Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
El_V schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:52:
[...]

offtopic hier..

verder waren de hardware specs en reviews toch al lang bekend dus snap je reactie niet helemaal (aangezien je hem net besteld hebt bij gsmeasy anders had je wel bij de eerste levering gezeten)
Ik heb nummerbehoud telfort naar VF dus dan duurt het een week langer hij zou volgende week woensdag aankomen. Ik heb um ook nog niet geannuleerd maar ik vraag aan me af of ik dat zou moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb er vanmorgen een gereserveerd via de website van the Phone House. Kreeg zojuist een belletje dat er een voor me is gereserveerd bij de winkel in Utrecht centrum. Wellicht dat ze er nog meer op voorraad hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

SkitzoDelic schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:01:
Na alle berichten die ik van vandaag lees heb ik toch maar weer met VF gebelt.

Er is geen batch meer en die worden pas volgende week gelevert aan VF.

Ik zat nog bij de stapel van gister, DUS

Mijn GN is al naar de koerier verstuurt en ik kan hem morgen verwachten !

Het bedrijf die dit zal doen is GLS.

De dame heeft me hun nummer gegeven en het ordernummer.

Ik krijg zelf nog een mail binnen.

Vodafone Webshop Verlenging - 18-11-2011
Heb jij daarvan nog een mailtje gehad en is de orderstatus veranderd op de site? Bij mijn bestelling namelijk wel, maar de telefoniste zei gister tegen mij dat ik 'm vandaag (of uiterlijk morgen kon verwachten.)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Ik denk ik bel ook eens naar aanleiding van mijn vodafone verlenging van 16-11 wat de status is. Zegt die knakker dat ze systeemstoring hebben dat hij de status niet kan controleren. :'(

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
bigfooter schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:29:
Ik denk ik bel ook eens naar aanleiding van mijn vodafone verlenging van 16-11 wat de status is. Zegt die knakker dat ze systeemstoring hebben dat hij de status niet kan controleren. :'(
Het zou toch heel raar wezen dat mensen die hem later hadden besteld hem gewoon eerder krijgen? Het systeem is toch dat het op datum gaat van bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralJelte
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:07
Ik moet het toch even kwijt :)

6-12 Besteld
7-12 Verzonden
8-12 Ontvangen

Studentmobiel ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
disturbedmind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:31:
[...]

Het zou toch heel raar wezen dat mensen die hem later hadden besteld hem gewoon eerder krijgen? Het systeem is toch dat het op datum gaat van bestelling?
Het maakt ook nog uit of je verlengd of nieuwe klant bent voor zover ik begrijp. Ik heb 1 dec bij de VF online winkel verlengd, en ontvang als het goed is maandag of dinsdag m'n toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Rubu schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:38:
[...]

Het maakt ook nog uit of je verlengd of nieuwe klant bent voor zover ik begrijp. Ik heb 1 dec bij de VF online winkel verlengd, en ontvang als het goed is maandag of dinsdag m'n toestel.
Naja ik ben dus ook wezen verlengen vanaf 16-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
The Phonehouse Haarlem had de telefoon nog niet op voorraad helaas.
Zou "elk moment" binnen kunnen komen.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Laatst online: 17-06 16:36
Systeem deed het inmiddels weer en de vrouw met de goed doorrookte stem wist mij te vertellen mij dat die morgen bij de koerier wordt aangeboden. Dus zal wel maandag in huis zijn denk ik zo.

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:31
GeneralJelte schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:32:
Ik moet het toch even kwijt :)

6-12 Besteld
7-12 Verzonden
8-12 Ontvangen

Studentmobiel ftw
coolblue
6/12 besteld
7/12 ontvangen

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
daflecta schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:56:
Zucht, wat een drama. Net weer Vodafone gebeld. Mijn Nexus staat nu op backorder en wordt verwacht binnen 2 weken! Dat terwijl ik als nieuwe klant al had gepreordered op 14 november. :(
Haha ja hoor. Weet je, ik denk ik bel gewoon nog een keer. En dit keer wordt mij verteld dat er morgen weer een levering is en dat hij begin volgende week wordt geleverd. Je weet het echt nooit met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
daflecta schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:58:
[...]

Haha ja hoor. Weet je, ik denk ik bel gewoon nog een keer. En dit keer wordt mij verteld dat er morgen weer een levering is en dat hij begin volgende week wordt geleverd. Je weet het echt nooit met Vodafone.
Tot nu toe is mijn ervaring dan ook niet goed bevallen via de webshop van VF. Vorig jaar ging het velen malen beter via Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:32
7 december bij ThePhoneHouse via de website besteld, vandaag via Twitter te horen gekregen dat ze 'm vandaag opsturen (inc track&trace), ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Laatst online: 15:48
hardware4live schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:37:
Ik twijfel of ik mijn bestelling bij GSMeasy ga annuleren aangezien de meeste reviews uitwijzen dat de hardware van deze telefoon zwaar tegen valt (cpu, gpu ,geen micro SD, slechte camera,) dit had ik niet verwacht van het vlaggenschip van google en zeker niet voor die prijs. Als je dit toestel koopt dan moet je dat puur doen om exclusief 2 maanden IC 4.0 te hebben en voor het grote scherm voor de rest is deze telefoon zijn prijs niet waard
Ik zou hem echt snel annuleren hoor! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
ik heb hem ook eindelijk. belcompany tilburg hadden er net twee binnen gekregen en daar hadden ze er nog eentje van..

verlenging VF smart 200 (en dan zet ik hem na 8 maanden korting terug naar 150). toestel gratis plus nog 40 euro aan accessoires uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware4live schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:37:
Ik twijfel of ik mijn bestelling bij GSMeasy ga annuleren aangezien de meeste reviews uitwijzen dat de hardware van deze telefoon zwaar tegen valt (cpu, gpu ,geen micro SD, slechte camera,) dit had ik niet verwacht van het vlaggenschip van google en zeker niet voor die prijs. Als je dit toestel koopt dan moet je dat puur doen om exclusief 2 maanden IC 4.0 te hebben en voor het grote scherm voor de rest is deze telefoon zijn prijs niet waard
Heb wel aardig wat reviews gelezen en gezien nu en over de cpu en gpu nog niet echt klachten gezien.
Camera vinden ze allemaal jammer dat het 5mp is, en dat de bouw plastic is en de achterklep raar dicht gaat.

maar denk dat het voor de rest een top toestel moet zijn.
Ik kom van een desire hd, dus hoe dan ook een vooruit gang, en ga niet rond lopen met een oud ding zoals een galaxy s2 or sensation :P hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:25

duderuud

Sliden is koel

Gisteren even naar de Phone House (Ede) gelopen, ze hadden 'm net binnen gekregen.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

MethinX schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:52:
Zonet GN opgehaald bij de PhoneHouse Drachten (had gereserveerd, maar ze hadden nog meer op voorraad). Studenten.net korting konden ze ook geven in de winkel (met pasnummer). Dus heb hem voor 467 euro :)
Wel bizar dat je die korting nog gekregen hebt, aangezien je bij reserveren niets qua bewijs hebt dat je recht hebt op korting en dat was voor mij ook de reden om 'm online te bestellen. Alleen lijkt het er op dat alle voorraad nu eerst naar de winkels gaat en de mensen die al online hadden besteld lekker kunnen wachten..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12

MethinX

't is wat!

Laguna schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:37:
[...]

Wel bizar dat je die korting nog gekregen hebt, aangezien je bij reserveren niets qua bewijs hebt dat je recht hebt op korting en dat was voor mij ook de reden om 'm online te bestellen. Alleen lijkt het er op dat alle voorraad nu eerst naar de winkels gaat en de mensen die al online hadden besteld lekker kunnen wachten..
Dat was voor mij ook de reden om hem uit de winkel te halen. Ik had telefonisch "gereserveerd" in de winkel, en direct gevraagd of de korting ook in de winkel van toepassing was of dat dat alleen via de website was. Na controle bleek de korting ook in de winkel gegeven te kunnen worden gegeven. Daarbij was alleen het student.net nummer voldoende, daarmee hebben ze dan toch het bewijs van het recht op de korting? Ik kreeg trouwens wel het gevoel dat ik de eerste was die van de korting gebruik maakte..

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GN is binnen, ik ben blij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 20:13
Leftblank schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:06:
7 december bij ThePhoneHouse via de website besteld, vandaag via Twitter te horen gekregen dat ze 'm vandaag opsturen (inc track&trace), ik ben tevreden!
Ging het bericht over alle bestellingen of was het specifiek voor jou? Ik zie namelijk niets op de twitter van ThePhoneHouseNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

De BelCompany in Emmen heeft een aantal binnen, ga zo even kijken... Wil hem eerst even in handen hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die een nieuw contract hebben afgesloten bij Vodafone en dus geen verlenging hebben genomen? Dat is in mijn geval namelijk wel zo en ben erg benieuwd of er naar die mensen ook al toestellen worden verzonden... Zit nu zwaar in dubio of ik nog even wacht of dat ik toch ergens anders ga bestellen, aangezien ik al geld betaald heb aan vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

MethinX schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:47:
[...]

Dat was voor mij ook de reden om hem uit de winkel te halen. Ik had telefonisch "gereserveerd" in de winkel, en direct gevraagd of de korting ook in de winkel van toepassing was of dat dat alleen via de website was. Na controle bleek de korting ook in de winkel gegeven te kunnen worden gegeven. Daarbij was alleen het student.net nummer voldoende, daarmee hebben ze dan toch het bewijs van het recht op de korting? Ik kreeg trouwens wel het gevoel dat ik de eerste was die van de korting gebruik maakte..
Ik bedoel aangezien je al sinds gisteren geen gebruik meer kan maken van die korting, vind ik het vreemd dat je dat vandaag nog wel kon doen in de winkel. Ze hadden net zo goed tegen je kunnen zeggen: "je kan geen korting krijgen op een los toestel die actie van studenten.net geldt alleen over het bij te betalen bedrag bij een abonnement". Je hebt dus erg veel geluk gehad :)
Overigens vind het niet zo gek dat je de eerste was, volgens mij was het gewoon een fout op hun website en daar hebben maar een handjevol mensen van weten te profiteren (waarvan het merendeel online).

Net maar even met dat 0900 nummer gebeld van TPH en die van mij is vandaag verstuurd en zou ik morgen moeten krijgen 8) (vreemd genoeg krijg je van het versturen geen bevestiging).

[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 08-12-2011 16:29 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist aan de telefoon geweest met vodafone.
Ze wisten me te vertellen dat ze nog geen toestemming hadden van samsung om de toestellen te verzenden.
Waarschijnlijk zouden de toestellen volgende week bij de klanten binnenkomen.

Ik meende te lezen dat er al mensen waren met een vodafone abonnement die het toestel al binnen hadden.
Heeft vodafone zojuist tegen mij gelogen? of hadden deze mensen ze niet via de officiële vodafone webshop besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:06:
Heb je een linkje van de tweet? Ik heb hem eergister los besteld dus als ik hem deze week nog krijg zou dat wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:43:
Ze wisten me te vertellen dat ze nog geen toestemming hadden van samsung om de toestellen te verzenden.

Ik meende te lezen dat er al mensen waren met een vodafone abonnement die het toestel al binnen hadden.
Heeft vodafone zojuist tegen mij gelogen? of hadden deze mensen ze niet via de officiële vodafone webshop besteld?
Volgensmij is heeft nog niemand die direct bij Vodafone heeft besteld zijn GN ontvangen. Wel heb ik gister een mailtje gekregen dat de bestelling is verstuurd, maar heb nog geen koerier gezien :'(

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Net terug van Saturn Zuidplein en typ dit nu op mijn nexus!
Browser werkt heerlijk, scherm is prachtig echt veel kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met vodafone ze sturen hem morgen met de koerier mee en kon hem maandag of dinsdag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:43:

Realitycheck:
Iedereen hier wordt keihard voorgelogen door Vodafone. Dat kan ze ook heus niets schelen hoor, dus schrik daar niet van.

Blader gerust door afgelopen pagina's met beloften van Vodafone en zelfs mensen die weken later hun telefoon bestelden en toch eerder krijgen dan mensen die er vroeg bij waren.

Zorg voor je klant een prioriteit? Denk het niet, voor iedere zeikerd die weggaat; 4 nieuwe!
Met zo min mogelijk moeite geld verdienen? Graag, en zo lang mogelijk alstublieft!
Het product van onze samenleving? Absoluut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Je moet dit toestel ook niet bij vodafone kopen... Daar was ik 60 pagina's geleden al achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach.. ik ga er heus niet dood van als ik dat ding een paar dagen later heb.
Ik denk dat ik het wel overleef die paar dagen met me Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Ik kan melden dat ik sinds vandaag een trotse eigenaar ben van de Galaxy Nexus.

Bij Bel Company Zwolle hadden ze hem net binnen gekregen toen ik binnen kwam lopen, de medewerker die me uiteindelijk heeft geholpen was net de eerste aan het uitpakken :P .

Naam achter gelaten voor het geval iemand van de pre-orders hem toch niet hoefde. 5 min later werd ik gebeld dat ik hem kon komen ophalen :*) !

Uiteindelijk een Vodafone smart 200 abo genomen met eerste 8 maanden 50% korting en 40 euro aan accesoires.
Daar nog 40 euro voor het toestel moeten bijleggen.

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devries1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:37
Ik heb hem dus via de webshop van vodafone besteld met verlenging op 21 november. En heb m vandaag gewoon binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:27
devries1989 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:50:
Ik heb hem dus via de webshop van vodafone besteld met verlenging op 21 november. En heb m vandaag gewoon binnengekregen.
Nu nog zorgen dat iedereen van vodafone hem krijgt!..
Veel plezier met het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Vodafone bestelling (webshop verlenging 21 november) gisteren geannuleerd wegens aanhoudende nonsens verhalen van de klantenservice. Vandaag toestel gekocht bij ThePhoneHouse Den Haag. Erg betaalbaar met de groupon die ik nog had (€179.00 1 jaar B/S/W Smart 200). Erg tevreden over de service daar, was een helse klus ivm de annulering van gisteren. Tip: volgens de website was er in dit filiaal geen voorraad, dat bleek in de praktijk dus anders... Bye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Dus toch iemand! Ik las ergens dat hij met GLS verstuurd was, klopt dat? Dan ga ik ze maar eens bellen waar die van mij blijft

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
Zou je mischien foto's kunnen maken.
vraag me niet waarom maar dan weet ik het zeker.

echte BS. ik had hem veel eerder besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Situatie in Leidschendam (Leidsenhage):
- Vodafone: We krijgen de toestellen over twee weken binnen....
- Phonehouse: hebben het toestel op voorraad gehad, nu uitverkocht (hebben wel een mock-up liggen)
- Bel Company: Op voorraad (helaas voor mij €80,- duurder dan Vodafone zelf dus ik heb 'em laten liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik kreeg een belletje van belcompany Hoofddorp, die hebben hem binnen. Ik heb zelf al ergens anders besteld, dus ik liet hem aan me voorbij gaan. Mogelijk hebben ze er daar dus nog een paar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Coolblue heeft weer voorraad volgens de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:07

Ves

A gadget addicted Bounty

nuveo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:46:
Coolblue heeft weer voorraad volgens de website :)
Zie nog steeds tijdelijk uitverkocht staan

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
VesNL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:49:
[...]

Zie nog steeds tijdelijk uitverkocht staan
Verrek, nu staat 'ie weer op tijdelijk uitverkocht. Was wellicht maar 'n kleine voorraad aan niet afgehaalde/geannuleerde bestellingen. Ze verwachten morgen weer een normale levering overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owenray
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 12:57
net bij belcompany Zwolle langsgeweest, daar hadden ze er vandaag 2 binnen gekregen.. jammer genoeg allebei al gereserveerd en eentje was al opgelhaald, nu hopen dat de tweede persoon 'm niet hoeft, dan is ie voor mij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laadmin
  • Laatst online: 01-05 11:11
Had de Galaxy Nexus gisteren bij gsmwijzer.nl bsteld en vandaag was hij al binnen. Top. Zo te zien hebben ze nog steeds voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:15
laadmin schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:55:
Had de Galaxy Nexus gisteren bij gsmwijzer.nl bsteld en vandaag was hij al binnen. Top. Zo te zien hebben ze nog steeds voorraad.
Ik heb hem ook bij gsmwijzer besteld. Op de pagina staat dat hij gewoon op voorraad is. Ik ben benieuwd. Hoe lang duurde het bij jou? (vanaf dat je bestelde en dat hij daadwerkelijk binnen kwam)

Kijk, dit is nou altijd het nadeel met iets bestellen wat je graag wil hebben: je kan niet meer wachten. Nu gewoon doen alsof het je niks interesseert... komt hij sneller! xD

Dus, iemand goede ervaringen met gsmwijzer? Is m'n eerste bestelling daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:16
Zo nou de mijne ook maar eens besteld. Phone House Leidschendam. Helaas heeft The Phone house geen eigen voorraad maar moet alles vanaf het DC komen. Er was er nog 1 beschikbaar dus hopelijk krijg ik zaterdag het verlossende telefoontje anders wordt het maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil.bean
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-08 23:34
Net bij MM Enschede geweest, daar hadden ze vandaag voorraad binnen gekregen en ze had hem net een uur neergezet. Bleek dat ik de eerste was die erna had gekeken :? .

Wel ontzettend duur.. 699,- Euro!! Da's meer dan de adviesprijs.. Wie trapt daar allemaal wel niet in? Moeten ze veel winst op maken dan..

Ook even bij BelCompany gekeken, die hadden er wel een in de showcase staan, maar geen voorraad meer. Dus eventjes wachten. TPH op het Van Heekplein had m niet. En het was er druk, dus heb er ook niet om gevraagd.

Waar hebben jullie de beste prijs voor een nexus icm 100/150 VF Smart abonnement gezien? Of zijn er betere deals bij andere aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:32
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:46:
[...]

Heb je een linkje van de tweet? Ik heb hem eergister los besteld dus als ik hem deze week nog krijg zou dat wel fijn zijn.
Als je PhonehouseHelpt per DM je ordernummer, postcode en huisnummer doorgeeft dan kunnen ze daar vrij vlot de status opzoeken - sneller dan het 0900-nummer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen mijn order bij VF geannuleerd. daaarna bij Typhone besteld. morgen tussen 17 en 21 staat de koerier hier!. Vervolgens werd ik tijdens het bestellen gebeld door de Bel Company in assen, ze hebben er daar een voor me gereserveerd liggen. Als iemand hem morgen wil ophalen daar kun je hem onder mijn naam ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 10:49
Net bij de MM in Roermond geweest, lagen er genoeg. €569,-
Eerlijk gezegd viel hij me erg tegen (plastic achterzijde enzo)...maar die mening zal ik in een ander topic gaan verkondigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:59
Evil.bean schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:32:
Net bij MM Enschede geweest, daar hadden ze vandaag voorraad binnen gekregen en ze had hem net een uur neergezet. Bleek dat ik de eerste was die erna had gekeken :? .

Wel ontzettend duur.. 699,- Euro!! Da's meer dan de adviesprijs.. Wie trapt daar allemaal wel niet in? Moeten ze veel winst op maken dan..
699 euro wat een afzetters. Mensen die hem daar kopen moeten niks om hun geld geven of gewoon dom zijn als ze hem daar kopen. Even verderop bij de MM in Duitsland is hij 529. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hanky74 op 08-12-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:36
hoelang kan je na datum van aanschaf een verzekering nemen op een telefoon?
En wat voor verzekering kan je het beste nenen voor de nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

weertenaar schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:41:
Net bij de MM in Roermond geweest, lagen er genoeg. €569,-
Eerlijk gezegd viel hij me erg tegen (plastic achterzijde enzo)...maar die mening zal ik in een ander topic gaan verkondigen :)
Ja en de SGS2 heeft geen plastic achterzijde 8)7 ik vind de achterkant er juist erg netjes uitzien en geeft tevens meer grip dan bij de achterkant van de SGS2 (neemt niet weg dat ik het toestel ook niet zou overwegen als ik een SGS2 had gehad, maar dat mensen überhaupt erover denken om met een SGS2 in hun bezit alweer een ander toestel te nemen.. iets met een balk en geld ;))

Overigens 699 bij de MM slaat natuurlijk nergens op aangezien je altijd wel winkels in de buurt hebt zitten waar die goedkoper wordt aangeboden en je je kan beroepen op de laagste prijs garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
In Saturn Kerpen waar ik ook ben geslaagd ( 30 km van Aken af). Hadden ze er nog 4 stuks vandaag voor 529 euro. Vriend van me was er geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Via vodafone onlineshop besteld op 15 nov en afgelopen middag ontvangen....wat een heerlijke telefoon.
Ik wens alle wachtenden veel succes en voor straks heeeeel veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Even een waarschuwing voor mensen die bij Gsmeasy besteld hebben: Heb ook een recent bankafschrift bij de hand, mijn pas was niet leesbaar genoeg voor de bezorgservice (ING met eigen ontwerp) dus ik had het nodig.

Helaas had ik dat dus niet bij de hand, er zou een nieuwe afspraak worden gemaakt zodat ik dit kon regelen. Daarna werd ALSNOG mijn order geannuleerd door Gsmeasy.

Kortom: zorg dat je dit hebt, zeker als je bankpas niet standaard ontwerp is van je bank!

[ Voor 5% gewijzigd door Dejagan op 09-12-2011 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkitzoDelic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-12-2011
Iwes schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:23:
[...]
Heb jij daarvan nog een mailtje gehad en is de orderstatus veranderd op de site? Bij mijn bestelling namelijk wel, maar de telefoniste zei gister tegen mij dat ik 'm vandaag (of uiterlijk morgen kon verwachten.)
Ik heb zelf geen mail gehad.

Wel dus ordernummer voor GLS.

Ik ga in de ochtend even bellen.

Ik laat meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Diegene die hem al binnen hebben via de VF webshop, is hij branded of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een grote telefoon zeg, hij past niet eens in mn broekzak xd
Bij belcompany gehaalt met smart 100 abo, hoefde niks bij te betalen en kreeg er ook nog 40 euro an assecoires bij, telefoon is ook super dus ik ben blij =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 00:23
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:38:
Bij belcompany gehaalt met smart 100 abo, hoefde niks bij te betalen en kreeg er ook nog 40 euro an assecoires bij, telefoon is ook super dus ik ben blij =]
bij welke belcompany heb je hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

owenray schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:55:
net bij belcompany Zwolle langsgeweest, daar hadden ze er vandaag 2 binnen gekregen.. jammer genoeg allebei al gereserveerd en eentje was al opgelhaald, nu hopen dat de tweede persoon 'm niet hoeft, dan is ie voor mij;)
Daar heb ik er dus eentje van opgehaald :). De andere reservatie was gemaakt toen ik er ook was, die man zou diezelfde avond terugkomen om hem op te halen..

Ik vrees dus dat je moet wachten tot de volgende lading :X

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

makaa schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:13:
hoelang kan je na datum van aanschaf een verzekering nemen op een telefoon?
En wat voor verzekering kan je het beste nenen voor de nexus?
Wat heb je zelf allemaal al uitgezocht? :) Het lijkt nu net alsof je je vraag dumpt in het topic en daar is het niet voor bedoeld ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thve schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:45:
[...]

bij welke belcompany heb je hem gehaald?
in zwijndrecht
was verlenging trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
disturbedmind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:20:
Diegene die hem al binnen hebben via de VF webshop, is hij branded of niet?
De Nexus telefoon lijn mag toch totaal niet branded worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:38:
Dit vind ik wel netjes, want volgens de site moet ik nog steeds 69,95 voor het toestel betalen icm smart 100 2jaar.

Trouwens heeft vodafone mij laten weten dat mijn GN maandag komt, omdat ze zaterdag niet leveren. Besteld op 8 december via de site als verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
-TheNose- schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:15:
[...]

De Nexus telefoon lijn mag toch totaal niet branded worden?
Dat werd wel gedaan bij de N1 en NS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Weten jullie toevallig of er binnenkort weer een mooie aktie komt bij KPN?
Nu krijg je namelijk echt geen korting op je abbo als je kpn webXL neemt en dat vind ik best wel balen.

En ja, je kunt hem niet rechtstreeks bij KPN bestellen (ze bastards), maar toch wordt die korting dan ook door zaken als the phonehouse doorgerekend.

dus

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
HenkHe schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:52:
Weten jullie toevallig of er binnenkort weer een mooie aktie komt bij KPN?
Nu krijg je namelijk echt geen korting op je abbo als je kpn webXL neemt en dat vind ik best wel balen.

En ja, je kunt hem niet rechtstreeks bij KPN bestellen (ze bastards), maar toch wordt die korting dan ook door zaken als the phonehouse doorgerekend.

dus

iemand enig idee?
Ik zou zeggen bel KPN op en vraag het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

hahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

En maar weer gebeld met Vodafone (dit is echt al de 6e keer!). Geen wachtrij deze keer. De dame aan de telefoon heeft alles mooi voor mij uitgezocht, bij GLS gekeken waar het pakketje zat en daar kwam ze tegen 'Foutsortering'. Dus na 2 weken lang het 'versturen' iedere keer een halve week uitstellen is GLS nu ook fouten aan het maken.

In ieder geval gaat ze GLS vragen of het voor 4 uur bezorgd kan worden ivm werk, en anders op zaterdag (nice!). Verder heb ik nog een pakketnummer meegekregen zodat ik zelf GLS even kan bellen (ik fiets langs het depot van GLS als ik met m'n TNTbroek aan naar het werk fiets, dus misschien is ophalen een optie!)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Zinloze en offtopic post, dus weg.

[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:48:
En maar weer gebeld met Vodafone (dit is echt al de 6e keer!). Geen wachtrij deze keer. De dame aan de telefoon heeft alles mooi voor mij uitgezocht, bij GLS gekeken waar het pakketje zat en daar kwam ze tegen 'Foutsortering'. Dus na 2 weken lang het 'versturen' iedere keer een halve week uitstellen is GLS nu ook fouten aan het maken.

In ieder geval gaat ze GLS vragen of het voor 4 uur bezorgd kan worden ivm werk, en anders op zaterdag (nice!). Verder heb ik nog een pakketnummer meegekregen zodat ik zelf GLS even kan bellen (ik fiets langs het depot van GLS als ik met m'n TNTbroek aan naar het werk fiets, dus misschien is ophalen een optie!)
Zou dat mogelijk zijn om aan de GLS te vragen dat ze hem ook zaterdag afleveren? Ik wil best wat meer betalen zodat ik hem morgen al heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

*knip*
disturbedmind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:51:
[...]

Zou dat mogelijk zijn om aan de GLS te vragen dat ze hem ook zaterdag afleveren? Ik wil best wat meer betalen zodat ik hem morgen al heb :P.
Nou, de telefoniste was niet heel zeker of het wel mogelijk was op zaterdag (vandaar dat ze het ook aan GLS ging vragen). Maarja, proberen kan natuurlijk altijd!

Nu maar even GLS bellen..

[ Voor 22% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 11:42 ]

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:54:
[...]

Ik kan ook een Almelose vuurwerkpakket bij je leveren met TNT :P

[...]

Nou, de telefoniste was niet heel zeker of het wel mogelijk was op zaterdag (vandaar dat ze het ook aan GLS ging vragen). Maarja, proberen kan natuurlijk altijd!

Nu maar even GLS bellen..
Ik heb die vraag ook even gesteld aan VF op Facebook. Want ik wil voor iets extra betaling hem best wel morgen hebben ipv maandag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
link van VF facebook? kan ik daar ook vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
sipaan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:59:
link van VF facebook? kan ik daar ook vragen.
http://www.facebook.com/VodafoneNL

GLS heeft iets genaamd Express Parcel en dan leveren ze 6 dagen in de week dus ook op zaterdag. http://www.gls-netherlands.com/PDExpressParcel.html. Dus in principe zou het mogelijk kunnen zijn als VF er niet moeilijk over gaat doen. Het is toch wel klantvriendelijk als ze dit regelen ;).

Maar als je dit vraagt aan VF of ze dit willen regelen voor extra kosten dan zouden ze toch eigenlijk niet mogen weigeren?

[ Voor 53% gewijzigd door disturbedmind op 09-12-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:15
Ik heb net met VF gebeld, omdat ik 15-11 al verlengd had.
Denk dat ze bij die eerste orders/verlengingen de boel niet goed in de systemen hadden staan, want ik ben nu "omgeboekt" naar een toestel uit de voorraad die ze maandag binnenkrijgen/versturen.
Ik mag hem dan dinsdag/woensdag verwachten.

Op zich niks mis mee, maar een angstig gevoel dat ik nog lang had kunnen wachten als ik niet gebeld had, hou ik er wel aan over.

Tenminste, dit was het verhaal dat ik kreeg :)

edit: zijn er hier mensen met ervaring met GLS? kan ik bijvoorbeeld als ik maandag een parcel-nummer o.i.d. van VF krijg, met GLS afspreken dat ze het pas woensdag brengen ipv dinsdag? Dan kan de telefoon tenminste in ontvangst genomen worden :)

[ Voor 20% gewijzigd door MindWarp op 09-12-2011 11:14 . Reden: GLS-vraag ]

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

MindWarp schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:13:
Ik heb net met VF gebeld, omdat ik 15-11 al verlengd had.
Denk dat ze bij die eerste orders/verlengingen de boel niet goed in de systemen hadden staan, want ik ben nu "omgeboekt" naar een toestel uit de voorraad die ze maandag binnenkrijgen/versturen.
Ik mag hem dan dinsdag/woensdag verwachten.

Op zich niks mis mee, maar een angstig gevoel dat ik nog lang had kunnen wachten als ik niet gebeld had, hou ik er wel aan over.

Tenminste, dit was het verhaal dat ik kreeg :)

edit: zijn er hier mensen met ervaring met GLS? kan ik bijvoorbeeld als ik maandag een parcel-nummer o.i.d. van VF krijg, met GLS afspreken dat ze het pas woensdag brengen ipv dinsdag? Dan kan de telefoon tenminste in ontvangst genomen worden :)
Regelmatig bellen en vragen om orderupdates lijkt wel te helpen met een snelle levering idd.

Ik heb net met GLS gebeld, de telefoniste daar had genoeg aan het pakketnummer maar vond dat mijn pakketje er nogal raar in stond. Het leek bijna alsof hij vandaag nog niet weg was met de chauffeur, dus nu is iemand in het depot aan het zoeken waar mijn pakketje nou eigelijk is en dan word ik teruggebeld met meer details.

|:(

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:18:
[...]

Regelmatig bellen en vragen om orderupdates lijkt wel te helpen met een snelle levering idd.

Ik heb net met GLS gebeld, de telefoniste daar had genoeg aan het pakketnummer maar vond dat mijn pakketje er nogal raar in stond. Het leek bijna alsof hij vandaag nog niet weg was met de chauffeur, dus nu is iemand in het depot aan het zoeken waar mijn pakketje nou eigelijk is en dan word ik teruggebeld met meer details.

|:(
Wauw.. wat een gedoe weer. Zal blij zijn als ik hem ook eindelijk heb, zodat ik rustig kan slapen :+ . Maar er zijn dus al wel mensen die hem bij VF hebben besteld en hem al hebben ontvangen, dus er is hoop :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

disturbedmind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:21:
[...]

Wauw.. wat een gedoe weer. Zal blij zijn als ik hem ook eindelijk heb, zodat ik rustig kan slapen :+ . Maar er zijn dus al wel mensen die hem bij VF hebben besteld en hem al hebben ontvangen, dus er is hoop :D.
Klopt, en als er niks fout was gegaan bij GLS had ik 'm ook gister gehad.

Het pakketje zal vast wel gevonden worden binnenkort, maar leuk is anders. Ik wil graag spelen met m'n nieuwe speeltje!

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

kleinde update van mijn kant.

Telefoon besteld bij GSMeasy;

Datum: Status:
06-12-2011 Bestelling geplaatst

Zojuist het pakketje opgehaald bij de receptie, is zojuist binnen gekomen.

Ietwat opmerkelijk;
afzender:
The Phone House Amersfoort.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de toestel proberen op te halen in een VF winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:22:
[...]

Klopt, en als er niks fout was gegaan bij GLS had ik 'm ook gister gehad.

Het pakketje zal vast wel gevonden worden binnenkort, maar leuk is anders. Ik wil graag spelen met m'n nieuwe speeltje!
Wanneer had jij hem besteld? En het was ook met verlenging neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

disturbedmind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:24:
[...]

Wanneer had jij hem besteld? En het was ook met verlenging neem ik aan?
21 november, verlenging inderdaad..

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:26:
[...]

21 november, verlenging inderdaad..
He bah, ik had hem de 16de besteld met een verlenging en ik zou hem dan maandag krijgen. Maar ik weet zeker dat ze gewoon de mensen vergeten. Als je niet belt dan krijg je hem gewoon later. Want dan zou ik hem in principe qua bestel tijd ook al gisteren moeten ontvangen. Ik belde er gisteren na en ze zeiden dus dat ze hem morgen naar de koerier brengen en dat ik hem maandag dan ontvang, de vraag is nu wat nou als ik niet gebeld had ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkitzoDelic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-12-2011
Net met GLS gebelt,

MIJ GN IS ONDERWEG !!! _/-\o_

Eindelijk, vanuit Amsterdam. Dus tussen nu en 6 kan ik em verwachten.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah ik word dus helemaaaaal gek van Vodafone. Iedere keer als ik hen bel over mijn verlenging (20/11) en vraag om een orderstatus update krijg ik een ander verhaal. Pas de laatste twee dagen krijg ik wel eenduidig te horen dat het toestel niet op voorraad is. Hoe kan het nou dat andere tweakers wel een toestel uit voorraad krijgen? Ik snap er helemaal niks meer van en heb echt geen vertrouwen in de communicatie van VF meer, ach ja ik schijn niet de enige te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Wat idioot dat ze die order nummers niet gewoon op de site bij orderstatus zetten, scheelt de klantenservice ook weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dawn schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:24:
Telefoon besteld bij GSMeasy;

Ietwat opmerkelijk;
afzender:
The Phone House Amersfoort.
Ik heb de telefoon ook (los) besteld bij GSMeasy op 6 dec, dus hopelijk krijg ik hem ook vandaag binnen.

Nu ben ik dus gisteren met een huisgenoot meegeweest die de Nexus heeft gekocht bij een Phonehouse. Tijdens het aanmaken van de order kon ik mee kijken op het scherm, en bij het invullen van ons adres zag ik ineens mijn naam staan terwijl ik nog nooit iets te maken heb gehad met Phonehouse.

Ik vroeg hoe dat kon en de verkoper vertelde toen dat GSMeasy en een hele rits van andere webshops dus gewoon van Phonehouse was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Ik ben net teruggebeld door GLS: ze hebben het pakketje gevonden! Het lag op een verkeerde plank en is dus niet mee met de chauffeur. Eerst even eten en dan op 't fietsje om 'm op te halen!

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het is niet nodig om constant orderupdates te posten, het voegt niets toe.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Hoera! Net even uit nieuwsgierigheid met VF gebeld hoe lang ze verwachten erover te doen mijn telefoon naar me op te sturen. "Pakket staat klaar om maandag naar de koerier verstuurd te worden", dan heb ik hem dus als het goed is uiterlijk woensdag in mijn bezit!

Tot die tijd heb ik het toch belachelijk druk, dus geen tijd om met mijn lieftallige Nexus te spelen. :P

Zijn er al mensen die hem van VF hebben en kunnen bevestigen dat er geen sprake is van branding op het toestel? Staat er op de site ook niet bij namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 09-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
-TheNose- schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:56:
Hoera! Net even uit nieuwsgierigheid met VF gebeld hoe lang ze verwachten erover te doen mijn telefoon naar me op te sturen. "Pakket staat klaar om maandag naar de koerier verstuurd te worden", dan heb ik hem dus als het goed is uiterlijk woensdag in mijn bezit!

Tot die tijd heb ik het toch belachelijk druk, dus geen tijd om met mijn lieftallige Nexus te spelen. :P

Zijn er al mensen die hem van VF hebben en kunnen bevestigen dat er geen sprake is van branding op het toestel? Staat er op de site ook niet bij namelijk.
Wanneer had jij hem besteld? En waarom kunnen ze hem vandaag niet naar de koerier sturen ipv maandag?

Offtopic:
Gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• owenray
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 12:57
Ryber schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:54:
[...]

Daar heb ik er dus eentje van opgehaald :). De andere reservatie was gemaakt toen ik er ook was, die man zou diezelfde avond terugkomen om hem op te halen..

Ik vrees dus dat je moet wachten tot de volgende lading :X
jammer, jammer, hopelijk komt ie dan wel een beetje rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik was dus zonet even weer langs gewipt bij de lokale VF winkel om te kijken of ze nu wel een dummy hadden. Maar die hadden ze nog niet want hij is nog niet uit volgens de verkoper (8)7) en dat hij pas over 2 weken komt. Toen ik hem vertelde dat er al mensen waren die hem via de webshop hadden ontvangen keek hij mij raar aan en hij geloofde het niet echt, want het komt van de zelfde distributie dus als ze hem online kunnen geven aan de klant dan zou volgens de verkoper de telefoon ook al bij hun binnen zijn. Dus het gaat weer lekker met de communicatie van VF |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Het is een net en goedbedoeld verhaal maar offtopic. Dit is meer iets voor het Shopping Forum.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 09-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes

Iwes

Blaat

Nou, ik heb net mijn pakketje bij GLS opgehaald ( :9~ )

Voor de mensen die een huisnummertoevoeging hebben en bij de vodafone webshop besteld hebben: bel even na en laat een notitie maken van je toevoeging. Mijn adres stond er zonder toevoeging opgeprint en met pen is de '-2' erbij gezet

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
Precies dezelfde ervaring. Bij mij komt hij morgen.
Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste