wow, dus ik ga er ook vanuit dat ik um kan maxen 
ps, early acces key is altijd welkom van iemand die 2 keys heeft!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 94% gewijzigd door White_Collar op 27-09-2011 15:57 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
ja zo ken ik er nog wel 1l166 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:54:
wow, dus ik ga er ook vanuit dat ik um kan maxen
[ Voor 37% gewijzigd door gratis_vodka op 27-09-2011 15:57 ]
Het zou wat zijn als je PC het net begeeft als deze game uitkomt. Aan de andere kant: nu is een mooie fix upgrade op zijn plaats.jterpstra schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:
Het onmogelijke is gebeurd.
ik heb early beta key. dus ik ren naar de desktop . Ram op de powerknop er gebeurd niks ......![]()
hoop niet dat net mijn pc de geest heeft gegeven
Ja misschien is er toch nog hoop voor mensen zoals ik met een GTS360mgratis_vodka schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:
ja zo ken ik er nog wel 1maar dat vinden de mods weer niet leuk
![]()
tot nu toe redelijk positieve verhalen over hoe e.e.a. draait op de hardware, toch wel een knappe prestatie van Dice!
[ Voor 9% gewijzigd door 10K op 27-09-2011 15:59 ]
"Above And Beyond The Call"
Verwijderd
Komt weleens voor. Maar direct als je ingame bent full screen aanzetten bij de options.reemprive schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:57:
Nog lastig om een server in te komen zeg! Heeft iemand ook het probleem dat hij het scherm niet kan maximaliseren(zou ALT+ENTER moeten zijn). Er gebeurd niets...
Verwijderd
Snel de kabels checken aan de buitenkant en daarna aan de binnenkant.jterpstra schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:
Het onmogelijke is gebeurd.
ik heb early beta key. dus ik ren naar de desktop . Ram op de powerknop er gebeurd niks ......![]()
hoop niet dat net mijn pc de geest heeft gegeven
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 27-09-2011 17:05 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
=probleembeany schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:07:
Moet ik me in het BF3 beta problemen topic melden, of hebben anderen er ook last van dat BF3 er soms ineens uit klapt, zonder error of wat dan ook?? Gewoon BOEM desktop...
=slowchatHet is overigens goed druk, is te merken. Je komt wat lastiger op een server. Mensen komen thuis van werk/school en gaan gelijk spelen
Wordt wat komende donderdag...
iets voor dit topic. Nou hebben we voor alle smaakjes een topic gemaakt dus sorteren maar!Raar iets overigens: soms, ben er nog niet achter wat het triggert, kan ik niet meer inzoomen(iron sight) met mijn primaire wapen. Dan moet ik even switchen naar iets anders(pistool), dan weer terug naar primair en dan werkt het weer...
jaja, sorry voor de slowchat, maar die crash naar desktop is dus geen crash maar omdat de verbinding verbroken wordt hoor ik net. Scheelt mensen weer naar het problemen topic fietsenzeef schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:09:
[...]
=probleem
[...]
=slowchat
[...]
iets voor dit topic. Nou hebben we voor alle smaakjes een topic gemaakt dus sorteren maar!
[ Voor 25% gewijzigd door beany op 27-09-2011 17:13 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
[ Voor 100% gewijzigd door Tsurany op 27-09-2011 17:19 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In de beta zitten volgens mij niet de hoogste settings. Maar gewoon medium (ookal zet je het op max.)Jaapoes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:52:
He bah, nadat er gister een EA medewerker tegen me zei dat ik een key zou krijgen voor de early beta pis ik toch naast de potAls iemand er 1tje over heeft; ik hou me aanbevolen!
Goed om te zien dat de meeste mensen de game toch max kunnen draaien terwijl er eerst werd gezegd dat daar 2x een GTX580 voor nodig was.. Of zijn niet alle grafische opties beschikbaar?
Duurde bij mij 15 minuten, hopelijk een opstart/beta probleempjeRekenblok schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:55:
ik hou mij ook warm aanbevolen.![]()
Even een vraagje voor de mensen die al kunnen spelen:
Hoe is de opstart tijd tussen joinen van een server via de browser en het daadwerkelijk inzitten op de server?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
[ Voor 15% gewijzigd door bloodlynx op 27-09-2011 17:42 ]
Verwijderd
Heb al geupgrade naar een 6870.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:49:
[...]
Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB
Met die videokaart? denk het niet wil je pret niet bederven maar je moet toch wel een andere aanschaffen
[ Voor 23% gewijzigd door mickjuh op 27-09-2011 18:10 ]
Ja, en je kan ook uitgenodigd worden.Dutchhaze86 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:46:
Vraagje voor de BETA ps3..Kan je al friends uitnodigen? Ik weet dat dit in de beta van BFBC2 niet mogelijk was..
[ Voor 40% gewijzigd door Indy91 op 27-09-2011 18:37 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
[ Voor 17% gewijzigd door EnigmaNL op 27-09-2011 18:57 ]
Hier ook. Ongelofelijk. Helaas kan je er niets aan doen.mickjuh schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:06:
Hier wordt je toch helemaal gek vanZit ik 1600 wachtenen af te wachten krijg je ineens het bericht na 45 minuten:
"There are no advisors available to chat with you right now. Please try again later. "
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Kan pas als BF3 er is, niet de beta maar het volledige spel. 27 oktober dus.Visgek24 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:22:
Was het nu zo dat er een eigen server was voor tweakers-platoon leden? En zoja, hoe kom ik daar op?
Ja, kijk maar onder opties bij gameplay en keybindingsIndy91 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:29:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om:BF3 Beta draait trouwens boven mijn verwachting met de Catalyst 11.8:
- De ADS vast te zetten, zodat ik niet constant de rechtermuisknop hoef vast
- te houden?
- De crouchtoets kan vastzetten, zodat ik niet constant de crouchtoets hoef vast te houden?
40-50 fps (fraps) 1080P@high settings/4MSAA/16AA/HBAO
- Mensen die hebben ge-pre-ordered bij Origin om sinds deze morgen te kunnen spelen, en nog steeds geen key hebben, krijgen geen compensatie.Stewie! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:15:
TER INFO
- Er zullen nog server restarts plaatsvinden ivm updates en bugfixes
- De bug die misbruikt werd om in de beta zonder key te komen is geplet
- Veel spelers zijn online: veel plezier!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nieuwe dingen zijn eng he.Pykow schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:44:
Waar slaat dit opWaarom sturen ze geen mails echt belachelijk van EA.
zucht was de game maar gewoon op STEAM gebleven, want daar doet alles het altijd
Super om te horen. Ik heb ook een GTX 260, nu hoor ik eindelijk van IEMAND hoe de performance ervan meevalt.kernel. schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:48:
Ik heb net twee rondjes gespeeld, en ik heb genoten. Ik haal redelijke preformance met een (beide) licht overgeklokte E8400 en GTX260. Een heerlijk spel, destruction is cool, actie is vet, alleen de map valt een klein beetje tegen...
Android developer & dürüm-liefhebber
Iedereen roept allemaal Ultra setting etc etc maar de ultra setting zitten helemaal nog niet in de game! Verder zijn bijna alle textures op Medium kwaliteit en zit tussen medium en ultra bijna geen verschil! Nu op High of ultra spelen zegt niks over de kwaliteit waar je op kunt spelen in de uiteindelijke game!Mavamaarten schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:49:
[...]
Super om te horen. Ik heb ook een GTX 260, nu hoor ik eindelijk van IEMAND hoe de performance ervan meevalt
[ Voor 11% gewijzigd door Barthezz Brick op 27-09-2011 19:52 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
OkeMavamaarten schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:55:
Weet ik, mijn doel is ook niet om op ultra te spelen. Ik hoop gewoon dat ik zoals BC2 kan spelen : mooie graphics op 1920x1080, met mijn GTX 260.
high/ultra settings werken nog helemaal niet dus heel de beta is nog niets zeggend! Er worden nog super veel medium textures gebruikt! En tussen medium en ultra zit zogoed als geen verschil!MuadD1b schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:01:
Zojuist een aantal rounds gespeeld en m'n eerste indruk is erg positief.
De beta draait soepel op ultra settings (Intel QX9650, 8GB, 2x Ati 5870).
+ Minder arcade'ish dan BC2
+ Prone is terug!
+ Mooie interface in game
+ Battlelog werkt goed
+ Effecten erg indrukwekkend
+ Perfect geluid (Creative THX 5.1 / wartapes)
+ Animaties idioot goed
+ Unlocks veel minder snel vrij dan bij BC2
+ Hit registratie goed
+ Voelt aan als de ouderwetse BF gameplay, maar toch anders en vernieuwend
- Beta map niet indrukwekkend
- Geen voertuigen (WTF Dice, een BF beta/demo zonder voertuigen??)
- Grenades spammen als support
- Nog wat grafische glitches zoals door het terrain van de map heen kijken
- Geen conquest (WTF Dice, een BF beta/demo zonder conquest??)
had je bij bf2 ook al last van en dit zou je ook altijd houden
Jaja heb je vorige 3 posts ook wel gelezen. Ik heb het hier zoals ik zei ook over de betaTheregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:
[...]
high/ultra settings werken nog helemaal niet dus heel de beta is nog niets zeggend! Er worden nog super veel medium textures gebruikt! En tussen medium en ultra zit zogoed als geen verschil!
Bron: http://www.pcgameshardwar...xed-out-screenshots/News/
Je zou natuurlijk een limit kunnen zetten op het ammo pack van de support class. Max 3 nades per pack oid.joshje schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:
[...]
had je bij bf2 ook al last van en dit zou je ook altijd houden
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 20:04 ]
ja maar er zijn geen ultra settings in de betaMuadD1b schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:02:
[...]
Jaja heb je vorige 3 posts ook wel gelezen. Ik heb het hier zoals ik zei ook over de beta
moet er even ingepeperd worden heVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:03:
@theregiment lol 4de keer dat ik je bericht lees.
Maar idd, hoe "echt" ultra gaat lopen is nog maar de vraag.
oo tuurlijkMuadD1b schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:06:
Als medium settings er zo uitzien dan neem ik genoegen met medium. Mochten de kaartjes het niet trekken.
tuurlijk kun je hem wel downloaden en als hij draait en het gaat soepel kun je hem sowieso spelen alleen de high/ultra settings zijn niets zeggend!Sipio schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:07:
Wel beetje jammer idd, was van plan om donderdag de beta te downloaden om eens te kijken hoe het liep allemaal maar dat heeft weinig zin als die opties er voor de onzin inzitten.
Volgens mij kan ik bij die settings toch beter uit de buurt blijven dus snap ook niet wat ik loop te drammen, ga het toch zeker proberen donderdag.Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:08:
[...]
tuurlijk kun je hem wel downloaden en als hij draait en het gaat soepel kun je hem sowieso spelen alleen de high/ultra settings zijn niets zeggend!
Ja ik ook, 5 minuutjes en bam hij stopt er mee.nuker schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:
Ik heb nu steeds als ik full screen ga dat het hele spel eruit vliegt. Nog iemand hier last van?
Verwijderd
Verwijderd
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
RoaDHouse schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:25:
Draait BF3 multi op dezelfde engine als de singleplay?
Jazerker
Ik heb voor het eerst BF2-Badcompany "singleplay" gespeeld en dat vond ik helemaal nix, loopt wel goed maar houterig niet lekker soepel zeg maar. (multiplay heb ik niet gespeeld)
Dat is een beetje de BF "feel" denk ik, zeker wennen in vergelijking met CoD.
Ik wil BF3 kopen voor de MP natuurlijk, maar als het net zo houterig loopt als BF2 sla ik het maar over, ben er gewoon beroerd van.
En kan je de FOV instellen bij B3 MP? (bij blackops kan het wel) erg belangrijk voor mij.
Dit kan in BFBC2, lijkt mij dat de optie dus ook gewoon in BF3 zit.
Verwijderd
Mag ik zo vrij zijn een paar vraagjes te stellen?Rivanov schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:24:
Ik vind 'm heerlijk spelen qua gameplay op de PS3.
Ook de HUD is cool.
Het is een teambased spel. Teamwork staat dus hoog in het vaandel. Maar zeker met de toevoeging van prone, en het feit dat de verdediger meer dan 1 kans heeft om de boel te verdedigen, lijkt het alsof de verdediger in het voordeel is.Somath schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:28:
hmm ik heb een paar fraagjes
ik zit zins vanmiddag in de beta nu heb ik ongeveer 10+ potjes gedaan.
waarvan ik alle defence potjes heb gewonnen de meeste zonder moeite
en bijna alle aanvallende potjes heb verloren waarvan 7 bij de eerste vlag
ligt het nouw aan mij of is de balance hier ver te zoeken op het moment ?
nu ben ik ook bij de laatste 4 potjes door de server ge disconnect waar door ik all mijn upgrades kwijt ben
is dit stom toeval? of een bug in het rank systeem ?? ik heb via google hier nog niks over kunnen vinden op het moment
v
Txs, ik heb net dat 40 minuten filmpje gezien maar eerlijk gezegd ziet het er niet uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb net even 10 minuten ofzo kunnen spelen, maar daarna wilde ik een maat joinen.Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:
Ik lees reacties dat alle servers op PC full zijn? Iemand die zijn ervaring kan delen?
Zou echt wel een zéér grote fail van EA zijn: de beta is zelfs nog niet toegankelijk voor het gewone publiek!
ik kan inderdaad geen vrije servers vinden hier.Asgaro schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:
Ik lees reacties dat alle servers op PC full zijn? Iemand die zijn ervaring kan delen?
Zou echt wel een zéér grote fail van EA zijn: de beta is zelfs nog niet toegankelijk voor het gewone publiek!
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Geweldig, ik meen het, extra dimensie aan 't spelNLsandman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:41:
Wat vinden jullie van prone?
Ik begin het na wat potjes aardig te haten, wat een camp bende.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 27-09-2011 20:55 ]
Verwijderd
Omdat dit topic zo hard gaat quote ik mezelf maar even... Kan iemand deze vragen beantwoorden?Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:31:
[...]
Mag ik zo vrij zijn een paar vraagjes te stellen?
- Hoe lang duurt een potje gemiddeld? Misschien ligt het aan mij, maar het lijkt erop alsof potjes veel langer duren dan in BC2. Het kan zijn dat het door de Operation Metro map komt. Niet iedereen is er enthousiast over, maar ik vind het wel vet. Het geeft echt het gevoel alsof je een reden hebt om te vechten. Het geeft het gevoel van een missie, zeker omdat een deel van de map pas later beschikbaar wordt gesteld. Dan vind ik het ook niet erg dat potjes wat langer duren.
- Die blauwe pijltjes van teammates op de blauwe achtergrond van de mini-map, is dat niet irritant? Ik kan het zelf niet zo beoordelen, maar het lijkt mij erg vervelend.
- Is de destruction niet meer naar beneden geschroeft, zoals bij de Alpha (volgens sommigen tenminste)? Operation Metro lijkt me sowieso niet echt een goede map om dingen aan gort te knallen. Het eerste deel is in een park (niet veel gebouwen, en stenen kan je niet kapot knallen), en het tweede deel is ondergronds (lijkt me wel duidelijk waarom daar niks kan instorten). Het derde deel van de map is dan beter.
- Heb jij ook geen voertuigen gezien, zoals tanks? Ik dacht dat ze wel bij de Alpha zaten, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.
- In de alpha was er een foutje waarbij als je op de grond lag en je werd neergeschoten, je dan eerst weer overeind kwam voordat je dood neer viel. Is dit nog steeds zo?
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Zie HIER, ik heb het ook.B-BRAIN schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:54:
damn net de laatste geforce drivers geinstaleert. nu krijg ik dus continu crash to desktop. settings al naar standaart gezet van de game en ook in het control center van de vid kaart
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dan heb je niet goed gekeken/gezocht, ik kan gewoon een 4 x scope op mn M16 zetten hoor.DAMAGE schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:09:
Hebben meer mensen last van dat ze gewoon geen optics op hun wapen kunnen zetten? Ik unlock van alles maar ik kan niks erop zetten. Zie het gewoon niet staan
Nog erger is dat als je dan doodt wordt geschoten terwijl je in je options zit te klooien dat je dan forced switched naar je killcam gaat en moet wachten en dan weer moet deployen en moet escapen om weer verder in je options te kunnen gaan. Echt heel slecht.Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Ik vind het trouwens wel behoorlijk belachelijk dat je alleen in het options menu kan komen als je gespawned bent, wie verzint zoiets?
[ Voor 9% gewijzigd door Grouver op 27-09-2011 21:16 ]
Dat irriteert mij ook heel erg, want dat zijn de momenten dat ik ff wil tweaken en een andere quality wil instellen ofzo.Jerronimo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:
Een goeie tip als je geen servers kan vinden waar nog plaats is:
NL in het serverfilter zetten, zijn er altijd wel 3 of 4 servers met een aantal plaatsen vrij![]()
Ik vind het trouwens wel behoorlijk belachelijk dat je alleen in het options menu kan komen als je gespawned bent, wie verzint zoiets?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq