Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.796 views

• thoragz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-11 05:08
Wil ik de GoT clan joinen na 2 maanden full time gespeeld te hebben (KV-3, KV, SU-100, SU-85, M4A3E8, groot gedeelte van de 127k exp voor S-51), kom ik erachter dat ik op de verkeerde server (US) sta geregistreerd.. ;w

Damn.. Dan maar eens een totaal andere kant van de tech tree exploren op een nieuwe EU account. :/ Zhe Germanz!

[Voor 6% gewijzigd door thoragz op 11-11-2011 15:51]

Zertaxka schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:53:
Na de T-46 (leuke tank en kan nog best veel hits krijgen voor een light tank), nu met de T-28 aan het knallen. Bijna de KV unlocked, dus mijn vraag is welke kant ik op "moet" gaan na de KV ?
KV-3 of KV-1S, wat zijn de ervaringen hierzo ?
KV-3 is een echte trage heavy met een leuke gun. De KV-1S is speelt veel meer als een medium, is veel sneller maar wel nog steeds met een leuke gun. Het voordeel van de KV-3 halen is daarnaast zoals al gezegd dat die in Q1 2012 wordt opgesplitst naar een tier 6+ 7 heavy welke je dan beide krijgt inclusief het extra garageslot.

[removed]

• TheJukeBox
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-11 11:59
en als 2e instantie ga voor de KV-1S, kun je later gemakkelijk naar mediums switchen :)

[Voor 3% gewijzigd door TheJukeBox op 11-11-2011 16:20]

• oosterhofjf
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:42
thoragz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:49:
Wil ik de GoT clan joinen na 2 maanden full time gespeeld te hebben (KV-3, KV, SU-100, SU-85, M4A3E8, groot gedeelte van de 127k exp voor S-51), kom ik erachter dat ik op de verkeerde server (US) sta geregistreerd.. ;w

Damn.. Dan maar eens een totaal andere kant van de tech tree exploren op een nieuwe EU account. :/ Zhe Germanz!
Een schrale troost:

Je hebt nu meer ervaring dus je stats zullen met je nieuwe account ook beter zijn (hoop ik :+ )

Daarnaast zijn lage tier tanks leuk om te spelen en je komt er relatief makkelijk doorheen. Het ziet eruit als een boel werk (zeker arty), maar als je richting de tier X komt is het een schijntje :)

-

Iets anders:

Vandaag had mijn ferdinand 2 min+ nodig om 1 track te repareren. Ik heb weliswaar geen repairskill (nog niet), maar vond het bizar lang duren. Heb de helft van het potje niet meegedaan voor mijn gevoel :P wel gewonnen.

-

Ook nog de complimenten aan Regeneration met het behalen van de finale in de eerste clanwars landing!

• rapture
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:23

rapture

Zelfs daar netwerken?

Appel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:50:
En die Type 59 vind ik wel een leuke (maar irritante) tegenstander. Het is een ammo-rack op wielen. Achterkant turret en tussen de tracks. Laatste met mijn T20 er nog eentje ge one-shot.
Ik verschoot van mijn Panthertje, de 7,5 cm L/100 blies eentje in 1 schot op.
Een T59 in handen van een goede medium speler is een probleem, maar er zit ook een flink deel 'wallet warriors' tussen.
Dat is met elke tank zo.

Een Panther of een Tiger die in verdediging achteruit rolt, veel dekking heeft, raak schiet (shoot-and-scoot), terug achteruit rolt, de vijand probeert al rijdend te schieten (veel mist),... is ook een probleem voor 3 vijanden van 1 tier hoger. Vooral als de arty support en andere vuursteun meewerkt.

EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 25-11 18:51

ShockWave

Lost it somewhere

quote: myself
Tijdens een platoon met iemand die arty bij zich had raakte ik en wat anderen in gevecht met de enemy.
Op een 50m afstand zorgde ik voor ondersteuning en kreeg op een bepaald moment over TS te horen dat er een shell onderweg was.
Zag vervolgens de kogelbaan verschijnen en in de grond verdwijnen daarbij ontstond er geen ontploffing.
TheJukeBox schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:21:

Als mister arty en jij de tank niet kunnen zien en wel de arty tracer.
is het vaak een full hit. dan zie je de shell als het ware "verdwijnen".
Zal het duidelijker omschrijven..stond er met mijn neus bovenop namelijk.
Na de opmerking "shell onderweg" verscheen de tracerbaan in beeld en verdween tussen mij en de enemy tank in de grond zonder ontploffing.
Ook geen damage gedaan op de andere tank door splash damage o.i.d.
Had full zicht op de tank die geraakt moest worden was ermee in gevecht namelijk.
En nee ik heb geen bestanden uit de wot map gehaald zodat ik geen last heb van framedrops door stof etc...

Star Citizen referralcode

• oosterhofjf
pff wat een frot ochtend.. Alleen mijn light tanks spelen geweldig. Met mijn IS 3 heb ik na 5 potjes 3 keer in de fik gestaan en 2 x ammorack... gepaard met veel lag en noob teams geen geweldige combo.

Ferdinand is niet anders. noobteams wordt hierbij naar een nieuw level getilt.. gewoon 1 keer gewonnen en 5 keer verloren met potjes waarbij de tegenstander maar 2 of 3 tanks verliest. Laatst potje had ik zoveel lag dat t ff ragequit was. dankzij de lag schoot ik alles mis. Zelfs wanneer de tanks groter zijn dan je mikcirkel heb ik geregeld gemist ... bah wat een bagger.

zo frustratie weg :)

• Appel
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-12 21:18
Draw
Battle: Cliff Saturday, November 12, 2011 11:53:10
Vehicle: T82
Experience received: 580
Credits received: 10,807
Battle Achievements: Master Tanker
Eindelijk, ik heb 'm! :D

En @oosterhfjf: Ik heb gister een 100% IS-3 ge one-shot in zijn ammorack. Was toch wel erg leuk om te doen :$

[Voor 6% gewijzigd door Appel op 12-11-2011 13:10]

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• thoragz
thoragz schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:49:

Vind het te zonde van de S-51, dus waarschijnlijk zal ik ook op de U.S. server doorspelen. Ook vind ik de lage tier gevechten heel belabberd spelen, waar iedereen altijd full rambo gaat (de nieuwe spelers die denken dat dit een first person shooter is).

Weet iemand een goede, volwassen en gezellige clan op de U.S. server zonder tier-restricties die is aan te raden? (Of eentje wil opstarten, de "Wrong Server Clan" _O- )

• Appel
thoragz schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:48:
[...]

Vind het te zonde van de S-51, dus waarschijnlijk zal ik ook op de U.S. server doorspelen. Ook vind ik de lage tier gevechten heel belabberd spelen, waar iedereen altijd full rambo gaat (de nieuwe spelers die denken dat dit een first person shooter is).

Weet iemand een goede, volwassen en gezellige clan op de U.S. server zonder tier-restricties die is aan te raden? (Of eentje wil opstarten, de "Wrong Server Clan" _O- )
Maak een support ticket aan met de vriendelijke vraag of ze je over willen plaatsen naar de EU server? Nooit geschoten is altijd mis! :P

Appel schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:09:
[...]

Maak een support ticket aan met de vriendelijke vraag of ze je over willen plaatsen naar de EU server? Nooit geschoten is altijd mis! :P
Nou ben ik ook altijd van dezelfde motto maar WG doet dat niet.. al zou ik het toch maar proberen :P

-edit-

Trouwens gisteren een lekker potje met de T32 op Ensk.
Nu heb ik bijna altijd wel lekkere potjes in de T32 maar dit was wel heel erg fijn. Ben wat tier 9's achtervolgt en heb ze helemaal aan gort geschoten, wat kleiner spul gepakt, paar defense puntjes opgepikt en zelfs wat tanks detected. Kwam er met enkel een Sniper vandaan maar de score mag er wezen en is meteen ook mijn nieuwe record met meeste exp in een potje.

[Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2011 21:57]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Voggels
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-02 22:49
Zertaxka schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:53:
Na de T-46 (leuke tank en kan nog best veel hits krijgen voor een light tank), nu met de T-28 aan het knallen. Bijna de KV unlocked, dus mijn vraag is welke kant ik op "moet" gaan na de KV ?
KV-3 of KV-1S, wat zijn de ervaringen hierzo ?
Vanuit de KV zou ik de KV-3 unlocken, om een paar redenen:
*Leuke tank, beter dan een KV (wel nog ietsje trager)
*Je krijgt in Q1 van 2012 een extra garage-slot, en de tank wordt van tier 6 naar 7 verplaatst

Als je het haalt, zou ik vanuit de KV-3 de IS unlocken. De IS kan je na de Q1 2012 update niet meer via de KV-3 unlocken, maar alleen via de KV-1S. Scheelt een extra grind.

• MSalters
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 30-11 13:45
KV-3 beter dan de KV? Echt niet. Hij is nauwelijks beter in absolute zin, en je speelt wel een tier hoger. Nu is de KV natuurlijk ook OP (met de turret upgrade), vandaar de nieuwe KV-2, maar wat de KV-3 dan op tier 7 te zoeken heeft? Geen idee. Ik zou zomaar 3 of 4 slots vrij kunnen hebben binnenkort.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

MSalters schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:53:
KV-3 beter dan de KV? Echt niet. Hij is nauwelijks beter in absolute zin, en je speelt wel een tier hoger. Nu is de KV natuurlijk ook OP (met de turret upgrade), vandaar de nieuwe KV-2, maar wat de KV-3 dan op tier 7 te zoeken heeft? Geen idee. Ik zou zomaar 3 of 4 slots vrij kunnen hebben binnenkort.
De KV3 is zonder problemen de beste tier6 die er rond rijdt. Voornaamste reden waarom hij beter dan de KV is is zijn armor, aan de andere kant zit ie wel een tier hoger. Als je ze vergelijkt zijn ze denk ik allebei ongeveer even goed in hun tier (maar wel allebei ook de beste in hun tier)

[removed]

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01-12 19:08

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mijn kv3 is mijn tank met het hoogste gemiddelde XP/battle. daarna de KV. Wat mij betreft zijn ze beiden OP. Je kan met beiden T7 makkelijk pijn doen. en alles wat je eigen tier is kan je vernederen.

• Annihilism
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 26-11 11:30
Joindry schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:01:
Mijn kv3 is mijn tank met het hoogste gemiddelde XP/battle. daarna de KV. Wat mij betreft zijn ze beiden OP. Je kan met beiden T7 makkelijk pijn doen. en alles wat je eigen tier is kan je vernederen.
Het zijn dan ook de meeste onderschatte tanks die er zijn, en mensen raken ook totaal in paniek als ze door 1 schot geraakt worden. Het eerste wat je moet doen als een KV geschoten heeft is direct op hem afrijden vanwege zijn idiote lange reload en draaisnelheid. De meesten doe juist totaal het overgestelde en gaan achter een huisje staan en late mij lekker reloaden met de 152 mm waardoor ze dus de klos zijn.

Ik vind de KV op zichzelfstaand niet OP, het is de traagste tank van zijn tier en met een beetje hersens is hij 1 op 1 makkelijk dood te krijgen. Zelfde geld voor de KV3. Als je 2 goeie spelers tegenover elkaar zet, 1 in een KV en 1 in eentje van dezelfde tier zou de KV altijd moeten verliezen. In groepsverband is hij wel OP, hoewel hij natuurlijk wel heel makkelijk kan worden uitgeschakeld en vaak ook het eerste doelwit is van de vijand.
Annihilism schreef op zondag 13 november 2011 @ 10:09:
[...]
Als je 2 goeie spelers tegenover elkaar zet, 1 in een KV en 1 in eentje van dezelfde tier zou de KV altijd moeten verliezen. In groepsverband is hij wel OP, hoewel hij natuurlijk wel heel makkelijk kan worden uitgeschakeld en vaak ook het eerste doelwit is van de vijand.
Je mag het een keer proberen hoor, ik heb er meestal de 107mm op zitten en de meeste tier 5 krijg ik wel neergehaald. Het zal me wat armor kosten maar van b.v. een Pz4 zou je het toch net moeten kunnen winnen.

[removed]

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10:21
Ach de meeste ""goeie"" spelers gooien de skin weakpoint pack er op.
Voor mij not done omdat ik de tanks graag zo realistisch mogelijk wil zien. Me like tanks enzo. :)

Wordt tijd dat ze die cheats aan banden gaan leggen! Hopelijk in 7.0

[Voor 17% gewijzigd door MaXeRs op 13-11-2011 11:28]

maxers1973 schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:24:
Ach de meeste ""goeie"" spelers gooien de skin weakpoint pack er op.
Voor mij not done omdat ik de tanks graag zo realistisch mogelijk wil zien. Me like tanks enzo. :)

Wordt tijd dat ze die cheats aan banden gaan leggen! Hopelijk in 7.0
Och, op zich zijn het geen cheats, ik heb ze wel een tijdje gebruikt maar het ziet er gewoon niet uit dus ik heb weer mijn normale skins. Ik weet zo ook wel ongeveer waar ik iemand moet raken al weet ik niet per tank waar de ammo/crew etc. allemaal zitten :)

[removed]

Anoniem: 155467

Het zijn ordinaire cheats. Je hebt die namelijk niet nodig. Je kan aan de hand van de kleur van je crosshair zien of je door de armor heen komt of niet. Groen = het lukt, Oranje = misschien, Rood = lukt niet. Daar is de bounce/ricochet factor nog niet in opgenomen.

Personal rant:
Wat is arty zijn in low-tier battles ontzettend ******* zeg. Ik haal de meeste xp en fun door als een failed-TD te spelen =)

• oosterhofjf
Heeft iemand nog tips voor een ferdinand speler? Ik kan alleen potjes overleven als er weinig tot geen arty is. Ben bijna bang om een schot te lossen aangezien ik dan prime target ben :/

Momenteel is mijn speelstijl om vanuit de 2e lijn te snipen en af en toe de frontlinie op te zoeken (in steden maps). Probleem is dat ik bij veel sniper spots een prooi ben voor arty. Daar had ik bij de vorige Duitse TD's geen last van

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met 240 potjes, 60 % victories en 80 % raakkans rijdt mijn Ferdi redelijk.

Als er teveel tier 9 en 10 op de map is, beter op 400 m (de mijne is onzichtbaar op deze afstand zonder struiken) zitten snipen en liefst achter een rots om de arties tegen te houden. Zorg dat de vijand in een "killing zone" rolt, waar je veel directe (TD) en indirecte (arty) vuursteun hebt. Ga niet voorbij een rots in de vijandelijke "killing zone" vechten. Het is de bedoeling dat de vijand door veel guns van jouw kant beschoten wordt ipv jij wordt door veel vijandelijke guns geschoten.

Als je de afstand niet kan bewaren, zorg dat anderen aggro trekt en jij geeft vuursteun. Dan deelt zelfs mijn Tiger met en zonder P goede damage op tier 9 en 10. De top tiers bedanken mij voor de vuursteun.

Als je top tier bent, dan heb je de beste gun/armor-combinatie (ISU heeft meer gun, maar minder armor en je kan niet op elke map zijn onzichtbaarheid inzetten.) om de meeste tegenstanders lastig te vallen en je kan alles behalve de tier 9 guns bouncen. Als de vijand niet goed bezig is, dan stond ik frontaal een andere Ferdi te penetreren en ik bounce zijn schoten. Dan nog 2 Tigers en andere support achter hem opblazen. De fear factor is groot als zij hun Ferdi-leider kwijt spelen.

Zoals met elke tank ga je voeling ervoor moeten creëren. Ik kan bv niet met een stock IS-3 rijden, terwijl mijn Panther en Tigers het redelijk doen in tier 9/10 battles. Ik snap niet eens het geklaag over de Tiger met 61% victories op mijn Tiger. Het zal wel aan mijn facehugging of 400 m sniping speelstijl liggen. Stock IS-3 heeft niet de accuratie voor sniping en is te traag (ook in rate of fire) voor facehugging.

Het kost wel tijd om door te hebben hoe je een bepaalde tank of gun moet gebruiken, zo koste het inschieten van een BL-10 70 potjes. Je ontwikkelt een bepaalde ritme/timing dat je aanhoudt om shells netjes op het doelwit te plaatsen. Je weet ook hoever je te vroeg mag schieten in een duel, net voordat de tegenstander genoeg vertrouwen in het stabiliseren van zijn gun heeft. Dan krijg je wtf-momenten met je laatste hp en nog eventjes 3 man gaan slopen.

Beste tip is gewoon veel spelen totdat je uit ervaring ermee om kan gaan.

• MSalters
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 30-11 13:45
redwing schreef op zondag 13 november 2011 @ 07:38:
[...]
De KV3 is zonder problemen de beste tier6 die er rond rijdt. Voornaamste reden waarom hij beter dan de KV is is zijn armor, aan de andere kant zit ie wel een tier hoger.
't Probleem met de KV-3 is dus dat hij het aflegt tegen de guns die hij tegenkomt in de meeste matches. De KV heeft simpelweg betere armor relatief tov z'n tier.

En de beste tier 6 is natuurlijk de VK3601. Bijna een heavy wat betreft gun (88) en armor, maar snel genoeg dat je nogal wat shells rondom ziet inslaan. Daarmee is't ook nog een goede scout killer (bijna net zo goed als de Easy8).

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• ZenTex
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01-12 05:55

ZenTex

Doet maar wat.

Hmm. Ik begin onderhand de interesse te verliezen in dit spelletje. Het is steeds meer van hetzelfde. Race naar leuk plekje achter een obstakel, wacht totdat de lights/meds hun werk gedaan hebben, probeer eventuele targets of opportunity te beschieten.
Het word alsmaar statischer, campier, saaier.

Vindt eigenlijk alleen de City maps nog leuk, daar word tenminste aanvallend gespeeld.

• crizyz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 01-12 22:38

crizyz

ne.t.weaker

ZenTex schreef op maandag 14 november 2011 @ 02:40:
Hmm. Ik begin onderhand de interesse te verliezen in dit spelletje. Het is steeds meer van hetzelfde. Race naar leuk plekje achter een obstakel, wacht totdat de lights/meds hun werk gedaan hebben, probeer eventuele targets of opportunity te beschieten.
Het word alsmaar statischer, campier, saaier.

Vindt eigenlijk alleen de City maps nog leuk, daar word tenminste aanvallend gespeeld.
Dan moet je misschien even net wat minder gebrand zijn op de stats (het minder erg vinden om te verliezen). Dus gewoon weer eens een paar potjes puur voor the lolz spelen en niet voor het winnen of grinden.

Zou toch jammer zijn als je die T-35-85 uit je sig zou moeten halen. >:)

Crizyz op Steam

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat doe ik nu ook. Speel wat meer met de meds en lights, nieuwe US TD tree begonnen. Low tier battles zijn zoveel leuker en veel minder artillerie ook. Artillerie die veel mindere splash damage en -range heeft zodat niet gelijk half je modules en beide tracks beschadigd zijn en je een sitting duck bent, funest als je aanvallend en actief wilt spelen. (daarbij is low tier arty spelen redelijk leuk trouwens)
Speel verder een beetje in auto-pilot mode. Winst of verlies deert me weinig meer, de prestaties van een individu maken bar weinig uit. Tanks zijn weinig meer dan verscholen spotting vehicles voor arty die het verloop van een spel wél bepalen en vaker dan niet onder elkaar meer kills halen dan de rest van het team bij elkaar.
In 18 dagen loopt premium af, dan heb ik inmiddels de IS-4 en de E-75 bereikt. Heb nog gold voor een maand premium staan, ik denk dat ik dat lekker laat staan totdat het spel een paar fixes heeft gehad die het weer leuk maken om te spelen, dwz, het gecamp aanpakken. Tracers zou een goed begin zijn, maar die missen al zolang, ik geloof niet dat daar ooit een afdoende fix voor komt.

Over die T34-85, die is uit m'n sig verdwenen, net als de rest.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Ik moet zeggen dat ik de lagere tiers ook vaak wel leuk vind om te doen.
ZenTex schreef op maandag 14 november 2011 @ 05:55:
Over die T34-85, die is uit m'n sig verdwenen, net als de rest.

SU-85, T35-85, IS-3, TigerP, TigerII, Ferdi, SU-5, Hummel.
Hehe, misschien dat de cache van GoT het ook nog even door moet krijgen dan. :+

Edit: En nu zijn ze inderdaad weg...

[Voor 18% gewijzigd door crizyz op 14-11-2011 06:07]

Crizyz op Steam

MSalters schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:39:
[...]

't Probleem met de KV-3 is dus dat hij het aflegt tegen de guns die hij tegenkomt in de meeste matches. De KV heeft simpelweg betere armor relatief tov z'n tier.
Ik moet zeggen dat ik daar weinig last van heb. Je moet natuurlijk niet heads on gaan met tier 8+, maar tier 6/7 schiet je zonder problemen neer. Daar boven moet je zorgen dat je kunt flanken en dus als support spelen.
En de beste tier 6 is natuurlijk de VK3601. Bijna een heavy wat betreft gun (88) en armor, maar snel genoeg dat je nogal wat shells rondom ziet inslaan. Daarmee is't ook nog een goede scout killer (bijna net zo goed als de Easy8).
Zo natuurlijk vind ik dat niet. Toevallig is de VK3601 de tank die ik het meeste heb neergeknald met mijn KV-3 :P Ik ben het er mee eens dat de VK3601 leuker om te spelen is (meer snelheid), maar beter vind ik hem niet. Het enige voordeel van hem is de snelheid, voor de rest doet ie onder voor een KV-3. Ze zijn zeker gewaagd aan elkaar maar de KV-3 vind ik toch beter.

Scouts killen doe ik trouwens met al mijn tanks, HE er in en 3/4 van de schoten zorgt voor minimaal een detrack en meestal ook nog een hoop schade.

[removed]

• Joindry

Joindry

Scouts killen doe ik ook nog steeds met al mijn tanks. Ze zijn te irritant om te laten doorrijden. En er is weinig leuker dan een T50-2 te oneshotten beyond visual.
Ik dit weekend weer enkel dailies gedaan met ferdi, vk4502A, IS-3 en lowe. Mss moet ik mn vk maar verkopen, hij ligt me écht niet en al wat doe is met T8 rondrijden... Het verveelt me ook echt wel, maarja wat ga ik anders doen. Mss mijn Pz III/IV eens weer vanonder het stof halen, dat ding ownd sinds ik er cammo op ben beginnen trainen. (zitten ook nog binocs, vents en rammer op :) )
Ben nu al drie weken bezig met grinden en voelt zo ook echt aan. De ferdi nog 55k. de IS-3 nog 65k en de vk4502A 140k. en de Lowe wel die zorgt ervoor dat ik op zijn minst silver genoeg heb. Nu net geen 7 mil staan en nog wat tanks in de verkoop ook binnenkort, dus dat komt wel goed.

Ik heb trouwens ook een 200tal games rondgereden met circusskins. Behulpzaam als newbie, maar op den duur meer irritant dan behulpzaam. Mss moeten ze gewoon bij tier 1 tot 3 ofzo die skins er standaard opzetten, op een aanvinkoptie invoegen dat iedereen ze daar kan zien. T1-3 is dan ook tutorialniveau... en dan idd verbieden vanaf tier 4. Want ik ben het echt ziek dat iedere 2 hits mijn driver eraan gaat in mijn IS-3.

[Voor 20% gewijzigd door Joindry op 14-11-2011 09:44]

• TheJukeBox
reed gister in m'n panther rond, 1 shot, bwaam, engine kaput, ik repairen verder bwaam engine kapot...
na repaired ( dus nog oranje ) bwaam 2 tracks eraf..
tering, zo kun je dus niks :S
ZenTex schreef op maandag 14 november 2011 @ 05:55:
Tracers zou een goed begin zijn, maar die missen al zolang, ik geloof niet dat daar ooit een afdoende fix voor komt.
Bekijk eens de changelog zou ik zeggen want daar komen de tracers wel terug.

• thoragz
Zijn er andere mensen hier die op de US server spelen?

• TheJukeBox
nee, sorry EU server ;)
Denk dat de meesten hier wel op de EU server spelen :)

• Vae Victus
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-11 18:22

Vae Victus

Awesome God

Je kan nu makkelijk 10% extra gold verdienen, actie loopt van vanmiddag tot de 21e.
http://worldoftanks.eu/news/530-learn-how-get-10-extra-gold/

Als je zelf geen credit card hebt zoals ik, raad ik je deze link aan. Een online credit card met een bepaald saldo. Werkt prima.
https://www.3vcash.nl/index.html

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• thoragz
psychoclown schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:13:
Denk dat de meesten hier wel op de EU server spelen :)
Het viel te proberen :*)

Heeft de GOT2 clan minimale vereisten? Met mijn US account ben ik in de clan toegelaten (op de Europese server is dat account wel nog tier I), maar mijn nieuwe EU account (op een ander e-mail adres) is niet toegelaten, ook geen bericht gekregen.
Dat zou je aan de huidige council van GOT moeten vragen daar zit ik zelf niet meer in.
Maar de clan is nu geheel casual geworden dus ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen :)

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 22:09
thoragz schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:10:
[...]

Het viel te proberen :*)

Heeft de GOT2 clan minimale vereisten? Met mijn US account ben ik in de clan toegelaten (op de Europese server is dat account wel nog tier I), maar mijn nieuwe EU account (op een ander e-mail adres) is niet toegelaten, ook geen bericht gekregen.
Gewoon aanmelden, heb even wat administratieve problemen met de got 2 Clan leader account maar dat is hopelijk snel opgelost.

• Joindry

Joindry

Doet got 1 geen wars meer?

Das jammer, net nu ik in januari T10 ging bezitten.

• Ashrah
De pool van nederlandstalige spelers die zici actief (lees elke dag) met clan wars wil bezig houden was te laag om op dezelfde manier door te gaan.

De Clan Wars spelers uit GoT hebben samen een andere clan gemaakt (engelstalig) welke nu wel clan wars speeld (Regeneration), Kyozu is daar de commander van nu.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Potje in m'n IS-3 was even frustrerend als hilarisch.
Potje erlenberg, ik als top tier. Leuk, behalve dat iedereen blijkbaar voor m'n tracks aimde. Elk schot was een detrack op 2 na. 17 schoten geincasseerd. Yup, detrack, gestopt, acellereren, detrack, en dat de hele tijd zo door. Duurde 5 minuten voordat ik van het centrum naar hun cirkel gereden was. :p
Het jammere is dat ik wel een paar cruciale schoten gemist heb doordat ik net weer eens detracked werd en mijn tank 1 kant op slingerde, ook al ging ik maar 5 km/h. :/

@Joindry: Dan moet je kmijken of Regen niet iets voor jou is.

• Joindry

Joindry

Regen had ik al gezien dat Kyozu daar lid was van geworden, wist wel niet dat het een afscheuring was van Got.

Rekruteren die nog? En zoja wat zijn de vereisten? Ik speel bijna dagelijk. Alleen is het wel belangrijk te weten wat de clanwar uren zijn.

@zentex, hoe ver zit je al met je IS-3? ik nog 50k.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

28K voor de IS-4. (en 10K voor de E-75 :p)

• Joindry

Joindry

Wordt een leuke week voor je, jij speelt nog premium veronderstel ik? Of anders gaje ongelofelijk hard door met je grind. Ben je voorzien van 7milj silver :P +nogwat om te upgraden.

• Lector
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
(jarig!)
Ashrah schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:51:
De Clan Wars spelers uit GoT hebben samen een andere clan gemaakt (engelstalig) welke nu wel clan wars speeld (Regeneration), Kyozu is daar de commander van nu.
REGENeration...Jammer ik had regen (als in neerslag) een veel leukere naam gevonden.

• Ashrah
Je kan beter tot/tot en met Tier 8 in GoT en dan overstappen gok ik zo.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Joindry schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:06:
Wordt een leuke week voor je, jij speelt nog premium veronderstel ik? Of anders gaje ongelofelijk hard door met je grind. Ben je voorzien van 7milj silver :P +nogwat om te upgraden.
2.5KK helaas. :p
Had nog een paar andere tankjes enzo gekocht om tussendoor mee te spelen.
Maar 30K XP is een hoop, dat verdien ik wel weer terug en haal gewoon de mods van m'n IS-3 af.
Verder heb ik gewoon te veel tijd om te grinden. :+

Edit: Ja, heb nog 13 dagen premium.

[Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 15-11-2011 12:13]

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Hmm, wat is nu het verschil dan tussen got en got2? Heb gisteren een aanvraag ingediend voor got2. :)
Maar vraag me nu dan wel af wat het verschil dan nog is. De tiers?

Crizyz op Steam

crizyz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:35:
Hmm, wat is nu het verschil dan tussen got en got2? Heb gisteren een aanvraag ingediend voor got2. :)
Er is weinig verschil en als je echt aktief speelt kun je denk ik beter naar GoT komen.

Ik ben trouwens ook bezig met die IS-4 en ik moet nu eerst 30k exp voor mijn BL-9 en daarna nog de grind naar de IS-4. De rest van de modules zit er in de tussentijd op.

[removed]

Joindry schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:58:
Regen had ik al gezien dat Kyozu daar lid was van geworden, wist wel niet dat het een afscheuring was van Got.

Rekruteren die nog? En zoja wat zijn de vereisten? Ik speel bijna dagelijk. Alleen is het wel belangrijk te weten wat de clanwar uren zijn.
Tier 9+ (liefst tier 10) en dat je enigszins actief bent/clan wars wilt en kunt spelen (tussen 20:00 en 23:30) :)
crizyz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:35:
Heel veel verschil zit er volgens mij niet meer in :)

• Quantor
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Actieve spelers uit GOT2 kunnen naar GOT, nieuwe spelers die actief willen spelen, bijv. met teamspeak en in platoons, mogen zich ook bij GOT(1) aanmelden.

Speelt padel!

• Joindry

Joindry

Das nog eens eind redwing.

Dan maar eens de aanvraag doen naar got zelf van uit got 2. denk wel dattik "voldoende gekwalificeerd" zal zijn intussen. :)

Regen is nog effe buiten bereik atm :) 4*T8 tank heeft ook zijn nadelen nu en dan.

[Voor 21% gewijzigd door Joindry op 15-11-2011 12:50]

• Quantor
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Wel even rekening houden met de cooldown. Als council lid van GOT zal ik je aanmelding wel activeren.(tenminste als de mede council leden niet sneller zijn). Er zit nog dagelijks een aardig groepje op teamspeak (die we delen met Regeneration) dus gezellig is het altijd wel (en zo niet kun je het maken). Ik zit meestal in het BF3 kanaal tegenwoordig.

Speelt padel!

• Joindry

Joindry

Ik zit bijna alle dagen op gathering of (w/) tanks :)
TS moet ik dringend eens voor kijken, sinds mijn verhuis hebbik mijn plugin micro nog niet teruggevonden :)
mumble staat er nog op...

Hoe lang is de cooldown?

[Voor 6% gewijzigd door Joindry op 15-11-2011 12:52]

• Ashrah
48uur cooldown nadat je uit een clan stapt

• Joindry

Joindry

O neen, deze avond clanloos :(
de eenzaamheid, sociale verstotenheid, paria,
niemand meer,
angst, schrik, druk, het wordt me allemaal teveel.

Neen komt goed :P, 48u, beetje een aparte maatregel.

effie OFFT
Trouwens iemand gezien dat Brad pitt een T-54 heeft gekocht voor zijn kinderen. Ik ben écht wel bij de verkeerde ouders terecht gekomen. De tiet van Angelina gemist én een T-54.

• TheJukeBox
Joindry schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:01:
O neen, deze avond clanloos :(
de eenzaamheid, sociale verstotenheid, paria,
niemand meer,
angst, schrik, druk, het wordt me allemaal teveel.

Neen komt goed :P, 48u, beetje een aparte maatregel.

effie OFFT
Trouwens iemand gezien dat Brad pitt een T-54 heeft gekocht voor zijn kinderen. Ik ben écht wel bij de verkeerde ouders terecht gekomen. De tiet van Angelina gemist én een T-54.
Wut, u serious ?

[removed]

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

:+
Hoe lang is de cooldown?
In mijn geval nog geen 24 uur op één of andere manier.

• thoragz
Quantor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:44:
Actieve spelers uit GOT2 kunnen naar GOT, nieuwe spelers die actief willen spelen, bijv. met teamspeak en in platoons, mogen zich ook bij GOT(1) aanmelden.
Ah, in dat geval heb ik me bij de verkeerde aangemeld. Dus geen tier restricties voor GOT(1) meer, alleen actieve spelers?

Iets anders, indien er wel spelers zijn die op de US server rondhangen:
http://worldoftanks.com/n...north-american-challenge/
Even een GoT team samenstellen :*)

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Crizyz op Steam

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Leuke dubbel met m'n King Tiger net. :)

Malinovka, startend in het zuiden, met de huisjes. Het begon al goed met een Pershing die over het veld naar ons toe racede. Ik was al onderweg naar de hill maar wist hem nog goed te raken. Toch wist hij te spotten voor een TD en heavy aan onze kant, dat begon al goed. Enfin, laat ze in het kamp hem maar lekker afmaken, ik verder richting hill. Komt aan de moeraskant een T14 aanzetten die ik met 1 schot naar 40% reduceer. Een andere tank maakt hem 0.5 seconden af.
Door al dat gedoe over het veld en in ons kamp gaat echter bijna niemand naar de hill behalve een IS en een TD+KV die echter in de bosjes achter het heuveltje dat uitkijkt over het dorp blijven zitten. De IS is ver vooruit.
Een vijandelijke medium is al op de hill beland, ik schiet hem op grote afstand door z'n turret, even later nog 1. Er blijken 5 mediums te staan en de IS racet er middenin. Ik zag hem al hangen, dit gaan we dik verliezen, vooral toen 1 van onze 2 arties crashde. Maar ach, ik doe m'n best. De IS word genadeloos afgemaakt maar ik geef ondersteuning weet rake klappen te verkopen. Toch rijd ik naar de top van de hill, baat het niet, schaad het niet. Na enkele rake schoten en 2 kills houdt de rest het voor gezien en rijdt weg. Huh?
an de andere kant van de hill aangekomen zijn ze allemaal dood door onze andere artie en snipers. Jammer, niet meer kills, aan de andere kant had ik niet verwacht dat ik het overleefd zou hebben, laat staan met 100%. :)
Verder geraced, een ferdi gespot en afgemaakt, hun GW panther idem. en toen was ik bij hun kamp en waren mn teammates over het veld gecrosst om mee te helpen.

Echt zo'n potje waarbij iedereen voor m'n loop opdook om door mij beschoten te worden. :+
(zonder al teveel moeite te doen me ook daadwerkelijk af te maken)

Leuke XP, 4 kills (alles 100%) en sniper + confederate. Zo wil ik ze vaker hebben.

Zo, net even 5 victories met de IS-3 gemaakt, 4 daarvan goed voor 6.3K XP. :) (geen dubbels.)
De E-75 is zowat binnen, de IS-4 nog geen 10K.

[Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 16-11-2011 06:55]

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 03:34:
Leuke dubbel met m'n King Tiger net. :)

Echt zo'n potje waarbij iedereen voor m'n loop opdook om door mij beschoten te worden. :+
(zonder al teveel moeite te doen me ook daadwerkelijk af te maken)
Echt he, soms hebje gewoon van die potjes, iedereen komt om beurten voor je loop gereden en schiet op alles behalve jou. Het enige waaraan je dan denkt is:" gvde herlaad sneller, ik mis XP"

Ik gisteren een potje op abbey, in groep langs death valley winnen met overmacht, ik voelde de bui al hangen, ergens anders gaan ze doorstoten. Komen we in de capzone, staan er 3 idle t-59's. Dan denkje ook direct, "herlaad sneller, free xp".
Ik nog 40 k op de IS-3. Gisteren niet veel zin meer gehad na mijn daileys.

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

3? Haha dan ben je als team ook best genaaid...

Crizyz op Steam

• Vae Victus
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-11 18:22

Vae Victus

Awesome God

3x XP voor eerste winst de komende ZEVEN DAGEN!

http://overlord-wot.blogs...us-bonus-exp-special.html
http://worldoftanks.eu/news/556-prepare-future-events/

Starting from 5:30 AM UTC November 17th, until 5:00 AM UTC November 24th, you will receive x3 experience for the first victory of the day instead of the doubled one!

[Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 16-11-2011 16:51]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Het is zover. De IS-4 staat in de garage en heb ook de E-75 unlocked! *O*

Heb er voor gekozen direkt naar de gun op de IS-4 te gaan, en een torsion bar mod (+10% chassis capaciteit) gekocht en geinstalleerd. Free XP gebruikt voor de turret en die er op gezet. (kon niet zonder die torsion bar mod). Chassis en motor komen zodra de 130mm S-70 erop zit.
Leuk tankje, veel pling-plong op m'n turret. Helaas nog de BL-9 maar het kon erger. Gellijk de 1e potjes mee gewonnen.

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09:50

thijsco19

KTM 990 SMT

Vae Victus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:49:
3x XP voor eerste winst de komende ZEVEN DAGEN!

http://overlord-wot.blogs...us-bonus-exp-special.html
http://worldoftanks.eu/news/556-prepare-future-events/

Starting from 5:30 AM UTC November 17th, until 5:00 AM UTC November 24th, you will receive x3 experience for the first victory of the day instead of the doubled one!
mooi zo dan haal ik mijn tankjes ook weer van stal.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Joindry

Joindry

ZenTex schreef op donderdag 17 november 2011 @ 03:41:
Het is zover. De IS-4 staat in de garage en heb ook de E-75 unlocked! *O*
congrats, ik nog 45k :(

En die X3 acties zie ik wel liever dan die X5 weekends. Hopelijk krijg je nu minder trolltanking te zien nu het een week gaat duren. Bij de X5 events is het vaak onspeelbaar een weekend lang.

Gisteren trouwens nog een uberfrusterende dailey in de ferdi op sand river. eerst rushen alle mediums weg voor me samen met de snelle heavy's, de duinen in. Tegen ik toekom reeds 2/3e van ons team gewiped en was ik na één schot te kunnen lossen plots alleen over. met één schot nog een IS-3 kunnen afmaken (200hp ofzo) dan was het plots pvp met een maus. :( snel game over dan, wel nog 2 damaging shots kunnen plaatsen :)
de overschot van ons team was, nog met 4, beginnen plots allen tesamen te cappen. Niemand op tijd terug.
Victory 840 XP dubbled :( drie schoten kunnen plaatsen en een wrak te recoveren.

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:24
Vorige week toch maar de T-50 terug mijn garage in gerold. als afwisseling tussen alle (semi-) heavies die er nu in staan. (KV, KV-3, T1 Heavy, M6, IS-4, VK3601, VK3001P).
Gisteravond op Redshire, ik begon zuid als top tier. ik zie al mijn team genoten als in een echte low-tier game naar voren knallen. ik denk, als we toch ten onder gaan dan maar goed. ik kachel met mijn tankje lekker linksom hun heuvel heen. spot daar een paar (PZ3/4, Marder, JPZ1) en sloop ze makkelijk. komt een M57 shell over vliegen, die heeft maar 2 schoten nodig, een bison die te snel schoot ging ook snel neer er stond nog een andere arty die het niet na k on vertellen. vervolgens nog een T-28 en een Marder gesloopt. er waren nog 3 tegen standers over tegen een stuk of 5 van ons. ik terug naar base waar er 2 rond reden, slacht nog een T-28 onderweg en een PZ3 bij onze heuvel die met een team genoot bezig was. Mijn loop was inmiddels zo krom dat ik mezelf zo ongeveer in mn kont schoot zodta ik de laatste T-28 niet meer kon raken op +/-30 meter en iemand anders kilde hem.
uitslag: 10 kills (mijn max met 2 verhoogd) 1200 XP en 16k credits plaatje staat thuis op de computer.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Gisteren 8 potjes gedaan voordat ik weer weg ging. Paar doubles gedaan maar enkel op de USA heavies.
Ging erg lekker en maar een potje verloren. Was op mijn T34 op Erlenberg, noorden had het moeilijk en het zuiden konden Appel en ik doorrollen. Helaas ging Appel ook ten onder door oa. een T28 die ergens bij het kasteel stond te snipen. Zelf ben ik weer terug gegaan achter de heuvelrug langs om zo naar het noorden te komen. Daar heb ik er nog een IS4 van 30%, T59 van 30% en een Panther II van 70% die van achter kwam neergeschoten. Wilde vervolgens nog een T29 aanpakken maar kreeg eveneens de volle laag van arty.
Helaas dus niet meer kunnen winnen maar toch een nette 5 kills en 939 exp met een loss :)

• TheJukeBox
dat is inderdaad een lekker potje dan ;)
had gister alleen maar slechte potjes :(

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Gisteren een potje met mijn T50-2 waarin ik 1500xp verdiende en 29k aan credits. Dit zonder de dagelijkse dubbel. Hoogste wat ik heb behaald op de T50-2. Terwijl naar mijn weten ik niet eens zoveel had gedaan in dat potje.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Appel
wontcachme schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:56:
Gisteren een potje met mijn T50-2 waarin ik 1500xp verdiende en 29k aan credits. Dit zonder de dagelijkse dubbel. Hoogste wat ik heb behaald op de T50-2. Terwijl naar mijn weten ik niet eens zoveel had gedaan in dat potje.
Gister 2,1k in mijn IS-4. Zonder dubbel :P Was ook samen met Psychclown :)

12 hits ontvangen, eentje deed maar damage.

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:24
wontcachme schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:56:
Ik had in de T-50 gister ook een vreemd potje. Op El Halluf, spawn zuid. tegen Tier 9 tanks. ik cross naar de berg links boven er over heen en kom daar 5 tanks tegen. dat overleefde ik niet maar ik of een arty? schoot 10% van een T-34-85 af. ik gestopt en kreeg als dank iets van 450 xp. Dat haal ik soms niet eens met een goede winst in een heavy waar ik veel damage doe...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Joindry

Joindry

skoozie schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:18:
[...]

Ik had in de T-50 gister ook een vreemd potje. Op El Halluf, spawn zuid. tegen Tier 9 tanks. ik cross naar de berg links boven er over heen en kom daar 5 tanks tegen. dat overleefde ik niet maar ik of een arty? schoot 10% van een T-34-85 af. ik gestopt en kreeg als dank iets van 450 xp. Dat haal ik soms niet eens met een goede winst in een heavy waar ik veel damage doe...
Kan zijn dat je nog spotting XP kreeg ook. Als jij iemand spot en tijdens dat proces loopt die enemy damage op, uitgedeeld door een teammember van jou, krijg je daar ook XP voor. (in theorie 50%, praktijk werkt niet altijd heb ik de indruk) Dus als er tijdens jouw spot ééntje werd neergeknald door arty knaje gerust 450XP gaan trekken. Maar Iig was het XP/min gewijs een goed potje

Ooit eens 1500 Xp gehad met mijn PZ III/IV (premium) voor een win en ik had 3schoten gedaan, porkhorovka, eerste 5min heb ik enkel gespot en alle heavys deden beyond visual sniping. Daarna doorgerold naar basis en nog één arty gemold. Die spotting XP gebeurt gewoon niet veel omdat de persoon die schiet de vijand eigenlijk niet mag zien...

[Voor 16% gewijzigd door Joindry op 17-11-2011 12:38]

• Appel
Vanmorgen nog even een potje gedaan voor ik naar mijn werk moest. Was op Siegfried line met mijn T34.

Met mijn eerste schot one-shot ik een T-54 frontaal, op dat moment dacht ik "Dit gaat een lekker potje worden"
In town kon ik lekker achter een lijk gaan staan, de vijandige IS-7 die dacht wel even over mij heen te lopen.
Na veel gebounce en gemis van beide kanten wist ik uiteindelijk toch als winnaar uit dit gevecht te komen met 50% HP over.

Dit 1 op 1 gevecht zal zo'n vijf minuten hebben geduurd. Ik kijk naar de score... Was ik nog de enige levend uit het hele team en de cap stond op 30%, het andere team had nog een stuk of 10 tanks incl arty. -O-

Altijd leuk zo'n BTC platoon in je eigen team... Weet niet wat ze gedaan hebben maar die IS-7, IS-4 en T-54 hebben het redelijk verprutst :P Uiteindelijk door een E75, T34 en een Tiger 2 in een hoekje gedrukt en in elkaar geschopt. Maar die one-shot was toch wel lekker! O-)

• TheJukeBox
geeft je waarschijnlijk een geniaal gevoel ;)
bwaam, hee! die tank is weg! :D
ik ga bij de lunch wel even wat potjes spelen.

• Appel
TheJukeBox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:24:
geeft je waarschijnlijk een geniaal gevoel ;)
bwaam, hee! die tank is weg! :D
ik ga bij de lunch wel even wat potjes spelen.
Het is het heerlijkste gevoel in WoT ;) Ik gebruik Over Target Markers

Dan zie je bij elk schot hoe veel damage je doet, bij een one-shot komt er heel mooit "Blow up!" te staan. Dit heb ik zelf aangepast naar "Owned!" Maar dit is de hoogste tier tank die ik ge one-shot heb, gewoon 1650 hp in 1 schot weg. Voor vanmorgen was mijn "Record" een Type-59/T-44 met een T20/T34 :P

• Joindry

Joindry

Deze ga ik er ook eens opzetten. Is een tijdje geleden al eens gepasseerd hier maar ik vond em niet meer terug. Ik gebruik momenteel al een modje waarbij alle armorvaleus zichtbaar worden maar mijn scherm durft wel eens wat te vol te staan nu :S
Maar hopelijk kan ik deze nog combineren.
Ik gisteren een T50-2 geoneshot op Ensk met de ferdi. Het lot van een scout :) Altijd leuk

• Appel
Joindry schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:17:
Deze ga ik er ook eens opzetten. Is een tijdje geleden al eens gepasseerd hier maar ik vond em niet meer terug. Ik gebruik momenteel al een modje waarbij alle armorvaleus zichtbaar worden maar mijn scherm durft wel eens wat te vol te staan nu :S
Maar hopelijk kan ik deze nog combineren.
Ik gisteren een T50-2 geoneshot op Ensk met de ferdi. Het lot van een scout :) Altijd leuk
Mag ik dan direct nog een andere mod aanraden? Twee zelfs.

Crosshair met wat extra info en een super look.
Je crew vervangen door Duke Nukem.

• Joindry

Joindry

De eerste ga ik sowieso ook eens bekijken, de tweede kan ik hie rniet openen, werk-blocked enzo. Maar de naam doet me wel al sterk vermoeden wat ik kan verwachten. En ik ben fan van the duke. Ik ben echter ook wel fan van de originele stemmen. Boerderijtjes kopen enzo, beeldspraak doet leven :Y)

• TheJukeBox
Appel schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:33:
[...]

Het is het heerlijkste gevoel in WoT ;) Ik gebruik Over Target Markers

Dan zie je bij elk schot hoe veel damage je doet, bij een one-shot komt er heel mooit "Blow up!" te staan. Dit heb ik zelf aangepast naar "Owned!" Maar dit is de hoogste tier tank die ik ge one-shot heb, gewoon 1650 hp in 1 schot weg. Voor vanmorgen was mijn "Record" een Type-59/T-44 met een T20/T34 :P
je blaast dan eigenlijk gewoon hun ammo rack op?.
heb je bij die mod ( voor zover ik zag wel ;) ) van die hitboxes ?
zowieso, ik speel nu helemaal zonder mods, ik ga het vanavond/vanmiddag wel installeren en kijken hoe het gaat!

• Joindry

Joindry

Die hitboxes zijn niet in die mod, jij bedoeld de weakspotskins toch?
Deze mods zijn enkel om te zien hoeveel damage je hebt gedaan met je schot,
en de andere mods zijn voor je reload en afstand te zien enzo.
Ik wist trouwens niet dat de T34 zijn gunbarrel ook een weakspot was, ik dacht dat je die dingen niet kon raken. enkel de mantlets.

• Appel
TheJukeBox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:14:
[...]

je blaast dan eigenlijk gewoon hun ammo rack op?.
heb je bij die mod ( voor zover ik zag wel ;) ) van die hitboxes ?
zowieso, ik speel nu helemaal zonder mods, ik ga het vanavond/vanmiddag wel installeren en kijken hoe het gaat!
Ik gebruik de Zwart/Wit sniper versie. Veraf zien de tanks er normaal uit, maar vanaf heel dichtbij worden ze zwart/wit waarbij wit de zwakke modules zijn. Een ammo-rack word aangeduid door een wit vlak met een doodskop :P Het is handig om het zo voor je te zien, maar 95% kan je wel met eigen inzicht verzinnen.

Onderplaat, achterkant (ook van de turret) en de flanks.

• TheJukeBox
de zwart wit versie, zit in 1 van de mods ?

• Appel
TheJukeBox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:30:
de zwart wit versie, zit in 1 van de mods ?
Het is een aparte mod. Maar als je deze (en meer) mods wilt gebruiken kan ik je alleen maar dit tooltje aanraden. Dat zorgt ervoor dat je mods in/uit kan schakelen zonder dat je zelf bestanden moet overschrijven.

Het is wel een must om met een compleet schone WoT installatie te beginnen.

• TheJukeBox
1 ding scheelt, heb m'n pc nog niet zo heel lang geleden opnieuw geïnstalleerd dus ja, ik heb nog een schone installatie ( 64 bits ;) )

ik zal het wel eens gaan uitproberen.
wil eerst maar eens naar huis.
ben echt kapot moe :(

• Rubsen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 30-01-2014
Wil iemand een 7 euro paysafe card van de PU?

• TheJukeBox
graag!

• Rubsen
Ik bericht je!

• Yammie74
  • Laatst online: 17-09 18:09
Rubsen schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:13:
Wil iemand een 7 euro paysafe card van de PU?
Is dat weer een nieuwe actie van PU, of nog van september?

• Rubsen
Yammie74 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:18:
[...]

Is dat weer een nieuwe actie van PU, of nog van september?
Ik heb nu 2 kaarten. Die van September ben ik kwijt deze kreeg ik vandaag

• Yammie74
  • Laatst online: 17-09 18:09
Rubsen schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:19:
[...]

Ik heb nu 2 kaarten. Die van September ben ik kwijt deze kreeg ik vandaag
Krijgen in de zin van?

Bij een blad?
Zomaar op de hoek van een straat?

• Rubsen
Yammie74 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:20:
[...]

Krijgen in de zin van?

Bij een blad?
Zomaar op de hoek van een straat?
Nee ik heb een Abbo. Deze kreeg ik door de brievenbus

• TheJukeBox
Thanks Rubsen!

• Rubsen
Graag gedaan :D

• Voggels
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-02 22:49
Hmm x3 dailies :)
Vehicle: KV-3
Experience received: 5.292 ()

Vehicle: E-50
Experience received: 4.779 ()
Netjes, gister wel daileys kunnen doen maar die waren niet bijster interessant. Wel lekkere potjes gehad en lekker wat potjes wezen multiklikken. Hoogte punt was toch wel een win met 14 - -1 :P

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eens de dailies met al mijn tanks gedaan. Mijn HE Hetzer als top tier in campanovka met alles kleiner dan mij dat vooruit rijdt als spotters en static vijanden. Ik schakel de Beyond Visual Range modus aan, camo skill aan en typte in de chat "arty like nuke machine". 9 man one-shotted!

Dan een VK3001(H) elite gemaakt en verkocht om plaats te maken. De tracks van mijn IS-3 upgraden, maar het blijft traag zoals een E-100. Tenzij als je wat slechte Panthers tegenkomt die nauwelijks sneller dan mij rijden. Ook leuk om met een te snel optrekkende Tiger tegen een stel mediums rammen.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee