• Nico_54
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-03-2014
Ik zie bij studentmobiel de Nexus voor € 168 i.c.m. een 2-jarig HollandsNieuwe sim-only (275 min + 500 MB) voor € 16,50 gedurende de looptijd.
Totaal dus 24 x € 16,50 + € 168 + € 10 (administratie) = € 574.

Lijkt me erg goedkoop, of overzie ik iets en krijg ik hier spijt van?
(ik weet van de 100 KB afronding).

• thesinsher
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02 22:22
Nico_54 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:45:
Ik zie bij studentmobiel de Nexus voor € 168 i.c.m. een 2-jarig HollandsNieuwe sim-only (275 min + 500 MB) voor € 16,50 gedurende de looptijd.
Totaal dus 24 x € 16,50 + € 168 + € 10 (administratie) = € 574.

Lijkt me erg goedkoop, of overzie ik iets en krijg ik hier spijt van?
(ik weet van de 100 KB afronding).
Ik heb precies diezelfde abonnement afgesloten. Vorige week donderdag avond besteld. En nog steeds wachtend op mijn toestel. Heb alleen vandaag een mail gekregen dat mijn contract bij hun is aangekomen. Maar op dat na heb ik geen bericht terug gekregen. Ook staat er 'op bestelling' dus ik weet ook niet hoe lang dat dan kan duren want ze geven geen indicatie van hoe lang het zou kunnen duren.

Als alles dan nog goed uitkomt, dan ben ik erg blij ermee :D Jij koos precies hetzelfde dus bij jou zal dan denk ik ook hetzelfde gelden haha :P

• Nico_54
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-03-2014
thesinsher schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:54:
[...]

Ik heb precies diezelfde abonnement afgesloten. Vorige week donderdag avond besteld. En nog steeds wachtend op mijn toestel. Heb alleen vandaag een mail gekregen dat mijn contract bij hun is aangekomen. Maar op dat na heb ik geen bericht terug gekregen. Ook staat er 'op bestelling' dus ik weet ook niet hoe lang dat dan kan duren want ze geven geen indicatie van hoe lang het zou kunnen duren.

Als alles dan nog goed uitkomt, dan ben ik erg blij ermee :D Jij koos precies hetzelfde dus bij jou zal dan denk ik ook hetzelfde gelden haha :P
Maar ik heb nog niet besteld, o.a. omdat hij niet op voorraad is en ik erg twijfel om 2 jaar aan HN vast te zitten.

• thesinsher
Nico_54 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Maar ik heb nog niet besteld, o.a. omdat hij niet op voorraad is en ik erg twijfel om 2 jaar aan HN vast te zitten.
HN is wel op Vodafone's netwerk he Dus dat moet wel goed werken :P

• thesinsher
Ik zie dat als 'kan gebeuren'. Ik heb toch al besteld dus ik hoop er het beste van. Ik kom dan van T-Mobile af en had daar maar 1 keer een storing mee gemaakt in 3 jaar tijd :S

Hopelijk geld dat ook dan voor HollandsNieuwe.

EDIT: Mail van de klantenservice:
Beste, Thesinsher

Wij verwachten a.s. maandag weer een levering te ontvangen. U kunt uw toestel in de loop van volgende week thuis verwachten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Dat betekend dus dat ze het verwachten. Het kan dus ook eerder komen haha :P

[Voor 21% gewijzigd door thesinsher op 19-06-2012 13:45]

• thesinsher
Hey! De Galaxy Nexus is weer op voorraad bij Studentmobiel :) Ik krijg hem morgen binnen :D

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-05 11:04
Vraag me af wanneer de prijsverlaging hier in Nederland wordt doorgevoerd. In the US is het met 50 dollar verlaagd, hoop dat we hier ook snel een verlaging van 30-40 euro zien. Dan zou het wel interessant zijn om mijn iphone 4s te verkopen.

• thesinsher
fiftyfive schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 03:27:
Vraag me af wanneer de prijsverlaging hier in Nederland wordt doorgevoerd. In the US is het met 50 dollar verlaagd, hoop dat we hier ook snel een verlaging van 30-40 euro zien. Dan zou het wel interessant zijn om mijn iphone 4s te verkopen.
Aaarghh! Ik heb hem al besteld en hoort vandaag thuis te zien. Zo niet, dan wordt het morgen.

50 dollar=50 Euro hier dus dat is wel een aanzienlijk bedrag :-(

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Ik denk dat als er een prijsdaling komt deze geleidelijk is. Eerder dat er dus 40-50 euro vanaf is zijn we ook weer een paar maanden verder.m

Just do it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
verkeerde Nexus topic :F

Om toch maar iets te vragen: zijn er ook Belgen die 'm hebben gekocht tegen een redelijke prijs? Laten shippen uit Nederland is een heel gedoe (net als de betaling met iDeal).

[Voor 163% gewijzigd door filenox op 01-07-2012 22:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 10:51
Heb net naar belsimpel gebeld of ze werkelijk echt op voorraad hebben (site zegt ja) maar na een gesprek en vraag naar de leidinggevende hebben ze niet meer op voorraad. Wel gaf hij aan dat ze verwachten dat de GNex woensdag binnen komen en ook misschien dat de prijzen van GNex omhoog gaan.

edit: studentenmobiel, belsimpel en GSMwijzer = zelfde bedrijf? Heb ze gebeld en allemaal zeggen woensdag krijgen ze voorraad.

[Voor 18% gewijzigd door ragnaroks op 02-07-2012 18:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29
https://www.gsmwijzer.nl/info/contact en https://www.studentmobiel.nl/info/student_contact zijn hetzelfde bedrijf, zie het vestigingsadres. http://www.belsimpel.nl/klantenservice/contact is toch echt een ander bedrijf.

[Voor 5% gewijzigd door musicfreak op 02-07-2012 21:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ragnaroks
Alternate heeft zojuist haar prijzen met €20 verhoogd. Is het nu verstandig om bij webshops waar hun voorraad 0 maar wachttijd binnenkort alvast bestellen mocht de prijzen van andere webshops ook verhogen... Ik lees alleen maar slechte ervaring met "binnenkort beschikbaar en/of 1-4 dagen beschikbaar" dat je laaaaaaaaaaang moet wachten.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:54
ragnaroks schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:50:
Alternate heeft zojuist haar prijzen met €20 verhoogd. Is het nu verstandig om bij webshops waar hun voorraad 0 maar wachttijd binnenkort alvast bestellen mocht de prijzen van andere webshops ook verhogen... Ik lees alleen maar slechte ervaring met "binnenkort beschikbaar en/of 1-4 dagen beschikbaar" dat je laaaaaaaaaaang moet wachten.
Bij alternate is de nexus helemaal uit het assortiment gehaald?

• ragnaroks
Electromonkey schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 10:46:
[...]

Bij alternate is de nexus helemaal uit het assortiment gehaald?
Denk het ook.

Bij studentmobiel en belsimpel vertragen ze de boel. Ze zeggen eerst dat ze woensdag krijgen en nu wordt het volgende week maandag etc.

Studentmobiel heeft zijn prijs met 6 euro verhoogd zie ik.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:18

IkWilbert

Het is mij!

Heb de mijne op zondag 1 juli besteld bij belsimpel (toestel was op voorraad). Besteld icm nieuw abo met nummerbehoud. Gisteren is alles verstuurd en vandaag eerste aflever poging van de post, was helaas niet thuis. Morgen dus telefoon ophalen vanaf het postkantoor.

I intend to live forever. So far, so good.

• ragnaroks
Dan had je nog geluk denk ik. Ik heb ze persoonlijk op maandag gebeld en toen was het op.

edit: heb mijne bij 4launch besteld toen ze 2 op voorraad hebben tegen 370EUR. Nu staat dat ze de Nexus voor 600EUR hebben maar nog geen voorraad. KRijg ik mijn nexus nog voor 370EUR? Betaling is al gedaan.

[Voor 54% gewijzigd door ragnaroks op 05-07-2012 00:09]

• MilaNL
  • Laatst online: 29-05 08:08
ragnaroks schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:36:
Dan had je nog geluk denk ik. Ik heb ze persoonlijk op maandag gebeld en toen was het op.

edit: heb mijne bij 4launch besteld toen ze 2 op voorraad hebben tegen 370EUR. Nu staat dat ze de Nexus voor 600EUR hebben maar nog geen voorraad. KRijg ik mijn nexus nog voor 370EUR? Betaling is al gedaan.
Ja in principe krijg je dan gewoon je Nexus voor €370. Tenzij ze nooit meer voorraad gaan hebben natuurlijk, dan moet je gewoon je geld terug krijgen.
Zelf besteld bij BelSimpel afgelopen dinsdag. Levertijd stond op 2-4 dagen, leek me wel redelijk. Maar lees nu hierboven dat ze aan het uitstellen zijn en dat het nu ineens maandag kan zijn. Het wordt wel een zeldzame telefoon zo met slechte levertijden in Nederland en een verkoopverbod in de VS.

• ragnaroks
MilaNL schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:37:
[...]

Ja in principe krijg je dan gewoon je Nexus voor €370. Tenzij ze nooit meer voorraad gaan hebben natuurlijk, dan moet je gewoon je geld terug krijgen.
Zelf besteld bij BelSimpel afgelopen dinsdag. Levertijd stond op 2-4 dagen, leek me wel redelijk. Maar lees nu hierboven dat ze aan het uitstellen zijn en dat het nu ineens maandag kan zijn. Het wordt wel een zeldzame telefoon zo met slechte levertijden in Nederland en een verkoopverbod in de VS.
Ik heb de voorraad van de GNex bij 4launch gevolgd. Ze hadden eerst 4 stuks vanuit leverancier. Na twee dagen was het 2 stuks geworden dus heb ik gisteren direct ook besteld en betaald. Voordat ik ging slapen zag ik opeens dat de voorraad op is en met een prijsverhoging.

Ik heb bijna alle webshops email gestuurd om wat duidelijker te zijn met de beschikbaarheid van GNex omdat ik veel reviews zie van foute voorraad weergave.

---
Mail van 4launch over leverbaarheid van GNex voor mijn bestelling:
Beste xxxxxxxx,

Momenteel is er een actievoorraad vanuit onze leverancier onderweg van de Samsung Smartphone I9250 Galaxy Nexus 16GB (zwart) voor € 366.90 (artikelnummer: 117668 ), http://www.4launch.nl/shop/product/117668/

Er zijn nog 2 stuks onderweg welke niet aan een bestelling gekoppeld zijn. Als u de bestelling via onze webshop plaatst zal een van deze er aan worden gekoppeld.

Momenteel wordt aangegeven dat deze morgen bij ons afgeleverd zullen worden.

Met vriendelijke groet,
Verkoop medewerker

---
Studentmobiel/GSMwijzer
Beste heer/mevrouw,

Deze wordt vanaf volgende week dinsdag verwacht.

---
Belsimpel
Geachte heer, mevrouw,

Onze leverancier geeft aan dat wij aanstaande maandag de telefoons binnen zullen krijgen.
---
Nou ja bij studentmobiel en belsimpel is er gewoon vertraging. Vorige week zeggen ze dat ze woensdag zouden krijg, als je ze woensdag vragen zeggen ze volgende week dinsdag :|

• filenox
Anoniem: 450793 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:50:
Er zijn vele factoren die de ontvangst beinvloeden maar ik durf te stellen dat de Galaxy Nexus de ontvangst van de iPhone 3G zeker matched zonder hacks of tweaks. Ik heb zeker in de eerste weken dat ik de Nexus had wat geworsteld met de ontvangst. Ik woon in een omgeving met wat flats en de muren van mijn appartement zijn van dik beton waardoor HSDPA snelheden binnen bij mij niet mogelijk waren. Enkel GPRS kwam met meer dan voldoende sterkte binnen tot ik een custom ROM en Kernel probeerde. Deze bieden vaak de mogelijkheid om wat meer stroom naar de antenne te sturen waardoor de ontvangst meteen zichtbaar verbeterd. Als je dan toch al zo ver bent dat je custom ROMs en Kernels probeert kun je de ontvangst nog stabieler maken door de processor zo in te stellen dat hij alle taken op minimaal 700Mhz uitvoert ipv 350. Met de juiste instellingen presteert mijn Nexus beter dan de meeste Blackberries en Nokia's wat ontvangst betreft
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:22:
[...]

Ik werk in een vrij nieuw pand, grotendeels met een soort golfplatenstaal bedekt. Het gevolg: we hebben hier binnen zeer beroerde ontvangst. Mijn directeurs zijn echte iPhone fans en klagen beiden dat ze niet kunnen bellen in het pand. Ontvangst valt weg, steeds sms'jes met gemiste gesprekken... Ik heb met mijn Nexus ook wel eens last van een slechte verbinding (2G ipv 3G), maar de ontvangst valt niet weg. Ik vergelijk dan met hun iPhone 3GS en 4. Enige verschil is dat zij meestal op de 1e etage zitten en ik op de begane grond zit. Maar dat zou gevoelsmatig in mijn nadeel moeten werken, toch? Meer begroeiing/bebouwing op de begane grond dan op 1 hoog?
Bedankt voor de feedback :) Ik wil er nu écht wel 1 kopen maar het blijft jammer dat de prijzen in Nederland véél lager liggen dan in Belgie... -O-

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31
filenox schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:10:
[...]

[...]

Bedankt voor de feedback :) Ik wil er nu écht wel 1 kopen maar het blijft jammer dat de prijzen in Nederland véél lager liggen dan in Belgie... -O-
Ik heb de mijne ook in Nederland gekocht, aangezien de prijzen veel te hoog zijn hier in belgie.
Levertermijn is toch +/- hetzelfde.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:08
filenox schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:10:
[...]

[...]

Ik heb de mijne ook vanuit Nederland bijna de helft van wat die hier kost, hier is die te verkrijgen bij de fnac voor 599€.... :?

• thesinsher
Nou. Ik heb hem hoor! Heb het gister binnengekregen. 1e bezorg poging mislukte want ik was niet thuis. En ik moet zeggen, wat een rap ding zeg! En dit is nog pas op android 4.0.4 Laat staan hoe snel het zal zijn met Android 4.1 Jelly Bean!

Tot zover, sinds gisteravond hebben al ~20 vrienden gevraagd of dit de Galaxy S3 was. Het lijkt er dan ook zo erg veel op zeg! Mensen met de S2 waren jaloers haha :P

Puik ding zeg! Had het besteld bij Studentmobiel icm Hollandsnieuwe 275min/sms/MB +500MB internet. Los 168 euro en 16,50 euro per maand voor 2 jaar lang.

3 weken geleden besteld. Toen ik het bestelde, stond er 'op bestelling'. Had het vorige week moeten krijgen maar PostNL had vertraging -.-"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
beOnt schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:14:
[...]

Ik heb de mijne ook in Nederland gekocht, aangezien de prijzen veel te hoog zijn hier in belgie.
Levertermijn is toch +/- hetzelfde.
AndRo555 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:38:
[...]

Ik heb de mijne ook vanuit Nederland bijna de helft van wat die hier kost, hier is die te verkrijgen bij de fnac voor 599€.... :?
Het is inderdaad belachelijk ja :/ Ik denk dat ik 'm bij https://www.phoneshop.nl ga bestellen, dan heb ik 'm voor ongeveer 385 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Let ook op de release van jelly bean, de nexus s was bij de release van ics ook het goedkoopste ics toestel en daarom ging de prijs omhoog. De GN zal straks het eerste,enige en goedkoopste toestel met jb zijn. De prijs zal daarom niet minder worden

Strava

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik heb de nexus ook binnen. Bij mij ook de 1e bezorg poging mislukte want ik was niet thuis. Ben nu de apps aan het installeren die ik veel gebruik. Kom van de Desire S af dus aan de grote moet ik even wennen ;-) Maar wat een top toestel, lekker snel! Meteen na het aanzetten twee updates en zit nu op Android 4.04. Kan niet wachten op JB.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Besteld :) De levering zal voor donderdag zijn gok ik :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

filenox schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:36:
oOo

Software is like sex, it's better when it's free

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

filenox schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:36:
Goeie keus, ik heb hem vanmiddag bij het postkantoor opgehaald :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thesinsher
Haha ja klopt! Ik kreeg ook meteen 2 updates en zit nu ook op Android 4.0.4

Ik kom van de Samsung Omnia 2 af (3.7" amoled) dus moest heel eventjes wennen. Het wennen duurde mij maarliefst een aantal seconden haha :P

Bij mij had die gelijk al mijn apps automatisch gedownload. Het zat denk ik opgeslagen op mijn gmail account.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:29
thesinsher schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:07:
Bij mij had die gelijk al mijn apps automatisch gedownload. Het zat denk ik opgeslagen op mijn gmail account.
Bijna, het zit aan je Google play account vast. Kijk maar eens op https://play.google.com/apps.

• ragnaroks
thesinsher schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:07:
Haha ja klopt! Ik kreeg ook meteen 2 updates en zit nu ook op Android 4.0.4

Ik kom van de Samsung Omnia 2 af (3.7" amoled) dus moest heel eventjes wennen. Het wennen duurde mij maarliefst een aantal seconden haha :P

Geen custom rom?

Ik wacht nog steeds op mijne van 4launch :O

[Voor 4% gewijzigd door ragnaroks op 07-07-2012 01:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
ragnaroks schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 01:19:
[...]

Geen custom rom?

Ik wacht nog steeds op mijne van 4launch :O
Hoe lang wacht je dan al? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

filenox schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:33:
verkeerde Nexus topic :F

Om toch maar iets te vragen: zijn er ook Belgen die 'm hebben gekocht tegen een redelijke prijs? Laten shippen uit Nederland is een heel gedoe (net als de betaling met iDeal).
Heb 'm bij GSMwijzer.be besteld voor 370 EUR (incl. verzending), veel lager gaat het niet gaan lijkt me... Hun Nederlandse tegenhanger is 7 EUR goedkoper (353 EUR) zonder verzendkosten. Maar ik neem aan dat de Belgische tegenhanger gewoon een afhaalpunt is (ze rekenen verzendkosten, ook als je 't gewoon afhaalt).

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
GSMwijzer.be kende ik niet, ik heb 'm nu bij phoneshop.nl besteld voor 382,95 (incl verzending), achja :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Was niet slecht bedoeld, ik zag je bericht en dacht 'laat ik maar posten', pas toen m'n post er al stond zag ik dat je 'm ergens anders besteld had :P.

Bij jouw site staat hij wel op voorraad, misschien heb je 'm wel voor mij :P :(.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Ik heb 'm vrijdag besteld via overschrijving dus ik gok dat hij donderdag aankomt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• griphus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 01:39
Niet teveel op die gok inzetten ;)

Ik heb em 28-6 besteld bij Belsimpel, samen met een nieuw abonnement. Helaas nog niks ontvangen. Lees hier dat ze anderen die blijkbaar later waren voorrang hebben gegeven..
Ga woensdagnacht op vakantie, en ik vrees het ergste.. had me op zijn zachtst gezegd iets anders voorgesteld van de 24-uurs service van Belsimpel.

Iemand hier al meer gehoord over hun bestelling bij Belsimpel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MilaNL
Belsimpel meldt ze morgen of overmorgen binnen te krijgen (zelfde als GSMWijzer/studentmobiel dus).

[Voor 26% gewijzigd door MilaNL op 09-07-2012 19:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• griphus
Oeioei, nou dan maakt Belsimpel het toch nog heel spannend. |:(

Belsimpel zegt vandaag in hun mail "Wij doen ons best om het zo snel mogelijk te leveren, maar onze leverancier kan het toestel nog niet leverend. [sic]". Terwijl hun website al een week lang meldt dat het toestel op voorraad is bij de leverancier én het snel geleverd kan worden. Wat is er toch aan de hand..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
Dat is het mooie van phoneshop, ze hebben daar een online chatdienst en de vrouw aan "de andere kant van de lijn" heeft me verzekerd dat er nog toestellen in voorraad zijn, donderdag lijkt me dus wel haalbaar :P

• cilfour
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2022
Vorige week dinsdag besteld bij Studendmobiel
Los zonder abo's of iets
Had ze vrijdag al gebeld en pas na15min iemand aan de lijn :|
die zij dat ze hem dinsdag verwachten binnen te hebben
Dat zou dus goed kunnen kloppen als ik wat oudere berichten terug lees

Ik heb voor de zekerheid vandaag maar weer een mailtje gestuurd...

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-05 13:37
Net gebeld naar Studentmobiel, ze krijgen hem ( als het goed is ) vanmiddag nog. Ze hadden gister wel een bevestiging gekregen dat hij vandaag zou komen. Dan worden ze morgen verstuurd, en heb ik 'm donderdag :)

Ik had 'm zaterdag besteld... En ze zeiden ook nog dat er genoeg binnen kwamen voor alle bestellingen af te kunnen handelen :)

• ragnaroks
4launch nog steeds geen voorraad, krijg deze reactie:

Graag zou ik u willen informeren over de levertijd van de Samsung Galaxy Nexus. Deze hadden wij gister al binnen verwacht, echter hebben wij deze niet ontvangen.

Ik ga direct voor u een navraag uitzetten zodat wij zo snel mogelijk weten wanneer wij deze wel binnen zullen krijgen.

• griphus
Ja, ik ga er ook niet meer van uit dat ik hem morgen binnenkrijg. Vraag me af wat dat betekent voor mij oude abonnement (Hi) die dan waarschijnlijk halverwege mijn vakantie gaat worden overgezet naar Vodafone, dus dan kan ik helemaal niks meer met mijn huidige telefoon (met oude simkaart dus).

Fraai hoor..

• ragnaroks
Zo te zien is de Nexus helemaal niet beschikbaar meer bij 4launch. Ik heb toch recht op mijne? Ik heb het besteld toen er 3 stuks "vanuit leverancier" was...

http://www.4launch.nl/sho...xus-16gb--zwart-/tweakers

@iedereen: check ff als de andere leveranciers het hebben of zitten we allemaal in dezelfde situatie? Ik vermoed dat ze gezamenlijk inkopen.

• Marc1510
ragnaroks schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:43:
Zo te zien is de Nexus helemaal niet beschikbaar meer bij 4launch. Ik heb toch recht op mijne? Ik heb het besteld toen er 3 stuks "vanuit leverancier" was...

http://www.4launch.nl/sho...xus-16gb--zwart-/tweakers

@iedereen: check ff als de andere leveranciers het hebben of zitten we allemaal in dezelfde situatie? Ik vermoed dat ze gezamenlijk inkopen.
Bij StudentMobiel zou hij vandaag komen, morgen verstuurd worden en dan zou ik 'm donderdag hebben... Je hoor het als ik hem heb :)

• ragnaroks
Marc1510 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:01:
[...]

Bij StudentMobiel zou hij vandaag komen, morgen verstuurd worden en dan zou ik 'm donderdag hebben... Je hoor het als ik hem heb :)
Laat even weten als je bericht krijgt dat het gestuurd is :)

Dan zal ik direct bij studentmobiel bestellen en hopelijk kan ik geld terug krijgen van 4launch.

• MilaNL
Ja bij Belsimpel zou hij ook vandaag komen. Eerst vorige week, toen gisteren, en toen vandaag. Maar nog geen statusupdate hoor... Allemaal dezelfde leverancier denk ik.

edit: status veranderd. Wordt nu morgen verwacht. Weer een dagje verder dus.

[Voor 32% gewijzigd door MilaNL op 10-07-2012 20:10]

• Marc1510
MilaNL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:48:
Ja bij Belsimpel zou hij ook vandaag komen. Eerst vorige week, toen gisteren, en toen vandaag. Maar nog geen statusupdate hoor... Allemaal dezelfde leverancier denk ik.

Weet niet of het echt waar is, maar gister zeiden ze bij StudentMobiel dat ze een bevestiging gehad dat ze vandaag bij hun zouden aankomen. Ook dat er genoeg waren om alle bestellingen uit te leveren. Hopen dat ze gelijk hebben...

Edit: 111e pagina 1e bericht :P

• Bozevkwa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 17:34

Bozevkwa

The Falcons have landed

MilaNL schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 19:48:

Volgens de site van Belsimpel hebben ze de Nexus nu weer op voorraad.
Dus met een beetje geluk komt de mijn toestel dus morgen binnen :)

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• Marc1510
Bozevkwa schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:45:
[...]

Volgens de site van Belsimpel hebben ze de Nexus nu weer op voorraad.
Dus met een beetje geluk komt de mijn toestel dus morgen binnen :)
Hopen dat de andere shops 'm nu ook weer krijgen ( Via twitter hoor ik of die van mij vandaag verzonden word :)), misschien hebben ze allemaal dezelfde leverancier? Als hij voor 4 uur bij StudentMobiel aankomt word hij vandaag nog verzonden.

• ragnaroks
Dus studentmobiel krijgt het vandaag ook binnen?

Ik maak me beetje zorgen over 4launch, ze hebben de Nexus uit assortiment gehaald. Ik ga eens voor uitleg vragen want anders bestel ik die van mijne gewoon bij belsimpel.

• Marc1510
ragnaroks schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:11:
Dus studentmobiel krijgt het vandaag ook binnen?

Ik maak me beetje zorgen over 4launch, ze hebben de Nexus uit assortiment gehaald. Ik ga eens voor uitleg vragen want anders bestel ik die van mijne gewoon bij belsimpel.
Ze zeggen van wel, maar dat zeiden ze gister ook al. Rond 4 uur hoor ik of die van mij vandaag verzonden word.

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Net mailtje gekregen van GSMwijzer.be dat mijn Nexus verstuurd werd (bestelling werd 3/7 geplaatst).

• cilfour
Goed nieuws!!!!
Ik heb net 2 min terug een mail gehad van Studentmobiel

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. oOo

Ik houd jullie op veder nog op de hoogte :)

• ragnaroks
Ik ga mijne vanmiddag daar ook bestellen. Bedankt voor je update!

• germhenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 09:45
cilfour schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:55:
Goed nieuws!!!!
Ik heb net 2 min terug een mail gehad van Studentmobiel

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. oOo
Voor mij hetzelfde geval. Kan niet wachten tot die komt. _/-\o_

• Marc1510
En ook hier! Bestelling verzonden bij StudentMobiel en hij is nog op voorraad! Bestel hem snel voordat hij verdwenen is! :D

• ragnaroks
Marc1510 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:15:
En ook hier! Bestelling verzonden bij StudentMobiel en hij is nog op voorraad! Bestel hem snel voordat hij verdwenen is! :D
Helaas op werk, moet tot 1700 uur wachten :(

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Volgens de website van Belsimpel.nl ook daar op voorraad
http://www.belsimpel.nl/s...xus-i9250-black/overzicht

• MilaNL
Ja maar ik denk dat ze die vast op 24 uur hebben gezet, zonder dat ze hem daadwerkelijk hebben. Mijn bestelling daar is namelijk nog niet verzonden en staat nog steeds op "wacht op levering van leverancier".

• Marc1510
Om het jullie makkelijker te maken:
StudentMobiel: https://www.studentmobiel...plan_id=205&provider_id=5
Belsimpel: http://www.belsimpel.nl/s...xus-i9250-black/overzicht
GSMwijzer: https://www.gsmwijzer.nl/samsung-galaxy-nexus-from-google

Bij StudentMobiel is hij al verzonden! Heb al een track en trace code, kan 'm vanavond volgen :)

[Voor 14% gewijzigd door Marc1510 op 11-07-2012 12:46]

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

MilaNL schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:45:
[...]

Ja maar ik denk dat ze die vast op 24 uur hebben gezet, zonder dat ze hem daadwerkelijk hebben. Mijn bestelling daar is namelijk nog niet verzonden en staat nog steeds op "wacht op levering van leverancier".
Dat moeten ze we erg zeker zijn dat ze vandaag een batch binnen krijgen...

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 16:23

Knud

Sandvich

Marc1510 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:45:
Om het jullie makkelijker te maken:
StudentMobiel: https://www.studentmobiel...plan_id=205&provider_id=5
Belsimpel: http://www.belsimpel.nl/s...xus-i9250-black/overzicht
GSMwijzer: https://www.gsmwijzer.nl/samsung-galaxy-nexus-from-google

Bij StudentMobiel is hij al verzonden! Heb al een track en trace code, kan 'm vanavond volgen :)
Bij StudentMobiel en GSMwijzer is de prijs nu wel hoger. 363 ips 354 euro.
Edit: als je t.net PW links volgt dan is de prijs nog wel 354 euro bij StudentMobiel.

pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Zwart
--> https://www.studentmobiel...cpa&utm_campaign=Daisycon

[Voor 26% gewijzigd door Knud op 11-07-2012 13:05]

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Knud schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:03:
[...]

Edit: als je t.net PW links volgt dan is de prijs nog wel 354 euro bij StudentMobiel.

Vraag en aanbod ;)

• Marc1510
Knud schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:03:
[...]

Als je daar op bestel druk word hij evengoed weer 363 euro... Maar het is 9 euro duurder dan, dat is niet heel veel... Zeker als je weet dat hij er dan ook gelijk is :)

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 16:23

Knud

Sandvich

Dat had ik nog niet geprobeerd :)
En 9 euro is nog te overzien.

Vraag me wel af of de prijs sowieso niet (langzaam) omlaag gaat nu de US adviesprijs naar 349 US dollar is gegaan (Zonder tax).

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ook bij GSMwijzer is er 9 € bij :P.

• ragnaroks
Borromini schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:46:
Ook bij GSMwijzer is er 9 € bij :P.
Damn hopelijk verhogen ze niet nog een keer. Zit nog steeds op werk maar ik wil bestellen :|
Had het al eerder gezegd, de nexus s werd met de release van ics ook duurder, de GN zal nu met JB ook eventjes niet goedkoper worden.

Strava

• ragnaroks
Ok heb 'em ook snel bij studentmobiel besteld en bij 4launch geannuleerd. Weet iemand als ik het morgen krijg? Ik zie niets over voor XX:XX besteld morgen thuis.

edit: lees bij pagina 108 ofzo dat we misschien de yakjuxw krijgen. Dit maakt toch niet uit als we het naar yakjuxw omzetten?

meer info: [Google Galaxy Nexus] Versie en herkomst ?

Iemand ervaring hiermee?

[Voor 42% gewijzigd door ragnaroks op 11-07-2012 19:28]

• NickB
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:03
ragnaroks schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:21:

edit: lees bij pagina 108 ofzo dat we misschien de yakjuxw krijgen. Dit maakt toch niet uit als we het naar yakjuxw omzetten?

Iemand ervaring hiermee?
Ik heb mijn toestel vandaag bij student mobiel afgehaald en heb de (goede) yakju versie, grote kans dat jij die dus ook krijgt.

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-03 09:43
ragnaroks schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:21:
Ok heb 'em ook snel bij studentmobiel besteld en bij 4launch geannuleerd. Weet iemand als ik het morgen krijg? Ik zie niets over voor XX:XX besteld morgen thuis.

Iemand ervaring hiermee?
Zoals hierboven gezegd heb je misschien gewoon de yakju versie. En als je yakjuxw en je zet het om is het inderdaad ook gewoon helemaal het zelfde, zelf ook gedaan. ;)

• Marc1510
NickB schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:46:
[...]

Ik heb mijn toestel vandaag bij student mobiel afgehaald en heb de (goede) yakju versie, grote kans dat jij die dus ook krijgt.
Dat is fijn om te horen :)
Ik krijg die van mij van StudentMobiel morgen tussen 3 en 6 :D

• MilaNL
Nou, niks verzonden bij BelSimpel. En de levertijd is ook weer naar 2-4 dagen veranderd. :(
Waardeloos dus.

• Bozevkwa

Bozevkwa

The Falcons have landed

MilaNL schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 00:54:
Nou, niks verzonden bij BelSimpel. En de levertijd is ook weer naar 2-4 dagen veranderd. :(
Waardeloos dus.
Inderdaad. Dus nog langer wachten :'(

Ik zag overigens ook dat de prijs met Eur 12 is opgehoogd.

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

• Smultie
  • Niet online
Krijg vandaag ook m'n Galaxy Nexus tussen 14:00 en 19:30, van StudentMobiel.
Hopelijk een Yakju, zodat ik meteen kan updaten naar Jelly Bean.

• ragnaroks
Smultie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:12:
Krijg vandaag ook m'n Galaxy Nexus tussen 14:00 en 19:30, van StudentMobiel.
Hopelijk een Yakju, zodat ik meteen kan updaten naar Jelly Bean.
Domme vraag maar moet je niet eerst een custom rom installeren en wachten totdat ze JellyBean hebben "ge-mod"? Je wilt uiteraard leuke apps zoals adblockers op je data etc te beperken.

• MilaNL
Bozevkwa schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:01:
[...]

Inderdaad. Dus nog langer wachten :'(

Ik zag overigens ook dat de prijs met Eur 12 is opgehoogd.
Ze gaan weer voor vandaag of morgen :O

• ragnaroks
MilaNL schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:43:
[...]

Ze gaan weer voor vandaag of morgen :O
DAt zei 4launch ook. Heb mijn bestelling geannuleerd en bij studentmobiel besteld. Gelijk verzonden, dus morgen krijg ik 'em :*)

• MilaNL
ragnaroks schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:44:
[...]

DAt zei 4launch ook. Heb mijn bestelling geannuleerd en bij studentmobiel besteld. Gelijk verzonden, dus morgen krijg ik 'em :*)
Blijf denk ik toch maar gewoon wachten. Straks heb ik er 2. En kan me niet voorstellen dat ze m helemaal nooit meer zullen krijgen.

• Bozevkwa

Bozevkwa

The Falcons have landed

MilaNL schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:47:
[...]

Blijf denk ik toch maar gewoon wachten. Straks heb ik er 2. En kan me niet voorstellen dat ze m helemaal nooit meer zullen krijgen.
Ik wacht ook rustig af. En ze zullen hem vast en zeker wel weer binnen krijgen een deze dagen. Belsimpel kan het zich niet permiteren dit populaire toestel niet te kunnen leveren.

• ragnaroks
MilaNL schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:47:
[...]

Ik snap het. Ik heb geen ervaring met belsimpel maar bij 4launch hebben ze goede service. Binnen 12 uur mijn bestelling geannuleerd :)

Op donderdag 12-07-2012 om 10:39 is de status van uw bestelling met bestelnummer xxxxxx veranderd naar geannuleerd.

Uw bestelling is geannuleerd. Wij hopen u in de toekomst wel van dienst te mogen zijn. Eventuele betalingen worden binnen 5 werkdagen naar u teruggeboekt. Terugboeking naar een buitenlandse rekening kan enkele dagen langer duren.

• cilfour
Ik heb hem binnen vanmorgen om 9 uur werd hij gebracht :)
+ Even voor het idee het is een Yakju

[Voor 25% gewijzigd door cilfour op 12-07-2012 13:31]

• MilaNL
Bozevkwa schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:13:
[...]

Ik wacht ook rustig af. En ze zullen hem vast en zeker wel weer binnen krijgen een deze dagen. Belsimpel kan het zich niet permiteren dit populaire toestel niet te kunnen leveren.
Mijn orderstatus is veranderd.. Er staat nu "pakket is ingepakt" (maar dat stond er al eerder.. wat toen dus niet zo was) en "toestel is op voorraad" (hoewel de productpagina een levertijd van 2-4 werkdagen aangeeft). Ik vraag me sterk af of ik het moet geloven. Hoe is de orderstatus nu bij jou?

• Bozevkwa

Bozevkwa

The Falcons have landed

MilaNL schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:33:
[...]

Mijn orderstatus is veranderd.. Er staat nu "pakket is ingepakt" (maar dat stond er al eerder.. wat toen dus niet zo was) en "toestel is op voorraad" (hoewel de productpagina een levertijd van 2-4 werkdagen aangeeft). Ik vraag me sterk af of ik het moet geloven. Hoe is de orderstatus nu bij jou?
Helaas kan ik dat niet vanaf mijn werk controleren. Zodra ik thuis ben, zal ik het hier posten

Edit:
Bij mij is de status gewijzigd:
De status is nu: het pakket is klaar om ingepakt te worden
En qua product zegt dezelfde pagina:
Samsung Galaxy Nexus i9250 Black ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

[Voor 18% gewijzigd door Bozevkwa op 12-07-2012 15:16. Reden: Update over mijn bestel status]

• MilaNL
Bozevkwa schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:54:
[...]

Helaas kan ik dat niet vanaf mijn werk controleren. Zodra ik thuis ben, zal ik het hier posten

Edit:
Bij mij is de status gewijzigd:
De status is nu: het pakket is klaar om ingepakt te worden
En qua product zegt dezelfde pagina:
Samsung Galaxy Nexus i9250 Black ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Verzonden nu hier :)

• Bozevkwa

Bozevkwa

The Falcons have landed

Kreeg net een email: de mijne ook. :)
Het gaat dus goed!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

De mijne werd gisteren om 19:50 afgeleverd :*). Is alleen bij familie, dus ik heb 'm pas zondag. :'(

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
Ik heb net via gsmwijzer.nl de nexus besteld i.c.m. 1 jarig vodafone bel+sms+web 200 minuten/500mb data. In totaal ben ik dan in een jaar tijd 506,95€ voor de mobiel + verzendkosten + abonement + aansluitkosten. Alle benodigde documenten meteen per email teruggestuurd. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik de nexus binnen heb, want ik kan niet wachten :9~

Zonnepanelen

• Bozevkwa

Bozevkwa

The Falcons have landed

Mijn Nexus is vandaag afgeleverd. 5 werkdagen heeft het geduurd, niet gek :)

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 09:42
Ik heb even jullie advies nodig. Ik ga over een week op vakantie en zat al lange tijd te kijken of ik een GNex zou kopen. Ik wilde em een week geleden gaan bestellen bij studentmobiel en toen was de voorraad ineens op. Ik heb dus gewacht en nu is de prijs 10 euro hoger geworden. Ik ben toch 3 weken weg binnenkort dus wachten is geen probleem, alleen verwachten jullie dat de prijs alleen maar omhoog gaat of zal die weer dalen zoals de drop in de USA?
Check het prijs verloop van de nexus s: pricewatch: Google Nexus S i9023 Zwart (december 2011 was de release van ics)

Vermoed dat het voorlopig alleen gaat stijgen

Strava

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 13:59
Ik was ook al een anderhalve maand aan het wachten. Lijkt me nu inderdaad het moment om te kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 13:59
Bij deze daad bij het woord gevoegd en één besteld bij gsmwijzer.be

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 12:27

4play

-Nintendo- fan

Ik heb mijn Gnex bij studentmobiel besteld alleen sturen ze hem niet af. Ik zit nu al 1 1/2 week te wachten eerst moest hij weer in stock komen. Nu moeten ze wachten op vodafone voor ze accoort krijgen om af te sturen.

Nu is 1 1/2 week wachten niet echt een probleem maar het is wel irritant omdat mijn abbonement al wel veranderd is en ik wil gewoon spelen tweaken met mijn nieuwe toestel ik ben mijn HTC desire helemaal zat nu ik de nexus op mijn naam heb staan :(

ik hoop dat studentmobiel opschiet met het afsturen van mijn toestel maar dat komt vast wel goed...

de prijs is wel ineens weer meer geworden ik krijg het nu niet meer gratis bij mijn verlenging als ik dat nu zou afsluiten. Ik denk dat het uitbrengen van Jelly Bean de vraag weer omhoog stuuwt en daardoor de prijs ook weer...

[Voor 16% gewijzigd door 4play op 16-07-2012 16:30]

【ツ】Ipad air2, macbook pro 2012, Samsung a53, Fitbit sense【ツ】

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
Dat gaat lekker snel. Vrijdag per email mijn contract opgestuurd. Gisteren kreeg ik een bevestiging van vodafone dat het nummerbehoud is goedgekeurd en net kreeg ik een email van gsmwijzer dat de nexus met de post is verstuurd!

Zonnepanelen

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 12:27

4play

-Nintendo- fan

Ik zit nu alweer 1 dag te wachten, volgende keer geen studentmobiel voor mij meer denk ik...

【ツ】Ipad air2, macbook pro 2012, Samsung a53, Fitbit sense【ツ】

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee