In dit topic kan worden besproken welke android versie je op je Galaxy Nexus hebt staan, en waar je deze gekocht hebt
Het schijnt dat er verschillende versie van de de Galaxy Nexus in omloop zijn. Volgens Google is de yakju build de enige versie die door Google zelf ondersteund wordt. Er zijn echter ook andere builds in omloop, zoals yakjusc en yakjuxw. Deze worden beheerd door Samsung en zouden daarom ook afhankelijk zijn van Samsung als het gaat om updates etc.
Zie nieuwsbericht: nieuws: Google kan varianten Galaxy Nexus niet zelf updaten
XDA Topic omtrent het wijzigen van je versie naar yakju: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1391881
Hoe kan ik er achter komen welke versie ik heb?
- Download Android System Info
- Klik tab system
- Kijk wat er bij product staat.
Naar het schijnt hebben de meeste gebruikers op GoT gewoon een yakju buidl, maar een er zijn al een aantal gebruikers die een andere build hebben. Omdat het voor de meeste tweakers van belang is om te weten welke versie ze krijgen, kan je in dit topic posten welke versie je hebt. Post daarom graag de versie die je hebt, plus de winkel waar je je Galaxy Nexus hebt gekocht. Ik zal proberen een lijstje bij te houden in de OP, om zo aan te geven waar je een yakju Nexus kan kopen.
Bekende leveranciers en builds
Coolblue/pdashop/smartphoneshop: (tot zover) yakju
GSMEasy: (tot zover) yakju
Studentmobiel: (tot zover) yakju
Expansys (Frankrij): (tot zover) yakju
[ Voor 5% gewijzigd door Maardiweb op 15-12-2011 11:15 ]
If you want to be the best, you need to work with the best :)