Ja en Nee... wat meer f/2.8 punten was niet verkeerd geweest af en toe
Nee hoor : Ik ben heel blij dat ze zoveel van die krengen erin gepropt hebben deze keer!Gutteguttegut schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:21:
Ben ik dan de enige die het aantal focus punten net zo belangrijk vind als het aantal pixeltjes op de sensor?
Heel handig voor al die ongeduldige mensjes die ik ken : Waar zijn de foto's ?!?! /RAGEEE en zoVerwijderd schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:43:
RAW op CF en JPEG op SD wordt ook redelijk veel gedaan volgens mij.
Bursten zal ik er niet mee doen, maar voor "One Shot AF" gebruik lijkt het me dus best handig.Universal Creations schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:45:
Dat performanceverschil kan een aardig probleem zijn, omdat je tijdens het bursten wordt gelimiteerd door het SD kaartje (zodra de buffer vol is). Ze zouden eigenlijk een soort vertraging van backuppen moeten inbouwen. Een burst-detectie is al genoeg eigenlijk.
Laat mooi zien dat de 5DMKIII body op de originele 7D is gebaseerd en niet de 7DMKII op de 5DMKIII zoals ik overal leesKopjeThee schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:46:
Ik heb even voor een kleine vergelijking de foto's van de 7d2, 5d3 en 7d1 naast elkaar gezet. Zoek de verschillen
[afbeelding]

Dat is heel leuk inderdaad! Ook een paar keer gedaanBravo schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:18:
In combinatie met een 430exII flitser gebruik ik de pop-up flash heel veel als remote trigger. Scheelt een enorme investering in hardware om je flitser anders dan in de flitsschoen in te kunnen zetten. En dat is toch wel aantrekkelijk voor de consument die er niet zijn brood mee hoeft te verdienen, maar toch maximale mogelijkheden wil hebben.
Al met al word ik heel blij van de meeste nieuwe dingen op de 7DMKII dus als ik straks de nieuwe batterij ook in mijn 7D kan proppen en eventueel ook de 5DMKIII dan ga ik volgend jaar heel veel geld aan Canon doneren denk ik
En die nieuwe 2x crop compact ziet er ook niet verkeerd uit dus mocht mijn compact camera stuk gaan dan weet ik al wat de vervanger wordt!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||