[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.863 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50
thijsco19 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:59:
hoe krijgt iedereen dat voor elkaar die hoge XP, ik krijg bijna nooit hoger dan 2000 xp, hoe ik ook speel :S.
Vergeet ook niet dat mensen hier alleen de goede games posten. Als je daarna ook bedenkt dat hier stiekem best veel mensen rond hangen is het niet zo gek dat jij niet veel van dit soort potjes hebt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Denk trouwens ook dat dat wel een premium-potje zal geweest zijn. scheelt direct 33<->50%
En idd, ik post ook nu en dan wel eens een potje, maar de **** potjes ga ik hier niet opzetten hoor :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Had recent 4 XP ;)
Toegegeven, dat was harde crash (niet eens reset, direct PC uit), en killed tegen de tijd dat ik terug was. Record onder normale omstandigheden was 9. Die tanks 2 tiers boven je zijn duizenden XP waard voor een kill, maar normaal is de kill andersom.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Hmm volgens mij krijg je toch altijd wel wat? Heb ook wel eens potjes gehad dat ik echt compleet niks had gedaan, maar dan verbaasde het me dat ik toch nog wat xp kreeg...

Over die xp waardes... Stelt inderdaad niet veel voor... Ik postte 2.500 xp, zal niet meer dan 10x zijn geweest dat ik hier bij in de buurt zat (muv van enkele specials weekends) van de 1.4K potjes die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Grrr!
Sommige teams willen gewoon verliezen.
Net weet een Lemming potje, prokhorovka (die met die rails). Onze 4 mediums schieten vooruit in een mooie suicide run. 4 high tier meds kaputt in ruil voor een tier 4 arty. De rest gaat via de beboste laan. Ik (IS-3 en top tier) ga via rechts. Zag dat niemand anders die kant op ging maar ondanks pingen bleef ik alleen. Kwam daaar hun medium wolfpack tegen en was dus kansloos. De rest gaf geen sjoege, de arties bleven lekker op spawn staan. Tegen de tijd dat de mediums bij onze flag waren was de helft van de andere flank al kapot geschoten, enkel een Jagdpanther ging terug. en wat doet ie? IPV te snipen vliegt hij recht de mediums in en ramt er 1. Dood, en geen schot gelost. 3 seconden later waren onze arties die daar nog stonden ook dood, en zo waren er nog maar 5 tanks totaal over waar de tegenstander er nog 10 hadden.

Hoe DOM kun je zijn? Zelden zo'n faal-team tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
crizyz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 01:06:
Hmm volgens mij krijg je toch altijd wel wat? Heb ook wel eens potjes gehad dat ik echt compleet niks had gedaan, maar dan verbaasde het me dat ik toch nog wat xp kreeg...
Ik heb wel eens een potje gehad met 0 creds, 0 exp waarbij ik zelf in het spel zat (dus niet gequit aan het begin van de battle). Ik was toen de laagste die er was en de rest was binnen 2 minuten allemaal dood. Ik werd daarna neergehaald voordat ik iets zag. Schijnbaar had niemand iets geraakt of zo, maar ik had ook begrepen dat je eigenlijk altijd wel iets zou moeten krijgen. Maar dat is dus duidelijk niet zo :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
Ben gister met mediums helemaal overgestapt op de USSR tree, hoe verder ik in de amerikaanse tree kwam hoe minder het mij begon te bekoren. Vind de russische mediums veel leuker om te spelen. Nadat ik gister even een potje op iemand anders zijn T54 mocht spelen wist ik zeker dat ik niet meer voor de USA mediums wilde gaan.

Vind de lage armor en lage penetration van de USA tree gewoon niet leuk meer. Uiteindelijke damage is vaak iets hoger maar ik vind het ook leuk om af en toe nog iets te kunnen penetreren ipv gelijk maar op HE over te gaan. Verder vind ik de armor echt té slecht van de USA meds, het lijkt wel alsof bij elke hit gegarandeerd een crewmember doodgaat (wat vaak de driver is waardoor mijn tank gelijk waardeloos is).

[ Voor 39% gewijzigd door Annihilism op 08-11-2011 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hij is nauwelijks een upgrade boven de Ferdi en hij is in vergelijking met andere T9 TD's duidelijk de zwakste. Vooraan bounced hij nauwelijks iets vanwege zijn grote vlakke armor. De obj 704 en T95 daarentegen zijn hel om langs voor tegen te komen. Ook kwa cammo is ie de zwakste. de JT heeft meer HP dan de ferdi, iets meer armor, maar veel groter profiel en minder cammo. Is wel veel wendbaarder dan een T95 en sneller. Zijn gun is nog iets beter dan die van de Ferdi. Maar het zijn de zwaktes van zijn grootte, hoge penetreerbaarheid en slechte cammovaleus die hem heel zwak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er geen skill bonussen bestaan. Net een leopard op snelheid, op 367m geraakt (en getracked) 8) En nee, hij kwam niet recht op me af, hij ging echt van links naar rechts :P (T32 90mm HE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Joindry schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:06:
[...]

Hij is nauwelijks een upgrade boven de Ferdi en hij is in vergelijking met andere T9 TD's duidelijk de zwakste. Vooraan bounced hij nauwelijks iets vanwege zijn grote vlakke armor. De obj 704 en T95 daarentegen zijn hel om langs voor tegen te komen. Ook kwa cammo is ie de zwakste. de JT heeft meer HP dan de ferdi, iets meer armor, maar veel groter profiel en minder cammo. Is wel veel wendbaarder dan een T95 en sneller. Zijn gun is nog iets beter dan die van de Ferdi. Maar het zijn de zwaktes van zijn grootte, hoge penetreerbaarheid en slechte cammovaleus die hem heel zwak maken.
juist, kan dus beter voor de T95 gaan? ;)
ik heb met mn elite tiger wel eens een jagdtiger afgemaakt van voren, hoe dom ? :D

wat is het beste voor de S-51 om te gebruiken met de 201MM Gun.
de HEAT of de AP shells ?

[ Voor 5% gewijzigd door TheJukeBox op 08-11-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TheJukeBox schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:40:
[...]
ik heb met mn elite tiger wel eens een jagdtiger afgemaakt van voren, hoe dom ? :D
De T95 lijkt me inderdaad een beter keuze. De jagdtiger heeft als enige voordeel dat hij redelijk snel is, voor de rest knalt zo'n beetje alles hem kapot.
wat is het beste voor de S-51 om te gebruiken met de 201MM Gun.
de HEAT of de AP shells ?
Ik heb de S-51 niet, maar bij de SPGs die ik heb gespeeld en waar je de keuze had lag het er vooral aan waar je op aan het schieten bent, als je er met AP doorheen komt is die beter anders HE. Verder is voor snelle kleine tanks HE weer beter omdat als je dan er in de buurt schiet je ze meestal toch beschadigt en detracked.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
tja, die AP shells hebben een hoge penetration, ik denk dat ik moet gaan overwegen, of 5 AP shells en de rest HEAT bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

TheJukeBox schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:40:
[...]

Mijn favoriet is de obj 704. die is niet ubertraag, de t95 wel. je bent eerder een rijdende trein in dat ding. Je moet eerst sporen leggen voor je kan verdergaan :)
Het probleem met de russische TD's is dat je wel een pen probleem hebt. Je TD's hebben een hoge Rof, maar ziten wel ange tijd vast op 175 pen. de SU152 heeft 175 pen terwijl de tiger P op tier 7 al 200 pen heeft. en 200 front armor...
De obj 704 zou ik graag hebben, maar nog een tree doorgaan zie ik niet echt zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Nadeel van de T95 is dat hij zo ontzettend langzaam is en zo breed. Hij mag dan wel plat zijn maar doodat hij erg breed is kan een arty de tank redelijk eenvoudig raken. De 704 na de nerf niet gespeeld maar in de beta was het een uber TD :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Als ik de T95 in mijn vizier heb met mijn arty (Obj. 261) dan is hij kapot :7.

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Weten jullie of er iets mis is met de Confederate medaille? Heb al een paar keer 6 verschillende tanks damaged (niet gekilled), maar geen medaille. Er werd helemaal geen medaille uitgereikt, dus er was ook niemand beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Voggels schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:49:
Weten jullie of er iets mis is met de Confederate medaille? Heb al een paar keer 6 verschillende tanks damaged (niet gekilled), maar geen medaille. Er werd helemaal geen medaille uitgereikt, dus er was ook niemand beter.
Ik heb er gisteren nog eentje gehaald dus hij lijkt gewoon te werken. Waren de 6 tanks die je gedamaged had naderhand wel gekilled door teamgenootjes ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Goed punt. Vrees dat ik daar niet naar heb gekeken. Zal er wel eentje hebben overleefd, iedere keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dat of een ander teamlid heeft er ook 6 of meer gedamaged en heeft meer damage gedaan, dan krijgt hij de medaille. Er is maar één confederate per ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Zo, net ff de T-34 (russiche medium) geunlocked. Gelijk maar ff de ZiS-4 op gezet.

Wat een fijne tank zeg, die gun is net een machinegeweer én precies en ook nog eens redelijk goeie dmg. Als ik zo naar de andere tanks in de tree kijk staat er nog veel moois te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ja Joindry, maar niemand had die medaille. Had er al naar gekeken.

Vond het zo vreemd, maar wat redwing zij, diegene die je damaged moet wel gekilled worden. Vrees dat ik die voorwaarde was vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Joindry schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:54:
[...]

Mijn favoriet is de obj 704. die is niet ubertraag, de t95 wel. je bent eerder een rijdende trein in dat ding. Je moet eerst sporen leggen voor je kan verdergaan :)
Het probleem met de russische TD's is dat je wel een pen probleem hebt. Je TD's hebben een hoge Rof, maar ziten wel ange tijd vast op 175 pen. de SU152 heeft 175 pen terwijl de tiger P op tier 7 al 200 pen heeft. en 200 front armor...
De obj 704 zou ik graag hebben, maar nog een tree doorgaan zie ik niet echt zitten :(
De Jagdtiger heeft wel als voordeel dat die hull-down erg sterk is, omdat hij 250mm armor op zijn mantlet heeft zitten. Daarnaast heeft hij de hoogste penetration waarde in het spel als je gold ammo gebruikt.
Het gaat nog even duren voor ik een JT heb, maar ik kan me nu al verheugen op de 6rpm fire rate en 0.29 accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:44:
[...]

De Jagdtiger heeft wel als voordeel dat die hull-down erg sterk is, omdat hij 250mm armor op zijn mantlet heeft zitten. Daarnaast heeft hij de hoogste penetration waarde in het spel als je gold ammo gebruikt.
Het gaat nog even duren voor ik een JT heb, maar ik kan me nu al verheugen op de 6rpm fire rate en 0.29 accuracy.
Gold ammo gebruik je toch enkel in CW? en daar gebruiken ze dan weer geen TD... En hull down heel sterk watnu? dat ding is uberporeus. De mantlet zelf mss wel maar het platte stuk er bovenop is troep. Ook het chassis is die van de KT. Wat niet slecht is voor een T8, maar voor T9. Al wat ik zeg is: in mijn ferdi zie ik de JT altijd eerder dan hij mij en ik bounce er zelden op. De crazyars alfa die hij heeft is zijn grootste pluspunt, maar weegt gewoon niet op tegen zijn nadelen, niet in de praktijk van wot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
nog 3.6k XP voor 203MM gun voor S-51, denk dat ik vanavond dat even ga halen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
@Joindry: eerlijk gezegd speel ik de Ferdi ook niet op de JT te unlocken (al ga ik dat wel doen natuurlijk), maar meer om de Stug E-100 te krijgen straks. Daar ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Hmm, ik ga wel voor de jagdtiger denk ik. Afgezien van dat hij misschien wat makkelijker te penetreren is vind ik wel dat hij veel mobieler is als bijvoorbeeld zijn USA tegenhanger. Maar ik ga met name voor germany vanwege de stug E100 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:38:
[...]

Wat ik begrijp uit de post van Overlord van 10 oktober (en de reacties daarop) gebeurt de T34-->M103 nog dit jaar en de T30-->M110 na de introductie van de tweede Amerikaanse TD lijn (volgend jaar)

http://overlord-wot.blogs...10/new-tanks-in-2011.html
En wat ik begrijp is dat de T34-->M103 pas met update 7.1 komt

Bron: http://overlord-wot.blogspot.com/2011_11_06_archive.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Yammie74 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:52:
[...]

Niet pas. Dat het niet 7.0 zou worden was al ff bekend.

Ik heb al 8.6 miljoen aan credits klaar staan om hem te kopen (heb de T30 al wel :P). Nu nog 4k op de pz4 en dan heb ook een garageslot om de T34 te stallen :P

[ Voor 20% gewijzigd door wontcachme op 08-11-2011 18:55 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
wontcachme schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:54:
[...]

Niet pas. Dat het niet 7.0 zou worden was al ff bekend.

Ik heb al 8.6 miljoen aan credits klaar staan om hem te kopen (heb de T30 al wel :P). Nu nog 4k op de pz4 en dan heb ook een garageslot om de T34 te stallen :P
Dat ik het ff begrijp...

T32-->T34-->T30

Jij hebt dus een T30 in je garage staan en hebt de T34 eerder al gehad maar verkocht (en die koop je weer terug).

En dan nu de hamvraag. Die T34 'verdwijnt' pas met update 7.1, en dat gebeurt in ... december? Of volgen de updates 7.0 en 7.1 heel snel op elkaar in november?

[ Voor 7% gewijzigd door Yammie74 op 08-11-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Yammie74 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 18:52:
[...]

7.0 zou november worden, daarna 7.1 in december waarin de T34 zit, daarna in Q1 2012 wordt de russische heavy tree + T30 aangepast.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

T34 nooit gespeelt :P. Overgeslagen met wat Gold en vrije XP. Leek me een vreselijke tank en wilde die dus niet spelen.

7.1 zou eind december moeten komen, hoewel Overlord al heeft laten doorschemeren dat het wel eens Januari kan worden (die lui kunnen echt niet plannen)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
... (die lui kunnen echt niet plannen)
En daar die verwarring alom :+

Maar goed, zoals ik het nu begrijp kan ik beide tanks (T34/T30) op tijd bemachtigen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Yammie74 op 08-11-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wontcachme schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:15:
T34 nooit gespeelt :P. Overgeslagen met wat Gold en vrije XP. Leek me een vreselijke tank en wilde die dus niet spelen.
T34 is een schitterend tankje als je er maar de 120mm op zet. Met de 105 is ie inderdaad vreselijk ;)
7.1 zou eind december moeten komen, hoewel Overlord al heeft laten doorschemeren dat het wel eens Januari kan worden (die lui kunnen echt niet plannen)
Tja, dat krijg je toch met software. Zelfs bij WoW zie je hetzelfde gebeuren, alleen schuiven ze daar niet met de datum maar met de content er van.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voggels schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:49:
Weten jullie of er iets mis is met de Confederate medaille?
Victory!
Battle: Malinovka Sunday, November 06, 2011 7:04:15 PM
Vehicle: M41
Experience received: 1,374
Credits received: 58,278
Battle Achievements: Confederate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 19:29:
[...]

T34 is een schitterend tankje als je er maar de 120mm op zet. Met de 105 is ie inderdaad vreselijk ;)
De vraag is of dat 110K exp waard is. De helft naar T30.

Blij dat ik er na 200 potjes met 105 en accumulated FXP vanaf was naar T30.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 22:20:
[...]

De vraag is of dat 110K exp waard is. De helft naar T30.

Blij dat ik er na 200 potjes met 105 en accumulated FXP vanaf was naar T30.
Als je zo snel mogelijk naar de T30 wil kun je beter gewoon doorspelen. Als je lol met de tank wilt hebben is die gun het dubbel en dwars waard :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Who needs a confederate medal?
Victory!
Battle: Siegfried Line dinsdag 8 november 2011 22:36:42
Vehicle: IS
Experience received: 1.771
Credits received: 40.794
Battle Achievements: Top Gun, Boelter's Medal, Invader, Sniper
Op het einde: IS (ik), 3x Arty vs 2x VK3601H. Ik stond in de cap, 1e VK36 kwam op me af gereden met nog 98hp.. 0 dmg Critical hit :( Had iets kapot geschoten, want hij bewoog niet. Arty shoot em dood.
Andere VK kwam aangereden met 327 hitpoints nog. De cap stond toen op 98%. Toen de cap op 100% stond schoot ik em dood. 7e kill :)

Confederate werkt gelukkig ook nog bij mij
Victory!
Battle: Steppes dinsdag 8 november 2011 22:46:16
Vehicle: Type 59
Experience received: 1.378
Credits received: 83.508
Battle Achievements: Confederate, Sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
had gister ook een confederate met mn S-51 :)
heb nou eindelijk mijn 203MM gun!
werkt fijn, slow reload :(
is de rammer aan te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

de rammer is altijd aan te raden :)
ik zie niet in wat je anders op je arty zou leggen?

Gisteren ging ik goed van start, +1900Xp op mijn vier dailies, zonder premium. Maar vanaf derna de IS-3 grind en dat was dikke miserie. Op 2,5h nog 6k XP geraapt. Beetje zielig :( (deels eigen schuld, ik zou en moest een maus kill doen, wel het is niet gelukt) Heeft dat ding eigenlijk weakspot vooraan? De "nummerplaat" is ook de ene ding na de andere, dus das het ook niet. Bij de E-100 raak ik tenminste nog 75% van de keren door de bottom plate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de T92? Op het moment speel ik veel met m'n Tiger + 10,5cm en Jagdpanzer4 +10,5cm en verder wil ik niet gaan. Die gun is zo veel fun, jammer dat de hogere tanks die niet hebben.

En wat vinden jullie van een T32 + vent + binoc + optics? Daar wil ik graag naartoe. Dat lijkt mij een erg mooie support tank/config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
T92 was arty toch?
en een Tiger 1 met 10.5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:33:
Heeft iemand ervaring met de T92? Op het moment speel ik veel met m'n Tiger + 10,5cm en Jagdpanzer4 +10,5cm en verder wil ik niet gaan. Die gun is zo veel fun, jammer dat de hogere tanks die niet hebben.

En wat vinden jullie van een T32 + vent + binoc + optics? Daar wil ik graag naartoe. Dat lijkt mij een erg mooie support tank/config.
Mag ik vragen waarom je scouting equipement op een heavy wilt zetten? Dat is een taak voor de meds/ligths.
Ik heb op mijn T32 de vents, camo en een rammer. Het belangrijkste aan een heavy is zijn gun, daarna komt armour.

Met de T32 wil je sowieso een beetje defensief spelen, lekker in hull-down en de vijand naar je toe laten komen.
Zo heb ik gister een E75, IS-4, Panther II en een Lowe 5 minuten druk weten te houden. Stonden wel 2 TD's te helpen van een afstandje, maar de vijand schoot alleen maar op mij.

En je kan altijd een tank gewoon in je garage laten staan? Dan kan je de JP lekker houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel niet in clan of platoon verband. Dus bij die random battles is het altijd ieder voor zich, en schijt aan de "rol" die een tank moet hebben. Bijna iedereen speelt als een heavy tank :) Plus het feit dat de lights in de hogere tiers meestal al kapot zijn voordat de arty de eerste shell geladen heeft.
Met de T32 zie ik mezelf als de vuurtoren van het team lol. Ik trek de aandacht en maak de vijand zichtbaar voor m'n team, en laat de vijand zoals jij doet lekker dingen op m'n turret.

T92 is de laatste USA arty. Ik heb het ding nog maar 1 keer gezien in game, lijkt me dus wel een zeldzaamheid. Dat apparaat zou enorme splash damage moeten hebben zodat schuilen weinig zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TheJukeBox schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:00:
had gister ook een confederate met mn S-51 :)
heb nou eindelijk mijn 203MM gun!
werkt fijn, slow reload :(
is de rammer aan te raden ?
Ventilation als dat kan + rammer + GLD :)
Joindry schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:27:
Beetje zielig :( (deels eigen schuld, ik zou en moest een maus kill doen, wel het is niet gelukt) Heeft dat ding eigenlijk weakspot vooraan? De "nummerplaat" is ook de ene ding na de andere, dus das het ook niet. Bij de E-100 raak ik tenminste nog 75% van de keren door de bottom plate.
Probeer de rechterkant op zijn turret naast zijn gun (als je recht voor heb staat) en als je genoeg penetration hebt de linkerkant voor de gunner/ammorack :)
Zelf geen ervaring mee (uberhaupt weinig ervaring met arties) maar is een splash monster met dikke damage als je raakt :)
Moet Appel gelijk geven, gooi er Vent + Rammer + VS op dan haal je er het meeste uit.
Daarnaast is de T32 juist een van de weinige USA heavies waarmee je (behoudend) agressief kunt spelen.
Bounced best veel als je hem goed zet en snel genoeg om flank acties uit te voeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
psychoclown schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:04:
[...]

Ventilation als dat kan + rammer + GLD :)
Wat is GLD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gun Laying Drive dat versneld het richten, maar met een Vertical Stabilizer heb je al een 20% beter richt"circel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Quantor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:40:
Gun Laying Drive dat versneld het richten, maar met een Vertical Stabilizer heb je al een 20% beter richt"circel"
is het dan niet slim om GLD vert stab en rammer te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Volgens tests is de combi GLD en VS niet (of weinig) sneller dan alleen VS kun je beter de 3e slot gebruiken voor rammer of vents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
dus rammer vents en vert stab?
oke, weer 1.8mil weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
TheJukeBox schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:47:
[...]

Vents zorgen voor verder zien, sneller laden, sneller aimen, sneller rijden. Doordat het op meerdere dingen werkt kiezen veel toch voor die alhoewel de GLD erbij voor het aimen beter zou moeten zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
[...]

Nee, want een vertical stabilizer doet bijna hetzelfde als een GLD maar werkt ook als je rijd. En je wilt eigenlijk je ventilation niet missen.

Vents geeft je crew een bonus van 5%. Daardoor doe je alles ietsjes beter.
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:36:
Ik speel niet in clan of platoon verband. Dus bij die random battles is het altijd ieder voor zich, en schijt aan de "rol" die een tank moet hebben. Bijna iedereen speelt als een heavy tank :) Plus het feit dat de lights in de hogere tiers meestal al kapot zijn voordat de arty de eerste shell geladen heeft.
Met de T32 zie ik mezelf als de vuurtoren van het team lol. Ik trek de aandacht en maak de vijand zichtbaar voor m'n team, en laat de vijand zoals jij doet lekker dingen op m'n turret.
Een T32 is het open is een dode T32 (eigenlijk alle tanks). Een T32 in hull down is een gigantisch probleem voor de vijand.

Het is een goede support tank, en support tanks rijden niet voorop :P Je kan natuurlijk wel altijd voorop blijven staan om ervoor te zorgen dat je team zich veilig terug kan trekken.

De rede waarom ik je probeer te 'overtuigen' is omdat ik de T32 als een goede tank ervaar, mits deze in de juiste situatie zit. Dat is in de hull down positie. Of face-huggen.

Maar het is jouw speelstijl en jij moet het leuk vinden :P Ik probeer alleen maar duidelijk te maken hoe ik deze tank ervaar op het moment :)

Maar wie weet is een medium wel iets voor je? Van cover naar cover scheuren, rond een hoekje kijken, targets spotten voor de arty, terugtrekken en de shells zien inslaan vanuit cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Voor spelers die nu alleen spelen: als je samen met andere spelers in combinatie met teamspeak (of soortgelijk) zul je zien dat je veel meer kunt doen voor het team dan alleen. Je score en plezier in het spel zal daarmee sterk toenemen. Dus probeer het een keer. Er is een clan afgeleid van Gathering of Tweakers met een TS server, genaamd Gathering of Tanks, iedereen die het een keer wil proberen is welkom. Veel posters in dit topic zijn lid van deze clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
+20% Accuracy while moving or rotating the turret. Only available at the higher tiers.
An excellent piece of equipment for medium tanks and players that prefer offensive play. For tanks that can utilize a vertical stabilizer,

met vert stab heb je niet een 20% kleiner cirkeltje maar hij word 20% sneller op zijn kleinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
In game is rijdend de circel kleiner dan zonder VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ja, dus je word je cirkeltje word eerder kleiner maar IS niet 20% kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
al rijdend is deze 20% kleiner, zo beter gezegd? :)

Het sneller kleiner worden is met de Gun Laying Drive.

[ Voor 36% gewijzigd door Quantor op 09-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ja hoor ;) netjes :D Danke Bitte!

[ Voor 24% gewijzigd door TheJukeBox op 09-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Geen idee of Vent en VS voor de S-51 beschikbaar zijn vandaar dat ik GLD noemde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
moet nog zon 80k voor me E-75, duurt me veelste lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
De E 75 was bepaald geen grind voor mij :D mijn god wat een heerlijke tank is dat! maar kan wel snappen dat het te lang duurt zoiets :P heb het zelfde met mijn IS 3. Prima tank en ook nog leuk om te spelen, maar wil weer verder.

Weet trouwens iets over een update van de game engine? Volgens mij lukt het zelf met 580 SLI om enorme frame drops te hebben :P (hoop van niet trouwens). Als ze eindelijk eens komen voor ondersteuning van meerdere cores en stabiele fps dan ben ik helemaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
De S-51 heeft geen turret en kan dus ook geen VS gebruiken. Daarnaast is het een open tank en kan er ook geen Ventilation in.
Ik zou zeggen: rammer en GLD zijn een must en de 3e slot is naar eigen invulling te gebruiken. Ik had er een camo net op zitten geloof ik. Niet dat dit helpt trouwens: de camo value van een S-51 is 0.02 ofzo. Met een camo net wordt het dan 0.03.

Over de VS: ik begreep juist dat ze hadden getest (iemand op dit forum zelfs) en tot de conclusie waren gekomen dat met een VS je aimcircle echt 20% kleiner is en niet kleiner wordt. Volgens mij is de VS voor elke tank waar die op kan gewoon een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
BramSd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:39:
Over de VS: ik begreep juist dat ze hadden getest (iemand op dit forum zelfs) en tot de conclusie waren gekomen dat met een VS je aimcircle echt 20% kleiner is en niet kleiner wordt. Volgens mij is de VS voor elke tank waar die op kan gewoon een must.
Dat is toch precies wat hier iedere keer wordt gezegd ? Je gun wordt er echt niet plotseling accurater door, het inzoomen begint gewoon met een 20% kleinere circel dus ben je ook sneller op maximale aim.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Nee, maximaal ingezoomd is hetzelfde met of zonder VS. Dat klopt. Denk dat we het eens zijn.

• TheJukeBox
oosterhofjf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:09:
De E 75 was bepaald geen grind voor mij :D mijn god wat een heerlijke tank is dat! maar kan wel snappen dat het te lang duurt zoiets :P heb het zelfde met mijn IS 3. Prima tank en ook nog leuk om te spelen, maar wil weer verder.

Weet trouwens iets over een update van de game engine? Volgens mij lukt het zelf met 580 SLI om enorme frame drops te hebben :P (hoop van niet trouwens). Als ze eindelijk eens komen voor ondersteuning van meerdere cores en stabiele fps dan ben ik helemaal gelukkig.
ik bedoel dat ik nu zon 80k heb van mijn king tiger voor mijn E-75 ( die ik dus nog niet heb ;) )

• Joindry

Joindry

oosterhofjf schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:09:

Het is niet die GPU die het em doet, het is die old skool single cpu ondersteuning die het em doet. Multicore is echt wel en noodzaak aan het worden. Mijn 5850 draait maar op 65% als ik alles full ops zet (enkel Aa staat maar op 4X) op 1900*1200.

Joindry zit halfweg zijn IS-3 grind, ik kan echt niet wennen aan die IS-3. damage en pen zijn best ok. Maar dat lage profiel en het feit dat angle vaak contraproductief is kan ik niet aan wennen. Ook ghostshells zijn schering en inslag. Gisteren vanop 100m een vk3601 geraakt, ik hoor een belletje, op het einde van de game staat hij niet tussen mijn overzicht... en een spel later "mis" ik een vk4502A vanop 150m terwijl dat echt niet kon. Heel bizar.

[ Voor 20% gewijzigd door Joindry op 10-11-2011 10:05 ]

• redwing
Joindry schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:53:
[...]
Ook ghostshells zijn schering en inslag. Gisteren vanop 100m een vk3601 geraakt, ik hoor een belletje, op het einde van de game staat hij niet tussen mijn overzicht... en een spel later "mis" ik een vk4502A vanop 150m terwijl dat echt niet kon. Heel bizar.
Maar ligt dat aan de tank ? Gisteren zat ik in mijn KV-1S (credits nodig voor mijn IS3) en die kreeg het voor elkaar om 3 keer achter elkaar een Grille een belletje te laten geven zonder dat ie kapot ging. Daarna kwam ik een PZ III tegen welke ik eerst detrackte, daarna weer een paar keer liet rinkelen voordat ie uiteindelijk neer ging.

Het wordt gewoon eens tijd dat ze die ghost shells aanpakken. Of je raakt hem en dan heeft ie schade/modules kapot, of je raakt hem met de melding dat je niet door zijn armor heen komt of je mist hem gewoon. En niet zoals nu dat je een critical hit hebt (of zo'n belletje) welke 0 damage doet en ook geen modules beschadigd.

[removed]

• psychoclown
redwing schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:48:
[...]

Het wordt gewoon eens tijd dat ze die ghost shells aanpakken. Of je raakt hem met dan heeft ie schade/modules kapot, of je raakt hem met de melding dat je niet door zijn armor heen komt of je mist hem gewoon. En niet zoals nu dat je een critical hit hebt (of zo'n belletje) welke 0 damage doet en ook geen modules beschadigd.
Daar moeten ze inderdaad nog iets op verzinnen..

• Joindry

Joindry

Zijn op de E-100 die kleine oortjes en dat ene kegeltje bovenop ook weakspots? Gisteren deed ik heel hard mijn best deze te raken maar weinig succesvol eigenlijk :S

Waar ze ook iets aan moeten doen is met je ferdi een Pz III volop raken aan de zijkant al wat er gebeurd is een 0% damage detrack. Terwijl je die tank overal kan oneshotten, als je de tracks raakt, doe je niks.

• Appel
Joindry schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:15:
Zijn op de E-100 die kleine oortjes en dat ene kegeltje bovenop ook weakspots? Gisteren deed ik heel hard mijn best deze te raken maar weinig succesvol eigenlijk :S

Waar ze ook iets aan moeten doen is met je ferdi een Pz III volop raken aan de zijkant al wat er gebeurd is een 0% damage detrack. Terwijl je die tank overal kan oneshotten, als je de tracks raakt, doe je niks.
Ligt aan de engine. Een tank is opgebouwd uit meerdere 'modules' als je dus een enkele module (zoals een track) raakt dan gaat de track kapot en absorbeert de module de rest van de damage.

Om even Wargaming te citeren: "It is working as intended."

• psychoclown
Joindry schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:15:
De grote balk bovenop de turret is ook een weakspot. Dat kleine koepeltje doet het bij mij de ene keer wel en de andere keer niet :)

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:20:
[...]

De grote balk bovenop de turret is ook een weakspot. Dat kleine koepeltje doet het bij mij de ene keer wel en de andere keer niet :)
Over die heb ik het, die balk geeft aan het uiteinde oortjes. dus gewoon de balk eens proberen vanavond dan.

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
Wat heb ik nodig om een clan te joinen en moet ik een tier 10 tank hebben om mee te draaien met Clan Wars?

Mijn hoogste tank is tier 7 IS, maar mijn specialiteit is KV met 152mm. En de S-51 kan ik zo halen.

• Appel
Aarge schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:18:
Wat heb ik nodig om een clan te joinen en moet ik een tier 10 tank hebben om mee te draaien met Clan Wars?

Mijn hoogste tank is tier 7 IS, maar mijn specialiteit is KV met 152mm. En de S-51 kan ik zo halen.
Casual clans kan je gewoon joinen, wil je echt clan wars spelen dan heb je inderdaad een tier 10 tank of tier 8 arty nodig :)

Leuk zou een tier 9 medium zijn, die worden ook af en toe gebruikt, TD's zeeeeeer af en toe (T95 op Himmelsdorf) Maar met een tier 10 tank zit je altijd wel goed :)

• Aarge
Appel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:34:
[...]

Casual clans kan je gewoon joinen, wil je echt clan wars spelen dan heb je inderdaad een tier 10 tank of tier 8 arty nodig :)

Leuk zou een tier 9 medium zijn, die worden ook af en toe gebruikt, TD's zeeeeeer af en toe (T95 op Himmelsdorf) Maar met een tier 10 tank zit je altijd wel goed :)
En wat is de toegevoegde waarde van Casual Clans? Als ik zo kijk, dan is bij Clan Wars geen limiet met welke tier tanks je speel.

• Joindry

Joindry

Die zouden er nog aankomen. En je kan dan met je clan gewoon wat casual gaan gamen in groep. Voor de rest weinig toegevoegde waarde aan zo een clan.

• psychoclown
Aarge schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:36:
[...]

En wat is de toegevoegde waarde van Casual Clans? Als ik zo kijk, dan is bij Clan Wars geen limiet met welke tier tanks je speel.
Snel en makkelijk platoons vinden, TS3 erbij en het maakt de random battles tig keer leuker.
Wanneer je een tier 9+ hebt dan kun je altijd nog switchen naar een clan wars gerichte clan :)
Joindry schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:38:
Die zouden er nog aankomen. En je kan dan met je clan gewoon wat casual gaan gamen in groep. Voor de rest weinig toegevoegde waarde aan zo een clan.
Clan wars met limitaties gaat nog wel een hele poos duren gok ik zo. Companies met tier limitaties komen er zeer binnenkort aan maar is toch niet hetzelfde als clan wars spelen :)
Daarnaast voegt een clan zoveel toe als je er zelf gebruik van maakt, dat je niet in platoons wilt spelen of niet op TS komt kies je natuurlijk helemaal zelf voor.

• Aarge
psychoclown schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:45:
[...]

Snel en makkelijk platoons vinden, TS3 erbij en het maakt de random battles tig keer leuker.
Wanneer je een tier 9+ hebt dan kun je altijd nog switchen naar een clan wars gerichte clan :)

[...]

Clan wars met limitaties gaat nog wel een hele poos duren gok ik zo. Companies met tier limitaties komen er zeer binnenkort aan maar is toch niet hetzelfde als clan wars spelen :)
Daarnaast voegt een clan zoveel toe als je er zelf gebruik van maakt, dat je niet in platoons wilt spelen of niet op TS komt kies je natuurlijk helemaal zelf voor.
Ik heb TS. Ik vind random battle op dit moment nog wel redelijk leuk, maar er zit totaal geen samenwerking tussen de tankies (als ik het moet vergelijken met LoL (hopelijk kennen jullie het spel)). Dan word je vanaf begin al opgevoed om samen te werken om te winnen.

• Appel
Victory!
Battle: Lakeville Thursday, November 10, 2011 20:45:13
Vehicle: IS-7
Experience received: 2,726 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 49,698
Battle Achievements: Mouse Trap

Booyah! :D

Verwijderd

Joindry schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:53:
Ook ghostshells zijn schering en inslag. Gisteren vanop 100m een vk3601 geraakt, ik hoor een belletje, op het einde van de game staat hij niet tussen mijn overzicht...
Dat is geen 'Ghost' shell, maar een 'Rubber' shell.

Ghost shells zijn een fout in het algorithme, komen vrij weinig voor, bv recht achter een tank van de ander staan op 1 cm afstand. Dit gebeurt alleen in full zoom modus, draai je aan je wieltje terug raak je hem, meteen. Je ziet dan bv ook geen inslag achter de tank tegen bv een muur. De shell 'verdwijnt'. Dat is een 'ghost shell'. Ik heb het zelf nog maar 1 keer echt 100% voor meegemaakt. Ook dat de ander mee wilde werken. Dus we konden het testen.

Daar zit een calculatie bug in. Die komt voor zover ik weet alleen in full zoom mode voor.

Het critical hit, 0 damage verhaal is een andere. Op zich is daar niets mis mee: de 'Rubber shell'. Het zegt alleen dat de 'handler' eerst uitgaat van een hit, bv 'critical'.

Vervolgens wordt de volgende handler aangesproken: bv factor 'rnd(100) x getal X x critical x hoek, etc'. Als iets daar 0 is eindig je op 0. Een echte ghost shell is zeldzaam. Rubber shells komen non-stop voor. Op zich is er technisch niks mis mee. 'Er kwam 0 uit de handler na de hit met extra waarde 'critical''. Alleen de feedback naar de gebruiker toe is verkeerd.

Verder heb je veel 'klutter' in de ervaring mbt 'ghost shells': 'Ik weet 100% zeker dat ik hem raakte, vagina-WoT, doe iets aan de ghost shell, they suck !'.

Verder komt een 0 hit niet voor in je eindscore. Dus dat klopt mbt 'rubber' shells.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen met echte 'ghost shell' ervaringen.
Joindry
en een spel later "mis" ik een vk4502A vanop 150m terwijl dat echt niet kon. Heel bizar.
Dat kan een ghost shell zijn. Maar dat kan ook gewoon een mis zijn.

Verder is er nog iets, bv soms ingezoomt op lange afstand kun je een tank niet raken uitgezoomt wel. Daar zit ook net een iets andere calculatie in.

Verwijderd

Appel schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:59:
Victory!
Battle Achievements: Mouse Trap

Booyah! :D
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS !!!!!!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 21:11 ]

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:10:
[...]
Het critical hit, 0 damage verhaal is een andere. Op zich is daar niets mis mee: de 'Rubber shell'. Het zegt alleen dat de 'handler' eerst uitgaat van een hit, bv 'critical'.

Vervolgens wordt de volgende handler aangesproken: bv factor 'rnd(100) x getal X x critical x hoek, etc'. Als iets daar 0 is eindig je op 0. Een echte ghost shell is zeldzaam. Rubber shells komen non-stop voor. Op zich is er technisch niks mis mee. 'Er kwam 0 uit de handler na de hit met extra waarde 'critical''. Alleen de feedback naar de gebruiker toe is verkeerd.
Oftewel gewoon een bug waarbij er gezegd wordt dat je een critical hebt terwijl je een not pentrated their armor zou moeten krijgen. Verder gebeurt dit vaak op tanks die je gewoon moet neer knallen hoe je ze ook raakt. Wat ik dus b.v. al eerder zei over met een KV-1S topgun een PzIII in zijn zijkant raken en dan een critical 0 damage shot krijgt. Daar gaat gewoon iets mis in de berekening want die PzIII zou gewoon dood moeten zijn. Een goede kans dat daar precies hetzelfde mis gaat als bij een ghost shell.
Verder is er nog iets, bv soms ingezoomt op lange afstand kun je een tank niet raken uitgezoomt wel. Daar zit ook net een iets andere calculatie in.
Mijn ervaring is juist precies andersom :) Wat dat betreft is het volgens mij ook een kwestie van waar je precies op let.

[removed]

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:22

thijsco19

KTM 990 SMT

hoe werkt dat team speak?
ik heb het gedownload, maar wat moet ik dan doen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• psychoclown
thijsco19 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:29:
hoe werkt dat team speak?
ik heb het gedownload, maar wat moet ik dan doen?
Als je in de Gathering of Tanks clan zit moet je even op het forum kijken voor details :)

Verwijderd

redwing schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:57:
[...]

Mijn ervaring is juist precies andersom :) Wat dat betreft is het volgens mij ook een kwestie van waar je precies op let.
Algemeen bekende bug dat je in auto aim doelen kunt raken die je met zoom in niet kunt raken qua 'trajectory'.
Zit een calculatie fout in.

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:57:
[...]

Algemeen bekende bug dat je in auto aim doelen kunt raken die je met zoom in niet kunt raken qua 'trajectory'.
Zit een calculatie fout in.
Auto aim is weer iets anders dan waar hij het over heeft. Hij heeft het over in/uitgezoomd schieten. Ik heb dat een tijdje in de gaten gehouden en bij mij werkte het juist net andersom, uitgezoomd kan ik dan een tank niet raken en ingezoomd plotseling wel (zonder dat ik of mijn target bewogen hebben). Er zal dus best een foutje in kunnen zitten, alleen is mijn ervaring precies andersom (en ook op het forum ben ik dit al een paar keer tegen gekomen)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Gisteren flink last gehad van echte ghost shells. DWZ, shells die niet eens te zien zijn. Ik speel met rook verwijderd dus kan mijn shell mooi volgen na een schot. Soms komt er gewoon geen shell uit, geen inslag ook. Gebeurt idd veel op de IS-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Ghost shells...hmmmm bestaan ze wel of niet.
Heb er ook wel een bijdrage voor.

Tijdens een platoon met iemand die arty bij zich had raakte ik en wat anderen in gevecht met de enemy.
Op een 50m afstand zorgde ik voor ondersteuning en kreeg op een bepaald moment over TS te horen dat er een shell onderweg was.
Zag vervolgens de kogelbaan verschijnen en in de grond verdwijnen daarbij ontstond er geen ontploffing.

Wat betreft ghostshells op een IS-3, erg accuraat zijn de russische guns nou ook weer niet je kan vaak 2 tanks in je aimcircle kwijt dus een misser komt wat vaker voor.
Maak regelmatig mee dat ik met mijn IS-3/4 op de ene tank schiet en een ander raak die er dichtbij/naast/achter staat.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:46:
[...]

Auto aim is weer iets anders dan waar hij het over heeft.
Was ik ook schat. Lees het nou maar eens rustig door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 02:38:
[...]

Was ik ook schat. Lees het nou maar eens rustig door.
Ik lees wat je zegt, maar ik had altijd begrepen dat dat gezien werden als 2 aparte bugs. 1) met auto aim raak je soms een tank die je niet zou kunnen raken en 2) ingezoomd/uitgezoomd geeft ook verschil met wat je wel/niet kunt raken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
shockwae schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 02:12:
Ghost shells...hmmmm bestaan ze wel of niet.
Heb er ook wel een bijdrage voor.

Tijdens een platoon met iemand die arty bij zich had raakte ik en wat anderen in gevecht met de enemy.
Op een 50m afstand zorgde ik voor ondersteuning en kreeg op een bepaald moment over TS te horen dat er een shell onderweg was.
Zag vervolgens de kogelbaan verschijnen en in de grond verdwijnen daarbij ontstond er geen ontploffing.

Wat betreft ghostshells op een IS-3, erg accuraat zijn de russische guns nou ook weer niet je kan vaak 2 tanks in je aimcircle kwijt dus een misser komt wat vaker voor.
Maak regelmatig mee dat ik met mijn IS-3/4 op de ene tank schiet en een ander raak die er dichtbij/naast/achter staat.
Als mister arty en jij de tank niet kunnen zien en wel de arty tracer.
is het vaak een full hit. dan zie je de shell als het ware "verdwijnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:31:
[...]

Als je in de Gathering of Tanks clan zit moet je even op het forum kijken voor details :)
Hoe zit dat eigenlijk met de GoT clan? Moet je aan bepaalde requirements ofzo voldoen? Zit nu ook in een clan maar ze zijn niet echt actief daar. Wil wel graag met meerdere mensen spelen en misschien ook eens zo'n clanwar proberen. Ben wel vrij casual en speel nog niet zo lang, zit op t6 tanks nu.

Nog iets anders... Godsgruwelijk wat is die type 59 irritant 8)7 ! Misschien bak ik er gewoon helemaal niks van maar als ik die gasten al raak dan doe ik echt nauwelijks damage op ze. Ook zijn ze nog eens razend snel en doen ze dikke damage op me. Als ik er 1 op me af zie rijden dan is voor mij het potje eigenlijk al voorbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
GoT is op dit moment een Casual clan met ongeveer 150 leden, de clan wars activiteiten worden gedaan in Regeneation welke internationaal is gegaan.

De recruitement pool van degelijke Nederlandse spelers is nogal klein met de 10+ nederlandse clans die er in WoT rondhangen.

GoT, Double Dutch en Dutch Devils (?) zijn de 3 grootste atm denk ik.

Stuur me maar een DM als je meer wilt weten over de GoT clan in WoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:32:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk met de GoT clan? Moet je aan bepaalde requirements ofzo voldoen? Zit nu ook in een clan maar ze zijn niet echt actief daar. Wil wel graag met meerdere mensen spelen en misschien ook eens zo'n clanwar proberen. Ben wel vrij casual en speel nog niet zo lang, zit op t6 tanks nu.

Nog iets anders... Godsgruwelijk wat is die type 59 irritant 8)7 ! Misschien bak ik er gewoon helemaal niks van maar als ik die gasten al raak dan doe ik echt nauwelijks damage op ze. Ook zijn ze nog eens razend snel en doen ze dikke damage op me. Als ik er 1 op me af zie rijden dan is voor mij het potje eigenlijk al voorbij :+
Volgens mij moest je altijd voor GOT2 minimaal een tier 5 hebben. Sinds dat GOT een casual clan is geworden weet ik het niet meer :P

En die Type 59 vind ik wel een leuke (maar irritante) tegenstander. Het is een ammo-rack op wielen. Achterkant turret en tussen de tracks. Laatste met mijn T20 er nog eentje ge one-shot.

Een T59 in handen van een goede medium speler is een probleem, maar er zit ook een flink deel 'wallet warriors' tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:44:
GoT is op dit moment een Casual clan met ongeveer 150 leden, de clan wars activiteiten worden gedaan in Regeneation welke internationaal is gegaan.

De recruitement pool van degelijke Nederlandse spelers is nogal klein met de 10+ nederlandse clans die er in WoT rondhangen.

GoT, Double Dutch en Dutch Devils (?) zijn de 3 grootste atm denk ik.

Stuur me maar een DM als je meer wilt weten over de GoT clan in WoT
Ach er zijn er wel meer een andere is Bendebeukers ook te vinden in BF3, Lotro en eve online bijvoorbeeld. Hoewel bendebeukers is niet actief in clan wars momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Ik had het over de grootste 3 ;) maar er zijn er een stuk of 10 alles bij elkaar die compleet NL-talig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het eigelijk zo zijn dat ik met mijn jagdtiger een tiger2 van achteren besluip, oneshot en vervolgens door team 2 voor cheater wordt uitgemaakt omdat ik onzichtbaar zou zijn? heb er een nog niet zon oude crew opzitten en ook nog geen 100% camo op de voltallige bemanning (gemiddeld 80%) dus hoe dat nou weer kan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:40:
Hoe kan het eigelijk zo zijn dat ik met mijn jagdtiger een tiger2 van achteren besluip, oneshot en vervolgens door team 2 voor cheater wordt uitgemaakt omdat ik onzichtbaar zou zijn? heb er een nog niet zon oude crew opzitten en ook nog geen 100% camo op de voltallige bemanning (gemiddeld 80%) dus hoe dat nou weer kan :S
Had ik laatst ook. Ik stond een kant op de te kijken in mijn pz4 en opeens terwijl er geen bosjes tussen zaten stond er een t59 op 75 meter recht voor mij. Dat was snel over...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:40:
100% crew met 75+ bemanning op camo geeft in sommige tanks al leuke effecten, vooral bij TDs. Ik heb zelf ook al vaak gemerkt dat je soms gewoon echt niet gezien wordt zelfs op een open veld. Ik heb alleen de laatste tijd te weinig met TDs gespeeld waardoor ik vaak te snel schiet en weer zichtbaar ben.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Na de T-46 (leuke tank en kan nog best veel hits krijgen voor een light tank), nu met de T-28 aan het knallen. Bijna de KV unlocked, dus mijn vraag is welke kant ik op "moet" gaan na de KV ?
KV-3 of KV-1S, wat zijn de ervaringen hierzo ?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de extra slots zeg ik in eerste instantie KV 3 vanwege de splitsingen in q1 2012 met extra garage slots
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.