Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ryoma_Kun schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:18:
[...]

hahah, jah ik denk het ook wel.. Op het moment dat er opeens 10tallen bestellingen worden gedaan en wat blijkbaar steeds hoger wordt zullen ze voor 70 euro p/p hoogstwaarschijnlijk gewoon het bedrag terugstorten.

10 personen is al 700 verlies.. bij 100 al 7000 euro xD.. Maar goed ik hoop wel dat het lukt voor degene die hebben besteld. Als ik zelf niet al bij gsmeasy had besteld had ik hem zelf ook bij de phonehouse geprobeerd :). Dus succes voor de rest!

Ik hoop echt dat die van mij ook morgenochtend hier beland 8)7 wordt echt gek van dit forum :P wel gezellig hoor.. Maar tis meer een verslaving geworden om elke keer terug te komen :+
470 euro is gewoon een reeele prijs. Ze kopen die toestellen gok ik in voor 300/350 euro in. Dus genoeg winst. Tevens ging het bij de Iphone 4 actie met tientallen bestellingen gewoon door en controleren ze niks? Why? Mensen de orders laten annuleren en terug storten het bedrag die met Ideal al hebben betaald kost administratief meer geld dan gewoon de orders door te laten gaan.

Wel is de levertijd langer, heb je zin om 1 a 2 weken te wachten. Dan is 470 euro voor de Nexus een hele nette prijs :) ;)Je kunt er ook voor kiezen de Nexus bij thephonehouse online om het toestel op te halen in de winkel. Dan heb je hem sneller gok ik :)

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 06-12-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryoma_Kun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-12-2020
alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:30:
[...]
470 euro is gewoon een reeele prijs. Ze kopen die toestellen gok ik in voor 300/350 euro in. Dus genoeg winst. Tevens ging het bij de Iphone 4 actie met tientallen bestellingen gewoon door en controleren ze niks? Why? Mensen de orders laten annuleren en terug storten het bedrag die met Ideal al hebben betaald kost administratief meer geld dan gewoon de orders door te laten gaan.
Ja klopt aan de ene kant heb je ook weer gelijk :).. Laten we het hopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Dit voegt helemaal niets toe. Leuk dat je een GN met korting hebt gekocht of het doorgaat of niet hoor je wel. Laten we nu weer ontopic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
wordt er zoveel winst op gemaakt? denk dat inkoop toch wel boven de 400 ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

Slaapje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:26:
[...]

Ik heb hem vanmiddag besteld, Vodafone verlenging.
Mag ik vragen bij welk abbo en prijs toestel? Ik mag sinds vandaag ook verlengen, maar lager dan een Smart 100 aboo + 69euro voor toestel kom ik niet volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
El_V schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:33:
wordt er zoveel winst op gemaakt? denk dat inkoop toch wel boven de 400 ligt..
Yep, heb een tijd lang bij inkoop afdeling bij een provider gewerkt. Op Samsung toestellen heb je meestal 40 a 50% marge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
[...]
Dit verhaaltje klopt niet. Die toestellen worden niet voor 300-350 ingekocht. 470 euro is onder de inkoopprijs van TPH, dat garandeer ik je. Ik weet dit omdat ik in een schimmig verleden bij een groothandel heb gewerkt.

En de reden dat TPH orders door laat gaan is omdat ze hun 'met de hartelijke service' willen waarmaken. Niet omdat het duur is. Een order annuleren versus 80 euro verlies maken? Dan kies je voor annuleren.

In dit geval is er echter wel een kans dat ze de orders gaan annuleren. Er worden immers her en der fake studenten.net passen ingevoerd en geloof mij maar dat die gasten heus wel kunnen zien dat de traffic uit dit topic komt.

Edit: ik zie nu ook dat je beweert dat er 50% marge op Samsungs wordt gemaakt. Is echt niet waar. De marge op losse toestellen is 2 tot 10%, net zoals op ALLE elektronica.

[ Voor 6% gewijzigd door OrangePower op 06-12-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
OrangePower schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:35:
[...]

Dit verhaaltje klopt niet. Die toestellen worden niet voor 300-350 ingekocht. 470 euro is onder de inkoopprijs van TPH, dat garandeer ik je. Ik weet dit omdat ik in een schimmig verleden bij een groothandel heb gewerkt.

En de reden dat TPH orders door laat gaan is omdat ze hun 'met de hartelijke service' willen waarmaken. Niet omdat het duur is. Een order annuleren versus 80 euro verlies maken? Dan kies je voor annuleren.

In dit geval is er echter wel een kans dat ze de orders gaan annuleren. Er worden immers her en der fake studenten.net passen ingevoerd en geloof mij maar dat die gasten heus wel kunnen zien dat de traffic uit dit topic komt.
Helaas heb je geen gelijk, bij de iphone 4 actie ging het om bijna 100 orders. niks geannuleerd, ook via tweakers erachter gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
OrangePower schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:35:
[...]

Edit: ik zie nu ook dat je beweert dat er 50% marge op Samsungs wordt gemaakt. Is echt niet waar. De marge op losse toestellen is 2 tot 10%, net zoals op ALLE elektronica.
Offtopic: inkoopprijs s2 is op dit moment 275 euro....nexus zal dus rond de 350 euro liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:36:
[...]
Helaas heb je geen gelijk, bij de iphone 4 actie ging het om bijna 100 orders. niks geannuleerd, ook via tweakers erachter gekomen ;)
Precies, dat zeg ik dus ook, ze hebben het door laten gaan vanwege de hartelijke service die ze willen waarmaken. In dit geval zal ze dat w.s. niet boeien omdat er gewoon geprofiteerd wordt van een bug op de site.. en gaan ze misschien annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:37:
[...]

Offtopic: inkoopprijs s2 is op dit moment 275 euro....nexus zal dus rond de 350 euro liggen...
Dit is echt zo enorm niet waar, maar we zijn offtopic dus ik stop. //ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: misschien een noobvraag maar alle losse toestellen zijn toch gewoon simlockvrij? Ik hen net de GN besteld op de site van thephonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
OrangePower schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:38:
[...]

Dit is echt zo enorm niet waar, maar we zijn offtopic dus ik stop. //ontopic
Laatste reactie offtopic: de galaxy s2 is bij de mediamarkt nu 366 euro. Jij meent dus dat ze die verkopen voor inkoopprijs?! Dream on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:40:
offtopic: misschien een noobvraag maar alle losse toestellen zijn toch gewoon simlockvrij? Ik hen net de GN besteld op de site van thephonehouse.
Yep, phonehouse levert ze altijd simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:40:
[...]

Laatste reactie offtopic: de galaxy s2 is bij de mediamarkt nu 366 euro. Jij meent dus dat ze die verkopen voor inkoopprijs?! Dream on
De galaxy S2 kost bij mediamarkt 488 euro. Geen 366 euro. Mocht je verder nog wil babbelen hierover dan kun je me een msg sturen want ik ga hier verder niet meer over posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
OrangePower schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:41:
[...]

De galaxy S2 kost bij mediamarkt 488 euro. Geen 366 euro. Mocht je verder nog wil babbelen hierover dan kun je me een msg sturen want ik ga hier verder niet meer over posten :)
Hij is te koop vanavond bij de mediamarkt roermond en heerlen voor 366 euro. Prijs op webshops is 400 euro...Dus jij meent met je stelling dat de Mediamarkt vandaag verlies maakt op de S2. Dude, je laat me lachen #offtopic

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 06-12-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:46:
[...]

Hij is te koop vanavond bij de mediamarkt roermond en heerlen voor 366 euro. Prijs op webshops is 400 euro...Dus jij meent met je stelling dat de Mediamarkt vandaag verlies maakt op de S2. Dude, je laat me lachen #offtopic
haha lekker belangrijk allemaal

kunnen we het weer over Galaxy Nexus hebben, bij voorbaat dank =)))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
XQB schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:33:
[...]

Mag ik vragen bij welk abbo en prijs toestel? Ik mag sinds vandaag ook verlengen, maar lager dan een Smart 100 aboo + 69euro voor toestel kom ik niet volgens de site.
B+S+W 350. €70 bij betalen

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Lang genoeg gewacht dacht ik zo vanavond, besteld bij Smartphoneshop.nl (Coolblue) om 20:55u direct een bevestiging per email (Samsung Galaxy Nexus i9250 met Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 2jr verlengiing).
Zojuist gebeld om 21:30u gegevens gecheckt, verlenging gecontroleerd bij Vodafone. Afleverafspraak morgen tussen 09:00 en 12:00u op m'n werk. :D Dat ging echt snel!! 8)

Dus nog maar één nachtje (niet) slapen.

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ninasky11 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:48:
[...]

haha lekker belangrijk allemaal

kunnen we het weer over Galaxy Nexus hebben, bij voorbaat dank =)))))
Yep ;) Laten de mensen die op phonehouse.nl besteld hebben hun update hier maar beschrijven, ik steek mijn hand in het vuur dat ze hem geleverd krijgen voor 470 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:50:
[...]

Yep ;) Laten de mensen die op phonehouse.nl besteld hebben hun update hier maar beschrijven, ik steek mijn hand in het vuur dat ze hem geleverd krijgen voor 470 euro :)
Ik hoop dat je gelijk hebt. Waarom zou je de klanten laten boeten vanwege een amateuristische fout van jezelf die je ook waarschijnlijk makkelijk kon voorkomen? Tevens benadeel je zo ook de mensen die wel een authentieke code hebben ingevoerd en dus wel gewoon recht heben om het toestel voor 470 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:52:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt. Waarom zou je de klanten laten boeten vanwege een amateuristische fout van jezelf die je ook waarschijnlijk makkelijk kon voorkomen? Tevens benadeel je zo ook de mensen die wel een authentieke code hebben ingevoerd en dus wel gewoon recht heben om het toestel voor 470 te krijgen.
Idd, en ze maken winst erop en goede mond op mond reclame :) ;) Wat wil een commercieel bedrijf nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:52:
[...]

Hoop voor iedereen dat ze gaan leveren idd :)

TPH kennende laten ze de meeste orders doorgaan en zullen deze bug (want dat is het) daarna snel oplossen. Hopen dat ze niet bij studenten.net de nummers gaan checken natuurlijk. Die kans heb je wel aangezien ze nu opvallend veel losse toestellen voor een verliesgevende prijs zien binnenkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Voor degene die mijn modbreak van een paar uur geleden hebben gemist; het is geen babbelbox of slowchat hier. Nu ontopic posten of niet posten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:22

Laguna

Connaisseur

[...]

Wel is de levertijd langer, heb je zin om 1 a 2 weken te wachten. Dan is 470 euro voor de Nexus een hele nette prijs :) ;)Je kunt er ook voor kiezen de Nexus bij thephonehouse online om het toestel op te halen in de winkel. Dan heb je hem sneller gok ik :)
Waar was die optie dat je kan kiezen om 'm op te halen in de winkel? Die heb ik nergens zien staan, zocht ik toen namelijk wel naar.

@OrangePower
Bug? Ik zou het geen bug noemen het is gewoon een legitieme actie van een samenwerkingsverband tussen TPH en Studenten.net (en als je puur doelt op het willekeurig invullen van een nummer dan geef ik je daarmee wel gelijk, maar als er geen controle plaatsvindt hoe haal je dan nog de onterechte orders er tussenuit zonder de legitieme orders te benadelen?)

Overigens kon je met een beetje googlen die studentenpas ook nog eens gratis aanvragen O-)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Laguna schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:12:
[...]

Waar was die optie dat je kan kiezen om 'm op te halen in de winkel? Die heb ik nergens zien staan, zocht ik toen namelijk wel naar.
bovenin bij stap 1 bij het bestellen:

Bij The Phone House kan je gemakkelijk online bestellen maar we geven je ook de mogelijkheid de telefoon in de winkel te reserveren en op te halen.

Ik wil mijn bestelling:
Thuis of op mijn werk laten bezorgen.
Reserveren in de winkel

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Nee, want zodra je "Reserveren in de winkel" kiest krijg je direct een pop-up waar je alleen kan reserveren, maar niet kan bestellen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Laguna schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:12:
[...]

@OrangePower
Bug? Ik zou het geen bug noemen het is gewoon een legitieme actie van een samenwerkingsverband tussen TPH en Studenten.net (en als je puur doelt op het willekeurig invullen van een nummer dan geef ik je daarmee wel gelijk, maar als er geen controle plaatsvindt hoe haal je dan nog de onterechte orders er tussenuit zonder de legitieme orders te benadelen?)
Ik baseer dit op 3 dingen:

- Je kunt op studenten.net heel duidelijk lezen dat die 15% korting gaat om de bijbetaalprijs. mocht er nu discussie ontstaan over de definitie van 'bijbetalen'; daar kun je idd van alles over zeggen maar voor een losse telefoon 'betaal' je en voor een dure telefoon met een abonnement 'bijbetaal' je (tenzij ie 0.- is dan ;)).. klinkt voor mij vrij logisch iig
- Het toestel voor 470 euro verkopen is simpelweg onmogelijk
- Het invoeren van een niet bestaand studenten.net nummer (999999999999999 werkt ook) is natuurlijk wel heel raar

mijn conclusie is iig dat die 15% niet op zou moeten gaan voor losse producten zonder abonnement.

[ Voor 4% gewijzigd door OrangePower op 06-12-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

Laguna schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:16:
Nee, want zodra je "Reserveren in de winkel" kiest krijg je direct een pop-up waar je alleen kan reserveren, maar niet kan bestellen.
Oh ja je hebt gelijk. Overigens kun je een studenten.net nummer gewoon gratis aanvragen op de site.. dus waaro m moeilijk doen met een fake nr?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

OrangePower schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:22:
[...]

Ik baseer dit op 3 dingen:

- Je kunt op studenten.net heel duidelijk lezen dat die 15% korting gaat om de bijbetaalprijs. mocht er nu discussie ontstaan over de definitie van 'bijbetalen'; daar kun je idd van alles over zeggen maar voor een losse telefoon 'betaal' je en voor een dure telefoon met een abonnement 'bijbetaal' je (tenzij ie 0.- is dan ;)).. klinkt voor mij vrij logisch iig
- Het toestel voor 470 euro verkopen is simpelweg onmogelijk
- Het invoeren van een niet bestaand studenten.net nummer (999999999999999 werkt ook) is natuurlijk wel heel raar

mijn conclusie is iig dat die 15% niet op zou moeten gaan voor losse producten zonder abonnement.
Kan best zijn, maar op de TPH website staat toch mooi zodra je wilt bestellen:

Vul je Studenten.net pasnummer in en krijg 15% korting op de totale aanschafprijs. De korting geldt niet voor aansluitkosten en maandelijkse kosten. Klik hier voor meer informatie.

Overigens wel krom dat er op dezelfde pagina in het bestelproces rechtsboven staat geen verzendkosten en administratiekosten en er vervolgens gewoon alsnog €3,95 aan verzendkosten en administratiekosten in rekening worden gebracht.

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 06-12-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Laguna schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:35:
[...]

Kan best zijn, maar op de TPH website staat toch mooi zodra je wilt bestellen:

Vul je Studenten.net pasnummer in en krijg 15% korting op de totale aanschafprijs. De korting geldt niet voor aansluitkosten en maandelijkse kosten. Klik hier voor meer informatie.
Klopt helemaal, daarom denk ik ook dat ze binnenkort de voorwaarden aanpassen, de losse producten excluden uit de kortingsmogelijkheden maar de orders met een valide studenten.net nummer wel gewoon uitleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
OrangePower schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:36:
[...]

Klopt helemaal, daarom denk ik ook dat ze binnenkort de voorwaarden aanpassen, de losse producten excluden uit de kortingsmogelijkheden maar de orders met een valide studenten.net nummer wel gewoon uitleveren :)
Nope, waarom zouden ze? Ze leveren op deze manier het product goedkoper aan ivm. de concurrentie dus meer orders. Alsof iedereen weet dat er op de site een bug zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Vanavond ook de bestelling geplaats bij GSMeasy.
Binnen anderhalf uur afgehandeld.

06-12-2011 Abonnement wordt aangesloten
06-12-2011 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
06-12-2011 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
06-12-2011 Voorraad controle
06-12-2011 Bestelling geplaatst

Volgende week woensdag wordt hij geleverd. Dit omdat toch over ga van KPN naar Vodafone.
De aanbieding van KPN kan niet op tegen VF (eerste 8 maanden 50% korting en gratis telefoon). Waarbij KPN nog steeds niet weet of ze hem gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Om 1800u besteld bij gsmeasy, 1930 telefoontje van logistiek, morgen tussen 8 en 1 afgeleverd. Verlenging tmobile zakelijk i smart 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
En van vodafone nog steeds niks.
Nou bij de volgende nexus niet meer bij vodafone direct bestellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat men volkomen negeert dat de mod hier al meerdere malen probeert ontopic te blijven.
  • Ik ben erg benieuwd naar reacties over levertijden van de Galaxy Nexus, en kijkend naar de titel van dit topic zit ik er niet ver naast. Waarom moet ik lezen wat de levertijden en prijzen van een iPhone of Nexus S zijn?
  • Er is op tweakers een prachtige pricewatch-sectie, waarom moeten we allemaal lezen wat iedere persoon voor een korting heeft geregeld?
Het irriteert mij en ik denk ook andere lezers om pagina voor pagina berichten te moeten lezen die uiteindelijk NIETS met de levertijden van de samsung galaxy nexus te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:05:
En van vodafone nog steeds niks.
Nou bij de volgende nexus niet meer bij vodafone direct bestellen!!
Het is inderdaad best erg... Ik had helaas geen ervaring met de webshop van VF.. Raar dat alle Nederlandse teleco winkels hem al wel hebben maar VF nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

alwaysleft schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:59:
[...]

Nope, waarom zouden ze? Ze leveren op deze manier het product goedkoper aan ivm. de concurrentie dus meer orders. Alsof iedereen weet dat er op de site een bug zit.
Ik stelde om 22:12 nog een vraag aan je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:08:
[...]

Het is inderdaad best erg... Ik had helaas geen ervaring met de webshop van VF.. Raar dat alle Nederlandse teleco winkels hem al wel hebben maar VF nog niet..
-sarcasm mode on-
Vodafone is nog steeds bezig met een kwaliteitscheck
-sarcasm mode off-

Ik ben blij, want geen gezeik met al die providers en krijg hem vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:11
Heb vandaag (6dec) om 17:45 besteld bij gsmeasy, ben tegen kwart voor 8 terug gebeld en hij wordt geleverd 8dec tussen half 1 en 6...
Het gaat hier om een vodafone verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:09
Vreemd, ik heb op 29-11 besteld bij GSMeasy, maar ik ben niet gebeld gisteren. Zou dit met nummerportering vanaf T-Mobile te maken hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand van de vodafone online bestelling al wat gehoord ?
mij is vorige week door klantenservice vodafone plechtig beloofd dat ik em vandaag in huis zou hebben..
maar ik reken er niet op aangezien ik geen mail of belletje over levering gehad heb.
en orderstatus nog steeds niet verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:21

yok

Mooi, de Galaxy Nexus is aangekomen in Amsterdam. Gaat zo mee met de chauffeur, kan ik er vandaag mee gaan spelen! Top geregeld, dat Expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik heb gereserveerd bij de phone house maar die telefonische bevestiging komt maar niet. Als ze hem vandaag niet hebben bestel ik hem ergens anders en hebben ze pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:19
Tijd geleden bij Studentmobiel besteld, gisteren om 20.55 nog even gebeld of ik hem op kon halen. Nu om 08.30 de melding dat hij is gereserveerd en dat ik hem kan ophalen.

Nice!

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

makaa schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:40:
Heb vandaag (6dec) om 17:45 besteld bij gsmeasy, ben tegen kwart voor 8 terug gebeld en hij wordt geleverd 8dec tussen half 1 en 6...
Het gaat hier om een vodafone verlenging
Nice...

Ik heb 30minuten later de telefoon besteld bij GSMeasy (uiteindelijk).
huidige status: "Bestelling ontvangen".
momenteel in afwachting van een telefoontje ivm het willen later bezorgen op het werk.

EDIT: het is overiges een 'losse' bestelling zonder abbo.

[ Voor 5% gewijzigd door Dawn op 07-12-2011 09:03 . Reden: zie edit. ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:37
Titanicfanatic schreef op woensdag 07 december 2011 @ 06:32:
Vreemd, ik heb op 29-11 besteld bij GSMeasy, maar ik ben niet gebeld gisteren. Zou dit met nummerportering vanaf T-Mobile te maken hebben ofzo?
Ze zouden vandaag nog bellen ook naar mensen zei de site geloof ik. In ieder geval als je de portering wil naar Vodafone vanaf T-mobile wordt hij pas volgende week geleverd.,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:27
De mijne word vanmiddag geleverd. Afgelopen vrijdag besteld bij The PhoneHouse! Can't wait!
Verlenging/overzetting Hi naar KPN.
KPN Bel - Sms - WebXL 450 + 250mb internet bundel, 1,4 gb data per maand, 14,4 mb/s...
Klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat gehoord van Vodafone en Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
TomTom1990 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:23:
De mijne word vanmiddag geleverd. Afgelopen vrijdag besteld bij The PhoneHouse! Can't wait!
Verlenging/overzetting Hi naar KPN.
KPN Bel - Sms - WebXL 450 + 250mb internet bundel, 1,4 gb data per maand, 14,4 mb/s...
Klinkt goed!
Gister ook gevraagd bij GSMEasy, 14,4 mb/s... echter hun gaven aan dat KPN niet beschikt over dit abonnement. hoe weet je zo zeker dat je dit dus krijgt? ze zeiden bij mij, dit kan alleen ICM Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Binnen!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15961353/IMG_20111207_092249.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/15961353/IMG_20111207_092320.jpg

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Wow! Feli! Van waar had jij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vodafone net aan de lijn gehad en ze zeiden dat hij vrijdag wordt geleverd bij hun en gelijk wordt uitgezonden.

dus hij zou er maandag of dinsdag moeten zijn

maar ik geloof er niet echt veel meer van....-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
OrangePower schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:32:
[...]

Wow! Feli! Van waar had jij hem?
Gsmeasy, gister besteld

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
op zaterdag word er ook bezorgt.
Nja dan maar wachten tot vrijdag.
Nu is er wel meer geloofwaardig omdat de andere webshops hem al hebben en het officiele perbericht van samsung eruit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:19
ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:34:
op zaterdag word er ook bezorgt.
Nja dan maar wachten tot vrijdag.
Nu is er wel meer geloofwaardig omdat de andere webshops hem al hebben en het officiele perbericht van samsung eruit is.
Koerierbedrijven leveren meestal niet op zaterdag. Vodafone zal denk ik geen gebruik maken van TNT/PostNL.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:49
Dawn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:01:
[...]

Nice...

Ik heb 30minuten later de telefoon besteld bij GSMeasy (uiteindelijk).
huidige status: "Bestelling ontvangen".
momenteel in afwachting van een telefoontje ivm het willen later bezorgen op het werk.

EDIT: het is overiges een 'losse' bestelling zonder abbo.
Ik heb ook een los toestel besteld. Gisteren om 15:25 de bestelling geplaatst en de status is hetzelfde als bij jou. Ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Had je de phone met of zonder abbo besteld?

iig nice dat je hem binnen hebt!

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Met abbo, verlenging van Vodafone

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Ik heb een verlenging van vodafone. het nieuwe abonnement heb ik al. Ik moet alleen de telefoon nog hebben. Dus best kans dat ik hem vrijdag of zaterdag heb. Aangezien er niks meer hoeft te gebeuren. (ja ik moet 70 euro voor de telefoon maar dat is nog een aparte rekening.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:27
Vendrom schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:26:
[...]

Gister ook gevraagd bij GSMEasy, 14,4 mb/s... echter hun gaven aan dat KPN niet beschikt over dit abonnement. hoe weet je zo zeker dat je dit dus krijgt? ze zeiden bij mij, dit kan alleen ICM Vodafone.
Site van oa. Phonehouse..
dit is een andere site: http://www.phoneshop.nl/abonnementen/kpn_bel-sms-webxl/
wederom dat er 14,4mb/s is
KPN Personal Sim Bel - Sms - WebXL abonnement
-Inclusief veel & snel mobiel internet, internetsnelheid tot 14,4 / 2,0 Mbit/s
-Gesprekken reken je af per seconde, met een minimum van één minuut
-De vrijheid om je abonnement maandelijks gratis aan te passen
Bron: The PhoneHouse

Laatste edit/redelijk off-topic:
Kpn bel-sms-web: is tot 2mb/s
http://www.phoneshop.nl/abonnementen/kpn_bel-sms-web

Kpn bel-sms-webXL is tot 14,4mb/ss
http://www.phoneshop.nl/abonnementen/kpn_bel-sms-webxl

Dus misschien voor sommige erg belangrijk om op te letten, zit dus een groot verschil kwa internetsnelheid in.

[ Voor 42% gewijzigd door TomTom1990 op 07-12-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:21

yok

Zo. Mijn vriendin heeft 'm in ontvangst genomen. Ik zie een leuke avond tegemoet na werk :-) Grappig dat een telefoon binnen een nacht vanuit Marseille in Utrecht komt. DHL-tracking is trouwens echt handig, stuk beter dan PostNL.

[ Voor 42% gewijzigd door yok op 07-12-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

cannot... wait... until... this... afternoon... must... have... galaxy... nexus...

yes, slecht slapen + anticipation + veel koffie = irritant voor m'n omgeving

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedricvdg
  • Laatst online: 30-05-2020
Net vodafone aan de lijn gehad, die verwachten hem niet voor de kerst...

Phone house aan de lijn gehad, die verkopen hem niet met een vodafone abo, door deals met de andere providers...

Erg jammer dit, misschien maar los bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Slaapje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:42:
Met abbo, verlenging van Vodafone
Waarom heb ik het vermoeden dat mensen die verlengen met een abbo 'voorrang' krijgen.

Iemand die de phone besteld heeft bij GSMeasy zonder abbo, maar wel de bevestiging heeft deze binnen te krijgen vandaag/morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:18
Dawn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:05:
[...]

Waarom heb ik het vermoeden dat mensen die verlengen met een abbo 'voorrang' krijgen.

Iemand die de phone besteld heeft bij GSMeasy zonder abbo, maar wel de bevestiging heeft deze binnen te krijgen vandaag/morgen?
Ik heb vorige week donderdag verlengd met TMobile bij GSMeasy, heb ook nog niets gehoord.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
cedricvdg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:00:

Phone house aan de lijn gehad, die verkopen hem niet met een vodafone abo, door deals met de andere providers...

lol wtf echt??
wat een bullshit.
Eerst belde iemand nog dat hij vrijdag kwam.
Nja dan maar volgende week dacht ik.
Maar niet VOOR de KERST.
Wat is dit nou.
Nooit meer bij vodafone bestellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
cedricvdg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:00:

Waarom dan ook niet kijken bij gsmeasy.nl ? Daar kan het gewoon met Vodafone.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedricvdg
Slaapje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:19:
[...]

Waarom dan ook niet kijken bij gsmeasy.nl ? Daar kan het gewoon hoor met Vodafone.
GSMEasy is duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net vodafone aan te lijn gehad.
Ze zeiden dat het toestel de 8ste word verwacht binnen te komen en dat het dan meteen per koerier word verstuurd.
Dus verwacht eind deze week / begin volgende week geleverd te worden.

Lets wait and see,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26
Wijze les voor de volgende keer aan de mensen die via Telco's hun nieuwe mobiel bestellen.

- heb je veel geduld dan gewoon doen
- heb je weinig geduld dan los kopen en sim-only abonnement nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
In combinatie met Vodafone abbonnement 1 van de goedkoopste volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Bij mij met een verlenging zelfs goedkoper dan Vodafone zelf

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:28:
Bij mij met een verlenging zelfs goedkoper dan Vodafone zelf
Snap niet waar mensen dit zien,
Ik heb gekeken wat ik kwijt ben met het zelfde abo wat ik nu via vodafone zelf heb besteld.
Ik kom qua abo op het zelfde uit maar moet meer bij betalen voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Joost1991 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:39:
[...]

Koerierbedrijven leveren meestal niet op zaterdag. Vodafone zal denk ik geen gebruik maken van TNT/PostNL.
Bij mijn orderstatus staat wel:
Binnen 24 uur (zonder nummerbehoud). Met nummerbehoud v.a. 4 dagen. Prepaid en accessoires: via post (TNT Post) binnen enkele dagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:32:
[...]

Bij mijn orderstatus staat wel:

[...]
Volgens de algemene voorwaarden van elk koeriersbedrijf zijn "dagen" gelijk aan "werkdagen", dus dat wordt niet in het weekend vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:31:
[...]

Snap niet waar mensen dit zien,
Ik heb gekeken wat ik kwijt ben met het zelfde abo wat ik nu via vodafone zelf heb besteld.
Ik kom qua abo op het zelfde uit maar moet meer bij betalen voor het toestel.
Nou in mijn voorbeeld. Ik heb verlengd met B+S+W 350 voor 2 jaar. Op de Vodafone website kom ik dan uit op 85 euro bij betalen, bij gsmeasy moest ik 70 neerleggen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Aangezien dit ook een abbonements topic is,

Ik zit nu bij vodafone, maar ik kan geen verlengings aanbiedingen bekijken door een fout in de site 'waar aan gewerkt wordt'. Op de site zelf, als je een bel+sms+web smart 100 abonnement neemt met de GN en verlenging aanklikt kost de telefoon iets als 113 euro extra (duurder dan zonder verlenging...). Kan dit goedkoper door die verlengings aanbiedingen te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedricvdg
Ik zit te kijken naar een verlengen naar 275 bel+sms+web smart 1 jarig en bij vodafone zou ik 194 moeten bijbetalen en bij GSMEasy 248...

flink verschil imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij gsmwijzer! Die kunnen in 24 uur leveren, en ze hebben genoeg voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 19:42
Mijn status bij studentmobiel is gewijzigd naar contract ontvangen, dus nu maar wachten op goedkeuring vodafone. Gisteravond nog met ze gebeld, ze zeiden dat ze gisteren meeeer dan genoeg hebben ontvangen. Dus je kan hem daar ook bestellen. 39 euro met wbs 100 abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Gisteravond bij coolblue besteld, nu net in de mail: "Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl. Uw bestelling ligt vanaf nu voor u klaar in onze winkel". *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga annuleren bij vodafone.nl Heb er genoeg van. Als ik vanavond bestel bij Coolblue heb ik hem morgen en is slechts 15 euro duurder. (Ben toch nie gek!)

Heeft er iemand ervaring mee of je nog tegen de lamp kan lopen met het annuleren van je online bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:48:
Ik ga annuleren bij vodafone.nl Heb er genoeg van. Als ik vanavond bestel bij Coolblue heb ik hem morgen en is slechts 15 euro duurder. (Ben toch nie gek!)

Heeft er iemand ervaring mee of je nog tegen de lamp kan lopen met het annuleren van je online bestelling?
bij vodafone hebben ze hem ook morgen of vrijdag.
Dus ik denk dat het juist langer gaat duren als je je bestelling annuleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:50:
[...]

bij vodafone hebben ze hem ook morgen of vrijdag.
Dus ik denk dat het juist langer gaat duren als je je bestelling annuleert
Echt niet, anders hadden ze wel al laten weten dat hij morgen komt hoor! Net zeiden ze nog "niet voor kerst".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Maar net zeiden ze ook dat hij op 8 december komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:56:
Dat vind ik nu het jammere.. iedereen roept maar wat maar er is totaal geen duidelijkheid vanuit vodafone zelf.

Het frustreert me dat ze wel aangeven dat ze plat gebeld worden over de levering van de Nexus, ik zou dan zeggen als je plat gebeld wordt geef je een eenduidig antwoord naar iedereen....

nu is het zo dat de ene medewerker zegt kessemus en de andere roept weer 8 dec....

Schep dan duidelijkheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph9994 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:56:
Dat is het hem juist. Bij VF weet je totaal niet waar je aan toe bent. Als ze me nu zeggen dat ik hem vrijdag zou krijgen dan wacht ik gewoon. Maar het kan ook gewoon 2012 zijn voordat ze hem hebben.

Wat dat betreft heeft Coolblue het vanaf het begin goed gedaan. Een late leverdatum opgeven (6 december) en vervolgens ook uitleveren op deze datum. Complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 20:31
Verlengingen met een t-mobile abbonnement kunnen nog niet worden verwerkt omdat de Nexus nog niet bekend is in de systemen van t-mobile.

nog een dag waarschijnlijk geduld hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol... sommige mensen hier doen echt als of hun leven ervan af hangen of ze het toestel nu of volgende week binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb zaterdag besteld bij GSMeasy, overstap van Tmobile naar Vodafone (B+S+W smart 100). Zojuist gebeld en krijg hem volgende week woensdag omdat ik een week moet wachten op nummerbehoud van Vodafone. Beetje jammer maar was toch van volgende week uitgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Tja, het enige wat je kan doen is 'stemmen' met je portemonnee. In de toekomst niet meer meegaan met vage pre-orders of verwachte leverdata, maar pas bestellen als er echt duidelijkheid is. Dan heb je 'm als eerste, en gaat je geld niet naar een partij die zit te prutsen of treuzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Ja men leven hangt er vanaf.
Slapenloze nachten enzo.
Als aan mensen beloofd bij het kerstdiner de telefoon te laten zien.
sigh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie911
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 19:16
Net studentmobiel nog een keer gebeld want mijn orderstatus was verandert en ze gaan hem morgen pas verwerken. Heeft, zoals arene al zei, met nummerbehoud te maken en imei nummers, nu wachten tot vrijdag/zaterdag.
Maar, er is zekerheid in de tent! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Ik heb bij VF ook maar geannuleerd en bij gsmeasy besteld. Alleen krijg nu een mail dat hij niet meer op voorraad is. Ben nu aan het chatten met hetty van gsm easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:18
Zojuist gebeld voor aflevering, GSMeasy met T-Mobile verlenging. Afspraak is voor morgen gemaakt.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
digitalhardc0r3 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:07:
Ik heb bij VF ook maar geannuleerd en bij gsmeasy besteld. Alleen krijg nu een mail dat hij niet meer op voorraad is. Ben nu aan het chatten met hetty van gsm easy!
Ze hebben de tekst op de website ook aangepast:

Hij is binnen! Alle preorders worden al gebeld voor een afspraak.
Voor nieuwe bestellingen:
Door de grote populariteit van dit toestel raakt onze voorraad
snel op. Er is een goede kans dat u alsnog binnen 24 uur uw toestel
kunt ontvangen maar dit kunnen wij niet garanderen. Volgende week
ontvangen we echter weer ruim voldoende nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
Nja ik wacht tot morgen met de status van vodafone. Anders kan ik hem net zo goed ook annuleren. Ik weet trouwens niet hoe lang dat duurt. Maar dan heb ik hem wel eerder. Waneer dat dan ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 17-09 22:37
op de website van BelCompany staat nu een levertijd van 1-2 dagen. verwacht dus dat die hem voor het weekend fysiek in de winkel hebben.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste