Rennen doe ik door 2x vooruit te drukken. Met z ga je toch liggen of is dat in weze prone?
Ik geloof dat ze een foutje bij mij hebben gemaakt.. Kreeg vanmiddag ineens een beta key in m'n mailbox, terwijl ik de game toch echt niet via Origin besteld had (g2play). Misschien doordat ik al wel wat DLC codes verzilverd had. Maargoed, mij hoor je hier niet over klagen 
Ontopic: Zag net de vraag of je FOV kan instellen: Jep, dat zag ik voorbij komen in de options.
Over de gameplay moet ik zeggen dat het wel erg wennen is als je BC2 gewend bent. Het voelt allemaal wat minder arcade achtig aan. Erg spijtig verder dat er idd geen voertuigen in de map verstopt zitten..
Ontopic: Zag net de vraag of je FOV kan instellen: Jep, dat zag ik voorbij komen in de options.
Over de gameplay moet ik zeggen dat het wel erg wennen is als je BC2 gewend bent. Het voelt allemaal wat minder arcade achtig aan. Erg spijtig verder dat er idd geen voertuigen in de map verstopt zitten..
Het afsluiten van de game kan ook alleen als je gespawned bent. Maar goed, voor een beta niet zo erg, al hoop ik wel dat het in de stable wel aangepast wordt.Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Ik vind het trouwens wel behoorlijk belachelijk dat je alleen in het options menu kan komen als je gespawned bent, wie verzint zoiets?
Kijk bij het wapen waarop je het geunlockt hebt. Het is namelijk zo dat je alles per wapen unlockt.DAMAGE schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:09:
Hebben meer mensen last van dat ze gewoon geen optics op hun wapen kunnen zetten? Ik unlock van alles maar ik kan niks erop zetten. Zie het gewoon niet staan
Ik mag aannemen dat in de toekomst het aanpassen van je instellingen ook in de browser kan. Quake live heeft dit ook en het verandert eigenlijk ook alleen maar een tekst bestandje wat je zelf ook buiten de game om kan doen.Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Een goeie tip als je geen servers kan vinden waar nog plaats is:
NL in het serverfilter zetten, zijn er altijd wel 3 of 4 servers met een aantal plaatsen vrij![]()
Ik vind het trouwens wel behoorlijk belachelijk dat je alleen in het options menu kan komen als je gespawned bent, wie verzint zoiets?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ben tot nu toe, gameplaytechnisch gezien, onder de indruk.
Het zijn de kleine vernieuwingen die het echt maken:
-Wapensysteem werkt fantastisch
-De licht in de metro zorgt voor een ongekende sfeer en intense actie
-Kleine lichtjes kapot schieten waardoor de omgeving een stukje veranderd
-Mobile spawnpoint is ideaal als attacker, zet het op een onopvallende plek bij een barricade en het aanvallen gaat een stuk soepeler
-Aimen is echt even wennen, recoil is enorm anders
Ik mis wel echt conquest, daar keek ik het meest naar uit. Ik kan overigens nog niet de vehicles in de beta vinden... Al met al zijn het kleine dingetjes die dit spel groot gaan maken.
-Mobile spawnpoint is ideaal als attacker, zet het op een onopvallende plek bij een barricade en het aanvallen gaat een stuk soepeler
Ik mis wel echt conquest, daar keek ik het meest naar uit. Ik kan overigens nog niet de vehicles in de beta vinden... Al met al zijn het kleine dingetjes die dit spel groot gaan maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Hidde op 27-09-2011 21:36 ]
Nu je het toch over belichting hebt, heeft iemand het hier al op de PS3 gezien? Belichting is echt geweldig op de PS3, ik weet niet hoe het eruit ziet op de PC maar op basis van die fault line trailer, is de belichting vrijwel even goed!Hidde schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:36:
Ben tot nu toe, gameplaytechnisch gezien, onder de indruk.
Tja,
Het is geen bunny hopping spel. Qua realisme sterk vooruit, realistische recoil,
Mondingsvlam verbllnding en rennen zonder op apegapen te liggen (evenhard rennen met wat je ook maar bij je draagt) kan nog worden verbeterd als ook het richten na het rennen (zou moeilijker moeten gaan)
Het is geen bunny hopping spel. Qua realisme sterk vooruit, realistische recoil,
Mondingsvlam verbllnding en rennen zonder op apegapen te liggen (evenhard rennen met wat je ook maar bij je draagt) kan nog worden verbeterd als ook het richten na het rennen (zou moeilijker moeten gaan)
NLsandman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:41:
Wat vinden jullie van prone?
Ik begin het na wat potjes aardig te haten, wat een camp bende.
cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 14-24/2.8S, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2
Belichting is op de PS3 ook gewoon prima!Uniciteit schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:44:
[...]
Nu je het toch over belichting hebt, heeft iemand het hier al op de PS3 gezien? Belichting is echt geweldig op de PS3, ik weet niet hoe het eruit ziet op de PC maar op basis van die fault line trailer, is de belichting vrijwel even goed!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe kan je controls aanpassen? Ik speel nooit met W als forward.
Wat is de de toest voor chat?
1 HEEL groot nadeel vind het als je met je clanleden samen speelt en je gewoon NIET bij elkaar in de squad kan omdat je niet zelf je squad kan kiezen, heel slecht gedaan hoor!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Weet iemand hoe je de frames per seconde in beeld kan krijgen. Bij veel spellen is dat mogelijk. Ik ben erg benieuwd naar jullie en mijn specs de bijbehorend frames per seconde op verschillende settings.
Verwijderd
Had ik ook. Je moet iets aanklikken (sorry, weet effe niet meer wat, ergens linksboven) in het veld wat je krijgt als je weer kunt joinen bv nadat je gekilled bent. dan zie je loadout staan en als je dat aanklikt kun je het er wel opzetten. Het zit enigszins verstopt.DAMAGE schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:09:
Hebben meer mensen last van dat ze gewoon geen optics op hun wapen kunnen zetten? Ik unlock van alles maar ik kan niks erop zetten. Zie het gewoon niet staan
J all, K team, L squadMAGDATTT schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:00:
Hoe kan je controls aanpassen? Ik speel nooit met W als forward.
Waar vind je overigens een beetje behoorlijke uitleg wat je moet doen? Ik weet dat ik steeds A en B moet aanvallen of verdedigen. Maar ineens ben ik underground, maar dat is dan wel weer verbonden met het groene deel. Wanneer wordt dat bepaald? Kortom, waar is een beknopte uitleg over hoe het werkt?
Bijvoorbeeld even Fraps installeren. Dan kan je met een hotkey de framerate in beeld krijgen.michielvz schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:04:
Weet iemand hoe je de frames per seconde in beeld kan krijgen. Bij veel spellen is dat mogelijk. Ik ben erg benieuwd naar jullie en mijn specs de bijbehorend frames per seconde op verschillende settings.
http://lmgtfy.com/?q=what+is+rush+bfapNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:04:
[...]
J all, K team, L squad
Waar vind je overigens een beetje behoorlijke uitleg wat je moet doen? Ik weet dat ik steeds A en B moet aanvallen of verdedigen. Maar ineens ben ik underground, maar dat is dan wel weer verbonden met het groene deel. Wanneer wordt dat bepaald? Kortom, waar is een beknopte uitleg over hoe het werkt?
De hele korte uitleg?apNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:04:
[...]
J all, K team, L squad
Je hebt steeds 2 objectives (mcom stations) die je aan moet vallen of verdedigen.
Als de aanvallende partij ze allebei down heeft, schuift het battlefield een stapje op naar de volgende 2 stations.
OK wist niet dat het Rush spelregels waren
Dank MuadD1b!
En het geluid is verder ook prachtig, heb ik toch nog voor een reden €100 neergeteld voor een headset.
Ik hoor mensen vaag lopen maar ik hoor met gemak mensen bij een MCOM armen.
Ik hoor mensen vaag lopen maar ik hoor met gemak mensen bij een MCOM armen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch weer kansloos. Sta je voor iemand. Pomp je diegene vol met lood om vervolgens zelf neergeschoten te worden met 1 kogel. Gaat weer helemaal nergens over!
Een paar bevindingen:
- Er zitten nog aardig wat bugs in. Heb bijvoorbeeld soms bij prone dat ik door de grond heen kijk of dat het beeld gaat trillen.
- Aan het begin veel last van rare framedrops, nu wat minder nu ik de post AA wat lager heb gezet.
- Veranderen van toetsen bij keybindings wordt niet geaccepteerd bij mij... muis verdwijnt en moet escape drukken om weer te zien.
- Ik heb soms dat de depth of field gaar lijkt te zijn en het hele beeld blurry is of het hele beeld blurry is behalve een klein rondje in het midden.
- Als een raket wordt geschoten in het ondergrondse gedeelte zie je dat de tunnel lichter wordt waar de raket zich bevindt, heel mooi.
- Klimmen over muurtjes enz. is mooi gedaan.
- Battlelog is te overleven.
Het spel is verder wel heel leuk en zeker ook heel mooi! Zitten wat handige nieuwe dingetjes in, zoals dat je kan zien als iemand bij je wil spawnen, zodat je even wat rustiger aan doet bijvoorbeeld. Ook vind ik in de metro ondergronds het spelen leuk, omdat ik ook wel van close combat houd.
Weet iemand btw hoe je de nachtkijker aan en uit zet? Ik zie het niet bij keybindings staan, maar had ineens nachtview met mijn 4x ACOG.
- Er zitten nog aardig wat bugs in. Heb bijvoorbeeld soms bij prone dat ik door de grond heen kijk of dat het beeld gaat trillen.
- Aan het begin veel last van rare framedrops, nu wat minder nu ik de post AA wat lager heb gezet.
- Veranderen van toetsen bij keybindings wordt niet geaccepteerd bij mij... muis verdwijnt en moet escape drukken om weer te zien.
- Ik heb soms dat de depth of field gaar lijkt te zijn en het hele beeld blurry is of het hele beeld blurry is behalve een klein rondje in het midden.
- Als een raket wordt geschoten in het ondergrondse gedeelte zie je dat de tunnel lichter wordt waar de raket zich bevindt, heel mooi.
- Klimmen over muurtjes enz. is mooi gedaan.
- Battlelog is te overleven.
Het spel is verder wel heel leuk en zeker ook heel mooi! Zitten wat handige nieuwe dingetjes in, zoals dat je kan zien als iemand bij je wil spawnen, zodat je even wat rustiger aan doet bijvoorbeeld. Ook vind ik in de metro ondergronds het spelen leuk, omdat ik ook wel van close combat houd.
Weet iemand btw hoe je de nachtkijker aan en uit zet? Ik zie het niet bij keybindings staan, maar had ineens nachtview met mijn 4x ACOG.
Dat heeft iets te maken met suppressive fire, je ligt dan onder vuur.Sj44k13 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:17:
Oew, een revive van een medic kunnen weigeren, geniaal!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik heb het vlak na spawn somsNLsandman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:21:
[...]
Dat heeft iets te maken met suppressive fire, je ligt dan onder vuur.
Zo nu een aantal potjes gespeeld. Zitten toch nog wat bugs in.
Van mij mag de hitreg ook nog wat beter: jijzelf en anderen schieten bijvoorbeeld op één persoon (raak), en hij schiet terug en doodt jullie alle drie. Zie je dat hij nog 100% health heeft.
Daarnaast veel minder vertraging in de kogels dan bij BC2 (vind ik). Ik vind het spel wel soepeler lopen (qua framerate) dan BC2 op de PS3.
Van mij mag de hitreg ook nog wat beter: jijzelf en anderen schieten bijvoorbeeld op één persoon (raak), en hij schiet terug en doodt jullie alle drie. Zie je dat hij nog 100% health heeft.
Daarnaast veel minder vertraging in de kogels dan bij BC2 (vind ik). Ik vind het spel wel soepeler lopen (qua framerate) dan BC2 op de PS3.
Soms heel vaag dat vijanden op hun zij of rug liggen, ze lijken wel dood. Heel vervelend als dit achteraf niet zo blijkt te zijn.
Ik krijg ook in de metro telkens witte flashes in beeld (hele beeld dus wit voor eventjes), denk dat dat te maken heeft met de zon buiten.
Al met al speelt het toch erg fijn weg, stukken beter als BC2 vind ik persoonlijk.
Ik krijg ook in de metro telkens witte flashes in beeld (hele beeld dus wit voor eventjes), denk dat dat te maken heeft met de zon buiten.
Al met al speelt het toch erg fijn weg, stukken beter als BC2 vind ik persoonlijk.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Wat vinden jullie van de kracht van de snipers in close combat? Ik heb net gewoon weer dat ik iemand in een gangetje met m'n sniper op z'n borst schiet en daarna de tweede kogel net iets hoger, maar ik ga dood door 1 kogel van een M16A4...
Verder zijn de pistols wel erg zwak ook. Een vol magazijn leegpompen in iemand is geen gegarandeerde kill.
Weer even verder spelen en kijken wat we verder kunnen vinden
Ow en @hierboven ergens: Ik heb ook dat tijdens prone dat ik dan soms door de grond heen kan kijken. Dit gebeurd vooral op richels, rotsen en andere overgangen in textures. Verder trilt het beeld ook af en toe tijdens het pronen.
Verder zijn de pistols wel erg zwak ook. Een vol magazijn leegpompen in iemand is geen gegarandeerde kill.
Weer even verder spelen en kijken wat we verder kunnen vinden
Ow en @hierboven ergens: Ik heb ook dat tijdens prone dat ik dan soms door de grond heen kan kijken. Dit gebeurd vooral op richels, rotsen en andere overgangen in textures. Verder trilt het beeld ook af en toe tijdens het pronen.
Nog wat van die leuke kleinigheden:
-Vlinders bij de bloemen!
-Zag een raket van een engineer langs een boom vliegen, die boom zwaaide mee als reactie erop! Zag er zo tof uit!
Heb voorlopig genoeg gehad, het blijft niet echt een Battlefield map, dit is denk ik een map om die CoDders binnen te halen. Vehicles zijn eruit gehaald overigens.
-Vlinders bij de bloemen!
-Zag een raket van een engineer langs een boom vliegen, die boom zwaaide mee als reactie erop! Zag er zo tof uit!
Heb voorlopig genoeg gehad, het blijft niet echt een Battlefield map, dit is denk ik een map om die CoDders binnen te halen. Vehicles zijn eruit gehaald overigens.
Dit is tot nog toe het meest storend denk ik, maar goed, dat zit waarschijnlijk allemaal in de map dus dat valt altijd nog te verbeteren.Eli3l schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:56:
Verder loopt het allemaal lekker soepel en speelt het ook best lekker.
Niet bijzonder onder de indruk van het Battlelog idee en de opties alleen ingame. Ben ook al 2 keer zomaar uit game gegooid, dan val je gewoon terug naar de desktop, maar dat kan ook door disconnect of zo komen las ik boven denk ik. Geen foutmelding in elk geval.
Hopen dat de huidige map en toekomstigen beter gepolished zijn tegen release en dan kan ik zo al zien dat ik geen spijt van deze aankoop zal hebben. (alleen jammer dat het Origin is maar goed, dat terzijde...)
OMG dat geluid zegVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:19:
Leuk om eindelijk eens wat goede PS3 en Xbox 360 footage te zien! Zo te zien zijn er niet veel verschillen met de PC. Ja, natuurlijk is de PC een stuk mooier, maar het valt je denk ik niet op als je gewoon aan het spelen bent.
Leuk filmpje met Xbox 360 footage (goede kwaliteit):
[video]
Jullie hebben geluk, want je kan het filmpje alleen bekijken als je de link hebt. Ik zag 'm toevallig op twitter staan.
Ik vind de interface een van de vetste dingen tot nu toe. Ik vind die minimalistische/futuristische look echt geweldig!
Het klinkt zo realitisch zeg, en dan met name ondergronds, qua echo
Vogeltjes op de achtergrond weer boven de grond.
Deze ga ik zeker halen voor de Xbox. Vond wel dat de characters en wapens beetje flets overkwamen. Hopelijk is dat anders in de final.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Over die lens flare, die zie ik zelfs in ondergronds! Maar daar is toch helemaal geen zon? Of schijnt er dan licht van lampen op wat teruggekaatst wordt? Ik zie het echt ontzettend vaak, een beetje te veel naar mijn mening.
Dit viel me net ook op, ik zie een, imho, dode enemy liggen die wel het "gespot" driehoekje boven zich heeft. Ik schiet er eens op, just for fun, heb ik ineens een kill. Blijkbaar zit er nog een error in het prone gebeuren, zodat je de verkeerde model te zien krijgt.Baiko schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:54:
Soms heel vaag dat vijanden op hun zij of rug liggen, ze lijken wel dood. Heel vervelend als dit achteraf niet zo blijkt te zijn.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Net 3,5 uur gespeeld. Afgezien van de kleine bugs die ik ben tegengekomen, ziet et er goed uit. Gameplay is ook niet verkeerd, maar gewoon kansloos op een map met bottle-necks. Op sommige plekken is net of je op een COD-map speelt en dat is juist waar ik de BF-serie niet voor koop. Ik wil ruimte, voertuigen en veel vrijheid. Maar dat is in de beta blijkbaar niet het selling-point van DICE.
Erg snel uitgekeken op de map, veel punten waar je als aanvaller nooit doorheen komt. In 3,5 uur op dezelfde server, heeft het aanvallende team geen één keer gewonnen. Dat zegt genoeg denk ik.
3d spotting is nog bijna zo waardeloos als in BC2. Het is iets aangepast, maar niet zoals ze aangaven.
Leuke game, maar van een beta als deze had ik meer verwacht. Wellicht wat moeilijk, omdat het totaal geen BF-map is. Zeker nu de LAV uit de beta is gehaald. Why dice?
Erg snel uitgekeken op de map, veel punten waar je als aanvaller nooit doorheen komt. In 3,5 uur op dezelfde server, heeft het aanvallende team geen één keer gewonnen. Dat zegt genoeg denk ik.
3d spotting is nog bijna zo waardeloos als in BC2. Het is iets aangepast, maar niet zoals ze aangaven.
Leuke game, maar van een beta als deze had ik meer verwacht. Wellicht wat moeilijk, omdat het totaal geen BF-map is. Zeker nu de LAV uit de beta is gehaald. Why dice?
Over de beta he, heb nu net mn key binnen via customer support, is er nog iets wat belangrijk is uit de mail?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hoe pak je een medkit op eigenlijk? ik zie "press and hold R" maar dat is reload. Rechtermuistoets doet het volgens mij ook niet.
Ik vraag me hetzelfde af bij dat radio ding van de sniper. Had die een keer neergezet en toen stond er dat je het weer op kon pakken met ... en ik had geen idee wat ze bedoelden. Leek meer op een stick naar mijn idee.Jpjedi schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:15:
Hoe pak je een medkit op eigenlijk? ik zie "press and hold R" maar dat is reload. Rechtermuistoets doet het volgens mij ook niet.
Ik heb ook zo'n beetje de hele middag en avond al zitten spelen in de beta. Het speelt erg lekker! Wel grappig dat je 's middags in de eerste paar potjes de trolls hebt zitten die maar in de chat blijven roepen dat het zo slecht is en dat ze hun pre-order gaan cancellen en dat wij dat ook moeten doen.... Een paar uur later spelen ze zelf nog steeds zonder meer onzin te blaten
.
Mijn favoriete dingen tot dusver;
- Geluid is weer heerlijk (raket die 30cm over je heen vliegt klinkt spectaculair)
- Lekkere wapens + accessories
- Mobile spawnpoint, heerlijk als mensen niet doorhebben waar dat ding voor is of er simpelweg niet op letten
Merk wel dat het tijd wordt voor een nieuwe PC, m'n huidige setup trekt dit allemaal niet zo lekker meer
.
@ Mensen die de bottlenecks bagger vinden en er nooit doorkomen etc etc... probeer eens samen te werken. Ik heb zostraks ook een hele tijd op een server gezeten waar mijn squad als enige aan het samenwerken was van ons team. Toch kwamen we als aanvallers in 7 van de 8 potjes er elke keer doorheen. Dus het ligt niet zozeer aan de map, maar aan het team of de teams.
Edit: Waar ik trouwens wel m'n twijfels over heb is dat je Soldier je Origin ID als nickname gebruikt en dat je die niet kan wijzigen (op het moment iig). Dus ipv dat ik m'n normale BF 'persona' kan gebruiken zit ik nu met een afgekorte versie van m'n normale nickname plus nummers, omdat m'n normale nickname niet meer vrij was bij het aanmaken van m'n Origin account...
Mijn favoriete dingen tot dusver;
- Geluid is weer heerlijk (raket die 30cm over je heen vliegt klinkt spectaculair)
- Lekkere wapens + accessories
- Mobile spawnpoint, heerlijk als mensen niet doorhebben waar dat ding voor is of er simpelweg niet op letten
Merk wel dat het tijd wordt voor een nieuwe PC, m'n huidige setup trekt dit allemaal niet zo lekker meer
@ Mensen die de bottlenecks bagger vinden en er nooit doorkomen etc etc... probeer eens samen te werken. Ik heb zostraks ook een hele tijd op een server gezeten waar mijn squad als enige aan het samenwerken was van ons team. Toch kwamen we als aanvallers in 7 van de 8 potjes er elke keer doorheen. Dus het ligt niet zozeer aan de map, maar aan het team of de teams.
Als je op 4 drukt om de radio weer te selecteren en je kijkt er dan naar en houdt R ingedrukt, dan pak je hem weer op. Makkelijk als je hem wilt verplaatsen, anders blijft dat ding staan tot de 2 MCOMs kaput zijn.Pheace schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:19:
[...]
Ik vraag me hetzelfde af bij dat radio ding van de sniper. Had die een keer neergezet en toen stond er dat je het weer op kon pakken met ... en ik had geen idee wat ze bedoelden. Leek meer op een stick naar mijn idee.
Edit: Waar ik trouwens wel m'n twijfels over heb is dat je Soldier je Origin ID als nickname gebruikt en dat je die niet kan wijzigen (op het moment iig). Dus ipv dat ik m'n normale BF 'persona' kan gebruiken zit ik nu met een afgekorte versie van m'n normale nickname plus nummers, omdat m'n normale nickname niet meer vrij was bij het aanmaken van m'n Origin account...
[ Voor 28% gewijzigd door Propane op 27-09-2011 23:24 ]
Ze hebben aangegeven dat dit wel naar de pc komt met een comme rose en dat het nog aangepast gaat worden dat spotten. Maar dat dit niet in de beta hoefde te zitten dus waarschijnlijk zit dit wel allemaal gewoon prima in de final build[b][message=36831947,noline]
Bij mij weigert hij in full screen mode te gaan, gaat meteen terug naar windowed mode. Zal wel iets met elkaar te maken hebben.nuker schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:
Ik heb nu steeds als ik full screen ga dat het hele spel eruit vliegt. Nog iemand hier last van?
Met wel dat bij mij Catalyst 11.9 RC veel beter performed dan de speciale 11.10.
Coïtus ergo sum
Hoe maak je meerdere soldiers aan? Leuk dat hij je soldier gelijk je EA master account naam geeft, maar dat wil ik dus niet. Iemand ideeen?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
EOD bot kill, ziet er best raar uit:
Volgens mij kan dat (nog) niet. Ik weet ook niet zeker of je meerdere soldiers kan maken.Jeroenneman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:34:
Hoe maak je meerdere soldiers aan? Leuk dat hij je soldier gelijk je EA master account naam geeft, maar dat wil ik dus niet. Iemand ideeen?
[ Voor 79% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2011 23:36 ]
lol mini flame thrower zit eropCptChaos schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:35:
EOD bot kill, ziet er best raar uit:[video]
[...]
Volgens mij kan dat (nog) niet. Ik weet ook niet zeker of je meerdere soldiers kan maken.
Heb nu alleen nog post AA op low staan. Zie het verschil amper met hoger. Andere AA uit. Nu draait ie super met de rest op high (heb gelezen dat hoger toch niet mogelijk is in de BETA).
Ik denk gewoon het lasapparaatje. Ding kan namelijk ook repareren, armen en defusen...
De maximale settings zouden de medium settings zijn, maar geloof me, ook dat ziet er érg goed uit hoor!Sj44k13 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:36:
Heb nu alleen nog post AA op low staan. Zie het verschil amper met hoger. Andere AA uit. Nu draait ie super met de rest op high (heb gelezen dat hoger toch niet mogelijk is in de BETA).
[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2011 23:39 ]
Ik was hiervoor enkel battlefield play4free gewend, en daarbij ging je LANG niet zo snel dood. Ik zit bij BF3 echt constant shakend in een bosje. En als ik een sprint trek is het vaak al snel over. Aan de meer ervaren BF'ers hier: hoe ga je daar mee om? Waar zit 'm de truuk in?
Meer kijken naar wat je team doet, goed kijken op de map waar ze zitten en waar je vijanden zitten.apNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:52:
Ik was hiervoor enkel battlefield play4free gewend, en daarbij ging je LANG niet zo snel dood. Ik zit bij BF3 echt constant shakend in een bosje. En als ik een sprint trek is het vaak al snel over. Aan de meer ervaren BF'ers hier: hoe ga je daar mee om? Waar zit 'm de truuk in?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
En die rode dots? Komen die net als bij CoD tevoorschijn zodra iemand zich kenbaar maakt, of is dat ten aller tijden zichtbaar? Normaal zou ik docs lezen, maar ik kan ze niet echt vinden voor BF3.
Ik zou zeggen, begin rustig aan, probeer je tempo te vinden. Probeer te voorspellen waar de vijanden zitten en maak daar een flank omheen zodat je ze rustig kan aanvallen Of camp bij een druk punt
Daarnaast is het ook handig om de bosjes veel te gebruiken. Crouch er door heen, dan ben je nauwelijks te zien.
Zijn tactieken die even duren voordat je resultaat hebt, maar het is vaak beter dan frontaal er op af rushen.
Die rode punten zijn van spotten. Als jij op q drukt terwijl je op een enemie aimed, geef jij aan waar hij is. Hij zal dan gemarkt zijn en als hij jouw overleefd, blijft hij aangegeven. Zo kunnen anderen zien waar hij is en is hij makkelijker te killen. Na een tijdje gaat hij natuurlijk wel weg.
Zat er al over te denken om een How not to be a noob in BF3 filmpje te maken, maar nu overweeg ik het nog serieus ook
Zijn tactieken die even duren voordat je resultaat hebt, maar het is vaak beter dan frontaal er op af rushen.
Die rode punten zijn van spotten. Als jij op q drukt terwijl je op een enemie aimed, geef jij aan waar hij is. Hij zal dan gemarkt zijn en als hij jouw overleefd, blijft hij aangegeven. Zo kunnen anderen zien waar hij is en is hij makkelijker te killen. Na een tijdje gaat hij natuurlijk wel weg.
Zat er al over te denken om een How not to be a noob in BF3 filmpje te maken, maar nu overweeg ik het nog serieus ook
Gropah dan ben je niet alleen in SC2 m'n vriendje maar ook in BF3
Weet niet echt of ervarenheid je bij deze game echt veel zal helpen. Voor de grap net even een potje BC2 weer gespeeld, waar ik binnen no time in de top3 beland. Bij BF3 blijf ik echter constant steken in de onderste regionen.. Erg frustrerend als het dus normaal gesproken beter gaatapNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:52:
Waarschijnlijk zal het na verloop van tijd wel beter gaan (als je de map etc goed kent), dus de enige tip die ik kan meegeven is veel oefenen. En misschien veel sneaky rondkruipen, aangezien métro echt een camp map is.
Ben zelf iig alweer klaar met de beta, absoluut geen fan van de map (speel ook weinig rush in BC2). Game ziet er verder prachtig uit, geluid is ook super. Wacht wel tot Caspian Border stiekem ineens ook in de beta zit.
/Edit: @Gropah, graag!
Ook geen fan van de map, corridor shooter lijkt het wel.
Bovengrond is iedereen een sniper, en singe shot lijkt niet echt goed te werken.
Ondergrond is het gangetje schieten.
Doe mij maar Caspian!
Bovengrond is iedereen een sniper, en singe shot lijkt niet echt goed te werken.
Ondergrond is het gangetje schieten.
Doe mij maar Caspian!
Ik vind het een geweldig spel. Een raket die afgeschoten wordt in de ondergrondse alleen is al geweldig, het geluid en de graphics zijn adembenemend. Verder spreekt het mij qua gameplay erg aan, spannende close combats en wapens die goed functioneren, de wapens voelen goed aan en ook het pistool is erg prettig. Dice heeft inderdaad zoals ik in een filmpje zag in mijn ogen het goede genomen van BF en wat dingen overgenomen van COD. Recoil is vaak wel heftig maar kogels hebben ook echt een flink effect.
Wel jammer dat je ziet dat er mensen zijn die weer op een afstandje gaan liggen wachten tot er een keer iemand voorbij loopt. Overal genomen genoeg om de shooters die ik het laatste jaar heb gespeeld de rug toe te keren, en dan zijn er nog geen voertuigen in de beta.
Wel jammer dat je ziet dat er mensen zijn die weer op een afstandje gaan liggen wachten tot er een keer iemand voorbij loopt. Overal genomen genoeg om de shooters die ik het laatste jaar heb gespeeld de rug toe te keren, en dan zijn er nog geen voertuigen in de beta.
Verwijderd
Wel grappig dat beveiligingslek bij early access. Met het aanpassen van de URL had ik toch een uurtje eerder toegang
Die keys werden alleen gebruikt om de hype te vergroten (je kon die key gewoon tevoorschijn toveren)
De game is vermakelijk, maar ik mis de voertuigen wel heel erg. De bolt action sniperrifle is mijn favoriet, echt een heerlijk wapen. Hitboxen zijn uitstekend, en kloppen nagenoeg altijd voor zover ik heb gezien.
De game is vermakelijk, maar ik mis de voertuigen wel heel erg. De bolt action sniperrifle is mijn favoriet, echt een heerlijk wapen. Hitboxen zijn uitstekend, en kloppen nagenoeg altijd voor zover ik heb gezien.
Voor inspiratie: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zcZ3wXF3r14]Hij wordt alleen niet meer gebruikt in het Bad Company 2 topic, of ik heb er overheen gekekenGropah schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:58:
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 28-09-2011 00:25 ]
Zou een Xbox 360 controller ook officieel werken in BF3 voor de pc?
Klinkt debiel maar ik ben zo persoon die nog nooit echt fanatiek fps op pc heeft gedaan vroeger maar met controller kan ik gewoon veel beter richten en bewegen.
Klinkt debiel maar ik ben zo persoon die nog nooit echt fanatiek fps op pc heeft gedaan vroeger maar met controller kan ik gewoon veel beter richten en bewegen.
Het lijkt me zeer sterk dat jij met een controller beter kunt richten dan met een muis in een PC gameAmdwarrior schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:31:
Zou een Xbox 360 controller ook officieel werken in BF3 voor de pc?
Is gewoon onmogelijk om met een controller beter en sneller te richten dan met een muis
Daar zijn de meningen waaronder de mijne onder verdeeld maar dit is niet de plek voor de al oude pc vs console gaming topics.Corne-P schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:38:
[...]
Het lijkt me zeer sterk dat jij met een controller beter kunt richten dan met een muis in een PC game
Is gewoon onmogelijk om met een controller beter en sneller te richten dan met een muis
Nee kloptSn0wblind schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:40:
[...]
Daar zijn de meningen waaronder de mijne onder verdeeld maar dit is niet de plek voor de al oude pc vs console gaming topics.
Maar of het in pc versie kan ik denk dat me motoriek beetje briek is daarom heb ik de voorkeur aan een Xbox controller voor bf3 op pc
De beta speelt wel echt heerlijk weg!! Binnen 41 minuten rank 4 behaald, valt me wel op dat het teamwork echt goed werkte bij de games die ik meedeed. Snel wat leuke unlock vrijgespeelt etc. Nu weer wachten op het volledige spel :)!
Vind vijanden soms wel erg onduidelijk om te spotten vooral als in gras liggen
Heb er een paar uurtjes op zitten in de beta, en ik amuseer me toch een stuk meer dan in de bad company's. Ik vind het enerzijds spijtig dat het meer een kruising is tussen BF en BC, maar waarschijnlijk is dit beter in vehicle maps 
Als je squad een beetje meewerkt en als je de defibrillators hebt ben je echt moeilijk te verslaan zowel als team en als squad. Vind het systeem van attachments ook wel leuk. Gewoon meerdere dingen aan je geweer hangen en toch nog 2 specs kiezen.
Moet wel zeggen dat ik enkel als assault heb gespeeld, en om eerlijk te zijn bevalt het me een stuk beter nu assault ook medic is! Ik speel vreselijk met LMG's, dus in BC2 heb ik amper als medic gespeeld. Hier ligt de rol me echt perfect. Laatste ronde zelfs in de 4k punten gehaald op een ronde die niet eens tot in de stad ging
Maar goed, morgen hele namiddag om te spelen. Ik kijk al uit naar de release!
Als je squad een beetje meewerkt en als je de defibrillators hebt ben je echt moeilijk te verslaan zowel als team en als squad. Vind het systeem van attachments ook wel leuk. Gewoon meerdere dingen aan je geweer hangen en toch nog 2 specs kiezen.
Moet wel zeggen dat ik enkel als assault heb gespeeld, en om eerlijk te zijn bevalt het me een stuk beter nu assault ook medic is! Ik speel vreselijk met LMG's, dus in BC2 heb ik amper als medic gespeeld. Hier ligt de rol me echt perfect. Laatste ronde zelfs in de 4k punten gehaald op een ronde die niet eens tot in de stad ging
Waarin merk je de verschillen tussen BC2 en BF3 Exbloder? Daar ben ik erg benieuwd naar.
Eigenlijk vooral uit de classes en de urban/cqc gameplay. Plus de geweren die naar mijn verwachting een stukje anders schieten(qua recoil). In BC2 kon je nog eens een spray doen op redelijke afstand, in de beta kon ik amper bursts schieten zonder opnieuw te moeten mikken. Niet alleen muzzle, maar ook dat de loop in willekeurige richtingen springt(niet meer enkel omhoog). Ik ben het nog niet echt gewoon, maar het bevalt me zeker! Langs de ene kant had ik meer een BF2 gevoel verwacht, maar zoals ik zei, waarschijnlijk zal dit beter zijn in andere maps(conquest dus).PascalvE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:52:
Waarin merk je de verschillen tussen BC2 en BF3 Exbloder? Daar ben ik erg benieuwd naar.
O ja edit:
i5 2500k stock speeds
8gb 1333mhz ram
GTX 570 @ 750mhz
Spel staat op Crucial m4 ssd, start razendsnel op en alles draait ergens richting 50 met alles op ultra, AA af en AF op 16x
Edit 2:
Voor de scorehoeren(no offense):
SCORE / MIN
387
41880 score in 1H48M
[ Voor 15% gewijzigd door Exbloder op 28-09-2011 01:11 ]
Ik snap wel dat er geen voertuigen in deze map zitten. De map leent zich er totaal niet voor imho. De buitenlocaties zijn te klein.
Verder ben ik wel positief verrast qua sfeer en feel die deze game heeft. Moest wel wat met de video settings klooien om het enigszins speelbaar te krijgen. Op 1920x1200 kreeg ik zelfs met alles op low en HBAO off en 2x aa op sommige momenten niet meer dan 20 a 25 fps uit mijn systeem geperst. Zodra het wat drukker werd of op het moment dat je het metro stelsel weer verliet en dus in de stad ging vechten, was het niet meer speelbaar. Merkte dat het omlaag brengen van de schermresolutie naar 1680x1050 wel wat extra fps opleverde. Zo werd het een stuk beter speelbaar en het zag er allemaal toch nog best goed uit (aantal settings op medium merendeel op low).
Heb nu nog een EAH4890, maar ga zeer binnenkort waarschijnlijk wel een andere halen. Ben er nog niet uit welke het gaat worden. Tips zijn welkom
Overigens jammer dat het stikt van de bugs. Zo had ik een paar keer dat ik een medic kit dwars door een stenen muurtje heen gooide. WTF!! Weg cover! Ook heb ik dode characters rare stuipen zien maken, wapens zien zweven en andere objecten vreemd zien reageren. Bij de hit registration had ik zo nu en dan ook mijn twijfels. Had soms ook last van rare flitsen / strepen door het beeld en ook de lighting buiten in het stadsgedeelte vond ik veel te bright. In gebouwen krijg ik frame drops en ook het interieur oogt wat kaal en ongeloofwaardig.
Zelfs voor een beta vind ik eigenlijk dat er teveel bugs in zitten. Ik hoop dat ze nog flink kunnen tweaken en polishen, maar in het stadium waarin we nu zitten, verwacht ik een buggy final. Ik neem dat echter wel voor lief, want tot nu toe vind ik het gewoon fantastisch spelen en zie ik dat deze game veel potentie heeft.
Verder ben ik wel positief verrast qua sfeer en feel die deze game heeft. Moest wel wat met de video settings klooien om het enigszins speelbaar te krijgen. Op 1920x1200 kreeg ik zelfs met alles op low en HBAO off en 2x aa op sommige momenten niet meer dan 20 a 25 fps uit mijn systeem geperst. Zodra het wat drukker werd of op het moment dat je het metro stelsel weer verliet en dus in de stad ging vechten, was het niet meer speelbaar. Merkte dat het omlaag brengen van de schermresolutie naar 1680x1050 wel wat extra fps opleverde. Zo werd het een stuk beter speelbaar en het zag er allemaal toch nog best goed uit (aantal settings op medium merendeel op low).
Heb nu nog een EAH4890, maar ga zeer binnenkort waarschijnlijk wel een andere halen. Ben er nog niet uit welke het gaat worden. Tips zijn welkom
Overigens jammer dat het stikt van de bugs. Zo had ik een paar keer dat ik een medic kit dwars door een stenen muurtje heen gooide. WTF!! Weg cover! Ook heb ik dode characters rare stuipen zien maken, wapens zien zweven en andere objecten vreemd zien reageren. Bij de hit registration had ik zo nu en dan ook mijn twijfels. Had soms ook last van rare flitsen / strepen door het beeld en ook de lighting buiten in het stadsgedeelte vond ik veel te bright. In gebouwen krijg ik frame drops en ook het interieur oogt wat kaal en ongeloofwaardig.
Zelfs voor een beta vind ik eigenlijk dat er teveel bugs in zitten. Ik hoop dat ze nog flink kunnen tweaken en polishen, maar in het stadium waarin we nu zitten, verwacht ik een buggy final. Ik neem dat echter wel voor lief, want tot nu toe vind ik het gewoon fantastisch spelen en zie ik dat deze game veel potentie heeft.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik zag Caspian Border er wel op Battlelog bij staan. Er stond bij maps: Caspian Border en Metro! Dus misschien toch stiekem de "007" folder? Secret agent....flappie27 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:05:
[...]
Wacht wel tot Caspian Border stiekem ineens ook in de beta zit.
/Edit: @Gropah, graag!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
De urban gameplay had je in BC2 toch ook wel een klein beetje, maar inderdaad niet zo veel, waren vooral delen van maps. Dat van die geweren vind ik wel goed nieuws, werd gek van die long range LMG kills.Exbloder schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:56:
Eigenlijk vooral uit de classes en de urban/cqc gameplay. Plus de geweren die naar mijn verwachting een stukje anders schieten(qua recoil). In BC2 kon je nog eens een spray doen op redelijke afstand, in de beta kon ik amper bursts schieten zonder opnieuw te moeten mikken. Niet alleen muzzle, maar ook dat de loop in willekeurige richtingen springt(niet meer enkel omhoog). Ik ben het nog niet echt gewoon, maar het bevalt me zeker! Langs de ene kant had ik meer een BF2 gevoel verwacht, maar zoals ik zei, waarschijnlijk zal dit beter zijn in andere maps(conquest dus).
Blijft slecht nieuws: ze hebben bipods, op zich kúnnen ze die kills nog maken, maar deze map leent er zich niet voor, en de recoil blijft nog vrij hoog.PascalvE schreef op woensdag 28 september 2011 @ 01:10:
[...]
De urban gameplay had je in BC2 toch ook wel een klein beetje, maar inderdaad niet zo veel, waren vooral delen van maps. Dat van die geweren vind ik wel goed nieuws, werd gek van die long range LMG kills.
Nuja, ik heb er van genoten. Nu de lakens opzoeken

Ik heb heerlijk gespeeld net met mijn mede GoT clanmates op Teamspeak. Het is echt een fantastisch spel geworden en de problemen die ik heb zijn vooral op bug gebied en op control gebied, qua gameplay is het gewoon goed. Weapon damage is erg mooi, legt de nadruk meer op tacktiek dan rennen en gunnen. Daarnaast is het springen over objecten en het duiken naar de grond erg mooi. Animaties gaan werkelijk vloeiend waardoor je echt het gevoel hebt met een echt persoon te spelen. Het wegdruiken is mooi om een kogel zee te ontwijken, het voelt echt aan alsof je dekking zoekt.
De wapens voelen ook fijn aan, erg veel customization options en je kan zo aardig mooi je ideale class bouwen. Enig jammere is dat de G36C, toch wel het coolste wapen, bij de Engineer zit. Een echte Spec Ops is daardoor niet te bouwen.
Levelen gaat ook snel, in 3.5 uur gespeeld al een flink aantal unlocks en guns met m'n Assault. Zit op level 14 en heb genoeg spullen voor leuke en interessante gameplay.
Battlelog bevalt ook erg goed, mooi overzicht van wapens en statistieken en ideaal om friends te vinden. Zeker via de GoT en GoT clan platoons.
De wapens voelen ook fijn aan, erg veel customization options en je kan zo aardig mooi je ideale class bouwen. Enig jammere is dat de G36C, toch wel het coolste wapen, bij de Engineer zit. Een echte Spec Ops is daardoor niet te bouwen.
Levelen gaat ook snel, in 3.5 uur gespeeld al een flink aantal unlocks en guns met m'n Assault. Zit op level 14 en heb genoeg spullen voor leuke en interessante gameplay.
Battlelog bevalt ook erg goed, mooi overzicht van wapens en statistieken en ideaal om friends te vinden. Zeker via de GoT en GoT clan platoons.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zo, mijn eerste speelsessies in BF3 zitten er ook weer op. Op zieke settings loopt het als een trein (Low 800x600 resulterend in een half smeltende laptop). Maar toch! Het idee komt over en je merkt de verschillen met BC2 toch wel duidelijk. Ik ben verrassend positief. De maps ben ik niet weg van... Net even te lineair en te smal en met mijn diashow-FPS kun je daarvoor gewoon niet snel genoeg reageren, maar als het wat soepeler loopt lijkt me dit ook echt fun. Damage is wat mij betreft perfect. Je word gekillt als je duidelijk in het nadeel bent, maar als je goed flankt dan kan je gemakkelijk meerdere kills halen. Meer een kwestie van slim spelen dan goed kunnen aimen.
Met support echt heel even gespeeld. Ik flip helemaal als ik elke keer mijn wapen mount terwijl ik dat toch echt niet wil. Dat soort dingetjes lopen verre van soepel... Het zelfde geld voor die verdomme rotsen en rails. Elke keer honderd keer op je prone/crouch/jump knop rammen om jezelf vijf centimer te verplaatsen... Of je radio beacon te dicht bij een muurtje te zetten waardoor je bij een respawn meteen de lucht in vliegt. Probleem is dat dit nu eenmaal moeilijk te fixen is.... Wel die vrijheid houden om min of meer over langs te kunnen lopen (Wat in CoD games dus totaal niet kan) maar soepel bewegen wat minder finetunen.... In BC2 is het ook goed gekomen en met wat extra aandacht voor collision tijdens prone moet het vast goed komen.
Battlelog redelijk positief over. Het blijft toch wel leuk om even snel wat stats te kunnen bekijken via de platoons en leuk wedstrijdje doen met random shit. Het gebrek aan een ingame browser merk ik nu wel al. Dat constante geswitch van schermen vind ik maar niks. Even snel een instelling veranderen is ook weer een heel gezeik, maarja... dit zal vast wel te doen zijn via een config file en eventuele programmas die dit wat overzichtelijker maken. Niet perfect, maar meer dan acceptabel.
Waar ik me dus wel nogal aan erger zijn de functies die er gewoon uit gelaten zijn. Niet een squad kunnen kiezen is misschien nog wel het ergste. Ik snap dus niet waarom ze zoiets niet in de beta zetten. Kun je meteen kijken of er nog wat extra functies bij komen (Iemand assigned als vaste squad leader bijvoorbeeld.... Het komt me iets te vaak voor dat ik halverwege een potje join.... iedereen flank en vervolgens helemaal niemand op mij kan spawnen (En dat die halvegare squad leader uitleggen is helemaal hels).. maar oké, oké... met pubbers spelen is altijd net even iets ingewikkelder.
Met support echt heel even gespeeld. Ik flip helemaal als ik elke keer mijn wapen mount terwijl ik dat toch echt niet wil. Dat soort dingetjes lopen verre van soepel... Het zelfde geld voor die verdomme rotsen en rails. Elke keer honderd keer op je prone/crouch/jump knop rammen om jezelf vijf centimer te verplaatsen... Of je radio beacon te dicht bij een muurtje te zetten waardoor je bij een respawn meteen de lucht in vliegt. Probleem is dat dit nu eenmaal moeilijk te fixen is.... Wel die vrijheid houden om min of meer over langs te kunnen lopen (Wat in CoD games dus totaal niet kan) maar soepel bewegen wat minder finetunen.... In BC2 is het ook goed gekomen en met wat extra aandacht voor collision tijdens prone moet het vast goed komen.
Battlelog redelijk positief over. Het blijft toch wel leuk om even snel wat stats te kunnen bekijken via de platoons en leuk wedstrijdje doen met random shit. Het gebrek aan een ingame browser merk ik nu wel al. Dat constante geswitch van schermen vind ik maar niks. Even snel een instelling veranderen is ook weer een heel gezeik, maarja... dit zal vast wel te doen zijn via een config file en eventuele programmas die dit wat overzichtelijker maken. Niet perfect, maar meer dan acceptabel.
Waar ik me dus wel nogal aan erger zijn de functies die er gewoon uit gelaten zijn. Niet een squad kunnen kiezen is misschien nog wel het ergste. Ik snap dus niet waarom ze zoiets niet in de beta zetten. Kun je meteen kijken of er nog wat extra functies bij komen (Iemand assigned als vaste squad leader bijvoorbeeld.... Het komt me iets te vaak voor dat ik halverwege een potje join.... iedereen flank en vervolgens helemaal niemand op mij kan spawnen (En dat die halvegare squad leader uitleggen is helemaal hels).. maar oké, oké... met pubbers spelen is altijd net even iets ingewikkelder.
Ik vind deze beta eerlijk gezegd weinig met de echte BF gameplay te maken hebben.. Het is mij veel teveel een chaotische infantry shooter ala CoD.. Als ik aan BF denk denk ik aan grote maps met voertuigen etc, niet dit.. Maargoed, dat zal ook wel de bedoeling zijn van deze beta, om CoD fans te lokken..
Ook ik speelde mee met Tsurany en Adante. (En nog een pak anderen).
Ik ben erg enthousiast! Ik ben geen echte online-gamer, maar de potjes waren erg leuk vond ik. Zoals gezegd zitten er nog wat bugs in, maar niets wat het spelen onmogelijk maakt.
Natuurlijk zijn er wel een paar dingen die ik minder vind, die er bewust ingestoken zijn. Zoals Adante zei kan het mounten van je wapen nogal verwarrend zijn in het begin. (Eenmaal je eraan went is het wel een erg grote hulp). Het Battlelog systeem werkt op zich goed, maar vind ik niet echt overzichtelijk. Ik mis nog een paar erg handige functies. (Bvb: bij de platoons een overzicht van servers waar de platoonleden op spelen).
Waar ik wel érg over te spreken ben is de performance. Ik draai op een traditionele HDD (geen SSD dus) maar het laden gaat enorm snel (denk in de orde van 30 seconden maximum). Mijn HD 6950 draait met high/ultra settings erg vlot. Geen enkele vorm van stotteren.
De ingame menus zijn een ramp. Je moet gespawnd zijn voor je kunt op escape duwen om je options aan te passen.
Wat me erg opviel is hoe weinig er gerevived wordt door de assault spelers. Het lijkt me dan ook dat dit aspect veel kleiner zal worden dan in vorige BF games.
Zelf speel ik continu als support en ik voel me er erg goed bij. Soms zijn er wel rare wapencombinaties mogelijk, maar dat mag de pret niet drukken. (Denk aan een 4x scope of een lasersight op een M249 SAW) Het mounten heeft erg duidelijk effect, net als het suppressive fire systeem.
Ik kan niet wachten op meer van dit!
Ik ben erg enthousiast! Ik ben geen echte online-gamer, maar de potjes waren erg leuk vond ik. Zoals gezegd zitten er nog wat bugs in, maar niets wat het spelen onmogelijk maakt.
Natuurlijk zijn er wel een paar dingen die ik minder vind, die er bewust ingestoken zijn. Zoals Adante zei kan het mounten van je wapen nogal verwarrend zijn in het begin. (Eenmaal je eraan went is het wel een erg grote hulp). Het Battlelog systeem werkt op zich goed, maar vind ik niet echt overzichtelijk. Ik mis nog een paar erg handige functies. (Bvb: bij de platoons een overzicht van servers waar de platoonleden op spelen).
Waar ik wel érg over te spreken ben is de performance. Ik draai op een traditionele HDD (geen SSD dus) maar het laden gaat enorm snel (denk in de orde van 30 seconden maximum). Mijn HD 6950 draait met high/ultra settings erg vlot. Geen enkele vorm van stotteren.
De ingame menus zijn een ramp. Je moet gespawnd zijn voor je kunt op escape duwen om je options aan te passen.
Wat me erg opviel is hoe weinig er gerevived wordt door de assault spelers. Het lijkt me dan ook dat dit aspect veel kleiner zal worden dan in vorige BF games.
Zelf speel ik continu als support en ik voel me er erg goed bij. Soms zijn er wel rare wapencombinaties mogelijk, maar dat mag de pret niet drukken. (Denk aan een 4x scope of een lasersight op een M249 SAW) Het mounten heeft erg duidelijk effect, net als het suppressive fire systeem.
Ik kan niet wachten op meer van dit!
Ik ben ook zeer tevreden over BF3. Het meeste is eigenlijk al gezegd dus ik ga het kort houden.
De wapens voelen allemaal wel uniek maar toch merk je dat bijvoorbeeld de M146 en de M16A3 uit dezelfde familie komen. Er zijn verschillen maar deze zijn niet zo groot. Goed gedaan van DICE.
Battlelog vind ik wel een goed programma, het is snel en beter dan de server browser van BC2 naar mijn mening, alleen wou ik wel dat je een server kon joinen zonder naar de join knop te moeten scrollen.
De bugs zijn vervelend maar er was al eerder gezegd dat de beta eigenlijk eerder had moeten uitkomen en dat veel bugs al zijn gefixed in de volle versie.
Snipers zijn nog steeds bloedirritant irritant.
De map dan, ik dacht omdat het Parijs is en ik iets tegen de Fransen heb dat ik me wel zal vermaken maar nee, ik ben geen van van Metro. Ik hou meestal wel van een beetje lineair maar dit is gewoon belachelijk. Je hebt het grootste deel van de map maar 3 routes en als die vervelende snipers zich goed opstellen dan is het prijsschieten voor hun. Geef mij maar Caspian border met tanks, heli's en jets. De enige reden dat ik nog speel is omdat het BF3 is. De map kan me gestolen worden.
Valt toch wel tegen dat kort houden.
PS: weet iemand hoe je de ingame chat opent?
De wapens voelen allemaal wel uniek maar toch merk je dat bijvoorbeeld de M146 en de M16A3 uit dezelfde familie komen. Er zijn verschillen maar deze zijn niet zo groot. Goed gedaan van DICE.
Battlelog vind ik wel een goed programma, het is snel en beter dan de server browser van BC2 naar mijn mening, alleen wou ik wel dat je een server kon joinen zonder naar de join knop te moeten scrollen.
De bugs zijn vervelend maar er was al eerder gezegd dat de beta eigenlijk eerder had moeten uitkomen en dat veel bugs al zijn gefixed in de volle versie.
Snipers zijn nog steeds bloedirritant irritant.
De map dan, ik dacht omdat het Parijs is en ik iets tegen de Fransen heb dat ik me wel zal vermaken maar nee, ik ben geen van van Metro. Ik hou meestal wel van een beetje lineair maar dit is gewoon belachelijk. Je hebt het grootste deel van de map maar 3 routes en als die vervelende snipers zich goed opstellen dan is het prijsschieten voor hun. Geef mij maar Caspian border met tanks, heli's en jets. De enige reden dat ik nog speel is omdat het BF3 is. De map kan me gestolen worden.

Valt toch wel tegen dat kort houden.
PS: weet iemand hoe je de ingame chat opent?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat mij vooral opvalt en waar ik al bang voor was is de ''lag-death'' viel me voor het eerst op in MoH multiplayer, dat wanneer je beschoten werd en je dacht net veilig achter een steen te zijn gaan liggen je alsnog dood gaat, hoewel ik het niet constant heb ervaren zoals bij MoH, viel het me wel op dat het er nog in zit.. vraag me alleen af of het aan de engine ligt of dat het puur server side lagg is.
verder wel fantastische game, mis alleen de voertuigen en grote battlefield nog op het moment!
verder wel fantastische game, mis alleen de voertuigen en grote battlefield nog op het moment!
Ligt aan de engine, je ziet het ook om de haverklap in Bad Company 2 bijvoorbeeld. In BF3 valt het mij erg mee, 1 of 2 keer echt gemerkt in een middag/avond/nacht lang gamenhanzai schreef op woensdag 28 september 2011 @ 02:52:
Wat mij vooral opvalt en waar ik al bang voor was is de ''lag-death'' viel me voor het eerst op in MoH multiplayer, dat wanneer je beschoten werd en je dacht net veilig achter een steen te zijn gaan liggen je alsnog dood gaat, hoewel ik het niet constant heb ervaren zoals bij MoH, viel het me wel op dat het er nog in zit.. vraag me alleen af of het aan de engine ligt of dat het puur server side lagg is.
Btw: Recon = awesome op deze Rush map. Shotty + Flechette + Extended mags en een Mobile Spawnpoint... Gooi de movement sensor erbij en je hebt een heerlijke rushert. Door rennen naar een veilige plek dicht bij de MCOM, mobile spawn neerleggen, MCOM rushen. Succes bijna gegarandeerd
Dit heeft mogelijk meer te maken met het feit dat veel mensen hun Defribrilator nog niet unlocked hebben. Ik in elk geval nog niet.thommich schreef op woensdag 28 september 2011 @ 01:49:
Dit is eigen aan een heleboel online multiplayer FPS games.hanzai schreef op woensdag 28 september 2011 @ 02:52:
Dit komt door jouw latency + latency van persoon die je neerknalt + latency server.
Op jouw scherm ben je misschien veilig achter een rots op het scherm van je tegenstander misschien niet.
De server neemt het gemiddelde van de tijd waarom deze actie gebeurde en voert daar een berekening op uit.
Als die in je nadeel is ben je dood.
Laat ik het een klein beetje duidelijker proberen uit te leggen.
Gelukkig heeft iemand dat al op het internet gedaan en kan ik zijn post quoten
Hier valt niks aan te doen want op internet heb je altijd vertraging.That particular problem will never fully go away, because clients in an asyncornous network can never be fully sychrnoized. It's simple physics.
When you dive around a corner that information takes a couple hundred miliseconds to travel to the guy who's shooting at you. So, from your point of view, you successfully dove into cover and out of the path of the shooter. But, from the shooter's point of view, you may just be starting your dive and your body is still visible to him.
This isn't something that can actually be eliminated. Just as in astronomy when we look at galaxies billions of lightyears away we are, effectively, looking back in time billions of years, because that information (in the form of electro-magnetic radiation) travels at a finite speed. For example, when you look at the Moon, you're actually seeing the Moon as it was about 1 second ago in the past.
But, while we can't increase the speed of light, we can increase the speed of our information networks by increasing the number of paralell streams and improving packet-switching efficiency. We can approach speeds at which all lantency will be so small as to be unnoticeable, but there will always be some small amount of latency. Until we can figure out how to transfer information faster than the speed of light, we are stuck with this limitation.
Op een LAN zal dit effect het kleinst zijn. Maar helemaal uitschakelen is onmogelijk.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hebben mensen met wat snellere systemen er ook last van dat wanneer je Origin opend en dan de webbrowser gebruikt het spel gigantisch traag gaat? Bij mij word het onspeelbaar. Erg vervelend als je Battlelog ingame wilt gebruiken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Toch vreemd dat het nu zo overduidelijk aanwezig is.Kain_niaK schreef op woensdag 28 september 2011 @ 04:53:
[...]
Dit is eigen aan een heleboel online multiplayer FPS games.
Dit komt door jouw latency + latency van persoon die je neerknalt + latency server.
Op jouw scherm ben je misschien veilig achter een rots op het scherm van je tegenstander misschien niet.
De server neemt het gemiddelde van de tijd waarom deze actie gebeurde en voert daar een berekening op uit.
Als die in je nadeel is ben je dood.
Laat ik het een klein beetje duidelijker proberen uit te leggen.
Gelukkig heeft iemand dat al op het internet gedaan en kan ik zijn post quoten
[...]
Hier valt niks aan te doen want op internet heb je altijd vertraging.
Op een LAN zal dit effect het kleinst zijn. Maar helemaal uitschakelen is onmogelijk.
Remember dat assaults de defibrillator pas na een paar levels vrijspelen, en dat ie vervolgens ook equipped moet worden. Wellicht dat het vandaag al veel beter gaat wat dat betreft.thommich schreef op woensdag 28 september 2011 @ 01:49:
Wat een game zeg, ben blij dat ik erg vroeg wakker werd zodat ik snel nog een paar rondjes kan pakken voor de arbeid!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verwijderd
Nogal gemengde gevoelens bij de beta, het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag was dat het net zo goed COD deel zoveel had kunnen heten.
Erg jammer dat we geen voertuigen hebben in de beta en dat er zo enorm veel bugs/glitches in zitten.
Zo spawnden ik een keer IN een rotsblok waarbij het beeld bleef vibireren en ik onzichtbaar was voor de tegenstander maar ze wel rustig kon afschieten
Ook het kort door de grond heen kijken als je gaat liggen en het enorm brakke battlelog storen me enorm.
Veel dingen in de omgeving kunnen helemaal niet stuk en zogenaamd vrijgespeelde attachments e.d. kan je hierna helemaal niet selecteren. Instellingen kan je alleen aanpassen ingame op het moment dat je "leeft", en de buttons van mijn muis (razer mamba) zijn niet te programeren..
En dan elke keer weer alt/enter moeten drukken voor fullscreen..
De omgeving ziet er mooi uit (iets wat ik niet kan zeggen van de mannetjes), maar de map is vrij kein vind ik.
Hopelijk dat bij de release het e.e.a. in orde is en de andere maps en voertuigen niet tegen vallen anders ben ik bang dat ik vrij snel klaar ben met bf3. Tot nogtoe waren de filmpjes veel leuker/mooier dan de werkelijkheid en zou de beta voor mij geen aanleiding zijn het spel op releasedatum te kopen.
Edit:
Erg jammer dat we geen voertuigen hebben in de beta en dat er zo enorm veel bugs/glitches in zitten.
Zo spawnden ik een keer IN een rotsblok waarbij het beeld bleef vibireren en ik onzichtbaar was voor de tegenstander maar ze wel rustig kon afschieten
Ook het kort door de grond heen kijken als je gaat liggen en het enorm brakke battlelog storen me enorm.
Veel dingen in de omgeving kunnen helemaal niet stuk en zogenaamd vrijgespeelde attachments e.d. kan je hierna helemaal niet selecteren. Instellingen kan je alleen aanpassen ingame op het moment dat je "leeft", en de buttons van mijn muis (razer mamba) zijn niet te programeren..
De omgeving ziet er mooi uit (iets wat ik niet kan zeggen van de mannetjes), maar de map is vrij kein vind ik.
Hopelijk dat bij de release het e.e.a. in orde is en de andere maps en voertuigen niet tegen vallen anders ben ik bang dat ik vrij snel klaar ben met bf3. Tot nogtoe waren de filmpjes veel leuker/mooier dan de werkelijkheid en zou de beta voor mij geen aanleiding zijn het spel op releasedatum te kopen.
Edit:
Nee, zowel ik als een vriend hebben dit probleem niet (i7 950+gtx 580 en 2600k+5870), overgens hadden we ook geen probleem met elkaar joinen of een server vinden. Mocht je via quickmatch nog 50 spelers ofzo voor je hebben gewoon nog een (aantal) keer drukken en binnen enkele minuten zit je in een spel.Tsurany schreef op woensdag 28 september 2011 @ 06:58:
Hebben mensen met wat snellere systemen er ook last van dat wanneer je Origin opend en dan de webbrowser gebruikt het spel gigantisch traag gaat? Bij mij word het onspeelbaar. Erg vervelend als je Battlelog ingame wilt gebruiken.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 07:31 ]
Haha thats the spirit Arrahant!
Gister met de GoT clan meegedaan, wow wat was het gaaf zeg! Feeling is absoluut terug vanuit bf2 echter vind ik deze map niet geschikt als beta, je zou toch zeggen dat DICE een bf representatieve map gebruikt zodat twijfelaars ook over de streep worden getrokken maar ik kan me voorstellen dat dat nu niet het geval is, alleen bf spelers kunnen hier doorheen kijken denk ik namelijk...
Pff nu helaas werken en dan vanmiddag weer knallen, heb mijn agenda hele week vrij geblokt
Gister met de GoT clan meegedaan, wow wat was het gaaf zeg! Feeling is absoluut terug vanuit bf2 echter vind ik deze map niet geschikt als beta, je zou toch zeggen dat DICE een bf representatieve map gebruikt zodat twijfelaars ook over de streep worden getrokken maar ik kan me voorstellen dat dat nu niet het geval is, alleen bf spelers kunnen hier doorheen kijken denk ik namelijk...
Pff nu helaas werken en dan vanmiddag weer knallen, heb mijn agenda hele week vrij geblokt
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja dat heb ik ook ervaren ja. Je frames zakken als een gek naar de 2-7 (heb een gtx 560 ti @1000mhz boven) om de paar seconden. Normaal kreeg ik 60+ maar dat terzijde.Tsurany schreef op woensdag 28 september 2011 @ 06:58:
En het ongelofelijke is gebeurd

Kan niet anders zeggen dan wat een superspel op een paar bugs na .
Vooral om party's of een vriend te joinen werkt super.
En het wapen unlock systeen is fantatisch veel beter als BFBC2
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Waarom vind je het systeem dan beter? Je hebt een hogere score nodig voor nieuwe wapens?beuker19 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:55:
Kan niet anders zeggen dan wat een superspel op een paar bugs na .
is de beta alleen voor mensen die het spel pre-ordered hebben of wordt het als een public beta released op de 29ste?
Het antwoord daarop staat al in de vraag die je stelt.PcManiaxx schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:59:
is de beta alleen voor mensen die het spel pre-ordered hebben of wordt het als een public beta released op de 29ste?
Ik heb soms ook die extreme frame drops. Draai met 560 sli op 1050mhz toch rond de 60-70fps maar soms lijkt er lag te ontstaan en pleurt mij fps naar 20.
Kan het zijn dat lag gelezen wordt als lage fps?
Kan het zijn dat lag gelezen wordt als lage fps?
Meer unlocks ,bij elk level of naar ....aantal kills heb je weer een unlockSharpp schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:57:
[...]
Waarom vind je het systeem dan beter? Je hebt een hogere score nodig voor nieuwe wapens?
3 active unlocks en voor elk wapen moet je het meeste weer halen
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Heel klein ergernisje gisteren:
Door een granaat lag er een flinke boom om waar ik achter langs sloop. Net op het moment dat ik aan het eind van de boom ben en twee man onder vuur kan nemen.... *ploef* boom weg, cover weg, ik dood!!
Had wel gehoopt dat dit soort schade eens een keer blijvend zou zijn tijdens een speelronde. Die boom ligt er toch een minuutje ofzo wél, kan me niet voorstellen dat het qua berekeningen etc zwaarder wordt als dat ding er nog langer ligt.
-edit-
Ik hoor overigens niemand over het feit dat je revive's van medi... assaults (
) kunt weigeren, daar had ik niet over nagedacht van te voren maar dat vind ik echt geweldig.
Door een granaat lag er een flinke boom om waar ik achter langs sloop. Net op het moment dat ik aan het eind van de boom ben en twee man onder vuur kan nemen.... *ploef* boom weg, cover weg, ik dood!!
Had wel gehoopt dat dit soort schade eens een keer blijvend zou zijn tijdens een speelronde. Die boom ligt er toch een minuutje ofzo wél, kan me niet voorstellen dat het qua berekeningen etc zwaarder wordt als dat ding er nog langer ligt.
-edit-
Ik hoor overigens niemand over het feit dat je revive's van medi... assaults (
[ Voor 16% gewijzigd door EvaluationCopy op 28-09-2011 08:33 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Bij opties kan je full screen aanzetten, dan blijft het spel full screen en hoef je niet alt enter te drukken.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:16:
Nogal gemengde gevoelens bij de beta, het eerste waar ik aan dacht toen ik het zag was dat het net zo goed COD deel zoveel had kunnen heten.
Leuk om al jullie ervaringen te lezen, zelf kan ik morgen pas spelen
Zoveel mis je nu ook weer niet, de map stelt zwaar teleur, geen vehicles = geen Battlefield.Yintha schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:37:
Leuk om al jullie ervaringen te lezen, zelf kan ik morgen pas spelen
Alles ziet er goed uit, en het Ant systeem werkt (soms) prima, maar zonder vehicles is dit gewoon een COD met shiny effecten/ (En moet je nu ALTIJD over iets heen springen, zelfs al is het een mini drempel?)
Even snel een stukje gameplay opgenomen voor m'd fellow tweakers. Let niet op mijn outdated 'skills' want het is al heel wat jaartjes geleden... 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JaR024Qj_0w]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JaR024Qj_0w]
Ik zit alle ervaringen een beetje door te ploegen (ik mag nog een dagje wachten)... Interessant en leuk om te leuzen.
Wat me opvalt is de mapkeuze, met name het feit dat er geen voertuigen in zitten.
Ik begin bijna het idee te krijgen dat ze de beta in deze vorm (kleine map, infantry only) "gebruiken" om de COD spelers over te halen...
Geven ze ook nog duidelijk aan waar je terecht kan met bugs/tweaks/feature requests?? Want een beta blijft natuurlijk een beta.... En dan wil ik die feedback ook geven ook straks.
Wat me opvalt is de mapkeuze, met name het feit dat er geen voertuigen in zitten.
Ik begin bijna het idee te krijgen dat ze de beta in deze vorm (kleine map, infantry only) "gebruiken" om de COD spelers over te halen...
Geven ze ook nog duidelijk aan waar je terecht kan met bugs/tweaks/feature requests?? Want een beta blijft natuurlijk een beta.... En dan wil ik die feedback ook geven ook straks.
Dit moet haast wel een COD lokker zijn want de beta vertegenwoordigt niet de essentie van battlefield. Het is nu een snelle gelikte shooter en dat is niet echt mijn ding, vandaar dat het me ook tegen valt qua beleving.
Vertrouw erop dat het helemaal goed komt als we voertuigmappen kunnen spelen.
Vertrouw erop dat het helemaal goed komt als we voertuigmappen kunnen spelen.
Duidelijker kan niet: in Battlelog staat rechtsbovenin een knopje 'Forum'. Daar zijn er sub forums voor feedback en bugs. Leef je uit! Er zijn er al een hoop gemeld. Ook een hoop geklaag helaas, veel negativiteit. Zou graag zien dat mensen daar het meer in een opbouwende kritiek vormgeven.bove027 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:47:
Ik heb inmiddels de Defribrilator vrijgespeeld. Gaat wat lastiger dan in BC2. Je krijgt geen feedback of het gelukt is, of niet(dat je net mis gemikt hebt b.v.). De persoon die je revived kan namelijk de revive accepteren of afwijzen. Dit resulteert er in dat ik een revive probeer, geen resultaat zie en het nogmaals ga proberen. En dit in een omgeving waar de kogels en RPG's me om de oren vliegen. Vaak dus ook het resultaat dat ik het loodje leg, wat niet had gehoeven.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
zou eigenlijk een soort verbodsboordje in de hud moeten komen op die speler zodat je weet dat hij niet gerevived wil worden.
Lekker hoor bij 6:00MuadD1b schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:43:
Even snel een stukje gameplay opgenomen voor m'd fellow tweakers. Let niet op mijn outdated 'skills' want het is al heel wat jaartjes geleden...
[video]
Is het wel mogelijk om met bepaalde wapens door muren, en andere objecten te schieten? Zie namelijk in het filmpje dat er bij de trein niet veel gebeurd..
[ Voor 14% gewijzigd door Andyk125 op 28-09-2011 09:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien