Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/nexus/header.png

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/nexus/galaxynexus.png

Dit topic is gemaakt om een discussie te faciliteren over de Samsung Galaxy Nexus, We willen in dit topic alleen punten zien die te maken hebben met de levertijd en/of abonnement vorm.

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/nexus/watwelniet.png

Wat willen we wel in dit topic zien:
- Aanbiedingen van de Galaxy Nexus
- Wanneer de Galaxy Nexus te verwachten is.
- Vragen over aanbiedingen die horen bij de Galaxy Nexus.

Wat willen we niet zin in dit topic:
- Discussie over de winkel. Dit kan in de pricewatch
- Discussie over het toestel zelf. Dit kun je posten in het Galaxy Nexus tech topic.
- Offtopic gepraat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc.
- De GOT regels.

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/nexus/prijzen.png

Hiervoor hebben we de pricewatch.

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/nexus/specificaties.png

Afmetingen:136.0mm × 68.0mm × 8.8mm
Gewicht:135G
CPU:Omap4460 CPU 1,2GHz
GPU:PowerVR SGX 540
SchermAMOLED HD: 4.65" 720P (1280x720)
Camera/video 5 MP CMOS with LED flash / Video recording 1080p
Front camera Front camera: 1.3 MP CMOS
RAM: 1GB
Wifi Wifi N
ROM 16/32 GB
Battery 1750mAh

Afbeeldingslocatie: http://www.luukoudehampsink.nl/nexus/Links.png

Tech topic: Google Galaxy Nexus

Dit is een WIP post. Als je nog toevoegingen hebt laat hem me even weten via dm.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:54
Zie dat de levertijd over 4 weken al is bij belsimpel, is dit doormiddel van grijze import of komt hij overal dan ongeveer uit?

Dacht dat ik had gelezen dat hij in Nederland pas in december zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-04 07:30
Een kennis bij de belcompany vertelde mij dat het toestel met een week of 2 in de winkel zou liggen. Dit naar aanleiding van een mailtje van het BC hoofdkantoor. Of dit ook werkelijk gaat lukken betwijfelde hij wel.

[ Voor 68% gewijzigd door -JB- op 24-10-2011 23:48 ]

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04 16:22

yok

incomer schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:04:
Zie dat de levertijd over 4 weken al is bij belsimpel, is dit doormiddel van grijze import of komt hij overal dan ongeveer uit?

Dacht dat ik had gelezen dat hij in Nederland pas in december zou zijn.
Hij zou ongeveer vanaf half november beschikbaar moeten zijn, volgens een Belgische telecomwinkel. Ik heb 'm ook bij Belsimpel besteld, dus hopelijk krijg ik m rond die tijd binnen.

[ Voor 9% gewijzigd door yok op 24-10-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 22:54
Oke dit is goed nieuws, mag vanaf gisteren mijn abonnement verlengen, dus ben benieuwd wanneer hij leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401657

Het begint er inderdaad steeds beter uit te zien voor de Galaxy Nexus discipelen.

Belsimpel meldt een levertijd van 4 weken

Student mobiel geeft aan in week 47 (ook nog 4 weken)

Typhone geeft heel algemeen aan in "November" voor de 16 en 32 GB variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carrein
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-01-2016
Zal het hier nogmaals plaatsen: bij de belgische coolblue komt ie half november uit voor een nog onbekende prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Prijs is (weer) verhoogd bij BelSimpel, nu €649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
yok schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:32:
Prijs is (weer) verhoogd bij BelSimpel, nu €649
Slim van ze; als iedereen nu aan het preorderen is, kunnen ze het zich veroorloven de prijs te verhogen ;)

@Crassus: Thanks voor de links, handig!

[ Voor 7% gewijzigd door mbroeders op 25-10-2011 10:54 ]

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
649 € is voor mij veel geld, vooral door het weinig gebruik van het toestel.Daaromzou voor mij de nexus s
mits hij wordt geupdate met ics en aan 271 € een goede deel zijn. Echter de verkoper raade hem af wegens
te veel problemen, veel toestellen terug sturen enz. Klopt dit een beetje of is het verkopers praat om toch
de duure galaxy nexus te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
andremichel schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:16:
649 € is voor mij veel geld, vooral door het weinig gebruik van het toestel.Daaromzou voor mij de nexus s
mits hij wordt geupdate met ics en aan 271 € een goede deel zijn. Echter de verkoper raade hem af wegens
te veel problemen, veel toestellen terug sturen enz. Klopt dit een beetje of is het verkopers praat om toch
de duure galaxy nexus te verkopen?
Klinkt als een verkooppraatje, ik heb juist positieve berichten gehoord. En met die prijs blijft het een aantrekkelijk toestel. (maar heb er zelf geen ervaring mee hoor moet ik wel toegeven) Hij wordt in ieder geval sowieso geupdate naar ICS, zoek maar op internet, daar stikt het van de bronnen. Google heeft het trouwens ook zelf bevestigd. Naar alle waarschijnlijk komt de update uit op het moment dat de GN in de winkels verschijnt. Zo wordt in ieder geval gespeculeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met een beetje zoeken valt die voor ongeveer 100 euro minder te verkrijgen bij bekende nederlandse webshops, wordt die al iets betaalbaarder van ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-04 19:21
Op de pdashop.nl staat hij voor €599.- en de status is: binnenkort leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324274

Europese release; hoogstwaarschijnlijk 17 november:

http://www.phonearena.com...ean-release-start_id23316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-04 14:08
Ben benieuwd :) Dit zou wel eens de opvolger van m'n SGS kunnen worden, al twijfel ik of ik bij Hi blijf :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:56
Ik zat er aan te denken om deze telefoon los te kopen bij evt student mobiel (560 euro) en daar een sim only bij. Ivm de prijzen die bij de huidige abonnementen zitten.

De sim only bevat dan ook 1GB data limiet ipv de 250 die bij de meeste hi abonnementen zit.

Volgensmij maakt het uiteindelijk 17 (A) euro verschil..

Even berekent:

Met een Hi Abbo:
987 euro.

120 Min
240 SMS
450MB data

Met een Hi Sim-Only:
970 euro.

75 min
150 SMS
1GB Data.

Omdat ik zelf toch voornamelijk alleen data gebruik op mijn mobiel en niet echt super veel bel en sms lijkt mij optie 2 een stukje verstandiger.

De abonnementen met data zijn echt vies duur geworden :O.

[ Voor 36% gewijzigd door Xentor op 28-10-2011 15:24 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:33
ik zie dat ze hem bij MAX-ict over 1 tot 2 weken verwachten. En dat ook nog voor een scherpe prijs, 482 euro. Het gaat dan om een titanium-zilver model volgens de beschrijving.
link

edit: mmm dat is excl. BTW zie ik nu.

[ Voor 28% gewijzigd door arene op 28-10-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inclusief zit je dan op 574, nog steeds vrij scherp en als ze die 1-2 weken waar kunnen maken, sneller dan alle anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:31
samsung heeft aangegeven dat hij vanaf 17 november verkocht zal worden in nederland/europa, gewoon even geduld dus!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
17 november al? Ik dacht dat hij pas in december zou komen. Ben benieuwd. Dan nog op zoek naar het beste abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Vreemd dat de prijs zo fluctueert bij Belsimpel, paar dagen geleden was ie nog 650, nu 569. Ik had 'm voor 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:31

Koppensneller

winterrrrrr

Zou het verstandig zijn om nu al te bestellen, of verwachten jullie dat de prijzen nog wel lager kunnen als meer winkels hem gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 14:31

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik verwacht in ieder geval geen stijging, vandaar dat ik nog even wacht :)

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

westergas

rikkie_pc

Bij onze ICT leverancier zou ie 09/11 op voorraad moeten liggen voor €492 excl BTW. Nou bestellen we daar heel weinig dus onze condities zijn daar niet zo best, vermoedelijk kan het wel wat goedkoper...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Ik denk dat ik ook even wacht, volgens mij was bij de Nexus S ook al vrij snel een prijsdaling, en omdat de Galaxy Nexus niet zo bekend is (ik bedoel, relatief weinig mensen weten wat een Nexustoestel is) denk ik dat de prijs snel omlaag gaat (weinig vraag, lagere prijs, denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-04 09:55
gsmwijzer.nl / studentmobiel.nl €560

Ik haal hem denk ik zelf bij pdashop.nl is voor mij dichtbij, zodat ik zelf langs kan gaan, mocht er iets niet gaan zoals ik dat wil. Als ik die shopreviews overal lees, dan ben ik toch huiverig om een toestel online te kopen... (tot nu toe nog nooit gedaan vanwege kortingen die ik in de winkel kan krijgen via mensen die ik ken)

[ Voor 53% gewijzigd door BooYooToo op 31-10-2011 15:04 . Reden: 2e alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Chris7 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:29:
Ik denk dat ik ook even wacht, volgens mij was bij de Nexus S ook al vrij snel een prijsdaling, en omdat de Galaxy Nexus niet zo bekend is (ik bedoel, relatief weinig mensen weten wat een Nexustoestel is) denk ik dat de prijs snel omlaag gaat (weinig vraag, lagere prijs, denk ik).
Volgens mij is dat ook de reden dat ze hem dit keer echt samsung galaxy nexus noemen, zodat Samsung er wel wat reclame tegenaan kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
westergas schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:58:
Bij onze ICT leverancier zou ie 09/11 op voorraad moeten liggen voor €492 excl BTW. Nou bestellen we daar heel weinig dus onze condities zijn daar niet zo best, vermoedelijk kan het wel wat goedkoper...
Wie is je leverancier? Ik ben ook bezig om deze telefoon zakelijk te bestellen, maar onze vaste telecomleverancier heeft het nog over december, en een hogere prijs.
Misschien dat ik ook bij jouw leverancier terecht kan...

edit:
Ik denk dat het ook onze leverancier is... C***o. Ik zie het nu op de website

[ Voor 8% gewijzigd door Dirtbiter op 31-10-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Dirtbiter schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:06:
[...]

Wie is je leverancier? Ik ben ook bezig om deze telefoon zakelijk te bestellen, maar onze vaste telecomleverancier heeft het nog over december, en een hogere prijs.
Misschien dat ik ook bij jouw leverancier terecht kan...

edit:
Ik denk dat het ook onze leverancier is... C***o. Ik zie het nu op de website
c0p4c0 idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
Volgens androidcentral is de Europese release op 17 november:
http://www.androidcentral...v-17-elsewhere-thereafter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 00:33
Ik sta op het punt de Nexus te bestellen bij studentmobiel i.c.m. een abonnementverlenging. Weet iemand of studentmobiel nieuwe telefoons altijd op de releasedatum uitlevert?

Of kan ik hem misschien beter in een fysieke shop kopen op de dag van release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-04 09:06
Net contact gehad met belsimpel.nl, daar aan de telefoon beweren ze dat ze de 32gb versie binnen krijgen. Is dit aannemelijk, want dan is dit wel scherp geprijsd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik denk dat ik gewoon wacht tot de 17e/18e en bestel bij de goedkoopste partij die 'm op dat moment op voorraad heeft liggen; volgens mij zitten er meestal best flinke verschillen tussen hoeveel voorraad (en hoe snel) de verschillende winkels bij launch weten te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

jorge.regula schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:27:
Net contact gehad met belsimpel.nl, daar aan de telefoon beweren ze dat ze de 32gb versie binnen krijgen. Is dit aannemelijk, want dan is dit wel scherp geprijsd?
Dit vertelden ze ook tegen mij. Overigens kreeg ik net een mailtje van Belsimpel, ze verwachten de Galaxy Nexus in de week van 21 november te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:45
Geinig. Samsung zelf zegt pas van de eerste week van december uit te gaan in een artikel op androidworld.nl:
"De Note is inmiddels te koop. We hebben ter plekke nog even navraag gedaan over de levertijd van de Galaxy Nexus. Er gingen geruchten dat deze ook in Nederland de 17e november al beschikbaar zou zijn. Samsung heeft dit met klem ontkend en gaat uit van een levering vanuit de winkels in de eerste week van december"

[ Voor 11% gewijzigd door Sjowhan op 03-11-2011 13:18 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Hm, interessant. Het lijkt erop dat voor de UK 17 november wel door Samsung bevestigd is, dus het is niet uitgesloten dat een aantal Nederlandse winkels rond de 17e toch al een partij heeft kunnen importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Laatst online: 17-04 12:09

didio

didio.nl

Expansys lijkt het toestel 30 november uit te kunnen leveren. Bij de 32GB versie staat nog geen datum.

http://www.expansys.nl/go...-nexus-16gb-black-224349/
http://www.expansys.nl/go...-nexus-32gb-black-224350/

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

didio schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:56:
Expansys lijkt het toestel 30 november uit te kunnen leveren. Bij de 32GB versie staat nog geen datum.

http://www.expansys.nl/go...-nexus-16gb-black-224349/
http://www.expansys.nl/go...-nexus-32gb-black-224350/
€600 voor de 16GB :/
Wat een geld....150-200 er af en we kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik gok dat de prijs wel snel zal dalen? de nexus S is volgend bellcompany in belgie maar 90 keer verkocht of zo iets dusja,
de verkoper waarmee ik gepraat heb heeft zelfs gezegd dat hij zich afvraagt waarom hij zelfs in belgie zou worden uitgebracht :s
Natuurlijk kan die mens ook uit zijn nek aan praten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
In de uk is hij er iedergeval wel de 17de, nu hopen dat webshops hem zullen importeren
of anders wordt het zonder abbo kopen.

"Simon Stanford, Head of Mobile, Samsung UK and Ireland said: "The level of interest and anticipation surrounding the release of the Galaxy Nexus has been fantastic. The collaboration with Google to launch the world's first smartphone featuring Android Ice Cream Sandwich and a 4.65" HD Super AMOLED display is evidence of Samsung's continuing passion for the smartphone market and commitment to delivering innovative devices. We're delighted to introduce the Galaxy Nexus to the UK and are looking forward to seeing it in the shops on 17th of November."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
yochi schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:54:
Ik gok dat de prijs wel snel zal dalen? de nexus S is volgend bellcompany in belgie maar 90 keer verkocht of zo iets dusja,
de verkoper waarmee ik gepraat heb heeft zelfs gezegd dat hij zich afvraagt waarom hij zelfs in belgie zou worden uitgebracht :s
Natuurlijk kan die mens ook uit zijn nek aan praten zijn
Ik hoop ook dat de prijs snel daalt, ik wacht denk ik even en koop 'm dan.
Dat de Nexus S weinig verkocht is lijkt me logisch, aangezien (zoals ik ook al hierboven zei) Nexus-toestellen vrij onbekend zijn. Maar de Galaxy Nexus heeft veel aandacht gekregen, dus ik denk dat deze populairder wordt. En dat is weer goed voor de prijs :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Laatst online: 26-06-2024
Mijn ict leverancier heeft een leverdatum staan voor 14-11 dus het zou zomaar goed kunnen zijn dat wij toch tegen de 17e van november de GN kunnen verwachten.
Dit is een update die ik vandaag heb gekregen.

Overigens als ik kijk naar dit topic en het GN topic onder android telefoons kan ik mij niet aan de indruk ontwekken dat het aantal mensen dat echt geintresseerd is in dit toestel toch een vrij beperkte groep mensen is ( die vaak dan wel exact weten wat ze willen hebben en waarom ).
Bij de release van de HTC desire waren beide topics( verkijgbaarheid en desite topic ) voor de release al bulkend van de mensen en followers.... wellicht is dit ook omdat het aanbod van Android telefoons nu groter als toen )
Vind het iig een speciale telefoon waar ik echt op wacht om te kopen.

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-04 18:10
Net bij de media markt alkmaar geweest. zij verwachten de telefoon in week 45 / 46. Mij benieuwen wat de prijzen daar zijn, en of abbo. hij kon geen prijs indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-03 15:57
Dat is raar bij mij zei die supervriendelijke verkoper dat ze dat soort dingen niet binnennamen. Ik heb het wel over mediamarkt Oostakker (belgie)
kanem0chi schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:33:
Net bij de media markt alkmaar geweest. zij verwachten de telefoon in week 45 / 46. Mij benieuwen wat de prijzen daar zijn, en of abbo. hij kon geen prijs indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat zou vanaf volgende week al zijn!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nou toch wel spannend begin te vinden. Ik zie op het werk allemaal applelaars lopen met hun nieuwe 4S (en ik snap ze echt niet) maar ik wil nou zelf wel eindelijk mijn nieuwe speeltje ontvangen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 06-11-2011 03:31 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158282

Omg Wtf? 290 dollar in de states? (http://techie-buzz.com/mo...o-cost-290-in-the-us.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Laatst online: 21-04 15:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 13:30
mag volgende maand mn abonnement verlengen bij vodafone dus eens even informeren hoe het daar zit.. of dat ik naar sim only ga en hem los koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Zag deze tweet op de twitter van Samsung nederland vandaag:
Benieuwd naar alle ins en outs over de #GalaxyNexus die in december uit komt, kijk snel naar dit filmpje: http://bit.ly/ux70wl
December dus pas in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 11:21
Wellicht dat hij dan officieel overal verkrijgbaar is. Ik kan mij herinneren dat HTC Sentation bijvoorbeeld ook 2 weken er over heeft gedaan voordat hij overal verkrijgbaar was. Ik vind het niet veel zeggend. Samsung heeft zelf aangekondigd dat de telefoon op 17 november naar Europa komt. De informatie die shops aan klanten meegeven zullen ook wel ergens op gebasseerd zijn en hopelijk niet op datgene wij wij hier bijvoorbeeld bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ter info:
Mijn ICT leverancier heeft hem inmiddels op 18 november staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-04 12:09
Net ook mijn ICT man aan de telefoon gehad.

hij heeft 3 leveranciers, 2 daarvan zeggen ergens in november.
en eentje zegt 17 november stipt.

heb meteen 2 stuks besteld.
dus nu maar hopen dat ze 17 november waar kunnen maken :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch denk ik dat we hier een beetje als een hond achter onze eigen staart aanlopen.

Enige officele bron van Samsung is die tweet van 17 nov.

En de rest blaat de rest na, die dat weer verder blaat.

Waarschijnlijk als je 'jouw ICT leverancier' vraagt wanneer hij beschikbaar is, gaat hij ook googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
tot nu toe heeft die van ons altijd kunnen leveren op de datum die hij stelde.
zelfs met een galaxy tab die toen der tijd nergens leverbaar was.

17 november gaat die waarschijnlijk niet halen gaf die al aan, dit ivm met transport e.d.
dus wordt voor mij maandag de 21ste als die werkelijk de 17e beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Dat gaat waarschijnlijk dan ook voor NL gelden. Balen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet ik niet zo zeker, ik denk dat dit wel air-cargo is. En op de site waar ze info vandaan halen staat weer; 'don’t fret – this doesn’t mean that November 17th for the UK is a far and away dream as Samsung has already confirmed the date.'

Wat weer de suggestie wekt dat het alleen Amazon treft...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 158282 op 09-11-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ja, precies deze discussie werd op xda ook gevoerd, omdat Amazon ook van leveranciers afneemt ligt die datum ook later, sommigen onderkende dit andere weer niet, maar Amazon neemt ze iig zelf niet direct af zonder tussenkomst van leverancier, zoiets was de strekking.
Mijn ICT leverancier kijkt overigens echt niet op internet naar een release datum, dit kan hij klanten niet verkopen, daar zijn ze iets te groot voor en teveel belangen.
Als mijn leverancier hem de 18e heeft staan om uit te leveren en de release zou alsnog de 17e zijn klopt dit toch behoorlijk aardig volgens mij.
Zal aanstaande maandag nog een keer de status opvragen.

[ Voor 19% gewijzigd door GrandPuba op 09-11-2011 20:23 ]

• TomTom1990
  • Laatst online: 23-04 12:10
Hopelijk komt hij snel bij the phonehouse beschikbaar, nog een bon van ik dacht 120 euro liggen.
Thanx Groupon..

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-04 09:06
Belsimpel heeft nu hun specificaties aangepast naar 16 gb.. Iemand die daar een pre-order heeft / had, en bericht gekregen heeft van belsimpel?

• yok

yok

jorge.regula schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:37:
Belsimpel heeft nu hun specificaties aangepast naar 16 gb.. Iemand die daar een pre-order heeft / had, en bericht gekregen heeft van belsimpel?
Nee, totaal niet.

Dit is trouwens het mailtje met de vraag over 32/16GB die ik anderhalve week geleden stuurde.

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

Wij bieden alleen de 32 GB versie aan. Wellicht dat dat in de toekomst wel zo zou kunnen zijn, maar nu is deze nog niet verkrijgbaar.

[ Voor 34% gewijzigd door yok op 10-11-2011 11:25 ]

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Dit lijkt me toch wel genoeg zeggen?
https://plus.google.com/1...70/posts/RHKjjx8ekiB?fd=1
(lees even de reacties op het bericht want in het bericht zelf staat niks boeiends)

Detailprijs dus 649 en begin december dus officieel in de Nederlandse winkels. Maarja wellicht dat jullie ICT leveranciers hem eerder kunnen krijgen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ja zou best kunnen, lees steeds meer berichten dat die wordt uitgesteld.
maar samsung nederland weet ook maar de helft, is wel vaker voorgekomen dat de producent er zelf niet van snapt.

hoewel in de VS de eerste nu staan op 21 november.

ach ja, ik blijf goeie hoop houden.
maar hoe dan ook heb ik hem gewoon zodra deze in NL beschikbaar is =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
Het is me net opgevallen dat er 2 type (artikel) codes rondzwerven:
GT-I9250TSAXEN en GT-I9250TSADBT

Iemand enig idee wat de verschillen zijn? Als ik erop google, dan lijkt in beide gevallen om een 16GB versie te gaan...

"EN" zou kunnen duiden op Engels, maar wat "BT" zou moeten betekenen? (BT als landcode staat voor Bolivia, maar lijkt me sterk dat het toestel een boliviaanse versie is...)

[ Voor 8% gewijzigd door BooYooToo op 11-11-2011 13:39 . Reden: Landcode BT gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
JelleNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:49:
Dit lijkt me toch wel genoeg zeggen?
https://plus.google.com/1...70/posts/RHKjjx8ekiB?fd=1
(lees even de reacties op het bericht want in het bericht zelf staat niks boeiends)

Detailprijs dus 649 en begin december dus officieel in de Nederlandse winkels. Maarja wellicht dat jullie ICT leveranciers hem eerder kunnen krijgen ofzo..
Jammer, had hem nu wel eerder verwacht. Maar december is ook prima, alleen iets langer wachten ;).
En Samsung Nederland kan er altijd naast zitten, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
4 Launch heeft levertijd op 10 werkdagen staan, opvallend! http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-117159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Mmm, maar zij hebben bij de specificaties wel een MicroSD slot staan (max 32 GB). Hoewel goede betrouwbare site, vind ik dit beetje vreemd...

-edit- en FM radio :?

[ Voor 3% gewijzigd door mbroeders op 11-11-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
mbroeders schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:24:
[...]

Mmm, maar zij hebben bij de specificaties wel een MicroSD slot staan (max 32 GB). Hoewel goede betrouwbare site, vind ik dit beetje vreemd...

[...]
Heel veel websites hebben een SD-slot erbij staan, erg vreemd inderdaad. Wel jammer, want ik kan me voorstellen dat mensen hierdoor misleid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 19:39
faizoel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:15:

Iemand enig idee wat de verschillen zijn? Als ik erop google, dan lijkt in beide gevallen om een 16GB versie te gaan...

"EN" zou kunnen duiden op Engels, maar wat "BT" zou moeten betekenen? (BT als landcode staat voor Bolivia, maar lijkt me sterk dat het toestel een boliviaanse versie is...)
Misschien heeft dit iets te maken met de LTE editie en de HSPA+ variant?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311967

Voor wie nog een gratis Nexus wil hebben, Google is weer begonnen met de bekende twitter spellen. 10 dagen lang kan je dus weer een telefoon winnen. Als Nederlanders hebben we het geluk ook weer mee te mogen doen :) Om mee te doen moet je het @googlenexus account volgen. De puzzel komt (als ik het goed berekend heb) vanavond om 18.00 online. Regels: http://t.co/FMp6WJgf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-04 09:59
faizoel schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:15:

XEN is een Nederlandse productcode en DBT Duitse

Ze gebruiken altijd de laaste 3 letters in de productnummers als regio identificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Website van vodafone staat hij voor week 47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Bij vodafone zelf via internet.
Samsung Galaxy Nexus € 69,99
Abonnement € 42,50
Bel+Sms+Web Smart 100 2 jaar
150min/1Gb
gemiddeld 35 euro per maand.

Ergens goedkoper kon ik het niet vinden.
Simonly + los toestel kom ik ook niet goedkoper per maand.

bij belsimpel en 4launch in de pw ook niet veel minder/minder

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Dit is wel een redelijk oud nieuws maar voor mij was dit nog niet bekend

Volgens hier en deze tweet gaat tmobile dit toestel niet in haar assortiment op te nemen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 11:21
Coolblue is ook nog wat terughoudend in het geven van een reactie. Eerder was het de tweede week van november. Nu schrijven ze dat ze hopen dat het toestel nog deze maand te kunnen leveren. Pre-order mogelijkheid zal waarschijnlijk vanaf volgende week wel mogelijk zijn. Dit zegt niks over Coolblue, maar het zegt wel genoeg over het feit dat er nog veel onduidelijkheid is over de leveringstijd van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380342

Het lijkt er inderdaad op dat T-Mobile deze niet gaat verkopen. Op de site is niks te vinden en ook onder coming soon toestellen staat niks vermeld. Zal misschien wel te maken hebben met de verwachte verkoopaantallen, ik heb begrepen dat zo'n devtelefoon toch minder vaak verkocht wordt dan bijv. de S2.

Kan wel jammer zijn ivm de relatief lage prijzen bij T-Mobile. Ben nu namelijk aan het rondkijken en valt mij op dat zij een van de goedkoopste zijn. (compensatie voor imago netwerk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 14:22
Je kunt natuurlijk ook via BelSimpel of ThePhoneHouse bij T-mobile bestellen...

Lijkt nu toch wel echt dichtbij te komen :)
Dan heb ik nog een (beetje offtopic) vraag, Ik wil met de GN gaan verlengen bij Vodafone, heeft het eigenlijk zin om ze op te bellen of langs te gaan om te proberen er nog wat af te praten, of doen ze daar niet aan? Ik ben inmiddels al een aantal jaar abbonee en vind het een beetje idioot dat ik meer moet betalen dan nieuwe abbonees. Bij andere providers zou het met mijn eisen wel iets goedkoper zijn, als ik daar 'n beetje mee dreig, heb ik dan kans dat er nog wat vanaf gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Niet geschoten is altijd mis. Ik zit in dezelfde situatie, en ik ben van plan om VF te bellen, en te kijken of ik een even goede deal kan krijgen als wanneer ik een nieuw T-Mobile abo zou nemen. Gaan ze er niet in mee, dan ga ik naar T-Mobile, hoewel ik eigenlijk liever gewoon bij Vodafone blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 14:22
KoppenSneller schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:16:
Niet geschoten is altijd mis. Ik zit in dezelfde situatie, en ik ben van plan om VF te bellen, en te kijken of ik een even goede deal kan krijgen als wanneer ik een nieuw T-Mobile abo zou nemen. Gaan ze er niet in mee, dan ga ik naar T-Mobile, hoewel ik eigenlijk liever gewoon bij Vodafone blijf.
Als je het doet, laat eventjes weten hoe het is gegaan, en welk nummer je hebt gebeld, ik kon zo snel niks vinden. Ik zal hetzelfde doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Laatst online: 21-04 15:26
voor de belgen onder ons, bij GSM wijzer staat ie verwacht voor week 47 aan €569
https://www.gsmwijzer.be/...laxy-nexus?provider_id=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik wil binnenkort waarschijnlijk een galaxy nexus bij vodafone bestellen met abbo. Alleen weet ik niet of ik dan een los toestel krijg of dat deze dan ook vodafone-branded zal zijn. Weet iemand misschien daar wat meer over? Of zijn alle telefoons van vodafone in principe altijd branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:20
Heeft iemand ooit een keer bij vodafone kunnen afdingen op de abonnementen prijs? En hoe ver wil Hi gaan bij verlenging? En is al bekend of zij deze telefoon gaan leveren?

[ Voor 35% gewijzigd door tweakG5 op 13-11-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Galaxy Nexus is vanaf nu vrijdag in de UK te koop, dus zal ook wel hier het geval zijn.

Bron: http://www.theverge.com/2...xy-nexus-on-november-17th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingofnima
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-04 20:25
Bij Vodafone zit je met een Bel+Sms+Web Smart 100 bij ongeveer 38,50Euro p.m.

(8*21.25)+(16*42,50)+69.99=925, 925/24=+-38.50

100min
3000 sms
1GB (14,4 Mbps)
VoIP & SMSoIP diensten toegestaan

Op zich wel prima volgens mij. Zelfs het HI studenten abonnement is duurder (weel meer minuten maar minder data). De tijden toen je een sim-only met internet voor de helft van een abonnement met toestel kreeg zijn gewoon voorbij (ten minste als je een redelijk bundel wil).

Trouwens, heeft iemand ervaring met die snelheid van Vodafone? Ik woon zelf in de Randstad zou dus geen probleem moeten zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
vodafone internet is beter als dat van KPN, KPN heeft daartegenin een net iets beter telefoonnetwerk (dus ouderwets bellen zonder kraken etc.)

helaas zelf moeten overstappen van vodafone naar KPN, want data via vodafone is echt beter.
moest toen helaas ivm met zakelijk abbo overstappen, 1 voordeel is dat ik nu zelf niets betaal :P

conclusie: 14.4mbps haal je nooit, alleen een snellere provider voor internet is er niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Denniz0229 op 14-11-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Laatst online: 19:20
kingofnima schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:52:
Bij Vodafone zit je met een Bel+Sms+Web Smart 100 bij ongeveer 38,50Euro p.m.

(8*21.25)+(16*42,50)+69.99=925, 925/24=+-38.50

100min
3000 sms
1GB (14,4 Mbps)
VoIP & SMSoIP diensten toegestaan

Op zich wel prima volgens mij. Zelfs het HI studenten abonnement is duurder (weel meer minuten maar minder data). De tijden toen je een sim-only met internet voor de helft van een abonnement met toestel kreeg zijn gewoon voorbij (ten minste als je een redelijk bundel wil).

Trouwens, heeft iemand ervaring met die snelheid van Vodafone? Ik woon zelf in de Randstad zou dus geen probleem moeten zijn, toch?
Ja dat had ik gezien maar ik wil best bijleggen heb een bon van 120euro voor de phonehouse en verkoop mijn eigen telefoon ook nog is.

Het liefst betaal ik niet meer dan 35euro p/m over de gehele looptijd.

Daarvoor wil ik dan:
meer dan 750mb
sneller dan 7.2Mb/s
100bel
100sms
telefoon voor onder 250euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dudes, weten jullie zeker dat het nog over de levertijd van de Galaxy Nexus gaat hier?
tweakG5 schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:59:
[...]

Ja dat had ik gezien maar ik wil best bijleggen heb een bon van 120euro voor de phonehouse en verkoop mijn eigen telefoon ook nog is.

Het liefst betaal ik niet meer dan 35euro p/m over de gehele looptijd.

Daarvoor wil ik dan:
meer dan 750mb
sneller dan 7.2Mb/s
100bel
100sms
telefoon voor onder 250euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Anoniem: 158282 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:20:
Dudes, weten jullie zeker dat het nog over de levertijd van de Galaxy Nexus gaat hier?

[...]
Het topic heet 'Levertijden / Abonnement topic'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee koppenSneller, zo heet het topic niet! Kijk maar bovenaan!

Het topic heet 'Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic'. (precies het belangrijkste deel laat je weg, lekker selectief....)

Dus zoals de eerste drie woorden al doen vermoeden, moet het relatie hebben met de 'Samsung Galaxy Nexus'. Dus nieuwtjes over de levering van Samsung Galaxy Nexus etv. icm met een abbo. Who cares 'wat voor abbo Sjaak wil hebben voor 35 euro per maand'.

Maar genoeg off topic!, heeft iemand al nieuws of hij daad werkelijk de 17de in de winkel ligt?

Ik heb net met student mobiel gemailt of ze de 17de ook echt gaan halen, zodra ik antwoord heb, post ik dat hier!
KoppenSneller schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:29:
[...]

Het topic heet 'Levertijden / Abonnement topic'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Anoniem: 158282 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:47:
Nee koppenSneller, zo heet het topic niet! Kijk maar bovenaan!

Het topic heet 'Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic'. (precies het belangrijkste deel laat je weg, lekker selectief....)

Dus zoals de eerste drie woorden al doen vermoeden, moet het relatie hebben met de 'Samsung Galaxy Nexus'. Dus nieuwtjes over de levering van Samsung Galaxy Nexus etv. icm met een abbo. Who cares 'wat voor abbo Sjaak wil hebben voor 35 euro per maand'.

Maar genoeg off topic!, heeft iemand al nieuws of hij daad werkelijk de 17de in de winkel ligt?

Ik heb net met student mobiel gemailt of ze de 17de ook echt gaan halen, zodra ik antwoord heb, post ik dat hier!

[...]
2 posts dan 'offtopic' in jouw ogen, de derde vermeldt ook een toestelprijs bij het abonnement. Nog steeds geen reden om hier de forumpolitie uit te hangen. Als het je niet bevalt, doe je een TR.

Door goede ervaringen in het verleden wil ik hem ook bij Studentmobiel gaan bestellen, maar zoals gezegd ga ik deze week eerst even met VF bellen om te kijken wat zij me kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-04 12:29
KoppenSneller schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:21:
[...]
.. deze week eerst even met VF bellen om te kijken wat zij me kunnen bieden.
Zojuist met VF medewerker gesproken via klantenservice, (mijn VF contract kan ook verlengd worden) maar deze gaf aan nog geen aanbieding te kunnen doen omdat de telefoon nog niet beschikbaar is. Hij staat op dit moment in PRE-order dus hij kan nog geen passende aanbieding doen op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen zin in het off topic gebrabbel van KoppenSneller. Ik ga liever door met berichten waar we allemaal wat aan hebben, and here's one;

(mailtje binnen gekomen 14 november 2011 - 13:00)

Wij verwachten het toestel vanaf eind deze week hier binnen, dus de 17e zal waarschijnlijk niet lukken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydje07
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:45
n0rrie schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:05:
[...]

Zojuist met VF medewerker gesproken via klantenservice, (mijn VF contract kan ook verlengd worden) maar deze gaf aan nog geen aanbieding te kunnen doen omdat de telefoon nog niet beschikbaar is. Hij staat op dit moment in PRE-order dus hij kan nog geen passende aanbieding doen op het moment..
Ik werk bij de afdeling die je gesproken hebt, zal dalijk kijken of ik mail heb over de leverdatum. Vorige week gaven ze wel aan dat hij indd in de pre-order zit momenteel. Ik neem er zelf ook een. Ik laat t wel weten wanneer we 'm verkopen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

floydje07 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:13:
[...]

Ik werk bij de afdeling die je gesproken hebt, zal dalijk kijken of ik mail heb over de leverdatum. Vorige week gaven ze wel aan dat hij indd in de pre-order zit momenteel. Ik neem er zelf ook een. Ik laat t wel weten wanneer we 'm verkopen! ;)
Oeh, dat zou geniaal zijn. Ik belde net de klantenservice ook al, maar die was gesloten. De telefoon staat al wel op de site, maar dat gaat om een nieuw abonnement. Zodra je inlogt kan je 'm niet meer kiezen.

Als ik de nieuwe abonnementen vergelijk met belsimpel.nl ben je bij vodafone een eurootje of 15 goedkoper uit. Dus dan is het nog even afwachten wie 'm eerder heeft en er genoeg heeft om er mij dan ook eentje op te sturen :P

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennizzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 15:11
Bij Coolblue/Smarphoneshop is hij vanaf nu te pre-orderen, met verwachte leverdatum 03-12-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Prijzen vallen me aardig tegen moet ik zeggen, 180,- bij een 35 p/m moeten bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178198

Net bij zowel Kpn als Belcompany store's geweest beide kunnen hem nog niet in het systeem vinden. De Kpn medewerker zij echter wel dat hij gehoord had dat er teveel winkels zich niet aan de verkoopdatum hielden bij de sII en dat ze de nexus waarschijnlijk pas in het systeem krijgen en fysiek in de winkel op de dag van de webrelease (officiële Kpn release). hij gokte dus over 2 weken (gok kon hij nergens op baseren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Laatst online: 14-05-2021
Weet er helemaal niemand of de telefoon branded is als je besteld via de site van Vodafone? Ik heb de GN al besteld via Coolblue maar daar heb ik dus ruim 35 euro meer betaald dan de officiele site van Vodafone met dezelfde abonnement. Niemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Bron schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:59:
Prijzen vallen me aardig tegen moet ik zeggen, 180,- bij een 35 p/m moeten bijleggen.
Vodafone smart 100, 100belmin, 3.000 sms en 1Gb data @14,4 =38€ over gehele looptijd.
Kosten telefoon erbij: 69,99€

Weet niet bij welke provider jij dat heb gezien?
Zelf word ik gebeld door vodafone heerhugowaard wanneer ze er een binnen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Als ik het me goed herinner waren de paar Nexus One's die Vodafone in NL heeft aangeboden allemaal branded, dus het zou bij de Galaxy Nexus best weer het geval kunnen zijn. Gelukkig bij een Nexus niet zo'n punt, met een kwartiertje werk heb je de bootloader unlocked en de originele firmware geflashed. :)
Pagina: 1 2 ... 29 Laatste