Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13
|Maar ze beginnen ook bij 42 euro.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Maverick schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 07:51:
|Maar ze beginnen ook bij 42 euro.
Ik betaal nu de eerste 8 maanden 27,50 en daarna 16 maanden 55 euro (Smart 200).
Totaal bedrag delen door 24 en dan kom ik 4 euro duurder uit dan KNP WebXL.
Vond KPN altijd wel een goed bereik hebben alleen de Nexus kost dan rond de 170 euro
als je verlengt.... en bij Vodafone maar 25 euro.
Ik heb bij beide providers gezeten en nooit problemen gehad. Daarom was de keuze
makkelijk gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 20:13
Hm, zal dan toch maar eens kijken van het weekend.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
En je kunt je abo bij Vodafone 1x naar beneden bijstellen, dus je zou voor de actieperiode zelfs 1 hoger kunnen pakken (lagere toestelprijs?) en dan na de actieperiode naar de eigenlijke gewenste abo gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Laatst online: 05-09 11:21
Bij KPN WebXL kun je maandelijks je abonnement bijstellen!
Ik vind aan KPN ook wel een hoop voordelen zitten mbt dekking en service, en
Snelheid ook prima 14.4/2Mb
http://www.kpn.com/prive/...ementen/bel-sms-webxl.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
GrandPuba schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:57:
Bij KPN WebXL kun je maandelijks je abonnement bijstellen!
Ik vind aan KPN ook wel een hoop voordelen zitten mbt dekking en service, en
Snelheid ook prima 14.4/2Mb
http://www.kpn.com/prive/...ementen/bel-sms-webxl.htm
Ik heb ook nooit problemen gehad met KPN (alleen geen dekking op strand)
Maar ik vind de kosten voor de aanschaf van een nieuwe mobiel met verlengen
alleen erg duur. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 20:41
Nadat T-Mobile eerst heeft aangegeven het toestel niet te gaan leveren, geeft een mod op hun forum nu opeens aan dat het momenteel nog onzeker is of het toestel geleverd gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door _KweeNie_ op 25-11-2011 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Telefoons bij verlenging zijn in de regel ook gewoon duur, voorheen kreeg je als trouwe klant nog mooie aanbiedingen, dit is toch een stuk minder, en wat je wilt zoals GN wordt nog niet door KPN / Hi aangeboden.
Overstappen naar een provider met nieuw abbo loont vaak.
Ja, maar in de regel als je kijkt naar abonnements kosten per maand en prijs toestel is er behoorlijk verschil, bijvoorbeeld tussen Hi! en KPN.
Hi! had altijd mooie aandiedingen maar die zijn echt wel minder geworden en een GN met Hi! en KPN vergelijkbaar abonnement rond de € 45,- per maand, kost een toestel bij KPN ( 275 belminuten, 750Mb data ) €145,- en bij Hi! ( 47,50 abbo messaging, 700Mb, 250 belminuten ) 217, euro.

Truuk is bij KPN om je WebXL abonnement hoger af te sluiten en na drie maanden, terug te schroeven naar wat je eigenlijk wenst te hebben, direct voordeel op de aanschaf prijs!
Maar je moet iig wel ff zelf gaan rekenen etc. die vergelijkings sites vind ik niet echt goede resultaten geven.

[ Voor 3% gewijzigd door GrandPuba op 25-11-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
als je wilt verlengen moet je even bellen, zeg je dat het bij nieuw goedkoper is als verlengen.
komen ze met een blabla verhaal, zodra ze klaar zijn zeg je dat je meteen je abonnement wilt beeindigen.
verbinden ze je door met afdeling klant behoud en deze maken je dan een mooie aanbieding.

tot nu toe heeft die bij hi/kpn altijd gewerkt. vodafone geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Ja, opzich werkt dat, ware het niet dat Hi! / KPN geen GN doet... dus moet je via een webshop dingen gaan doen, en die kunnen je dat niet op die manier aanbieden voor behoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
zit wat in XD, had ik even geen rekening mee gehouden.

ik zit sinds 2.5 jaar nu ook met zakelijke abonnementen dus daar werkt het ook net weer ff anders.
hoef alleen maar te bellen en alles wordt geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nog steeds geen mail gehad over een vertraging.
Wel over de overstap zelf, maar hierin staat niet dat ik Maandag a Dinsdag niks krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
Hier ook nog steeds geen vertragingsmail.
Erg benieuwd of ze vandaag verstuurd gaan worden!

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
MindWarp schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:35:
Hier ook nog steeds geen vertragingsmail.
Erg benieuwd of ze vandaag verstuurd gaan worden!
Toch geloof ik er niks van dat ze vandaag worden verstuurd, als ze niet eens een normale datum weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
ik lees alleen mensen die de nexus bij een abbo kopen... maar ik wil hem juist gewoon los kopen... nou zit ik met het dilemma.. waar!! ik wil hem uiteraart zo snel mogenlijk hebben maar veel site's vermelden geen leverdatum en als er een leverdatum staat weet ik niet of ik daar veel waarde aan moet hechten.. ze verranderen het zo vaak... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Wolfjerolfje schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:43:
ik lees alleen mensen die de nexus bij een abbo kopen... maar ik wil hem juist gewoon los kopen... nou zit ik met het dilemma.. waar!! ik wil hem uiteraart zo snel mogenlijk hebben maar veel site's vermelden geen leverdatum en als er een leverdatum staat weet ik niet of ik daar veel waarde aan moet hechten.. ze verranderen het zo vaak... :(
Ik heb zelf wel goede ervaring met de pdashop.nl, maar die geeft wel 06-12-2011 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 10:02
disturbedmind schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:37:
[...]

Toch geloof ik er niks van dat ze vandaag worden verstuurd, als ze niet eens een normale datum weten.
Je hebt anders zelf ook genoeg hoopvolle posts gemaakt in dit topic ;)
Hopen kan altijd. En ik hoop gewoon op die kleine kans dat er vanuit vodafone vandaag toch een batch-je verstuurd gaat worden :)

Trouwens, nog antwoord op het chatprobleem met onbekend ordernummer gekregen van Vodafone?

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
MindWarp schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:47:
[...]

Je hebt anders zelf ook genoeg hoopvolle posts gemaakt in dit topic ;)
Hopen kan altijd. En ik hoop gewoon op die kleine kans dat er vanuit vodafone vandaag toch een batch-je verstuurd gaat worden :)

Trouwens, nog antwoord op het chatprobleem met onbekend ordernummer gekregen van Vodafone?
We moeten wel realistisch blijven toch? ;). Je kan hem beter later verwachten zodat je minder teleurgesteld word en wie weet komt hij dan toch wel maandag of dinsdag :).

En als reactie op mijn vraag:
Hallo Erik,

Je order staat netjes verwerkt in ons systeem.
De datum waarop het systeem je order heeft aangemaakt is 16-11-2011.

Over de levering van het toestel heb ik helaas nog geen informatie.

Hopelijk zo snel mogelijk!

Met vriendelijke groet,

Serkan
Vodafone 24/7 Web Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Zo, ik heb net met Vodafone aan de lijn gehangen: dat het de laaste werkdag van week 47 was, of mijn telefoon dus op de post gaat vandaag. Ze kon bij mijn bestelling niet zien wanneer deze precies verstuurd ging worden (iets met handmatig invoeren oid) maar wist me dan weer wel te vertellen dat het begin volgende week zou zijn. Toen maar de vraag gesteld of de telefoons dus al wel bij Vodafone binnen waren: yep! Dus er kunnen een paar gelukkigen zijn die maandag een mooi nieuw telefoontje hebben ^.^

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
besteld via ebay, bij GUM mobile, dinsdag besteld woensdag om 11uur in huis http://myworld.ebay.co.uk/gummobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Iwes schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:52:
Zo, ik heb net met Vodafone aan de lijn gehangen: dat het de laaste werkdag van week 47 was, of mijn telefoon dus op de post gaat vandaag. Ze kon bij mijn bestelling niet zien wanneer deze precies verstuurd ging worden (iets met handmatig invoeren oid) maar wist me dan weer wel te vertellen dat het begin volgende week zou zijn. Toen maar de vraag gesteld of de telefoons dus al wel bij Vodafone binnen waren: yep! Dus er kunnen een paar gelukkigen zijn die maandag een mooi nieuw telefoontje hebben ^.^
Dit is goed nieuws. Er is dus een kans dat hij wel gewoon op tijd bij mij thuis is.
Nog steeds geen vertragingsmail gehad. Gaaf dat ze binnen zijn.
Kan echt niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
biesbosserweg schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:07:
besteld via ebay, bij GUM mobile, dinsdag besteld woensdag om 11uur in huis http://myworld.ebay.co.uk/gummobile
"Next Batch Shipping 30th November 2011!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0rrie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 12:57
Dubrillion schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:12:
[...]

Dit is goed nieuws. Er is dus een kans dat hij wel gewoon op tijd bij mij thuis is.
Nog steeds geen vertragingsmail gehad. Gaaf dat ze binnen zijn.
Kan echt niet wachten :D
Nice ik ook verlenging bij VF abbo, ook geen mail (vertraging/annulering gehad) dus ik wacht af..

Wat ik wel zo raar vind is het verschil in antwoorden van alle verschillende onderdelen van vodafone..
winkels geven ander antwoord/ verschilt ook weer per winkel, medewerkers van de orderstatus helpdesk geven ook weer verschillende antwoorden..

Lijkt mij dat je toch gewoon in het systeem kunt zien of een telefoon binnen is ja of nee. en zo nee wanneer hij verwacht binnen te komen? snap dan wel dat ze geen exacte datum kunnen geven maar dit is allemaal zo vaag..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
nuveo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:15:
[...]

"Next Batch Shipping 30th November 2011!"
volgens ebay nog 10 op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Bij de vodafone winkel in Eindhoven (Piazza) hadden ze ze nog niet, wisten ook niet precies wanneer ze binnen zouden komen. Ze hebben wel een lijst met reserveringen, waar nu 4 mensen opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Dirtbiter schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:40:
En je kunt je abo bij Vodafone 1x naar beneden bijstellen, dus je zou voor de actieperiode zelfs 1 hoger kunnen pakken (lagere toestelprijs?) en dan na de actieperiode naar de eigenlijke gewenste abo gaan...
Maar dat mag volgens mij pas 6 maand na een actieperiode, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Cache schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:33:
[...]

Bij WebXL na 3 maanden al.
Dat is de actie bij afsluiten.
Net als de 8 maanden 50% korting.
Heb ik persoonlijk meer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Cache schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:33:
[...]

Nee, 6 maanden na aansluiten (bron).

Actie bij 1 jaar is 4 maanden halve prijs. Bij 2 jaar is dat 8 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dubrillion schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:36:
[...]

Bij WebXL na 3 maanden al.
Dat is de actie bij afsluiten.
Net als de 8 maanden 50% korting.
Heb ik persoonlijk meer aan ;)
Dat is van KPN toch? Ik heb nu nog een flexibel abonnement, waarbij ik elke maand onbeperkt mn abonnement naar boven of benenden mag migreren. Is dat nu nog steeds zo bij WebXL, dat onbeperkt naar boven of beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Voordelen van Personal Sim Bel-SMS-WebXL
Standaard een internetbundel tot 2000 MB
Internetsnelheid: tot 14,4 / 2,0 Mbit/s
De vrijheid om je abonnement maandelijks gratis aan te passen
Gratis toegang tot meer dan 1000 HotSpots
Premium service voor iedereen met een abonnement van € 45 of hoger

Volgens de website, de eerste keer aanpassen is alleen na drie 3 maanden.
Data, bel / sms minuten is variabel per abonnement, standaard is meer van dat je dat kunt kiezen uit de standaard abonnementen.

[ Voor 25% gewijzigd door GrandPuba op 25-11-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Status bij Belsimpel.nl is aangepast (zie hier). Staat nu op 2-4 werkdagen. Zou overeenkomen met info die ik van ze heb gehad: maandag verzenden, dinsdag in huis. Jippie :)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik bestel hem zodadelijk daar ook... wilde al bijna een Galaxy S2 of een Galaxy Note gaan halen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:16:
Ik bestel hem zodadelijk daar ook... wilde al bijna een Galaxy S2 of een Galaxy Note gaan halen.
Nog even geduld Joost.
Doe geen dingen waar je spijt van krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dirtbiter schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:43:
[...]

Nee, 6 maanden na aansluiten (bron).

Actie bij 1 jaar is 4 maanden halve prijs. Bij 2 jaar is dat 8 maanden.
Oh nice. Zou je in de praktijk dan ook het volgende kunnen doen?:

6 maand actietarief
abonnement 1 stap verlagen
6 maand lager abonnement
weer abonnement 1 stap verlagen
enz. tot de 2 jaar periode voorbij is?

(Internetbundel is idd aan de lage kant als je dit te vaak gaat doen, maar dan is het de kunst je oorspronkelijke abonnement zo gunstig mogelijk te kiezen, zodat je uiteindelijke abonnement genoeg data heeft. Volgens mij is er verder bij vodafone ook een optie om voor 2,50 100mb meer data te kunnen kopen, wat op zich een noodoplossing kan zijn om net ff genoeg data te hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb/krijg de Smart 200.
200 belminuten is wel voldoende.
niet te veel en niet te weinig.
Smsen doe je niet meer want iedereen zit op whatsapp
over die 1400 mb data ga ik echt nooit heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweet van vodafonenl: Sorry voor de late reactie op je vraag. De levering van de Nexus is vertraagd in verband met een extra kwaliteitscontrole door Vodafone. We verwachten de toestellen vanaf volgende week te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Heb net een vrij ongemakkelijk gesprek gevoerd met de verkoper van Telfort :P

Vertelde dat ik twijfel tussen Nexus en RAZR, maar dat ze beiden niet worden aangeboden door Telfort (RAZR sowieso niet, Nexus wist ie niet) en dat ik eigenlijk wel een leuke aanbieding verwacht, maar als ik via een webshop verleng ben ik als nieuwe klant even duur of zelfs goedkoper uit.
Nu heeft die vent me gewoon proberen om te lullen om dan maar een GSII te nemen.. WTF denkt hij dan? :P

Zit wel een beetje in de shit, want ik kom helemaaaaaaaaal niet lekker uit met al die nieuwe abbo's! Zat te denken aan simonly, maar dat is bijna niet mogelijk omdat sim only een lage datalimiet en lage snelheid heeft, bij echt elke provider.. :(

Mijn eisen:

=> 300 belminuten (minder haal ik gewoon niet ben ik bang)
~100 sms
>1GB internet
minimaal 3,6 MBps internetsnelheid..

Iemand die iets soortgelijks nodig heeft? Ik kom er gewoon niet uit.. Vodafone smart 275 zou nog best leuk zijn, maar dat is eigenlijk te weinig minuten ben ik bang.. Ga dan na 8 maanden evenveel betalen als ik nu doe, terwijl ik nu bijna het dubbele aan belminuten heb!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
Ik ben vanmiddag bij de vodafone shop in Hoofddorp geweest, verkopers daar verdienen absoluut de prijs voor slechtste omgang met klanten ooit. Kerel wist mij te vertellen dat hij nog nooit van het toestel gehoord had, en dat er bij heel vodafone niets over bekend was. Als ik meer wilde weten over wanneer de telefoon leverbaar zou worden via vodafone dan moest ik maar eens gaan Google'en. En toen liep ie naar buiten om een sigaretje te gaan roken.

ON-topic: Vodafone Hoofddorp weet kennelijk nergens van, en kan geen levertijd noemen.

Bij de Belcompany in Hoofddorp werd ik echter wel fatsoenlijk geholpen, toestel kost daar 70 euro bij een VF web smart 100 abonnement (en 40 euro bij een WS 150). Ik heb er daar eentje gereserveerd, geheel vrijblijvend. Ze bellen me zodra hij binnen is, en als ik hem al ergens anders gekocht heb is dat geen probleem.

Leuk extra'tje als je bij belcompany een (vodafone) abonnement afsluit, dan mag je voor 40 euro accessoires uitzoeken.

Hopen dat ik snel een belletje krijg dat hij binnen is in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 13:21
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:38:
tweet van vodafonenl: Sorry voor de late reactie op je vraag. De levering van de Nexus is vertraagd in verband met een extra kwaliteitscontrole door Vodafone. We verwachten de toestellen vanaf volgende week te kunnen leveren.
.

Was een reactie op mijn tweet. Maar het maakt mij niet uit dat hij later komt maar het feit dat niemand wat weet of elke keer wat anders zegt is irritant

[ Voor 25% gewijzigd door Matttthijs op 25-11-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg dus dezelfde reactie via twitter ;) dus das al wat eenduidiger. We weten ook dat ze een batch binnen hebben. Dus dit lijkt me plausibel. Het boeit hun natuurlijk verder niet zo hoeveel dagen t extra duurt, ons wel want wij wachten er op ;)

En laten we wel wezen.. we zijn wel heel ongeduldig met z'n allen ;) Op een nieuwe bril wacht je rustig 2 weken, of een maand op een nieuwe auto, enz. Niet dat ik geduldig zit te wachten hoor.. ik heb alle reviews al 3 keer gelezen/gezien ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
Nouja toen ik gisteren belde over een fout in de bestelling hadden ze de eerste al verzonden. Klopt dus niet echt met dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat al klopt natuurlijk.. Maar het lijkt er iig niet op dat dit weer zo'n maandenlange vertraging wordt zoals vaak gebeurt. Is het niet komende week, dan vast die daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Kreeg de zelde reactie op mijn vraag via facebook:

Vodafone Nederland schreef: Hoi Karim,

Excuses voor de late reactie.

De levering van de Nexus is vertraagd in verband met een extra kwaliteitscontrole van het toestel door Vodafone. We verwachten de toestellen vanaf volgende week te kunnen leveren.

Groetjes, Linda

Dus gister via de telefoon het bericht dat hij vandaag verzonden wordt...en nu dit weer hahaha wat een klucht (prutsers zijn het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marketing en communicatie blijft moeilijk ;o) Noem mij 1 bedrijf waar dit wel helemaal goed gaat van meer dan 100 medewerkers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matttthijs
Ohja toen ik gisteren ook vroeg naar de volume bug wist ze daar niks van. Hadden ze daar geen bericht over gehad. Mijn vertraging kwam daar ook niet door zei ze. Nu opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Volgens mij is het vrij simpel. Zorg dat iedereen het zelfde verhaal verteld. En als je het niet weet..dan zeg je dat je het niet weet! Nu wordt het allemaal erg amateuristisch in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk ook voor een dienstverlenende toko, en daar zie je hetzelfde: 'support' denkt beter te kunnen helpen door dan maar zelf antwoorden te 'verzinnen' met de info die ze hebben. Het probleem ligt meestal intern bij de afdelingen die niet eenduidig, duidelijk en compleet communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Oeh...dus ik had het goed..ga ik nu door voor wasmachine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je mag solliciteren voor een managementfunctie, goed?
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
</evenmoreofftopic> klinkt goed, waar mag mijn brief heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminator.T2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08 04:52
Ik zit er aan te denken om de Galaxy Nexus te bestellen inclusief een Bel + SMS + Web Smart 100 abonnement van Vodafone. Ik had alleen nog een paar vragen waar ik op de Vodafone site of via Google geen antwoord op kon vinden. Ik hoopte dat jullie hier misschien wel het antwoord weten. 

1. Tijdens het bestellen kreeg ik de optie voor een voordeelbundel met 1 GB extra voor € 12,50. Volgens de omschrijving word hierdoor het tarief buiten de bundel aangepast maar er werd wel meteen € 12,50 aan de abonnementsprijs toegevoegd. Betekent dit dat ik elke maand minimaal € 12,50 extra betaalt of betaal ik alleen bij als ik buiten mijn bundel ga?

2. Is deze bundel van maand tot maand uit of aan te zetten?

3. Zijn er nog andere tips of dingen waar ik rekening mee moet houden met dit abonnement?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das elke maand extra. Je kunt ook blokjes van 100mb kopen voor 2.50 per keer. Bij smart is sms onbeperkt. Ik zou zelf voor 150 gaan en na 8 maanden terug naar 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cervantezz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik denk ook aan een Bel + SMS + Web Smart 100 abonnement, vraag me alleen of hoe dat nou werkt met die dataverdubbelaar. Op de Vodafone website staat 1GB incl. dataverdubbelaar. Betekent dat nou dat het abbo eigenlijk 500MB heeft en automatisch naar 1GB wordt verdubbeld of dat het abbo 1GB heeft welke met de dataverdubbelaar naar 2GB gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is inclusief, dus het is 500 * 2. Wat je wel zelf aan moet zetten met een smsje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die gisteren zijn gn heb kunnen ophalen bij de Vodafone, of komt hij nu toch echt week 48 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Net even een rondje Vodafone, Belcompany en Phone House gelopen, maar nog geen enkele winkel had ook maar een flauw idee wanneer de Nexus op voorraad zou zijn. Wat nog het meeste in de buurt kwam van een indicatie was 'begin december'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zelf bij studentmobiel besteld en hun verwachten hem de 29e. Maar ga er uiteraard niet op hopen blijf teleurgesteld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:21:
Ik heb hem zelf bij studentmobiel besteld en hun verwachten hem de 29e. Maar ga er uiteraard niet op hopen blijf teleurgesteld te worden.
Grappig dat zij je verteld hebben dat ze pas de 29e verwachten. Bij mij is het een heel ander verhaal, ze hebben hem vrijdag binnengekregen en gaan vanaf maandag verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:56:
[...]

Grappig dat zij je verteld hebben dat ze pas de 29e verwachten. Bij mij is het een heel ander verhaal, ze hebben hem vrijdag binnengekregen en gaan vanaf maandag verzenden.
ik heb vrijdag om 15 uur met ze gesproken en toen hadden ze hem nog niet binnen maar verwachtten ze hem maandag aanstaande. Misschien zijn ze daarna dan gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:31:
[...]

ik heb vrijdag om 15 uur met ze gesproken en toen hadden ze hem nog niet binnen maar verwachtten ze hem maandag aanstaande. Misschien zijn ze daarna dan gekomen?
Ik had ze rond 19:00 uur gesproken toen zeiden ze volgende week.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:56:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld? Misschien dat je bij de eerste levering zit. Ikzelf heb hem de 16e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Ik zit erover te denken om GN icm met een vodafone Bel+SMS+Web Smart 100 te bestellen. Hoewel Vodafone bij mij overkomt als een 'dure' provider, valt dit eigenlijk best mee..

Had even een overzicht gemaakt, misschien dat er meer mensen wat aan hebben; dus hierbij:

StudentMobiel + Vodafone B/S/W Smart100StudentMobiel + HI Mess. 37,50
Actietarief170,00101,28
Rest. Maandbedrag680,00607,50
Toestel140,00295,00
Totaal over 2 jaar€990,00€1003,78
Min100120
SMS30003000
MB1000650

Mijn eisen lijstje tijdens de zoektocht was:
- Weinig belminuten
- Redelijk aantal sms
- Veel Data en snel (8mbit en hoger)
Ik heb ook nog zitten kijk naar de GN icm met een telfort abonnement maar naast dat dit ongeveer ALLES minder heeft (belminuten, smsjes en minder data/langzamer), is het ook nog eens duurder.

Denk dat het dus Vodafone wordt icm met b/s/w smart 100.. Of heeft iemand nog een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Let ook ff op of naar beneden migreren mag bij bepaalde abonnementen. Zoals eerder besproken in dit topic: Je kan beter eerst voor VF B/S/W smart 150 gaan, zodat je meer korting krijgt op je toestel. Vervolgens mag je na 6 maanden je abonnement 1 stap onder je huidige om laten zetten (acties komen te vervallen, dus in dit geval is het beter dit pas na 8 maanden te doen). Dat scheelt weer een paar tientjes.

Offtopic: Dit zijn toch echt belachelijke prijzen. Mensen klagen dat de iPhone duur is, maar Android toestellen komen wel steeds dichterbij soortgelijke prijzen... beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Als ik die bedragen zie zit ik er sterk over te denken om de GN los te kopen en sim only te gaan bellen, of is dat onder de streep duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
partyondude schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:54:
Als ik die bedragen zie zit ik er sterk over te denken om de GN los te kopen en sim only te gaan bellen, of is dat onder de streep duurder?
Dat weet ik zo niet maar je internetbundel is om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ach, ik gebruik 250 MB p/m, doe bijna alles met WiFi (werk en thuis) Ik vind €1000,- voor 2 jaar toch pittig, dan betaal je de telefoon bijna 2x.

Misschien dat ik het gemist heb, maar zijn er nog goede vergelijkingssites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
partyondude schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:54:
Hele vlugge rekensom zou ik dan op ~1400,- uitkomen met Vodafone

Met minder voorwaarden dan in een combinatiedeal.. Vodafone heeft geen Simonly b/s/w SMART.. dat betekend inderdaad dat je internetabonnement daarbij echt belabberd is. Om dit weer te corrigeren betaal je 22,50 per maand voor een internet'blox'.

Maar dan hou je onder de streep alsnog minder belminuten, smsjes en Mb's over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Hmmm, dat is toch wel spijtig. Sim only is dus vooral interessant met een heel goedkoop aan te schaffen toestel en een vrij minimaal eisenpakket als ik je goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
partyondude schreef op zondag 27 november 2011 @ 16:01:
Ach, ik gebruik 250 MB p/m, doe bijna alles met WiFi (werk en thuis) Ik vind €1000,- voor 2 jaar toch pittig, dan betaal je de telefoon bijna 2x.

Misschien dat ik het gemist heb, maar zijn er nog goede vergelijkingssites?
Pricewatch van tweakers is op zich wel aardig maar is lang niet altijd up-to-date en bevat bijv geen aanbiedingen etc.

Kijk zelf liefst op sites zelf waarbij je de kosten gewoon over je looptijd optelt in een excel dingetje oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nu een kleine week verder en nog steeds geen annulering van de order van de Galaxy Nexus bij Mobily.nl voor 255 euro.

Meer mensen die dit ook hebben meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:21:
Nu een kleine week verder en nog steeds geen annulering van de order van de Galaxy Nexus bij Mobily.nl voor 255 euro.

Kreeg de dag erna de annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel; Galaxy Nexus leverbaar vanaf maandag (week 48)

Ofwel; Studentmobiel heeft de Galaxy Nexus vrijdag gekregen en gaan vanaf dinsdag verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:21:

Nee, ik heb ook geen annulering ontvangen. Wel is het zo dat ik geen account heb aangemaakt, gewoon eenmalige order of wat die optie ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:37:
Studentmobiel; Galaxy Nexus leverbaar vanaf maandag (week 48)

Ofwel; Studentmobiel heeft de Galaxy Nexus vrijdag gekregen en gaan vanaf dinsdag verzenden.
Is dat zeker vanaf maandag want week 48 is een erg lange week als je op smart zit te wachten op de nexus.
Ik hoop dat je zwaar gelijk heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bomin schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:46:
[...]

Nee, ik heb ook geen annulering ontvangen. Wel is het zo dat ik geen account heb aangemaakt, gewoon eenmalige order of wat die optie ook was.
Dan zullen wij hem wel krijgen voor 255 euro.
Want iedereen heeft een mail van de annulering gekregen behalve de snelle bestellers waaronder wij

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 27-11-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allwaysleft, please gimme a break, en hou eens op met die onzin;

Ik zal je eens een inzicht geven, (kan je ook op andere vakken in het leven gebruiken; inleving vermogen), stel nou eens jij hebt een webwinkel, en iemand van je personeel zet per ongeluk de prijs van een nieuwe telefoon verkeerd. Nogmaals jij bent te directeur van deze toko. Inkoop is het toestel 500 euro. Denk je nou echt dat jij of iemand anders dan zegt, ja hoor, ik ga hem toch leveren voor 250 euro, de rest leg ik wel bij. 8)7

Zo werken dingen nou eenmaal niet in de wereld, en als je een beetje normaal nadenkt snap je dat zelf ook...

|:(
alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:46:
[...]

Dan zullen wij hem wel krijgen voor 255 euro.
Want iedereen heeft een mail van de annulering gekregen behalve de snelle bestellers waaronder wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:49:
[...]

Is dat zeker vanaf maandag want week 48 is een erg lange week als je op smart zit te wachten op de nexus.
Ik hoop dat je zwaar gelijk heb. :)
Ik heb er zelf research naar gedaan, dus ik kan je verzekeren dat week 48 de Galaxy Nexus in mijn huis ligt en bij andere mensen die het hebben gekocht met een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sounds interesting, based on what facts?
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:56:
[...]

Ik heb er zelf research naar gedaan, dus ik kan je verzekeren dat week 48 de Galaxy Nexus in mijn huis ligt en bij andere mensen die het hebben gekocht met een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:54:

Ik zal je eens een inzicht geven, (kan je ook op andere vakken in het leven gebruiken; inleving vermogen), stel nou eens jij hebt een webwinkel, en iemand van je personeel zet per ongeluk de prijs van een nieuwe telefoon verkeerd. Nogmaals jij bent te directeur van deze toko. Inkoop is het toestel 500 euro. Denk je nou echt dat jij of iemand anders dan zegt, ja hoor, ik ga hem toch leveren voor 250 euro, de rest leg ik wel bij. 8)7

Zo werken dingen nou eenmaal niet in de wereld, en als je een beetje normaal nadenkt snap je dat zelf ook...

[...]
ik heb ook pas 10x gezegd dat die telefoon echt niet geleverd gaat worden maar helaas blijft het terugkomen in dit topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je je er aan stoort, is het beter er niet op te reageren maar het te negeren ;)
Morgen begint week 48, focus je daar maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:54:

[...]
Waar blijft de annulerings mail na een week dan? Vrij slordig van mobily.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

alwaysleft schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:53:
[...]
Waar blijft de annulerings mail na een week dan? Vrij slordig van mobily.nl
Nou ja, daar hoef je natuurlijk niet alles aan op te hangen hè, het kan ook een gebrek aan communicatie vanuit hen zijn. Netjes is anders, zeker als ik devil's advocate speel en het vanuit het oogpunt bekijk van een ietwat naïevere klant, voor wie deze prijs misschien helemaal niet zo vreemd is. Dan zou je toch denken dat ze je zoiets kunnen laten weten gezien ze zowel je e-mail adres als telefoonnummer hebben.

In ieder geval, ik ga er echt niet van uit dat ze gaan leveren, en dat zou ik ook niet doen als ik jou was alwaysleft. Dat ze niets van zich hebben laten horen spreekt dan weer boekdelen over Mobily.nl en sluit wel enigszins aan bij de shopreviews. God forbid dat ze hem aan enkele klanten onbewust (of erger nog bewust) wel voor deze prijs leveren (en als webshop forse verliezen nemen), dan zegt dat nog meer over ze 8)7

Maar we kunnen er lang of kort over discussiëren, als jij hoopt/denkt dat ze wel gaan leveren is het enige dat je staat te doen wachten tot ze voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
In het wederzijdse topic in het smartphone forum stond dat Samsung woensdag een persconferentie gepland heeft staan. Gaat waarschijnlijk over de Galaxy Nexus.

Zelf besteld bij Studentmobiel... ben benieuwd wanneer ik hem in m'n handen heb.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Ik wil em ook nog steeds!! Heb het Sim only idee van me af gezet:

- Sim only biedt louter lage internetsnelheden
- Sim only biedt hele lage datalimieten

Heel slim bedacht van de providers dus, want ze verdienen natuurlijk veel meer op een abbo met telefoon, dus hiermee gaan ze weer geld binnenhalen. Beetje vervelend, want ik bel ook best wel veel dus ga al vrij snel 60 euro per maand betalen aan abonnementskosten :(

jammer dat het zo duur is allemaal!

Maar wel goed te horen dat hij nou eindelijk geleverd gaat worden :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Sim only van Hollandsnieuwe heeft anders wel redelijk goede aanbiedingen. 19 euro p.m voor 275 minuten/sms/mb en extra bundel van 1GB aan data. Qua snelheid heb je wel gelijk, slechts 2mbit up en down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb ook zitten kijken voor Sim-Only. Onder de streep scheelt het vrij weinig.
En de data snelheden zijn inderdaad altijd laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Heeft iemand uberhaupt al een Nexus?
Vodafone zou ze Zaterdag gaan verkopen, maar is er iemand die dit gelukt is?

Ik heb nog steeds geen vertragingsmail gehad, dus ga er stiekem vanuit dat hij vandaag / morgen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Ik heb ook al precies hetzelfde. Ben alles gaan uitspitten, maar dan scheelt het weinig in prijstussen sim-only + toestel of abbo met toestel. Alleen als ik dan zie wat ik er voor terug krijg....

Wel zit ik nog te twijfelen tussen KPN en Hi.
Ik verbel zo'n beetje voor tussen de E60,- en E80,- per maand en dan heb kom ik op het volgende

KPN E60,.-
Minuten/SMS 425

Hi E60,-
Minuten 400
SMS onbeperkt.

Alleen het toestel is bij kpn ook iets goedkoper en er zitten nog een aantal secundaire voordelen aan.

Al met al denk ik dat ik door het onbeperkt sms wel meer belminuten overhoud, dus ik neig weer naar Hi.
Als iemand anders nog andere suggesties heeft voor minimaal 400 belminuten en meer dan 1gb aan data. dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Ik heb nog een redelijk voordelig ANWB Vodafone sim-only abonnement zonder data-limiet, ik ga de Nexus wel los kopen. En gebruik hem ook voor de eigen onderneming, scheelt weer 19% ;).
Dubrillion schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:55:
Heeft iemand uberhaupt al een Nexus?
Vodafone zou ze Zaterdag gaan verkopen, maar is er iemand die dit gelukt is?

Ik heb nog steeds geen vertragingsmail gehad, dus ga er stiekem vanuit dat hij vandaag / morgen komt
Ga maar uit van niet, anders was dit echt wel gemeld.

[ Voor 49% gewijzigd door Vos op 28-11-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Algebeld.nl gaat ze volgende week maandag versturen. Dit mailen ze:

De leverancier verwacht op 2 december dit toestel binnen te krijgen. Wij zullen dan begin volgende week dit toestel binnen krijgen wanneer Samsung deze verwachte datum gaat uitleveren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Algebeld.nl / Laptop-Online.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
HenkHe schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:59:
Ik heb ook al precies hetzelfde. Ben alles gaan uitspitten, maar dan scheelt het weinig in prijstussen sim-only + toestel of abbo met toestel. Alleen als ik dan zie wat ik er voor terug krijg....

Wel zit ik nog te twijfelen tussen KPN en Hi.
Ik verbel zo'n beetje voor tussen de E60,- en E80,- per maand en dan heb kom ik op het volgende

KPN E60,.-
Minuten/SMS 425

Hi E60,-
Minuten 400
SMS onbeperkt.

Alleen het toestel is bij kpn ook iets goedkoper en er zitten nog een aantal secundaire voordelen aan.

Al met al denk ik dat ik door het onbeperkt sms wel meer belminuten overhoud, dus ik neig weer naar Hi.
Als iemand anders nog andere suggesties heeft voor minimaal 400 belminuten en meer dan 1gb aan data. dan hoor ik dat graag.
Misschien handig om na te gaan of je die onbeperkt SMSjes nodig gaat hebben of dat WhatsApp bijvoorbeeld een goede vervanging is. Anders lijkt mij KPN een betere keus omdat je daar per seconde afrekent en bij Hi per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
Freak schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:46:
[...]

Misschien handig om na te gaan of je die onbeperkt SMSjes nodig gaat hebben of dat WhatsApp bijvoorbeeld een goede vervanging is. Anders lijkt mij KPN een betere keus omdat je daar per seconde afrekent en bij Hi per minuut.
Als dat zo is, dan ga ik meteen voor KPN.
Heb eens een keer een specificatie van mijn rekening opgevraagd, omdat het godsonmogelijk was dat ik zoveel minuten had gebeld.

Bleek bijvoorbeeld dat ze in één en dezelfde minuut 4 of 5 minuten bij me hadden afgestreept omdat ik telkens voicemail kreeg.

echt compleet belachelijk dat betalen per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld met studentenmobiel, ze vermoeden tegen het eind van de week een eerste lading binnen te krijgen maar konden niet zeggen hoeveel. Reserveren was niet mogelijk, bestellen wel :)

Afhankelijk van de omvang van hun levering kon de levertijd dan toch nog 1-2 weken zijn.

Mobily.nl lijkt trouwens met de week duurder te worden voor een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Heel fijn... nog langer wachten dus. Hopen dat ik aan het einde van deze week iets in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Joost1991 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:18:
Heel fijn... nog langer wachten dus. Hopen dat ik aan het einde van deze week iets in huis heb.
Ik heb nog steeds geen mail gehad dat hij vertraagd is.
Die verkoper bij Vodafone zou mij op de hoogte houden en zo te zien
is er nog niks veranderd. Gek dat andere mensen wel een mail hebben
gehad dat de bestelling is vertraagd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met 4launch gebeld en zij geven aan dat ze hem vrijdag 2 december krijgen. Levering zal dus vanaf volgende week maandag beginnen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik eerder vertelde, is het idee dat wat we te horen krijgen ook alleen geblaat van winkeliers die niks nieuws kunnen vertellen, en ook maar hun info van internet halen.

Zaterdag met het Engelse 'Phones4u' gebeld, die hebben gewoon voorraad in de winkels.

Weet iemand de namen van de leveranciers? Ik bedoel dus de 'business to business' groot handel die deze producten levert aan de winkel ketens? Of nog beter, Samsung Nederland?

Beetje raar hoor dat het allemaal zo moeizaam gaat, eerst zou hij begin november komen, ging niet door 'blaat verhaal steve jobs' (wat ook een bullshit verhaal is). Daarna, de 17de, dat ook niet gehaald... Zeg dan gewoon dat hij 1 jan 2012 komt, dan stel je igg niet teleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
Net nog eens met vodafone gebeld. Zeggen nu weer dat ze vandaag een levering binnen krijgen en hem deze week ontvang. Kan nou niet echt zeggen dat ik nog veel vertrouwen in hun klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
reactie van vodafone klantenservice per mail: 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Epic fail... telefonisch klantenservice die zegt vandaag, per e-mail 2 december. Moet niet gekker worden.

Zie overigens wel 2 december vaak voorbij komen, dus zou heel goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
karimski schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:34:
Net nog eens met vodafone gebeld. Zeggen nu weer dat ze vandaag een levering binnen krijgen en hem deze week ontvang. Kan nou niet echt zeggen dat ik nog veel vertrouwen in hun klantenservice
Dit heb ik ook te horen gekregen.
Ik had een meneer die naar eigen zeggen hoofd was van de voorraad afdeling.
Die zei dat ze Zaterdag of vandaag binnen zouden komen en dan gelijk
verstuurd gingen worden. Nu zie je weer dat ze 2 December roepen over de mail.
Raar verhaal allemaal zeg :?
Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste