MilaNL schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:37:
[...]
Ja in principe krijg je dan gewoon je Nexus voor €370. Tenzij ze nooit meer voorraad gaan hebben natuurlijk, dan moet je gewoon je geld terug krijgen.
Zelf besteld bij BelSimpel afgelopen dinsdag. Levertijd stond op 2-4 dagen, leek me wel redelijk. Maar lees nu hierboven dat ze aan het uitstellen zijn en dat het nu ineens maandag kan zijn. Het wordt wel een zeldzame telefoon zo met slechte levertijden in Nederland en een verkoopverbod in de VS.
Ik heb de voorraad van de GNex bij 4launch gevolgd. Ze hadden eerst 4 stuks vanuit leverancier. Na twee dagen was het 2 stuks geworden dus heb ik gisteren direct ook besteld en betaald. Voordat ik ging slapen zag ik opeens dat de voorraad op is en met een prijsverhoging.
Ik heb bijna alle webshops email gestuurd om wat duidelijker te zijn met de beschikbaarheid van GNex omdat ik veel reviews zie van foute voorraad weergave.
---
Mail van 4launch over leverbaarheid van GNex voor mijn bestelling:
Beste xxxxxxxx,
Momenteel is er een actievoorraad vanuit onze leverancier onderweg van de Samsung Smartphone I9250 Galaxy Nexus 16GB (zwart) voor € 366.90 (artikelnummer: 117668 ),
http://www.4launch.nl/shop/product/117668/
Er zijn nog 2 stuks onderweg welke niet aan een bestelling gekoppeld zijn. Als u de bestelling via onze webshop plaatst zal een van deze er aan worden gekoppeld.
Momenteel wordt aangegeven dat deze morgen bij ons afgeleverd zullen worden.
Met vriendelijke groet,
Verkoop medewerker
---
Studentmobiel/GSMwijzer
Beste heer/mevrouw,
Deze wordt vanaf volgende week dinsdag verwacht.
---
Belsimpel
Geachte heer, mevrouw,
Onze leverancier geeft aan dat wij aanstaande maandag de telefoons binnen zullen krijgen.
---
Nou ja bij studentmobiel en belsimpel is er gewoon vertraging. Vorige week zeggen ze dat ze woensdag zouden krijg, als je ze woensdag vragen zeggen ze volgende week dinsdag