• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-06 22:07
Zondag besteld bij gsmwijzer.be, vanmiddag al in de bus. Top dus!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 00:58
Ik heb de Gnex 2 weken terug gehaald bij phoneshop voor 369. Betaal je misschien wel een tientje meer maar je kan hem gewoon ophalen in de winkel (Den Haag).

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 12:27

4play

-Nintendo- fan

Op 10 juli na het bestellen van mijn gnex ook een hoesje en screenprotector besteld op dealextreme. Die is wel binnen gekomen, wel raar dat iets uit China bestellen sneller gaat dan een telefoon vanuit Nederland naar Zwolle te laten sturen...

Ik kan student mobiel aan iedereen afraden, ze wachten nu ook op oké van vodafone voor ze mijn toestel afsturen.

【ツ】Ipad air2, macbook pro 2012, Samsung a53, Fitbit sense【ツ】

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
Je bericht spreekt zichzelf een beetje tegen en snap niet zo goed wat je probleem nu precies is. Aan de ene kant vind je het vreemd dat het lang duurt voor je nexus komt, aan de andere kant weet je dat ze het toestel pas opsturen als de overstap is goedgekeurd. Dit is iets dat net zo goed aan vodafone kan liggen ipv de webwinkel. Ik heb mijn nexus via gsmwijzer.nl besteld en dat is in principe hetzelfde bedrijf als studentmobiel. Bij mij kreeg ik na 1 werkdag al een goedkeuring en 2 dagen later is mijn telefoon binnen. Misschien is er iets met je contract dat het zo lang duurt?

Zonnepanelen

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Dat vindt ik ook zo vreemd,ik heb op 10-07 de boel in gang gezet. Mijn contract is al op 12-07 ingegaan (bij vodafone) en nu is het al 18-07 en ze schijnen mijn toestel morgen te gaan opsturen dus vandaag is het oké van vodafone geweest.

Op hun website staat dat ze pas van start gaan met hun proces (aanvragen verlenging) als de telefoon op voorraad is dat snap ik ook wel. Maar ik snap niet waarom de 6 extra dagen nodig waren (2 waren zaterdag en zondag die krijgen ze kado).

Nouja ach het is gewoon gezeur van een Nerd die graag zijn nieuwe speelgoedje wil maar toch het voelt erg naar als je op dinsdag besteld en dan 1,5 week later nog niets officieel gehoord hebt behalve "alle info ontvangen uw contract wordt goedgekeurd" (wat op hun site staat)

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 11:30
Weet iemand waar ik de Galaxy Nexus voor een redelijke prijs in een fysieke winkel kan kopen. Ben aan het kijken op de Pricewatch maar bijna alles is in bestelling of uitverkocht.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb mijn gnex online besteld omdat hij hier in de winkel gewoon nog 500 euro kost (Zwolle) ik vindt de wachttijd (hoe irritant ook) de 130 euro meer dan waard. Bovendien kon ik hem nu bij een abbo "gratis" krijgen zonder bij betalen...

• Req-
Maar hij is nu echt bijna nergens te krijgen. Bij belsimpel wel maar daar lees ik slechte dingen over en op Typhone staat niet eens een voorraad. Phoneshop had hem maar ik was te laat :(

• 4play

4play

-Nintendo- fan

ik heb mijn Gnex gisteren binnen gekregen... dus heb er 8 dagen op moeten wachten bij studentmobiel...

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Vandaag mijn Galaxy Nexus van Belsimpel mogen ontvangen, wat een gaaf ding zeg! Vrijdag besteld, en vandaag dus in huis. Wat ik wel erg slecht vind van Belsimpel is dat ik geen melding heb gekregen dat het pakket is verstuurd. Geen Track & trace, helemaal niets. Op hun eigen orderstatus pagina staat zelfs nog dat het pakket is ingepakt, en helemaal niet is verstuurd.

Maarja, ik heb mijn telefoon in ieder geval binnen, en dat is super!

• Req-
Mijnes is nu onderweg van studentmobiel. Ben benieuwd :)

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:01
Hier op 19 juli besteld bij Belsimpel, levertijd stond toen op 2-4 werkdagen. Uiteindelijk pas op 2 augustus geleverd, toch nog 2 weken op moeten wachten dus.

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03 09:43
Voor iemand anders besteld bij Belsimpel:
Levertijd geeft op de website 'binnen 24 uur' aan.
Maandag 20 augustus besteld bij belsimpel, vandaag 22 augustus in huis.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:07
Vorige week zondag (12-8) besteld bij Telecomlink.nl voor 365 euro, die dinsdag daarna ontvangen, vervolgens de donderdag daarna weer teruggestuurd wegens DOA en vandaag een nieuwe binnengekregen. Top service, winkel is echt een aanrader!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-06 22:14
tobitronics schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:49:
Vorige week zondag (12-8) besteld bij Telecomlink.nl voor 365 euro, die dinsdag daarna ontvangen, vervolgens de donderdag daarna weer teruggestuurd wegens DOA en vandaag een nieuwe binnengekregen. Top service, winkel is echt een aanrader!
365? Hij is nu 373 :(

http://www.telecomlink.nl...itanium-silver-p-567.html

• tobitronics
Ik heb hem ook 3 weken geleden besteld, prijzen veranderen snel bij de GNex

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
tobitronics schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:31:
[...]

Ik heb hem ook 3 weken geleden besteld, prijzen veranderen snel bij de GNex
Klopt, sinds de nieuwe update naar ICS is de prijs best wel omhoog geschoten. Volgens mij zit hij nu ongeveer rond de 'normale' prijs en zakt nog steeds als ik het goed zie.

Waarschijnlijk wordt dit mijn volgende telefoon, nog even afwachten wat alle webshops gaan doen met de prijs.

Just do it.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Rednas_N schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:26:
[...]

Klopt, sinds de nieuwe update naar ICS is de prijs best wel omhoog geschoten. Volgens mij zit hij nu ongeveer rond de 'normale' prijs en zakt nog steeds als ik het goed zie.

Waarschijnlijk wordt dit mijn volgende telefoon, nog even afwachten wat alle webshops gaan doen met de prijs.
Update naar Jelly Bean bedoel je of niet? ;-)

I intend to live forever. So far, so good.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium

Dixons heeft er EENTJE in Veenendaal beschikbaar voor 300 euro. Het is dat het te ver rijden is voor mij ...

(Ik heb overigens met de lokale vestiging gebeld. Er kwam een verhaal dat ze vanaf volgende week grote opschoning gaan houden met de wat oudere items en dat deze daar iets op vooruit loopt.)

[Voor 27% gewijzigd door pven op 01-09-2012 10:37]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-06 21:14
Zelfde verhaal hier. Ik wilde dat ding graag eens kopen en dit was toch wel de perfecte aanbieding maar het filiaal in Heerlen wist mij te vertellen dat het inderdaad in het hele land bij Dixons maar 1 op voorraad is voor deze prijs in Veenendaal. ;(

Ik heb vandaag geen geluk met de aanbiedingen merk ik, de Nexus 7 tablet was ook ineens uitverkocht op het moment dat ik op bestellen klikte.

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12-2022
Ik heb hem 'besteld" maar kreeg te horen dat het toestel net verkocht was. Het vreemde is dat ik de order in mijn account gewoon opnieuw kan plaatsen en via Ideal nog kan bestellen....

Eng en streng

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 21:57

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

Lijkt er op dat het gewoon een lokkertje was, beetje vreemd ook in 1 filiaal maar 1 beschikbaar.

• pven
  • Niet online
Dankzij een mede-Tweaker is de Galaxy Nexus uit Veenendaal voor mij! *O*

En ja: er was er idd maar eentje aanwezig.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:15
pven schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:56:
Het is dat het te ver rijden is voor mij ...
Toch niet :p

• pven
  • Niet online
Jawel hoor: hij heeft hem gekocht, morgen krijg ik hem als het goed is binnen met de post. :)

• agoNITE
pven schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:47:
Jawel hoor: hij heeft hem gekocht, morgen krijg ik hem als het goed is binnen met de post. :)
Ach so, op die manier dankzij een medetweaker. Ik dacht dat je doelde op die link die iemand postte in het Gnex topic :)

Anoniem: 413062

Iemand een goede tip voor een abonnement, maar nu de prijs zo laag is.
Weinig belminuten en een limiet van 500mb of meer.

De prijzen tegenwoordig zijn echt absurd.

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-07-2022
Anoniem: 413062 schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:53:
Iemand een goede tip voor een abonnement, maar nu de prijs zo laag is.
Weinig belminuten en een limiet van 500mb of meer.

De prijzen tegenwoordig zijn echt absurd.
https://www.gsmwijzer.nl/...rsion_id=#bestelformulier

Met 275min/sms+500MB optie ben je inclusief toestel, aansluit- en verzendkosten precies 25 euro per maand kwijt gedurende 24 maanden (602.95 in totaal). Voordeel is dat je belminuten ook als MB's kan gebruiken en bovendien kan je ze ook nog 2 maanden meenemen (geldt niet voor 500MB data). Allergrootste voordeel van HN is dat buitenbundel tarief niet absurd hoog is, maar gelijk aan binnenbundeltarief. Klantenservice is wel k*t.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Galaxy Nexus inclusief verlengend abonnement gisteren rond de klok van 12 besteld bij Belsimpel, die middag nog het contract opgestuurd. Vanochtend de melding gekregen dat mijn contract ontvangen was, begin van de middag van Vodafone bevestiging gekregen en een paar minuten geleden een verzendbevestiging van Belsimpel. *O*

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:41
Heeft iemand toevallig ervaring met Vodafone Friends&Family, en dan bedoel ik met name of er ook een mogelijkheid is dat ze een andere telefoon voor je regelen ipv. de lijst die ze je voorschotelen?

Ik wil namelijk heel graag een abbo van hun maar uiteraard in combinatie met een Nexus ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Spekker schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:07:
Heeft iemand toevallig ervaring met Vodafone Friends&Family, en dan bedoel ik met name of er ook een mogelijkheid is dat ze een andere telefoon voor je regelen ipv. de lijst die ze je voorschotelen?

Ik wil namelijk heel graag een abbo van hun maar uiteraard in combinatie met een Nexus ;)
ja, maar alleen met de standaard zaken > sim only voor mijn vrouw en SGS2 met abo voor kennis. Denk niet dat ze daar buiten de standaard aangeboden zaken gaan, maar daar kom je natuurlijk pas achter als je het gewoon gaat vragen :)

Strava

Anoniem: 476332

Gisteren maar even gaan kijken bij de media markt in leeuwarden ivm met de geen btw actie of ze daar de nexus nog hadden. Wat bleek ze hadden de nexus nog maar hij kost (na aftrek van de btw) daar nog zo €440,-! Terwijl ik hem hier in de pricewatch zie staan voor rond de €330,-.. Iemand anders nog ervaring met de Media Markt dat het daar nogal prijzig is vergeleken met webshops? Normaal gesproken ben je bij Media Markt niet veel duurder uit maar ruim €100 is wel erg veel dan wacht ik liever op bezorging.

• tobitronics
Anoniem: 476332 schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:28:
Gisteren maar even gaan kijken bij de media markt in leeuwarden ivm met de geen btw actie of ze daar de nexus nog hadden. Wat bleek ze hadden de nexus nog maar hij kost (na aftrek van de btw) daar nog zo €440,-! Terwijl ik hem hier in de pricewatch zie staan voor rond de €330,-.. Iemand anders nog ervaring met de Media Markt dat het daar nogal prijzig is vergeleken met webshops? Normaal gesproken ben je bij Media Markt niet veel duurder uit maar ruim €100 is wel erg veel dan wacht ik liever op bezorging.
Ja, toen ik m 1 maand geleden kocht was ie doodleuk 499 bij de MM

• agoNITE
tobitronics schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:11:
[...]

Ja, toen ik m 1 maand geleden kocht was ie doodleuk 499 bij de MM
€ 499?! Zo duur is hij volgens de PW sinds januari/februari 2012 al niet meer..
Edit, dat is de minimum prijs, gemiddeld is hij sinds april/mei 2012 onder de € 500 met een kleine uitschieter in mei.

[Voor 15% gewijzigd door agoNITE op 01-10-2012 10:20]

de nexus is gewoon niet populair genoeg onder mediamarkt klanten, toestel ligt er alleen maar ter opvulling en "kijk eens hoeveel keus wij hebben". Ze verkopen daar (net zoals op andere plekken) gewoon 80-90% iphones, htc one * en galaxy s2/3 of hier en daar een budget samsung. (dus 10% van het het aanbod levert 90 % van de verkoop). Daarom is het niet interessant om met de prijzen mee te gaan, maar wellicht verlagen ze de prijs on the spot als je dit aangeeft.

Strava

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 14:24
Ook een Galaxy Nexus besteld met Vodafone 37.50 jaar abbo ( 8 maanden korting) en eenmaling 80 euro bij belsimpel.nl

8-Okt besteld
9-Okt contract ingestuurd
10-Okt verstuurd
11-Okt Word afgeleverd vanmiddag.

Nu nog op zoek naar hoesje,,,,

apt-get moo

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 16:45
Voor degenen die op zoek zijn naar dit toestel, ik heb m kunnen krijgen voor 321,- euro (inclusief verzendkosten + kortingscode @facebook) bij BelSimpel..

you had me at EHLO

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 21:57

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

EDIT: laat maar :)

[Voor 86% gewijzigd door WhatTheFuck op 01-12-2012 01:46]

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2022
Is de telefoon uit productie gegaan vanwege de N4? In de pricewatch zijn er nog maar een paar aanbieders en de prijs is weer hoog...

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-05 11:32
Weet iemand waarom die prijs van de nexus opeens weer met €200 is gestegen?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

darkfujita schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:31:
Ja hoor: Laguna in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie"

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Anoniem: 192811

darkfujita schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:31:
Bij GSMweb staat hij nog voor 380,- http://www.gsmweb.nl/forms/los099.htm

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:37
Hier is hij volgens mij het goedkoopst momenteel

http://www.gsmpunt.nl/los...g-i9250-galaxy-nexus.html

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Als ik mijzelf mag citeren over de prijs van de GN:
Cerberus_tm schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 01:37:
Alleen zou ik verwachten dat de vraag veel sneller omlaag gaat dan het aanbod, omdat iedereen nog een paar weekjes wacht op de Nexus 4. Nee, ik denk eerder dat dit komt doordat de goedkopere (en populairdere) webwinkels al door hun voorraad heen zijn (zie de korte lijst met aanbieders), en nu alleen nog een paar duurdere over zijn gebleven, die hem altijd al te duur verkochten. Zulke winkels heb je altijd: ik weet nog dat er winkels in de lijst stonden die hem voor € 500 aanboden, terwijl hij € 360 was in de goedkoopste winkel (toen heb ik hem gekocht, juli).
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee