470 euro is gewoon een reeele prijs. Ze kopen die toestellen gok ik in voor 300/350 euro in. Dus genoeg winst. Tevens ging het bij de Iphone 4 actie met tientallen bestellingen gewoon door en controleren ze niks? Why? Mensen de orders laten annuleren en terug storten het bedrag die met Ideal al hebben betaald kost administratief meer geld dan gewoon de orders door te laten gaan.Ryoma_Kun schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:18:
[...]
hahah, jah ik denk het ook wel.. Op het moment dat er opeens 10tallen bestellingen worden gedaan en wat blijkbaar steeds hoger wordt zullen ze voor 70 euro p/p hoogstwaarschijnlijk gewoon het bedrag terugstorten.
10 personen is al 700 verlies.. bij 100 al 7000 euro xD.. Maar goed ik hoop wel dat het lukt voor degene die hebben besteld. Als ik zelf niet al bij gsmeasy had besteld had ik hem zelf ook bij de phonehouse geprobeerd. Dus succes voor de rest!
Ik hoop echt dat die van mij ook morgenochtend hier belandwordt echt gek van dit forum
wel gezellig hoor.. Maar tis meer een verslaving geworden om elke keer terug te komen
Wel is de levertijd langer, heb je zin om 1 a 2 weken te wachten. Dan is 470 euro voor de Nexus een hele nette prijs
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 06-12-2011 21:33 ]