[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.214 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Iemand enig idee waar ze een DVI switch verkopen ? Ik heb op DX etc. al gekeken maar kan alleen een HDMI of VGA switch vinden, geen DVI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
Paar verloopjes erbij kopen? HDMI-DVI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Even een slechte ervaring met DX delen:
Heb het gehad met DX, heb op 4 oktober een setje karabijnhaken besteld bij DX, samen met wat ander spul (1 order). Deze werden enkele dagen na elkaar verzonden, als 2 pakketjes omdat 1 niet gelijk beschikbaar was)
Na nog geen 2 weken was het andere spul binnen, de karbijnhaken zijn er nu nog niet .
Toen ik zo'n 14 dagen later bij dx vroeg hoe of was (dus zo'n goede 3 weken na verzenden) vroegen ze me nog even af te wachten, 10 dagen.
Daarna nog niets binnen, toen weer gemailed, werd er gevraagd weer 14 dagen te wachten want dan konden ze bij de post navragen (waarom dat 14 dagen moet duren ?)
Nu na 8 weken nog niets, en heb ik om een refund gevraagd want ik had die haken vorige week toch echt nodig en heb ze maar lokaal gekocht.
Nu wil DX dat ik weer wacht, nu weer een week, want volgens hun is het pakketje nog steeds onderweg en kan nog binnenkomen en hun systeem staat geen refund toe binnen 2 maanden.
Wat een crap zeg, heb er wel eens eerder besteld, en ook al eens eerder problemen gehad, maar toen kreeg ik gelijk na 14 dagen een refund. Vindt dat ze behoorlijk achteruit zijn gegaan, zowel met verzendtijden als met hun service.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is allemaal dikke onzin wat ze je wijsmaken. Gewoon meteen claimen via Paypal. Doe ik nu gewoon altijd bij DX, ik vraag ze niks meer via de site en op Paypal reageren ze nooit. Dus dan krijg je gewoon je refund van Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LoneWolf schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:40:
[...]Vindt dat ze behoorlijk achteruit zijn gegaan, zowel met verzendtijden als met hun service.
Verzendtijden kan je hun moeilijk verwijten.
Als zij het op de post doen, en het komt heel laat og helemaal niet aan, dan moet je klagen bij HK-Post...
Verstekbakker schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:10:
Is allemaal dikke onzin wat ze je wijsmaken. Gewoon meteen claimen via Paypal. Doe ik nu gewoon altijd bij DX, ik vraag ze niks meer via de site en op Paypal reageren ze nooit. Dus dan krijg je gewoon je refund van Paypal.
Lekker asociaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Fire69 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:13:
[...]

Verzendtijden kan je hun moeilijk verwijten.
Als zij het op de post doen, en het komt heel laat og helemaal niet aan, dan moet je klagen bij HK-Post...

[...]

Lekker asociaal :/
Niks asociaals aan, is gewoon een geldige reden die in de voorwaarden van PayPal staan.
Onlangs een claim aangemaakt en geld gekregen van een Tmart.com, die na 2 weken nog niet reageerden op een cancel van een niet (willen?) leveren order.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dus je beweert dat DX niet reageert als je een ticket aanmaakt? Kan ik moeilijk geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fire69 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:18:
Dus je beweert dat DX niet reageert als je een ticket aanmaakt? Kan ik moeilijk geloven...
Ik denk dat hij bedoelt via een paypal claim.
Bij mij reageerden ze wel altijd via een ticket, en boden ze een nette oplossing aan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tja, vind ik ook maar logisch dat ze het niet zo leuk vinden als je direkt via Paypal gaat claimen.

Ik heb verleden maand een UltraFire-flashlight gekocht. Na een paar weken was het ding kapot.
Ticketje aangemaakt, RMA-formulier gekregen, ik mag op sturen naar hun nieuwe UK-warehouse en de shipping krijg ik gewoon teruggestort.
Wat nou, slechte service? :?

Wat jij zegt van Tmart.com, dat kan ik wel begrijpen. Als ze na 2 weken nog niet reageren, zou ik het ook via Paypal doen, maar dat heb ik bij DX echt nog nooit voorgehad...

[ Voor 19% gewijzigd door Fire69 op 28-11-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eens.
Je moet de verkopende partij altijd een mogenlijkheid bieden voor een eventuele oplossing, en een redelijk reactietermijn geven.
Als je na een eerdere ervaring gelijk al een paypal claim aanmaakt, zonder hard bewijs, zou het niet netjes zijn naar de verkoper toe.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag, ik heb een koptelefoon besteld, en als ike en facture moet opsturen, hoe print ik een facture van dx of paypal? moet je dan gewoon een printscreen maken? of wat anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gewoon afdrukken vanuit paypal, als goed is staat er een print knop ergens bij je factuur dan.
Maar eerst lekker afwachten of je uberhaupt bericht krijgt. ;-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Van de 125 orders van mij bij DX waren er 32 claimwaardig. Op een gegeven moment ben ik het ook zat om steeds te moeten horen dat ik nog even moet wachten.

Ik bestel er nu al bijna een jaar niet meer, blijkbaar zijn ze in die tijd niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update.. Status:"arrival at transit office of exchange".

& Is het normaal dat er bij "Location" niets staat als ik men order track?
Country vult ie dan weer wel in.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Wie iemand hoe die kabels heten/waar ik ze kan krijgen die van een computer audio aansluiting naar 2 tulp stekkers gaan ? Kan ze niet vinden op DX etc.

Zie trouwens op Pandawill bij sommige producten staan @us of @uk. Hebben dus ook meer warehouses zo te zien !

edit:
laat maar, heb ze al gevonden :) http://www.dealextreme.co...audio-converter-30cm-5143

[ Voor 20% gewijzigd door clonedonkey op 28-11-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:30:
Ik ziet net iets:
THE NETHERLANDS
Wednesday, November 23, 2011
UNSUCCESSFUL DELIVERY

& daarboven staat
Delivery Exception
The shipment has experienced an exception. Please contact China Post for more information.

Lag een brief in de bus met dat m'n pakketje niet mag worden ingevoert.
Wat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al even opzoek, maar ik zoek een GOEDE kabel om van mijn mini DP connector op mijn Dell XPS over te gaan naar een DVI aansluiting (of VGA als dat mogelijk is, dat heeft zelfs mijn voorkeur ivm beamers aansluiten)

Afbeeldingslocatie: http://photos.expertreviews.co.uk/images/front_picture_library_Expert_Reviews/dir_286/er_photo_143485_52.jpg

Kan iemand mij aan een linkje helpen van een shop in china/hong kong die dit verkoopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Al die shops staan er vol mee, komop zeg, je kan dat prima zelf zoeken.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:52:
Ik ben al even opzoek, maar ik zoek een GOEDE kabel om van mijn mini DP connector op mijn Dell XPS over te gaan naar een DVI aansluiting (of VGA als dat mogelijk is, dat heeft zelfs mijn voorkeur ivm beamers aansluiten)

[afbeelding]

Kan iemand mij aan een linkje helpen van een shop in china/hong kong die dit verkoopt ?
Ik heb deze adapter van DealExtreme. Doet wat het moet doen. Er staat een opzichtige sticker op die er gemakkelijk af gaat.

Als je niet met een adapter wil werken is er nog deze kabel. Heeft goede reviews en is nog eens op stock ook.

Aangezien HDMI digitaal is en VGA analoog zal je een HDMI to VGA converter box nodig hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door bertalizer op 29-11-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:56:
Al die shops staan er vol mee, komop zeg, je kan dat prima zelf zoeken.
Dat zal ik niet al te hard roepen, de meeste kabels die ik vond hadden slechte reviews over de bouwkwaliteit. Vandaar dat ik het hier maar eens neer zet.
bertalizer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:10:
[...]

Ik heb deze adapter van DealExtreme. Doet wat het moet doen. Er staat een opzichtige sticker op die er gemakkelijk af gaat.

Als je niet met een adapter wil werken is er nog deze kabel. Heeft goede reviews en is nog eens op stock ook.

Aangezien HDMI digitaal is en VGA analoog zal je een HDMI to VGA converter box nodig hebben.
Dankje voor het zoekwerk, maar ik zoek Mini DP (display port) naar DVI, geen mini hdmi. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:39:

[...]

Dankje voor het zoekwerk, maar ik zoek Mini DP (display port) naar DVI, geen mini hdmi. ;)
Oeps... te snel gelezen en zag een HDMI-poort op je foto staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wat kerstspulletjes besteld bij Tinydeal en Focalprice. Hopelijk krijg ik nog op tijd binnen, gezien de drukte in deze maanden.

Het gaat om het volgende:

4 xChristmas Snowflake Style RGB Light Flashlight
http://www.tinydeal.com/c...nt-fty-14630-p-12871.html

2x Cute 7-Color Changing Christmas Tree
http://www.focalprice.com...ht_with_Sucker_White.html

(Deze hadden ze ook bij Tinydeal, alleen helaas niet op voorraad.)

5x 3v Micro Lithium CR2032 Coin Cell Button Battery
http://www.tinydeal.com/5...mera-hbt-6170-p-5785.html

Hangt er eens wat anders voor me raam dit jaar. ;)

Toch nog even verder kijken op Tinydeal, ze hebben best leuke kerstspullen moet ik zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:39:
[...]

Dat zal ik niet al te hard roepen, de meeste kabels die ik vond hadden slechte reviews over de bouwkwaliteit. Vandaar dat ik het hier maar eens neer zet.

[...]

de eerste de beste die met regelmaat voorbij komt: http://s.dealextreme.com/search/mini+display+to+hdmi
keuze zat, en zo zijn er meer shops, met heus wel redelijke kwaliteit, want shops met bagger kwaliteit zijn juist moeilijker te vinden....

edit: inderdaad dvi ipv hdmi

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige maand een xbox 360 controller gekocht bij DealExtreme. Het probleem is echter dat hij niet werkt sinds dat ik hem binnen heb. Gisteren heb ik zo'n defective request gestuurd met een foto en ik kreeg dit als antwoord terug:

Dear customer,

Apologies for any inconvenience we’ve brought you.
Is there any way to try to repair it at you local? We can pay for the repairing fee (according to the receipt you provide) if it is acceptable for us or give you some discount.
If no way to repair, could you please tell me how much will be cost if you ship the defective item back to our UK address via the cheapest shipping way ?
If the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value and below $40USD, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided).
Please advise.

Best regards,
Euphemia

Hier staat dus dat ik hem naar Engeland kan sturen. Ik heb opgezocht, het verzenden van het pakketje kost 13 euro. Helaas kostte de controller 12 euro. Dit is dus veel meer dan de 35% die zijn noemen. Ik wordt dus eigenlijk opgezadeld met reparatiekosten die zij hadden moeten betalen voordat ze de controller naar mij opstuurde.

Wat kan ik het beste doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Fire69 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:18:
Kijk als het nu Buyincoins was,geloofde ik je meteen.....krijg ook geen reactie na een DOA product....

DX geloof ik niet,daar krijg ik meteen reactie,en anders netjes binnen 24 uur met een oplossing,daar zouden nederlandse winkels nog wel eens wat van kunnen leren zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:41:
Ik heb vorige maand een xbox 360 controller gekocht bij DealExtreme. Het probleem is echter dat hij niet werkt sinds dat ik hem binnen heb. Gisteren heb ik zo'n defective request gestuurd met een foto en ik kreeg dit als antwoord terug:

Dear customer,

Is there any way to try to repair it at you local? We can pay for the repairing fee (according to the receipt you provide) if it is acceptable for us or give you some discount.
If no way to repair, could you please tell me how much will be cost if you ship the defective item back to our UK address via the cheapest shipping way ?
If the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value and below $40USD, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided).
Please advise.

Best regards,
Euphemia

Hier staat dus dat ik hem naar Engeland kan sturen. Ik heb opgezocht, het verzenden van het pakketje kost 13 euro. Helaas kostte de controller 12 euro. Dit is dus veel meer dan de 35% die zijn noemen. Ik wordt dus eigenlijk opgezadeld met reparatiekosten die zij hadden moeten betalen voordat ze de controller naar mij opstuurde.

Uitleggen en geld of een nieuwe eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennauu
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-07 15:22
op 10/12/2011 iets besteld en nog steeds niet binnen, factuur paar dagen geleden opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware.tom schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:39:
[...]
Uitleggen en geld of een nieuwe eisen
Bedankt voor je hulp ! Ik heb gereageerd, nu maar afwachten ze ermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-02-2024
Hoe kan ik China post contacteren ? Mijn tracking code is verlopen..
Ben het wachten echt wel beu, op 4 november is het verzonden en sinds 14 november is het onderweg naar Belgie ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Joerii schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:28:
Hoe kan ik China post contacteren ? Mijn tracking code is verlopen..
Ben het wachten echt wel beu, op 4 november is het verzonden en sinds 14 november is het onderweg naar Belgie ....
Het zou wel eens bij de douane kunnen liggen. Op een brief van de douane kan je wel een paar weken wachten hoor.
Bel eens naar het infonummer van de bpost 022 012345 en kies in het menu voor tracking van een zending.

[ Voor 1% gewijzigd door bertalizer op 30-11-2011 16:05 . Reden: kleine verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
het is een zaklamp met baterijen en lader in totaal koste het pakket maar 18 euro, zou normaal toch geen probleem moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:14:
Gisteren wat kerstspulletjes besteld bij Tinydeal en Focalprice. H
Inmiddels is alles verzonden. In beide gevallen binnen 24 uur, is in mijn geval een record. Normaal hou ik al rekening met een dag of 2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deal Extreme
Gisteren een tweetal tickets aangemaakt waarom de items nog niet verzonden waren.
Eentje stond al vanaf 14 November op Pending, en vanmorgen kreeg ik al mail dat hij niet meer leverbaar was, en ik hem mocht cancelen of replacen door een andere item.
Ondertussen ben ik hem aan het replacen door een andere item via de live chat.

Gebeurt :-).

De andere die nog niet verzonden was, is zojuist een verzend notificatie van aangemaakt en verzonden.
Wel netjes zo snel reageren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

bertalizer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:33:
[...]

Het zou wel eens bij de douane kunnen liggen. Op een brief van de douane kan je wel een paar weken wachten hoor.
Bel eens naar het infonummer van de post 022 012345 en kies in het menu voor tracking van een zending.
Je hebt het over een Nederlands nummer, terwijl het om een Belg gaat en hij dit ook heeft aangegeven.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Yorin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:43:
[...]

Je hebt het over een Nederlands nummer, terwijl het om een Belg gaat en hij dit ook heeft aangegeven.
Nee hoor, dat is een Belgisch nummer :-)
http://www.bpost.be/site/...mer_service/faq/post.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Joerii schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:00:
het is een zaklamp met baterijen en lader in totaal koste het pakket maar 18 euro, zou normaal toch geen probleem moeten zijn ?
Als het er wat duur uitziet zou dat wel een probleem kunnen zijn.
Yorin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:43:
[...]

Zoals LukeS al zei dus...
Ik pas mijn bericht aan en zal voor alle duidelijkheid in de toekomst enkel nog BPost gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 12:50

Nikeo

Jawelles

Ik had bij focalprice 2x Creative EP-630 oordopjes gekocht. Voor iets van 3 euro per stuk of zo. Ik had ze snel binnen maar ongelooflijk: wat een ROTgeluid. Alsof je oren dichtgekit zijn en er iemand met een schroevendraaier in je oren zit te wroeten. Ik had wel imitatie verwacht of misschien gehoopt op een bulkprijs of zo (naïef:)). Niet kopen dus.

Van die goedkope philipsoordopjes van 6-7 euro bij de MM zijn nog 10x beter dan dit. Ik zat in de trein en heb ze daar terplekke gesloopt en weggegooid. Dan maar geen muziek gedurende de treinreis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 25 stuks bestelde replica witte/grijze pro en special edition koptelefoons van een niet nader te noemen merk worden vernietigd, helaas :(

Laat het een waarschuwing zijn voor anderen. Ze rollen er dus niet altijd door ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:47
Wie bestelt er dan ook 25 tegelijk... valt niet echt op? :p
Zonde van je geld, zal toch voor ongeveer 25*50 euro = 1250 euro (!?) aan koptelefoons zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:21:
Ik had bij focalprice 2x Creative EP-630 oordopjes gekocht. Voor iets van 3 euro per stuk of zo. Ik had ze snel binnen maar ongelooflijk: wat een ROTgeluid. Alsof je oren dichtgekit zijn en er iemand met een schroevendraaier in je oren zit te wroeten. Ik had wel imitatie verwacht of misschien gehoopt op een bulkprijs of zo (naïef:)). Niet kopen dus.

Van die goedkope philipsoordopjes van 6-7 euro bij de MM zijn nog 10x beter dan dit. Ik zat in de trein en heb ze daar terplekke gesloopt en weggegooid. Dan maar geen muziek gedurende de treinreis!!!
Beter bestel je ze bij deal extreme, zijn replica's van een niet nader te noemen merk, herkenbaar aan het rode platte draad. kosten +- 4 euro en wel zeer goede geluidskwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:38:
Zonde van je geld, zal toch voor ongeveer 25*50 euro = 1250 euro (!?) aan koptelefoons zijn.
Wel allemaal in losse dozen... Maar stuk voor stuk onderschept. :(

Maargoed dat overkomt je zo nu en dan, risico hou je toch en calculeer je in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Nikeo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:21:

Probeer deze eens i.p.v. die fake zooi: http://www.focalprice.com...hone__12M_Cable_Grey.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
wow mensen wat is Focalprice idd snel zeg bij mij ook al verzonden en dat binnen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:49
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:41:

Dear customer,

Please advise.

Best regards,
Euphemia

Gewoon een nieuwe bestellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:38:
[...]

Beter bestel je ze bij deal extreme, zijn replica's van een niet nader te noemen merk, herkenbaar aan het rode platte draad. kosten +- 4 euro en wel zeer goede geluidskwaliteit
maar die zitten echt vervelend in je oor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Update:
Nadat ik aan had gegeven dat ik dit niet positief vond, en op andere sites ging bestellen in het vervolg, had ik binnen 24 uur een refund op mijn paypal.
Maar waarom het zo moeielijk moet ?

Over defecte items terug sturen of lokaal laten repareren, dit hebben ze mij ook eens gevraagd voor een adapter van een hdd behuizing. Pro Forma factuur naar hun gemailed van 45 euro, en pagina van de tntn met shipping kosten gelinkt, had binnen 14 dagen een nieuwe hdd behuizing met adapter in huis (29,75 dollar toen ). (Al een jaar of 2 terug, toen alles nog snel ging bij dx.)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn nog altijd de status "departure from transit office of exchange".
(DX)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de 10dollar headphones van DX ontvangen, hele goede kwaliteit, en vooral voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:37
Hallo,

Een (dom) familielid heeft op E-Bay Uggs gekocht. Ik snap niet hoe je dat in je hoofd kan halen, maargoed.
We hebben hierbij een trackingcode die je kan invoeren bij EMS post op www.track-trace.nl.
Is dat betrouwbaar of? Na het invoeren van de code blijkt het uit China te komen, betaald in dollar.
Men heeft 150 dollar betaald met Paypal.
Heeft iemand informatie? Op Google kon ik hierover weinig vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Wietsee. op 01-12-2011 16:51 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
LoneWolf schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:08:
Update:
Nadat ik aan had gegeven dat ik dit niet positief vond, en op andere sites ging bestellen in het vervolg, had ik binnen 24 uur een refund op mijn paypal.
Maar waarom het zo moeielijk moet ?

[...]
Omdat ze - gezien de hoeveelheid produkten dat ze daar dagelijks verschepen, en de soms bedenkelijke kwaliteit daarvan :) - waarschijnlijk honderden claims per dag binnen krijgen.
Ik vind het vrij normaal dat ze proberen om het eerst zo op te lossen dat ze geen nieuw artikel moeten versturen, maar je willen betalen als je het lokaal laat repareren.
Is waarschijnlijk de snelste en goedkoopste oplossing voor beide partijen.
Maar het is inderdaad niet altijd wenselijk of mogelijk om het zo op te lossen...
Wietsee. schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:48:
Hallo,

Een (dom) familielid heeft op E-Bay Uggs gekocht. Ik snap niet hoe je dat in je hoofd kan halen, maargoed.
We hebben hierbij een trackingcode die je kan invoeren bij EMS post op www.track-trace.nl.
Is dat betrouwbaar of?
Men heeft 150 dollar betaald met Paypal.
Heeft iemand informatie? Op Google kon ik hierover weinig vinden.
Link is hier in het topic al genoemd en zo betrouwbaar moeten zijn.

Damn, 150$ voor zo'n paar lelijke laarzen, en dan nog via eBay, waarschijnlijk fake :X

[ Voor 27% gewijzigd door Fire69 op 01-12-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:01:
net de 10dollar headphones van DX ontvangen, hele goede kwaliteit, en vooral voor die prijs
Wanneer heb je ze besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Ben via lighttake verliefd geworden op spacerail setje,
maar zag nu via google dat nog veel duurdere sets zijn.
Nu heb ik hier een link, alleen weet ik niet of dit te vertrouwen is:
http://www.dhgate.com/uaa...131f012b91f98b043325.html
Iemand ervaring/wijze raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
Via dealextreme is het binnenkort ook mogelijk om de MI-one/xiaomie x1 te bestellen! je kunt je er nu voor inschrijven, zodat je een mail krijgt wanneer ie beschikbaar is.
Eigenlijk ben ik van plan om die ook zo te bestellen, maar komen er dan nog extra kosten bij op, zoals douanekosten? (het zou mijn 1e bestelling zijn via zon site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je de pech hebt dat hij bij de douane wordt tegengehouden wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Hoelang neemt inklaring ongeveer in beslag? (op basis van ervaringen). Hij ligt sinds 22 november bij TNT post, heb deze maandag de brief opgestuurd met het factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06-2022
weet iemand misschien iets meer van bestellen bij dx?
ik heb namelijk mijn pakketje besteld op de 11de van november en hij staat bij status al vanaf de 25ste op arrival at inward office of exchange? is dit normaal dat dit zo lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

iMick schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:26:
Hoelang neemt inklaring ongeveer in beslag? (op basis van ervaringen). Hij ligt sinds 22 november bij TNT post, heb deze maandag de brief opgestuurd met het factuur
Als je het topic had doorgezocht, had je al een antwoord. Er staan genoeg ervaringen in het topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Egala! schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 06:32:
weet iemand misschien iets meer van bestellen bij dx?
ik heb namelijk mijn pakketje besteld op de 11de van november en hij staat bij status al vanaf de 25ste op arrival at inward office of exchange? is dit normaal dat dit zo lang duurt?
Dit is niet echt raar, dit is de laatste update die je krijgt van je chinese tracking code.
Vanaf hier kan hij nog wel een week bij de douane liggen. Of langer, aangezien het daar momenteel heel druk is. Wacht ook nog op een pakketje die al 2 weken in nederland moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 11-09 07:44
Je kan toch ook gewoon de TNT bellen en vragen of je een NL trackingcode kan krijgen? Of kan TNT nog niks zien als hij nog bij de douana zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Yorin schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 06:40:
[...]

Als je het topic had doorgezocht, had je al een antwoord. Er staan genoeg ervaringen in het topic.
Hmm.. ik volg dit topic al vanaf het begin, maar kon me niet herinneren dat ik het heb gelezen. Ik zal eens kijken...
Volgens PostNL_Webcare duurt het ongeveer 30 dagen :x, lijkt me aardig lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, ik ben weer aanwezig na een lange huntdag haha.

Wat betreft de inklaringstijden, die zijn al een paar weken zo lang, en ivm kerst, sinterklaas en oud&nieuw zal dat langer kunnen gaan duren helaas.
Ik heb zelf een aantal dingen besteld (ook van eBay), met de intentie om ze niet voor half januari te krijgen. Zo kan ik nooit teleurgesteld worden mbt levertijd :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:38:
wahaha inderdaad. als ik iets bestel doe ik het meestal per 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

fragcompany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:11:
[...]

Kijk als het nu Buyincoins was,geloofde ik je meteen.....krijg ook geen reactie na een DOA product....
Mijn ervaring met BIC is beter; ik had 2 LED-strips besteld van $1,74 per stuk en die werden gewoon gratis vervangen toen er aan beiden een defect was (bij 1 strip deed een LED het niet, bij de andere was de waterdichte rubbercoating gescheurd). Ik hoefde geen bewijs te geven of spullen te retourneren, alleen het formuliertje invullen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Schijnbaar heeft men het hier over producten die ergens op 'lijken', nu heb ik een vraag over Playstation 3 controllers. In een welbekend ander forum mocht daar niet over gepraat worden, dus misschien hier wel.
Heeft iemand ervaring met ps3 controllers uit China. Betrouwbaarheid e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
Piet91 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:04:
Schijnbaar heeft men het hier over producten die ergens op 'lijken', nu heb ik een vraag over Playstation 3 controllers. In een welbekend ander forum mocht daar niet over gepraat worden, dus misschien hier wel.
Heeft iemand ervaring met ps3 controllers uit China. Betrouwbaarheid e.d.?
Als er "Genuine" achter staat is het een exacte kopie, als er designer erbij staat dan is het een replica. Ik zou eerder eens zoeken via www.chinaprices.us en dan zeker naar de reviews kijken, zoals er soms meer dan genoeg zijn : http://www.dealextreme.co...r-ps3-playstation-3-23767

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

17 november, maar even voor iedereen, een pakketje van me lag 30 dagen in Amsterdam dus het is helemaal niet raar als die er 9 dagen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Een tijdje terug heb ik op DX een telefoonhoorn gezien die je met een klein jack-plugje op je laptop aan kon sluiten, zodoende kan je dus als het ware telefoneren via MSN / Lync / whatever. Nu ik er nog eens naar wil kijken kan ik die telefoonhoorn nergens meer vinden Iemand tips waar ik naar moet zoelen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
tc982 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:04:
[...]

Als er "Genuine" achter staat is het een exacte kopie, als er designer erbij staat dan is het een replica. Ik zou eerder eens zoeken via www.chinaprices.us en dan zeker naar de reviews kijken, zoals er soms meer dan genoeg zijn : http://www.dealextreme.co...r-ps3-playstation-3-23767
Thanks. Iets om over na te denken als ik een ps3 koop wat nog lang niet zeker is. (Amazon deal is voorbij ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
pven schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:58:
Een tijdje terug heb ik op DX een telefoonhoorn gezien die je met een klein jack-plugje op je laptop aan kon sluiten, zodoende kan je dus als het ware telefoneren via MSN / Lync / whatever. Nu ik er nog eens naar wil kijken kan ik die telefoonhoorn nergens meer vinden Iemand tips waar ik naar moet zoelen?
Je kan deze alleen gebruik van maken icm Telefoon hé.
(Je laptop heeft Audio/mic gesplitst en je tel. combinatie van deze in één 3.5mm plug)

Maar de telefoon hoorns die je bedoelt:
Afbeeldingslocatie: http://www.buyincoins.com/bmz_cache/b/bdf4c78aac58db4d60c2af4951e39279.image.300x300.jpg

(Of andere webshops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

tokko1 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:18:
[...]

Je kan deze alleen gebruik van maken icm Telefoon hé.
(Je laptop heeft Audio/mic gesplitst en je tel. combinatie van deze in één 3.5mm plug)

Maar de telefoon hoorns die je bedoelt:
[afbeelding]

(Of andere webshops)
Zijn wel verloopjes om mic+koptel samen te voegen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
Zou iemand hiet zijn totale track & trace van china post kunnen plaatsen, ben nu al 2 weken aanhet wachten en wil eigenlijk wel weten of de vervolg stappen ook zo lang duren..

tnx!

p.s gaat om een bestelling bij dealextreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guppie schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:57:
Zou iemand hiet zijn totale track & trace van china post kunnen plaatsen, ben nu al 2 weken aanhet wachten en wil eigenlijk wel weten of de vervolg stappen ook zo lang duren..

tnx!

Bij mij staart er ondertussen al 8 dagen
"departure from transit office of exchange".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
Ik wacht nu al een maand op een zaklamp van Bic, mijn tracking code is verlopen.
Mijn laatste status was "departure from transit office of exchange". Het enige wat die Chinezen hebben te zeggen is; "Please give it a couple days more". Maar ik heb lang genoeg gewacht en claim m'n geld terug met paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

*snip* lees de waarschuwing! Geen namaak producten in dit topic.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joerii schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:45:
Ik wacht nu al een maand op een zaklamp van Bic, mijn tracking code is verlopen.
Mijn laatste status was "departure from transit office of exchange". Het enige wat die Chinezen hebben te zeggen is; "Please give it a couple days more". Maar ik heb lang genoeg gewacht en claim m'n geld terug met paypal.
Je hebt 45dagen de tijd om een claim in te dienen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Ik vind de verzend tijd bij Dealextreme en anders goedkope chinese sites nog steeds erg lang. Mijn headphones deden er 3.5 weken over. Nu gaf ik daar eerst de Chinese post de schuld van, maar ik heb onlangs meerdere elektronica onderdelen uit China besteld die er maximaal 1.5 weken over deden. Mijn matrix displays kwamen zelfs na zes dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
Ik heb afgelopen vrijdag een brief gekregen van post nl. ze kunnen de waarde van mijn pakketje niet schatten (het gaat op solo hd's van dx). ik moest opgeven om hoeveel waarde het betreft en of het een inkoop of gift was. ik heb een factuur bijgevoegd van paypal. (prijs 44,47, gunstige dollarkoers). en bij omschrijving dat het een koptelefoon betreft. en dat het gaat om een inkoopfactuur. deze heb ik gisteren op de post gedaan. Weet iemand hoelang dit nog kan duren? hij heeft namelijk al 7 dagen bij de douane gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Egala! schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:12:
Ik heb afgelopen vrijdag een brief gekregen van post nl. ze kunnen de waarde van mijn pakketje niet schatten (het gaat op solo hd's van dx). ik moest opgeven om hoeveel waarde het betreft en of het een inkoop of gift was. ik heb een factuur bijgevoegd van paypal. (prijs 44,47, gunstige dollarkoers). en bij omschrijving dat het een koptelefoon betreft. en dat het gaat om een inkoopfactuur. deze heb ik gisteren op de post gedaan. Weet iemand hoelang dit nog kan duren? hij heeft namelijk al 7 dagen bij de douane gelegen.
Na de brief duurt het volgens mij maximaal nog 5 tot 10 werkdagen, dus ongeveer 1 a 2 weken.
Als je geluk hebt kan je voor eind volgende week genieten van je nieuwe koptelefoon ;).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
Quad schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:30:
[...]

Na de brief duurt het volgens mij maximaal nog 5 tot 10 werkdagen, dus ongeveer 1 a 2 weken.
Als je geluk hebt kan je voor eind volgende week genieten van je nieuwe koptelefoon ;).
kan het zijn dat ze moeilijk gaan doen over mijn niet zo;n duidelijke beschrijving? aangezien het nogal lullig is als ik opschrijf, het is een replica van een dr dre die nogal veel lijkt op een echte. en weet je toevallig hoevel kosten het zijn aan de deur, dan leg ik dat vast gepast klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 14:41
Egala! schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:34:
[...]

kan het zijn dat ze moeilijk gaan doen over mijn niet zo;n duidelijke beschrijving? aangezien het nogal lullig is als ik opschrijf, het is een replica van een dr dre die nogal veel lijkt op een echte. en weet je toevallig hoevel kosten het zijn aan de deur, dan leg ik dat vast gepast klaar.
Als je dagelijks de 3S barcode blijft controleren dan zou je op een gegeven moment voordat je pakketje bezorgd wordt moeten kunnen zien wat de "rembours" kosten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
tokko1 schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:02:
[...]

Als je dagelijks de 3S barcode blijft controleren dan zou je op een gegeven moment voordat je pakketje bezorgd wordt moeten kunnen zien wat de "rembours" kosten zijn ;)
bedankt voor je antwoord, dit is tenminste een antwoord waar je wat aan hebt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
*snip* Als je weet dat iets namaak betreft dan is het bijzonder verstandig om hierop niet te reageren.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

guppie schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:57:

tnx!

AL twee weken?? Het komt met regelmaat voor dat je 2 MAANDEN op je spullen van DX moet wachten. Maar dat zou je allang kunnen weten als je dit of het voorgaande topic had bekeken. Uiteindelijk krijg je je spul echt wel, maar als je geen tijd hebt om een onbekende tijd te wachten, moet je je spul niet uit China laten komen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:53
DX probeer ik de laatste tijd te vermijden ivm het lange proces, bestelling -> verzending duurt al dagen laat staan dat het product bij je thuis aankomt.

Afgelopen tijd een aantal bestellingen gedaan bij FP en BIC. Bij beide binnen anderhalve week binnen en dat is dus met het weekend erbij. Bij FP op zondagavond besteld, maandag verzonden, de week daarop op woensdag binnen. Bij BIC op dinsdag besteld, woensdag verzonden en de week erna op vrijdag binnen :)

Uiteraard waren de producten op voorraad, daar moet je ook goed opletten wil je niet "lang" wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Ik heb sinds 11-nov de status : departure from outward office of exchange

kan ik deze beschouwen als verloren of opgevangen door de doaune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb een bestelling gedaan bij misterTao alleen kan daar emt geen mogelijkheid inloggen de laatste 2 dagen, meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

SYQ schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:59:
Ik heb sinds 11-nov de status : departure from outward office of exchange

kan ik deze beschouwen als verloren of opgevangen door de doaune?
Dan ligt hij nog in China.
Als hij in NL ligt, staat er inward oid.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* je krijgt straks een mailtje

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

*snip* NEE, niet op reageren!!!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 14:24 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb zojuist een brief van PostNL gekregen inzake 6 van bovenstaande koptelefoons, of ik de waarde even wou aangeven.

*snip* irrelevante infomatie

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is gewijzigd van 'departure from transit office of exchange' naar
'arrival at transit office of exchange'.

Dat klinkt toch niet echt logisch? Iemand die wat meer info kan geven hier omtrend?

Bij packagetrackr is dit te zien:

BELGIUM
Sunday, December 4, 2011
ARRIVAL AT TRANSIT OFFICE OF EXCHANGE

Monday, November 28, 2011
DEPARTURE FROM TRANSIT OFFICE OF EXCHANGE

Sunday, November 27, 2011

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voorbeeldje uit een post in dit topic:
AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Tuesday, November 8, 2011
ARRIVAL AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE

SHENZHEN, GUANGDONG, CHINA
Thursday, November 3, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE

Thursday, November 3, 2011

CHINA
Wednesday, November 2, 2011
POSTING
Hij is dus in België, en zal dan wel vrij snel bij jou zijn. Weet niet hoe het gaat met eventuele inklaringen, maar dat zul je zelf moeten oplossen.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 05-12-2011 16:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:45:
Voorbeeldje uit een post in dit topic:

[...]
Tja ik vind het gewoon raar dat er twee keer staat 'arrival at transit office of exchange'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:46:
[...]

Tja ik vind het gewoon raar dat er twee keer staat 'arrival at transit office of exchange'.
Hij heeft een tussenstop gehad, of hij is ingecheckt in china en vervolgens uitgecheckt in china en nu weer ingecheckt in België.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:47:
[...]

Hij heeft een tussenstop gehad, of hij is ingecheckt in china en vervolgens uitgecheckt in china en nu weer ingecheckt in België.
Of er is iets misgelopen, packagetrackr gerefresht en nu staat er:

"Status:
Arrived at Carrier's Facility
The shipment arrived at China Post facility"

& Dat na 2 weken..

Het volledige overzicht:

BELGIUM
Sunday, December 4, 2011
CHINA
POSTING

Nu moetk nog langer wachten achter mn pakket :O.

EDIT: Zojuist een update, "departure from outward office of exchange".

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs heb ik op eBay een Ice Watch horloge bestelt (begin november bestelt, vandaag binnen gekomen) om te kijken wat de kwaliteit was (kosten waren +/- € 5,50). Deze kwaliteit bevalt mij dus ik was van plan er nog een aantal bij te bestellen in andere kleuren.

Toen ik deze bestelde viel mij op dat er veel verschillende aanbieders waren, maar als ik nu weer kijk kan ik geen van deze nog terugvinden. Is dit misschien anderen ook opgevallen, zo ja; hebben jullie al een oplossing gevonden en ze ergens anders weten te bestellen? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:26:
Onlangs heb ik op eBay een Ice Watch horloge bestelt (begin november bestelt, vandaag binnen gekomen) om te kijken wat de kwaliteit was (kosten waren +/- € 5,50). Deze kwaliteit bevalt mij dus ik was van plan er nog een aantal bij te bestellen in andere kleuren.

Toen ik deze bestelde viel mij op dat er veel verschillende aanbieders waren, maar als ik nu weer kijk kan ik geen van deze nog terugvinden. Is dit misschien anderen ook opgevallen, zo ja; hebben jullie al een oplossing gevonden en ze ergens anders weten te bestellen? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
En dit gaat over china shopping niet ebay

Kijk anders hier: http://ice-watch.com/stores.php?country=NL

offtopic:
mijn zusje had ze van MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Via Ebay heb je ook veel Chinese leveranciers, dus lijkt me geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:52:
[...]

Of er is iets misgelopen, packagetrackr gerefresht en nu staat er:

"Status:
Arrived at Carrier's Facility
The shipment arrived at China Post facility"

& Dat na 2 weken..

Het volledige overzicht:

BELGIUM
Sunday, December 4, 2011
CHINA
POSTING

Nu moetk nog langer wachten achter mn pakket :O.

EDIT: Zojuist een update, "departure from outward office of exchange".
Geef gewoon uw tracking number in op http://www.bpost.be/track/
Pagina: 1 ... 8 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]