Leuke dubbel met m'n King Tiger net.
Malinovka, startend in het zuiden, met de huisjes. Het begon al goed met een Pershing die over het veld naar ons toe racede. Ik was al onderweg naar de hill maar wist hem nog goed te raken. Toch wist hij te spotten voor een TD en heavy aan onze kant, dat begon al goed. Enfin, laat ze in het kamp hem maar lekker afmaken, ik verder richting hill. Komt aan de moeraskant een T14 aanzetten die ik met 1 schot naar 40% reduceer. Een andere tank maakt hem 0.5 seconden af.
Door al dat gedoe over het veld en in ons kamp gaat echter bijna niemand naar de hill behalve een IS en een TD+KV die echter in de bosjes achter het heuveltje dat uitkijkt over het dorp blijven zitten. De IS is ver vooruit.
Een vijandelijke medium is al op de hill beland, ik schiet hem op grote afstand door z'n turret, even later nog 1. Er blijken 5 mediums te staan en de IS racet er middenin. Ik zag hem al hangen, dit gaan we dik verliezen, vooral toen 1 van onze 2 arties crashde. Maar ach, ik doe m'n best. De IS word genadeloos afgemaakt maar ik geef ondersteuning weet rake klappen te verkopen. Toch rijd ik naar de top van de hill, baat het niet, schaad het niet. Na enkele rake schoten en 2 kills houdt de rest het voor gezien en rijdt weg. Huh?
an de andere kant van de hill aangekomen zijn ze allemaal dood door onze andere artie en snipers. Jammer, niet meer kills, aan de andere kant had ik niet verwacht dat ik het overleefd zou hebben, laat staan met 100%.

Verder geraced, een ferdi gespot en afgemaakt, hun GW panther idem. en toen was ik bij hun kamp en waren mn teammates over het veld gecrosst om mee te helpen.
Echt zo'n potje waarbij iedereen voor m'n loop opdook om door mij beschoten te worden.

(zonder al teveel moeite te doen me ook daadwerkelijk af te maken)
Leuke XP, 4 kills (alles 100%) en sniper + confederate. Zo wil ik ze vaker hebben.
Zo, net even 5 victories met de IS-3 gemaakt, 4 daarvan goed voor 6.3K XP.

(geen dubbels.)
De E-75 is zowat binnen, de IS-4 nog geen 10K.
[
Voor 3% gewijzigd door
ZenTex op 16-11-2011 06:55
]