Ik ga er geen ander verhaaltje van maken. Want het is gewoon een duidelijk probleem welke maar (denk ik) op één manier kan worden veroorzaakt, een te felle lichtbron erin gehad te hebben. Dit zal ik ook vermelden in mijn contact met canon (of webshop). Maar canon heeft zich volgens velen 'mishandelingen' ingedekt met algemene woorden. Maar nergens zie ik lichtbron staan alleen maar 'zon' (daarom die Amerikaanse aanhaal). Ik kom nu heel erg zeikerig over, maar ik wil niet 700 euro door de neus geboord krijgen, wie wel?sapphire schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:29:
Ik ga me er toch even in mengen want ik zie hier wel hele rare dingen voorbij komen.
[...]
Euhm nee want je quote net zelf al:
[...]
Dus als het al niet in de onderhouds- en veiligheidsvoorschriften staat dan zal Canon het simpelweg onder verkeerde behandeling laten vallen.
Omdat er niet in de handleiding staat dat je je sensor niet met zoutzuur-oplossing of pikhouweel mag schoonmaken betekend dat niet automatisch dat dat je het recht geeft op garantie mocht je dat wel doen.
[...]
Het is je recht als jij netjes premie betaald aan een verzekering die dat dekt. Zoals al gezegd ga je er een ander verhaaltje van maken dan is het gewoon fraude. Kun je wel een verhaal ophangen dat je student bent, genoeg premie betaald, ect. maar dat is allemaal niet relevant. Jij vind dan dat je er recht op hebt, net zoals ik vind dat ik recht heb op een maandsalaris van 10K. Tussen vinden en hebben zit een wereld van verschil.
Als Canon je garantie verzoek inwilligt is dat heel erg netjes van ze en verdienen ze een dikke pluim. Doen ze het niet is dat alsnog volkomen terecht, erg zuur voor jou dat wel.
Zelfde met je verzekeraar, valt het onder je dekking dan is dat natuurlijk top! Valt het er niet onder, heb je gewoon pech.
En je mag me nu best een eikel oid. vinden maar feit blijft dat je gewoon zelf een foutje gemaakt hebt, wat kan gebeuren, en dat op ander probeert te verhalen. en dat is jammer want zoals MJTdevries al zegt zijn wij daar gewoon indirect de pineut van.
Ik zeg niet dat ik het recht heb om garantie te krijgen, volgens alle info van canon weet ik niet of ik garantie hierop heb. Volgens sommige hier niet, daarom vroeg ik al wat de eventuele kosten konden zijn voor vervanging. Ik dacht niet dat het zó hoog zou uitvallen.
en ik vind je geen eikel hoor
(Heb trouwens iets last van geheugen verlies, maar mijn camera is toch verzeker tov. mijn andere oudere camera
[ Voor 0% gewijzigd door pvink op 11-06-2012 18:58 . Reden: foute zin ]