Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Ik heb hem ook onder rembours besteld op mobily :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
das een goeie :)
ikke ook :D

Heb het geld eigenlijk niet maar kan hem dan zo doorverkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tja, heb hem ook maar onder rembours besteld ;) maar ze zullen wel met een tegemoetkoming komen ofzo. Ik weet het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Helaas hebben we pech: . De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan
zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn
voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond
van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd
gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden
te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01 16:51
Ik heb de voorwaarden van hun shop gelezen, maar zie daar ook niets over prijsfouten staan... En echt onrealistisch vind ik de prijs ook niet (ik noem het liever een mooie aanbieding ;))..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
idd
Maar hij kan toch niet in 1 keer zeggen dat ik 200 euro bij MOET betalen?
Dan kan ik de deal toch cancelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
swannie schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:31:
Ik heb de voorwaarden van hun shop gelezen, maar zie daar ook niets over prijsfouten staan... En echt onrealistisch vind ik de prijs ook niet (ik noem het liever een mooie aanbieding ;))..
natuurlijk is het niet een reele prijs. De inkoopprijs van dit ding is alleen al 450 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, cancellen mag dan Maximus, maar dat je het toestel ook ontvangt voor €255 lijkt me erg sterk, zoals Alwaysleft ook al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01 16:51
Het is voor mensen die er verstand van hebben inderdaad niet reëel, maar voor leken die het vergelijken met de andere Nexus telefoons natuurlijk niet absurd laag... Maar ik verwacht (weet 100% zeker) dat wij hem niet zullen ontvangen voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
swannie schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:34:
Het is voor mensen die er verstand van hebben inderdaad niet reëel, maar voor leken die het vergelijken met de andere Nexus telefoons natuurlijk niet absurd laag... Maar ik verwacht (weet 100% zeker) dat wij hem niet zullen ontvangen voor deze prijs.
idd, och jah. Gewoon onder rembours bestellen is het advies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
2 vrienden van me ingelicht :)
Die hebben hem ook gelijk besteld.

Kans is klein dat hij aankomt, maar het is wel top als hij voor deze prijs komt.
Niet geschoten altijd mis

En mooi dat k hem kan weigeren als hij ineens met hogere prijs hier aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Van dit soort foutjes is al vaak genoeg een rechtszaak gekomen, en als de prijs zo overduidelijk foutief is, heeft de webwinkel volgens mij altijd nog gewonnen. Ik ga m'n tijd er niet aan verspillen :/

[ Voor 11% gewijzigd door nuveo op 20-11-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Een rechtszaak vanuit wie? Die webwinkel heeft geen poot om op te staan als ik het pakket met eventuele te hoge prijs weiger en de koop ontbind of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bomin schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:42:
Een rechtszaak vanuit wie? Die webwinkel heeft geen poot om op te staan als ik het pakket met eventuele te hoge prijs weiger en de koop ontbind of zie ik dat verkeerd?
nee, en je hebt altijd nog de wet koop op afstand :) 7 dagen return policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik doelde op een rechtszaak waarin de consument eist dat de webwinkel het product alsnog voor de foutieve prijs levert. Uiteraard kan je altijd de koop ontbinden als de winkel niet tegen de afgesproken voorwaarden kan/wil leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Precies, maar dan ben je als consument ook niet de slimste als je denkt een webwinkel zo te kunnen pakken :)

Overigens staat er in de AV van Mobily wel iets over foutieve prijzen. Onder 4.2: "Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet"; onder 4.3 scharen zij de prijs hier onder ook onder: "de prijs inclusief belastingen".

Reken er dus maar niet op. Aan de andere kant als je de shopreviews leest lijkt die winkel best een administratieve bende, dus je weet het maar nooit.

Niet geschoten is overigens altijd mis, dus bij mij is er ook een remboursbestelling gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Dit gaat toch nooit lukken jongens... (zelf ook toch maar wel gedaan :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het systeem van Mobily.nl zal wel gaan ontploffen, want op Twitter is het nu ook een veel besproken onderwerp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie hier een topic aankomen alá otto. De uitkomst? Mobily krijgt gelijk en alle zeurende klanten mogen gewoon gaan dokken of hun order annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:57:
ik zie hier een topic aankomen alá otto. De uitkomst? Mobily krijgt gelijk en alle zeurende klanten mogen gewoon gaan dokken of hun order annuleren.
ZOu gewoon netjes zijn als ze het toestel voor de inkoopprijs deden aanbieden, bouw je een hoop positieve reclame mee op. Dus zeg 450 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Zou dit vertraging geven bij Vodafone hier in Nederland?

Galaxy Nexus software bugs found, Vodafone refuses to put on sale

[ Voor 22% gewijzigd door disturbedmind op 20-11-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Laatst online: 02-09 09:17
Zojuist ook een Preorder gedaan, nu ook maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vendrom schreef op zondag 20 november 2011 @ 16:04:
Zojuist ook een Preorder gedaan, nu ook maar even afwachten.
onder rembours hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ook maar 4 besteld, je weet maar nooit he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
Ja, Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik heb hem ook maar besteld, hopelijk komt er een mooie compromis uit.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joost1991 schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:35:
Ik heb hem ook maar besteld, hopelijk komt er een mooie compromis uit.
Maar dat er nu op zondag geen kwartje valt is ook erg raar. Een Webmaster zal toch nog wel iets doorhebben lijkt me ;).

Morgen weten we het denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ze zijn wakker. Prijs aangepast naar 565 euro.

Tjah. Dit gaat leuk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mogen ze onderscheid maken tussen rembours en al betaalde bestellingen bij mobily.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wat ook nog kan is dat het een stuntaktie is?

Want de typfout is wel heel gruwelijk.

Van 565 naar 255 euro. Dat zijn 2 cijfers anders.

Wie weet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Toestellen uit het Verenigde Koninkrijk zijn toch niet simlockvrij en worden toch alleen in combinatie met een abonnement aangeboden? Hoezo zijn de toestellen bij Mobily wel simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
laserboy schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:32:
Toestellen uit het Verenigde Koninkrijk zijn toch niet simlockvrij en worden toch alleen in combinatie met een abonnement aangeboden? Hoezo zijn de toestellen bij Mobily wel simlockvrij?
Ik heb vorig jaar een vlucht naar Londen genomen om 2x een Nexus S te kopen, deze zijn gewoon simlock vrij.
zal voor de Galaxy Nexus wel het zelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden zich waarschijnlijk vergist tussen de Galaxy Nexus en de Nexus S (die laatste is wel €250). Aangezien ik hem zelf al besteld had bij mijn ict leverancier, geen bestelling bij Mobily gedaan. Zouden de mensen die hem daar wel besteld hebben kunnen laten weten hoe het afloopt?

Over het onderwerp van een webwinkel houden aan de prijs, hier heeft wehkamp een mooie casus over. Uiteindelijk kwam het erop neer dat iedereen moest betalen tot een reeele prijs (en die eerder genoemde 450 hier lijkt me dan wel erg laag of is ex. btw) of de bestelling kon annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 10:25
Onder de 300 euro si een korting van zo'n 50% dat is wel heel extreem voor een apparaat welke nog niet eens uit is. Dus dikke kans dat Mobily niet levert en ook niet hoeft te leveren. Sterker nog, zelfs andere webwinkels leveren nu zaken niet omdat ze bijvoorbeeld een tientje duurder zijn geworden bij de distributeur. 450 euro zou een korting betekenen van ongeveer 25%, wat ook nog steeds ontzettend hoog is, maar dat zou in theorie nog een actie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alex3305 schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:53:
Onder de 300 euro si een korting van zo'n 50% dat is wel heel extreem voor een apparaat welke nog niet eens uit is. Dus dikke kans dat Mobily niet levert en ook niet hoeft te leveren. Sterker nog, zelfs andere webwinkels leveren nu zaken niet omdat ze bijvoorbeeld een tientje duurder zijn geworden bij de distributeur. 450 euro zou een korting betekenen van ongeveer 25%, wat ook nog steeds ontzettend hoog is, maar dat zou in theorie nog een actie kunnen zijn.
Mobily.nl hoeft dus toch niet te leveren, zie hier: http://www.consuwijzer.nl...elding_door_een_webwinkel

Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mono-oXide schreef op zondag 20 november 2011 @ 19:44:
[...]

Ik heb vorig jaar een vlucht naar Londen genomen om 2x een Nexus S te kopen, deze zijn gewoon simlock vrij.
zal voor de Galaxy Nexus wel het zelfde zijn.
Klopt. Ik heb afgelopen week, tijdens de launch, een unlocked Galaxy Nexus gekocht in de Phones 4 U shop op Oxford Street. Ze hadden er daar nog een flink aantal op voorraad. Viel me wel op dat ie nog lang niet overal in de winkel ligt in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Iemand al wat gehoord van Mobily.nl? Ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Ik ook niet nee... denk dat we binnenkort wel een mail gaan ontvangen met daarin een annulering.

Jammer genoeg deze week geen levering bij Saturn neem ik aan? Leuke €15 korting bij elke €100.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joost1991 schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:16:
Ik ook niet nee... denk dat we binnenkort wel een mail gaan ontvangen met daarin een annulering.

Jammer genoeg deze week geen levering bij Saturn neem ik aan? Leuke €15 korting bij elke €100.
Als we iets horen dan is het vandaag. Why? Neem aan dat meer bestellingen in een periode van een paar uur van 1 toestel wel opvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:42

yok

Op Mobily is de Galaxy Nexus alweer gewoon 565E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had gisteren iemand ook al gezegt... :)
yok schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:37:
Op Mobily is de Galaxy Nexus alweer gewoon 565E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
Nog niemand een bericht gehad van mobily? , toch vreemd je zou verwachten dat ze zoiets snel recht willen trekken.

[ Voor 47% gewijzigd door Vendrom op 21-11-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vendrom schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:48:
Nog niemand een bericht gehad van mobily? , toch vreemd je zou verwachten dat ze zoiets snel recht willen trekken.
Nope. Kan best dat het dus toch doorgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Mobily is (afgaand op de shopreviews) nog al een 'loopt achter de feiten aan'-bedrijfje. Ik verwacht dan ook dat er ergens deze week alsnog een bericht komt dat de prijs gewijzigd is. Duurt allemaal net wat langer daar heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joost1991 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:52:
Mobily is (afgaand op de shopreviews) nog al een 'loopt achter de feiten aan'-bedrijfje. Ik verwacht dan ook dat er ergens deze week alsnog een bericht komt dat de prijs gewijzigd is. Duurt allemaal net wat langer daar heb ik het idee.
Klopt. Of ze hebben een partij groot ingekocht met fiks veel korting en vinden die 10 tallen bestellingen wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Voor de mensen die de verlenging met Galaxy Nexus bij Vodafone hebben besteld: hoe ziet jullie orderbevestiging eruit? Op de laatste bestelpagina (bevestiging) staat bij mij de telefoon nog braaf op, maar in de mails die ik daarna heb gekregen staat niks over een telefoon: 1tje met een orderbevestiging van het nieuwe abonnement, de ander dat deze sinds vandaag (??) is ingegaan.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
hoe langer het duurt, hoe lastiger het voor hen wordt de fout (als het dat was) te claimen lees ik in de jurisprudentie.
Joost1991 schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:52:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
arene schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:15:
hoe langer het duurt, hoe lastiger het voor hen wordt de fout (als het dat was) te claimen lees ik in de jurisprudentie.

[...]
Welke regels lees je dat? Kan je citeren? Thanx

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 21-11-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Iemand van vodafone vertelde mij net aan de telefoon dat toestellen meestal op woensdag binnen komen. En als er staat week 47 dan kwam hij dus ook echt deze week. Alleen nadeel van online bestellen is de levertijd van 5 werkdagen. Over winkels kon hij niks zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 10:25
arene schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:15:

[...]
Mja, je hebt enigszins gelijk. Anders zou de consument aan kunnen nemen dat de verkoper akkoord is gegaan met verkoopprijs. Wel is het zo dat er bij zulke opzichtige fouten vanuit de klant ook uitgegaan kan worden van een fout. Daarnaast krijg je ook de mogelijkheid tot ontbinden van de koop.

Reken er dus maar niet op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Iwes schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:14:
Voor de mensen die de verlenging met Galaxy Nexus bij Vodafone hebben besteld: hoe ziet jullie orderbevestiging eruit? Op de laatste bestelpagina (bevestiging) staat bij mij de telefoon nog braaf op, maar in de mails die ik daarna heb gekregen staat niks over een telefoon: 1tje met een orderbevestiging van het nieuwe abonnement, de ander dat deze sinds vandaag (??) is ingegaan.
Ja klopt wel, dit heb ik al besproken in deze topic. Het komt omdat hij nog niet leverbaar is. Mijn abonnement is ook gelijk ingegaan en vond ook niks in de 2 mails over de Galaxy Nexus, toen had ik contact genomen met de webcare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

disturbedmind schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:04:
[...]

Ja klopt wel, dit heb ik al besproken in deze topic. Het komt omdat hij nog niet leverbaar is. Mijn abonnement is ook gelijk ingegaan en vond ook niks in de 2 mails over de Galaxy Nexus, toen had ik contact genomen met de webcare.
Ah, helemaal overheen gelezen! Blij dat de nexus dus doorgaat, minder blij met het gelijk ingaan van de verlenging.. Kost me 3 maanden fup. Voordeel is dan weer wel dat ik dan nu al een tientje goedkoper in de maand uit ben.
Matttthijs schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:25:
Iemand van vodafone vertelde mij net aan de telefoon dat toestellen meestal op woensdag binnen komen. En als er staat week 47 dan kwam hij dus ook echt deze week. Alleen nadeel van online bestellen is de levertijd van 5 werkdagen. Over winkels kon hij niks zeggen...
Is dat 5 dagen na aanvragen verlenging of 5 dagen nadat de telfooon bij Vodafone op voorraad is?

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Is dat 5 dagen na aanvragen verlenging of 5 dagen nadat de telfooon bij Vodafone op voorraad is?
5 dagen nadat ze hem binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algebeld.nl bied hem voor 544 euro aan, de laagste prijs los die ik tot nu toe gezien heb. (naast de fout van 250 euro)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Niks gehoord van mobily, erg slordig. of gunstig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
alwaysleft schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:56:
[...]

Klopt. Of ze hebben een partij groot ingekocht met fiks veel korting en vinden die 10 tallen bestellingen wel fijn
Denk je nou echt dat een bedrijf zonder enige aarzeling €300,- per bestelling gaat toegeven? Dat zou ze dan tienduizenden €'s gaan kosten en voor wat?

Ze zouden volslagen gestoord zijn natuurlijk, tenzij ze graag snel failliet willen of het leuk vinden om voor Sinterklaas te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
waarom zijn er nog zo weinig echte aanbiedingen? komt dit doordat de bedrijven nog niks mogen zeggen van google of weten ze het gewoon echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
partyondude schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:45:
[...]

Denk je nou echt dat een bedrijf zonder enige aarzeling €300,- per bestelling gaat toegeven? Dat zou ze dan tienduizenden €'s gaan kosten en voor wat?

Ze zouden volslagen gestoord zijn natuurlijk, tenzij ze graag snel failliet willen of het leuk vinden om voor Sinterklaas te spelen.
Waarom laten ze vandaag niks weten? Vertel me dat dan eens. En tevens weet je de inkoopprijs niet van de dingen dus vind je reactie redelijk lachwekkend

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 21-11-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Ben benieuwd overigens of de levertijden mbt het volume probleem anders gaan worden.
Samsung zal het iig gaan onderzoeken en google wil geen verdere problemen tot dit opgelost is gok ik zomaar.

Hierdoor zouden de levertijden weleens wat langer kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Vanmiddag nog bij de media markt geweest, die zeggen dat ze hem volgende week binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
alwaysleft schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:13:
[...]

Waarom laten ze vandaag niks weten? Vertel me dat dan eens. En tevens weet je de inkoopprijs niet van de dingen dus vind je reactie redelijk lachwekkend
Dat mag jij vinden. Waarom ze niks hebben laten weten weet ik uiteraard niet, ik werk niet in die business. Als je dat zo graag wilt weten had je ze ook kunnen bellen vandaag.

Ik vind het naïef te denken dat een gloednieuw high end toestel nog voordat die goed en koud in de winkel ligt in Nederland eventjes €300,- goedkoper is dan de goedkoopste aanbieder op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany zegt dat ze hem deze week krijgen!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:49:
Belcompany zegt dat ze hem deze week krijgen!
Ik zou maar wachten. Grote hardware fout in de nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:29:
[...]

Weet er alles van, geef alleen aan dat belcompany hem deze week krijgt. En of het een hardware of sotware fout is moet nog duidelijk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

Het verwachte bericht van Mobily:
Door verwisseling van de prijzen is per abuis tijdelijk de verkeerde prijs weergegeven. Wij zullen uw order annuleren. Onze welgemeende excuses voor het eventuele ongemak,
Niet geschoten is altijd mis, en zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
KoppenSneller schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:42:
Het verwachte bericht van Mobily:

[...]

Niet geschoten is altijd mis, en zo ;)
Heb ik niet gekregen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Die van mij is ook geannuleerd. Staat in de order, niet per mail.

Edit: Ook in de mail... tis al 1 uur :z

[ Voor 25% gewijzigd door Joost1991 op 22-11-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 09-09 09:24
alwaysleft schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:29:
[...]

is het al bekend dat het een hardwarefout is dan? ook dat alle telefoons dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Mijn ICT leverancier heeft inmiddels bevestigd dat de levertijd op onbekend is gezet op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
El_V schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:39:
[...]

is het al bekend dat het een hardwarefout is dan? ook dat alle telefoons dit probleem hebben?
Hardware, maar 99,9% zeker!
Alle telefoons niet, er is een batch simlock vrij welke dit probleem niet zouden hebben, extra getest door leverancier en QA van Samsung....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
las net ook alweer dat het met een patch te verhelpen is dus verwacht niet dat dit een heel groot probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een bron?
El_V schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:43:
las net ook alweer dat het met een patch te verhelpen is dus verwacht niet dat dit een heel groot probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dit filmpje gevonden; YouTube: Galaxy nexus volume bug..

Dit filmpje laat zien dat je met een andere telefoon, de volume bug kan laten zien op de nexus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Is allemaal wel een beetje offtopic hier [of klink ik nu teveel als wannabe-moderator ;-) ).

Hebben al veel mensen een preorder geplaatst? Ik las ergens dat typhone hem de 23e zou leveren, maar kon daar niets van op hun site vinden. Mensen al daar besteld??

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Alleen Mobily heeft een datum deze week genoemd.

Studentmobiel/GSMWijzer hebben hem ook nog voor deze week staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Op vodafone.nl staat hij ook nog steeds op week 47. Ik heb had hem al besteld daar maar nog geen e-mail ontvangen dat hij vertraging heeft of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
voor mij staat die nog steeds op 2 stuks voor 28 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joost1991 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 01:00:
Die van mij is ook geannuleerd. Staat in de order, niet per mail.

Edit: Ook in de mail... tis al 1 uur :z
Ik heb nog niks gekregen per mail. Zou ik bellen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Denniz0229 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:03:
voor mij staat die nog steeds op 2 stuks voor 28 november...
Ook bij mobily.nl? Bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
nee, via de ict leverancier van me werk.

zoals eerder aangegeven hebben die mij nooit teleurgesteld, dus ik hoop nu ook niet.

edit: mobily website zegt nog steeds 23 nov

[ Voor 15% gewijzigd door Denniz0229 op 22-11-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Reactie studentmobiel.nl
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten in de loop van deze week weer een levering te ontvangen met de Samsung Galaxy Nexus. Wij kunnen u helaas pas zekerheid geven op het moment dat wij de telefoons daadwerkelijk op voorraad hebben ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen bij 2G, en d'r is een fix onderweg, egro, lijkt me niet een 'show stopper'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Meer mensen die geen annuleringsmail van Mobily.nl hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
er staat hier toch dat de orders worden geannuleerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
ik heb nog geen annuleringsmail gehad maar verwacht er verder niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
als de mensen die besteld hebben echt dachten dat het een mooie aanbieding zou zijn dan hadden ze ook wel direct betaald ipv rembours bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
El_V schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:28:
er staat hier toch dat de orders worden geannuleerd..
Mobily.nl heeft mij nog niet gemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
oke dan zul jij hem vast wel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
El_V schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:40:
oke dan zul jij hem vast wel krijgen
Denk het ook. Maar ze kunnen me ook ma :P tsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
Misschien dat alleen de eerste 10 bestellingen 'm mogen hebben :P ik heb namelijk ook nog geen mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:14:
Alleen bij 2G, en d'r is een fix onderweg, egro, lijkt me niet een 'show stopper'...
Als het, zoals inmiddels vrijwel zeker is, inderdaad een hardware fault is, is dit wel behoorlijk ernstig hoor! voor mij zou het in ieder geval een show stopper zijn! Ze kunnen het dan namelijk ook niet fixen, alleen hoogstens afvangen maar dan is je CPU voortdurend bezig met evalueren of het een legit of een RF induced button press is, kortom, kunest voor je accuduur! Alles wat ik schrijf is nog redelijk speculatief, maar daar lijkt het op het moment wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit welke bron verneem jij dat het een hardware storing is?, Zo ver ik heb gelezen is het te verhelpen, ik heb zelfs al gelezen dat op sommige toestellen versie 4.02 uit is waarmee het verholpen is...
Rubu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:09:
[...]

Als het, zoals inmiddels vrijwel zeker is, inderdaad een hardware fault is, is dit wel behoorlijk ernstig hoor! voor mij zou het in ieder geval een show stopper zijn! Ze kunnen het dan namelijk ook niet fixen, alleen hoogstens afvangen maar dan is je CPU voortdurend bezig met evalueren of het een legit of een RF induced button press is, kortom, kunest voor je accuduur! Alles wat ik schrijf is nog redelijk speculatief, maar daar lijkt het op het moment wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
misschien is er wel een makkelijke fix voor, weet jij veel. en zoals ik het lees zijn er meer telefoons die het niet hebben als die het wel hebben en hier in nederland is er nog niets bekend.

@digitalhardc0r3 hoop niet dat je serieus bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Wil hier ook niet voor mod spelen, maar dit soort dingen graag ff in dit topic....
Google Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wil dus zeggen dat deze discussie niet relevant is voor de levertijd?
GrandPuba schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:14:
Wil hier ook niet voor mod spelen, maar dit soort dingen graag ff in dit topic....
Google Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Sterker nog, dat zeg ik juist niet zie eerdere posting, dat dit juist betrekking kan hebben op levertijden, maar er wordt over details gesproken mbt dit probleem die hier niet helemaal thuis horen...

Anyway, ben geen mod en wil ik ook niet, dus leave as it is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
digitalhardc0r3 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:08:
Misschien dat alleen de eerste 10 bestellingen 'm mogen hebben :P ik heb namelijk ook nog geen mail ;)
wie weet... maar dan gaat de rest klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
Ik krijg net een sms van vodafone met een link voor "aan de slag met je smartphone" voor hulp en instellingen. Begint er dan toch een beetje op te lijken dat we ze deze week nog gaan krijgen, nietwaar? Ik hoop het in ieder geval

Mijn orderstatus is nog niet bijgewerkt:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 15-11-2011 15:54:04

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
MindWarp schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:09:
Ik krijg net een sms van vodafone met een link voor "aan de slag met je smartphone" voor hulp en instellingen. Begint er dan toch een beetje op te lijken dat we ze deze week nog gaan krijgen, nietwaar? Ik hoop het in ieder geval

Mijn orderstatus is nog niet bijgewerkt:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 15-11-2011 15:54:04
Ik kreeg inderdaad ook vandaag een smsje van Vodafone. Ik neem aan dat jij een nieuw abonnement hebt en niet verlengt? Want diegene die verlengen kunnen jammer genoeg niet hun orderstatus online zien:
Verlengingen en lezersaanbiedingen
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen.
Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste