Het zal me eigenlijk jeuken of het nu langer gaat duren voordat ik het toestel krijg. Dit soort non-service kan wat mij betreft maar op één manier goed worden afgestraft, namelijk via de portemonee. Ik ga dus niet alleen annuleren, maar ook mijn abonnement opzeggen. Jammer, want de Smart optie was voor mij wel aardig voor gebruik in het buitenland...
Ik kan je helemaal begrijpen hoor, maar is dat niet een beetje drastisch. Kans is groot dat ze morgen of overmorgen geleverd worden. Tja, het is niet netjes en een paar dagen later, maar je hele abonnement daarom opzeggen?tiefschwarz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:27:
Ik sta nu in de wacht bij de klantenservice van VF om de order te annuleren. Ik vind het geen probleem om te wachten. Ik vind het raar dat zij later zijn met verzenden dan kleinere partijen. Ik vind het ronduit belachelijk dat hun communicatie totale shit of a bull is.
Het zal me eigenlijk jeuken of het nu langer gaat duren voordat ik het toestel krijg. Dit soort non-service kan wat mij betreft maar op één manier goed worden afgestraft, namelijk via de portemonee. Ik ga dus niet alleen annuleren, maar ook mijn abonnement opzeggen. Jammer, want de Smart optie was voor mij wel aardig voor gebruik in het buitenland...
Bij belsimpel (zijn er mensen die daar besteld hebben???) staat mijn orderstatus op 8 december. Het zal me benieuwen. Is er iemand die al meer van hen heeft gehoord?
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Belsimpel heeft mij ongeveer een dikke maand voorgelogen. Laatste wat ik hoorde was begin volgende week, meteen mijn order geannuleerd.mbroeders schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:30:
[...]
Ik kan je helemaal begrijpen hoor, maar is dat niet een beetje drastisch. Kans is groot dat ze morgen of overmorgen geleverd worden. Tja, het is niet netjes en een paar dagen later, maar je hele abonnement daarom opzeggen?![]()
Bij belsimpel (zijn er mensen die daar besteld hebben???) staat mijn orderstatus op 8 december. Het zal me benieuwen. Is er iemand die al meer van hen heeft gehoord?
Of anders gezegd ...vodafone staat bik de KvK ingeschreven als firma list en bedrog...
Thanks, heb net maar bestelling geannuleerd. Heb toch echt nieuwe tel nodig en vertrouwde het nu ook niet helemaal meer. Hopelijk kan Coolblue wel aan verwachtingen voldoen.yok schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:32:
[...]
Belsimpel heeft mij ongeveer een dikke maand voorgelogen. Laatste wat ik hoorde was begin volgende week, meteen mijn order geannuleerd.
Volgens mij is Coolblue best betrouwbaar. Had 'm zelf binnen een dag via Expansys, maar dat is wel wat duurder. Ook GSMeasy levert al uit, samen met phonehouse.mbroeders schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:42:
[...]
Thanks, heb net maar bestelling geannuleerd. Heb toch echt nieuwe tel nodig en vertrouwde het nu ook niet helemaal meer. Hopelijk kan Coolblue wel aan verwachtingen voldoen.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Lol, dus je gaat niks meekrijgen van het college?Maardiweb schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:47:
* Maardiweb gaat nu richting college en maakt een tussenstop bij studentmobiel om zijn nieuwe nexus in ontvangst te nemen
Als ik kijk naar de bijbetaalprijzen van een vodafoneverlenging is dat bij Vodafone nog steeds 30-40 euro goedkoper dan de winkels die 'm op voorraad hebben. Ben nu hard aan het denken of ik dat er uberhaupt voor over zou hebben als ik van tevoren had geweten hoe de communicatie verloopt bij Vodafone.
Blaat!
Ik heb zelf op 23 november een pre-order gedaan voor een los toestel (€560). Vanochtend de mail gekregen dat het toestel per TNT post aan mij verzonden is. Later krijg ik de barcode van de zending.
Dus mocht je een los toestel willen, dan kan je die ook voor een relatief lage prijs bij gsmwijzer/studentmobiel halen.
Ik heb hem ook!!!lvrijn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:04:
Om 1800u besteld bij gsmeasy, 1930 telefoontje van logistiek, morgen tussen 8 en 1 afgeleverd. Verlenging tmobile zakelijk i smart 1000
Verwijderd
Via wie heb je besteld?Titanicfanatic schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:53:
Net gebeld door AMP Logistics en een voorlopige afspraak gemaakt voor volgende week woensdag vanwege de nummerportering. Eventjes geduld dus nog, ik heb hem in ieder geval vóór de kerst.
Klein oproepje aan iedereen die hem heeft gehad en dit wil delen; zet er meteen bij waar ie vandaan komt en wanneer je hem hebt besteld. Is wel informatief voor de oriënterenden onder ons.
Ik zou zeggen bel even naar een vestiging bij je in de buurt. Hier zeggen ze dat hij morgen in de winkel ligt.Qzar schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:49:
iemand misschien meer informatie over ThePhoneHouse? Op website staat 1 à 2 weken, dat is toch wel redelijk lang
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Vanmiddag komt de mijnes binnen en eergister bestelt
fil. Veldhoven heeft geen idee wanneer.MethinX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:03:
[...]
Ik zou zeggen bel even naar een vestiging bij je in de buurt. Hier zeggen ze dat hij morgen in de winkel ligt.
een pagina of wat geleden staat dat fil. Valkenswaard ze over 2 weken verwacht.
iig liggen er op TPH HK 129 toestellen voor landelijke distributie (gisten gezien in de PC van fil. Veldhoven).
Enfin,
zojuist GSMeasy gebeld met de vraag wat de status van mijn bestelling is aangezien de eerste berichten binnenkomen dat de voorraad op zou zijn.
vriendelijke mevrouw gesproken die even geverifiëerd heeft of mijn toestel klaar ligt. Zij wist me te vertellen dat de mijne vandaag verzonden gaat worden, meteen maar even het afleveradres gewijzigd naar mijn werk.
ETA: 08122011.
Note: bestelling betreft een los toestel.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
NiceDawn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:10:
[...]
Enfin,
zojuist GSMeasy gebeld met de vraag wat de status van mijn bestelling is aangezien de eerste berichten binnenkomen dat de voorraad op zou zijn.
vriendelijke mevrouw gesproken die even geverifiëerd heeft of mijn toestel klaar ligt. Zij wist me te vertellen dat de mijne vandaag verzonden gaat worden, meteen maar even het afleveradres gewijzigd naar mijn werk.
ETA: 08122011.
Note: bestelling betreft een los toestel.
laat je even weten hoe het ging? anders bestel ik ook daar.. andere webshops zijn me te duur voor een verlenging (Coolblue, studentmobiel, gsmwijzer). raar dat er bij die shops zoveel verschil tussen verlengen en nieuw abbo zitdigitalhardc0r3 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:07:
Ik heb bij VF ook maar geannuleerd en bij gsmeasy besteld. Alleen krijg nu een mail dat hij niet meer op voorraad is. Ben nu aan het chatten met hetty van gsm easy!
Het zal pas vanaf de 12e zijn dat zij gaan leveren, vanwegen een "fout" met het apparaat.
Ik gaf aan dat het wel een vreemd verhaal was,
want de kleinere webshops hebben hem sinds vandaag al afgeleverd.
Kon "Paul" geen antwoord op geven en zei alsnog "Wij hebben em pas vanaf de 12e"
Vaag allemaal.
Gisterenavond rond de klok van 1815 ^_^Boertje1991 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:11:
[...]
NiceWanneer heb je je bestelling geplaatst?
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
ik begrijp dat er vanuit Vodafone op dit moment geen eenduidige berichtgeving komt. Excuses daarvoor. Ik snap dat de onduidelijkheid in de informatie die je krijgt misschien wel vervelender is dan moeten wachten op je toestel.
Ik kan helaas niet meer zeggen dan: we leveren je toestel zo snel als Vodafone hem binnen krijgt. Ik snap dat dat een onduidelijk en onbevredigend antwoord is. Sorry
Hoop niet te hard, want ik heb hem eerder vandaag besteld (ook verlenging VF) en ik kreeg te horen dat het volgende week gaat worden.El_V schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:36:
net ook bestelling bij gsmeasy geplaats (verlenging vodafone). hopelijk heb ik hem ook morgen
Verwijderd
Beste cedricvdg,cedricvdg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:00:
Net vodafone aan de lijn gehad, die verwachten hem niet voor de kerst...
Phone house aan de lijn gehad, die verkopen hem niet met een vodafone abo, door deals met de andere providers...
Erg jammer dit, misschien maar los bestellen...
De informatie die je verkregen hebt is onjuist. De Galaxy Nexus zal bij Phone House wel verkocht worden in combinatie met Vodafone. Op dit moment is er nog niet de mogelijkheid om deze combinatie op de website te bestellen. Naar verwachting komt dit vanmiddag online.
Met vriendelijke groeten,
Marjon
Phone House
Verwijderd
Tot volgend jaar bij de Motorola Nexus 4!

Nu maar eens kijken waar ik hem dan ga bestellen.
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Niet verwacht dat ik hier een reactie zou krijgen. Ik zal de website in de gaten houden! Bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:18:
[...]
Beste cedricvdg,
De informatie die je verkregen hebt is onjuist. De Galaxy Nexus zal bij Phone House wel verkocht worden in combinatie met Vodafone. Op dit moment is er nog niet de mogelijkheid om deze combinatie op de website te bestellen. Naar verwachting komt dit vanmiddag online.
Met vriendelijke groeten,
Marjon
Phone House
Ik ook, maar mij wordt verteld dat ik pas een nummerportering kan aanvragen voor een andere aanbieder nadat de annulering verwerkt is, en de einddatum van de overeenkomst weer terug is gezet naar de oorsponkelijke datum. Zou enkele dagen kunnen duren. Gedurende die tijd zou ik ook niet een verlening via een ander kanaal kunnen doen. Laat me weten wat jouw ervaring is...Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:27:
Zojuist mijn bestelling geannuleerd bij VF online. Vanavond vervolgens bestellen bij Coolblue en morgen de telefoon binnen (als het goed is). Is het einde (of begin) nu toch in zicht.
Gister in winkel keek verkoper in computer, zei toen dat hij er op dat moment nog 56 in systeem had...bestellen was volgende dag binnen zei die...Qzar schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:49:
iemand misschien meer informatie over ThePhoneHouse? Op website staat 1 à 2 weken, dat is toch wel redelijk lang
En bij deze de update dat 'ie verzonden is via PostNL. In totaal € 566,-.FreekU schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:36:
Net los toestel besteld bij GSM Wijzer, volgens de site nog steeds op voorraad..
gistermiddag inderdaad ook een bestelling gedaanVos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:40:
[...]
Gister in winkel keek verkoper in computer, zei toen dat hij er op dat moment nog 56 in systeem had...bestellen was volgende dag binnen zei die...
beetje jammer dat k nog op school aan een project moet werken, anders was ik al vanuit utrecht opweg naar amersfoort om hem af te halen
Insert vies grapje hier
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Dat is wel wat mij vanmorgen vertelt is aan de tel.ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:47:
Na maar hopen dat vodafone het ook morgen krijgt.
Zou mooi zijn..
vodafone verlenging is even duur als nieuw contract vaak? zeker met hoge klantwaarde!El_V schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:50:
en voor verlengen is belcompany ook echt heel duur. ben benieuwd wat verlengen bij TPH kost maar kan het helaas niet vinden
Ja ik heb bij de retailers gezien dat je bij een verlenging (smart 100) 112 euro betaalt voor de telefoon. en bij een nieuw abbo 75 euro. Bij de webshop van vodafone is dat allebij even veel (70 euro)Henkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:51:
[...]
vodafone verlenging is even duur als nieuw contract vaak? zeker met hoge klantwaarde!
welk abbonnement dan? winkel is in ieder geval goedkoper dan de website! bij een bel sms web smart 100 verlenging hoefde ik in de winkel nog maar 69,99 te betalen toen ik het vanmorgen vroeg. en dat was nog zonder mijn vodafone retentiekorting.ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:52:
[...]
Ja ik heb bij de retailers gezien dat je bij een verlenging (smart 100) 112 euro betaalt voor de telefoon. en bij een nieuw abbo 75 euro. Bij de webshop van vodafone is dat allebij even veel (70 euro)
Verwijderd
volgens mij scheelt het niet veel, maar je moet vaak wel aansluitkosten betalen en dat hoeft niet als je verlengt.Henkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:51:
[...]
vodafone verlenging is even duur als nieuw contract vaak? zeker met hoge klantwaarde!
was dacht ik iets van 30 euro.
Toetselkosten € 84,99
Geen Smart omdat ik meer op mn wifi zit en downloaden via de phone doe ik niet zo gauw.
-EDIT-
Het gaat om een verlenging.
[ Voor 9% gewijzigd door SkitzoDelic op 07-12-2011 14:08 ]
EDIT: Volgens de Twitter helpdesk zou TPH morgen de eerste levering telefoons binnen moeten krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door y0urit op 07-12-2011 14:31 ]
Verwijderd
Heb je hem vandaag besteld?ta2nd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:34:
Mijn verzendbevestiging is ook zojuist binnen van Studentmobiel, morgen heb ik hem in huis.
ook een goedkope site verder. toestel is gratis bij iedere web smart verlening van vodafone!
Nee, de 16e al. Maar stond iets niet goed ingevuld bij mijn bestelling, dus vandaar vandaag pas verwerkt.
Insert vies grapje hier
Daarna TPH Zevenbergen gebeld.
Misschien dat we iets konden regelen met de internetnetbestelling af te halen op locatie.
No chance, hij had nog geen idee wanneer ze binnen kwamen.
1 a 2 weken.... I'm jealous!

@---------- Ik begrijp dat het vervelend is maar we hebben helaas nog geen nieuwe informatie over wanneer de Nexus geleverd gaat worden. ^MP
Saturn HEERHUGOWAARD heeft er nu nog 4 liggen. Deze waren gisteravond laat gebracht.
Andere saturns moeten deze dan ook hebben of media markt!
ben de gelukkige eigenaar van een: GALAXY NEXUS!
Verwijderd
Kun je deze ook met abo kopen bij Saturn? Wat heb je ervoor betaald?kanem0chi schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:21:
Voor alle mensen die nog steeds op zoek zijn of fysiek in zijn handen willen hebben:
Saturn HEERHUGOWAARD heeft er nu nog 4 liggen. Deze waren gisteravond laat gebracht.
Andere saturns moeten deze dan ook hebben of media markt!
ben de gelukkige eigenaar van een: GALAXY NEXUS!
Vergeten te melden: Saturn heeft een laagste prijs garantie. Zo heb ik ipv. 119,- 69,99 betaald omdat vodafone een fysieke winkel en het goedkoopst is. Dit heb ik gedaan met een SMART100 vodafone abonnement.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:26:
[...]
Kun je deze ook met abo kopen bij Saturn? Wat heb je ervoor betaald?
Ik heb op 20 november mijn abonnement verlengd en er een samasung galaxy nexus bij besteld. Ik heb al een paar keer contact met vodafone opgenomen over wanneer deze geleverd word. Echter word ik elke keer afgescheept met het antwoord: wanneer het toestel binnen is wordt hij opgestuurd. Nu wil ik graag een wat duideljker antwoord dan dat, aangezien ik er nu al 2 weken op aan het wachten ben. Toen ik het toestel had besteld stond er namelijk op de site dat deze vanaf week 47 leverbaar zou zijn. Nu heb ik namelijk al 2 weken een duur abonnement met veel internet waar ik dus nauwelijks gebruik van kan maken. En dit is nogal zonde van mijn geld.
Kreeg vandaag van ze terug:
Geachte ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Inmiddels is uw bestelling met ordernummer (5000292274) verzonden naar onze koerier. De bestelling zal dan ook binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden. Ik kan u geen precieze datum geven omdat dit afhankelijk is van de koerier.
Op het moment dat u uw toestel ontvangen heeft kunt u dit bij ons kenbaar maken en dan zal ik de abonnementskosten crediteren voor de periode dat u geen optimaal gebruik heeft kunnen maken van uw abonnement.
Verder wil ik u namens Vodafone mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak in deze situatie.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Voor de zekerheid nog even gebelt, en hij is inderdaad naar de koerier. Krijg hem morgen!
Vandaag opgehaald bij studentmobiel en nu lekker mee aant spelen
Oh en het scherm is echt te mooi!!
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Je hebt de telefoon via de online webshop besteld van Vodafone?devries1989 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:33:
Afgelopen zondag mailtje naar vodafone:
Ik heb op 20 november mijn abonnement verlengd en er een samasung galaxy nexus bij besteld. Ik heb al een paar keer contact met vodafone opgenomen over wanneer deze geleverd word. Echter word ik elke keer afgescheept met het antwoord: wanneer het toestel binnen is wordt hij opgestuurd. Nu wil ik graag een wat duideljker antwoord dan dat, aangezien ik er nu al 2 weken op aan het wachten ben. Toen ik het toestel had besteld stond er namelijk op de site dat deze vanaf week 47 leverbaar zou zijn. Nu heb ik namelijk al 2 weken een duur abonnement met veel internet waar ik dus nauwelijks gebruik van kan maken. En dit is nogal zonde van mijn geld.
Geachte ,
Inmiddels is uw bestelling met ordernummer (5000292274) verzonden naar onze koerier. De bestelling zal dan ook binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden. Ik kan u geen precieze datum geven omdat dit afhankelijk is van de koerier.
Op het moment dat u uw toestel ontvangen heeft kunt u dit bij ons kenbaar maken en dan zal ik de abonnementskosten crediteren voor de periode dat u geen optimaal gebruik heeft kunnen maken van uw abonnement.
Verder wil ik u namens Vodafone mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak in deze situatie.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Voor de zekerheid nog even gebelt, en hij is inderdaad naar de koerier. Krijg hem morgen!
wow dat is nieuws!! ik heb hem op de 16 besteld. (met verlenging) hoop ook dat ik hem dan morgen krijg.devries1989 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:33:
Afgelopen zondag mailtje naar vodafone:
Geachte ,
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Blaat!
Ik heb hem ook op de 16 besteld met een verlenging maar sinds die dag is er nog niks aan mijn orderstatus veranderd..ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:36:
[...]
wow dat is nieuws!! ik heb hem op de 16 besteld. (met verlenging) hoop ook dat ik hem dan morgen krijg.
Verwijderd
Mn nexus is net op de post gegaan! w00tz
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:45 ]
En ook al heb ik het een aantal keer aangegeven: weer naar het verkeerde adres. De toevoeging valt iedere keer weg. Vanavond maar eens een briefje op de deur van de onderburen plakken dat de postbode een deurtje naar boven moet..
Blaat!
Super! Ik heb pas 1Dec gebeld, dus zal waarschijnlijk nog wel eventjes moeten wachten, maar het is goed om te horen dat er in ieder geval iets van beweging in de zaak zit daar bij Vodafone!devries1989 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:38:
ja heb hem via de webshop besteld en nee de status is online niet verandert
Naar welk nummer bellen jullie om de status op te vragen? 0800-0200043?
[ Voor 8% gewijzigd door Rubu op 07-12-2011 15:51 ]
Verwijderd
ik wil hem echter alleen met abbonement
Ik zou zeggen plaats hem onder Vraag en Aanbod: pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 ZwartVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:51:
Ik heb net de galaxy nexus gehaald bij coolblue (599,- euro) maar vind het toestel toch net iets te groot. Ik kan het toestel natuurlijk terugbrengen maar kan ook een tweaker ermee blij maken. Iemand interesse ?
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Verwijderd
Ter info: ik heb een verlenging op de 16de besteld via de webshop van Vodafone.
De orderstatus 'order is verified and fulfillment is in progress' is nooit veranderd.
Succes allemaal!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 16:10 . Reden: over de orderstatus die niet wijzigt ]
[ Voor 6% gewijzigd door daflecta op 07-12-2011 16:16 ]
Edit: site van mediamarkt geeft aan €649,- plus verzendkosten als onlineprijs.
[ Voor 50% gewijzigd door Jaapie1 op 07-12-2011 16:29 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Koppensneller op 07-12-2011 18:11 ]
Hij word morgen naar de koerier verzonden en dan krijg ik em vrijdag binnen anders maandag.
Lets hope this week.
Ik had em 18-11-2011 verlengd via VF zelf.