Zo wat potjes op caspian borders weggespeeld. Ging heerlijk, had wel bijzonder goede k/d rations voor mijn doen. Lag was uiteraard verschrikkelijk, was volgens mij wel wat zwaarder voor mijn computer, en dan is het jammer als ik mappen als metro met lager detail moet spelen doordat ik anders grote mappen niet kan spelen (medium trok mijn computer wel, heb mijn twijfels of hij high zou trekken).
Had er nu iig spijt van dat ik nog niks van engineers had geunlocked. Maar goed, moest het maar doen met wat ik had. Die standaard anti tank wapens zijn ruk, ik hoop dat je later een stuk betere krijgt, want het zijn proppeschieters die ook nog eens heel traag zijn.
Wat ik toen wel al merkte was dat balans tussen grond en lucht lekker is, zelfs zonder anti air mogelijkheden heb je weinig last van helis en al helemaal niet van jets als je een beetje voorzichtig doet.
En na loop van tijd de stinger geunlocked, en iemand in mijn team die blijkbaar graag jets vloog die in chat helemaal emo werd omdat hij erachter kwam dat infanterie zijn jet kon neerschieten, blijkbaar vond hij dat de plebs op de grond hem niet mogen kunnen raken
Anyway de stinger, wat zijn jullie ervaringen? Hij misfired nogal vaak (wel eerste animatie, niet daadwerkelijk gevuurd). Tegen helis werkt hij redelijk, denk dat je er twee nodig heb. Zal ook wel zoiets tegen jets zijn, maar echt degene die klagen over stingers vs jets kunnen volgens mij gewoon niet vliegen. Een stinger is retetraag, als je in een jet in een rechte lijn gaat ben je volgens mij al veilig. In ieder geval, de jets die ik heb geraakt waren zo goed als allemaal laag aan het vliegen en hele scherpe bochten aan het maken, waardoor mijn stinger ze tenminste in kon halen.
Ik mis wel wat hit feedback, zoals vehicle damage punten. Sowieso wat houdt het in wanneer ik een vehicle disable (krijg je ook 100 punten voor, terwijl destroy maar 50 is)? Ik heb een tank gezien die daarna nog gewoon doorschoot, dus leek het me toch handig hem ook te vernietigen. Kan hij dan niet meer rijden ofzo?