[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.217 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog geen informatie beschikbaar, het pakket zit nog in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:46:
[...]

Er is nog geen informatie beschikbaar, het pakket zit nog in China.
Reken er nou gewoon op dat je produkt 1-2 maanden onderweg is en ga niet continu zitten zenuwen hoe ver het al is. Je betaalt geen verzendkosten, die produkten gaan uiteindelijk mee met een vliegtuig van bv DHL in een deel van het ruim dat anders leeg zou blijven. Tot zo'n plek zich aandient kan je pakketje een aantal keer heen en weer pingpongen tussen verschillende opslagplekken en soms zelfs verschillende luchthavens. Nogmaals, als je zekerheid wil hebben dat je je spul snel hebt, moet je NIET bij DX en consorten bestellen maar gewoon in je eigen land bestellen.
Als je nou gewoon verder gaat met je leven met een houding van "het komt wanneer het komt" dan word je niet teleurgesteld en het scheelt een boel frustraties. Volgens mij is dat de enige juiste manier om met DX enzo om te gaan.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:32
Hier ook een nieuwe fanatiekeling, heb ook wat besteld bij DX.. iemand enig idee hoelang het ongeveer duurt voordat je je zending kan volgen? zie hierboven nog een aantal frustraties door mensen die geen geduld hebben maar ik was gewoon nieuwsgierig ;)

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
hoi welkom ,

ongeveer 3 dagen zou je het kunnen volgen maar het systeem in hongkong is niet zo snel dus kan iet uitlopen

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Offtopic: Groeten doen we hier niet aan.

Ligt eraan of je een trackingnummer hebt gekregen, en die krijg je alleen als de waarde van het pakket(je) 15$ of meer bevat.
Het wil wel eens verschillen, hou rekening mee met minimaal drie dagen tot ongeveer een week..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Nou, dit was voor mij de laatste keer, het duurt me allemaal te lang.. Als er nou iig nog prograssie in zat.
De status staat nu al 12 dagen op departure from outward office of exchange. Iemand die hier ervaring mee heeft en iets nuttigs over kan melden? Wat zijn jullie ervaringen met de Totale levertijd, vanaf bestelling tot aan levering?

edit: geen groet :D

[ Voor 18% gewijzigd door BasvanS op 06-12-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

guppie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:05:
Nou, dit was voor mij de laatste keer, het duurt me allemaal te lang.. Als er nou iig nog prograssie in zat.
De status staat nu al 12 dagen op departure from outward office of exchange. Iemand die hier ervaring mee heeft en iets nuttigs over kan melden? Wat zijn jullie ervaringen met de Totale levertijd, vanaf bestelling tot aan levering?

edit: geen groet :D
DealExtreme is mijn ervaring dat je daar wel zeker 30 dagen voor kan rekenen.
Sites als BuyInCoins.com of FocalPrice die vaak hun spul op voorraad hebben, verzenden vaak binnen 12-24 uur.
Met als gevolg dat je 14 - 21 dagen je bestelling al binnen hebt.
DealExtreme is dus verrekte langzaam met het verzenden ervan. Ze hebben vrijwel niets op voorraad, en bestellen op hun beurt dus weer bij leveranciers.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Bedankt voor alle reacties! Het word via de post verzonden maar heb wel een trackingscode gehad.. begrijp dus dat hongkongpost niet zo snel is, geeft helemaal niks verder, wacht rustig af wanneer mijn pakketje binnenkomt.

Iemand ervaring met het bestellen van een laptop accu bij DX? laptop accu is zojuist overleden en zag daar een accu staan die voor mijn laptop geschikt is, weet alleen niet of dat goed gaat werken :/ Of toch maar beter een accu uit Nederland halen?

Ps; ik ben een meisje dus ik hou van groetjes :p :>
ps1: kon niet vinden hoe ik dubbel moest quoten .. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nijntje12 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:37:
Bedankt voor alle reacties! Het word via de post verzonden maar heb wel een trackingscode gehad.. begrijp dus dat hongkongpost niet zo snel is, geeft helemaal niks verder, wacht rustig af wanneer mijn pakketje binnenkomt.

Iemand ervaring met het bestellen van een laptop accu bij DX? laptop accu is zojuist overleden en zag daar een accu staan die voor mijn laptop geschikt is, weet alleen niet of dat goed gaat werken :/ Of toch maar beter een accu uit Nederland halen?

Ps; ik ben een meisje dus ik hou van groetjes :p :>
ps1: kon niet vinden hoe ik dubbel moest quoten .. :-(
De accu kan je beter via eBay bestellen, die verkopers daar verzenden vaak sneller.
Kwaliteit zal hetzelfde zijn, alhoewel het een gok blijft natuurlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik koop regelmatig iets op DX, maar alleen dingen die ik niet nodig heb :p
Dus meer als ik me verveel en dingen ga bestellen, tegen de tijd dat ik het dan binnen heb ben ik allang vergeten dat ik het besteld had.

Toch wel al een paar honderd euro uitgegeven daar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Quad schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:54:
[...]

DealExtreme is mijn ervaring dat je daar wel zeker 30 dagen voor kan rekenen.
Sites als BuyInCoins.com of FocalPrice die vaak hun spul op voorraad hebben, verzenden vaak binnen 12-24 uur.
Met als gevolg dat je 14 - 21 dagen je bestelling al binnen hebt.
DealExtreme is dus verrekte langzaam met het verzenden ervan. Ze hebben vrijwel niets op voorraad, en bestellen op hun beurt dus weer bij leveranciers.
Dat gaat voor mij dus niet op, na een week was het verstuurd, ik begrijp alleen al dat de post ook een beetje traag is. Ik vind wachten helemaal niet erg, als ik maar weet waarop en waarom ;) Maar goed, blijft raar volk die chinezen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Quad schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:48:
[...]

De accu kan je beter via eBay bestellen, die verkopers daar verzenden vaak sneller.
Kwaliteit zal hetzelfde zijn, alhoewel het een gok blijft natuurlijk.
Dank voor je snelle reactie! dan ga ik daar ook zeker nog even rondkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07 08:45
Nu de trotse eigenaar van de Xiaomi MI-One!

Specs:

- Dual-core 1.5GHz Snapdragon S3 (MSM8260) processor
- Android v2.3.5 Gingerbread platform
- 266MHz Adreno 220 graphics chip
- MIUI OS
- 1GB of RAM, and 4GB of ROM
- 4-inch touchscreen LCD display
- Screen resolution of 854 x 480 pixels
- 8-megapixel rear-facing camera with flash
- Supports a microSD card slot of up to 32GB of memory expandable
- Noise-cancelling microphone
- 802.11 b/g/n WiFi connectivity
- Bluetooth support, & GSM/WCDMA support
- Supports micro USB port, & unlocked bootloader
- GPS with GLONASS support
- Three capacitive buttons

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7029/6469378097_dc6588f57a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7002/6469395485_2c397a8404.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Zou je deze is willen vergelijken met een mainstream telefoon met vergelijkbare capaciteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
@wildcardxl Welke telefoon had je in gedachten? Als je me kunt aangeven welke benchmarks je wilt zien kan ik die in ieder geval doen. Ik heb namelijk niet zomaar elke telefoon bij de hand, dus iemand anders zou dan eigenlijk dezelfde benchmarks moeten doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Gotham op 07-12-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Vergelijk hem bijv. is met mijn eigen desire HD of eenv ergelijkbaar model deze zal ongeveer in prijs gelijk zijn denk ik. :)

OF als je iets in de buurt hebt, mijn dank is groot :) algemene gebruikerservaringen zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
Wat ik in de buurt heb is een LG Optimus Black P970, maar als je benchmark scores wilt weten, roep maar een paar namen dan zal ik de benchmarks runnen. Ik zal proberen een vergelijking te maken tussen de telefoons.
Tot nu toe bevalt de telefoon goed, alhoewel sommige dingen wel in het Chinees zijn nog, maar dat is omdat de telefoon officieel ook niet buiten China verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Ik ben vooral beniwued hoe deze telefoon zich verhoud i.v.m. een vlaggenschip zoals de Galaxy S2 of de HTC Sensation.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Gotham schreef op woensdag 07 december 2011 @ 06:52:
Nu de trotse eigenaar van de Xiaomi MI-One!

Specs:

- Dual-core 1.5GHz Snapdragon S3 (MSM8260) processor
- Android v2.3.5 Gingerbread platform
- 266MHz Adreno 220 graphics chip
- MIUI OS
- 1GB of RAM, and 4GB of ROM
- 4-inch touchscreen LCD display
- Screen resolution of 854 x 480 pixels
- 8-megapixel rear-facing camera with flash
- Supports a microSD card slot of up to 32GB of memory expandable
- Noise-cancelling microphone
- 802.11 b/g/n WiFi connectivity
- Bluetooth support, & GSM/WCDMA support
- Supports micro USB port, & unlocked bootloader
- GPS with GLONASS support
- Three capacitive buttons

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar gekocht? Ziet er verdomd goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
Ik ben op dit moment zelf in China, en hier is in principe alles te koop zolang je de juiste mensen kent
of op de juiste plekken weet te zoeken. Ik heb hem hier ook persoonlijk in China gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
Ik heb zojuist Quadrant Standard gedownload en de full benchmark gedraaid, de score die hier uitkwam is: 3371
Om eerlijk te zijn weet ik niet hoeveel dit is in vergelijking met bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Koen- schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:15:
[...]

Waar gekocht? Ziet er verdomd goed uit.
Deze kun of kon je op DX vinden. Hij is daar wel een stuk duurder dan de gewone prijs in china zelf, die rond de €200-250 zit. Desniettemin een erg mooi toestel, én met geunlockte bootloader en de standaard MIUI ROM.

Ikzelf ben een beetje terug aan het komen van DX. De afgelopen paar maanden is nagenoeg alles kapot of maar half werkend aangekomen, en ze reageren ook niet meer op klachtenmailtjes, wat ze in het verleden wel deden. Gelukkig is Ebay een aanvaardbaar alternatief, maar daar zit je wel weer met de soms dure shipping costs.

@Gotham, als je d'r een paar naar nederland meeneemt kun je hier op tweakers best goede zaken doen. Check het Xiaomi X1 topic hier op tweakers

[ Voor 10% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 07-12-2011 10:26 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

http://www.androidworld.n...voor-samsung-galaxy-s-ii/
3053 punten krijgt hij hier, de S2.

Ben wel benieuwd naar het scherm, en of android ook echt android is.
Hij ziet er een beetje.. Chinees uit zeg maar dat scherm (net als al die sciphones).
Maar kan zijn dat het in werkelijkheid wel hetzelfde eruit ziet als de S2 of een ZTE Blade..

[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 07-12-2011 10:26 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotham
Het scherm is gewoon zeker prima, totaal niets mis mee. Je kan er elke Android Mod op draaien die je wilt.
Standaard staat de MIUI Mod erop. Daarvoor heb je 1000 verschillende thema's ik heb deze gemaakt met een combinatie van verschillende thema's zoals hij bij mij op het scherm staat. Standaard staat er een goede recoverymod geïnstalleerd zodat je kunt doen en laten wat je wilt met deze telefoon.

PS: Wanneer er nog mensen met vragen zijn zal ik ze beantwoorden in het Xiaomi X1 topic. Zodat dit topic niet meer vervuild wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door Gotham op 07-12-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oké nice!
Achja, als je er een paar meeneemt naar NL, zal je wel mooi winst kunnen maken ;-).

Maar goed, back ontopic mensen!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:58
Gotham schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:23:
Ik heb zojuist Quadrant Standard gedownload en de full benchmark gedraaid, de score die hier uitkwam is: 3371
Om eerlijk te zijn weet ik niet hoeveel dit is in vergelijking met bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S2.
Haal 4000 op me geroote SGS2 LiteningRom, stockrom deed iets van 3300 bij mij. Zit dus echt een pittige Cputje in die X1.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gisteravond een order gemaakt op DX, maar zag een pagina verder hetzelfde product die wel in stock was, dus order gecanceld en een nieuwe aangemaakt.
Zojuist bericht dat order gecanceld is, paypal heeft bericht gestuurd dat er een refund heeft plaats gevonden én DX stuurde een bericht dat de order verzonden is.
Asjemenou, en dat binnen 12 uur.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Bestel al een aantal jaar bij DX en op 25 november heb ik twee orders geplaatst. Eentje staat dus nu al bijna twee weken op "Waiting for supplier" terwijl de items on stock zijn.

Andere order is 1 stapje verder, die staat nu al ruim een week op "Packaging".

Dit schiet toch niet op zo... voortaan maar lekker eBay'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus van,iddag een brief gekregen dat me pakketje bij de douane ligt en dat ik een brief moet opsturen met een facture, maar ik weet niet hoe je dat moet doen via PayPal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

C00KW4US schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:37:
Bestel al een aantal jaar bij DX en op 25 november heb ik twee orders geplaatst. Eentje staat dus nu al bijna twee weken op "Waiting for supplier" terwijl de items on stock zijn.

Andere order is 1 stapje verder, die staat nu al ruim een week op "Packaging".

Dit schiet toch niet op zo... voortaan maar lekker eBay'en.
Gewoon per order even een ticket aanmaken.
Als hij al twee weken op waiting for supplier staat, dan is hij wellicht uitverkocht bij de leveranciers. Ze vragen je dan of je hem wilt vervangen voor een andere of wilt cancelen.

Die van packaging gewoon vragen wanneer hij verzonden wordt, beetje pushen hielp mij iig :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Nou, er is vooruitgang, als ik de chinese post mag geloven vliegt mijn pakketje nog ergens tussen China en Nederland maar gelukkig denkt PostNL hier anders over. Of ik even een een factuur wil opsturen om de zooi te kunnen inklaren.. bah!

Wat kost dit grapje mij? 19% btw over 63,70 euro = 12.03
En dan nog de invoerheffingen.. de site van de douane is daar vaag over? Hoeveel % gaat er over een paar koptelefoons?

Edit: hmm tot 150 euro geen douane kosten, klopt dat?

[ Voor 6% gewijzigd door BasvanS op 07-12-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:49
guppie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:07:
Nou, er is vooruitgang, als ik de chinese post mag geloven vliegt mijn pakketje nog ergens tussen China en Nederland maar gelukkig denkt PostNL hier anders over. Of ik even een een factuur wil opsturen om de zooi te kunnen inklaren.. bah!

Wat kost dit grapje mij? 19% btw over 63,70 euro = 12.03
En dan nog de invoerheffingen.. de site van de douane is daar vaag over? Hoeveel % gaat er over een paar koptelefoons?

Edit: hmm tot 150 euro geen douane kosten, klopt dat?
Nee, tot 22 euro is het belastingvrij. Weet niet precies hoeveel % een koptelefoon is, laat me raden, het is weer zo'n Dre ding. :P

Dan is er wel een man of 100 hier die daar meer van weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06-2022
Mijn pakketje van Dx ligt nu al 2 weken bij de douane te wachten. Ik heb thuis een brief gekregen of ik de waarde aan wou geven. dit netjes gedaan en naar waarheid. Iemand hier ervaringen mee, hoelang dit kan duren. Volgens mij is het namelijk max. 30 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb een parfum gezien bij een webshop in belgie, nu wil ik dit graag bestellen maar nu blijkt dat ze niet naar het buitenland versturen weet iemand net zoiets als zarmark maar dan in belgie, of kan ik via iemand op dit forum het laten doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Mandera schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:05:
[...]

Nee, tot 22 euro is het belastingvrij. Weet niet precies hoeveel % een koptelefoon is, laat me raden, het is weer zo'n Dre ding. :P

Dan is er wel een man of 100 hier die daar meer van weten. :P
Nou deze man weet het en die kan je vertellen dat je deze brief gaat krijgen:

Uw pakketje is vernietigd en waarschijnlijk gaat er geen verdere rechtsvervolging komen ;w

Ik hoef die zooi niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khad net nog postnl gebeld, vandaag zou ik een brif ontvangen, wat moet ik nu doen?? Moet ik in die brief de waarde schrijven of een email uitprinten met de waarden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef R2cksson het volgende:
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:

• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).
• En op 02-12 eindelijk, chauffeur is onderweg.

Afgeleverd! (Betalen moet dus aan de deur, rembours he.)

Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voor...n/pakketuithetbuitenland/

In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van €22 tot €150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.

Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend €50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = €9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = €22 betalen aan de postbode.

Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.

Om een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk en nu kan iedereen linken naar mijn post in plaats van de moeite te moeten doen om het weeeeer te moeten uitleggen. Ik hoop in elk geval dat ik dit soort posts niet te vaak hoef te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-07 13:40
Zojuist nog een koptelefoon besteld op Focalprice, hopelijk nog juist op tijd om de kerstdrukte te ontwijken 8)

Btw, ik weet niet of het al is vermeld, maar voor zij die via focalprice bestellen, er zijn nog wat kortingen actief: http://www.retailmenot.com/view/focalprice.com. De 8% coupon werkt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn 3e review hier op tweakers.net, vandaag ga ik een multi-media Player reviewen, je kan m’n eerste review (http://forum.fok.nl/topic/1742619) bekijken voor meer informatie over de webshop Dealextreme. Als je merkt dat ik wat aan m’n stijl moet veranderen, geef dan gerust een reactie! Ik sta open voor kritiek.

Het gaat hier om een ongemerkte Media-Player, geen intern geheugen. Hij accepteerd SDHC kaartjes, en USB-sticks of externe harde schijven. De media-player kan films afspelen in Full HD (1080p) kwaliteit afspelen en ondersteunt een tal van bestandsformaten voor zowel video’s, foto’s als audio-bestanden.

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/mini-1080p-full-hd-media-player-with-ypbpr-av-optical-hdmi-usb-host-sd-black-59889)) kopen.

Verzending: Ik heb 10 dagen moeten wachten op m’n pakje, verzonden vanuit Hong-Kong.

Pakje: De media-player was verzonden in een enveloppe met lengte: 25 cm, breedte: 20 cm en hoogte:+- 7 cm. Het paste niet door de brievenbus en moest dus aan de deur worden afgegeven. Ik heb geen problemen gehad met de douane (geen taks moeten betalen). Op de verpakking zelf was netjes gedeclareerd wat de waarde van de goederen was (niet erg precies), en wat de verpakking bevatte.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-hxjr8n3yeTc/TuD1b060c0I/AAAAAAAAG2g/EaqMOQTsjPg/s912/DSCF8087%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-VVmQpJT-hUw/TuD1bENTYII/AAAAAAAAG2M/SrI2szYIPQg/s912/DSCF8089%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Achterkant

Verpakking: De media-player was in een plastieken omhulsel ingepakt, op de achterkant stonden de features. OK verpakking, goed genoeg om uit te stallen in een winkel...

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-iJus1cEV5V8/TuD1aDZJ_MI/AAAAAAAAG18/c-2_yQg2A-Y/s912/DSCF8043%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-J3qy9eEzq5g/TuD1a0FEY6I/AAAAAAAAG2Y/y917K4gLN24/s912/DSCF8045%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Achterkant met features

Inhoud: Het pakje bevatte de media-player, een optische kabel, een (europese) AC adapter, en een apart boekje met Engelse instructies. Je krijgt hier een erg volledig pakket, het is enkel wel jammer dat er HDMI-kabel (voor het bekijken van video in Full HD) bij zit. Maar dit kan natuurlijk apart worden bijgekocht.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Z3tEASjT_6s/TuD1bXHqzJI/AAAAAAAAG2U/4-2z46s_MFY/s912/DSCF8063%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Inhoud van het pakje

Gebruik: Eerst heb ik de instructies gelezen, alles was redelijk eenvoudig en duidelijk uitgelegd in verstaanbaar Engels, dat was een stuk beter dan sommige andere handleidingen.

Daarna heb ik de media-player aangesloten op de TV met behulp van de meegeleverde AV-kabel, hem aangezet en door de menu’s gebrowsd. Er was duidelijk genoeg tijd besteed aan de vormgeving van de interface. Er waren zelfs enkele metal-gloss effectjes toegepast, daarbovenop was de interface ook erg duidelijk, geen overbodige submenu’s.
En dan heb ik een media bestand van 640x480p afgespeeld. Ik kreeg een duidelijk beeld, ik heb ook even gespeeld met de functies, je kan het beeld namelijk inzoomen en uitzoomen en ondertitels inschakelen (de grootte en stijl kon zelf worden gekozen).

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ulG_xR0KytE/TuD1c6o3UsI/AAAAAAAAG2s/612dmEtMFn4/s912/DSCF8103%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Startinterface

Alles werkte naar toebehoren en ook het doorspoelen werkte goed (2x, 6x, 24x en 64x doorspoelsnelheid). Ik heb ook geprobeerd om de film naar een welbepaald moment door te spoelen. Je had de optie namelijk om een exacte tijd in te stellen van waar je wilde afspelen.

Het controleren van de speler met de meegeleverde afstandbediening (batterijen waren ook meegeleverd!) werkte zeer vlot tot op een afstand van 5 meter.
Je moest de afstandsbediening wel precies richten en na deze afstand reageerde de media-speler niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-zXDQQons1PE/TuD1aCrMlOI/AAAAAAAAG2A/UYVRFyWUIz4/s912/DSCF8071%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Meegeleverde afstandsbediening

Vervolgens heb ik de afspeelcapaciteit ook geteste m.b.v. een HDMI-kabel en twee bestandjes van 720p en 1080p. En ook het afspelen van foto’s en muziekbestandjes werkte naar toebehoren. Wel spijtig dat er geen hoeveelheid intern geheugen aanwezig is.

Wat me vooral had aangezet tot kopen was de grote keuze aan ondersteunde bestandsformaten, en dit is zeker een groot pluspunt. Je kan zelfs de meest buitenaardse formaten afspelen!
Ook handig was dat je de mediaspeler ook met een USB-poort kon opladen.

Gewicht: Het gewicht van de player bedraagt 48 gram.
Dat is de lichtste mediaplayer die ik ooit ben tegengekomen! 48 gram is ongeveer de helft van het gewicht van een normale smartphone.

Uitzicht en stevigheid: De media-player is gemaakt van glanzend zwart metaal, een prachtige vormgeving.
Wel spijtig zijn de kleine witte letters op de bovenkant (Mini1080), die het uitzicht geen echte meerwaarde geven.
Hij heeft 2 openingen langs de voorkant, voor een USB-host of een SDHC kaartje, aan de achterkant zijn er nog eens 4 poorten, voor een HDMI-kabel, een AV-kabel of een YPbPr-kabel en natuurlijk voor de AC-adapter.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-l57HlMxW1ns/TuD1ctb_A4I/AAAAAAAAG20/XmyIViJukLA/s912/DSCF8069%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-CCCrwZEXbA0/TuD1cDgWaJI/AAAAAAAAG2k/mOd5e2QQKBU/s912/DSCF8070%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Achterkant

Besluit: Als niet expliciet op zoek bent naar een mediaspeler met intern geheugen, koop de deze dan maar. Hij heeft een mooie vormgeving, een simpel en verstaanbare interface en ondersteunt een tal van bestandsformaten.
Ook zijn gewicht en grootte is perfect, je kan hem overal meenemen.
Je kan hem kopen voor 30 euro, inclusief verzending! Dat is meer dan 50 euro goedkoper als sommige minder veelzijdige gemerkte mediaspelers.
Dit is een must voor de gemiddelde consument.

Pluspunten:
-Vormgeving
-Interface
-Grootte
-Ondersteunde bestandsformaten
-PRIJS!

Minpunten:
-Letters op de bovenkant
-Geen intern geheugen
-Slechts 5 m reikwijdte van de remote
Score: 9/10

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/mini-1080p-full-hd-media-player-with-ypbpr-av-optical-hdmi-usb-host-sd-black-59889)) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

En hoe zit het met bestanden van 20+ gigabyte met een 1080p resolutie? Daar gaan zelfs veel 100+ euro spelers van over hun nek. :) Zou mooi zijn als dit 'kleintje' die toch pakt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je leert er niks van zo te zien hè.
Spulletjes die je uit China haalt, horen in dit topic thuis: [Ervaringen] Online shoppen in China

Daarbij.. wtf bedoel je hiermee als je op GoT zit?:
[quote]Hier is mijn 3e review hier op fok.nl[/quote]

Hij is verplaatst :D.
Super :)

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 08-12-2011 21:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry daarvoor, ik zit ook op het forum fok.nl, en ik heb daar dezelfde review geschreven...
Is dat verboden soms? Het is trouwens al aangepast.
Ik zal m'n topic ook verplaatsen...
@Michael, ik zal het eens testen, zou inderdaad wel mooi zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik denk dat ie 4mbps 1080p nog niet eens gaat afspelen of uberhaupt een mkvtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een facture moetnop sturen naarpostnl zou het dan uitmaken dat dx link op staat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
-

[ Voor 99% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 06:10:
Als je een factuur op moet sturen naar PostNL zou het dan uitmaken dat er dx link op staat????
Je kan als factuur naar PostNL ook gewoon je Paypal-betalingsbevestiging opsturen. Dat is voldoende voor PostNL. Het kan wel 1 á 2 weken duren voor je pakketje erdoorheen is gekomen bij PostNL.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Laatst online: 28-08 10:57
Enveloppe binnen gekregen van PostNL, ze kunnen de waarde blijkbaar niet bepalen.

Beetje jammer, maar het is altijd een risico wat je neemt.

Zometeen maar het formulier invullen en opsturen, en hopen op het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:52
Ik wil graag een nieuwe accu voor mijn DELL Latitude E6500. Mijn oude gaat nog maar een uur mee. Ik wil graag een upgrade doen naar 9 cell. Ik ben met een namaak model zo'n 30/40 euro kwijt. Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:25:
[...]

Je kan als factuur naar PostNL ook gewoon je Paypal-betalingsbevestiging opsturen. Dat is voldoende voor PostNL. Het kan wel 1 á 2 weken duren voor je pakketje erdoorheen is gekomen bij PostNL.
Okee, maar daarin staat dat het dx en het een design koptelefoon is, zou het dan zo zijn dat ik het nietmeer krijg, of is dat een kleine kans??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Een waarschuwing voor de mensen die Chinese tablets voor een prikkie willen kopen:

Verstekbakker in "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets"

Buyincoins, geen goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Laatst online: 10-01-2022
wat was ook al weer een website om al die website door te zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
STIMPPYYY schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:11:
Ik wil graag een nieuwe accu voor mijn DELL Latitude E6500. Mijn oude gaat nog maar een uur mee. Ik wil graag een upgrade doen naar 9 cell. Ik ben met een namaak model zo'n 30/40 euro kwijt. Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb ervaring. You get what you pay for... Ben van een originele 6-cell naar Chinese 9-cell gegaan. In het begin gaat het goed maar de capaciteit is toch veel sneller achteruit gegaan dan bij de 6-cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
jsper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:46:
wat was ook al weer een website om al die website door te zoeken ?
chinaprices.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Laatst online: 10-01-2022
dankje was hem ff kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik zou graag een aantal reviews posten over dealextreme producten waar kan ik dat doen?
Ik ben redelijk nieuw dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
[b][Ik heb een parfum gezien bij een webshop in belgie, nu wil ik dit graag bestellen maar nu blijkt dat ze niet naar het buitenland versturen weet iemand net zoiets als zarmark maar dan in belgie, of kan ik via iemand op dit forum het laten doorsturen?
Toch even een bump

[ Voor 62% gewijzigd door murfie121 op 09-12-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Yorin schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:25:
[...]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:02:
hehe, ik zou graag een aantal reviews posten over dealextreme producten waar kan ik dat doen?
Ik ben redelijk nieuw dus...
Op deal extreme zou je dat kunnen doen. Dan hebben de andere kopers er ook wat aan.. (wel ff in het engels doen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
Speelt hij DVD files af? (.vob) en pakt hij een .iso met een dvd erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Blue Knight schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:30:
[...]

Op deal extreme zou je dat kunnen doen. Dan hebben de andere kopers er ook wat aan.. (wel ff in het engels doen natuurlijk)
En als je review goedgekeurd wordt, krijg je er nog DX-punten voor ook normaalgezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
even voor de mensen Die hun paketje willen volgen via chinese tracking de site is op het moment ofline
fijne dag:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:13
Fire69 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:09:
[...]

En als je review goedgekeurd wordt, krijg je er nog DX-punten voor ook normaalgezien :)
Het is alleen jammer dat je die punten voor nauwelijks nuttigs kan inruilen. Ik heb al een paar k euro besteed bij dealextreme maar die punten die ik er bij kreeg raken niet op..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
de site is nu weer online vreemd maar he hij doet het weer :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 11-09 16:39
vraag je nu aan ons dat wij een chinese winkel kennen die een parfum in Belgie willen bestellen en doorsturen naar NL? Want je bent wel in het "Online Shoppen in China" topic aan het plaatsen.

Misschien eens een apart topic voor openen?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Het is al geregeld ondertussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Niet online
Net wat besteld bij linkdelight.com. Eens kijken hoe snel het hier is. Gezien de reviews op de site zal het ongeveer 2-3 weken duren.
Normaal bestel ik bij DX, maar hier waren ze een stuk goekoper, ookal vragen voor de wat grotere dingen 15 euro verzendkosten..

Ze leveren trouwens voornamelijk fotografie spullen en een paar gadgets. Heb mijn camera uitgebreid met een ringflash, battery grip en nog wat klein spul.

En de punten kan je gewoon inwisselen voor korting, ook weer een voordeel tegenover DX. (daarnaast hebben ze nu 2x punten vanwegen de kerstdagen)

Edit: 100 punten geeft 1 dollar korting, 1 video review geeft 100 punten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Blue Knight op 11-12-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j3ffr3-y schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:15:
Komt er ook nog een stukje over TaoBao?! O-)
Vast niet want TaoBao is gericht op de Chinese binnenland markt en tweakers schijnen blijkbaar geen interesse te hebben in alles wat niet in Engels of Nederlands omschreven is.

Ik koop trouwens altijd van ebay en daar zit incoins ook, maar ik heb dus echt nog nooit bij dx besteld want meestal zijn die toch duurder en op eBay krijg ik alles toch net goedkoper.

Ik vind het dus vooral lonen bij producten zoals TPU cases voor telefoons, reserve batterijen voor camera's en smartphones en nieuwe oordopjes voor mijn HTC, want op eBay kosten die € 2 en als ik ze in Nederland koop € 20 en of het origineel is of niet maakt me weinig uit want die ik van HTC kreeg waren ook snel stuk.

SD kaartjes kun je dan weer beter in Nederland kopen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
@Blue Knight
Wat heb je allemaal precies besteld? Ik ben opzich nog wel op zoek naar leuke gadgets voor het fototoestel, maar haalde ze nu vooral van eBay.
Wilde je eigenlijk dmen, maar je DM staat uit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:29
Kunnen jullie ook niet betalen? "internal server error"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Niet online
LED Macro Ring Flash Light FC100 for Canon Camera Lens........................ €19.75
LCD Battery Grip for Canon 450D 500D 1000D +2x LP-E5 Battery................ €33.47
Camera Strap Camera Sling For DSLR as RS4............................................€9.25
Eyepiece Extender EC-4 for Canon EP-EX15 II 500D 600D 450D 1100D.........€8.24
30CM White Balance Focus Gray Board Card 18% Grey..............................€8.24

Ging mij eigenlijk om de ring flash, omdat ik wat meer macro wil doen (heb 2de hands extension tubes besteld bij camera nu). Maar de rest kon ik niet laten liggen ;) en stonden eigenlijk al op mijn verlanglijstje als ik geld over had.
De battery grip is momenteel een aanbieding met die 2 batteryen. Die batteryen zullen niet zo bijzonder zijn, maar zonder was het duurder... Hij is ook te koop zonder lcd scherm dan dan nog wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Niet online
remcoboy1479 schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:57:
Kunnen jullie ook niet betalen? "internal server error"
ehm, waar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het vaak zo dat ze pakketjes onderscheppen of is dit zelden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 19:41:
Is het vaak zo dat ze pakketjes onderscheppen of is dit zelden??
"zelden" Máár het gebeurt wel steeds meer.
En de kans dat ze je pakketje pakken neemt ook toe met het formaat van je pakketje ;)

PriceAngels heeft nu ook wer paar nieuwe akties:
http://www.priceangels.com/wholesale-electronic-coupons.html
Krijg je een helemooie chinese traditionele kerstkaart erbij :P haha
Volgends mij gaan ze weer wat meer terug naar hun Roots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
Afgelopen vrijdag zijn mijn heli onderdeeltjes van http://www.myrcmart.com/ binnen gekomen en de google tv doos; http://www.dealextreme.co...amsung-s5pv210-1ghz-66302
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6Q666ZYB-D.jpg
De doos doet helaas niet waar ik hem voor gekocht heb en dat is namelijk series afspelen (vanaf mijn NAS) in HD kwaliteit. De mkv file word met horde en stoten afgespeeld. De chip die erin zit moet het wel kunnen maar het is dus nog effe afwachten op een goede update als die er nog komt.
Voor de rest is het best wel een grappig dingetje. Market staat erop maar niet alle apps zijn beschikbaar en youtube word met HQ (mobile) afgespeeld (geen HD dus). Het internetten gaat redelijk met de standaard browser. Ik gebruik de doos met een draadloos toetsenbord + muis (2.4ghz) via de usb wat goed werkt. De afstandsbediening die erbij zit is ook best wel goed en werkt volgens het zelfde principe als een wii controller maar een muis is toch een stuk makkelijker.
Ik ga nog deze week nog wat verder klooien met de doos maar omdat het beestje geen HD lijkt af te spelen gaat ie denk ik binnenkort op V&A en MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@^^ Als je een andere player installeert, incl. codec, wat doet hij dan?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pakketje is toegekomen (was jammer genoeg niet thuis), dus het zal voor morgen zijn.
Besteld op 21november, dus in totaal duurde het 3 weken :).
Dealextreme ^

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
Beste Tweakers,

Vandaag mijn eerste aankoop op Bhiner gedaan. Ik heb hier wat fietskleding aangeschaft. Mijn vraag is echter als ik de shopping cost calculator gebruikte zei die 19euro voor het verzenden van eenfiets shirt met broek? Dat spul weegt toch helemaal niks? Graag hoor ik jullie ervaringen. Ik gebruik ook veel dealextreme.

mvg

Missbaksel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 11-09 16:39
Missbaksel schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:33:
Beste Tweakers,

Mijn vraag is echter als ik de shopping cost calculator gebruikte zei die 19euro voor het verzenden van eenfiets shirt met broek? Dat spul weegt toch helemaal niks? Graag hoor ik jullie ervaringen. Ik gebruik ook veel dealextreme.
Tja, verzenden vanuit China is niet altijd goedkoop of gratis. Het is zelfs zo dat shipping indien aangerekend vanuit China heel duur is. Het verschil is wel dat je deze waarschijnlijk binnen de week binnen hebt, en dat je met free shipping meestal VEEL geduld moet hebben.

Kijk misschien eens op www.chinaprices.us en zoek daar eens. Misschien dat je wel je materiaal vind zonder shipping cost.

Trouwens, persoonlijk zou ik dat nooit kopen in een "cheap" webshop. De kwaliteit is recht evenredig met de prijs en je zal er misschien meer ongemak mee hebben dan plezier. Zeker als je een paar uur wilt gaan fietsen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik merk wel dat er een duidelijk verschil zit tussen het verzenden via Dealextreme en "de rest". Ik gebruik ook veel ebay om spul uit China te halen. En dat is er vaak binnen 2 weken. M'n laatste dealextreme bestelling (2 micro SD-card readers) heb ik maandag binnen gekregen. En dat had ik 6 weken geleden besteld.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
@tc982

ik kijk nou ff hoe de broek is maar ik verwacht er niet zoveel van. Het gaat mij meer om de shirtjes en accessoires zoals armstukken en petjes.

mvg,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Dealextreme is idd niet de snelste, al denk ik dat het vooral door hun samenwerking/deal met de chinese post komt.

17 November besteld

24 November vestuurd

25 November in het vliegtuig naar NL (Hierna blijft het 1.5 week stil en geeft de chinese site geen updates meer)

29 November Pakketje komt binnen bij PostNL, Zending aangemeld en word volgbaar ( Ik weet nog van niks )

5 December Inkalringbrief verstuurd door PostNL

7 December Inklaring Ontvangen met track & trace, ingevuld en Retour (Na 18:00)

13 December Zending opnieuw aangemeld, nu met rembourse bedrag (bijna 40% extra lappen.. zucht..)

En nu afwachten maar wanneer deze binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

is bhiner een betrouwbare site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke! ik was van plan om er eens wat op te gaan bestellen, is deze ook sneller dan bv dx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-02-2024
Pff niets anders dan problemen de laatste tijd.
Vandaag een pakje binnengekregen, ik dacht dat het eindelijk mijn zaklamp was (die ook niet meer dan 22€ in totaal koste) maar het zijn oortjes en een horloge waar ik totaal niets mee ben en ook niet besteld heb. Heb wel leuk 10€ douanekosten kunnen betalen, kan ik hier iets tegen doen ? Desnoods mogen ze het pakket houden en mijn 10 euro terug geven?

Ik verwacht ook nog een refund van Buyincoins, ze beweren dat ze op 11/12/2011 het bedrag hebben teruggestort, maar er staat nog altijd niets op mijn paypal rekening kan dit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag 2 koptelefoons van dx binnen gekregen.
za. 3 december gekocht woensdag. 14 december al binnen.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 03:22
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:49:
vandaag 2 koptelefoons van dx binnen gekregen.
za. 3 december gekocht woensdag. 14 december al binnen.
:D
Wat voor koptelefoons waren het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb mijn zonnebril ook binnen van DX.
http://www.dealextreme.co...larizing-resin-lens-81022
SKU: 81022

Verzonden op 1 december en ontvangen op 14 december.
Wel snelle verzending, maar het verpakken van product heeft wel 1.5 week geduurt..
Nadeel van DX is dus wanneer het niet op stock is, dat het zo 7 - 10 werkdagen langer duurt eer je hem ontvangt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
zo das snel zeg mooie bril trouwens
heb mijn led wekker ook binnen vandaag van DX leuk ding mooi licht
http://www.dealextreme.co...-backlit-black-2-aa-44703 ook 1 december verzonden

[ Voor 74% gewijzigd door Paperbag24 op 14-12-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tumtum100 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:51:
[...]

Wat voor koptelefoons waren het?
de koptelefoons die hier niet besproken mogen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Laatst online: 12-09 12:49
iPhone hoesje uit Hong Kong: 6 dagen
Spul om een jachtgeweer schoon te maken (uit Brooklyn, NY): 7 dagen
Blackberry Otterbox (uit Brooklyn, NY): 6 dagen.

Lekker snelle levertijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 03:22
Ik wou een horloge bestellen bij Dealextreme of ergens anders maar heeft iemand nog een leuke of er zelf ook eentje besteld? Wou graag tips horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
tumtum100 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:52:
Ik wou een horloge bestellen bij Dealextreme of ergens anders maar heeft iemand nog een leuke of er zelf ook eentje besteld? Wou graag tips horen :)
Kijk hier eens: http://www.watchyear.com/ (horlogewinkel van FocalPrice)

Verwijderd

Ik heb vanochtend postnl gebeld, omdat ik een brief op moest sturen en dat heb ik gedaan en toen vroeg ik hoelang het duurde tot dat ik het pakketje kreeg en dat kon ongeveer 30 dagen duren, mensen die dit ook hebbegehad moeste jullie ook ong. 30 dagen wachten

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
2 koptelefoons gekocht bij DX. De bekende koptelefoons á 60 euro.. Beide waarschijnlijk in beslag genomen.. Inklaring wel gehad. Netjes ingevuld. En nu staat er op T&T ' Voorgemeld: definitief niet aangenomen'. Dus ben bang dat hij niet door de douane is gekomen.. Allebei hetzelfde. Wel apartte pakketten.

Is er nog hoop?:P

[ Voor 3% gewijzigd door Xaero op 15-12-2011 14:57 ]

Verwijderd

Xaero schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:57:
2 koptelefoons gekocht bij DX. De bekende koptelefoons á 60 euro.. Beide waarschijnlijk in beslag genomen.. Inklaring wel gehad. Netjes ingevuld. En nu staat er op T&T ' Voorgemeld: definitief niet aangenomen'. Dus ben bang dat hij niet door de douane is gekomen.. Allebei hetzelfde. Wel apartte pakketten.

Is er nog hoop?:P
Ik heb hét ook, bij mij staat er onder bij distributie inklaring nit afgerond dus ik denk dat als je dat oook heb nog hooop kunt hebben;p

• Hoteldebotel
  • Laatst online: 28-08 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:24:
[...]

Ik heb hét ook, bij mij staat er onder bij distributie inklaring nit afgerond dus ik denk dat als je dat oook heb nog hooop kunt hebben;p
Mijn spul is ook niet door de douane heen gekomen, maar hoe hebben jullie precies een track 'n trace code bemachtigd als ik vragen mag? :)

Verwijderd

Hoteldebotel schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:01:
[...]

Mijn spul is ook niet door de douane heen gekomen, maar hoe hebben jullie precies een track 'n trace code bemachtigd als ik vragen mag? :)
Ik had gebeld naar postnl of je kan via twitter trackcode opvragn, ik had ook een brief met de trackcode

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Een vraag die waarschijnlijk in de afgelopen weken al is gevraagd: als ik nu iets bestel (bij buyincoins), kan ik hem dan dit jaar nog verwachten?
Pagina: 1 ... 9 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]