Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

En toch kan ik mijn orderstatus opvragen (verlenging), maar ook alleen als ik niet ingelogd ben.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Iwes schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:51:
En toch kan ik mijn orderstatus opvragen (verlenging), maar ook alleen als ik niet ingelogd ben.
Ik gebruikte blijkbaar de verkeerde orderstatus pagina? (https://my.vodafone.nl/my..._overzicht/Order%20Status) want via die lukt het niet maar via: https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
The Phone House houdt het veilig op 1 dec.. Ben gaan twijfelen over mn keuze voor de nexus ivm die bug, maar als dat in een nieuwe batch opgelost is dan ben ik denk ik nog steeds voor :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb mijn go-to webshop Gigavolt (bij mij om de hoek en één van de goedkoopste) gemaild, maar krijg geen enkele respons tot nu toe. Dit terwijl op hun site staat dat ze binnen vier uur antwoorden.. right :P

..to be continued, maar ik gok dat zij dichter tegen de 500 aan zullen zitten met hun prijs.

EDIT: Bij geen reply gewoon maar even gebeld: leveringsdatum en prijs waren nog niet bekend.
Sterker nog.. hij dacht dat het toestel nog de Nexus Prime heette :P

[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 22-11-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnu
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024

gnu

Op kingofgadgets.co.uk zeggen ze dat ze ruim op voorraad zijn en ze bieden 24 uur shipping aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
gnu schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:00:
Op kingofgadgets.co.uk zeggen ze dat ze ruim op voorraad zijn en ze bieden 24 uur shipping aan..
Maar volgens mij moet dergelijke electronica in NL eerst door de douane. Ik weet nog dat mijn tablet daar een aantal dagen heeft gelogeerd. (maar gelukkig geen extra belasting hoeven te betalen) Dus dan zou ik nog op een week levertijd rekenen.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:34

reaL_G

G

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:11:
Uit welke bron verneem jij dat het een hardware storing is?, Zo ver ik heb gelezen is het te verhelpen, ik heb zelfs al gelezen dat op sommige toestellen versie 4.02 uit is waarmee het verholpen is...

[...]
het is weldegelijk een hardware storing,
het probleem doet zich nog steeds voor in de bootloader.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1356874
YouTube: Galaxy nexus volume bug @ boot loader
en de fix die jij benoemt is alleen een software aanpassing die het minder frequent laat doen voorkomen.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar komt ook nog een bij dat niet iedereen dit probleem heeft... Meeste toestellen gaat het wel goed...
reaL_G schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:09:
[...]

het is weldegelijk een hardware storing,
het probleem doet zich nog steeds voor in de bootloader.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1356874
YouTube: Galaxy nexus volume bug @ boot loader
en de fix die jij benoemt is alleen een software aanpassing die het minder frequent laat doen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:16:
Daar komt ook nog een bij dat niet iedereen dit probleem heeft... Meeste toestellen gaat het wel goed...

[...]
Dat komt omdat het probleem zich alleen bij 2G netwerken van 900Mhz voordoet. In Nederland zijn dat volgens wikipeidia, een bron uit 2005, zowel KPN als Vodafone. Als ik het goed begrijp heeft een behoorlijk groot deel van de toestellen in meer of mindere mate last van het probleem; in de zin van: als er een 900Mhz toestel vlak in de buurt gaat bellen treedt het op. Ik ga in ieder geval even wachten met bestellen (zit zelf bij Vodafone) maar hoop dat het, zoals er wat geruchten rondgaan, slechts een batch was die het probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
disturbedmind schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:41:
Ik kreeg inderdaad ook vandaag een smsje van Vodafone. Ik neem aan dat jij een nieuw abonnement hebt en niet verlengt? Want diegene die verlengen kunnen jammer genoeg niet hun orderstatus online zien:
Ook verlenging hier :)

Als ik me goed kan herinneren van een vorige keer, veranderde de orderstatus pas toen ik de telefoon al binnen had. Dus waarom ik elke dag inlog, weet ik ook niet :P

De smsjes met instellingen kreeg je altijd wel een paar dagen voor levering.
Op zich hoopvol dus nog steeds :)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel/gsmwijzer en vodafone houden nog steeds deze week (47) als leverdatum. Ik heb er een bij studentmobiel besteld en heb ze om opheldering gevraagd. Wacht nog op een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
MindWarp schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:40:
[...]

Als ik me goed kan herinneren van een vorige keer, veranderde de orderstatus pas toen ik de telefoon al binnen had. Dus waarom ik elke dag inlog, weet ik ook niet :P

Ook verlenging hier, kwam dit tegen op forum van Vodafone:
De levering van de Samsung Galaxy Nexus is vertraagd, reden hiervan is onbekend. Echter werd er wel door gecommuniceerd dat hij deze zaterdag in de winkel ligt.

http://forum.vodafone.nl/...ng-Galaxy-Nexus/td-p/9403

Ben benieuwd wanneer hij dan verstuurd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:42

yok

Bij Belsimpel is de leveringstijd verkort van 2 weken naar 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Nieuwe klant bij Vodafone en online besteld. Denk dat ik hem dan ook maar zaterdag in de winkel ga halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Voor wie niet meeleest in het andere topic: een verkoper in de UK heeft zojuist bevestigd dat ook die zogenaamde 'quality controlled' / 'nieuwe batch' last heeft van het issue.

Met dat in mind zou een winkel in NL wel gek zijn om het toestel te gaan verkopen voordat er een officiële bevestiging én fix door Samsung is aangekondigd, anders is het solliciteren naar een hele hoop onbetaald werk qua garantieafhandeling.

Nog even geduld dus, jammer, jammer!

[ Voor 4% gewijzigd door nuveo op 22-11-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zou juist goed zijn als ze hem hier zouden verkopen, kun je lekker adfingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
ja.. en je lekker ergeren aan de problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Bron schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:06:
Zou juist goed zijn als ze hem hier zouden verkopen, kun je lekker adfingen!
tis hier de markt niet ;)

er is zonder twijfel al een flinke batch in NL aanwezig. deze worden gewoon rond begin december in retail en etail verkocht en tegen die tijd zal er wellicht een fix uit zijn en worden klanten aangeraden een update uit te voeren.

daarnaast bestaat de mogelijkheid dat samsung zelf of via partners (solid vision, dynafix, etc) de galaxy nexusjes netjes uit de doosjes haalt, de software update, terug in doosje doet en sealed voordat ze naar de winkels gaan. gebeurt wel vaker zo en ook prima oplossing imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
OrangePower schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:10:
[...]

tis hier de markt niet ;)

er is zonder twijfel al een flinke batch in NL aanwezig. deze worden gewoon rond begin december in retail en etail verkocht en tegen die tijd zal er wellicht een fix uit zijn en worden klanten aangeraden een update uit te voeren.

daarnaast bestaat de mogelijkheid dat samsung zelf of via partners (solid vision, dynafix, etc) de galaxy nexusjes netjes uit de doosjes haalt, de software update, terug in doosje doet en sealed voordat ze naar de winkels gaan. gebeurt wel vaker zo en ook prima oplossing imho.
het is waarschijnlijk meer een hardware issue dan een software issue. Anders had Samsung allang gereageerd. Die zijn flink aan het nadenken wat nu te doen ;) Dus zo makkelijk als jij het zegt is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hoor en zie wat er gebeurd met de galaxy nexus, lijkt het mij dat de nfc chip gekoppeld is aan bepaalde instructies in de firmware. Dit is ook te zien op dit filmpje ( YouTube: Galaxy nexus volume bug @ boot loader ).

Dit houdt in dat de firmware aangepast moet worden. Nou zijn deze instructies vaak gekoppeld aan andere instructies en is het niet heel simpel te verwijderen zonder andere problemen te veroorzaken.
Ik hoop dat ze het snel oplossen, ik heb de nexus al een paar weken in pre-order staan.

Ik denk trouwens dat dit niet een heel groot probleem voor mij zou zijn... Dus ik zou willen dat ze de telefoons gewoon deze week leveren, ik installeer de update wel zodra die er is.

PS: Ik las ook al ergens op xda-developers dat de update er al is maar alleen nog uitgerold hoeft te worden. Deze schijnt ook onder android 4.0.2 te worden gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:14:
Als ik hoor en zie wat er gebeurd met de galaxy nexus, lijkt het mij dat de nfc chip gekoppeld is aan bepaalde instructies in de firmware. Dit is ook te zien op dit filmpje ( YouTube: Galaxy nexus volume bug @ boot loader ).

Dit houdt in dat de firmware aangepast moet worden. Nou zijn deze instructies vaak gekoppeld aan andere instructies en is het niet heel simpel te verwijderen zonder andere problemen te veroorzaken.
Ik hoop dat ze het snel oplossen, ik heb de nexus al een paar weken in pre-order staan.

Ik denk trouwens dat dit niet een heel groot probleem voor mij zou zijn... Dus ik zou willen dat ze de telefoons gewoon deze week leveren, ik installeer de update wel zodra die er is.

PS: Ik las ook al ergens op xda-developers dat de update er al is maar alleen nog uitgerold hoeft te worden. Deze schijnt ook onder android 4.0.2 te worden gereleased.
ja dat heeft betrekking tot de lte versie van de nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:27:
[...]
ja dat heeft betrekking tot de lte versie van de nexus.
Je hebt gelijk. Had dat laatste inderdaad niet gezien. Dus tot zover geen update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Van wat ik begrijp doet dit probleem zich alleen voor als een 2G device de Galaxy Nexus belt, en zéér dichtbij is. (in de videos doet het probleem zich alleen voor als de 2G device zich op millimeters afstand bevind van de G-Nexus).

Ik mis waarschijnlijk iets, maar ik heb geen idee wat. Als ik niks mis, dan zie ik het probleem niet. Ik draag nooit twee telefoons bij me, en mensen op straat die dat wel zouden doen zijn altijd meer dan millimeters van je verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
beugeldop schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:23:
Van wat ik begrijp doet dit probleem zich alleen voor als een 2G device de Galaxy Nexus belt, en zéér dichtbij is. (in de videos doet het probleem zich alleen voor als de 2G device zich op millimeters afstand bevind van de G-Nexus).

Ik mis waarschijnlijk iets, maar ik heb geen idee wat. Als ik niks mis, dan zie ik het probleem niet. Ik draag nooit twee telefoons bij me, en mensen op straat die dat wel zouden doen zijn altijd meer dan millimeters van je verwijderd?
Stel je wilt iemand laten zien hoe je Nexus werkt...die heeft een telefoon in zijn hand. Sta je mooi voor lul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nog steeds niks gehoord van mobily.nl. Mag nu wel vanuit gaan dat ik hem krijg voor 255 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
echt niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
beugeldop schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:23:

Nee, die videos met de 2e telefoon waren om te kunnen demonstreren dat het probleem ook optreedt als de radios van de Nexus zijn uitgeschakeld (in bootloader of airplane mode). Het probleem zelf is dat precies hetzelfde ook optreedt met alléén de Nexus: de 2G radio van de Nexus stoort met zijn eigen volume buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Ik zit gewoon bij t-mobile, en die doet niets met de 900mhz band.
Ik zie het probleem dus niet, we kunnen toch met ze allen het toestel met een t-mobile abbo afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvrijn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 02:07:
Ik zit gewoon bij t-mobile, en die doet niets met de 900mhz band.
Ik zie het probleem dus niet, we kunnen toch met ze allen het toestel met een t-mobile abbo afsluiten?
tjah dat is kiezen voor de makkelijkste optie, maar het lost niets op. je ontwijkt gewoon het probleem. Als we dat met alles zouden doen, zouden we nogal beperkt zijn in ons doen en laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalhardc0r3
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:12
alwaysleft schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:55:
Nog steeds niks gehoord van mobily.nl. Mag nu wel vanuit gaan dat ik hem krijg voor 255 euro :)
Same here :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie, mijn orderstatus van de bestelling van de Nexus via vodafone.nl is van '**niet beschikbaar' veranderd naar 'Bestelling wordt verwerkt'. :) Zal ik hem dit weekend nog krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
nuveo schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:15:
[...]

Nee, die videos met de 2e telefoon waren om te kunnen demonstreren dat het probleem ook optreedt als de radios van de Nexus zijn uitgeschakeld (in bootloader of airplane mode). Het probleem zelf is dat precies hetzelfde ook optreedt met alléén de Nexus: de 2G radio van de Nexus stoort met zijn eigen volume buttons.
Oké fair enough, dat is inderdaad irritant. Maar betekent dit dan dat als je gewoon fatsoenlijk bereik hebt (op 3G) dat er dan niets aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:12

Vos

AFCA

alwaysleft schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:55:
Omdat je niks hoort :? Reken jezelf niet rijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:27:
Joepie, mijn orderstatus van de bestelling van de Nexus via vodafone.nl is van '**niet beschikbaar' veranderd naar 'Bestelling wordt verwerkt'. :) Zal ik hem dit weekend nog krijgen?
Hmmm, mijn bestelling staat nog op "order is verified and fulfillment is in progress"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Vos schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:32:
[...]

Omdat je niks hoort :? Reken jezelf niet rijk...
Doe ik in ieder geval niet, maar slordig is het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
karimski schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:59:
[...]

Hmmm, mijn bestelling staat nog op "order is verified and fulfillment is in progress"
Die van mij staat ook nog steeds op "order is verified and fulfillment is in progress". Wanneer hebben jullie hem besteld? die van mij is van 16 November (Laatst gewijzigd: 16-11-2011 16:07:28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:03:
[...]

Die van mij staat ook nog steeds op "order is verified and fulfillment is in progress". Wanneer hebben jullie hem besteld? die van mij is van 16 November (Laatst gewijzigd: 16-11-2011 16:07:28)
Donderdag 17 november om 22.03 uur. :P Hoe kan hij bij jullie een Engelse melding geven, hebben jullie ook via Vodafone.nl besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
disturbedmind schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:03:
[...]

zie eerder bericht:
MindWarp schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:40:
[...]

Ik neem dan aan dat jij ook een verlenging hebt, en zoals mindwarp aangaf zal de status dus ook niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
n0rrie schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:23:
[...]

zie eerder bericht:

[...]

Ik neem dan aan dat jij ook een verlenging hebt, en zoals mindwarp aangaf zal de status dus ook niet wijzigen.
Vind het wel raar dat ze bij verlenging de status niet aanpassen.. :S

@kontheur

Ik heb hem wel gewoon besteld via Vodafone.nl dus geen idee waarom hij de status in het engels geeft. Als ik maar niet de UK batch krijg 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
disturbedmind schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
[...]

Vind het wel raar dat ze bij verlenging de status niet aanpassen.. :S

@kontheur
Bij een nieuw abonnement ook niet hoor. Sinds de 18e geen verandering, Niet eens dat m'n order is verwerkt.

Orderstatus:
Credit check OK

Laatst gewijzigd: 18-11-2011 08:08:55

Meer info:
Niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou breekt mijn klomp, nu is de orderstatus weer terug veranderd naar ** Niet beschikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://img846.imageshack.us/img846/5881/schermafbeelding2011112.png

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Foutje moet kunnen baas :p

Ik zit er aan te denken te bestellen in Duitsland. Hoh.de krijgt morgen de telefoons binnen en volgens mij valt de verzendtijd van Duitsland naar Nederland best mee?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
1 a 2 dagen met express post.

het kan ook met 24uurs service maar dan betaal je flink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bummer! ik word wel een beetje gek van het wachten, eerst een uitstel, nu dit
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:46:
Nou breekt mijn klomp, nu is de orderstatus weer terug veranderd naar ** Niet beschikbaar.

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Joost1991 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:50:Ik zit er aan te denken te bestellen in Duitsland. Hoh.de krijgt morgen de telefoons binnen en volgens mij valt de verzendtijd van Duitsland naar Nederland best mee?
Zit er dan nog verschil in het toestel tussen Nederlands en Duits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duitsland is ook een optie, als iemand een winkel weet vlak over de grens die ze heeft...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joost1991 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:50:
Foutje moet kunnen baas :p

Ik zit er aan te denken te bestellen in Duitsland. Hoh.de krijgt morgen de telefoons binnen en volgens mij valt de verzendtijd van Duitsland naar Nederland best mee?
die leveren niet in nederland, hoe ga je dat doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
Duitsland is ook een optie, als iemand een winkel weet vlak over de grens die ze heeft...?
de mediamarkten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
alwaysleft schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:58:
[...]

die leveren niet in nederland, hoe ga je dat doen??
Hoh.de levert wel degelijk in Nederland.
Lieferung in EU-Länder
Versandkosten
Die Kosten für den Versand in die EU betragen 14,90 EUR inkl. 1kg Gewicht. Jedes weitere Gewicht kostet 1 EUR.
Lijkt mij dat er geen verschil zit tussen Duitse en UK-versies van het toestel.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joost1991 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:02:
[...]

Hoh.de levert wel degelijk in Nederland.

[...]

Lijkt mij dat er geen verschil zit tussen Duitse en UK-versies van het toestel.
Waarschijnlijk dat dit dan ook nog de foute batch is met problemen. Zou nog even wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
vodafoneNL Vodafone Webcare
@spermacel Ja, de Samsung Galaxy Nexus is vanaf deze week leverbaar. ^MP

https://twitter.com/#!/vodafoneNL/status/139284000731701248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn me aan het kloten vanmorgen. Kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/4241/schermafbeelding2011112v.png

8)
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:46:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Na een beetje rond-internetten vind ik toch verschillende hoopvolle berichten dat het waarschijnlijk wel gaat om een hardware probleem, maar dat dit 100% op te lossen is met een software oplossing (firmware, patch)

http://www.androidpolice....e-fix-already-on-the-way/

en:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=22021

Maar dat heeft niets met dit topic te maken, dit is voor levertijden en abonnementen.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 23-11-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
Google Galaxy Nexus

dit is inderdaad voor levertijden etc.
waarom je het dan toch post als het er niet mee te maken heeft is me dan ook een raadsel

OT: geen enkele leverancier heeft zijn levertijden aangepast naar aanleiding van de problemen.
vraag me af of die naaiers stiekem meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misku
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Denniz0229 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:06:
Google Galaxy Nexus

dit is inderdaad voor levertijden etc.
waarom je het dan toch post als het er niet mee te maken heeft is me dan ook een raadsel

OT: geen enkele leverancier heeft zijn levertijden aangepast naar aanleiding van de problemen.
vraag me af of die naaiers stiekem meer weten.
Mobily had lange tijd 23 Nov staan, dit is aangepast naar 28 Nov:

Mobily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik zit heel het internet af te struinen naar een zaak die hem al verkoopt.
Typhone gebeld en die geeft aan ze Vrijdag te ontvangen.
Toch koop ik mijn telefoon liever in een winkel voor de garanties enz.
Maar komt de 32 gb versie eigenlijk wel naar Nederland?

Even een snelle poll?
Welke abbonementen hebben jullie?
Ik moet hem verlengen maar alles is op de schop gegaan.
Ik wil wel gewoon 14.4 snel internet.
Iemand tips ?

[ Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 23-11-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:55
Vodafone Bel-sms-web SMART abonnementen hebben 14.4mbit. Daarnaast mag je de bundel ook 60dagen per jaar in het buitenland gebruiken.

Belcompany denk hem begin volgende week binnen te hebben. Al is hij bij vodafone zelf beduidend goedkoper.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Vodafone Bel+Sms+Web Smart 100 2 jaar

Is voor mij het meest gunstig en hoef ook weinig bij te betelen €69,99.

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
-JB- schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:24:
Vodafone Bel-sms-web SMART abonnementen hebben 14.4mbit. Daarnaast mag je de bundel ook 60dagen per jaar in het buitenland gebruiken.

Belcompany denk hem begin volgende week binnen te hebben. Al is hij bij vodafone zelf beduidend goedkoper.
Ik zit zelf te denken aan KPN WebXL.
Dan is de telefoon wel duurder, maar ben ik per maand wel 15 euro goedkoper uit.
Uiteindelijk scheelt het helemaal niks in kosten.
Dat van het buitenland is wel handig. Wist ik nog niet bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
Ok, toch maar even Vodafone gebeld, en volgens de dame die ik na 10 minuten wachten te spreken kreeg wordt er elke week een nieuwe voorraad geleverd. Naar aanleiding van mijn preorder datum (14 november) zou ik niet meer in aanmerking komen voor de levering van deze week, maar volgende week. Ik heb trouwens niet verlengd maar een nieuwe abo afgesloten.
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:21:
Even een snelle poll?
Welke abbonementen hebben jullie?
Bel+Sms+Web Smart 150 1 jaar @ 14.4Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Samnsung heeft de orders naar handtec.co.uk uitgesteld
23/11 – UPDATE: Our expected delivery today from Samsung Distribution has been stopped\delayed for 48hrs. We now expect stock to arrive 25th November – with shipping taking place on the 25th through to 28th November. We hope the delay is related to the volume issue/bug and and the delay should reassure customers that Samsung is taking action. We opologise for the delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
Voor mij wordt het waarschijnlijk een Bel-sms-web Smart 475 1jr.
minder dan 400 bel minuten red ik het helaas niet mee, voordeel is wel dat ik over 12mnd weer een nieuw snoepje uit mag kiezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het forum van Vodafone wordt ook gezegd dat vanaf komende zaterdag de Galaxy Nexus in de winkels ligt! Toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:52:
Op het forum van Vodafone wordt ook gezegd dat vanaf komende zaterdag de Galaxy Nexus in de winkels ligt! Toppertje.

Dan weet ik waar ik Zaterdag ben te vinden =D

Toch valt op dat iedereen voor Vodafone kiest.
Misschien toch maar overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37187205,noline]
Even een snelle poll?
Welke abonnementen hebben jullie?
Hier ook Vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 2 jaar @ 14.4 Mbps

Voor mij verreweg de beste keuze met weinig bellen, veel data en hoge snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:02:
[...]

Dan weet ik waar ik Zaterdag ben te vinden =D

Toch valt op dat iedereen voor Vodafone kiest.
Misschien toch maar overwegen.
Iemand die toevallig dan ook weet of je in de winkels van Vodafone losse toestellen kunt kopen?

Zoja, ook interessant om zaterdag even een bezoekje te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Ik vind de prijs voor een los toestel bij Vodafone best wel heftig. Op de website staat een prijs van €619,00 euro. Je kan toch niet verwachten dat in de winkel goedkoper is? Ik ben namelijk ook opzoek naar een los toestel, want ik heb al een Sim Only van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jullie hebben me overgehaald.
Ik ga denk toch voor de Vodafone Smart 200.
Overstappend van KPN naar Vodafone maakt de telefoon ook nog eens voordelig.
Iemand nadelen van Vodafone Smart of is dit de beste keus vanaf KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4d1
  • Niet online
CodeIT schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:50:
Samnsung heeft de orders naar handtec.co.uk uitgesteld

[...]
Zie hier:
http://blog.clove.co.uk/2...laxy-nexusbug-fix-update/

Ontopic:
Ben benieuwd wanneer het toestel bij KPN verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
laserboy schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:41:
Ik vind de prijs voor een los toestel bij Vodafone best wel heftig. Op de website staat een prijs van €619,00 euro. Je kan toch niet verwachten dat in de winkel goedkoper is? Ik ben namelijk ook opzoek naar een los toestel, want ik heb al een Sim Only van Vodafone.
In de winkel zal het niet goedkoper zijn nee... maar ik wil dit toestel nou eenmaal graag dus betaal ik er wel ietsjes meer voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDiation_2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:44:
Ben benieuwd wanneer het toestel bij KPN verkrijgbaar is?
Ik heb hier gelezen dat Hi (onderdeel van KPN) hem waarschijnlijk NIET gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
KPN heeft ook nog niks op de site staan ook.
Volgens mij kan je hem dan via internet wel gewoon bij KPN afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Ik heb hierover KPN en Hi een tijdje geleden gemailed en die wisten vrij zeker te zeggen dat ze het toestel niet op korte termijn zullen gaan leveren en of ze dat sowieso gingen doen.
Vond het een gemiste kans heb ik in beide gevallen gemeld.

Ik heb hem met KPN abbo via een andere telecom winkel preordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verkoopt er eigenlijk iemand de 32gb versie?
Beetje verwarring over, maar zie het nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:22:
Momenteel nog niet, schijnt dat ze deze later gaan leveren. Mogelijk alleen een LTE-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:23:
[...]

Momenteel nog niet, schijnt dat ze deze later gaan leveren. Mogelijk alleen een LTE-versie.
Hier dus niet echt bruikbaar.
Jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ben even naar de plaatselijke Vodafone winkel gegaan kijken of ze toevallig een dummy telefoon hadden maar helaas. Ze konden ook nog nergens in de computer vinden wanneer ze hem zouden krijgen, kreeg als antwoord eind van de maand. De verkoper zei ook dat de fysieke winkels het toestel veel eerder krijgen/verkopen dan als je hem online besteld bij de Vodafone shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Ik kreeg daarnet netjes antwoord van @VodafoneNL
@vodafoneNL Winkel binnen stappen in Rotterdam op zaterdag is eventueel een optie? Of alleen vanuit magazijn?

@Toastjuh De Nexus zal zeker in de winkel te koop zijn. Ik kan alleen niet inzien welke winkels hem wanneer op voorraard zullen hebben. ^BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Vodafone gebeld.
Kreeg een sympathieke jongen aan de lijn die nadat ik vertelde
dat ik overstapte hij de Nexus Donderdag of Vrijdag middag geleverd krijgt.
Ik ga Vrijdag na me werk gauw even langs.
Hopelijk is de Nexus dan van mij =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:37:
Vodafone gebeld.
Kreeg een sympathieke jongen aan de lijn die nadat ik vertelde
dat ik overstapte hij de Nexus Donderdag of Vrijdag middag geleverd krijgt.
Ik ga Vrijdag na me werk gauw even langs.
Hopelijk is de Nexus dan van mij =D
Welk filiaal heb je het nu over? Misschien wel makkelijk om er bij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:39:
[...]

Welk filiaal heb je het nu over? Misschien wel makkelijk om er bij te vermelden.
Sorry heb het Filiaal in Delft gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
GrandPuba schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:58:
Ik heb hierover KPN en Hi een tijdje geleden gemailed en die wisten vrij zeker te zeggen dat ze het toestel niet op korte termijn zullen gaan leveren en of ze dat sowieso gingen doen.
Vond het een gemiste kans heb ik in beide gevallen gemeld.

Ik heb hem met KPN abbo via een andere telecom winkel preordered.
Lekker waardeloos dat Hi dit toestel niet gaat leveren.

Wat betekent dit precies voor mij als klant die een Nexus wil hebben en vanaf medio december mag verlengen? Moet ik dan zo'n Phonehouse winkel ofzo? Of m'n contract laten verlopen (2 maanden wachten dus) en dan overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Ja, Phonehouse, of online via een winkel verlengen.
Vind het ook vrij stom dat het toestel niet via KPN / Hi geleverd kan worden! Snijden zichzelf hiermee eventueel in de vingers, maar dat is toch niet zo heel belangrijk blijkbaar.
Vond het ook jammer, maar er zijn genoeg andere winkels die je wel kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
partyondude schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:43:
[...]

Lekker waardeloos dat Hi dit toestel niet gaat leveren.

Wat betekent dit precies voor mij als klant die een Nexus wil hebben en vanaf medio december mag verlengen? Moet ik dan zo'n Phonehouse winkel ofzo? Of m'n contract laten verlopen (2 maanden wachten dus) en dan overstappen?
Je kan op sites als Typhone waarschijnlijk wel gewoon KPN verlengen.
Het is een simlock vrij toestel wat naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb net telefonisch een order geplaatst bij Vodafone.
Doordat de Nexus lijn in de winkels niet heel populair zijn worden er
vaak maar 1 a 2 geleverd per filiaal. De kleinere filialen krijgen er soms
geen één. De medewerker raadde het dan ook aan om de bestelling
telefonisch te doen. Hierdoor wordt hij eerder thuis geleverd dan in de filialen
aangezien deze vaak op Woensdag bevoorraad worden.
Dit betekent dat mijn eerdere post overdat de Nexus Vrijdag te koop zou zijn
niet waar was, omdat ik de persoon die over de voorraad gaat net aan de lijn
hebt gehad om mijn abbonement af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:23:
Ik heb net telefonisch een order geplaatst bij Vodafone.
Doordat de Nexus lijn in de winkels niet heel populair zijn worden er
vaak maar 1 a 2 geleverd per filiaal. De kleinere filialen krijgen er soms
geen één. De medewerker raadde het dan ook aan om de bestelling
telefonisch te doen. Hierdoor wordt hij eerder thuis geleverd dan in de filialen
aangezien deze vaak op Woensdag bevoorraad worden.
Dit betekent dat mijn eerdere post overdat de Nexus Vrijdag te koop zou zijn
niet waar was, omdat ik de persoon die over de voorraad gaat net aan de lijn
hebt gehad om mijn abbonement af te sluiten.
Gaf diegene dan ook aan wanneer je hem dan geleverd zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
Dubrillion schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:22:
Mediamarkt heeft de 32GB versie op hun website staan. Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
Maar geen 16gb versie daarnaast. Ik zou toch denken dat het een typfoutje is. Al is het natuurlijk wel een grote keten. Het zou een mooie stunt zijn als ze als enige de 32gb versie dit jaar nog kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05
Even gebeld met the phone house op de site staat verwachte levertijd 1 december maar de winkel komn het zelf niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 12:36
heeft iemand al iets gehoord of t-mobile hem gaat leveren?

ik kon zelf nergens iets over vinden.

maar wat is de reden dat vrijwel iedereen voor vodafone (Bel+Sms+Web Smart) wil gaan?

[ Voor 16% gewijzigd door thve op 23-11-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik heb hem bij gsmeasy besteld zojuist met een vodafone bel sms web smart 100. Toestel gratis. Kon hem nergens anders vinden zo goedkoop en de aardige livechat mevrouw vertelde mij dat ze volgende week woensdag 50 stuks binnenkrijgen en ik snel geleverd kan worden. Nu maar hopen dat die info klopt.

@thve bij smart krijg je 14,4mbps snelheid en enorme bakken mb's :) bij de laagste variant krijg je al 1000mb en de hoogste 2000mb.... Daarnaast krijg je nu 8 maanden 50% korting bij een 2 jaar abonnement.

[ Voor 25% gewijzigd door OrangePower op 23-11-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
laserboy schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:55:
[...]
Zit er dan nog verschil in het toestel tussen Nederlands en Duits?
Duitsland gebruikt QWERTZ, i.p.v. QWERTY. Dat is met deze telefoon niet zo'n probleem, natuurlijk, omdat het 100% software is (en Android tegenwoordig alle talen aan boord heeft, dacht ik?). Mijn Milestone heeft echter echt de Y op de plek van de Z en omgekeerd :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Zojuist mailtje van belsimpel binnen; zij verwachten het toestel maandag binnen te kunnen verzenden en dat zou betekenen dat deze dinsdag binnenkomt. Niet als eerste waarschijnlijk, maar toch nog redelijk snel :)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

mbroeders schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:25:
Zojuist mailtje van belsimpel binnen; zij verwachten het toestel maandag binnen te kunnen verzenden en dat zou betekenen dat deze dinsdag binnenkomt. Niet als eerste waarschijnlijk, maar toch nog redelijk snel :)
Thanks, daar heb ik 'm ook vandaan. Ze krijgen 'm waarschijnlijk zaterdag binnen en verzenden de telefoons maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
yok schreef op woensdag 23 november 2011 @ 20:36:
[...]

Thanks, daar heb ik 'm ook vandaan. Ze krijgen 'm waarschijnlijk zaterdag binnen en verzenden de telefoons maandag.
Zou het hardware/software probleem niet meer in de nieuwe batches zitten denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 dagen geleden bij Studentmobiel.nl een bestelling gedaan, vandaag gebeld en te horen gekregen dat zij vanaf vrijdag het toestel gaan leveren bij mensen. Ik krijg het toestel maandag zelf. I can't wait anymore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 19:22
thve schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:04:
heeft iemand al iets gehoord of t-mobile hem gaat leveren?

ik kon zelf nergens iets over vinden.

maar wat is de reden dat vrijwel iedereen voor vodafone (Bel+Sms+Web Smart) wil gaan?
Ik heb contact gehad met T-mobile ze gaan hem zelf niet leveren en raden aan om hem icm een t-mobile abbo via een externe dealer aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
alwaysleft schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:08:
[...]

Zou het hardware/software probleem niet meer in de nieuwe batches zitten denken jullie?
Er komt binnekort een OTA update. Dus de nieuwe batches zullen het probleem waarschijnlijk nog wel hebben, tenzij ze in de winkel al worden geupdate. Anders is het na de OTA weg.
Wanneer die precies gaat komen is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

alwaysleft schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:08:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar Google werkt aan een fix.
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste