Dan heb ik ook nog een mooie. Na een reboot 19% batterij en zonder charging icoon laadt mijn telefoon zichzelf op in mijn broekzak

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Als iemand nog wat wil bestellen bij TelecomTelecom, meldt het dan even. Ik heb een kortingscode van 5 euro gekregen die tot 24 augustus geldig is bij een minimale besteding van 15 euro. Maar ik ben niet van plan iets te bestellen, en het is zonde als de code verloopt.
Dit probleem heb ik ook, van de een op de andere dag.Flard schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:19:
Heb nu al anderhalve week een probleempje wat steeds erger wordt: van het een op het andere moment reageerde mijn powerbutton heel slecht. Moest hem soms wel tien keer indrukken voordat hij weer uit de sleep kwam, of hij weer naar de sleep ging. Sinds dit weekend lijkt hij bijna volledig te zijn overleden, en kan hem nu nog alleen maar uit de sleep krijgen door hem even met een USB-kabel aan te pc te hangen.Heb hem zojuist ook nog een factory reset gegeven, in de hoop dat het toch een software probleempje was, maar helaas.
Als ik op Google zoek lijkt het wel een probleem wat vaker voorkomt, al kan ik hier op GoT geen topics erover vinden. Iemand nog tips wat ik kan proberen, voordat ik een RMA aanvraag?
(Heb mijn Galaxy Nexus begin januari gehaald, dus lijkt me sowieso een garantiezaak.)
[ Voor 14% gewijzigd door Volk op 22-08-2012 14:40 ]
Het is een LTE toestel, maar ik denk dat het binnenwerk redelijk hetzelfde is. Wellicht dat je er wat aan hebt.Aghanim schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:31:
Zit daar de daadwerkelijke connector voor de USB aan vast? Dat kan ik niet goed zien op de foto namelijk. Heb die iFixit wel gezien een aantal weken terug maar kreeg het gevoel dat er foto's overgeslagen zijn, zoals bij het schroefje rechtsboven wat je los schroeft. Er zijn er in totaal 6 en ze schroeven er op de foto 2 los. Moeten ze alle 6 of enkel die 2 zoals op de foto? Dat soort zaken vind ik tricky om zelf te proberen. Ook zie ik op de laatste foto van pagina 1 dat je met een soort vijltje iets los moet maken, maar nergens staat of je dit ook gemakkelijk weer vastgemaakt krijgt bij het assembleren.
Kan het natuurlijk gewoon proberen, maar met een externe oplader werkt mijn toestel nog prima. Dat is meer dan dat ik het per ongeluk fout doe
Zojuist toch maar die printplaat besteldthve schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:20:
ik heb al bij 2 verschillende galaxy nexussen het probleem van ghost charging gehad.
ook dat hij zelfs niet oplaait aan de lader.
Terugsturen voor garantie werkte niet, daar zeiden ze dat het "vocht schade" was.
de enige oplossing voor mij was dus al 2x om deze printplaat te vervangen:
http://www.ebay.com/itm/140747096207#ht_2099wt_986
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik kwam er net zelf ook achter dat mijn Whatsapp niet trilt wanneer mijn geluid aanstaat, dit terwijl ik standaard Jelly Bean draai. Maar nu ik de trilinstellingen van Whatsapp van standaard naar kort heb verandert doet hij het wel! Misschien is dat dus wel gewoon het probleemMaardiweb schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:04:
Pff wat een lading berichten tijdens mijn vakantie zeg! JB uitgerold zo te zien haha
Ontopic: Ik draai inmiddels ook JB via XenonHD. Helaas heb ik hetzelfde probleem als toen ik eerder een onofficiele versie van JB had geflashed: Whatsapp vibreert niet meer. Gebruik geen lightflow en alle instellingen in whatsapp zelf staan goed. Vanmiddag deed de tril het wel weer, maar nadat mn batterij leeg was en ik hem aan de lader moest leggen en weer aanzette trilt hij niet meer.. Kan er weinig over vinden tot zoverIemand soortgelijke ervaringen?
JRO03C is niet de laatste Android build, maar wel de laatste voor de Galaxy Nexus (GSM): https://developers.google.com/android/nexus/imagesAlbert020 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:33:
Is dit momenteel de laatste en nieuwste versie ?
[afbeelding]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ok, bedankt...jelmervos schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:14:
[...]
