Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:06
wow, dus ik ga er ook vanuit dat ik um kan maxen :)

ps, early acces key is altijd welkom van iemand die 2 keys heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:56
ik hou mij ook warm aanbevolen. ;)

Even een vraagje voor de mensen die al kunnen spelen:

Hoe is de opstart tijd tussen joinen van een server via de browser en het daadwerkelijk inzitten op de server?

[ Voor 94% gewijzigd door White_Collar op 27-09-2011 15:57 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me to for PS3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 10:33
Het onmogelijke is gebeurd.
ik heb early beta key. dus ik ren naar de desktop . Ram op de powerknop er gebeurd niks ...... :/
hoop niet dat net mijn pc de geest heeft gegeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:31

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

l166 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:54:
wow, dus ik ga er ook vanuit dat ik um kan maxen :)

ps, early acces key is altijd welkom van iemand die 2 keys heeft!
ja zo ken ik er nog wel 1 ;) maar dat vinden de mods weer niet leuk :)

tot nu toe redelijk positieve verhalen over hoe e.e.a. draait op de hardware, toch wel een knappe prestatie van Dice!

[ Voor 37% gewijzigd door gratis_vodka op 27-09-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 05:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Nog lastig om een server in te komen zeg! Heeft iemand ook het probleem dat hij het scherm niet kan maximaliseren(zou ALT+ENTER moeten zijn). Er gebeurd niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

Stewie!

Keen must die!

jterpstra schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:
ik heb early beta key. dus ik ren naar de desktop . Ram op de powerknop er gebeurd niks ...... :/
Het zou wat zijn als je PC het net begeeft als deze game uitkomt. Aan de andere kant: nu is een mooie fix upgrade op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

gratis_vodka schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:
ja zo ken ik er nog wel 1 ;) maar dat vinden de mods weer niet leuk :)

tot nu toe redelijk positieve verhalen over hoe e.e.a. draait op de hardware, toch wel een knappe prestatie van Dice!
Ja misschien is er toch nog hoop voor mensen zoals ik met een GTS360m ;)

@tweakers die aan het spelen zijn, wel even updates geven wat je er van vind he

[ Voor 9% gewijzigd door 10K op 27-09-2011 15:59 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:57:
Nog lastig om een server in te komen zeg! Heeft iemand ook het probleem dat hij het scherm niet kan maximaliseren(zou ALT+ENTER moeten zijn). Er gebeurd niets...
Komt weleens voor. Maar direct als je ingame bent full screen aanzetten bij de options.

Ik krijg directx foutmelding met mijn dubbele gtx 570 (out of memory)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door gaans als de pc helemaal niks doet is het een gevalletje voeding dood dat is niet zon ramp en anders mooi moment voor een stevige upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
jterpstra schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:
Snel de kabels checken aan de buitenkant en daarna aan de binnenkant. ;)
Succes ermee.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dicht voor overleg. Jullie kunnen hier verder: http://irc.tweakers.net/battlefield3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Nu weet ik wat ik ook alweer wilde doen voor de 25st...tja te laat, om het nog wat erger te maken, mijn vriendin mag ivm een gamereview zaterdag MW3 spelen in de Jaarbeurs.
Aan de andere kant, kan ik vanavond wel rustig voetbal kijken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:24
Modbreak:Voor alle praat over bèta keys, downloadsnelheid en al het andere dat in dit topic uit den boze is hebben we een apart Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic gemaakt. Hier kun je slowchatten over BF3 en alles rondom de open bèta. Het is geen HK topic dus gedraag je correct.

Alle serieuze issues kun je nog steeds kwijt in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic, Het BF3 hardware topic en natuurlijk in Battlefield 3 - Deel 3.

Hiermee hopen we de serieuze inhoud van de puinzo.. gezelligheid te scheiden en zo voor elk wat wils te bieden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 27-09-2011 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

beany

Meeheheheheh

Moet ik me in het BF3 beta problemen topic melden, of hebben anderen er ook last van dat BF3 er soms ineens uit klapt, zonder error of wat dan ook?? Gewoon BOEM desktop...

Het is overigens goed druk, is te merken. Je komt wat lastiger op een server. Mensen komen thuis van werk/school en gaan gelijk spelen :D

Wordt wat komende donderdag...

Raar iets overigens: soms, ben er nog niet achter wat het triggert, kan ik niet meer inzoomen(iron sight) met mijn primaire wapen. Dan moet ik even switchen naar iets anders(pistool), dan weer terug naar primair en dan werkt het weer...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
beany schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:07:
Moet ik me in het BF3 beta problemen topic melden, of hebben anderen er ook last van dat BF3 er soms ineens uit klapt, zonder error of wat dan ook?? Gewoon BOEM desktop...
=probleem
Het is overigens goed druk, is te merken. Je komt wat lastiger op een server. Mensen komen thuis van werk/school en gaan gelijk spelen :D

Wordt wat komende donderdag...
=slowchat
Raar iets overigens: soms, ben er nog niet achter wat het triggert, kan ik niet meer inzoomen(iron sight) met mijn primaire wapen. Dan moet ik even switchen naar iets anders(pistool), dan weer terug naar primair en dan werkt het weer...
iets voor dit topic. Nou hebben we voor alle smaakjes een topic gemaakt dus sorteren maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

zeef schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:09:
[...]
=probleem
[...]
=slowchat
[...]

iets voor dit topic. Nou hebben we voor alle smaakjes een topic gemaakt dus sorteren maar! ;)
jaja, sorry voor de slowchat, maar die crash naar desktop is dus geen crash maar omdat de verbinding verbroken wordt hoor ik net. Scheelt mensen weer naar het problemen topic fietsen ;)

edit: ik zag net unlocks voorbij komen(waaronder een scope) maar ik kan nergens vinden hoe ik die op mijn wapen krijg?? Ik heb al gekeken bij het customizen(de kits, waar je het wapen kan selecteren, pistool, je extra's zoals revive pads) maar daar staan de scopes niet bij. Mis ik ergens iets??

[ Voor 25% gewijzigd door beany op 27-09-2011 17:13 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

Stewie!

Keen must die!

TER INFO

- Er zullen nog server restarts plaatsvinden ivm updates en bugfixes
- De bug die misbruikt werd om in de beta zonder key te komen is geplet
- Veel spelers zijn online: veel plezier! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een Gathering of Tweakers platoon.

http://battlelog.battlefi...toon/2826550451850551173/

[ Voor 100% gewijzigd door Tsurany op 27-09-2011 17:19 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
Jaapoes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:52:
He bah, nadat er gister een EA medewerker tegen me zei dat ik een key zou krijgen voor de early beta pis ik toch naast de pot :( Als iemand er 1tje over heeft; ik hou me aanbevolen! :)

Goed om te zien dat de meeste mensen de game toch max kunnen draaien terwijl er eerst werd gezegd dat daar 2x een GTX580 voor nodig was.. Of zijn niet alle grafische opties beschikbaar?
In de beta zitten volgens mij niet de hoogste settings. Maar gewoon medium (ookal zet je het op max.)
Dit was bij bf:bc2 beta ook het geval dacht ik.

En ik vind het verschil in gameplay trailers wel te zien tegen over beta footage. Kan ook aan mijzelf liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Vind het wel irritant dat je je controls en alles niet ff rustig kunt instellen. Kan dus alleen als je in-game zit via ESC.

2 potjes gespeeld, en 2 keer een freeze/crash gehad. Kan dus nu niet meer connecten..
A generic game error was reported, please try again. ( code: 2 ) krijg ik..

Maar het spelen ging soepel en de recoil vind ik goed te doen. Maar ik kan pas lekker spelen als ik alles(keybindings) op de juiste plek heb zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hoi iedereen! :)

Ik zal mijn ervaring hier met de beta maar even plaatsen. Ik heb het op de PS3 gespeeld, en het ziet er echt top uit. Er zijn wel een aantal grafische dingetjes die er niet zo mooi uit zien op de PC, maar he, daar ben je toch niet continue op het letten.

Verder leeft de omgeving enorm! Zoals iedereen hier vast al weet special je op de map Operation Metro in Parijs. Daarbij zit je bovengronds, ondergronds en weer bovengronds. De destructie is echt heel tof, en zoals ik al zei leeft alles enorm!

Zo vliegen er vliegtuigen in de verte over die parachutisten droppen (je hoort het vliegtuig dus overvliegen), maar helaas kan je niet zelf in voertuigen. Daarnaast leeft alles ook enorm voordat je iets sloopt: overal brand licht (veel licht kan uit, maar niet al het licht in het metro (ik denk vanwege balans)) en die kan je dus uitschieten. Echter zijn er ook van die interactieve billboards en je hoort iedereen om je heen wel wat schreeuwen of iets dergelijks.

Vooral als je buiten bent hoor je dingen. Zelfs als je even niks aan het doen bent, zie je bijvoorbeeld vogels vlak overvliegen (fluitend, uiteraard! :9). Ook hoor je dat er buiten de map 'leven' is: zo hoor je in de stad zelf ambulances af en aan rijden en hoor je ook gevechten buiten jouw eigen spelomgeving. Daardoor krijg je het gevoel alsof er echt mensen in Parijs zijn, en niet alleen jouw 12-koppige team en het andere 12-koppige team.

Laatst was 'groot' in het nieuws dat het spel niet volledig 720p zou benutten. Dat doet het dus wel, maar met een zwarte bar van 8 pixels bovenin en 8 pixels onderin. Dat valt je echter helemaal niet op, en als volgens DICE nu veel meer kan, dan mis ik die 8 pixels boven en die 8 pixels onder wel. ;)

Als je nog geen beta toegang hebt, dan is het helaas jammer. Gelukkig vanaf donderdag voor iedereen beschikbaar rond de middag, dus dan kan je ook. Ik raad je aan alle, uhm, hoe heet het, kits, uit te proberen (dus recon, support, assault, engineer) want dat is ook wel leuk om te doen (alhoewel ik recon nog niet heb geprobeerd, ben niet zo fan van recons). Support heeft fijne wapens en amo kit en kan dus mensen suppressen, assault heeft de med kit (en later defibrillator als je verder bent) en de engineer heeft natuurlijk een RPG (om destructie uit te proberen)!

Wat me trouwens opvalt is dat de 'dozen' veel echter zijn in vergelijking met BF: BC2. Zo is een medic doosje een stuk groter, net zoals de ammo doos.

Top! Er zitten nog wel wat kleine bugjes in (af en toe kan je niet sprinten, totdat je van wapen wisselt) en bij het spawnen wordt het beeld niet altijd helder (dan is het dus nog donker en grijs). Dat geeft je een behoorlijk nadeel, zeker in de metro, want je ziet veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 14:25
Rekenblok schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:55:
ik hou mij ook warm aanbevolen. ;)

Even een vraagje voor de mensen die al kunnen spelen:

Hoe is de opstart tijd tussen joinen van een server via de browser en het daadwerkelijk inzitten op de server?
Duurde bij mij 15 minuten, hopelijk een opstart/beta probleempje :S.

Het spel zelf loopt behoorlijk op een 5870 met verder redelijk verouderde hardware. Kon niet in het instellingen menu komen, zal ook wel een bug zijn.

Het spel zelf is alles wat ik er van verwacht had. Graphics, geluid, gameplay = allemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 08:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik vraag me wel af waar die ''tank'' is gebleven in de beta ,
maar voor de rest is het wel een leuke map en ziet het er prachtig uit .
En de damage is flink verbetert t.a.v BFBC2 je kun nu 3 a 4 enemy's uitschakelen met 1 magazijn

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik raad iedereen aan om de beta drivers van amd te installeren met de 5770 ging ik bijn 20fps voorruit! Veder heb ik veel last van flitsende lichten in het beeld, een vriend had dit ook opeen even een wit of groen scherm wat er doorheen flitst. Veder speelt de game geweldig! Alleen jammer dat battlelog redelijk bugged is. Ik moet zeggen dat op low alles er ook nog steeds er prima uit ziet en dat het dan zeker niet onderdoet voor bfbc2

[ Voor 15% gewijzigd door bloodlynx op 27-09-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel3vb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16
Beta drivers van AMD zijn overigens alleen voor de 5000 en 6000 serie!
Helaas dus niet voor de 4000 serie, ik heb zelf nog een HD4890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Vraagje voor de BETA ps3..Kan je al friends uitnodigen? Ik weet dat dit in de beta van BFBC2 niet mogelijk was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 08-10 22:35
RT: @Battlefield: In the EU & expecting a #BF3Beta early access email? It should now be in your inbox (or spam filter). If not, contact support.ea.com #BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:49:
[...]

Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB

Met die videokaart? denk het niet wil je pret niet bederven maar je moet toch wel een andere aanschaffen
Heb al geupgrade naar een 6870.

Iemand al woord over hoeveel wapen combinaties er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Ik heb de beta geinstalleerd via Origin. Als ik het spel wil opstarten kom ik op de Battlelog pagina, die aangeeft dat ik niet allowed ben om in te loggen. Iemand?

*edit*
Ik neem ondertussen maar contact op middels live chat. Nog 1600 wachtenden voor me 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door mickjuh op 27-09-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dutchhaze86 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:46:
Vraagje voor de BETA ps3..Kan je al friends uitnodigen? Ik weet dat dit in de beta van BFBC2 niet mogelijk was..
Ja, en je kan ook uitgenodigd worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Weet iemand of er een mogelijkheid is om:
  • De ADS vast te zetten, zodat ik niet constant de rechtermuisknop hoef vast
  • te houden?
  • De crouchtoets kan vastzetten, zodat ik niet constant de crouchtoets hoef vast te houden?
BF3 Beta draait trouwens boven mijn verwachting met de Catalyst 11.8:
40-50 fps (fraps) 1080P@high settings/4MSAA/16AA/HBAO :)

[ Voor 40% gewijzigd door Indy91 op 27-09-2011 18:37 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 05:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Her en der al wat bugs tegengekomen, alleen 2 dingen vind ik wel vreemd. Misschien doe ik iets fout, maar ik zie optics in beeld verschijnen, dus ik denk dat ik die kan selecteren maar als ik wil customizen zie ik niks terug. Tweede is dat het lijkt dat je geen muisknoppen kan toewijzen. Hebben jullie hier ook last van?

Wat betreft het spel zelf, ik vind het geweldig. Wapens voelen zoveel beter aan als ik gewend ben van BFBC2. Het ziet er allemaal heel gelikt uit, iemand schoot een raket door de tunnel ik raakte even afgeleid van het visuele geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben van de server browser... Het werkt verre van ideaal. Om een of andere reden vind het spel het leuk om elke keer weer windowed op te starten. Niet erg handig.

Ben ook al een paar keer zonder aanleiding gedisconnect van een server, ook erg raar.

[ Voor 17% gewijzigd door EnigmaNL op 27-09-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Laatst online: 08-05 09:04
Het beeldscherm in full screen kun je aanpassen dan start hij op in full....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Hier wordt je toch helemaal gek van :( Zit ik 1600 wachtenen af te wachten krijg je ineens het bericht na 45 minuten:

"There are no advisors available to chat with you right now. Please try again later. " :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:42
Iemand bij dit gedeelte al geweest YouTube: Battlefield 3 beta destruction gameplay.m2t - YouTube tot nu toe hoogtepunt van de beta brokstukken die naar beneden flikkeren _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
mickjuh schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:06:
Hier wordt je toch helemaal gek van :( Zit ik 1600 wachtenen af te wachten krijg je ineens het bericht na 45 minuten:

"There are no advisors available to chat with you right now. Please try again later. " :(
Hier ook. Ongelofelijk. Helaas kan je er niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 08:58
Was het nu zo dat er een eigen server was voor tweakers-platoon leden? En zoja, hoe kom ik daar op?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Visgek24 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:22:
Was het nu zo dat er een eigen server was voor tweakers-platoon leden? En zoja, hoe kom ik daar op?
Kan pas als BF3 er is, niet de beta maar het volledige spel. 27 oktober dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Laatst online: 08-10 22:35
Indy91 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:29:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om:
  • De ADS vast te zetten, zodat ik niet constant de rechtermuisknop hoef vast
  • te houden?
  • De crouchtoets kan vastzetten, zodat ik niet constant de crouchtoets hoef vast te houden?
BF3 Beta draait trouwens boven mijn verwachting met de Catalyst 11.8:
40-50 fps (fraps) 1080P@high settings/4MSAA/16AA/HBAO :)
Ja, kijk maar onder opties bij gameplay en keybindings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:15:
TER INFO

- Er zullen nog server restarts plaatsvinden ivm updates en bugfixes
- De bug die misbruikt werd om in de beta zonder key te komen is geplet
- Veel spelers zijn online: veel plezier! d:)b
- Mensen die hebben ge-pre-ordered bij Origin om sinds deze morgen te kunnen spelen, en nog steeds geen key hebben, krijgen geen compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar slaat dit op :S Waarom sturen ze geen mails echt belachelijk van EA.
zucht was de game maar gewoon op STEAM gebleven, want daar doet alles het altijd

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:10

Niellie41

[object Object]

Pykow schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:44:
Waar slaat dit op :S Waarom sturen ze geen mails echt belachelijk van EA.
zucht was de game maar gewoon op STEAM gebleven, want daar doet alles het altijd
Nieuwe dingen zijn eng he.
Wat heeft het sturen van mails te maken met Origin of Steam? Helemaal niks. Als BF3 nu op Steam uit komt en je hebt geen mail van EA, kan je nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ik heb net twee rondjes gespeeld, en ik heb genoten. Ik haal redelijke preformance met een (beide) licht overgeklokte E8400 en GTX260. Een heerlijk spel, destruction is cool, actie is vet, alleen de map valt een klein beetje tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

.kernel. schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:
Ik heb net twee rondjes gespeeld, en ik heb genoten. Ik haal redelijke preformance met een (beide) licht overgeklokte E8400 en GTX260. Een heerlijk spel, destruction is cool, actie is vet, alleen de map valt een klein beetje tegen...
Super om te horen. Ik heb ook een GTX 260, nu hoor ik eindelijk van IEMAND hoe de performance ervan meevalt :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Mavamaarten schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:49:
[...]

Super om te horen. Ik heb ook een GTX 260, nu hoor ik eindelijk van IEMAND hoe de performance ervan meevalt :D
Iedereen roept allemaal Ultra setting etc etc maar de ultra setting zitten helemaal nog niet in de game! Verder zijn bijna alle textures op Medium kwaliteit en zit tussen medium en ultra bijna geen verschil! Nu op High of ultra spelen zegt niks over de kwaliteit waar je op kunt spelen in de uiteindelijke game!

Bron: http://www.pcgameshardwar...xed-out-screenshots/News/

[ Voor 11% gewijzigd door Barthezz Brick op 27-09-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Weet ik, mijn doel is ook niet om op ultra te spelen. Ik hoop gewoon dat ik zoals BC2 kan spelen : mooie graphics op 1920x1080, met mijn GTX 260.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Mavamaarten schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:55:
Weet ik, mijn doel is ook niet om op ultra te spelen. Ik hoop gewoon dat ik zoals BC2 kan spelen : mooie graphics op 1920x1080, met mijn GTX 260.
Oke ;) probeer alleen maar aan tegeven dat de pracht en praal van de game pas op 50% zit ;) dus iedereen die nu op high/ultra speelt kan nog van een koude kermis thuis komen in de echte game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Zojuist een aantal rounds gespeeld en m'n eerste indruk is erg positief.
De beta draait soepel op ultra settings (Intel QX9650, 8GB, 2x Ati 5870).

+ Minder arcade'ish dan BC2
+ Prone is terug!
+ Mooie interface in game
+ Battlelog werkt goed
+ Effecten erg indrukwekkend
+ Perfect geluid (Creative THX 5.1 / wartapes)
+ Animaties idioot goed
+ Unlocks veel minder snel vrij dan bij BC2
+ Hit registratie goed
+ Voelt aan als de ouderwetse BF gameplay, maar toch anders en vernieuwend

- Beta map niet indrukwekkend
- Geen voertuigen (WTF Dice, een BF beta/demo zonder voertuigen??)
- Grenades spammen als support
- Nog wat grafische glitches zoals door het terrain van de map heen kijken
- Geen conquest (WTF Dice, een BF beta/demo zonder conquest??)

By the way, add me 'MuadD1b'. (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
MuadD1b schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:01:
Zojuist een aantal rounds gespeeld en m'n eerste indruk is erg positief.
De beta draait soepel op ultra settings (Intel QX9650, 8GB, 2x Ati 5870).

+ Minder arcade'ish dan BC2
+ Prone is terug!
+ Mooie interface in game
+ Battlelog werkt goed
+ Effecten erg indrukwekkend
+ Perfect geluid (Creative THX 5.1 / wartapes)
+ Animaties idioot goed
+ Unlocks veel minder snel vrij dan bij BC2
+ Hit registratie goed
+ Voelt aan als de ouderwetse BF gameplay, maar toch anders en vernieuwend

- Beta map niet indrukwekkend
- Geen voertuigen (WTF Dice, een BF beta/demo zonder voertuigen??)
- Grenades spammen als support
- Nog wat grafische glitches zoals door het terrain van de map heen kijken
- Geen conquest (WTF Dice, een BF beta/demo zonder conquest??)
high/ultra settings werken nog helemaal niet dus heel de beta is nog niets zeggend! Er worden nog super veel medium textures gebruikt! En tussen medium en ultra zit zogoed als geen verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
had je bij bf2 ook al last van en dit zou je ook altijd houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:
[...]

high/ultra settings werken nog helemaal niet dus heel de beta is nog niets zeggend! Er worden nog super veel medium textures gebruikt! En tussen medium en ultra zit zogoed als geen verschil!

Jaja heb je vorige 3 posts ook wel gelezen. Ik heb het hier zoals ik zei ook over de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
joshje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:
[...]

had je bij bf2 ook al last van en dit zou je ook altijd houden
Je zou natuurlijk een limit kunnen zetten op het ammo pack van de support class. Max 3 nades per pack oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@theregiment lol 4de keer dat ik je bericht lees.
Maar idd, hoe "echt" ultra gaat lopen is nog maar de vraag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
MuadD1b schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:
[...]

Jaja heb je vorige 3 posts ook wel gelezen. Ik heb het hier zoals ik zei ook over de beta :)
ja maar er zijn geen ultra settings in de beta ;) dus je kunt ze wel leuk in de beta selecteren maar het is niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:03:
@theregiment lol 4de keer dat ik je bericht lees.
Maar idd, hoe "echt" ultra gaat lopen is nog maar de vraag.
moet er even ingepeperd worden he ;) want mensen denken nu met hun Nvidia ... of AMD.. op ultra te spelen en straks in de echte game komen ze misschien net op medium ;)

Drm is het stom van EA/Dice om de optie uberhaubt selectief te maken in de opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
Als medium settings er zo uitzien dan neem ik genoegen met medium. Mochten de kaartjes het niet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
MuadD1b schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:06:
Als medium settings er zo uitzien dan neem ik genoegen met medium. Mochten de kaartjes het niet trekken.
oo tuurlijk :) game ziet er al goed uit maar als je de demo van capsian border ziet en sommige echte high res ultra screens dan kan het nog stukke mooier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Sipio schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:
Wel beetje jammer idd, was van plan om donderdag de beta te downloaden om eens te kijken hoe het liep allemaal maar dat heeft weinig zin als die opties er voor de onzin inzitten.
tuurlijk kun je hem wel downloaden en als hij draait en het gaat soepel kun je hem sowieso spelen alleen de high/ultra settings zijn niets zeggend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:08:
[...]

tuurlijk kun je hem wel downloaden en als hij draait en het gaat soepel kun je hem sowieso spelen alleen de high/ultra settings zijn niets zeggend!
Volgens mij kan ik bij die settings toch beter uit de buurt blijven dus snap ook niet wat ik loop te drammen, ga het toch zeker proberen donderdag.

Maar denk dat dit geval bij niet zoveel mensen bekend is nog idd, leuk voor over een maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 11:29
Ik heb nu steeds als ik full screen ga dat het hele spel eruit vliegt. Nog iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
nuker schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:
Ik heb nu steeds als ik full screen ga dat het hele spel eruit vliegt. Nog iemand hier last van?
Ja ik ook, 5 minuutjes en bam hij stopt er mee.
Je bent dus niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om eindelijk eens wat goede PS3 en Xbox 360 footage te zien! Zo te zien zijn er niet veel verschillen met de PC. Ja, natuurlijk is de PC een stuk mooier, maar het valt je denk ik niet op als je gewoon aan het spelen bent.

Leuk filmpje met Xbox 360 footage (goede kwaliteit):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VqUSPxTSIG4]

Jullie hebben geluk, want je kan het filmpje alleen bekijken als je de link hebt. Ik zag 'm toevallig op twitter staan.

Ik vind de interface een van de vetste dingen tot nu toe :p. Ik vind die minimalistische/futuristische look echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah moet zo wennen aan de web based server browser.. vind het maar niets.
de game voor de rest werkt opzich goed maar om de zoveel games een connection error..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Ik vind 'm heerlijk spelen qua gameplay op de PS3.
Ook de HUD is cool.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:57
Draait BF3 multi op dezelfde engine als de singleplay?

Ik heb voor het eerst BF2-Badcompany "singleplay" gespeeld en dat vond ik helemaal nix, loopt wel goed maar houterig niet lekker soepel zeg maar. (multiplay heb ik niet gespeeld)

Ik wil BF3 kopen voor de MP natuurlijk, maar als het net zo houterig loopt als BF2 sla ik het maar over, ben er gewoon beroerd van.

En kan je de FOV instellen bij B3 MP? (bij blackops kan het wel) erg belangrijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Damn... Origin pakt de naam van je account als soldier naam en ik kan dit nergens veranderen.
Dat zuigt behoorlijk.
Weet iemand of dit veranderd kan worden. Ik kan het niet in Origin vinden en ook niet op de stats site.

Eigenlijk wil ik mn account koppelen aan dat van BF BC2, maar misschien is dit iets te vroeg om dat al te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 13:19
Had ik ook al, nu heet ik ingame ineens Spek, naja zal het er mee moeten doen. Heb trouwens ook naar zh1nt0 getweet hoe je nieuwe soldiers aanmaakt, tot op heden nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
hmm ik heb een paar fraagjes

ik zit zins vanmiddag in de beta nu heb ik ongeveer 10+ potjes gedaan.
waarvan ik alle defence potjes heb gewonnen de meeste zonder moeite
en bijna alle aanvallende potjes heb verloren waarvan 7 bij de eerste vlag
ligt het nouw aan mij of is de balance hier ver te zoeken op het moment ?

nu ben ik ook bij de laatste 4 potjes door de server ge disconnect waar door ik all mijn upgrades kwijt ben
is dit stom toeval? of een bug in het rank systeem ?? ik heb via google hier nog niks over kunnen vinden op het moment

v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RoaDHouse schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:25:
Draait BF3 multi op dezelfde engine als de singleplay?
Jazerker

Ik heb voor het eerst BF2-Badcompany "singleplay" gespeeld en dat vond ik helemaal nix, loopt wel goed maar houterig niet lekker soepel zeg maar. (multiplay heb ik niet gespeeld)
Dat is een beetje de BF "feel" denk ik, zeker wennen in vergelijking met CoD.

Ik wil BF3 kopen voor de MP natuurlijk, maar als het net zo houterig loopt als BF2 sla ik het maar over, ben er gewoon beroerd van.

En kan je de FOV instellen bij B3 MP? (bij blackops kan het wel) erg belangrijk voor mij.
Dit kan in BFBC2, lijkt mij dat de optie dus ook gewoon in BF3 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:24:
Ik vind 'm heerlijk spelen qua gameplay op de PS3.
Ook de HUD is cool.
Mag ik zo vrij zijn een paar vraagjes te stellen?

- Hoe lang duurt een potje gemiddeld? Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt erop alsof potjes veel langer duren dan in BC2. Het kan zijn dat het door de Operation Metro map komt. Niet iedereen is er enthousiast over, maar ik vind het wel vet. Het geeft echt het gevoel alsof je een reden hebt om te vechten. Het geeft het gevoel van een missie, zeker omdat een deel van de map pas later beschikbaar wordt gesteld. Dan vind ik het ook niet erg dat potjes wat langer duren.

- Die blauwe pijltjes van teammates op de blauwe achtergrond van de mini-map, is dat niet irritant? Ik kan het zelf niet zo beoordelen, maar het lijkt mij erg vervelend.

- Is de destruction niet meer naar beneden geschroeft, zoals bij de Alpha (volgens sommigen tenminste)? Operation Metro lijkt me sowieso niet echt een goede map om dingen aan gort te knallen. Het eerste deel is in een park (niet veel gebouwen, en stenen kan je niet kapot knallen), en het tweede deel is ondergronds (lijkt me wel duidelijk waarom daar niks kan instorten). Het derde deel van de map is dan beter.

- Heb jij ook geen voertuigen gezien, zoals tanks? Ik dacht dat ze wel bij de Alpha zaten, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

- In de alpha was er een foutje waarbij als je op de grond lag en je werd neergeschoten, je dan eerst weer overeind kwam voordat je dood neer viel. Is dit nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees reacties dat alle servers op PC full zijn? Iemand die zijn ervaring kan delen?
Zou echt wel een zéér grote fail van EA zijn: de beta is zelfs nog niet toegankelijk voor het gewone publiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:55

M2M

medicijnman

Somath schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:28:
hmm ik heb een paar fraagjes

ik zit zins vanmiddag in de beta nu heb ik ongeveer 10+ potjes gedaan.
waarvan ik alle defence potjes heb gewonnen de meeste zonder moeite
en bijna alle aanvallende potjes heb verloren waarvan 7 bij de eerste vlag
ligt het nouw aan mij of is de balance hier ver te zoeken op het moment ?

nu ben ik ook bij de laatste 4 potjes door de server ge disconnect waar door ik all mijn upgrades kwijt ben
is dit stom toeval? of een bug in het rank systeem ?? ik heb via google hier nog niks over kunnen vinden op het moment

v
Het is een teambased spel. Teamwork staat dus hoog in het vaandel. Maar zeker met de toevoeging van prone, en het feit dat de verdediger meer dan 1 kans heeft om de boel te verdedigen, lijkt het alsof de verdediger in het voordeel is.

Weinig mapkennis zorgt er ook nog eens voor dat de verdediger met zicht op het objective in een bosje kan gaan liggen en iedereen vrolijk afmaaien.

Ik denk dat de balans nog wel goed komt naar mate de mensen de battleground beter kennen, en dus ook meerdere aanvalsroutes vinden. En liggende tegenstanders weten te spotten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:57
Txs, ik heb net dat 40 minuten filmpje gezien maar eerlijk gezegd ziet het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Is de kwaliteit van o.a. textures in de XBOX en PS3 beta hetzelfde als in de volledige game van eind oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Potjes bij mij duren soms wel 20 minuten. Het bestaat eigenlijk uit 3 gedeeltes, mits de missie niet eerder afgerond is. Je begint in het park, gaat dan de metro in en eindigt buiten in de stad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:
Ik lees reacties dat alle servers op PC full zijn? Iemand die zijn ervaring kan delen?
Zou echt wel een zéér grote fail van EA zijn: de beta is zelfs nog niet toegankelijk voor het gewone publiek!
Ik heb net even 10 minuten ofzo kunnen spelen, maar daarna wilde ik een maat joinen.

Nu kom ik er al zeker een half uur niet meer in omdat alles vol zit.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:
ik kan inderdaad geen vrije servers vinden hier. :?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
het lijkt er idd op dan er geen servers zijn tot nu toe kom ik voor alles in que en dan zijn er nog 60 man voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
dat teamwork er bij hoort weet ik dat maakt het BF maar dit gaat wel heel erg ver ik zit vooral met het begin stuk dat is gewoon bijna niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Wat vinden jullie van prone?
Ik begin het na wat potjes aardig te haten, wat een camp bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 20:48
Je moet je server browser filteren met empty aangevinkt, dan join je een server en die stroomt zo vol.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 20:48
NLsandman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:41:
Wat vinden jullie van prone?
Ik begin het na wat potjes aardig te haten, wat een camp bende.
Geweldig, ik meen het, extra dimensie aan 't spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik kan niet opgewonden raken van de graphics. Neem bijvoorbeeld een grenede explosion, dat ziet er gewoon cartoony uit. Niet dat graphics de game maken, maar er was ons veel beloofd.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:17
Voor iedereen met een directx foutmelding tijdens de installatie in Origin, hier staat de oplossing die bij mij werkte.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het mag nog de beta zijn maar ik weet toch wel zeker dat dit geen spel voor mij gaat worden. Na een tijdje spelen wederom een bevestiging dat ze BC2 gewoon in een nieuw jasje hebben gestoken. Dit zal voor genoeg mensen voldoende zijn, maar ik vind het zwaar teleurstellend.

Gelukkig heb ik geen preorder geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag in mediamarkt Den Haag vandaag dat tijdelijk de pre order van battlefield 3 €39,- is (PS3). Normale versie, geen limited edition.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 27-09-2011 20:55 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
damn net de laatste geforce drivers geinstaleert. nu krijg ik dus continu crash to desktop. settings al naar standaart gezet van de game en ook in het control center van de vid kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik vind het maar een hyper map op deze manier zeg. Brrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:
[...]

Mag ik zo vrij zijn een paar vraagjes te stellen?

- Hoe lang duurt een potje gemiddeld? Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt erop alsof potjes veel langer duren dan in BC2. Het kan zijn dat het door de Operation Metro map komt. Niet iedereen is er enthousiast over, maar ik vind het wel vet. Het geeft echt het gevoel alsof je een reden hebt om te vechten. Het geeft het gevoel van een missie, zeker omdat een deel van de map pas later beschikbaar wordt gesteld. Dan vind ik het ook niet erg dat potjes wat langer duren.

- Die blauwe pijltjes van teammates op de blauwe achtergrond van de mini-map, is dat niet irritant? Ik kan het zelf niet zo beoordelen, maar het lijkt mij erg vervelend.

- Is de destruction niet meer naar beneden geschroeft, zoals bij de Alpha (volgens sommigen tenminste)? Operation Metro lijkt me sowieso niet echt een goede map om dingen aan gort te knallen. Het eerste deel is in een park (niet veel gebouwen, en stenen kan je niet kapot knallen), en het tweede deel is ondergronds (lijkt me wel duidelijk waarom daar niks kan instorten). Het derde deel van de map is dan beter.

- Heb jij ook geen voertuigen gezien, zoals tanks? Ik dacht dat ze wel bij de Alpha zaten, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

- In de alpha was er een foutje waarbij als je op de grond lag en je werd neergeschoten, je dan eerst weer overeind kwam voordat je dood neer viel. Is dit nog steeds zo?
Omdat dit topic zo hard gaat quote ik mezelf maar even... Kan iemand deze vragen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Klopt het dat je bijvoorbeeld die eerste M16 alleen kan gebruiken wanneer je US speelt, of zie ik iets over het hoofd?

Ik vind het namelijk best bizar dat de randomness van in welk team je komt zoveel invloed heeft op of je je unlocks wel kan gebruiken...?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:14
B-BRAIN schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:54:
damn net de laatste geforce drivers geinstaleert. nu krijg ik dus continu crash to desktop. settings al naar standaart gezet van de game en ook in het control center van de vid kaart
Zie HIER, ik heb het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Net even een paar uurtjes heerlijk gespeeld. Ondertussen level 9 en vooral sniper gespeeld. Het speelt allemaal heerlijk, maar die graphics... zal wel zijn omdat het nog beta is.

Minpunten: De sniper is bij close range wel heel erg zwak. 1 kogel van een m16a4 en je bent meteen dood, een sniper van een paar meter afstand is 2 of 3 kogels. Sniper sterkte over afstand is dan wel weer goed. Nog een minpunt is dat bij het respawnen het saven wel heel erg lang duurt, waardoor je soms niet kan bewegen terwijl je al gespawned bent.

Pluspunten: Ik vind de recoil zeer goed gedaan. Ik zag sommigen hier over klagen, maar mij kan het bekoren. In het echt schiet je ook met bursts om de recoil te beperken. Verder is het geluid weer fenomenaal!

Morgen maar weer even verder spelen, nu eerst Champions League kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hebben meer mensen last van dat ze gewoon geen optics op hun wapen kunnen zetten? Ik unlock van alles maar ik kan niks erop zetten. Zie het gewoon niet staan :S

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 18-09 15:08
Een goeie tip als je geen servers kan vinden waar nog plaats is:
NL in het serverfilter zetten, zijn er altijd wel 3 of 4 servers met een aantal plaatsen vrij 8)

Ik vind het trouwens wel behoorlijk belachelijk dat je alleen in het options menu kan komen als je gespawned bent, wie verzint zoiets? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 18-09 15:08
DAMAGE schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:09:
Hebben meer mensen last van dat ze gewoon geen optics op hun wapen kunnen zetten? Ik unlock van alles maar ik kan niks erop zetten. Zie het gewoon niet staan :S
Dan heb je niet goed gekeken/gezocht, ik kan gewoon een 4 x scope op mn M16 zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Ik vind het trouwens wel behoorlijk belachelijk dat je alleen in het options menu kan komen als je gespawned bent, wie verzint zoiets? |:(
Nog erger is dat als je dan doodt wordt geschoten terwijl je in je options zit te klooien dat je dan forced switched naar je killcam gaat en moet wachten en dan weer moet deployen en moet escapen om weer verder in je options te kunnen gaan. Echt heel slecht.

[ Voor 9% gewijzigd door Grouver op 27-09-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Een goeie tip als je geen servers kan vinden waar nog plaats is:
NL in het serverfilter zetten, zijn er altijd wel 3 of 4 servers met een aantal plaatsen vrij 8)

Dat irriteert mij ook heel erg, want dat zijn de momenten dat ik ff wil tweaken en een andere quality wil instellen ofzo.

Wat ik me afvraag, hoe pronen jullie? Ik ren dan met shift ingedrukt, en prone zit op Z. Het is geen fijne toets om makkelijk bij te komen (Q zou bijv beter zijn). Iemand die dit ook irritant vindt en/of er iets handigs voor heeft? (ja key re-mappen had ik zelf ook al bedacht ;))
Pagina: 1 ... 8 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien