Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-05 07:13
nuveo schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:04:
Als ik het me goed herinner waren de paar Nexus One's die Vodafone in NL heeft aangeboden allemaal branded, dus het zou bij de Galaxy Nexus best weer het geval kunnen zijn. Gelukkig bij een Nexus niet zo'n punt, met een kwartiertje werk heb je de bootloader unlocked en de originele firmware geflashed. :)
Is de telefoon dan ook meteen sim-unlocked? Nee toch? Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het tzt met updates zal gaan, ben je als vodafone/kpn/tmobile klant dan afhankelijk van je operator, of kun je hem sowieso gewoon binnenhalen? Iemand enig idee hoe dat bij de nexus s/one is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Rubu schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:02:
[...]
Is de telefoon dan ook meteen sim-unlocked? Nee toch? Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het tzt met updates zal gaan, ben je als vodafone/kpn/tmobile klant dan afhankelijk van je operator, of kun je hem sowieso gewoon binnenhalen? Iemand enig idee hoe dat bij de nexus s/one is gegaan?
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij wordt simlock bij dit soort high-end toestellen praktisch nooit meer toegepast. (Bij prepaid heeft het nut, bij de t-mobile iphones destijds werd het gedaan omdat de iphone toen nog exclusief voor t-mobile was, maar als jij 'n abbo+toestel afsluit heeft de provider hun winst toch wel binnen, of je het toestel nou bij hun gebruikt of niet)

Als je een branded versie hebt ben je inderdaad afhankelijk van de provider voor updates, zie bijvoorbeeld dit artikel over de N1 destijds. Maar zoals ik zei is het bij een Nexus een simpel klusje om een eventuele branded firmware te flashen met originele firmware, waarna je ook gewoon weer automatisch over the air stock updates krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door nuveo op 14-11-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb net de klantenservice van Vodafone gebeld en er werd tegen mij gezegd dat de SGN niet branded is :) Hoe dan ook, ik heb voor nog goedkoper kunnen vinden met de dezelfde abonnement. Die heb ik inmiddels al besteld.
Ik heb altijd al gedacht dat Coolblue de goedkoopste was maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
nuveo schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:04:
Als ik het me goed herinner waren de paar Nexus One's die Vodafone in NL heeft aangeboden allemaal branded, dus het zou bij de Galaxy Nexus best weer het geval kunnen zijn. Gelukkig bij een Nexus niet zo'n punt, met een kwartiertje werk heb je de bootloader unlocked en de originele firmware geflashed. :)
Dus als je het toestel bij een ander koopt (bijvoorbeeld studentmobiel), is hij sowieso unbranded, ook zonder simlock dan?

[ Voor 68% gewijzigd door Blomr op 14-11-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
RoloTomassie schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:28:
Ik heb net de klantenservice van Vodafone gebeld en er werd tegen mij gezegd dat de SGN niet branded is :) Hoe dan ook, ik heb voor nog goedkoper kunnen vinden met de dezelfde abonnement. Die heb ik inmiddels al besteld.
Waar, als ik vragen mag?
Blomr schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:28:
[...]

Dus als je het toestel bij een ander koopt (bijvoorbeeld studentmobiel), is hij sowieso unbranded, ook zonder simlock dan?
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Laatst online: 30-12-2022
RoloTomassie schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:28:
Dat is best apart, want ik heb ze ook net gebeld en mij werd verteld dat ie wel branded was, maar dat de update dan wel zo snel mogelijk uit zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kennis werkt voor Vodafone en wist me te vertellen dat bij Vodafone de Galaxy Nexus branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Blomr schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:28:
[...]
De kans dat het toestel bij deze winkels unbranded is is wel erg groot, maar 100% zeker is het natuurlijk niet zonder het ze te vragen. Iig is de kans dat 'ie bij Vodafone branded is heel veel groter dan bij een studentmobiel/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255075

Nog meer mensen die van plan zijn de Nexus uit het buitenland te halen?

Ik ga morgen denk ik hier bestellen: http://www.kingofgadgets....nlocked-mobile-phone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 13:35
Anoniem: 255075 schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:30:
Nog meer mensen die van plan zijn de Nexus uit het buitenland te halen?

Ik ga morgen denk ik hier bestellen: http://www.kingofgadgets....nlocked-mobile-phone.html
Hmm 600 eurootjes omgerekend... Toch best veel geld :(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hm, komt de 32gb versie nog naar nederland? Ik zie alleen maar 16gb versies langskomen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 14:06
ik denk dat coolblue ze bij amazon besteld XD, gezien ze ineens ook met die 3 december aan komen zetten.

maar 3 december lijkt me erg vreemd, een release op zaterdag heb ik nog nooit gezien met een toestel wat ik kocht.

gelukkig ben ik al een aantal jaar niet meer afhankelijk van coolblue :D

edit: ICS broncode vrijgegeven, oftewel release op de 17de klinkt ineens erg plausible

[ Voor 13% gewijzigd door Denniz0229 op 15-11-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160310

Expansys zegt op haar website de SGN op 30 november te kunnen leveren voor €595,-. Vooralsnog het vroegst van iedereen dus. Maar zij verkopen enkel alleen het losse toestel, dus niet icm een abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-10-2024
Blomr schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:32:
[...]

Dat is best apart, want ik heb ze ook net gebeld en mij werd verteld dat ie wel branded was, maar dat de update dan wel zo snel mogelijk uit zou komen.
alwaysleft schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:58:
Kennis werkt voor Vodafone en wist me te vertellen dat bij Vodafone de Galaxy Nexus branded is.
Maar nu vertellen ze mij op Facebook weer dat ie niet branded is. Verwarring. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178198

Denk dat het zeer zeker is dat Zaterdag 3 december de eerste leverdatum is. Expansys en Coolblue zeggen nou 3dec en Belsimpel zegt 2weken (dus ook in de week van 3 dec). Alleen Studentmobiel zegt nog week 47 (volgende week).

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 178198 op 15-11-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:22

yok

Anoniem: 178198 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:44:
Denk dat het zeer zeker is dat Zaterdag 3 december de eerste leverdatum is. Expansys en Coolblue zeggen nou 3dec en Belsimpel zegt 2weken (dus ook in de week van 3 dec). Alleen Studentmobiel zegt nog week 47 (volgende week).
Dat denk ik ook. Net nog even een mail gestuurd naar Belsimpel met de vraag over 16/32GB en de leverdatum, zijn ze tot nu toe altijd een beetje vaag over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 14:15
Ik ben ook opzoek om de Galaxy Nexus zo snel mogelijk in huis te krijgen. TelecomTelecom stelt dat de levertijd 3-5 werkdagen is, volgende week dus. Net even een mail de deur uit gedaan over de zekerheid hierover.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Studentmobiel wist me het volgende te melden:

Geachte Alwaysleft,

Wij verwachten de Samsung Galaxy Nexus hier eind volgende week voor de eerste keer binnen te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Laatst online: 14-05-2021
Een mail van GSM.nl waar ik besteld heb staat dat de SGN eind december geleverd gaat worden :( Dat wordt voor mij dan even verder kijken want ik wil 'm zo snel mogelijk hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Bij Vodafone staat hij ook nog op week 47, kan inmiddels bij een verlenging ook gepre-ordered worden. Ik vraag me af of dat inderdaad gaat lukken maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Belsimpel zegt vandaag ook dat ze de telefoon in week 47 ontvangen.

[ Voor 32% gewijzigd door yok op 15-11-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Kon het niet laten. Heb hem besteld via vodafone met verlenging smart 100 (2jaar) voor 69 euro.
Nu maar hopen dat ze ook echt in week 47 gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 08:45
Vodafone klantenservice net gesproken en die had het over eind volgende week dat ze hem binnen krijgen. Tenminste als je via internet een bestelling hebt geplaatst. De winkels kunnen ze niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
net 2 stuks besteld, eerste uitleverdatum staat op eind week 47.
maar hij gaf al aan dat het waarschijnlijk begin week 48 wordt.

voor de mensen die online bestellen zal week 47 dus moeten lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Ik zou hem ook graag willen bestellen bij Vodafone maar ik hoor steeds andere verhalen dat hij wel of niet branded is. Voor dat ik hem bestel wil ik zeker weten dat hij niet branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-05 15:19
Ik heb hem ook besteld! bij Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 2 jaar. Gelukkig zelfde prijs bij verlengen als een nieuwe abonnee.

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Eerder in dit topic zei ik dat ik contact op had genomen met TelecomTelecom, waar de levertijd op 3-5 werkdagen stond. Echter wordt dit in een e-mailconversatie ontkracht:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Helaas is de leverdatum van de Samsung Galaxy Nexus nog onbekend.
Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

bigfooter schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:24:
Ik heb hem ook besteld! bij Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 2 jaar. Gelukkig zelfde prijs bij verlengen als een nieuwe abonnee.
Maar je moet ook wel gewoon aansluitkosten betalen, bij de meeste verlengingen betaal je meer voor de telefoon maar geen aansluitkosten, nu dus andersom.. Ik denk dat ik ze binnenkort eens ga bellen, vind aansluitkosten onzin als je al bij Vodafone zit (maar dan zal je net zien dat ze gewoon de toestelprijs met 30 euro omhoog gooien)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Iwes schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:54:
[...]

Maar je moet ook wel gewoon aansluitkosten betalen, bij de meeste verlengingen betaal je meer voor de telefoon maar geen aansluitkosten, nu dus andersom.. Ik denk dat ik ze binnenkort eens ga bellen, vind aansluitkosten onzin als je al bij Vodafone zit (maar dan zal je net zien dat ze gewoon de toestelprijs met 30 euro omhoog gooien)
Volgens mij is de prijs gewoon hetzelfde hoor voor nieuw en verlenging, dus je betaalt als abbonee effectief inderdaad minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Voor de mensen die bij Belsimpel hebben besteld toen er de 32GB-versie te koop stond, dit krijg ik net in de mail.

Bij deze kan ik het bevestigen dat u de 32gb versie geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Zojuist toch gepreorderd met abonnement bij PDAshop.
Bijbetaling van 145 euro bij abbo van twee jaar KPN webxl 275 / 750 mb data a 45 euro per maand.
eventueel 5 euro extra voor 250 Mb.
Afgelopen maanden mijn data verbruik bijgehouden en kom uit rond de 450 tot 700 Mb, dus wil wel redelijk save zitten.

Goedkoper kwam ik niet uit voor mijzelf ( helaas ), ik moest sowieso verlengen omdat mijn abbo afgelopen is, mede omdat ik thuis niet kan bellen met vodafone omdat ik binnen geen bereik heb en niet continue buiten ga staan om te bellen, dit heb ik ooit al eens twee jaar gedaan en het is niet beter geworden ( vrienden met vodafone hebben nog steeds geen bereik ) dus blijft de keuze kpn of Hi over voor mij, Hi heeft voor zijn bestaande klanten slechte aanbiedingen voor een vergelijkbaar abonnement, zeer triest dat als hippe virtuele provider niet boven de echte provider komt, klant is binnen dus zoek het maar uit principe.
Een duurder 47,50 abbo Hi voor twee jaar kost het toestel nog 217 euro, iets goedkoper 42,50 500 Mb data kost het toestel ineens 312 euro voor twee jaar, beide hebben minder data in het abonnement, maar wel 50% korting voor 6 maanden.
Toch levert dat niet een voordeel op ( wellicht iets maar qua data verbruik niet ).

Wat ik overigens nog wel erg raar vind is dat overstappen van Hi naar KPN binnen hetzelfde bedrijf geen niet contract is ( snap het wel ) maar het is dan een verlenging ipv nieuw abonnement.

Keuze voor pdashop is omdat ik goede ervaring heb met het leveren van toestellen uit preorder met mijn htc desire, verder goede hulp.... ze verdienen er dan ook aan, maar ik heb wel de garantie dat als het toestel binnenkomt ik hem ook daadwerkelijk de volgende dag binnen heb ongeacht de locatie waar ik ben en dat is mij ook wel wat waard, garantie zit daar ook goed....

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Is branded nou echt zo'n dealbreaker hier? Ik ga er vanuit dat de meeste mensen die een developers telefoon kopen hem binnen een week rooten. En zeker de mensen op een "tweaker" site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
yok schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:08:
Voor de mensen die bij Belsimpel hebben besteld toen er de 32GB-versie te koop stond, dit krijg ik net in de mail.

Bij deze kan ik het bevestigen dat u de 32gb versie geleverd krijgt.
Geven ze hier nog een leverdatum bij aan dan? want alle leveranciers die ik heb gechecked hebben geen 32Gb versie beschikbaar, dus al je gepreordered hebt 32Gb, zou het zomaar kunnen zijn dat je dit toesteleen stukje later gaat krijgen ivm beschikbaarheid hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Ik wacht gewoon, geen pre-order en bestel hem zodra hij ergens op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
karimski schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:39:
Is branded nou echt zo'n dealbreaker hier? Ik ga er vanuit dat de meeste mensen die een developers telefoon kopen hem binnen een week rooten. En zeker de mensen op een "tweaker" site :)
Liever niet branded nee ivm updates ( rooten kan dan sowieso natuurlijk en naar een stock versie waar je updates wel krijgt zoals het hoort ) maar liever gewoon gepushed vanuit google zelf zonder tierenlantijnen.
Rooten uiteraard maar ik denk wel dat de noodzaak toch minder is bij ICS heb ik het gevoel, redelijk compleet allemaal.
Wellicht andere OCUV kernel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

GrandPuba schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:44:
[...]

Geven ze hier nog een leverdatum bij aan dan? want alle leveranciers die ik heb gechecked hebben geen 32Gb versie beschikbaar, dus al je gepreordered hebt 32Gb, zou het zomaar kunnen zijn dat je dit toesteleen stukje later gaat krijgen ivm beschikbaarheid hiervan.
Heb het nog even nagevraagd, wacht nog op antwoord. Kan inderdaad kloppen, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik vroeg via Facebook of hij branded was en dit kreeg ik als antwoord:

Vodafone Nederland

Hallo Erik,

Helaas kan ik de garantie niet geven.

Volgens ons is hij niet branded. Mocht het toestel wel branded zijn dan kun je het binnen 7 werkdagen terug sturen.

Groetjes Shirley

Ze kunnen er toch zo achter komen of die branded is of niet? :? En zoiets moeten ze toch wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Laatst online: 16:01
Iemand enig idee wanneer je bij thephonehouse dit toestel kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Eerste release van simlockvrije telefoons wordt pas eind volgende week verwacht. Op z'n vroegst op dat moment dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net een mailtje terug van telekom telekom, Mijn vragen waren: 1. Kan de dock data overdragen of alleen opladen? 2. Klopt de 10 dagen levertijd uit de mail of de 5dagen van de site? 3. Kan er een notificatie op het pakket met levertijden i.v.m. aanwezigheid (ploegendienst)?

Hierop kreeg ik deze mail met wat interesante weetjes:

Geachte heer Stolte,

Bedankt voor uw berichten.
De Dock heeft inderdaad ook de optie om data over te dragen.

De levertijd is inderdaad ongeveer tien werkdagen. Dit is niet alleen voor ons maar voor heel Nederland.
Ons excuses voor de lange levertijd.

Bij verzending kunnen wij indien u wenst wel een tijd erop zetten.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danny Meijer

Real Stores B.V.
Team TelecomTelecom

De dock kan dus ook voor data gebruikt worden (dat ondersteund de pogoplug dus) en heel Nederland zal ongeveer de zelfde leverdatum hebben ~10werkdagen vannaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
kan je mij een linkje geven van de dock?

originele samsung neem ik aan?

want dan ga ik die alvast bestellen, heb hem tot nu toe voor elke telefoon gehad en werkt echt ideaal 8)

ook vind het gek dat de 32gb versie al geleverd gaat worden, terwijl overal waar ik gevraagd heb ze niet eens een indicatie kunnen geven van de 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De dock heb ik ook al medegedeeld bij het accessoires forum dus daar staat hij: link Maar hier effe een quicklink naar de dock. Tot nu toe heb ik hem alleen nog maar bij Telekom Telekom gevonden. link

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:23
Zojuist vermeld op Twitter.

'googlenexus: Galaxy Nexus is landing in the UK! 8am at Phones4U, or over the coming days from O2, Three, or Vodafone. http://t.co/wDXV7ZeL'
--http://twitter.com/googlenexus/status/137069222776934401

• Joost1991
Was gisteren al bekend. Phones4U is de enige keten die hem vandaag al verkoopt, enkel met abonnement en branded. Geen simlockvrije toestellen dus.

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:06
disturbedmind schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:41:
Ik vroeg via Facebook of hij branded was en dit kreeg ik als antwoord:

Vodafone Nederland

Hallo Erik,

Helaas kan ik de garantie niet geven.

Volgens ons is hij niet branded. Mocht het toestel wel branded zijn dan kun je het binnen 7 werkdagen terug sturen.

Groetjes Shirley

Ze kunnen er toch zo achter komen of die branded is of niet? :? En zoiets moeten ze toch wel weten.
Heb je (of iemand anders) al antwoord op je vraag waarom de Nexus ontbreekt in de orderbevestiging?
Ik heb hetzelfde probleem, al staat de Nexus er wel netjes bij als ik met mijn ordernummer de status opvraag van de bestelling (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• disturbedmind
MindWarp schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:05:
[...]

Heb je (of iemand anders) al antwoord op je vraag waarom de Nexus ontbreekt in de orderbevestiging?
Ik heb hetzelfde probleem, al staat de Nexus er wel netjes bij als ik met mijn ordernummer de status opvraag van de bestelling (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp)
Nee nog niet, heb gisteravond een mail gestuurd naar de webcare maar kreeg een out of the office reply terug dus even afwachten of ze vandaag gaan antwoorden.

update:
Beste Erik,

Je abonnement is inderdaad al direct ingegaan. Je toestel staat in de bestelling, maar we wachten nog op de levering vanuit de fabrikant. Je staat dus op de leverlijst, en hoe eerder je besteld hebt, hoe eerder we gaan leveren. Alles staat dus goed, maar nog even geduld alsjeblieft.
Met vriendelijke groet,

Sido
Vodafone 24/7 Web Crew

[ Voor 25% gewijzigd door disturbedmind op 17-11-2011 09:23 ]

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:06
disturbedmind schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:16:
[...]

Nee nog niet, heb gisteravond een mail gestuurd naar de webcare maar kreeg een out of the office reply terug dus even afwachten of ze vandaag gaan antwoorden.

update:

[...]
Als je dan t antwoord hier wil posten, graag ;)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 21:09

CodeIT

Code IT

Ik ga denk ik toch in de UK bestellen bij handtec.co.uk. De meeste webwinkels verwachten het toestel over 2 weken (10 werkdagen) binnen te hebben. In de UK gaan ze vanaf de 21e simlockvrije Nexusen leveren: http://www.handtec.co.uk/...xy-nexus-shipping-update/

• Joost1991
Hoelang zou het ongeveer duren voordat je dan je telefoon binnen hebt? Lijkt me ongeveer evenlang...

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 07:43

didio

didio.nl

Joost1991 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:57:
Hoelang zou het ongeveer duren voordat je dan je telefoon binnen hebt? Lijkt me ongeveer evenlang...
Op de site staat 2 tot 4 dagen..

weinig tot niks..

• disturbedmind
didio schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:00:
[...]

Op de site staat 2 tot 4 dagen..
Met een beetje pech duurt het wel 4 dagen en dan heb je hem de 25ste binnen en dan zullen ze hier waarschijnlijk ook al te koop zijn..

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:53
Telefonisch heb ik bij vodafone gevraagd of er software van vodafone op het toestel zit (ik wist namelijk niet of de term "branded" duidelijk genoeg was). De mevrouw vertelde mij dat er geen vodafone software en simlock op zit. Daarom heb ik het toestel bij vodafone besteld. Ik hoop niet dat het toestel achteraf toch branded is.

De verwachte levering was eind volgende week, vertelde de vrouw. Ik ben eens benieuwd... :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• disturbedmind
xtreme_lunatic schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:11:
Telefonisch heb ik bij vodafone gevraagd of er software van vodafone op het toestel zit (ik wist namelijk niet of de term "branded" duidelijk genoeg was). De mevrouw vertelde mij dat er geen vodafone software en simlock op zit. Daarom heb ik het toestel bij vodafone besteld. Ik hoop niet dat het toestel achteraf toch branded is.

De verwachte levering was eind volgende week, vertelde de vrouw. Ik ben eens benieuwd... :)
Moest hij wel branded zijn dan kan je hem binnen 7 dagen terug ruilen en dan stopt je abo ook gelijk, tenminste dat is mij verteld via Vodafone.

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:03
xtreme_lunatic schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:11:
Daarom heb ik het toestel bij vodafone besteld. Ik hoop niet dat het toestel achteraf toch branded is.
Je hebt hem via internet besteld? Voor mijn gevoel krijg ik bij een fysieke winkel altijd korting, als trouwe klant zijnde. Of zit hier geen verschil in?

• disturbedmind
naNs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:17:
[...]

Je hebt hem via internet besteld? Voor mijn gevoel krijg ik bij een fysieke winkel altijd korting, als trouwe klant zijnde. Of zit hier geen verschil in?
Via internet krijg je ook "korting" als inlogt en bij verlenging kijkt, tenminste ik heb het idee dat ik korting krijg. Ik heb gekozen voor bel+sms+ web smart 100 voor 1 jaar en de telefoon kost mij 299 vind ik nog wel redelijk :)

• xtreme_lunatic
disturbedmind schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:14:
[...]

Moest hij wel branded zijn dan kan je hem binnen 7 dagen terug ruilen en dan stopt je abo ook gelijk, tenminste dat is mij verteld via Vodafone.
Het toestel zal ik dan alsnog houden, want bij Vodafone hoefde ik maar 69 euro bij te betalen. Dan de-brand ik hem achteraf wel. Bij andere aanbieders moest ik meestal rond de 110 tot 130 euro bij betalen bij een bel, sms + web smart 100 (iig het abo waar de nadruk het meeste ligt op dataverbruik van 1gb). Voor dat geld heb ik het er wel voor over.
disturbedmind schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:19:
[...]

Via internet krijg je ook "korting" als inlogt en bij verlenging kijkt, tenminste ik heb het idee dat ik korting krijg. Ik heb gekozen voor bel+sms+ web smart 100 voor 1 jaar en de telefoon kost mij 299 vind ik nog wel redelijk :)
In dit geval krijg je via internet op alle abo's de eerste 8 maanden 50% korting. Stom dat ik niet om nog meer korting gevraagd heb... 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door xtreme_lunatic op 17-11-2011 10:23 ]

• Joost1991
Net even TakeItNow ge-emaild. Hun levertijd stond op 1-3 werkdagen. Helaas... ook hier proberen ze pre-orders te verwerven door valse levertijden aan te geven.
TakeItNow:
Deze verwacht ik vanaf 28-11 weer te kunnen leveren. De levertijd op onze website wordt automatisch bij onze leverancier opgehaald. Deze is helaas nog niet bijgewerkt.

• naNs
disturbedmind schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:19:
[...]
De prijzen van verlenging zijn bij mij gelijk aan die van nieuwe klanten. Dat is idd een redelijke prijs, hoewel ik dat Smart abonnement niets vind :/ .

• disturbedmind
naNs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:24:
[...]

De prijzen van verlenging zijn bij mij gelijk aan die van nieuwe klanten. Dat is idd een redelijke prijs, hoewel ik dat Smart abonnement niets vind :/ .
Jammer genoeg is dit smart abonnement het dichtste in de buurt van wat ik nu heb en ik wou wel minimaal 1gb aan data. Bij de "gewone" bel-sms-web kom je niet eens meer aan de 1gb met het duurste abonnement. Het word nu eenmaal allemaal duurder jammer genoeg. Internet snelheid gaat wel omhoog bij de smart abonnementen (14,4 Mbps ipv 3,6 mbps, al vraag ik me af of je dat ook effectief kan halen maar goed). En wat ook niet verkeerd is: afrekenen per seconde wat nog een minuut is bij bel-sms-web.

• naNs
disturbedmind schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:37:
[...]

Jammer genoeg is dit smart abonnement het dichtste in de buurt van wat ik nu heb en ik wou wel minimaal 1gb aan data. Bij de "gewone" bel-sms-web kom je niet eens meer aan de 1gb met het duurste abonnement. Het word nu eenmaal allemaal duurder jammer genoeg. Internet snelheid gaat wel omhoog bij de smart abonnementen (14,4 Mbps ipv 3,6 mbps, al vraag ik me af of je dat ook effectief kan halen maar goed). En wat ook niet verkeerd is: afrekenen per seconde wat nog een minuut is bij bel-sms-web.
Ja, dan begrijpelijk. Ik zit alleen vrijwel altijd op wifi, kan voor mij niet uit zo'n Smart abo. Zal vanavond even langs een fysieke winkel, kijken of er nog wat korting los te peuteren is. If so, dan meld ik het :+

• yok

yok

De 32GB-versie bij BelSimpel (dus de mensen die er vroeg bij waren) wordt inderdaad enkele weken later geleverd.

• rcarter
  • Laatst online: 15-04 20:08
Je krijgt toch het idee dat er (valse) erg optimistische lever data wordt neergezet om de klant (geld)binnen te krijgen.

verbaasd me dat meeste fysieke telefoonwinkels geen enkel idee hebben vodafone phone house enz.
wel veel onduidelijkheid... google geeft aan 17 nov, maar daar hoor je niks meer over. zullen er dan toch productieproblemen of iets dergelijks zijn geweest dat het zo uitloopt

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
rcarter schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:28:
Je krijgt toch het idee dat er (valse) erg optimistische lever data wordt neergezet om de klant (geld)binnen te krijgen.

verbaasd me dat meeste fysieke telefoonwinkels geen enkel idee hebben vodafone phone house enz.
wel veel onduidelijkheid... google geeft aan 17 nov, maar daar hoor je niks meer over. zullen er dan toch productieproblemen of iets dergelijks zijn geweest dat het zo uitloopt
Inderdaad!

Wat betreft de 17 november, op zich klopt het wel. Tenminste, hij wordt op dit moment verkocht in de UK. Wat NL betreft zijn ze vaag geweest. Ik vind dat bij zo'n toestel er wel meer aandacht besteed had kunnen worden aan de daadwerkelijke release; daarmee bedoel ik wat betere informatieverstrekking e.d.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 15:27

MethinX

't is wat!

rcarter schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:28:
google geeft aan 17 nov, maar daar hoor je niks meer over. zullen er dan toch productieproblemen of iets dergelijks zijn geweest dat het zo uitloopt
Houd er wel rekening mee dat voor Google 17 november pas vanavond begint :)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:23
naNs schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:39:
[...]

Ja, dan begrijpelijk. Ik zit alleen vrijwel altijd op wifi, kan voor mij niet uit zo'n Smart abo. Zal vanavond even langs een fysieke winkel, kijken of er nog wat korting los te peuteren is. If so, dan meld ik het :+
ben benieuwd anders verleng ik hem ook via internet.. bellen schijnt ook wel zin te hebben en dan te 'dreigen' dat je op wilt zeggen.. (bij kpn heb ik zo iig mooie aanbiedingen gekregen)

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:23
mbroeders schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:45:
[...]

Inderdaad!

Wat betreft de 17 november, op zich klopt het wel. Tenminste, hij wordt op dit moment verkocht in de UK. Wat NL betreft zijn ze vaag geweest. Ik vind dat bij zo'n toestel er wel meer aandacht besteed had kunnen worden aan de daadwerkelijke release; daarmee bedoel ik wat betere informatieverstrekking e.d.
Wat dat betreft kunnen ze nog wel wat leren van Apple waarbij de releasedatum ook echt de datum is. Alhoewel dat onzekere ook wel weer iets spannends heeft :).

• disturbedmind
Hanky74 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:17:
[...]

Wat dat betreft kunnen ze nog wel wat leren van Apple waarbij de releasedatum ook echt de datum is. Alhoewel dat onzekere ook wel weer iets spannends heeft :).
Dit doet mij precies denken aan een jaar terug toen ik zat te wacht en op mijn Desire Z die ik ging pre-orderen. De datum ging toen ook steeds door schuiven en de ene winkel zei deze datum en de andere weer een andere datum.

• nuveo
Net even een Vodafone winkel binnengelopen, daar wisten ze nog niks over de levertijd en stond 'ie ook nog niet in het systeem, dus konden ze ook geen aanbieding voor een abonnement doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siira
  • Niet online
http://www.mobily.nl/samsung-i9250-galaxy-nexus.html roept dat ze beschikbaar zijn op 23 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Let op dat dat wel de UK versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siira
  • Niet online
MethinX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:50:
Let op dat dat wel de UK versie is
Ben benieuwd of er überhaupt verschillende versies zijn. Er staat inderdaad "Uk versie" bij op de site, maar wat is er zo "Uk" aan, het feit dat hij via de UK markt wordt ingekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Siira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:53:
[...]

Ben benieuwd of er überhaupt verschillende versies zijn. Er staat inderdaad "Uk versie" bij op de site, maar wat is er zo "Uk" aan, het feit dat hij via de UK markt wordt ingekocht?
Da's idd een goeie vraag, grote kans dat UK en NL dezelfde zijn.

Ik had met mijn Nexus One (US versie) wel wat vreemde dingen. Ik kon bv geen nederlands selecteren als taal, en ik had er standaard apps op staan die volgens de Market hier niet beschikbaar zijn.. daardoor konden ze niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
Vorige week gepreordered bij Vodafone, nu net een mailtje binnen,
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Ben benieuwd of ze eind volgende week kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Siira schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:53:
[...]

Geen Nederlandse stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcarter
  • Laatst online: 15-04 20:08
Mailtje gestuurd, en ze nemen contact op als hij binnen is. Mooi dat er geen betaling of aanbetaling nodig is ,dus niets te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
daflecta schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:03:

[...]

Op de site staat nog steeds leverbaar vanaf week 47, het is wel een beetje een zooitje daar zeg...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 18:03
Begin deze week gevraagd op het forum van Telfort of ze de Nexus gaan leveren. Gisteren te horen gekregen dat er nog niks over bekend is. Jammer, maar beter dan al die loze beloftes die een hoop webshops (keer op keer) gebruiken om kopers te lokken.

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 18-11-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
daflecta schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:03:

[...]

Zo'n bericht heb ik nog niet ontvangen. Sluit jij een nieuw abonnement af, of verleng jij je huidige abonnement? Ik verleng die van mij, misschien dat ze dan niet eens de moeite nemen om even een bericht te sturen. Telefonisch is mij eergisteren wel gezegd dat hij eind volgende week verwacht wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:43:
[...]

Zo'n bericht heb ik nog niet ontvangen. Sluit jij een nieuw abonnement af, of verleng jij je huidige abonnement? Ik verleng die van mij, misschien dat ze dan niet eens de moeite nemen om even een bericht te sturen. Telefonisch is mij eergisteren wel gezegd dat hij eind volgende week verwacht wordt...
Ik heb inderdaad een nieuw abonnement afgesloten. Dit belooft weinig goeds voor de toekomst zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
xtreme_lunatic schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:43:
[...]

Ik heb mijn abonnement ook verlengt maar ook geen e-mail ontvangen qua levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
disturbedmind schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:00:
[...]

Ik heb mijn abonnement ook verlengt maar ook geen e-mail ontvangen qua levering.
Same here, we wachten gewoon nog even af levertijd staat ook op week 47 toch? dat is toch ook pas volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Wellicht dat Vodafone het alleen naar nieuwe klanten stuurt, omdat het abonnement zonder toestel en simkaart niet in gaat. :? Bij de klanten die verlengen gaat het abonnement gewoon in of loopt het door.

Positieve insteek: wellicht dat de trouwe klanten die verlengen voorgaan op de nieuwe klanten. Zou natuurlijk geen slechte zaak zijn. ;)

Mijn orderstatus is in ieder geval sinds de 16e ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Wellicht dat hij niet leverbaar is op die datum omdat hij toch branded vodafone software gaat krijgen? en dus delay met uitleveren?
bij mijn ict leverancier staat hij op 1 tot 3 dagen levertijd touwens.
Blijf het toch wel vaag vinden dat er geen echt strakke data zijn voor de beschikbaarheid, 17 nov UK, XX nov / xx dec europa ( NL / DE ).

[ Voor 44% gewijzigd door GrandPuba op 18-11-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401657

Het fysiek leveren van een toestel moet an sich geen probleem zijn (beetje koerier kan overal ter wereld zijn met een paar dagen) en helemaal voor een gigant als Samsung zou logistiek geen probleem mogen zijn. Heb zelf echter het vermoedden dat wellicht douane her en der roet in het eten gooit. Dat is althans mijn ervaring met het importeren van grotere hoeveelheden.

Afgezien daarvan geven mijn ict leveranciers vooralsnog over het algemeen week 47 en 48 aan, lijkt dus dichtbij te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-05 22:28
Ik ben in de shop van t-mobile geweest voor informatie (18-11), omdat deze in niet te vinden was op de website.
De medewerker van t-mobile wist NIKS over de Nexus, hij wist pas van het bestaan af toen ik er naar vroeg.

Mag ik aannemen dat het dan nog wel eventjes duurt voordat hij te koop is in NL? of althans bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:39
Staat hier al een paar keer geschreven dat T-Mobile deze telefoon niet opneemt in haar assortiment...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01 16:51
Ik heb ook telefonisch contact gehad met Vodafone. Ze gaven aan dat ze verwachten dat de Nexus volgende week binnen komt, verder hanteren ze voor bestaande klanten een aparte voorraad. Op het moment dat ze de toestellen binnen hebben zouden ze me bellen en kan ik het abonament verlengen.

Een collega die bij de Vodafone winkel was geweest werd gezegd dat het nog wel een paar weken kon duren, omdat de toestellen eerst getest moesten worden.

Ik hoop dus maar dat de telefonische medewerker gelijk heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:00
Testen? Geeft mij toch weer een naar "branded" gevoel..

Belcompany medewerkers hebben hem al tijdens een training in hun handen gehad en verwachten bet toestel in week 48!

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
Toen ik de medewerkers van Vodafone aan de telefoon had heb ik nog gevraagd of hij branded werd opgeleverd en dit zou niet het geval zijn. Ik hoorde dat de iPhone en Nexus altijd unbranded uitgeleverd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Ik merk dat Vodafone medewerkers elkaar dus nog wel eens tegen spreken. Maar dat testen kan ik mij bijna niet voorstellen en vind ik meer een argument om de klant met een kluitje het riet in te sturen.

Houdt die aparte voorraad voor bestaande klanten in dat zij dus voorrang krijgen? Dat zou namelijk wel verklaren waarom bestaande abonnees nog geen bericht van uitstel ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:19
Slaapje schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:36:
Staat hier al een paar keer geschreven dat T-Mobile deze telefoon niet opneemt in haar assortiment...
Toch zei een medewerker van de t-mobile winkel in de kalverstraat dat er de komende week, nieuws zou komen over de Nexus. Hij zei ook dat hij verder niets mocht zeggen van zijn manager maar dat ik de site goed in de gaten moest houden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Goed nieuws. Hij staat in de Belcompany folder die ik vandaag in de bus heb gekregen. Dat betekend dat die komende week daar leverbaar zal zijn.

Dat is namelijk altijd zo. Topnieuws!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Hij staat ook de site met een leverdatum van 5-10 werkdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Voor de mensen(waaronder ik) die op de 32 GB versie wachten kwam ik dit nieuwtje tegen.

De 32 GB versie is mogelijk geschrapt of voorlopig uitgesteld, de specificaties op de officiële Google pagina's zijn namelijk aangepast en de 32 GB versie staat er nu niet meer tussen.

Bron: Google.com Nexus Specs / Google.co.uk Nexus Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160310

Rubu schreef op zondag 20 november 2011 @ 00:40:
Hij staat ook de site met een leverdatum van 5-10 werkdagen!
Op welke site? Op vodafone.nl staat namelijk nog steeds week 47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 160310 schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:22:
[...]

Op welke site? Op vodafone.nl staat namelijk nog steeds week 47.
Belcompany.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

gisteren reactie gehad van mobily.nl op mijn vraag over de 23e als leverdatum en de UK-versie.

"Onder voorbehoud is de datum vrij zeker.Het verschil met de NL versie is de stekker.Hiervoor leveren wij zelf een gratis orginele NL stekker erbij. Verder worden in de UK nieuwe updates vaak eerder uitgebracht."

23e is dus niet helemaal zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 130788 schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:48:
gisteren reactie gehad van mobily.nl op mijn vraag over de 23e als leverdatum en de UK-versie.

"Onder voorbehoud is de datum vrij zeker.Het verschil met de NL versie is de stekker.Hiervoor leveren wij zelf een gratis orginele NL stekker erbij. Verder worden in de UK nieuwe updates vaak eerder uitgebracht."

23e is dus niet helemaal zeker...
Had ook gebeld, het is voor 75% zeker dat hij woensdag komt bij Mobily.nl. Toch wel snel :)

Maar lees hele slechte shopreviews van Mobily.nl, dus liever even wachten op studentmobiel.nl die hem vanaf eind volgende week heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Hij kost los 255 euro op mobily ^^

Ik zit te twijfelen of ik hem nu bestel want neem aan dat het een fout is :P
Maar als ik zo over deze winkel lees is hij niet echt betrouwbaar/goed dus misschien ben ik dan die 255 eu kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
Ik heb hem besteld onder rembours voor € 265,- ;)
Pagina: 1 2 ... 29 Laatste