Ik weet niet of dit onder ICS ook zo was, maar het valt mij zojuist op dat bij de Google search de laatst gezochten opdrachten staan die ik op de pc in Firefox (dus niet Chrome) heb gedaan.
Ik heb een vraag ten aanzien van de notificatie balk. Op de Keynote zag ik dat bij meerdere mailtjes deze allemaal onder elkaar kon zien. Dus meer informatie in de notification bar. Hoe krijg ik dit?
Wanneer ik deze nu bekijk staat er nog steeds op de oude manier de notificatie.
YouTube: Google I/O Full Keynote - Jelly Bean 4.1, Nexus 7 Tablet, Nexus Q, and More! (HD)
kijk op 18:42 voor een voorbeeld
Daarnaast mis ik ook de optie dat icoontjes uit de weg gaan bij het toevoegen van een nieuwe widget of icoon.
YouTube: Google I/O Full Keynote - Jelly Bean 4.1, Nexus 7 Tablet, Nexus Q, and More! (HD)
Daarnaast mis ik ook de optie dat icoontjes uit de weg gaan bij het toevoegen van een nieuwe widget of icoon.
[ Voor 14% gewijzigd door demand op 13-07-2012 13:58 ]
Probeer eens de 'two finger' swipe op een notificatie.demand schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:36:
Ik heb een vraag ten aanzien van de notificatie balk. Op de Keynote zag ik dat bij meerdere mailtjes deze allemaal onder elkaar kon zien. Dus meer informatie in de notification bar. Hoe krijg ik dit?
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verwijderd
Iemand bekend met dit probleem sinds JB?
Ik gebruik facebook mobile in de stock browser. Swiftkey heb ik als standaard toetsenbord.
Sinds ik JB krijg ik als ik een bericht wil typen (dus bv een reactie onder een foto) dat hij steeds het eerste woord selecteert en standaard dus een hoofdletter pakt en de spatie dus dit woord selecteert. Hij lijkt dus (enkel in facebook mobile met swiftkey) niet te begrijpen dat ik een ander woord dan de standaard selectie (dit doet swiftkey) begin te typen en begint steeds van voor af aan. Vandaar de hoofdletters en het altijd invoegen van het beginwoord met een spatie.
Je moet swiftkey gebruiken om het snappen denk ik. Het is ook alleen in deze combinatie, dus ik weet niet goed waar de fout sinds, enkel dat het sinds gisteren met JB erin zit. Verder werkt Swiftkey prima.
Ik gebruik facebook mobile in de stock browser. Swiftkey heb ik als standaard toetsenbord.
Sinds ik JB krijg ik als ik een bericht wil typen (dus bv een reactie onder een foto) dat hij steeds het eerste woord selecteert en standaard dus een hoofdletter pakt en de spatie dus dit woord selecteert. Hij lijkt dus (enkel in facebook mobile met swiftkey) niet te begrijpen dat ik een ander woord dan de standaard selectie (dit doet swiftkey) begin te typen en begint steeds van voor af aan. Vandaar de hoofdletters en het altijd invoegen van het beginwoord met een spatie.
Je moet swiftkey gebruiken om het snappen denk ik. Het is ook alleen in deze combinatie, dus ik weet niet goed waar de fout sinds, enkel dat het sinds gisteren met JB erin zit. Verder werkt Swiftkey prima.
Ik gebruik een programma toggle notification, deze staat in mijn notificatie bar boven aan. Daardoor zag ik niet het uitgeschoven notificatie wanneer ik gebeld was of iets dergelijks. Deze app uitgezet nu doet hij het wel. Dank! two finger swipe werkt inderdaad ook!quartex schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:07:
[...]
Probeer eens de 'two finger' swipe op een notificatie.
Waarom praat Google Snow niet terug zoals in al die mooie filmpjes?
Ik krijg gewoon Google internet resultaten als ik vraag of ze me iets wilt herinneren
Ik krijg gewoon Google internet resultaten als ik vraag of ze me iets wilt herinneren
Google SnowDubrillion schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:26:
Waarom praat Google Snow niet terug zoals in al die mooie filmpjes?
Maar om op je vraag te antwoorden. Geen idee! Wil ik ook wel eens weten, moet je dit nog ergens activeren o.i.d.?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bij heel simpele dingen reageert hij wel terug. Hoe laat is het? Wat is de hoofdstad? Wie is de president etc.
Zon beetje alles moet op engels us staan, anders werkt het (bijna?) niet
Ik heb ook de Nexus maar nog geen Jelly Bean...
Kun je dat 'handmatig' triggeren of moet ik echt wachten tot ie over the air binnen komt ?
Kun je dat 'handmatig' triggeren of moet ik echt wachten tot ie over the air binnen komt ?
Lees hier even de tips: [Google Galaxy Nexus] - JB updatetopickattapult schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:28:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
x Datum aanpassen naar 30 juli - 3 augustus 2012... (en wifi verbonden zijn..)kattapult schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:28:
x naar apps gaan, --> alle selecteren, google framework --> clear cache
x check voor update
Anders lees je even in dit topic.. staat en link naar een JB update topic, daar kan je bal je antwoorden vindenkattapult schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:28:
Ik heb alles op Engels staan behalve me systeem. Maar heb wel getest of het dan wel werkt, maar madam zoekt gewoon op internet en niet zoals in de filmpjes antwoord geven
Vraag maar is "what's the cast of the big bang theory" of "tell me the weather in Amsterdam" of "remind me to get a beer in 5 minutes". Of "Who wrote the hitchhikers guide to the galaxy?" of "what's the answer to life, the universe and everything?"
Nope alles via internet. Krijg geen antwoord terugex87 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:33:
Vraag maar is "what's the cast of the big bang theory" of "tell me the weather in Amsterdam" of "remind me to get a beer in 5 minutes". Of "Who wrote the hitchhikers guide to the galaxy?" of "what's the answer to life, the universe and everything?"
Ik heb alles altijd standaard op engels (US) staan en zonet zelfs nog even gecontroleerd. Het vreemde is dus ook dat ik de eerste keer wel netjes een antwoord kreeg, maar de daarop volgende keren niet. Vaag...Grudgie schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:35:
Je moet je land instellingen op Engels (US) zetten. Ook Google search voice enzo, dan zal Google Now en alles in engels doen en ook gewoon praten in het engels.
Ik heb alles op Engels staan en nu praat ze terug:D
Bij mij staat sins de update Google play magazines er ook op, maar books & movies & tv weer niet..
lekker vaag. Kan ze ook niet vinden in de store oid. Verder wel tevreden over de update! Staat magazines erbij jullie ook op?
[ Voor 8% gewijzigd door ex87 op 13-07-2012 19:33 ]
Ik heb alles op Engels gezet en de GN opnieuw opgestart, maar ze praat nog steeds niet terug
Vraag je het wel lief?
Werkt hier namelijk prima
Werkt hier namelijk prima
[ Voor 42% gewijzigd door DrNizeGuy op 13-07-2012 19:25 ]
Ik vraag net zoals ik ergens in een demo heb gezien: "What's the weather like in Los Angeles?". Dan komt er wel netjes een "kaart" met de weersvoorspelling, maar er wordt niet gesproken.
Idem hier hoor... Krijg ook geen woord uitgesproken terug...
Hier werkt het wel prima, alle opties dat 'ze' moet praten doen het.
Hebben jullie alle settings goed?

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Ja, de settings staan precies zoals in het screenshot.quartex schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:05:
Hier werkt het wel prima, alle opties dat 'ze' moet praten doen het.
[afbeelding]
Media geluid aan? Ik was eerst nl. in de veronderstelling dat dit via ringtone volume ging. Domme fout van mij, werkt prima. 
Edit: Wat ik wel jammer vind is dat er nu geen "previous track" knop meer in de music widget zit. Die mis ik wel, nu moet ik telkens de app openen om een nummer terug te gaan.

Edit: Wat ik wel jammer vind is dat er nu geen "previous track" knop meer in de music widget zit. Die mis ik wel, nu moet ik telkens de app openen om een nummer terug te gaan.
[ Voor 41% gewijzigd door Cache op 13-07-2012 21:01 ]
Sinds een paar minuten ook op Jelly Bean gelijk even getest qua Project Butter, alle stock live wallpapers gaan nu zonder lag (wel apart dat juist de zwaarste live wallpaper Microben eruit is gehaald), maar live wallpapers uit de Play Store gaan nog wel gepaard met lag. Misschien moeten ze op 1 of andere manier geoptimaliseerd worden voor JB, maar daarmee ben je dus afhankelijk van de ontwikkelaar..
Blijft vreemd dat diezelfde live wallpapers wel soepel draaiden op mijn HTC Desire met Froyo/Gingerbread.
Blijft vreemd dat diezelfde live wallpapers wel soepel draaiden op mijn HTC Desire met Froyo/Gingerbread.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb de volgende probleem op mijn GNex:
Om de paar minuten komt de "enter pincode scherm" elke keer als een popup en verdwijnt over 1-2 seconde. (de scherm die je krijgt als je telefoon opstart).
Weet iemand wat de probleem is? Ik heb tele2 als provider.
Om de paar minuten komt de "enter pincode scherm" elke keer als een popup en verdwijnt over 1-2 seconde. (de scherm die je krijgt als je telefoon opstart).
Weet iemand wat de probleem is? Ik heb tele2 als provider.
Ik heb Jelly Bean via de reguliere OTA manier binnen gekregen (zonder tijd te verzetten of wat dan ook). Ik heb niet veel om mee te vergelijken aangezien ik niet de standaard launcher gebruikte
Maar ik merk wel dat de animaties veel en veel vloeiender loopt. Soms was met Apex Launcher de animatie van en na de app drawer laggy, dat is nu totaal verdwenen 
Alleen spijtig dat de versie van Apex launcher die ik heb nog niet compatible is met Jelly Bean. De standaard launcher vind ik veel te beperkt qua customization.
Alleen spijtig dat de versie van Apex launcher die ik heb nog niet compatible is met Jelly Bean. De standaard launcher vind ik veel te beperkt qua customization.
Kreeg de update net binnen. Uiteraard gaat hij bij mij op de rug met uitroepteken. Stock met root, meer niet. Mijn ervaring met deze telefoon is niet goed...
Oh dan ik vast een verouderde versie van Apex. Ik heb namelijk de 1.2.0 (Pro) versie. Welke draai jij momenteel?Prulleman schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:37:
Apex werkt hier prima op JB hoor
Ik heb ook geen problemen met JB en Apex, heb versie 1.2.5!
Het notificatie scherm vind ik wel qua design slecht ontworpen en daarmee bedoel ik stijlbreuk. Het past helemaal niet bij de rest van de interface/menu's. Ik had graag gezien dat er een optie was gekomen voor notificaties toggles in het scherm (de apps die daarvoor bestaan vind ik allemaal niks en heb liever stock dan een custom rom).
Verder is in JB nu eindelijk het kruisje zichtbaar in de zoekbalk van de website van Google. Dit kruisje is bij mijn weten altijd onzichtbaar geweest bij Android, terwijl het bij de iPhone wel gewoon zichtbaar was.
Tevens had ik bij ICS soms problemen met het instellen van een wallpaper deze werd dan om een raadselachtige reden klein weergegeven op het homescreen ipv het volledige scherm, ook dit is in JB opgelost.
Notificaties van LightFlow werken niet meer in JB, dat wordt dus wachten op een update.
Er zit nog wel een bug in de browser die er ook bij ICS al inzat als je in incognito mode naar de website van Google gaat en dan op iets willekeurigs zoekt en vervolgens in het volgende scherm nog iets extra's achter de zoekopdracht wilt invoeren, dan worden de suggesties onleesbaar weergegeven:

Klein maar welkom detail: het pijltje naar beneden om het toestenbord te verbergen, fijn die on-screen knoppen
Verder is in JB nu eindelijk het kruisje zichtbaar in de zoekbalk van de website van Google. Dit kruisje is bij mijn weten altijd onzichtbaar geweest bij Android, terwijl het bij de iPhone wel gewoon zichtbaar was.
Tevens had ik bij ICS soms problemen met het instellen van een wallpaper deze werd dan om een raadselachtige reden klein weergegeven op het homescreen ipv het volledige scherm, ook dit is in JB opgelost.
Notificaties van LightFlow werken niet meer in JB, dat wordt dus wachten op een update.
Er zit nog wel een bug in de browser die er ook bij ICS al inzat als je in incognito mode naar de website van Google gaat en dan op iets willekeurigs zoekt en vervolgens in het volgende scherm nog iets extra's achter de zoekopdracht wilt invoeren, dan worden de suggesties onleesbaar weergegeven:

Klein maar welkom detail: het pijltje naar beneden om het toestenbord te verbergen, fijn die on-screen knoppen
[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 13-07-2012 23:02 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb die van mij geupgrade naar 1.2.4 en werkt nu wel prima! Alles werkt nu zoveel soepeler!lepeltje79 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:09:
Ik heb ook geen problemen met JB en Apex, heb versie 1.2.5!
Ook apex 1.2.5 niet pro. Vorige versies waren inderdaad minder smooth
Ben ik de enige die het bootscreen van ICS mooier vind dan die van JB?
Heb je cwm? Of nog de stock recoveryVerstekbakker schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:57:
Kreeg de update net binnen. Uiteraard gaat hij bij mij op de rug met uitroepteken. Stock met root, meer niet. Mijn ervaring met deze telefoon is niet goed...
Graag een beetje letten op waar wat gepost wordt, custom rom/launchers, in het bijbehorende topic en ook alles omtrent het update proces in het daarvoor bestemde topic, zodat dit topic niet onnodig vervuild wordt.
@Phntm
Die modbreak is bij nader inzien volledig terecht, wat moet er nog besproken worden? Ervaringen met JB mogen gewoon in dit topic.
@Phntm
Die modbreak is bij nader inzien volledig terecht, wat moet er nog besproken worden? Ervaringen met JB mogen gewoon in dit topic.
[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 13-07-2012 22:50 ]
Oftopic dus weg.
Wil je wat melden stuur dan een DM naar een moderator of maak een topic report aan, ga dan niet in een topic reageren.
Wil je wat melden stuur dan een DM naar een moderator of maak een topic report aan, ga dan niet in een topic reageren.
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 13-07-2012 23:06 ]
Heb op vandaag nog geen beslissing genomen wanneer een GNEX te kopen.
Ondertussen is belsimpel.nl uit pricewatch verdwenen wegens geen vooraad. Studentmobiel is nu de goedkoopste maar is alweer 10 euro duurder. Ik zat eigenlijk te wachten tot de pricedrop in de US in Europa zou worden doorgevoerd maar ik heb nu het vermoeden dat dit misschien niet gaan gebeuren en dat de prijs (door slinkende voorraad?) toch weer omhoog zal gaan.
Iemand nog andere bemerkingen of suggesties? Nu bestellen of nog even wachten?
Ondertussen is belsimpel.nl uit pricewatch verdwenen wegens geen vooraad. Studentmobiel is nu de goedkoopste maar is alweer 10 euro duurder. Ik zat eigenlijk te wachten tot de pricedrop in de US in Europa zou worden doorgevoerd maar ik heb nu het vermoeden dat dit misschien niet gaan gebeuren en dat de prijs (door slinkende voorraad?) toch weer omhoog zal gaan.
Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topiclaonightwolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:48:
Heb op vandaag nog geen beslissing genomen wanneer een GNEX te kopen.
Nee, je bent niet de enige haha, vond het ook al apart dat meerdere mensen de nieuwe bootscreen mooier vinden..Kavish schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:41:
Ben ik de enige die het bootscreen van ICS mooier vind dan die van JB?
Ik vond juist die gekleurde vierkanten die uit en in elkaar spatte veel mooier.. Hou van abstract
Achja... Hoe vaak reboot je.. Nauwelijks..
En anders zoek je toch uit of je die animated boot loader (of hoe dat scherm ook heet) opnieuw kan inregelen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De bootscreen boeit me echt helemaal niks
Hoe eerder die voorbij is, des te beter 
Wat betreft het terugspreken op Google Now, bij de volgende dingen spreekt ze wel terug:
"What time is it?"
"Wake me up at..."
"Remind me..."
"How tall is ...." (bv. Eiffel Tower, Leaning Tower of Pisa)
"What's the weather in ..."
"Who founded ..."
"When do the Olympics begin?"
... en ga zo maar door. Verder wordt er ook gesproken tijdens het maken van calculaties.
Wat betreft het terugspreken op Google Now, bij de volgende dingen spreekt ze wel terug:
"What time is it?"
"Wake me up at..."
"Remind me..."
"How tall is ...." (bv. Eiffel Tower, Leaning Tower of Pisa)
"What's the weather in ..."
"Who founded ..."
"When do the Olympics begin?"
... en ga zo maar door. Verder wordt er ook gesproken tijdens het maken van calculaties.
Dat terugspreken zit blijkbaar wat vaag in elkaar, hier zegt ze bijv niets terug bij "What time is it?"
Bij mij spreekt ze wel terug, maar geeft ze de tijd in Washingtonfilenox schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:09:
Dat terugspreken zit blijkbaar wat vaag in elkaar, hier zegt ze bijv niets terug bij "What time is it?"

Stock zo ver ik weet. Vorige update was het ook raak hoor. Mij boeit die update niet, dus ik laat het zo. Ik ga niet iedere update weer alles opnieuw installeren. Strontziek word ik ervan.
Ik heb nog geen update binnen, zou dat komen omdat ik in Amerika zit?
Hmmz, ik merk nu toch wel dat ik echt slechte verbinding heb binnenshuis..dat het mobiel internet het binnen niet doet vind ik geen probleem, maar we zijn gewoon mobiel onbereikbaar nu thuis..erg irritant als je even iemand wilt bellen..met geen enkele telefoon ooit last van gehad thuis..en provider ligt het ook niet aan (vriendin T-mobile, en ik KPN netwerk)..misschien toch maar eens kijken of de radio van 4.02 niet werken kan krijgen..daar had ik eigelijk geen problemen mee..heb nu XXLF1..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik heb m'n GNex nu 2 dagen. Wat me echter opvalt is dat aan de rechterkant van de telefoon er een stuk is waar het glas en de plastic body niet compleet aansluiten. Op deze plek ligt het glas ook "hoger" dan de body, als je de telefoon vanaf de zijkant bekijkt.
Hebben meer mensen hier last van? Gaat dit op langere termijn voor problemen zorgen?
Hebben meer mensen hier last van? Gaat dit op langere termijn voor problemen zorgen?

[ Voor 23% gewijzigd door Smultie op 14-07-2012 09:19 ]
Kan je het glas er niet gewoon indrukken? Je moet natuurlijk niet veel kracht zetten, maar volgens mij is er bij het monteren gewoon een klikje gemist. Anders zou ik er wel mee terug gaan, dit hoort in ieder geval niet
Helaas, ik heb op alle mogelijke manieren al geprobeerd om de boel te herstellen.
Heb net een mailtje gestuurd naar Studentmobiel.nl, kijken wat zij ervan vinden.
Meh, ben ik dadelijk weer de telefoon een week kwijt oid.
Heb net een mailtje gestuurd naar Studentmobiel.nl, kijken wat zij ervan vinden.
Je ziet ook dat de meest rechtse pogopin niet even ver uitsteekt als de rest, misschien de zijkant even aandrukken?Smultie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:40:
Helaas, ik heb op alle mogelijke manieren al geprobeerd om de boel te herstellen.
Helaas. Ik kan de zijkant wel dusdanig indrukken dat de pogopins weer goed uitgelijnd zin, maar zodra ik dan weer loslaat, "schiet" het toestel weer terug in deze stand.tobitronics schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:09:
[...]
Je ziet ook dat de meest rechtse pogopin niet even ver uitsteekt als de rest, misschien de zijkant even aandrukken?
Heb ik ook...in ieder geval is de verbinding instabiel...Only schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 07:28:
Hmmz, ik merk nu toch wel dat ik echt slechte verbinding heb binnenshuis..dat het mobiel internet het binnen niet doet vind ik geen probleem, maar we zijn gewoon mobiel onbereikbaar nu thuis..erg irritant als je even iemand wilt bellen..met geen enkele telefoon ooit last van gehad thuis..en provider ligt het ook niet aan (vriendin T-mobile, en ik KPN netwerk)..misschien toch maar eens kijken of de radio van 4.02 niet werken kan krijgen..daar had ik eigelijk geen problemen mee..heb nu XXLF1..
Heeft volgens mij nog steeds met power management te maken...te weinig stroom naar antenne's....
Maar misschien zit ik er helemaal naast....
Heb hier (met medewerking van Coolblue) meerdere Nexussen op kunnen testen en ze hadden allemaal hetzelfde......
Als jullie een unlocked GNex hebben dan kunnen jullie gerust de Radio/baseband flashen naar de versie van 4.0.2 die het gewoon goed deed. i9250XXKK6 is dan wat je over de nieuwe baseband moet flashen. Het is gewoon net als vorige keer dat dit probleem bij weinig mensen voorkomt, dus Google zal er ook weinig aan doen dan het publiek vertellen dat je even kunt proberen of een oudere baseband het gewoon goed doet.JudgeTreve schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:56:
[...]
Heb ik ook...in ieder geval is de verbinding instabiel...
Heeft volgens mij nog steeds met power management te maken...te weinig stroom naar antenne's....
Maar misschien zit ik er helemaal naast....
Heb hier (met medewerking van Coolblue) meerdere Nexussen op kunnen testen en ze hadden allemaal hetzelfde......
Let wel op: Mocht er nog een future update komen en je draait XXKK6 op je mobiel met 4.1.1, dan zul je Status 7 error krijgen of een andere error want je moet per se de latest hebben om door te kunnen gaan met updaten.
Ik heb hier inderdaad ook last van. Al is het bij mij aan de bovenkant. Het lijkt inderdaad alsof er aan de bovenkant een klein 'kiertje' tussen het glas en de body zit. Hier komt dan af en toe ook een klein beetje vuil tussen.Smultie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:07:
Ik heb m'n GNex nu 2 dagen. Wat me echter opvalt is dat aan de rechterkant van de telefoon er een stuk is waar het glas en de plastic body niet compleet aansluiten. Op deze plek ligt het glas ook "hoger" dan de body, als je de telefoon vanaf de zijkant bekijkt.
[afbeelding]
Ik zou eigenlijk niet weten of het er al vanaf het begin zat bij mij. Zou graag horen wat studentmobiel ervan zegt, ik heb hem daar ook gekocht namelijk.
Dat is het design van de Gnex, het hoort ook echt zo. Ik hinder me ook hier veel aan wanneer er vuil tussen valt.JelleNL schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:11:
[...]
Ik heb hier inderdaad ook last van. Al is het bij mij aan de bovenkant. Het lijkt inderdaad alsof er aan de bovenkant een klein 'kiertje' tussen het glas en de body zit. Hier komt dan af en toe ook een klein beetje vuil tussen.
Ik zou eigenlijk niet weten of het er al vanaf het begin zat bij mij. Zou graag horen wat studentmobiel ervan zegt, ik heb hem daar ook gekocht namelijk.
Dus het is normaal dat het kiertje aan de bovenkant wat groter is dan aan de andere zijdes van het aparaat?
En voor degene die problemen hebben met verbinding, ik had op ICS ook vaak dat het netwerk even wegviel en dat ik dan opnieuw moest opstarten of vliegtuigmodus om het weer aan te krijgen. Weet niet of jullie al geupdate hebben naar Jelly Bean, maar ik heb er in ieder geval geen last meer van sinds ik op 4.1 zit.
En voor degene die problemen hebben met verbinding, ik had op ICS ook vaak dat het netwerk even wegviel en dat ik dan opnieuw moest opstarten of vliegtuigmodus om het weer aan te krijgen. Weet niet of jullie al geupdate hebben naar Jelly Bean, maar ik heb er in ieder geval geen last meer van sinds ik op 4.1 zit.
Verwijderd
Bij mij sluit alles perfect aan alle randen geen kiertje te bekennen. Heb dus enkel problemen met swiftkey in de browser.
Met JB wordt bij mij bij een zwakker wifi signaal niet langer de verbinding verbroken op het moment dat je een zware pagina aan het laden bent, dit was bij ICS wel regelmatig het geval. Daarnaast blijven de downloads van updates met wifi (bij het bijwerken van 7+ apps) nu downloaden ook al gaat het scherm uit.
Wanneer je in een gebied zit met slecht bereik gaat de accu voor mijn gevoel wel sneller leeg dan met ICS.
Verder vind ik het notificatie scherm echt een vreemde eend in de bijt, het lijkt wel of de ontwerper daarvan totaal niet naar de rest van de interface heeft gekeken (het lijkt bijna een ander font, maar als ik het goed heb is alleen de font-weight aangepast). Ik hoop dat ze bij een volgende update weer teruggaan naar hoe het notificatie scherm er bij ICS uitzag met behoud van de toegevoegde functionaliteiten.
Wanneer je in een gebied zit met slecht bereik gaat de accu voor mijn gevoel wel sneller leeg dan met ICS.
Verder vind ik het notificatie scherm echt een vreemde eend in de bijt, het lijkt wel of de ontwerper daarvan totaal niet naar de rest van de interface heeft gekeken (het lijkt bijna een ander font, maar als ik het goed heb is alleen de font-weight aangepast). Ik hoop dat ze bij een volgende update weer teruggaan naar hoe het notificatie scherm er bij ICS uitzag met behoud van de toegevoegde functionaliteiten.
[ Voor 35% gewijzigd door Laguna op 14-07-2012 22:02 ]
Het volledige changelog van JB http://www.android.com/about/jelly-bean/
Ik heb van de week een de OTA-update naar Jelly Bean ontvangen. Wat mij daarna al vrij snel opviel is dat het wifi-signaal zwakker is. In de dead spots van m'n wifi-netwerk valt het signaal zo nu en dan gewoon helemaal weg, terwijl dat in het halfjaar ervoor met ICS niet één keer is gebeurd. Het lijkt erop dat veel meer mensen dit probleem ondervinden:
@erikvanpaassen
Sinds de update naar jb heeft Google een functie ingebouwd waardoor je telefoon slechte wifiverbindingen vermijd en dus weer overstapt naar gevevens
Verbinding. Deze functie kan je uitzetten door wifi-->geavanceerd--> Vermijd zwakke verbindingen
Jb bevalt mij goed! Ik ben nu op doortocht door Europa en die cards bij Google now werken prima!
Alleen de accu gaat nu iets minder lang mee
Sinds de update naar jb heeft Google een functie ingebouwd waardoor je telefoon slechte wifiverbindingen vermijd en dus weer overstapt naar gevevens
Verbinding. Deze functie kan je uitzetten door wifi-->geavanceerd--> Vermijd zwakke verbindingen
Jb bevalt mij goed! Ik ben nu op doortocht door Europa en die cards bij Google now werken prima!
Wat ik zelf heel irritant vind van deze update is dat ik nu soms ghost-charging heb. De ene keer laad hij wel gewoon op wanneer de telefoon aan staat. De andere keer helemaal niet of soms met moeite als de telefoon uit staat. Is hier al een oplossing voor?
Voor zover ik weet is ghost charging hardware (USB port) gerelateerd, zal dus gewoon toeval zijn
Je laat je internetverbinding in het buitenland aanstaan? Dure bedoening lijkt me?robdonke schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:41:
@erikvanpaassen
Haha nee ik heb Vodafone smart dus ik mag 60 dagen per jaar in Europa binnen mijn bundel gebruiken.... en ik ben overigens sneller door de batterij heen dan dat ik de mogelijkheid krijg om veel te internetten (uche9gaguche)filenox schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:11:
[...]
Je laat je internetverbinding in het buitenland aanstaan? Dure bedoening lijkt me?
Wat ik dus ook het enige nadeel vind van galaxy nexus. Misschien dan toch maar zo'n duracel extra accu kopen, iemand daar ervaring mee in combi met de nexus.
Edit, ook de spellingscorrrectie werkt niet altijd even goed! Sorry daarvoor
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe notificatie balk wel mooi vind?
[ Voor 12% gewijzigd door robdonke op 15-07-2012 11:41 ]
Iemand anders last van laggende live-wallpapers ? Ik lees er meer over, het lijkt erop dat veel wallpapers niet geoptimaliseerd zijn. Is hier wat aan te doen ? Of moet ik doorzoeken tot ik er wel een vindt die geoptimaliseerd is?
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
In Jelly Bean is dat probleem verholpen, voor zover ik kan zien. Nog even wachten op de update dusCornelisjuh schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:22:
Iemand anders last van laggende live-wallpapers ? Ik lees er meer over, het lijkt erop dat veel wallpapers niet geoptimaliseerd zijn. Is hier wat aan te doen ? Of moet ik doorzoeken tot ik er wel een vindt die geoptimaliseerd is?
Ik heb 'm ook maar eens besteld, de prijs is nu prima (bijna de helf van de originele) en mijn HTC Desire is nu echt end-of-life (traag, reboots). Ik ben benieuwd!
Ik wil de GNex ook bestellen en wel bij studentmobiel.nl. Echter lees ik dat zij niet zo goed zijn in aftersales, m.a.w. ze sturen je weg met leugens a la ''waterschade' of 'kras' dus wij repareren niet". Als je GNex stuk gaat kan je dan ook rechtstreeks bij Samsung je garantie claimen? Als het per se via de winkel moet dan koop ik m wel ergens anders....
Spendeer gewoon 4 euro meer, ben je van alle twijfels aftobitronics schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:12:
Ik wil de GNex ook bestellen en wel bij studentmobiel.nl. Echter lees ik dat zij niet zo goed zijn in aftersales, m.a.w. ze sturen je weg met leugens a la ''waterschade' of 'kras' dus wij repareren niet". Als je GNex stuk gaat kan je dan ook rechtstreeks bij Samsung je garantie claimen? Als het per se via de winkel moet dan koop ik m wel ergens anders....
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Ligt eraan welke reparatiebedrijf de reparaties doen voor huntobitronics schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:12:
Als de andere winkel ook dynafix ofzo gebruikt heb je netzoveel pech
Ik heb inderdaad ook en paar euro meer gespendeerd en het toestel bij phoneshop.nl besteld vanwege de betere recensies m.b.t. de after sales.
Die optie zat toch ook al in ICS? Voor zover ik weet stond dat al gewoon aan.robdonke schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:41:
@erikvanpaassen
Volgens de changelog van jb is dit wel veranderd ik had er zelf ook last van tot ik hem uit zette.ERIKvanPAASSEN schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:27:
[...]
Die optie zat toch ook al in ICS? Voor zover ik weet stond dat al gewoon aan.
Om hier nog even op terug te komen, mijne zijn ook niet 100% gelijk hoor, links zit iets dieper dan rechts. Rechts zit er alleen niet boven zoals bij jou maar rechts zit gelijk aan de rand. Links zit dus 1 mm onder de rand.Smultie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 10:11:
[...]
Helaas. Ik kan de zijkant wel dusdanig indrukken dat de pogopins weer goed uitgelijnd zin, maar zodra ik dan weer loslaat, "schiet" het toestel weer terug in deze stand.
Ik heb me er nooit echt druk om gemaakt (er is altijd wel iets met afwerken is mijn ervaring
Al mensen een nexus s met jelly bean? Zit al in de startblokken
Dit topic is niet voor de Nexus S. Daarnaast lees je het vanzelf als mensen JB draaien, het heeft weinig zin er naar te vragen. Zeker als de update voor de Nexus S nog niet is uitgerold.drachir2 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:33:
Al mensen een nexus s met jelly bean? Zit al in de startblokken
Dat is dus niet in Jelly Bean verholpen, alleen alle stock live wallpapers draaien nu zonder lag.KoppenSneller schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:29:
[...]
In Jelly Bean is dat probleem verholpen, voor zover ik kan zien. Nog even wachten op de update dus
Sinds Jelly Bean werkt Lightflow niet meer
Hopelijk wordt deze app snel geupdate!
Idem. Ben nu aan het wachten op het pakketje.Stamgastje schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:01:
Ik heb 'm ook maar eens besteld, de prijs is nu prima (bijna de helf van de originele) en mijn HTC Desire is nu echt end-of-life (traag, reboots). Ik ben benieuwd!
Tot nu toe zeer tevreden over JB op m'n Gnex, alleen een bugje met de Galary Widget. Als ik een foto uitkies binnen de Widget, opent de Galary app toch op de eerste foto uit m'n album...
[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]
Vreemd. Hier werkt het gewoon. Probleemloos.EnigmaNL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:13:
Sinds Jelly Bean werkt Lightflow niet meerHopelijk wordt deze app snel geupdate!
Na de eerste reboot na de update werkte bij mij LightFlow ook niet meer.EnigmaNL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:13:
Sinds Jelly Bean werkt Lightflow niet meerHopelijk wordt deze app snel geupdate!
Na enig overleg met de developer, bleek er een mogelijkheid om de zaak weer aan de praat te krijgen.
Dat is gelukt en nu werkt het bij mij net als voor de update...
Oplossing dev: The accessibility service doesn't seem to be running in Jelly bean causing issues. I'm looking into it. Going into phone settings, accessibility and switching lightflow off and back on again sometimes helps
Ik vraag me ook af of JB nu de oorzaak is van het niet tonen van mijn saldo bij de ABN Amro app... wordt er niet goed van, wat kan ik doen?
Is namelijk best belangrijk, en wil niet telkens moeten inloggen met mn identifier op de desktop website.
Is namelijk best belangrijk, en wil niet telkens moeten inloggen met mn identifier op de desktop website.
Ik heb daar ook last van met JB. Het enige wat we volgens mij kunnen doen is wachten op een update, of misschien een mailtje sturen naar ABN-Amro...Vis schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:48:
Ik vraag me ook af of JB nu de oorzaak is van het niet tonen van mijn saldo bij de ABN Amro app... wordt er niet goed van, wat kan ik doen?
Dat is toevallig! ik kan met de rabobank app nog wel mijn saldo checken, maar mijn rekening kan ik niet meer openen (rekeningafschriften) sinds Jelly Bean.KoppenSneller schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:18:
[...]
Ik heb daar ook last van met JB. Het enige wat we volgens mij kunnen doen is wachten op een update, of misschien een mailtje sturen naar ABN-Amro...
Dit ontving ik zonet van ze via Twitter, er wordt dus aan gewerkt.ABN AMRO @ABNAMRO
Hallo Hugo, dit is bij ons bekend. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Fijne avond nog. ^Floor
Ja en die jokers sturen je doodleuk naar de helpdesk, alsof die je kan helpen. Daar moet hun stagiair (thve schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:20:
[...]
Dat is toevallig! ik kan met de rabobank app nog wel mijn saldo checken, maar mijn rekening kan ik niet meer openen (rekeningafschriften) sinds Jelly Bean.
Er is net een update uit en die werkt op JBKoppenSneller schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:00:
[...]
Dit ontving ik zonet van ze via Twitter, er wordt dus aan gewerkt.
Jepz, Idd weer saldo checken, had er ook last van, eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat het door JB kwam ;-)
Wat niet gefixt is met die update dat je saldo gelijk wat hoger wordt.... ;-)
Maar wat vinden jullie van de aanpassing dat als je een foto heb gemaakt dat die dan opzij schuift zeg maar.
Ik vind het persoonlijk echt super irritant. Iemand nog een truck om dat uit te zetten?
Hhm, ik zal dat eens proberen, bedankt!JudgeTreve schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:20:
[...]
Na de eerste reboot na de update werkte bij mij LightFlow ook niet meer.
Na enig overleg met de developer, bleek er een mogelijkheid om de zaak weer aan de praat te krijgen.
Dat is gelukt en nu werkt het bij mij net als voor de update...
Oplossing dev: The accessibility service doesn't seem to be running in Jelly bean causing issues. I'm looking into it. Going into phone settings, accessibility and switching lightflow off and back on again sometimes helps
Ik hoop dat Google ook met een fix voor het slechte Wifi ontvangst komt, ik heb geen zin om zelf handmatig dingen te moeten gaan flashen.
Edit: werkt inderdaad, maar elke keer als ik een aanpassing in Light Flow doe (bijv. ander LED kleurtje) moet ik die toegankelijkheid service weer uit- en aanzetten.
[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 16-07-2012 21:06 ]
Leuk filmpje, Galaxy Nexus ( 200 euro goedkoper dan de S3) in vergelijking met de S3 na de Jelly Bean update: YouTube: Samsung Galaxy S3 vs Samsung Galaxy Nexus (Jelly Bean)
Conclusie, ben zo blij dat ik de Nexus nu heb
Conclusie, ben zo blij dat ik de Nexus nu heb
Niet normaal hè haha.. Fantastisch toch?!alwaysleft schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:59:
Leuk filmpje, Galaxy Nexus ( 200 euro goedkoper dan de S3) in vergelijking met de S3 na de Jelly Bean update: YouTube: Samsung Galaxy S3 vs Samsung Galaxy Nexus (Jelly Bean)
Conclusie, ben zo blij dat ik de Nexus nu heb![]()
![]()
Iedereen ruig doen met z'n S3, wij weten beter!
Vraagje: werkt Flash in Jellybean in Dolphin HD? Ik heb gehoord dat daar iets mee was? Ik heb zelf nog geen JB (geen update te bekennen, stock ROM).
Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.
Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.
Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.
Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.
Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.