Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:38
MEnsen kwam de volgende aanbieding tegen. http://www.phonehouse.nl/kerstdeals/?icmp=10001_kerstdeals

Galaxy nexus.
Abo kosten:
4x 24,25 = 97
9x 48,50 = 388
485

aansluitkosten 30 euro.

Gaat om een 1 jarig vodafone bel web sms smart 150.

Voor 515 euro heb je de toestel en kun je een jaar lang gaan bellen.

Daarnaast kun je bij phonehouse voor 20 euro een voucher bestellen van 120 euro. Kun je nog leuke accessoires erbij bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door karakedi op 13-12-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Dat klinkt niet slecht zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

westergas

rikkie_pc

karakedi schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:37:
MEnsen kwam de volgende aanbieding tegen. http://www.phonehouse.nl/kerstdeals/?icmp=10001_kerstdeals

Galaxy nexus.
Abo kosten:
4x 24,25 = 97
9x 48,50 = 388
485

aansluitkosten 30 euro.

Daarnaast kun je bij phonehouse voor 20 euro een voucher bestellen van 120 euro. Kun je nog leuke accessoires erbij bestellen.
!!!
Heb ik net een telefoon+abbo combinatie afgezworen (sim only via Simyo) komt dit langs. Mooie deal zeg, een Nexus is hier net zo duur als een S2.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Damn,

Eventjes bestellen denk ik

Pak wel gelijk een abbo met 475 belminuten, en daar moet ik het wel mee redden.

Kost me toch E850,- in een jaar ipv E1050 bij KPN en dan heb ik nog meer belminuten, sms'jes, GB en bellen in het buitenland erbij!

Hoe lang duurt overschakelen naar een nieuw netwerk normaal gesproken?
Zou hem graag voor volgende week zaterdag willen, want dan kan ik gelijk gebruik maken van dat bellen in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_aragorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 08:24

Lord_aragorn

Nu in 2D!

Galaxy nexus.
Abo kosten:
4x 24,25 = 97
9x 48,50 = 388
485

aansluitkosten 30 euro.

Kwam hem ook net tegen op de website.
Had 'm eigenlijk in de winkel gereserveerd maar direct geannuleerd en deze besteld.
Lekker korte looptijd van contract en GRATIS, w00t ;)

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
Zoals sommige van jullie weten heb ik hem bij VF besteld.
Maar vodafone zij dat de koerier maandag bij mijn huis was geweest maar er niemand was om het paketje in ontvangst te nemen. Dus ik dacht: oo dan komen ze morgen weet proberen.
Maar nee.
Ze hadden BTW ook geen briefje achter gelaten dus ik wist van niks.
Nu zegt vodafone dat de koerier zo snel mogelijk contact met mij opneemt.

Ik heb begrepen dat de "koerier" de GLS is. Weet iemand hoe dat contact precies verloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 15:34
Ik zal hier ook even mijn bevindingen posten.

Afgelopen vrijdag (avond) heb ik mijn abbo bij Vodafone verlengt met uiteraard een Galaxy Nexus. Mijn abbo verloopt 4 April maar ik kan 4 maanden van te voren verlengen.

Eergister contact gehad met Vodafone, kreeg iemand aan de lijn die alleen kon zeggen dat de levertijd over het algemeen 5 tot 10 dagen is, dus dat ik even 'geduld moest hebben'. Was hier niet echt tevreden mee, omdat ik gewoon een betalende (vaste) klant ben, en er niks wordt verteld over de levertijd op de website, dus was niet echt happy met zo'n algemeen antwoord.

Vanochtend de Orderrefentie (die ik maandag in de mail kreeg) als Ordernummer ingevuld op de Order Status pagina, icm mijn e-mail adres. Daar zag ik inderdaad mijn order terug, maar deze was niet geupdate sinds vorige week vrijdag.

Net weer gebeld met Vodafone (na eerst een uur in de chat-wachtrij gestaan te hebben, volgens mij werkt die chat niet eens), na 10 minuten eindelijk een vrouw aan de telefoon die wat meer info voor me kon achterhalen. Na het doorgeven van het ordernummer (die uiteraard weer niet te vinden was) is ze gaan zoeken op mijn postcode + adres. Ze zag dat het pakket vandaag verstuurd zou worden met GLS, en heeft mij een pakketnummer gegeven. Op de GLS track & trace is deze nog niet terug te vinden, maar ik heb in ieder geval een duidelijker antwoord. Ik wacht dus nog even tot morgen en hoop hem dan te ontvangen.

Als ik de voorgaande reacties over Vodafone lees is inderdaad de conclusie dat de info die ze geven niet echt betrouwbaar is en per persoon verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Laatst online: 16-09 15:03

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Net maar ff met Vodafone gebeld en mijn order gecanceld. Wacht nu 4 weken en ze weten nog steeds niet. Denk dat ik 'm maar bij de actie van the phonehouse ga bestellen. Ook daar moet ik nog ff wachten, maar dan heb ik wel het toestel gratis en maar een jaar abonnement.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone online velengt op 07-12-11
Gebeld op 08-12-11 zeiden ze hij gaat vrij naar koerier je hebt em maandag
Maandag niks gekregen
Dinsdag 13-12-11 weer gebeld; zeggen ze hij ligt bij koerier, ik vraag Track&Trace nr, zegt ze die kan ik niet geven hij is nog niet naara koerier??(leugenaar)
Woensdag14-12-11 vodafone gebeld pakket komt eraan.. gechecked met GLS... klopt
en omdat ik gierig ben heb ik het gecanceld:S die gratis telefoon bij phonehouse besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees hier al een tijdje mee omdat ik ook de Galaxy Nexus in bestelling heb staan.
Heb de telefoon 1 december besteld bij vodafone online via de website.
Heb niks anders dan gezeur gehad, ze weten niet waar me bestelling is, bestelling is onderweg, hij komt vrijdag hij komt maandag enz enz.
Een en al leugens van die kant.
Telefonisch krijg ze bijna nooit te pakken, dan vragen ze om me telefoon nummer zodat ik terug gebeld word.
Ben nog NOOIT terug gebeld.
Afgelopen maandag weer gebeld na 20 minuten geraas van mijn kant, zegt die knurft u bent afgewezen en verbreekt de verbinding.
Maar ik ben helemaal niet afgewezen die gast was het gewoon zat denk ik.
Via twitter al dagen bezig krijg alleen te horen u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie, die uiteraard ook nooit kom.
Gisteravond weer gebeld, na 20 minuten in de wacht werd weer de verbinding verbroken. Weer gebeld weer 20 minuten gewacht en eindelijk had ik dan iemand aan de lijn.
Ik wilde alles cancelen maar dat bleek niet te kunnen, erg raar!! Je kan alles kopen maar cancelen ho maar.. ik moest maar wachten tot de koerier belde en dan zeggen dat ik m niet meer hoefde.
Ik kon gewoon ergens bestellen.

Ik heb me buik vol van Vodafone, maar de GN wil ik zo graag hebben.
Dus vanmorgen maar bij phonehouse besteld met die super kerstactie.

Nog even via twitter gevraagd of ze hem op voorraad hadden, wat helaas niet het geval was.
Ze ging even nakijken wanneer die weer geleverd werd.
Dat zal begin januari worden... beetje jammer aangezien het een kerstdeal genoemd word.

Ik ga zo hopen dat het wachten beloond word met iets moois!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomg its Harro
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:15

Galaxy nexus.
Abo kosten:
4x 24,25 = 97
9x 48,50 = 388
485

aansluitkosten 30 euro.

Heb maandag de Galaxy nexus bestelt op een andere site, ik voelde me nu dus al een beetje opgelicht, met opeens zo'n aanbieding tussendoor. Volgens mij gaat het hier ook om een foutje, want je kan de Galaxy nexus nu niet meer bestellen bij deze 'kerstdeals'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
zomg its Harro schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:18:
[...]

Heb maandag de Galaxy nexus bestelt op een andere site, ik voelde me nu dus al een beetje opgelicht, met opeens zo'n aanbieding tussendoor. Volgens mij gaat het hier ook om een foutje, want je kan de Galaxy nexus nu niet meer bestellen bij deze 'kerstdeals'.
Misschien om dat hij niet meer leverbaar is voor Januari zoals Darkbitch hier boven zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
Net van het thuisfront te horen gekregen dat GLS een briefje heeft achtergelaten omdat er niemand thuis is. Wordt morgen nogmaals geleverd. Toch redelijk vlot: vrijdag avond (20:30) besteld (verlenging), woensdag geleverd (maar was er niet dus wordt morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

zomg its Harro schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:18:
[...]

De link ernaar toe werkt nog wel:

http://www.phonehouse.nl/.../?icmp=100004_kerst_nexus

Alleen moet je nu nog €324 voor het toestel bijbetalen ipv dat het toestel gratis is, dus waarschijnlijk inderdaad een foutje (2de al van TPH maar wel weer leuk voor de mensen die ervan hebben weten te profiteren :)).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
De Phonehouse-aanbieding was inderdaad erg aantrekkelijk, heb dan ook gelijk de knoop doorgehakt (ik was sowieso het wachten op Vodafone zelf zat).

..... and now we wait .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Die phonehouse aanbieding is nu veranderd naar een Samsung Galaxy SII. Vraag me af wat ze doen met de mensen die hem al besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

beugeldop schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:55:
Die phonehouse aanbieding is nu veranderd naar een Samsung Galaxy SII. Vraag me af wat ze doen met de mensen die hem al besteld hebben.
Niet veranderd naar de SII, de SII stond eerst ook al naast de Nexus als aanbieding. De mensen die 'm besteld hebben zullen 'm gewoon voor die actie krijgen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik word helemaal schijtziek van VF.

Heb de 28e een nieuw abbonnement icm een Nexus besteld, en heb inmiddels 7 x contact gehad via twitter, en al 10 x aan de telefoon gezeten.
Heb nu van 9 verschillende medewerkers daar andere dingen gehoord. Eerst was het zo dat ik de telefoon vorige week zou binnenkrijgen. Niks van gehoord. Vorige week dus gebeld, ja de eerste levering is al helemaal op, volgende week krijgen we een nieuwe levering. Ik maandagmiddag gebeld, wanneer is die levering nou binnen?
En ja hoor, welke levering bedoelt u meneer? Ik dus het verhaal uit de doeken gedaan, kwam het er op neer dat ik die week een telefoontje kon verwachten.
Nou heb ik maandag nog maar een keer gebeld, dat ik gebeld zou worden en dat ik dus nog steeds niks vernomen had. Ja daar kan ik ook niks aan doen meneer, maar misschien kan ik u wel iets verder helpen. Hier is het nummer van de afdeling die de leveringen afhandelt, daar kunnen ze je misschien verder helpen. (eerste aardige persoon).
Ik dus dat nummer gebeld, en kreeg iemand aan de lijn die tenminste wel ergens verstand van had. Systeem werkte niet helemaal mee etc etc, maar toen hij erin zat gelijk gevraagd wat mn ordernummer was. Vervolgens was het zo dat mijn order 'vastzat' in het systeem, waardoor ik zo'n grote vertraging doormaak. Collega van hem kon mij naar het volgende stapje zetten, wat normaal automatisch gebeurd, maar nu dus handmatig moest. Allemaal goed en wel, ik tevreden dat er eindelijk schot in zat. De man die ik aan de telefoon had, zei dat z'n collega het vandaag nog af ging handelen, en dat ik diezelfde dag nog gebeld zou worden door de koeriersdienst.
Ikke wachten en wachten en wachten, en je raad het al, geen telefoontje. (Dat was gisteren).
Vandaag dus nog maar een keer gebeld, kreeg een erg onvriendelijk persoon aan de lijn. Ik vertellen dat ik gisteren gebeld zou worden door de koerier etcetera, komt hij met het volgende aanzetten.

Ik vind het erg vreemd dat je contact hebt gehad met de afleverafdeling, want dat zijn wij. En dat mijn collega je heeft verteld dat je gister gebeld zou worden door de koeriersdienst is helemaal vreemd, want we hebben die telefoon helemaal niet meer op voorraad.
Waarop ik repliceerde dat ik het maar vreemd vond, dat iemand die 6 december (een tweaker hier, no offense!) een verlenging icm de Nexus had besteld, de telefoon gisteren al binnen had.
Daarop kreeg ik het antwoord dat de verlengers en de nieuwe klanten uit een aparte voorraad geleverd krijgen, en dat ik daar dus niet bij zat.
Say wut? Ik heb die telefoon 16 dagen eerder besteld, en heb er nog NIKS over gehoord, en hij heeft hem in een weekje binnen? Ja sorry meneer, daar kan ik ook niks aan doen, zo gaat dat nou eenmaal.

JA WATTEFACK DOE NORMAAL KEREL. Sorry hoor, maar dit is toch je reinste waanzin? Hoe kunnen ze dit nou maken? En als kers op de taart ook nog vrolijk zeggen dat ie niet weet wanneer de nieuwe levering binnen komt.

Ben het echt spuugzat met vodafone, maar annuleren gaat niet. En als VF het nou waagt om mij m'n nieuwe abbo in rekening te brengen, terwijl ik de telefoon laat staan m'n nieuwe sim nog niet hebt, ga ik iig eisen dat ze mij dat geld terugbetalen, en anders klaag ik ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mystiqu schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:13:
Ik word helemaal schijtziek van VF.
JA WATTEFACK DOE NORMAAL KEREL. Sorry hoor, maar dit is toch je reinste waanzin? Hoe kunnen ze dit nou maken? En als kers op de taart ook nog vrolijk zeggen dat ie niet weet wanneer de nieuwe levering binnen komt.

Ben het echt spuugzat met vodafone, maar annuleren gaat niet. En als VF het nou waagt om mij m'n nieuwe abbo in rekening te brengen, terwijl ik de telefoon laat staan m'n nieuwe sim nog niet hebt, ga ik iig eisen dat ze mij dat geld terugbetalen, en anders klaag ik ze aan.
ik heb de mijne gecanceld dus ze hebben tenminste 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Giosan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:28:
Net van het thuisfront te horen gekregen dat GLS een briefje heeft achtergelaten omdat er niemand thuis is. Wordt morgen nogmaals geleverd. Toch redelijk vlot: vrijdag avond (20:30) besteld (verlenging), woensdag geleverd (maar was er niet dus wordt morgen).
WTF!!
Volgens vodafone is GLS Maandag langsgeweest.
Geen Briefje wat is dat nu weer.

Wat staat er dan op het briefje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
ralph9994 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:28:
[...]

WTF!!
Volgens vodafone is GLS Maandag langsgeweest.
Geen Briefje wat is dat nu weer.

Wat staat er dan op het briefje?
Zelf nog niet gezien (kreeg een berichtje van mijn vrouw) maar er stond op hoe laat ze zijn geweest (20 minuten voordat ze zelf thuis kwam..), met daarop een nummer. Dat nummer kon je bellen om aan te geven of ze hem de volgende dag moeten bezorgen of dat je hem oppikt bij hun. We hebben aangegeven dat hij morgen maar nog een keer bezorgd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Giosan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:32:
[...]

Zelf nog niet gezien (kreeg een berichtje van mijn vrouw) maar er stond op hoe laat ze zijn geweest (20 minuten voordat ze zelf thuis kwam..), met daarop een nummer. Dat nummer kon je bellen om aan te geven of ze hem de volgende dag moeten bezorgen of dat je hem oppikt bij hun. We hebben aangegeven dat hij morgen maar nog een keer bezorgd moet worden.
Zou je mij dat nummer mischien kunnen sturen?
Volgens Vodafone zijn ze langs geweest maandag.
Maar ze hebben geen briefje achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
Dat nummer kan idd wel interessant zijn... Miss kunnen zij mij iets relevants vertellen ipv al die nobrainers bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
ralph9994 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:33:
[...]

Zou je mij dat nummer mischien kunnen sturen?
Volgens Vodafone zijn ze langs geweest maandag.
Maar ze hebben geen briefje achtergelaten.
0900 - 1116660
http://www.gls-nietthuis.nl/

Voor die site heb je wel een pakketnummer nodig. Deze kreeg ik vanochtend van Vodafone, heb gebeld met: 0800-0200043.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
ok nou dat word het dus niet voor mij.

omdat ik vandaag weer even contact heb gehad met vodafone.
En die vertelde mij dat ze de koerier voor een 2de keer gaan sturen.
Maar ik weet dus niet waneer.
Als het dus weer op maandag is heb ik dus weer pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
Kun je ze niet vragen het pakketnummer te sturen? Deze gaf die vrouw mij meteen door. Ze zijn nog wel even te bereiken vandaag dus als ik jou was zou ik het proberen. Sowieso zou de eerste verzending nog in het systeem bij hun moeten zitten dus dat nummer zouden ze er zo uit moeten kunnen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph9994 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:45:
ok nou dat word het dus niet voor mij.

omdat ik vandaag weer even contact heb gehad met vodafone.
En die vertelde mij dat ze de koerier voor een 2de keer gaan sturen.
Maar ik weet dus niet waneer.
Als het dus weer op maandag is heb ik dus weer pech.
vraag om de pakketnummer als ze die niet hebben is hij niet bij gls en is het 1 grote leugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEB75
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-01-2019
Ter info

Geduld eindelijk beloond!!! vanmiddag mijn GN afgeleverd door GLS op mijn werk

Verlenging besteld op donderdag 2 december 2011 via VF webshop

Geen bericht of mail vooraf gehad, kweet dus niet hoe VF selecteert in volgorde van verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Nja ze hadden al een mail gestuurd naar de koerier om het pakket nogmaals aan te bieden.
Dus ik denk dat en niet veel zin heeft.
Maar ik heb wel voor de zekerheid gevraagt om het pakketnummer of ik het dan eventueel zelf kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Laatst online: 02-10-2024
Die Phonehouse kerstaanbieding was natuurlijk te mooi om waar te zijn. De directe link 'werkt' nog wel http://www.phonehouse.nl/.../?icmp=100004_kerst_nexus maar je ziet dan ook dat de prijs van het toestel 327,95 is + 485 abo kosten voor 1 jaar + 30 aansluitkosten maakt het opeens heel wat minder aantrekkelijk. Degene die hem nog met gratis toestel besteld hebben hebben geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

supestw schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:39:
Die Phonehouse kerstaanbieding was natuurlijk te mooi om waar te zijn. De directe link 'werkt' nog wel http://www.phonehouse.nl/.../?icmp=100004_kerst_nexus maar je ziet dan ook dat de prijs van het toestel 327,95 is + 485 abo kosten voor 1 jaar + 30 aansluitkosten maakt het opeens heel wat minder aantrekkelijk. Degene die hem nog met gratis toestel besteld hebben hebben geluk :)
Ik heb met dit geluk nog kunnen bestellen, dank zij dit topic. GoT is z'n geld weer waard :)
Nu nog kijken hoe snel er uit geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Heel scherp dat had ik 2 uur geleden ook al gepost :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heineken schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:04:
[...]

Ik heb met dit geluk nog kunnen bestellen, dank zij dit topic. GoT is z'n geld weer waard :)
Nu nog kijken hoe snel er uit geleverd wordt.
Idem hier ;)
Hoop dat de levertijd niet al te lang is, al moet ik zeggen dat ik voor deze aanbieding wel het nodige geduld over heb ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan ook eindelijk mijn Galaxy Nexus en zal verder gaan op het andere gedeelte, succes iedereen die het nog moet krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de galaxy nexus die door vodafone word geleverd simlock vrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
Potdorie,

Wilde vanavond de Nexus bestellen via Phonehouse, staat die actie niet meer op de website.

fuck zooi....

Heeft iemand trouwens nog een kortingscoupon anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog wel een galaxy nexus te koop nieuw in doos nog verzegeld en al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Wat denken jullie, zal die TPH bestelde phones geleverd gaan worden?
De phones van mobily zijn destijds ook niet uitgeleverd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Laatst online: 16-09 15:03

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Ben benieuwd, heb de Nexus ook besteld bij TPH, en kreeg vandaag al meteen een telefoontje om een afspraak te maken om te bezorgen. Omdat het om een verlenging ging duurt het iets langer. Afspraak staat voor volgende week woensdag.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Rubu schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:18:
Wat denken jullie, zal die TPH bestelde phones geleverd gaan worden?
De phones van mobily zijn destijds ook niet uitgeleverd toch?
Yep. Die worden gewoon geleverd. Why? Je hebt een contract zwart op wit. Bij mobily had je dat niet, was los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:50
Vodafone vandaag maar geannuleerd en gehaald bij belcompany, was die even,duur en op voorraad..en heb er nu gratis wat opladers en auto laders erbij..

Eerste reactie op het toestel zijn zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Via GSMeasy besteld, vandaag binnen gekregen (weekje geduurd ivm nummerportering). Ik stap ook over op het andere topic.

Het is het wachten waard ;-)

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 14:16

Ves

A gadget addicted Bounty

Voor de mensen die bij T-Mobile zitten: http://gsm.t-mobile.nl/tm...axy-Nexus/msanexuszi.html

Telefoon wordt nu ook via de webshop aangeboden. Momenteel alleen met abonnement met een verwachtte levertijd van 2 weken.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Verwijderd

Vanmorgen besteld bij smartphoneshop.nl icm verlenging t-mobile. Zal morgen aangeboden worden door de koerier. _/-\o_

Telefoon was op voorraad, en is nog steeds op voorraad.
Daar besteld vanwege goede service in het verleden, niet vanwege de prijs ;).

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 15:06 ]

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 16-09 19:20
Was eerst langs de phonehouse geweest, maar die hadden het niet op voorraad.
Toen naar de BC, zit toch 20meter verderop, en die hadden er nog genoeg (Haarlem schalkwijk, dus als je er nog een zoekt..)

Ik: Heb je de Nexus op voorraad?
VK: Ja die heb ik.
Ik: Wat kost 'ie bij jou?
VK: €649,-
Ik: Oh, bij de Phonehouse kost 'ie maar 549,95
VK: Wat?! Dat kan niet. Hij is net uit!
*collega erbij pakt en mompel: wat moet ik nu doen??
collega: Onmogelijk. bewijs het maar!

Ik terug naar de Phonehouse foto gemaakt en terug naar de BC.

Ze waren met stomheid geslagen, snapte het niet, wilde het niet geloven. Stond gelukkig ook nog op Phonehouse.nl dus na enig aarzelen toch meegekregen voor 549,95

Scheelt toch weer €100,- 8)

• Giosan
Hij is binnen! Na het werk even spelen :) Zal verder gaan in het andere topic indien nodig.

• ralph9994
Zo nog even contact gehad met vodafone.
En de koerier kon vandaag of morgen komen.
Maar vandaag is er niemand thuis dus om niet steeds het zelfde liedje te herhalen heb ik gevraagt of het ook vrijdag middag kon. Omdat er dan iemand thuis is. Dus ze zijn zo vriendelijk geweest om aan de koerier te vragen of hij het vrijdag aan het eind van de middag kan laten bezorgen.

Dat is wel zo mooi.

Verwijderd

Net een belletje gehad van het HQ van TPH, blijkt dat er zo veel mensen waren die de GN wilde hebben (onder andere i.c.m. de kerstactie) dat de levertijd verschoven is naar 6 tot 8 wegen. (Naar zeggen tevens de reden voor het offline halen van de actie) Beetje zuur dus.

Wat denken jullie hier van? Zou er echt zo'n run op geweest zijn of is het allemaal wat lichtelijk overdreven. Ben een beetje in dubio, order afblazen en ergens anders halen of geduld hebben en profijt maken van de prachtige korting.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 15:33 . Reden: Kleine toevoeging ]

• mystiqu
ralph9994 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:11:
Zo nog even contact gehad met vodafone.
En de koerier kon vandaag of morgen komen.
Maar vandaag is er niemand thuis dus om niet steeds het zelfde liedje te herhalen heb ik gevraagt of het ook vrijdag middag kon. Omdat er dan iemand thuis is. Dus ze zijn zo vriendelijk geweest om aan de koerier te vragen of hij het vrijdag aan het eind van de middag kan laten bezorgen.

Dat is wel zo mooi.
Wanneer heb je besteld, wie had je aan de lijn, en had je nummerbehoud? Verlenging?

• ralph9994
16 november. verlenging. Gewoon contact via de vodafone twitter.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:32:
Net een belletje gehad van het HQ van TPH, blijkt dat er zo veel mensen waren die de GN wilde hebben (onder andere i.c.m. de kerstactie) dat de levertijd verschoven is naar 6 tot 8 wegen. (Naar zeggen tevens de reden voor het offline halen van de actie) Beetje zuur dus.

Wat denken jullie hier van? Zou er echt zo'n run op geweest zijn of is het allemaal wat lichtelijk overdreven. Ben een beetje in dubio, order afblazen en ergens anders halen of geduld hebben en profijt maken van de prachtige korting.
Hier hetzelfde verhaal. Mijn eerste gedachte was ook hetzelfde, het lijkt een ontmoediging om de bestelling door te zetten. Heb zelf aangegeven toch de GN te willen, ben benieuwd. Ga begin volgende week nog een keer bellen om na te vragen we nu de levertijd is. Vind het prijsverschil zo groot, wil daar wel even voor wachten.

Verwijderd

ik heb besteld en aann iedereen aangeraden die ik ken, aangezien hij hier ook een aantal x werd geposted denk ik het wel.

• Millgate
  • Niet online

Ik kreeg om 14:00 eenzelfde telefoontje: De telefoon die u besteld heeft heeft een levertijd van 6 tot 8 weken, maar ik kan wel een ander model voor u regelen die u dan morgen al heeft....

Gewoon een stukje ontmoedigingsbeleid om je over te halen je order te cancellen... ik heb geduld >:)

Verwijderd

Stiekem had ik gehoopt nu allemaal posts te lezen van mensen die hem alsnog ergens anders gingen bestellen, des te eerder zou ik de mijne hebben ^^
Anyway, ik denk inderdaad ook dat het een stukje ontmoediging is. Toch zal ik niet verbaasd zijn als er redelijk wat orders zijn en ze toch wel in de buurt van 2/3 weken uitkomen.

We zullen zien :)

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:16
Gewoon een stukje ontmoedigingsbeleid om je over te halen je order te cancellen... ik heb geduld >:)
Precies! Dat denk ik dus ook. 6 tot 8 weken? dat gelooft toch niemand. Dit is puur ontmoedigen zodat men gaat cancellen. Erg laag hoor, Zegt wel iets over Phonehouse!!!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 18:31
Hier precies hetzelfde telefoontje over de late levering van de kerstaanbieding, ik wacht wel voor die 300+ euro korting :D Ben wel benieuwd of ze echt zo laat gaan leveren of dat het alleen maar gebruikt is om het aantal orders te reduceren...

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Ben vandaag ook rond 14:00 uur gebeld door de TPH. Zelfde verhaal als hier boven. Ik wacht desnoods wel wat langer.

• tiies
  • Laatst online: 15-09 09:05
Krijg als het goed is zaterdag m'n GN binnen, besteld bij studentmobiel.nl Ben erg benieuwd. Wel jammer dat mijn nieuwe abonnement pas 16 jan ingaat, vanwege nummerbehoud. Dus kan ik mooi een maandje naar de GN kijken, aangezien ik geen internet bij m'n oude abonnement heb.. :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pierre_nr1 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:18:
[...]

Precies! Dat denk ik dus ook. 6 tot 8 weken? dat gelooft toch niemand. Dit is puur ontmoedigen zodat men gaat cancellen. Erg laag hoor, Zegt wel iets over Phonehouse!!!
Precies, de telefoon is overal nu goed op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is binnen, ik verhuis naar een ander topic. Gister besteld bij http://www.smartphoneshop.nl en vandaag binnen. Prima om daar te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:50

Praetextatus

the dutch_paki

Had em ook besteld bij de PH actie. Krijg em a.s. woensdag met nummerbehoud :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
Voor alle zwaar ontmoedigde mensen die nu zitten te ragen op VF, ze doen eindelijk iets nuttigs.

Heb op 28-11 een nieuwe abbo icm de GN besteld bij ze via de online shop en ben vanmorgen gebeld door de koerier, dat ik maandag m'n telefoon mag verwachten tussen 08:00-18:00. Word zondagavond nog gebeld voor een exact tijdstip, maar VF doet nu eindelijk iets.
Weet niet of het komt dat ik 9 x ragend aan de telefoon heb gezeten, of dat ik gewoon een van de vele ben die hem nu eindelijk binnen gaan krijgen, maar ik krijg hem iig maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

alwaysleft schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:59:
[...]

Precies, de telefoon is overal nu goed op voorraad.
Op Phonehouse.nl kan je controleren of de GN op voorraad is in winkels in de buurt. Bij de 10 dichtstbijzijnde winkels hier is de telefoon niet op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:10
Goed op voorraad? Dat idee heb ik nog niet echt. Zondag 11 december besteld bij gsmeasy met verwachte levertijd ca. 1 week. De volgende dag kreeg ik een mail dat de verwachte levertijd 1-2 weken is. Bij nieuwe bestellingen staat nu dat de verwachte levertijd de eerste week van januari is.

Ben alleen per 23 december twee weken niet in nederland dus ik hoop dat ze erin slagen voor deze datum aan mij te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisqo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07-2024
Nog een dom verhaal over Vodafone/Belcompany:
Ik ga naar de BC, zeg dat ik een nieuwe telefoon wil en een nieuw abonnement (overstappen van KPN naar VF).
Is goed zegt die man, en gaat de de telefoon halen. We beginnen alles in te vullen zegt ie in ene, oh VF heeft een nieuwe regel, we mogen de telefoon pas meegeven als KPN nummeroverdracht heeft goedgekeurd, dan kan je hem ophalen.
Say What?? Ik dacht het niet dus, ze kunnen die telefoon in hun %&*$ stoppen. Ben dus ook gewoon weggelopen.
Waar is de tijd van klantvriendelijkheid en service gebleven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norberts
  • Laatst online: 16-09 21:28
't Gaat snel met die prijzen. Gisteren bij Mediamarkt langs voor iets anders. Even kijken bij de Samsung Nexus. Aanbieding in het krantje van hun: vodafone 100 websmart abbo plus € 129. Webshop van mediamarkt: zelfde abbo plus € 0. Ik kreeg hem vanzelf mee voor die prijs ("volwassen" telefoon bevalt heel goed). Verrassend goed geholpen bij de Mediamarkt; ligt waarschijnlijk aan mijn vooringenomenheid dat ik dat niet verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
cisqo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:23:
Nog een dom verhaal over Vodafone/Belcompany:
Ik ga naar de BC, zeg dat ik een nieuwe telefoon wil en een nieuw abonnement (overstappen van KPN naar VF).
Is goed zegt die man, en gaat de de telefoon halen. We beginnen alles in te vullen zegt ie in ene, oh VF heeft een nieuwe regel, we mogen de telefoon pas meegeven als KPN nummeroverdracht heeft goedgekeurd, dan kan je hem ophalen.
Say What?? Ik dacht het niet dus, ze kunnen die telefoon in hun %&*$ stoppen. Ben dus ook gewoon weggelopen.
Waar is de tijd van klantvriendelijkheid en service gebleven??
Is altijd zo geweest. Doet PhoneHouse (iig hun vaste winkels en niet de franchisers) ook en Vodafone winkel zelf ook trouwens. Als je echt bijdehand was geweest had je gezegd dat van KPN naar VF er in 10 minuten al staat of het goed is gekeurd. ;) Had je er op kennne wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
norberts schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:42:
't Gaat snel met die prijzen. Gisteren bij Mediamarkt langs voor iets anders. Even kijken bij de Samsung Nexus. Aanbieding in het krantje van hun: vodafone 100 websmart abbo plus € 129. Webshop van mediamarkt: zelfde abbo plus € 0. Ik kreeg hem vanzelf mee voor die prijs ("volwassen" telefoon bevalt heel goed). Verrassend goed geholpen bij de Mediamarkt; ligt waarschijnlijk aan mijn vooringenomenheid dat ik dat niet verwacht had.
Ik wil alleen weten of je net zoals bij andere shops ook de eerste 4 (of 8 ) maanden 50% korting krijgt op je abbo.

Dat staat namelijk niet op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norberts
  • Laatst online: 16-09 21:28
korting is gewoon hetzelfde bij de mm: 50% de eerste 8 maanden.
HenkHe schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 10:28:
[...]

Ik wil alleen weten of je net zoals bij andere shops ook de eerste 4 (of 8 ) maanden 50% korting krijgt op je abbo.

Dat staat namelijk niet op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:53

Infinchible

Woef!

Ik mocht eigenlijk pas vanaf morgen verlengen. Was dus eigenlijk van plan om vandaag even de stad in te gaan, even het toestel bekijken en dan morgen bestellen bij smartphoneshop.nl voor 113 met verlenging. Maar in de winkel, telefoonkopen.nl in Zutphen zei die kerel dus al dat ik wel kon verlengen, ik helemaal blij natuurlijk. Galaxy Nexus op voorraad ook nog en aanbieding van 70 euro, minder dan ik dacht! Kreeg er ook nog eens gratis 40 euro aan accessoires bij. Helaas hadden ze daar dus nog geen hoesjes, maar heb een mobiele adapter meegenomen van 1800mAh. Gewoon een extra acculading voor op zak, altijd makkelijk. Ik ben dus ook over naar het andere topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
Zooo, en besteld

Koste 126 euro bij een éénjarig abbonement.
Heb overigens geen web smart abbonement gepakt, want heb toch wel genoeg aan de 800 mb die ik per maand mag verstoken. Zeker aangezien ik bijna altijd op Wifi zit.

En 450 belminuten/sms'jes zijn meer dan genoeg.

Ga dus voor het eerst sinds 10 jaar weg bij KPN.
Maar goed, had zitten tellen en was daar E250,- meer kwijt in een jaar voor eenzelfde abbonement + telefoon.
Had ik toch ECHT geen zin in.

En nu maar eens kijken hoe snel alles omgezet wordt door de webshop van de mediamarkt

Btw, ook wel stom. Was in de mediamarkt zelf langs geweest en daar moest ik meer dan E300,- bijbetalen. Ik zeg zo: ja maar via jullie website maar net iets meer dan E100,- euro.

Zegt die gast doodleuk. Tja, dan kan ik hier wel een heel verhaal gaan staan houden, maar ga hem dan maar snel via de webshop kopen want dat moet wel een fout zijn. Ik kan het in ieder geval niet.

Moet nu dus nog maar even wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:37
Skann schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 08:40:
[...]

Is altijd zo geweest. Doet PhoneHouse (iig hun vaste winkels en niet de franchisers) ook en Vodafone winkel zelf ook trouwens. Als je echt bijdehand was geweest had je gezegd dat van KPN naar VF er in 10 minuten al staat of het goed is gekeurd. ;) Had je er op kennne wachten.
Dit is een geautomatiseerd systeem bij KPN, 9 van de 10x heb je idd met 10 minuten de bevestiging dat nummerbehoud is goedgekeurd. echter alle gegevens moeten wel kloppen.
Anders krijg je eerst een afwijzing en dan moet het verzoek opnieuw gedaan worden vervolgens wordt de aanvraag handmatig verwerkt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Megapaul schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:39:
[...]

Dit is een geautomatiseerd systeem bij KPN, 9 van de 10x heb je idd met 10 minuten de bevestiging dat nummerbehoud is goedgekeurd. echter alle gegevens moeten wel kloppen.
Anders krijg je eerst een afwijzing en dan moet het verzoek opnieuw gedaan worden vervolgens wordt de aanvraag handmatig verwerkt.
Ik snap sowieso die argwaan van die winkels niet. Wij geven ze wel direct mee.
Alle gegevens waar het fout om kan gaan, staat in het KPN systeem. Maarja, die heeft Belcompany natuurlijk niet meer...
Enige wat moet kloppen is trouwens 06 nummer en SIM nummer, of 06 nummer en klantnummer als het een zakelijke klant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Ik heb besteld bij GSMeasy.nl. (10-12-11) Het toestel was niet op voorraad dus is nu in bestelling. Heb met nummerbehoud besteld. Weet iemand of ik ergens kan volgen of dat al goedgekeurd is o.i.d? Komt dat in de bestelstatus van mijn bestelling daar te staan?

Aangezien mijn status op dit moment is dat het product niet op voorraad is en wordt besteld. Ik ga ze morgen maar eens bellen aangezien ik het toestel voor vrijdag moet hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 10:37
Skann schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:07:
[...]

Ik snap sowieso die argwaan van die winkels niet. Wij geven ze wel direct mee.
Alle gegevens waar het fout om kan gaan, staat in het KPN systeem. Maarja, die heeft Belcompany natuurlijk niet meer...
Enige wat moet kloppen is trouwens 06 nummer en SIM nummer, of 06 nummer en klantnummer als het een zakelijke klant is.
Het punt is dat als er iets van de gegevens niet klopt er een aanpassing gedaan moet worden binnen een bepaalde periode. Als dat niet gedaan wordt dan vervalt de aanvraag, klant wel een telefoon winkel geen vergoeding.

Waar werk jij dan Skann?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:31:
Ik heb besteld bij GSMeasy.nl. (10-12-11) Het toestel was niet op voorraad dus is nu in bestelling. Heb met nummerbehoud besteld. Weet iemand of ik ergens kan volgen of dat al goedgekeurd is o.i.d? Komt dat in de bestelstatus van mijn bestelling daar te staan?

Aangezien mijn status op dit moment is dat het product niet op voorraad is en wordt besteld. Ik ga ze morgen maar eens bellen aangezien ik het toestel voor vrijdag moet hebben ...
Ik heb ook bij GSM Easy besteld, 13-12. Op hun internetsite staat nu bij het toestel: "Vanaf eerste week januari pas weer leverbaar"... Lekker verhaal. Weet iemand een ander goed adresje waar je een Vodafone Smart Web 100 ook kunt verlengen en dat het toestel op voorraad is? Het liefst met bijbetalen van ongeveer hetzelfde als bij GSM Easy (6 tientjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:54:
[...]

Ik heb ook bij GSM Easy besteld, 13-12. Op hun internetsite staat nu bij het toestel: "Vanaf eerste week januari pas weer leverbaar"... Lekker verhaal. Weet iemand een ander goed adresje waar je een Vodafone Smart Web 100 ook kunt verlengen en dat het toestel op voorraad is? Het liefst met bijbetalen van ongeveer hetzelfde als bij GSM Easy (6 tientjes).
Heb ze net gebeld: ''problemen vanuit de fabriek'' waardoor het toestel pas vanaf januari leverbaar is. Echt een lulverhaal. Bij mijn bestelling stond ca. 1 week levertijd. Annuleren is ook niet echt een optie, ze zei dat dat 2 weken duurt ivm mijn aangevraagde nummerbehoud.

Is dat waar? Heeft iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:21:
[...]

Heb ze net gebeld: ''problemen vanuit de fabriek'' waardoor het toestel pas vanaf januari leverbaar is. Echt een lulverhaal. Bij mijn bestelling stond ca. 1 week levertijd. Annuleren is ook niet echt een optie, ze zei dat dat 2 weken duurt ivm mijn aangevraagde nummerbehoud.

Is dat waar? Heeft iemand nog een suggestie?
Bedankt voor de tip. Heb hun voorwaarden gelezen, ze mogen er 30 dagen over doen en pas daarna mag je "zonder kosten" je order annuleren. Balen... Ik heb zo'n gevoel dat de GN toch iets populairder is dan dat Samsung had verwacht (weinig reclame campagnes behalve wat abri's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal weken geleden besteld via GSM Easy, telefoon blijft maar niet leverbaar. Toch even de chat-funktie geprobeerd op hun internetsite, en jawel! Een heel klantvriendelijk persoon gunde mij de laatste SGN die ze nog bij de leverancier hebben liggen. Joepie!!!! Dus dat wordt dan toch nog voor de kerst. Nu nog wachten op de koerier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Dat is echt raar! je hebt 2 dagen later besteld dan ik!
balen. maar veel plezier ermee..

waar kan ik de chatfunctie vinden? Ik zie alleen de mogelijkheid tot het versturen van een email.

[ Voor 35% gewijzigd door Patox op 19-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
En vandaag mogen ontvangen vanuit VF. Nieuwe klant @ webshop, 28-11 aangevraagd zonder nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koerski schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:10:
Dat is echt raar! je hebt 2 dagen later besteld dan ik!
balen. maar veel plezier ermee..

waar kan ik de chatfunctie vinden? Ik zie alleen de mogelijkheid tot het versturen van een email.
De chatfunktie vindt je als volgt: Ga naar gsmeasy.nl, klik op het logo van Samsung, klik op de telefoon Galaxy Nexus - die pagina waarbij je links de afbeelding ziet staan met die gele balken dat die niet op voorraad is. Rechtsonderin het scherm kun je chatten. Ik wilde het vanochtend doen om een uur of 10:00, maar toen was men offline, een uurtje later stond de chat op "online".
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:16:
[...]

De chatfunktie vindt je als volgt: Ga naar gsmeasy.nl, klik op het logo van Samsung, klik op de telefoon Galaxy Nexus - die pagina waarbij je links de afbeelding ziet staan met die gele balken dat die niet op voorraad is. Rechtsonderin het scherm kun je chatten. Ik wilde het vanochtend doen om een uur of 10:00, maar toen was men offline, een uurtje later stond de chat op "online".
Succes!
Bedankt voor deze info! ben waarschijnlijk te laat, maar morgen maar even proberen.
Kan het toestel namelijk vanaf vrijdag 2 weken niet in ontvangst nemen, beetje slechte timing..

edit: net even een chat gedaan, maar is niet mogelijk en blijkt dat jij ook al langer in bestelling stond dan per 13 december. Tenminste, dat is wat ze zei ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Patox op 20-12-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik heb hem nu al een week maar vandaag kreeg ik een e-mail van VF dat hij verstuurd word? :? Zouden ze dan nog 1 sturen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
Zaterdag besteld via Mediamarkt
Gisteren even over gebeld en bleek dat ze meer informatie nodig hadden
Vandaag extra informatie verstuurd
Morgen wordt de telefoon geleverd en over 1 maand gaat m'n nieuwe abbonement in.

Netjes geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
disturbedmind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:09:
Ik heb hem nu al een week maar vandaag kreeg ik een e-mail van VF dat hij verstuurd word? :? Zouden ze dan nog 1 sturen? :9~
Kreeg zelf vanochtend ook een mail en dacht hetzelfde haha, maar het blijkt een bevestiging te zijn dat hij is geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:52
Afgelopen zondag gebeld naar The Phone House Den Bosch op de markt. Ze hadden geen Galaxy Nexus op vooraad maar vertelde mij dat er nog 1 lag op een ander filiaal in Den Bosch en hebben deze gereserveerd. Gisteren meteen opgehaald zonder problemen. Ik kom van een Nokia Lumia 800 af maar heb deze dus verwisseld met de 14 dagen omruil service! Top van The Phone House denk ik zo! Ben 10x beter af met de Galaxy Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:50

Praetextatus

the dutch_paki

Zou em vandaag krijgen, maar nummer portering is nog niet gelukt. Dus nog even geduld voor mij :(

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel boos op de phonehouse...

Op de site van de phonehouse stond dinsdag een kerstdeal.(4 totaal) 1 jaar abbo met gratis toestel.
dat was van jullie de nexus en de galaxys2. ik heb die toen meteen besteld want ik wilde de nexus erg graag. wat doen ze (zie hier in het forum) Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic ze halen dus binnen een24 uur de deal van de site.

Maarrr.. nu komt het waarom ik dus boos ben. online kun je bij de phonehouse bestellen dmv 2 tabs in te vullen. de eerste tab gewone persoons gegevens en 2e bank,paspoort en de vinkjes dat je met hun pollici accord gaat. (opmerking als je iets niet goed invult dan komt er geen groen vinkje achter en kun je dus niet door naar de volgende pagina..)

ik heb dit afgerond. ben bedankt voor mijn bestelling. zou een mail krijgen, geen mail.... dus ik bellen , zeggen ze sorry maar als u geen mail heeft hebt u niet besteld. dus ik zeg als ik geen mail heb hebben jullie een technische storing oid.. ik heb toch gewoon op de normale manier besteld.. nu krijg ik dus niet mijn nexus en mijn 1 jarige abbo.

Toen moest ik dus hun naar klantenreacties@phonehouse.nl een mail sturen met dit verhaal en een mail terug krijgen van hun. ik hoor niks.. dus ik bellen..
hadden ze mijn mail verzonden om 09.30 niet gehad.. vervolgens was ik het 0900(10pm) zat dus ik hun 033 nummer bellen (hoofdkantoor) kon die mevrouw niet doorverbinden omdat er een storing was.........

Maandag ga ik hierom naar het hoofdkantoor in amersfoort want dit pik ik niet. of het nu een fout was om juist die tel met een abbo van een jaar gratis weg te geven prima maar doe niet alsof ik niks besteld heb..... geef je fout toe en geef mij mijn toestel en doe niet alsof er niks in de pc staat.

sorry samsung maar ik wilde dit even kwijt aangezien dit om jullie toestel gaat..

Ze ontkennen dus niet dat de actie online gestaan heeft maar ze ontkennen de bestellingen....

dat is nou de vriendelijke service van de phonehouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit klopt idd.. het gaat ff duren ivm vele vraag. zoals iedereen gemerkt heeft is hij bijna nergens meer op voorraad. alleen bij de media markt ligt hij maar dan heb je geen enkele aanbieding... ja de standaard vodafone actie van dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoveel geluk had ik niet.. lees 2 berichten hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beugeldop schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:55:
lees ff het bericht 4 hierboven van me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dasilva0902 Er zit ook een edit-knop op je berichten zodat als je iets vergeten bent, dat alsnog kunt toevoegen. 4 posts is namelijk wat overdreven.

Daarnaast vindt ik je reactie op TPH erg misplaatst. Zoals je in het topic hebt kunnen lezen zijn er gewoon mensen die wél een mail hebben gehad van hun kerstactie bestelling (waaronder ikzelf) en dat er achteraf gebeld is met de vraag of we onze order wilden laten staan.
Lijkt me dus sterk dat ze alleen bij jou net doen alsof de order niet is door gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
@dasilva0902:

Ook ik heb direct na mijn bestelling een mail gekregen met de bevestiging en, net zoals bij anderen, de volgende dag een telefoontje met het bericht van de langere levertijd en het aanbod van een ander toestel (wat ik natuurlijk niet gedaan heb want ik wil de Nexus).

Naar mijn mening valt TPH niets te verwijten (er vanuitgaande dat ik in januari het toestel in handen heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tuxy en @millgate.

dat was niet alleen bij mij, zie twitter... waren meer mensen met precies zelfde verhaal..
daarnaast ik ben nieuw hier. dus sorry dat ik niet weet waar de edit knop zat. (wel gezocht niet gezien)

maar goed. om even verder te gaan
ik ben dus op het hoofdkantoor geweest.
uitgelegd wat er aan de hand is want (met alle respect) callcenter medewerkers kom je niet verder)

Uiteindelijk krijg ik nu toch de nexus, met dat abbo. en de accessoires. dit kon ook al niet eerst aangezien er (op de site) onder de nexus nog geen accessoires zijn toegevoegd, al gaat dit over algemene accessoires zoals een koptelefoon ect.

het is dus na een hoop gedoe(en een trip naar amersfoort) opgelost.
ben goed ontvangen en geholpen en daarna persoonlijk contact met iemand die het voor me heeft opgelost..

Al met al krijg ik dus binnen een week mijn accessoires en over 3 a 4 weken (hoop eerder) mijn nexus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Niet online
Top dat je toch je Nexus krijgt! Ook netjes van TPH :)
Zo zie je maar dat je met een beetje doorzetten een heel eind komt!

• zomg its Harro
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:15
Mijn bestelling bij studentmobiel.nl was gisteren goed ontvangen. Had hem maandagavond besteld i.c.m. een nieuw Vodafone 150 Smart abo en heb hem dus gistermiddag ontvangen. Moet zeggen dat alles heel soepel verliep :)

• Xentor
  • Laatst online: 15-09 22:46
Hmm, Mag verlengen maar het aanbod is echt super slecht.
Moet 343 bijleggen. Nu heb ik de keuze of dat ik 2 maand wacht en zie wat er op CES uitkomt en misschien op MWC gebeurt.

Of deze mobiel in +/- jan bestel met een t-mobile abbo dan moet ik 'slechts' 134 bijleggen.

Voordeel van t-mobile is 1gb ipv 650mb en daarna niet betalen per MB maar gewoon snelheid verlaging.
Maand bedrag is slechts 1 euro meer voor t-mobile. enigste -punt is geen onbeperkte smsjes maarja daar hebben we whatssapp voor :)

Maar zit toch hard te twijfelen ivm CES en MWC wat eraan komt.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:35
Ik zit echt met een dilemma.
De abonnementen van vodafone zijn allemaal extreem duur als je bel,sms,web pakt.
Want 400 mb vind ik bijvoorbeeld weer te weinig, en 500mb is weer genoeg, maar dan heb ik 250 bel minuten wat ik niet gebruik.

Als ik kies voor de Smart, heb ik wel genoeg MB, maar weer veel te weinig bel minuten.
Is er geen optie om de data te verdubbelen bij vodafone?

~edit~

Oh, ik zie het al! je kan 100mb extra aanklikken en je betaald dan 2,50 extra.. ALLEEN als je er gebruik van maakt! handig :D

[ Voor 15% gewijzigd door darkfujita op 22-12-2011 14:21 ]

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Bij verlengen van Vodafone leek de Vodafone webshop mij het aantrekkelijks, met € 70,- bij een Web Smart 100 abonnement.
Dat is (door de gratis verdubbelaar) met 1GB data en de eerste acht maanden voor de helft van de prijs.
Bij Belcompany/telefoonkopen.nl doen ze daar echter nog eens € 40,- gratis accessoires bij.

Nu het toestel een beetje normaal leverbaar is, maar eens een paar belletjes eraan wagen, aangezien de twee winkels 7 keer op fietsafstand zitten voor mij.

Belcompany Rijswijk nam niet op, dus even Belcompany Den Haag Leyweg geprobeerd. Die hadden hem niet, maar Rijswijk zou hem wel hebben. Nog een keer Rijswijk geprobeerd en hij was inderdaad op voorraad.

Tien minuutjes later was ik in de winkel.
Daar bleek dat Vodafone mij nogal lief vindt, waardoor ik voor het toestel, een Case-Mate Tough en een setje Adapt Diamond Screenprotectors maar € 2,- hoefde neer te tellen.

Dat was dus een goedkoop en geslaagd bezoekje aan de Belcompany. :D
Wel bijzonder trouwens, dat ik op de site van Vodafone niet kon zien dat ik "retentie" had.

[ Voor 1% gewijzigd door Vunzz op 22-12-2011 15:39 . Reden: Typefoutjes ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste