Ik ben heel boos op de phonehouse...
Op de site van de phonehouse stond dinsdag een kerstdeal.(4 totaal) 1 jaar abbo met gratis toestel.
dat was van jullie de nexus en de galaxys2. ik heb die toen meteen besteld want ik wilde de nexus erg graag. wat doen ze (zie hier in het forum)
Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic ze halen dus binnen een24 uur de deal van de site.
Maarrr.. nu komt het waarom ik dus boos ben. online kun je bij de phonehouse bestellen dmv 2 tabs in te vullen. de eerste tab gewone persoons gegevens en 2e bank,paspoort en de vinkjes dat je met hun pollici accord gaat. (opmerking als je iets niet goed invult dan komt er geen groen vinkje achter en kun je dus niet door naar de volgende pagina..)
ik heb dit afgerond. ben bedankt voor mijn bestelling. zou een mail krijgen, geen mail.... dus ik bellen , zeggen ze sorry maar als u geen mail heeft hebt u niet besteld. dus ik zeg als ik geen mail heb hebben jullie een technische storing oid.. ik heb toch gewoon op de normale manier besteld.. nu krijg ik dus niet mijn nexus en mijn 1 jarige abbo.
Toen moest ik dus hun naar klantenreacties@phonehouse.nl een mail sturen met dit verhaal en een mail terug krijgen van hun. ik hoor niks.. dus ik bellen..
hadden ze mijn mail verzonden om 09.30 niet gehad.. vervolgens was ik het 0900(10pm) zat dus ik hun 033 nummer bellen (hoofdkantoor) kon die mevrouw niet doorverbinden omdat er een storing was.........
Maandag ga ik hierom naar het hoofdkantoor in amersfoort want dit pik ik niet. of het nu een fout was om juist die tel met een abbo van een jaar gratis weg te geven prima maar doe niet alsof ik niks besteld heb..... geef je fout toe en geef mij mijn toestel en doe niet alsof er niks in de pc staat.
sorry samsung maar ik wilde dit even kwijt aangezien dit om jullie toestel gaat..
Ze ontkennen dus niet dat de actie online gestaan heeft maar ze ontkennen de bestellingen....
dat is nou de vriendelijke service van de phonehouse