• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:22
zomg its Harro schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:39:
Mijn bestelling bij studentmobiel.nl was gisteren goed ontvangen. Had hem maandagavond besteld i.c.m. een nieuw Vodafone 150 Smart abo en heb hem dus gistermiddag ontvangen. Moet zeggen dat alles heel soepel verliep :)
Dan had ik officieel beter bij studentmobiel.nl kunnen bestellen ;) die €20 die ik bespaard heb had ik dik voor over gehad om het toestel zo snel in bezit te hebben. heb sinds 10 december een bestelling openstaan bij gsmeasy.nl maar deze kunnen het toestel niet leveren...en waarschijnlijk niet tot de eerste week van januari...

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag besteld bij T-mobile. Met een 1jarig smart 200 abo voor €240,-. Hoop dat de voorraad een beetje hoog is.

Verwijderd

iemand een idee wanneer de GN via de KPNwebsite (icm abbo) verkrijgbaar is? Mn vader werkt bij KPN en scoort overal 50% korting op :) enne hoe hoog is het datalimiet bij KPN? heb al even rondgezocht maar kan het zo 123 niet vinden..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 20:28 ]

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Vunzz schreef op donderdag 22 december 2011 @ 15:37:
Bij verlengen van Vodafone leek de Vodafone webshop mij het aantrekkelijks, met € 70,- bij een Web Smart 100 abonnement.
Dat is (door de gratis verdubbelaar) met 1GB data en de eerste acht maanden voor de helft van de prijs.
Bij Belcompany/telefoonkopen.nl doen ze daar echter nog eens € 40,- gratis accessoires bij.

Nu het toestel een beetje normaal leverbaar is, maar eens een paar belletjes eraan wagen, aangezien de twee winkels 7 keer op fietsafstand zitten voor mij.

Belcompany Rijswijk nam niet op, dus even Belcompany Den Haag Leyweg geprobeerd. Die hadden hem niet, maar Rijswijk zou hem wel hebben. Nog een keer Rijswijk geprobeerd en hij was inderdaad op voorraad.

Tien minuutjes later was ik in de winkel.
Daar bleek dat Vodafone mij nogal lief vindt, waardoor ik voor het toestel, een Case-Mate Tough en een setje Adapt Diamond Screenprotectors maar € 2,- hoefde neer te tellen.

Dat was dus een goedkoop en geslaagd bezoekje aan de Belcompany. :D
Wel bijzonder trouwens, dat ik op de site van Vodafone niet kon zien dat ik "retentie" had.
Hele kleine domper op de feestvreugde, maar dat hoesje/skin is waardeloos. Hij past net niet lekker, waardoor de powerbutton ingedrukt blijft. MOrgens eens kijken of ik even terug kan naar BC.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:10:
iemand een idee wanneer de GN via de KPNwebsite (icm abbo) verkrijgbaar is? Mn vader werkt bij KPN en scoort overal 50% korting op :) enne hoe hoog is het datalimiet bij KPN? heb al even rondgezocht maar kan het zo 123 niet vinden..
Voorlopig niet verwacht ik. Hou het in de gaten zou ik zeggen.
Datalimiet is afhankelijk van welk abonnement je erbij neemt. Wat heb je nodig? Ze hebben bel-sms-web en bel-sms-webXL bundels. Bij XL heb je bijna bij elke bundel 250mb meer dan de normale web bundels. Daarnaast is je max snelheid 14,4 mb/s in plaats van 2 mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 00:54:
[...]

Voorlopig niet verwacht ik. Hou het in de gaten zou ik zeggen.
Datalimiet is afhankelijk van welk abonnement je erbij neemt. Wat heb je nodig? Ze hebben bel-sms-web en bel-sms-webXL bundels. Bij XL heb je bijna bij elke bundel 250mb meer dan de normale web bundels. Daarnaast is je max snelheid 14,4 mb/s in plaats van 2 mb/s
ik had gezien dat je bij de XL bundel 250 mb extra krijgt ja, maar ik kan nergens vinden wat het limiet voor de normale bundel is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
net besteld voor 525 bij tmobile online store zie pricewatch.
ze hebben daar voorraad... helaas na 15.00 besteld dus zal wel volgende week worden.

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
cisqo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:23:
Nog een dom verhaal over Vodafone/Belcompany:
Ik ga naar de BC, zeg dat ik een nieuwe telefoon wil en een nieuw abonnement (overstappen van KPN naar VF).
Is goed zegt die man, en gaat de de telefoon halen. We beginnen alles in te vullen zegt ie in ene, oh VF heeft een nieuwe regel, we mogen de telefoon pas meegeven als KPN nummeroverdracht heeft goedgekeurd, dan kan je hem ophalen.
Say What?? Ik dacht het niet dus, ze kunnen die telefoon in hun %&*$ stoppen. Ben dus ook gewoon weggelopen.
Waar is de tijd van klantvriendelijkheid en service gebleven??
Zelf kom je ook niet bijzonder netjes over ofzo, maar goed. Wat kan die kerel daar nou aan doen?
Wel een rare regel inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Ik heb net een 'actie' gezien op gsmeasy.nl

http://gsmeasy.nl/combo_d...delid_1=&f_id=762&callme=

2 jarig abbo
250 bel/sms +500MB
Gratis toestel ( bij nieuw nummer )

Is dit iets? Is deze site te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik twijfelde ook over dat abonnement! Heb uiteindelijk gisteravond de Galaxy Nexus + het volgende abbo besteld:
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100
2jarig
100min
onbeperkt sms
1000MB (VoIP, tethering etc toegestaan)

Tevens voordelig aan dit Smart abonnement t.o.v. de niet-Smart:
-Na eerste minuut bepaal je per seconde.
-De MB's van je internetbundel mag je ook gebruiken voor VoIP (Skype) en Tethering etc.
-Sneller internet (14,4 Mbps downlink en 2 Mbps uplink i.p.v.3,6 Mbps/384 Kbps)

De korting van dit abbo is 8maanden voor 50%, de niet-smart is dat 6maanden.
In totaal is het Smart abbo dan nog geen 2euro duurder per maand over de periode van 2jaar. Vandaar dat ik hiervoor gekozen heb. Geeft je iets meer vrijheid met de MB's (+VoIP/tethering) en voldoende belminuten in mijn geval. Wat je met onbeperkt sms moet anno 2011 (bijna 2012) met het bestaan van Whatsapp weet ik ook niet 8)7

ps: ook bij nummerbehoud krijg je het toestel gratis hoor!

Maar besteld bij GSMEasy dus. Nu maar hopen dat ik hem snel geleverd krijg!..

[ Voor 4% gewijzigd door PieterAelse op 24-12-2011 12:24 . Reden: ook sneller internet bij Smart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Ja, dat is inderdaad wel relax... Maar ik denk toch dat ik aan 100 belminuten wat te weinig heb.
Daarnaast kan ik thuis op de wifi & op school heb ik ook wifi, dus heb zoveel MB niet nodig.

en nummer behoud is alleen gratis als je overstapt van andere provider.
Ik zit namelijk al bij vodafone, dus ik zou dan op verlengen moeten klikken.
Dit ga ik natuurlijk niet doen, want dan kan ik 100 euro bijlappen :S

Of kan ik toch ervoor kiezen om mijn nummer te behouden ( zouden ze hierachter komen ?)

~edit~

Oké, ik heb mijn huidige abonnement opgezegd bij VF. Deze week heb ik zeker 3 brieven thuis gekregen dat VF mij niet kwijt wilt (bla bla) Daarom willen ze mij, natuurlijk, lekker maken met allerlei aanbiedingen etc.
Ik had al op myvodafone gekeken voor eventuele actie:

Verlening van abonnement
- Bel + sms + web 200 2 jaar
Toestelprijs 200 euro.

Nou dit vond ik dus belachelijk veel voor een 'actie' dus ik ben eens gaan bellen. Bij de klantenservice konden ze mij nog €50,- kado doen, waardoor ik nog steeds €150,- moet bij betalen.
Enfin.... Vandaag krijg ik een brief in de bus waarbij wordt vermeld:

GRATIS TOESTEL BIJ VERLENGEN CONTRACT ( in rode letters )
Verder in de brief wordt dit nog 1x vermeld.
korting op abonnement, aller nieuwste toestel gratis of extra scherpe SIM-only.

Dus ik weer met al mijn enthousiasme gebeld naar de klantenservice, omdat ik graag het toestel gratis wil ( wat ook in de brief staat ). Bij de eerste keer bellen, kreeg ik een mevrouw aan de lijn die het voor me ging navragen: Ik kreeg een vrolijk liedje op, dit liedje speelde 3x af en toen werd de verbinding verbroken :? :?
Toen ik de tweede keer belde, werd mij verteld dat ik €50 korting kon krijgen. Hier ben was ik het absoluut niet mee eens, waarop ze mij vertelde dat ik een klachtenbrief moet gaan schrijven.
Dit verhaal heeft een staartje! Ik zal straks de brief opsturen en jullie laten weten hoe het is afgelopen.
Als ik pech heb, bestel ik alsnog bij gsmeasy 8)

[ Voor 59% gewijzigd door darkfujita op 24-12-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:54
Zondagavond verlengd via vodafone.nl, een GN met websmart 100. Nu krijg ik 2 mails met een bevestiging van mijn bestelling, maar geen woord over de GN. Klopt dit wel?

Edit: Vanochtend (dinsdag) werd ik gebeld door de VF, of ik wilde verlengen :')
Heb hem dus uitgelegd dat ik dat al gedaan had, en hoe het zat met mijn telefoon. Blijkt dus dat ze die maar gewoon opsturen zonder enige melding hiervan..

[ Voor 46% gewijzigd door opposite op 27-12-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Heeft er iemand al geleverd gekregen die rond (of na) 10 december heeft besteld bij gsmeasy?
Ik wacht nu al bijna 3 weken... begint een beetje te gek te worden!
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ik heb hem op 23december besteld bij gsmeasy en ontving gisteren een (automatische?) mail dat ze verwachten mijn bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.

Huidige status is:
Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.

Misschien deze week dan toch nog maar eens een belletje plegen..

Nog meer mensen besteld bij GSMeasy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen GSMeasy maar TPH. Die verwachten ook in ergens janurai een nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Dat zijn ook min of meer een en dezelfde ;) Hoop niet dat door die ''fout'' in de kerstactie van TPH mijn bestelling vertraagd..

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:02

Mooijekind

Manager Product Content
De 19e besteld bij GSMeasy en ook nog niets.
Op de site staat dat de GN in de 1e week van januari weer beschikbaar is.
Ik wacht dus gewoon geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
Ik heb net contact gehad met de livechat van GSMeasy en die vertelde mij dat er maandag weer nieuwe toestellen binnen komen. Dinsdag zouden de meeste orders geleverd worden.

Wou ik even melden voor alle mensen die een order hebben lopen bij GSMeasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Bedankt, wilde ook even chatten met ze maar kwam er niet door! Sinds wanneer heb jij een bestelling lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Haha ik wilde ook net gaan melden dat ik GSMeasy eens gebeld heb net.

Mij werd ook verteld dat er na het weekend waarschijnlijk weer telefoons binnen zouden zijn en dat ik dus in het begin van de week gebeld zou worden.
Helaas moet daarna het het vorige abonnement nog worden afgesloten en nummerbehoud goedgekeurd voordat je de telefoon ook daadwerkelijk thuis mag verwachten ;)

Eind volgende week is dus mijn hoop nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Dat is ook goede informatie ;) Raar eigenlijk dat ze nadat ze de telefoon op voorraad hebben gekregen ze pas nummerbehoud gaan regelen.. Eind volgende week zou prima zijn voor mij, dan ben ik weer terug in NL.
Als het later wordt ben ik pissig hehe.
Bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ja ik denk vraag er gelijk maar naar nu ik toch iemand aan de lijn heb :p
had al zoiets verwacht dus..
Laten we maar hopen dat gsmeasy ze inderdaad na dit weekend ontvangt en het voor de rest nog snel gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Koerski schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:51:
Bedankt, wilde ook even chatten met ze maar kwam er niet door! Sinds wanneer heb jij een bestelling lopen?
Ik heb hem op 26 december besteld. En op de vraag of ik mijn toestel dan dinsdag kon verwachten werd geantwoord, waarschijnlijk wel. Maar ze konden (zoals gewoonlijk) niks garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:44
opposite schreef op maandag 26 december 2011 @ 14:08:
Zondagavond verlengd via vodafone.nl, een GN met websmart 100. Nu krijg ik 2 mails met een bevestiging van mijn bestelling, maar geen woord over de GN. Klopt dit wel?

Edit: Vanochtend (dinsdag) werd ik gebeld door de VF, of ik wilde verlengen :')
Heb hem dus uitgelegd dat ik dat al gedaan had, en hoe het zat met mijn telefoon. Blijkt dus dat ze die maar gewoon opsturen zonder enige melding hiervan..
Ik heb ook zondagavond verlengt op vodafone.nl, ik dacht van geen gezeur met invullen van formulieren en 2 werkdagen geleverd, dus mooi eenvoudig :)

Maar niet dus...

2 werkdagen voorbij, nog steeds geen Galaxy Nexus of een status update op de vodafone pagina, dus maar even gebeld. En ze zouden er naar kijken.

Paar minuten later krijg ik opeens een mailtje dat hij is verzonden.. beetje raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
matsen schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 20:45:
[...]

Ik heb ook zondagavond verlengt op vodafone.nl, ik dacht van geen gezeur met invullen van formulieren en 2 werkdagen geleverd, dus mooi eenvoudig :)

Maar niet dus...

2 werkdagen voorbij, nog steeds geen Galaxy Nexus of een status update op de vodafone pagina, dus maar even gebeld. En ze zouden er naar kijken.

Paar minuten later krijg ik opeens een mailtje dat hij is verzonden.. beetje raar :P
De informatie voorziening van Vodafone is inderdaad niet zo goed, volgens mij verandert die bij de meeste mensen pas al ze het toestel al lang en breed binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:50

Praetextatus

the dutch_paki

Mijn bestelling is helaas geannuleerd door Thephonehouse door een fout aan hun kant zie: http://tweakers.net/shopr...phonehouse-nederland.html :( Erg jammer, maar ook na een belletje willen ze niets meer doen helaas.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Pieterke schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 17:32:
Ja ik denk vraag er gelijk maar naar nu ik toch iemand aan de lijn heb :p
had al zoiets verwacht dus..
Laten we maar hopen dat gsmeasy ze inderdaad na dit weekend ontvangt en het voor de rest nog snel gaat!
Net weer even gechat met gsmeasy. De levering deze week is nog niet aangekomen. ''maar het staat vast dat ze uiterlijk volgende week maandag een levering binnenkrijgen''. Begint wel een beetje vervelend te worden. Maar gelukkig ben ik op vakantie dus is het wachten niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 21:55
Aangezien mijn iphone 3gs uit elkaar aan het vallen is en mijn abbo inmiddels ook is verlopen, ben ik zoekende naar een nieuw toestel met abbo.

Ik heb gemerkt dat de abbo's (met "onbeperkt" internet) inmiddels een stuk duurder zijn dan 2 jaar terug, maar dat weet iedereen inmiddels. I.i.g mijn wensen ten opzichte van mijn abbo zijn:
Minimaal 200 min of sms (dus beide uit dezelfde bundel).
Internet met het liefst 1 gb limiet (of op zn minst 700 a 800 mb), bij het overschrijden van het limiet dat ik op snelheid gecapt wordt en absoluut niet meer moet betalen. Ik ga wel eens vaker over de 1gb per maand namelijk.

Nu heb ik uiteraard de pricewatch gebruikt, maar heb ik gemerkt dat deze geen rekening schijnt te houden met actietarieven van websites..

Wat zou de beste deal voor me zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Koerski schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:17:
[...]Net weer even gechat met gsmeasy. De levering deze week is nog niet aangekomen. ''maar het staat vast dat ze uiterlijk volgende week maandag een levering binnenkrijgen''. Begint wel een beetje vervelend te worden. Maar gelukkig ben ik op vakantie dus is het wachten niet zo erg.
Uiterlijk volgende week maandag... |:(
lekker duidelijk en schiet niet op zo *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:48:
[...]

Uiterlijk volgende week maandag... |:(
lekker duidelijk en schiet niet op zo *zucht*
Hier het zelfde,, net gebeld met TPH en die zeggen dus dat ik nu op no stock sta (in de pc)
voor hun houd dat in dat hij besteld is en dat mijn tel dus bij de eerst volgende lading die binnenkopmt uitgeleverd gaat worden. anders stond er v.v.o.a dat wilde zeggen dat hij of nog niet id goedgekeurd, of dat hij nog niet bij de eest volgende bestelling binnenkomt..

ik ga dus van begin volgende week uit zegt de beste man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:50:
Dat zijn ook min of meer een en dezelfde ;) Hoop niet dat door die ''fout'' in de kerstactie van TPH mijn bestelling vertraagd..
(zie mijn bericht hierboven en vraag dus als je belt/mailt wat jou status is.)

er was geen fout bij de phonehouse,
de reden voor deze (zulke) acties was omdat ze nog niet aan hun aantallen zaten dit jaar.

dit kan zijn dat ze van een bepaald merk een X aantal tels moeten verkopen, of van een bepaalde provider.
In dit geval was het vodafone en het aantal aansluitingen.. :)

en wat ik er van weet is dus nu het aantal wel gehaald. eerst die 24 uur nexus actie is ongeveer 400 x besteld. en daarna de galaxy s2 nog eens 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Zou kunnen ;)
Had vanwege mijn vermoeden gevraagd of TPH klanten voor gaan voor gsmeasy klanten maar dat werd door haar krachtig ontkent :) Nog een week wachten bovenop de 3 weken die al voorbij zijn is wel echt naar ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 19:17
Ik heb een lastige vraag ik zit op het moment bij Vodafone en ik kan verlengen met dit toestel. Opzich wil ik wel bij vodafone blijven bevalt me prima. Echter de huidige tarieven voor abonnementen bij Vodafone zijn geldig tot 31 januari 2012. Denken jullie dat de prijzen na 31 januari gunstiger of minder gunstig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan-willem3 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:47:
Ik heb een lastige vraag ik zit op het moment bij Vodafone en ik kan verlengen met dit toestel. Opzich wil ik wel bij vodafone blijven bevalt me prima. Echter de huidige tarieven voor abonnementen bij Vodafone zijn geldig tot 31 januari 2012. Denken jullie dat de prijzen na 31 januari gunstiger of minder gunstig zijn.
Ik ben van mening dat je daar op dit moment het beste zit..
vodafone heeft qua netwerk het snelste internet en overal (waar ik kom) goed bereik.

Daarnaast zal het allemaal idd duurder worden maar dat is niet alleen bij vodafone.
en een enorme steiging zal er wel niet komen.dat mogen ze niet eens. dus als je nu iets afsluit dan zal je daar wel prima mee zitten. zeker omdat je ook nog eens 4 of 8 maanden 50% korting krijgt op je abbo.

nogmaals dit is slechts mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Was van plan straks nog eens GSMeasy te gaan bellen en eens wat dingen te vragen :)..
Nu viel mij op dat ze hier en hier de Galaxy Nexus wél op voorraad hebben! (althans volgens hun systeem, niet met een email/belletje geverifieerd). Zo te zien zijn het trouwens ook eigenlijk dezelfde winkels..

Als GSMeasy namelijk nog geen GN binnen heeft gekregen en ze ook nog niet begonnen zijn aan het omzetten van het abonnement zou 'overstappen' naar een andere winkel altijd nog een mogelijkheid (/dreiging?) zijn.

Anyways zal ik mijn bevindingen posten nadat ik straks GSMeasy gesproken heb.
Op de site melden ze trouwens vrolijk kreten zoals "Hij is binnen!", " Er is een goede kans dat u alsnog binnen 24 uur uw toestel kunt ontvangen maar dit kunnen wij niet garanderen. Deze week ontvangen we echter weer voldoende nieuwe voorraad." en "Deze wk weer leverbaar." (zie hier). Maar dat staat er volgens mij ook al weken..

[ Voor 19% gewijzigd door PieterAelse op 04-01-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:53
Pieterke schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:16:
Was van plan straks nog eens GSMeasy te gaan bellen en eens wat dingen te vragen :)..

...

Anyways zal ik mijn bevindingen posten nadat ik straks GSMeasy gesproken heb.
Op de site melden ze trouwens vrolijk kreten zoals "Hij is binnen!", " Er is een goede kans dat u alsnog binnen 24 uur uw toestel kunt ontvangen maar dit kunnen wij niet garanderen. Deze week ontvangen we echter weer voldoende nieuwe voorraad." en "Deze wk weer leverbaar." (zie hier). Maar dat staat er volgens mij ook al weken..
Ik heb vanochtend een Nexus bij een Vofafone verlenging besteld en werd net gebeld dat hij vrijdagmiddag door de koerier afgeleverd wordt. Blijkbaar zijn ze dus binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Thy... schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:32:
[...]

Ik heb vanochtend een Nexus bij een Vofafone verlenging besteld en werd net gebeld dat hij vrijdagmiddag door de koerier afgeleverd wordt. Blijkbaar zijn ze dus binnen.
Heb je die besteld bij GSMeasy? Want ik heb daar ook besteld, maar dan op 26 december, en ik ben nog niet gebeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Asjemenou schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:49:
[...]

Heb je die besteld bij GSMeasy? Want ik heb daar ook besteld, maar dan op 26 december, en ik ben nog niet gebeld!
Jep, GSMeasy idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Nou, moet niet veel gekker worden. Laatst werd mij nog verteld dat ze leveren op volgorde van orderdatum. Dat moeten we dus ook al niet meer geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Nu ga ik zeker even bellen, moet niet gekken worden dit :S
*brb*

edit: Gebeld
De dame aan de telefoon verteld mij in eerste instantie dat de Galaxy Nexus niet op voorraad is en ('ergens') in Januari binnenkomt. Hierop zei ik dat mij vorige keer was verteld dat er afgelopen maandag een levering zou binnenkomen én dat ik op internet lees dat iemand vanmorgen heeft besteld en die vrijdag al geleverd kreeg. Hierop wist ze niet 1-2-3 te reageren en plaatste mij in de wacht (na te vragen). Toen ze terugkwam had ze een lijst erbij gehaald waar bij mijn order op stond dat de telefoon op 11januari geleverd zou worden (bij hun). Tevens stonden hier nog >100 andere Galaxy Nexus orders op met die datum. *gaap*
Afwachten tot de 11e dan denk ik? ;(
Asjemenou schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:19:
[...]
Nou, moet niet veel gekker worden. Laatst werd mij nog verteld dat ze leveren op volgorde van orderdatum. Dat moeten we dus ook al niet meer geloven.
Heb jij ook al gebeld (of ga je nog doen)?
ps: toepasselijk nick voor dit geval

Edit2: Studentmobiel gebeld
Deze hebben de telefoon gewoon "ruim" op voorraad! Welk aantal ruim inhoud wilde ze me echter niet vertellen. Het probleem is alleen dat als ik hem hier zou willen bestellen dat ik dan de voorlopige aanvraag van nummerbehoud (of hoe het ook mag heten) bij GSMeasy moet cancellen voordat studentmobiel nummerbehoud kan aanvragen voor mij. En over dat annuleren gaan volgens GSMeasy 2-3 weken, en volgens studentmobiel 3-5 werkdagen.
In ieder geval voor mij niet direct een oplossing, denk dat ik maar ("braaf") afwacht en GSMeasy wat meer ga pushen. Voor diegene die een abbo krijgen met nieuwe nummer zou ik zeggen ga voor studentmobiel!

[ Voor 112% gewijzigd door PieterAelse op 04-01-2012 15:35 . Reden: Gebeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:46:
[...]
Het probleem is alleen dat als ik hem hier zou willen bestellen dat ik dan de voorlopige aanvraag van nummerbehoud (of hoe het ook mag heten) bij GSMeasy moet cancellen voordat studentmobiel nummerbehoud kan aanvragen voor mij. En over dat annuleren gaan volgens GSMeasy 2-3 weken, en volgens studentmobiel 3-5 werkdagen.
Wat mij bij TPH verteld is, is dat ze pas je abonnement gaan regelen als de telefoon (fysiek) aanwezig is. Het lijkt me dan dat nummerbehoud ook dan pas geregeld kan worden.
Oftewel: als ze de telefoon nog niet binnen hebben, is er nog helemaal niks geregeld wat betreft nummerbehoud.
Als ik het juist heb, is het dus niet waar dat dit 2-3 weken gaat duren maar kan je gewoon gelijk annuleren en naar studentmobiel overstappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2012 16:05 . Reden: Quote ging niet helemaal lekker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:02:
[...]
Wat mij bij TPH verteld is, is dat ze pas je abonnement gaan regelen als de telefoon (fysiek) aanwezig is. Het lijkt me dan dat nummerbehoud ook dan pas geregeld kan worden.
Oftewel: als ze de telefoon nog niet binnen hebben, is er nog helemaal niks geregeld wat betreft nummerbehoud.
Als ik het juist heb, is het dus niet waar dat dit 2-3 weken gaat duren maar kan je gewoon gelijk annuleren en naar studentmobiel overstappen.
GSMeasy, of eigenlijk het achterliggende bedrijf AMP Logistics, gaat inderdaad pas echt je nummerbehoud aanvragen zodra de telefoon fysiek binnen is. De aanvraag wordt dan verder behandeld door je toekomstige provider in overleg met je huidige provider.
Echter plaatst GSMeasy, en ook andere bedrijven gok ik dan, al een soort van voorlopige aanvraag tot nummerbehoud in het systeem bij Vodafone zodat (eventueel?) al enkele dingen kunnen regelen (kijken of m'n abbo bij Hi al verlopen is bijv.).
Bij het vermelden bij Studentmobiel dat ik al een order met nummerbehoud had lopen bij GSMeasy (en mij daardoor verteld was dat bij annuleren de annulering van nummerbehoud even kan duren) wist de jongeman/heer mij te vertellen dat ze dit dan uit het systeem moesten verwijderen ja. Anders konden zij geen nummerbehoud aanvragen. Eventueel kon ik Vodafone zelf bellen zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cath22
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09-2023
Ervaringen kun je zelf opzoeken, en daarnaast doen we op GoT niet aan aankoopadvies.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 05-01-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cath22
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09-2023
*weg* commentaar op moderatie kan via DM.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 05-01-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb mijn telefoon bij de belcomp. gehaald aangezien je daar 40 euro accessoires krijgt plus ik kreeg nog is 25 euro korting (waarom weet ik niet) het was een verlening. deze was 70 bijbetalen euro voor een sms websmart 100 2 jaa,r ik betaalde dus alleen 45 euro bij. Plus een geheugen kaart van 40 euro (welke ik weer terug gebracht heb voor 40 euro cash). De prijs is het zelfde als bij de vodafone shop (70 euro bij betalen) shop of gsmeasy (60 euro b.b.) En je hebt je telefoon meteen in handen (ik had eerst gebeld maar ze hadden meer dan genoeg op voorraad).

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Heeft iemand van jullie al wat gehoord van GSMeasy? Probeer al een paar dagen contact te krijgen via chat en het contactformulier. Maar ze reageren gewoon niet. Misschien morgen eens bellen, ben nu toch wel een beetje ongeduldig aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asjemenou schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:53:
Heeft iemand van jullie al wat gehoord van GSMeasy? Probeer al een paar dagen contact te krijgen via chat en het contactformulier. Maar ze reageren gewoon niet. Misschien morgen eens bellen, ben nu toch wel een beetje ongeduldig aan het worden.
ik ben het ook al een beetje zat met dit gedoe.
het slaat nergens op om klanten waar je hem dan ook besteld hebt zo te laten wachten zonder zinnige info.

er is namelijk meestal 1 iemand die besteld bij oa the phonehouse ed. die heeft dus contact met iemand van samsung mobile NL (kan niet anders)

je gaat mij niet wijsmaken dat het mannetje van i(n mijn voorbeeld) the phone house geen contact heeft met dat mannetje en nog een stap verder dat dat mannetje van samsung NL geen antwoord kan geven vanaf iemand die weer bij samsung europa werkt oid...

vind het maar slapjes allemaal...
er zijn zat winkels die er genoeg hebben liggen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
D0gtag schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:49:
Ik heb mijn telefoon bij de belcomp. gehaald aangezien je daar 40 euro accessoires krijgt plus ik kreeg nog is 25 euro korting (waarom weet ik niet) het was een verlening. deze was 70 bijbetalen euro voor een sms websmart 100 2 jaa,r ik betaalde dus alleen 45 euro bij. Plus een geheugen kaart van 40 euro (welke ik weer terug gebracht heb voor 40 euro cash). De prijs is het zelfde als bij de vodafone shop (70 euro bij betalen) shop of gsmeasy (60 euro b.b.) En je hebt je telefoon meteen in handen (ik had eerst gebeld maar ze hadden meer dan genoeg op voorraad).
Ik heb 2 uur geleden een soortgelijke aanbieding aangeschaft; ook bij de BC, ook verlenging VF, ook 40 euro accessoires alleen 0 euro bijbetalen bij Web Smart 100 2j en 1e 8 maanden 50% korting op het abbo :)

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:51:
[...]

ik ben het ook al een beetje zat met dit gedoe.
het slaat nergens op om klanten waar je hem dan ook besteld hebt zo te laten wachten zonder zinnige info.

er is namelijk meestal 1 iemand die besteld bij oa the phonehouse ed. die heeft dus contact met iemand van samsung mobile NL (kan niet anders)

je gaat mij niet wijsmaken dat het mannetje van i(n mijn voorbeeld) the phone house geen contact heeft met dat mannetje en nog een stap verder dat dat mannetje van samsung NL geen antwoord kan geven vanaf iemand die weer bij samsung europa werkt oid...

vind het maar slapjes allemaal...
er zijn zat winkels die er genoeg hebben liggen,
Als ik niet bij de volgende levering zit dan wordt ik me toch een partij link. Ze hebben nooit goede info gegeven over de te verwachten levertijd. Het is dat ze de goedkoopste zijn...

Ohja en in de chat vertelden ze me dat het voor alle aanbieders moeilijk is om de telefoons binnen te krijgen maar daar geloof ik inderdaad ook niet echt veel van.

edit: zie nu ook dat ze die irritante gele banner hebben aangepast. Deze luidt nu als volgt:

''Voor nieuwe bestellingen:
Door de grote populariteit van dit toestel kunnen wij geen 24 uurs levering garanderen.
De verwachte levertijd is ongeveer 1 week.''

[ Voor 17% gewijzigd door Patox op 05-01-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:30:
[...]

Als ik niet bij de volgende levering zit dan wordt ik me toch een partij link. Ze hebben nooit goede info gegeven over de te verwachten levertijd. Het is dat ze de goedkoopste zijn...

Ohja en in de chat vertelden ze me dat het voor alle aanbieders moeilijk is om de telefoons binnen te krijgen maar daar geloof ik inderdaad ook niet echt veel van.

edit: zie nu ook dat ze die irritante gele banner hebben aangepast. Deze luidt nu als volgt:

''Voor nieuwe bestellingen:
Door de grote populariteit van dit toestel kunnen wij geen 24 uurs levering garanderen.
De verwachte levertijd is ongeveer 1 week.''
Ik heb het idd gezien. dat hebben ze dus maar weer snel aangepast.. waars weer een trucje om snel een boel bestellingen binnen te krijgen.

Ik kan niet eens weglopen nu want dan ben ik de beste deal ooit kwijt. :)

Ik heb dus bij tph:

1 gratis galaxy Nexus.
1 jaar abbo150 smartplusextra vodafone (eerste 4 maanden 50% korting)&na 9 maanden nieuwe toestel :)
1 bon twv 120 euro te besteden aan een tel als je moet bijbetalen. (gekocht voor 19euro)
van die bon besteld een geheugenkaart 32 gig+ een koptelefoon van AKG K450 van 80 eu (onderdeel van Harman kardon ect)
1 maand gratis verzekering. daarna 6 eu per maand bij vodafone

Je snapt wel dat ik dit dus niet meer kan afzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
D0gtag schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:49:
[..]
De prijs is het zelfde als bij de vodafone shop (70 euro bij betalen) shop of gsmeasy (60 euro b.b.) En je hebt je telefoon meteen in handen (ik had eerst gebeld maar ze hadden meer dan genoeg op voorraad).
Bij GSMeasy hoef je niks bij te betalen voor de GN bij een sms+web+smart 100 2jaar ;)
Vandaar dat ik (helaas?) voor dit bedrijf gekozen heb.

Wilde me vanavond eigenlijk uitleven op een klachtmail, maar gok dat dat weinig nut zal hebben.. Morgen nog maar weer eens aan de telefoon gaan hangen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Pieterke schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:03:
[...]

Bij GSMeasy hoef je niks bij te betalen voor de GN bij een sms+web+smart 100 2jaar ;)
Vandaar dat ik (helaas?) voor dit bedrijf gekozen heb.

Wilde me vanavond eigenlijk uitleven op een klachtmail, maar gok dat dat weinig nut zal hebben.. Morgen nog maar weer eens aan de telefoon gaan hangen denk ik!
Laat maar ff weten hier als je nieuws hebt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:02

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb me gisteren al uitgeleefd in een klaagmail aan GSMeasy , maar helaas nog niets gehoord.
Mijn bestelling is van 19 december en had hem toch wel deze week verwacht. Zeker omdat er nu staat dat nieuwe orders hem binnen 1 week ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Ik heb gisteren blijkbaar iets te vroeg gejuicht dat ik morgen mijn Nexus van GSMeasy binnen zou krijgen. Gister werd ik gebeld voor een afspraak met de koerier dat hij morgen tussen half 12 en 18:00 geleverd wordt. Ik zou vanavond een mail krijgen wat de precieze tijd wordt. Vanavond heb ik dus een mail gekregen dat de bestelling 1 a 2 weken vertraagd is. Ben ik dus eigenlijk voor niks morgen thuis, lekkere manier van werken!

Ik vindt die koeriersservice die ze hebben sowieso al vaag, wat is er mis met het mailen van mijn ID gegevens. Dan hoef ik tenminste niet zelf thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een idee dat dit allemaal nogal lang gaat duren.. vind het echt ... Onderhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:11
Aghanim schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:01:
Vandaag besteld bij T-mobile. Met een 1jarig smart 200 abo voor €240,-. Hoop dat de voorraad een beetje hoog is.
Ik heb eergisteren bij t-mobile verlengd en vandaag komen ze het toestel afleveren. Prijs is wel wat hoger, gezien ik ook gebruik kon maken van de voucher actie bij the phonehouse, maar gezien de leverperikelen zoals hier beschreven toch besloten bij t-mobile zelf te bestellen.

Levering is trouwens ook door amp-logistics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
GoT is geen helpdesk, en dit topic is er al helemaal niet voor bedoeld.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 06-01-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Net GSMeasy aan de lijn gehad, nadat weer zeker 10min in de wacht had gestaan..
Maar de mevrouw vertelde mij dat er toestellen zijn binnengekomen (!) en dat ik waarschijnlijk vandaag wordt gebeld voor de levering.
Met zekerheid kon ze het echter niet zeggen (ze dacht zelf 90% zeker te zijn). Op de vraag hoeveel toestellen er waren binnengekomen kon en mocht ze niks zeggen, mede doordat niet alle toestellen die binnenkwamen voor GSMeasy waren (??).

/me gaat hard duimen

edit: kan trouwens gebeld worden tot 9uur.
*knip*

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 06-01-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:53:
Net GSMeasy aan de lijn gehad, nadat weer zeker 10min in de wacht had gestaan..
Maar de mevrouw vertelde mij dat er toestellen zijn binnengekomen (!) en dat ik waarschijnlijk vandaag wordt gebeld voor de levering.
Met zekerheid kon ze het echter niet zeggen (ze dacht zelf 90% zeker te zijn). Op de vraag hoeveel toestellen er waren binnengekomen kon en mocht ze niks zeggen, mede doordat niet alle toestellen die binnenkwamen voor GSMeasy waren (??).

/me gaat hard duimen

edit: kan trouwens gebeld worden tot 9uur.

[...]

Daar is de Pricewatch toch ideaal voor?
Na een kleine filter van je eisen kom ik op dit uit: klik
Ik geloof er weer helemaal niks van.. die mensen weten helemaal niks zeker, ik weet zeker dat ze een tom tom hebben en anders niet eens 'zeker' weten waar hun eigen huis staat....

zucht. ol zit nu ook op een pakketje te wachten van tph alleen dan via TNT omdat ze alvast maar de accossoires hebben gestuurd haha :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:09:
[...]

Ik geloof er weer helemaal niks van.. die mensen weten helemaal niks zeker, ik weet zeker dat ze een tom tom hebben en anders niet eens 'zeker' weten waar hun eigen huis staat....

zucht. ol zit nu ook op een pakketje te wachten van tph alleen dan via TNT omdat ze alvast maar de accossoires hebben gestuurd haha :(
Ook gebeld, vandaag geen toestellen binnen. Alles werd in 1x verstuurd omdat ze wat extra hadden aangevraagd. Maandag komen alle toestellen en het zijn er iets meer dan 50.

Ik sta op de lijst voor de levering van maandag. Niet zo gek ook omdat ik nu een maand wacht. Ik ben bang dat jij misschien nog voor deze levering buiten de boot valt, omdat je toch pas 26 december hebt besteld? Ben benieuwd hoe snel het volgende week geregeld is aangezien ze ook mijn nummerportering nog moeten regelen..

Of ben je inmiddels al gebeld Pieterke? ;)

edit: Ik zie dat mijn orderstatus nu ook veranderd is. Dus kom maar door met dat belletje :\

[ Voor 3% gewijzigd door Patox op 06-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Net gebeld door AMP Logistics, mijn speciale Nexus aanbieding van TPH wordt maandag afgeleverd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Wanneer hadden jullie besteld? Ik heb de 23e besteld nml.
Echter heb ik net nog gebeld en kreeg ik via menuoptie4 iemand aan de lijn. Deze vertelde mij dat er vandaag toestellen zijn binnengekomen maar kon voor de rest niks nuttigs zeggen behalve dat alle orders op orderdatum afgebeld worden nu.
Wat is jouw orderstatus nu dan Koerski?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Orderstatus is: aflever afspraak gemaakt. Ben ook gebeld. Maar nu komt het: omdat ze NU PAS nummerbehoud aan gaan vragen wordt de telefoon pas de 13de geleverd... (vrijdag de 13de, ironisch?).
><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
En wanneer heb je de bestelling geplaatst?

Dat ze pas nummerbehoud kunnen regelen zodra telefoon binnen is vind ik ook slecht geregeld.. maar komt omdat het bedrijf wat die afspraak regelt ook het nummerbehoud regelt. En die doen gewoon niks voordat de telefoon binnen is (of GSMeasy laat hun niks doen/geeft hun geen opdracht).

Toch aan het twijfelen om maandag/dinsdag m'n order te cancellen en naar StudentMobiel te gaan.. :(

Tenzij ze me voor 21uur nog bellen vandaag..
/me thumbs up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
10 december. (ja echt) Heeft dus meer dan een maand geduurd voor mij.
Hoop het voor je, het rare is dat Hetty (van gsmeasy) ook niet snapt dat ik nu nog een week moet wachten.

Edit: Nummerbehoud heeft uiteindelijk slechts 1 dag geduurd, zat nog wel een weekend tussen helaas. Maar heb direct na de bevestiging de afleverdatum 3 dagen naar voren geplaatst :) 10 december besteld, 10 januari afgeleverd. Besteld bij gsmeasy.

[ Voor 41% gewijzigd door Patox op 09-01-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:43:
[...]

Ook gebeld, vandaag geen toestellen binnen. Alles werd in 1x verstuurd omdat ze wat extra hadden aangevraagd. Maandag komen alle toestellen en het zijn er iets meer dan 50.

Ik sta op de lijst voor de levering van maandag. Niet zo gek ook omdat ik nu een maand wacht. Ik ben bang dat jij misschien nog voor deze levering buiten de boot valt, omdat je toch pas 26 december hebt besteld? Ben benieuwd hoe snel het volgende week geregeld is aangezien ze ook mijn nummerportering nog moeten regelen..

Of ben je inmiddels al gebeld Pieterke? ;)

edit: Ik zie dat mijn orderstatus nu ook veranderd is. Dus kom maar door met dat belletje :\
Ik zou gister/vandaag mijn accessoires al krijgen... maar deze was natuurlijk verkeerd gegaan. :(
de ene vertelde dat hij naar een verkeerd huisnummer gestuurd is. en de ander die me terug belde vertelde dat wel de koptelefoon maar niet de geheugenkaart er was en dat ze dus wachten tot het alle 2 binnen is..
duuusss ik ben weer flink voorgelogen vandaag door tph.

maandag ochtend word ik gebeld en ik heb voorgesteld dat ik het in de winkel afhaal en ze zelf die doosjes van mij part na een jaar maar daarheen sturen.

het word echt te gek nu. 2 doosjes en dan 3 weken later nog niks.

mijn bestelling is uiteindelijk maandag 19 dec geplaatst (officieel al een week eerder)

zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Pieterke schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:54:
Wanneer hadden jullie besteld? Ik heb de 23e besteld nml.......
Ik heb mijn bestelling gedaan op 14 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Voor mensen die willen verlengen bij Vodafone ik ben naar de winkel geweest en kreeg 50 euro korting en hoefde dus nog maar 20 euro bij te betalen in plaats van 70 bij een smart 100 abonnement. Op internet had ik deze korting niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Millgate schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:10:
[...]
Ik heb mijn bestelling gedaan op 14 december.
En je hebt het toestel ook nog niet? Of wel al gebeld geworden?
Ik ben iig niet meer gebeld gister..

note to self: meer de search gebruiken.

Maar aangezien je bij de phonehouse hebt besteld zegt het toch eigenlijk niks/nietveel over de situatie rondom GSMeasy of wel?

[ Voor 25% gewijzigd door PieterAelse op 07-01-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Pieterke, als ik jou was zou ik toch nog serieus overwegen om naar studentmobiel of een andere te gaan.

Ik kreeg iemand van de service van TPH aan de lijn toen ik lang in de wacht stond bij GSMeasy en die kon ook bij de lijsten van gsmeasy dus denk wel dat deze ongeveer één het hetzelfde zijn. (de voorraad wordt gezamenlijk ingekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ja aan zoiets begon ik sinds woensdag al te denken.. 'Probleem' dat gsmeasy al iets met nummerbehoud geregeld heeft en dat moet geannuleerd worden voordat studentmobiel nummerbehoud kan aanvragen. Maar als ik een order plaats bij studentmobiel ben ik iig verzeker van een GN aangezien hij op voorraad is. Alleen wachten tot het nummerbehoud geregeld is dan.

Maandag GSMeasy bellen, status van bestelling vragen, doorvragen, klagen dat GN er nog niet is, vragen hoe het zit met order (+nummerbehoud) cancellen. Daarna weet ik dan wat ik ga doen :)

Wordt iig echt niet vrolijk van GSMeasy (voor wie het nog niet doorhad). Dus ik raad het iedereen af daar te bestellen natuurlijk (als dat nog niet duidelijk was :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
@Pieterke

GSMeasy en TPH behoren tot hetzelfde bedrijf:

Adresgegevens:
The Phone House Netherlands BV
Euroweg 20
3825 HD Amersfoort

versus

Postadres:
GSMeasy.nl
Euroweg 20
3825 HD Amersfoort

[ Voor 53% gewijzigd door Millgate op 07-01-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ahhaa *makes sense*, net zoals studentmobiel en gsmwijzer dus.
Funfact is dat ik bij de GSMeasy shopreviews nog een nummer tegenkwam waarbij je de klantenservice kon bereiken NA 16.00 door naar een niet 0900 nummer te bellen en je laten doorverbinden met gsmeasy. Dus dat zal de receptie wezen :p

Edit: nog meer overeenkomsten! nieuws: The Phone House levert goedkope tablet niet door 'te grote vraag'

Ontopic:
maandag bellen en dan zien we het wel..

[ Voor 24% gewijzigd door PieterAelse op 08-01-2012 01:29 . Reden: nieuwbericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: nog meer overeenkomsten! nieuws: The Phone House levert goedkope tablet niet door 'te grote vraag'

Ik ben het ook aant volgen,
ze maken daar er wel een zooitje van momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 22:06

pythagorasABC

A²+B²=C²

Ik heb net de Galaxy Nexus gekocht via studentmobiel.nl in combinatie met het vodafone bel+sms+web smart abonnement.
Op de website van vodafone staat het volgende:
http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku52070020
Mobiel Internet 1000 MB (incl gratis data verdubbelaar)

Ik kan nergens vinden wat die data verdubbelaar eigenlijk inhoud, of hoe je die kunt activeren.
Ik kon bij hi via een smsje gratis dubbel zo veel smsjes krijgen, zou dit ook via een smsje gaan?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pythagorasABC schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:24:
Ik kan nergens vinden wat die data verdubbelaar eigenlijk inhoud, of hoe je die kunt activeren.
Ik kon bij hi via een smsje gratis dubbel zo veel smsjes krijgen, zou dit ook via een smsje gaan?
Wat ik er zelf van begrijp is dat die 1000 MB je datalimiet is met verdubbelaar en dat de verdubbelaar standaard, gratis, aanstaat en ook niet uit gezet gaat/kan worden. Je hoeft hem dus niet te activeren maar hij staat standaard aan.
Enige goede reden die ik kan bedenken voor het bestaan van zo iets is dat het lijkt alsof je extra veel data hebt vergeleken met 'normaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Laatst online: 19:44
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 18:42:
[...]

Wat ik er zelf van begrijp is dat die 1000 MB je datalimiet is met verdubbelaar en dat de verdubbelaar standaard, gratis, aanstaat en ook niet uit gezet gaat/kan worden. Je hoeft hem dus niet te activeren maar hij staat standaard aan.
Enige goede reden die ik kan bedenken voor het bestaan van zo iets is dat het lijkt alsof je extra veel data hebt vergeleken met 'normaal'.
Volgens mij doen ze dat zodat je niet verschillende databundels teglijk kan afsluiten. Zo is het met sms bundels in iedergeval wel. Je kan pas een andere bundel nemen als de ene is 'afgelopen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enn iemand al nieuws?? het laatste dat ik weet is dat TPH me gebeld heeft... en dat er een grote vracht aankomt waarmee ze alle openstaande orders kunnen verwerken.

die zou binnen moeten zijn deze week en dan gaan ze meteen uitleveren waardoor je eigenlijk voor volgende week woensdag je tel moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
karakedi schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:37:
MEnsen kwam de volgende aanbieding tegen. http://www.phonehouse.nl/kerstdeals/?icmp=10001_kerstdeals

Galaxy nexus.
Abo kosten:
4x 24,25 = 97
9x 48,50 = 388
485

aansluitkosten 30 euro.

Gaat om een 1 jarig vodafone bel web sms smart 150.

Voor 515 euro heb je de toestel en kun je een jaar lang gaan bellen.

Daarnaast kun je bij phonehouse voor 20 euro een voucher bestellen van 120 euro. Kun je nog leuke accessoires erbij bestellen.
Karakedi, bij deze bedankt voor deze geweldige tip _/-\o_

M'n Nexus is zojuist afgeleverd *O* Ik heb zelfs de aansluitkosten niet hoeven te betalen omdat het een Vodafone verlenging was!

Erg netjes van The Phonehouse. (ik ben alleen in m'n enthousiasme vergeten de voucher mee te bestellen, maar ik mag natuurlijk niet klagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
Ik was van plan bij TPH een exemplaar te bestellen (kreeg daar nog een mooie korting) maar was net te laat, toen ik belde was er nog voorraad maar eenmaal aangekomen bij de winkel was die al helemaal weg. Heb twee weken gewacht, maar het toestel blijft maar moeilijk leverbaar bij TPH. Ik had de bestelling gelukkig nog niet geplaatst.

Inmiddels staat het toestel een stuk goedkoper in de pricewatch dan twee weken geleden (amazon.de uitgezonderd). Waardoor het niet zoveel meer scheelt met het aanbod van TPH. Heb het toestel vandaag dus maar besteld bij GigaVolt.nl vanwege prijs en beoordeling hier. Kwartiertje ofzo na de bestelling kreeg ik al een mailtje dat het pakketje verzonden is en aan PostNL is overgedragen. Morgen dus in huis, shopreview volgt even later wel :*)

EDIT: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:54:
enn iemand al nieuws?? het laatste dat ik weet is dat TPH me gebeld heeft... en dat er een grote vracht aankomt waarmee ze alle openstaande orders kunnen verwerken.

die zou binnen moeten zijn deze week en dan gaan ze meteen uitleveren waardoor je eigenlijk voor volgende week woensdag je tel moet hebben :)
Ik wilde vandaag GSMeasy bellen maar door drukte dacht ik er pas aan / had ik er pas tijd voor na 4uur helaas. Dus toen nam niemand meer op..
Wanneer ben je gebeld geworden?
En stap je over van provider met nummerbehoud? Anders zou het nog wel eens langer kunnen duren dan volgende week woensdag misschien.

Anyways heb ik zowel Vodafone als Hi gebeld met de vraag of er iets in hun systeem staat van nummerbehoud bij mijn nummer. Bij VF stond ik helemaal niet erin, dus daar is nog niks aangevraagd. Bij Hi was ook geen aanvraag te zien in het systeem, dus daar ook niks aangevraagd.
Kortom: GSMeasy heeft nog helemaal geen (voorlopige aanvraag tot?) nummerbehoud aangevraagd :)..
Conclusie: Morgen wél bellen, vragen en klagen/zeuren als de GN niet snel binnen is. Denk dat het eindigt met na het telefoontje een belletje plegen naar studentmobiel om order te plaatsen.

/me zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:39
PieterAelse schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:04:
[...]

Ik wilde vandaag GSMeasy bellen maar door drukte dacht ik er pas aan / had ik er pas tijd voor na 4uur helaas. Dus toen nam niemand meer op..
En stap je over van provider met nummerbehoud? Anders zou het nog wel eens langer kunnen duren dan volgende week woensdag misschien.

Anyways heb ik zowel Vodafone als Hi gebeld met de vraag of er iets in hun systeem staat van nummerbehoud bij mijn nummer. Bij VF stond ik helemaal niet erin, dus daar is nog niks aangevraagd. Bij Hi was ook geen aanvraag te zien in het systeem, dus daar ook niks aangevraagd.
Kortom: GSMeasy heeft nog helemaal geen (voorlopige aanvraag tot?) nummerbehoud aangevraagd :)..
Conclusie: Morgen wél bellen, vragen en klagen/zeuren als de GN niet snel binnen is. Denk dat het eindigt met na het telefoontje een belletje plegen naar studentmobiel om order te plaatsen.

/me zucht
Ik ben het helemaal met je eens! Ik vind het echt schandalig dat ze bij GSMeasy je al zo lang laten wachten terwijl ze ruim twee weken lang de melding op de site hadden staan dat ze die week nieuwe voorraad binnen zouden krijgen en dat nieuwe bestellers waarschijnlijk wel binnen 24 uur een nieuwe telefoon zouden krijgen. Daarnaast hoor je helemaal niets van ze en als je dan een keertje contact met ze hebt vertellen ze je dat je vandaag of morgen gebeld zal worden voor een afspraak. Dat is nu meer dan een week geleden en heb nog niets gehoord. Wat ik zei: schande!!

* Sjeik wacht ook nog maar even... :(

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Als ik dit allemaal zo lees, kan ik beter maar even wachten met bestellen, want het heeft toch nog geen zin. Ik vraag me wel af of er nog leuke acties voorbij komen. De meeste zijn bel/sms/web 250 incl gratis toestel 2 jarig. Als iemand nog iets leuks is tegen gekomen, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
PieterAelse schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:04:
[...]

/me zucht
Had het hierboven al ergens even in een edit gezet maar morgenochtend wordt hij aan mij geleverd. Uiteindelijk besteld op 10 december en 10 januari geleverd. Nummerbehoud ging sneller dan verwacht gelukkig dus kon de levering een paar dagen naar voren schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
darkfujita schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:51:
Als iemand nog iets leuks is tegen gekomen, hoor ik het graag!
Bij studentmobiel is de nexus bij 2-jarig bel+sms+web smart 100 ook maar €11,- dat leuk genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Johanson16 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:43:
[...]

Bij studentmobiel is de nexus bij 2-jarig bel+sms+web smart 100 ook maar €11,- dat leuk genoeg?
Dit abbo is mij de duur per maand ( 42,50? ) En daarbij heb ik niet genoeg aan 100 belminuten :'(
Uitgerekend = €35,42 pm op 2 jaar.

Edit

Dan is GSMeasy met 250 bel/sms en 500MB internet nog steeds goedkoper & kan ik 2,5x zoveel bellen.
Internet van 500MB is zeker weten voldoende (thuis/school wifi).
Uitgerekend = 33,69 pm op 2 jaar
----
Echt nergens een beter aanbod?

[ Voor 31% gewijzigd door darkfujita op 09-01-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Als vervolg op mijn verhaal hierboven (en vele andere posts).

GSMeasy gebeld, GN komt deze week binnen /me zuucht.
Op de vraag/opmerking of mijn nummerbehoud daadwerkelijk was aangevraagd, aangezien zowel Hi als Vodafone van niks weten, konden ze niet eens antwoord geven. Hiervoor moest ik AMP Logistics bellen, die de order verder afhandelen. (GSMeasy doet maar alleen daar een order plaatsen dus.)
AMP Logistics gebeld, volgens hun systeem was nummerbehoud aangevraagd. Verteld dat Hi/VF van niks wisten, toen gingen ze het controleren voor me en zou ik teruggebeld worden. 3min later belletje dat ik inderdaad gelijk had, er was nog geen aanvraag gedaan en dus kon de order moeiteloos geannuleerd worden. DONE.

Gelijk Studentmobiel opgebeld, geverifieerd dat de GN écht op voorraad is, en een order geplaatst. Nu moet ik alleen kijken dat ik a.s.a.p. (voor m'n eigen gevoel iig) het contract ondertekend opstuur (incl. kopie ID en een bankafschrift (anno 2012..). Maar dit is gelukkig ook digitaal (mail/fax) te doen waardoor het sneller is dan wachten op post en terugsturen.
Probleempje is alleen dat ik vandaag mn ABNamro reader niet bij me heb :(..

Maaaar wel dus eindelijk van het gezeiks af :)

Waar het trouwens eerst nog 11euro was is de telefoon bij studentmobiel nu gratis met een VF Bel+SMS+Web Smart abonnement!

[ Voor 6% gewijzigd door PieterAelse op 10-01-2012 10:58 . Reden: toestel gratis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 15:31
Ik wil bij mijn Vodafone verlenging een GN, maar het blijft toch ongelooflijk dat je bij een verlenging bij bijv. studentmobiel 100 euro moet betalen, terwijl het bij een nieuw abonnement dus gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Millgate schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:12:
[...]

Karakedi, bij deze bedankt voor deze geweldige tip _/-\o_

M'n Nexus is zojuist afgeleverd *O* Ik heb zelfs de aansluitkosten niet hoeven te betalen omdat het een Vodafone verlenging was!

Erg netjes van The Phonehouse. (ik ben alleen in m'n enthousiasme vergeten de voucher mee te bestellen, maar ik mag natuurlijk niet klagen).
Super millgate :D enjoy.. Ik moet hem dus uitindelijk volgende week woensdag hebben .. zucht zucht.. maar als het goed is vandaag wel mijn accesoires alvast haha pff Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:43:
[...]

Had het hierboven al ergens even in een edit gezet maar morgenochtend wordt hij aan mij geleverd. Uiteindelijk besteld op 10 december en 10 januari geleverd. Nummerbehoud ging sneller dan verwacht gelukkig dus kon de levering een paar dagen naar voren schuiven.
Kijk eindelijjk zijn wij aan de buurt ;) ik behoorde ook bij die kerstactie na wat gedoe maar ok.
volgens alle bronnen zal ik hem dus heel miss nog deze week krijgen anders dus idd vor woensdag.. ik ben benieuwd haha

greetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 21:55
Die kerstactie was wel een topper als ik het zo lees. Ik ben echt toe aan een nieuw toestel, maar ik voel me zo genaaid om nu een abbo voor een stuk meer te moeten afsluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Batata007 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:40:
Die kerstactie was wel een topper als ik het zo lees. Ik ben echt toe aan een nieuw toestel, maar ik voel me zo genaaid om nu een abbo voor een stuk meer te moeten afsluiten!
Dat dacht ik dus ook toen ik dit artikel las: nieuws: Telfort verhoogt prijzen mobiel internet met een kwart
En dat terwijl ik net een abbo met 200 à 300 MB wilde :( .
Ik hoopte dat providers onder druk van de NMa de prijzen zouden verlagen, maar dit ziet er niet mooi uit.
Ik wil sowieso de Galaxy Nexus, maar ik wacht nog even op verdere prijsdalingen van het toestel, dat drukt de totaalprijs weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Darkzell schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:41:
Ik wil bij mijn Vodafone verlenging een GN, maar het blijft toch ongelooflijk dat je bij een verlenging bij bijv. studentmobiel 100 euro moet betalen, terwijl het bij een nieuw abonnement dus gratis is.
Zoals ik al eerder zei...

Voor mensen die willen verlengen bij Vodafone ik ben naar de (vodafone) winkel geweest en kreeg 50 euro korting en hoefde dus nog maar 20 euro bij te betalen in plaats van 70 bij een smart 100 abonnement. Op internet had ik deze korting niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Om even terug te blikken op een vorige post van mij http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37383828

Ik heb een antwoord gekregen van Vodafone.
Hier wijzen me opnieuw erop dat ik nog steeds €200 moet bij betalen als ik bel/sms/web 200 wil verlengen.
Jammer genoeg geven de helpdesk medewerkers wél nog €50 euro korting en dat wordt dus ook niet vernoemd in de brief. Ze zijn dus gewoon oplichters.

Nu was ik hier al bang voor en wilde ik enkel kijken hoever ik kwam.
Gelukkig heeft gsmeasy wel een leuke aanbieding, enig nadeel ik moet van nummer veranderen.

Mijn huidige abonnement loopt 31 januari af, als ik nu bij GSMeasy bestel, heb ik twee abbo's lopen.
Omdat de nexus slecht leverbaar is, krijg ik de gsm toch pas over 1/2 weken. Dus zal ik dan nu al bestellen, of nog even ermee wachten? ( het kan zo zijn dat ik anders volgende week de telefoon heb en dan 15 dagen dubbel abonnement heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ik zou sowieso niet bestellen bij GSMeasy maar bij Studentmobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
PieterAelse schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:11:
Ik zou sowieso niet bestellen bij GSMeasy maar bij Studentmobiel :)
Onderbouw? hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
De vraag is wanneer GSMeasy weer fatsoenlijk telefoons kan leveren. Mensen zaten vanaf 10dec al te wachten op hun GN en zijn afgelopen dagen pas gebeld. Zelf had ik besteld op 23dec en heb vanmorgen nog gebeld maar meer dan "er komt deze week een order binnen" konden ze me ook niet vertellen. Overigens vertelden ze ongeveer dit de keren/weken ervoor dat ik belde ook. Afgelopen vrijdag beweerden ze nog zelfs dat ik díe dag gebeld zou worden van een afspraak. Niks gehoord. En in principe dat ik dus ook al >2 weken te wachten. Laat staan die anderen die nog eerder besteld hadden.
Bij Studentmobiel is de telefoon op dit moment op voorraad, en zal daardoor de komende tijd ook wel blijven denk ik.

Echter zit jij met een andere situatie dan mij, je wilt de 31e eigenlijk je nieuwe telefoon en abbo ontvangen. Ik wil dat asap :P. Misschien dat daardoor mijn mening ook niet helemaal objectief is. Maar ik ga zelf echt niets meer met GSMeasy doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Dus ik bestel nu gewoon bij gsmeasy en dan verwacht ik hem gewoon binnen 2/3 weken en dan is alles goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Jep :P. (ik kon niet met die insteek bestellen/wachten, haha)
Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste