[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.862 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

ZenTex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:29:
OK. In het licht van m'n vorige 4 potjes trek ik m'n vorige post hierbij in.
Wat een stelletje mongolen. :(
Ken het. Net een potje die ik verloor met 15-5 op Malinovka en ik had de 5 kills. 11 van mijn team hebben zich laten killen door een M4A2E? die tegen een huisje ging staan bij onze basis. En mijn team ging één voor één het hoekje om of bleven vol in het open staan. En gezien wat ik spotte stonden er op hun basis 2 tanks te schieten naar onze 11 en hun 2 arty stonden daar te schieten. Uiteindelijk leefde zelfs die M4A2 nog.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Ach niet alleen de matchmaking is random ook wie je in je team krijgt....
Maak zelf ook vaak de non teamplayers mee die graag denken solo een match te kunnen beslissen vanaf de start.

Mooiste of eigenlijk meest trieste potjes zijn diegene waarbij de lemmingtrain 1 kant opgaat, je kan dan al zien dat je gaat verliezen.
Vaak ga ik de andere kant maar op om wat op te vangen, levert lekker veel punten op omdat je vaak alleen of hooguit met zijn 2en bent.
Dus spotkansen en targets zat.
Triets is vaak wel dat het soms lukt om vrij lang de boel tegen te houden en je ineens op de minimap ziet dat de lemmingtrain al is uitgeroeid en je base vanaf de andere zijde wordt overgenomen...

@ wontcachme
Aaah ja, "het ik durf niet mee te gaan omdat ik bang ben schade te krijgen en niet de kill kan pakken syndroom".
Lekker wachten totdat er 1 dood is dan ben ik aan de beurt om te kijken of ik de kill kan krijgen.....
Laatst op een map ook zoiets een t34-85 stond op 100% als laatste 3 nog levend, rest was Löwe en 1 artie.
Andere zijde 1TD en 1 Artie.
Meerdere mensen duidelijk maken dat hij de Löwe moest gaan ondersteunen en artie spotten zodat de pot gewonnen kon worden.
Wat doet hij???? lekker wachten totdat de löwe was afgeslacht en toen vond hij het tijd om te gaan rijden en wat te gaan doen..... 8)7
Uiteindelijk een draw...

[ Voor 32% gewijzigd door ShockWave op 01-11-2011 19:54 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Mja, dat vorige potje was wel heel sneu en had niets met een lemming train te maken.
Ik speelde m'n hummel voor de afwisseling. Fishermans bay, probeerde de rechterflan te supporten waar de meeste vijandelijke tanks waren, teveel voor onze defense. Flank brak. Ik had al gepingd dus men wist er vanaf, ons team had juist veel staan op de tegenovergestelde flank.
De ene zegt "cap fast"
een ander zegt "maybe go back and defend"?
Dus wat doe je: Je blijft allemaal stilstaan.

Het word erger. Ik ging terug en vond een mooi plekje om ongemerkt de cap te interrupten.
Er stond een medium, VK 3601 vlak bij de cap circle. En die verroerde ook geen vin. Meermaals pingen, scout "please", geen sjoege. Dus ik maar blind in de cap circle vuren hopende op een hit, maar helaas.
Is de cap circle op 90% gaak die eikel eindelijk rijden.

Gevolg: Een defeat in de eerste paar minuten van het potje waarbij we zelfs meer tanks over hadden dan hun.

Vanaf het moment dat de flank verloren was is er geen enkele tank geweest die ook maar een meter gereden heeft. (uh, behalve ik).

Dank denk ik bij mezelf "ben ik nou zo slim of jullie zo dom"! En ik ben zeker geen top-speler noch een genie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:17

rapture

Zelfs daar netwerken?

Slechte spelers en teams zie je van ver al aankomen.

Een dode lemmingtrein. Mijn Tiger of Ferdi blijft over met 1 à 2 tanks ernaast die de ene flank aan het tegenhouden of afslachten zijn. Dan word ik langs achteren genomen.

Ze snappen niet altijd dat je 2 flanken en de center moet bemannen. Zie je teveel vijanden, dan graaf je in voor de verdediging of je rolt achteruit. Kan je doorbreken, dan doe je dat. Tenzij als de vijand met heel veel door een andere flank wilt beuken. Dan kan je over center snipen of flanken. De arties geven steun waar het meest nodig is of waar je over minste tanks beschikt, want het wachten op reinforcements kan te lang duren.

Mijn Tiger kan in verdediging verrassend sterk zijn. Het penetreert IS-3's vrij goed, er kunnen 3 tier 7/8 heavies op mij afstormen en ik rol achteruit, stilstaan, opwachten, schieten, achteruit rollen met arty steun erbij. Op zo'n manier bijten platoons hun tanden stuk op een Tiger.
ZenTex schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:08:
Dank denk ik bij mezelf "ben ik nou zo slim of jullie zo dom"! En ik ben zeker geen top-speler noch een genie.
Ik ben ook maar een gewone speler, maar de domheid doet mij echt denken aan klanten dat ik op een helpdesk aan de lijn krijg. Waar ik moet uitleggen hoe een enter-toets eruit ziet, google.com was te moeilijk te verstaan dan maar naamvanprovider.be laten typen,... en de klant die tijdens het spellen vertelde dat er een G in het woord chocolade zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Pff, zat met mn KT op Halluf, onze IS4 ging door het midden omlaag achter een rots staan. Een T29 volgt z'n voorbeeld. Ik ga naar buitenom om daar maar een flankaanval af te slaan.. In m'n uppie.. Komt er aan: IS, Tiger, Type 59, VK300xx.., M6. Kon ik wel hebben, als ze peek-a-boo probeerden te spelen, maar helaas, alles kwam ineens.. Had nog 2 kills voordat ik dood ging. Van onze kant kwam er nog een Slugger en een andere KT aan om die flank dicht te gooien. IS4 en T29 stonden nog op dezelfde plek toen ik potje verliet.. Resulteerde in een loss :(

Dan maar verder met de dailies.. Bottom tier in KV, samen met client crash.. Geen schot gelost, 768xp (Is gelukkig al elite).
Dan verder:
Victory!
Battle: Ruinberg dinsdag 1 november 2011 23:46:04
Vehicle: KV-3
Experience received: 2.310 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 31.213
Redelijk simpel potje. Tier 7 was top. Ik rijd stadje in, Tiger gekilld, VK3601H gekilled en een arty afgeschoten.
Victory!
Battle: Ensk dinsdag 1 november 2011 23:51:31
Vehicle: IS
Experience received: 3.530 (doubled for the first victory each day)
Credits received: 48.373
Battle Achievements: Sniper
Tier 9 top tier, ik had 3 kills (2x Panther, 1x Tiger) en een VK4502A en VK3601H gedamaged. Samen met een IS4 de rechter flank gehouden, potje ook redelijk rechttoe rechtaan.

Nu nog dailies van: T-43 en Tiger II, dan nog 25k op de Panther II voor de E-50, en nog wat credits bijeen sprokkelen.

Heeft iemand een E-50? Wat is de beste volgorde van upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Het is ook niet altijd wat je denkt.
Vanmorgen een potje in mijn jagdpanther. Onze top tank was een patton tegenover een E-75 en nog een med t.o.v een heavy (weet ff niet meer welke). Vijand begon al grapjes te maken over matchmaking maar uiteindelijk toch mooi gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
x-cessive schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:46:
Het is ook niet altijd wat je denkt.
Vanmorgen een potje in mijn jagdpanther. Onze top tank was een patton tegenover een E-75 en nog een med t.o.v een heavy (weet ff niet meer welke). Vijand begon al grapjes te maken over matchmaking maar uiteindelijk toch mooi gewonnen!
Het grappige is dat meds meestal van heavies winnen ;) Mits het geen complete noobs zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Appel schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:52:
[...]

Het grappige is dat meds meestal van heavies winnen ;) Mits het geen complete noobs zijn :P
Hmm dat is niet mijn ervaring, als het meerdere mediums in een platoon zijn ja dan wel maar 1 tegen 1 toch meestal niet van wat ik heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Het is heel afhankelijk. Gelukkig zaten we op de map Prokorovka (oid) waar onze meds mooi de heuvel op konden. Hier kwamen ze een aantal heavy's tegen maar omdat die toch wat langzamer zijn konden onze arty die ook mooi meepakken. In een citymap zullen de heavy's waarschijnlijk winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Het probleem is echt dat de meeste meds ergens op een map een aparte oorlog gaan uitvoeren onderling. Tegen de tijd dat de heavy daar toekomen de mediums meestal al kaput zijn. Mochten de mediums nu wachten tot de heavy's zwaar aan het matsen zijn, brengen ze ongetwijfeld het overwicht. één tegen één in een open map, wint de heavy wss. maarja, hoeveel keer kom je dit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Joindry schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:15:
Het probleem is echt dat de meeste meds ergens op een map een aparte oorlog gaan uitvoeren onderling. Tegen de tijd dat de heavy daar toekomen de mediums meestal al kaput zijn. Mochten de mediums nu wachten tot de heavy's zwaar aan het matsen zijn, brengen ze ongetwijfeld het overwicht. één tegen één in een open map, wint de heavy wss. maarja, hoeveel keer kom je dit tegen.
sluit ik me helemaal bij aan.

ps: gelukt met coh ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Dit weekend buikgriepje gehad, niet echt veel zin gehad om buiten te komen. Dus neen niet echt opgelost.

Zelfs mijn dailys niet gedaan gisteren. Vandaag wel op het werk (onmisbaar enzo :P) maar in welke staat kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Heb de laatste tijd inderdaad erg veel moeite met meds. Ik heb moeite ze te penetraten, doe veel 0dmg crits op één of andere manier en ondertussen vuren ze met hoge RoF terug, als ze de ruimte hebben circlen ze je lekker waardoor je je nog minder kunt raken.

Ik vindt dat mediums nasty moeten zijn, maar dat ze zelfs in een 1 vs 1 slugfest met een tier 8-9 heavy vaak weten te winnen vindt ik dan wel weer vreemd. (ik heb het zelfs vaker gezien dat E-75's opgevroten worden door die dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20
pfff eindelijk mijn dubbel gehaald met mijn jagdpanther ... heb ik 6 potjes voor nodig gehad :/ Elke keer van die mega falende teams. laatste potje was ook een faal team maar dankzij 5 kills en 6 damaged tanks is het toch gelukt XD ik blijf me verbazen hoe snel teams verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
ZenTex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:34:
Ik vindt dat mediums nasty moeten zijn, maar dat ze zelfs in een 1 vs 1 slugfest met een tier 8-9 heavy vaak weten te winnen vindt ik dan wel weer vreemd. (ik heb het zelfs vaker gezien dat E-75's opgevroten worden door die dingen)
Volgens mij is dat net waar mediums voor zijn, lonely tanks (dus ook heavy) neer kunnen schieten doordat ze sneller zijn. Aan de andere kant is het ook weer zo dat als er de heavy support heeft de med weer zo neer is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ik bedoel een 1 vs 1 slugfest waarbij beide tanks stilstaan en schoten uitwisselen.
Tier 9 mediums hebben een zeer sterke turret en evenveel HP als de tier 9 IS-4. Vooral de T-54 is nasty.
In een 1 vs 1 waarbij de T54 complete vrijheid heeft, en dus veilig kan circlen is de heavy ten dode opgeschreven. Ik mis een zwakte bij tier 9 mediums, zoals ze nu zijn zijn het gewoon heavies maar dan sneller en wendbaarder.
redwing schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:33:
[...]
Aan de andere kant is het ook weer zo dat als er de heavy support heeft de med weer zo neer is.
Geldt dat niet voor alle tanks?

[ Voor 23% gewijzigd door ZenTex op 02-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:45:
Ik bedoel een 1 vs 1 slugfest waarbij beide tanks stilstaan en schoten uitwisselen.
Als je dan met je gelijke tier heavy verliest doe je toch iets fout. Ik verlies iig dan alleen als ik heel veel pech heb of de medium vrij kan rond rijden (en dan nog vaak is een detrack genoeg om hem ff stil te houden). Sowieso is de medium stom als hij het daar op aan laat komen, meestal moet ie toch wel ergens kunnen flanken door zijn snelheid te gebruiken.
Tier 9 mediums hebben een zeer sterke turret en evenveel HP als de tier 9 IS-4. Vooral de T-54 is nasty.
In een 1 vs 1 waarbij de T54 complete vrijheid heeft, en dus veilig kan circlen is de heavy ten dode opgeschreven. Ik mis een zwakte bij tier 9 mediums, zoals ze nu zijn zijn het gewoon heavies maar dan sneller en wendbaarder.
Als ik in mijn T34 tegenover een T54 staat moet het toch raar lopen dat hij gaat winnen. Die tier9 meds zijn echt niet zo heel moeilijk neer te halen. Ze zijn wel sterk, maar zeker niet zo sterk als een heavy.
[...]
Geldt dat niet voor alle tanks?
Met een heavy houd je het dan toch echt een heel stuk langer uit dan een med. Voor de rest klopt het natuurlijk wel dat dit voor elke tank geldt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Een heavy kan gemakkelijk verliezen tegen een snelle tegenstander. Heavies hebben support nodig alles ze aangevallen worden door lights of mediums. Krijgen ze geen support dan kunnen de meeste turrets van heavies niet snel genoeg draaien.

Met mijn T 50 en T 50-2 is het zo leuk om alles te omcirkelen :) Alleen de IS 4 is lastig vanwege de goede bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ZenTex schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:45:
Tier 9 mediums hebben een zeer sterke turret
Das een grap hoop ik. De Patton heeft amper hull armor en 20mm meer turret armor. En dan nog lang niet zoveel als waar de amerikaanse turrets om bekend staan.

Momenteel vraag ik me de nut van de Patton wel af. De E50 heeft betere gun, armor, shellsnelheid, topsnelheid en uithoudingsvermogen. De T54 heeft meer topsnelheid, armor, shellsnelheid, acceleratie en bewegelijkheid. De Patton kan op de plek draaien maar daar heb je niet veel aan, de armor is crap, bouncen doet hij zelden, de shellsnelheid is gigantisch slecht, de shell dwarrelt op grote afstand, acceleratie is niet geweldig en topsnelheid is laag. Momenteel is de verdeling zo naar mijn mening: E50 > T54 > Patton

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb er zelf geen speelervaring mee, maar de volgorde waarvan ik schrik heb als ze op me aankomen is niet dezelfde. die is T54>E50=Patton
Ik heb gewoon schrik als die T54 op je afkomt omdat je gewoon weet dat er wel een shell zal bouncen. De E-50 is snel, maar incasseert wel graag :) De patton is volgens mij vinniger dan de E-50 (correct me when wrong) en moeilijker om op te leaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

T54 is easy peasy. 90% van de T54 spelers denkt dat het een tank in godmode is en speelt ook zo. Maar in mijn Patton eet ik T54 voor ontbijt. De E50 is zeker van voren tot nu toe meer bouncie dan een T54. Ik snap eerlijk gezegt ook niet waarom die een betere gun heeft dan de Patton (meer penetration, preciezer, hoge shellsnelheid). Patton vs Patton zijn altijd leuke gevechten omdat ik weet dat 95% van de Patton drivers erg goed is.Dat krijg je met een crappy tank. Drivers moeten dan bovengemiddelde skills hebben om er wat van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met een T54 of E50, maar ik kan redelijk goed tijdens het rijden met de Patton raak schieten, vooral met de stabilizer. Zelfs op langere afstand komen shells onverwacht (in het begin) aan (bounce of niet).

[ Voor 3% gewijzigd door Quantor op 02-11-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Voggels schreef op woensdag 02 november 2011 @ 00:04:
Pff, zat met mn KT op Halluf, onze IS4 ging door het midden omlaag achter een rots staan. Een T29 volgt z'n voorbeeld. Ik ga naar buitenom om daar maar een flankaanval af te slaan.. In m'n uppie.. Komt er aan: IS, Tiger, Type 59, VK300xx.., M6. Kon ik wel hebben, als ze peek-a-boo probeerden te spelen, maar helaas, alles kwam ineens.. Had nog 2 kills voordat ik dood ging. Van onze kant kwam er nog een Slugger en een andere KT aan om die flank dicht te gooien. IS4 en T29 stonden nog op dezelfde plek toen ik potje verliet.. Resulteerde in een loss :(
Heel herkenbaar, gister ook gezien op mijn kersverse T32. Was op lakeville en ik ging samen met MRCL (T32) de stad in en Dober (Pershing, de valley). Vol aal het vechten in de stad, heb van tier 7 tot tier 10 helemaal kapot geschoten. IS-7 had ik bijna in mijn eentje maar arty was volgens mij niet op letten. Bleek achteraf ook dat onze E100 nog niet van de basis was weggeweest.. toen die ging rijden werd hij gespot en kopte een arty shell, deed vervolgens meteen /quit. Met een Tier 10 die enigszins had meegeholpen hadden we makkelijk gewonnen. Resultaat was Sniper en 935 exp met een loss..
Heeft iemand een E-50? Wat is de beste volgorde van upgraden?
Eerst de tracks, vervolgens de turret en asap de 10.5cm. Wanneer je dat hebt (en het liefst ook de top motor) is het genieten geblazen! :)
Ashrah schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:58:
[...]

Hmm dat is niet mijn ervaring, als het meerdere mediums in een platoon zijn ja dan wel maar 1 tegen 1 toch meestal niet van wat ik heb gezien.
Eens, vaak weten ze niet hoe ze zo'n ding moeten besturen en zijn ze binnen no-time dood..
oosterhofjf schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:09:
pfff eindelijk mijn dubbel gehaald met mijn jagdpanther ... heb ik 6 potjes voor nodig gehad :/ Elke keer van die mega falende teams. laatste potje was ook een faal team maar dankzij 5 kills en 6 damaged tanks is het toch gelukt XD ik blijf me verbazen hoe snel teams verdwijnen.
Ging gister toch wat beter dus he? ;)
Joindry schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:37:
Ik heb er zelf geen speelervaring mee, maar de volgorde waarvan ik schrik heb als ze op me aankomen is niet dezelfde. die is T54>E50=Patton
Ik heb gewoon schrik als die T54 op je afkomt omdat je gewoon weet dat er wel een shell zal bouncen. De E-50 is snel, maar incasseert wel graag :) De patton is volgens mij vinniger dan de E-50 (correct me when wrong) en moeilijker om op te leaden.
De E50 bounced mijn inziens meer dan de T54 maar ook zeker ten opzichte van de Patton. Daarnaast heeft de Patton wel een flinke punch maar die heeft de E50 ook (de T54 juist weer niet). Tevens accelereert de E50 niet zo snel als de T54 maar de top snelheid is een stuk hoger, kom er een E50 met volle vaart op je afstormen zorg dan dat hij je punt van je track raakt want anders ben je dubbel de sjaak.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Whaaaa vanochtend potje met mijn KingTiger met de 10.5 cm KwK 45 L/52 op Mines.
Rijdt over het eiland richting bovenzijde map zie in de verte een KV (80%) staan met de 152mm loop op mij gericht, schiet hem vol van voren op zijn gun met 1 schot kaputt....
Rijdt ik door en spot een M7 Priest 1 schot AP in zijn flank.....80% weg....blijf hem volgen reload....schot AP...hoor belletje maar geen damage???...reload...schot HE...belletje, weer geen damage ook geen critical reload schot HE wtf weer geen damage maar wel het belletje dat je hem raakt........ 8)7 .
Uiteindelijk kreeg arty hem te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
heb hier nog een code voor de game
ligt hier stof te happen speel de game niet

maar hij is van de PU

Laat de mensen je DM'en als ze hem willen ipv als hij weg is :)

stuur mijn even een DM als het gebruikt is en het doet dan kan ik het kaartje namelijk weg gooien
en meld het hier ook als je hem gebruikt heb
kon dit bij de vraag en aanbod doen maar lijk me niet echt nodig
anders sorry hier voor :P

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 02-11-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
psychoclown schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:06:
Eerst de tracks, vervolgens de turret en asap de 10.5cm. Wanneer je dat hebt (en het liefst ook de top motor) is het genieten geblazen! :)
Zat zelf te denken aan eerst de 88L100, om wat meer punch te hebben, dan de tracks, turret en 105. Of is de Tiger gun goed genoeg tegen andere T9 en T10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
NLMarcel194 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:33:
heb hier nog een code voor de game
ligt hier stof te happen speel de game niet

maar hij is van de PU

[mbr]Laat de mensen je DM'en als ze hem willen ipv als hij weg is :)[/]
Te laat, hij is al weg :D
stuur mijn even een DM als het gebruikt is en het doet dan kan ik het kaartje namelijk weg gooien
en meld het hier ook als je hem gebruikt heb
Ik heb je een DM gestuurd en hij is dus gebruikt :) Zeer handig aangezien ik nog net wat gold tekort kwam.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 18:25
redwing schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:39:
[...]

Te laat, hij is al weg :D

[...]

Ik heb je een DM gestuurd en hij is dus gebruikt :) Zeer handig aangezien ik nog net wat gold tekort kwam.
ik zag het gaat lekker snel :P lol

veel plezier er mee komt je goed uit zo te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
NLMarcel194 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:42:
[...]

ik zag het gaat lekker snel :P lol
Ik zat hier op mijn werk te wachten tijdens het bellen en was dus toevallig net even op GoT toen je poste :)
veel plezier er mee komt je goed uit zo te horen
Yup, hiermee kan ik mooi een premium tankje kopen waarvoor ik net een paar honderd gold tekort kwam :)

Hoe kan ik eigenlijk een reply geven op een DM ??
Al gevonden, omdat ik DM naar mij uit had staan kon ik ook geen reply naar iemand anders geven ????

[ Voor 17% gewijzigd door redwing op 02-11-2011 15:57 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Voggels schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:36:
[...]

Zat zelf te denken aan eerst de 88L100, om wat meer punch te hebben, dan de tracks, turret en 105. Of is de Tiger gun goed genoeg tegen andere T9 en T10 ?
Ik vond het niet waard om 43.5k uit te geven aan een gun die veel minder is dan de 10.5cm. Ja de gun is iets beter dan de KT gun maar mijn inziens is het de 40k niet waard. Kun je beter die 43.5k in je zak houden en meteen door naar de turret en 10.5cm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Aaargh, hoe een potje heavy's het kunnen verknallen tegen mediums is toch wel soms uitermate uitmuntend. Totale fubar balance, wij 3 x tier 9 heavy zij 3x tier 9medium. Zij tier 8heavy+tier 8mediums+1 obj704 wij tier 8 TD+tier7mediums.
Bij de start (op Erlenberg, kasteelstart) gaan alle heavy's rechtsonder met nog een TD. Alle mediums en ik in mijn uppie gaan linkboven. één verveelde mediums jaagd zichzelf direct de dood in door centraal te scouten, blijkt dat ze direct rushen langs linksboven met alle mediums en de obj.
De heavys gaan gewoon door de 9 lijn tuffen... richting artie, met hun 7...
Gelukkig had onze arty halverwege wat nog steun gegeven. Ik bleef staan aan het kasteel pleintje om op alles een keer schieten in de flank wanneer ze voorbij probeerden te stormen. Heel wat gedetracked en schade uitgedeeld. Plots beginnen hun heavys zelfs nog te cappen met 3tegelijk, 3 x IS-3. Intussen zat de Heavytrein ergens op F9. Toen pas begonnen onze aantallen serieus te minderen. De mediums kwamen uit cover te proberen een reset te doen, weinig effect... Ik dan maar drie keer reset gedaan, onze arty wisselde me af in de reset. Plots bleven enkel een panther 2 en ik over in def. (ook nog arty wel te verstaan) met samen nog goede 100 hp over :)
de panther vuurt het laatste schot af op de laatst cappende IS-3 ik zie plots dat de heavytrein eindelijk met zn allen aan het cappen zijn geslagen. All tanks destroyed. 3 medailles uitgereikt, defender, sniper en confederate, all for me :)
als detail, 0 kills :) 8 damaged 13/13 shots(waarvan één "could not penetrate" op de object 704, rottank)
Na zo een potje moet je gewoon gaan slapen, het kan enkel slechter worden erna.

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 02-11-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 17:29
wontcachme schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:50:
T54 is easy peasy. 90% van de T54 spelers denkt dat het een tank in godmode is en speelt ook zo. Maar in mijn Patton eet ik T54 voor ontbijt. De E50 is zeker van voren tot nu toe meer bouncie dan een T54. Ik snap eerlijk gezegt ook niet waarom die een betere gun heeft dan de Patton (meer penetration, preciezer, hoge shellsnelheid). Patton vs Patton zijn altijd leuke gevechten omdat ik weet dat 95% van de Patton drivers erg goed is.Dat krijg je met een crappy tank. Drivers moeten dan bovengemiddelde skills hebben om er wat van te maken.
Idd, heb mij in mijn T32 zo erg vermaakt als er weer eens een T54 op mij af kwam en hij er ineens achter kwam dat mijn tank toch nog wel verdomd snel kon draaien. Ik ben zelfs een keer eentje met mijn KV tegengekomen. Trollgun op hem gericht BOEM, wss veel modules en wat crew kapot want hij had ineens bijna dezelfde reload als ik met de 152mm >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Annihilism schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:31:
[...]

Idd, heb mij in mijn T32 zo erg vermaakt als er weer eens een T54 op mij af kwam en hij er ineens achter kwam dat mijn tank toch nog wel verdomd snel kon draaien. Ik ben zelfs een keer eentje met mijn KV tegengekomen. Trollgun op hem gericht BOEM, wss veel modules en wat crew kapot want hij had ineens bijna dezelfde reload als ik met de 152mm >:) .
de KV met de trollgun is ook gewoon geniaal om mee te spelen, elke keer als ik zo'n ding zie rijden ga ik gelijk cover zoeken ;)
heb trouwens bijna 201MM gun voor S51 ( nog 8 of 9K exp te gaan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
TheJukeBox schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:47:
[...]

de KV met de trollgun is ook gewoon geniaal om mee te spelen, elke keer als ik zo'n ding zie rijden ga ik gelijk cover zoeken ;)
heb trouwens bijna 201MM gun voor S51 ( nog 8 of 9K exp te gaan )
Ah nice :). Ik heb bijna de S51, nog 14k XP. Moet te doen zijn vanavond :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Annihilism schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:48:
[...]

Ah nice :). Ik heb bijna de S51, nog 14k XP. Moet te doen zijn vanavond :P.
nice :)
leuk ding om mee te spelen, je doet alleen niet zoveel damage met die 152MM, ongeveer net zoveel als de KV trollgun, wat weinig is in potje met T10's.
ik verwacht daarom ook veel van de 201mm :)

speel alleen niet zo heel veel meer, eigenlijk het meeste bij de lunch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarge
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11-2024
TheJukeBox schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:52:
[...]

nice :)
leuk ding om mee te spelen, je doet alleen niet zoveel damage met die 152MM, ongeveer net zoveel als de KV trollgun, wat weinig is in potje met T10's.
ik verwacht daarom ook veel van de 201mm :)

speel alleen niet zo heel veel meer, eigenlijk het meeste bij de lunch.
Ik heb de S-51 ge-unlocked. Moet alleen wachten op een events met korting op garage. Met welke percentage aan crew begon je te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Aarge schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:18:
[...]

Ik heb de S-51 ge-unlocked. Moet alleen wachten op een events met korting op garage. Met welke percentage aan crew begon je te spelen?
50%, gewoon standaard crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik zou op tier 6+ altijd met 75% crew beginnen, 100-120k credits heb je makkelijk in 5-10 potjes verdiend en het is het dubbel en dwars waard mijn inziens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Nog een tip voor de Arty spelers onder ons:
Zoals je met Ctrl+LMB een Attention spam kan doen, kun je met Ctrl+RMB direct kijken naar de plek op de map. Je SPG draait er dan heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Voggels schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:35:
Nog een tip voor de Arty spelers onder ons:
Zoals je met Ctrl+LMB een Attention spam kan doen, kun je met Ctrl+RMB direct kijken naar de plek op de map. Je SPG draait er dan heen.
Nice, die wist ik nog niet, moet je ctrl+RMB op de attention spot doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
-edit- plaatje doet het niet

Weer een typisch voorbeeld van een faalteam. Op de t 29 en M6 na 100% kills en de damaged tanks waren ook bijna weg. frustrerend!

[ Voor 87% gewijzigd door oosterhofjf op 03-11-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hierzo: Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4840/shot003tu.jpg

Is alleen een beetje te klein om goed te kunnen lezen, toevallig nog een grotere zodat ik die kan deeplinken voor je?

[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Nee, gewoon Ctrl+RMB, dan kijk je naar die plek.. Kwam er ook maar achter omdat ik misklikte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Iemand trouwens al een idee wat er precies in de europese retailversie gaat komen?
Zie hem wel al staan in de pricewatch: pricewatch unsorted: World of Tanks DVD-Rom

Lijkt niet echt duidelijk te zijn... :X
WoT forum link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Wat kun je met de retail ?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De forum link niet gelezen? Want daar wordt het ook ergens vermeld.
Je krijgt een aantal dagen premium, wat gold, premium tankje met bijbehorend garage slot en wat credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Voor zover ik het nu begrijp krijg je daar de Pz38H bij, weekje premium, en geen gold (deze zou je alleen krijgen bij een nieuwe account)...
Kun je dus net zo goed direct via gold kopen dan...

Wat ik me afvraag, wanneer komt die PzII ausf J uit? Zou ook een retail tankje zijn toch... :/

Edit: maar in dat forum linkje lijkt eea elkaar ook nog aardig tegen te spreken over het nu precies zit, dus echt veel kan ik je er ook niet over zeggen, anders zou ik er ook niet naar vragen natuurlijk. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door crizyz op 03-11-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Voggels schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:08:
Nee, gewoon Ctrl+RMB, dan kijk je naar die plek.. Kwam er ook maar achter omdat ik misklikte :P
CTRL + TAB is ook een combinatie waar ik tegenaan liep.

Niet zo interessant op zich, maar je kan de namen van de spelers laten 'verdwijnen' of de namen en de tank-icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Sinds mijn verhuizing op 20 augustus heb ik geen internet meer. Gisteravond kreeg ik echter het heugelijke nieuws dat ik weer online ben.
Ik vraag me af hoe diep de stoflaag op mijn tanks is als ik het spel weer start. Ik hoop vanavond toch een uurtje vrij te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
BramSd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:23:
Sinds mijn verhuizing op 20 augustus heb ik geen internet meer. Gisteravond kreeg ik echter het heugelijke nieuws dat ik weer online ben.
Ik vraag me af hoe diep de stoflaag op mijn tanks is als ik het spel weer start. Ik hoop vanavond toch een uurtje vrij te kunnen maken.
en, nog een uurtje gespeeld ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
Zo mijn S-51 is ook binnen, gelijk ff wat potjes op gedaan gisteravond.

Als arty krijg je pas echt door hoe belangrijk een team is en hoe belangrijk het is dat je scouts in leven blijven en niet gelijk suiciden in het begin.

Nog niet veel leuke potjes gehad omdat vrijwel in elk potje het team faalt de vijandelijk scout uit te schakelen, nu kun je daar als gw panther nog mee weg komen omdat je jezelf snel kunt verplaatsen, maar als S-51 zonder betere engine en tracks is dat dus een drama. Voordat je op snelheid bent heeft of de scout je doodgemaakt of je wordt gecounter arty'd.

Moet verder wel zeggen dat de S-51 mij op zich een hele goeie arty lijkt, de potjes die goed gingen deed ik ook echt veel damage. Nu alleen nog ff wat betere tracks en engine halen en dan wordt hij pas echt leuk :). Ben ook erg benieuwd naar de beter gun, schijnt dat ie erg veel splash damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ook zo prachtig. Gisteravond paar potjes gedaan op m'n PzIV en JagdPanzer, beide first wins of the day geen schot gelost :') Over het algemeen omdat er wat snellere tanks de weg vrij maken en het gros van de vijandelijk tanks aan de andere kant van de map staan. Beide eenvoudig gewonnen, 350 XP *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Annihilism schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:09:
Zo mijn S-51 is ook binnen, gelijk ff wat potjes op gedaan gisteravond.

Als arty krijg je pas echt door hoe belangrijk een team is en hoe belangrijk het is dat je scouts in leven blijven en niet gelijk suiciden in het begin.

Nog niet veel leuke potjes gehad omdat vrijwel in elk potje het team faalt de vijandelijk scout uit te schakelen, nu kun je daar als gw panther nog mee weg komen omdat je jezelf snel kunt verplaatsen, maar als S-51 zonder betere engine en tracks is dat dus een drama. Voordat je op snelheid bent heeft of de scout je doodgemaakt of je wordt gecounter arty'd.

Moet verder wel zeggen dat de S-51 mij op zich een hele goeie arty lijkt, de potjes die goed gingen deed ik ook echt veel damage. Nu alleen nog ff wat betere tracks en engine halen en dan wordt hij pas echt leuk :). Ben ook erg benieuwd naar de beter gun, schijnt dat ie erg veel splash damage doet.
klopt helemaal, het is inderdaad erg irietant dat de vijandelijke scouts niet doodgemaakt worden.
ik doe ook altijd aan het begin zeggen dat ze die scouts neer meoten halen omdat ik het anders niet red.
daarbij, in sommige mappen rijd ik eerst mee met de heavy's en dan pas rustig campen daarna.
Snappie88 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:13:
Ook zo prachtig. Gisteravond paar potjes gedaan op m'n PzIV en JagdPanzer, beide first wins of the day geen schot gelost :') Over het algemeen omdat er wat snellere tanks de weg vrij maken en het gros van de vijandelijk tanks aan de andere kant van de map staan. Beide eenvoudig gewonnen, 350 XP *O*
tjonge, wat doe jij met je PZIV ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BramSd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:23:
Yeuy! Bram is weer terug :)
Nog wat potjes kunnen spelen?
Snappie88 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:13:
Mja had ik gisteren ook... met mijn T29 op westfield ging ik door town en ik zag wel dat veel van onze meds al richting de base van de tegenstander aan het crossen waren maar het andere team had ook nog tier 8's. Ik de stad door en wtf? helemaal niemand.. Kijk ik rechts op het scherm, halve team van de tegenstander al dood en de drie die niet op hun base aan het campen waren waren zo om mij heen gecircled. Kon gelukkig nog een kill (stealen van wontcachme :P) maken maar dat was het enige schot dat ik gelost heb. Het team was al cappen dus terug om een hap te nemen van die tier 8's was ook geen optie. Het resultaat, een beschamende 730 exp dubbel.. :(

Daarentegen wel weer veel lekkere potjes gehad in mijn T32, inmiddels al over de 100k op weg naar de T34 in 91 potjes. Schiet op die manier erg lekker op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:38:
[...]

Daarentegen wel weer veel lekkere potjes gehad in mijn T32, inmiddels al over de 100k op weg naar de T34 in 91 potjes. Schiet op die manier erg lekker op! :)
:9~ Dat gaat geil snel.
Ik ben sinds begin deze week zonder premium aan het spelen, maar man wat gaat alles traag dan. Ik vind het hele spel een stuk minder aantrekkelijk. Ik ben er eigenlijk een beetje op uitgekeken en denk aan stoppen. Echter, ik ben dik maand geleden begonnen met de IS-4 grind vanop 0 en zit nu nog 100k (maw IS-3 full ops in garage met 65k XP) er vandaan. Ik zou mezelf een wussy vinden als ik nu stop. hetzelfde geld voor de STUG E-100. Ik doe al 2 maand enkel daileys met de full ops Ferdi en zit intussen op 110k. Nu stoppen is ook echt dom. Echter de fun die ik beleef is momenteel toch niet dezelfde.

Gisteren maar één potje gehad waar ik echt tevreden van was. Met mijn ferdi was ik de tankdestroyer destroyer. Een ferdi en twee T-95 gekilled. Who needs balanced MM when your good *O* (pics on request)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Joindry schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:54:
[...]

:9~ Dat gaat geil snel.
Ik ben sinds begin deze week zonder premium aan het spelen, maar man wat gaat alles traag dan. Ik vind het hele spel een stuk minder aantrekkelijk. Ik ben er eigenlijk een beetje op uitgekeken en denk aan stoppen. Echter, ik ben dik maand geleden begonnen met de IS-4 grind vanop 0 en zit nu nog 100k (maw IS-3 full ops in garage met 65k XP) er vandaan. Ik zou mezelf een wussy vinden als ik nu stop. hetzelfde geld voor de STUG E-100. Ik doe al 2 maand enkel daileys met de full ops Ferdi en zit intussen op 110k. Nu stoppen is ook echt dom. Echter de fun die ik beleef is momenteel toch niet dezelfde.

Gisteren maar één potje gehad waar ik echt tevreden van was. Met mijn ferdi was ik de tankdestroyer destroyer. Een ferdi en twee T-95 gekilled. Who needs balanced MM when your good *O* (pics on request)
Pics or it didn't happen! :D
waarom haal je geen nieuwe prem dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Omdat ik niet weet of de zin nog gaat terugkomen met een nieuwe premium en het nogal wiedes is om ergens geld aan te hangen wat je nu al niet meer met volle zin doet. En pics komen deze avond dan, staan op de huis pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:38
Joindry schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:54:
[...]

Ik ben sinds begin deze week zonder premium aan het spelen, maar man wat gaat alles traag dan. Ik vind het hele spel een stuk minder aantrekkelijk. Ik ben er eigenlijk een beetje op uitgekeken en denk aan stoppen.
Welcome to my non-prem world. Dat alles traag gaat is tot daar aan toe, maar de kosten na een battle kost me een vermogen! Enerzijds maakt het spelen wel spannender en zet je alles op alles om te winnen, omdat je weet dat elke damage en shell je veel creds kosten. Maar ik ga binnenkort maar weer op prem, want voor elke hoge tier battle, moet ik gemiddeld twee low tier battles doen om verloren creds weer in te halen. En dat langzame grinden is om te :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Annihilism schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:09:

Als ik tegenwoordig voor scout speel, liefst in platoon, dan blijf ik eerst op de base om de vijandelijke scouts op te vangen te hunten...daarna ga ik pas rijden.
Helaas doet niet iedereen dat, die zien vaak het voordeel van artie niet in denk ik dan.
Het komt soms wel eens voor dat ik gelijk in het begin ga rijden omdat ik ergens een spot wil bereiken om te scouten.
Maar eenmaal aangekomen blijf ik wel stilstaan om zelf niet gezien te worden.

Wat betreft de snelheid van de GW-Panther zonder beste engine en tracks ben je ook niet snel weg hoor....
Kom net van de Hummel en moet weer ff wennen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Yabada schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:15:
[...]

Welcome to my non-prem world. Dat alles traag gaat is tot daar aan toe, maar de kosten na een battle kost me een vermogen! Enerzijds maakt het spelen wel spannender en zet je alles op alles om te winnen, omdat je weet dat elke damage en shell je veel creds kosten. Maar ik ga binnenkort maar weer op prem, want voor elke hoge tier battle, moet ik gemiddeld twee low tier battles doen om verloren creds weer in te halen. En dat langzame grinden is om te :r .
yep ;) is ook echt minder...
ik speel ook niet heel veel wot meer, meer BF3 en forgotten hope 2.
en company of heroes op z'n tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Yabada schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:15:
[...]

Ik ken het, ben bezig voor de IS4 en onder de streep sta ik dik 750K in de min :|
Gelukkig WoT-gerelateerd en geldt dit niet voor mijn bankrekening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joindry schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:14:
Omdat ik niet weet of de zin nog gaat terugkomen met een nieuwe premium en het nogal wiedes is om ergens geld aan te hangen wat je nu al niet meer met volle zin doet. En pics komen deze avond dan, staan op de huis pc.
Speel je in platoons? Kan je verzekeren, platoons + TS en genoeg andere spelers is heel erg fun :)
Zelf rant ik vaak genoeg over publics maar toch vind ik het nog steeds erg leuk om te doen. Speel dan ook uitsluitend platoons en met TS3 erbij maakt het dat je met z'n 2en of 3en toch wel makkelijk een battle kunt beslissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Anders heb je mij gewoon even zwaar ingehaald -O-

Nice work ;) Van de week niet zo gek veel gespeeld, moet van het weekend de boel maar weer even goedmaken :D

Ik merk wel dat ik steeds langer en langer bezig ben om te dubbelen. Meestal heb ik er al 3 uur spelen opzitten voordat ik aan mijn grind tank (T32) toe kom :P

Ik heb nu om te dubbelen: T-54, IS-4, IS-7, Lowe, T29, T32 en nog 2 tier 2 light karretjes die ik meestal oversla :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabada
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:38
psychoclown schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:40:
[...]

Speel je in platoons? Kan je verzekeren, platoons + TS en genoeg andere spelers is heel erg fun :)
Zelf rant ik vaak genoeg over publics maar toch vind ik het nog steeds erg leuk om te doen. Speel dan ook uitsluitend platoons en met TS3 erbij maakt het dat je met z'n 2en of 3en toch wel makkelijk een battle kunt beslissen ;)
Nog niet in platoons gespeeld, ff later checken, want ik weet niet of mijn TS goed werkend heb. Moest me aanmelden op TS GOT channel en dan zou ik worden ingedeeld, maar ben maar gaan spelen en niet meer naar om gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:40:
[...]

Neen niet in platoons, heb het enkele keren geprobeerd (in het mumbletijdperk nog :) ) Ik vind het nogal traag gaan soms. Het moet vooruit gaan bij mij. Tank 1 dood, exit battle, tank 2 go.
en één keer meegedaan met clanbattle in GOT2. Dat vond ik wel nog leuk, hoewel we zwaaar afgetroefd werden :S. Jammergenoeg beschik ik niet over het rollend materieel om met GOT 1 mee te doen.

Gelukkig doe ik tegenwoordig maar 4 dailies meer (Ferdi, Lowe, IS-3 en vk4502 ausf A). Scheelt al een stuk in tijd voor je kan beginnen met het gewone grinden. Mn Tiger P, hummel en Pz III/IV staan voorgoed op stal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appel schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:56:
[...]

Anders heb je mij gewoon even zwaar ingehaald -O-

Nice work ;) Van de week niet zo gek veel gespeeld, moet van het weekend de boel maar weer even goedmaken :D
Gaat ook wel verdomd lekker met die USA heavies tot nu toe dus dan gaat het al snel hard bij mij ;)
Van het weekend heb ik nog wel wat tijd, moeten we maar weer even samen platoonen!
Ik heb nu om te dubbelen: T-54, IS-4, IS-7, Lowe, T29, T32 en nog 2 tier 2 light karretjes die ik meestal oversla :P
Op dit moment heb ik de E50, E75, 4502B, Maus, E100, T29, T32 en KT maar de KT laat ik de laatst tijd even liggen. Zeker nu ik weer tanks heb waarmee ik kan grinden kies ik wat sneller om me daar op te focussen. De tier 10's hebben op dit moment ook iets minder love, maar dat krijgen ze straks met de clan wars weer meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Zoals beloofd eerder vandaag, mijn TDD rondje.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FNWpBB8YHZ3YIBxQQN9RpWpj/medium.jpg

leuk detail, beide T-95 zaten in zelfde clan en speelden in team :)

[ Voor 15% gewijzigd door Joindry op 04-11-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Heerlijk.. breng je eerst 2 mins in de queue door, kom je daarna in een potje met 11 arty totaal.. Tegenstander heeft een T-50-2, wij geen t5 light.. T-50-2 doet een goede scout run (geen suicide), half het team gespot, helft van de arties.. bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
[...]

Yeuy! Bram is weer terug :)
Nog wat potjes kunnen spelen?

[...]
Gisteren wel even wat dubbels kunnen doen. Wel gemist zeg, de laatste tijd. Gelukkig zijn alle andere spelers niet op miraculeuze wijze beter geworden, dus ik kon aardig wat winnen.

Hopen dat ik vanaf nu weer wekelijks wat tijd kan vrijmaken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:34
K*t, verkeerde knopje

[ Voor 99% gewijzigd door User op 05-11-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Probeerde net een paar potjes te spelen, maar kom steeds in de super noob teams.. Premium tanks die ze wss net hebben gekocht, mensen die geen chats kunnen lezen.. Rampzalig..
Heb ook geen goede clanmates online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
fijn he die premium noobs :P zeker als ze top tier zijn ben je vaak de sjaak.

Laatst zag ik een t59 medium base campen. Ik zei er wat van en kreeg als reactie: F u noob im sniper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
meteen afschieten, ze zullen je team toch niet kunnen helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Voggels schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:09:
meteen afschieten, ze zullen je team toch niet kunnen helpen..
Ach, iig vangen ze wat vuur op mocht de vijand in de basis komen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:23:
[...]

Ach, iig vangen ze wat vuur op mocht de vijand in de basis komen :)
Vaak vangen dat soort noobs juist nooit vuur. Zo had ik gisteravond in een tier 9 battle op Prokhorovka in de bosjes kant alle tier 9's mee. Platoon van Ferdi en T34 samen met mij voorop omdat de 3 E75's (waarvan 2 in platoon) enkel durfden te snipen. In plaats van voorop te rijden en dingen te bouncen lieten ze ons geen keus dat wij wat shells gingen koppen.. Wel gewonnen maar het aantal exp was flink ondermaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Pfff, ik weet niet wat er mis is, maar sinds een paar weken heb ik alleen maar crashes met WoT. En niet dat hij ineens wot afsluit, maar gewoon dat de hele pc moet rebooten :( Drivers verandert, zelfde probleem.

Beetje raar dat hij het altijd heeft gedaan en nu ineens niet meer.. Me sad :(

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
FikkieHo schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:08:
Pfff, ik weet niet wat er mis is, maar sinds een paar weken heb ik alleen maar crashes met WoT. En niet dat hij ineens wot afsluit, maar gewoon dat de hele pc moet rebooten :( Drivers verandert, zelfde probleem.

Beetje raar dat hij het altijd heeft gedaan en nu ineens niet meer.. Me sad :(
Ik heb zoiets een paar dagen geleden gehad. Bij het starten van een battle bleef de balk op 5% hangen waarna alleen een complete reboot hielp. Ik heb net een nieuwe laptop en op deze heb ik er nog geen last van gehad. Aangezien ik niet meer op de andere speel weet ik niet of die het probleem nog wel steeds heeft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Download het spel eens opnieuw en herinstalleer het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Dat was net een leuk potje in mijn Marder II :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P1StDjdyf5QJTxDCDRDUl6qn/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KcHe9qx4M954FeuuEIdJwRjG/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YBSXo2k7Z8tAQZDmCOe6Evvn/full.jpg

Al vrij snel waren we nog maar met zijn vieren over, 8 enemy's. Hier heb ik er 7 van afgeschoten. Grappig om eens aan de andere kant te zitten, ik kan vijand zien, kan op hem schieten, hij ziet mij niet. O-)

Hoogste 'top gun' score stond op 7 kills in een ronde, nu dus 9. :9

Ok, het is misschien wel een beetje overkill om met een tier 3 TD met crew op 100% rond te rijden, maar ik vind het een leuk tankje voor af en toe tussendoor als ik geen heavy tank stress wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

De Marder II is een leuk TD'tje mijn hoogste single Experience per Battle: 2 074 heb ik behaald met deze TD.
Had er 100% Crew, Bino's en cammonet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Hebje in dat rondje enige special medals overgehouden? Maar 9 is wel vet, beetje weak om het te doen met een marder, maar non the less, 9 is nice. Met mijn hetzer is mijn record 7, ooit singlehanded (barreled?) een cap tegengehouden met de short 10.5. Iedereen 5 man cappen en ik doodleuk "snipen" met dat dik ding. Was hilarisch, denk dat ik cheater genoemd ben door de helft van de enemy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Had laatst ook een leuk potje op Redshire.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tJ9ulh3l2YaFVnhvUxELew7h/full.png
Mijn team begon in het noorden en al snel stond de hele heuvel vol. Eén voor één werden ze neergeschoten door de tegenstander en het duurde niet lang of het andere team stond rondom de hele heuvel. Ik leefde als enige nog op de heuvel en de VK in mijn team zat vanaf de start vast in een rots helemaal rechtsboven.

Ik kon het andere team gelukkig allemaal neerhalen zonder veel schade op te lopen, waarna er nog 3 tegenstanders over waren op de heuvel net onder de rivier.

Met nog zo'n 6 minuten over reed ik eerst naar mijn teamgenoot met als doel hem los te rijden. Helaas lukte dit niet en was ik genoodzaakt alleen de overige tegenstanders te besluipen.

Gelukkig waren deze niet heel slim en stonden ze zo opgesteld zodat ze elkaar niet konden ondersteunen. Hierdoor kon ik redelijk eenvoudig de overige tanks slopen :) Leverde onder andere een Wittmann's Medal op!

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/j64evt.png

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/velmq8.png

Een van mijn beste potjes tot nu toe :)

Ben nu bezig met de T20. Wat een heerlijke tank! Lekker snel, goede gun en een laag profiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Is dat met de machine gun erop?
Want euhm 58schoten :) nog nooit gedaan. de meeste van mijn tanks hebben ook maar 25-35 shells aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
De 76 mm Gun M1A2. Lage damage (max 115) maar hoge RoF (21.05(r/m)). Dus had heel wat shells nodig om tegenstanders neer te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
SOEFuture schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:04:
De 76 mm Gun M1A2. Lage damage (max 115) maar hoge RoF (21.05(r/m)). Dus had heel wat shells nodig om tegenstanders neer te halen...
hee, clangenoot :)
en inderdaad, de T20 is erg fijn, met de 90MM heerlijke tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Even een domme vraag die vast al tig keer is gesteld: bij de volgende patch, 0.7.0, wordt dan ook de USSR tree geüpdatet?

Ik vraag dat omdat ik begrijp dat de patch voor deze maand gepland is en ik mijn IS-4 nog moet terugkopen. Als ik langer de tijd heb, dan ga ik dat geld steken in een Ferdinand, maar als de IS-4 deze maand naar tier 10 gaat, dan moet ik hem eerst kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
BramSd schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:29:
Even een domme vraag die vast al tig keer is gesteld: bij de volgende patch, 0.7.0, wordt dan ook de USSR tree geüpdatet?

Ik vraag dat omdat ik begrijp dat de patch voor deze maand gepland is en ik mijn IS-4 nog moet terugkopen. Als ik langer de tijd heb, dan ga ik dat geld steken in een Ferdinand, maar als de IS-4 deze maand naar tier 10 gaat, dan moet ik hem eerst kopen.
de IS-4 word in Q1 2012 gedaan evenals de KV en KV-3.
de T30 word deze maand de T9 tank destroyer en dan komt er een nieuwe T10 US tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Thx, dan ga ik eerst voor de Ferdi. Leuke tank lijkt me dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Leuke tank is dat :)
wel sterk aan te raden cammo naar 100% te brengen, want van zodra je gespot bent ben je voor zowat iedereen enemy number 1. Arty zoekt je ervan tussen, Ook high levels viseren je vanwege je lage HP. en mediums ook vanwege je koepelgebrek. Leuke tank, heel aparte speelstijl vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Als ik een ferdi zie ga ik ook altijd door totdat een van ons tweeën kapot is. Die tank heeft een hogere damage output dan een Maus. Altijd prio 1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BramSd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:01:
Als ik een ferdi zie ga ik ook altijd door totdat een van ons tweeën kapot is. Die tank heeft een hogere damage output dan een Maus. Altijd prio 1 dus.
Idd zo reageren er veel, en ie heeft maar 1200HP. Dus meestal denken ze, die moet er eerst aan.
Daarom Cammo ftw met bij mij binocs voor het leukere snipewerk.

Bij mij begint het wel een beetje te jeuken naar het moment dat de Stug E-100 er eindelijk zal zijn. Hopelijk wordt dat wat en geen JT faal/kloon.

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 07-11-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
is de JT zo'n faal dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJukeBox schreef op maandag 07 november 2011 @ 14:31:
[...]

de IS-4 word in Q1 2012 gedaan evenals de KV en KV-3.
de T30 word deze maand de T9 tank destroyer en dan komt er een nieuwe T10 US tank.
Wat ik begrijp uit de post van Overlord van 10 oktober (en de reacties daarop) gebeurt de T34-->M103 nog dit jaar en de T30-->M110 na de introductie van de tweede Amerikaanse TD lijn (volgend jaar)

http://overlord-wot.blogs...10/new-tanks-in-2011.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:38:
[...]

Wat ik begrijp uit de post van Overlord van 10 oktober (en de reacties daarop) gebeurt de T34-->M103 nog dit jaar en de T30-->M110 na de introductie van de tweede Amerikaanse TD lijn (volgend jaar)

http://overlord-wot.blogs...10/new-tanks-in-2011.html
jep, je hebt gelijk, was even in de war met de T30 ;)
mijn excusus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Ik ben wel benieuwd naar de timing van één en ander. In de russische lijn hoef ik alleen nog de IS4, maar dat is nog maar 20K, dus dat gaat wel lukken :) De T34 moet ik nog 120K, dus dat kan nog wel spannend worden, als het volgende week is gaat het niet lukken, maar binnen drie weken red ik het misschien net :P En daarna kijken of ik de T30 nog kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
TheJukeBox schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:35:
[...]
en inderdaad, de T20 is erg fijn, met de 90MM heerlijke tank!
Heb 'm nog bijna-stock (M1A2 75mm van de Easy 8, en tracks) maar nu al is't een goede scoutkiller. Net zoals de E8, overigens. Verbazend hoe weinig snelle mediums snappen dat zij die rol hebben.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Het was vanochtend maandag klaagdag op mijn werk. Gelukkig kon ik tussendoor even naar huis en net genoeg tijd om een paar potjes WOT te spelen. Misschien herkennen sommige mensen dit wel. Even snel de dubbels halen! Niks is zo ideaal om al je potjes te winnen :P Anders kan dat zo frustrerend zijn!

Eerst potje was meteen raak :P

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/20huhwo.jpg

Daarna nog een leuk potje.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ajm3j7.jpg

Daarna terug naar het werk en was daarna helemaal vrolijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:22

thijsco19

KTM 990 SMT

hoe krijgt iedereen dat voor elkaar die hoge XP, ik krijg bijna nooit hoger dan 2000 xp, hoe ik ook speel :S.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:17

rapture

Zelfs daar netwerken?

thijsco19 schreef op maandag 07 november 2011 @ 21:59:
hoe krijgt iedereen dat voor elkaar die hoge XP, ik krijg bijna nooit hoger dan 2000 xp, hoe ik ook speel :S.
Veel damage tegen tanks van minstens 2 tiers hoger uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:22

thijsco19

KTM 990 SMT

dat probeer ik ook elke keer :P, ik denk dat ik gewoon nog een goede speelsteil moet 'ontwikkelen' :P

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.