JRO03C is niet de laatste Android build, maar wel de laatste voor de Galaxy Nexus (GSM): https://developers.google.com/android/nexus/images
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 23-08-2012 09:27 ]
Oh ok vaagKartmans1 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:27:
[...]
Ik kwam er net zelf ook achter dat mijn Whatsapp niet trilt wanneer mijn geluid aanstaat, dit terwijl ik standaard Jelly Bean draai. Maar nu ik de trilinstellingen van Whatsapp van standaard naar kort heb verandert doet hij het wel! Misschien is dat dus wel gewoon het probleem. Je kan het veranderen via instellingen -> Berichtgeving -> Trillen: Kort.
Ja, zover ik kan voelen wel hahaMaardiweb schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:50:
[...]
Oh ok vaag
Is de tril dan nog wel hetzelfde? 2 korte trildingetjes zegmaar?
Ik heb deze telefoon sinds 3 weken in mijn bezit, en ik word nog elke dag blij als ik hem in mijn handen heb. Je kan natuurlijk wachten, maar zo krijg je nooit wat nieuws. De GN2 zou hooguit in november of december uitkomen, dat zijn toch nog wel wat maanden. En met Jelly Bean zou ik niet weten waarom een Galaxy Nexus niet zou voldoen. Wat een telefoon zeg!MaffeMaarten schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:48:
Ik zit zelf (heel) erg te twijfelen of ik deze telefoon zal kopen. Mijn desire was al lang niet meer zo'n vlot toestel, maar nu begint ook het touchscreen nog een kuren te krijgen.
Ik ben alleen wel een beetje bang geworden van alle berichten hier op tweakers over manke usb-poortjes die om de haveklap moeten worden vervangen. Is dat echt zo'n groot probleem of is het alleen maar een probleem waar je heel veel van hoord?
Is er iemand die in kan schatten hoeveel procent van de telefoons hier last van heeft?
Verder zit ik natuurlijk te twijfelen of ik moet wachten op het najaar, wanneer waarschijnlijk de volgende GN wordt uitgebacht (GN2?). (al is het maar omdat dan de prijs van deze waarschijnlijk wel wat zakt)
Er zijn zelfs ook al geruchten dat de GN2 door google op een hele lage prijs wordt gezet (zoals zij met de nexus 7 doen) (dit gerucht wordt versterkt door de wat lagere specs van de GN2).
Moeilijk, moeilijk, moeilijk, we hebben het toch maar weer zwaar
[ Voor 74% gewijzigd door Kartmans1 op 23-08-2012 12:12 ]
To dare is to do
Ok, dat is dan wel weer jammer, maar goed geen ramp....Slaapje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:20:
Niet. Je kan wel kijken naar power toggles of anders een andere rom flashen die dit wel ondersteund.
En die eigenlijk heel slecht zijn afgewerkt en dus ook afgeraden worden. Koop gewoon een originele samsung dock, gegarandeerd werkend.MaffeMaarten schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:34:
@Kartmans1, @Cerberus_FM:
Dankjulliewel, dit was net het duwtje dat ik nogdig had om overslag te gaan
Ik zie zaterdag iemand die er al1 heeft dus dan kan ik hem nog even in m'n eigen handen houden, en dan zal het wel niet lang meer duren voordat ik er zelf eentje heb.
Zo'n dock is ook wel mooi. Op DealExtreme helaas allen maar docks die ook gewoon de usb poort gebruiken.
Hmm, ik ben al accessoires erbij aan het zoeken... Ik denk niet dat ik nog heel lang ga wachten....
Zoals Koppensneller al aangaf is Gorilla Glass puur een benaming, het glas in de Nexus doet daar niet voor onder. Als er Gorilla Glass in de Nexus had gezeten had je net zo goed die krassen gehad. Er bestaan nou eenmaal materialen waarbij de hardheid hoger ligt dan die van het scherm (Gorilla Glass of niet) en die materialen kunnen dus krassen veroorzaken.Aghanim schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:43:
Zoals je aangeeft is jouw coating ook verdwenen. Als je nu een keer naar het strand gaat en met je telefoon speelt heb je daarna vrijwel zeker krassen. Er zijn nu eenmaal situaties waar je niet 100% voorzichtig in kunt zijn en als je dan geen Gorilla glass hebt loop je de kans krassen te krijgen. Als je geen enkele kras wilt moet je dus een screenprotector nemen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Bedankt voor de tip, heb hem nu in gebruik, werkt perfectCerberus_tm schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:49:
@Albert: Ik zou Widgetoid gebruiken, dan kun je zelf allerlei schakelaars op je home screen zetten, waaronder dataverbinding en heel veel meer. Op je home screen is sneller dan via de power-knop, vind ik. Om de laatste te sparen (gaat soms op den duur kapot) kun je PGM2 installeren, dan kun je je telefoon aan- en uitdoen door over het scherm te vegen. Werkt vrijwel feilloos voor mij, en kost nauwelijks batterij. Het is heel relaxed om je scherm aan te kunnen zetten door erover te vegen, makkelijker dan een knop aan de zijkant indrukken ook.
Ik ben een paar weken geleden ook van de HTC Desire naar de Galaxy Nexus overgestapt. En wat een verschil! De Desire was een prima toestel, maar helaas verouderd (te weinig geheugen).MaffeMaarten schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:48:
Ik zit zelf (heel) erg te twijfelen of ik deze telefoon zal kopen. Mijn desire was al lang niet meer zo'n vlot toestel, maar nu begint ook het touchscreen nog een kuren te krijgen.
Hoe de benaming is vind ik niet zo relevant. Het glas van mijn GN (die van anderen blijkbaar wel) is in elk geval niet krasbestendig. Tenminste niet zo krasbestendig als die zogenaamde filmpjes waar ze met een sleutel in het glas gaan krassen. Leuk gefilmd maar dat geloof ik dus niet.Laguna schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 17:13:
[...]
Zoals Koppensneller al aangaf is Gorilla Glass puur een benaming, het glas in de Nexus doet daar niet voor onder. Als er Gorilla Glass in de Nexus had gezeten had je net zo goed die krassen gehad. Er bestaan nou eenmaal materialen waarbij de hardheid hoger ligt dan die van het scherm (Gorilla Glass of niet) en die materialen kunnen dus krassen veroorzaken.
Welke specs zijn dan lager bij de i9260? Het betere HD-scherm, de betere camera of de minimaal vergelijkbare CPU/GPU?MaffeMaarten schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:48:
Er zijn zelfs ook al geruchten dat de GN2 door google op een hele lage prijs wordt gezet (zoals zij met de nexus 7 doen) (dit gerucht wordt versterkt door de wat lagere specs van de GN2).
Sleutels kunnen geen krassen veroorzaken op het scherm van de GN, metaal heeft een lagere hardheid dan glas, dus die filmpjes kloppen en zijn daarmee ook weinig bijzonder, gewoon een kwestie van fysica.Aghanim schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:42:
[...]
Hoe de benaming is vind ik niet zo relevant. Het glas van mijn GN (die van anderen blijkbaar wel) is in elk geval niet krasbestendig. Tenminste niet zo krasbestendig als die zogenaamde filmpjes waar ze met een sleutel in het glas gaan krassen. Leuk gefilmd maar dat geloof ik dus niet.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Jep, het is de nexus z'n schuld dat jij de telefoon laat vallenMarsli schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:29:
Wat een bagger kwaliteit telefoon is het toch. De batterij loopt heel snel leeg. Het scherm is na eenmaal gevallen te zijn in 15 verschillende stukken gebarsten...
Jammer
dat ik hem heb laat vallen is mijn schuld. dat ik heb hem gekocht is ook mijn schuld.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:32:
[...]
Jep, het is de nexus z'n schuld dat jij de telefoon laat vallen.
[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 23-08-2012 21:45 ]
dat klopt zekerAghanim schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:44:
Gewoon pech gehad
[ Voor 19% gewijzigd door tobitronics op 23-08-2012 23:02 ]
Ik had m inderdaad aan de lader, maar het maakt niks uit, zonder heb ik het ook.RetroTycoon schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:02:
Ik heb ergens gezien (in dit topic) dat dat komt als je 'm aan de lader hebt. Is dat het geval?
Het vervelende is dat dit de 2e Gnex in 1 week tijd op rij is die er last van heeft. Als ik het probleem google lijken ontzettend veel mensen er last van te hebben. Het is zeg maar dat terwijl de speaker in gebruik is + ong. 3 sec erna dat er een soort ruis is en dan een klik. Het is alleen te horen in een stille kamer of als je je oor tegen de speaker houdt. Weet je zeker dat jouw gnex het niet heeft?Aghanim schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:13:
Scherm lijkt wat korrelig op lage brightness ja. Speakergeluiden is niet standaard, dus dat lijkt niet helemaal lekker te zitten bij jouw GN.
Af en toe (vooral bij het opstarten van apps/games) hoor ik ook wel klikjes, ook al staat m'n Gnex op stil. Net direct een groot probleem, maar soms wel storend.tobitronics schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:56: ...en die vervelende ruis/klik uit de speaker. Hebben jullie ook last van dit speakerprobleem?
Ik bedoelde inderdaad lagere specs dan de top-line,Aghanim schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:57:
Het scherm en de camera zijn volgens mij niet minder dan de S3, maar dat is een andere discussie. Ik snap de aanname hierboven gewoon niet dat Google een 'hele' lage prijs zou hanteren voor de GN2, terwijl de specs beter zijn dan de huidige GN (daar doelde Maarten volgens mij op).
Ik had hiervoor een htc desire: de tank onder de smartphones. Je ziet ze nog steeds overal terwijl het ding jaren oud is.Marsli schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:39:
[...]
dat ik hem heb laat vallen is mijn schuld. dat ik heb hem gekocht is ook mijn schuld.
dat ie uit elkaar barst bij een val van 30 cm is inderdaad samsungs schuld, omdat ze hem niet stevig hebben gebouwd.
Verwijderd
Ik vind dit verhaal toch kostelijk om te lezentobitronics schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:25:
Het vervelende is dat dit de 2e Gnex in 1 week tijd op rij is die er last van heeft. Als ik het probleem google lijken ontzettend veel mensen er last van te hebben. Het is zeg maar dat terwijl de speaker in gebruik is + ong. 3 sec erna dat er een soort ruis is en dan een klik. Het is alleen te horen in een stille kamer of als je je oor tegen de speaker houdt. Weet je zeker dat jouw gnex het niet heeft?
Da's wel te vermijden hoor, maar kost geld omdat elke speaker + audio circuit combo dan zo moet afgeregeld zijn dat de rustpositie (audio in stand by) overeen komt de speakerpositie icm met een stil geluidsbestand. Sommige Gnexen hebben het probleem zelfs niet.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:46:
[...]
Ik vind dit verhaal toch kostelijk om te lezenNiet vervelend bedoeld maar hieruit blijkt maar weer hoe succesvol het concept van de smartphone is. Mensen krijgen steeds absurdere verwachtingen. Het geklik van de speaker van de Gnex is simpel het geluid dat niet te vermijden is als je stroom op een speaker zet. De ruis is het kalibreren tot een frequentie die niet te horen is terwijl er toch spanning op staat. Heb je al eens helemaal niets gehoord terwijl je de minijack van je speakers/koptelefoon in je pc/mp3speler stopt? Ik durf het te betwijfelen. Toestellen waarbij mensen claimen dat ze het niet horen zijn toestellen die altijd spanning op de speakers houden. Het geklik valt dan niet op omdat het enkel waar te nemen zou zijn na een battery pull.
Verwijderd
Verwijderd
Misschien weten ze dat in de custom rom sectie maar ik vraag me af waarom je dat zou willen? Eerst schuiven en daarna een patroon. Wat is het nut van het schuiven dan?tobitronics schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:54:
Is er trouwens een manier om er voor te zorgen dat je eerst het swipe lockscreen krijgt en daarna pas dat je een patroon in moet voeren?
Direct google now, camera etc? Ik zou dat ook waarderen....Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:35:
[...]
Misschien weten ze dat in de custom rom sectie maar ik vraag me af waarom je dat zou willen? Eerst schuiven en daarna een patroon. Wat is het nut van het schuiven dan?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Maardiweb op 24-08-2012 13:44 ]
Ik heb hierom hard gelachen.Smultie schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:39:
Hij heeft wel gelijk hoor.
Iphones kun je bijvoorbeeld keihard op de straat gooien, en dan blijven ze gewoon heel:
[afbeelding]
Hmmmm dat ziet er verleidelijk uit. Ga nog even nadenken of het me € 36 waard is. Over een half jaar is hij misschien ergens goedkoper te krijgen...Prulleman schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:59:
als je de USB poort wilt ontlasten kan je ook een pogo dock kopen, heb em nu zelf bij amazon besteld: Prulleman in "Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus"
had bij mijn vorige toestel (HD2) ook dat de usb poort na 1.5 jaar een beetje lam werd, het is gewoon een slijtage gevoelig onderdeel, wat zeker nog afhangt van hoe je er mee omgaat en hoe vaak je de kabel in/uit plugt.
volgens mij kan je bij de stockrom niet kiezen om de led ook te laten werken als je scherm aan staat, bij bv AOKP custom rom kan dit wel. Op zich ook logisch, want je meldingen kan je ook gewoon bovenin zien als je scherm aan staat. Light flow werkt bij mij verder helemaal zoals het moet.tobitronics schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:26:
Krijgen jullie eigenlijk Light flow aan de praat? Ik heb nu mooi allemaal verschillende LED's ingesteld maar ik krijg ze niet altijd. Ook als ik hem wel krijg is ie alleen aanwezig als ik mijn scherm uit of op het unlockscherm heb staan.
En hoe vullen jullie je homescherm(en) eigenlijk? Ik heb nu alleen een klokwidget, powerwidget, gmailwidget en een paar snelkoppelingen staan en heb nog 2 lege schermen. Nog aanraders voor apps/widgets?
Al de apps die ik actief gebruik staan in mijn hoofdscherm, samen met de weer en nieuws widget.tobitronics schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:26:
Krijgen jullie eigenlijk Light flow aan de praat? Ik heb nu mooi allemaal verschillende LED's ingesteld maar ik krijg ze niet altijd. Ook als ik hem wel krijg is ie alleen aanwezig als ik mijn scherm uit of op het unlockscherm heb staan.
En hoe vullen jullie je homescherm(en) eigenlijk? Ik heb nu alleen een klokwidget, powerwidget, gmailwidget en een paar snelkoppelingen staan en heb nog 2 lege schermen. Nog aanraders voor apps/widgets?
Je zou in Post je Homescreen kunnen kijken hoe anderen het ingedeeld hebben. Werkt goed om wat inspiratie op te doentobitronics schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:26:
Ik ben van plan om vandaag te gaan klooien met tasker.Albert020 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:29:
Vindt de accu erg snel leeg gaan, haal nog geen 2 dagen.
Zijn er mensen met Tasker, en gaat de accu hiermee aanzienlijk langer mee ?
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen vandaag, tis toch een regenachtige dagtobitronics schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:49:
[...]
Ik ben van plan om vandaag te gaan klooien met tasker.
Als je nog guides zoekt -> Modaco tutorial of Youtube serieAlbert020 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:54:
[...]
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen vandaag, tis toch een regenachtige dag
Had ik al gevonden maar thanks btwtobitronics schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:59:
[...]
Als je nog guides zoekt -> Modaco tutorial of Youtube serie
2 dagen? Dat ga je inderdaad niet halen met een NexusAlbert020 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:29:
Vindt de accu erg snel leeg gaan, haal nog geen 2 dagen.
Zijn er mensen met Tasker, en gaat de accu hiermee aanzienlijk langer mee ?
Nee. Stock Android jb.filenox schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:36:
Heb je een custom rom/kernel misschien? Zo ja: heb je het ook voor met de stock rom/kernel?
Je tweede punt kan komen door een lage helderheid. Dit zie ik zelf ook als ik in mijn bed nog bijvoorbeeld naar een witte internet pagina kijk. Dan zit er ook een soort "ruis" over het scherm heen. Maar met hogere helderheid heb ik hier geen last van.Bolletje schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:20:
Zo, ik ben sinds eergisteren ook over op een Galaxy Nexus. Tot nu toe wel tevreden![]()
Typen gaat zeer fijn, al kom ik niet altijd even goed in de linkerbovenhoek met m'n vingers.
Nu vallen me wel enkele dingen op:
- Kleuren zijn zeer gekleurd. Vooral zichtbaar bij huidskleur. Alles lijkt dan wat meer roze te zijn. Dat komt door het Amoled scherm heb ik het idee.
- Ik heb een soort grain/ruis over het beeld bij een geheel effen kleuren pagina. Het lijkt net alsof ik de pixels zie verversen. Dat komt door die pentile-layout? Het is een beetje lastig uit te leggen.
Ja, het gaat grotendeels weg als ik hem op de hoogste helderheid zet. Ik heb hem nu eigenlijk altijd op automatische helderheid staan.Kartmans1 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
Je tweede punt kan komen door een lage helderheid. Dit zie ik zelf ook als ik in mijn bed nog bijvoorbeeld naar een witte internet pagina kijk. Dan zit er ook een soort "ruis" over het scherm heen. Maar met hogere helderheid heb ik hier geen last van.
Dat doe ik inderdaad ook altijd. Zelf erger ik mij ook niet echt aan de ruis wanneer de helderheid lager is. Zelf had ik in het begin ook last van een snel leeglopende batterij, maar nu ik de telefoon al een aantal weken heb merk ik dat je er toch al een stuk langer mee doet, omdat je er gewoon minder mee speelt. Gisteren had ik aan het einde van de dag nog 38% batterij over.Bolletje schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:55:
[...]
Ja, het gaat grotendeels weg als ik hem op de hoogste helderheid zet. Ik heb hem nu eigenlijk altijd op automatische helderheid staan.
De batterij gaat wel zeer snel leeg. Ik draai JB 4.1.1. Het scherm heeft daar natuurlijk een groot aandeel in (47% nu bij nog 28% lading), maar Chrome vind ik ook aardig wat innemen met z'n 12%.
Kwestie van gewenningIk was sowieso van plan nog een extra batterij te bestellen.
Net even geprobeerd, wist niet dat een t-shirt zo goed kon schoonmakenSmultie schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:30:
Wat is er mis met even met je t-shirt d'roverheen?
Wel uitkijken dat er niet een korreltje zand op je t-shirt van iets is achtergebleven. Anders kom je er ook achter dat je T-shirt heel goed krassen kan makentobitronics schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:33:
[...]
Net even geprobeerd, wist niet dat een t-shirt zo goed kon schoonmaken
Hij kan ook naar het strand geweest zijn.Smultie schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:42:
Ik weet niet hoe vaak jullie nog in de zandbak spelen
[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 26-08-2012 22:25 ]
Je hebt waarschijnlijk geen Yakju build.zAo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:25:
Weet iemand waarom een 'vanilla' Galaxy Nexus op stock 4.0.4 niet wil updaten naar 4.1.x? Ik heb de truck voor het forceren al geprobeerd (aan wifi), maar hij wil nog steeds niet.
Iemand een suggestie?
[ Voor 10% gewijzigd door IkWilbert op 27-08-2012 14:30 ]
I intend to live forever. So far, so good.
Ok, maar hoe kom je daaraan zonder een unlock/root?IkWilbert schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:29:
[...]
Je hebt waarschijnlijk geen Yakju build.
Wat meer info:
[Google Galaxy Nexus] Versie en herkomst ?
zAo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:40:
[...]
Ok, maar hoe kom je daaraan zonder een unlock/root?
Staat overigens gewoon in de openingspost, lees die maar eens goed door.Handmatig updates flashen
Wanneer je OTA update niet binnenkomt (dit kan even duren, want updates worden vaak gelijkmatig gedistribueerd. Soms duurt dit tot 2 weken na de eerste uitrol) kan je ook handmatig een nieuwe 'factory image' op je telefoon flashen. Het makkelijkst gaat dit wederom met de toolkit. Hiervoor heb je geen roottoegang nodig, maar wel een geunlockte bootloader. Zie hierboven hoe dat moet.
We hebben dus nodig: De toolkit en de gewenste factory image. In de meeste gevallen zal je gewoon de nieuwste versie willen (nu: 4.0.4, build IMM76I)
Daarna:
Telefoon in USB debug modus zetten (instellingen > opties voor ontwikkelaars)
Telefoon aansluiten, toolkit starten en goede build kiezen (check in je settings > over deze telefoon welke build je hebt)
Rebooten naar fastboot (optie 20, optie 3)
Factory image flashen (die zet je eerst in de goede map in je toolkit folder, dan optie 8 en yes)
Even wachten, klaar!
[ Voor 92% gewijzigd door Smultie op 27-08-2012 15:01 ]
Zit niets anders op als je jelly bean wilt... of wachten tot samsung de update vrij geeft... Maar dat kan lang duren.zAo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:12:
Die zag ik, maar dat is dus met unlock.
I intend to live forever. So far, so good.
Waarom zou je je bootloader weer moeten locken voor ie terug gaat?Prulleman schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:20:
enige wanneer je de sjaak bent is als je usb poort kapot gaat en je je bootloader dus niet meer kan locken voor ie terug gaat...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq