Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:48:
Wil je de server vol hebben doe je dat op een zaterdag avond/nacht wanneer de meeste wss op stap zijn :P
wanneer dan?
op een werkdag wanneer iedereen op school of werk is?
savonds doordeweeks, wanneer iedereen op tijd naar bed moet of huiswerk heeft?
overdag in het weekend wanneer alle sportclubs wedstrijden hebben of mensen op familiebezoek gaan of uitslapen?

En gamers hebben toch geen sociaal leven offline ;)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
En gamers hebben toch geen sociaal leven offline ;)
spreek voor jezelf >:)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23
Ja denk dat DICE hier toch wel een rare nasmaak van gekregen heeft,..
Verwacht inderdaad dat ze geen open beta's meer zullen houden. aangezien de grote meerderheid het verschil tussen een DEMO en een BETA niet begrijpt / wil begrijpen.

Gaan er vanuit dat dice meteen elke bug gaat fixen in de beta.
Natuurlijk doen ze dat niet. Dat is namelijk een zeer oude build is verspilde moeite om daar nog eens bug fixes aan toe te voegen.

Ook gemekker van pro-order te cancelen vind ik zwaar overdreven en irriteer me er ook mateloos aan.
wat is er nou zo moeilijk aan te begrijpen dat de beta totaal niet representatief is betreft de daadwerkelijke retail build.

* goed voorbeeld het gewine dat de x360/ps3 versie er zeer beroerd uitzag in de beta build.
Afgelopen nacht zijn er nieuwe beelden vrijgekomen van x360 of ps3 ( weet ff niet meer zo snel welke console )
wat er ongelofelijk mooi uit ziet ! Dat ze dat nog uit een 5 jaar oude console kunnen persen..
vind ik puik werk

[ Voor 19% gewijzigd door osmosis op 07-10-2011 20:56 ]

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:44
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:47:
[...]

Probleem is dat iedereen zich zo op de game heeft verheugd dat men het verschil niet meer ziet tussen een beta en een demo. Misschien de volgende keer gewoon maar weer een closed beta.
Ja, ik snap het ook wel. Probleem is alleen dat veel hier net doen of de game totaal onspeelbaar is en gaan dan heel theatraal beginnen over het annuleren van pre-orders etc. Kan daar zelf niet zo goed tegen eerlijk gezegd. Heb zelf namelijk geen super PC en hier draait het vrij behoorlijk. Tuurlijk zitten er bugs in maar het gaat hier ook om een Build van 1,5 maand oud.

Verwijderd

Metro draait bij mij prima en met mijn PC moet ik alles op vrij hoog kunnen zetten. CB is op dit mement echter een ramp maar daar is dit weekend juist voor bedoeld om dat met de release te voorkomen. Ik probeer het morgen gewoon nog een keer want het is wel BF zoals BF hoort te zijn.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 23:37

M2M

medicijnman

Lizardz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:53:
[...]

Ja, ik snap het ook wel. Probleem is alleen dat veel hier net doen of de game totaal onspeelbaar is en gaan dan heel theatraal beginnen over het annuleren van pre-orders etc. Kan daar zelf niet zo goed tegen eerlijk gezegd. Heb zelf namelijk geen super PC en hier draait het vrij behoorlijk. Tuurlijk zitten er bugs in maar het gaat hier ook om een Build van 1,5 maand oud.
welke build het is maakt eigenlijk geen drol uit. Enkel het woordje Beta zou voldoende moeten zijn. Helaas is dat het tegenwoordig niet meer, sinds steeds meer bedrijven producten onder "beta" uitbrengen om zo onder verplichtingen uit te komen. Je kunt namelijk gemakkelijk ergens de stekker uit trekken als het een "beta" betreft.

Maar het was misschien wat handiger geweest als ze een build hadden genomen waar wat essentiële onspeelbare bugs uit waren geweest. Had een hoop gewhine en posts op de fora gescheeld. Ook de feedback wordt dan een stuk beter, aangezien niet iedereen over de hitdetectie en oneshotkills loopt te zeuren.

-_-

• osmosis
  • Laatst online: 07:23
M2M schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:57:
[...]

Maar het was misschien wat handiger geweest als ze een build hadden genomen waar wat essentiële onspeelbare bugs uit waren geweest. Had een hoop gewhine en posts op de fora gescheeld. Ook de feedback wordt dan een stuk beter, aangezien niet iedereen over de hitdetectie en oneshotkills loopt te zeuren.
Er is ergens een update van één van dev's
waarin daarover gesproken word ( kan het niet 1,2,3 zo terug vinden )
ieder geval wat ik eruit kon opmaken is. dat ze graag een nieuwere build hadden willen vrijgeven
maar.... dat zou teveel lijken op de definitieve code van de game. waardoor hun weer gezeik zouden krijgen met rechthoudende ( neem aan EA ? )

• Lizardz
  • Laatst online: 11:44
M2M schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:57:
[...]

welke build het is maakt eigenlijk geen drol uit. Enkel het woordje Beta zou voldoende moeten zijn. Helaas is dat het tegenwoordig niet meer, sinds steeds meer bedrijven producten onder "beta" uitbrengen om zo onder verplichtingen uit te komen. Je kunt namelijk gemakkelijk ergens de stekker uit trekken als het een "beta" betreft.

Dit heeft ermee te maken dat ze goedkeuring moeten krijgen van Sony en Microsoft. Dit duurt een hele tijd voor die goedkeuring er is en die moet dus een hele tijd voordat de beta begint bij hun aangeleverd worden. Hierdoor is het juist zon oude build. Op de PC zou dit minder moeten zijn maar misschien moet hij daar wel weer door een andere partij worden goedgekeurd.

• M2M

M2M

medicijnman

Lizardz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:00:
[...]

Dit heeft ermee te maken dat ze goedkeuring moeten krijgen van Sony en Microsoft. Dit duurt een hele tijd voor die goedkeuring er is en die moet dus een hele tijd voordat de beta begint bij hun aangeleverd worden. Hierdoor is het juist zon oude build. Op de PC zou dit minder moeten zijn maar misschien moet hij daar wel weer door een andere partij worden goedgekeurd.
doe dan niet zo moeilijk en geef een oude build uit voor de Xbox en PS, en test het fatsoenlijk op de pc. De beta mist al 90% van de content, dus te veel lijken op het eindproduct en is dus een overdreven statement.

Buiten dat is Battlefield 3 wel een van de paradepaardjes van EA voor dit jaar (en waarschijnlijk ook wel volgend jaar). Als het echt de COD killer moet worden dat het bedrijf ons doet geloven, zullen "regels" bij EA ook wel buigbaar zijn. Als je miljoenen investeert alleen al in reclame voor je game kun je ook wel wat aandacht in een fatsoenlijke beta build stoppen. Je wil als bedrijf toch dat de beta bugs tegen het lijf loopt die je normaliter niet ziet met closed alpha of beta testen. En dan heb ik het niet enkel over serverload enzo.

-_-

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:03
jterpstra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:53:
Ja denk dat DICE hier toch wel een rare nasmaak van gekregen heeft,..
Verwacht inderdaad dat ze geen open beta's meer zullen houden. aangezien de grote meerderheid het verschil tussen een DEMO en een BETA niet begrijpt / wil begrijpen.
Dat reken ik de grote meerderheid niet aan, gezien de bèta een demo in alles is behalve in naam. Gechargeerd natuurlijk, maar zo gaat het tegenwoordig overal in dit wereldje. Het is al lang niet meer louter een uitgebreide live test die feedback op moet leveren. Er zijn tientallen redenen om een open bèta te lanceren en marketing heeft daar een significant aandeel in.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Marcks schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:14:
[...]

Dat reken ik de grote meerderheid niet aan, gezien de bèta een demo in alles is behalve in naam. Gechargeerd natuurlijk, maar zo gaat het tegenwoordig overal in dit wereldje. Het is al lang niet meer louter een uitgebreide live test die feedback op moet leveren. Er zijn tientallen redenen om een open bèta te lanceren en marketing heeft daar een significant aandeel in.
Jij snapt het wel.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:19
Haas_nl schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:11:
[...]

Het hele idee van een beta is dat je dan goed kan zien of je het gaat kopen of niet.
Nee, dat is het geval bij een demo.

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11 22:44
Baal er wel van dat ik m`n keys niet normaal kan instellen

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:47

Bjk

Ik zou zelf dolgraag de voice key willen veranderen. Ik sprint/ren met shift en nu horen al mijn party leden mijn sound. Is dit ergens in te stellen?

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Heeft iemand ook het probleem dat als hij in de browser een party joined, dat hij dat dan niet ziet gebeuren terwijl anderen mij wel in de party zien verschijnen...
Ik zie vervolgens ook niet invites enzo erg irritant ik kan zo niet met mijn party een server in!

:-)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Bjk schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:21:
Ik zou zelf dolgraag de voice key willen veranderen. Ik sprint/ren met shift en nu horen al mijn party leden mijn sound. Is dit ergens in te stellen?
Dat zou je moeten kunnen doen op http://battlelog.battlefield.com/bf3/settings/voice/
sain onez schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:15:
wie kan me vertellen waarom ik niet uit een voertuig of een stationary AT weapon kan 'leaven'?
Ik heb enter vehicle en die andere waarmee je bv de Mcoms bemand op dezelfde toets zitten, hiermee zou ik toch ook weer het voertuig kunnen leaven?~

ook de KEY BINDINGS er op naslaan maakt me niet wijzer, wat mis ik? :?
Masterkale1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:19:
Baal er wel van dat ik m`n keys niet normaal kan instellen
De instellingen van het settings menu lijken (in de beta) niet voor alles geheel functioneel te zijn, waardoor het veranderen van je keybinds soms de boel enigszins in de war schopt.
Maatje en ikzelf (spelen allebei met ESDF) hebben dit opgelost d.m.v. een AutoHotKey script, waarbij we alle in-game keyboard & mouse settings gewoon op default laten staan. Dit werkt vrij aardig, nergens geen problemen meer mee qua knoppen en toetsen.
Het is vrij simpel in te stellen, maar als je ons script wil hebben, doe maar een PM ;)

edit:
Ik heb de boel even op PasteBin gegooid: http://pastebin.com/XpUpn2Nq
Copy/Paste in je AutoHotkey.ahk in je Documenten map, of maak er een eigen .ahk bestand van en dubbelklik die als je het spel wil spelen :)

Disclaimert: dit script doet dus je keyboard remappen, dat gaat system-wide (dus ook in je browser, in Skype, etc.) F9 suspend het script, maar in mijn versie zet Enter hem weer aan (vanwege ingame chat). Als je klaar bent met spelen of er even vanaf wilt, moet je AutoHotKey afsluiten :P

[ Voor 14% gewijzigd door Knijnemans op 07-10-2011 21:39 ]

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 16:38

BaT

Ik speel net voor het eerst in een chopper, maar ik kan me controls niet inverten ? invert flight controls werkt niet? ik wil gewoon met de neus omhoog gaan als ik met de muis naar beneden ga... ook bij key bindings word ik niks wijzer, wat doe ik verkeerd :S Is niet echt goed vliegen zo :'(

Product Owner - Connec2

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11 22:44
Bedankt voor de moeite maar dan wacht ik wel even 2 weken voordat alle andere spellen ook niet meer te spelen zijn :-)

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

BaT schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:42:
Ik speel net voor het eerst in een chopper, maar ik kan me controls niet inverten ? invert flight controls werkt niet? ik wil gewoon met de neus omhoog gaan als ik met de muis naar beneden ga... ook bij key bindings word ik niks wijzer, wat doe ik verkeerd :S Is niet echt goed vliegen zo :'(
Ik denk dat ook die invert flight controls knop het nog niet doet, settings menu werkt nog niet helemaal.
Masterkale1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:42:
Bedankt voor de moeite maar dan wacht ik wel even 2 weken voordat alle andere spellen ook niet meer te spelen zijn :-)
Oh dat werkt prima hoor, het is een software oplossing, hij past verder niets aan in je systeem. Gewoon alleen AutoHotKey opstarten als je BF3 speelt, en afsluiten als je iets anders wilt, dan is alles meteen weer back to normal ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zo wat potjes op caspian borders weggespeeld. Ging heerlijk, had wel bijzonder goede k/d rations voor mijn doen. Lag was uiteraard verschrikkelijk, was volgens mij wel wat zwaarder voor mijn computer, en dan is het jammer als ik mappen als metro met lager detail moet spelen doordat ik anders grote mappen niet kan spelen (medium trok mijn computer wel, heb mijn twijfels of hij high zou trekken).

Had er nu iig spijt van dat ik nog niks van engineers had geunlocked. Maar goed, moest het maar doen met wat ik had. Die standaard anti tank wapens zijn ruk, ik hoop dat je later een stuk betere krijgt, want het zijn proppeschieters die ook nog eens heel traag zijn.

Wat ik toen wel al merkte was dat balans tussen grond en lucht lekker is, zelfs zonder anti air mogelijkheden heb je weinig last van helis en al helemaal niet van jets als je een beetje voorzichtig doet.
En na loop van tijd de stinger geunlocked, en iemand in mijn team die blijkbaar graag jets vloog die in chat helemaal emo werd omdat hij erachter kwam dat infanterie zijn jet kon neerschieten, blijkbaar vond hij dat de plebs op de grond hem niet mogen kunnen raken _/-\o_

Anyway de stinger, wat zijn jullie ervaringen? Hij misfired nogal vaak (wel eerste animatie, niet daadwerkelijk gevuurd). Tegen helis werkt hij redelijk, denk dat je er twee nodig heb. Zal ook wel zoiets tegen jets zijn, maar echt degene die klagen over stingers vs jets kunnen volgens mij gewoon niet vliegen. Een stinger is retetraag, als je in een jet in een rechte lijn gaat ben je volgens mij al veilig. In ieder geval, de jets die ik heb geraakt waren zo goed als allemaal laag aan het vliegen en hele scherpe bochten aan het maken, waardoor mijn stinger ze tenminste in kon halen.

Ik mis wel wat hit feedback, zoals vehicle damage punten. Sowieso wat houdt het in wanneer ik een vehicle disable (krijg je ook 100 punten voor, terwijl destroy maar 50 is)? Ik heb een tank gezien die daarna nog gewoon doorschoot, dus leek het me toch handig hem ook te vernietigen. Kan hij dan niet meer rijden ofzo?

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:37
Ja bij vehicle disable kan je niet meer rijden maar je kan nog wel schieten en dan de boel weer proberen te repareren.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
1e rondje, wat is die tank toch rete traag, 2e rondje, wtf er zit sprint op die je met shift moet gebruiken.

Met metro had ik het meh gevoel, met caspian border heb ik meer het wow gevoel.

• RocketKoen
xNikobellicx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:48:
Ja bij vehicle disable kan je niet meer rijden maar je kan nog wel schieten en dan de boel weer proberen te repareren.
je health gaat ook langzaam naar beneden (je staat in brand) als je niks doet ga je dood

TheS4ndm4n#1919

• Treganz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:44
Wow zojuist een paar potjes Capsian Border gespeeld, wat een geweldig spel zeg! Jets en Heli's zijn wel lastig in het begin, maar je moet het even onder de knie krijgen. Heb al zin in de release ^^

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik vind trouwens de graphics wel een beetje tegenvallen. Ik draai op ultra maar ik heb nou niet echt een wow er voor over of zo. De final release heeft betere graphics, meer instellingen?

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:15

Louw Post

Cerenas

Arsenius schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:17:
Ik vind trouwens de graphics wel een beetje tegenvallen. Ik draai op ultra maar ik heb nou niet echt een wow er voor over of zo. De final release heeft betere graphics, meer instellingen?
Zoals vaker aangegeven is ultra in de beta high.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Battlefield 3, schitterend spel maar ik mis de wapens van Bad Company 2. :(
Die had (Engineer) hele goeie wapens. Maar bij Battlefield 3 is dat wat matiger, jammer. Als nog, mijn pre-order blijft kei vast staan. :)

An  a day keeps the doctor away.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Louw Post schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:18:
[...]

Zoals vaker aangegeven is ultra in de beta high.
Meer net boven medium. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• M2M

M2M

medicijnman

HardCoreGamer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:26:
Die had (Engineer) hele goeie wapens. Maar bij Battlefield 3 is dat wat matiger, jammer. Als nog, mijn pre-order blijft kei vast staan. :)
er komen er een hoop bij als je de DLC aanschaft. De back2karkand DLC brengt bijvoorbeeld de goede oude (rukwapen in BF2) MP5 terug. In sommige schietspellen een iet wat overpowered wapen, maar toch eigenlijk wel zo veel gebruikt dat het lullig zou zijn die niet in BF3 te stoppen.

-_-

• Sissors
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:26:
Je maakt een geintje? In BF:BC2 waren de engineer wapens compleet ruk. De M4 in BF3 zonder attachements is al beter dan alle engineer wapens in BC2.
Meh, draai nu alles op low, en nog blijft de game rond de 30 fps hangen op Caspian Border.
Heb wel een relatief oude CPU, maar hoop dat ze toch nog wat optimalisations kunnen uitvoeren.
Vanmiddag heerlijk gepseeld met teams die wilden samenwerken, maar vanavond is het weer noobnight.
Ik erger me werkelijk dood. Wordt er een Mcom gearmed, dan zie je ze alle kanten oprennen ipv de mcom te armen. Ik hoop echt dat deze gasten het spel niet kopen, zodat we straks wel epische games krijgen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hebben jullie ooit zo'n goeie Hornet piloot gezien?!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CQyPI1jtXDw]

Damn, die skills van deze gast zijn echt ziek! :D
video is niet beschikbaar

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Binnen nu en 2 minuten wel :)
Echt, wat die gast allemaal niet met dat ding kan!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
ProfoundValue schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:07:
Hebben jullie ooit zo'n goeie Hornet piloot gezien?!

[video]

Damn, die skills van deze gast zijn echt ziek! :D
Plaats dit in de slowchat :P , en als je niks met de muis kan je hebt altijd nog je pijltjes toetsen :D

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:30

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:48:
Wil je de server vol hebben doe je dat op een zaterdag avond/nacht wanneer de meeste wss op stap zijn :P
Dat is het drukste tijdstip van de week. Door spelers dan uit te nodigen willen ze die piek nog hoger krijgen, een goede test dus! Dus speel allen op dat tijdstip!

• bloodlynx
Stewie! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:12:
[...]

Dat is het drukste tijdstip van de week. Door spelers dan uit te nodigen willen ze die piek nog hoger krijgen, een goede test dus! Dus speel allen op dat tijdstip!
Is de lag op i3d al weg? want bij 4netplayers heb ik echt totaal nergens last van en bij i3d was het net of je op een inbelverbinding een livestream zit te kijken :P

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

De LAG in Caspian Border is anno 1998... totaal niet o.k.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:02:
Meh, draai nu alles op low, en nog blijft de game rond de 30 fps hangen op Caspian Border.
Heb wel een relatief oude CPU, maar hoop dat ze toch nog wat optimalisations kunnen uitvoeren.
Dat moet je CPU wel zijn.
Mijn i5 750 zit op 80% en ik haal met alles op medium behalve textures op ultra 40 FPS. Verder staat MSAA op x4 en post AA op medium.
Het is eigenlijk redelijk stabiel bij mij. Nooit echt uitschieters op drops.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:51
Blegh, bij mij hapert het behoorlijk en ik heb alles op default staan.. met een i5 4.2GHz, 16GB Ram, Crossfire 6950 4GB.. :(

Wachten op de final en nieuwe video drivers dan maar!

57696520646974206c65657374206973206e657264

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 00:27
Sluuut schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:24:
Blegh, bij mij hapert het behoorlijk en ik heb alles op default staan.. met een i5 4.2GHz, 16GB Ram, Crossfire 6950 4GB.. :(

Weet je zeker dat het niet aan de server ligt? Probeer een 4NetPlayers.de server.

PSN ID: Beest41

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
SCARfaceE schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

Weet je zeker dat het niet aan de server ligt? Probeer een 4NetPlayers.de server.
Inderdaad met die specs moet je alles ultra kunnen draaien en dan nog staat je pc uit z'n neus te vreten.

• timberman18
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik weet niet of dit al langs is gekomen: http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1198976p1.html

Is voor de console gamers onder ons, een high ressolution install voor betere graphics..

• Dreanor
  • Laatst online: 14:42

Dreanor

Joene

Sluuut schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:24:

Ja, dat moet aan de server liggen. Ik draai alles op ultra in Casbian border met een Phenom 2 X4 die op 3.2Ghz loopt en een enkele ATI Radeon 5780 ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
Ik heb nergens last van, speel telkens op een 4NetPlayers.de server, en dat gaat beregoed.
Heb een i5 2400 - 3,1 G en een ATI 6850 en 4 G geheugen, niets overgeclockt.
Wel een verse Windows 7 - 64 B.
CB en Metro lopen soepel en zonder lag of stotteren, heb de 11.10 drivers.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:26

v8power67

Psn: Mausosaurus

timberman18 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:38:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen: http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1198976p1.html

Is voor de console gamers onder ons, een high ressolution install voor betere graphics..
kijk daar wordt ik blij van !!
heb ps3 gsmeplay gezien van ign, damn dat ziet er strak uit.
heb nu in de beta de m246 met foregrip en ir scoop, dat is ownen!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

beany

Meeheheheheh

Het verschilt inderdaad op welke server je speelt. I3D servers heb ik constant lag(sorry stewie), bij onze ooster buren ook(Duitsers voor wie voor aardrijkskunde een onvoldoende had) maar bij de Fransen kan ik heeeerlijk spelen.

Heel apart, vraag me af hoe dat komt? Zit er verschil in server configuratie? Ligt het aan internet verbinding(hoe de provider zijn backbone op internet heeft aangesloten, snelheid kan het bij mij niet zijn... 100Mbps).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• RocketKoen
beany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:49:
Het verschilt inderdaad op welke server je speelt. I3D servers heb ik constant lag(sorry stewie), bij onze ooster buren ook(Duitsers voor wie voor aardrijkskunde een onvoldoende had) maar bij de Fransen kan ik heeeerlijk spelen.

Heel apart, vraag me af hoe dat komt? Zit er verschil in server configuratie? Ligt het aan internet verbinding(hoe de provider zijn backbone op internet heeft aangesloten, snelheid kan het bij mij niet zijn... 100Mbps).
vrijwel zeker aan hoe goed de hardware van de hoster de belasting aan kan

TheS4ndm4n#1919

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:49:

i3d is verschrikkelijk gewoon. Ik heb toch een aantal keer op i3d gezeten maar je lagt echt dood op die servers ;(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 11:23
Ik weet niet zeker of dit al gepost is volg het topic al een tijd en nog niet gezien. Hierbij 2 map review's van een game dev.
Leuk om te zien dat de versie die ze nu hebben (dit is zelfs de ps3 versie xD) toch echt ziek goed loopt.

http://uk.ign.com/videos/...zaar-developer-commentary

Verwijderd

glashio schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:16:
De LAG in Caspian Border is anno 1998... totaal niet o.k.
Ligt aan de server. Ik heb twee servers gehad waar niet op te spelen viel en heb het later nogeens geprobeerd en heb toen twee servers gehad waarop prima te spelen was. Ik heb het volste vertrouwen in de release! :)

• RocketKoen
Phyxion schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

i3d is verschrikkelijk gewoon. Ik heb toch een aantal keer op i3d gezeten maar je lagt echt dood op die servers ;(
geen goede reclame idd

TheS4ndm4n#1919

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Oynky schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:56:
Ik weet niet zeker of dit al gepost is volg het topic al een tijd en nog niet gezien. Hierbij 2 map review's van een game dev.
Leuk om te zien dat de versie die ze nu hebben (dit is zelfs de ps3 versie xD) toch echt ziek goed loopt.

http://uk.ign.com/videos/...zaar-developer-commentary
Ik wordt gewoon misselijk als ik hier naar kijk terwijl ik dat op de PC niet heb, ik denk dat het met het 'rond draaien' te maken heeft.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

DanielWW2 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:19:
[...]

Dat moet je CPU wel zijn.
Mijn i5 750 zit op 80% en ik haal met alles op medium behalve textures op ultra 40 FPS. Verder staat MSAA op x4 en post AA op medium.
Het is eigenlijk redelijk stabiel bij mij. Nooit echt uitschieters op drops.
Ja, dan is het duidelijk mijn CPU.
Graka is recent: ati 6950 1gb.
Maar CPU is relatief oud: intel q6600 3.0Ghz. Oud, in die zin dat 64 players maps niet vloeiend is. Rush en 32p maps zullen hoogstwaarschijnlijk wel perfect te doen zijn.
Ik hoop dus dat Dice en video drivers nog iets kunnen doen, want mn CPU upgraden ben ik niet van plan...

edit: nieuwe AMD drivers sinds gisteren! wish me luck dat deze helpen >:)
AMD Catalyst™ 11.10 Version 2 Preview Driver

Last Updated
10/7/2011

Article Number
GPU-122

AMD Catalyst™ 11.10 Preview Driver Features:

Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing and application enabled Anti-Aliasing cases on single GPU configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products.
Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing and application enabled Anti-Aliasing cases on AMD CrossFire™ configurations using the AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products.

Improves performance in Rage on single GPU configurations using the AMD Radeon HD 6000, AMD Radeon HD 5000 Series and AMD Radeon HD 4000 series of products.
Reduces intermittent crashing seen loading levels in Rage
Resolves flickering of NPCs in Rage
Enables automatic Vsync for Rage
Enables support for AMD Eyefinity 5x1 display (portrait and landscape) configurations using the AMD Radeon HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products.
AMD Vision Engine Control Center: User Interface enhancements have been implemented for the AMD CrossfireX™, GPU AMD Overdrive™ and Information Center pages.

[ Voor 50% gewijzigd door Asgaro op 08-10-2011 00:24 ]

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

spring ik potverdikkie uit een tank vanaf mijn schuttersputje om hem te repareren in het heetst van de strijd, rijdt de bestuurder gewoon weg. Sta ik open en bloot en vang een berg kogels op. Ik heb in een uur spelen geen 1 persoon gezien die op een 1 of andere manier/vorm in teamplay speelde. En het gaat de meeste nog prima af ook, dat lone wolfen. Ik ben best bezorgd.

Wel een prachtige map! Leuk om hem eindelijk te spelen

Mijn portfolio op Instagram

• SCARfaceE
RoyK schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:29:
spring ik potverdikkie uit een tank vanaf mijn schuttersputje om hem te repareren in het heetst van de strijd, rijdt de bestuurder gewoon weg. Sta ik open en bloot en vang een berg kogels op. Ik heb in een uur spelen geen 1 persoon gezien die op een 1 of andere manier/vorm in teamplay speelde. En het gaat de meeste nog prima af ook, dat lone wolfen. Ik ben best bezorgd.

Ik was net een deelnemer in een prachtig staaltje teamwork van mijn squad. We veroverden punt voor punt alles op de map en dan weer terug, elkaar reviven en ammo supply geven. En natuurlijk squad spawn als er iemand dood gaat. De top 3 van die game bestond dan ook alleen maar uit mijn squad. Heerlijk als het zo te werk gaat, alleen jammer genoeg maak ik het ook veel vaker mee hoe jij het beschrijft. Je moet echt een aantal vaste vrienden hebben met wie je altijd samenspeelt, dan kom je ver.

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Als de game straks uit is, is het mischien leuk als we elkaar hier van Tweakers eens toevoegen voor het betere werk ;)

Mijn portfolio op Instagram

RoyK schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:29:

Eens op Teamspeak komen en wat mensen zoeken die zin hebben in teamwork? Gaat gewoon veel beter dan zonder communicatie met vreemden rondlopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-10 22:37
Caspian Border speelt een stuk beter weg als metro. Net nog totaal random een helicopter piloot door zn hoofd geschoten :p

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 13:40
Iemand ook last van Artifacts in Caspian Border? Ik heb een hele tijd operation metro gespeeld en nergens last van maar zodra ik een tijdje Caspian Border ga spelen krijg ik een soort van artifacts zoals youtube filmpje hieronder:

YouTube: BF3 artifacting - YouTube

Mijn temps van ma graka zitten rond de 50C dus daar zal het niet aan liggen lijkt mij. Hopelijk een bug in de map ofzo.

• SCARfaceE
Tripwire999 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:15:
Iemand ook last van Artifacts in Caspian Border? Ik heb een hele tijd operation metro gespeeld en nergens last van maar zodra ik een tijdje Caspian Border ga spelen krijg ik een soort van artifacts zoals youtube filmpje hieronder:

YouTube: BF3 artifacting - YouTube

Mijn temps van ma graka zitten rond de 50C dus daar zal het niet aan liggen lijkt mij. Hopelijk een bug in de map ofzo.
Yep, heb het ook af en toe. Meerdere mensen hebben het, had het in de in-game chat gevraagd. Verwacht zoiets niet in de final (good hopes)

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 13:40
SCARfaceE schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:18:
[...]

Yep, heb het ook af en toe. Meerdere mensen hebben het, had het in de in-game chat gevraagd. Verwacht zoiets niet in de final (good hopes)
Gelukkig maar dacht al crap straks is me videokaart naar z'n gallemiezen

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 09:23
Man ik vind het echt vervelend dat er wel constant luchtmachteenheden in de lucht zijn. Of caspian border is geen goede map, maar goed stap in een heli en je bent zo dood. De jets maken wel gehackt van je, dat doen ze zeker, ook vind ik de physics maar niets, want enerzijds maken ze het realistisch, door dat er componenten in je vechicle kunnen uitvallen zoals staartrotor, motor etc maar anderzijds mist het realisme op ander gebied. Waarom dan uberhaupt ergens wel realism en ergens anders niet. Ik vind het voor de gameplay vervelend dat de helikopter gewoon uit koers gebracht word door zwaar kaliber geschut. In ieder geval de helikopter is niets meer in vergelijking tot battlefield 2, je gaat gewoon dood gegarandeerd, in battlefield 2 kon je gerust een ronde lang overleven in een helikopter, je was ook gewoon veel meer wendbaarder, hier voelt de besturing zo zwaar aan, het lijkt wel alsof er een soort van stuur assist is voor de helikopter, je kan geen stunts en manoeuvres uithalen zoals in bf2, de helikopter heeft nu een eigen wil blijkbaar, en ik ben bewust dat dit in bc2 ook zo was, jammer dat ze het zo gelaten hebben.

Maar goed even terug naar de teveel air units gedeelte, 4 vliegtuigen in caspian is teveel, en ze respawnen te snel, er zijn constant vlieguigen in de lucht en zoals ik al eerder zei, je bent nergens veilig met helikopter en als een vliegtuig jouw in het vizier heeft ontsnap je er niet aan. IRL werken helikopters zo eigenlijk zoals in bf3, qua CAS missie dan, het is eigenlijk fire n forget maar dat moet ik ook niet zoeken in bf3.
Ik hoop dat ze in de release versie de respawn tijden van de vliegtuigen aanpassen, ik vind dat er gewoon na een dogfight een tijdje air superiority moet zijn voor een team die de dogfight wint, natuurlijk kunnen ze wel neer aan SAM, maar je moet gewoon als jet tijd hebben voor een CAS missie en niet constant verwikkeld zijn in dogfights. Hopelijk zijn de andere mappen wel goed, want ik vind Caspian border niet echt geweldig.
Operation Clean en dragon valley waren goede mappen in battlefield 2, ook met air units waar je echt kans had om te ontsnappen aan anti lucht geschut en vijandelijke jagers.
einde betoog

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Ach, het probleem met jets is momenteel vooral dat ze eigenlijk niks anders kunnen doen. Vandaag ook een hele tijd in de jets gezeten en met die minigun kan je niet veel anders dan wat op jets jagen en af en toe een heli uit de lucht schieten.... Tegen tanks doe je nooit genoeg damage, en mijn vlieg skills zijn nog veel en veel te slecht om fatsoenlijk jeeps kapot te kunnen krijgen. Als je team gewoon netjes de AA gebruikt zoals het hoort overleven de meeste jets het niet erg lang (Of je maakt ze in ieder geval compleet nutteloos... Vandaag ook een hele tijd met twee Hornets geprobeerd die Russische AA neer te krijgen (Ik vergeet verdomme steeds de naam van dat ding. Het is in ieder geval geen Shilka), dat is dus onbegonnen werk...

• marco282
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:41
Tripwire999 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:19:
[...]

Gelukkig maar dacht al crap straks is me videokaart naar z'n gallemiezen
Lol ik dacht dat het aan mn OC lag, zat al mn voltage omhoog te bumben haha

3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV

• Donib
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-11 09:23
Adante schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:39:
Ach, het probleem met jets is momenteel vooral dat ze eigenlijk niks anders kunnen doen. Vandaag ook een hele tijd in de jets gezeten en met die minigun kan je niet veel anders dan wat op jets jagen en af en toe een heli uit de lucht schieten.... Tegen tanks doe je nooit genoeg damage, en mijn vlieg skills zijn nog veel en veel te slecht om fatsoenlijk jeeps kapot te kunnen krijgen. Als je team gewoon netjes de AA gebruikt zoals het hoort overleven de meeste jets het niet erg lang (Of je maakt ze in ieder geval compleet nutteloos... Vandaag ook een hele tijd met twee Hornets geprobeerd die Russische AA neer te krijgen (Ik vergeet verdomme steeds de naam van dat ding. Het is in ieder geval geen Shilka), dat is dus onbegonnen werk...
Tunguska, :p

Maar als ik het goed begrijp kan je maximaal 1 spec per vehicle dan doen? Net als in bc2, je kan kiezen voor counter measures, of heatseekers of free fall bombs oid, vind ik wel jammer want dat maakt je echt gefocust op een doel, en ook het feit van oneindig ammo vind ik maar niets

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:04

Minkie

Groazers Unite.

CB bevalt me uitstekend. Beetje wennen dat conquest, maar ik focus me gewoon op 1 flag. Ook niks geen last van lag whatzoff. En heb evenveel fps als in metro lol.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• bloodlynx
Donib schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:41:
[...]

Tunguska, :p

Maar als ik het goed begrijp kan je maximaal 1 spec per vehicle dan doen? Net als in bc2, je kan kiezen voor counter measures, of heatseekers of free fall bombs oid, vind ik wel jammer want dat maakt je echt gefocust op een doel, en ook het feit van oneindig ammo vind ik maar niets
Je kan er 3 per voertuig, en die kan je dan per tank/aa/atack/transport/scoutheli/apc en vliegtuig onderscheiden. Smoke werkt echt lekker moet ik zeggen! het ziet er ook erg goed uit! En op wagens dacht ik dat je ook dingen kon zetten, bijv speed boost en een anti tank wapen ipv machine gun.

[ Voor 8% gewijzigd door bloodlynx op 08-10-2011 01:51 ]

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:54
Wat een zooi zeg maai je 3 helies en 9 vliegtuigen uit de lucht crash de server. Al die punten weg en unlocks.

Edit: 2 potje ook crash

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:07
De NL GameServers.com lijken vrijwel lagvrij te draaien nu.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RocketKoen
haarbal schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 02:02:
@ 2am

TheS4ndm4n#1919

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:07
ze zitten nog vol hoor.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• RocketKoen
Ja, maar filter maar eens op empty servers.
alleen al 39 lege cb servers van i3d NL

TheS4ndm4n#1919

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 12:32
ze zouden eens wat aan die radarmap moeten doen want die is zo nutteloos en vaag als ik weet niet wat.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 22:38

The_Worst

Unox

Inderdaad het ligt echt aan de server of CB vloeiend draait of niet. Clanhost servers heb ik nog geen problemen gehad, een disconnect alleen. i3D heeft inderdaad last van flinke lag. Het wordt gewoon onspeelbaar. Hopelijk komt dit omdat ze teveel servers draaien op één machine en dat dit na de release van het spel gewoon vloeiend loopt aangezien wij daar de pre-order hebben lopen... :/

Verder is CB wel een hele gave map. Zeker als je met 64 man speelt wat een actie. Het loopt hier met een Radeon 4780 nog best goed op medium. Geen last van flinke flamedrops.

[ Voor 18% gewijzigd door The_Worst op 08-10-2011 02:13 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 20:41
Geen idee of dit al langs gekomen is (edit: ja dus), maar de post is van 7 oktober, dus heel recent:

Het toont gameplay van de map: Operation Firestorm

Asgaro in "Battlefield 3 - Deel 3"

[ Voor 28% gewijzigd door Snowwie op 08-10-2011 02:47 ]

Mijn YouTube Channel

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

haarbal schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 02:02:
GameServers en 4NetPlayers hebben verreweg de beste servers, de lag is daar echt minimaal. Multiplay wil ook nog wel eens goed draaien.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Asgaro schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 00:15:
[...]

Ja, dan is het duidelijk mijn CPU.
Graka is recent: ati 6950 1gb.
Maar CPU is relatief oud: intel q6600 3.0Ghz. Oud, in die zin dat 64 players maps niet vloeiend is. Rush en 32p maps zullen hoogstwaarschijnlijk wel perfect te doen zijn.
Ik hoop dus dat Dice en video drivers nog iets kunnen doen, want mn CPU upgraden ben ik niet van plan...

edit: nieuwe AMD drivers sinds gisteren! wish me luck dat deze helpen >:)

[...]
Plaats dan even een linkje naar de nieuwe drivers...

http://support.amd.com/us...MDCat1110PreDriverV2.aspx

• Sissors
  • Niet online
n battlefield 2 kon je gerust een ronde lang overleven in een helikopter
Dat zie je toch niet als een positief iets? Enige wat dat betekend is dat helis te sterk zijn.

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Heeft iemand een lijstje met de default keyboard layout?
Ik heb nog steeds niet eens door welke key team en all chat is bijvoorbeeld (Achum)
En ik weet dat er problemen met de key remapping is. Maar hebben jullie ook dat als je default keys verandert, het op een gegeven moment helemaal niet meer goed werkt?
Als ik een voertuig in ga, dan kom ik er wel in. Maar met die zelfde key - die ik ook heb gebruikt bij de vehicle settings - kom ik er niet meer uit. En met E vaak ook niet :S

Any ideas?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
TonyTone schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:57:
Heeft iemand een lijstje met de default keyboard layout?
Ik heb nog steeds niet eens door welke key team en all chat is bijvoorbeeld (Achum)
En ik weet dat er problemen met de key remapping is. Maar hebben jullie ook dat als je default keys verandert, het op een gegeven moment helemaal niet meer goed werkt?
Als ik een voertuig in ga, dan kom ik er wel in. Maar met die zelfde key - die ik ook heb gebruikt bij de vehicle settings - kom ik er niet meer uit. En met E vaak ook niet :S

Any ideas?
Chatten is J (all), K (team) en L (squad).

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Sagaris schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Chatten is J (all), K (team) en L (squad).
_/-\o_

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 09:47
furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Dat zie je toch niet als een positief iets? Enige wat dat betekend is dat helis te sterk zijn.
Dat was regelmatig echt bloedirritant, die heli's die alleen maar ammo aan het sprayen waren in Sharqi Peninsula bijvoorbeeld.

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:51
Is de coop en single player goed?
Want de normale multi player heb ik wel afgeschreven.
Word zo moe van die spelers die de hele dag niks beter te doen hebben en vervolgens alle unlocks hebben en terwijl zo zoal beter waren mij nu nog sneller afmaken.
Is de balans van bf3 baseert op het afslachten van noobies? Omdat jij wel iemand dood kan schieten van lange afstand en hun niet.
Dus uiteindelijk heeft iedereen alle unlocks en dan heb je balans.
En dan brengen ze dlc uit die je dan moet kopen omdat jij anders weer afgemaakt word.
Top spel principe ! Kopen en snel anders ben je vermaak voor die wel (snel)kopen!
Ik denk dat ik de boot ga missen.

[ Voor 26% gewijzigd door Haas_nl op 08-10-2011 11:52 ]

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 20:52
Haas_nl schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:47:
Word zo moe van die spelers die de hele dag niks beter te doen hebben en vervolgens alle unlocks hebben en terwijl zo zoal beter waren mij nu nog sneller afmaken.
Is de balans van bf3 baseert op het afslachten van noobies? Omdat jij wel iemand dood kan schieten van lange afstand en hun niet.
Dat geldt voor elke multiplayer, er zijn mensen die beter zijn dan anderen. Probeer ze in je team te krijgen en zelf beter te worden zou ik zeggen.

Het is meer een sport aan het worden tegenwoordig, serious business. :P

-

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:51
XBOXCenturion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:52:
[...]

Dat geldt voor elke multiplayer, er zijn mensen die beter zijn dan anderen. Probeer ze in je team te krijgen en zelf beter te worden zou ik zeggen.

Het is meer een sport aan het worden tegenwoordig, serious business. :P
Als je beter bent doordat je meer speelt en betere guns hebt dan is het gewoon lame.
Kijk naar tf2 en css quake en unreal daar hebben ze skills hier heb je gewoon teveel vrije tijd.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:05

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Prosac2010 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Dat was regelmatig echt bloedirritant, die heli's die alleen maar ammo aan het sprayen waren in Sharqi Peninsula bijvoorbeeld.
Ja, met een goede piloot en gunner inderdaad niet uit de lucht te krijgen, de MEC chopper dan. Opstijgen vanaf de MEC basis, halverwege met de TV missile de US heli van zijn platform knallen en dan die AA slopen. Ze vervolgens in de gaten houden op respawnen en voor de rest één groot slachtfeest...

Als je in die heli zat super natuurlijk, maar voor de tegenstander niet leuk. Hoop dat ze dit nu iets beter gebalanceerd hebben.

Wel weer even opnieuw leren vliegen, de BF3 heli kreeg ik gisteren nog niet onder controle in ieder geval ;)

Specs

• Oynky
  • Laatst online: 26-10 11:23
Snowwie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 02:38:
Geen idee of dit al langs gekomen is (edit: ja dus), maar de post is van 7 oktober, dus heel recent:

Het toont gameplay van de map: Operation Firestorm

Asgaro in "Battlefield 3 - Deel 3"
Kijk is pagina terug 2e post lol
Is mooi filmpje dat wel. Als je hem nog niet gezien hebt word je vast erg blij. Ik wel in iedergeval. Beetje dat BF2 gevoel terug.
Haas_nl schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:53:
[...]

Als je beter bent doordat je meer speelt en betere guns hebt dan is het gewoon lame.
Kijk naar tf2 en css quake en unreal daar hebben ze skills hier heb je gewoon teveel vrije tijd.
Sorry, maar ik denk dat het meer met jezelf te maken heeft. Ik speel nog steeds met de wapens die je bij de start van de game al krijgt. Het enige wat je dan nog nodig hebt is of een scope of RDS.

edit: ik ben lvl 29, dus genoeg wapens tot mijn beschikking (waar ik nooit mee speel)

[ Voor 8% gewijzigd door Jackal131 op 08-10-2011 12:13 ]

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 21:37
Capsian border is weer online.

Ik moet zeggen, als ik dit level speel is het oude BF2 gevoel wel terug en zou ik hem eventueel willen pre-orderen...

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-11 15:22
Ik vind de tank echt dik handig. Ik rush gewoon naar Antenna, en knal daar 2 Apaches neer met de mitrailleur ( erg handig die zoom functie ) Hoop vandaag op minder lag!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Verwijderd

En dan brengen ze dlc uit die je dan moet kopen omdat jij anders weer afgemaakt word.
Top spel principe ! Kopen en snel anders ben je vermaak voor die wel (snel)kopen!
Man, leer gewoon schieten en loop niet zo te huilen... wat een stel citroenknijpers bij elkaar zeg..
Als een spel je niet ligt ga je toch gewoon lekker een ander spel spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 12:11 ]

• bloodlynx
Wat een domme opmerking, de ak is nog steeds het sterkste wapen en doet het meeste dmg. Daarnaast heb je alles wat je nodig hebt om een klas een beetje fatsoenlijk te spelen zo gebeurd dus kan je prima spelen. Daarnaast omdat mensen meer dan 1 uur per dag spelen hebben ze niks beters te doen? Kom op zeg |:( Kan me best voorstellen dat mensen momenteel veel spelen, na 5 jaar

Verwijderd

[...]

Hahaha, gast je weet volgens mij niet waar je het over hebt. Dus als je beter wordt doordat je meer speelt is het lame??? 8)7 |:(

Wereld op zijn kop aan jouw kant van de lijn?

Ik heb net even mijn achterlicht voor op de fiets gedaan, en de paraplu op de kop in de plantenbak gedaan, lijkt me wel zo handig communiceren met jou

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 12:16 ]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
[...]

En jij denkt dat je geboren wordt met skills in een bepaald spel?
Met elk spel zal je in het begin gewoon moeten oefenen en als je dit niet kan/wilt kan je maar beter iets anders gaan doen.. :/

• Kobus Post
  • Laatst online: 21-10 15:46
Gister even een paar potjes Caspian Border gedaan, kwam in een relatief lege server. dus kon rustig de jets en heli's uitproberen. Jets zijn erg gaaf om te vliegen, is wel erg realistisch, alleen ze zijn vet underpowerd met alleen een minigun. Probeerde een tank uit te schakelen, raakte hem wel maar deed niet genoeg schade. Had toen iemand in het andere team met raketten op z'n jet en die domineerde het hele luchtruim.

Heli's vond ik een beetje traag reageren, ben BF2 gewend en in BF3 is het best wel irritant om daarmee tevliegen.

Map is gewoon k*t, wist eerst niet waar ik naar toe moest en als je de map maximaliseert zie je nog minder.

Teamplay is er ook nog niet echt. Zat bv bij iemand in een chopper en ik was gunner, gaat die homo helemaal de lucht in. Bied je aan als slachtvoer.

Zijn er ook tv missels voor de heli?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• bloodlynx
Haas_nl schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:22:
[afbeelding]
Jongens bedankt voor dat extra zetje de mzzl.
Wat interesseert ons nou dat je annuleert omdat je vind dat mensen niet mogen spelen dan jou? Ga ergens anders nutteloze berichten plaatsen.

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 20:21
[afbeelding]
Geloof niet dat dit wat toevoegt, maar fijn dat we je dan niet meer tegenkomen.

Ik moet zeggen dat het wel een heel fijn spel is op de PS3, zijn wel wat irritaties maar niet meer dan ik anders zou hebben en ook zeker niet voldoende om te stoppen.
De map vindt ik eigenlijk wel leuk, in het begin miste ik de vehicles, maar de map opzich zit wel goed in elkaar.
Kan niet wachten tot de game uit is in ieder geval
[afbeelding]
Shooters zijn blijkbaar niet aan jou besteed.

Wel jammer dat je het zo snel opgeeft.

Pagina: 1 ... 52 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien