2014-08-13 21:21, The shipment item is under transportation, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-08-13 21:21, NETHERLANDS, The item has been sorted at the international terminal in the destination country for onward transport in the destination country
2014-08-13 21:21, Order customs cleared and lodged with local delivery agent
2014-08-12 18:05, NETHERLANDS, The item has arrived at the international terminal in the destination country for sorting
2014-08-12 18:05, Order received into final destination country
2014-08-10 08:26, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-08-10 08:26, Order departed from sorting hub
2014-08-05 18:00, Order departed on flight from origin
2014-08-05 10:00, Order dispatched
2014-07-26 10:00, Order Shipment recorded
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Leuk ding, maar ik ben een beetje huiverig voor laadapparatuur uit China. Natuurlijk kunnen die best goed zijn en ontploffen zaken van Westerse fabrikanten ook wel eens, maar toch...Pistolebob schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 03:13:
Ik denk dat dit best een goede deal is:
http://www.miniinthebox.c...et-apparaat_p1455708.html
[afbeelding]
2x2A en 2x1A
met de microSD coupon $11.11
Goedkoper vind je ze niet op chinaprices.us
Heb btw ook een paar USB-meters onderweg, ben ook wel benieuwd of bovenstaande bevindingen kloppen
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Nou wou ze de lamp gebruiken, batterij leeg. Dus beide batterijen in de lader en het ding in het stopcontact, 'charge' lampje gaat branden... maar blijft branden. ook na een uur of 8 brandt ie nog. Batterij proberen in de zaklamp, maar doet niks.
Wat is de grootste kans wat er defect is? Lader? Batterijen? Of lamp? Batterijen worden wel aardig warm tijdens het laden, maar dat zie je wel vaker met batterijen.
[ Voor 5% gewijzigd door hars73 op 14-08-2014 08:49 ]
Verwijderd
6 dollar korting op aankopen boven 100 dollar: surv1926kumJU4
14 dollar korting op aankopen boven 200 dollar: surv1926e4Pkt
Geldig tot 10-2-2015.
Probeer eens met een voltmeter de spanning door te meten van de batterij? Dan weet je het snel genoeg.hars73 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:36:
Mijn vrouw had een tijd terug een Keygos KE-1 (rebranded Ultrafire C8) zaklamp gekocht, samen met twee van die blauwe Ultrafire 18650 batterijen en zo'n kleine lader die je met een stekkerverloopje in het stopcontact kunt hangen.
Nou wou ze de lamp gebruiken, batterij leeg. Dus beide batterijen in de lader en het ding in het stopcontact, 'charge' lampje gaat branden... maar blijft branden. ook na een uur of 8 brandt ie nog. Batterij proberen in de zaklamp, maar doet niks.
Wat is de grootste kans wat er defect is? Lader? Batterijen? Of lamp? Batterijen worden wel aardig warm tijdens het laden, maar dat zie je wel vaker met batterijen.
Tja een voltmeter.. die moet ik nog maar eens aanschaffenViezeVis schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:53:
[...]
Probeer eens met een voltmeter de spanning door te meten van de batterij? Dan weet je het snel genoeg.

Ik verdenk eigenlijk de batterijen of de lader. De zaklamp zal het niet zo snel zijn denk ik.
Heb bij Banggood maar even voor de zekerheid een andere set 18650 batterijen besteld en een nieuwe lader. Eentje met een eurostekker en een kabel zodat ie niet in het stopcontact hoeft te 'hangen' met een converter.
[ Voor 34% gewijzigd door hars73 op 14-08-2014 10:07 ]
Coupon code: q8398c4bi3
50% off for Bluetooth 3.0 Sport headset. US$ 5.52 + Free Shipping (was US$ 11.12) at TinyDeal.com
Sport headset >> http://goo.gl/c4grJD
The coupon is valid between 08/14/2014 and 08/15/2014
Bron: https://www.facebook.com/TinydealShop
[ Voor 6% gewijzigd door MrMilco op 14-08-2014 10:47 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Doet de lader het wel? Bij gaat er namelijk al een lampje branden als de batterijen erin zitten maar het ding nog niet in het stopcontact zit..Zou kunnen dat de 230V aansluiting niet werkt.hars73 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:36:
Mijn vrouw had een tijd terug een Keygos KE-1 (rebranded Ultrafire C8) zaklamp gekocht, samen met twee van die blauwe Ultrafire 18650 batterijen en zo'n kleine lader die je met een stekkerverloopje in het stopcontact kunt hangen.
Dat ding is wel crappy sowieso en de teksten erop als 'forbids to invert'

Nou het viel mij op dat als de lader niet in het stopcontact zit en ik beweeg de batterij wat op en neer, het lampje ook kort even aangaat en weer uitgaat..Mr_gadget schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Doet de lader het wel? Bij gaat er namelijk al een lampje branden als de batterijen erin zitten maar het ding nog niet in het stopcontact zit..Zou kunnen dat de 230V aansluiting niet werkt.
Dat ding is wel crappy sowieso en de teksten erop als 'forbids to invert'

Moet je eens kijken ergens op de voorkant volgens mij, staat "battey charger"

Heb inmiddels deze besteld: http://www.banggood.com/W...al-Li-Ion-EU-p-28256.html
Samen met een setje van deze batterijen: http://www.banggood.com/4...able-Battery-p-87803.html
[ Voor 18% gewijzigd door hars73 op 14-08-2014 11:16 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
[ Voor 91% gewijzigd door WhatTheFuck op 14-08-2014 12:03 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Domme vraag, bij EfC vond ik het ook al niet ... maar waar vul je die kortingscode in???MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:45:
Coupon voor TinyDeal
Coupon code: q8398c4bi3
50% off for Bluetooth 3.0 Sport headset. US$ 5.52 + Free Shipping (was US$ 11.12) at TinyDeal.com
Sport headset >> http://goo.gl/c4grJD
The coupon is valid between 08/14/2014 and 08/15/2014
Bron: https://www.facebook.com/TinydealShop
Dat zou ik zo niet weten. Heb er weinig ervaring mee. Maar verwacht dat je niet meteen op betalen met paypal ( o.i.d.) moet klikken, maar op verder gaan met bestelling ( o.i.d. )maurits82 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:37:
[...]
Domme vraag, bij EfC vond ik het ook al niet ... maar waar vul je die kortingscode in???
Ja ... alleen kan ik het nergens vinden. Maar bij EfC kon ik het ook echt niet vinden.MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:39:
[...]
Dat zou ik zo niet weten. Heb er weinig ervaring mee. Maar verwacht dat je niet meteen op betalen met paypal ( o.i.d.) moet klikken, maar op verder gaan met bestelling ( o.i.d. )
Of moet je eerst geregistreerd en ingelogd zijn? (dat ben ik namelijk niet)
Je moet inderdaad een account aanmaken voor je gebruik kunt maken van een couponmaurits82 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:40:
[...]
Ja ... alleen kan ik het nergens vinden. Maar bij EfC kon ik het ook echt niet vinden.
Of moet je eerst geregistreerd en ingelogd zijn? (dat ben ik namelijk niet)
[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 14-08-2014 12:42 ]
Als je in je winkelmandje zit, ga je naar Proceed to checkout. Daarna kun je onder Order Information de kortingscode invullen, door op Discount Coupon te klikken.maurits82 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:37:
[...]
Domme vraag, bij EfC vond ik het ook al niet ... maar waar vul je die kortingscode in???
Ze maken het ook wel erg makkelijk, nieuw accountje maken en dan kan je de kortingscode weer gebruiken
Achja, ik blij met het (nutteloze) spul wat ik gekocht heb, hun weer geld verdiend
(Weet iemand of het eigenlijk wel mag?
[ Voor 7% gewijzigd door KennyPlox op 14-08-2014 12:48 . Reden: edit ]
denk ik dan...
Maar zie dat ze geen paypal meer gebruiken... Is het dan wel verstandig om te doen? Andere zijn een stuk duurder http://item.taobao.com/it....23.gckQqM&id=22426184497
80$ bij Zarmark.
Verwijderd
Ja, als het maar niet 20$ duurder isVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:55:
Sta je open voor een andere agent? Anders kan ik je wel eentje aanraden waar je wel met Paypal kan betalen en uitstekende service verleent...
... Ik denk dat ik niet goed kijk ... maar heb me geregistreerd bij TinyDeal ... maar kan echt niet vinden waar ik die kortingscode in moet vullen!bottom line schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:41:
[...]
Je moet inderdaad een account aanmaken voor je gebruik kunt maken van een coupon
Ik zou zeggen bij het mandje met het product er in ... maar blijkbaar toch ergens anders??
*edit
zie het al, ná het paypall gedeelte!
[ Voor 5% gewijzigd door Whiskey48 op 14-08-2014 13:04 ]
Edit: Je hebt het zelf gevondenmaurits82 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:00:
[...]
... Ik denk dat ik niet goed kijk ... maar heb me geregistreerd bij TinyDeal ... maar kan echt niet vinden waar ik die kortingscode in moet vullen!
Ik zou zeggen bij het mandje met het product er in ... maar blijkbaar toch ergens anders??
[ Voor 27% gewijzigd door bottom line op 14-08-2014 13:08 ]
Welke code? Ik kan deze niet zo snel op in deze topic vinden.KennyPlox schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:47:
Hmmm, geen idee of het helemaal mag, maar ik heb inmiddels 4 bestellingen lopen bij Miniinthebox![]()
Ze maken het ook wel erg makkelijk, nieuw accountje maken en dan kan je de kortingscode weer gebruiken
Achja, ik blij met het (nutteloze) spul wat ik gekocht heb, hun weer geld verdiend
(Weet iemand of het eigenlijk wel mag?)
mark-k schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:41:
[...]
In dat geval wel zo netjes om hem te delen dan:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Edit: bij mij werkt de code niet eens
Lfshiu schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:13:
[...]
Welke code? Ik kan deze niet zo snel op in deze topic vinden.
denk ik dan...
[ Voor 191% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 14-08-2014 13:16 ]
Gewoon elke keer een bestelling plaatsen onder nieuw email adres en je kan de code opnieuw gebruiken
[ Voor 45% gewijzigd door Dima_2005 op 14-08-2014 13:55 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
- dinsdag: 3 bijna-gratis orders bij Miniinthebox met de promocode. Ik heb nochtans nooit een order geplaatst daar.
- donderdag: 2-3 gratis producten bij TinyDeal
- donderdag: $10 coupon bij GearBest omdat ik een review schreef over hun website + $1 coupon omdat ik een review schreef over het product. (product van $0,39)
- donderdag: $10 coupon van Lightinthebox omdat ik 'al lang niets meer heb gekocht' daar.
Weer iemand trouwens iets om te bestellen bij Lightinthebox? Ik heb geen inspiratie meer...
[ Voor 9% gewijzigd door user001 op 14-08-2014 13:50 ]
http://www.miniinthebox.c...c110-240v-1a_p565264.htmluser001 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:41:
Die Chinese webshops zijn echt vreemd bezig. Mijn week:
- dinsdag: 3 bijna-gratis orders bij Miniinthebox met de promocode. Ik heb nochtans nooit een order geplaatst daar.
- donderdag: 2-3 gratis producten bij TinyDeal
- donderdag: $10 coupon bij GearBest omdat ik een review schreef over hun website + $1 coupon omdat ik een review schreef over het product. (product van $0,39)
- donderdag: $10 coupon van Lightinthebox omdat ik 'al lang niets meer heb gekocht' daar.
Weer iemand trouwens iets om te bestellen bij Lightinthebox? Ik heb geen inspiratie meer...
Deze kan je voor 7 cent kopen
EDIT: Oeps ik had miniinthebox gelezen. Achja toch nog altijd mooie deal.
[ Voor 4% gewijzigd door TheVulture op 14-08-2014 13:59 ]
Geen idee, 300gr?Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:58:
[...]
Wat weegt dat ding dat je wilt bestellen, want daar heb ik echt geen idee van
Webcam? Buren, vrienden, familie, collega's? Niemand in de buurt met een smartphone?Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:21:
Goede timing. Ik ben de enige in huis met een smartphone, de verkoper van mijn Cheerson wil een video en mijn camera doet het niet.het zit mij niet mee. XD
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het minimale bedrag is 5 usd en dat is helaas exclusief verzendkosten.TheVulture schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:15:
Ik heb zelf nog niets gekocht bij miniinthebox maar het lijkt erop dat alles onder de 4 dollar met het nodige puzzelwerk voor 1 cent te bestellen is.
Dankzij die code heb ik nu wel een mooie HDMI kabel van 5M voor 3 USD.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Afrekenen in dollar is trouwens voordeliger. De koers lijkt gewoon 1=1 te zijn vergeleken met de Euro.
Ik bedoel door wat toe te voegen van prularia om zo net op $5,01 (-5$coupon=1cent) uit te komen.michael3 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:19:
[...]
Het minimale bedrag is 5 usd en dat is helaas exclusief verzendkosten.
Dankzij die code heb ik nu wel een mooie HDMI kabel van 5M voor 3 USD.

zo kan ik bv dit iphonehoesje (met de nodige junk) voor 1 cent kopen.
Deze combo alleen al kun je 403 keer doen met verschillende producten
[ Voor 16% gewijzigd door TheVulture op 14-08-2014 14:45 . Reden: Extra ]
Ik heb zojuist een buiten led lamp besteld, zonder de coupon code had ik het er niet voor over, na de korting is het te doen alleen heb ik in euro's afgerekend. Nu ben ik benieuwd wat het verschil zou zijn als ik in dollars had afgerekend.lasharor schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:23:
Verzend kosten zijn sowieso gratis. Die verzekering moet je gewoon uitzetten.
Afrekenen in dollar is trouwens voordeliger. De koers lijkt gewoon 1=1 te zijn vergeleken met de Euro.
Bij Banggood is er een dubbele bestelling geplaatst en 2x afgerekend, ik kom er net achter nadat alles is verzonden

Ik heb namelijk 2 accounts bij Banggood, 1 hoofdaccount en 1 sub-account die ik maar 1x heb gebruikt om iets te combineren met een coupon code;
- Hoofdaccount: ik plaats een bestelling met een coupon code, ik log vervolgens uit
- Sub-account: ik log in en plaats een soortgelijke bestelling met coupon code, ik log uit en ik log na een minuut of 5 in op mijn hoofdaccount.
Totaal bestellingen twee zou je zeggen!?

Zeker een mooie deal, maar opladers uit China hebben niet zo'n goede reputatie. Zelf nooit problemen mee gehad, maar ja...TheVulture schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:58:
[...]
http://www.miniinthebox.c...c110-240v-1a_p565264.html
Deze kan je voor 7 cent kopen![]()
EDIT: Oeps ik had miniinthebox gelezen. Achja toch nog altijd mooie deal.
http://xiaomi.tmall.com/
De mini router voor RMB 129, de fitband voor RMB 79
zit nog te twijfelen over de fitband, het feit dat ie geen display heeft is een beetje suf. moet ik alsnog een horloge dragen en met 2 van die dingen om je arm zie je er wel erg hipster uit.
Werkt ie alleen met Xiaomi telefoons?Kenzi schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:50:
Voor de mensen die er op zaten te wachten 18-8 gaan de Mi Wifi Mini en de Mi Band in de verkoop
http://xiaomi.tmall.com/
De mini router voor RMB 129, de fitband voor RMB 79
zit nog te twijfelen over de fitband, het feit dat ie geen display heeft is een beetje suf. moet ik alsnog een horloge dragen en met 2 van die dingen om je arm zie je er wel erg hipster uit.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Hij werkt met Android 4.4 en hoger. Voor sommige functies heb je Miui nodig (toestel unlocken) en weer andere functies werken alleen met de Mi4.Hyp Hyper schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:08:
[...]
Werkt ie alleen met Xiaomi telefoons?
@MrMilco, die van Ebay hebben net zo'n grote kans om aan te komen als die van miniinthebox. Heeft met IATA regels te maken omtrent het vervoer van batterijen.
Oke, Najaa... Voor $0.90 voor 2 batterijen kan ik ze niet laten liggen. Ik blijf bestellen, er komt er vanzelf wel 1 binnen, en anders ben ik gedektKenzi schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:13:
knip
@MrMilco, die van Ebay hebben net zo'n grote kans om aan te komen als die van miniinthebox. Heeft met IATA regels te maken omtrent het vervoer van batterijen.
Verwijderd
Maw, de Mi Band is niet aan te raden voor een Samsung S3 met android 4.3Kenzi schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:13:
[...]
Hij werkt met Android 4.4 en hoger. Voor sommige functies heb je Miui nodig (toestel unlocken) en weer andere functies werken alleen met de Mi4.![]()
Jawel, als je er een 4.4 rom op zetVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:32:
[...]
Maw, de Mi Band is niet aan te raden voor een Samsung S3 met android 4.3
Je bent toch een tweaker of niet
Verwijderd
Webcam! Goed idee helemaal niet aan gedacht.Nitai schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:15:
[...]
Webcam? Buren, vrienden, familie, collega's? Niemand in de buurt met een smartphone?
Toevallig geen prijs-fout artikel besteld of zo?laurens0619 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:38:
Ohoh waarschijnlijk is dit de druppel, ik denk dat ik teveel besteld heb in de afgelopen jaren in China.
Er zat zojuist het volgende bij de post, geen id van wie maar heb het iig niet besteld:
Een armbandje met de text Love en amore.....
[afbeelding]
Bij een Engelse/franstalige Chinese
[ Voor 4% gewijzigd door Supertip op 14-08-2014 19:11 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Aan te raden om even in te lezen op andere fora wat goedkope lighting kabels kunnen aanrichten aan je iPhone port. Ik geef liever iets meer uit aan een goeie kabel. Om maar niet te spreken over een niet-gekeurde lader uit China...TheVulture schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:31:
De wallcharger (+1M Lightning cable) gekocht voor 7 cent bij miniinthebox. Mijn vorige koste 15 euro en kwam uit een winkel in Belgë en heeft het maar 6 maanden volgehouden. We zullen is zien wat dat geeft voor 1/214de van de prijs
De lightning kabel ga ik niet gebruiken het is mij om de lader te doen. Ik geloof best dat hij niet zo goed is als in Europa, maar dat denk ik van weinig dat ik China koop.Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:36:
[...]
Aan te raden om even in te lezen op andere fora wat goedkope lighting kabels kunnen aanrichten aan je iPhone port. Ik geef liever iets meer uit aan een goeie kabel. Om maar niet te spreken over een niet-gekeurde lader uit China...
Dat "niet zo goed" kan ook gewoon levensgevaarlijk zijn. In het beste geval klapt er een zekering uit, anders kun je nog wel eens een brandend stuk plastic in je huis vinden (of een brandend huis..).TheVulture schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:42:
[...]
De lightning kabel ga ik niet gebruiken het is mij om de lader te doen. Ik geloof best dat hij niet zo goed is als in Europa, maar dat denk ik van weinig dat ik China koop.
[ Voor 7% gewijzigd door O88088 op 14-08-2014 19:47 ]
Ik ga het enkel gebruiken onder toezicht. Dit kan altijd gebeuren zelfs met de officiële laders. Bedankt voor de waarschuwing alleszins ik hou er rekening mee. Als ik ondertussen hier nog een goedkope te pakken kan krijgen zal ik die wel aanschaffen en dan gooi ik de 7 cent buiten.Ronald8 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:46:
[...]
Dat "niet zo goed" kan ook gewoon levensgevaarlijk zijn. In het beste geval klapt er een zekering uit, anders kun je nog wel eens een brandend stuk plastic in je huis vinden (of een brandend huis..).
EDIT: Nu ik je link lees heb ik spijt van men aankoop. Het was dat of een muismat en oortjes van mini. Achja die kan ik alsnog kopen met ander account. Nog eens bedankt. Ik had er zelf weinig schrik van aangezien ik altijd zo'n lader uit china gebruikt heb die ik bij mijn iPhone kreeg die ik 2dehands had gekocht. Daarna een "dure" gekocht die het sneller had begeven. Nu gebruik ik er één van Apple die bij mijn iPad zat, maar zocht dus eigenlijk een tweede.
[ Voor 24% gewijzigd door TheVulture op 14-08-2014 20:14 ]

Wie kan ik blij maken met zo'n 3.5mm button klik ding ding? Het ligt in de weg, ik stoor me er ontzettend aan en krijg er nachtmerries van. Hij mag gratis naar de eerstvolgende tweaker die mij een privébericht stuurt. Hij wordt verzonden per post uiteraard.
Werking niet gegarandeerd, werkt vast wel.
Ook fabrikant: geen idee.
[ Voor 11% gewijzigd door ViezeVis op 14-08-2014 20:22 ]
ToegevoegdPistolebob schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:51:
[...]
Neem alsjeblieft deze microSD in plaats van een mogelijke trage fake:
https://www.dataio.nl/pro...-class-10-met-sd-adapter/
En toegevoegd.Tonger schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 23:52:
[...]
De lader die je uitgezocht hebt gaat niet werken, die is voor de Gopro, je moet deze hebben:
http://www.banggood.com/3...port-Camera-p-936916.html
Beiden bedankt voor de feedback.
De SJ4000 + accessoires zijn besteld. Kan niet wachten tot die binnen is.
Verder nog een hele hoop leuke dingen binnen gekregen:
De Wireless Router Heb schijnbaar de roze versie besteld, niet op gelet dat je een kleur kon kiezen.
Twee pennen om glas te breken Heb ze nog niet geprobeerd, schrijven ten minste wel goed.
De kaarten die voor 99,9% van goud zijn
Een set van Whisky Stones
Een gadget om de hoeveelheid pasta te bepalen
Klittenband tape
Set van 5 klittenband wraps
Een kabel organiser
En de verzamelmap. Hij is kleiner dan ik had verwacht, maar alles past dus ik ben tevreden.
Al met al een goede week tot nu toe, verwacht nog een paar dingen binnen te krijgen.
Je bent aardig los gegaanInsertFunnyText schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:53:
[...]
Toegevoegd
[...]
En toegevoegd.
Beiden bedankt voor de feedback.
De SJ4000 + accessoires zijn besteld. Kan niet wachten tot die binnen is.![]()
Verder nog een hele hoop leuke dingen binnen gekregen:
De Wireless Router Heb schijnbaar de roze versie besteld, niet op gelet dat je een kleur kon kiezen.![]()
Twee pennen om glas te breken Heb ze nog niet geprobeerd, schrijven ten minste wel goed.![]()
De kaarten die voor 99,9% van goud zijn
Een set van Whisky Stones
Een gadget om de hoeveelheid pasta te bepalen
Klittenband tape
Set van 5 klittenband wraps
Een kabel organiser
En de verzamelmap. Hij is kleiner dan ik had verwacht, maar alles past dus ik ben tevreden.
Al met al een goede week tot nu toe, verwacht nog een paar dingen binnen te krijgen.
Heb zelf ook de kaarten en die klittenband dingen.
Klittenband dingen erg fijn , vandaag ontvangen trouwens. Ook de kaarten zijn erg mooi! Betere kwaliteit dan standaard papieren kaarten.
Kwam vandaag terug van vakantie met een aantal pakketje in de brievenbus.
De klittenband dingen, wat dingen voor mn LG Optimus L9 die ik aan het repareren ben van ebay, en een 2 tal pringle speakers. Waarvan het hele bestel gebeure faalt, je kan zoveel speakers bestellen als je wilt met 1 code (wel 3 euro verzendkosten
Nu lekker op MITB shoppen
Verwijderd
Tegenwoordig moet je verzendkosten betalen toch?Ttje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:13:
[...]
-knip- je kan zoveel speakers bestellen als je wilt met 1 code maar dat is natuurlijk helemaal offtopic.
Ohja vergeten te vermelden, 3 euroVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:15:
[...]
Tegenwoordig moet je verzendkosten betalen toch?
EDIT: Vergeet het steeds hier te vragen, waar kan ik het beste een 12 volt autolader kopen?
Zijn ze er nog bij de action?
[ Voor 22% gewijzigd door Ttje op 14-08-2014 21:43 ]
Voor laders zou ik eens bij de Action kijken, ik geloof iets van vier euroTheVulture schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:57:
[...]
Ik ga het enkel gebruiken onder toezicht. Dit kan altijd gebeuren zelfs met de officiële laders. Bedankt voor de waarschuwing alleszins ik hou er rekening mee. Als ik ondertussen hier nog een goedkope te pakken kan krijgen zal ik die wel aanschaffen en dan gooi ik de 7 cent buiten.
EDIT: Nu ik je link lees heb ik spijt van men aankoop. Het was dat of een muismat en oortjes van mini. Achja die kan ik alsnog kopen met ander account. Nog eens bedankt. Ik had er zelf weinig schrik van aangezien ik altijd zo'n lader uit china gebruikt heb die ik bij mijn iPhone kreeg die ik 2dehands had gekocht. Daarna een "dure" gekocht die het sneller had begeven. Nu gebruik ik er één van Apple die bij mijn iPad zat, maar zocht dus eigenlijk een tweede.
Welke heb jij besteld? Ik kijk er namelijk ook naarMrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:51:
[...]
Oke, Najaa... Voor $0.90 voor 2 batterijen kan ik ze niet laten liggen. Ik blijf bestellen, er komt er vanzelf wel 1 binnen, en anders ben ik gedekt
NS FC: SW 2742 0448 8213
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://m.miniinthebox.com...geel-3600mah_p360274.htmlMusta schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:56:
[...]
Welke heb jij besteld? Ik kijk er namelijk ook naar
3600mah zou het in werkelijkheid wel niet wezen
Maar toch
M'n OTG kabel is stuk, herkent iets maar daarna meteen niets meer.
Paar hoesjes voor mobiel van m'n ma en zo'n sd reader voor in de otg cable.

€7,32 - €5 leuk shoppen zo
[ Voor 4% gewijzigd door Ttje op 14-08-2014 22:39 ]
Ik heb erg lang gezocht op mini in the box naar een Micro USB kabel die 2A toe laat, helaas, niet gevonden. Nergens in de beschrijving, reacties, beoordelingen enzovoort wordt aangegeven hoeveel een micro usb kabel door heen laat.

Uiteindelijk maar een generieke kabel besteld en wat bijbetaald. Ik zal ze meten wanneer ik het heb ontvangen
Ik had ook de KCX-017 meter willen bestellen, alleen die is 2x duurder. Bij DX is het zo rond de $6,40 en bij mitb $12,50

[ Voor 24% gewijzigd door EN-IS op 14-08-2014 23:22 ]
http://www.miniinthebox.c...000ma-zwart_p1255610.htmlEN-IS schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:20:
[...]
Ik heb erg lang gezocht op mini in the box naar een Micro USB kabel die 2A toe laat, helaas, niet gevonden. Nergens in de beschrijving, reacties, beoordelingen enzovoort wordt aangegeven hoeveel een micro usb kabel door heen laat.
Uiteindelijk maar een generieke kabel besteld en wat bijbetaald. Ik zal ze meten wanneer ik het heb ontvangen
Ik had ook de KCX-017 meter willen bestellen, alleen die is 2x duurder. Bij DX is het zo rond de $6,40 en bij mitb $12,50
Verwijderd
http://www.miniinthebox.c...t-1m-lengte_p1711697.htmlEN-IS schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:20:
[...]
Orico is een prima merk, helaas geen ervaring met de usb kabels. Misschien wel proberen waard.
Ik weet dat dit natuurlijk afhankelijk is van de dagkoers maar wat is standaard de meest voordelige?
Mastercard/Visa is voordeliger.Snuffelke schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:09:
Kan je nu best de omzetting van Paypal gebruiken voor de Dollar naar Euro koers of die van Mastercard/Visa die meestal wat later komt.
Ik weet dat dit natuurlijk afhankelijk is van de dagkoers maar wat is standaard de meest voordelige?
Paypal neemt 3% in op de koers ofzo
Bedankt, dan laat ik het standaard zo staan.Pistolebob schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:11:
[...]
Mastercard/Visa is voordeliger.
Paypal neemt 3% in op de koers ofzo
Zijn er Chinese webshops die altijd standaard goedkoper zijn in Euro dan in Dollar of testen jullie dit elke maal?
MITB is zover ik getest heb steeds voordeliger in Dollar.
eforchina is altijd goedkoper in euro'sSnuffelke schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:17:
[...]
Bedankt, dan laat ik het standaard zo staan.
Zijn er Chinese webshops die altijd standaard goedkoper zijn in Euro dan in Dollar of testen jullie dit elke maal?
MITB is zover ik getest heb steeds voordeliger in Dollar.
Dank voor de tip, wat een prijs zeg voor een kabelVerwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:30:
http://www.miniinthebox.c...t-1m-lengte_p1711697.html
Orico is een prima merk, helaas geen ervaring met de usb kabels. Misschien wel proberen waard.
WiFi Wireless Micro SD Card Adapter
Volgens mij doet dit 't omgekeerde van zelfde als 'n Eye-Fi of Transcend Wifi SD.
*wishlisted*
En dit lijkt me ook wel leuk voor onderweg/op vakantie/op locatie. Of om het stoer te zeggen : de 'road-warriors' onder ons
Cager WF30-6 15600mAh Power Bank With 3G WiFi Router & Cloud Storage

[ Voor 37% gewijzigd door dodge_911 op 15-08-2014 14:41 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
laurens0619 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:38:
Er zat zojuist het volgende bij de post, geen id van wie maar heb het iig niet besteld:
[afbeelding]
Zoals bijv dat Garmin GPS horloge voor 10% van de gangbare prijs?Supertip schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:09:
Toevallig geen prijs-fout artikel besteld of zo?
Verkoper gaat nu naar Paypal beweren dat hij inderdaad het verkeerde item verstuurd heeft, maar dat het kettinkje minstens evenveel waard is, dus of je dat eerst ff per aangetekende post wil retourneren
Die zijn ca. 1000 mAh en niet protected itt wat er op staat en slechte kwaliteit dus brandgevaarlijk. Is al vaak genoeg behandeld hier.MrMilco schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:36:
http://m.miniinthebox.com...geel-3600mah_p360274.html
3600mah zou het in werkelijkheid wel niet wezen
Maar toch
laurens0619 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:38:
Ohoh waarschijnlijk is dit de druppel, ik denk dat ik teveel besteld heb in de afgelopen jaren in China.
[afbeelding]
Ik heb ook zo'n vaag niet besteld pakketje ontvangen en ook van dezelfde afzender. Ook had ik dat Garmin GPS horloge besteld maar heb al wel m'n geld terug van PayPal mocht het idd daarvan afkomstig zijn.Kitano schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:
[...]
[...]
Zoals bijv dat Garmin GPS horloge voor 10% van de gangbare prijs?
Verkoper gaat nu naar Paypal beweren dat hij inderdaad het verkeerde item verstuurd heeft, maar dat het kettinkje minstens evenveel waard is, dus of je dat eerst ff per aangetekende post wil retourneren

Laat maar..
Verwijderd
Ik hoop het ook. De hub en NAS hier van Orico bevallen in ieder geval primaEN-IS schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 01:46:
[...]
Dank voor de tip, wat een prijs zeg voor een kabelIk hoop dat het wat is, heb het besteld.
En verkoper is nu ondertussen wel rijk geworden aan al die mensen die tegen beter weten in toch gaan bestellen, want je kan het toch terugclaimen. Zo blijf je die oplichters natuurlijk wel motiverenKitano schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:15:

Welke kun jij mij aanraden dan?Kitano schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:16:
[...]
Die zijn ca. 1000 mAh en niet protected itt wat er op staat en slechte kwaliteit dus brandgevaarlijk. Is al vaak genoeg behandeld hier.
http://www.miniinthebox.c...ers-get-a-free-gift_c6716
[ Voor 32% gewijzigd door melk0r op 15-08-2014 11:05 ]
Laat maar..
Panasonic, LG, Samsung bij fasttech.com of nkon.nl
Asl je ze in een zaklamp wilt gebruiken, kun je beter protected nemen. In een powerbank of boormachine hoeft dat niet want die hebben zelf al over- en undercharge protection.
Kijk eens naar de prijzen. Volgens mij is die actie gewoon bullshit. Om een of andere reden is alles 50% goedkoper dan normaal. Maar in realiteit zijn die normale prijzen gewoon bijzonder hoog.melk0r schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:53:
Weet iemand hoe die "Bestel 1 kabel en ontvang een tweede gratis!" actie zou moeten werken op miniinthebox? Ik krijg het niet voor elkaar een tweede kabel gratis te krijgen..
http://www.miniinthebox.c...ers-get-a-free-gift_c6716

28 juni besteld
tussen 7-10 dagen kreeg ik meldingen dat China Post ze weigerde omdat ze batterijen bevatte (goh)
Toen naar Philippine post gezonden
daar aangekomen
2 weken processen
status nu "Ready to dispatch" sinds 11 augustus.
MiniInTheBox raadt ik daarom niemand aan, tenminste, aan non China shoppers niet.lasharor schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:10:
Kijk eens naar de prijzen. Volgens mij is die actie gewoon bullshit. Om een of andere reden is alles 50% goedkoper dan normaal. Maar in realiteit zijn die normale prijzen gewoon bijzonder hoog.
Kenners weten de prijzen wel en kopen selectief. MiniInTheBoox is met alle producten in het algemeen 2 a 4 x zo duur als DX, Banggood, Tmart, Chinabuye, enzv.
Onlangs een buiten led lamp gekocht bij Banggood, zo'n solar led lamp met bewegingssensor, mooi ding voor een mooi bedrag - $12.00 dacht ik. Zelfde lamp bij MiniInTheBox $26

Geekbuying met extra M1 Airmouse : volgens de pagina "adequate stock"Damocles.NL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:27:
Ben aan het zoeken naar een MINIX NEO X8-H. Lijkt wel alsof hij nergens op voorraad is, wie heeft hem voor een redelijke prijs <115 euro op voorraad gezien?
Wel 34 eurocent boven je budget

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 15-08-2014 13:32 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Volgens mij richten die sites zich meer op de gemiddelde Nederlandse consument dan de echte kenner. Zeker ook omdat eigenlijk de meeste artikelen een vertaalde beschrijving hebben. Order process is in mijn ogen ook een beetje "Europees". Veel extra informatie, zogenaamde "verzekering" enz. Dat zie je op de standaard sites als dx en Banggood minder.EN-IS schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:
[...]
MiniInTheBox raadt ik daarom niemand aan, tenminste, aan non China shoppers niet.
Kenners weten de prijzen wel en kopen selectief. MiniInTheBoox is met alle producten in het algemeen 2 a 4 x zo duur als DX, Banggood, Tmart, Chinabuye, enzv.
Onlangs een buiten led lamp gekocht bij Banggood, zo'n solar led lamp met bewegingssensor, mooi ding voor een mooi bedrag - $12.00 dacht ik. Zelfde lamp bij MiniInTheBox $26
Blijkbaar zit er geld in bestellen mensen bij dit soort sites. Moet ook zeggen dat ik redelijk vaak reclame van deze website en "lightinthebox" tegen kom. Dat zie ik van dx en banggood veel minder (eigenlijk alleen als ik die sites bezocht heb).
+1418O2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:28:
Ik verwacht altijd lang te wachten, maar mijn powerbanks van DX doen er wel lang over
28 juni besteld
tussen 7-10 dagen kreeg ik meldingen dat China Post ze weigerde omdat ze batterijen bevatte (goh)
daar aangekomen
2 weken processen
ik zit in hetzelfde bootje. Mijn powerbanks zijn ook al sinds eind juni onderweg. Volgende week zouden ze er zijn, anders krijg ik geld terug. We zien het wel
PSN & XBL: Denkoyugo
Over 1.5,uur zou die binnen moeten zijn
En natuurlijk ook een prachtige stempel.

Hier precies hetzelfde met een XPB, 28 mei besteld, 19 juni overgegaan op PH tracking en sinds 21 juli "Prepare dispatch to destination country".418O2 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:28:
Ik verwacht altijd lang te wachten, maar mijn powerbanks van DX doen er wel lang over
28 juni besteld
daar aangekomen
2 weken processen
19 juni navraag gedaan en iedere keer zegt de cs miep dat ik nog 2 weken moet wachten. Gisteren gemaild dat ik er genoeg van had en nu zegt ze dat ze aanvraag hebben gedaan het pakket offline te tracken en dat ik over 10 werkdagen nog eens contact op moet nemen. Wordt er doodziek van. Nooit issues gehad met DX maar dit slaat werkelijk nergens op. Jammer dat ik geen Paypal claim meer kan starten.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]