Overdrijven is ook een vak. De regels zijn al sinds 2012 bekend. Er zit nu eenmaal een risico aan het kopen van (lithium-ion) batterijen vanuit China. Gewoon letten op de 45 dagen van Paypal en dan had je het bespaard gebleven.soulcrusher schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:11:
[...]
Hier precies hetzelfde met een XPB, 28 mei besteld, 19 juni overgegaan op PH tracking en sinds 21 juli "Prepare dispatch to destination country".
19 juni navraag gedaan en iedere keer zegt de cs miep dat ik nog 2 weken moet wachten. Gisteren gemaild dat ik er genoeg van had en nu zegt ze dat ze aanvraag hebben gedaan het pakket offline te tracken en dat ik over 10 werkdagen nog eens contact op moet nemen. Wordt er doodziek van. Nooit issues gehad met DX maar dit slaat werkelijk nergens op. Jammer dat ik geen Paypal claim meer kan starten.
De Hubsan x4 h107c is binnen .
Met de HD ready camera. En mode 2. ( volgens tinydeal was het geen HD. En was het mode 1 )
Nu de batterij aan de lader en straks even binnen uittesten
Met de HD ready camera. En mode 2. ( volgens tinydeal was het geen HD. En was het mode 1 )
Nu de batterij aan de lader en straks even binnen uittesten
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Kan je 1 tip geven. Maak een melding hierover op hun FB pagina en zeg dat je niet blij bent dat je aan het lijntje gehouden wordt, en of dit gangbare praktijken zijn. Met een beetje geluk heb je een antwoord en geld terug.soulcrusher schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:11:
[...]
Hier precies hetzelfde met een XPB, 28 mei besteld, 19 juni overgegaan op PH tracking en sinds 21 juli "Prepare dispatch to destination country".
19 juni navraag gedaan en iedere keer zegt de cs miep dat ik nog 2 weken moet wachten. Gisteren gemaild dat ik er genoeg van had en nu zegt ze dat ze aanvraag hebben gedaan het pakket offline te tracken en dat ik over 10 werkdagen nog eens contact op moet nemen. Wordt er doodziek van. Nooit issues gehad met DX maar dit slaat werkelijk nergens op. Jammer dat ik geen Paypal claim meer kan starten.
Ik heb het uiteindelijk ook zo moeten doen, en pas na dat bericht op FB kon er in 1x snel actie ondernomen worden. Het is niet de manier waarop ik graag handel, maar soms laten ze je geen keus.
Ah, nog nooit bij die toko besteld. Kan ook geen coupon vinden. Nu nog even twijfel of ik voor die paar dollar DHL neem als verzendmethode.dodge_911 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:31:
[...]
Geekbuying met extra M1 Airmouse : volgens de pagina "adequate stock"
Wel 34 eurocent boven je budget
+ snelle zending
- grotere kans op bijbetalen (btw + inklaringskosten)
Lees goede verhalen over de normale registered airmail de laatste tijd, gaat allemaal vrij vlot. Denk dat dat de beste keus is, anders komt er toch 36 euro bij verwacht ik.
Verwijderd
Heb een video doorgestuurd naar de webshop maar deze wil nog niet echt meewerken aan het sturen van een nieuw product of een refund.
ik wacht het nog even af maar anders is de enige oplossing een claim indienen toch? (of het er bij laten zitten natuurlijk, maar dat gaat niet gebeuren
) /me heeft te maken met zijn eerste paypal geschil dus is nog een noob
Gewoon geschil openen bij PayPal binnen 45 dagen. Kijken wat hun reactie is en gewoon dreigen dat je het tot een claim gaat opwaarderen als ze niet over de brug komen. Gewoon voor een refund gaan is het advies.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:30:
Heb een video doorgestuurd naar de webshop maar deze wil nog niet echt meewerken aan het sturen van een nieuw product of een refund.ik wacht het nog even af maar anders is de enige oplossing een claim indienen toch? (of het er bij laten zitten natuurlijk, maar dat gaat niet gebeuren
) * Damocles.NL heeft te maken met zijn eerste paypal geschil dus is nog een noob
De reden dat je een refund wilt is zodat je het opnieuw kan bestellen en weer, mocht het opnieuw misgaan, een claim kunt indienen.
[ Voor 8% gewijzigd door Damocles.NL op 15-08-2014 14:32 ]
Ik overdrijf niet. Ik snap dat er een risico aan zit, maar als er zich problemen voordoet dan mag DX dat toch oplossen. Ze hebben trouwens nieteens gezegd dat het lang duurt omdat het een li-ion accu is, ze doen alsof er niks aan de hand is en alles ok is. Als ze het probleem nou gewoon erkennen ipv me aan het lijntje houden dan had ik er lang niet zo'n probleem van hoeven maken. Pas als ik zeg dat ik er genoeg van heb gaan ze eens actie ondernemen, 78 dagen later.Kenzi schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:17:
[...]
Overdrijven is ook een vak. De regels zijn al sinds 2012 bekend. Er zit nu eenmaal een risico aan het kopen van (lithium-ion) batterijen vanuit China. Gewoon letten op de 45 dagen van Paypal en dan had je het bespaard gebleven.
Ik heb eerder losse 18650 accu's en een lader besteld, de lader kwam meer dan een week eerder binnen terwijl de accu's eerder verzonden waren. Dus ik snap ook wel dat die accu's er langer over kunnen doen omdat het via andere wegen moet.
Maarja, volgende keer toch maar die 45 dagen in de gaten houden.
Verwijderd
Geschil is al geopend. Ben nu dus bezig met contact met de verkoper en zit dus te twijfelen of ik er al een claim van moet maken.Damocles.NL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:32:
[...]
Gewoon geschil openen bij PayPal binnen 45 dagen. Kijken wat hun reactie is en gewoon dreigen dat je het tot een claim gaat opwaarderen als ze niet over de brug komen. Gewoon voor een refund gaan is het advies.
De reden dat je een refund wilt is zodat je het opnieuw kan bestellen en weer, mocht het opnieuw misgaan, een claim kunt indienen.
Kenzi schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:17:
[...]
Overdrijven is ook een vak. De regels zijn al sinds 2012 bekend. Er zit nu eenmaal een risico aan het kopen van (lithium-ion) batterijen vanuit China. Gewoon letten op de 45 dagen van Paypal en dan had je het bespaard gebleven.

En kiezen voor ofwel PostNL of Singapore Post verzending.
10 orders, alles Li-Ion stuff.
Maar volgens mij hebben ze 't bij DX zelf ook door, want mijn laatste order ivan daar is nu onderweg via PostNL.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Heeft iemand ervaring met deze 2,5' hdd enclosures? http://www.lightinthebox....d-enclosure_p1454449.html
of
http://www.lightinthebox....d-enclosure_p1492514.html
Wel een mooie prijs, zeker in combinatie met mijn $10 coupon.
of
http://www.lightinthebox....d-enclosure_p1492514.html
Wel een mooie prijs, zeker in combinatie met mijn $10 coupon.
Verwijderd
Hoe lang duurt het ongeveer voordat een RSxxxNL code trackbaar is?
Afgelopen maandag eentje gekregen van eforchina, maar track17 geeft nog steeds 'Not Found' aan.
Afgelopen maandag eentje gekregen van eforchina, maar track17 geeft nog steeds 'Not Found' aan.
Op 2014-08-08 'n Xiaomi bij eFC besteld, verzonden op 2014-08-09 met NL trackingnr, 2014-08-15 eerste update gekregen via 17track.net en m'n Parcel app...Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:03:
6 à 7 dagen ongeveer...
[ Voor 36% gewijzigd door dodge_911 op 15-08-2014 17:15 ]
Verwijderd
Ah oké, dankjewel.dodge_911 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:11:
[...]
Op 2014-08-08 'n Xiaomi bij eFC besteld, verzonden op 2014-08-09 met NL trackingnr, 2014-08-15 eerste update gekregen via 17track.net en m'n Parcel app...
6 à 7 dagen ongeveer...
Ben echt te ongeduldig geworden sinds ik vorig jaar twee keer een DX pakketje binnen 2 dagen op de deurmat had liggen.
Dat heb ik dus nooit met DX... DX is bij mij altijd een week langer wachten dan bij andere shopsVerwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:14:
[...]
Ah oké, dankjewel.
Ben echt te ongeduldig geworden sinds ik vorig jaar twee keer een DX pakketje binnen 2 dagen op de deurmat had liggen.
Eerste order met die kortingscode is verstuurd. Hopelijk gaat de rest ook vandaag de deur uit daar in China. Kan ik nog wat extra accountjes aanmaken om meer zooi te bestellen
Verwijderd
reacties zijn er al. Maar ze willen dus niet refunden nadat ik het filmpje heb gestuurd wat bewijst dat het product niet werkt. Vandaar dus de vraag, verder in discussie gaan of tegen PP zeggen van red je er maar mee.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:59:
Wel zo netjes om eerst een reactie af te wachten, nog tijd zat.
Iemand die weet of de Xiaomi Power Bank (http://www.miniinthebox.c...-indicators_p1301065.html) bij Mini in the Box origineel is? Lijkt me anders wel een mooie actie samen met de $5 korting uit het andere topic.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Is hier al voorbij gekomen, in cache staan gecensureerde recensies dat het namaak is. De prijs alleen al roept vraagtekens op.Yorin schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:12:
Iemand die weet of de Xiaomi Power Bank (http://www.miniinthebox.c...-indicators_p1301065.html) bij Mini in the Box origineel is? Lijkt me anders wel een mooie actie samen met de $5 korting uit het andere topic.
Verwijderd
Neem aan dat het om EforChina gaat? Had mijn XPB in 14 dagen binnen. Pas na 9 dagen een update van de trackingcode (nietszeggende 'status'). Tracking is daar dus niet echt zinvol.Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:03:
En wel een echte PB ?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zijn inderdaad beide fijn. Beter dan verwacht eerlijk gezegd.Ttje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:13:
[...]
Je bent aardig los gegaan
Heb zelf ook de kaarten en die klittenband dingen.
Klittenband dingen erg fijn , vandaag ontvangen trouwens. Ook de kaarten zijn erg mooi! Betere kwaliteit dan standaard papieren kaarten.
Dat is voor mij het probleem met shoppen in China. Het geld dat ik 'bespaar' ben ik vrijwel direct weer kwijt aan nieuwe dingen die ik koop. Vaak spullen die ik niet eens nodig heb.
Ik heb deze eerder voorbij zien komen en vind hem er spectaculair, maar heb nog steeds geen idee wat het doet en waar je hem voor zou kunnen gebruiken.dodge_911 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:24:
En dit lijkt me ook wel leuk voor onderweg/op vakantie/op locatie. Of om het stoer te zeggen : de 'road-warriors' onder ons
Cager WF30-6 15600mAh Power Bank With 3G WiFi Router & Cloud Storage
InsertFunnyText schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:48:
dodge_911 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 02:24:
En dit lijkt me ook wel leuk voor onderweg/op vakantie/op locatie. Of om het stoer te zeggen : de 'road-warriors' onder ons
Cager WF30-6 15600mAh Power Bank With 3G WiFi Router & Cloud Storage
Ik had al gezocht op een filmpje of een manual, maar kon niets vinden. Iemand ervaring met de Cager WF30-6 15600mAh ?Ik heb deze eerder voorbij zien komen en vind hem er spectaculair, maar heb nog steeds geen idee wat het doet en waar je hem voor zou kunnen gebruiken.
Iemand al ervaringen met ELM327 V1.5 Bluetooth OBD2 diagnostic tools?
Het aantal verschillende versies hiervan is enorm in de diverse webwinkels.
Het aantal verschillende versies hiervan is enorm in de diverse webwinkels.
Ik heb een ELM327 van Banggood.
Het werkt heel goed maar niet op auto's van de Volkswagen-groep (VW,Audi,Seat,Skoda)
Vermoedelijk werkt het dus ook niet op auto's waar een Volkswagen TDI-motor inzit zoals de Ford Galaxy.
Voor VW raad ik een VAG-COM lezer aan. Ook verkrijgbaar in China.
Het werkt heel goed maar niet op auto's van de Volkswagen-groep (VW,Audi,Seat,Skoda)
Vermoedelijk werkt het dus ook niet op auto's waar een Volkswagen TDI-motor inzit zoals de Ford Galaxy.
Mijn pakketje van DX met RCxxxxxxxNL code heeft de volgende status bij deze tracking site.
https://www.internationalparceltracking.com
sindsdien geen vooruitgang meer, zou het nog bij de douane liggen ?.
di 5 aug. 08:18 NL Zending opgehaald en in sorteerproces
vr 1 aug. 08:00 CN Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
di 29 jul. 15:10 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 29 jul. 07:24 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 29 jul. 07:19 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
https://www.internationalparceltracking.com
sindsdien geen vooruitgang meer, zou het nog bij de douane liggen ?.
di 5 aug. 08:18 NL Zending opgehaald en in sorteerproces
vr 1 aug. 08:00 CN Pakket verzonden naar sorteercentrum in land van transit
di 29 jul. 15:10 CN Pakket ontvangen op sorteercentrum in land van herkomst
di 29 jul. 07:24 Zending gesorteerd voor het land van bestemming
di 29 jul. 07:19 De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Het pakket zit in het sorteerproces. Waarom denk je dat het bij de Douane ligt?
Je hebt nu een NL t&t code. Kijk eens wat die code doet op de normale t&t trace site van PostNL.
Zelfde status? Dan contact opnemen met PostNL.
Je hebt nu een NL t&t code. Kijk eens wat die code doet op de normale t&t trace site van PostNL.
Zelfde status? Dan contact opnemen met PostNL.
Vind je dat raar?

Mensen die bestellen meer dan 10x met dezelfde code via een ander IP.
Hee, dit is handig! Dus deze zal werken op een fiat punto 1.3 JTD??bambinodekat schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:16:
Ik heb een ELM327 van Banggood.
Af en toe brand een motor lampje als ik het gas flink in trap en ik hoog vermogen kwijt ben (na een paar keer auto aan / uit gaat het lampje weer uit en heb ik weer goed vermogen) ... Ik zou toch wel willen weten wat dat is!
Maak daar maar gerust 50x van..ViezeVis schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:11:
[...]
Vind je dat raar?![]()
Mensen die bestellen meer dan 10x met dezelfde code via een ander IP.
http://www.import-forum.n...ebox-actie-verzameltopic/
Laat maar..
100x zelfs iemand op dat forummelk0r schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:39:
[...]
Maak daar maar gerust 50x van..
http://www.import-forum.n...ebox-actie-verzameltopic/
Schaamteloos gewoon. Ik krijg van dat soort mensen echt een beeld dat zij leven van de bijstand..
Misschien niet de juiste toepasselijke term maar als je meer dan 10x besteld met dezelfde code vind ik het al vrij zielig.
Verwijderd
Zijn van die gevallen die meteen doordraaien als het woord gratis valt. Ik vraag me af hoe je 100 bestellingen kan plaatsen. Ik was na een paar keer al maf van het zoeken naar nuttige artikelen, die ook nog 2-3 keer zo duur zijn als bij de andere webshops.
Maar goed, laten we maar weer gewoon nuttige tips hier plaatsen, party is over.
Haha, ik vond 1 order al plaatsen vrij lastig.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:48:
Zijn van die gevallen die meteen doordraaien als het woord gratis valt. Ik vraag me af hoe je 100 bestellingen kan plaatsen. Ik was na een paar keer al maf van het zoeken naar nuttige artikelen, die ook nog 2-3 keer zo duur zijn als bij de andere webshops.
Schijnt dus dat de orders niet worden verstuurd. 1 order per adres dacht ik. Ben sowieso al geen fan van dat forum, het niveau is daar lager dan laag: dat heeft zich ook wel te danken aan dit soort topics.
//
Iemand al eens een SSD gekocht uit China? Lijkt me ook de moeite wel eens een keer waard om te testen.
[ Voor 11% gewijzigd door ViezeVis op 16-08-2014 12:51 ]
Nee, prijsverhouding is het hem niet waard. Je bent vaak evenveel of iets minder geld kwijt, maar wat betreft garantie zou ik het nooit doen.ViezeVis schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:50:
[...]
//
Iemand al eens een SSD gekocht uit China? Lijkt me ook de moeite wel eens een keer waard om te testen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En daarnaast is geheugen kopen in China nou niet het slimste wat je kan doen gezien de vele malen dat het bij mensen fout is gegaan.Quad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:00:
[...]
Nee, prijsverhouding is het hem niet waard. Je bent vaak evenveel of iets minder geld kwijt, maar wat betreft garantie zou ik het nooit doen.
Iemand nog suggesties voor een bluetooth speaker setje? ER-151 bij banggood nog steeds de way to go?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Op dit moment nog wel geloof ik, heb zelf nog niks beters rond die prijs gezien.Petervanakelyen schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:45:
Iemand nog suggesties voor een bluetooth speaker setje? ER-151 bij banggood nog steeds de way to go?
Banggood is the way to goPetervanakelyen schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:45:
Banggood.com Summer Sale 10% korting coupon code: 2f8d47 (Geldig tot en met 1 september)
Jammer genoeg niet te gebruiken. Ik krijg de melding: Coupon is only allowed to use in special category. Voor wat geldt deze coupon precies?EN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:59:
[...]
Banggood is the way to go
Banggood.com Summer Sale 10% korting coupon code: 2f8d47 (Geldig tot en met 1 september)
Overigens geef jij op je site de code BG10 aan als zijnde algemeen te gebruiken, maar bij wat voor soort artikel ik het ook probeer, de melding is altijd: Coupon is only allowed to use in special category.
[ Voor 15% gewijzigd door starcopy op 16-08-2014 14:14 ]
Heeft iemand ervaringen met een bluetooth carkit uit china?
Ik wil onderstaande gaan bestellen.
http://www.banggood.com/U...oth-Speaker-p-923242.html
Ik wil onderstaande gaan bestellen.
http://www.banggood.com/U...oth-Speaker-p-923242.html
BG10 is alleen voor kledingstarcopy schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:11:
[...]
Jammer genoeg niet te gebruiken. Ik krijg de melding: Coupon is only allowed to use in special category. Voor wat geldt deze coupon precies?
Overigens geef jij op je site de code BG10 aan als zijnde algemeen te gebruiken, maar bij wat voor soort artikel ik het ook probeer, de melding is altijd: Coupon is only allowed to use in special category.
Laat maar..
De coupon code is een reactie op Petervanakelyen in "[Ervaringen] Online shoppen in China", de coupon code* van 10% geldt voor de Earson ER-151 en een aantal andere producten.starcopy schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:11:
Jammer genoeg niet te gebruiken. Ik krijg de melding: Coupon is only allowed to use in special category. Voor wat geldt deze coupon precies?
De coupon code BG10 is een coupon code die je eenmalig kunt gebruiken, wanneer je deze eerder hebt gebruikt krijg je de bovenstaande melding. Hetzelfde met coupon b185f7 en 1e307c, beiden goed voor 5% extra korting alleen 1x te gebruiken per account.
*(ik wil niet te vaak linken china korting / het artikel, ivm dat het wordt gezien als spam)
En laat dat nou net het laatste zijn wat ik daar bestel.
Ik snap dat je niet wil linken, maar het was nu dus mijn schuld dat het wel gebeurt. Dus als zich iemand aan dit verhaal stoort, svp mij bashen. Maar zonder duidelijkheid wbt de coupons, blijf je kloten als je een bestelling wil plaatsen en de coupon niet blijkt te werken omdat het toch voor wat anders schijnt te zijn. En in dit geval BG verteld je dan echt niet waar deze wel voor is.EN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:20:
[...]
De coupon code is een reactie Petervanakelyen in "[Ervaringen] Online shoppen in China", de coupon code* van 10% geldt voor de Earson ER-151 en een aantal andere artikels.
De coupon code BG10 is een coupon code die je eenmalig kunt gebruiken, wanneer je deze eerder hebt gebruikt krijg je de bovenstaande melding. Hetzelfde met coupon b185f7 en 1e307c, beiden goed voor 5% extra korting alleen 1x te gebruiken per account.
*(ik wil niet te vaak linken china korting / het artikel, ivm dat het wordt gezien als spam)
Overigens had ik alle 3 de codes nog niet geprobeerd, dus dacht ik dat het werkte. maar na de eerste 2 die goed gingen, wilde de 3e dus niet werken. Zodoende nu mijn reactie.
[ Voor 78% gewijzigd door starcopy op 16-08-2014 14:27 ]
Waarom denk je dat je daar korting op krijgtstarcopy schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:20:
[...]
En laat dat nou net het laatste zijn wat ik daar bestel.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Geen zorgen, ik heb geen link geplaatst.starcopy schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:20:
Ik snap dat je niet wil linken, maar het was nu dus mijn schuld dat het wel gebeurt. Dus als zich iemand aan dit verhaal stoort, svp mij bashen. Maar zonder duidelijkheid wbt de coupons, blijf je kloten als je een bestelling wil plaatsen en de coupon niet blijkt te werken omdat het toch voor wat anders schijnt te zijn. En in dit geval BG verteld je dan echt niet waar deze wel voor is.
Overigens had ik alle 3 de codes nog niet geprobeerd, dus dacht ik dat het werkte. maar na de eerste 2 die goed gingen, wilde de 3e dus niet werken. Zodoende nu mijn reactie.
En wie belt er net aan, de vriendelijke postbode die een kleine pakketje voor me heeft. Xiaomi Mi Piston v2 van Pandawill. Ik heb het nog niet geopend. Ik zal het openen, testen en verifiëren.
Op een FIAT Punto 1.3 JTD zou het normaal moeten werken. Meestal een VMotori-motor (samenwerking tussen FIAT en GM)maurits82 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:16:
[...]
Hee, dit is handig! Dus deze zal werken op een fiat punto 1.3 JTD??
Af en toe brand een motor lampje als ik het gas flink in trap en ik hoog vermogen kwijt ben (na een paar keer auto aan / uit gaat het lampje weer uit en heb ik weer goed vermogen) ... Ik zou toch wel willen weten wat dat is!
De Xiaomi Mi Piston V2 van Pandawill die ik heb ontvangen, zijn beiden origineel.
Is er nog een 5 dollar code voor Miniinthebox actief? Welke is dat? Kan hem niet vinden via de search..
Verwijderd
Nope, feestje is afgelopen.Mr_gadget schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:33:
Is er nog een 5 dollar code voor Miniinthebox actief? Welke is dat? Kan hem niet vinden via de search..
Spullen bij miniinthebox.com voor bijna niks en wat hij zegt;Mr_gadget schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:33:
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:33:
Nope, feestje is afgelopen.
Daarnet even losgegaan bij BangGood voor een verlichtingsprojectje 
Ik ben in blijde verwachting van het volgende :
Ik ben in blijde verwachting van het volgende :
- 240W 110-220V to 12V 20A Switching Power Supply For Strip Light
- Remote Controller 11Keys Mini Dimmer for Led Single Color Strip DC 12V
- 30x 10MM LED Strip Connector For 5050/3528 LED Strip Lights
- 3x 5M 300 SMD 5630 Warm White LED Strip Light DC 12V Waterproof IP65
KK of Gk kast?dodge_911 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:07:
Daarnet even losgegaan bij BangGood voor een verlichtingsprojectje
Ik ben in blijde verwachting van het volgende :Hoop dat ik daar m'n wapenkasten mee uitgelicht krijg
- 240W 110-220V to 12V 20A Switching Power Supply For Strip Light
- Remote Controller 11Keys Mini Dimmer for Led Single Color Strip DC 12V
- 30x 10MM LED Strip Connector For 5050/3528 LED Strip Lights
- 3x 5M 300 SMD 5630 Warm White LED Strip Light DC 12V Waterproof IP65
Heb wel mijn twijfels over de levertijdPistolebob schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:35:
XPB-hoesjes cheaper dan ooit: http://www.ebay.com/itm/311024326316
Bericht van de verkoper:
Chiristmas is coming soon. If you are going to buy this item for Chiristmas. I am sorry to tell you that I am afraid that it could not catch the date by normal post . I would like to suggest you to choose express shipping method or to buy it from your own country. Thank for purchasing from me and Happy coming Christmas!!
Bij mij was het weer afhankelijk van welke verzendmethode/shipper ik had gekozen. Alsof ik daar wat over te zeggen heb gehad.Millgate schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:58:
[...]
Heb wel mijn twijfels over de levertijd![]()
Bericht van de verkoper:
Chiristmas is coming soon. If you are going to buy this item for Chiristmas. I am sorry to tell you that I am afraid that it could not catch the date by normal post . I would like to suggest you to choose express shipping method or to buy it from your own country. Thank for purchasing from me and Happy coming Christmas!!
Naja, 45 dagen is 45 dagen.
Verwijderd
Dat is goed nieuws en snel geleverdEN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:23:
De Xiaomi Mi Piston V2 van Pandawill die ik heb ontvangen, zijn beiden origineel.
Hier ook 6 aug besteld, maar nog niet binnen

Volgende week dan maar.
Super! Heb het besteld!bambinodekat schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:16:
[...]
Op een FIAT Punto 1.3 JTD zou het normaal moeten werken. Meestal een VMotori-motor (samenwerking tussen FIAT en GM)
Ik heb gebruik gemaakt van Singapore Post tracking code, misschien dat ik daarom het vandaag heb mogen ontvangen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:20:
Dat is goed nieuws en snel geleverd![]()
Hier ook 6 aug besteld, maar nog niet binnen![]()
Volgende week dan maar.
Hmm ik dacht ik dat bericht ook had gelezen, maar kan het niet meer vinden.Millgate schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:58:
[...]
Heb wel mijn twijfels over de levertijd![]()
Bericht van de verkoper:
Dacht dat het nog automatisch ingesteld stond sinds vorig jaar kerst oid
Heb 11 aug een RSxxxNL tracking code ontvangen, heb hong kong post, track17 en paar andere geprobeerd maar kan nog steeds niet tracken. Track17 zegt dat origin in Netherlands is.. meer niet 
http://www.17track.net/en....shtml?nums=RS134218203NL
Duurt soms wel 7 dagen voordat ie trackbaar is iddJazco2nd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:35:
Heb 11 aug een RSxxxNL tracking code ontvangen, heb hong kong post, track17 en paar andere geprobeerd maar kan nog steeds niet tracken. Track17 zegt dat origin in Netherlands is.. meer niet
Dit tracking nummer kreeg ik op 4 augustus:
http://www.17track.net/en....shtml?nums=RS134199138NL
[ Voor 11% gewijzigd door Pistolebob op 16-08-2014 18:38 ]
Say what now?
Ik zit eraan te denken om deze android TV Box te kopen. Ik vraag mij alleen af is is krachtig genoeg om 720p en 1080p mkv bestanden af te spelen?
Het staat in de product titel en in de Youtube video die in de beschrijving staat spelen ze juist em een 1080p video afMr_Thomasz schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:34:
Ik zit eraan te denken om deze android TV Box te kopen. Ik vraag mij alleen af is is krachtig genoeg om 720p en 1080p mkv bestanden af te spelen?

Ik betwijfel het of de processor en gpu enzo krachtig genoeg zijn.EN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:40:
[...]
Het staat in de product titel en in de Youtube video die in de beschrijving staat spelen ze juist em een 1080p video af![]()
Als je echt een goede wilt hebben die alles lekker snel afspeelt, zal ik even verder kijken.Mr_Thomasz schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:42:
[...]
Ik betwijfel het of de processor en gpu enzo krachtig genoeg zijn.
Misschien dat je het beter hier kan vragen:
Mediaspelers en HTPC's
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Ik heb hier de Tronsmart T1000 liggen (waarvan binnenkort ik de review zal plaatsenMr_Thomasz schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:42:
Ik betwijfel het of de processor en gpu enzo krachtig genoeg zijn.
In de Youtube video ziet het er naar uit dat de MX mediaspeler krachtig genoeg is en direct probleemloos een 1080p BluRay rip afspeelt. Ik zou zeggen gezien de video ja.
//EDIT, wat bovenstaande tweaker zegt, idem.
[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 16-08-2014 19:46 ]
Verwijderd
Die tronsmart is eigenlijk hetzelfde als de Google chromecast. Of zie ik dat verkeerd?EN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:45:
[...]
Ik heb hier de Tronsmart T1000 liggen (waarvan binnenkort ik de review zal plaatsen), deze is 2 keer zo goedkoop en speelt probleemloos 1080p af, het hapert even maar 5 seconden de pauze indrukken helpt, het buffert eventjes en speelt verder soepel.
In de Youtube video ziet het er naar uit dat de MX mediaspeler krachtig genoeg is en direct probleemloos een 1080p BluRay rip afspeelt. Ik zou zeggen gezien de video ja.
//EDIT, wat bovenstaande tweaker zegt, idem.
Klopt, De Tronsmart T1000 is een HDMI Mediaspeler wat vergelijkbaar is met de Chromecast van Google, alleen heeft de Tronsmart T1000 meer functies en opties ten opzicht van de Google Chromecast en ook nog eens gunstiger is geprijsd.Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:05:
Die tronsmart is eigenlijk hetzelfde als de Google chromecast. Of zie ik dat verkeerd?
De Tronsmart ondersteund bijvoorbeeld Ezcast, Miracast, DLNA, Airplay. Naast al deze ondersteunt het ook verbindingen vanaf een Windows PC, Mac, iOS apparaten als de iPad en iPhone en vanaf elk Android apparaat inclusief Samsung, LG en Nexus toestellen. Op de PC is het zelfs mogelijk om de Tronsmart T1000 als een tweede beeldscherm te laten functioneren, dat ziet er best vreemd uit want ik heb het op de tv aangesloten en de verhouding tot mijn 27" Dell scherm is dan veel te groot
Ik zoek een acculader voor Ni-MH AA en AAA accu's.
Welke acculaders zijn er in China betrouwbaar?
Kijk hier eens: [Ervaringen] Oplaadbare Batterijen. Maha C-9000 is daar wel populair.
Of Nitecore, die schijnt ook goed te zijn: http://www.nkon.nl/charger/multichemistry.html
Met deze ben je gelijk klaar, die kan ook lithium laden.
Die NKON site is sowieso wel een goede, heeft ook goede batterijen voor een scherpe prijs.
Zou niet zomaar een lader uit China bestellen, als hij niet goed is gemaakt dan heb je kans dat je batterijen overladen worden (met risico op brand).
Of Nitecore, die schijnt ook goed te zijn: http://www.nkon.nl/charger/multichemistry.html
Met deze ben je gelijk klaar, die kan ook lithium laden.
Die NKON site is sowieso wel een goede, heeft ook goede batterijen voor een scherpe prijs.
Zou niet zomaar een lader uit China bestellen, als hij niet goed is gemaakt dan heb je kans dat je batterijen overladen worden (met risico op brand).
[ Voor 98% gewijzigd door ThinkPad op 16-08-2014 20:55 ]
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.htmlbambinodekat schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:37:
Ik zoek een acculader voor Ni-MH AA en AAA accu's.
Wat goedkoper dan in NL. Scheelt je ook nog eens de verzendkosten.
Verwijderd
Heb al een chromecast dus dan heb ik er niet veel aan. Bedankt voor je uitleg.EN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:19:
[...]
Klopt, De Tronsmart T1000 is een HDMI Mediaspeler wat vergelijkbaar is met de Chromecast van Google, alleen heeft de Tronsmart T1000 meer functies en opties ten opzicht van de Google Chromecast en ook nog eens gunstiger is geprijsd.
De Tronsmart ondersteund bijvoorbeeld Ezcast, Miracast, DLNA, Airplay. Naast al deze ondersteunt het ook verbindingen vanaf een Windows PC, Mac, iOS apparaten als de iPad en iPhone en vanaf elk Android apparaat inclusief Samsung, LG en Nexus toestellen. Op de PC is het zelfs mogelijk om de Tronsmart T1000 als een tweede beeldscherm te laten functioneren, dat ziet er best vreemd uit want ik heb het op de tv aangesloten en de verhouding tot mijn 27" Dell scherm is dan veel te groot
Bedankt ThinkPad en starcopy.
Ik had nog een vraag:
Ik zoek heldere LED-strips voor buitenverlichting, ze moeten echt veel licht geven.
Bij deze strip wordt er gesproken van 35-40 Lumen per LED (wat uitkomt op 2400 lumen per meter)
Bij deze strip wordt er gesproken van 2400-3300 lumen per meter (wat uitkomt op 35-55 Lumen per LED)
Welke is nu de beste?
En zijn die geschakelde voedingen van 12V wel te vertrouwen uit China of koop je ze beter hier?
Ik had nog een vraag:
Ik zoek heldere LED-strips voor buitenverlichting, ze moeten echt veel licht geven.
Bij deze strip wordt er gesproken van 35-40 Lumen per LED (wat uitkomt op 2400 lumen per meter)
Bij deze strip wordt er gesproken van 2400-3300 lumen per meter (wat uitkomt op 35-55 Lumen per LED)
Welke is nu de beste?
En zijn die geschakelde voedingen van 12V wel te vertrouwen uit China of koop je ze beter hier?
LED-strip weet ik zo niet. Voeding zou ik niet uit China halen. Ik weet niet wat je aan vermogen nodig hebt?
Ik gebruik voor LED strip projectjes vaak een 12V 5A voeding van de kringloopwinkel. Kost me daar maar 2,50 en dan weet ik zeker dat ik een vertrouwde voeding heb die niet zomaar ineens in de fik vliegt.
Volgens mij zijn die afkomstig van TFT-schermen.
Als je echt zo'n grootvermogen metalen voeding wilt dan moet je gewoon een originele Mean Well halen: http://www.baco-army-good...ing-12-volt-12-5-amp.html
Ik gebruik voor LED strip projectjes vaak een 12V 5A voeding van de kringloopwinkel. Kost me daar maar 2,50 en dan weet ik zeker dat ik een vertrouwde voeding heb die niet zomaar ineens in de fik vliegt.
Volgens mij zijn die afkomstig van TFT-schermen.
Als je echt zo'n grootvermogen metalen voeding wilt dan moet je gewoon een originele Mean Well halen: http://www.baco-army-good...ing-12-volt-12-5-amp.html
[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 16-08-2014 21:20 ]
Die meanwell lijkt wel heel hard op de foto's die ik op BG vind bij degene die ik besteld hebThinkPadd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:19:
Jweel, nog niet zo lang, ik maak niet echt onderscheid tussen kleine of grote kalibers
In België mag je bvb een 30/30 wel op je sportlicentie hebben, en da's niet echt klein kaliber imho.
[ Voor 37% gewijzigd door dodge_911 op 16-08-2014 21:37 ]
http://www.everbuying.com/product566670.html
Deze gekocht met coupon van 10% korting als nieuwe gebruiker
Support is goed kan firmware op van vele andere fabrikanten
http://www.freaktab.com/f...eelink-AML-devices-M8-etc
Deze gekocht met coupon van 10% korting als nieuwe gebruiker
Support is goed kan firmware op van vele andere fabrikanten
http://www.freaktab.com/f...eelink-AML-devices-M8-etc
Oftopic mode on.dodge_911 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
Jweel, nog niet zo lang, ik maak niet echt onderscheid tussen kleine of grote kalibers
In België mag je bvb een 30/30 wel op je sportlicentie hebben, en da's niet echt klein kaliber imho.
30/30 is wel leuk, maar 30.06, .570, en 12 gauge loodballen zijn leuker. Hand is .44M nog leuk, al zijn de grotere beter. Is alleen bijna niet te betalen. 1000 .44M is iets van €.800 op dit moment. Ik betaal me scheel.
Maare, zwart kruit is bij jullie toch ook vrij?
Oftopic mode off.
Beetje OT. Merimobiles heeft nu een Europees magazijn en een wedstijd via FB. Hoofdprijs 1x SJ4000 camera en 5x Xiaomi Piston headset.
Verwijderd
http://www.tvc-mall.com/d...HTC-Smartphones-MCH-1251/
http://www.tvc-mall.com/d...martphones-MCH-1250/?c=33
The real deal?
Helaas te weinig (betrouwbare) recensies dat ik de gok durf te wagen. Heb überhaupt niet eerder van de hele site gehoord.
The real deal?
Helaas te weinig (betrouwbare) recensies dat ik de gok durf te wagen. Heb überhaupt niet eerder van de hele site gehoord.
Lijkt goedkoop, tot je de verzendkosten zietVerwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:02:
http://www.tvc-mall.com/d...HTC-Smartphones-MCH-1251/
The real deal?
Verwijderd
Niet verder gekeken
Schijnt de genuine te zijn:
http://forums.redflagdeal...-1484220/17/#post19298025
Maar heb je weinig aan met die verzendkosten, jammer.
Schijnt de genuine te zijn:
http://forums.redflagdeal...-1484220/17/#post19298025
Maar heb je weinig aan met die verzendkosten, jammer.
Verwijderd
http://www.chinabuye.com/review/product/view/id/68255/dodge_911 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:12:
ROFL!
Blijkbaar lezen ze bij eFC de reviews niet echt door
[afbeelding]
Ik had 'm gewoon geC/P'd van Banggood
Blijkbaar staat die overal, ik ga 'm binnenkort ook even lenen

Iemand ervaring met de "garantie" afhandeling van Focalprice.com? Ik had een cheerson besteld, en die kwam helaas gebroken aan. Nu zo`n formuliertje ingevuld op de site met foto`s maar geen reactie.
Focalprice heeft een slechte reputatie qua service, je kan beter een paypal claim openen.Dennis1109 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 01:42:
Iemand ervaring met de "garantie" afhandeling van Focalprice.com? Ik had een cheerson besteld, en die kwam helaas gebroken aan. Nu zo`n formuliertje ingevuld op de site met foto`s maar geen reactie.
Bedankt voor de snelle reactie! Ik zal eens kijken hoe dat werkt met Paypal. Al vaak iets uit China besteld, maar nog nooit hoeven gebruiken.
Capacity:20800mAh
.Battery Actual Capacity: 11000mAh
Hahaha, troep!
Bedankt voor de tipEN-IS schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:19:
[...]
Klopt, De Tronsmart T1000 is een HDMI Mediaspeler wat vergelijkbaar is met de Chromecast van Google, alleen heeft de Tronsmart T1000 meer functies en opties ten opzicht van de Google Chromecast en ook nog eens gunstiger is geprijsd.
Ik had weleens het idee om meerdere XPB's te bestellen en dan één controllerboard te gebruiken met al die batterijen, ze zijn toch gewoon parallel aangesloten. Een omhulsel kan ik zelf wel printen
Het zou me niet verbazen als Xiaomi ook eens zo een nog grotere uitbrengt.
Verwijderd
Zojuist mijn paypal geschil een upgrade naar een claim gegeven. Ben klaar met dat gezeur van de webwinkel die niet wil refunden.
Klopt het dat je niet bij elke bestelling een tc krijgt bij Dealextreme?
Ben namelijk ook bezig in Excel om het bij het te houden.
Heb deze maand nog een aantal spullen besteld, als deze binnen zijn zal ik een screen van Excel posten.
Aangezien ik hier veel positieve verhalen hoor over Banggood ga ik hier in de toekomst waarschijnlijk ook wat bestellingen plaatsen. Krijg je bij banggood wel altijd een tc?
Waarmee kunnen we banggood vergelijken? Martktplaats (AliExpress) of bol.com (Dealextreme)?
Heb deze maand nog een aantal spullen besteld, als deze binnen zijn zal ik een screen van Excel posten.
Aangezien ik hier veel positieve verhalen hoor over Banggood ga ik hier in de toekomst waarschijnlijk ook wat bestellingen plaatsen. Krijg je bij banggood wel altijd een tc?
Waarmee kunnen we banggood vergelijken? Martktplaats (AliExpress) of bol.com (Dealextreme)?
[ Voor 6% gewijzigd door walterworld op 17-08-2014 17:35 ]
Gewoon een winkel ala dealextremewalterworld schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:32:
Klopt het dat je niet bij elke bestelling tc krijgt?
Ben namelijk ook bezig in Excel om bij het te houden.
Aangezien ik hier veel positieven verhalen hoor over Banggood ga ik hier in de toekomst ook wat bestellingen plaatsen. Krijg je bij banggood altij tc?
Waarmee kan ik banggood vergelijken? Martktplaats (AliExpress) of bol.com (Dealextreme)?
Nee. Een tracking code is een extra servicewalterworld schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:32:
Klopt het dat je niet bij elke bestelling een tc krijgt bij Dealextreme?
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Sales bij Xiaomi begonnen.
http://xiaomi.tmall.com/ (officiele tmall account)
oa. start van de verkoop van de Mi band (begint later)
Mi Mini Router
en de Xiaomi Mi4, Red Mi 1S 4G en Note 4G
Verder prijsverlaging van de 5200mah XPB (en 'gratis' hoesje bij de 10400mah XPB), wifi adapter en de Pistons V2
RMB 2248 voor een Mi4, case, 5200mah XPB, Pistons v2, en nfc speaker..
Met zulke prijzen is het geen wonder dat Xiaomi zo snel groeit
http://xiaomi.tmall.com/ (officiele tmall account)
oa. start van de verkoop van de Mi band (begint later)
Mi Mini Router
en de Xiaomi Mi4, Red Mi 1S 4G en Note 4G
Verder prijsverlaging van de 5200mah XPB (en 'gratis' hoesje bij de 10400mah XPB), wifi adapter en de Pistons V2
RMB 2248 voor een Mi4, case, 5200mah XPB, Pistons v2, en nfc speaker..
Met zulke prijzen is het geen wonder dat Xiaomi zo snel groeit
[ Voor 18% gewijzigd door Kenzi op 17-08-2014 18:26 ]
Kun je daar zelf ook gemakkelijk bestellen? of moet dat via een agent?
Moet via een agentDotto schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:25:
Kun je daar zelf ook gemakkelijk bestellen? of moet dat via een agent?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]