Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn nexus ook binnen... :) Niet via studentmobiel waar ik hem drie weken geleden heb besteld. Maar net even naar coolblue eindhoven gereden. Nu 4 uur verder weer thuis en met de nexus. Studentmobiel had me vanochtend weer 2 keer in de zeik genomen. Had er nu genoeg van en heb hem daar geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
nielsn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:20:
Was je orderstatus ook veranderd?
Nee, mijn orderstatus bleef op bestelling geplaatst -_-.. Dus ik bellen naar gsmeasy zeggen ze dat ze mijn order niet konden vinden... |:( Ik had een los toestel besteld dus hij zou vandaag geleverd moeten worden zeg ik dus..

Dus mevrouw zegt tegen mij hij word zo spoedig mogelijk geleverd zodra we heb binnen hebben.. Dus de eerste batch bij gsmeasy was uitverkocht terwijl ik met mijn preorder nog niks had gekregen.. Dat vond zij ook niet eerlijk dus heeft ze een spoedmail verzonden en hebben ze hem uiteindelijk toch vandaag geleverd.. Terwijl ik dus niet thuis was... !!! AAAAAAAAAAAAh XD Maar goed morgen ophalen bij de postkantoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Leftblank schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:58:
Net contact gehad met de ThePhoneHouse over de levertijd (gisteren besteld via de website met studenten.net-korting), ze hebben nog geen verwachte leverdatum voor de Galaxy Nexus maar het zou volgens de dame 'niet heel lang' meer duren.
Het vinkje voor de studenten.net korting is nu verdwenen bij losse toestellen (http://www.phonehouse.nl/...msung/galaxynexus/bestel/). Alleen nog bij abbonementen staat hij wel. Ik gok dat het een foutje was. Hopelijk mazzel voor diegene die hem besteld hebben met korting.

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

En een mailtje van Vodafone (verlenging via de website op 21-11):
Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Artikelen Aantal datum

Samsung Galaxy Nexus 1 07-12-2011

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dion91
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2022
Vanmiddag een mail gekregen dat de Nexus niet meer op voorraad is en werd net gebeld dat hij volgende week woensdag komt :).. Tot op heden zeer positief over GSMEasy. Die doen het omgedraaide van wat Vodafone doet: Vodafone belooft en stelt uit, GSMEasy beloof niks en doet toch wat je hoopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
Iwes schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:52:
En een mailtje van Vodafone (verlenging via de website op 21-11):

[...]
ik heb de verlening gedaan op 16-11 en ik heb nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkitzoDelic
  • Laatst online: 09-12-2011
ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:03:
[...]

Ik heb ook geen mail gehad, gewoon even bellen met de orderstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:03:
[...]

Al gebeld naar hun 0800-nummer? Ik zou het even proberen!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 17:05 . Reden: vorige poster was me voor, sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:05:
[...]

Al gebeld naar hun 0800-nummer? Ik zou het even proberen!
Als ik bel naar dat 0800 nummer dan krijg ik zo'n leuk bandje, en als ik dan status van order en wijzigen van bestelling klik(1 en dan toets 2 uit me hoofd) zegt ze kijk op www.vodafone.nl/orderstatus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
MethinX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:52:
[...]

Het vinkje voor de studenten.net korting is nu verdwenen bij losse toestellen (http://www.phonehouse.nl/...msung/galaxynexus/bestel/). Alleen nog bij abbonementen staat hij wel. Ik gok dat het een foutje was. Hopelijk mazzel voor diegene die hem besteld hebben met korting.
Jep, zoals gisteren reeds voorspeld is het vinkje nu weg bij losse producten gezien de enorme minmarges die ze daar op maken op deze manier. Ik denk dat de mensen die hem besteld hebben hem wel krijgen iig anders had je het al gehoord gok ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incomer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:19:
[...]

Als ik bel naar dat 0800 nummer dan krijg ik zo'n leuk bandje, en als ik dan status van order en wijzigen van bestelling klik(1 en dan toets 2 uit me hoofd) zegt ze kijk op www.vodafone.nl/orderstatus..
Elke keer wanneer ik dat nummer bel kies ik 1, en dan krijg ik iemand aan de lijn.

hoefde nooit nog een 2 te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
Net bij Saturn Rotterdam Zuid Plein geweest. Hebben er 5 besteld en binnen gekregen ik heb er 1 en zij hebben er 1 voor demo. Er liggen er dus nog drie. Heb even voor de geïnteresseerden gecheckt maar er zijn verder geen reserveringen.

Een beller is sneller zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incomer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:19:
[...]

Het nummer 0800-0200043?
Als ik dat bel en op 1 druk wordt ik gewoon in de wacht gezet; 5min later werd opgenomen. Waarom krijg jij nog een optie om toets 2 te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Oke net toch een vrouw aan de lijn gehad, 1 gelukje heb geen seconde in de wacht gestaan(heb weleens anders meegemaakt)

Zei kon mij vertellen dat hij in week 47 beschikbaar had moeten zijn, en dat het nu week 49 is(logisch-,-)
En dat het nog rond de 10 werkdagen duurt!! voordat ik hem zou kunnen verwachten.
Dus ik zeg, ja maar heb al verhalen gehoord dat de galaxy nexus al onderweg is naar de koerier. Nee dit is niet mogelijk, want hij is nog niet binnen.

Iemand ervaring met het annuleren van een bestelling bij vodafone(met nummerbehoud?)..
Want het duurt nu toch best wel lang allemaal..

@hierboven, belde het nummer 0800-020 00 56, die staat bij je orderstatus.
Heb je nog vragen? We helpen je graag. Bel ons op 0800-020 00 56.
Je kunt ons bereiken op maandag tm vrijdag tussen 9.30 en 21.00 uur.

[ Voor 15% gewijzigd door incomer op 07-12-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

incomer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:30:
Oke net toch een vrouw aan de lijn gehad, 1 gelukje heb geen seconde in de wacht gestaan(heb weleens anders meegemaakt)

Zei kon mij vertellen dat hij in week 47 beschikbaar had moeten zijn, en dat het nu week 49 is(logisch-,-)
En dat het nog rond de 10 werkdagen duurt!! voordat ik hem zou kunnen verwachten.
Dus ik zeg, ja maar heb al verhalen gehoord dat de galaxy nexus al onderweg is naar de koerier. Nee dit is niet mogelijk, want hij is nog niet binnen.

Iemand ervaring met het annuleren van een bestelling bij vodafone(met nummerbehoud?)..
Want het duurt nu toch best wel lang allemaal..
Dat had ik ook eerst, maar toch gevraagd of ze het even kon nakijken, werd ik weer even in de wacht gezet en kreeg ik de telefoniste redelijk verbaasd weer aan de lijn met 'oh, er zijn toch wel toestellen naar de koerier gegaan, die van jou zit daar ook bij'

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
Iwes schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:32:
[...]

Dat had ik ook eerst, maar toch gevraagd of ze het even kon nakijken, werd ik weer even in de wacht gezet en kreeg ik de telefoniste redelijk verbaasd weer aan de lijn met 'oh, er zijn toch wel toestellen naar de koerier gegaan, die van jou zit daar ook bij'
zo ging het eergisteren bij mij ook... niks gehoor van de koerier en een dag later wisten ze weer van niks. ik heb laten annuleren, en met een beetje druk op de ketel gooien was de boel binnen een dag gecanceld en kan ik ergens anders verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 20:31
Bij studentmobiel zojuist mijn nexus gehaald. Het probleem met verlengen en t-mobile is dus opgelost. Tot nu toe zeer tevreden met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Oke nog een keer gebeld, nu weer een heel ander verhaal(??)..
Hele aardige vrouw, ging alles uitzoeken voor mij, kon alleen mijn bestelling (nog) niet vinden in hun systeem, maar dat vond ze wel normaal en als ik een bevestiging had gehad was het goed.

Verder zegt ze dat er een levering vrijdag of maandag komt, en dat ik hem sowieso volgende week eind van de week binnen heb.

Ook vertelde ze met ze kon zien dat er 74 waren gereserveerd voor preorders, en dat er als het goed is een grotere lading bij de eerste batch zat.

Hopen dat zei gelijk heeft, zei zocht het allemaal op in de computer, en de vorige medewerker zei het allemaal uit haar hoofd..

[EDIT]
vergeten te melden:
Zei melde ook dat de geruchten van dat hun koerier onderweg zou zijn niet juist zouden kunnen zijn. ???

[ Voor 9% gewijzigd door incomer op 07-12-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Behalve Media Markt, weet iemand nog een plek waar je de Nexus kan kopen op afbetaling?
Dus gewoon los toestel.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 20:13
SkitzoDelic schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:17:
VF net toch maar gebelt,

Het zal pas vanaf de 12e zijn dat zij gaan leveren, vanwegen een "fout" met het apparaat.

Ik gaf aan dat het wel een vreemd verhaal was,
want de kleinere webshops hebben hem sinds vandaag al afgeleverd.

Kon "Paul" geen antwoord op geven en zei alsnog "Wij hebben em pas vanaf de 12e"

Vaag allemaal.
Toestellen bij vodafone hebben meestal ook een branded rom, misschien moeten ze deze er nog opzetten en gaat hiermee iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 20:13
OrangePower schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:22:
[...]

Jep, zoals gisteren reeds voorspeld is het vinkje nu weg bij losse producten gezien de enorme minmarges die ze daar op maken op deze manier. Ik denk dat de mensen die hem besteld hebben hem wel krijgen iig anders had je het al gehoord gok ik....
lijkt mij inderdaad ook, gelukkig nog geen e-mailtje over gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Nja als ik morgen nog geen mailtje heb wacht ik gewoon af tot vrijdag.
Ander bel ik wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
alle saturns hebben ze hem behalve saturn tilburg :( en ze hebben geen flauw idee wanneer hij komt. lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik ga morgenvroeg meteen bellen, word helemaal gek van al die niet concrete antwoorden van VF op relevante vragen mbt levertijd... Er is in de laatste 4 pagina's al 6 x een andere levertijd genoemd van VF, weet gewoon niet wat ik nou moet geloven, en ja hoor, 5 over 6, reageren niet meer op de telefoon... F*KIN GREAT!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de GN op de site van vodafone besteld bij een verlenging 1-12-2011 kreeg vandaag mailtje dat de levertijd 10 dagen was ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:12:
Ik heb de GN op de site van vodafone besteld bij een verlenging 1-12-2011 kreeg vandaag mailtje dat de levertijd 10 dagen was ???
10 dagen is sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
mystiqu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:11:
Ik ga morgenvroeg meteen bellen, word helemaal gek van al die niet concrete antwoorden van VF op relevante vragen mbt levertijd... Er is in de laatste 4 pagina's al 6 x een andere levertijd genoemd van VF, weet gewoon niet wat ik nou moet geloven, en ja hoor, 5 over 6, reageren niet meer op de telefoon... F*KIN GREAT!?
als je 0800020056 belt krijg je als 't goed is wel aan de telefoon, zijn aanwezig tot 9 uur.
je moet kiezen 1, 1 (als nieuwe bestelling) anders krijg je niemand aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistaa Quick
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12-2023
Gsmeasy: orderstatus

Datum: Status:
07-12-2011 Start planning
07-12-2011 Pakket is klaargemaakt
07-12-2011 Abonnement wordt aangesloten
07-12-2011 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
06-12-2011 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
05-12-2011 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
04-12-2011 Voorraad controle
04-12-2011 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 08-12-11
(Indien de aflevertijd hierboven niet vermeld is, dan is deze per e-mail en/of sms naar u verstuurd of zal deze naar u worden verstuurd de dag voor de aflevering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Laatst online: 26-06 10:11
Vanmiddag nog even bij de Vodafone-winkel in Delft naar binnen gelopen. Dit is wat ze me konden vertellen over de Galaxy Nexus:

"Wij hebben te horen gekregen dat we morgen te horen krijgen of we de telefoon vrijdag geleverd krijgen."

Waardeloos dus... Toen maar even doorgelopen naar de Phone House en daar de telefoon gereserveerd voor morgen. Ze hadden er nog 16 op het hoofdkantoor liggen, dus ik had mazzel :) Als het goed is is hij morgen voor 12 uur in Delft!
Ik denk dat ik morgen even met mn Galaxy Nexus bij de Vodafone-winkel naar binnen stap om te vragen of ze al meer weten ;) Kijken of ze doorhebben dat ik met een Nexus in mn hand sta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Mistaa Quick schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:06:
07-12-2011 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
05-12-2011 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
Dus de 2e "Wij nemen zsm contact op...." betekent in feite: telefoon is voor je gereserveerd en we gaan je bellen. Althans, bij mij ging het ook zo en bij jou ook zo te zien. Nadat die 2e "wij nemen.." verscheen werd ik gebeld.

Misschien handig om te weten voor de overige gsmeasy bestellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap, is dat wanneer ik níet inlog op vodafone de telefoon 69 euro kost (bij alle telefoons gewoon kijken) en als ik wél inlog en bij 'mijn aanbiedingen' kijk, de prijzen precies hetzelfde zijn.. is dat altijd zo?
En wat betekenen de rode uitroeptekens die bij de abonnementen staan?
als ik dit aan vodafone vraag krijg ik alleen maar te horen dat die persoon geen antwoord kan geven op mijn type vraag ofzo :s
omdat ik deze vragen heb heb ik die nexus ook nog niet besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Het lijkt nog sneller te gaan dan gepland.
Eerste afspraak was 14-12-11 maar nadat ik vanmiddag al een sms kreeg dat het telefoon nummer en abonnement nu al goedgekeurd en verwerkt zijn door Vodafone ben ik naar de orderstatus op de pagina van AMP logistic gegaan. Hier kon ik de datum en tijd aanpassen naar 10-12-11. Hierna is ook de status op de pagina zoals hieronder verandert op gsmeasy.nl

07-12-2011 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
07-12-2011 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
06-12-2011 Abonnement wordt aangesloten
06-12-2011 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
06-12-2011 Voorraad controle
06-12-2011 Bestelling geplaatst

Wij komen uw pakket afleveren op 10-12-11

Lijkt allemaal erg goed te gaan bij gsmeasy dus. Op dit moment alleen nog maar goede ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond (22.00) besteld bij coolblue, toestel + overstap naar vodafone incl nummerbehoud.
Morgenochtend wordt hij bezorgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

mijn huidige status op de website van GSMeasy:

Datum: Status:

Echter wist een vriendelijke medewerkster van het callcenter mij wel te vertellen dat het toestel vandaag opgestuurd zou worden, ik ben dus benieuwd of ik morgen op het werk nieuw speelgoed heb (daar gaat de werkfocus), of dat ik wat langer moet wachten...

gelukkig heb ik een naam genoteerd van deze vriendelijke mevrouw mocht het niet zo zijn =0 Ik houd jullie ofc. op de hoogte.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DawnNoMoreRises

Hetzelfde hier, dezelfde status, na een telefoongesprek met een vriendelijke medewerkster te horen gekregen dat mijn telefoon vandaag nog via de TNT op de post gedaan zou worden.

Een aantal uur later een email ontvangen van GSM Easy met daarin een barcode.
Via deze barcode nog geen pakket kunnen traceren bij de TNT.......

Nu maar hoop blijven houden die morgen wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

psaremon;

dan heb je iig al meer ontvangen dan mij :o Ik zit een beetje informatieloos af te wachten ;)

note: morgenochtend kan je zien hoe ver het pakket iig is in de verzendprocedure

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het zeker in de gaten, ik hoop voor jou dat je ook snel wat te horen krijgt......

Wat me wel op viel is dat de persoon van wie de email afkwam van Phonehouse is.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van telfort naar Vodafone overgestapt en ik kreeg vandaag dit berichtje:
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
Mijn vraag is, duurt het serieus minimaal 5 dagen voordat ik nou mijn Galaxy Nexus krijg door dat nummerbehoud? Of kregen andere mensen ook een soortgelijk berichtje, en ging het uiteindelijk toch sneller?

Ik heb hem besteld bij gsmwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
ik ontvang hem ook pas op volgende week woensdag ivm nummerbehoud telfort naar VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:40:

[...]

Mijn vraag is, duurt het serieus minimaal 5 dagen voordat ik nou mijn Galaxy Nexus krijg door dat nummerbehoud? Of kregen andere mensen ook een soortgelijk berichtje, en ging het uiteindelijk toch sneller?

Het KAN idd vijf dagen duren voordat de aanvraag voltooid is, zoals je zelf ook al hebt kunnen lezen in dit topic is dat niet altijd het geval en kan het ook sneller. Gezien niet allen je huidige telco maar ook je toekomstige telco hier invloed op hebben is de gemiddelde tijd gezet tussen 5 à 10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 20:41
Ik heb hem vandaag bij Saturn Groningen gehaald. Daar zijn nu nog 4 over. Hij staat in het systeem voor (volgens mij) €699, maar als je ze erop wijst dat ze ergens anders goedkoper zijn (bijv. Phonehouse) gaan ze mee in die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Vanmorgen via vf facebook gevraagd of ik mijn verlenging nog cancelen.
Dat kon maar zou aantal dagen duren dus zou ik mijn nummer niet mee kunnen nemen.
Terug geschreven dat mij dat niet uitmaakte.
Kreeg ik vanmiddag de volgende mail:

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: 334217440 Order datum: 15-11-2011

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

Samsung Galaxy Nexus 1 07-12-201

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V. Avenue Ceramique 300 6221 KX Maastricht

Im happy as a hippo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Nou dan kan het voor mij ook niet lang meer duren.
ik heb hem op de 16de besteld.

Wat was dat mailadres van de klantenservice ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Klantenservice.nl@vodafone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Revres schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:38:
Het lijkt nog sneller te gaan dan gepland.
Eerste afspraak was 14-12-11 maar nadat ik vanmiddag al een sms kreeg dat het telefoon nummer en abonnement nu al goedgekeurd en verwerkt zijn door Vodafone ben ik naar de orderstatus op de pagina van AMP logistic gegaan. Hier kon ik de datum en tijd aanpassen naar 10-12-11. Hierna is ook de status op de pagina zoals hieronder verandert op gsmeasy.nl

07-12-2011 Nummerportering aangevraagd, voorkeursdatum afgesproken
07-12-2011 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
06-12-2011 Abonnement wordt aangesloten
06-12-2011 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
06-12-2011 Voorraad controle

Wij komen uw pakket afleveren op 10-12-11

Lijkt allemaal erg goed te gaan bij gsmeasy dus. Op dit moment alleen nog maar goede ervaringen.
Wat stond er in dat smsje? Ik heb een smsje gehad van "Verzoek tot nummerbehoud is in behandeling genomen". Heb jij daarna ook nog een bevestiging gehad, dat alles OK was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
beugeldop schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:55:
[...]

Wat stond er in dat smsje? Ik heb een smsje gehad van "Verzoek tot nummerbehoud is in behandeling genomen". Heb jij daarna ook nog een bevestiging gehad, dat alles OK was?
Eerste sms:

Vodafone info: KPN heeft uw aanvraag voor behoud van nummer xxxxxxxxxx goedgekeurd.

Tweede sms:

Vodafone info: we hebben uw aanvraag ontvangen voor behoudt van nummer xxxxxxxxxx. Het verzoek wordt in behandeling genomen.

Hierna is de status op GSMeasy dus aangepast naar "Pakket klaargemaakt" en heb ik een mail gekregen van AMP Logistics.

Ik heb dus geen apart sms'je meer gekregen dat het verwerkt is. Mijn abonnement gaat ook pas in op 1-2-12. Ik heb dit nog extra nagevraagd aan de telefoniste of ik wel de telefoon al geleverd kreeg en dit was het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:25:
Nou dan kan het voor mij ook niet lang meer duren.
ik heb hem op de 16de besteld.

Wat was dat mailadres van de klantenservice ook weer.
Voortaan graag even zelf verder zoeken dan je neus lang is. GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Revres schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:03:
[...]

Eerste sms:

Vodafone info: KPN heeft uw aanvraag voor behoud van nummer xxxxxxxxxx goedgekeurd.

Tweede sms:

Vodafone info: we hebben uw aanvraag ontvangen voor behoudt van nummer xxxxxxxxxx. Het verzoek wordt in behandeling genomen.

Hierna is de status op GSMeasy dus aangepast naar "Pakket klaargemaakt" en heb ik een mail gekregen van AMP Logistics.

Ik heb dus geen apart sms'je meer gekregen dat het verwerkt is. Mijn abonnement gaat ook pas in op 1-2-12. Ik heb dit nog extra nagevraagd aan de telefoniste of ik wel de telefoon al geleverd kreeg en dit was het geval.
Duidelijk! Mijn order status is nog "nummerportering aangevraagd".

Als ik naar die site ga om de afleverdatum te wijzigen dan wordt er gevraagd om een order nummer en een verificatie nummer. Dat verificatie nummer staat zeker in dat mailtje van AMP logistics, nadat de order status was veranderd naar "pakket klaargemaakt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
beugeldop schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:06:
[...]

Duidelijk! Mijn order status is nog "nummerportering aangevraagd".

Als ik naar die site ga om de afleverdatum te wijzigen dan wordt er gevraagd om een order nummer en een verificatie nummer. Dat verificatie nummer staat zeker in dat mailtje van AMP logistics, nadat de order status was veranderd naar "pakket klaargemaakt"?
Klopt, waarschijnlijk je postcode, dat was het bij mij iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste order ging mis bij Studentmobiel, tweede poging krijg ik 'Doorverwezen' blijkt dat het handmatig nu wordt bekeken bij Tele2 voordat ze akkoord gaan.

Lekker dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:40:

[...]

Zoals eerder al gemeld het kan sneller dan 5 dagen. Ik heb op 6 december om 22:00 exact dezelfde bestelling geplaatst als jij (GN + telfort --> vodafone) en ik kreeg op 7 december rond 10u al een smsje van zowel telfort als vodafone dat het geregeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen!

Ik volg dit topic al een tijdje en ik heb mijn Nexus 15-11 gepreordered online bij VF. Ik heb vanochtend gebeld en ik kreeg te horen dat ze vandaag een nieuwe levering binnen krijgen. En dat ik de Nexus morgen anders maandag binnenkrijg! Zou eens tijd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:49
Heb op 6 december rond half vier een losse GN besteld bij GSMeasy.
Net even gebeld en hij gisteren al verstuurd, de orderstatus staat nog steeds op "Bestelling geplaatst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
Zo, tijd om deze pagina uit mijn bookmarks te verwijderen en naar het andere topic te gaan ;) Voor degenen die nog los willen bestellen, Coolblue (PDAshop.nl) is echt een aanrader. Gisteren besteld, nu in mijn handen. Prima service en prima communicatie.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:13:
Goedemorgen!

Ik volg dit topic al een tijdje en ik heb mijn Nexus 15-11 gepreordered online bij VF. Ik heb vanochtend gebeld en ik kreeg te horen dat ze vandaag een nieuwe levering binnen krijgen. En dat ik de Nexus morgen anders maandag binnenkrijg! Zou eens tijd worden!
Bedankt voor de info.
Ik heb op de 16de besteld.
Fijn dat er nu eindelijk een beetje duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12

El Martino

Zo niet, dan toch.

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:13:
Goedemorgen!

Ben benieuwd hoeveel ze er binnen krijgen en of ze alle pre-orders nu kunnen uitleveren. Ik heb zelf pas 1 december kunnen verlengen.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
ralph9994 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:26:
[...]

Bedankt voor de info.
Ik heb op de 16de besteld.
Fijn dat er nu eindelijk een beetje duidelijkheid is.
Ik dus ook op de 16de maar ik geloof het pas als ik ook dat mailtje krijg of gebeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
disturbedmind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:32:
[...]

Ik dus ook op de 16de maar ik geloof het pas als ik ook dat mailtje krijg of gebeld word.
Nieuw abonnement of verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Heeft er iemand een nederlandse handleiding voor de Nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
ralph9994 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:35:
[...]

Nieuw abonnement of verlenging?
Verlenging. Hij is gelijk al de 16de overgegaan naar mijn nieuwe abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
disturbedmind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:38:
[...]

Verlenging. Hij is gelijk al de 16de overgegaan naar mijn nieuwe abonnement.
Ja is bij mij ook zo gegaan.
Ik denk dat je een mailtje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Fijn dat er voor de verlengers bij VF nu eindelijk schot in zit. Nieuwe klanten daarintegen vangen nog steeds bot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:12:
[...]

Zoals eerder al gemeld het kan sneller dan 5 dagen. Ik heb op 6 december om 22:00 exact dezelfde bestelling geplaatst als jij (GN + telfort --> vodafone) en ik kreeg op 7 december rond 10u al een smsje van zowel telfort als vodafone dat het geregeld was.
Idd!
Uw bestelling (Ordernummer:594320) is verwerkt en overgedragen aan de koeriersdienst. Later vandaag ontvangt u per e-mail en SMS aanvullende informatie over de aflevering en het aflevertijdvak waarbinnen de koerier bij u langskomt.
Nice! idd na 1 dag al dus! Iemand ervaring met die 24 express levering van gsmwijzer & studentmobiel? Vanochtend (08:55) is hij pas met de koerier meegegaan, zou ik hem dan vandaag of morgen krijgen?
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mail van Vodafone

Nieuw contract + nr behoud KPN:

Je hebt op 30-11-2011 een product besteld op de website van Vodafone.

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, wordt je direct gebeld om een afspraak voor de levering te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:02:
[...]

Idd!

[...]

Nice! idd na 1 dag al dus! Iemand ervaring met die 24 express levering van gsmwijzer & studentmobiel? Vanochtend (08:55) is hij pas met de koerier meegegaan, zou ik hem dan vandaag of morgen krijgen?
Wat denken jullie?
24-uurs express levering? Als het goed is ben je dan gebeld en is er een afspraak met je gemaakt.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nou vraag ik me dus af wat er voor mij gebeurt.

Ik ben al bij vodafone en heb dus verlenging gedaan.

Aan de tel zeiden ze gisteren dat vandaag toestellen binnen komen en dat blijkt dus te kloppen.
Alleen heb ik mijn verlenging aangevraagd afgelopen maandag.

Krijg ik hem dan ook nu omdat ik verleng of moet ik wachten op de volgende batch omdat ik zo veel later ben dan vele van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:07:
[...]

24-uurs express levering? Als het goed is ben je dan gebeld en is er een afspraak met je gemaakt.
Nee, nog niet:( Misschien dat hij nog verwerkt moet worden bij die koerierdienst!? Ik neem aan dat zij bellen, en niet gsmwijzer, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:09:
[...]

Nee, nog niet:( Misschien dat hij nog verwerkt moet worden bij die koerierdienst!? Ik neem aan dat zij bellen, en niet gsmwijzer, toch?
Jup, vorige keer toen ik mijn HTC Desire bestelde met de 24-uurs levering werd ik gebeld door AMP voor wanneer ze hem konden leveren. Misschien gaat dat tegenwoordig anders...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:07:
hmm nou vraag ik me dus af wat er voor mij gebeurt.

Ik ben al bij vodafone en heb dus verlenging gedaan.

Aan de tel zeiden ze gisteren dat vandaag toestellen binnen komen en dat blijkt dus te kloppen.
Alleen heb ik mijn verlenging aangevraagd afgelopen maandag.

Krijg ik hem dan ook nu omdat ik verleng of moet ik wachten op de volgende batch omdat ik zo veel later ben dan vele van jullie?
enige manier om daar achter te komen is om even te bellen en het te vragen ;) Ik ben ook wel benieuwd, heb zelf ook wat later besteld, maar wel iets eerder dan jij, namelijk 1dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joost1991 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:11:
[...]

Jup, vorige keer toen ik mijn HTC Desire bestelde met de 24-uurs levering werd ik gebeld door AMP voor wanneer ze hem konden leveren. Misschien gaat dat tegenwoordig anders...
Ik hoop eigenlijk wel dat ik hem vandaag krijg, voor die 24 express levering betaal je 12 euro! Als ik hem morgen pas krijg had ik dat net zo goed niet kunnen doen..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Heb net een reactie gehad op mijn mail:
Zoals mijn collega al aangaf worden de toestellen zo snel mogelijk uitgeleverd. De eerste toestellen zijn uitgestuurd maar de rest wordt na 12/12 uitgestuurd. Zo gauw er voldoende toestellen binnen zijn worden deze allemaal verstuurd en ontvangt u uw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
incomer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:25:
Heb net een reactie gehad op mijn mail:

[...]
Van welke webshop?

Edit:

Heb net even gebeld met VF en ze hebben de GN binnen gekregen en versturen ze morgen naar de koerier en dan krijg ik hem waarschijnlijk maandag..
Raar dat andere mensen bij VF hem zeer waarschijnlijk vandaag of morgen al wel krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door disturbedmind op 08-12-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
Bij de Vodafone webshop..
Das goed nieuws hoop dat dit toch het definitieve antwoord is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
incomer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:35:
Bij de Vodafone webshop..
Das goed nieuws hoop dat dit toch het definitieve antwoord is..
Ja op zich maar had hem graag voor het weekend gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
nja als ik alles maar voor de kerst heb vind ik het best. Heb nu wel lang genoeg moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi btw, waar is die Denniz nou, die iedereen zou uitlachen omdat "niemand hem krijgt voor maandag"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedricvdg
  • Laatst online: 30-05-2020
Hahaha @ vodafone:

Meneer, helaas kunnen wij voor bestaande klanten pas leveren in week 1 2012... Nieuwe klanten kunnen al wel bestellen.

Ik baal van vodafone op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Laatst online: 26-06 10:11
cedricvdg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:57:
Hahaha @ vodafone:

Meneer, helaas kunnen wij voor bestaande klanten pas leveren in week 1 2012... Nieuwe klanten kunnen al wel bestellen.

Ga naar de Phone House. Vandaag besteld in de winkel, morgen bij jou thuis of in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Hahaha @ vodafone:

lol ik wacht gewoon af. de mensen die hadden verlengt hebben al bericht gekregen dat de telefoon al verzonden is.

beetje raar ik wil hem wel graag voor de kerst hebben.
als ik hem volgende week nog niet heb ga ik de verlenging gewoon annuleren en dan bij een andere tailers bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Hahaha @ vodafone:

Raar want ons vertellen ze dat ze vandaag en morgen al wat gingen leveren. Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Limbo's onder ons, de Saturn in Venlo heeft ze op voorraad.
Ik had gisteren via Twitter de vraag gesteld maar kreeg niet direct antwoord. Toen heb ik gebeld en de mevrouw die ik er aan kreeg zei dat ze ze niet op voorraad hebben. Nu bevestigd Saturn Venlo mij nogmaals via twitter dat ze hem op voorraad hebben.

Ik heb hem gisteren besteld via studentmobiel en krijg hem morgen, dus er is er 1 extra over in Venlo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 10:20
Ik heb ook een verlenging bij VF via de website gedaan op 16.11. Mij is zojuist gezegd dat deze morgen naar de koerier gaat en wrsch maandag bezorgd wordt. Komt dus overeen met eerdere berichten hier. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
lasty82 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:13:
Ik heb ook een verlenging bij VF via de website gedaan op 16.11. Mij is zojuist gezegd dat deze morgen naar de koerier gaat en wrsch maandag bezorgd wordt. Komt dus overeen met eerdere berichten hier. Ben benieuwd..
kijk!! zulke berichten ga ik voor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
lasty82 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:13:
Jammer dat ze hem vandaag niet sturen dan zouden we ze vrijdag hebben. Maandag lijkt alweer zo ver weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net gebeld en is me het zelfde vertelt als lasty82, morgen word hij verstuurd, maandag waarschijnlijk binnen.

Ik heb mijn abo afgelopen maandag verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verzending van GSM easy die gisteren verzonden zou worden vanuit Amersfoort zijn niet opgehaald geweest door TNT vanwege het ongeluk op de A1 gisteren.

De verzending die gisteren gedaan zou worden wordt vandaag verstuurd dus morgen ontvangen door de gene die het toestel vandaag verwachten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Zonet GN opgehaald bij de PhoneHouse Drachten (had gereserveerd, maar ze hadden nog meer op voorraad). Studenten.net korting konden ze ook geven in de winkel (met pasnummer). Dus heb hem voor 467 euro :)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:47:
De verzending van GSM easy die gisteren verzonden zou worden vanuit Amersfoort zijn niet opgehaald geweest door TNT vanwege het ongeluk op de A1 gisteren.

De verzending die gisteren gedaan zou worden wordt vandaag verstuurd dus morgen ontvangen door de gene die het toestel vandaag verwachten......
Nog een dagje wachten dus...
Thanks for the info, scheelt me weer een telefoontje naar GSMeasy vanmiddag =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact gehad met Phonehouse hoofdkantoor, ik kan hem straks daar ophalen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Weet iemand of de mediamark (utrecht) hem ook al ter display heeft? anders neem ik vanaaf even een kijkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
Ik twijfel of ik mijn bestelling bij GSMeasy ga annuleren aangezien de meeste reviews uitwijzen dat de hardware van deze telefoon zwaar tegen valt (cpu, gpu ,geen micro SD, slechte camera,) dit had ik niet verwacht van het vlaggenschip van google en zeker niet voor die prijs. Als je dit toestel koopt dan moet je dat puur doen om exclusief 2 maanden IC 4.0 te hebben en voor het grote scherm voor de rest is deze telefoon zijn prijs niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 02:06
Belcompany (haarlem) heeft hem ook op voorraad!

Daar de Belcompany keten tegenwoordig eigendom is van Vodafone, verwacht ik dat hun eigens shops de toestellen ook spoedig in huis zullen hebben.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:06:
Voor de Limbo's onder ons, de Saturn in Venlo heeft ze op voorraad.
Ik had gisteren via Twitter de vraag gesteld maar kreeg niet direct antwoord. Toen heb ik gebeld en de mevrouw die ik er aan kreeg zei dat ze ze niet op voorraad hebben. Nu bevestigd Saturn Venlo mij nogmaals via twitter dat ze hem op voorraad hebben.

Ik heb hem gisteren besteld via studentmobiel en krijg hem morgen, dus er is er 1 extra over in Venlo! :)
alle saturns hebben hem behalve tilburg :( dan morgenmiddag maar naar venlo en hopen dat er nog een ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
hardware4live schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:37:
Ik twijfel of ik mijn bestelling bij GSMeasy ga annuleren aangezien de meeste reviews uitwijzen dat de hardware van deze telefoon zwaar tegen valt (cpu, gpu ,geen micro SD, slechte camera,) dit had ik niet verwacht van het vlaggenschip van google en zeker niet voor die prijs. Als je dit toestel koopt dan moet je dat puur doen om exclusief 2 maanden IC 4.0 te hebben en voor het grote scherm voor de rest is deze telefoon zijn prijs niet waard
offtopic hier..

verder waren de hardware specs en reviews toch al lang bekend dus snap je reactie niet helemaal (aangezien je hem net besteld hebt bij gsmeasy anders had je wel bij de eerste levering gezeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Zucht, wat een drama. Net weer Vodafone gebeld. Mijn Nexus staat nu op backorder en wordt verwacht binnen 2 weken! Dat terwijl ik als nieuwe klant al had gepreordered op 14 november. :(

Edit: is er iemand die zijn bestelling bij Vodafone geanuleerd heeft? Zo ja, hoe lang duurt dat ongeveer voordat je bestelling uit het systeem is?

[ Voor 28% gewijzigd door daflecta op 08-12-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 19:16
Joepie!!! ik heb hem binnen!, besteld bij studentmobiel met verlenging van t-mobile, ik was niet thuis toen ze hem kwamen brengen maar ik kon hem gelijk ophalen bij het postkantoor.

Bij deze ga ik dit topic verlaten, bedankt allemaal voor de (vooral) negatieve beelden van levertijden, het was leuk om te kunnen zeuren met elkaar.
En 1 ding, Denniz, altijd blijven (laggen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkitzoDelic
  • Laatst online: 09-12-2011
Na alle berichten die ik van vandaag lees heb ik toch maar weer met VF gebelt.

Er is geen batch meer en die worden pas volgende week gelevert aan VF.

Ik zat nog bij de stapel van gister, DUS

Mijn GN is al naar de koerier verstuurt en ik kan hem morgen verwachten !

Het bedrijf die dit zal doen is GLS.

De dame heeft me hun nummer gegeven en het ordernummer.

Ik krijg zelf nog een mail binnen.

Vodafone Webshop Verlenging - 18-11-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
SkitzoDelic schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:01:

Ik vind dit echt bullshit.
Ik heb hem op de 16de besteld Maar de mensen die hem later hebben besteld krijgen hem eerder!! WTH is dit nou. Echt niet normaal. Nja ik ga hem niet annuleren als ik heb waarschijnlijk to begin volgende week krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
SkitzoDelic schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:01:

Ik vind het dan toch wel heel raar. Mijn webshop verlenging is van 16-11 dus eerder, dan verwacht ik hem ook eerder of wel tegelijk met de jouwe, tenminste zo werkt dat toch? Wie het eerst besteld eerst maalt? Want mij is verteld dat ze hem morgen versturen naar de koerier en dat ik hem waarschijnlijk maandag kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Ok ik flipte een beetje omdat ik al een tijdje wacht op dit ding.
Dan maar hopen dat ik zo snel mogelijk een mailtje krijg van vodafone
Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste