Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Robsel_NL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:00:
Gaan ze de engine misschien zelf ook verkopen/verhuren? Dit zou ook weer wat geld in het laatje brengen natuurlijk.
Nope, DICE houd Frostbite lekker voor zichzelf.

Verder pre-orderen veel mensen gewoon een spel niet en zullen ze nog wel inkomsten krijgen van sponsoring van NVIDIA en AMD, razor, etz en de DLC gaat ook nog wel geld opleveren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:36

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

CoD: MW2 had medio 2010 al 20 miljoen verkochte exemplaren. Doe dat tegen gemiddeld 50e per exemplaar en je zit op 1 miljard omzet

edit: tegen de helft is dat nog steeds 500 miljoen.

[ Voor 17% gewijzigd door gratis_vodka op 27-09-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:43

BioHazard

*\o/*

DanielWW2 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:02:
[...]

Nope, DICE houd Frostbite lekker voor zichzelf.

Verder pre-orderen veel mensen gewoon een spel niet en zullen ze nog wel inkomsten krijgen van sponsoring van NVIDIA en AMD, razor, etz en de DLC gaat ook nog wel geld opleveren.
Enkele (toekomstige) EA games gebruiken deze engine, dus je bedoeld misschien EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
gratis_vodka schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:03:
CoD: MW2 had medio 2010 al 20 miljoen verkochte exemplaren. Doe dat tegen gemiddeld 50e per exemplaar en je zit op 1 miljard omzet
ze draaien geen 1miljard omzet! Je rekend gewoon 50x 20mil zo werkt het niet he. De winkels leggen het niet voor niks in de winkel.. Lees 3 posts hierboven wat ik heb getyped!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
BioHazard schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:04:
[...]

Enkele (toekomstige) EA games gebruiken deze engine, dus je bedoeld misschien EA?
De engine gaat EA in ieder geval uit en volgens mij zou DICE de enige het liefst voor zichzelf houden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:47
Jpjedi schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:00:
100 mln marketing budget kan ik me amper voorstellen eigenlijk..
Waarom niet? Hoelang zijn ze de game al aan het promoten? En marketing, dat zijn ook kosten volgens mij zoals we zagen die gigantische zaal op GamesCon, en elders waar de game gepromoot is.

Anyways op 7 april zei de Chief van EA al dat ze CoD voorbij zouden gaan streven, een game die op dag 1 van de release een revenue van 400 miljoen USD$ opleverde.

Als je uitgaat van een gemiddeld aanschaf bedrag van 45 eu per game (want niet iedereen koopt zijn game bij Origin) zouden ca. 9 milj. mensen de game moet kopen op dag 1 wat ik denk niet onrealistisch is. Anderzijds is het heel wat natuurlijk.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:04:
[...]

ze draaien geen 1miljard omzet! Je rekend gewoon 50x 20mil zo werkt het niet he. De winkels leggen het niet voor niks in de winkel.. Lees 3 posts hierboven wat ik heb getyped!
nee, maar ze zeggen wel dat een game na zoveel tijd bedrag x heeft opgeleverd, daarmee bedoelen ze dan toch echt de retail value incl. btw. Uiteraard verdient de uitgever er veel minder aan. Maar als EA er zeg maar iets van 15 euro per game op verdient, dan is dat bij 20 miljoen exemplaren nog altijd 300 miljoen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:00
DLC is erg lucratief. Gezien bij COD, Ik vraag mij alleen af of BF3 ook zulke spelers heeft die daar geld voor uit willen geven. De reden waar ik dit zeg is omdat BF3 draaien op de pc is niet echt goedkoop. En COD draaide wel met gemak. En heb je geld over om DLC te kopen. Al zou denk ik de meeste DLC voor de consoles zijn.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ja, en vergeten we de DLC content niet? Die er nog aan gaat komen en nu al is in de vorm van het Physical Warfare pack met die shotgun en dogtags.

Als ze de kosten voor de DLC maar wel kleinschalig houden, zo rond de 5 a 8 eu. Want zoals bij CoD 14 of 16 eu voor wat opgedirkte mapjes, zou natuurlijk triest zijn.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45
Ik denk dat mensen met BF3 net zo bereid zullen zijn om knaken neer te leggen als met COD. En is Dice niet van plan elk jaar een BF spel uit te brengen? Volgend jaar BC3 bv, Wellicht gebruiken ze dan dezelfde (misschien enigzins opgepoetste) engine en scheelt dat dan ook weer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

het is hoe dan ook een win-win situatie; voor zowel de makers als de gamers. ik bedoel: voor enkele tientjes koop je honderden uren vermaak. Bang for the buck, zeker in vergelijking met bijv. een avondje bioscoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:18
YouTube: Bf3 Beta PS3.wmv - YouTube

even snel geupload
PS3 versie dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou enkele tientjes wil ik niet zeggen indien je pc sterk genoeg is kost een game inderdaad 50 euro voor mischien wel 500 uur plezier voor sommige mensen dat is uiteraard erg goed koop maar reken ook de pc mee die je ervoor nodig hebt. er is ooit onderzocht dat gamen de goedkoopste hobby is maar daar werd ook de pc vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ziet er goed uit, die close combat maps lijken me sowieso het leukst. Ben blij dat er nu meer variatie op dat gebied in de game lijkt te zitten dan dat het geval was in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

haha ok da's waar ;). Maar goed, voor minder dan 300 euro heb je bijv. ook een Ps3 die jaren meegaat en ik weet niet hoeveel andere games draait. En ik doe 't weer anders: ik game op de pc die ik zakelijk heb gekocht, dus dat is allemaal aftrekbaar en afschrijfbaar :p

edit: looks good inderdaad! vrij snel ook qua gameplay. Denk dat de variatie in grotere, wijdse maps met voertuigen / kleine maps met close combat erg leuk is.

[ Voor 23% gewijzigd door gratis_vodka op 27-09-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Sn0wblind schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:15:
[...]

ziet er goed uit, die close combat maps lijken me sowieso het leukst. Ben blij dat er nu meer variatie op dat gebied in de game lijkt te zitten dan dat het geval was in BC2.
Vind texturen beetje gaar ;( Maar er zouden toch voertuigen in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
gratis_vodka schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:12:
het is hoe dan ook een win-win situatie; voor zowel de makers als de gamers. ik bedoel: voor enkele tientjes koop je honderden uren vermaak. Bang for the buck, zeker in vergelijking met bijv. een avondje bioscoop ;)
Ja, zeker als je kijkt hoeveel uur de gemiddelde BF2 speler BF2 gespeelt heeft... dan wel. Alleen wat je krijgt is dat EA denkt "We hebben de smaak te pakken, laten we elk jaar eens een releasje doen..." en daar gaat het fout in mijn ogen. Er zijn zat prachtige spellen die werken middels een framework wat gewoon telkens van nieuwe content wordt voorzien. Waarom steeds een nieuwe game, steeds 60 eu dokken. Waarom geen update op je framework een paar nieuwe levels, wapens, voertuigen. Dat houdt het A leuker, B mensen blijven langer hangen (kijk maar naar MW2, alle servers practisch uitgestorven) en C, je krijgt kans om een community op te bouwen waar weer mooie dingen uit kunnen groeien. In plaats van elk jaar ons geld te harvesten als aasgieren.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

beany

Meeheheheheh

Niet iedereen hoeft te roepen 'IK HEB EEN KEY'!!

Maar ik wil even melden dat de key's nu in Steam beschikbaar zijn. Tenminste, voor de gene die MoH:LE op Steam in bezit hebben. Klik op 'Medal of Honor Single player' en kies CD-Key. Daar staat dan de open beta key voor BF3 bij.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

kip en het ei verhaal. Wij als consumenten houden dit ook in stand; kennelijk kopen we dit soort dingen en dus is er geld mee te verdienen - iets wat een commercieel bedrijf als EA exploiteert en terecht ook, als ik aandeelhouder was zou ik ook eisen dat ze dit doen. Er moet alleen wel genoeg concurrentie en aanbod zijn om dit te bewerkstelligen, daarom is het wel mooi om te zien hoe Activision en EA elkaar op dit vlak gaan aanpakken de komende paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:17:
[...]

Ja, zeker als je kijkt hoeveel uur de gemiddelde BF2 speler BF2 gespeelt heeft... dan wel. Alleen wat je krijgt is dat EA denkt "We hebben de smaak te pakken, laten we elk jaar eens een releasje doen..." en daar gaat het fout in mijn ogen. Er zijn zat prachtige spellen die werken middels een framework wat gewoon telkens van nieuwe content wordt voorzien. Waarom steeds een nieuwe game, steeds 60 eu dokken. Waarom geen update op je framework een paar nieuwe levels, wapens, voertuigen. Dat houdt het A leuker, B mensen blijven langer hangen (kijk maar naar MW2, alle servers practisch uitgestorven) en C, je krijgt kans om een community op te bouwen waar weer mooie dingen uit kunnen groeien. In plaats van elk jaar ons geld te harvesten als aasgieren.
Ja en steeds nieuwe dingen maken is ook gratis hoe moeten hun dan hun brood verdienen?
Vind het niet erg om eens in de tijd 50-35 euro neer te leggen voor een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
^^ wie heeft het over gratis? Wat ik bedoelde te zeggen is dat je ook een abo alla WoW kan afsluiten. Een soort software assurance op je game. Altijd voorzien van de laatste versie tegen een vast tarief per maand.

Bijv. 5 a 6 eu per maand om te gamen een model alla spotify ofzo.

edit: spellen bezit je tegenwoordig toch al niet meer, sinds online distributie zijn intrede heeft gedaan bezit je een gebruiksrecht. Dan hoef je dus eigenlijk ook niet meer te betalen voor de tijd dat je niet speelt en alleen nog maar voor de tijd dat je wel speelt. Dan kun je dus ook naar een ander verdien model toe.

[ Voor 36% gewijzigd door loewie1984 op 27-09-2011 14:26 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:43
Dat is dus niet legaal

[ Voor 86% gewijzigd door Sn0wblind op 27-09-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:20:

Maar ik wil even melden dat de key's nu in Steam beschikbaar zijn. Tenminste, voor de gene die MoH:LE op Steam in bezit hebben. Klik op 'Medal of Honor Single player' en kies CD-Key. Daar staat dan de open beta key voor BF3 bij.
Ik faal flink hier, hij staat in het lijstje van DLC maar er staat geen code ofzo.

nevermind, had het niet geinstalleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:44

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:20:
[...]

Ja en steeds nieuwe dingen maken is ook gratis hoe moeten hun dan hun brood verdienen?
Vind het niet erg om eens in de tijd 50-35 euro neer te leggen voor een geweldig spel.
ik denk dat de consumenten het probleem niet echt zijn als het een goed spel is...kijk maar naar MMO's.
bij WOW kopen mensen het spel, en expansions, en betalen 13 euro per maand (ik weet het, de spellen zijn niet te vergelijken...)
mmm, hoewel...als ze van battlefield een soort MMO zouden maken als een global rush gamemode ofzo..denk dat het wel zou verkopen ;)

@spookz0r, ja, en je battlefield rank en stats op facebook komt wat nerdy over he... :+

[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 27-09-2011 14:34 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:25:
^^ wie heeft het over gratis? Wat ik bedoelde te zeggen is dat je ook een abo alla WoW kan afsluiten. Een soort software assurance op je game. Altijd voorzien van de laatste versie tegen een vast tarief per maand.

Nee dat vind ik niet zo fijn :P
Vind het fijner om eenmalig te dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
loewie1984 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:25:

edit: spellen bezit je tegenwoordig toch al niet meer, sinds online distributie zijn intrede heeft gedaan bezit je een gebruiksrecht. Dan hoef je dus eigenlijk ook niet meer te betalen voor de tijd dat je niet speelt en alleen nog maar voor de tijd dat je wel speelt. Dan kun je dus ook naar een ander verdien model toe.
Liever niet a la Spotify want dan heb ik een Facebook account nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Dat is nog stééds niet legaal.

[ Voor 138% gewijzigd door Cloud op 27-09-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je bij mij krijg ik een error

[ Voor 30% gewijzigd door Cloud op 27-09-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Ja lekker illigaal bezig! Hopen dat alle mensen die dit doen een Ban for life krijgen en ook met een gekochte game niet meer kunnen spelen. Dit heet nog altijd stelen!

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 27-09-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 16:16

ronalddus

Buffalo77

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Cloud op 27-09-2011 14:38 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:38:
[...]

Ja lekker illigaal bezig! Hopen dat alle mensen die dit doen een Ban for life krijgen en ook met een gekochte game niet meer kunnen spelen. Dit heet nog altijd stelen!
Agreed, van mij mogen ze die nicks weer in de roulette gooien en de EA accounts voor 1 maand bannen,

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:38:
[...]

Dit is niet stelen, dit is inloggen met je eigen account etc. het gaat hier om een manier om je key makkelijk te krijgen. wanneer je geen pre order heb kan je dit niet doen.
daarbij is dit een security fout van EA zelf. moeten ze hun beveiliging maar steviger maken.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:Beta keys krijg je van retailers en genereer je niet zelf d.m.v. een lek in de beveiliging.

Iedereen gaat keurig op zijn key wachten, ik wil die link en uitleg hier dan ook niet weer zien.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ik vind het wel mooi om te zien dat wanhoop een goede drijfveer voor innovatie is...

Maar ontopic, de meesten moeten het toch met me eens zijn dat EA dit een stuk beter had kunnen aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Furbz4300 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:40:
[...]

Dit is niet stelen, dit is inloggen met je eigen account etc. het gaat hier om een manier om je key makkelijk te krijgen. wanneer je geen pre order heb kan je dit niet doen.
daarbij is dit een security fout van EA zelf. moeten ze hun beveiliging maar steviger maken.
Denk niet dat jij het helemaal snapt! Je krijgt ook een key toegewezen zonder early acces. Dus je "jat" gewoon een key :)

+ het feit dat ze denk ik wel makkelijk kunnen nagaan wie op z'n manier aan zijn key is gekomen. Ze hebben tenslotte ook alle ID3 keys kunnen blokkeren! Mag hopen dat er maarregelen komen voor mensen die zo een key hebben bemachtigt

[ Voor 18% gewijzigd door Barthezz Brick op 27-09-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja werkt sowieso niet
Ik krijg steeds Sorry I could not connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Theregiment schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:43:
[...]

Denk niet dat jij het helemaal snapt! Je krijgt ook een key toegeweze zonder early acces. Dus je "jat" gewoon een key :)
Ik zie inderdaad geen enkele aanwijzing voor het feit dat alleen mensen die recht op een key hebben, een key op deze manier kunnen bemachtigen.

En dan nog praten we over het omzeilen van een beveiliging en dat willen we hier óók niet zien.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbjorno
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 21:05
Het volgende bericht is zojuist via Twitter naar buiten gebracht. Ze werken dus aan het probleem!

Wow! We're adding capacity to the BF3 Open Beta code redemption portal as I type this. Service should be fully restored shortly. #BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Ik vraag me af en toe toch af hoe mensen hier achter komen. Zitten die echt maar uit wanhoop van alles in de url te kloppen in de hoop dat er iets lukt ofzo?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

sig69 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:46:
Ik vraag me af en toe toch af hoe mensen hier achter komen. Zitten die echt maar uit wanhoop van alles in de url te kloppen in de hoop dat er iets lukt ofzo?
Nee als je een beetje iets van programmeren weet, en dan een beetje oplet dan zie je dat er iets veranderd in de URL wat aanvoelt als "zwak". Na een tijdje weet je als programmeur door vallen en opstaan waar veel voorkomende zwaktes zitten. Ik denk dat degene die dit zag het iemand anders liet testen en beet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Laatst online: 06-07 21:28
Het is inmiddels dichtgetimmerd. Aangezien ik geen key heb gestolen ook geen ban voor mij, maar een mailtje met mijn key zou wel zo fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Blij dat ik niet gepreorderd heb, nu hoef ik al deze ellende niet mee te maken.
Want niemand heeft nog kunnen spelen toch? voor je het weet is het al donderdag...
(topicwaarschuwing wordt ook steeds langer ;))

[ Voor 24% gewijzigd door 10K op 27-09-2011 14:50 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27
Illegaal aan een key komen om 48 uur eerder een beta te kunnen spelen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
agoNITE schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:51:
Illegaal aan een key komen om 48 uur eerder een beta te kunnen spelen? :/
ik begrijp dat het tot wanhoop drijft als je vandaag een dag vrij hebt genomen puur om te spelen :) |:(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ze hebben zojuist de keys verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:03
Zo te zien komen ze nooit aan de 48 early acces. Voordat het je uberhaupt kan spelen ben je al een hele tijd verder. Beetje lullig voor MOH:LE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Crypter schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:53:
[...]

ik begrijp dat het tot wanhoop drijft als je vandaag een dag vrij hebt genomen puur om te spelen :) |:(
Ja en dat snap ik dus niet. Als ik al een dag vrij zou nemen is het de dag van de release of de dag erna. Je mist niets tot dat punt alleen 48 uur (die speel je ook niet) gameplay ervaring. En ik snap dat iedereen graag dat spel wilt spelen maar come'on.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hmm.. kreeg net een email met een key binnen terwijl ik niet gepreordered heb via Origin.. vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:20:

dit klopt, alleen ff steam herstarten dan staat hij erbij.! ben nu de beta naar binnen aan het halen via origin.
wel vaag, beta key in steam halen en dan bij origin erin steken:) krijgt origin nu geen steam soa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 12:31

frG

Ik heb hem inderdaad net gehad, geen idee dat ik de Medal of Honor Limited Edition had gekocht haha.
Leuke verassing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:00
Heb geduld, de keys komen nu heel snel :) heb hem net zelf en 10 andere ook :) het laden gaat snel dus dat is ook geen ramp en moet via origin :) ( ik heb mijn preorder gedaan via origin)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Dubbelpost :o

[ Voor 78% gewijzigd door spookz0r op 27-09-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:27
Dan hoop ik dat er vanaf nu voornamelijk inhoudelijke posts komen...is voor mijn gevoel al een aardige tijd geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
rgras schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:55:
Hmm.. kreeg net een email met een key binnen terwijl ik niet gepreordered heb via Origin.. vreemd.
Haha leuke verrassing dan! Hopelijk komt die binnen nu en 4 minuten!
Downloaden van paar gig zal ff duren met men 8 mbit verbinding :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had ffs Medal of honor normale gekocht..
Ik dacht dat dit tier1 was en nu probeer ik support te connecten moet je eerst op 700 andere wachten die keys proberen te liegen
pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:03
Ik zit nu op een download snelheid van 2,5 MB/s, hopelijk houdt dat zo aan!

Gefeliciteerd, het is je gelukt om als eerste om de voorspelling waar te maken die in de sluitpost van het vorige deel stond: PWM in "Battlefield 3 - Deel 2"

Je hebt mazzel dat je de eerste bent. De volgende met zo'n post zal de komende dagen geen bandbreedte aan GoT hoeven te besteden

[ Voor 68% gewijzigd door PWM op 27-09-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 16:44

flessuh

Set sail for fail!

Mensen, inhoudelijke posts of er komt weer een slotje op...... en dat is heel zonde aangezien we over een korte tijd met elkaar kunnen spelen en inhoudelijke dingen kunnen bespreken..

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 04-10 06:45
hier wordt gesproken over de hardware maar ook over de software kant van de bf3 beta:

http://vr-zone.com/articl...-walkthrough/13625-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zojuist mail gehad.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0a3H111C1u3543223A33/Screen%20Shot%202011-09-27%20at%2014.57.57.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook de mail gehad van bf3 pre order, nu 2 keys:)
hoop dat origin niet dicht klapt van alle downloads nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:Ook downloadsnelheden, of überhaupt het feit dát je download, of het feit dat je een mail gehad hebt, zijn absoluut niet interessant voor anderen.

Dat soort berichten kunnen prima op irc: http://irc.tweakers.net/battlefield3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:57:
Ja ik had ffs Medal of honor normale gekocht..
Ik dacht dat dit tier1 was en nu probeer ik support te connecten moet je eerst op 700 andere wachten die keys proberen te liegen
pff
Probeer eens steam te restarten bij mij kwam daarna de key wel tevoorschijn bij MOH single player bij keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vind het wel knap hoeveel capaciteit Origin schijnbaar ter beschikking heeft. Als je ziet hoeveel mensen hier gehyped zitten te posten, en eigenlijk over de hele wereld... Ik download gewoon prima met 8mb per sec op dit moment, en dat terwijl er met mij nog veel meer mensen zijn... Goede indicatie dat het met het echte spel straks ook wel los zal lopen met de pre-load! Dat geeft je weer een stukje vertrouwen in Origin, ze kunnen het prima handlen schijnbaar?

Moet eerlijk zeggen dat ik het jammer vond dat BF3 niet op steam was, omdat ik daar goeie ervaringen mee had en met Origin nog niet. Nu dus wel :D (BC2 op Steam preloaden ging prima... HL2 dus idd niet)

[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 27-09-2011 15:03 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
@XennOX, als je een key over hebt mag ik die van jou over nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:01:
Ik vind het wel knap hoeveel capaciteit Origin schijnbaar ter beschikking heeft. Als je ziet hoeveel mensen hier gehyped zitten te posten, en eigenlijk over de hele wereld... Ik download gewoon prima met 8mb per sec op dit moment, en dat terwijl er met mij nog veel meer mensen zijn... Goede indicatie dat het met het echte spel straks ook wel los zal lopen met de pre-load! Dat geeft je weer een stukje vertrouwen in Origin, ze kunnen het prima handlen schijnbaar?
idd, ik had al een steam flashback naar de HL2 preload dat heel steam klapte. toch netjes EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Nordcore schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:58:
hier wordt gesproken over de hardware maar ook over de software kant van de bf3 beta:

http://vr-zone.com/articl...-walkthrough/13625-3.html
Na nogmaal het bewijs dat je met 1x GTX580/6970 met een res van 1080P dus ook op Ultra kunt spelen met een Avg framerate van 50! Nog steed maar afwachten hoe zich dit vertaald naar een map met 64 players!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:58:
ook de mail gehad van bf3 pre order, nu 2 keys:)
hoop dat origin niet dicht klapt van alle downloads nu.
Oh dan doe mij er maar een ;) en anders vermaak ik me de komende dagen wel met GOW 3 hoor :P
Vindt het jammer dat DICE en EA niet eerder de mogelijkheid hebben gegeven om de game te pre-loaden. Je ziet nu al dat het een chaos is op de servers en dan komen de meeste mensen voor de beta op de 29ste downloaden.

[ Voor 35% gewijzigd door Andyk125 op 27-09-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 15:14

beany

Meeheheheheh

Mijn eerste 20 minuutjes gespeeld!

Eerste indruk: het speelt soepel, ook al heb ik geen uber game rig(GTX460). Zo af en toe zie je wat rare visuele foutjes, zoals een wapen magazijn wat ergens zweeft. Maar verders ziet het er erg goed uit.

Battlelog is erg uitgebreid, met allerlei stats, voortgang etc etc.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
YouTube: Battlefield 3 beta close combat.m2t - YouTube

Zo even andere instellingen gebruikt ziet er nu stukken beter uit
volgens mij heb ik gewoon verkeerde instellingen gebruikt van mijn tv :P

Zitten in deze map nou wel voertuigen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:19
Cloud, gaat deel 2 de 30e dan weer open of blijft die dicht en gaan we hier gewoon verder? Zoals ik het nu begrijp uit die modbreak in deel 2 gaat dat topic gewoon weer open de dag na de opening van de beta (voor iedereen) en zitten we dus met twee topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
beany schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:57:
[...]

Mja, ze zullen wel tegen problemen zijn aangelopen.

Ik zag laatst een stukje tekst van een Dice medewerker die het gebash zat was(die tekst was ook zo weer weg) en dat mensen moeten begrijpen dat ze een Beta helemaal niet hoeven te doen. Het is iets extra's. Echter, als ze zoveel reclame maken met 'pre-order nu en krijg toegang tot de beta' dan is het geen extra meer, maar onderdeel van de verkoop. Net zo goed dat het toendertijd misschien mensen over de streep heeft getrokken om MoH te kopen(ik iig wel) door early access aan te bieden.

Ik ben zelf ontwikkelaar en ik begrijp heel goed dat dingen mis kunnen gaan, niet op tijd klaar zijn etc etc. Ik snap ook heel goed dat er nu bij EA en Dice een hoop mensen zitten te stressen(nog meer dan wij zitten te stressen!!). Aan de andere kant: ze breken wel een belofte....
Dit is dus nu precies waar ik van baal! Ik heb de MoH:LE gekocht voor de BF3 early beta, anders had ik de normale versie wel gekocht. Wat krijg ik nu? 1,5 dag eerder beta dan de rest... Echt heel erg lame.

Ben nu aan het downloaden, maar snel is anders (op PSN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eli3l schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:15:
[...]
Dit is dus nu precies waar ik van baal! Ik heb de MoH:LE gekocht voor de BF3 early beta, anders had ik de normale versie wel gekocht. Wat krijg ik nu? 1,5 dag eerder beta dan de rest... Echt heel erg lame.

Ben nu aan het downloaden, maar snel is anders (op PSN).
Je krijgt toch ook early beta? Die is wel wat kort maar toch heb je het, volgens mij hebben ze geen early beta beloofd ofzo. Bovendien kon je t n beetje weten, de beta bij MoH zelf was ook vrij kort, slechts een paar dagen totaal herinner ik me. Blijkbaar had je het geld er voor over dus ik vind dat je niet zo moet zeuren. Wie koopt nu spel X voor een extra van spel Y? Bovendien heb je uren speelplezier kunnen hebben aan MoH :)

edit: ik bedoel dat ze geen beloften hebben gedaan hoelang die early access is.

[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 27-09-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Cartman! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:19:
[...]

Je krijgt toch ook early beta? Die is wel wat kort maar toch heb je het, volgens mij hebben ze geen early beta beloofd ofzo. Bovendien kon je t n beetje weten, de beta bij MoH zelf was ook vrij kort, slechts een paar dagen totaal herinner ik me. Blijkbaar had je het geld er voor over dus ik vind dat je niet zo moet zeuren. Wie koopt nu spel X voor een extra van spel Y? Bovendien heb je uren speelplezier kunnen hebben aan MoH :)
De closed Beta is toch today om 14.00 begonnen tel daar 2 dagen bij op dan begint de open Beta 29 september rond 14.00 met ook al die download romslomp (terwijl de early acces gewoon doorspeelt) En heb je dus netjes je 48uur early acces op de BF3 beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou je eigenlijk je stats? Of is alles weer back to stock als de game released is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 18:09
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:22:
Hou je eigenlijk je stats? Of is alles weer back to stock als de game released is.
Ga maar uit van een reset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat op www.battlefield.com dat ze gereset worden als de officieele game komt alleen je nickname blijft behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Je stats zullen opnieuw beginnen als het spel uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Op de site van bf3 is te vinden dat dit weer gereset word en dit is waarschijnlijk al 100 keer langs gekomen!

Ik ben echt benieuwd naar de vehicles 27 oktober! De geluiden van de wapens zijn ontzettend goed. Nu wil ik echt heel graag weten hoe de tanks, helikopters e.d. klinken. Nog een maandje wachten en dan weten we dat ook!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

En maar wéér even op slot voor onderhoud.

Hij was ook al bijna 3 uur open...

En weer open.

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 27-09-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 06:26
Cloud schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:24:
En maar wéér even op slot voor onderhoud.

Hij was ook al bijna 3 uur open...

[mbr]En weer open.[/mbr]
ik wilde het net gaan aanvragen ! er werd bijna 100 keer op 1 bericht gereageerd :| niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
quote]Cartman! schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:19:
[...]

[/quote]

Ik zeur nu inderdaad een beetje, aangezien de LE even duur was als de normale. Maar er staat echt early acces op de flyer. Ja dat heb ik nu ook, welgeteld anderhalve dag midden in de week... Meeste mensen moeten werken of naar school, dus heb je effectief misschien 8 uur speeltijd. Maak er dan geen reclame mee... Het staat zelfs op heet doosje van het spel! De LE had verder geen extras die ik wou hebben... dus de enige meerwaarde was voor mij de early beta.

Maar goed, zeur modus gaat weer uit en ik hoop zo even een potje te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn erg veel mensen actief nu hier logisch nu de open beta aan de loop komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Amdwarrior schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:15:
YouTube: Battlefield 3 beta close combat.m2t - YouTube

Zo even andere instellingen gebruikt ziet er nu stukken beter uit
volgens mij heb ik gewoon verkeerde instellingen gebruikt van mijn tv :P

Zitten in deze map nou wel voertuigen in?
Ik vind het er prima uit zien. Er zijn wel zo veel mensen die de consoles helemaal de grond in stampen 'omdat het er niet zo uit ziet als op de PC', maar zeg nou eerlijk; een game speel je om de gameplay. Niet omdat de textures haarscherp zijn. Waarom spelen mensen anders nog steeds CS 1.6 in 2011? ;-)

Een playstation kost tegenwoordig 250 euro. Met een PC van 250 euro ben je kansloos. Als je een beetje nette PC wil hebben om battlefield 3 op te spelen ben je minimaal 700 euro kwijt. Met de nadruk op minimaal. It's all about the budget.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Yessss! Key ook net ontvangen... ik had vanmorgen al Teamviewer klaargezet, net ff vanaf de telefoon alles geregeld dus straks als we thuiskomen kan het feest meteen beginnen!

See ya'll on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:33
900kb/s opzich netjes tijdens deze ongelooflijke drukte!
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zojuist mijn eerste potje gespeeld om even te kijken wat het is.

Ik kan de game alles maxed out echt easy spelen. Heb nog geen FPS gemeten, maar ik ervaarde het als goed speelbaar. Dus alles op ultra en alle settings (AA en AF bijv) op max gaat prima op mijn systeem.

Het spel speelt fijn, hoewel als je constant BC2 gewend bent is dit wel even wennen! Mensen zeggen dat het veel op BC2 lijkt, misschien wel, maar het ziet er toch wel veel mooier uit. Het spel speelt ook totaal anders als BC2. BC2 lijkt echt arcade bij BF3. Daar waar je bij BC2 easy headshots kon maken, lijkt het mikken hier toch wel even andere koek. Misschien moet ik nog even wennen aan de gameplay. Heb de laatste tijd ook wat problemen met internet hier wat erg frustrerend is.

Prone optie is echt nice ;) Net even dat stukje extra dekking als je ondervuur ligt. Poppetjes van ver spotten kun je ook niet zo simpel meer. Het is echt letten op muscle flash en daar maar op schieten dan.

Wel vond ik direct een probleem: Ik kan geen actions aan mijn mouse buttons toewijzen? Bijvoorbeeld Melee zou ik wel op mijn muis willen hebben ipv op F, maar dat lukt dus niet... Meer mensen problemen mee?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Eli3l schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:32:
[...]

[/quote]

Ik zeur nu inderdaad een beetje, aangezien de LE even duur was als de normale. Maar er staat echt early acces op de flyer. Ja dat heb ik nu ook, welgeteld anderhalve dag midden in de week... Meeste mensen moeten werken of naar school, dus heb je effectief misschien 8 uur speeltijd. Maak er dan geen reclame mee... Het staat zelfs op heet doosje van het spel! De LE had verder geen extras die ik wou hebben... dus de enige meerwaarde was voor mij de early beta.

Maar goed, zeur modus gaat weer uit en ik hoop zo even een potje te kunnen spelen.
Ik had hier over een topic op het ea uk bf3 forum geplaatst omdat ik het niet normaal vond hoe EA met zijn oude betalende klanten omging mbt MoH, warfare packs en dogtag packs.
Het antwoord was dat EA alleen maar heeft aangeven dat MoH kopers beta access zouden krijgen maar hier geen tijd aan hadden verbonden dus 10 minuten early access zou ook genoeg zijn geweest, ik werd ook nog lekker gebasht in dat topic terwijl ik met meer dan 2000 postings een regular op dat forum genoemt mag worden.
Topic werd ook nog eens gesloten dus meningen geven zijn niet zo gewenst daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:56

mrc4nl

Procrastinatie expert

omg niet alweer he?

Ook downloadsnelheden, of überhaupt het feit dát je download, of het feit dat je een mail gehad hebt, zijn absoluut niet interessant voor anderen.

Dat soort berichten kunnen prima op irc: http://irc.tweakers.net/battlefield3

ik snap ook niet dat ze deel 2 dichtgooien en dit topic laten doorgaan :P
met inhoudsloze berichten als deze onder mij.

en ik kan niet inloggen op origin? :?

[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 27-09-2011 15:54 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 2 dagen dan kan ik eindelijk HET spel spelen waar ik al zolang op wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 10:05
nou opzich wel.. want de EA service had mij beloofd ivm aanschaf moh destijds dat ik een early beta key ging krijgen... ( letterlijk iemand van de klantendienst :) )
Net ff origin gedownload hier op de zaak, maar daar zie ik ook niets in staan....

godver....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eli3l schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:32:
[...]
Ik snap je punt maar er is nergens een belofte geweest hoe lang die beta is, met de deadlines en druk van tegenwoordig kun je moeilijk verwachten dat je een week eerder toegang had. Zoals ik al zei was volgens mij de complete beta van MoH 'slechts' 4 dagen. Wat dat betreft is de beta van BF3 al best wel lang en dat hebben ze met 2 dagen verlengd voor 'trouwe' fans. Een game kopen puur voor een extra van een andere game zonder dat er verdere toezeggingen of details vind ik gewoon niet slim. Toen werd er zelfs al gesuggereerd dat je waarschijnlijk niet heel veel eerder toegang zou hebben staat me bij.
That's the spirit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Ten eerste wil ik XennOX bedanken voor de Key,

ik ben erg benieuwd wat de verschillen qua handeling (Sturing, Accuratesse) ten opzichte van Bad Company 2 and BF3.

dat wordt dus nog ff snel bezig voor school voor het SOG-gen (studie ontwijkend gedrag) kan beginnen, en qua avond eten zal het wel pasta uit de oven worden want wie wil nu op zo'n dag nog een half uur staan koken :P

EA, goed werk download at ~99% speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:42:
Nog 2 dagen dan kan ik eindelijk HET spel spelen waar ik al zolang op wacht.
Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB

Met die videokaart? denk het niet wil je pret niet bederven maar je moet toch wel een andere aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha valt me net op dat er in de 99 problems trailer: "above and beyond the call" staat, lijkt mij weer een duidelijk uithaal naar CoD of zit er een andere betekenis achter?
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:49:
[...]

Intel(R) Core(TM) i5 750 @ 2.67 GHz---Nvidia GeForce GT240--- 4GB Ram---1TB

Met die videokaart? denk het niet wil je pret niet bederven maar je moet toch wel een andere aanschaffen
daar kan je het gewoon mee spelen hoor, waarom zou je een nieuwe pc kopen. (natuurlijk wel een aanrader aangezien het wel minimale settings wordt maar het is niet nodig)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Krijg net een mailtje binnen over de 48 uurs eerdere toegang. Wist dit dus niet. Wow!

Ik weet wel hoe ik mij vanmiddag ga vermaken, haha.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
He bah, nadat er gister een EA medewerker tegen me zei dat ik een key zou krijgen voor de early beta pis ik toch naast de pot :( Als iemand er 1tje over heeft; ik hou me aanbevolen! :)

Goed om te zien dat de meeste mensen de game toch max kunnen draaien terwijl er eerst werd gezegd dat daar 2x een GTX580 voor nodig was.. Of zijn niet alle grafische opties beschikbaar?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, nog 2 uur les, dan snel naar huis rijden en beginnen downloaden en hopen dat de downloadsnelheid bij Origin niet intussen drastisch inzakt door de load!
Ik post later wel wat screens, indien dit nog gewenst is, want youtube zal wel volstaan, weliswaar niet met 1080p quality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Jaapoes schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:52:
He bah, nadat er gister een EA medewerker tegen me zei dat ik een key zou krijgen voor de early beta pis ik toch naast de pot :( Als iemand er 1tje over heeft; ik hou me aanbevolen! :)

Goed om te zien dat de meeste mensen de game toch max kunnen draaien terwijl er eerst werd gezegd dat daar 2x een GTX580 voor nodig was.. Of zijn niet alle grafische opties beschikbaar?
Vast wel maar Metro is nog geen 64player map die meteen ook een stuk groter zijn! Ben benieuwd of je dan nog steeds uit de voeten kunt met 1 GTX580/6970 alles op max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Laatst online: 17-08 12:27
Ik heb zo het gevoel dat ik morgenochtend compleet gaar op kantoor ga arriveren omdat ik geen minuut geslapen heb :)

Zojuist de beta key ingevoerd en de beta alvast geinstalleerd op m'n game PC. Als ik straks thuiskom kan ik aan de slag :D
(hoezo is een VPN naar je thuisnetwerk zinloos??)

[ Voor 43% gewijzigd door MuadD1b op 27-09-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wat ik wel wil weten van de beta spelers is hoe de bullet damage is vergeleken met BF:BC2 softcore, hardcore, en vietnam. Zelf vond ik de standaard in vietnam ideaal (meer damage dan in BC2 softcore, minder dan hardcore), is het in BF3 daarmee te vergelijken? Meer of minder?

Is die IED bot nog een beetje nuttig?

Trouwens @ mods, had het ook in TR al gevraagd, maar doe het hier ook nog maar even. Zijn TRs hier uberhaupt nog gewenst gezien dat jullie toch weten dat het binnen 5 minuten nadat het opgeruimd is weer een puinhoop is met mensen die denken dat we willen weten dat ze een key binnen hebben?
Pagina: 1 ... 7 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien