Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Iwes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:47:
Nou, ik heb net mijn pakketje bij GLS opgehaald ( :9~ )

Voor de mensen die een huisnummertoevoeging hebben en bij de vodafone webshop besteld hebben: bel even na en laat een notitie maken van je toevoeging. Mijn adres stond er zonder toevoeging opgeprint en met pen is de '-2' erbij gezet
Zo leuk! :D. Veel plezier ermee en we zullen je missen hier ;w :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nogmaals, het posten van tussentijdse updates is niet nodig, het voegt niets toe. Het is hier ook geen slowchat, graag ontopic posten. Gezellig babbelen mag in een ander gedeelte van het forum, niet hier.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
disturbedmind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:59:
[...]

Wanneer had jij hem besteld? En waarom kunnen ze hem vandaag niet naar de koerier sturen ipv maandag?

Offtopic:
Gefeliciteerd met je verjaardag! :)
Thx! ;-)

Ik heb hem 6-12 besteld. Hij zei niet waarom hij vandaag niet naar de koerier ging, misschien krijgen ze mijn telefoon zelf pas maandag/van het weekend binnen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen! Via VF Online bestelling van 15-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:11:
Ik heb hem binnen! Via VF Online bestelling van 15-11.
Wil je even kijken of die niet branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:02

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik heb vanmorgen toch ook maar eens gebeld over mijn online verlenging van 1-12 bij Vodafone. Hij gaf aan dat ze gisteren en vandaag toestellen binnen hadden gekregen en ging kijken of mijn order aan zo'n toestel was 'gekoppeld'. Dat bleek nog niet zo te zijn en werd meteen voor mij gedaan. A.s. maandag gaat ie naar de koerier.

Het loont dus om te bellen, anders moet je wachten zoals het lijkt.

[ Voor 3% gewijzigd door El Martino op 09-12-2011 14:48 ]

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Er staat ook op het afleveringsbewijs 'Samsung Galaxy Nexus SLV Vanilla'.. Vanilla is altijd goed ^.^

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidir
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 14:49
Hij is unbranded. Prima toestel. Nu net 3 dagen binnen en hij bevalt zeer goed. Alleen de sync met je google contacten mogen ze van mij updaten je krijgt allemaal low-res foto's bij je contacten in de people app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Niet te geloven dat dat nog steeds zo is. Daar erger ik me met mijn HTC Desire sinds 2010 al aan.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
heb net een mail gekregen van algebeld.nl

iedereen die daar heeft besteld zal warschijnlijk het toestel morgen thuis aangeboden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de mensen die weten dat ze hem maandag krijgen via vodafone of al hebben gekregen.
wanneer is de status op de website veranderd bij jullie..... als die is veranderd.

denk dat ik hem ook maandag krijg maar twijfel toch altijd wel een beetje bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:46:
bij de mensen die weten dat ze hem maandag krijgen via vodafone of al hebben gekregen.
wanneer is de status op de website veranderd bij jullie..... als die is veranderd.

denk dat ik hem ook maandag krijg maar twijfel toch altijd wel een beetje bij vodafone.
Het is al een paar keer voorbij gekomen hier, maar de status veranderd nooit. Schijnbaar pas als je hem thuis al hebt. Dus ja wat nou het nut is van die orderstatus pagina van VF is mij ook onduidelijk..

[ Voor 7% gewijzigd door disturbedmind op 09-12-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
oke
even een mail gestuurt naar de vodafone klantenservice.
ze hebben het voor mij nagakeken hij komt maandag bij de koerier.
hehe eindelijk een beetje duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. Wederom n tweedehands toestel (Nexus) gekregen bij de Belcompany te Alkmaar. Niet te geloven, maar dit is de zoveelste keer dat ik een toestel krijg met een foto erin, waarmee gesurfd is op het internet en een aantal contacten in staan bij de keten "Belcompany". Nu wachten op een nieuw, verzegeld toestel, wat weer enige tijd zal gaan duren volgens de overigens wel vriendelijke medewerkers in de Mare. Ga het toestel niet gebruiken en in de kast leggen, maar ben zo langzamerhand echt klaar bij de Belco, nu het de derde keer is. Volgende keer maar ergens anders heen.

[ Voor 12% gewijzigd door Le0032 op 09-12-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:07

Ves

A gadget addicted Bounty

De Phone House filialen in Amsterdam hebben hem niet meer. Werd gesproken over (eind) volgende week

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkitzoDelic
  • Laatst online: 09-12-2011
Ik heb hem binnen.

Webshop verlenging VF.

De phone is niet gebrand !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Woensdag besteld bij thephone company voor E470. Alhoewel er op hun site 7-14dagen staat toch al vandaag ontvangen. Super vet toestel btw. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

jordi.c schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:42:
Woensdag besteld bij thephone company voor E470. Alhoewel er op hun site 7-14dagen staat toch al vandaag ontvangen. Super vet toestel btw. :9
Thephone company? TPH bedoel je? En met studenten korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ja die met korting idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:15
Mijn zending vanuit gsmwijzer is verzonden. Ze hebben dus wel degelijk nog voorraad. Misschien als tip voor mensen die nog ergens voor een iets normalere prijs dan 600 euro willen bestellen. Ik wacht liever een dagje dan dat ik 40 euro meer betaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Ik had ook woensdag besteld bij TPH en kreeg vanmiddag track & trace nummer binnen. Morgen moet ie er zijn. Ook met de korting (via m'n net nieuw aangemaakte studenten.net accountje). :D €470 is toch wel een mooie prijs voor dit toestel!

Was aanvankelijk van plan om iig te wachten tot ik ICS op mn huidige Nexus S had, en eventueel daarna te kopen afhankelijk van hoe dat ging, maar toen deze deal voorbij kwam in dit topic toch maar overstag gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Joop schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:41:
[...]

Ik had ook woensdag besteld bij TPH en kreeg vanmiddag track & trace nummer binnen. Morgen moet ie er zijn. Ook met de korting (via m'n net nieuw aangemaakte studenten.net accountje). :D €470 is toch wel een mooie prijs voor dit toestel!

Was aanvankelijk van plan om iig te wachten tot ik ICS op mn huidige Nexus S had, en eventueel daarna te kopen afhankelijk van hoe dat ging, maar toen deze deal voorbij kwam in dit topic toch maar overstag gegaan. :)
Dus klopte mijn stelling toch: phonehouse doet gewoon leveren voor 470 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiies
  • Laatst online: 15-09 09:05
Ik kwam iets raars tegen. Bij GSMeasy.nl hoef je bij het abonnement Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 100 niets voor het toestel bij te leggen, terwijl als je bij Vodafone bestelt bij hetzelfde abonnement € 69,99 moet bijbetalen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiies schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:14:
Ik kwam iets raars tegen. Bij GSMeasy.nl hoef je bij het abonnement Vodafone - Bel - SMS - Web Smart 100 niets voor het toestel bij te leggen, terwijl als je bij Vodafone bestelt bij hetzelfde abonnement € 69,99 moet bijbetalen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?
Ik heb bij gsmeasy dit toestel met dit abbo ook besteld. Als je een NIEUW abbo wilt dan is het toestel gratis, maar als je VERLENGT dan betaal je weldegelijk EUR 58 voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
Ik heb mijn bestelling (dikke preorder) bij GSMeasy geannuleerd omdat ik toch maar afzie van dit toestel, alle specs behalve andriod 4.0 zijn zwaar achterhaald als je nagaat dat de galaxy s2 van een half jaar oud beter presteert dan de GN dan vind ik dit toch achter af een miskoop. Gelukkig kan ik iemand anders blij maken die nu het toestel een paar dagen eerder ontvangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Laatst online: 02-10-2024
hardware4live schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:56:
Ik heb mijn bestelling (dikke preorder) bij GSMeasy geannuleerd omdat ik toch maar afzie van dit toestel, alle specs behalve andriod 4.0 zijn zwaar achterhaald als je nagaat dat de galaxy s2 van een half jaar oud beter presteert dan de GN dan vind ik dit toch achter af een miskoop. Gelukkig kan ik iemand anders blij maken die nu het toestel een paar dagen eerder ontvangt :P
dit wist dan toch ook al vooraf, de specs waren voor de pre order bekend...
En de specs vallen echt niet tegen, het is maar net wat je belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:16

Laguna

Connaisseur

Zwaar achterhaald.. over overdrijven gesproken 8)7

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vol verwachting klopte mijn hart toen GLS mij vertelde dat ik mijn pakket vandaag kon ophalen. Eenmaal aangekomen bij het ophaalpunt, en wat blijkt?

Nee meneer, dat pakket hebben wij (nog) niet ontvangen... Of ik maandag maar weer langs wil komen?

En wat fijn dat ik eerder vrij moest vragen op m'n werk voor dit soort bullshit? Nee!

Vodafone fail...
GLS fail...
...straks hopelijk geen Samsung fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:48
Goedzo! Haal vooral een S2 als je dit vindt! :)

Laat me raden je knapt onwijs af op het pentile scherm en de 5pix camera....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
skommers schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 05:57:
[...]

Goedzo! Haal vooral een S2 als je dit vindt! :)

Laat me raden je knapt onwijs af op het pentile scherm en de 5pix camera....
Vergeet het belvolume niet, dat is wel érg zacht voor een toestel uit 2011 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ik ga hem waarschijnlijk ook kopen maar wel los. Doe ik eigenlijk al jaren en dat bevalt me wel goed. Nu heb ik een nokia 5800 xm (3+ jaar al).

Maar eens rond kijken waar hij los een beetje het goedkoopste is. Tips welkom.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 18:23
Ben vandaag in Duitsland, omgeving Leer. Zou 't slim zijn om daar in de buurt een Nexus op te halen, zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunther_p
  • Laatst online: 02-01-2024
Dit soort dingen niet in een topic, dus weg.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 10-12-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
Even een kort vraagje, wil bestellen bij vodafone 100, web bel sms smart maar daar zit ook 60 dagen je bundel gebruiken in het buitenland bij in als het goed is. Is dit echt kosteloos en hoef je daar niets voor te activeren voordat je naar het buitenland gaat?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Koerski schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:28:
Even een kort vraagje, wil bestellen bij vodafone 100, web bel sms smart maar daar zit ook 60 dagen je bundel gebruiken in het buitenland bij in als het goed is. Is dit echt kosteloos en hoef je daar niets voor te activeren voordat je naar het buitenland gaat?

Bedankt!
Voor zover ik weet kan je gewoon de grens over, en mag je inderdaad 60 dagen per jaar je bundel gebruiken in het buitenland.

Let op:
  • Een telefoon gesprek heeft een start tarief van 10ct (moet je boven op je bundel betalen)
  • Je mag 500 (ipv 3000) smsjes versturen per maand
  • Internet is ongewijzigd (1000MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Ik heb mijn GN vandaag opgehaald bij Belcompany. Vodafone smart 150 abbo voor 39,95. Na mijn handtekening gezet te hebben zegt de medewerker: had ik je al verteld dat je 40euro van ons krijgt voor accessoires? Dus dat was mooi meegenomen. Wat nog mooier is, is dat ik uiteindelijk maar 14,95 bij heb moeten betalen. Het schijnt een vodafone retentie te zijn of zo, waardoor er 25euro korting was. Dus ben ik voor niks de winkel uit gerend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik was afgelopen donderdag dus bij The Phone House in Amsterdam om te kijken of ze de GN hadden, en ze hadden er 1 binnengekregen. Heb daar toen maar gelijk mijn abonnement verlengd met een Bel+Sms+Web Smart 100 abonnement.

Het toestel kostte echter in de winkel 140 euro, ipv 100 euro zoals op de website staat vermeld bij verlenging. Dit zou komen door mijn klantwaarde, en als je het op de website zou bestellen zouden ze dit achteraf ook verrekenen is mij gezegd. Is dit complete bullshit of? Anyhow, ik had dus een groupon voucher, en hoefde uiteindelijk maar 20 euro te betalen, en dat heb ik maar gewoon gedaan want ik wilde 'm gelijk hebben.

Overigens vond ik het wel nasty dat die werknemer mijn galaxy nexus doos geopend had om zogenaamd "te kijken hoe het eruit zag in het echt".

[ Voor 9% gewijzigd door ukoziak op 11-12-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Volgens mij is het achteraf verrekenen van je klantwaardekorting (negatief dus) idd bullshit.De verkoper probeert gewoon z'n verkoop binnen te houden.

Daarnaast is dat hele klantwaardeverhaal soms best irritant. Als je veel over je bundel heen gaat levert dat een hogere klantwaarde op, als je je bundel bijna niet gebruikt niet, terwijl dat laatste volgens mij ook niet ongunstig voor de provider is. Al vanaf 1996 klant van Vodafone (Libertel)?, maakt niet uit...je hebt klantwaarde "B" en krijgt in de winkel dus geen korting. Wel in de Vodafone winkels zelf, maar die hebben de Nexus weer niet.... zucht... Dan maar online bestellen en op de koerier wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Afgelopen dinsdag besteld bij GSMeasy, en sinds woensdag is mijn bestel status al "nummerportering aangevraagd". Ik had verwacht dat dit korter zou duren, zijn er meer mensen die dit herkennen? (Ik stap van Ben over naar Vodafone). Voorkeursdatum voor nummerportering is bij mij a.s. woensdag, en de telefoon wordt as. dinsdag avond geleverd. Als die levering vertraging oploopt, heb ik geen telefoon-nummer meer waarop ik te bereiken ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:16

Laguna

Connaisseur

Afgelopen dinsdag besteld online bij TPH, vrijdag aangeboden en zaterdag in ontvangst genomen (ik zou in het vervolg alleen wel graag een track&trace code ontvangen, maar daar doet TPH niet aan). Erg mooi toestel voor 470 euro >:)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
beugeldop schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:02:
Afgelopen dinsdag besteld bij GSMeasy, en sinds woensdag is mijn bestel status al "nummerportering aangevraagd". Ik had verwacht dat dit korter zou duren, zijn er meer mensen die dit herkennen? (Ik stap van Ben over naar Vodafone). Voorkeursdatum voor nummerportering is bij mij a.s. woensdag, en de telefoon wordt as. dinsdag avond geleverd. Als die levering vertraging oploopt, heb ik geen telefoon-nummer meer waarop ik te bereiken ben...
Ik heb ook nummerportering vanaf hollandsnieuwe gedaan bij GSMeasy, echter zie ik bij http://www.vodafone.nl/statusnb dat er kpn staat. Ben ook benieuwd. Voor de rest hetzelfde verhaal, dinsdag besteld, verwachte afleverdatum is a.s. woensdag. Bij hollandsnieuwe houden ze mn nummer vast en mag ik mijn beltegoed opmaken zonder dat mijn abbonement doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 18:23
Heb er dus gister een bij de Saturn in Oldenburg opgehaald :) 529 euro betaald. 's Middags om 1 uur gebeld, waren nog 20, maar ze wouden niet apart leggen. Was daar rond 5 uur, waren nog 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
digitalhardc0r3 schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:23:
[...]

Ik heb ook nummerportering vanaf hollandsnieuwe gedaan bij GSMeasy, echter zie ik bij http://www.vodafone.nl/statusnb dat er kpn staat. Ben ook benieuwd. Voor de rest hetzelfde verhaal, dinsdag besteld, verwachte afleverdatum is a.s. woensdag. Bij hollandsnieuwe houden ze mn nummer vast en mag ik mijn beltegoed opmaken zonder dat mijn abbonement doorloopt.
Ik zit bij Ben, dit is de status op de vodafone website:

Uw huidige provider t-mobile moet goedkeuring geven voor de overstap van nummer 06XXXXXXXX naar Vodafone. We wachten nu op een reactie van t-mobile.

Nou hoort bij natuurlijk bij t-mobile, maar ik vraag me dus wel een beetje af hoe lang dat normaal gesproken duurt. In de telefoon winkels werd mij verteld dan 48u de wettelijke eis is, maar dat t-mobile het daar niet zo nauw mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Mmm.. Ik heb mijn bestelling (verlenging @ vodafone webshop) de 25e oid geplaatst... net terug van een weekje Egypte en had eigenlijk al wel verwacht dat de boel inmiddels binnen zou moeten zijn, doch neen... Jammer dat het zondag is vandaag. Zal morgen eens gaan bellen.

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag krijg ik binnen, ben toch maar van Studentmobiel afgegaan. Het duurde een beetje te lang met hun (sinds de 11-de).

Bij BelCompany gegaan, en ze hebben mij gereserveerd op woensdag voor de GN, voor een leuk & rendabel prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Net bij de Belcompany bijna m'n abo verlengd i.c.m. met de Nexus, kwamen we er op het laatste moment achter dat mijn abo nog steeds op m'n pa z'n naam staat... Jammer genoeg nog even wachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via GSMEasy een betselling gedaan op 7 december, de status is nog steeds onveranderd "bestelling geplaatst". Gebeld, niks, Mail gestuurd, geen reactie. Is er nog iemand die wacht op een bestelling van vorige week via GSM Easy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanieo
  • Laatst online: 04-01-2021
Ze geven aan dat de levertijd 1-7 werkdagen is. Gewoon wat geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanieo schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:37:
Ze geven aan dat de levertijd 1-7 werkdagen is. Gewoon wat geduld hebben dus.
Ik weet het...Lastig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:28
Maakt het helemaal lastig dat ze een melding hebben bij het bestellen dat er ''goede kans is dat het toestel binnen 24 uur geleverd wordt'' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:32:
Via GSMEasy een betselling gedaan op 7 december, de status is nog steeds onveranderd "bestelling geplaatst". Gebeld, niks, Mail gestuurd, geen reactie. Is er nog iemand die wacht op een bestelling van vorige week via GSM Easy?
Ik heb de bestelling op 6 december geplaatst en de status staat nu nog op "bestelling geplaatst" terwijl mijn nexus al binnen is. Afgelopen vrijdag was de eerste bezorgpoging.

Mocht je een recent afhaalbriefje of track and tracecode hebben van postnl(tnt?), zou je een poging kunnen wagen op https://mijnpakket.postnl.nl/. Dit is een nieuwe dienst van postnl. Hiermee kan je alle pakketjes tracken die voor jouw adres bestemd zijn. Je moet dan een account aanmaken en als "verificatie" van je adres moet je een recent "Niet-thuis-code" beginnend met KG of 3S track and trace code hebben.

Hiermee kon ik mijn nexus zonder een track and trace code toch volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow-Dancer schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:58:
[...]
...
Hiermee kon ik mijn nexus zonder een track and trace code toch volgen.
Bedankt, meteen geregistreerd! Er is nog niks onderweg maar nu zit ik bovenop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:56
Ik wil morgen een Galaxy Nexus gaan bestellen, maar ik twijfel nog een beetje waar. Ik zie in de pricewatch bij bijvoorbeeld belsimpel.nl staan dat ze hem binnen 24 uur kunnen leveren, maar ik twijfel hoe realistisch dat is. Ik ga sowieso nog wel even bellen, maar als nog niemand van hun heeft ontvangen dan zegt dat wel iets.

Misschien een idee om een lijstje bij te houden van welke winkels wel voorraad hebben & snel leveren en welke slechts claimen het te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bij The Phone House kost het toestel 549 online. Kan iemand bevestigen of dit ook de winkelprijs is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ja! hij is binnen!

vodafone website verlengt precies een week geleden.
Net binnen gekomen.

Nu hopen dat het rustig is op werk vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Echt triest dit:P Als een van de eerste besteld krijg hem als een van de laatste.
Ik heb vorige week een mailtje gehad dat ze vandaag aan de koerier aangeboden worden. Als ik hem deze week nog niet heb ga ik hem gewoon annuleren. Dan heb ik er ook genoeg van. Er waren al veel mensen die hadden afgehaakt bij vodafone. Maar ik zie nu dat al een aantal mensen de telefoon hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
joblamie schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:22:
Bij The Phone House kost het toestel 549 online. Kan iemand bevestigen of dit ook de winkelprijs is?
Zojuist contact gehad met TPH via Twitter, en ook de winkelprijs is 549,99 euro. Daarmee zijn ze voor nu één van de goedkoopste. Zowel MediaMarkt als BelCompany hanteren een laagste-prijsgarantie-beleid waardoor je hem voor diezelfde prijs ook bij hen kan kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door joblamie op 12-12-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
ralph9994 schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:11:
Echt triest dit:P Als een van de eerste besteld krijg hem als een van de laatste.
Ik heb vorige week een mailtje gehad dat ze vandaag aan de koerier aangeboden worden. Als ik hem deze week nog niet heb ga ik hem gewoon annuleren. Dan heb ik er ook genoeg van. Er waren al veel mensen die hadden afgehaakt bij vodafone. Maar ik zie nu dat al een aantal mensen de telefoon hebben ontvangen.
Tja vroeger telde het nog wie het eerste besteld die hem ook al eerste krijgt, maar blijkbaar vind VF dat niet zo'n prioriteit.. Mij is verteld dat hij vrijdag naar de koerier ging en dat ik hem waarschijnlijk vandaag krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Ik had ergens gelezen dat er een foutje was in het bestel systeem waardoor de mensen die hem Na de 20ste hadden besteldem het eerst kregen. Ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
ralph9994 schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:14:
Ik had ergens gelezen dat er een foutje was in het bestel systeem waardoor de mensen die hem Na de 20ste hadden besteldem het eerst kregen. Ik zie wel.
Mijn telefoon is nu blijkbaar ook al thuis heb even met het thuis front gebeld en die hebben een pakje gekregen van GLS :D . Dus die van jou zal ook spoedig komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
fijn om te horen.
dan zal het nu niet lang meer duren.
ik verwacht hem morgen of woensdag dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Kreeg gister (zondag) te horen dat de GN landelijk is uitverkocht bij TPH. Ze moeten het van de week weer binnen krijgen.
En Belcompany verkoopt de GN alleen met een vodafone abbo.

EDIT: pdashop heeft hem weer op voorraad zie ik net.

[ Voor 13% gewijzigd door Ves op 12-12-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:59:
Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van. Wederom n tweedehands toestel (Nexus) gekregen bij de Belcompany te Alkmaar. Niet te geloven, maar dit is de zoveelste keer dat ik een toestel krijg met een foto erin, waarmee gesurfd is op het internet en een aantal contacten in staan bij de keten "Belcompany". Nu wachten op een nieuw, verzegeld toestel, wat weer enige tijd zal gaan duren volgens de overigens wel vriendelijke medewerkers in de Mare. Ga het toestel niet gebruiken en in de kast leggen, maar ben zo langzamerhand echt klaar bij de Belco, nu het de derde keer is. Volgende keer maar ergens anders heen.
Beste Le0032,

Spijtig om te lezen. Ik ben bang dat de bewuste collega's het toestel zelf even getest hebben. Dit is niet de bedoeling bij onze toestellen uit voorraad, hiervoor excuses. Als je wil kun je een mail sturen met gegevens als naam, geboortedatum en 06-nummer naar webcare@belcompany.com . Dan kan ik even met het bewuste filiaal in contact treden, en proberen de zaak te bespoedigen.

Mvg,
BelCompany Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
VesNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:58:
En Belcompany verkoopt de GN alleen met een vodafone abbo.
Dit is onjuiste informatie. Toestel wordt ook los verkocht voor 649,- Laagste prijs garantie zou dit naar 549 moeten kunnen terugschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Net via de vodafone twitter even getweet waneer mijn telefoon bezorgt word.
Antwoord: De telefoon ligt bij de koerier en word als het goed is vandaag bezorgt.
Ik ben BLIJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er werd mij vrijdag beloofd dat het binnen was en vandaag verstuurd zou worden, maar kreeg net aan de lijn te horen dat er eigenlijk nog helemaal niks binnen is... Fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15
MindWarp schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:13:
Ik heb net met VF gebeld, omdat ik 15-11 al verlengd had.
Denk dat ze bij die eerste orders/verlengingen de boel niet goed in de systemen hadden staan, want ik ben nu "omgeboekt" naar een toestel uit de voorraad die ze maandag binnenkrijgen/versturen.
Ik mag hem dan dinsdag/woensdag verwachten.

Op zich niks mis mee, maar een angstig gevoel dat ik nog lang had kunnen wachten als ik niet gebeld had, hou ik er wel aan over.

Tenminste, dit was het verhaal dat ik kreeg :)

edit: zijn er hier mensen met ervaring met GLS? kan ik bijvoorbeeld als ik maandag een parcel-nummer o.i.d. van VF krijg, met GLS afspreken dat ze het pas woensdag brengen ipv dinsdag? Dan kan de telefoon tenminste in ontvangst genomen worden :)
Volgens VF-twitter zou de koerier vandaag al geweest zijn. Klinkt prima dus (behalve dat ik geen mail of niks heb gehad dat de phone verzonden zou zijn). Ben benieuwd of er een briefje ligt als ik vanavond thuiskom.

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
MindWarp schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:30:
[...]

Volgens VF-twitter zou de koerier vandaag al geweest zijn. Klinkt prima dus (behalve dat ik geen mail of niks heb gehad dat de phone verzonden zou zijn). Ben benieuwd of er een briefje ligt als ik vanavond thuiskom.
Mij werd verteld dat je bij een verlenging geen verzend bericht krijgt aangezien je de telefoon niet persoonlijk bij de deur moet ondertekenen, als er maar iemand thuis is die het pakketje kan ontvangen. Moest je er niet zijn dan laten ze een bericht achter dat ze zijn langs geweest van GLS en dat ze de volgende dag weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pfunk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 13:48
Ter info: aan alle mensen die besteld hebben bij Vodafone zelf:...
Ik heb zonet telefonisch contact gehad met hen omtrent de voorraad van de Galaxy Nexus én de levertijd van nieuwe binnenkomst. Hierop was het antwoord het volgende:
  • wij hebben op dit moment het toestel niet meer voorradig...
  • volgende ontvangst van toestellen is eind volgende week... (oftewel over kleine 2 weken)...
  • van de nieuwe ontvangst toestellen zijn er reeds 60 stuks besteld die dan (pas) bezorgd worden...
  • verwachting is wél dat we méér dan 60 stuks binnenkrijgen...
Afijn, bij deze dus...
(succes met het wachten en/of je keuze waar te kopen/bestellen)

World OFF - Music ON (( d[-_-]b ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Nou gelukkig dat die van mij al bij de koerier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Bij Vodafone geannuleerd. Nu maar is ergens anders rondshoppen. Probeer het online maar even bij Belcompany, maar daar is het wel een flink stuk duurder in vergelijking met de Vodafone webshop.

Heeft iemand nog succes gehad met het vinden van een GN in de buurt van Rotterdam? Ik las verderop dat de Saturn op Zuidplein ze nog op voorraad had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag binnen gekregen had op de webshop van vodafone bestelt 1-12-2011 met verlenging heb geen mail of iets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:27
daflecta schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:17:
Bij Vodafone geannuleerd. Nu maar is ergens anders rondshoppen. Probeer het online maar even bij Belcompany, maar daar is het wel een flink stuk duurder in vergelijking met de Vodafone webshop.

Heeft iemand nog succes gehad met het vinden van een GN in de buurt van Rotterdam? Ik las verderop dat de Saturn op Zuidplein ze nog op voorraad had.
Kreeg je meteen je geld terug? En had je nummerbehoud?
Want ik wil hem eigenlijk ook wel gaan annuleren, maar ben toch bang om mijn nummer te verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Heb hem net gereserveerd bij de Vodafone winkel in Breda. De verkoper verzekerde me ervan dat ik hem deze week nog ontvang, ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Net gekocht bij Mediamarkt alphen aan den rijn. Originele prijs is daar 594, maar meegenomen voor 549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Dus.... Beetje raar dat Vodafone.
Ik probeer dus via 2 bronnen er achter te komen waar mijn telefoon nu is.
E-mail en Twitter/Facebook

vanmorgen via Twitter: "De koerier heeft je pakket. Hij gaat proberen om het pakket vandaag nog te leveren."

Dus ik dacht: nou mooi meegenomen als hij hem vandaag nog kan leveren. anders word het morgen.
Dus ik Naar huis om 5 uur. Geen Pakketje. Logish want er was niemand thuis de hele dag. Maar ook geen briefje dat ze mischien wel geweest waren,

Ondertussen was er om 5 uur een e-mail gestuurt.:

"Vandaag hebben wij het toestel 13:10 uur proberen af te leven bij jou thuis.
Helaas was er niemand aanwezig om het toestel aan te nemen.
Er is een bericht achtergelaten, waarop je kunt zoen welke stappen je verder kunt ondernemen."

Ik dacht LOL er ligt niet eens een briefje. Dus ze zijn niet geweest.
HAHA FAil

tot morgen wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph9994 schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:56:
Dus.... Beetje raar dat Vodafone.
Ik probeer dus via 2 bronnen er achter te komen waar mijn telefoon nu is.
E-mail en Twitter/Facebook

vanmorgen via Twitter: "De koerier heeft je pakket. Hij gaat proberen om het pakket vandaag nog te leveren."

Dus ik dacht: nou mooi meegenomen als hij hem vandaag nog kan leveren. anders word het morgen.
Dus ik Naar huis om 5 uur. Geen Pakketje. Logish want er was niemand thuis de hele dag. Maar ook geen briefje dat ze mischien wel geweest waren,

Ondertussen was er om 5 uur een e-mail gestuurt.:

"Vandaag hebben wij het toestel 13:10 uur proberen af te leven bij jou thuis.
Helaas was er niemand aanwezig om het toestel aan te nemen.
Er is een bericht achtergelaten, waarop je kunt zoen welke stappen je verder kunt ondernemen."

Ik dacht LOL er ligt niet eens een briefje. Dus ze zijn niet geweest.
HAHA FAil

tot morgen wachten dan maar.
Klopt je afleveradres wel? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
JA die klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:08:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen had op de webshop van vodafone bestelt 1-12-2011 met verlenging heb geen mail of iets gehad.
Hier precies hetzelfde! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:16
Iemand nog bericht van TPH gekregen? Vorige week donderdag avond besteld met nog 1 op voorraad op dc maar die heb ik waarschijnlijk niet kunnen bemachtigen. Vandaag ook al te laat met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pfunk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 13:48
daflecta schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:17:

Je kan beter de BelCompany-shop binnenlopen dan via BelCompany Online. Indien je namelijk al een Vodafone-klant bent kunnen zij op jouw klantgegevens 'een code' bij Vodafone controleren, waarmee jij wellicht recht hebt op (extra) korting op de toestelprijs. Hiermee kom je dan (bijna) op hetzelfde bedrag uit als bij een verlenging via de Vodafone webshop. Afijn, de BelCompany moet het toestel dan uiteraard wél hebben liggen én nog niet mee hebben gespeeld, want daar hebben ze helaas vaak wel een handje van!

Maar... indien je nog geen Vodafone klant bent, zal de BelCompany (zowel de Shop als Online) inderdaad duurder uitvallen. (toch jammer, ze kunnen per 1 dec. alleen nog maar Vodafone aanbieden, maar hebben niets extra's te bieden t.o.v. de Vodafone shop... hmmm? is hiermee 't einde van de BelCompany in zicht?)

World OFF - Music ON (( d[-_-]b ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pfunk schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:35:
[...]

Je kan beter de BelCompany-shop binnenlopen dan via BelCompany Online. Indien je namelijk al een Vodafone-klant bent kunnen zij op jouw klantgegevens 'een code' bij Vodafone controleren, waarmee jij wellicht recht hebt op (extra) korting op de toestelprijs. Hiermee kom je dan (bijna) op hetzelfde bedrag uit als bij een verlenging via de Vodafone webshop. Afijn, de BelCompany moet het toestel dan uiteraard wél hebben liggen én nog niet mee hebben gespeeld, want daar hebben ze helaas vaak wel een handje van!

Maar... indien je nog geen Vodafone klant bent, zal de BelCompany (zowel de Shop als Online) inderdaad duurder uitvallen. (toch jammer, ze kunnen per 1 dec. alleen nog maar Vodafone aanbieden, maar hebben niets extra's te bieden t.o.v. de Vodafone shop... hmmm? is hiermee 't einde van de BelCompany in zicht?)
Offtopic : einde belcompany is bij lange na niet in zicht, omdat heel veel mensen denken onafhankelijk advies te krijgen en dan toch slim voor Vodafone zijnde richting een Vodafone abo gepraat;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Via de postnl site die hier is gegeven kan ik zien dat mijn telefoon tussen half negen en kwart voor tien word geleverd. Ik ben benieuwd. Besteld overigens via studentmobiel. Met abbo smart 100 en nummer overzetting binnen 7 dagen is alles geregeld. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
moosterbaan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 07:44:
Via de postnl site die hier is gegeven kan ik zien dat mijn telefoon tussen half negen en kwart voor tien word geleverd. Ik ben benieuwd. Besteld overigens via studentmobiel. Met abbo smart 100 en nummer overzetting binnen 7 dagen is alles geregeld. Top
Welke provider had je voor vodafone? Ik kom van Ben, en wacht al een week. Gisteren is de voorkeursdatum niet gehaald, dus ik moet nog even wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

GN is binnen via CoolBlue. Verlenging van T-Mobile voor 1 jaar

Gister rond 12 besteld. Gekozen voor de ochtend net voor 13.00 binnen.

Nu opladen en dan spelen. Hopelijk hoef ik niet alle password van sommige apps opnieuw in te vullen.

Ik voeg mij bij het andere groepje

[ Voor 6% gewijzigd door Ves op 13-12-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies een week geleden besteld bij GSMeasy. Status op internet bleek echter op "Bestelling Geplaatst" staan. Toch maar even gebeld en tot mijn schrik hebben ze orders door elkaar gegooid waardoor "mijn"telefoon al 3 dagen geleden bij een willekeurig ander adres is afgeleverd :(

Hele aardige kerel bij de Klanetnservice, niks dan lof voor hun en ze gaan het proberen te fixen. Maar nu moet ik wederom een aantal dagen wachten... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Hier aan het wachten totdat Hollandsnieuwe mn nummer vrijgeeft....duurt lang... hopelijk is dat vandaag nog, want anders zal de geplande afleverdatum van morgen bij GSMEasy wel niet worden gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Nja vandaag heeft VF weer contact gehad met de koerier. Ze hadden getweet dat hij zo spoedig mogelijk contact met mij zou opnemen.

Dat was 3 uur geleden maar de koerier heeft nog steeds niet gebeld.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg zojuist een mailtje van GSM Easy dat de levertijd voor telefoons die vanaf vandaag worden besteld max. 2 weken is. Zou het nog lukken voor de kerst... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Heb mn GN vandaag gekocht bij Bel Company. (Rotterdam, Korte Lijnbaan) Ze hebben ze nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Net mijn GN opgehaald bij de Vodafone winkel in Breda, ik was de eerste aan wie hun hem hebben verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Vodafone Delft belde mij dat ze op voorraad zijn, ik heb hem voorbij laten gaan. Die van mij komt morgen met de koerier =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfunk schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:35:
Ter info: aan alle mensen die besteld hebben bij Vodafone zelf:...
Ik heb zonet telefonisch contact gehad met hen omtrent de voorraad van de Galaxy Nexus én de levertijd van nieuwe binnenkomst. Hierop was het antwoord het volgende:
  • wij hebben op dit moment het toestel niet meer voorradig...
  • volgende ontvangst van toestellen is eind volgende week... (oftewel over kleine 2 weken)...
  • van de nieuwe ontvangst toestellen zijn er reeds 60 stuks besteld die dan (pas) bezorgd worden...
  • verwachting is wél dat we méér dan 60 stuks binnenkrijgen...
Afijn, bij deze dus...
(succes met het wachten en/of je keuze waar te kopen/bestellen)
In hoeverre is die informatie betrouwbaar? Ik probeer er bij VF ook achter te komen wanneer er weer een levering is maar daar komt op dit moment geen zinnig woord uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Ik had hetzelfde probleem, daarom maar bij Belco besteld. Die hebben um op voorraad, en de prijs bij verlenging was hetzelfde als bij VF (en lager als bij de anderen).

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:59
Loop idd gewoon een Belcompany of telefoonkopen.nl winkel binnen en ze zullen de telefoon daar vrijwel altijd op voorraad hebben.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:27
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 21:04:
[...]

In hoeverre is die informatie betrouwbaar? Ik probeer er bij VF ook achter te komen wanneer er weer een levering is maar daar komt op dit moment geen zinnig woord uit :(
Ik heb via twitter vandaag te horen gekregen dat ik hem nog deze week zou ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een berichtje gekregen van GsmEasy dat ik het morgen met de koerier bezorgd wordt.

Dus voor mensen die hem nog willen kopen, Gsmeasy heeft ze weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gereserveerd bij BelCompany in Amersfoort, ik ga hem morgen om 12:30 ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Laatst online: 02-10-2024
Na anderhalve week wachten wordt mijn GN morgenochtend eindelijk gebracht. Moest een week wachten op nummerbehoud van t-mobile naar vodafone. Nu blijk ik pas 9 januari over te gaan, had hem dus gewoon al in huis kunnen hebben, dat nummerbehoud gaat toch niet direct in...
Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste