• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik heb hem telefonisch bestelt bij Vodafone.
Ook voor de +Smart 200 gekozen.
Al met al ben je net iets goedkoper uit dan de KPN WebXL.

Ik krijg de telefoon Maandag a Dinsdag.
Hopelijk is de volume bug eruit, maar daar ga ik stiekem wel vanuit.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:24:
Ik heb hem telefonisch bestelt bij Vodafone.
Ook voor de +Smart 200 gekozen.
Al met al ben je net iets goedkoper uit dan de KPN WebXL.

Ik krijg de telefoon Maandag a Dinsdag.
Hopelijk is de volume bug eruit, maar daar ga ik stiekem wel vanuit.
Zo vanzelfsprekend is dat niet dat die volumebug weg is...

• Dubrillion
alwaysleft schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:28:
[...]

Zo vanzelfsprekend is dat niet dat die volumebug weg is...
Heb je ook gelijk in, maar ze zijn ermee bezig.
Ze weten waar de fout zit.
Bedoelde ook eigenlijk dat de update er dan is ;)

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik bel vanmiddag even naar wat Vodafone-winkels in Rotterdam, kijken of één van hen de telefoon al heeft liggen.

Zoja, gelijk even ophalen :)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Dubrillion
Joost1991 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:32:
Ik bel vanmiddag even naar wat Vodafone-winkels in Rotterdam, kijken of één van hen de telefoon al heeft liggen.

Zoja, gelijk even ophalen :)
Ik had gister (naar eigen zeggen) het hoofd van de voorraad aan de telefoon.
Hij gaf aan dat week 47 niet meer gehaald werd, omdat Google ze vertraagd heeft.
Waarschijnlijk voor de ''volume bug''. Als je hem direct bij hem bestelde kreeg je hem
eerder, omdat de Vodafone winkels zelf op Woensdag bevoorraad worden.
Hoop dat het waar is, want als ik erachter kom dat ze vandaag gewoon in de winkels
liggen gaan we een boze mail sturen ;)
Denk het overigens niet, want hij heeft gezegd dat hij me elke dag een update stuurt
(omdat ik zo enthosiast was over de Nexus :D )

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Coolblue meldt dat het de leveringsdatum vooruit heeft geschoven naar 6 december.

• Dubrillion
laserboy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:19:
Coolblue meldt dat het de leveringsdatum vooruit heeft geschoven naar 6 december.
Hahah ik heb ze gister gebeld en toen zeiden ze 3 december.
Zo te horen van anderen zijn ze er dan laat bij :O

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Ik las op XDA dat de distributie vanuit Samsung is gestopt omdat alle apparaten een upgrade krijgen om het volume probleem op te lossen.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Valt mij ook op dat iedereen voor vodafone kiest. Is dat vanwege de 14.4 Mbps die VF aanbiedt? Zit zelf nu bij Telfort, en gezien het feit Telfort per 1 januari pas tariefwijzigingen door gaat voeren ben ik van plan om daar toch lekker te blijven.
Was gisteren in de Telfort winkel om ff na te vragen. Verkopers hadden zowel van de Nexus als de Moto RAZR nog nooit gehoord, dus de telefoon komt daar niet binnen haha. Maar via the Phone House moet sowieso wel lukken en anders misschien een sim only..?

Maar zijn er behalve de 14.4 Mbit nog meer redenen om voor VF te kiezen??

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05
Maardiweb schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:34:
Valt mij ook op dat iedereen voor vodafone kiest. Is dat vanwege de 14.4 Mbps die VF aanbiedt? Zit zelf nu bij Telfort, en gezien het feit Telfort per 1 januari pas tariefwijzigingen door gaat voeren ben ik van plan om daar toch lekker te blijven.
Was gisteren in de Telfort winkel om ff na te vragen. Verkopers hadden zowel van de Nexus als de Moto RAZR nog nooit gehoord, dus de telefoon komt daar niet binnen haha. Maar via the Phone House moet sowieso wel lukken en anders misschien een sim only..?

Maar zijn er behalve de 14.4 Mbit nog meer redenen om voor VF te kiezen??
Goeie dekking :p

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:44

yok

En ik ben tig keer genaaid door T-Mobile. Heb met Vodafone nooit echt problemen gehad.

• Dubrillion
Hoge data bundel

Verwijderd

Ik zal ook noooooit meer voor T-mobile kiezen, wat een prut toko is dat, slechte dekking/helpdesk...

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Krijg zojuist dit mailtje van vodafone... Word ik niet echt blij van

Beste ....,

Je hebt op ?een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is: ......

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij je hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Aanpassen of annuleren

Wil je de bestelling aanpassen of annuleren dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0800-020 00 43.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone

Met vriendelijke groet,
Vodafone

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Matttthijs schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:36:
Krijg zojuist dit mailtje van vodafone... Word ik niet echt blij van

Beste ....,

Je hebt op ?een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is: ......

Het door jou gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij je hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Yep, ook net hetzelfde mailtje gekregen.

Verwijderd

Hier ook:

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/5881/schermafbeelding2011112.png

Klote...

• Joost1991
Op vrijwel alle sites lijken de leveringen 1 á 2 weken opgeschort.

Helaas... nog langer wachten dus.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Matttthijs
Haal dan ook gelijk van de site de leverdatum eraf. Ik heb zelf voor nummerbehoud gekozen dus ergens anders bestellen schijnt dan nu niet meer te kunnen...

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
[...]

Goeie dekking :p
Ja, over het algemeen wel, met name de grotere steden, dekking is opzich wel ok.
Maar ik kies niet voor vodafone! Ik heb thuis binnen slecht bereik met vodafone gehad voor ruim twee jaar, er is niets aan gedaan, daarna naar Hi / KPN gegaan ( afgelopen 3 jaar ) en geen problemen meer.
Dit probleem is bij mij thuis nog steeds het geval als iemand op bezoek komt, voor mij dus reden om KPN te nemen + betere aanbieding als Hi!

• Dubrillion
Ja ja wat moet je hier nu van vinden ???
Aan de ene kant weet je dan wel dat er een paar kinderziektes uit de telefoon zijn.
Aan de andere kant wil ik hem gewoon NU hebben

Verwijderd

Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:42:
Aan de ene kant weet je dan wel dat er een paar kinderziektes uit de telefoon zijn.
Die kinderziektes kunnen we er zelf toch ook uit-up-daten of hoe moet ik dat zien...

• GrandPuba
Kies er dan voor om een telefoon zonder kinderziektes te hebben zou ik zeggen.
Tuurlijk is nu mooi, maar zij willen je garantie geven op een goed functionered product, ik had van Vodafone wel zoiets dergelijks verwacht namelijk!
Ik vind het juist goed dat ze vanwege het probleem niet uitleveren! en ze stellen je nog op de hoogte ook!

Goede zaak!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:42:
Wat dat betreft was het wel erg netjes hoe Handtec (UK) het deed: toen er bekend werd dat er een probleem was werden alle orders on hold gezet, maar als je ze 'n mailtje stuurde dat je 'm per se wilde hebben kon dat. Je was dan wel zelf verantwoordelijk voor de portokosten heen & terug als je de telefoon terugstuurde voor garantie omtrend het volume issue.

Enfin, benieuwd naar de reactie van Vodafone vandaag. Leek me al erg sterk dat de Nexus vanaf zaterdag in de winkel zou liggen tenzij er vóór die tijd een fix klaar was, anders zullen mensen al problemen met het toestel hebben voordat ze ook maar de winkel uit zijn. En nu lijken ze er inderdaad op terug te komen..

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:22:
[...]Hahah ik heb ze gister gebeld en toen zeiden ze 3 december.
Zo te horen van anderen zijn ze er dan laat bij :O
Klopt, het is vanochtend ook pas veranderd. Blijkbaar zijn zij niet de enige gezien alle bovenstaande reacties...

• Dubrillion
laserboy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:50:
[...]
Klopt, het is vanochtend ook pas veranderd. Blijkbaar zijn zij niet de enige gezien alle bovenstaande reacties...
Ja helaas.

Ik heb zelf nog niks ontvangen.
Ben dan ook overgestapt van KPN naar Vodafone en dat duurt ook even.
Hoop spoedig wel een mailtje te ontvangen (ook al is het negatief |:( )

• nuveo
Alhoewel ik Vodafone nu net nog het volgende zie tweeten: "De Samsung Galaxy Nexus is vanaf deze week te bestellen, ook in de winkels."

Ik denk dat ik sowieso maar even wacht op een echte reactie van Google.

Verwijderd

tuurlijk tweeten ze dat. Dat resulteerd in meer pre-orders. Niet iedereen annuleert zijn order als de telefoon een weekje wordt uitgesteld. Heb je dus extra klanten binnen. Niet zo netjes, maar telecombedrijven zijn over het algemeen niet zo netjes als het gaat om klantvriendelijkheid

• Matttthijs
Medewerker van Vodafone aan de telefoon gehad. Volgens haar kwam de vertraging door een tekort aan toestellen. Ze waren nog niet binnen maar ze ging er vanuit dat de eerste levering nog deze week zou komen. Mijn toestel zou dan volgende week moeten komen maar dat kon ze ook niet met zekerheid zeggen.

• GrandPuba
Dat verhaal lijkt me sterk, een tekort aan toestellen wordt bij de volgende levering aangevuld waardoor sommige mensen de telefoon later ontvangen.
Dit heeft puur met uitleveren en een fix te maken vanuit google/samsung

Zo groot is het aantal GN's die preordered zijn in NL denk ik namelijk niet.
Als het er 2500 tot 5000 zijn is het denk ik al heel veel....

• Dubrillion
GrandPuba schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:35:
Dat verhaal lijkt me sterk, een tekort aan toestellen wordt bij de volgende levering aangevuld waardoor sommige mensen de telefoon later ontvangen.
Dit heeft puur met uitleveren en een fix te maken vanuit google/samsung

Zo groot is het aantal GN's die preordered zijn in NL denk ik namelijk niet.
Als het er 2500 tot 5000 zijn is het denk ik al heel veel....
Gister gaven ze aan de telefoon aan dat de meeste filialen er maar 1 a 2 krijgen.
Kleinere filialen krijgen ze niet eens op voorraad en moeten ze bestellen.

Ik hoop voor iedereen dat ze inderdaad aan het begin van volgende week gewoon geleverd worden.

Wat vinden jullie trouwens de min-punten aan de GN?

• Matttthijs
Ik vroeg ook nog naar die fix of het daar wat mee te maken heeft. Daar wist ze niks van en had ze ook geen bericht over gehad. Wil niet zeggen dat ik het geloof maar dat is het antwoord wat ik kreeg.

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:38:
[...]

knip...

Wat vinden jullie trouwens de min-punten aan de GN?
Voor deze vraag zou ik even naar het andere topic gaan ;)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

• Dubrillion
mbroeders schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:42:
[...]

Voor deze vraag zou ik even naar het andere topic gaan ;)
Oké Oké dan niet ;)
Wilde het zomaar even tussendoor gooien, maar je hebt wel gelijk. >:)

• nuveo
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:28:
tuurlijk tweeten ze dat. Dat resulteerd in meer pre-orders. Niet iedereen annuleert zijn order als de telefoon een weekje wordt uitgesteld. Heb je dus extra klanten binnen. Niet zo netjes, maar telecombedrijven zijn over het algemeen niet zo netjes als het gaat om klantvriendelijkheid
Ahja, "is vanaf deze week te bestellen" kan ook een sneaky manier zijn om te vertellen dat je best vanaf deze week kan bestellen, maar het toestel pas weken later geleverd krijgt.

• Joost1991
Ja ik twijfel, maar ga straks toch gewoon nog even langs een Vodafone winkel... wie weet! Ik begin het wachten nu overigens wel behoorlijk beu te worden...

Verwijderd

Eens joost, zit sinds 17 november al te wachten op een positief bericht, helaas krijg je alleen maar uitstel berichten. Ik ga ook eens bellen naar de verschillende winkels/ leveranciers hoe het nu zit..

Volgende week moet ik hem gewoon hebben! mijn telefoon valt letterlijk uit elkaar

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 12:05 ]

• Dubrillion
Joost1991 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:03:
Ja ik twijfel, maar ga straks toch gewoon nog even langs een Vodafone winkel... wie weet! Ik begin het wachten nu overigens wel behoorlijk beu te worden...
Ja ben het wachten ook aardig zat.
Helemaal de eerste aankondiging af zitten wachten.... verschoven.
Daarna de onthulling. Heel de show gekeken... helemaal blij (op paar dingen na dan ;) )
Nu al zoveel weken later weten ze hem weer op te schuiven |:(

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
Ik heb middels een online verlenging op 16.11 de GN besteld bij Vodafone. (was al reeds klant uiteraard.) Zojuist even gebeld met klantenservice / orderstatusafd. en tegen mij is gezegd dat ze het toestel nu elk moment verwachten binnen te krijgen, waarna het verstuurd wordt.

Beetje vreemd dat er tegenstrijdige berichten zijn, maar wellicht hebben ze een bepaalde batch gealloceerd, en anderen alvast gewaarschuwd dat ze iig niet direct beleverd kunnen worden? (ik heb ook geen niet-levering/vertraagde leveringsmail gezien)

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Ik heb dan nog geen enkele mail van Vodafone gehad dat de levering vertraagd is. Heb dan ook pas de 21e besteld, dus ga er eigelijk van uit dat ik de eerste batch sowieso ga missen.

Blaat!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
Ik heb 15-11 mijn online verlenging ingeschoten. Ook nog geen mail of bericht gehad dat t niet deze week zou worden. Maar k ben wel zo realistisch om hem niet persé meer te verwachten, na alle negatiever berichten.

Erg jammer :(

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
MindWarp schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:16:
Ik heb 15-11 mijn online verlenging ingeschoten. Ook nog geen mail of bericht gehad dat t niet deze week zou worden. Maar k ben wel zo realistisch om hem niet persé meer te verwachten, na alle negatiever berichten.

Erg jammer :(
Ik ben hem online wezen verlenging op 16-11 en heb ook geen mail gehad van VF. Diegene die wel een mail hebben ontvangen, wanneer hebben jullie de telefoon besteld en is het een verlenging?

• Matttthijs
De 21e besteld en ben overgestapt van KPN naar Vodafone

• L1zarT
  • Laatst online: 12-09 23:33
ik heb mijn order bij belsimpel (had em al een paar weken terug gepre-ordered) gecanceld.
Ik bestelde de 32GB variant maar ze hebben de specs veranderd naar 16GB.

Is de 32GB ergens te koop?

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
in de US ;)

europa voorlopig niet, wat neerkomt op helemaal niet (is mijn ervaring)

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Bah, heb toch echt 32gb nodig. 16gb (waarvan maar ongeveer 13 vrij zal zijn) is toch echt te weinig voor alle muziek en filmpjes die je gewoon op een apparaat zoals deze moet hebben. :(

• Dubrillion
Cache schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:55:
Bah, heb toch echt 32gb nodig. 16gb (waarvan maar ongeveer 13 vrij zal zijn) is toch echt te weinig voor alle muziek en filmpjes die je gewoon op een apparaat zoals deze moet hebben. :(
Ik vind 16 opzich ook te weinig.
Ik heb vorige keer wel teveel kaarten van Sygic geinstalleerd wat een hoop ruimte neemt.
Als ik een manier vind om mijn usb stick aan me Nexus te krijgen kan je films
daarvan af spelen toch?

• Dubrillion
disturbedmind schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:32:
[...]

Ik ben hem online wezen verlenging op 16-11 en heb ook geen mail gehad van VF. Diegene die wel een mail hebben ontvangen, wanneer hebben jullie de telefoon besteld en is het een verlenging?
Ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone en dan heb ik gister gedaan.
Toen kreeg ik te horen dan me telefoon maandag a dinsdag komt.
Nog geen verandering gehad.

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
14e via vodafone website besteld en nog geen mail van ze gehad dat hij uitgesteld wordt.
Al iemand die hem ook op de 14 besteld heeft en wel een mail heeft ontvangen?

• Matttthijs
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:59:
[...]

Ik ben overgestapt van KPN naar Vodafone en dan heb ik gister gedaan.
Toen kreeg ik te horen dan me telefoon maandag a dinsdag komt.
Nog geen verandering gehad.
Maar was dat met of zonder nummerbehoud?

• Dubrillion
Matttthijs schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:05:
[...]

Maar was dat met of zonder nummerbehoud?
Met

• L1zarT
  • Laatst online: 12-09 23:33
Ik vindt t niet erg dat ik geen SD kan toevoegen maar dan wil ik wel de 32GB variant. 16GB is okee maar net te weinig, zeker met mn spotify enz.

• Matttthijs
Dan snap ik niks van de logica van Vodafone

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Mee eens. Voor mij de reden geweest om toch maar voor de SGS2 te gaan. Nog geen spijt (en hopen dat het ook zo blijft)

• daflecta
karimski schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:01:
14e via vodafone website besteld en nog geen mail van ze gehad dat hij uitgesteld wordt.
Al iemand die hem ook op de 14 besteld heeft en wel een mail heeft ontvangen?
Grappig, want ik heb em ook besteld op de 14e en op de 18e en vandaag een mail gekregen dat de levering vertraagd is.

• disturbedmind
daflecta schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:22:
[...]

Grappig, want ik heb em ook besteld op de 14e en op de 18e en vandaag een mail gekregen dat de levering vertraagd is.
Heb jij dan een verlenging of ben je overgestapt naar VF?

• daflecta
overgestapt

• Dubrillion
Volgens mij stapt iedereen over naar Vodafone of verlengen hem.
Weet ik dat ik zelf niet de verkeerde keus hebt gemaakt ;)

• disturbedmind
Het ziet er namelijk uit dat de mensen die overgestapt zijn de e-mail krijgen, en mensen die verlengen niks krijgen.

• Matttthijs
Via twitter reageren ze niet meer op vragen over de Nexus. Heb vandaag al meerdere tweets gestuurd maar krijg geen reactie.

• mbroeders
Dubrillion schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:42:
Volgens mij stapt iedereen over naar Vodafone of verlengen hem.
Weet ik dat ik zelf niet de verkeerde keus hebt gemaakt ;)
Zeker niet :) Ik ben een half jaar geleden van Telfort (zit op KPN netwerk) overgestapt naar Vodafone en heb er geen moment spijt van gehad (al is het enkel maar omdat ik nooit meer met de klantenservice van Telfort te maken hoef te hebben). Snelheden zijn erg goed en bereik is prima. Dus Vodafone icm Nexus moet wel een win zijn ;)

• Dubrillion
mbroeders schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:44:
[...]

Zeker niet :) Ik ben een half jaar geleden van Telfort (zit op KPN netwerk) overgestapt naar Vodafone en heb er geen moment spijt van gehad (al is het enkel maar omdat ik nooit meer met de klantenservice van Telfort te maken hoef te hebben). Snelheden zijn erg goed en bereik is prima. Dus Vodafone icm Nexus moet wel een win zijn ;)
Ik zit nu nog op KPN flexibel.
Met een snelheid van 3,6 gok ik dan.
Zoooo dat moet een verschil zijn als je dan 14,4 icm met die Nexus heb inderdaad :o :D _/-\o_

• karimski
Net even gebeld met vodafone en kreeg de orderafdeling aan de lijn.
De dame vertelde me dat mijn pakketje morgen de verzending in gaat en dat ik hem dan maandag of dinsdag via de postbode overhandigd krijg. Nu maar hopen dat ze niet vol BS zit. :)

• Dubrillion
karimski schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:27:
Net even gebeld met vodafone en kreeg de orderafdeling aan de lijn.
De dame vertelde me dat mijn pakketje morgen de verzending in gaat en dat ik hem dan maandag of dinsdag via de postbode overhandigd krijg. Nu maar hopen dat ze niet vol BS zit. :)
Dit kreeg ik ook te horen.

• MindWarp
Positief bericht zeg. Ik ben heel erg benieuwd. Jammer dat de levering een aantal dagen kost blijkbaar?
* MindWarp had anders tijd genoeg dit weekend om eens lekker met de GN aan de slag te gaan

• Joost1991
Ja, schijnbaar kunnen postbodes tegenwoordig niet meer op zaterdag leveren..

• mbroeders
Vreemd, postnl bezorgt gewoon op zaterdag. Dus als ze hem morgen verzenden zou hij theoretisch zaterdag bezorgd moeten worden.

• Joost1991
Net gebeld naar Vodafone, zegt de meneer mij vriendelijk dat de levering is opgeschort naar eind volgende week. Weet niet meer wat ik moet geloven.

• disturbedmind
Mijn orderstatus bij Vodafone staat helaas nog steeds op:
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 16-11-2011 16:07:28
Als ik dan op de online chat druk dan krijg ik de volgende melding:
Uw ordernummer is niet bekend in onze database of er
heeft een fout plaats gevonden in de aanvraag.
Vind het wel vreemd hoor. :/

• Iwes

Iwes

Blaat

Als jullie online de orderstatus willen opvragen bij Vodafone, verschilt bij jullie dan ook het ordernummer wat je bij het inloggen invult en wat er op de status-pagina staat?

Blaat!

• MindWarp
Jup... op de statuspagina staat een langer nummer wat niet op het nummer waarmee je inlogt lijkt.

• disturbedmind
Iwes schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:45:
Als jullie online de orderstatus willen opvragen bij Vodafone, verschilt bij jullie dan ook het ordernummer wat je bij het inloggen invult en wat er op de status-pagina staat?
Ja en blijkbaar kan je met alle 2 ordernummers inloggen.. Vreemd.

• MindWarp
Zit al een beetje te kloten om bij de URL voor de chatsessie het andere nummer in te vullen, maar wil nog niet zo goed lukken :P

• disturbedmind
MindWarp schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:49:
Zit al een beetje te kloten om bij de URL voor de chatsessie het andere nummer in te vullen, maar wil nog niet zo goed lukken :P
Krijg jij dan ook de melding dat jouw ordernummer niet bekend is in de database bij de chat?

• Matttthijs
En dat je uiteindelijk alsnog niet wordt geholpen ;)

• MindWarp
disturbedmind schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:50:
[...]

Krijg jij dan ook de melding dat jouw ordernummer niet bekend is in de database bij de chat?
ja klopt, maar dat heb ik dus nog niet met beide nummers kunnen controleren, omdat hij altijd het lange nummer pakt

• Iwes

Iwes

Blaat

Matttthijs schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:51:
En dat je uiteindelijk alsnog niet wordt geholpen ;)
Ook als je ordernummer op onbekend blijft staan en je de chat aanvraagt met je personal gegevens blijft hij hangen op het aanvragen.

Blaat!

• Matttthijs
Iwes schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:54:
[...]

Ook als je ordernummer op onbekend blijft staan en je de chat aanvraagt met je personal gegevens blijft hij hangen op het aanvragen.
Ja klopt. Ben nog nooit op die manier geholpen. Opnieuw proberen heeft geen zin omdat het je dan de volgende keer een foutmelding krijgt

Verwijderd

Ik heb m net besteld bij vodafone. Hoewel op de site staat dat ie leverbaar is, kreeg ik nog geen 5 minuten later het bekende mailtje dat ie momenteel niet leverbaar is. Ik kreeg ook een sms van ze met dezelfde info en de mededeling dat ik binnen 4 werkdagen wat hoor van ze.

• disturbedmind
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:56:
Ik heb m net besteld bij vodafone. Hoewel op de site staat dat ie leverbaar is, kreeg ik nog geen 5 minuten later het bekende mailtje dat ie momenteel niet leverbaar is. Ik kreeg ook een sms van ze met dezelfde info en de mededeling dat ik binnen 4 werkdagen wat hoor van ze.
Misschien hebben diegene die nog geen e-mail hebben ontvangen geluk en zitten die wel bij de eerste batch?

• Iwes

Iwes

Blaat

disturbedmind schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:58:
[...]

Misschien hebben diegene die nog geen e-mail hebben ontvangen geluk en zitten die wel bij de eerste batch?
Dat zou mooi zijn, dan hoor ik daarbij!

Begin nu gewoon bijna zenuwachtig te worden, zo'n zin in een nieuw speeltje en het komt nu wel heel erg dichtbij :9~. Mijn broertje heeft hem los besteld bij TelecomTelecom, dus 't is nu ook een beetje een race tegen m'n broertje: wie heeft 'm eerder :P.

Blaat!

• Maardiweb
Heuh volgens mij zijn ze bij Telfort de weg een beetje kwijt. Ging ff op de website van The Phone House checken wat verlengen mij op kan leveren qua voordeel. Nou is een abbo bij verlengen even duur als bij nieuw, maar de telefoonprijs is met verlengen gewoon duurder??? :s Snap dr nix van, heb het nu met een SII getest, want de Nexus staat nog niet op de website van TPH, maar dat is wel vaag toch?

Volgens mij is Vodafone de enige provider waar je hem tot nu toe kan preorderen met abbo?

• mbroeders
Maardiweb schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:17:
Heuh volgens mij zijn ze bij Telfort de weg een beetje kwijt. Ging ff op de website van The Phone House checken wat verlengen mij op kan leveren qua voordeel. Nou is een abbo bij verlengen even duur als bij nieuw, maar de telefoonprijs is met verlengen gewoon duurder??? :s Snap dr nix van, heb het nu met een SII getest, want de Nexus staat nog niet op de website van TPH, maar dat is wel vaag toch?

Volgens mij is Vodafone de enige provider waar je hem tot nu toe kan preorderen met abbo?
Als je gaat verlengen zou ik je aanraden dat altijd via de telefoon te doen. Mijn ervaring is dat je dan betere aanbiedingen krijgt dan via de site.

• GrandPuba
Check eens pdashop.nl daar kun je ook met andere abbo's preorderen.

Ja, verlengen is vaak niet goedkoper! nieuwe klanten lijken interessanter voor providers, klanten welke binnen zijn blijven namelijk vaak toch wel zitten waar ze zitten.
Hi! vond ik ook extreem duur met een verlenging van 2 jaar, KPN webXL was voor mij het meest interessant ( Vodafone is een no go ivm bereik bij mij thuis ).

• Maardiweb
mbroeders schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:20:
[...]

Als je gaat verlengen zou ik je aanraden dat altijd via de telefoon te doen. Mijn ervaring is dat je dan betere aanbiedingen krijgt dan via de site.
Goeie tip, ga ik doen!

Zijn er mensen die ook Sizz hebben overwogen ipv VF? Is hetzelfde netwerk en volgens mij ook goedkoper? Kan alleen niets vinden over internetsnelheden :(

Verwijderd

VF en Sizz zijn inderdaad hetzelfde netwerk, buiten de bundel prijs is bij Sizz goedkoper, maar binnen de bundel is VF goedkoper.

Overigens is van Vodafone naar Sizz ook een verlenging en geen nieuw abonnement (voordat je de keus op bijbehorende toestelprijzen laat vallen)

• GrandPuba
Toevoeging op Vodafone --> Sizz.
Hi! naar KPN is ook een verlenging geen nieuw abonnement.

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Sizz heeft wel een lagere internetsnelheid, 3,6 mbps, met vodafone smart heb je 14,4 mbps. Ik had er ook al naar gekeken, maar de provider is vrij nieuw, dus er zijn nauwelijks mensen die er ervaring mee hebben, dus ik ga liever voor vodafone.

• yok

yok

Blomr schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:14:
Sizz heeft wel een lagere internetsnelheid, 3,6 mbps, met vodafone smart heb je 14,4 mbps. Ik had er ook al naar gekeken, maar de provider is vrij nieuw, dus er zijn nauwelijks mensen die er ervaring mee hebben, dus ik ga liever voor vodafone.
Vodafone smart vind ik vrij duur bij een abonnement van ~ 350/400 belminuten. Heb zelf 'normaal internet' bij Vodafone en dat is volgens mij 3,7 mbps, dus dat is niet veel hoger dan bij Sizz, waar ik overigens zeer content mee ben.

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 08:05
Redcoon 547,50 incl. verzendkosten. Nu de goedkoopste in Nederland (volgens mij).

Verwijderd

Ik heb hem dinsdag binnen via Studentmobiel, heb net een bevestiging gekregen. Succes voor iedereen, die de vertraging gaat meemaken.

• Iwes

Iwes

Blaat

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:00:
Ik heb hem dinsdag binnen via Studentmobiel, heb net een bevestiging gekregen. Succes voor iedereen, die de vertraging gaat meemaken.
Heeft studentmobiel hem zelf al binnen en gaan ze morgen/maandag versturen dan?

Ik ga morgenmiddag vodafone maar weer eens lastigvallen met een belletje. Dan moeten ze weten of ze die van mij verstuurd hebben of niet ^.^

Blaat!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:00:
Mag ik weten wanneer je die van jou besteld heb? Mijn bestelling heb ik de 17e gedaan. Zag namelijk net dat ze verwachten dat hij er pas week 48 (volgende week) is.

• Iwes

Iwes

Blaat

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:06:
[...]

Mag ik weten wanneer je die van jou besteld heb? Mijn bestelling heb ik de 17e gedaan. Zag namelijk net dat ze verwachten dat hij er pas week 48 (volgende week) is.
Dan klopt dat toch ook? Dinsdag in huis is maandag versturen is week 48?

Blaat!

Verwijderd

Iwes schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:33:
[...]
Dan klopt dat toch ook? Dinsdag in huis is maandag versturen is week 48?
Er was hier in het topic ook iemand die te horen kreeg dat ze ze morgen al binnen kregen en hij zijn nexus maandag kreeg. Dat zou dan niet kunnen kloppen. Het is dus wat vaag allemaal. Ik denk dat de tijd het wel zal leren :)

• yok

yok

Ik vind vooral dat mensen niet zo ongeduldig moeten zijn, haha >:) Had 'm volgens mij al bijna een maand geleden gepre-ordered, die paar daagjes extra, ach. BelSimpel zegt ook nog steeds 'm maandag te kunnen versturen, dus ja.

• Iwes

Iwes

Blaat

yok schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:54:
Ik vind vooral dat mensen niet zo ongeduldig moeten zijn, haha >:) Had 'm volgens mij al bijna een maand geleden gepre-ordered, die paar daagjes extra, ach. BelSimpel zegt ook nog steeds 'm maandag te kunnen versturen, dus ja.
Dat komt omdat er geen duidelijke datum is.. Anders had ik oldschool een scheurkalender gemaakt met 'nog 4 nachtjes', 'nog 3 nachtjes' :+. Nu is 't iedere dag 'oeh oeh oeh, zal het vandaag gebeuren?', daar ben ik niet zo goed in O-)

Blaat!

• karimski
Dit voegt niets toe.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 25-11-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:06:
[...]

Ik heb de toestel zelf op de 22de pre-ordered, maar dat er wat fout ging na de contract en ging bellen, zeiden ze dat ze vrijdag zouden aankomen en vanaf maandag kunnen opsturen via PostNL, dus dinsdag in huis.
Iwes schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:04:
[...]

Heeft studentmobiel hem zelf al binnen en gaan ze morgen/maandag versturen dan?

Ik ga morgenmiddag vodafone maar weer eens lastigvallen met een belletje. Dan moeten ze weten of ze die van mij verstuurd hebben of niet ^.^
^ Lees mijn reactie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 18:21
Ik zie dat heel veel mensen hier ivm de nexus naar vodafone willen gaan echter als ik hun abonementen bekijk dan hebben ze wel een leuke snelheid, maar wel ontzettend lage datalimieten voor belacheljik hoge prijzen.
Bij een simonly abo van rond de 2 tientjes heb je een limiet van 250mb waar je bij andere providers voor eenzelfde bedrag gewoon een gigabyte kunt hebben voor zo'n prijs.

Wat moet je met een lijn van 14mbit als je daar toch geen gebruik van kunt maken :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Maverick schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 07:42:
Ik zie dat heel veel mensen hier ivm de nexus naar vodafone willen gaan echter als ik hun abonementen bekijk dan hebben ze wel een leuke snelheid, maar wel ontzettend lage datalimieten voor belacheljik hoge prijzen.
Bij een simonly abo van rond de 2 tientjes heb je een limiet van 250mb waar je bij andere providers voor eenzelfde bedrag gewoon een gigabyte kunt hebben voor zo'n prijs.

Wat moet je met een lijn van 14mbit als je daar toch geen gebruik van kunt maken :?
Men heeft het voornamelijk over de Bel+SMS+Web SMART abonnementen. Die abonnementen beginnen met 1000MB data limiet, en dat loopt op tot 2000MB.
Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste