Liever dat deze mensen het nu al opgeven dan dat ze gaan whinen/ragen wanneer het echte spel uit is.Jackal131 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:25:
[...]
Shooters zijn blijkbaar niet aan jou besteed.
Wel jammer dat je het zo snel opgeeft.
Verwijderd
Jammer? Er moet eigenlijk een test komen dat dit soort verzuurde spelers niet eens een mogen pre-orderenJackal131 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:25:
[...]
Shooters zijn blijkbaar niet aan jou besteed.
Wel jammer dat je het zo snel opgeeft.
Verwijderd
Hij koos het hazenpadRedblader schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:27:
[...]
Liever dat deze mensen het nu al opgeven dan dat ze gaan whinen/ragen wanneer het echte spel uit is.
Ja je kan van alles unlocke voor je heli, moet je ff kijken op battlelog want daar staat het allemaal.[b][message=36895821,noline]
Zijn er ook tv missels voor de heli?
Verwijderd
Nou de eerste hacker in het got platoon is ook gesignaleerd:
"mouzetcc" http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/mouzetccc/
Gister even zitten spectaten, en continu door de muur heenkijken en beginnen met sprayen voordat de enemy om de hoek heenkomt. Toen ik er wat van zij verliet hij de server om vrolijk weer ergens verder te hacken. Echt triest gewoon.
Gister even zitten spectaten, en continu door de muur heenkijken en beginnen met sprayen voordat de enemy om de hoek heenkomt. Toen ik er wat van zij verliet hij de server om vrolijk weer ergens verder te hacken. Echt triest gewoon.
LOLHaas_nl schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:22:
[afbeelding]
Jongens bedankt voor dat extra zetje de mzzl.
In bf3 (bfbc2 ofc)was dit explosive, maar het kan ook goed zijn dat die nu extra dmg doet.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:35:
Is er nog een spec voor je rocket launcher ammo? ben er nu wel heel snel doorheen
[ Voor 3% gewijzigd door bloodlynx op 08-10-2011 12:53 ]
Dat gaat mijn probleem ook wat zijn. De missiles unlock je pas relatief laat en om met een minigun achter een jet aan te gaan is verdomd moeilijk. Als je nog een keer laat instapt als piloot gaat het in ieder geval een pittige opgave worden om wat punten te krijgen (Punten krijgen in zo'n Flanker of Hornet is sowieso verdomde moeilijk. Af en toe wat vehicles disabled en daar houdt het dan ook wel weer op). In Rush heb je gelukkig een Frogfoot en een Thunderbolt, maar zelfs dat is nog vrij pittig.Kobus Post schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:20: Probeerde een tank uit te schakelen, raakte hem wel maar deed niet genoeg schade. Had toen iemand in het andere team met raketten op z'n jet en die domineerde het hele luchtruim.
oke, heb het even nagekeken en je moet 81300 kills hebben om die te unlocken? wtf?bloodlynx schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:34:
[...]
Ja je kan van alles unlocke voor je heli, moet je ff kijken op battlelog want daar staat het allemaal.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Klopt, dat is in BC2 ook zo, ALTIJD rubberbanding op die servers.. Ze zijn nog een tijdje met het argument gekomen dat het alleen in het begin van een match is, wat het alleen maar zieliger maakte, want je zit gewoon niet te wachten op gezeik.. Bijzonder dat er nog zoveel servers in omloop zijn, want er gaat overduidelijk iets mis bij i3d.(nou komt Stewie dadelijk natuurlijk de boel weer verdedigen, nou Stewie, even voor de duidelijkheid: JE WERKGEVER FAALT).Phyxion schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:56:
[...]
i3d is verschrikkelijk gewoon. Ik heb toch een aantal keer op i3d gezeten maar je lagt echt dood op die servers
Weetje wat me trouwens tegenvalt in BF3? Het geluid, want het geluid van BC2 was veel realistischer en rauwer.. Voor de rest wel heerlijk gespeeld gister in Caspian. Ook die filmpjes van de nieuwe maps doen me goed! Ik vind het niet erg dat de vlaggen dicht op elkaar geplaatst zijn, hoef je tenminste niet zover te lopen als er iets mis gaat. Ik vind wel dat ze de lucht voertuigen moeten aanpassen, de heli's en jets zijn bijna onbruikbaar omdat de heli's vreemd vliegen, en de jets weinig vuurkracht hebben..
[ Voor 26% gewijzigd door Jovas op 08-10-2011 12:54 ]
het betreft de explosives perk. Die geeft wat extra raketten en granaten, hoewel het niet altijd even goed lijkt te werken. Squad explosives ook niet trouwens.bloodlynx schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:50:
[...]
In bf3 was dit explosive, maar het kan ook goed zijn dat die nu extra dmg doet.
juh, al mijn punten van gisteren en ergisteren weg? iemand zelfde probleem en battle log al 4 dagen niet bijgewerkt?
Verwijderd
Mja want bij EXPL staat dat je extra damage doet met explosives, en bij FRAG extra granaten en 40mm, geen rockets. Nouja ik ga nu effe kijken welke het is, thanksbloodlynx schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:50:
[...]
In bf3 was dit explosive, maar het kan ook goed zijn dat die nu extra dmg doet.
Het zijn punten, niet kills waarschijnlijkKobus Post schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
oke, heb het even nagekeken en je moet 81300 kills hebben om die te unlocken? wtf?
Stewie is volgens mij zelf juist de werkgeverJovas schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:51:JE WERKGEVER FAALT
Anyway, ik heb op elke server gewoon rubberbanding, niet specifiek bij een server. Had hetzelfde probleem met BC2... Af en toe niks aan de hand, andere keren liep het voor geen meter.
Verwijderd
Ik heb een vraagje ivm multiplayer maps,
Als we bvb een server huren voor 32 players, gaat het dan mogelijk zijn 64player mappen te spelen?
Als we bvb een server huren voor 32 players, gaat het dan mogelijk zijn 64player mappen te spelen?
Ik dacht gelezen te hebben dat i3d een tool had ontwikkeld om de servers te beheren denk dat je dan ook wel kan aangeven tussen welke mappen je switcht. Bij bf2 waren dit ook aparte mappenVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:56:
Als ik het goed begrepen heb, kun je op de console alleen met 32 spelers, en daar zijn de zelfde mappen als op de PC. Dus het lijkt mij dat je de conquest mappen op de PC voor 64 spelers ook gewoon kunt doen met 32 spelers.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:56:
Edit: Op battlelog zijn Caspian Border servers met 32 spelers, dus ja, dat kan.
[ Voor 7% gewijzigd door ThomasG op 08-10-2011 13:05 ]
Verwijderd
Ja maar het kan ook zijn dat je alle mappen kan spelen maar dan in de 32 player versie zodanig dat die maps dan kleiner zijn, wij zouden graag de grote maps ook kunnen spelen
bloodlynx schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:01:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat i3d een tool had ontwikkeld om de servers te beheren denk dat je dan ook wel kan aangeven tussen welke mappen je switcht. Bij bf2 waren dit ook aparte mappen
Een goede review site geeft wat flak op Dice:
http://kotaku.com/5847778...mpaign-is-remarkably-dull
Misschien zal Dice nu wel luisteren na de matige (buggy) Beta.
Quote:
"To be honest," he told me, "a big part of what single-player in Battlefield is is a tutorial for multiplayer."
Quote:
"To be honest," he told me, "a big part of what single-player in Battlefield is is a tutorial for multiplayer."
[ Voor 21% gewijzigd door Compi_56 op 08-10-2011 13:25 ]
Ik ben absoluut geen PC gamer als het aankomt op shooters, maar gisteravond Caspian Border gespeeld (0 kills, meerdere deaths (a)) en ziet er mooi uit. Het verbaast me hoe slecht ik ben als het aankomt op infantry combat, maar in de vehicles (tanks en jets, chopper nog niet kunnen krijgen) ben ik - al zeg ik het zelf - voor een eerste keer best wel goed
Ik weet het niet, gisteravond alleen maar Caspian Border gespeeld en zelfs met 64 spelers kom je soms niemand tegen. Ik was aan het jagen maar veel tijd verknoeid met zoeken. Uiteindelijk ga je maar vlaggen cappen en zelfs dan komt er niemand om je tegen te houden. Als je dan een vlag hebt gecapped en je gaat weer weg dan zie je dat de tegenstander diezelfde vlag aan het cappen is.[b]belgianwoody schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:04
Ja maar het kan ook zijn dat je alle mappen kan spelen maar dan in de 32 player versie zodanig dat die maps dan kleiner zijn, wij zouden graag de grote maps ook kunnen spelen
Zelfs al zou een map kleiner zijn dan kun je alsnog vereenzamen tijdens het spelen.
Wat mij trouwens wel tegenvalt (iets wat ik al had kunnen raden) is dat de spelers nog steeds egocentrisch zijn als het aankomt op voertuigen. Als er iemand in een auto springt dan rijdt hij meteen weg zonder anderen in de gelegenheid te stellen om mee te rijden. Omdat om die reden de voertuigen snel weg zijn kun je twee dingen doen, wachten of te voet naar de tegenpartij.
Ook zie je weer drommen met spelers wachten op vliegtuigen of heli's terwijl de objectives door de tegenpartij worden gecapped.
In de discussies over het verschil tussen CoD en BF wordt vaak aangehaald dat CoD alleen voor eenlingen is maar kom op. Met BF1942 was het al zo dat er veel eigenheimers alleen maar bezig zijn met voertuigjes besturen en er zijn al vele matches verloren door dergelijk gedrag. Steek de hand in eigen boezem en concludeer eens dat een spel niet tot samenwerking dwingt maar dat de community dit moet doen.
Maar goed, kleinigheidje, lekker ranken en eindelijk heb ik nu de wapens waar ik wel lekker mee speel. De oneshot sniperrifle (weet even niet hoe deze heet) is geweldig. 1 shot 1 kill en de skills komen van het richten. Mis je de tegenstander en hij heeft je gezien dan ben je dood. Dat is pas leuk spelen en natuurlijk leren van jouw fouten.
Ik heb CoD:BO niet meer aangeraakt sinds de beta uit is.
Waar haal jij de insinuatie dat Dice niet luistert???Compi_56 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:18:
Een goede review site geeft wat flak op Dice:
The final version of Battlefield 3 still isn't ready for us to review and DICE have been frantically implementing notes from the beta into their current build. What I experienced of the game still revealed some minor glitches, but it's come a long way from the beta you might be playing right now.
Via http://ps3.ign.com/articles/119/1198929p1.html
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 08-10-2011 13:34 ]
Zodra je 100 kills met een wapen hebt ben je in het bezit van alle nodige unlocks qua scopes om iemand flink op z'n lazer te geven.Haas_nl schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:47:
Is de coop en single player goed?
Want de normale multi player heb ik wel afgeschreven.
Word zo moe van die spelers die de hele dag niks beter te doen hebben en vervolgens alle unlocks hebben en terwijl zo zoal beter waren mij nu nog sneller afmaken.
Is de balans van bf3 baseert op het afslachten van noobies? Omdat jij wel iemand dood kan schieten van lange afstand en hun niet.
Dus uiteindelijk heeft iedereen alle unlocks en dan heb je balans.
En dan brengen ze dlc uit die je dan moet kopen omdat jij anders weer afgemaakt word.
Top spel principe ! Kopen en snel anders ben je vermaak voor die wel (snel)kopen!
Ik denk dat ik de boot ga missen.
Telkens als ik een nieuw wapen heb begin ik ook van voor af aan en dan moet ik ook weer zonder scope spelen. Het ligt gewoon echt aan je skill en niet aan spelers met een te hoog level.
Ik merk zelf dat de enige boeiende unlocks de scopes zijn, die kunnen verschil maken, de rest is gewoon skill en af en toe een wapen wat fijner speelt. Ook al die abilities hebben eigenlijk amper impact.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ben ik hier de enige die een verschrikkelijke hekel aan alle scopes heeft? Ik vind ze echt verschrikkelijk irritant, ze nemen echt veel teveel ruimte in beslagTsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:58:
[...]
Zodra je 100 kills met een wapen hebt ben je in het bezit van alle nodige unlocks qua scopes om iemand flink op z'n lazer te geven.
Telkens als ik een nieuw wapen heb begin ik ook van voor af aan en dan moet ik ook weer zonder scope spelen. Het ligt gewoon echt aan je skill en niet aan spelers met een te hoog level.
Ik merk zelf dat de enige boeiende unlocks de scopes zijn, die kunnen verschil maken, de rest is gewoon skill en af en toe een wapen wat fijner speelt. Ook al die abilities hebben eigenlijk amper impact.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ligt bij mij aan het wapen/level, sommige wapens hebben fijne iron sights en dan is een scope niet nodig maar bij grote levels kan bijvoorbeeld een ACOG scope nog wel van pas komen.Phyxion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:00:
[...]
Ben ik hier de enige die een verschrikkelijke hekel aan alle scopes heeft? Ik vind ze echt verschrikkelijk irritant, ze nemen echt veel teveel ruimte in beslag
Kan, ik vind het zelf wel handig omdat je met flink wat zoom een stuk beter kan zien waar je op richt en veel makkelijker onderscheid kan maken tussen characters en omgeving.Phyxion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:00:
[...]
Ben ik hier de enige die een verschrikkelijke hekel aan alle scopes heeft? Ik vind ze echt verschrikkelijk irritant, ze nemen echt veel teveel ruimte in beslag
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zou toch een goede koptelefoon aanschaffen want BF3 klinkt echt geweldig.Jovas schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
Klopt, dat is in BC2 ook zo, ALTIJD rubberbanding op die servers.. Ze zijn nog een tijdje met het argument gekomen dat het alleen in het begin van een match is, wat het alleen maar zieliger maakte, want je zit gewoon niet te wachten op gezeik.. Bijzonder dat er nog zoveel servers in omloop zijn, want er gaat overduidelijk iets mis bij i3d.(nou komt Stewie dadelijk natuurlijk de boel weer verdedigen, nou Stewie, even voor de duidelijkheid: JE WERKGEVER FAALT).
Weetje wat me trouwens tegenvalt in BF3? Het geluid, want het geluid van BC2 was veel realistischer en rauwer.. Voor de rest wel heerlijk gespeeld gister in Caspian. Ook die filmpjes van de nieuwe maps doen me goed! Ik vind het niet erg dat de vlaggen dicht op elkaar geplaatst zijn, hoef je tenminste niet zover te lopen als er iets mis gaat. Ik vind wel dat ze de lucht voertuigen moeten aanpassen, de heli's en jets zijn bijna onbruikbaar omdat de heli's vreemd vliegen, en de jets weinig vuurkracht hebben..
Echt een stuk mooier dan BFBC2.
Verder ben ik de hoop ook op aan het geven met i3D. Vrijwel elke keer lag in BFBC2, net wat minder dan andere servers bij Metro en Caspian zuigt gewoon diep.
En dan nog wat leuks voor de de console vrienden.
http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1198976p1.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ROFLVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:35:
Nou de eerste hacker in het got platoon is ook gesignaleerd:
Ik nodig je uit om eens gezellig op TS te komen of eens hier te komen kijken. 63/10 is voor jou ook zeker direct een cheat score?
[ Voor 10% gewijzigd door mouzetc op 08-10-2011 14:30 ]
Signature
Niemand tegenkomen? Dan spawn je wel op vreemde plekken, ik kom namelijk alleen maar mensen tegen.bazs2000 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:29:
[...]
Ik weet het niet, gisteravond alleen maar Caspian Border gespeeld en zelfs met 64 spelers kom je soms niemand tegen. Ik was aan het jagen maar veel tijd verknoeid met zoeken. Uiteindelijk ga je maar vlaggen cappen en zelfs dan komt er niemand om je tegen te houden. Als je dan een vlag hebt gecapped en je gaat weer weg dan zie je dat de tegenstander diezelfde vlag aan het cappen is.
Zelfs al zou een map kleiner zijn dan kun je alsnog vereenzamen tijdens het spelen.
Wat mij trouwens wel tegenvalt (iets wat ik al had kunnen raden) is dat de spelers nog steeds egocentrisch zijn als het aankomt op voertuigen. Als er iemand in een auto springt dan rijdt hij meteen weg zonder anderen in de gelegenheid te stellen om mee te rijden. Omdat om die reden de voertuigen snel weg zijn kun je twee dingen doen, wachten of te voet naar de tegenpartij.
Ook zie je weer drommen met spelers wachten op vliegtuigen of heli's terwijl de objectives door de tegenpartij worden gecapped.
In de discussies over het verschil tussen CoD en BF wordt vaak aangehaald dat CoD alleen voor eenlingen is maar kom op. Met BF1942 was het al zo dat er veel eigenheimers alleen maar bezig zijn met voertuigjes besturen en er zijn al vele matches verloren door dergelijk gedrag. Steek de hand in eigen boezem en concludeer eens dat een spel niet tot samenwerking dwingt maar dat de community dit moet doen.
Maar goed, kleinigheidje, lekker ranken en eindelijk heb ik nu de wapens waar ik wel lekker mee speel. De oneshot sniperrifle (weet even niet hoe deze heet) is geweldig. 1 shot 1 kill en de skills komen van het richten. Mis je de tegenstander en hij heeft je gezien dan ben je dood. Dat is pas leuk spelen en natuurlijk leren van jouw fouten.
Ik heb CoD:BO niet meer aangeraakt sinds de beta uit is.
Weer wat conquest gespeeld en ik snap echt niet waarom ze helikopters in het spel gestopt hebben. Je kan er amper een stuk mee vliegen omdat die heli's je direct zien en neerhalen. En zijn het geen heli's dan zijn het wel stingers waar je niks tegen doet of die AA voertuigen die je direct afmaken.
Zelf ook even in zo'n AA gezeten, heli's neerhalen is dan echt kinderlijk eenvoudig. Even goed raken en ze kunnen al niks meer. Enige wat zuigt is dat als ze neerstorten je de kill niet krijgt.
Zelf ook even in zo'n AA gezeten, heli's neerhalen is dan echt kinderlijk eenvoudig. Even goed raken en ze kunnen al niks meer. Enige wat zuigt is dat als ze neerstorten je de kill niet krijgt.
En de russen hebben de zon ook tamelijk in hun voordeel. Als de helikopter voor de zon vliegt, kan ik hem nauwelijks raken omdat ik hem niet zie.
Klopt, ik heb vanochtend even een aantal potjes alleen vliegtuigen en heli's proberen neer te halen. Het grote probleem is dat je gewoon 3 van de 4 nodig hebt bij de ILGA voordat je wat neer hebt (en dan is het vaak disabled ipv destroyed, zodat je geen kill krijgt).Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:58:
Weer wat conquest gespeeld en ik snap echt niet waarom ze helikopters in het spel gestopt hebben. Je kan er amper een stuk mee vliegen omdat die heli's je direct zien en neerhalen. En zijn het geen heli's dan zijn het wel stingers waar je niks tegen doet of die AA voertuigen die je direct afmaken.
Verwijderd
Waar ik nogsteeds niet uit ben is waar die rail voor dient. Ik heb alles unlocked met de M416 en er zijn geen 40mm attachments die je eronder kan hangen.
Euh jawel, de 40mm grenade launcher, smoke launcher of shotgun kan je er onder hangen.
Ik vind Conquest echt waardeloos, krijg er totaal geen Battlefield gevoel bij. Snap wel waarom die map eerst niet speelbaar was, je wordt er echt niet positiever door. De heli's zijn waardeloos, heb je helemaal niks aan. Vliegtuigen zijn totaal niet boeiend voor het spel zelf en voor de rest is het rondjes rijden en lopen en een beetje achter de punten aan gaan. Je ziet bijna niks van de map dus het is voornamelijk verrast worden door mensen die in de bosjes zaten te campen bij een punt.
Ik vind Conquest echt waardeloos, krijg er totaal geen Battlefield gevoel bij. Snap wel waarom die map eerst niet speelbaar was, je wordt er echt niet positiever door. De heli's zijn waardeloos, heb je helemaal niks aan. Vliegtuigen zijn totaal niet boeiend voor het spel zelf en voor de rest is het rondjes rijden en lopen en een beetje achter de punten aan gaan. Je ziet bijna niks van de map dus het is voornamelijk verrast worden door mensen die in de bosjes zaten te campen bij een punt.
Verwijderd
Kan me hier erg in vinden. Vliegtuigen hebben zonder die missile unlock weinig betekenis. De minigun doet te weinig damage om voertuigen effectief aan te pakken en zonder een commander-systeem waarbij je zo'n vliegtuig aanwijzingen/waypoints kon geven heb je er eigenlijk weinig aan. Ik heb er eigenlijk ook nooit last van, 't is meer dat als je in de lucht kijkt ze een beetje hun eigen ding aan 't doen zijn in 2vs2 dogfights.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:10:
Ik vind ook dat er te weinig transport in zit. Elke keer dat ik op een base/vlag spawn moet je eerst een klere eind lopen naar een vijandelijk punt waar je misschien 1 a 2 gasten tegenkomt en vervolgens zit je daar 2 minuten te wachten in 't hoekje van een kamer. In BF2 hadden vlaggen nog een 'tactisch' nut omdat dat je spawns waren maar met 't squadspawnen en alle mobile spawnpoints is er eigenlijk weinig reden nog in 't bezit te zijn van bepaalde punten.
Heb exact het zelfde, mensen rijden/vliegen rond, of zit op de capture punten te campen. Zou graag voor het einde van de beta nog een keer echt teamplay willen proberen, maar in mijn vriendengroep zit maar 1 iemand die de beta speelt. Als het in teamplay wel goed gaat, dan overweeg ik om toch nog een order te plaatsen.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:10:
Euh jawel, de 40mm grenade launcher, smoke launcher of shotgun kan je er onder hangen.
---RAWE CEEK!!!---
Ik begin zo'n hekel aan dit spel te krijgen. Met een helikopter achter elkaar op een tank vuren en niks meer krijgen dan 100 puntjes aan disable. Eigenaar stapt vrolijk uit en ik wordt ondertussen weer eens afgeschoten.
Ik snap niet hoe DICE zo achterlijk en blind kan zijn om een spel zo enorm te verneuken. Met Bad Company 2 was het al een stap achteruit maar dit stelt helemaal niks meer voor. Voertuigen zijn nu niet gevreesd op het strijdveld, heli's zijn niet meer gevaarlijk of iets waar je voor weg moet duiken... het is gewoon infantry combat met wat helis die in de lucht met elkaar spelen en verder niks.
Oh en je medespelers die in de stationary AA zitten en denken dat het leuk is friendly voertuigen te slopen...
Ik snap niet hoe DICE zo achterlijk en blind kan zijn om een spel zo enorm te verneuken. Met Bad Company 2 was het al een stap achteruit maar dit stelt helemaal niks meer voor. Voertuigen zijn nu niet gevreesd op het strijdveld, heli's zijn niet meer gevaarlijk of iets waar je voor weg moet duiken... het is gewoon infantry combat met wat helis die in de lucht met elkaar spelen en verder niks.
Oh en je medespelers die in de stationary AA zitten en denken dat het leuk is friendly voertuigen te slopen...
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2011 15:54 ]
Hier erger ik mij ook vaak aan, en nog steeds zijn er mensen die de hele tijd op een jet wachten...Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:49:
Het bekende i3d probleem dus weer... was op BF2 en BC2 niet anders.The_Worst schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 02:12:
Inderdaad het ligt echt aan de server of CB vloeiend draait of niet. Clanhost servers heb ik nog geen problemen gehad, een disconnect alleen. i3D heeft inderdaad last van flinke lag. Het wordt gewoon onspeelbaar. Hopelijk komt dit omdat ze teveel servers draaien op één machine en dat dit na de release van het spel gewoon vloeiend loopt aangezien wij daar de pre-order hebben lopen...![]()
Verder is CB wel een hele gave map. Zeker als je met 64 man speelt wat een actie. Het loopt hier met een Radeon 4780 nog best goed op medium. Geen last van flinke flamedrops.
Jammer dat ze er nog steeds niet van geleerd hebben.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ongelooflijk inderdaad dat die mensen zichzelf nog serieus nemen..fast-server schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:01:
[...]
Het bekende i3d probleem dus weer... was op BF2 en BC2 niet anders.
Op Caspian is goed zichtbaar dat de balans nog ver te zoeken is...
Ik negeer als ik op de grond loop vliegtuigen en heli's kans is miniem dat ze je aanvallen, laat staan killen...
Dat je met 1 schot uit een tank 3 soldaatjes kan afknallen maar dat jij alleen 100 vehicle destruction krijgt is totaal niet in balans.
Het is nog steeds geniaal om in rond te lopen, maar dit moet echt worden aangepast...
Ik negeer als ik op de grond loop vliegtuigen en heli's kans is miniem dat ze je aanvallen, laat staan killen...
Dat je met 1 schot uit een tank 3 soldaatjes kan afknallen maar dat jij alleen 100 vehicle destruction krijgt is totaal niet in balans.
Het is nog steeds geniaal om in rond te lopen, maar dit moet echt worden aangepast...
:-)
Verwijderd
Het bevalt mij allemaal prima, wordt het alleen wel kotsbeu dat ik telkens na 5-10 minuten gedisconnect wordt om onduidelijke reden en dan ook niet meer kan joinen. Wellicht dat het met punkbuster te maken heeft maar de lol gaat er zo wel vanaf terwijl het toch de bedoeling is dat er zoveel mogelijk mensen spelen vanwege de serverbelasting.
Vanacht heb ik ook Caspian Border gespeeld. Vergeleken met Operation Metro geeft die map wel het echte Battlefield gevoel. Omdat er op deze map vliegtuigen en helikopters zijn ging ik eerst proberen om mijn joystick in te stellen. Maar de game pakt geen van de inputs... Ik heb ook nog een andere geprobeerd met met hetzelfde resultaat
.
Wanhopig heb ik toen de joystick assen aan die van de muis gekoppeld met Xpadder, maar dat werkte toch niet zo goed als de native support die ik ken van de Desert Combat mod voor BF42. Vervolgens heb ik geprobeerd met de muis te vliegen maar dat werkt zeer vervelend: de game gebruikt de muis delta waardoor je voortdurend de muis moet optillen om een draai voort te zetten.
In BC2 werken joysticks ook bijna niet, maar daar vallen de heli's in ieder geval nog goed te besturen met de muis.
Nog een gemiste kans voor Dice is de free look vanuit de cockpit. Zodra deze geactiveerd wordt valt de jet/heli niet meer te besturen. Dit maakt een TrackIR-achtige functionaliteit zo goed als onmogelijk.
De landvoertuigen en het level bevallen wel goed dus ik denk dat Battlefield 3 voor mij een grondoorlog gaat worden...
Wanhopig heb ik toen de joystick assen aan die van de muis gekoppeld met Xpadder, maar dat werkte toch niet zo goed als de native support die ik ken van de Desert Combat mod voor BF42. Vervolgens heb ik geprobeerd met de muis te vliegen maar dat werkt zeer vervelend: de game gebruikt de muis delta waardoor je voortdurend de muis moet optillen om een draai voort te zetten.
In BC2 werken joysticks ook bijna niet, maar daar vallen de heli's in ieder geval nog goed te besturen met de muis.
Nog een gemiste kans voor Dice is de free look vanuit de cockpit. Zodra deze geactiveerd wordt valt de jet/heli niet meer te besturen. Dit maakt een TrackIR-achtige functionaliteit zo goed als onmogelijk.
De landvoertuigen en het level bevallen wel goed dus ik denk dat Battlefield 3 voor mij een grondoorlog gaat worden...
Verwijderd
Het enige vage vind ik Vehicle Disabled.
Dus? Hij kan nog steeds schieten, je krijgt er geen kill voor en hij kan nog (een beetje) rijden.
Wat is dan de meerwaarde t.o.v. Vehicle Destroyed?
Dus? Hij kan nog steeds schieten, je krijgt er geen kill voor en hij kan nog (een beetje) rijden.
Verwijderd
Je krijgt er 100 punten voorVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:20:
Het enige vage vind ik Vehicle Disabled.
Verplaatst naar BF3 - Problemen Topic!
Hoop daar overigens wel op een reactie!
Hoop daar overigens wel op een reactie!
[ Voor 95% gewijzigd door PiRiVi op 08-10-2011 16:49 ]
:-)
[Multi] Battlefield 3 - Problemen TopicPiRiVi schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:28:
Omdat ik al 4 keer geen reactie heb gehad nu even zo!
De samenwerking tussen spel en browser verloopt bij mij niet goed meer waar het dat eerst wel deed!...
Probleem 1: Als ik een party aanmaak vanuit mijn COM center via de "Create Party" button zie ik die niet in mijn balk onderin verschijnen; dat lukt pas als ik refresh... Dit hoort automatisch te gaan.
Probleem 2: (voortvloeiend uit probleem in): Ik zie als ik vanuit een party door een ander wordt uitgenodigd in een server geen invite komen, zelfs niet als ik refresh.
Daardoor kan ik dus niet met meer tegelijk in een server gaan kom ik vaak in het andere team terecht etc. etc.![]()
Ik heb al zelf geprobeerd:
-Reinstall Firefox 7.0.1. (die ik normaal gebruik) ---> Geen succes!
-Kijken of het wel werkt in Google Chrome ---> Zelfde probleem...
-Kijken of het wel werkt in Internet Explorer ---> Zelfde probleem...
ESN Sonar bekeken, maar daar is bar weinig in te stellen...
Kortom iets wat eerst goed ging gaat nu mis en het moet gemaakt![]()
Wie heeft dit ook gehad en ik weet dat sommige mensen het even hadden en nu niet meer, maar heeft er iemand een oplossing gevonden>?
Ik moet ook een i3D rant in t zakje doen... ik wordt net voor t eind van t potje steeds uit de server gemieterd, op geen enkele andere serverboer last van. Stewie... doe er wat aan, is zonde zo
Dit is niet alleen het geval bij i3D, dit heb ik op vrijwel iedere server, UK, DE, FR, NL, maakt niet uit. Ik crash tegenwoordig uit meer potjes dan dat ik ze afmaak.Cartman! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:46:
Ik moet ook een i3D rant in t zakje doen... ik wordt net voor t eind van t potje steeds uit de server gemieterd, op geen enkele andere serverboer last van. Stewie... doe er wat aan, is zonde zo
Mijn mening over CB:
De jets vallen inderdaad tegen. Had er ook eigenlijk niet heel veel van verwacht, maar het is toch wel vet om even stunten in third person view. In de vorige BF's was ik ook niet zo van de voertuigen, vandaar dat ik Metro ook leuk vond. Alleen als ik vervoer nodig heb pak ik een buggy of jeep.
Wat ik erg vet vind is dat er altijd overal actie is met dit aantal spelers. Je kan nu echt focussen om een basis te bewaken, zonder dat je 5 min hoeft te wachten op naderende vijanden. Als support is dit voor mij heerlijk: per kamp een aantal mooie camphoekjes opzoeken (ik noem het tactische posities
) en na elke wave switchen van positie met je LMG + bipod. Ik had bij vorige BF's altijd het idee dat ik naar de actie toe moest.
Ben verbaasd over de performance op de grote map. Ik heb ten alle tijden 50fps, wat meer is dan fase 1 in Metro. Geen idee hoe dit komt, maar ik klaag niet!
Kortom, een hele toffe map voor infantry lone-wolf spelers
De jets vallen inderdaad tegen. Had er ook eigenlijk niet heel veel van verwacht, maar het is toch wel vet om even stunten in third person view. In de vorige BF's was ik ook niet zo van de voertuigen, vandaar dat ik Metro ook leuk vond. Alleen als ik vervoer nodig heb pak ik een buggy of jeep.
Wat ik erg vet vind is dat er altijd overal actie is met dit aantal spelers. Je kan nu echt focussen om een basis te bewaken, zonder dat je 5 min hoeft te wachten op naderende vijanden. Als support is dit voor mij heerlijk: per kamp een aantal mooie camphoekjes opzoeken (ik noem het tactische posities
Ben verbaasd over de performance op de grote map. Ik heb ten alle tijden 50fps, wat meer is dan fase 1 in Metro. Geen idee hoe dit komt, maar ik klaag niet!
Waarom vallen de jets je tegen dan? Dan neem ik aan dat je verwachtingen hebt. Anders kunnen ze niet tegen vallenyinx84 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:03:
Mijn mening over CB:
Wat ik erg vet vind is dat er altijd overal actie is met dit aantal spelers. Je kan nu echt focussen om een basis te bewaken, zonder dat je 5 min hoeft te wachten op naderende vijanden. Als support is dit voor mij heerlijk: per kamp een aantal mooie camphoekjes opzoeken (ik noem het tactische posities) en na elke wave switchen van positie met je LMG + bipod. Ik had bij vorige BF's altijd het idee dat ik naar de actie toe moest.
Ik vind ze namelijk wel heel vet haha. Hier een mooie achtervolging van mij : [YouTube: http://youtu.be/U4mPs_c3tQk?hd=1]
EDIT: overigens ben ik het totaal met je eens dat de verdeling enorm goed gedaan is qua 'kleine battles'. Je kan er inderdaad bv. bij Gas Station (ideaal) goed voor kiezen om daar een hele game te defenden :-) !
[ Voor 7% gewijzigd door TheRzr op 08-10-2011 17:06 ]
Dat was ook zo in BF2 en blijkbaar is het enige wat ze hebben geleerd dat voor het rondkijken wat handiger is om als RMB default ingesteld te zijn zonder te conflicteren met RMB als Gunner zijndeBasBaseNL schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:15:
Overigens snap ik al de klachten niet wat betreft het besturen van de heli's en vliegtuigen : Het is nog simpeler dan in BF2 en dan gebruik ik alleen mijn toetsenbord ook nog eens !!
De auto hover is ook goed gejat van ArmA II
Een aantal dingen die me NOG steeds irriteren en niet zijn verbeterd ten opzichte van BF2 :
- Normaal schieten van dichtbij gaat beter op singleshot dan op auto/full
Als ze nou gewoon eens een keer 5 minuten Counter-Strike zouden spelen en dat "schietgedrag" zeg maar zouden kopiëren zou de game er flink op vooruit gaan.
- Alles reageert traag : Lopen/Schieten/Reloaden/Springen
- Grenades of Rockets die je wegschiet voordat je wordt afgeknald doen niks nadat je dood bent
- Splash damage is veel te laag.
- Zo nu en dan doen de wapens te weinig damage, kan ook hit-reg zijn die faalt, geen idee.
- Infantry vs. Vehicles is te "50-50" geregeld : Als ik ergens aankom in een Tank of Heli dan moet het niet zo zijn dat iemand daar leuk met 100% zelfvertrouwen je staat op te wachten omdat je guns/rockets/shells te weinig damage doen om echt gevaarlijk te zijn.
Dit fixen zou ook teamwork bevorderen denk ik
Ohh en de grootste verbetering sinds BF2 als afsluitertje : M9 Tactical + UMP45 (UMP heb ik nog niet, maar alleen al de looks zijn geweldig gewoon
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat ik vooral mis in caspian border is een fatsoenlijke map.. kannone wat zal je zien nu nog geen 20%?
Scientia potentia est
Sowieso vind ik dat we toch moeten afwachten tot de game écht uit is met onze definitieve mening erover uitlaten. Ik zelf (ja een mening) vind persoonlijk dat de game voor een bèta echt geniaal goed werkt en lekker speelt (bugs & stresstests daargelaten).
Zoek de map op het inertnet op! Dan snap je gelijk precies hoe het zit.martijn--g schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:15:
Wat ik vooral mis in caspian border is een fatsoenlijke map.. kannone wat zal je zien nu nog geen 20%?
Tevens valt na 2 potjes spelen alles op zijn plaats en weet je hoe de map in elkaar steekt.
Klopt, bij automatisch krijg je meer spreiding. Is toch redelijk realistisch.nero355 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:13:
[...]
- Normaal schieten van dichtbij gaat beter op singleshot dan op auto/full
Jawel hoor.. regelmatig iemand met een granaat doodgemaakt terwijl ik zelf al dood was.- Grenades of Rockets die je wegschiet voordat je wordt afgeknald doen niks nadat je dood bent
Dat zal in hardcore mode wel anders zijn denk ik.- Splash damage is veel te laag.
Misschien iets meer power nog voor de voertuigen inderdaad.. echter mijn grootste frustratie in BF2 waren met name die nauwelijks kapot te krijgen helikopters en vliegtuigen. Das nu wel anders. Al kan een goede straaljagerpiloot nog wel overleven.- Infantry vs. Vehicles is te "50-50" geregeld : Als ik ergens aankom in een Tank of Heli dan moet het niet zo zijn dat iemand daar leuk met 100% zelfvertrouwen je staat op te wachten omdat je guns/rockets/shells te weinig damage doen om echt gevaarlijk te zijn.
Verwijderd
fast-server schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:01:
Het bekende i3d probleem dus weer... was op BF2 en BC2 niet anders.
Goh ligt het toch niet alleen aan mijJovas schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:05:
Ongelooflijk inderdaad dat die mensen zichzelf nog serieus nemen..
i3d is hopeloos slecht, als ik op een bfbc2 server lag heb is het 10 tegen 1 een i3d server.
Het was vroeger al hopeloos, heb 3 cs 1.6 servers en een website door ze laten hosten dus weet wat ik zeg.
De motd (of hoe heet ook al weer het beginscherm op de server) heb ik van ellende maar ondergebracht bij een gratis host, zovaak als de webserver down was..
Compensatie doet men niet aan, niet goed geld weg..
Misschien iets offtopic maar wou hier toch even op inhaken.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 17:39 ]
Je bent het hele filmpje bezig 1 jet uit de lucht te halen? Das toch zonde van je tijd?NouryJanse schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Waarom vallen de jets je tegen dan? Dan neem ik aan dat je verwachtingen hebt. Anders kunnen ze niet tegen vallen?
Ik vind ze namelijk wel heel vet haha. Hier een mooie achtervolging van mij : [video]
EDIT: overigens ben ik het totaal met je eens dat de verdeling enorm goed gedaan is qua 'kleine battles'. Je kan er inderdaad bv. bij Gas Station (ideaal) goed voor kiezen om daar een hele game te defenden :-) !
Op het feit na dat dit niet zo'n speciale achtervolging is, zijn jets behoorlijk kansloos geworden. Het gemis van bommen is enorm, je kan er alleen nog andere jets en heli's mee neerhalen, verder kan je er niks meer mee. Sowieso vind ik dat vehicle disabled wel helemaal weg mag, bij disabled moet het gewoon kapot zijn en dat je er een kill bij krijgt.NouryJanse schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Waarom vallen de jets je tegen dan? Dan neem ik aan dat je verwachtingen hebt. Anders kunnen ze niet tegen vallen?
Ik vind ze namelijk wel heel vet haha. Hier een mooie achtervolging van mij : [video]
Je kan bij de jets ook raketten erbij krijgen, maar dan moet je eerst een bepaald level bereikt hebben met die jet. Behoorlijk oneerlijk als je het mij vraagt
Eens met het commentaar dat vehicles een beetje useless zijn.
In BFBC2 was ik soms echt "bang" van een goede Apache user. Hier wordt ik nooit aangevallen door jets/helis.
Tanks zijn gewoon zwak, en je moet echt binnen 5 cm van iemand de tank shell laten landen, anders loopt ie vrolijk door. Jet vs ground troops is helemaal debiel, machinegun doet weinig damage en is niet heel nauwkeurig.
En whats up met vehicle disabled? Wtf heb ik daar aan? Kapot = kapot, kost nu gewoon 4 rpg's om een tank kapot te maken, vaak stapt de bestuurder toch al uit als de tank disabled is/
En auto health generation? Seriously? Krijg een stinger op mn jet, en merk dat het me eigenlijk geen zak uitmaakt, want dan vlieg je gewoon even wat hoger en heal je weer. Je moet bang zijn als je geraakt bent, of ten minste moeten landen om te repairen!
In BFBC2 was ik soms echt "bang" van een goede Apache user. Hier wordt ik nooit aangevallen door jets/helis.
Tanks zijn gewoon zwak, en je moet echt binnen 5 cm van iemand de tank shell laten landen, anders loopt ie vrolijk door. Jet vs ground troops is helemaal debiel, machinegun doet weinig damage en is niet heel nauwkeurig.
En whats up met vehicle disabled? Wtf heb ik daar aan? Kapot = kapot, kost nu gewoon 4 rpg's om een tank kapot te maken, vaak stapt de bestuurder toch al uit als de tank disabled is/
En auto health generation? Seriously? Krijg een stinger op mn jet, en merk dat het me eigenlijk geen zak uitmaakt, want dan vlieg je gewoon even wat hoger en heal je weer. Je moet bang zijn als je geraakt bent, of ten minste moeten landen om te repairen!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hoe kan je op PS3 ervoor zorgen dat je samen met een vriend in hetzelfde team (liefst ook squad) zit? Zo doen we het; Ik invite mijn vriend (in het menu), hij accept de invite en we komen in het een soort squad menu waar we kunnen voice chatten (voice chat werkt daar maar af en toe). Dan join ik een server en joint hij automatisch dezelfde server. We komen echter altijd in het andere team terecht!
Is dit een beta bug of doen we iets verkeerd?
Is dit een beta bug of doen we iets verkeerd?
je moet een paar 1000 kills halen.Tankbuster schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:49:
Je kan bij de jets ook raketten erbij krijgen, maar dan moet je eerst een bepaald level bereikt hebben met die jet. Behoorlijk oneerlijk als je het mij vraagt
Stel jij bent f16 vlieger en je zit in een oorlog en je moet een missie uitvoeren. Ondersteuning bieden aan grondtroepen tegen vijandelijke doelen. Als ze jouw dan met alleen een minigun wegsturen denk ik niet dat jij gaat.
Vanmij hoeven ze niet alles te geven, upgrades zijn wel leuk, maar zorg ervoor dat je met een jet ook wat kan doen tegen vijandelijke doelen.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Wel grappig, normaal als iemand i3D aan 't bashen is, is hij er als de kippen bijCartman! schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:46:
Deze beta test gaat i3D echt klanten kosten, wij hebben inmiddels besteld bij multiplay.
Je kunt zeggen wat je wilt over stress-tests en beta's, maar het is en blijft bijzonder slechte reclame voor een GSP als de servers laggen en andere GSP's helemaal niet laggen.
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 08-10-2011 18:58 ]
Verwijderd
Nog een aanrader:
AEK-971 + PKA-S (holo)
-foregrip
-ammo
-no secondary
Toen ik voor het eerst met de AEK-971 speelde vond ik het niet echt een perfect wapen, ik zocht nog namelijk een sight die er goed bij past. De PKA-S voldeed daaraan
Heeft iemand nog andere goede wapens bij andere kits? Bij engineer gebruik ik nu vooral de UMP.
AEK-971 + PKA-S (holo)
-foregrip
-ammo
-no secondary
Toen ik voor het eerst met de AEK-971 speelde vond ik het niet echt een perfect wapen, ik zocht nog namelijk een sight die er goed bij past. De PKA-S voldeed daaraan
In BC2 vond ik bij veel wapens de ironsights waardeloos, maar in BF3 wil ik niet anders.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:57:
Nog een aanrader:
AEK-971 + PKA-S (holo)
-foregrip
-ammo
-no secondary
Toen ik voor het eerst met de AEK-971 speelde vond ik het niet echt een perfect wapen, ik zocht nog namelijk een sight die er goed bij past. De PKA-S voldeed daaraanHeeft iemand nog andere goede wapens bij andere kits? Bij engineer gebruik ik nu vooral de UMP.
Ik heb 't gevoel dat ik een betere field of view heb met iron sights.
Zelfs sniper rifles gebruik ik puur met iron sights.
Mja, in Battlefield 2 waren de i3d servers al gaar (vaak in eens even een tijdje lag), in Bad Company 2 minstens zo erg, maar in Battlefield 3 is het gewoon rampzalig. Het lijkt wel of ze 1000x Battlefield 3 hosten op 1 server.unfor schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:56:
[...]
Wel grappig, normaal als iemand i3D aan 't bashen is, is hij er als de kippen bij
Deze beta test gaat i3D echt klanten kosten, wij hebben inmiddels besteld bij multiplay.
Je kunt zeggen wat je wilt over stress-tests en beta's, maar het is en blijft bijzonder slechte reclame voor een GSP als de servers laggen en andere GSP's helemaal niet laggen.
Verwijderd
Ja klopt, hier hetzelfde! De iron sights zijn bij de meeste wapens erg slecht en kan er niet echt goed mee omgaan. Maar bijv. de red dot sights maken je beeld ook scherper wanneer je in het donker inzoomt. Dus vooral bij Op. Metro heb je echt RDS, HOLO etc. sights nodig!unfor schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:00:
[...]
In BC2 vond ik bij veel wapens de ironsights waardeloos, maar in BF3 wil ik niet anders.
Ik heb 't gevoel dat ik een betere field of view heb met iron sights.
Zelfs sniper rifles gebruik ik puur met iron sights.
Kreeg van de Game Mania (NL) in de buurt een sms dat de nacht release niet door gingCompi_56 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:22:
Gamemania in België gaat de nacht lancering van BF 3 niet door.
http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=25174
Voelen ze de hete lucht in hun nek misschien bij EA.
Want het is EA die zegt dat het niet doorgaat, ze lezen dan toch user feedback.
Volgens mij lees je mijn post verkeerd. Ik gebruik het liefst alleen iron sights.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:02:
[...]
Ja klopt, hier hetzelfde! De iron sights zijn bij de meeste wapens erg slecht en kan er niet echt goed mee omgaan. Maar bijv. de red dot sights maken je beeld ook scherper wanneer je in het donker inzoomt. Dus vooral bij Op. Metro heb je echt RDS, HOLO etc. sights nodig!
Aangezien iedereen bezig is om de BETA af te branden is hier mijn lijst.
Ten eerste vind ik in tegenstelling tot velen hier Caspian wel geweldig. De map is enorm en divers genoeg voor een 64 player clash zonder dat het een gigantische nadefest word zoals bijvoorbeeld een bepaalde map in CoD 4.
Je zit tenminste ook niet vast aan een lineaire opbouw waardoor de gameplay niet om een punt gaat de hele match.
Wat er wel veranderd mag worden is de respawn tijd van de jets, die mag wel omlaag omdat er constant 4 jets in de lucht zijn. Ik ben zelf geen piloot maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Verder moet er denk ik wel geschoven worden met de jet unlocks. De eerste moet eigenlijk de air to air missile worden en daarna mag een air to ground missle of bomb unlocked worden. Hierna de rest van de lijst.
Wat ik van de heli's hoor dat ze naar een salvo eigenlijk er al geweest zijn omdat ze crashen is dan wel irritant maar ook realistisch. Een jet hoort gewoon gehakt te maken van een heli. Als er minder jets in de lucht zijn door een langere spawntijd voor de jets zal dit ook wel oplossen.
Als het om grondvoertuigen gaat dan mogen er wel wat bij op Caspian. Het halve team blijft meestal achter bij het begin van de match en dat lijkt me niet de bedoeling. Een extra tank en een of twee IFV zouden dat verbeteren.
Waar ik me wel mateloos aan stoor is de health generation van voertuigen. Dit is gewoon BS, dit blijft BS en deze BS moet er gewoon uit. Niet server side instellen maar eruit. Dit hoort gewoon niet in BF thuis. De disabled feature vind ik wel goed maar het lijkt mij beter dat je eerst je voertuig moet repareren in de zin van dat het ding niet meer in de fik staat voordat je daadwerkelijk repairs uit kan voeren. Als laatste gaat repareren wel enorm snel en dat mag ook wel omlaag van mij.
De ietwat scherpe mensen zijn het misschien al opgevallen maar ik ben een echte tank whore. En ik kan stellen dat de tank nu wel een stukje prettiger en beter is dan BFBC2. Er zit nu tenminste wat pit in de motor, het kanon is geen treurige proppenschieter meer maar ze zijn toch in balans. Een heli maakt je gewoon af als je niet snel in de dekking bent met een tank.
De map zelf is gewoon een leuke map, ook voor infanterie, je kan met gemak naar alle punten behalve E lopen. Als je naar E gaat lopen dan kan ik je van harte een please don't shoot at me bord aanraden.
Ik ben wel tevreden met de beta behalve door die leuke bug waardoor ik elke 10 minuten uit een server word gekickt.
En voordat ik de volle laag krijg, nee ik heb BF2 niet gespeeld. Ik was toen nog teveel een console peasant.
En ik denk dat stewie zich hier even niet durft te laten zien.
Ten eerste vind ik in tegenstelling tot velen hier Caspian wel geweldig. De map is enorm en divers genoeg voor een 64 player clash zonder dat het een gigantische nadefest word zoals bijvoorbeeld een bepaalde map in CoD 4.
Je zit tenminste ook niet vast aan een lineaire opbouw waardoor de gameplay niet om een punt gaat de hele match.
Wat er wel veranderd mag worden is de respawn tijd van de jets, die mag wel omlaag omdat er constant 4 jets in de lucht zijn. Ik ben zelf geen piloot maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Verder moet er denk ik wel geschoven worden met de jet unlocks. De eerste moet eigenlijk de air to air missile worden en daarna mag een air to ground missle of bomb unlocked worden. Hierna de rest van de lijst.
Wat ik van de heli's hoor dat ze naar een salvo eigenlijk er al geweest zijn omdat ze crashen is dan wel irritant maar ook realistisch. Een jet hoort gewoon gehakt te maken van een heli. Als er minder jets in de lucht zijn door een langere spawntijd voor de jets zal dit ook wel oplossen.
Als het om grondvoertuigen gaat dan mogen er wel wat bij op Caspian. Het halve team blijft meestal achter bij het begin van de match en dat lijkt me niet de bedoeling. Een extra tank en een of twee IFV zouden dat verbeteren.
Waar ik me wel mateloos aan stoor is de health generation van voertuigen. Dit is gewoon BS, dit blijft BS en deze BS moet er gewoon uit. Niet server side instellen maar eruit. Dit hoort gewoon niet in BF thuis. De disabled feature vind ik wel goed maar het lijkt mij beter dat je eerst je voertuig moet repareren in de zin van dat het ding niet meer in de fik staat voordat je daadwerkelijk repairs uit kan voeren. Als laatste gaat repareren wel enorm snel en dat mag ook wel omlaag van mij.
De ietwat scherpe mensen zijn het misschien al opgevallen maar ik ben een echte tank whore. En ik kan stellen dat de tank nu wel een stukje prettiger en beter is dan BFBC2. Er zit nu tenminste wat pit in de motor, het kanon is geen treurige proppenschieter meer maar ze zijn toch in balans. Een heli maakt je gewoon af als je niet snel in de dekking bent met een tank.
De map zelf is gewoon een leuke map, ook voor infanterie, je kan met gemak naar alle punten behalve E lopen. Als je naar E gaat lopen dan kan ik je van harte een please don't shoot at me bord aanraden.
Ik ben wel tevreden met de beta behalve door die leuke bug waardoor ik elke 10 minuten uit een server word gekickt.
En voordat ik de volle laag krijg, nee ik heb BF2 niet gespeeld. Ik was toen nog teveel een console peasant.
En ik denk dat stewie zich hier even niet durft te laten zien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een heli maakt je af? Waarmee? Een heli heeft niks om mee te vuren.[b]DanielWW2 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:13:
Een mooie strafe met cannon en rockets en je tank is weg.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:15:
[...]
Een heli maakt je af? Waarmee? Een heli heeft niks om mee te vuren.
Wat doen al die missiles dan op de heli's waarin ik gevlogen heb?Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:15:
[...]
Een heli maakt je af? Waarmee? Een heli heeft niks om mee te vuren.
Verwijderd
@unfor
Oh verkeerd gelezen inderdaad. Ik ben juist iemand die juist een sight nodig heeft
Het liefst gebruik ik gewoon een iron sight maar dan moet ik er wel goed mee kunnen schieten. Bij de meeste FPS lukt dit wel alleen bij de beta heb ik er moeite mee. Gelukkig zijn er veel meer wapens als het spel uitkomt. Zullen vast wel een paar wapens zijn waarbij ik geen extra scope nodig heb!
Oh verkeerd gelezen inderdaad. Ik ben juist iemand die juist een sight nodig heeft
Het liefst gebruik ik gewoon een iron sight maar dan moet ik er wel goed mee kunnen schieten. Bij de meeste FPS lukt dit wel alleen bij de beta heb ik er moeite mee. Gelukkig zijn er veel meer wapens als het spel uitkomt. Zullen vast wel een paar wapens zijn waarbij ik geen extra scope nodig heb!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 19:20 . Reden: spellingsfout ]
Dat vraag ik me ook af, volgens mij doen die helemaal niks.Phyxion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:17:
[...]
Wat doen al die missiles dan op de heli's waarin ik gevlogen heb?
Dat denk jij, een beetje precies salvo en je hebt geen tank meer hoor.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:19:
[...]
Dat vraag ik me ook af, volgens mij doen die helemaal niks.
Als er een heli achter me aankomt als ik weer eens in een tank zit dan scheur ik naar het bos of als ik een AA launcher heb dan krijgt die heli een mooie missile achter zich aan.
Werkt hier wel, maar doet wederom veel te weinig damage. That said, alles damages kunnen wel fors omhoog (tank, heli en jets). Vooral alle splash ranges zijn bedroevend te noemenTsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:19:
[...]
Dat vraag ik me ook af, volgens mij doen die helemaal niks.
Voertuigen zijn nu precies goed.
Wellicht een optie om de tanks wat minder health te geven, maar de rest vind ik prima in balans.
Wellicht een optie om de tanks wat minder health te geven, maar de rest vind ik prima in balans.
Verwijderd
Ik vind de huidige jets idd waardeloos tegen alles wat zich op de grond bevindt. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n moeite met de minigun, maar maak daar dan een waardig wapen van. Op Battlelog is te zien dat er bijv. ook een A10 in zit en ik ben wel benieuwd of die de ware kracht van z'n GAU-8 zal benutten. Als je met dat ding mooie strafing runs kan doen (en doe er dan een wat langere reload in zodat je met een enkele run wel een tank neer kan halen maar dat je de burst er dan wel echt mooi op moet hebben). Geef die guns nog wat splash damage en dan is 't ook leuk om een chokepoint van wat infantry te ontdoen of om een bos te sprayen waar zich bijv. 2 snipers verschuilen.
Wat ik tot nu toe het mafste vind is dat de tanks en IFVs in BC2 toch prima in elkaar zaten qua balans. Ik snap niet dat iets wat in een vorige deel goed werkte nu zo overhoop wordt gegooid.
Daarnaast erger ik me aan de HUD van voertuigen. Met een T90 zie ik vaak geen reet omdat je aim bedekt wordt door zo'n vieze vette crosshair texture. Van mij mogen ze die lijntjes echt een stuk dunner maken.
Wat ik tot nu toe het mafste vind is dat de tanks en IFVs in BC2 toch prima in elkaar zaten qua balans. Ik snap niet dat iets wat in een vorige deel goed werkte nu zo overhoop wordt gegooid.
Daarnaast erger ik me aan de HUD van voertuigen. Met een T90 zie ik vaak geen reet omdat je aim bedekt wordt door zo'n vieze vette crosshair texture. Van mij mogen ze die lijntjes echt een stuk dunner maken.
Of te kunnen locken met de niet RPG/SMAW launchers er opSpringstof schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:27:
Voertuigen zijn nu precies goed.
Anti Tank mines zijn wel erg OP en fun
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Wat ik onnozel vind, is dat je in jets kunt spawnen.
Bij het begin van een match, zijn diegene die als eerste de map geladen hebben, ook diegene die in de jet geraken.
Dus wie een SSD heeft, die zit gebakken want load times worden daardoor drastisch ingekort.
Bij het begin van een match, zijn diegene die als eerste de map geladen hebben, ook diegene die in de jet geraken.
Dus wie een SSD heeft, die zit gebakken want load times worden daardoor drastisch ingekort.
Ook al zou je niet in de jet kunnen spawnen, ze zouden alsnog als eerste erheen kunnen rennen.
Verwijderd
Jammer genoeg werkt mijn videokaart niet mee met Caspian Border. Gelukkig krijg ik nog een nieuwe videokaart voor de release. Andere specificaties zijn inmiddels up to date.
Dus wissel nu tussen PC en Console. Alleen bij de console gaat alles wat trager zoals de accuratie en er is jammer genoeg wat minder teamwork. Snel tijd dus voor die videokaart! Console is toch echt voor de FIFA's en Race spellen ook al zijn die best op PC te spelen.
Gelukkig heb ik een SSD danAsgaro schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:30:
Verwijderd
Ja dat spawnen in jets lijkt mij ook niks. Beetje raar wanneer je in een dogfight spawnt.Asgaro schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:30:
Hopen dat er meer gamers over klagen zodat ze het weglaten. Ik heb echt zin in Op. firestorm een echte battlefield map!
Verwijderd
Trots bezitter van een SSD raid 0 set @ 1000MB/s read + write

Ik spawn idd. altijd in de jets.
Ik spawn idd. altijd in de jets.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 19:37 ]
Dit spel slaat nergens op. Geen vuurgevechten ofzo, wie het eerst de ander ziet wint. Zo kan je toch nooit ook maar enige vorm van competitie in het spel stoppen...
Verwijderd
kan niet wachten op de retail.
hoevaak vandaag mijn tank al niet is geflipped door een takje of een steen. fookin irritant als je de heuvel oprijd naar hilltop cap en je tank ligt ineens kanloos op zijn kop en ploft.
hoevaak vandaag mijn tank al niet is geflipped door een takje of een steen. fookin irritant als je de heuvel oprijd naar hilltop cap en je tank ligt ineens kanloos op zijn kop en ploft.
heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een joystick aan de praat te krijgen? ik hebzelf een logitech Extreme 3d Pro en die wordt wel herkent maar ik krijg met geen mogelijkheid de juiste keybinds er aan gekoppeld.
Komt zoals zo vaak al gezegd het keybind systeem niet lekker werkt dus ook niet voor een joystickFlghter1982 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:40:
heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een joystick aan de praat te krijgen? ik hebzelf een logitech Extreme 3d Pro en die wordt wel herkent maar ik krijg met geen mogelijkheid de juiste keybinds er aan gekoppeld.
Verwijderd
Haha ga maar eens met een clan spelen. Misschien verandert dat je mening. Geen vuurgevechten in battlefield? Er zijn niet voor niets infrantry mappen. Alleen je komt pas echt op het slachtveld bij grote mappen zoals caspian border! Vooral de verhicles zijn daar enorm belangrijk.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:38:
Dit spel slaat nergens op. Geen vuurgevechten ofzo, wie het eerst de ander ziet wint. Zo kan je toch nooit ook maar enige vorm van competitie in het spel stoppen...
De damage is toch wel wat veel hoor iets minder zou echt perfect zijn. Je knalt nu vaak te veel op iemand omdat hij eigenlijk al dood is maarja het gaat zo snelVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
Haha ga maar eens met een clan spelen. Misschien verandert dat je mening. Geen vuurgevechten in battlefield? Er zijn niet voor niets infrantry mappen. Alleen je komt pas echt op het slachtveld bij grote mappen zoals caspian border! Vooral de verhicles zijn daar enorm belangrijk.
Al gedaan, doet m'n mening weinig veranderen. Vuurgevechten heb je gewoon niet, wie het eerst de ander ziet wint, zo gaat het altijd. Komt door die waardeloze hitregistratie. In een voertuig zitten is daarnaast nog eens enorm ondankbaar werk omdat je praktisch geen kills krijgt, enkel disable punten. Want ja, iedereen rent gewoon z'n voertuig uit.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
Haha ga maar eens met een clan spelen. Misschien verandert dat je mening. Geen vuurgevechten in battlefield? Er zijn niet voor niets infrantry mappen. Alleen je komt pas echt op het slachtveld bij grote mappen zoals caspian border! Vooral de verhicles zijn daar enorm belangrijk.
Op caspian border vind ik er nog minder aan dan op operation metro, dat is echt saai.
Is er iemand die een coupon code voor origin heeft en deze wil delen ? Wil graag preorderen maar toen zag ik dat je couponkorting kon krijgen..
Het is mij gelukt bij 1 boompje, schot recht op een boom leverde niets op ??Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:41:
Het is mij tot op heden nog niet gelukt om met een tank een boom omver te rijden.
Bij BC2 kan je overal overheen, bij BF3 sta je zowat stil als je dat doet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien