Ik kan daar theoretische zelf bestellen, maar dan moet ik fysiek ook in China zijnDotto schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:25:
Kun je daar zelf ook gemakkelijk bestellen? of moet dat via een agent?
Hmmm, ik zal wel effe moeten wachten tot het op Aliexpress komtKenzi schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:19:
Sales bij Xiaomi begonnen.
http://xiaomi.tmall.com/ (officiele tmall account)
oa. start van de verkoop van de Mi band (begint later)
Mi Mini Router
en de Xiaomi Mi4, Red Mi 1S 4G en Note 4G
Verder prijsverlaging van de 5200mah XPB (en 'gratis' hoesje bij de 10400mah XPB), wifi adapter en de Pistons V2
RMB 2248 voor een Mi4, case, 5200mah XPB, Pistons v2, en nfc speaker..![]()
Met zulke prijzen is het geen wonder dat Xiaomi zo snel groeit
Agents heb ik uitgerekend, en dat komt zoooo duur uit.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Vanmiddag bij Ibuygou een Xiaomi mi3 besteld. Van Paypal een bevestiging van betaling gekregen, maar van Ibuygou geen orderbevestiging, ook is de order niet in m'n account verschenen. Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd, maar moet ik me zorgen gaan maken of sturen ze bij Ibuygou over het algemeen vrij laat een bevestiging dat je iets hebt besteld?
Zorgen hoef je je zeker niet te maken, verwacht op zondag niet een reactie. Kijk even naar de contactmogelijkheden, wellicht een live chat morgen (let op tijdverschil). Als je na enkele dagen geen reactie ontvangt kan je altijd een geschil openen en indien daar geen reactie op komt opwaarderen naar een claim.michaelscott schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:04:
Vanmiddag bij Ibuygou een Xiaomi mi3 besteld. Van Paypal een bevestiging van betaling gekregen, maar van Ibuygou geen orderbevestiging, ook is de order niet in m'n account verschenen. Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd, maar moet ik me zorgen gaan maken of sturen ze bij Ibuygou over het algemeen vrij laat een bevestiging dat je iets hebt besteld?
Heb je ook in je ongewenste items, social of reclame mappen gekeken?
Je hoeft je alleen maar zorgen te maken als je voor de goedkope verzendmethode hebt gekozen. Via Dhl gaat het wel goed.michaelscott schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:04:
Ik heb precies hetzelfde gehad bij Ibuygou maar na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik een dag later een bevestiging gestuurd en het werd toegevoegd aan mijn account.michaelscott schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:04:
Dat was trouwens ook een Xiaomi MI3
Ja alles 3 keer doorgespit, maar niks gevonden.Damocles.NL schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:07:
[...]
Zorgen hoef je je zeker niet te maken, verwacht op zondag niet een reactie. Kijk even naar de contactmogelijkheden, wellicht een live chat morgen (let op tijdverschil). Als je na enkele dagen geen reactie ontvangt kan je altijd een geschil openen en indien daar geen reactie op komt opwaarderen naar een claim.
Heb je ook in je ongewenste items, social of reclame mappen gekeken?
Inderdaad gewoon voor DHL gekozen.starcopy schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:09:
[...]
Je hoeft je alleen maar zorgen te maken als je voor de goedkope verzendmethode hebt gekozen. Via Dhl gaat het wel goed.
Kijk, dit is dan goed om te horen, dan wacht ik het allemaal even rustig af. Maak me ook niet echt zorgen, Ibuygou staat immers bekend als een betrouwbare shop, dus ga ervan uit dat alles in orde komt!jarti66 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:15:
[...]
Ik heb precies hetzelfde gehad bij Ibuygou maar na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik een dag later een bevestiging gestuurd en het werd toegevoegd aan mijn account.
Dat was trouwens ook een Xiaomi MI3
Ik zie dat een hoop mensen informeren naar de powerbanks van xiaomi. Er zijn ook een hoop valse in de markt die helaas niet van bijster goede kwaliteit zijn. Soms is de interne bekabeling zo slecht dat deze in de fik vliegt.

Bron: Klik
Filmpjes hoe je een namaak herkent.
YouTube: Original Xiaomi Power Bank VS Fake Xiaomi Power Bank
YouTube: How to identify fake Xiaomi Power Banks (English Subtitles)

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu
Aangezien de Mi3 in de aanbieding is bij Xiaomi nu denk ik dat ze proberen voor die prijs te bestellen bij hun leverancier nu.Dus duurt wat langer.michaelscott schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:04:
Overigens is het verschil tussen de Mi3 en Mi4 wel dusdanig klein hier dat de Mi4 wel aantrekkelijk wordt.
RMB 1499 vs RMB 1999 voor de Mi3 / Mi4
Ik zag bij BangGood.com deze combinatie.
Niet perse voor selfies maar ook voor lastiger te bereiken plekken. Ben alleen een beetje bang dat:
1. de bluetooth shutter niet met iPhone werkt
2. het alleen zo'n camera mount is zonder dat opzet stuk, voor je telefoon.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Niet perse voor selfies maar ook voor lastiger te bereiken plekken. Ben alleen een beetje bang dat:
1. de bluetooth shutter niet met iPhone werkt
2. het alleen zo'n camera mount is zonder dat opzet stuk, voor je telefoon.
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Klopt het dat het aansluiten van de powerbank op de MicroUSB om op te laden en het aansluiten van een apparaat op de USB om op te laden een goede check is? Als hij oplaadt terwijl je de powerbank aan het opladen bent is hij origineel toch?jhhest schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 02:52:
Ik zie dat een hoop mensen informeren naar de powerbanks van xiaomi. Er zijn ook een hoop valse in de markt die helaas niet van bijster goede kwaliteit zijn. Soms is de interne bekabeling zo slecht dat deze in de fik vliegt.
[afbeelding]
Dames en heren, een kleine vraag.
Ik ben op zoek naar een goede wifi-repeater die ik gewoon in het stopcontact kan klikken en snel kan installeren om zn werk te laten doen, welke worden hoog aangeschreven?
Ik ben op zoek naar een goede wifi-repeater die ik gewoon in het stopcontact kan klikken en snel kan installeren om zn werk te laten doen, welke worden hoog aangeschreven?
Even mezelf quoten: ik heb toch via Zarmark besteld. Blijkbaar kun je slechts 5% comissie ipv 10% betalen mits coupon (ChinesewebshopsNL). En shipping kosten bij hun vallen zeer goed mee tov andere agents.Dima_2005 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:58:
[...]
Hmmm, ik zal wel effe moeten wachten tot het op Aliexpress komt
Agents heb ik uitgerekend, en dat komt zoooo duur uit.
Heb een Mi Band en een Mi Router mini AC besteld. De pistons heb ik eigenlijk niet zo dringend nodig aangezien ik nog 3 paar goede in-ears heb.
[ Voor 14% gewijzigd door Dima_2005 op 18-08-2014 10:52 ]
Zijn er hier mensen die morgen bij Alixpress Big Sale iets gaan kopen? Ik zit te kijken, bepaalde dingen zijn duurder gemaakt en dan gaat er korting van af. Zo komt het gewoon er op de normale prijs.

Waarom heeft banggood geen "Netherlands Direct Mail" meer?
Via deze weg kreeg ik mijn bestellingen supersnel binnen, maar tegenwoordig duurt het gewoon minimaal 3 weken nu..
Via deze weg kreeg ik mijn bestellingen supersnel binnen, maar tegenwoordig duurt het gewoon minimaal 3 weken nu..
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Afgelopen week viel het mij ook op, had ik 2 dingen in mn wagentje staan, wou het nog wel, maar deed ik de 3e erbij, wou het niet meerfreestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:28:
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Je bedoelt 'The Seven Seas Sale'?Hippowave schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:25:
Zijn er hier mensen die morgen bij Alixpress Big Sale iets gaan kopen? Ik zit te kijken, bepaalde dingen zijn duurder gemaakt en dan gaat er korting van af. Zo komt het gewoon er op de normale prijs.
Ik ga morgen onderstaande proberen te kopen (nog nooit op AE wat gekocht)

In other news, m'n eerste bestelling die via Deutsche Post gegaan is is vanmorgen ook binnengekomen.
Nu heb ik er nog 1 onderweg via de Litouwse post
1 Banggood order heb ik gecancelled, voor hetzelfde minder geld heb ik nu op ebay 3 keer zoveel connectors en zut
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Hoeveel werd het in totaal(product+verzendkosten(china)+commissie+verzendkosten(nederland))?Dima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:51:
[...]
Even mezelf quoten: ik heb toch via Zarmark besteld. Blijkbaar kun je slechts 5% comissie ipv 10% betalen mits coupon (ChinesewebshopsNL). En shipping kosten bij hun vallen zeer goed mee tov andere agents.
Heb een Mi Band en een Mi Router mini AC besteld. De pistons heb ik eigenlijk niet zo dringend nodig aangezien ik nog 3 paar goede in-ears heb.
Want ik heb interesse in dezelfde producten, maar ik zag zo snel niet hoeveel het totaal werd.
Ze doen het nu nog enkel voor low value dingen. Ik denk vanaf 25€, kun je geen NL direct meer nemen.freestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:28:
http://zarmark.com/English/CostCalculator.aspxjarti66 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:19:
[...]
Hoeveel werd het in totaal(product+verzendkosten(china)+commissie+verzendkosten(nederland))?
Want ik heb interesse in dezelfde producten, maar ik zag zo snel niet hoeveel het totaal werd.
Ik heb het eens nagerekend en voor de 2 producten heb ik nu een first payment betaald van 34.67USD. Vermoedelijk zal verzending met CN Post zo'n 11USD kosten (0.6kg normaalgezien).
Reken daarbij de service fee van 5%, zo'n 2.35USD.
Dus totaal komt bij mij uit op zo'n 48USD of 36€.
[ Voor 45% gewijzigd door Dima_2005 op 18-08-2014 13:30 ]
Even soort van een tip; heb je de prijs dubbel gecontroleerd?Dima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:51:
Even mezelf quoten: ik heb toch via Zarmark besteld. Blijkbaar kun je slechts 5% comissie ipv 10% betalen mits coupon (ChinesewebshopsNL). En shipping kosten bij hun vallen zeer goed mee tov andere agents.
Producten in de aanbieding zoals de Steel Gun Speaker worden niet met korting weergegeven op Zarmark en MisterTao. Je betaalt de volledige prijs (prijs zonder korting), let hier mee op.
Hier kon het al met 3 items ( $9.99 totaal ) al niet meerDima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:23:
[...]
Ze doen het nu nog enkel voor low value dingen. Ik denk vanaf 25€, kun je geen NL direct meer nemen.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
De 2 items die ik bestelde hadden geen kortingEN-IS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:27:
[...]
Even soort van een tip; heb je de prijs dubbel gecontroleerd?
Producten in de aanbieding zoals de Steel Gun Speaker worden niet met korting weergegeven op Zarmark en MisterTao. Je betaalt de volledige prijs (prijs zonder korting), let hier mee op.
Net even nagekeken, en het klopt
Trouwens, MisterTao werkt toch niet? Ik krijg melding te zien:
code:
1
2
| All products related to keywords "millet" are banned to sell. Please try to search other products you like. Thank you! |
[ Voor 17% gewijzigd door Dima_2005 op 18-08-2014 13:33 ]
Nee hoor, wordt ook bij een order boven de 40 dollar nog aangegeven.Moet er echter wel 67 cent voor betalen.Dima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:23:
[...]
Ze doen het nu nog enkel voor low value dingen. Ik denk vanaf 25€, kun je geen NL direct meer nemen.
[ Voor 33% gewijzigd door starcopy op 18-08-2014 13:37 ]
Ik heb er een keer een van rond de 20 euro gekocht van BIC. Al heel snel heb ik een Engenius ECB-350 gekocht in Nederland. Kost wel iets meer, maar het werkt vele malen beter. Daarnaast heb ik het niet zo op apparaten uit China (gekocht in webshops in China) welke 24/7 in het stopcontact zitten. Paar keer slechte ervaringen mee gehadwann0wfhc schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:24:
Dames en heren, een kleine vraag.
Zo een powerbank van een merk als xiaomi vertrouw ik dan weer stukken meer moet ik zeggen.
Klopt, ik zie het, beiden zijn zonder korting maar alsnog een tip voor de volgende keerDima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:29:
De 2 items die ik bestelde hadden geen kortingZe zijn nieuw. Ze komen zelfs goedkoper uit.
Net even nagekeken, en het klopt
Trouwens, MisterTao werkt toch niet? Ik krijg melding te zien:
code:
1 2 All products related to keywords "millet" are banned to sell. Please try to search other products you like. Thank you!
Ik heb gisteren nog de prijzen van de Mi Band en wat andere producten gecontroleerd bij MisterTao, vreemd dat het vandaag niet meer werkt

Ik ben dan ook benieuwd waarom je geen producten van Xiaomi meer kan bestellen via MisterTao.
De vraag is al eens eerder gesteld op dit forum, maar aangezien ik niet echt een betrouwbare webshop kan vinden... Wie kan mij helpen...
Voor mijn Sky Ray Kung ben ik op zoek naar 18650 batterijen.
Waar kan ik betrouwbare beschermde18650 batterijen bestellen?
Zowel de Mi band als de Mi Mini router zijn niet meer beschikbaar op de officiele tmall van Xiaomi.EN-IS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:37:
[...]
Klopt, ik zie het, beiden zijn zonder korting maar alsnog een tip voor de volgende keer![]()
Ik heb gisteren nog de prijzen van de Mi Band en wat andere producten gecontroleerd bij MisterTao, vreemd dat het vandaag niet meer werkten 'banned' is wel een hele grote woord.
![]()
Ik ben dan ook benieuwd waarom je geen producten van Xiaomi meer kan bestellen via MisterTao.
Met de mededeling dat deze "niet beschikbaar voor regio: Taiwan, Macao, Hong Kong en overseas".
Dat zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Ze willen de eerste lichting graag binnen de landsgrenzen houden en niet teveel aan resellers verkopen.
Te veel namaak? Net zoals Apple, Samsung e.d. ook gebanned zijn.EN-IS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:37:
[...]
[ Voor 35% gewijzigd door Dima_2005 op 18-08-2014 13:46 ]
Verwijderd
Bijvoorbeeld:freestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:40:
De vraag is al eens eerder gesteld op dit forum, maar aangezien ik niet echt een betrouwbare webshop kan vinden... Wie kan mij helpen...
https://www.fasttech.com/products/1141104
Let op dat je LG of Samsung accu's pakt. Hier rond gelezen moeten die betrouwbaar zijn.
Mijn SJ4000 uit "Nottingham" is dan toch uiteindelijk aangekomen. Ik had hem speciaal bij die ebayverkoper gekocht omdat hij uit de UK kwam, maar al snel werd duidelijk dat dat niet zo ging zijn (email van de verkoper was een .hk-adres, en de verzendtijd bleek 7-15 dagen te zijn).
Uiteindelijk kwam het niet uit china, maar het return-adres blijkt in Zwitserland te liggen
Tja, gelukkig heb ik geen importkosten moeten betalen en de camera is legit, dus ik heb eigenlijk niet te klagen. Camera schiet geweldige beelden, en ook de overvloed aan accesoires is bijna komisch. Aanrader!
Uiteindelijk kwam het niet uit china, maar het return-adres blijkt in Zwitserland te liggen
Tja, gelukkig heb ik geen importkosten moeten betalen en de camera is legit, dus ik heb eigenlijk niet te klagen. Camera schiet geweldige beelden, en ook de overvloed aan accesoires is bijna komisch. Aanrader!
Android developer & dürüm-liefhebber
Klinkt logischKenzi schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:
Zowel de Mi band als de Mi Mini router zijn niet meer beschikbaar op de officiele tmall van Xiaomi.
Met de mededeling dat deze "niet beschikbaar voor regio: Taiwan, Macao, Hong Kong en overseas".
Dat zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Ze willen de eerste lichting graag binnen de landsgrenzen houden en niet teveel aan resellers verkopen.
Hmm, zou je denken (namaak)? Het klinkt in ieder geval wel als een preventieve regel.Dima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:
Te veel namaak? Net zoals Apple, Samsung e.d. ook gebanned zijn.
Niet alleen LG / Samsung, PanasonicVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:
Bijvoorbeeld:
Let op dat je LG of Samsung accu's pakt. Hier rond gelezen moeten die betrouwbaar zijn.

99% kans dat die gewoon uit China kwam. Ze gebruiken een shipping adres in Zwitserland om belasting te proberen te ontwijken. Hetzelfde als al die "EU warehouses" van DX etc. wat gewoon shipping forwarding is.Mavamaarten schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:54:
Mijn SJ4000 uit "Nottingham" is dan toch uiteindelijk aangekomen. Ik had hem speciaal bij die ebayverkoper gekocht omdat hij uit de UK kwam, maar al snel werd duidelijk dat dat niet zo ging zijn (email van de verkoper was een .hk-adres, en de verzendtijd bleek 7-15 dagen te zijn).
.hk adres gebruiken ze voor het registreren bij ebay omdat chinees adres + ebay niet goed samen gaat.
----
Voor de mensen die Pistons V2 besteld hebben, Xiaomi is 'sold out'
De Mini Router en Mi Band betrof trouwens een voor-verkoop

[ Voor 9% gewijzigd door Kenzi op 18-08-2014 14:12 ]
4 stuks (2x) Panasonic NCR18650B Protected Rechargeable 3400mAh 3.7V 18650 Lithium BatteriesVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:
[...]
Bijvoorbeeld:
Besteld :-)
5% korting via coupon "BLF"
hehe wordt een dure zaklamp op deze manier, hopelijk is het het geld waard!
http://www.focalprice.com...oof_Flashlight_Black.html $ 42,19 |
http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.html $ 19,99 |
https://www.fasttech.com/products/1141104 $ 36,50 |
Totaal $ 98,68
[ Voor 34% gewijzigd door freestyler2 op 18-08-2014 14:23 ]
Welke verzendmethode?freestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:15:
[...]
4 stuks (2x) Panasonic NCR18650B Protected Rechargeable 3400mAh 3.7V 18650 Lithium Batteries
Want over batterijen doen de meeste shippers moeilijk...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Hong Kong (was de enige optie..)dodge_911 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:16:
[...]
Welke verzendmethode?
Want over batterijen doen de meeste shippers moeilijk...
Heb via PayPal betaald... voor het geval de batterijen niet aankomen...
Ik heb deze zojuist getest, het lijkt erop dat het alleen op batterijen werkt? Kan dat kloppen? En weet je hoe lang deze geldig is? (waar heb je het eigenlijk vandaan?freestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:15:
http://www.dx.com/p/mk809...om-bluetooth-black-217396
http://www.dx.com/p/scish...-ram-8gb-rom-black-289862
3188/2gb android tv sticks voor een zachte prijs.
http://www.dx.com/p/scish...-ram-8gb-rom-black-289862
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 18-08-2014 17:54 . Reden: Referall verwijderd ]
Niet echt zacht. Bovendien vrij verouderd. Modellen bestaan al ruim een jaar. Gebruikers zijn er niet echt tevreden mee.Ikpakacties schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:23:
http://androidstick.nl/mk...ndroid-tv-stick-mk809iii/
http://www.aliexpress.com...ini/613484_903301849.html
http://www.aliexpress.com...Kadj6_nnMACFbPJtAod4GIA0Q
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 18-08-2014 22:41 ]
Ik heb exact hetzelfde (alleen de skyray met iets ouder type led).freestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:15:
[...]
4 stuks (2x) Panasonic NCR18650B Protected Rechargeable 3400mAh 3.7V 18650 Lithium Batteries
http://www.focalprice.com...oof_Flashlight_Black.html $ 42,19 http://www.banggood.com/N...art-Charger-p-928320.html $ 19,99 https://www.fasttech.com/products/1141104 $ 36,50
Totaal $ 98,68voor "een" zaklamp
Ga je geen spijt van krijgen!
Ik ben zelf opzoek naar een android tv player die DTS ondersteund...
Volgens een aantal forums is het absoluut niet mogelijk om surround sound uit een android tv stick/box te krijgen
Volgens een aantal forums is het absoluut niet mogelijk om surround sound uit een android tv stick/box te krijgen
Verwijderd
Heb je al reviews gelezen van die dingen? Ze zijn niet echt aan te raden, en dat is een understatementIkpakacties schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:23:
Ze zijn bij andere webshops zoals focalprice en buyincoins trouwens goedkoper.
http://www.nkon.nl/rechargeable/18650-size.htmlVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:45:
[...]
Bijvoorbeeld:
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 18-08-2014 22:42 ]
Ik wil morgen dan toch gaan proberen een Xiaomi 1S te scoren voor die 80 dollar
, maar omdat dit mijn eerste keer Aliexpress wordt toch even een paar vraagjes. Ik heb mij al geregistreerd.
1. Telefoon om 8.55 in winkelmandje doen en om 9.00 afrekenen? Kan ik van te voren al beter mijn creditcard gegevens en adres invullen of is het een kwestie van op betalen drukken en dan heb je hem sowieso?
2. Ik heb net even alles van vandaag doorgenomen en kwam een post tegen met een link naar coupons. Kun je die kopen en dan dus gebruiken om die 80 dollar mee te betalen of werken ze niet op die actieprijs? En zo ja, welke coupon kun je het beste nemen dan? Die van 1 voor 50 geldt alleen voor 199$ of meer en et zijn er wel wat
3. Als ik deze link open denkt Aliexpress dat ik in Rusland zit. In incongnito modus heb ik dat probleem niet. Ik gebruik geen VPN of iets dergelijks. Meer mensen daar last van?
1. Telefoon om 8.55 in winkelmandje doen en om 9.00 afrekenen? Kan ik van te voren al beter mijn creditcard gegevens en adres invullen of is het een kwestie van op betalen drukken en dan heb je hem sowieso?
2. Ik heb net even alles van vandaag doorgenomen en kwam een post tegen met een link naar coupons. Kun je die kopen en dan dus gebruiken om die 80 dollar mee te betalen of werken ze niet op die actieprijs? En zo ja, welke coupon kun je het beste nemen dan? Die van 1 voor 50 geldt alleen voor 199$ of meer en et zijn er wel wat
3. Als ik deze link open denkt Aliexpress dat ik in Rusland zit. In incongnito modus heb ik dat probleem niet. Ik gebruik geen VPN of iets dergelijks. Meer mensen daar last van?
Zonet de bluedio ® b2 headset binnen gekregen van LightInTheBox. Is groter dan ik verwacht had, maar er komt een best dik geluid uit. Pairen met mijn laptop ging binnen een seconde, geen gezeik zoals met de Nokia BH503 headset.
Maar met deze koptelefoon zou ik iig niet over straat lopen, omdat je anders best een brede kop hebt.
Maar met deze koptelefoon zou ik iig niet over straat lopen, omdat je anders best een brede kop hebt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft alleen reviews voor goedkope lelijke horloges, dus best kans dat dit weer een scam is en je een mooi armbandje krijgt :-)
Damn it. Mijn Zarmark purchase is wasted. Ik ging eens kijken naar mijn bestelling en bij beide producten staat er "out of stock". Wanneer ik het nog bestelde, waren er nog 1500 stuks beschikbaar.
Ik had beter vroeger besteld ipv een nachtje over te slapen
Wat nu? Iemand ervaring mee?
Moet ik refund vragen, of komen die nog terug in stok en dan gaan ze het voor me bestellen?
Probleem bij Zarmark, als ik een refund vraag, ben ik 4% kwijt... Of ik moet weer iets bij hun bestellen.
Moet ik refund vragen, of komen die nog terug in stok en dan gaan ze het voor me bestellen?
Probleem bij Zarmark, als ik een refund vraag, ben ik 4% kwijt... Of ik moet weer iets bij hun bestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Dima_2005 op 18-08-2014 15:57 ]
Lees een stukje omhoog. Zowel de Mi Band als de Mini Router waren voorverkoop en zijn "out of stock" bij Xiaomi. Nog niet bekend wanneer ze weer in de verkoop gaan. En dus resellers kunnen bestellen wat ze willen maar voorlopig komen ze niet;Dima_2005 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:55:
Damn it. Mijn Zarmark purchase is wasted. Ik ging eens kijken naar mijn bestelling en bij beide producten staat er "out of stock". Wanneer ik het nog bestelde, waren er nog 1500 stuks beschikbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 18-08-2014 15:58 ]
Die had ik ook op het oog, zou je eens een foto(with banana for scaleQuad schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:08:
Zonet de bluedio ® b2 headset binnen gekregen van LightInTheBox. Is groter dan ik verwacht had, maar er komt een best dik geluid uit. Pairen met mijn laptop ging binnen een seconde, geen gezeik zoals met de Nokia BH503 headset.
Ha, maar nu hebben ze me gewoon een bericht gestuurd: "out of stock". Betekent dat ik zelfs niet bij de voorverkoop zit? Of dat ze me in voorverkoop eentje besteld hebben...Kenzi schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:57:
[...]
Lees een stukje omhoog. Zowel de Mi Band als de Mini Router waren voorverkoop en zijn "out of stock" bij Xiaomi. Nog niet bekend wanneer ze weer in de verkoop gaan. En dus resellers kunnen bestellen wat ze willen maar voorlopig komen ze niet;
Zal eens proberen te chatten morgen met hun.
Vorige week vrijdag mn hubsan X4 H107C binnen gekregen, Zaterdag al 1 propellor verloren, maar gelukkig zaten er reserve bij.
Vlieg ik net leuk naar zolder toe, raak ik er weer 1 kwijt doordat ik crash
Had al een heel leuk lijstje gemaakt voor spare parts bij banggood. alleen denk dat ik dat spul nu al moet aanschaffen
Vlieg ik net leuk naar zolder toe, raak ik er weer 1 kwijt doordat ik crash
Appeltje ook goed?dutchgio schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
Die had ik ook op het oog, zou je eens een foto(with banana for scale) kunnen plaatsen?!

Geluid is wat laag, bass is wat nadrukkelijk aanwezig. In films kan het dus wat dof klinken, muziek komt wel vrij helder naar voren met prima bass.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een Xiaomi 1S voor 80$ zou ik ook wel willen. Alleen als ik op de link klik is die 130 euro ofzo. Hoe krijg je hem dan voor 80 dollar?Freakster86 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:04:
Ik wil morgen dan toch gaan proberen een Xiaomi 1S te scoren voor die 80 dollar, maar omdat dit mijn eerste keer Aliexpress wordt toch even een paar vraagjes. Ik heb mij al geregistreerd.
Ik heb ook een Skyray Kung met 7 LED's. De batterijen had ik al uit een laptop gehaald, dus die moest ik niet meer aankopen. Zeker een lamp waar je geen spijt van krijgtfreestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:15:
Totaal $ 98,68voor "een" zaklamp
Enige rotte eraan is, als je 's nachts bij het kamperen iets in je tent moet zoeken. Dan doe je even snel je zaklamp aan... en ben je halfblind omdat dat ding zoveel licht geeft. Daarom heb ik ook altijd een kleiner lampje op zak
Android developer & dürüm-liefhebber
Weet iemand toevallig waar je een goedkope DB (decibel) meter kan kopen, eentje die wel goed werkt en ook niet zo gauw kapot gaat.
Uiteraard weet ik dat ze in Nederland ook verkrijgbaar zijn maar vroeg me af of er goedkopere alternatieve zijn?
Uiteraard weet ik dat ze in Nederland ook verkrijgbaar zijn maar vroeg me af of er goedkopere alternatieve zijn?
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Even lezen op de bestelpagina:Mr_Thomasz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
Een Xiaomi 1S voor 80$ zou ik ook wel willen. Alleen als ik op de link klik is die 130 euro ofzo. Hoe krijg je hem dan voor 80 dollar?
Add to cart now, buy on 2014-08-19(GMT-7) at 50% off!
Close enoughQuad schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:07:
[...]
Appeltje ook goed?
[afbeelding]
Geluid is wat laag, bass is wat nadrukkelijk aanwezig. In films kan het dus wat dof klinken, muziek komt wel vrij helder naar voren met prima bass.
Aardig groot ding inderdaad in vergelijking met een appel
Uitverkochtlennardd21 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:10:
20$ coupon gekocht op alie voor 10$
(helaas
Vandaag, na meer dan 50 dagen wachten, eindelijke een Xiaomi Power bank in handen gekregen.
Die van DX met China Post kwam nooit toe. Na heel wat keren 'a few days longer' moeten wachten (en op mijn eigen vraag te horen gekregen dat die teruggezonden was) heb ik uiteindelijk maar een PayPal dispute geopend. 10 dagen daarna had ik m'n geld terug, voor de power bank én het hoesje (dat ik wel ontvangen heb).
De op Banggood bestelde power bank kwam wel vlotjes toe (optie NL direct, gratis):
04/08: besteld
05/08 verzonden met Flytexpress
08/08: departed from Flytexpress sorting center
14/08: eerste afleverpoging
18/08: pakket opgehaald in postafhaalpunt
Dit voor een totaalprijs van $21,94 (= €16,42) met kortingscode 1e307c.
De krascode en pass-through charging bewijzen dat het product volledig origineel is, zoals verwacht.
Ik kan iedereen wel aanraden het product bij Banggood te kopen, zodat je geen maandje (+) moet wachten tot DX hem 2-3 keer opnieuw verzonden heeft.
Die van DX met China Post kwam nooit toe. Na heel wat keren 'a few days longer' moeten wachten (en op mijn eigen vraag te horen gekregen dat die teruggezonden was) heb ik uiteindelijk maar een PayPal dispute geopend. 10 dagen daarna had ik m'n geld terug, voor de power bank én het hoesje (dat ik wel ontvangen heb).
De op Banggood bestelde power bank kwam wel vlotjes toe (optie NL direct, gratis):
04/08: besteld
05/08 verzonden met Flytexpress
08/08: departed from Flytexpress sorting center
14/08: eerste afleverpoging
18/08: pakket opgehaald in postafhaalpunt
Dit voor een totaalprijs van $21,94 (= €16,42) met kortingscode 1e307c.
De krascode en pass-through charging bewijzen dat het product volledig origineel is, zoals verwacht.
Ik kan iedereen wel aanraden het product bij Banggood te kopen, zodat je geen maandje (+) moet wachten tot DX hem 2-3 keer opnieuw verzonden heeft.
Nog even over die MITB coupon, ik heb er natuurlijk wat dingen besteld icm met die coupon, maar nu een aantal dagen later zijn de items nog steeds niet verzonden?! Ik ben bij MITB meestal 1 á 2 dagen gewend.
Meestal staat de verwachte verzenddatum op de bestelpagina?Ttje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:54:
Nog even over die MITB coupon, ik heb er natuurlijk wat dingen besteld icm met die coupon, maar nu een aantal dagen later zijn de items nog steeds niet verzonden?! Ik ben bij MITB meestal 1 á 2 dagen gewend.
Bij mij zijn de 4 orders al verzonden:
1 in minder dan 12 uur
1 in minder dan 24 uur
2 in 3-4 dagen
ze zullen het door die coupon wel extra druk gehad hebben bij mij zijn een aantal ook al verzonden maar nog lang niet alles
Red Mi Note 99% kroting op AliExpress! Too good to be true?
Over 21 uren kun je die Phone in je winkelwagen stoppen? Kan het me niet voorstellen voor 2 dollarwalterworld schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:49:
Verwijderd
Heb je toevallig ook de desktopversie van die page? Kan m zo niet vinden...walterworld schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:49:
Gaat mijn voorstellingsvermogen ook volledig te boven.Nostordici schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:53:
[...]
Over 21 uren kun je die Phone in je winkelwagen stoppen? Kan het me niet voorstellen voor 2 dollar
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Hoeveelheid is minimaal en duizenden mensen zullen op die gaga deals klikken. Kleine kans dus dat je voor die prijs kunt kopen.walterworld schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:49:
Gekocht ... $30 voor $15
Maar alleen voor een single item over de €99
[ Voor 18% gewijzigd door Whiskey48 op 18-08-2014 21:03 ]
Use of Coupons: Each type of coupon can only be used on 19 August 2014 from 00:00:00 PST to 23:59:59 PST on the following transactions on AliExpress:maurits82 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:01:
[...]
#30 voor €15
Maar alleen voor een single item over de €99
Value Minimum Order
US $30 US $99 or more
Edit: Je hebt al gewijzigd zie ik. Ik was bijna voor een 100$ coupon gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Er_Damn op 18-08-2014 21:03 ]
... en anders ben je je geld kwijt?Uxstyle schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:03:
[...]
Use of Coupons: Each type of coupon can only be used on 19 August 2014 from 00:00:00 PST to 23:59:59 PST on the following transactions on AliExpress:
Value Minimum Order
US $30 US $99 or more
Edit: Je hebt al gewijzigd zie ik. Ik was bijna voor een 100$ coupon gegaan.
Chinezen kennende zal het antwoord wel JA zijn. Staat in de voorwaarden alvorens je het koopt.
Dus je moet het morgen gebruiken.
Dus je moet het morgen gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door Er_Damn op 18-08-2014 21:05 ]
ja stom van mezelf.Uxstyle schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:05:
Chinezen kennende zal het antwoord wel JA zijn. Staat in de voorwaarden alvorens je het koopt.
Naja, $15 weg, volgende keer even beter opletten!
Ach, daar loeren ze gewoon op. Misschien dat iemand hier het wilt overnemen? Of zelf iets uitkiezen van $99,-?
Het is dat ik paar dagen geleden nog een SJ4000 heb gekocht, anders had ik het wel van je overgenomen.
Succes!
Het is dat ik paar dagen geleden nog een SJ4000 heb gekocht, anders had ik het wel van je overgenomen.
Succes!
gewoon een telefoon kopen en die op V&A zetten of zelf houdenmaurits82 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:05:
[...]
ja stom van mezelf.
Naja, $15 weg, volgende keer even beter opletten!
... tja ... idd.krissie100 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:16:
[...]
gewoon een telefoon kopen en die op V&A zetten of zelf houden(met winst)
... of weet iemand nog een goede mediaspeler oid ... dat zou ik nog wel kunnen gebruiken ... anders zou ik het ook niet weten.
Probeer hem anders hier te slijten: Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
De code is gekoppeld aan je account, dus die kan je niet zomaar doorgeven
Voor een telefoon kan je kijken naar de leagoo lead 1, voor 72 heb je em dan morgen, normaal 100 euro
Voor een telefoon kan je kijken naar de leagoo lead 1, voor 72 heb je em dan morgen, normaal 100 euro
hmmm, misschien zoiets een idee idd.krissie100 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:27:
De code is gekoppeld aan je account, dus die kan je niet zomaar doorgeven
Stom zeg van me
En zoiets als dit?
http://www.aliexpress.com...ch-IPS-2G/1962350320.html
een lenovo
een octa core ipv quad
[ Voor 38% gewijzigd door Whiskey48 op 18-08-2014 21:36 ]
Vergeet niet als je zo een mobiel haalt je ook nog Inklarings kosten en BTW moet betalen.
Dan vallen de kosten ineens nog veel hoger uit.
Is dan nog maar de vraag of je die voor een mooie prijs kan door verkopen zodat je de kosten eruit hebt en misschien nog winst maakt.
Ik zelf vind dat nogal een risico voor 15 dollar.
Dan vallen de kosten ineens nog veel hoger uit.
Is dan nog maar de vraag of je die voor een mooie prijs kan door verkopen zodat je de kosten eruit hebt en misschien nog winst maakt.
Ik zelf vind dat nogal een risico voor 15 dollar.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
altijd verkopers zoeken met veel orders en diamantjes, en een hoog percentage tevredenehijdmaurits82 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:31:
[...]
hmmm, misschien zoiets een idee idd.
Stom zeg van me
En zoiets als dit?
http://www.aliexpress.com...ch-IPS-2G/1962350320.html
een lenovo
een octa core ipv quad
http://www.aliexpress.com/item/-/2019045984.html zoiets dus qua betrouwbaarheid.

Tijd voor mijn eerste review hier. Als eerste wil ik zeggen dat ik geen Photoshop pro of professionele fotograaf ben. Foto's zijn dus niet de beste kwaliteit.
Getest met een Nexus 5, en op een computer die een 120 Mbps download/12 Mbps upload heeft dmv een lieve Cat5E kabel.
Ook wil ik graag dodge_911 bedanken voor het posten van een kortingscode voor dit product.
Grote foto's hebben een link, geen zin in boze mensen die de site via mobiel bezoeken
Enfin, laat de echte review beginnen!

De WiFi Router wordt, voor de prijs, geleverd in een mooie verpakking. Er zit ook een touwtje bij, wat je door 2 gaatjes in de WiFi Router kunt doen om het als een soort keycord kan gebruiken. Zelf is het mij niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen omdat dit echt een priegelwerk is.
http://i.imgur.com/FEWVnkw.jpg
Een mooi blad papier met nog mooiere plaatjes en tekens
http://i.imgur.com/SdH3mhw.jpg
Vergelijking met 1 euro munt (Erg wazig, excuus)
http://i.imgur.com/WC4to26.jpg

De Xiaomi Wireless USB WiFi Router is, zoals de naam al suggereert, een kleine router. Plug het in een PC/Laptop die internet heeft, installeer de software via deze website. Verzin een naam en een wachtwoord en je bent helemaal ready to go!

Klinkt allemaal heel erg tof, maar werkt het ook? Ik zit op de uiterste hoek van de 2e verdieping, de router staat op de begane grond.
Mijn snelheid was:

En dan nu de test; de Nexus 5 ligt op 1 meter afstand van de WiFi Router. Daarmee behaalde ik het volgende resultaat.

Op z'n zachts gezegd een flinke verbetering
Verdieping lager, de snelheid gaat minimaal naar beneden.

Begane grond, hier kwakkelt de snelheid in elkaar. Dit is blijkbaar net ietsje teveel gevraagd. Ik kreeg verschillende resultaten, deze snelheid bleek het maximale te zijn

Een erg leuk hebbedingetje; en ook een geweldige oplossing als je WiFi niet toereikend is.
Voor de prijs kun je het ook niet laten, ik heb zelf 2.83 euro betaald inclusief een kortingscode. Normale prijs ligt rond de 4 euro. En daarmee kan ik zeggen dat het voor de prijs hele goede resultaten geeft.
[ Voor 0% gewijzigd door KennyPlox op 18-08-2014 22:19 . Reden: Prijsfoutje ]
denk ik dan...
Verwijderd
De prijs ligt meer rond de 4 euro...
http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-930816.html
De kortingscode b89c0d via de bovenstaande link is trouwens nog best lang geldig, dan kom je inderdaad op rond de 2,80 euro.
http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-930816.html
De kortingscode b89c0d via de bovenstaande link is trouwens nog best lang geldig, dan kom je inderdaad op rond de 2,80 euro.
Klopt, helaas alleen batterijen, hoelang deze geldig Is durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, de code heb ik dmv Google gevondenEN-IS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:22:
[...]
Ik heb deze zojuist getest, het lijkt erop dat het alleen op batterijen werkt? Kan dat kloppen? En weet je hoe lang deze geldig is? (waar heb je het eigenlijk vandaan?).
Verwijderd
Voor degenen die nog een goedkoop duo-ladertje willen aanschaffen met EU plug.
Even nadrukkelijk erbij vermelden dat het OP EIGEN RISICO is!!!
http://www.banggood.com/D...IPhone-IPad-p-924538.html
gaat nog 30% korting van af met de code 0ecb31, dan kom je op iets meer dan 1 euro.
Misschien ten overvloede, bestellen OP EIGEN RISICO!
Even nadrukkelijk erbij vermelden dat het OP EIGEN RISICO is!!!
http://www.banggood.com/D...IPhone-IPad-p-924538.html
gaat nog 30% korting van af met de code 0ecb31, dan kom je op iets meer dan 1 euro.
Misschien ten overvloede, bestellen OP EIGEN RISICO!
en zaklampen en lasersfreestyler2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:21:
[...]
Klopt, helaas alleen batterijen, hoelang deze geldig Is durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, de code heb ik dmv Google gevonden
BLF = batteries, lasers, flashlights
[ Voor 7% gewijzigd door Pistolebob op 18-08-2014 23:36 ]
De Xiaomi Redmi 1S voor 80 dollar weten te bemachtigen
Dat ging verrassend makkelijk

Tip: er zijn er niet veel. Ik he bnu net besteld en er waren er enkel nog met een 32GB SD kaart aan 95$.Freakster86 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:04:
De Xiaomi Redmi 1S voor 80 dollar weten te bemachtigenDat ging verrassend makkelijk
Wellicht tegen beter weten in 2 64GB class 10 MicroSD kaartjes besteld en een cheap ass tablet met RK3188 voor 35 $
[ Voor 27% gewijzigd door paulus_01 op 19-08-2014 09:11 ]
Nou, lekker dan! Heb ook die redmi 1s voor 80 dollar gekocht. Weet zeker dat er 80 stond toen ik afrekende, heb ik de visa gegevens ingevuld en bevestigd komt er een orderbevestiging met het gewone bedrag van 159,99 erop.
Staat er bij jullie wel 80???
Staat er bij jullie wel 80???
Ja, bij mij staat gewoon $80.00
Payment being verified.
Ben allang blij dat dit zo simpel ging. Voor deze prijs zo'n telefoon. Echt niet normaal.
Payment being verified.
Die SD kaart hoef ik nietDima_2005 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:06:
[...]
Tip: er zijn er niet veel. Ik he bnu net besteld en er waren er enkel nog met een 32GB SD kaart aan 95$.
Dan hebben ze me mooi te pakken dus. Bij mij ging het ook heel simpel, maar ik snap alleen niet hoe het dan na het invullen van de visa gegevens toch plotseling op de oude prijs gezet kan worden.
Kan wel een berichtje sturen naar de verkoper, maar vrees dat het weinig nut zal hebben.
Nou ja, als die sale er niet was geweest had ik er waarschijnlijk ook een voor dit bedrag gekocht...
Kan wel een berichtje sturen naar de verkoper, maar vrees dat het weinig nut zal hebben.
Nou ja, als die sale er niet was geweest had ik er waarschijnlijk ook een voor dit bedrag gekocht...
-nvm-
[ Voor 97% gewijzigd door Freakster86 op 19-08-2014 09:27 ]
Er is wel echt een bepertke voorraad van alles. Heb die telefoon ook overwogen, maar die zou toch op marktplaats eindigen aangezien ik mijn Z1 toch nog te fijn vind 
Heb ook nog wat 2a laders, datakabels, baby speelgoed, mp3 spelers etc gekocht.
Nee heb het allemaal niet nodig, maar voor die 1-2$ per stuk kon ik het niet laten liggen
Nee heb het allemaal niet nodig, maar voor die 1-2$ per stuk kon ik het niet laten liggen
heb je nog tips voor 2a laders en kabels??paulus_01 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:30:
Er is wel echt een bepertke voorraad van alles. Heb die telefoon ook overwogen, maar die zou toch op marktplaats eindigen aangezien ik mijn Z1 toch nog te fijn vind
Niet echt, heb gewoon op de gok gekocht. Bij mijn samsung tab3 zat een 2a lader die lekker klein is, dus heb daarop gezocht.maurits82 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:32:
[...]
heb je nog tips voor 2a laders en kabels??
http://www.aliexpress.com...te2-N7100/1826141932.html
We kennen allemaal de verhalen over de opladers in China, 1.57$ lijkt me een te nemen risico - heb wel bewust bij een reseller besteld die redelijk wat orders had.
thnx, besteld!paulus_01 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:37:
[...]
Niet echt, heb gewoon op de gok gekocht. Bij mijn samsung tab3 zat een 2a lader die lekker klein is, dus heb daarop gezocht.
http://www.aliexpress.com...te2-N7100/1826141932.html
We kennen allemaal de verhalen over de opladers in China, 1.57$ lijkt me een te nemen risico - heb wel bewust bij een reseller besteld die redelijk wat orders had.
Het risico zit niet aan de kant waar je nu $1.57 betaalt hepaulus_01 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:37:
We kennen allemaal de verhalen over de opladers in China, 1.57$ lijkt me een te nemen risico
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Haha, mee eens, is ook meer voor als extra als ik die van mij weer eens even kwijt ben en geen prik meer hebAcolyte57 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:42:
[...]
Het risico zit niet aan de kant waar je nu $1.57 betaalt he
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]