Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Oke, hij is besteld bij gsmeasy. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze bellen. Bellen ze met nummer weergave? zodat als ik hem mis, ik de mogelijkheid heb om terug te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Leverancier: The Phonehouse (webshop)
Besteld: 28-12
Levering: Vandaag voor de deur (maar er was niemand thuis grmbl....) :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59
Nu wordt het helemaal mooier:

mijn nieuwe abbonement van vodafone kan niet direct ingaan want gsmeasy heeft gister pas mijn nummerbehoud geregeld. Dus ik was te laat voor de opzegtermijn van mijn oude provider. (de opzegtermijn met 3 dagen overschreden) Het blijft dus maar tegenzitten en ik ben helemaal genezen van het bestellen op cheap-ass webwinkels. Volgende keer koop ik mijn zaken weer bij een fatsoenlijke winkel.

Voor de info: per 10-02-2012 wordt mijn vodafone sim pas geactiveerd..... dus 2 MAANDEN nadat ik heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zjin er meer mensen die besteld hebben bij Phonehouse (14 Dec, kerstdeal) en de nexus nog niet ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij GSMeasy.nl met ordernummer *********

Wij hebben uw bestelling met ordernummer ******** in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Wij verwachten uw bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.

Met vriendelijk groet,
GSMeasy.nl
----------------------------------
Oké ik ben benieuwd! vandaag 10 januari. Dus uiterlijk tussen 22 & 27 januari hoop ik dat hij geleverd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
darkfujita schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:14:
Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij GSMeasy.nl met ordernummer *********

Wij hebben uw bestelling met ordernummer ******** in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Wij verwachten uw bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.

Met vriendelijk groet,
GSMeasy.nl
----------------------------------
Oké ik ben benieuwd! vandaag 10 januari. Dus uiterlijk tussen 22 & 27 januari hoop ik dat hij geleverd is!
Ik zou er niet aan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van GSMeasy:

Beste meneer/ mevrouw,

Uw aanvraag bij Vodafone is succesvol verwerkt. Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor uw GSMeasy.nl bestelling.

Leverdag/ dagdeel: 00-00-00 tussen en

---

De aanvraag bij Vodafone (verlenging) is gedaan en ze hebben dus de levering in het systeem gezet, alleen staat er geen datum en tijd bij en ben ik ook niet gebeld. Onderaan de mail stond een knop om de leveringsdatum te wijzigen, heb deze gelijk maar gewijzigd in komende donderdag. Ik ben benieuwd of ik hem dan binnen krijg. Het is een blijft een aparte webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
op dat moment kun je gewoon het nummer van AMP-logistics bellen (kan tot 21:00) om een afleverafspraak te maken dus sla je slag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCooz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:53:
Zjin er meer mensen die besteld hebben bij Phonehouse (14 Dec, kerstdeal) en de nexus nog niet ontvangen hebben?
ja ik en ik heb nog niks binnen of gehoord, ik heb ze gister 10-jan gebeld en het enige wat ze konden zeggen is dat ze deze week binnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:27:
[...]
ja ik en ik heb nog niks binnen of gehoord, ik heb ze gister 10-jan gebeld en het enige wat ze konden zeggen is dat ze deze week binnen komen...
Zelfde als wat GSMeasy zegt dus. Maar dat is logisch aangezien ze in hetzelfde gebouw zitten en naar mijn weten de order delen. (is GSMeasy dan officieel onderdeel van TPH ofzo?)

Gelukkig heeft StudentMobiel gistermiddag al mijn contract etc. ontvangen en dus is de volgende stap het nummerbehoud regelen aangezien de telefoon op voorraad is. Hopelijk is dit snel rond en ontvang ik mijn GN :) finally!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digger36 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:39:
en dit vind ik wel een beetje vreemd ik heb de 14-12 besteld en nog niks binnen en jij 2 weken later en krijgt gister binnen ondanks dat je niet thuis was...
met andere worden de "kerstdeal" moet maar wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Is trouwens wel apart, want je wordt eerst gebeld door AMP Logistics die de bestelling met je doorneemt en een voorlopige afspraak met je maakt (dag, ochtend/middag), later krijg je een email en een sms-bericht met een tijdsvak van twee uur waarin je telefoon wordt afgeleverd. Dus de aflevering mag niet echt als een verrassing komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Heeft iemand de gnex bij amazon gekocht? Ervaringen? Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
AWESOME! _/-\o_

12.09: Mail van Studentmobiel:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.

Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
12.17: Sms van Vodafone over aanvraag nummerbehoud
12.30: Sms van Vodafone dat nummerbehoud goedgekeurd is
12.45: Mail van Studentmobiel:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail.
Dus morgen (mits ik of iemand anders thuis is) is de Galaxy Nexus er! :D
Hulde aan Studentmobiel en Vodafone. Zo zie je hoe snel het kan (/zou moeten) gaan. (eat that gsmeasy)

offtopic:
Ook leuk om dit allemaal te zien bij terugkomen van lunchpauze :P

Edit: ik las trouwens hier dat de OTA naar 4.0.2 misschien weer aan het uitrollen is! In ieder geval door 1 tweaker en 1 xda-member al bevestigd.

[ Voor 9% gewijzigd door PieterAelse op 11-01-2012 13:01 . Reden: OTA naar 4.0.2? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:06

pythagorasABC

A²+B²=C²

Ik had hem zondag besteld, vandaag ontvangen.
Ook bij Studentmobiel.nl

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
pythagorasABC schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:44:
Ik had hem zondag besteld, vandaag ontvangen.
Ook bij Studentmobiel.nl
Zo, dat doe je snel! Ik ben nog niet gebeld door gsmeasy ( wel pas gister besteld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Niet online
Ik heb vanmorgen gebeld met een medewerker van Phonehouse. Mij werdt verteld dat er volgende week weer een nieuwe zending komt. Zal me benieuwen. De kerstaanbieding is te mooi om the annuleren, dus moet nog even geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
TheCooz schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:22:
Ik heb vanmorgen gebeld met een medewerker van Phonehouse. Mij werdt verteld dat er volgende week weer een nieuwe zending komt. Zal me benieuwen. De kerstaanbieding is te mooi om the annuleren, dus moet nog even geduld hebben...
Phonehouse/GSMeasy blijft zo te zien erg onzeker over hun leveringen.. Gister was het nog deze week:
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:27:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooooo Hoe kan dat nou.. wij hebben hem eerder besteld (kerstdeal) dus hoe kan da nou...
iig wel fijn voor jou mja. we vraamd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCooz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:53:
Ik dus,,,, Grrr

Wel vandaag mijn accessoires binnen gehad :D
dus ze kunnen iets dat leveren heet haha :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Heb net met een vriendelijke dame van TPH gesproken, zij vertelde dat de kerstdeals uiterlijk eind januari uitgeleverd gaan worden. Vind dat wel erg lang duren, maar ga er dan maar vanuit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digger36
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:54:
[...]

en dit vind ik wel een beetje vreemd ik heb de 14-12 besteld en nog niks binnen en jij 2 weken later en krijgt gister binnen ondanks dat je niet thuis was...
met andere worden de "kerstdeal" moet maar wachten??
Vindt ik ook vreemd. Wellicht dat TPH onderscheid maakt tussen particuliere en zakelijke bestellingen? De mijne was een zakelijke. Overigens werd de mijne door TNT bezorgd en niet door AMP Logistics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digger36 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:56:
[...]

Vindt ik ook vreemd. Wellicht dat TPH onderscheid maakt tussen particuliere en zakelijke bestellingen? De mijne was een zakelijke. Overigens werd de mijne door TNT bezorgd en niet door AMP Logistics...
Zaklijk... dat wordt meestal met spoed behandeld. Maar, betekent wel dat ze een nieuwe zending binnen hebben.... dan vindt ik het nog steeds vreemd dat niemand van de kerstactie iets heeft gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Niet online
Keek net toevallig even op de order status pagina (AMP). Zag dat ze geprobeerd hadden om te bellen (vreemd, geen gesprek ontvangen, ook geen gemiste oproepen). Heb teruggebeld en mijn aanvraag is nu in behandeling :) Voorlopige leverafspraak staat nu op 19 Jan. Besteld 14 Dec (kerstdeal) rond 11.30.

[ Voor 17% gewijzigd door TheCooz op 12-01-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheCooz schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:29:
Keek net toevallig even op de order status pagina (AMP). Zag dat ze geprobeerd hadden om te bellen (vreemd, geen gesprek ontvangen, ook geen gemiste oproepen). Heb teruggebeld en mijn aanvraag is nu in behandeling :) Voorlopige leverafspraak staat nu op 19 Jan. Besteld 14 Dec (kerstdeal) rond 11.30.
exact hetzelfde bij mij (kerstactie) 14-12
18 jan voorlopige afpsraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Laatst online: 23:00
Ter info:
Op 4 januari besteld met een Vodafone verlenging bij GSM easy. Zojuist in ontvangst genomen. Blijkbaar hebben ze een flinke lading binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:15:
[...]
.... dan vindt ik het nog steeds vreemd dat niemand van de kerstactie iets heeft gehoord...
Ik heb m'n "Kerstactie" Nexus afgelopen maandag mogen ontvangen... de uitlevering loopt dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:55:
[...]

exact hetzelfde bij mij (kerstactie) 14-12
18 jan voorlopige afpsraak
@iedereen. UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb net dus AMP gebeld en daar is om 16.30 een lading nexussen binnengekomen.

Die van mij zit daar ook bij maar het is nog maar een uur binnen dus hebben ze nog niet de mailtjes eruit gedaan.

maandag ochtend komt hij :D WHOOP WHOOP KERSTDEAL HERE WE COME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

TheCooz schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:29:
Hier hetzelfde, geen gemist gesprek maar wel een aangepaste statuspagina.
Heb ze net gebeld, volgende week donderdag wordt de GN geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Inmiddels heb ik mijn GN binnen! :)
Nogmaals net werk van Studentmobiel (heb afgelopen dinsdag besteld)
(ps: gelijk de OTA naar 4.0.2 ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohawk_ir
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07-2022
Dinsdag mijn GN besteld op Studentmobiel, twijfelde tussen Gsmeasy en Studentmobiel.
Aangezien langere levertijden voor Gsmeasy, toch maar bij student besteld.
Heb vandaag barcode nummer ontvangen voor track & trace(TNT), hopelijk morgen in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Als het goed is wel ja!
TNT PostNL gaf gisteravond aan dat hij 13jan (morgen) geleverd zou worden. Vandaag stond dat er nog steeds, maar ook dat de pakketbezorger onderweg was 8)7. Vanmiddag is hij bezorgd!
En goede keuze voor Studentmobiel dan, je wilt de drama rondom GSMeasy nieeeeet weten.

[ Voor 16% gewijzigd door PieterAelse op 12-01-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Thy... schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:18:
Ter info:
Op 4 januari besteld met een Vodafone verlenging bij GSM easy. Zojuist in ontvangst genomen. Blijkbaar hebben ze een flinke lading binnen gekregen.
Ik heb de 10e besteld, dus dan zal ik nog even moeten wachten. Misschien heb ik geluk en zal er morgen of misschien wel maandag contact met me opgenomen worden. Ik blijf ook elke dag even de status checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
PH kerst actie en zou hem morgen krijgen maar Vodafone heeft nog geen goedkeuring van simyo voor m'n nummer. echt balen. Nu maar hopen dat het maandag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:44

Mooijekind

Manager Product Content
Vandaag belletje van AMP Logistics dat de Nexus binnen is (bestelling 19 december) .
Helaas gaan ze nu pas mijn contract overzetten van Telfort naar Sizz :? en wordt het toestel pas volgende week zaterdag geleverd . 1e dag was vrijdag maar ben dan helaas niet thuis om de telefoon aan te nemen.

Tussen bestellen en ontvangen zit er dan een maand . Vind het iets te lang maar wel voor een nette prijs dus klagen hoor je me niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
mooijekind11 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:21:
Vandaag belletje van AMP Logistics dat de Nexus binnen is (bestelling 19 december) .
Helaas gaan ze nu pas mijn contract overzetten van Telfort naar Sizz :? en wordt het toestel pas volgende week zaterdag geleverd . 1e dag was vrijdag maar ben dan helaas niet thuis om de telefoon aan te nemen.

Tussen bestellen en ontvangen zit er dan een maand . Vind het iets te lang maar wel voor een nette prijs dus klagen hoor je me niet. :)
Klopt wat je zegt. AMP Logistics doet niks aan nummerbehoud voordat ze het toestel binnen hebben. Helaas is dat de manier van werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Laatst online: 11-02-2023
Nummerbehoud is er door heen. Morgen komt AMP langs. Jammer dat ze niet als de vorige keer direct een dagdeel konden aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend vroeg mijn toestel binnengekregen. Besteld op 14-dec bij TPH met de kerstactie.
Wat een mooi ding is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 09:51:
Vanochtend vroeg mijn toestel binnengekregen. Besteld op 14-dec bij TPH met de kerstactie.
Wat een mooi ding is het :)
Exact 1 maand gewacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
darkfujita schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:59:
Oke, hij is besteld bij gsmeasy. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze bellen. Bellen ze met nummer weergave? zodat als ik hem mis, ik de mogelijkheid heb om terug te bellen?
Ben vandaag gebeld door gsmeasy. Ze belden voor het maken van een afspraak, dus hieruit kan ik begrijpen dat ze weer voorraad hebben.

Ging toch sneller dan gedacht! 6 werkdagen ( hij wordt a.s. woensdag geleverd )

[ Voor 3% gewijzigd door darkfujita op 14-01-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@iedereen.

Kerstdeals zijn idd voor 90 % binnengekomen bij TPH...
afgelopen vrijdag :D

Maandag komt die van mij in de ochtend.. definitive sms.

meestal gaat het wel snel hoor, behalve als je nummers wilt laten omzetten.

ik heb dus donderdag contact gehad met amp toen hij net binnen was omtrent 17.30
vrijdag hebben ze bevestigd dat vodafone het heeft goedgekeurd (gewoon een nieuw nummer)
en vandaag hebben ze een sms gestuurd dat hij maandag ochtend er is :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Set and match.... HIJ IS ER!!! vanochtend om half 9 :D

Ik zeg voor de mensen die hem al hebben veel plezier ermee. en voor de mensen die nog even moeten wachten suc6 nog..

Kerst acties zijn voor 95% binnen dus gewoon amp bellen.
afgelopen donderdag (eind)middag binnengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Morgen is het zover!
Hierbij bevestigen wij het tijdvak van leveren van uw GSMeasy.nl bestelling.
Dag en tijdvak van leveren: 18-01-12 tussen 14:00 en 16:00 uur.

Eindelijk! ( 10 januari besteld bij GSMEASY)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 17:09
Krijg ik nog een bedankje voor het melden van de geweldige aanbeiding bij TPH? :) Veel plezier ermee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
karakedi schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 01:31:
Krijg ik nog een bedankje voor het melden van de geweldige aanbeiding bij TPH? :) Veel plezier ermee!!!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37467873 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

[b]PieterAelse schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:59:
Edit: ik las trouwens hier dat de OTA naar 4.0.2 misschien weer aan het uitrollen is! In ieder geval door 1 tweaker en 1 xda-member al bevestigd.
Die heb ik inderdaad ook gelijk gekregen, werkt prima, 8MB download en binnen een paar tellen en een herstart geinstalleerd.
Heb die van mij besteld bij Belsimpel.nl op 2-1-2012, was gelijk 'op voorraad & gereserveerd', verlenging van T-Mobile abbo kon pas 6-1, maar door een foutje van een medewerker van Belsimpel pas 12-1 verzonden, vrijdag de 13de (13-1) binnen :)
(Wel erg netjes opgelost door Belsimpel trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar natuurlijk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Super bedankt voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Niet online
Bij deze ook bedankt van mijn kant, de nexus is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook namens mij: bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33

J-P

Syntax erro....

Vanaf nu tm zondag bij de mediamarkt
Nexus aanbieding

PS, zijn nog andere versies dan de yakju verkocht bij de mediamarkt?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:06
Bogey Dope schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:52:
Vanaf nu tm zondag bij de mediamarkt
[afbeelding]

PS, zijn nog andere versies dan de yakju verkocht bij de mediamarkt?
Was hij iets goedkoper dan bij de MM waar ik deze gekocht had (normale prijs 588)
Ik was net geen 500 euro kwijt: 494,94 :)

Check het vanavond, ik heb de telefoon nu niet bij me :)

[ Voor 69% gewijzigd door Sjowhan op 27-01-2012 11:34 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33

J-P

Syntax erro....

Sjowhan schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:34:
[...]

Was hij iets goedkoper dan bij de MM waar ik deze gekocht had (normale prijs 588)
Ik was net geen 500 euro kwijt: 494,94 :)

Check het vanavond, ik heb de telefoon nu niet bij me :)
Ik heb m ondertussen gekocht, had even gezocht en volgens mij was er niemand die geen yakju had gekregen via de Mediamarkt.

De mijne is ook gewoon een yakju >:)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exact
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:55
Besteld via studentmobiel. Nu even afwachten wanneer ik hem binnen krijg.
Ik ga er ook maar even vanuit dat ik een yakju model krijg aangezien dit ook zo was bij andere gebruikers die besteld hadden via studentmobiel.

Edit:
Intussen ontvangen. Voor de geïnteresseerde, ik heb ook een yakju model.

[ Voor 18% gewijzigd door Exact op 08-02-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Beste Tweakers,

Ik heb op het moment een Vodafone SMS+BEL+WEB 200 abbo, en ik wil verlengen met een Galaxy Nexus. Nu kan ik bij vodafone zelf niet voor de optie kiezen om met een Nexus te verlengen, en bij ThePhoneHouse (waar ik het abbonement heb afgesloten) is er ook geen mogelijkheid om er een Nexus bij te krijgen voor minder dan 400 euro bijbetalen.

Het gekke is dat mijn vader een soortgelijk abbonement heeft (het precieze abbonement weet ik niet, maar hij betaald een euro of 40 per maand en ik ook), en hij heeft een maand terug wél een gratis Nexus gekregen bij verlenging. Heeft iemand een idee hoe ik dus kan verlengen en met maandelijkse kosten van beneden de 50 euro blijf zitten, maar wel een Nexus krijg voor een redelijke prijs?

E: Nevermind, heb op Typhone mooie deals gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 16-04-2012 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Mooie prijzen nu toch met de galaxy nexus met vodafone abo bel sms web smart 100 op studentmobiel.nl

Bij 1 jarig abo de volgende kosten:

4 keer 21, 25 = 85 euro
8 keer 42,50 = 340 euro
plus eenmalig 88 euro met aansluitkosten= in totaal dus 510 euro.

Vrij nette prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgeerolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:29
Dag iedereen,

sindskort een nieuwe deal op expansys usa:
http://www.expansys-usa.c...one-unlocked-16gb-224148/

op de belgische expansys is hij voor 420 te koop:
http://www.expansys.be/go...-nexus-16gb-black-224349/

Dus goedkoper als je hem van de usa versie koopt want ze verzenden ook naar Europa. Maar dan rest nog de vraag inzake garantie, als je hem koopt uit VS, en er scheelt wat aan. Kan je hem dan naar de Belgische (ben Belg) vestiging sturen? Of ben je in België dan niet gedekt door garantie en moet hij terug naar de VS?

Ik heb ook volgende mail gezonden naar first@expansys-usa.com:
I am looking for a Galaxy Nexus by Samsung. Apparently it is much cheaper (over 100 euro) to buy the phone at the American department of your company (www.expansys-usa.com) than at the Belgian division. Now, i was wondering in terms of guarantee how this works. Is it possible (in the case that the phone is broken/malfunctioning) to send the phone back to expansys.be (Belgium) or do I need to send it back to the USA? Can you give me more info about this?

Thanks in advance/
Maar misschien heeft iemand al ervaring met expansys usa of iemand anders die het weet en mij dus sneller kan helpen. Anders koop ik hem gewoon op gsmwijzer.be voor 375. En de prijs van expansys, zitten daar ook al invoerrechten bij of is dat gewoon een kwestie van (on)geluk hebben als hij door de douane onderschept wordt.

Hopelijk kan iemand me helpen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Inmiddels bij amazon.de EUR 346,80. Weinig geld voor zo'n goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
  • Nu online
Geeft het geen problemen als je een 'Duitse' versie koopt?

Oeps: Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 4 Wochen.....

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Sensai schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:56:
Geeft het geen problemen als je een 'Duitse' versie koopt?

Oeps: Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 4 Wochen.....
Ik zat ook al hierna te kijken, maar als ik het goed begrijpt moet je 2 tot 4 weken wachten voordat hij verzonden wordt. Het is wel een goedkoop alternatief natuurlijk! Ik heb wel gelezen dat je geen problemen met je garantie zult hebben, dus dat scheelt. Voor de rest zullen er geen problemen zijn mocht je hem daar bestellen.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oeps dat duurt een beetje lang. Inmiddels staat er Gewöhnlich versandfertig in 1 bis 3 Wochen.
Taal is gewoon aanpasbaar naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Kent er iemand nog een leuke 1 jarige abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
crobo schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:59:
Kent er iemand nog een leuke 1 jarige abo.
Wat heb je zelf al uitgezocht? Het zou toch jammer zijn als we met suggesties komen die jij al als niet leuk genoeg hebt afgedaan ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
deleted

[ Voor 94% gewijzigd door crobo op 31-05-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
-Verplaatst-

[ Voor 98% gewijzigd door Amps op 26-05-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik dacht eerst het toestel los te halen, maar heb op dit moment niet echt het geld ervoor dus wil ik een abonement nemen.

Ik wil sowieso een 1 jarig abo. provider maakt niet veel uit.
rond de 350 belminuten, liever niet minder dan 300.
en internet het liefst 1000mb.

wat zijn goede goedkope online shops.
vroeger keek ik altijd bij gsmweb.nl maar nu hoor ik ook de website studentenmobiel ofzoiets vallen.
en belsimpel.nl

kan iemand mij sites aanbevelen.

hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Wat heb je zelf al gevonden op Studentmobiel, zoals je zelf ook al zegt. Volgens mij hebben ze daar genoeg aanbod.

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik heb bij de gsmwijzer het volgende gevonden:

Tele 2 1 jarig abo 350min en 1000mb internet (3.6mb/s)

eerste 3 maanden € 22.50 (67,50)
overige 9 maanden € 40.00 (360)
bijbetalen toestel € 31.00

toaal = €458.50

Ik ken helaas niemand met een tele2 abo en heb er nooit iemand over horen praten, weten jullie hoe het met de internet snelheid zit en het ontvangst??

En wat vinden jullie van de deal, kennen jullie een betere?? of is dit te duur??

Ik lees graag jullie feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
Lijkt me wel een mooie deal (al heb ik niet echt abbonementen etc vergeleken), maar los betaal je voor de gnexus nu op internet ongeveer 350 euro. Dus voor 100 euro heb jij dan eigenlijk 1 jaar 350min+1000mb. Over hoe tele2 is weet ik eerlijk gezegd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tele2 gaat via t-mobile. Op bepaalde plekken top, op drukke plekken zoals stations etc. een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@ JelleNL, ja dat heb ik indd gezien dat die 350 kost.
en 100 euro voor zo een abo lijkt me wel redelijk goed vandaag de dag.

Vroeger zou ik er anders tegenaan kijken, maar tegenwoordig zijn de abo's zo ontzettend duur geworden. niet normaal.

Ik had anderhalf jaar geleden een htc i.c.m. een vodafone internet. maar ik zie nu dat vodafone iets van 17 mb/s heeft, maar hoeveel was die anderhalf jaar geleden ongeveer.
want wat ik anderhalf jaar gelden had qua internet vond ik al snel zat. Is die 3.6 mb/s van tele2 vandaag de dag echt langzaam of valt dat reuze mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

crobo schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:37:
Ik heb bij de gsmwijzer het volgende gevonden:

Tele 2 1 jarig abo 350min en 1000mb internet (3.6mb/s)

eerste 3 maanden € 22.50 (67,50)
overige 9 maanden € 40.00 (360)
bijbetalen toestel € 31.00

toaal = €458.50

En wat vinden jullie van de deal, kennen jullie een betere?? of is dit te duur??

Ik lees graag jullie feedback
Bij de 1500 MB bundel krijg je het toestel gratis, terwijl je over een jaar gezien minder dan 31 euro extra kwijt bent. Dus altijd de 1500MB bundel doen in dit geval.

Overigens zit er een fout van 45 euro in je schema. Het bedrag over de overige 9 maanden moet zijn (30+15) = 45 euro per maand.

Edit: en vergeet de 30 euro aansluitkosten en 6,95 verzendkosten ook niet!

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 03-06-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
knakworst schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:25:
Inmiddels bij amazon.de EUR 346,80. Weinig geld voor zo'n goede telefoon.
Is de prijs terug gestegen want hier staat hij gewoon voor 389 euro? :?

http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@knakworst indd een fout van 5 euro per maand, scheelt toch 45 euro op jaar basis.

aangepast tabel
350min met 1500mb internet

eerste 3 maanden € 71.25
overige 9 maanden € 427.50
toestel prijs gratis

totaal = € 498.75

€ 498.75 / 12 = € 41.55 gemiddeld per maand

[ Voor 11% gewijzigd door crobo op 03-06-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
Beste tweakers,

ik zit erover te twijfelen om van deze aanbieding gebruik te maken.

1-jarig Vodafone Bel+Sms+Web Altijd
300min/sms + 1000mb internet 14,4Mbps

9x € 65 = € 585
3x € 0,00 = € 0,00
Aansluitkosten € 30,=
Verzendkosten € 6,95
Toestel € 0,00

Totaal € 621,95 -> /12 = € 51,83 p/mnd bij 1-jarig abonnement.

Alleen nou hoor ik dat Studentmobiel ook vaak importtoestellen verkoopt. En gezien de prijs lijkt me dat niet verwonderlijk, want bij veel andere webshopt betaal je veel meer en in de winkel zelfs € 200,= / € 300,= voor het toestel bij een 1-jarig abonnement.

Wat is nu wijsheid?

Wat vinden jullie van deze aanbieding, en is er wellicht een shop die hieraan kan tippen en zeker weten een NL-toestel levert? Als je een goed alternatief weet hoor ik het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@ jk1982.

studentmobiel en gsmwijzer is volgens mij zelfde, check anders ook even belsimpel. ik denk dat dit 1 van de goedkopere sites zijn.

het is in ieder geval de moeite waard om even te vergelijken als ik jou was.

op je andere vragen heb ik niet echt een antwoord, over dat import gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Bij Belsimpel ook gratis bij Vodafone Altijd 65.
Bij Vodafone vaak 50: 42 euro.
Vodafone regelmatig 50 of altijd 55: 30 euro.
Vodafone vaak 60: gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
Klopt, maar over Belsimpel lees ik toch wat negatieve reviews, voorkeur zou in dat geval richting Studentmobiel gaan. Alleen voor deze prijs kán het bijna niet anders dan import zijn, omdat je bij de meeste andere webshops gewoon nog bij moet betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik betaalde in November bij een T-mobile iSmart 200 1 jaar (29,95pm) €240 euro bij. Dat is natuurlijk meer dan gratis, maar als je het totaal optelt kom je ook ongeveer op 600€ uit en dat was een week na launch. Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01 14:45
jk1982 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:58:
Klopt, maar over Belsimpel lees ik toch wat negatieve reviews, voorkeur zou in dat geval richting Studentmobiel gaan. Alleen voor deze prijs kán het bijna niet anders dan import zijn, omdat je bij de meeste andere webshops gewoon nog bij moet betalen..
Ik heb hem ongeveer een weekje geleden bij Studentmobiel gekocht (los toestel), en hier stond inderdaad de 'yakjuxw' build op (en dus niet de 'yakju' build die volledig door Google geüpdate wordt.) Of dit iets met import te maken heeft weet ik niet precies maar denk het haast wel.
Het is overigens wel erg makkelijk om hem om te zetten zodat het de yakju build heeft, en dan maakt het volgensmij allemaal niet meer uit.

(Uit dit topic: Het schijnt dat er verschillende versie van de de Galaxy Nexus in omloop zijn. Volgens Google is de yakju build de enige versie die door Google zelf ondersteund wordt. Er zijn echter ook andere builds in omloop, zoals yakjusc en yakjuxw. Deze worden beheerd door Samsung en zouden daarom ook afhankelijk zijn van Samsung als het gaat om updates etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
ik heb de gnexus afgelopen maandag besteld (4 juni 2012)
maar deze was helaas niet op voorraad.
even gebeld met gsmwijzer.nl en ze verwachten het toestel aankomende maandag (11 juni 2012)

Opzich maakt het me niet zoveel uit welke build ik krijg. ik ben alleen bang voor het beeldscherm.
Zie op het internet dat er toch wat problemen zijn met het beeldscherm (niet bij iedereen natuurlijk)
Bijv. wazigheid, inbranden, kleurverschillen etc.

Weet er iemand of dat ook met de builds te maken heeft, of is dat puur alleen de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
Nou, ik heb hem afgelopen donderdag besteld. Ben benieuwd wanneer hij binnen komt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babananana
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 11:31
Afgelopen zondag los besteld bij Belsimpel. Toen stond er nog dat de levertijd 2 tot 4 dagen was. Nu staat er 'binnenkort weer leverbaar' en de prijs is van €354 naar €374 gegaan. Bij mijn orderstatus staat dat hij in backorder bij leverancier is.

Wat me opvalt, is dat alle webwinkels uit de pricewatch die minder dan €400 vragen, een lange of onbekende levertijd hebben sinds een paar dagen. Het lijkt alsof alle webwinkels leveringsproblemen hebben?

Zou ik mijn Galaxy Nexus deze week nog ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
7 Dagen terug besteld bij Algebeld.nl, krijg ik vanochtend heel fijn horen dat het toestel niet leverbaar is 8)7
Nu besteld bij phoneshop.nl, die had hem nog wel op voorraad.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
Ik heb ook nog niks gehoord van Studentmobiel.. Behalve dat het contract ontvangen is, maar dat wist ik afgelopen vrijdag al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
koenvbeek schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:37:
Afgelopen zondag los besteld bij Belsimpel. Toen stond er nog dat de levertijd 2 tot 4 dagen was. Nu staat er 'binnenkort weer leverbaar' en de prijs is van €354 naar €374 gegaan. Bij mijn orderstatus staat dat hij in backorder bij leverancier is.

Wat me opvalt, is dat alle webwinkels uit de pricewatch die minder dan €400 vragen, een lange of onbekende levertijd hebben sinds een paar dagen. Het lijkt alsof alle webwinkels leveringsproblemen hebben?

Zou ik mijn Galaxy Nexus deze week nog ontvangen?
De witte is wel direct leverbaar bij belsimpel, zit er over te denken deze maar te kopen. Jammer dat er maar zo weinig shops zijn die de witte leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babananana
Altijd_Lastig schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:06:
[...]

De witte is wel direct leverbaar bij belsimpel, zit er over te denken deze maar te kopen. Jammer dat er maar zo weinig shops zijn die de witte leveren.
Tja, ik vind zwart zo mooi bij ICS passen. Maar om nou meerdere weken te moeten gaan wachten gaat mij ook te ver. Heb vanmorgen een mail gestuurd met de vraag waar ik aan toe ben.

Edit: zojuist reactie gekregen. Ze weten niet wat de levertijd is.

[ Voor 7% gewijzigd door babananana op 12-06-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
"Voor uw order is momenteel de Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium Silver niet direct leverbaar.
De verwachte levertijd/datum is : ca. 2 tot 5 werkdagen."

En dat terwijl op de webshop stond, "Direct leverbaar, verzending binnen 1 werkdag".

Waarom heb ik nu zo'n gevoel dat na 4 weken blijkt dat er een probleem bij de leverancier is ? :/

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babananana
Nu kan je wel goed zien welke webwinkels allemaal dezelfde leverancier gebruiken, welke dat ook mag zijn ;)

Edit: bij mijn orderstatus staat dat Belsimpel morgen een nieuwe levering binnen krijgt. _/-\o_ :9~

[ Voor 32% gewijzigd door babananana op 12-06-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Hopen dat het bij mij ook zo snel kan gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik had de mijne vorige week maandag besteld i.c.m. een abo. bij gsmwijzer.nl
en vanavond heb ik een mailtje gestuurd met wat en hoe.

hopen dat ik goed nieuw hoor morgen zoals Koenvbeek hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
koenvbeek schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:15:
[...]

Tja, ik vind zwart zo mooi bij ICS passen. Maar om nou meerdere weken te moeten gaan wachten gaat mij ook te ver. Heb vanmorgen een mail gestuurd met de vraag waar ik aan toe ben.

Edit: zojuist reactie gekregen. Ze weten niet wat de levertijd is.
Zojuist besloten de witte te bestellen, is ie weg. Wie o wie heeft deze besteld bij belsimpel? :( :)

De zwarte staat daar nu wel weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ik sta op het punt mijn bestelling te annuleren. Levertijd staat op nu op 2 weken, onacceptabel. :/
edit

Fijn dit, dan zou ik 2 weken op mijn geld moeten wachten. Laat maar dan :X

[ Voor 30% gewijzigd door Cornelisjuh op 13-06-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Vandaag mailtje ontvangen van Gsmwijzer.nl
Toestel is verzonden via Post NL

Verwacht toestel morgen of overmorgen, tenminste dat denk ik.

Eindelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babananana
crobo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:35:
Vandaag mailtje ontvangen van Gsmwijzer.nl
Toestel is verzonden via Post NL

Verwacht toestel morgen of overmorgen, tenminste dat denk ik.

Eindelijk!!!
Ja, ik kreeg ook een mailtje vanmiddag! Morgen komt hij als het goed is. Joepie! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05:47
Net besteld bij Studentmobiel.nl en nu al:
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Da's vlot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babananana
Ik heb hem binnen! En het is nog een yakyu ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Ik had hem vandaag rond 3 uur ontvangen. Best mooi ding.
design vind ik echt top, zowel telefoon als software. nooit eerder met kale ics gespeeld.

camera en processor vallen ietsjes tegen, maarja dat weet je als je de tel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Telefoon verzonden, superblij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
Vanmiddag per post aangeboden bij mij thuis, maar ik was aan het werk. Morgen ophalen dus.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesinsher
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik had mijn Galaxy Nexus op Donderdag 14 juni besteld. Alleen dat was om 20.59u. Pas vandaag kreeg ik de mail van StudentMobiel.nl dat mijn contract is ontvangen(had het via de mail verstuurd). Alleen hetgeen wat me dwars zit is dat als ik bij studentmobiel op de website kijk dan zie ik staan 'Op Bestelling'. Dat zag ik al sinds Donderdag 14 juni. Iemand een idee hoe lang het zou kunnen duren voordat het weer op 'Voorraad' komt? Had ze op donderdag 14 Juni gemailed maar tot zover nog geen antwoord van terug gekregen.

Ik hoop op het beste iig want heb vaker bij hun besteld en dat kwam allemaal goed alleen die toestellen waren op tijd van bestellen wel gewoon op voorraad.
Pagina: 1 ... 27 ... 29 Laatste