• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vette game maar wel nog n aantal bugs/minpunten... enkele die mij opvielen en erg stoorden:

- ik kan m'n naam niet wijzigen dus ik speel met m'n voorletter + achternaam ipv. m'n nickname
- witte flitsen op sommige textures
- alt+enter nodig om em fullscreen te krijgen
- alleen je settings komen als je gespawned ben, wtf...
- t lijkt wel hardcore mode, ben er nog niet uit of dit n minpunt is of n pluspunt
- squad management is ruk, geen overzichtje meer

Map zelf vind ik erg vet, nog n beetje inkomen hoe alles reageert natuurlijk maar het is wel heel divers, stukje buiten, stukje krap binnen in gangetjes en n stuk urban :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 28-09-2011 10:45 ]

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Andyk125 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:58:
[...]

Lekker hoor bij 6:00 ;) Kan nu helemaal niet wachten op het spel, heb bewust geen filmpjes gekkeen maar kon het niet laten deze keer :)
Ja daar zaten er een paar te slapen ;)
En een paar seconden daarna zie je het nut van rugdekking.

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
gister ook gespeelt ziet er erg goed uit mooi speelt soepel.

minpunten:

muis controls kan je niet aanpassen pakt hij niet.
settings alleen ingame als je nog leeft.
je ziet je startbalk met fullscreen en de rand van dat battlefield scherm (irritant)

verder erg positief

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:57

glashio

C64 > AMIGA > PC

Verbeterpunten:
  • Squad overzicht
  • Beter contrast in minimap
  • edit Soldiername
  • Alle muisknoppen toekennen
  • Commo rose >:) (weet ik komt in de final)
  • Geen origin nodig om te spelen
Voor de rest, Top spel!

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:15

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:41
Let me just leave this here :D

wachtwoord voor de caspian border servers is: Rumncoke

kan bevestigen dat dit werkt hoewel ze wel net een update aan het doen zijn hopelijk doet hij het straks nog :D

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Mjelnir schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:21:

kan bevestigen dat dit werkt hoewel ze wel net een update aan het doen zijn hopelijk doet hij het straks nog :D
Huh...???
Caspian border in de beta?? zonder aankondiging??

PSN: Von_Smallhausn

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 20:38
Het zou toch echt geniaal zijn als dit echt zo is gedaan. Explains die 007 map folder...

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 16:34
Mon0lith schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:30:
[...]

Huh...???
Caspian border in de beta?? zonder aankondiging??
Het was al langer bekend dat die map in de bèta zat. Zo waren er servers met deze map. Hiervoor had je enkel een wachtwoord nodig. Aangezien hij hier net het wachtwoord geeft, zou het wel eens kunnen dat we straks allemaal kunnen joinen. Helaas is Battlelog momenteel Offline!

[ Voor 4% gewijzigd door Jo... op 28-09-2011 09:32 ]

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Die zag je al staan in battlelog toch? waren allemaal locked.

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Er liepen gisteren al een paar servers op Caspian Border maar allemaal met password, en ook met de server browser kan je op Caspian Border filteren.

Ik vermoed haast dat ze die als "extra" de laatste paar dagen van de beta nog vrij geven.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• xNikobellicx
  • Laatst online: 12:15
Zh1nt0 about the leak of the password.

Quote:
Ah, and there it was. The password for Caspian Border.
So the deal with Caspian Border in the Open Beta is that it is only for internal testing at the moment.

Passwords are being given out to selected community members, sites and clans to help us evaluate the feedback we are getting as well as making sure that the map is continiously being tested.

The passwords will be changed on a frequent basis and I am personally making sure that as many community people as possible who are engaged in different community sites get the chance to try the map out and supply us with feedback.
This in itself was a challenge. This is only meant to be for internal testing. When footage and passwords start being spread around, it´s difficult for me to justify the community´s cause about joining us in our internal testing.

So please, if you are participating in the testing, please don´t post any footage and please don´t spread the password.

If we can´t keep this in an organized fashion, I won´t be able to include the community into more cool stuff in the future

• Oynky

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Haha, ik zit erin! :D

• Oynky
sweet, kan je een paar screens maken en ons even kleine traktatie geven.
Ik zit nog tot 5 op stage haha!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:19
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg jaloers ben op alle tweaker die nu de BETA aan het spelen zijn. Ik heb de gameplay beelden gezien en de verschillen qua graphics en het ziet er fenomenaal uit. Ik kan echt niet wachten om het spel te spelen en ik wil hem zelfs voor PC en Xbox kopen.

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:41
Kan bevestigen na de update werkt het gegeven wachtwoord nog steeds.

• Jo...
Net ook heel even gespeeld. Ook even in een jet gevlogen. Ik was nogal gedesoriënteerd, dus het was nogal moeilijk om te vliegen. Ook werd er op me geschoten denk ik. Toen werd het ineens nog moeilijker om te vliegen. Omdat ik de jet niet meer recht kon houden.
Overigens was de performance slechter dan de Operation Metro map. Maar dat is dan ook vrij logisch volgens mij. Daarnaast werd de connectie na enkele minuten al verbroken, en ligt Battlelog nu plat. Ik heb zo'n vermoeden dat ze het wachtwoord gaan veranderen.

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
Het spel draait erg goed.

Ik heb een "oud" bakkie
Intel core 2 duo 2.6 ghz
4gb ram (ddr2 800)
gtx260

uiteraard niet alles op high ziet het er nog steeds erg mooi uit! en speelt het vlekkeloos op een aantal kleine drukke momenten na

-edit-
typfout

[ Voor 4% gewijzigd door Furbz4300 op 28-09-2011 09:44 ]

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Verwijderd

Jpjedi schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:19:
Ik heb soms ook die extreme frame drops. Draai met 560 sli op 1050mhz toch rond de 60-70fps maar soms lijkt er lag te ontstaan en pleurt mij fps naar 20.

Kan het zijn dat lag gelezen wordt als lage fps?
Had er zelf ook last van. Graphics stonden wel op ultra maar op medium had ik er nog steeds last van. Nu weet ik sowieso dat mijn systeem ultra aan kan, dus daar ligt het niet aan. Wellicht is een update van drivers nog een oplossing. Alhoewel ik de beta drivers wel gebruik.

Het zijn ook maar drops die een paar sec duren en dan merk ik er weer niets van. Maarja, soms is het net een framedrop als je 1v1 bezig bent...

Vind de serverbrowser ook maar matig, snap ook niet dat mensen dit "fijn" vinden. Refreshen van de lijst is raar gedaan. En daardoor lukt het joinen van servers maar matig. En dan het "drag a friend here" als je iemand mee wilt laten spelen in een server. Waarom kan je als friend niet gewoon de server joinen zonder dat je zélf met de battlelog moet gaan klieren? Kan natuurlijk zijn dat ik nog niet alles heb uitgevonden, maar dit werkt in ieder geval matig.

Ingame: geluid is erg goed, maar doet niet als BF aan. Vooral die intromuziekjes zijn maar nietszeggende deuntjes die totaal geen BF gevoel teweeg brengen.

Graphics: verschillen tussen low en ultra vind ik erg meevallen, is misschien wel leuk voor de spelers met een wat minder goede PC. Vind ik positief, alhoewel bijv. op ultra het gras nog steeds niet echt mooi zijn. Nu realiseer ik mij wel dat dit nog kan veranderen in het originele spel. Wel nog wat rare witte strepen gezien

Squad management: waardeloos.

Het daadwerkelijke schieten: wapens zijn best lekker, met de standaard unlocks kan je meteen al aardig wat damage doen. Daar ben ik blij om. Heb nog niet zoveel unlocks omdat ik niet zoveel heb gespeeld, maar ook met weinig kan je toch hartstikke goed kills maken.

Hopelijk worden de wachttijden nog aangepast. Erg belachelijk dat je 3x moet wachten. 1 keer omdat de map voorbij is, 1 keer om de map te laden (loading screen) en dan nog eens 30 seconden zodat de mensen met een PC van steen ook klaar zijn met laden.

Erg jammer dat er nog geen vehicles beschikbaar zijn, toch wel iets wat ik wilde testen voordat ik BF3 koop.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 09:54 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

OK, ik zag de update van de battlelog, dus ik doe check for update in Origin moet ik ineens wee 3.9BG gaan downloaden... Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

edit: vervolgens kan ik wel gewoon ingame geraken met BF3... foutje in origin oid? In ieder geval, niet update via Origin

edit voor Jo...: Ja hij is alweer een kwartier berijkbaar bij mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 28-09-2011 09:54 ]

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
MuadD1b schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:43:
Even snel een stukje gameplay opgenomen voor m'd fellow tweakers. Let niet op mijn outdated 'skills' want het is al heel wat jaartjes geleden... ;)

[video]
Ziet er al goed uit ! Zowel de graphics, het geluid als je skills :)

• Jo...
Gropah schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:51:
OK, ik zag de update van de battlelog, dus ik doe check for update in Origin moet ik ineens wee 3.9BG gaan downloaden... Zijn er nog meer mensen die dit hebben?

edit: vervolgens kan ik wel gewoon ingame geraken met BF3... foutje in origin oid? In ieder geval, niet update via Origin
Is Battlelog dan al weer bereikbaar bij jou? Ik krijg namelijk: "Oeps! Google Chrome kan battlelog.battlefield.com niet vinden"

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:32
Ik zit eigenlijk al de hele ochtend op battlelog, nergens last van?

• Jo...
Electromonkey schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:55:
Ik zit eigenlijk al de hele ochtend op battlelog, nergens last van?
Nu werkt het ook terug bij mij. Helaas zijn alle Caspian Border servers intussen al vol!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:19
Jo... schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:57:
[...]

Nu werkt het ook terug bij mij. Helaas zijn alle Caspian Border servers intussen al vol!
Ik dacht dat het alleen mogelijk was om Operation Metro te spelen?

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Caneezy schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:04:
[...]

Ik dacht dat het alleen mogelijk was om Operation Metro te spelen?
Lees nu toch eens eventjes 5 posts terug zeg..

• rgras
  • Niet online
Ze zijn nu het wachtwoord aan het veranderen. Toch nog even een paar potjes Caspian Border meegepakt. :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 11:41
Er zijn nu meer servers met Caspian border online gekomen, maar deze hebben een ander wachtwoord.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Furbz4300
  • Laatst online: 26-06 17:51
Jo... schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:57:
[...]

voor zover ik weet is dat ook zo, ik dacht dat de andere map die beschikbaar is alleen voor de testers van EA zelf waren

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:31

Louw Post

Cerenas

Ziet er echt al geweldig uit! Jammer dat ik nog een klein maandje moet wachten voor de release.

Weet iemand of je in deze BF kan strafen wanneer je sprint? (Het schuin/opzij lopen.) Dit kon jammer genoeg niet in BC2.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kwartjuh schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:07:
Er zijn nu meer servers met Caspian border online gekomen, maar deze hebben een ander wachtwoord.
Een paar werken nog wel met het wachtwoord, ging er net één joinen, maar verdween toen weer. Deze werken nog met het oude wachtwoord:

EA testing US MyIS #7
EA testing US MyIS #2

Zitten alleen weer vol.

Zit er nu in :P

Steady frames @40-60

[ Voor 9% gewijzigd door HammerNL op 28-09-2011 10:41 ]

• Jo...
HammerNL schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:18:
[...]

Een paar werken nog wel met het wachtwoord, ging er net één joinen, maar verdween toen weer. Deze werken nog met het oude wachtwoord:

EA testing US MyIS #7
EA testing US MyIS #2

Zitten alleen weer vol.
Helaas zitten die ook bomvol. Gelukkig lukte het me daarnet nog om eentje te joinen. Spijtig genoeg crashte hij wel na een tijdje :(

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:39

Stewie!

Keen must die!

Mjelnir schreef op woensdag 28 september 2011 @ 09:21:

Wij hebben het wachtwoord al aangepast op de europese undercover serrvers, in de VS zal dat ook snel gebeuren! Sorry dames!
Ik heb eindelijk mijn BETA key gekregen. Gisteren ongeveer 2,5 uur gewacht voor de helpdesk (2x Try again)
vandaag weer 2 uur gewacht en kreeg ik eindelijk reactie en heb ik mijn key gekregen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Stewie! schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:29:
[...]

Wij hebben het wachtwoord al aangepast op de europese undercover serrvers, in de VS zal dat ook snel gebeuren! Sorry dames!
Ah oke, wat is dan het nieuwe wachtwoord?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 08:50
Kunnen de mensen die Karkand gespeeld hebben iets zeggen over de voertuigen? Of zijn er daar ook geen?

• Jo...
Tsurany schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:49:
[...]

Ah oke, wat is dan het nieuwe wachtwoord?
Haha, wil ik ook wel weten!
Heb net nog 20 minuutjes Caspian Border gespeeld, geweldig gewoon! Of beter gezegd, het zou geweldig kunnen zijn. Al die flikkerende textures en ontzettende lag maakten het een stuk minder leuk.
Als er dus geen lag zou zijn, en vooral geen flikkerende textures, zou ik het nog leuker vinden. Ik hoop dan ook echt dat ze dat oplossen in de final game. Het voelt een beetje aan als BC2 zelfs met al die flikkerende textures. Ik ben overigens wel erg blij met de vehicles. En dan vooral de gewone voertuigen. Jeeps enzo dus. Ze voelen helemaal anders aan dan in BC2. Zo voelt het alsof je echt op de grond aan't rijden bent, terwijl je in BC2 soms door de grond zakt of rare bewegingen maakt. Daarnaast heb ik ook met een jet gevlogen, helaas te kort om mijn mening erover te geven. Ook heb ik even in een tank gereden. Dat was wel leuk.
Het grootste verschil met BC2 is dan ook wel het gevoel volgens mij. Het voelt gewoon alsof de voertuigen meer in connectie staan met de omgeving. Daar helpt het geweldige geluid overigens ook bij!
Een volledige mening van die Caspian Border map kan ik helaas niet geven, daar heb ik het niet lang genoeg voor gespeeld. Ik moet wel zeggen dat het even wennen is, zo begon ik er net "in te geraken", maar helaas crashte het terug. :p Het teamwork ontbrak helaas nog wel, zo waren er weer heel wat spelers die op een jet of helikopter aan het wachten waren.

• Mon0lith
  • Laatst online: 09-10 16:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

mngm schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:53:
Kunnen de mensen die Karkand gespeeld hebben iets zeggen over de voertuigen? Of zijn er daar ook geen?
Karkand nog wel :/
Je zal Caspian Border bedoelen. Daar zitten wel jets, tanks etc. in.
Moet je pagina terug maar even lezen

PSN: Von_Smallhausn

• rgras
  • Niet online
Hier nog even een filmpje van het geluid in Caspian Border. _/-\o_

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
rgras schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:02:
Hier nog even een filmpje van het geluid in Caspian Border. _/-\o_
[video]
Zie al wel dat er nog zat issues zijn die voor de release nog opgelost moeten worden. maar misschien zijn de meeste beeldproblemen op te lossen met goede drivers voor de grafische kaart..

• Jo...
Zo, alle servers met het oude password zijn zo te zien offline. Ben toch wel blij dat ik nog wat heb kunnen genieten van Caspian Border. Helaas ontbrak het teamwork nog een beetje, doordat iedereen perse in een jet of helikopter wou zitten. Ik betwijfel wel of ze al de problemen die er nu nog in de bèta zitten, gaan kunnen oplossen.
EDIT: Toch nog 'n server, joepie! Nu maar weer proberen te joinen door constant proberen te connecten :p

[ Voor 13% gewijzigd door Jo... op 28-09-2011 11:14 ]

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 22:36
Kan je de open beta op donderdag om 00:00:01 beginnen te downloaden?

Verwijderd

Goman schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:15:
Kan je de open beta op donderdag om 00:00:01 beginnen te downloaden?
nee, ze hebben al aangegeven dat het op dezelfde tijd komt als de early access.

• Stephanz
  • Laatst online: 31-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:17:
[...]

nee, ze hebben al aangegeven dat het op dezelfde tijd komt als de early access.
En weet je toevallig wanneer dat was?

Verwijderd

In dit forum ergens maar slowchat is voor het BF3 kroeg/slowchat topic niet voor hier

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Tussen 14:00 en 15:00 uur.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:06

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Heb je m voor 25 september gepreorderd? Zo ja, dan zou ik even contact met EA opnemen via chat.... Kan je je key als nog claimen..

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik hoor in de wandelgangen dat de w8woorden van capsianborder zijn uitgelekt en dus op dit moment ook door veel mensen op de PC beta worden gespeeld. Was te verwachten aangezien je die map niet voor niks mee download ;)

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-10 21:09
niks aan te doen dan maar dag wachten :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Mocht iemand weer de kans krijgen om Caspian Border te spelen, ga dan aub ook ff langs die toren en laat m instorten... graag ff een filmpje erbij :D

Heb zelf gister een half uurtje kunnen spelen, maar was meer aan t zoeken naar grafische instellingen dan spelen. Helaas kan je je instellingen alleen wijzigen als je ingame gespawned bent... En als je dan deud gaat, kan je het weer overnieuw doen. Verder was t grafisch prachtig!
Theregiment schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:38:
Ik hoor in de wandelgangen dat de w8woorden van capsianborder zijn uitgelekt en dus op dit moment ook door veel mensen op de PC beta worden gespeeld. Was te verwachten aangezien je die map niet voor niks mee download ;)
Jij hebt blijkbaar de voorgaande berichten (vorige pagina) niet gelezen. Deze wachtwoorden zijn inmiddels alweer gewijzigd ;)
Erg leuk om de over het algemeen positieve berichten te lezen. Helaas heb ik zelf niet de kans om de early acces te spelen, aangezien ik het blaadje met de code kwijt ben die bij MoH zat :o .
Morgen maar ff kijken of ik net zo positief ben als jullie.

Wat mij opviel in de filmpjes die her en der gepost zijn, is dat de killcam aanwezig is. In de alpha filmpjes heb ik deze niet gezien. Ik was daarom in de veronderstelling dat BF3 geen killcam zou hebben, maar ben blij dat deze dus toch aanwezig is :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:50
Er is ook geen killcam. Je ziet alleen de persoon die jou gekilled heeft. Maar je ziet niet hoe...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jo...
Jackal131 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:01:
[...]

Jij hebt blijkbaar de voorgaande berichten (vorige pagina) niet gelezen. Deze wachtwoorden zijn inmiddels alweer gewijzigd ;)
Erg leuk om de over het algemeen positieve berichten te lezen. Helaas heb ik zelf niet de kans om de early acces te spelen, aangezien ik het blaadje met de code kwijt ben die bij MoH zat :o .
Morgen maar ff kijken of ik net zo positief ben als jullie.

Wat mij opviel in de filmpjes die her en der gepost zijn, is dat de killcam aanwezig is. In de alpha filmpjes heb ik deze niet gezien. Ik was daarom in de veronderstelling dat BF3 geen killcam zou hebben, maar ben blij dat deze dus toch aanwezig is :D
Er is nog steeds één server waar het oude wachtwoord werkt. Helaas zit deze meestal bomvol, en wordt het dus vrij moeilijk om die te joinen. Ikzelf join hem gewoon, en blijf het wachtwoord ingeven tot ze me binnenlaten. Meestal duurt dat maximum 2 minuutjes :)
Deze server is dat btw.
EDIT: ziet er naar uit dat hij intussen al terug offline is, en nu is hij terug online :)

[ Voor 9% gewijzigd door Jo... op 28-09-2011 12:10 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rivanov schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:02:
Er is ook geen killcam. Je ziet alleen de persoon die jou gekilled heeft. Maar je ziet niet hoe...
Welkom in de Wondere Wereld van Battlefield, in deze games ís dat de killcam. De manier waarop je gekilled bent (die jij zou willen) is de 'CoD-style' killcam. Een andere is er niet, get used to it.

Overigens zou ik ook niet willen weten hóe ik gekilled ben, ik ben enkel geïnteresseerd in de locatie van de killer, zodat ik eventueel wraak kan nemen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 28-09-2011 12:08 ]

Verwijderd

inderdaad erg handig zo veraden de snipers zich zelf

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:50
CptChaos schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:07:
[...]
In de Battlefield serie ís dat de killcam. De manier waarop je gekilled bent is de 'CoD-style' killcam. Een andere is er niet, get used to it.

Overigens zou ik ook niet willen weten hóe ik gekilled ben, ik ben enkel geïnteresseerd in de locatie van de killer, zodat ik eventueel wraak kan nemen. ;)
Ah oke. Excuses. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Rivanov schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:02:
Dan nog...die hadden ze van mij juist weg mogen laten. ;)

Ik houd wel van het sluipen / vage routes volgen / continue verplaatsen om de vijand te verrassen, maar die killcam (of iig killer-cam in dat geval) verpest dat een beetje. In mijn optiek haalt zo'n cam de taktiek een beetje uit het spel.

Natuurlijk kan een server het uitzetten, maar er zijn bijvoorbeeld in bfbc2 maar heel weinig normale (niet-hardcore) servers, die 3D spotting en cam uit hebben staan.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Van mij mag het inderdaad ook direct weg. Het ziet er niet uit als je iemand daarmee bekijkt, werkt erg buggy en haalt stealth grotendeels uit de game. Het is juist zo leuk om te sneaken en met silencers achter elkaar kills te maken, zo'n killcam verpest alles dan. Zal op de GoT server wel uit staan verwacht ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Als er veel vraag is naar servers zonder killcam zullen die servers komen en de mensen die graag zonder die killcam willen spelen zullen eerder daarheen gaan dan andere servers.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
tss68nl schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:09:
[...]

Ik houd wel van het sluipen / vage routes volgen / continue verplaatsen om de vijand te verrassen, maar die killcam (of iig killer-cam in dat geval) verpest dat een beetje. In mijn optiek haalt zo'n cam de taktiek een beetje uit het spel.

Natuurlijk kan een server het uitzetten, maar er zijn bijvoorbeeld in bfbc2 maar heel weinig normale (niet-hardcore) servers, die 3D spotting en cam uit hebben staan.
Daarbij komt het probleem dat de mensen die een map goed kennen er veel meer voordeel uit kunnen halen, want die herkennen natuurlijk meteen de plaats. Iemand die de map voor het eerst speelt zou dit zelfs met die 3D cam niet weten..

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tss68nl schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:09:

De filosofieën zullen daar altijd over verdeeld blijven. De een vind het een pluspunt, de ander vind het totaal niets. You hate it or you love it, zo simpel is het.
3D spotting is dan ook niet uit te zetten voor zover ik weet in softcore servers (was toen ik een server beheerde iig het geval). Of de server was dan niet meer ranked softcore, er was destijds volgens mij wel iets.

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Heb gisteravond nog kunnen knallen.

Wat een heerlijk spel, helaas geen caspian kunnen doen.
Het voelt goed, het speelt al goed moeten paar kleine dingen gefixt worden.
Wapens voelen super, het ragt lekker weg !
Nog geen voertuigen kunnen proberen omdat ik alleen Metro gedaan heb.
Maar wat gaaf, met RPG's muren eruit blazen is echt een win voor mij.
Het snipen voelt lekker !
Een 'laser' op je wapen is ook heerlijk, met je sidearm hoef je dan niet te rightmouse aimen zegmaar.
Gewoon je rooie stip volgen en klikken als een malle!
Het is nog wel wennen vergeleken met BC2 dat mensen kunnen liggen in gras enzo.
Enige vooral nadelige is naar mijn idee dat je zo'n glimmende zon van een scope van een sniper hebt.
Geeft best wel snel je positie weg vind ik.

Ik draai op een i5 750 met een gts 450 , me CPU load was 95% avarage en heb heb overgeklokt.
Dit is voor mij de drempel geweest om nieuwe pc aan te schaffen dat het geheel wat beter gaat lopen.
Ik kon trouwens ook niet spelen zonder de nieuwe NVIDIA drivers te downloaden.
Wat wel wat instabiliteit meebracht in andere games.

Het server browser idee in je webbrowser vind ik niet super fijn werken.
Het lijkt heel erg op steam maar dan browser based, met je friendslist etc.
Het is wel makkelijk zoeken en dat geeft mij ook weer plus puntjes :)

Al met al TOPSPEL

Warhammer en PC games en lego

• Electromonkey
Arnevld schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:12:
Heb gisteravond nog kunnen knallen.....
Al lees het een beetje vervelend door je zinnetjes, ik ben het wel 100% met je eens :)

Helaas zijn er nog wel wat irritante bugs, zo zag ik een tegenstander achter een muurtje liggen omdat nagenoeg alles behalve zijn hoofd er doorheen stak |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Electromonkey op 28-09-2011 12:17 ]

Verwijderd

Die laser werkt ook in je nadeel in metro station, lopend target. hoevaak ik er een met een laser heb neer gehaald dat ik hem al aan zag lopen op basis van het lampje op de muur:)

nee ik speel me lam als support. met m246, rds, grip extra ammo en c4 kit.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Prone word wel veel gebruikt als middel om je te foppen. Je komt heel veel lui tegen die gewoon maar midden in een map gaan liggen wachten tot er wat langs komt, dat vind ik wel lame...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Klein filmpje gemaakt met caspian border gameplay. Weet niet of het hier gepost mag worden, anders mogen mods het wel weghalen.

YouTube: BF3 Beta Gameplay Caspian Border - YouTube

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Boagriuz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:19:
Klein filmpje gemaakt met caspian border gameplay. Weet niet of het hier gepost mag worden, anders mogen mods het wel weghalen.

Lijkt me echt een fantastische map...Zijn die mappen qua grootte ongeveer vergelijkbaar met de BF2 maps, zoals Daqing Oilfields, Fushe Pass etc?

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Hoe anders is het spotten t.o.v. BFBC2?
Kun je nogsteeds erg makkelijk kills maken door gewoon op rode driehoekjes te schieten of verdwijnen die nu zodra je de soldiers eronder ook niet meer ziet?
Dat is imo hoe het zou moeten.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
innerchild schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:30:
Mijn voorgevoel had gelijk. Spel is gewoon een gepimpte versie van battlefield bad company 2 en doet bf2 geen eer aan. Browser k... laden van maps en wachten k. matige instellingen en niet uitgebreid zoals bf2 is gewoon k.. squad is k... cam is k...

Ik voel mij genaaid op het moment. Helaas het zij zo, maar toch heel jammer zover.

Het enigste wat dit spel qua raakvlakken heeft met zijn voorganger bf2 zijn de eerste 2 letters...
Onderbouw dat eens, want zo hebben we er ook weinig aan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
gratis_vodka schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:25:
haha, dat laatste shot waarbij je dat vliegtuig volgt met die rpg en dan wordt neergeknald :D

gaaf filmpje, thx voor posting. ziet er ook vrij soepel uit; zwaar systeem of valt 't nog wel mee? (edit: duh, kan natuurlijk ook ff op specs in je sig klikken ;))
Haha ja dat was supermooi. Dit hoort eigenlijk meer in het hardware topic thuis, maar heb net een nieuwe pc.
Specs: Intel i2500k op 4,5 Ghz
8 GB DDR3 1600 Mhz
Sapphire Dirt3 HD6950 unlocked naar 6970 en overclocked
Verder een Crucial m4 SSD

Speelt nog vrij soepel mede dankzij de nieuwe drivers denk ik. Heb gemiddeld 45 FPS op caspian border. Metro trek ik 60 FPS (vsync). Meeste instellingen staan op high, sommige ultra (terrain en textures bijv.)

Verder kan ik alleen maar positief zijn over de beta. Tuurlijk is het buggy, maar de gameplay is echt awesome. Het gevoel qua gameplay tussen conquest en rush is zo anders, maar voelt ook zo natuurlijk. Vooral de damage vind ik er goed gedaan, paar kogels en dood, ideaal.

Spotten is ook een stuk beter gedaan, je moet nu echt wel goed mikken op de vijand en je kunt niet meer in het wilde weg op Q gaan drukken. Na een tijdje hoor je ook een piepje als je maar op Q blijft rammen en op niemand richt om te spotten.

Gisteravond een lange tijd gespeeld met mede tweakers via teamspeak en heb me af en toe weer kapot gelachen.

Verders, thx voor de positieve reacties!

• Adel_F16
  • Laatst online: 20:19
gast, het is een beta -.- en dit is rush btw +geen vehicles!. En ultra in de beta is niet ultra in de full game. ze gebruiken nu namelijk low res textures. Stond ergens een artikel van op internet. En de feeling vind ik totaal niet zoals bc2, hetzelfde geldt voor de gameplay! Ik ben er erg positief over!

• rgras
  • Niet online
l166 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:34:
gast, het is een beta -.- en dit is rush btw +geen vehicles!. En ultra in de beta is niet ultra in de full game. ze gebruiken nu namelijk low res textures. Stond ergens een artikel van op internet. En de feeling vind ik totaal niet zoals bc2, hetzelfde geldt voor de gameplay! Ik ben er erg positief over!
Inderdaad, de enige opties die daadwerkelijk enig effect hebben zijn de resolutie en HBAO.

• innerchild
  • Laatst online: 29-01-2023
wat nu troll ?? bf2 heb ik geleefd en gegeten voor de laatste 6 jaar. heb daar iets van 2000 uur aan verspijkerd en imo 1 van de beste spellen gemaakt door de mix van simulatie en arcade.

ik ben zwaar teleurgesteld omdat door die vercasualisering van de hedendaagse spellen alles is verworven tot troep.

Ook mensen met een andere mening mogen dat verkondigen. Ik ben gewoon kieskeurig. Zo wat. Alles wat ik cool vind in bf2 zit er niet in of is geminimaliseerd door het casualisme..

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Alleen jammer dat er geen voertuigen in de demo zit :'( Battlefield nieuwkommers wil je toch de core gameplay laten zien van Battlefield.
Ik vind het zelf wel erg fijn werken, niet eerst het spel starten voor je interactie kan hebben.
laden van maps en wachten k.
Wat is daar mis mee? Laden gaat snel en wachten werkt tenminste goed, niet zoals in BC2 waarin de helft al zonder jou begonnen was als je langzamer was. Daarnaast, dit is nog beta. Hier testen ze dus mee.
matige instellingen en niet uitgebreid zoals bf2 is gewoon k..
Wat voor matige instellingen? Qua opties vind ik het erg uitgebreid, meer dan BF2. Enige vervelende is dat het enkel kan als je ingame zit en speelt.
squad is k...
Het is beta.
cam is k...
Het is beta, klaag er over en ze kijken er hopelijk naar.
Ik voel mij genaaid op het moment. Helaas het zij zo, maar toch heel jammer zover.
Waarom dat?
Het enigste wat dit spel qua raakvlakken heeft met zijn voorganger bf2 zijn de eerste 2 letters...
Ik denk dat zodra je een map speelt met veel meer voertuigen je gaat merken dat dit een goede evolutie van Battlefield 2 is. Veel lastige punten zijn aangepakt en veel mooie toevoegingen. Menu's en besturing is nog wennen en op sommige plekken erg buggy, daar moet nog aan gewerkt worden. Core gameplay is prima in orde.

Wel grappig trouwens dat jij veel punten noemt die ik juist in BF2 kut vond.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik kreeg deze wiki link door van IGN mail, vind het zelf wel een overzichtelijke wiki met veel info. Misschien iets voor opname in de startpost?

Specs

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
innerchild schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:39:
[...]
Ook mensen met een andere mening mogen dat verkondigen. Ik ben gewoon kieskeurig. Zo wat. Alles wat ik cool vind in bf2 zit er niet in of is geminimaliseerd door het casualisme..
BF3 is geen BF2 kopie. Lijkt me ook niet de bedoeling.

Sowieso is dit een beta. Een hoop zit er nog niet in.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

bvk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:43:
Ik kreeg deze wiki link door van IGN mail, vind het zelf wel een overzichtelijke wiki met veel info. Misschien iets voor opname in de startpost?
Is een goeie link, thnx :D
Zal niet snel in de TS terugkomen. Ik heb niet heel veel vrijetijd ivm stage en als ik tijd heb dan speel ik liever BF3 dan dat ik er over schrijf :+ De pen is machtiger dan het zwaard maar lang niet zo cool als een M416 in iemands gezicht proppen en de trekker overhalen :D

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Welke teamspeake server?
dan doe ik vanavond ook mee :P
En die nieuwe pass van caspian border, kent iemand die?

[ Voor 33% gewijzigd door imacbest op 28-09-2011 12:46 ]

• Jo...
imacbest schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:45:
Welke teamspeake server?
sexyelevator
Het werkt, maar ik krijg altijd de volgende melding: "You were disconnected from the server"
imacbest schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:45:
Welke teamspeake server?
Van de GoT BF3 clan :)
http://cptchaos.nl/gotbf3/

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dus jij hebt een andere smaak dan dat BF3 schijnt te zijn (meer op vehicles gericht waarschijnlijk), en dan is dus automatisch het andere niet meer hardcore genoeg is? Ga Arma ofzo spelen, of nog beter, blijf bij BF2.

Ik heb de beta nog niet kunnen spelen, en een map met weinig voertuigen zegt natuurlijk niet veel over hoe die gebalanceerd zijn, maar mijn grootste problemen met BF2 (nooit verder dan demo gekomen) was de enorme dominantie van voertuigen, infanterie was enkel target practise voor de voertuigen. En ik ben uitermate blij om te horen dat dat in iedergeval niet op alle maps zo is.

• Amdwarrior
  • Nu online
YouTube: Battlefield 3 rpg destruction.m2t - YouTube

Echt wat een lol (A) om gebouw vol gaten te schieten. Kunnen die gebouwen ook met de grond gelijk gemaakt worden?

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Rynji schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:32:
Kun je nogsteeds erg makkelijk kills maken door gewoon op rode driehoekjes te schieten of verdwijnen die nu zodra je de soldiers eronder ook niet meer ziet?
Het is enigszins wat aangepast, maar op Metro blijven de rode puntje imho nog te lang rood. Ook als mensen achter een muurtje zitten bijvoorbeeld. Dat is iets wat op onze eigen server meteen uit gaat, samen met de killcam denk ik. Maargoed, dan is de server weer "semi-hardcore" en vinden veel mensen de server niet met de standaard filters.

Na het allemaal wat te laten bezinken, moet ik toch zeggen dat ik onder de indruk was van de beta gisterenavond. Afgezien van de map, daar heb ik proberen doorheen te kijken. Ik lag in bed en vandaag weer aan het werk en ik heb toch veel teruggedacht aan bepaalde situaties. Zeker degene waar je met samenwerken tot een goed resultaat komt.

Het spel voelt veel meer BF2 aan dan BC2 vind ik. Ik vind de terugslag ongelofelijk goed bij veel wapens, hierdoor is het kansloos sprayen echt verleden tijd en ik heb de shot-mode dan ook altijd op 1 bullet staan. Indoor is het een ander verhaal, maar het buitendeel van Metro is dit voor mij echt een must.

Het is nog wel even zoeken naar de juiste instellingen, controle-technisch. Nu is 1 je main weapon en niet meer je pistol. Ik weet niet of ik dit wil houden of aanpassen. Het scrollen is ook wat minder vloeiend dan in BC2, waardoor ik sneller geneigd ben om op de nummer-toetsen te drukken. Dit is toch wat sneller lijkt het wel in deze BF-versie.

Ook is de overlay van Battlelog niet verkeerd. Je kan hier snel je friends etc. bekijken met Shift-F1 geloof ik. Dit is allemaal nog in de beta-fase en ik neem aan dat dit straks nog vloeiender gaat werken. Opzich heb ik geen problemen met de web-based browser etc, omdat dit toegankelijker is dan een complete game opstarten. Ook werkt alt-tab verrassend goed in deze game.

Het geluid is bizar goed. Je merkt gewoon dat het allemaal weer opnieuw is opgenomen en dat ze hier veel tijd in hebben gestoken. Ik vind het ook beter klinken dan in BC2. Een RPG-in de metro-gang is echt bizar-echt.

Je gaat een stuk sneller dood dan in BC2, lijkt bijna net of het soms hardcore is. Ik weet niet of het een slecht of goed ding is. Je moet wat voorzichtiger zijn en je kan geen Rambo spelen. Daar is het dan wel beter denk ik.

Het einde van de rondes is ook weer leuk gedaan. Zeker met alle uitgebreide stats etc die je kan bekijken. Die paar seconde wachten per ronde vind ik totaal geen probleem. Weer even tot rust komen, wat drinken pakken, en iedereen een gelijke kans geven om tegelijk te starten.

De support klasse voelde bij mij een beetje ondergewaardeerd. Opzich is het om support te geven, maar op verre afstand (met bipod uit) raakte ik echt helemaal niks. Soms een kruisje, maar het is vooral voor dichterbij heb ik het gevoel. Ik lag bij de 2e MCOMS te wachten, net voor die houten schotten. Ik raakte niemand, terwjil er toch echt genoeg mensen voorbij kwamen gerend.

Wat ik wel jammer en raar vond, is dat je niet kan kiezen in welke squad je gaat. Dit zal vast goedkomen in de full-game, maar waarom ze het nu zo hebben geregeld? Lijkt erg op wat ze op de consoles hanteerden in BC1. Ik neem aan dat dit in de full-game wel goed komt.

Ik wacht met spanning op de complete game. Zeker voertuigtechnisch ben ik echt benieuwd, aangezien ik in BF2 vooral grote voertuigmappen speelde. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik een hoop leuke add-ons ben tegengekomen voor de verschillende wapens. Dit geeft toch een extra dimensie! Niet verwacht om eerlijk te zijn.

Al met al positief verrast en ik kan niet wachten om vanavond na het eten weer verder te gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-09-2011 12:58 ]

CptChaos schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:07:
[...]
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Als we met een squad van tweakers spelen, dan zit een kamperende sniper niet lang op zijn plek 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:08

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ja, maar éérst lid worden van de clan! Reeds 85 members, dus wat let je... ;)

Maar kost een linkje plaatsen in een TS zoveel tijd/moeite dan?

Specs

• imacbest
bvk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:55:
[...]

Ja, maar éérst lid worden van de clan! Reeds 85 members, dus wat let je... ;)

ben ik lid van :P
Amdwarrior schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:53:
YouTube: Battlefield 3 rpg destruction.m2t - YouTube

Echt wat een lol (A) om gebouw vol gaten te schieten. Kunnen die gebouwen ook met de grond gelijk gemaakt worden?
Helaas niet, zou te zwaar zijn voor de engine. Wacht maar op Battlefield 4 ;)
bvk schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:55:
Nee dat niet, maar als ik het doe dan doe ik het goed en niet met een linkje ;)

• imacbest
Welk Platoon gebruiken we voor GoT?
Gistere ben ik bij 1tje gegaan door uitnodiging van Tsurany, maar op de GoT site staat een andere.
Dus allebij of 1tje?

• Electromonkey
imacbest schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:02:
Welk Platoon gebruiken we voor GoT?
Gistere ben ik bij 1tje gegaan door uitnodiging van Tsurany, maar op de GoT site staat een andere.
Dus allebij of 1tje?
Deze:

http://battlelog.battlefi...toon/2826550451850106823/

• imacbest
1 caspian border map is nu zonder pass :P
server is verdwenen

[ Voor 25% gewijzigd door imacbest op 28-09-2011 13:08 ]

• Exbloder
  • Laatst online: 21-05 22:39
Wat? Ik zie enkel de twee i3D servers??

Afbeeldingslocatie: http://philosophistry.com/scans/2010/okay-face.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Exbloder op 28-09-2011 13:10 ]

• Amdwarrior
  • Nu online
Tsurany schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:56:
[...]

Helaas niet, zou te zwaar zijn voor de engine. Wacht maar op Battlefield 4 ;)

[...]

Nee dat niet, maar als ik het doe dan doe ik het goed en niet met een linkje ;)
In Badcompany 2 kon het wel maar goed dat worden geen appartementen :o

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Boagriuz schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:19:

Hoe kan jij een filmpje van Caspian maken? Als ik daarop filter krijg ik 0 servers.
Rynji schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:32:
Ik vind het spotten prima gaan eerlijk gezegd. Het driehoekje is kleiner, maar je hebt nu ook scope glare. Als een sniper naar jou kijkt, zie je de zon spiegelen in zijn scope. Dus in feite heb je (zeker buiten) nog een extra waarschuwing. Op grote afstanden krijg ik ze goed gespot.

Mijn ervaringen tot nu toe: het valt me wat tegen. Grafisch her en der nog bugs, en best wel wat bugs in de settings en game. Overigens niet zeer storend. De nieuwe game browser vind ik ronduit ruk.

Ik heb het idee dat het wisselen van server veel langer duurt, omdat je "uit de game" gaat. Tevens vind ik het gewoon echt niet prettig dat je je browser nodig hebt. Soms heb ik 25 tabs open, die ik dan sluit om te gaan gamen. Nu start ik Origin, komen mijn 25 tabs weer terug en kan ik dan gaan maken. Dit vind ik echt een zwaar nadeel.

Voice werkt wel lekker trouwens, hoewel ik hem nog niet goed gekoppeld kreeg aan mijn muis. De game krijgt raw-input (optie), maar in Windows niet. En waar koppel je de push-to-talk-key.. in Windows.

Algehele spelervaring: ik weet het niet. Had er meer van verwacht. Maar goed, de vehicles ontbreken en dat is toch wel waar BF2/3 om gaat. Verder heb ik nog weinig nuttige destructie meegemaakt. Ja er valt wel eens een boom om, ja er ploffen wat ramen uit de metro. Maar ik heb het gevoel dat je het in BC2 veel tactischer in kan zetten.

Ook de soldaar werkt minder vloeiend. Ben meermaals overhoop geschoten doordat mijn wapen niet op tijd klaar was (wisselen met ander ding) en / of ik nog een sprong/kruipactie aan het afmaken ben. Voor mijn gevoel kun je in BC2 veel sneller schakelen. De wapens zelf zijn wel nice.

Overigens: gisteren heb ik mijn laser pointer vrijgespeeld. Hoe krijg ik die op mijn wapen? Welke aanpassing en welk wapen ik ook kies, ik zie hem nergens?

[ Voor 5% gewijzigd door Eagle Creek op 28-09-2011 13:14 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Amdwarrior
  • Nu online
Eagle creek ik heb PS3 versie ;)

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Heb wat filmpjes gemaakt, maar heb trage upload, zal vanavond wel eens kijken. Hier een pic in jet: http://i52.tinypic.com/33wpfmb.jpg

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Ja zeg.. cheater :+.

Wat ook suf is: aan het begin van het laden staan er een soort tips / verhaaltjes. Dit laden gebeurt bij mij zo snel, dat ik niet de kans krijg om dit te lezen. Daarna moet ik wel 20 seconden wachten tot de ronde begint. Geef mij dan 10 sec langer dat verhaaltje, en 10 seconden minder rondewacht :| .

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Verwijderd

Eagle Creek schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:11:
Overigens: gisteren heb ik mijn laser pointer vrijgespeeld. Hoe krijg ik die op mijn wapen? Welke aanpassing en welk wapen ik ook kies, ik zie hem nergens?
Voor zover ik heb begrepen moet je bepaalde unlocks op alle kits halen voordat je deze pas kunt gebruiken.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 13:18 ]

• Amdwarrior
  • Nu online
Eagle Creek schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:16:
[...]

Ja zeg.. cheater :+.

Wat ook suf is: aan het begin van het laden staan er een soort tips / verhaaltjes. Dit laden gebeurt bij mij zo snel, dat ik niet de kans krijg om dit te lezen. Daarna moet ik wel 20 seconden wachten tot de ronde begint. Geef mij dan 10 sec langer dat verhaaltje, en 10 seconden minder rondewacht :| .
idd 20 sec wachten zal wel dat iedereen gelijk kan beginnen ipv mensen met snel internet :+
Pagina: 1 ... 10 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien