ga niet zo vaak weg dus ik draag niet continu een horloge.fragcompany schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:09:
[...]
http://www.dealextreme.co...chometer-wristwatch-14045
Bevalt mij goed,en niet eens zo duur (denk ik)
Anders grote kans op een slotje op dit topic, de mods gaan niet eindeloos posts verwijderen.
Het is toch een zelfopwindende horloge? Dan werkt dat systeem dus gewoon niet.Chiii schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:29:
[...]
Heb ik ook, alleen ik gebruik hem niet meer. Na 2 dagen niet dragen is de accu weer leeg en ik ga niet zo vaak weg dus ik draag niet continu een horloge.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja klopt. Maar daar zit toch een limiet aan hoe lang de horloge kan blijven werken zonder dat je deze weer oplaadt via kinetische energie? In ieder geval is dat bij mij 2 dagen..Quad schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:52:
Heren, geen vragen/opmerkingen over de 'hoofdtelefoons' svp.
Anders grote kans op een slotje op dit topic, de mods gaan niet eindeloos posts verwijderen.
[...]
Het is toch een zelfopwindende horloge? Dan werkt dat systeem dus gewoon niet.
Bij een automaat wind het horloge zichzelf op door te bewegen (lees: te dragen)Quad schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:52
Het is toch een zelfopwindende horloge? Dan werkt dat systeem dus gewoon niet.
Als het horloge een aantal dagen stil ligt zal het dan na een bepaalde tijd stoppen.
Gewoon even schudden met het horloge, tijd goedzetten en weer lekker dragen.
Ochja tuurlijk. Moet even iets meer nadenken heheChiii schreef op zondag 18 december 2011 @ 04:56:
[...]
Ja klopt. Maar daar zit toch een limiet aan hoe lang de horloge kan blijven werken zonder dat je deze weer oplaadt via kinetische energie? In ieder geval is dat bij mij 2 dagen..

⏩ PVOutput☀️
volgens mij is TNT de douane.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:59:
[...]
Ik vind het stom dat je zelf niet naar de douane kunt gaan en je pakje af halen en even die BTW betalen, want nu ziet je TNT ook nog te betalen.
/edit
Heb een trackingnummer van DX. Maareeh, hun trackingpagina werkt niet
RQ1016XXXXXGB. Wat kan ik daar verder nog mee? Waarmee shippen ze eigenlijk?
[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 19-12-2011 11:36 ]
13/11 wat besteld wat op shipping in 2-4 dagen stond. Uiteindelijk de 23e of de 26e op de post gegaan. Geen nummer. Heb nog steeds niks ontvangen.
Toen ik voor het eerst wat bij ze kocht in 2009 ging het allemaal vlug en had je op communicatie ook meteen antwoord. Het lijkt nu steeds langer te duren en communicatie gaat steeds stroever.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Dat komt ook omdat al in het begin van de kerstperiode was/is. Hierdoor kunnen bestellingen natuurlijk langer duren. Ook moet je NIET bestellen als je weet dat je het voor een bepaalde datum nodig heb. Gewoon afwachten en anders DX contacteren die hetzelfde gaan zeggen.Wijnands schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:27:
Ik heb wel vaker bij dealextreme wat gekocht maar zo zout als deze keer heb ik het nog niet meegemaakt...
13/11 wat besteld wat op shipping in 2-4 dagen stond. Uiteindelijk de 23e of de 26e op de post gegaan. Geen nummer. Heb nog steeds niks ontvangen.
Toen ik voor het eerst wat bij ze kocht in 2009 ging het allemaal vlug en had je op communicatie ook meteen antwoord. Het lijkt nu steeds langer te duren en communicatie gaat steeds stroever.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Wellicht kan je vergelijken adv foto op de pagina?
Ik neem aan dat daar wel een DVI kabel op staat, maar wel slechte service.
⏩ PVOutput☀️
Hierbij de link naar de kabel die ik besteld heb en twee foto's van het product dat ik gehad heb. Ze hebben een verkeerde sticker op die kabel geplakt ofzo lijkt me. Maar zal ik alvast een paypal claim aanmaken of nog even wachten op hun reactie? Had dit niet van ze verwacht eigenlijk, vooral omdat het ook zo'n duidelijke fout is.Quad schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:45:
Welke product gaat het precies om?
Wellicht kan je vergelijken adv foto op de pagina?
Ik neem aan dat daar wel een DVI kabel op staat, maar wel slechte service.

http://www.pandawill.com/...ion-cable-17m-p37852.html
Mailtje terug met foto en link naar de chinese pagina van wikipedia. Geef 't 72 uur daarna en stap dan naar paypal.clonedonkey schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:04:
Ik had bij Pandawill twee DVI kabels besteld. Nu heb ik vorige week de kabels ontvangen maar het blijken VGA kabels te zijn. Op de sticker op de verpakking staat wel DVI kabel met daarbij de SKU maar het is duidelijk geen DVI kabel. Nu had ik een klacht ingediend bij Pandawill met foto's maar nu krijg ik doodleuk de reactie, "We have checked, we have not sent wrongly." Heb gelijk een reactie teruggestuurd zonet dat ik hier absoluut niet mee akkoord ga aangezien ik niet gekregen heb wat ik heb besteld. Ik zit nu te twijfelen of ik alvast een klacht via paypal indien, wat denken jullie ? Het is een order van 28-11 dus heb nog wel even de tijd.
PW reageert negatief op je eerste melding, dus ik zou direct naar PP gaan. Anders moet je de discussie die je nu direct met PW voert nog eens via PP voeren.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Met hem.Nextron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:00:
PayPal kijkt niet naar de klacht tot de tijd is verstreken om er samen uit te komen.
PW reageert negatief op je eerste melding, dus ik zou direct naar PP gaan. Anders moet je de discussie die je nu direct met PW voert nog eens via PP voeren.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dear,
Sorry for all the mistakes, we will give you a 3 USD coupon as compensation,OK?
B.rgds
Robin
Alleen kwam ik er pas na een paar dagen achter dat ik al betaald had, ik dacht eigenlijk dat ik het via m'n creditcard had betaald (dan wordt het pas afgeschreven als het verstuurd is). Dus toen maar een case ingevoerd bij zowel PayPal als DealExtreme, alleen op DX is heel m'n order nu niet meer te vinden onder het ordernummer die ik had gekregen.
Dus mijn vraag: weet iemand of ik nog zonder al te veel gedoe m'n geld terug ga krijgen? En zo ja, hoe lang kan dat duren?
The devil is in the details.
Tracking werkt nog steeds niet vanuit DX pagina. Is dat normaal?UltraSub schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:20:
Heb een trackingnummer van DX. Maareeh, hun trackingpagina werkt niet
RQ1016XXXXXGB. Wat kan ik daar verder nog mee? Waarmee shippen ze eigenlijk?
Heb je een trackingnummer, is er niks te tracken
Vaak bu'j te bang!
Sowieso moet je voor cancelen van je order contact opnemen met de service. Dat is de snelste en beste weg.Hahn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:54:
Iemand ervaring met geld terugkrijgen bij DealExtreme? Ruim een maand geleden iets besteld en gelijk betaald via PayPal (was zo'n €25), maar na een dikke maand hadden ze het nog niet eens verstuurd omdat het in backorder was. Dus ik had de order geannuleerd bij DealExtreme zelf.
Alleen kwam ik er pas na een paar dagen achter dat ik al betaald had, ik dacht eigenlijk dat ik het via m'n creditcard had betaald (dan wordt het pas afgeschreven als het verstuurd is). Dus toen maar een case ingevoerd bij zowel PayPal als DealExtreme, alleen op DX is heel m'n order nu niet meer te vinden onder het ordernummer die ik had gekregen.
Dus mijn vraag: weet iemand of ik nog zonder al te veel gedoe m'n geld terug ga krijgen? En zo ja, hoe lang kan dat duren?
Nu kun je denk ik het beste het geschil ik PP opwaarderen naar een Claim.
⏩ PVOutput☀️
minder dan 45 dagen geleden besteld = paypal claim indienen.Hahn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 23:54:
Iemand ervaring met geld terugkrijgen bij DealExtreme? Ruim een maand geleden iets besteld en gelijk betaald via PayPal (was zo'n €25), maar na een dikke maand hadden ze het nog niet eens verstuurd omdat het in backorder was. Dus ik had de order geannuleerd bij DealExtreme zelf.
Ik heb een order van 90 dagen gehad waar ze maar over riepen het komt nog .......
Na heel veel zeuren gewoon een hele botte reactie geschreven. Ik wil nu mijn geld terug of een resend van het product en ik wacht niet langer op allerlei onderzoeken.
Uiteindelijk binnen een week mijn geld terug in de vorm van store credits.
Nu kun je natuurlijk zeggen niet janken dat is het risico dat je neemt als je iets dergelijks besteld maar dat vraag ik niet
Graag geen merken of iets dergelijks noemen gezien forum regels.
http://help.dealextreme.c..._Customs_duties_handled_7wildcardxl schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:28:
Wanneer een pakketje word onderschept door de Duane en vernietigd, heb ik dan recht op een refund van dealextreme? Het is een beruchte koptelefoon alleen stond er natuurlijk op de site niks aangegeven qau merken.
DX is not responsible for products being confiscated by the Customs in customers' countries.
Neu, weet ik wel, zie het ook wel komen. Maar toch, als je een track hebt, is het natuurlijk interessant om te zien waar het zich eventueel bevind. En heb net via de FAQ uitgevogeld dat het gewoon via Royal Mail verstuurd is vanuit de UK. Wat ik dan weer niet snap:-tom-562 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:05:
Tracking werkt bij mij vaak de helft van de tijd niet. Maarja, boeiend, dat soort dingen kan je verwachten als je uit China besteld
Eeh, Ierland? En is al afgeleverd? Das iig niet bij mij thuisYour item, posted on 16/12/11 with reference RQ10XXXXXX8GB was delivered in EIRE on 20/12/11.
Thank you for using this service.
[ Voor 39% gewijzigd door UltraSub op 21-12-2011 17:22 ]
Nu heb ik dat aangegeven en foto's gestuurd. Nu willen zei me alleen 5 euro terug geven Wat ik geen passende oplossing vind aangezien ik dan nog steeds niet de juiste product heb. Ik heb ze gevraagd om een passende oplossing en anders dat ik een claim ga indienen bij paypal.
Iemand nog tips?
Claim indienen bij PayPalEmrulez schreef op donderdag 22 december 2011 @ 13:19:
Ik heb bij BIC voor 10 euro een Ipad 2 Cover gekocht. Helaas heeft BIC mij een verkeerde cover geleverd.
Nu heb ik dat aangegeven en foto's gestuurd. Nu willen zei me alleen 5 euro terug geven Wat ik geen passende oplossing vind aangezien ik dan nog steeds niet de juiste product heb. Ik heb ze gevraagd om een passende oplossing en anders dat ik een claim ga indienen bij paypal.
Iemand nog tips?
Verwijderd
Alvast bedankt.
Grtz Voeties
Inmiddels heb ik het geld al op m'n PayPal staan, dus dat is nog best snel gegaanWceend schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:59:
[...]
minder dan 45 dagen geleden besteld = paypal claim indienen.
Ik heb een order van 90 dagen gehad waar ze maar over riepen het komt nog .......
Na heel veel zeuren gewoon een hele botte reactie geschreven. Ik wil nu mijn geld terug of een resend van het product en ik wacht niet langer op allerlei onderzoeken.
Uiteindelijk binnen een week mijn geld terug in de vorm van store credits.
Kopieer en plak hier eens wat er op de trackingsite van de post staat.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 12:53:
Hoi, Ik heb op 8/12/11 wat besteld op DX. Nu vul ik mijn trackingnummer in op de site van de belgische post. En daar vindt hij effectief mijn pakketje. Op de site die DX je aanbiedt staat er 22/12/2011 departure from outward office of exchange. Nu vraag ik mij af, als het op de site van de Belgische post te vinden is, wil dit dan zeggen dat het al in België is? Of moet ik voort gaan op de site die DX aanbiedt?
Alvast bedankt.
Grtz Voeties
(op tweakers wordt niet gegroet)
Je pakje is nog niet in België. 'Datum in ontvangstname' is de dag waarop de trackingcode werd geregistreerd (in het land van oorsprong).Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:52:
[afbeelding]
Hier ziet u een afbeelding van de lokale post. (Bpost)
[ Voor 3% gewijzigd door bertalizer op 23-12-2011 21:08 ]
Verwijderd
(sorry, ben nieuw hierin)
bertalizer schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 20:56:
[...]
Je pakje is nog niet in België. 'Datum in ontvangstname' is de dag waarop de trackingcode werd geregistreerd (in het land van oorsprong).
Je weet toch dat je de slechtst denkbare periode van het jaar hebt gekozen om iets in China te bestellen?Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:36:
En wat betekent dit precies? Al reeds op het vliegtuig?
(sorry, ben nieuw hierin)
[...]
Departure from outward office of exchange = Vertrokken uit het buitenland (maar ik denk dat dit in drukke periodes ook wel "ligt op de stapel met pakjes die op het vliegtuig mogen" kan zijn)
Arrival inward office of exchange = Het pak is in ons land en ligt op de (momenteel gigantische) stapel met pakjes die door de douane moeten ingeklaard worden
Met hem.bertalizer schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:45:
[...]
Je weet toch dat je de slechtst denkbare periode van het jaar hebt gekozen om iets in China te bestellen?
Departure from outward office of exchange = Vertrokken uit het buitenland (maar ik denk dat dit in drukke periodes ook wel "ligt op de stapel met pakjes die op het vliegtuig mogen" kan zijn)
Arrival inward office of exchange = Het pak is in ons land en ligt op de (momenteel gigantische) stapel met pakjes die door de douane moeten ingeklaard worden
Grote kans dat je je pakket(je) volgend jaar pas in ontvangst mag nemen ;-).
⏩ PVOutput☀️
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
DinoDirect is een prima site die 'vetrouwd' is. Meerdere malen pakketjes van laten komen.Hertog6 schreef op zondag 25 december 2011 @ 01:23:
Is iemand toevallig bekend met de site dinodirect.com? Ik kwam wel wat dingen er over tegen op GoT (Hifi uit China topic) dus van weet ik nu weet leveren ze wel gewoon, maar ik ben vooral benieuwd naar de after sales.. hoe zit het bijvoorbeeld met DOA's enzo.
Een keer een MP3 spelertje DOA, nieuwe gekregen... voor de rest geen ervaring met hun service. Maar die ene keer ging het opzich prima.
Het is wel echt een site die ik tegenwoordig afraad met de enige reden dat ze echt enorm duur zijn. Ja, een chinese webshop die duur is.
Hebben ze als enige doe even een price request bij een van de andere shops voor dat Item of via Taobao kan je het vaak twee keer zo goedkoop krijgen
Off/On topic:
Mischien in de OP een uitgebreid lijstje maken van chinese webshops die vertrouwd zijn en dus gewoon bezorgen. Dan krijgen we hier sowiso minder vraagjes
[ Voor 8% gewijzigd door tokko1 op 25-12-2011 11:11 ]
Verwijderd
Excuses, het was niet bedoeld als nodeloze spam, maar meer als medeling zo van kijken hoe mijn ervaring met DinoDirect is (als eerste klant) en de ervaring is met de door mij bestelde spullen te delen.Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 18:11:
[mbr]Let even op of je wat zinnigs te melden hebt. Bovenstaande ervaring draagt niets bij aan de discussie over ervaringen met shoppen in het oosten :)[/]
Misschien had ik dit er eigenlijk wel bij moeten zetten....
Er was zo'n site die alle chinese webshops indexeerde op wat je ingaf. Incl. prijzen enzo.tumtum100 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:44:
Weet iemand waar je nog meer lucky bamboo kan bestellen dan alleen op Dealextreme?
⏩ PVOutput☀️
Dankje die zocht ikVerstekbakker schreef op woensdag 28 december 2011 @ 01:33:
chinaprices.us en chinacheep.com als ik me niet vergis.
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Stond eigenlijk op het punt om dezelfde vraag hier neer te plempen, maar ik heb dus hetzelfde probleem. Tracking doet het inderdaad ( voor mij ) al enige dagen nietBackpacker schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:16:
Ik krijg nu al een week lang geen verbinding met http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do . Meer mensen daar last van? Ik ga naar die site via de order tracking op dealextreme en dan natuurlijk via het tracking number.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Opvallende move:
Kreeg de postbode op bezoek met drie pakketjes uit China. Eentje was al 3,5 maand onderweg, de andere een dikke maand en de derde nog maar acht dagen.
Stond wel even te kijken; zit er een Chinees pakketjes per adres te verzamelen en verstuurt die ze dan eens in de drie maanden?
De inhoud verbaasd mij soms ook nog wel eens. Een setje oordopjes van +/- $13 zag er uiterlijk goed uit. Zaten goed, kwam ook goede muziek uit. Totdat ik er mee ging lopen: blijken de speakers los in de behuizing te liggen. Bij elke stap die je zet, kletteren die speakers door de behuizing heen, wat uiteraard een goed storend geluid geeft.
Van het andere setje oordopjes van $2,19 verwachte ik dan maar niets. Subliem geluid, zitten goed; lekkere bass. Bouwkwaliteit prima. En dan $2,19 vs. $13
kan iemand de laatste gedeelte uitleggen? dat "less a national security plan" snap ik niet.
(getranslate uit chinees)
Volgende keer betaal ik met paypal, domste wat je met dealextreme kan doen is direct betalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Wijnands op 30-12-2011 21:03 ]
Hoe heb jij dan betaald?Wijnands schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 21:03:
Ik heb dealextreme geschreven dat ze tot de ochtend van de 4e januari hebben. Dan hebben ze 5 weken gehad om mijn spullen hier te krijgen (na eerst 2 weken over verzenden te hebben gedaan). Het zit me tot hier met die lui het enige wat eruit komt is "If the order still does not arrive after 2 weeks, please contact us and we will follow up on the package. "
Volgende keer betaal ik met paypal, domste wat je met dealextreme kan doen is direct betalen.
Die kun je volgens mij beter bij de plaatselijke plantenhandelaar kopen.tumtum100 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:44:
Weet iemand waar je nog meer lucky bamboo kan bestellen dan alleen op Dealextreme?
De lucky bamboo die ik van DX had besteld was na een paar dagen beschimmeld en een paar weken later was hij helemaal dood.
Na enkele maanden China-ervaring kan ik zeggen dat een veel te groot deel van de Chinese gadgets waardeloze troep is. Zeker een derde van wat ik besteld heb werkt niet, past niet of is heel snel kapot gegaan.
Dit wist ik dus niet van dealextreme"
our company make it as a rule that for the packages with no
tracking number, if the customer haven't received their order after 2 months since
shippment date, then we can be sure that your package was lost on the shipping way
and we can resend to you or make refund.
En bestellingen onder de $15 krijgen geen nummer.
Nog 17 uur en dan hebben ze een totaal nieuwe layout. Bij je bestellingen is het nu al zichtbaar. Als de verzending dan ook net zo snel gaat als het veranderen naar een nieuwe layout, dan is het weer helemaal top bij DX.
Hmm dus via het Paypal saldo betalen is dan de beste optie?Eppo © schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:00:
Na een keer of 3 vertrouwt Paypal het pas en dan kan je directe betalingen uitvoeren.
Reken er maar niet op. Tegen de tijd dat ze de ergste bugs eruit hebben is het alweer nieuwjaars vakantie in China.Yorin schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:40:
De nieuwe DealExtreme komt eraan: http://countdown.dx.com/
Nog 17 uur en dan hebben ze een totaal nieuwe layout. Bij je bestellingen is het nu al zichtbaar. Als de verzending dan ook net zo snel gaat als het veranderen naar een nieuwe layout, dan is het weer helemaal top bij DX.
De vervoerder zou het ook niet fijn vinden als er plotseling brandbare/explosieve artikelen in zijn lading zouden zitten. Het staat ook netjes op de Customs Declaration viel me op. "Lighter (Empty)".Nikeo schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:57:
De aansteker krijg je trouwens leeg dus je moet er even een busje gas bij kopen (bij de primera oid)
Maar hij doet het prima. Met de feestdagen gebruikt om waxinelichtjes aan te steken. Ik moest de vlam even ietsje groter afstellen (vulnippel draaien). Als je dat doet gebruik dan vooral precies de juiste maat schroevendraaier, ik meen 5x1, als je dat doet. Anders vraag je om ellende.
Er zit wel een los standaardje bij dat van een kunststof gemaakt is dat gigantisch stinkt naar aardoliebestanddelen. Als je het maar even in je vingers hebt gehad dan stinken die ernaar en moet je je handen wassen. Dat ligt nu dus al vele weken ergens 'uit te wasemen'.
http://www.dealextreme.co...ane-torch-dual-flame-1319
Toevoer een kwart gedraaid en er komen enorme steek vlammen uit
Je mag dus niets aanbieden wat een merk heeft op MisterTao.com.Alert
Paypal Rule violation detected
Keyword: "Microsoft"
All the products which contains keyword "Microsoft" are risky to break Paypal Rule,
they are not allowed to purchase through MisterTao.com.
Thanks for your cooperation.

Een drum/box tas. Maar als ik hier op zoek krijg ik alleenmaar vrouwen tassen.
Iemand enig idee hoe ik kan zoeken naar mannen tassen in deze soort?
Verwijderd
Heb op 29 November een pakketje besteld (Beats Detox). Zijn tot nu toe nog steeds niet aangekomen en de tracking site van china post zegt nog steeds
7-12-11 - DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
en verder niks..
Gekke is dat ik op 17 december een iPhone hoesje had besteld en is vandaag gewoon aangekomen...
kloptchronoz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 03:30:
Ligt het aan mij of is DealExtreme inmiddels aanzienlijk duurder dan een jaar geleden?
Neem even contact op met postnl vragen of ze je code om kunnen zetten.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 23:33:
Hee iedereen, ik zit met een frustratie ivm DX.
Heb op 29 November een pakketje besteld (Beats Detox). Zijn tot nu toe nog steeds niet aangekomen en de tracking site van china post zegt nog steeds
7-12-11 - DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
en verder niks..
Gekke is dat ik op 17 december een iPhone hoesje had besteld en is vandaag gewoon aangekomen...
En niet alleen Deal-Extreme, Focalprice is wel 2x zo duur geworden...chronoz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 03:30:
Ligt het aan mij of is DealExtreme inmiddels aanzienlijk duurder dan een jaar geleden?
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Tip: Ebay.nl, zoeken & filteren op 'wereldwijd'. Dan sorteren op 'Laagste prijs incl verzending' en ineens komen al onze Hongkongse vrienden weer tevoorschijn, vaak nog veel goedkoper ook! De verzending is ook vaak minstens een week sneller!
Verwijderd
Kei bedankt! Ze zeiden dat het gewoon nog even een weekje bij de douane moest liggen en dan zou het mijn kant op moeten komenrutgervdland schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:47:
[...]
Neem even contact op met postnl vragen of ze je code om kunnen zetten.
Die ervaring heb ik de laatste maanden ook. Met DX heb ik na een lange tijd goed geweest te zijn terug slechte ervaringen.Nikeo schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:27:
Het lijkt mij inderdaad ook allemaal duurder geworden.
Tip: Ebay.nl, zoeken & filteren op 'wereldwijd'. Dan sorteren op 'Laagste prijs incl verzending' en ineens komen al onze Hongkongse vrienden weer tevoorschijn, vaak nog veel goedkoper ook! De verzending is ook vaak minstens een week sneller!
De prijzen die ik nu soms op ebay zie staan, soms heeft het item zelfs identiek dezelfde foto op ebay als DX, zijn soms de helft van DX. Ook heb ik het nog niet meegemaakt dat ik iets kocht op ebay en dat dit dan niet in stock was.
Trouwens als er iets mis is hebben de sellers op ebay een hekel aan slechte feedback en brengen dit asap inorde.
Mooi om te horen, werkte bij mij ookVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:32:
[...]
Kei bedankt! Ze zeiden dat het gewoon nog even een weekje bij de douane moest liggen en dan zou het mijn kant op moeten komen
Verwijderd
Ook krijg ik dit schermpje bij mij laaste bestelling.

Waarom plots een ander ordernummer?
Iemand een adres? of een aanbeveling?
Welk type? AA en AAA?SYQ schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:26:
dikke maand terug setje batterijen besteld bij DX, en nog steeds zijn ze niet verstuurd. Waarom dan als status op voorraad aangeven grrr.. Heb het dus geannuleerd, maar zoek nog steeds goede oplaadbare batterijen.
Iemand een adres? of een aanbeveling?
Ik ben heel tevreden van de Low Self Discharge van Hobbyking (AA en AAA).
EDIT: stond de status by DX letterlijk op 'In Stock: ships in 2 to 4 days (5 to 8 during new year season'?
[ Voor 7% gewijzigd door bertalizer op 05-01-2012 20:08 ]
Begin december stond er precies dezelfde melding als nu. Als ik track order doe staat er nog steeds backorder, mag ik dus nog minimaal een maand wachten. Is die van HobbyKing niet heel laag qua mah waarde??800mah<>2000mah van DX
(pff wat een prijsverschil met DX)
[ Voor 28% gewijzigd door SYQ op 05-01-2012 20:20 ]
'Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season) ' wil eigenlijk zeggen 'we moeten het nog snel eventjes bestellen bij onze leverancier, die zou het op stock moeten hebben, we sturen het je meteen op als het bij ons aankomt'.SYQ schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:17:
het zijn deze : http://www.dealextreme.co...aa-batteries-4-pack-19277
Begin december stond er precies dezelfde melding als nu. Als ik track order doe staat er nog steeds backorder, mag ik dus nog minimaal een maand wachten. Is die van HobbyKing niet heel laag qua mah waarde??800mah<>2000mah van DX
En zoals Hahn al had aangegeven was je AA met AAA aan het vergelijken
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]