Acties:
  • 0 Henk 'm!
jelmervos schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:25:
[...]

Waarom zou je je bootloader weer moeten locken voor ie terug gaat?
omdat ze hier -misschien- over gaan zeuren, volgens mij verspeel je in principe je recht op garantie, hoewel dit bij
een duidelijk hardware defect niet eerlijk is. Dus om gezeik te voorkomen kan je beter een locked telefoon opsturen.

[ Voor 56% gewijzigd door Prulleman op 27-08-2012 15:32 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:43
MaffeMaarten schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:43:
[...]

Ik bedoelde inderdaad lagere specs dan de top-line,
of lagere specs dan "verwacht", of "gehoopt". Ik ontken niet dat alle specs hoger zijn dan de huidige GN. Mijn excuses voor de ambiguïteit. >:)

De lage prijs was zeker geen aanname, meer speculatie. Gebaseerd op de lage prijs van de Nexus 7 tablet.
Het is niet zozeer iets wat ik verwacht, maar meer iets wat ik erg jammer zou vinden op te horen als ik net zelf de GN gekocht heb. Als argument om te wachten.

Buiten dat heb ik de telefoon ondertussen al zo goed als gekocht hoor.
"Angst is een slechte raadgever, angst voor spijt is nog erger."
En jawel. Dit bericht post ik vanaf mijn Nexus :P

Wat een top-toestel zeg! Ik heb via 4launch trouwens een versie die helemaal zelf naar JB ge upgrade heeft. Ik zal al m'n apps een in gaan stellen. Dank aan een ieder die mij over heeft gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:46
Wat ik me afvroeg, zit er standaard een klok screensaver op de Nexus en gaat deze pas in werking,
als je hem in een dock plaatst met die puntjes aan de zijkant, of moet ik er zelf 1 downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Excuus.

[ Voor 98% gewijzigd door Smultie op 28-08-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Ik gebruik op mijn nexus de app Locale om mijn telefoonstatussen automatisch aan te passen aan de plek waar ik ben. Zo heb ik ingesteld als mijn telefoon aan de lader zit dat het display nooit uitgaat, dit vond ik handig omdat als ik in mijn auto zit niet mijn telefoon hoef te unlocken als die in de dock zit.

Het probleem is nu ook dat als die 'snacht aan de lader op mijn nachtkastje ligt het scherm ook aanblijft totdat ik hem met de powerbutton uitschakel. Het is dus nu een aantal keer gebeurd dan ik hem op z'n kop had gelegd en dus niet door had dat die aanstond. Het scherm is nu ingebrand, op een witte achtergrond zie ik nu lichtjes de klok van het lockscreen.
Is hier volgens jullie wat aan te doen of zou dit onder garantie horen te vallen?

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen idee of dit garantie is, bij de oudere plasma TV's was dat in elk geval geen garantie. Ik vind het persoonlijk niet zo'n slimme actie om je scherm altijd aan te laten, dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 14:14
enig idee hoe je screenshots kan maken met de stock rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
tobitronics schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:57:
enig idee hoe je screenshots kan maken met de stock rom?
Powerbutton + volume down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Het lijkt niet te werken.... Heb je hier geen app voor nodig ofzo? Of is het normaal dat ik niks op het scherm zie verschijnen? Het enige wat gebeurt is dat mijn volume omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:39
Volume Down + Power Button is in ICS en JB de standaard combinatie voor het maken van een screenshot.
Probeer het nog eens, moet gewoon werken. Je hoort een piepje en het screenshot verschijnt kort in beeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Schmoove op 28-08-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Schmoove schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:06:
Volume Down + Power Button is in ICS en JB de standaard combinatie voor het maken van een screenshot.
Probeer het nog eens, moet gewoon werken. Je hoort een piepje en het screenshot verschijnt kort in beeld.
Ah, ik heb m! Hield de knoppen niet lang genoeg ingedrukt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:20:
enige wanneer je de sjaak bent is als je usb poort kapot gaat en je je bootloader dus niet meer kan locken voor ie terug gaat... :/
ben nu een plan aan het verzinnen om mijn telefoon zonder usb zo stock mogelijk te krijgen:
Prulleman in "[Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware"
Meer mensen hebben het probleem al en op XDA heb ik een omslachtige oplossing gevonden: Voorwaarden voor deze procedure: Je draait een custom of stock rom op een Maguro toestel met Root toegang en CWM recovery geinstalleerd.
1. installeer BootUnlocker
2. Lees deze post comment #16(de originele) nog eens goed door zodat je weet welke bestanden je moet installeren en volg de instructies aldaar.

Kan iemand bevestigen dat je ook een factory image file in zijn geheel kan flashen via CWM? In dat geval is het installeren van BootUnlocker al voldoende om de stap terug naar 100% stock te maken.

-edit- bootunlocker werkt alleen met root toegang dus het flashen van een factory image file is zinloos omdat je root verliest en je bootloader dus niet meer opnieuw kan locken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:57:
[...]

Meer mensen hebben het probleem al en op XDA heb ik een omslachtige oplossing gevonden: Voorwaarden voor deze procedure: Je draait een custom of stock rom op een Maguro toestel met Root toegang en CWM recovery geinstalleerd.
1. installeer BootUnlocker
2. Lees deze post comment #16(de originele) nog eens goed door zodat je weet welke bestanden je moet installeren en volg de instructies aldaar.

Kan iemand bevestigen dat je ook een factory image file in zijn geheel kan flashen via CWM? In dat geval is het installeren van BootUnlocker al voldoende om de stap terug naar 100% stock te maken.

-edit- bootunlocker werkt alleen met root toegang dus het flashen van een factory image file is zinloos omdat je root verliest en je bootloader dus niet meer opnieuw kan locken.
heb nu eerst een rooted stock rom geflashed, vervolgens via Google Play: Android Root Toolkit stock recovery geflashed, daarna met Google Play: GLaDOS Control de bootloader gelocked.
Zit alleen nog met root en SU, SU heb ik disabled zodat ie niet meer in de app drawer voorkomt, maar ik vermoed dat ze niet verder kijken als ze een locked bootloader + stock recovery zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 28-08-2012 13:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapblizard
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik moet nog zien of ze moeilijk doen over een geunlockte Nexus qua garantie
De telefoon is gekocht omdat ie de nieuwste updats van Google krijgt, en nu splitsen ze me een Samsung branding in de maag? Ik ga voor de ROMS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
we zullen het zien, ben blij dat ik stock recovery en lock er terug op heb gekregen, alleen als ze goed zoeken, zien ze misschien dat er nog root aanwezig is. Daarnaast gaat ie via een vodafone business partner voor grote zakelijke klanten, misschien dat dat nog een beetje helpt :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 19:44
mooi dat het gelukt is. je kan als je root hebt natuurlijk nog de su app verwijderen uit je /system/app maar ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:25:
we zullen het zien, ben blij dat ik stock recovery en lock er terug op heb gekregen, alleen als ze goed zoeken, zien ze misschien dat er nog root aanwezig is. Daarnaast gaat ie via een vodafone business partner voor grote zakelijke klanten, misschien dat dat nog een beetje helpt :)
Ik ben ook een keer wezen klooien met relocken, maar ik kwam zelf uit op de volgende zichtbare verschillen:
stock locked: eerste icoontje bij booten = gesloten hangslotje
stock unlocked: eerste icoontje bij booten = open hangslotje (zowel rooted als unrooted)
relocked rooted: geen eerste icoontje, geen hangslotje...

please correct me if i'm wrong, maar dat was wat mij opviel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Zit nu te twijfelen of ik hem ga halen. Wil hem via telecomlink bestellen, ben alleen bang voor de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bigfoot1942 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Ik ben ook een keer wezen klooien met relocken, maar ik kwam zelf uit op de volgende zichtbare verschillen:
stock locked: eerste icoontje bij booten = gesloten hangslotje
stock unlocked: eerste icoontje bij booten = open hangslotje (zowel rooted als unrooted)
relocked rooted: geen eerste icoontje, geen hangslotje...

please correct me if i'm wrong, maar dat was wat mij opviel...
hmmm had inderdaad geen slotje, dacht dat dat juist goed was :) maar was ook al unlocked en rooted vanaf dag 1... dus kan me niet herinneren dat ik ooit een dicht slotje heb gezien :P
ach, we zullen het zien :)
2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:11:
Zit nu te twijfelen of ik hem ga halen. Wil hem via telecomlink bestellen. Ben alleen bang voor de accu
waarom zou je bang zijn voor een accu? :P
(accu tijd is prima voor een moderne smartphone, kan beter en slechter. met custom roms en kernels kan je er nog wat meer uit halen)

[ Voor 21% gewijzigd door Prulleman op 28-08-2012 16:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:37

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb weer een probleem sinds kort: Ik kan namelijk geen SMSjes meer verzenden. Wel kan ik ze ontvangen en zowel bellen als gebeld worden. Ik heb de SMSC verandert naar dat van mijn provider(T-mobile) +31624000000 en wanneer ik op update druk krijg ik update error, en als ik refresh krijg ik refresh error.

Wanneer ik een bericht verzend krijg ik dus een fout melding met: kan bericht niet verzenden. Het is heel erg vervelend want niet iedereen die ik ken loopt rond met een whatsapp of belt vaak, dus SMS is dan vaak handig.

Iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
hier staat de oplossing. je met het nummer opnieuwe genereren.
http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/SMSC_Updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Prulleman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:12:
[...]

hmmm had inderdaad geen slotje, dacht dat dat juist goed was :) maar was ook al unlocked en rooted vanaf dag 1... dus kan me niet herinneren dat ik ooit een dicht slotje heb gezien :P
ach, we zullen het zien :)
Er is (in mijn geval) NOOIT een gesloten slotje geweest. Ik heb mijn gnex vanaf dag 1 geunlocked + root maar moest hem 2 dagen later terugsturen. Heb gewoon het commando fastboot oem lock gebruikt en open slotje was weg. Geen gezeur oid. gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ja, die deed em. Hij doet het uitstekend nu.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 21:42
Phntm schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
Ik heb weer een probleem sinds kort: Ik kan namelijk geen SMSjes meer verzenden. Wel kan ik ze ontvangen en zowel bellen als gebeld worden. Ik heb de SMSC verandert naar dat van mijn provider(T-mobile) +31624000000 en wanneer ik op update druk krijg ik update error, en als ik refresh krijg ik refresh error.

Wanneer ik een bericht verzend krijg ik dus een fout melding met: kan bericht niet verzenden. Het is heel erg vervelend want niet iedereen die ik ken loopt rond met een whatsapp of belt vaak, dus SMS is dan vaak handig.

Iemand enig idee wat ik moet doen?
...... Ik heb Excact hetzelfde probleem. Ik dacht dat het aan de operator of de simkaart lag, maar nu bedenk ik dat het echt wel de nexus kan zijn. Ik zit trouwens op Mobile Vikings..
Sinds 1 Augustus al dit probleem, nog altijd niet opgelost gekregen. Verschillende radio's/roms geprobeerd, maar het mocht niet baten, zelfs in een andere gsm vraagt de sim kaart de smsc nummer, heel vervelend. :(

Niet echt vervelend totdat je het net een keertje nodig hebt.

Edit: Opgelost met de link van daarboven, bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door AndRo555 op 28-08-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:56:

Ja, die deed em. Hij doet het uitstekend nu.
:>
AndRo555 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:08:

Edit: Opgelost met de link van daarboven, bedankt!
Ik heb dat ook een tijdje geleden gehad. Het hexadecimale nummer van de sms centrale is voor t-mobile geloof ik 07911326040000. Dat werkte prima in Nederland maar het probleem deed zich opnieuw voor op vakantie. Wonen jullie toevallig in de buurt van de grens? Dan kun je het ff proberen. Als het eenmaal mis is met dat nummer dan zou ik ermee naar de winkel van je provider gaan om een nieuwe simkaart te vragen.

Bij mij wilde de medewerker 'm aanvankelijk niet gratis verstrekken. Hij zei dat het correct invoeren van een SMSC nummer geen rede genoeg was om een nieuwe sim cadeau te doen. Ik heb vervolgens in dat menu het nummer weer verwijderd, het probleem gedemonstreerd, het SMSCnummer via een vergelijkbare pagina opnieuw gecodeerd en laten zien dat het probleem is opgelost maar helaas niet werkt in het buitenland. Ik heb 'm doodleuk gevraagd welk hexadecimaal nummer ik moest gebruiken voor een Nederlandse simkaart in Turkije en toen keek 'ie even heel deuzig en besloot om me toch maar een simkaart te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 21:42
De volgende keer dat het weer zo mis loopt ga ik toch een nieuwe simkaart aanvragen, kost toch niks bij mijn provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vandaag het vervangende onderdeel binnen gekregen om mijn kapotte USB-connector te repareren. Via een aantal guides de Galaxy Nexus helemaal uit elkaar gehaald. Kreeg het wel een beetje warm aangezien je echt bijna ieder onderdeel los moet maken om bij het onderste printplaatje te komen wat vervangen moet worden.

Ben denk ik 20 minuten bezig geweest en heb het onderdeel vervangen. Vervolgens fingers crossed of hij nog wilde booten en dat werkte gelukkig. Vervolgens oplader getest en oplader werkt weer!

Enige probleem is dat bij het verwijderen van de achterkant blijkbaar je volume knop vast zit aan deze achterkant. Dat is nu los en daardoor werken de volume knoppen niet meer. Ook die maar vervangen dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft het zin om die te vervangen??
http://www.ifixit.com/Tea...axy-Nexus-Teardown/7182/2
The only soldered components are the volume switch and vibrator motor.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hmm daar heb je wel een punt. Solderen wordt wat lastig vrees ik. Dat is wel balen want flashen in CWM wordt lastig zonder volumeknoppen. Maar eens bedenken hoe ik dat op ga lossen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:42:
Hmm daar heb je wel een punt. Solderen wordt wat lastig vrees ik. Dat is wel balen want flashen in CWM wordt lastig zonder volumeknoppen. Maar eens bedenken hoe ik dat op ga lossen dan.
CWM Touch :*)
http://www.clockworkmod.com/rommanager
direct link naar .img:
http://download2.clockwor...-touch-6.0.1.0-maguro.img

(moet je alleen wel in booten naar bootloader/fastboot.... en de meeste roms kunnen alleen reboot recovery..)
zijn echter ook manieren om vanuit android je recovery te flashen

[ Voor 16% gewijzigd door Prulleman op 29-08-2012 16:50 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Thx man, zal daar eens naar kijken. Volume knoppen gebruik ik toch alleen maar voor het flashen. Wel balen dat dit geen losse component is en dat het filmpje niet duidelijk liet zien hier mee op te letten. Misschien stuur ik em binnenkort toch nog op. Maar het opladen + USB werkt in elk geval weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
vreemd, ik heb laatst de achterkant eris af gehaald, maar ik kon de volume knop gewoon terug klikken. zit het niet ergens klem zodat je het niet meer kan indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nee er zit een gele verbinding tussen de volumeknop (niet die plastic die je ziet aan zijkant maar de interne knop) en het 'moederbord'. Bij mij is ie los aan het moederbord.

• Aghanim
  • Niet online
Toch wat te vroeg gejuicht denk ik. Sinds ik mijn toestel geopend heb, heb ik last van slecht bereik. In gebieden met goed bereik is er niks aan de hand (gisteren ruim 80min gebeld) maar op plekken waar ik normaal wat minder bereik heb, heb ik nu continu geen signaal. Rebooten, netwerk zoeken en flightmodus on/off bieden geen oplossing. Als ik weer vertrek naar een andere locatie dan heb ik weer prima signaal en werkt alles naar behoren.

Het lijkt dus alsof de chip minder goed contact maakt dan voorheen. Maar dan zou ik denken dat het of werkt of niet werkt. Helaas ben ik totaal niet technisch dus heb verder ook geen idee hoe dit zou kunnen komen.

-Edit-
Ik denk dat het aan de antennekabel ligt. Als de zwarte draad op onderstaand plaatje tenminste de antennekabel is. Deze zat aan de bovenkant vast aan een connector en aan de onderkant los. Aan de onderzijde zit echter ook een connector. De vraag is dus of deze zwarte kabel (met aan beide uiteinden een zilveren contactpunt) in beide connectoren moet. Dat heb ik wel gedaan in elk geval.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/kabel.png

Iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: http://www.rounded.nl/images/detailed/48/Samsung_N7000,_i9220_Galaxy_Note_antenna_cable,_coax_kabel_onderdeel_ANTC.png

Zou je signaal minder goed kunnen zijn als deze kabel niet perfect vast zit? Je kunt de kabel namelijk uit de connectors verwijderen en weer er in steken. Dan zou ik deze kunnen vervangen lijkt me. Zou de Nexus kabel ook te vervangen zijn door een Galaxy S2 antennekabel? Deze is namelijk op voorraad en dan kan ik morgen repareren. Lijkt me hetzelfde onderdeel?

[ Voor 59% gewijzigd door Aghanim op 30-08-2012 10:33 ]

• Laguna
  • Laatst online: 00:08
@XeNeRgY

Zou kunnen, echter als het contact niet goed is dan zal het vervangen weinig uitmaken.

Heb je bij het vervangen van de micro USB-connector deze guide gebruikt?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Aghanim
  • Niet online
Heb die guide gevolgd ja, alleen er zijn altijd van die onderdeeltjes die nogal fragiel zijn en breken of losraken voordat je het door hebt.

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Hoe komt het dat Google Now niet spreekt? Ook al zet ik alles in het Engels, dan nog geeft die geen antwoord, alleen zoekresultaten.

• DrNizeGuy
Ja die moet vast zitten, bij mij zit ie daar vast.

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 20:17
weet iemand waar de waterschade indicatoren zitten? ik heb er een gevonden op de back cover behuizing tussen de camera en batterij, maar meestal gebruiken zij 2 of 3..

• Aghanim
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:17:
Ja die moet vast zitten, bij mij zit ie daar vast.
Ik vraag me af of het erg is als die aan 1 kant los is geweest en je daarna zelf de kabel weer in de connector schuift. Het vreemde is namelijk dat ik nog gewoon bereik hebt, alleen het is minder sterk. Zeg zo'n 50% van het normale signaal. Betekent op plekken waar het bereik normaal lager is dan 50%, ik nu geen bereik meer heb. Zelf zou ik denken dat het of werkt of niet ipv bovenstaande.

Heb een vervangende antenne gekocht van een S2, komt morgen binnen.

• DrNizeGuy
misschien een klein kabelbreukje ergens. Maar weet je zeker dat dat de antenne is voor gsm, en niet voor de wifi?

• Aghanim
  • Niet online
Het is de antenne die rechts naast je batterij loopt zoals hierboven op het plaatje aangegeven. Wifi werkt overal perfect, het GSM bereik is zeer zwak. Deze antenne was gisteren aan 1 kant los dus ik heb de draad terug in de connector geduwd maar blijkbaar is dat niet voldoende. Al vind ik het dus vreemd dat het niet helemaal stuk is.

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Heb hem vandaag binnengekregen van Telecomlink alles perfect. Alleen update hij niet naar 4.1, op dit moment is hij 4.0.4

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:55

IkWilbert

Het is mij!

2ling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:33:
Heb hem vandaag binnengekregen van Telecomlink alles perfect. Alleen update hij niet naar 4.1, op dit moment is hij 4.0.4
Dan heb je waarschijnlijk geen yakju build.

[Google Galaxy Nexus] Versie en herkomst ?

I intend to live forever. So far, so good.

• tobitronics
Als ik mijn power button indruk maar mijn scherm niet unlock gaat het scherm automatisch uit na x seconden, echter als ik de oplaadkabel er in stop blijft het scherm eeuwig aan tot ik de powerknop indruk. Is er een manier om dit ook automatisch te doen, ik wil geen screen burn-in hebben en de kans is groot dat ik een keer voor het slapen de kabel er in stop en vergeet het knopje in te drukken.

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04:39
Als ik de stekker erin steek gaat ie na een aantal seconden vanzelf uit. Wat heb je als screen timeout ingesteld?

• tobitronics
Ik heb onder scherm -> slaapstand dat de tel. na 15 sec inactiviteit in slaapstand gaat

Verwijderd

Ik heb sinds twee weken ook de galaxy nexus na 8 maanden met een galaxy note rond te hebben gelopen. Ben tot hiertoe super tevreden!

Enkel heb ik schrik voor de usb-poort. Nu heb ik ook gemerkt dat bij het gebruik van de originele samsung oplader er bij het overzicht van accu staat tijdens het opladen: "opladen USB". Nu moet dit volgens mij AC zijn. Ik heb al met een andere lader geprobeerd en dan komt er wel "opladen AC" te staan.

Zou mijn officiële lader van samsung dan defect zijn?

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:03
Sinds gisteren in het bezit van dit mooie model, maar kan er nog niet veel aangezien mijn abo pas vanaf 4 september in werking zal treden. Wat me echter opvalt is dat als ik op een icoon druk dat me naar een andere omgeving brengt, ik een soort klikje hoor. Ook met het geluid gemute hoor ik het nog. Het komt ongeveer binnen 2 seconden van de actie en ook altijd, naar welke omgeving ik ook ga of welk icoon ik activeer. Het is een dergelijk fenomeen dat je lichtelijk gaat irriteren als je het eenmaal door hebt. Iemand enig idee wat het mogelijk zou kunnen zijn? Weet niet of het nou boeiend genoeg is om terug te sturen, maar ik zou goed zonder kunnen leven.

You look like I need a drink.

tobitronics schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:55:
Als ik mijn power button indruk maar mijn scherm niet unlock gaat het scherm automatisch uit na x seconden, echter als ik de oplaadkabel er in stop blijft het scherm eeuwig aan tot ik de powerknop indruk. Is er een manier om dit ook automatisch te doen, ik wil geen screen burn-in hebben en de kans is groot dat ik een keer voor het slapen de kabel er in stop en vergeet het knopje in te drukken.
De instelling die je zoekt zit onder ontwikkelaars instellingen, iets van scherm nooit uit tijdens laden

Strava

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:26:
Ik heb sinds twee weken ook de galaxy nexus na 8 maanden met een galaxy note rond te hebben gelopen. Ben tot hiertoe super tevreden!

Enkel heb ik schrik voor de usb-poort. Nu heb ik ook gemerkt dat bij het gebruik van de originele samsung oplader er bij het overzicht van accu staat tijdens het opladen: "opladen USB". Nu moet dit volgens mij AC zijn. Ik heb al met een andere lader geprobeerd en dan komt er wel "opladen AC" te staan.

Zou mijn officiële lader van samsung dan defect zijn?
De officiële is zo'n usb-adapter met usb-kabel, toch? Die wordt inderdaad als USB herkend (en laadt langzamer), dat is geen defect. Als je fast charge aanzet (in custom kernels) wordt ie ook als AC herkend.

• tobitronics
Prulleman schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:43:
[...]

De instelling die je zoekt zit onder ontwikkelaars instellingen, iets van scherm nooit uit tijdens laden
Ik wil juist dat mijn scherm WEL uit gaat tijdens het laden

Edit: Bedankt! Op de een of andere manier stond die optie aan....
dialMforMike schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:34:
Sinds gisteren in het bezit van dit mooie model, maar kan er nog niet veel aangezien mijn abo pas vanaf 4 september in werking zal treden. Wat me echter opvalt is dat als ik op een icoon druk dat me naar een andere omgeving brengt, ik een soort klikje hoor. Ook met het geluid gemute hoor ik het nog. Het komt ongeveer binnen 2 seconden van de actie en ook altijd, naar welke omgeving ik ook ga of welk icoon ik activeer. Het is een dergelijk fenomeen dat je lichtelijk gaat irriteren als je het eenmaal door hebt. Iemand enig idee wat het mogelijk zou kunnen zijn? Weet niet of het nou boeiend genoeg is om terug te sturen, maar ik zou goed zonder kunnen leven.
Dit is de speaker die zichzelf uitschakelt. Het is een normaal fenomeen dat niet valt te verhelpen. Ik heb zelf mn gnex ook teruggestuurd wegens oa. dit probleem en de klik was wel zachter de 2e keer. Je kan het proberen maar het is haast niet te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:56:
Het is de antenne die rechts naast je batterij loopt zoals hierboven op het plaatje aangegeven. Wifi werkt overal perfect, het GSM bereik is zeer zwak. Deze antenne was gisteren aan 1 kant los dus ik heb de draad terug in de connector geduwd maar blijkbaar is dat niet voldoende. Al vind ik het dus vreemd dat het niet helemaal stuk is.
In navolging van mijn defecte antennekabel kan ik melden dat ik deze vandaag heb vervangen voor een antennekabel van de Galaxy S2 (GN was bijna niet aan te komen als los onderdeel). De S2 kabel is 1-2mm korter dus hij zit iets strakker. Moet nog testen op locaties buitenshuis, maar haalde met de half defecte kabel maximaal -80dbm en zit nu op -52dbm. Een stuk beter dus. Mocht je zelf deze kabel moeten vervangen dan kun je dit onderdeel kopen op rounded.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
tobitronics schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:21:
[...]

Ik wil juist dat mijn scherm WEL uit gaat tijdens het laden

Edit: Bedankt! Op de een of andere manier stond die optie aan....

[...]

Dit is de speaker die zichzelf uitschakelt. Het is een normaal fenomeen dat niet valt te verhelpen. Ik heb zelf mn gnex ook teruggestuurd wegens oa. dit probleem en de klik was wel zachter de 2e keer. Je kan het proberen maar het is haast niet te vermijden.
ik heb er geen last van en heb het ook nog nooit gehoord. Het enige klinkje is als ik mijn toestel unlock (na het tekenen van het patroon). Calibreren e.d. van de speaker zijnt mij een beetje een kul-verhaal, als ik een willekeurige luidspreker aan een willekeurige versterker hang, heb ik ook geen plok en ruis als ik de versterker in- of uitschakel.

Verder heb ik wel last van een heel erg irritand dingetje..
Als ik aan het navigeren ben over mijn telefoon en gebeld wordt, en ik via bluetooth het gesprek aan het houden ben, komt navigatie ook over bluetooth heen (dwars door het gesprek heen). Als ik ophang komt ze wel weer uit mijn telefoon.
Iemand enig idee? ik ben al door de bluetooth headset settings gefietst, maar kon niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Misschien heeft één van jullie nog geluk: de Nexus voor 299 euro bij Dixons Veenendaal, als het allemaal klopt... http://www.dixons.nl/tele...samsung-galaxy-nexus.html

[ Voor 7% gewijzigd door musicfreak op 01-09-2012 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
musicfreak schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 08:10:
Misschien heeft één van jullie nog geluk: de Nexus voor 299 euro bij Dixons Veenendaal, als het allemaal klopt... http://www.dixons.nl/tele...samsung-galaxy-nexus.html
Dit is een mooie prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de S2 staat daar voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:26:
[...]

Ook de S2 staat daar voor dezelfde prijs.
Heb de Galaxy Nexus 2 weken geleden van een goede vriend overgenomen,
was toen 1/5 maand oud, geen enkel krasje compleet doos en factuur € 220

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 01-09-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Dit topic gaat niet over prijzen en bijbehorende zaken, daar is Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic voor.

Graag weer on topic. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Aghanim schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:37:
[...]

In navolging van mijn defecte antennekabel kan ik melden dat ik deze vandaag heb vervangen voor een antennekabel van de Galaxy S2 (GN was bijna niet aan te komen als los onderdeel). De S2 kabel is 1-2mm korter dus hij zit iets strakker. Moet nog testen op locaties buitenshuis, maar haalde met de half defecte kabel maximaal -80dbm en zit nu op -52dbm. Een stuk beter dus. Mocht je zelf deze kabel moeten vervangen dan kun je dit onderdeel kopen op rounded.nl .
-52dBm is wel heel slick, zit je pal naast de antenne? Ik heb niet gezien dat ik ooit onder de 75 ben uitgekomen. Hou ons op de hoogte of het echt veel beter is/wordt :) wil dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Gisteren met Volume+ geprobeerd om het geluid omhoog te krikken van de externe speaker, aangezien die bijvoorbeeld bij YouTube zwaar te kort schiet. Probeer je namelijk een filmpje aan je collega's te laten zien tijdens een borrel is het geluid gewoon nauwelijks hoorbaar (het filmpje uiteindelijk noodgedwongen op een iPhone van een collega laten zien..).

In de omschrijving van Volume+ staat dat deze nog niet volledig compatible is met Jelly Bean en niet voor system sounds zou werken, maar wel voor media. Ik heb dus de optie Simple Volume Booster geprobeerd, maar welk niveau ik ook kies van 0-20, qua volume gebeurd er helemaal niets. Dit terwijl ik toch diverse reacties gelezen heb van Nexus gebruikers die in deze app de oplossing hadden gevonden voor de zwakke output van de Nexus.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Laguna schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:33:
Gisteren met Volume+ geprobeerd om het geluid omhoog te krikken van de externe speaker, aangezien die bijvoorbeeld bij YouTube zwaar te kort schiet. Probeer je namelijk een filmpje aan je collega's te laten zien tijdens een borrel is het geluid gewoon nauwelijks hoorbaar (het filmpje uiteindelijk noodgedwongen op een iPhone van een collega laten zien..).

In de omschrijving van Volume+ staat dat deze nog niet volledig compatible is met Jelly Bean en niet voor system sounds zou werken, maar wel voor media. Ik heb dus de optie Simple Volume Booster geprobeerd, maar welk niveau ik ook kies van 0-20, qua volume gebeurd er helemaal niets. Dit terwijl ik toch diverse reacties gelezen heb van Nexus gebruikers die in deze app de oplossing hadden gevonden voor de zwakke output van de Nexus.
Flash deze mod via CWM, werkt veel beter http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1748803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Bedankt voor de tip, maar ik zoek een stock oplossing. Ik heb namelijk geen root, om root te verkrijgen wordt je toestel gewiped en zonder root kan je geen volledige backup maken (inmiddels wel spijt dat ik niet direct na aankoop root heb verkregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Laguna schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:47:
[...]

Bedankt voor de tip, maar ik zoek een stock oplossing. Ik heb namelijk geen root, om root te verkrijgen wordt je toestel gewiped en zonder root kan je geen volledige backup maken (inmiddels wel spijt dat ik niet direct na aankoop root heb verkregen).
Dan wordt het toch een of andere volume booster app, heb er zelf verder geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben die apps ook geen root nodig?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 11:16
Bij mij werkt Volume+ gewoon. Hij staat op standje 10. Als ik hem uitvink is het geluid beduidend lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Prulleman schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:00:
Hebben die apps ook geen root nodig?
Voor bepaalde functionaliteiten wel, maar volgens mij niet voor alleen het boosten van het volume.
Sailor69 schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:25:
Bij mij werkt Volume+ gewoon. Hij staat op standje 10. Als ik hem uitvink is het geluid beduidend lager.
Waarbij is het geluid beduidend hoger? Ringtone? Muziek? YouTube? Root of geen root? Heb je een custom rom of stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
Bij de gewone standaard mediaplayer. Geen root en wel JB. Het is wel de volledige versie van Volume+. Die is (of was) als je je registreert gratis te downloaden op zijn eigen site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:51:
[...]

-52dBm is wel heel slick, zit je pal naast de antenne? Ik heb niet gezien dat ik ooit onder de 75 ben uitgekomen. Hou ons op de hoogte of het echt veel beter is/wordt :) wil dat ook wel.
Heb vandaag wat gemeten en zit hier thuis op -51dbm tot -59dbm. Zit niet ver van een antenne vandaan. Op andere locaties gemiddled rond de -70dbm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Sailor69 schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:59:
Bij de gewone standaard mediaplayer. Geen root en wel JB. Het is wel de volledige versie van Volume+. Die is (of was) als je je registreert gratis te downloaden op zijn eigen site.
Ja ik had geen behoefte om op dat forum te registreren, alleen om de app op die manier gratis te kunnen downloaden en heb 'm daarom via de Play Store gekocht. Het is dus ook de volledige versie.

Zou je kunnen proberen of je met YouTube ook verschil hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zeg, hoe bevalt je pogo-dock? Of heb je je telefoon al opgestuurd ter reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cerberus_tm schreef op maandag 03 september 2012 @ 00:33:
[...]

Zeg, hoe bevalt je pogo-dock? Of heb je je telefoon al opgestuurd ter reparatie?
Telefoon is weg... laden deed is ook niet in het dock. Eerste indruk was dat het vrij stroef ging, maar kan ook nieuwigheid zijn

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Enig idee hoe het kan dat het laden ook via Pogo niet werkt? Is voor zover ik heb gezien een compleet ander onderdeel binnen de GN wat los staat van je USB-connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee... maar ik hoop dat ik te horen krijg wat er is gefixed. Loopt alleen via een vodafone business partner dus ik weetiet hoeveel die communiceren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
YouTube is bij mij geblokkeer ivm data gebruik. Via de satelliet is dat nogal duur. Ik zit op zee. Helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Sailor69 schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:15:
YouTube is bij mij geblokkeer ivm data gebruik. Via de satelliet is dat nogal duur. Ik zit op zee. Helaas dus.
Ok toch bedankt. Volgens de ontwikkelaar is de app nog niet compatible met Jelly Bean. Ik zal het nog even afwachten en mocht er geen andere oplossing zijn, toch maar root overwegen en de mod toepassen.

Belachelijk eigenlijk dat dit zo moet, Google dient dit gewoon samen met Samsung softwarematig te corrigeren. Het geluid uit de speaker is bij sommige toepassingen gewoon te zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Laguna schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:50:
[...]

Ok toch bedankt. Volgens de ontwikkelaar is de app nog niet compatible met Jelly Bean. Ik zal het nog even afwachten en mocht er geen andere oplossing zijn, toch maar root overwegen en de mod toepassen.

Belachelijk eigenlijk dat dit zo moet, Google dient dit gewoon samen met Samsung softwarematig te corrigeren. Het geluid uit de speaker is bij sommige toepassingen gewoon te zacht.
Beetje off-topic maar youtube op mijn PC is juist te hard voor een rare reden. Op mijn Gnex doet het het gewoon normaal. Maar als ik het via chrome/opera/firefox launch op mijn computer is de bass veels te hard en klinkt het geluid heel erg alsof er iets kraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Heren, mijn excuses dat ik mezelf quote.
Iemand enig idee over onderstaande issue? Ik zal toch niet de enige zijn...
bigfoot1942 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:33:
[...]
Als ik aan het navigeren ben over mijn telefoon en gebeld wordt, en ik via bluetooth het gesprek aan het houden ben, komt navigatie ook over bluetooth heen (dwars door het gesprek heen). Als ik ophang komt ze wel weer uit mijn telefoon.
Iemand enig idee? ik ben al door de bluetooth headset settings gefietst, maar kon niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Prulleman schreef op maandag 03 september 2012 @ 03:57:
[...]

Telefoon is weg... laden deed is ook niet in het dock. Eerste indruk was dat het vrij stroef ging, maar kan ook nieuwigheid zijn
Oh, dat is mooi kloten, dat hij zelf in het dock niet laadde. Nou, ik hoop dat je reparatie tenminste voortvarend geschiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
bigfoot1942 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:14:
Heren, mijn excuses dat ik mezelf quote.
Iemand enig idee over onderstaande issue? Ik zal toch niet de enige zijn...

[...]
Tja, ik gebruik geen Bluetooth, dus ik zou 't niet weten...inderdaad vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het idee dat je navigatie over een bluetooth carkit (auto speakers) gaat. Vreemd dat het alleen tijdens een gesprek is bij een headset...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wie van jullie gebruikt er een Adblocker die ook werkelijk doet wat het moet doen? En welke Adblocker is dat dan? Ik heb eerst Adfree gebruikt maar had nog steeds advertenties. Nu de Adblocker in Rom Toolkit maar ook daar geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Adblock toont bij mij geen ads. Misschien heb je een dirty flash gedaan? Ik moet daarna altijd even opnieuw de app ads laten blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heb beide Addblockers opnieuw laten downloaden dus dat is het niet. Bijvoorbeeld in Friendcaster en Autoweek apps blijf ik adds houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:03
tobitronics schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:21:
Thanks, dit is het inderdaad. Als ik de telefoon in silent mode zet dan is het weg. Ik vind het niet storend genoeg om hem nu terug te brengen, maar jammer is het wel. Gelukkig vind ik silent mode meer dan prima :)

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

J-P

Syntax erro....

RoloTomassie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:57:
Mijn sgn gaat elke dag vanzelf uit. Het gebeurd niet specifiek bij bepaalde handelingen. Echt totaal willekeurigs
Soms paar keer per dag. Hard reset heeft niet geholpen. Iemand hier last van gehad en/of weet waar het aan kan liggen?
Ook een tijdje gehad, probleem bleek te liggen aan de batterij. Ondanks dat het optisch leek dat die altijd goed contact maakte viel de telefoon toch uit bij een ferme schok. Nadat ik een papiertje aan de andere kant dan de connectors heb geplaatst doet het probleem zich niet meer voor.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Iemand nog een tip voor een mooie e-mail app? De standaard e-mail, g-mail app en K9 zijn qua werking prima maar ik vind de witte achtergrond lelijk en het maakt de app niet duidelijk. Het is ook niet consistent met het blauw zwart van ICS/JB.
Een flashable thema zit ik niet op te wachten, het gaat specifiek om de mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Aghanim schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:20:
Iemand nog een tip voor een mooie e-mail app? De standaard e-mail, g-mail app en K9 zijn qua werking prima maar ik vind de witte achtergrond lelijk en het maakt de app niet duidelijk. Het is ook niet consistent met het blauw zwart van ICS/JB.
Een flashable thema zit ik niet op te wachten, het gaat specifiek om de mail app.
Geen idee, ik heb ook een tijdje gezocht, maar kwam nou niet echt fijne apps tegen..
Standaard E-mail app kon ik geen berperking qua mailgrote instellen helaas (data slurper dus), Gmail app is wel fijn en gebruik ook de Hotmail app voor hotmail account, die vind ik persoonlijk nog de fijnste tot nu tot.
Heb me chello mailaccount maar laten forwarden, was voor mij het probleem opgelost.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Wat me opviel toen ik nog eens de specs van m'n GNEX doorlas, zag ik bij bijzonderheden barometer staan. Weet iemand of die goed werkt of is het gewoon een leuke gimmick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Paul-G schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:06:
Wat me opviel toen ik nog eens de specs van m'n GNEX doorlas, zag ik bij bijzonderheden barometer staan. Weet iemand of die goed werkt of is het gewoon een leuke gimmick?
Werkt prima, gebruik zelf de app SyPressure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Laatst online: 01-10 19:53
Paul-G schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:06:
Deze wordt gebruikt om GPS te versnellen. Meer kan je vermoedelijk wel op google vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Only schreef op woensdag 05 september 2012 @ 00:50:
[...]

Geen idee, ik heb ook een tijdje gezocht, maar kwam nou niet echt fijne apps tegen..
Standaard E-mail app kon ik geen berperking qua mailgrote instellen helaas (data slurper dus), Gmail app is wel fijn en gebruik ook de Hotmail app voor hotmail account, die vind ik persoonlijk nog de fijnste tot nu tot.
Heb me chello mailaccount maar laten forwarden, was voor mij het probleem opgelost.
Bedankt voor je toevoeging. Het gaat me eigenlijk meer om een mooie app qua looks. De standaard apps functioneren prima voor mij, maar ik vind de witte achtergrond erg lelijk. Nu kun je interted apps nemen, zoals dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i986.photobucket.com/albums/ae344/brandon1swank1/allpics-3.jpg

Nu is er op XDA een thread voor alle JB Gapps inverted echter krijg ik daar continu Forced Closed meldingen, ook na de tips die in de thread worden gegeven.

Dit zijn tot heden de enige die werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 05-09-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Je kan in K9 mail ook kiezen voor een zwarte achtergrond, mocht je dat nog niet weten. Verder heb ik nog geen andere mail apps gezien die visueel aantrekkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nee dat wist ik inderdaad niet. Misschien toch eens proberen dan. Wordt de mail zelf dan ook zwart? Bij de inverted e-mail app zoals hierboven is alles zwart, totdat je de mail zelf opent. Waarschijnlijk logisch omdat de mail ook op deze manier verzonden is.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 10:10
Aghanim schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:38:
Heb beide Addblockers opnieuw laten downloaden dus dat is het niet. Bijvoorbeeld in Friendcaster en Autoweek apps blijf ik adds houden.
Ik gebruik zelf Google Play: AdAway . Deze blokkeert mijns inziens meer dan Adblock, waaronder ook de ads bij Friendcaster :) Enige probleem is dat je dan wel nog steeds het 'vakje' hebt waar de ad in staat, maar dat kan je niet echt voorkomen.

Edit: Zijn er mensen die naast hun GN ook een N7 hebben aangeschaft? Ik loop nu 2 dagen met beiden rond en vind het heerlijk om er een tablet bij te hebben die volgens hetzelfde principe is gebouwd :) Begreep alleen dat android beam nog niet werkt, dus hoop dat dat snel gefixt wordt want dan kan je ook makkelijk van device wisselen! :)

[ Voor 23% gewijzigd door Maardiweb op 06-09-2012 09:11 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:55

Vis

Maardiweb schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:10:
[...]

Edit: Zijn er mensen die naast hun GN ook een N7 hebben aangeschaft? Ik loop nu 2 dagen met beiden rond en vind het heerlijk om er een tablet bij te hebben die volgens hetzelfde principe is gebouwd :) Begreep alleen dat android beam nog niet werkt, dus hoop dat dat snel gefixt wordt want dan kan je ook makkelijk van device wisselen! :)
Nope, hier niet... Heb sinds enkele maanden een iPad 3 (eerste Apple product in huis) en vind persoonlijk een tablet van ongeveer 10 inch ook echt een tablet. Dus kleiner wil ik niet, want dan is mijn mening weer; kan ik net zo goed mn GN pakken :)

Maar stiekem ben ik wel nieuwschierig naar die N7, al is het maar omdat ik ook echt een Google Nexus fanboy geworden ben dit jaar nadat ik de GN gekocht heb :)

Maar voor mijn doeleinden m.b.t. een tablet (presenteren van foto's voornamelijk) is een 10 inch wel een must, en vooral het retina display van de New iPad is prachtig voor foto's... maar goed dit is geen Apple topic :p :p dus kap ik er nu mee.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• pven
  • Niet online
Ik heb sinds kort een Galaxy Nexus, wat een leuk toestel (voor in vergelijking met mijn Desire Z). :)

Waar ik mee zit te klooien: ik wil hem rooten, maar heb inmiddels al zoveel ingesteld in apps dat ik eerst een fatsoenlijke backup wil zodat ik niet weer alles in hoef te stellen. Titanium is daar ideaal voor, maar doet het niet zonder root. MyBackup maakt prima backups van apps, maar doet niets met de data van die apps. Wat is nu de beste manier om een zo volledig mogelijk backup te maken? Uiteraard kan ik alles van het geheugen naar een laptop kopiëren en na het rooten/flashen weer terug zetten, maar dan is er volgens mij een kans dat ik dingen stuk maak? Of valt dat mee?

Overigens heb ik in het verleden met een S2 gespeeld, op de camera en het scherm na zijn er volgens mij maar weinig verschillen tussen de S2 en Nexus?

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 16:46
pven schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:23:
Ik heb sinds kort een Galaxy Nexus, wat een leuk toestel (voor in vergelijking met mijn Desire Z). :)

Waar ik mee zit te klooien: ik wil hem rooten, maar heb inmiddels al zoveel ingesteld in apps dat ik eerst een fatsoenlijke backup wil zodat ik niet weer alles in hoef te stellen. Titanium is daar ideaal voor, maar doet het niet zonder root. MyBackup maakt prima backups van apps, maar doet niets met de data van die apps. Wat is nu de beste manier om een zo volledig mogelijk backup te maken? Uiteraard kan ik alles van het geheugen naar een laptop kopiëren en na het rooten/flashen weer terug zetten, maar dan is er volgens mij een kans dat ik dingen stuk maak? Of valt dat mee?

...
Je zou de volgende guide eens kunnen proberen =)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1420351

Let wel op de notes onderaan de post voor je begint! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gytax op 06-09-2012 10:02 . Reden: Toevoeging. ]

• joenatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03-2023
Dit is onderdeel van de nexus toolkit. Als je gaat rooten kun je dit van te voren doen. Die toolkit is daar ideaal voor.

• pven
  • Niet online
Dank voor de antwoorden! Ik zie dat ik weer wat te hobby-en heb. :)

Ik ben overigens nog niet te spreken over de batterij. Tot nu toe gaat deze een uurtje of 12 mee, waarna hij echt aan de lader moet. Omdat ik hem nog aan het intrainen ben (eerste vijf keer zo-goed-als leeg laten worden voordat ik hem weer oplaad) hoop ik dat het straks beter gaat. En anders zal het een Mugen-batterij gaan worden, want ik wil de dag doorkomen zonder bij te laden.

Pagina: 1 ... 62 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.