PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik betaal nu de eerste 8 maanden 27,50 en daarna 16 maanden 55 euro (Smart 200).Maverick schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 07:51:
|Maar ze beginnen ook bij 42 euro.
Totaal bedrag delen door 24 en dan kom ik 4 euro duurder uit dan KNP WebXL.
Vond KPN altijd wel een goed bereik hebben alleen de Nexus kost dan rond de 170 euro
als je verlengt.... en bij Vodafone maar 25 euro.
Ik heb bij beide providers gezeten en nooit problemen gehad. Daarom was de keuze
makkelijk gemaakt
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik vind aan KPN ook wel een hoop voordelen zitten mbt dekking en service, en
Snelheid ook prima 14.4/2Mb
http://www.kpn.com/prive/...ementen/bel-sms-webxl.htm
Ik heb ook nooit problemen gehad met KPN (alleen geen dekking op strand)GrandPuba schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:57:
Bij KPN WebXL kun je maandelijks je abonnement bijstellen!
Ik vind aan KPN ook wel een hoop voordelen zitten mbt dekking en service, en
Snelheid ook prima 14.4/2Mb
http://www.kpn.com/prive/...ementen/bel-sms-webxl.htm
Maar ik vind de kosten voor de aanschaf van een nieuwe mobiel met verlengen
alleen erg duur.
[ Voor 9% gewijzigd door _KweeNie_ op 25-11-2011 09:13 ]
Overstappen naar een provider met nieuw abbo loont vaak.
Ja, maar in de regel als je kijkt naar abonnements kosten per maand en prijs toestel is er behoorlijk verschil, bijvoorbeeld tussen Hi! en KPN.
Hi! had altijd mooie aandiedingen maar die zijn echt wel minder geworden en een GN met Hi! en KPN vergelijkbaar abonnement rond de € 45,- per maand, kost een toestel bij KPN ( 275 belminuten, 750Mb data ) €145,- en bij Hi! ( 47,50 abbo messaging, 700Mb, 250 belminuten ) 217, euro.
Truuk is bij KPN om je WebXL abonnement hoger af te sluiten en na drie maanden, terug te schroeven naar wat je eigenlijk wenst te hebben, direct voordeel op de aanschaf prijs!
Maar je moet iig wel ff zelf gaan rekenen etc. die vergelijkings sites vind ik niet echt goede resultaten geven.
[ Voor 3% gewijzigd door GrandPuba op 25-11-2011 09:25 ]
komen ze met een blabla verhaal, zodra ze klaar zijn zeg je dat je meteen je abonnement wilt beeindigen.
verbinden ze je door met afdeling klant behoud en deze maken je dan een mooie aanbieding.
tot nu toe heeft die bij hi/kpn altijd gewerkt. vodafone geen ervaring mee.
ik zit sinds 2.5 jaar nu ook met zakelijke abonnementen dus daar werkt het ook net weer ff anders.
hoef alleen maar te bellen en alles wordt geregeld.
Wel over de overstap zelf, maar hierin staat niet dat ik Maandag a Dinsdag niks krijg
Erg benieuwd of ze vandaag verstuurd gaan worden!
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Toch geloof ik er niks van dat ze vandaag worden verstuurd, als ze niet eens een normale datum weten.MindWarp schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:35:
Hier ook nog steeds geen vertragingsmail.
Erg benieuwd of ze vandaag verstuurd gaan worden!
Ik heb zelf wel goede ervaring met de pdashop.nl, maar die geeft wel 06-12-2011 aan.Wolfjerolfje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:43:
ik lees alleen mensen die de nexus bij een abbo kopen... maar ik wil hem juist gewoon los kopen... nou zit ik met het dilemma.. waar!! ik wil hem uiteraart zo snel mogenlijk hebben maar veel site's vermelden geen leverdatum en als er een leverdatum staat weet ik niet of ik daar veel waarde aan moet hechten.. ze verranderen het zo vaak...
Je hebt anders zelf ook genoeg hoopvolle posts gemaakt in dit topicdisturbedmind schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:37:
[...]
Toch geloof ik er niks van dat ze vandaag worden verstuurd, als ze niet eens een normale datum weten.
Hopen kan altijd. En ik hoop gewoon op die kleine kans dat er vanuit vodafone vandaag toch een batch-je verstuurd gaat worden
Trouwens, nog antwoord op het chatprobleem met onbekend ordernummer gekregen van Vodafone?
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
We moeten wel realistisch blijven toch?MindWarp schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:47:
[...]
Je hebt anders zelf ook genoeg hoopvolle posts gemaakt in dit topic
Hopen kan altijd. En ik hoop gewoon op die kleine kans dat er vanuit vodafone vandaag toch een batch-je verstuurd gaat worden
Trouwens, nog antwoord op het chatprobleem met onbekend ordernummer gekregen van Vodafone?
En als reactie op mijn vraag:
Hallo Erik,
Je order staat netjes verwerkt in ons systeem.
De datum waarop het systeem je order heeft aangemaakt is 16-11-2011.
Over de levering van het toestel heb ik helaas nog geen informatie.
Hopelijk zo snel mogelijk!
Met vriendelijke groet,
Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew
Blaat!
Dit is goed nieuws. Er is dus een kans dat hij wel gewoon op tijd bij mij thuis is.Iwes schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:52:
Zo, ik heb net met Vodafone aan de lijn gehangen: dat het de laaste werkdag van week 47 was, of mijn telefoon dus op de post gaat vandaag. Ze kon bij mijn bestelling niet zien wanneer deze precies verstuurd ging worden (iets met handmatig invoeren oid) maar wist me dan weer wel te vertellen dat het begin volgende week zou zijn. Toen maar de vraag gesteld of de telefoons dus al wel bij Vodafone binnen waren: yep! Dus er kunnen een paar gelukkigen zijn die maandag een mooi nieuw telefoontje hebben ^.^
Nog steeds geen vertragingsmail gehad. Gaaf dat ze binnen zijn.
Kan echt niet wachten
"Next Batch Shipping 30th November 2011!"biesbosserweg schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:07:
besteld via ebay, bij GUM mobile, dinsdag besteld woensdag om 11uur in huis http://myworld.ebay.co.uk/gummobile
Nice ik ook verlenging bij VF abbo, ook geen mail (vertraging/annulering gehad) dus ik wacht af..Dubrillion schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:12:
[...]
Dit is goed nieuws. Er is dus een kans dat hij wel gewoon op tijd bij mij thuis is.
Nog steeds geen vertragingsmail gehad. Gaaf dat ze binnen zijn.
Kan echt niet wachten
Wat ik wel zo raar vind is het verschil in antwoorden van alle verschillende onderdelen van vodafone..
winkels geven ander antwoord/ verschilt ook weer per winkel, medewerkers van de orderstatus helpdesk geven ook weer verschillende antwoorden..
Lijkt mij dat je toch gewoon in het systeem kunt zien of een telefoon binnen is ja of nee. en zo nee wanneer hij verwacht binnen te komen? snap dan wel dat ze geen exacte datum kunnen geven maar dit is allemaal zo vaag..?
Maar dat mag volgens mij pas 6 maand na een actieperiode, als ik het goed heb.Dirtbiter schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:40:
En je kunt je abo bij Vodafone 1x naar beneden bijstellen, dus je zou voor de actieperiode zelfs 1 hoger kunnen pakken (lagere toestelprijs?) en dan na de actieperiode naar de eigenlijke gewenste abo gaan...
Bij WebXL na 3 maanden al.Cache schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:33:
[...]
Maar dat mag volgens mij pas 6 maand na een actieperiode, als ik het goed heb.
Dat is de actie bij afsluiten.
Net als de 8 maanden 50% korting.
Heb ik persoonlijk meer aan
Nee, 6 maanden na aansluiten (bron).Cache schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:33:
[...]
Maar dat mag volgens mij pas 6 maand na een actieperiode, als ik het goed heb.
Actie bij 1 jaar is 4 maanden halve prijs. Bij 2 jaar is dat 8 maanden.
Dat is van KPN toch? Ik heb nu nog een flexibel abonnement, waarbij ik elke maand onbeperkt mn abonnement naar boven of benenden mag migreren. Is dat nu nog steeds zo bij WebXL, dat onbeperkt naar boven of beneden?Dubrillion schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:36:
[...]
Bij WebXL na 3 maanden al.
Dat is de actie bij afsluiten.
Net als de 8 maanden 50% korting.
Heb ik persoonlijk meer aan
Standaard een internetbundel tot 2000 MB
Internetsnelheid: tot 14,4 / 2,0 Mbit/s
De vrijheid om je abonnement maandelijks gratis aan te passen
Gratis toegang tot meer dan 1000 HotSpots
Premium service voor iedereen met een abonnement van € 45 of hoger
Volgens de website, de eerste keer aanpassen is alleen na drie 3 maanden.
Data, bel / sms minuten is variabel per abonnement, standaard is meer van dat je dat kunt kiezen uit de standaard abonnementen.
[ Voor 25% gewijzigd door GrandPuba op 25-11-2011 14:58 ]
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Nog even geduld Joost.Joost1991 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:16:
Ik bestel hem zodadelijk daar ook... wilde al bijna een Galaxy S2 of een Galaxy Note gaan halen.
Doe geen dingen waar je spijt van krijgt
Oh nice. Zou je in de praktijk dan ook het volgende kunnen doen?:Dirtbiter schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:43:
[...]
Nee, 6 maanden na aansluiten (bron).
Actie bij 1 jaar is 4 maanden halve prijs. Bij 2 jaar is dat 8 maanden.
6 maand actietarief
abonnement 1 stap verlagen
6 maand lager abonnement
weer abonnement 1 stap verlagen
enz. tot de 2 jaar periode voorbij is?
(Internetbundel is idd aan de lage kant als je dit te vaak gaat doen, maar dan is het de kunst je oorspronkelijke abonnement zo gunstig mogelijk te kiezen, zodat je uiteindelijke abonnement genoeg data heeft. Volgens mij is er verder bij vodafone ook een optie om voor 2,50 100mb meer data te kunnen kopen, wat op zich een noodoplossing kan zijn om net ff genoeg data te hebben.)
200 belminuten is wel voldoende.
niet te veel en niet te weinig.
Smsen doe je niet meer want iedereen zit op whatsapp
over die 1400 mb data ga ik echt nooit heen
Verwijderd
Vertelde dat ik twijfel tussen Nexus en RAZR, maar dat ze beiden niet worden aangeboden door Telfort (RAZR sowieso niet, Nexus wist ie niet) en dat ik eigenlijk wel een leuke aanbieding verwacht, maar als ik via een webshop verleng ben ik als nieuwe klant even duur of zelfs goedkoper uit.
Nu heeft die vent me gewoon proberen om te lullen om dan maar een GSII te nemen.. WTF denkt hij dan?
Zit wel een beetje in de shit, want ik kom helemaaaaaaaaal niet lekker uit met al die nieuwe abbo's! Zat te denken aan simonly, maar dat is bijna niet mogelijk omdat sim only een lage datalimiet en lage snelheid heeft, bij echt elke provider..
Mijn eisen:
=> 300 belminuten (minder haal ik gewoon niet ben ik bang)
~100 sms
>1GB internet
minimaal 3,6 MBps internetsnelheid..
Iemand die iets soortgelijks nodig heeft? Ik kom er gewoon niet uit.. Vodafone smart 275 zou nog best leuk zijn, maar dat is eigenlijk te weinig minuten ben ik bang.. Ga dan na 8 maanden evenveel betalen als ik nu doe, terwijl ik nu bijna het dubbele aan belminuten heb!
If you want to be the best, you need to work with the best :)
ON-topic: Vodafone Hoofddorp weet kennelijk nergens van, en kan geen levertijd noemen.
Bij de Belcompany in Hoofddorp werd ik echter wel fatsoenlijk geholpen, toestel kost daar 70 euro bij een VF web smart 100 abonnement (en 40 euro bij een WS 150). Ik heb er daar eentje gereserveerd, geheel vrijblijvend. Ze bellen me zodra hij binnen is, en als ik hem al ergens anders gekocht heb is dat geen probleem.
Leuk extra'tje als je bij belcompany een (vodafone) abonnement afsluit, dan mag je voor 40 euro accessoires uitzoeken.
Hopen dat ik snel een belletje krijg dat hij binnen is in de winkel.
.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:38:
tweet van vodafonenl: Sorry voor de late reactie op je vraag. De levering van de Nexus is vertraagd in verband met een extra kwaliteitscontrole door Vodafone. We verwachten de toestellen vanaf volgende week te kunnen leveren.
Was een reactie op mijn tweet. Maar het maakt mij niet uit dat hij later komt maar het feit dat niemand wat weet of elke keer wat anders zegt is irritant
[ Voor 25% gewijzigd door Matttthijs op 25-11-2011 19:15 ]
Verwijderd
En laten we wel wezen.. we zijn wel heel ongeduldig met z'n allen
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 19:21 ]
Verwijderd
Vodafone Nederland schreef: Hoi Karim,
Excuses voor de late reactie.
De levering van de Nexus is vertraagd in verband met een extra kwaliteitscontrole van het toestel door Vodafone. We verwachten de toestellen vanaf volgende week te kunnen leveren.
Groetjes, Linda
Dus gister via de telefoon het bericht dat hij vandaag verzonden wordt...en nu dit weer hahaha wat een klucht (prutsers zijn het)
Verwijderd
Verwijderd
1. Tijdens het bestellen kreeg ik de optie voor een voordeelbundel met 1 GB extra voor € 12,50. Volgens de omschrijving word hierdoor het tarief buiten de bundel aangepast maar er werd wel meteen € 12,50 aan de abonnementsprijs toegevoegd. Betekent dit dat ik elke maand minimaal € 12,50 extra betaalt of betaal ik alleen bij als ik buiten mijn bundel ga?
2. Is deze bundel van maand tot maand uit of aan te zetten?
3. Zijn er nog andere tips of dingen waar ik rekening mee moet houden met dit abonnement?
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Grappig dat zij je verteld hebben dat ze pas de 29e verwachten. Bij mij is het een heel ander verhaal, ze hebben hem vrijdag binnengekregen en gaan vanaf maandag verzenden.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:21:
Ik heb hem zelf bij studentmobiel besteld en hun verwachten hem de 29e. Maar ga er uiteraard niet op hopen blijf teleurgesteld te worden.
ik heb vrijdag om 15 uur met ze gesproken en toen hadden ze hem nog niet binnen maar verwachtten ze hem maandag aanstaande. Misschien zijn ze daarna dan gekomen?Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:56:
[...]
Grappig dat zij je verteld hebben dat ze pas de 29e verwachten. Bij mij is het een heel ander verhaal, ze hebben hem vrijdag binnengekregen en gaan vanaf maandag verzenden.
Verwijderd
Ik had ze rond 19:00 uur gesproken toen zeiden ze volgende week.arene schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:31:
[...]
ik heb vrijdag om 15 uur met ze gesproken en toen hadden ze hem nog niet binnen maar verwachtten ze hem maandag aanstaande. Misschien zijn ze daarna dan gekomen?
Wanneer heb jij hem besteld? Misschien dat je bij de eerste levering zit. Ikzelf heb hem de 16e besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:56:
[...]
Grappig dat zij je verteld hebben dat ze pas de 29e verwachten. Bij mij is het een heel ander verhaal, ze hebben hem vrijdag binnengekregen en gaan vanaf maandag verzenden.
Had even een overzicht gemaakt, misschien dat er meer mensen wat aan hebben; dus hierbij:
StudentMobiel + Vodafone B/S/W Smart100 | StudentMobiel + HI Mess. 37,50 | |
Actietarief | 170,00 | 101,28 |
Rest. Maandbedrag | 680,00 | 607,50 |
Toestel | 140,00 | 295,00 |
Totaal over 2 jaar | €990,00 | €1003,78 |
Min | 100 | 120 |
SMS | 3000 | 3000 |
MB | 1000 | 650 |
Mijn eisen lijstje tijdens de zoektocht was:
- Weinig belminuten
- Redelijk aantal sms
- Veel Data en snel (8mbit en hoger)
Ik heb ook nog zitten kijk naar de GN icm met een telfort abonnement maar naast dat dit ongeveer ALLES minder heeft (belminuten, smsjes en minder data/langzamer), is het ook nog eens duurder.
Denk dat het dus Vodafone wordt icm met b/s/w smart 100.. Of heeft iemand nog een andere tip?
Offtopic: Dit zijn toch echt belachelijke prijzen. Mensen klagen dat de iPhone duur is, maar Android toestellen komen wel steeds dichterbij soortgelijke prijzen... beetje jammer.
Dat weet ik zo niet maar je internetbundel is om te huilen.partyondude schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:54:
Als ik die bedragen zie zit ik er sterk over te denken om de GN los te kopen en sim only te gaan bellen, of is dat onder de streep duurder?
Misschien dat ik het gemist heb, maar zijn er nog goede vergelijkingssites?
Hele vlugge rekensom zou ik dan op ~1400,- uitkomen met Vodafonepartyondude schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:54:
Als ik die bedragen zie zit ik er sterk over te denken om de GN los te kopen en sim only te gaan bellen, of is dat onder de streep duurder?
Met minder voorwaarden dan in een combinatiedeal.. Vodafone heeft geen Simonly b/s/w SMART.. dat betekend inderdaad dat je internetabonnement daarbij echt belabberd is. Om dit weer te corrigeren betaal je 22,50 per maand voor een internet'blox'.
Maar dan hou je onder de streep alsnog minder belminuten, smsjes en Mb's over.
Pricewatch van tweakers is op zich wel aardig maar is lang niet altijd up-to-date en bevat bijv geen aanbiedingen etc.partyondude schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:01:
Ach, ik gebruik 250 MB p/m, doe bijna alles met WiFi (werk en thuis) Ik vind €1000,- voor 2 jaar toch pittig, dan betaal je de telefoon bijna 2x.
Misschien dat ik het gemist heb, maar zijn er nog goede vergelijkingssites?
Kijk zelf liefst op sites zelf waarbij je de kosten gewoon over je looptijd optelt in een excel dingetje oid
Meer mensen die dit ook hebben meegemaakt?
Kreeg de dag erna de annulering.alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:21:
Nu een kleine week verder en nog steeds geen annulering van de order van de Galaxy Nexus bij Mobily.nl voor 255 euro.
Verwijderd
Ofwel; Studentmobiel heeft de Galaxy Nexus vrijdag gekregen en gaan vanaf dinsdag verzenden.
Nee, ik heb ook geen annulering ontvangen. Wel is het zo dat ik geen account heb aangemaakt, gewoon eenmalige order of wat die optie ook was.alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:21:
Nu een kleine week verder en nog steeds geen annulering van de order van de Galaxy Nexus bij Mobily.nl voor 255 euro.
Verwijderd
Is dat zeker vanaf maandag want week 48 is een erg lange week als je op smart zit te wachten op de nexus.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:37:
Studentmobiel; Galaxy Nexus leverbaar vanaf maandag (week 48)
Ofwel; Studentmobiel heeft de Galaxy Nexus vrijdag gekregen en gaan vanaf dinsdag verzenden.
Ik hoop dat je zwaar gelijk heb.
Dan zullen wij hem wel krijgen voor 255 euro.Bomin schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:46:
[...]
Nee, ik heb ook geen annulering ontvangen. Wel is het zo dat ik geen account heb aangemaakt, gewoon eenmalige order of wat die optie ook was.
Want iedereen heeft een mail van de annulering gekregen behalve de snelle bestellers waaronder wij
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 27-11-2011 20:47 ]
Verwijderd
Ik zal je eens een inzicht geven, (kan je ook op andere vakken in het leven gebruiken; inleving vermogen), stel nou eens jij hebt een webwinkel, en iemand van je personeel zet per ongeluk de prijs van een nieuwe telefoon verkeerd. Nogmaals jij bent te directeur van deze toko. Inkoop is het toestel 500 euro. Denk je nou echt dat jij of iemand anders dan zegt, ja hoor, ik ga hem toch leveren voor 250 euro, de rest leg ik wel bij.

Zo werken dingen nou eenmaal niet in de wereld, en als je een beetje normaal nadenkt snap je dat zelf ook...

alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:46:
[...]
Dan zullen wij hem wel krijgen voor 255 euro.
Want iedereen heeft een mail van de annulering gekregen behalve de snelle bestellers waaronder wij
Verwijderd
Ik heb er zelf research naar gedaan, dus ik kan je verzekeren dat week 48 de Galaxy Nexus in mijn huis ligt en bij andere mensen die het hebben gekocht met een abonnement.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:49:
[...]
Is dat zeker vanaf maandag want week 48 is een erg lange week als je op smart zit te wachten op de nexus.
Ik hoop dat je zwaar gelijk heb.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:56:
[...]
Ik heb er zelf research naar gedaan, dus ik kan je verzekeren dat week 48 de Galaxy Nexus in mijn huis ligt en bij andere mensen die het hebben gekocht met een abonnement.
ik heb ook pas 10x gezegd dat die telefoon echt niet geleverd gaat worden maar helaas blijft het terugkomen in dit topic..Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:54:
Allwaysleft, please gimme a break, en hou eens op met die onzin;
Ik zal je eens een inzicht geven, (kan je ook op andere vakken in het leven gebruiken; inleving vermogen), stel nou eens jij hebt een webwinkel, en iemand van je personeel zet per ongeluk de prijs van een nieuwe telefoon verkeerd. Nogmaals jij bent te directeur van deze toko. Inkoop is het toestel 500 euro. Denk je nou echt dat jij of iemand anders dan zegt, ja hoor, ik ga hem toch leveren voor 250 euro, de rest leg ik wel bij.![]()
Zo werken dingen nou eenmaal niet in de wereld, en als je een beetje normaal nadenkt snap je dat zelf ook...
![]()
[...]
Verwijderd
Morgen begint week 48, focus je daar maar op
Waar blijft de annulerings mail na een week dan? Vrij slordig van mobily.nlVerwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:54:
Allwaysleft, please gimme a break, en hou eens op met die onzin;
Ik zal je eens een inzicht geven, (kan je ook op andere vakken in het leven gebruiken; inleving vermogen), stel nou eens jij hebt een webwinkel, en iemand van je personeel zet per ongeluk de prijs van een nieuwe telefoon verkeerd. Nogmaals jij bent te directeur van deze toko. Inkoop is het toestel 500 euro. Denk je nou echt dat jij of iemand anders dan zegt, ja hoor, ik ga hem toch leveren voor 250 euro, de rest leg ik wel bij.![]()
![]()
[...]
Nou ja, daar hoef je natuurlijk niet alles aan op te hangen hè, het kan ook een gebrek aan communicatie vanuit hen zijn. Netjes is anders, zeker als ik devil's advocate speel en het vanuit het oogpunt bekijk van een ietwat naïevere klant, voor wie deze prijs misschien helemaal niet zo vreemd is. Dan zou je toch denken dat ze je zoiets kunnen laten weten gezien ze zowel je e-mail adres als telefoonnummer hebben.alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:53:
[...]
Waar blijft de annulerings mail na een week dan? Vrij slordig van mobily.nl
In ieder geval, ik ga er echt niet van uit dat ze gaan leveren, en dat zou ik ook niet doen als ik jou was alwaysleft. Dat ze niets van zich hebben laten horen spreekt dan weer boekdelen over Mobily.nl en sluit wel enigszins aan bij de shopreviews. God forbid dat ze hem aan enkele klanten onbewust (of erger nog bewust) wel voor deze prijs leveren (en als webshop forse verliezen nemen), dan zegt dat nog meer over ze

Maar we kunnen er lang of kort over discussiëren, als jij hoopt/denkt dat ze wel gaan leveren is het enige dat je staat te doen wachten tot ze voorraad hebben
Zelf besteld bij Studentmobiel... ben benieuwd wanneer ik hem in m'n handen heb.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
- Sim only biedt louter lage internetsnelheden
- Sim only biedt hele lage datalimieten
Heel slim bedacht van de providers dus, want ze verdienen natuurlijk veel meer op een abbo met telefoon, dus hiermee gaan ze weer geld binnenhalen. Beetje vervelend, want ik bel ook best wel veel dus ga al vrij snel 60 euro per maand betalen aan abonnementskosten
jammer dat het zo duur is allemaal!
Maar wel goed te horen dat hij nou eindelijk geleverd gaat worden
If you want to be the best, you need to work with the best :)
En de data snelheden zijn inderdaad altijd laag.
Wel zit ik nog te twijfelen tussen KPN en Hi.
Ik verbel zo'n beetje voor tussen de E60,- en E80,- per maand en dan heb kom ik op het volgende
KPN E60,.-
Minuten/SMS 425
Hi E60,-
Minuten 400
SMS onbeperkt.
Alleen het toestel is bij kpn ook iets goedkoper en er zitten nog een aantal secundaire voordelen aan.
Al met al denk ik dat ik door het onbeperkt sms wel meer belminuten overhoud, dus ik neig weer naar Hi.
Als iemand anders nog andere suggesties heeft voor minimaal 400 belminuten en meer dan 1gb aan data. dan hoor ik dat graag.
Ga maar uit van niet, anders was dit echt wel gemeld.Dubrillion schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:55:
Heeft iemand uberhaupt al een Nexus?
Vodafone zou ze Zaterdag gaan verkopen, maar is er iemand die dit gelukt is?
Ik heb nog steeds geen vertragingsmail gehad, dus ga er stiekem vanuit dat hij vandaag / morgen komt
[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 28-11-2011 09:01 ]
De leverancier verwacht op 2 december dit toestel binnen te krijgen. Wij zullen dan begin volgende week dit toestel binnen krijgen wanneer Samsung deze verwachte datum gaat uitleveren.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Algebeld.nl / Laptop-Online.nl
Misschien handig om na te gaan of je die onbeperkt SMSjes nodig gaat hebben of dat WhatsApp bijvoorbeeld een goede vervanging is. Anders lijkt mij KPN een betere keus omdat je daar per seconde afrekent en bij Hi per minuut.HenkHe schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:59:
Ik heb ook al precies hetzelfde. Ben alles gaan uitspitten, maar dan scheelt het weinig in prijstussen sim-only + toestel of abbo met toestel. Alleen als ik dan zie wat ik er voor terug krijg....
Wel zit ik nog te twijfelen tussen KPN en Hi.
Ik verbel zo'n beetje voor tussen de E60,- en E80,- per maand en dan heb kom ik op het volgende
KPN E60,.-
Minuten/SMS 425
Hi E60,-
Minuten 400
SMS onbeperkt.
Alleen het toestel is bij kpn ook iets goedkoper en er zitten nog een aantal secundaire voordelen aan.
Al met al denk ik dat ik door het onbeperkt sms wel meer belminuten overhoud, dus ik neig weer naar Hi.
Als iemand anders nog andere suggesties heeft voor minimaal 400 belminuten en meer dan 1gb aan data. dan hoor ik dat graag.
Als dat zo is, dan ga ik meteen voor KPN.Freak schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:46:
[...]
Misschien handig om na te gaan of je die onbeperkt SMSjes nodig gaat hebben of dat WhatsApp bijvoorbeeld een goede vervanging is. Anders lijkt mij KPN een betere keus omdat je daar per seconde afrekent en bij Hi per minuut.
Heb eens een keer een specificatie van mijn rekening opgevraagd, omdat het godsonmogelijk was dat ik zoveel minuten had gebeld.
Bleek bijvoorbeeld dat ze in één en dezelfde minuut 4 of 5 minuten bij me hadden afgestreept omdat ik telkens voicemail kreeg.
echt compleet belachelijk dat betalen per minuut.
Verwijderd
Afhankelijk van de omvang van hun levering kon de levertijd dan toch nog 1-2 weken zijn.
Mobily.nl lijkt trouwens met de week duurder te worden voor een los toestel.
Ik heb nog steeds geen mail gehad dat hij vertraagd is.Joost1991 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:18:
Heel fijn... nog langer wachten dus. Hopen dat ik aan het einde van deze week iets in huis heb.
Die verkoper bij Vodafone zou mij op de hoogte houden en zo te zien
is er nog niks veranderd. Gek dat andere mensen wel een mail hebben
gehad dat de bestelling is vertraagd
Verwijderd
Verwijderd
Zaterdag met het Engelse 'Phones4u' gebeld, die hebben gewoon voorraad in de winkels.
Weet iemand de namen van de leveranciers? Ik bedoel dus de 'business to business' groot handel die deze producten levert aan de winkel ketens? Of nog beter, Samsung Nederland?
Beetje raar hoor dat het allemaal zo moeizaam gaat, eerst zou hij begin november komen, ging niet door 'blaat verhaal steve jobs' (wat ook een bullshit verhaal is). Daarna, de 17de, dat ook niet gehaald... Zeg dan gewoon dat hij 1 jan 2012 komt, dan stel je igg niet teleur...
Zie overigens wel 2 december vaak voorbij komen, dus zou heel goed kunnen.
Dit heb ik ook te horen gekregen.karimski schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:34:
Net nog eens met vodafone gebeld. Zeggen nu weer dat ze vandaag een levering binnen krijgen en hem deze week ontvang. Kan nou niet echt zeggen dat ik nog veel vertrouwen in hun klantenservice
Ik had een meneer die naar eigen zeggen hoofd was van de voorraad afdeling.
Die zei dat ze Zaterdag of vandaag binnen zouden komen en dan gelijk
verstuurd gingen worden. Nu zie je weer dat ze 2 December roepen over de mail.
Raar verhaal allemaal zeg