Ja klopt viel me ook al op. Veel mensen waren er positief over maar van mij mag het ook minder. De damage zoals die in BFBC2 was is goed! Ze hadden er niet zo veel aan moeten veranderen.bloodlynx schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:45:
[...]
De damage is toch wel wat veel hoor iets minder zou echt perfect zijn. Je knalt nu vaak te veel op iemand omdat hij eigenlijk al dood is maarja het gaat zo snel.
Dat is inderdaad een zeer irritante bug.mngm schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:51:
Hoe kan je op PS3 ervoor zorgen dat je samen met een vriend in hetzelfde team (liefst ook squad) zit? Zo doen we het; Ik invite mijn vriend (in het menu), hij accept de invite en we komen in het een soort squad menu waar we kunnen voice chatten (voice chat werkt daar maar af en toe). Dan join ik een server en joint hij automatisch dezelfde server. We komen echter altijd in het andere team terecht!
Is dit een beta bug of doen we iets verkeerd?
Volgens mij ergens gelezen dat dat in de final opgelost zou zijn.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Even denken, nee. Nu is de balans tussen infanterie en voertuigen prima (nou ja prima, die proppeschieten van engineers die anti tank wapens horen te zijn mogen wel stuk sterker, hopelijk is de javalin dat, maar die heb ik nog niet geunlocked, laatst anti air vehicle uitschakelen, heb totaal 6 anti tank raketten nodig gehad). Als jij nu alle voertuigen veel sterker gaat maken is het einde verhaal voor infanterie.Phyxion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:23:
[...]
Werkt hier wel, maar doet wederom veel te weinig damage. That said, alles damages kunnen wel fors omhoog (tank, heli en jets). Vooral alle splash ranges zijn bedroevend te noemen
Sowieso voornaamste reden nu dat tanks op caspian border een beperkte invloed hebben is dat net als in het echt, tanks een beperkt nut hebben in gebieden met veel dekking (bossen, gebouwen, etc). En dat realiseren zich de meeste tank bestuurders nog niet echt, als ze wat meer in open gebieden blijven zouden ze een stuk minder vaak dood gaan.
Dus dan hele hordes tanks op de map hebben omdat er in de eerste minuut meer vervoer moet zijn? Sowieso heb ik dat nog helemaal niet gemerkt dat er te weinig zitplaatsen zijn, en daarnaast als je meer vervoer wilt hebben stop dan wat voertuigen voor vervoer erbij, zoals jeeps. Ga geen tanks toevoegen.Als het om grondvoertuigen gaat dan mogen er wel wat bij op Caspian. Het halve team blijft meestal achter bij het begin van de match en dat lijkt me niet de bedoeling. Een extra tank en een of twee IFV zouden dat verbeteren.
Je bent de laatste tijd wel bijzonder sacherijnig heDit spel slaat nergens op. Geen vuurgevechten ofzo, wie het eerst de ander ziet wint. Zo kan je toch nooit ook maar enige vorm van competitie in het spel stoppen...
Maar dit zal je altijd hebben tenzij je damage van wapens zwaar terugschroeft. Dus als ik je dan in de rug neermaai dat je na het eerste magazijn nog 50% health hebt. Al zie ik toch op midde-lange afstanden nog genoeg vuurgevechten. Kwestie van beetje dekking zoeken en ze schieten je niet makkelijk dood.
In BC2 was de damage veel te laag op normaal, in vietnam een stuk beter, in BF3 vind ik het gewoon prima.
Ik ben nu zelf op caspian borders met m4/ak74 en een silencer erop. Eerst had ik een silenced pistol, het is wel handig om mensen neer te kunnen schieten zonder dat alle tegenstanders in de buurt weten waar je bent. Nu dan silenced m4/ak74, maar hoewel het voordeel is dat ik niet wapen hoef te wisselen, kost het me wel wat damage in andere gevechten, en maken ze ook met silencer wel teringherrie vergeleken met silenced pistol.
Deinstalleer het spel gewoon en stop met zeuren.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:38:
Dit spel slaat nergens op. Geen vuurgevechten ofzo, wie het eerst de ander ziet wint. Zo kan je toch nooit ook maar enige vorm van competitie in het spel stoppen...
Verwijderd
Begrijp wel een deel van het verhaal maar je beslist al over een beta. De gameplay van IGN website bij de DICE studio was echt verpletterend! Dat hebben ze veel feedback aan te danken gehad. Ik weet zeker dat je mening wel wat positiever wordt op 27 oktober. Maar ach iedereen heeft een mening over het spel... Ik ben nu in ieder geval heel erg aan het genieten van de beta.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:52:
[...]
Al gedaan, doet m'n mening weinig veranderen. Vuurgevechten heb je gewoon niet, wie het eerst de ander ziet wint, zo gaat het altijd. Komt door die waardeloze hitregistratie. In een voertuig zitten is daarnaast nog eens enorm ondankbaar werk omdat je praktisch geen kills krijgt, enkel disable punten. Want ja, iedereen rent gewoon z'n voertuig uit.
Op caspian border vind ik er nog minder aan dan op operation metro, dat is echt saai.
Wat een onzin ... ik heb geen ssd en ben altijd als eerste in een level en nee ook geen raid of wat dan ookAsgaro schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:30:
Wat ik onnozel vind, is dat je in jets kunt spawnen.
Bij het begin van een match, zijn diegene die als eerste de map geladen hebben, ook diegene die in de jet geraken.
Dus wie een SSD heeft, die zit gebakken want load times worden daardoor drastisch ingekort.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ook geen SSD en jets zijn er ook altijd nog als ik laad. Gewoon een standaard 1TB HDD.
Grote voordeel voor mensen die jets willen vliegen is wel dat je dan als je dood bent direct kan zien of er jets zijn, dus je niet hebt dat je halve team bij de basis op jets staan te wachten.
Zelf heb ik even gevlogen erin, maar zelfs als ik muis gevoeligheid omhoog zette was ik continue muis een het optillen en slepen om een beetje bocht te maken.
Grote voordeel voor mensen die jets willen vliegen is wel dat je dan als je dood bent direct kan zien of er jets zijn, dus je niet hebt dat je halve team bij de basis op jets staan te wachten.
Zelf heb ik even gevlogen erin, maar zelfs als ik muis gevoeligheid omhoog zette was ik continue muis een het optillen en slepen om een beetje bocht te maken.
Gebruik de pijltjestoetstenfurby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:09:
Ook geen SSD en jets zijn er ook altijd nog als ik laad. Gewoon een standaard 1TB HDD.
Dan mag ie ook gelijk dit topic sluiten. Tsurany is de topic starter.SCIxX schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:01:
[...]
Deinstalleer het spel gewoon en stop met zeuren.
Je bedoelt gewone, niet WASD? Want die kunnen geen bocht maken.
En alsnog zie je soms 5+ mensen die maar een beetje lopen rond te klooien rond de jetspawn, wachtend op eentjefurby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:09:
En hier ook nog iemand met een gewone HDD die prima aan het begin van een ronde een jet kan pakken als ie dat wilt
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Probleem is dat de meeste mensen nu als Engineer spawnen vanwege de RPG. Ik ben de laatste tijd vaker als assault (medic) gegaan om te healen en met een groepje kun je dan erg mooie gevechten hebben, vooral bij die antenne.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:38:
Dit spel slaat nergens op. Geen vuurgevechten ofzo, wie het eerst de ander ziet wint. Zo kan je toch nooit ook maar enige vorm van competitie in het spel stoppen...
Wij hadden de antenne ingenomen liepen met 5-6 man naar de gas station, een tank en jeep van onze kant racen voorbij, opeens duikt er vanachter ons zo'n Russische helikopter op. Erg mooi om dan je teamgenoten door het hoge gras en de struiken te zien rennen voor hun leven
Gebruik WASD voor throttle en achterflaps, dan je pijltoetsen voor de andere flaps. Vergeet ook niet shift voor de afterburner + spatie om te vuren. Zat eerst ook met de muis te kl#ten, dan zijn de pijltoetsen echt een verademingfurby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:12:
[...]
Je bedoelt gewone, niet WASD? Want die kunnen geen bocht maken.
[ Voor 21% gewijzigd door Pendaco op 08-10-2011 20:16 ]
Ik begin steeds meer de eerste indrukken te vergeten van hoe geweldig alles is en begin steeds meer te merken wat er allemaal wel niet mis is in het spel.furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:59:
Je bent de laatste tijd wel bijzonder sacherijnig he
Het is namelijk geen kwestie van damage, het is een kwestie van hitregistratie. De hits komen veel te laat aan waardoor je voor je gevoel direct dood bent terwijl de ander veel langer bezig was met schieten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Grappig, Operation Metro duurt bij mij een seconde om te laden ofzo, Caspian Border doe ik minsten 20 seconden over. Staat geïnstalleerd op een gewone Samsung Spinpoint F3 1TB schijf. Raar hoe er dergelijke verschillen tussen maps en ook verschillende mensen zitten.
Inderdaad, hier ook. Een nieuw rondje starten duurt bij mij altijd 1 - 2 seconden, dus dan kies ik altijd een jet.
De heli vind ik persoonlijk véél sterker tegen zowel voertuigen als gewone infantry, maar al die sukkels die zonder gunner vertrekken
De heli vind ik persoonlijk véél sterker tegen zowel voertuigen als gewone infantry, maar al die sukkels die zonder gunner vertrekken
Android developer & dürüm-liefhebber
Waarom zou je rennen voor een heli? Ding doet toch nauwelijks schade, kunt net zo goed rustig doorlopen.Pendaco schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:13:
[...]
Probleem is dat de meeste mensen nu als Engineer spawnen vanwege de RPG. Ik ben de laatste tijd vaker als assault (medic) gegaan om te healen en met een groepje kun je dan erg mooie gevechten hebben, vooral bij die antenne.
Wij hadden de antenne ingenomen liepen met 5-6 man naar de gas station, een tank en jeep van onze kant racen voorbij, opeens duikt er vanachter ons zo'n Russische helikopter op. Erg mooi om dan je teamgenoten door het hoge gras en de struiken te zien rennen voor hun leven
En idd, tanks VS normale boom > Boom wint.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Hoeveel uur heb je erin zitten? Komt ook waarschijnlijk omdat het maar 2 maps zijn, want na een tijdje ga je dan teveel dingen opmerken wat niet nodig is lijkt mij.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
[...]
Ik begin steeds meer de eerste indrukken te vergeten van hoe geweldig alles is en begin steeds meer te merken wat er allemaal wel niet mis is in het spel.
Het is namelijk geen kwestie van damage, het is een kwestie van hitregistratie. De hits komen veel te laat aan waardoor je voor je gevoel direct dood bent terwijl de ander veel langer bezig was met schieten.
Die krijgen een mooie missile achter zich aan.Mavamaarten schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
Inderdaad, hier ook. Een nieuw rondje starten duurt bij mij altijd 1 - 2 seconden, dus dan kies ik altijd een jet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat ik nog wel mis in Conquest zijn fatsoenlijke troop transports. Zoals de APC of Transport JetHeli crossover dinges uit BF2142
. Daar had ik altijd de grootste lol mee om mensen af te zetten en op te pikken.
Verwijderd
Caspian Border is ook met 64 man en is velen malen groter dus het lijkt me logisch dat het langer duurt. Alhoewel 20 sec. wel een groot verschil is.Sagaris schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
Grappig, Operation Metro duurt bij mij een seconde om te laden ofzo, Caspian Border doe ik minsten 20 seconden over. Staat geïnstalleerd op een gewone Samsung Spinpoint F3 1TB schijf. Raar hoe er dergelijke verschillen tussen maps en ook verschillende mensen zitten.
Zo'n 34 uur nu. Weet alleen niet of andere maps zouden helpen, er moet gewoon teveel aan de core gameplay gefixt worden.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:16:
Hoeveel uur heb je erin zitten? Komt ook waarschijnlijk omdat het maar 2 maps zijn, want na een tijdje ga je dan teveel dingen opmerken wat niet nodig is lijkt mij.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Ja dan kan ik het begrijpen. Ik heb tot nu toe er nog maar 16 uur achter gezeten dus ik weet er minder over dan jou. Misschien je probleem op het battlelog forum posten?Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
Zo'n 34 uur nu. Weet alleen niet of andere maps zouden helpen, er moet gewoon teveel aan de core gameplay gefixt worden.
Helemaal met je eens.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
[...]
Zeker met wapens zoals die FN2000 en die UMP45 merk je dat. Met die wapens heb je misschien 3-4 kogels nodig, die ook daadwerkelijk het doel raken, om iets neer te krijgen, maar aan de andere kant van de loop merk/zie/hoor je niet eens dat je beschoten word, je valt gewoon spontaan dood neer. Bij elk potje, elke server en op beide mappen.
[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 08-10-2011 20:22 ]
Pentaxiaan
Ik vertrek regelmatig zonder gunners omdat 95% van de gunners juist tegenwerkt (als een idioot random zitten sproeien en mijn cover compleet verprutsen).Mavamaarten schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zou je denken, maar als je leest dat sommigen geen verschil merken in laadtijden...Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
Caspian Border is ook met 64 man en is velen malen groter dus het lijkt me logisch dat het langer duurt. Alhoewel 20 sec. wel een groot verschil is.
Doe je dat ook aan het begin van een ronde met buggies? God wat ik haat het als iemand aan het begin van een ronde meteen wegcrosst in een buggy zonder even om te kijken naar de 10 mensen die naar dat ding rennen.Phyxion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Ik vertrek regelmatig zonder gunners omdat 95% van de gunners juist tegenwerkt (als een idioot random zitten sproeien en mijn cover compleet verprutsen).
[ Voor 37% gewijzigd door Sagaris op 08-10-2011 20:21 ]
Verwijderd
Inderdaad wees nog blij dat het om secondes gaat! Vooral bij battlefield is het geen probleem omdat de potjes min. 15 minuten duren.Sagaris schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Zou je denken, maar als je leest dat sommigen geen verschil merken in laadtijden...Ah well, het is maar de beta, dus boeit me nu niet.
ben er wel blij mee dat ze dit gaan verhelpen
1. Squad issues: Cannot play with friends within same squad, squads get split up onto opposite teams, etc.
There will be improved squad functionality in the retail game (including but not limited to): the ability to create squads prior to launching into a game, sticking with your squad when joining a game and continuing together through future games (If team balance on the server allows it), inviting friends to a squad and changing squads once in game.
2. Regarding additional Open Beta content and fixes/patches for consoles, including PlayStation 3 issues with chat and party systems.
While we would like to patch the Open Beta, DICE is currently focusing its available resources on polishing the retail game.
1. Squad issues: Cannot play with friends within same squad, squads get split up onto opposite teams, etc.
There will be improved squad functionality in the retail game (including but not limited to): the ability to create squads prior to launching into a game, sticking with your squad when joining a game and continuing together through future games (If team balance on the server allows it), inviting friends to a squad and changing squads once in game.
2. Regarding additional Open Beta content and fixes/patches for consoles, including PlayStation 3 issues with chat and party systems.
While we would like to patch the Open Beta, DICE is currently focusing its available resources on polishing the retail game.
Maja, dit soort verbeterpunten zijn echt wel aangekomen bij DICE, dat kan niet anders.SirNobax schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Helemaal met je eens.
Zeker met wapens zoals die FN2000 en die UMP45 merk je dat. Met die wapens heb je misschien 3-4 kogels nodig om neer te gaan, maar je merk/ziet/hoor niet eens dat je beschoten word, je valt gewoon spontaan dood neer. Bij elk potje, elke server en op beide mappen.
En toch zat ik nog maar op 25% health. Die raketten hebben dan wel niet zo'n grote splash radius maar als ze net naast je neer ploffen doen ze toch pijnJeroenneman schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:15:
[...]
Waarom zou je rennen voor een heli? Ding doet toch nauwelijks schade, kunt net zo goed rustig doorlopen.
Dat is inderdaad een flink probleem. In BC2 had ik vaak genoeg dat ik een 1 op 1 nog won, ondanks dat de ander begon moet schieten. Ook kon je daar nog een 1 vs 2 gevecht winnen. Hier ben je als persoon die als eerste wordt aangevallen altijd de lul, maar van 2 man zal je nooit winnen, ondanks dat de damage omhoog is, en je dus in theorie meer aan je voorsprong zou moeten hebben.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
[...]
Ik begin steeds meer de eerste indrukken te vergeten van hoe geweldig alles is en begin steeds meer te merken wat er allemaal wel niet mis is in het spel.
Iets wat ook niet helpt is dat ik het meestal amper door heb wanneer ik geraakt wordt, of iemand anders raak. Je mist elk gevoel. Misschien komt dat ook omdat ik van PS3 kom, en zo'n rumble ding helpt.
Ik ben overigens flink klaar met de Béta. Het spel kan geweldig zijn, maar met al de problemen en crashes heb ik er helemaal geen zin meer in.
Ik snap ook niet hoe ze de besturing van voertuigen zo hebben kunnen verpesten, je zit gigantisch te slepen om te draaien in vliegtuigen,tanks en MG's. Gister nog BF2 gespeelt, en de vliegtuigen zijn daar zo veel beter. "/
Wat mij betreft mogen bij de voertuigen ook meer functies weer standaard worden ipv een perk. Een tank zonder MG, of jet zonder bommen/raketten slaat nergens op.
Sowieso lijkt me dat niet echt hit registratie, dat is puur of je wel of niet geraakt wordt. Dus dat kan ook niet verantwoordelijk zijn dat je dood neervalt als iemand anders je eerst zag (dat trouwens ook nog steeds zou gebeuren op 0 lag ideale wereld server, simpelweg omdat degene die de andere ziet zonder zelf gezien te worden op close range een enorm voordeel heeft). Verder wat je beschrijft is volgens mij meer de bekende bug dat je teveel schade krijgt als je rent.SirNobax schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Helemaal met je eens.
Zeker met wapens zoals die FN2000 en die UMP45 merk je dat. Met die wapens heb je misschien 3-4 kogels nodig om neer te gaan, maar je merk/ziet/hoor niet eens dat je beschoten word, je valt gewoon spontaan dood neer. Bij elk potje, elke server en op beide mappen.
Juist in BF3 heb je veel meer kans om tegen meerdere tegenstanders te winnen. Je kan ze één voor één afschieten, in BC2 kost dat gewoon teveel tijd met die proppenschieters, en dan heb je zo alle tegenstanders in de omgeving op je. Terwijl in BF3 je veel beter ze 1 voor 1 kan afmaken, en ook als het meerdere tegelijk is kan je makkelijker één neerschieten en in dekking rennen.Ook kon je daar nog een 1 vs 2 gevecht winnen. Hier ben je als persoon die als eerste wordt aangevallen altijd de lul, maar van 2 man zal je nooit winnen, ondanks dat de damage omhoog is, en je dus in theorie meer aan je voorsprong zou moeten hebben.
In andere woorden, je vindt dat je zonder problemen infanterie moet kunnen neermaaien, hun enige rol moet zijn jouw k/d ratio te verbeteren?Wat mij betreft mogen bij de voertuigen ook meer functies weer standaard worden ipv een perk. Een tank zonder MG, of jet zonder bommen/raketten slaat nergens op.
Een tank heeft een MG, ik zie alleen niet in waarom je standaard zou moeten hebben dat iemand en driver, en main gun, en MG kan gebruiken.
[ Voor 38% gewijzigd door Sissors op 08-10-2011 20:25 ]
Verwijderd
Dat is gewoon normaal dat ze dat fixen. Zou wel apart zijn een team based FPS zonder goede squad functie! Me vrienden hebben een console dus wilde ook een keer een paar potjes met ze spelen maar dat werkte in de beta dus niet! Beta is immers een beta.joshje schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:21:
ben er wel blij mee dat ze dit gaan verhelpen
Dit.The_Double schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:21:
[...]
Ik snap ook niet hoe ze de besturing van voertuigen zo hebben kunnen verpesten, je zit gigantisch te slepen om te draaien in vliegtuigen,tanks en MG's. Gister nog BF2 gespeelt, en de vliegtuigen zijn daar zo veel beter. "/
Wat mij betreft mogen bij de voertuigen ook meer functies weer standaard worden ipv een perk. Een tank zonder MG, of jet zonder bommen/raketten slaat nergens op.
Sensitivity moet enorm hoog om een beetje te kunnen vliegen, en die flappen achterop voor links/rechts bochtjes doen echt bijna niks volgens mij...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Ondanks alle kritiek (waar ik zelf ook aan mee doe) vind ik 't zeker geen slecht spel oid. Het is ons 1x gelukt om met z'n 4en in dezelfde squad te komen en dan is het zeker vermakelijk, maar dit ene core element, met vrienden op TS lopen lullen en als squad te werk gaan, dat hebben ze in de beta gewoon goed vern**kt. De lol is er op deze manier eigenlijk snel vanaf omdat je zeker op een map zoals CB gewoon niet samen kan spelen.
Horen ze ook niet te doen, zijn enkel voor hele kleine correcties, niet om een bocht te maken.Jeroenneman schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:28:
[...]
Dit.
Sensitivity moet enorm hoog om een beetje te kunnen vliegen, en die flappen achterop voor links/rechts bochtjes doen echt bijna niks volgens mij...
Maar ja verticale sensitivity moet hoger, draaien gaat snel zat. Toch lukt het genoeg mensen wel scherpe bochten te maken, dus het kan wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 08-10-2011 20:33 ]
Verwijderd
Ik heb weinig kritiek ook over de beta. Je moet gewoon over de bugs heen kijken. Het speelt gewoon heerlijk weg. Vooral de animaties waarvan ik geniet. Alleen mag er wat meer destructie in zitten zoals Bad Company 2. Maar bij BFBC2 was het in sommige tijden wel wat overdreven. Toen waren alle huizen gebombadeerd.
Dat zou zo moeten zijn, maar in de praktijk ben je kansloos, omdat het te laat doorkomt dat de 1e dood is. De 2e is ondertussen al op jou aan het schieten zonder dat jij het doorhebt vanwege de k*t netcode en die krijg je nooit meer affurby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:22:
[...]
Juist in BF3 heb je veel meer kans om tegen meerdere tegenstanders te winnen. Je kan ze één voor één afschieten, in BC2 kost dat gewoon teveel tijd met die proppenschieters, en dan heb je zo alle tegenstanders in de omgeving op je. Terwijl in BF3 je veel beter ze 1 voor 1 kan afmaken, en ook als het meerdere tegelijk is kan je makkelijker één neerschieten en in dekking rennen.
Heb je ooit BF2 gespeeld?furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:22:
[...]
In andere woorden, je vindt dat je zonder problemen infanterie moet kunnen neermaaien, hun enige rol moet zijn jouw k/d ratio te verbeteren?
Een tank heeft een MG, ik zie alleen niet in waarom je standaard zou moeten hebben dat iemand en driver, en main gun, en MG kan gebruiken.
Ja, kreeg er al snel genoeg van dat infanterie target practise was voor voertuigen. Terwijl in BF3 ze ook gewoon zwaktes hebben tegen infanterie. Eigenlijk is het bij de meeste heel simpel, van afstand zijn de voertuigen gewoon veel beter, maar je kan niet recht vooruit rijden en verwachten dat alle infanterie lief voor je dood neervalt.
Ik zie sowieso nog steeds geen enkele reden waarom tank bestuurders standaard ook een MG zouden hebben. Van mij mag ook die hele unlock eruit, als je een MG wilt, neem eens iemand mee in je tank.
Ik zie sowieso nog steeds geen enkele reden waarom tank bestuurders standaard ook een MG zouden hebben. Van mij mag ook die hele unlock eruit, als je een MG wilt, neem eens iemand mee in je tank.
[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 08-10-2011 20:44 ]
Verwijderd
Weet je wat ik denk dat het probleem zou gaan worden? Dat de MCOM's te goed beschermd worden door de cover. Bij BFBC2 kon je nog goed de MCOM domineren met je tank. Komt ook omdat ik grand bazaar heb gezien en daar stond een MCOM helemaal onder cover.
Je noemt het een probleem, maar volgens mij is dat juist exact gedaan om dat 'probleem' te veroorzaken: zorgen dat je niet met 1 tank een MCOM kan domineren. Als je wilt kan je altijd nog creatief met C4 zijn, maar in principe is dat gewoon de taak van de infanterie, tank kan support geven van afstand en toegangswegen blokkeren, niet in zijn eentje een mcom domineren.
Verwijderd
Mwa een tank heb je zo uitgeschakeld dus domineren kan je maar even. Ik bedoel dan dat je er naar toe moet lopen met je team genoten en het dan vol zit met wachtende defenders om een jou een headshot te geven. Bij Op. metro is het niet echt een probleem maar bij de grotere mappen moet je meer moeite doen om een m-com te armen. We zullen zien hoe het gaat uitpakken. Gewoon afwisselend lijkt mij het beste.furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:48:
Je noemt het een probleem, maar volgens mij is dat juist exact gedaan om dat 'probleem' te veroorzaken: zorgen dat je niet met 1 tank een MCOM kan domineren. Als je wilt kan je altijd nog creatief met C4 zijn, maar in principe is dat gewoon de taak van de infanterie, tank kan support geven van afstand en toegangswegen blokkeren, niet in zijn eentje een mcom domineren.
Is het nou allemaal zo slecht? (behalve de recording)
YouTube: Battlefield 3: Operation Firestorm Commentary - YouTube
(PC)
YouTube: Battlefield 3: Grand Bazaar Commentary - YouTube
(PS3)
Neem de PC footage even.
De tank sight van de T90 is duidelijker en dunner gemaakt.
Er is duidelijkere feedback als je geraakt word.
Die jet heeft volgens mij toch echt raketten en air to air missles.
Destruction word nog beter.
Die transport heli heeft gewoon weer miniguns om lekker te schieten.
Repair van voertuigen duurt langer.
En nu weten we ook de naam van de map waar we de jet teaser zagen maanden geleden.
Ik ga me voorbereiden op de echte beta test, de stresstest. Ik gok dat 21.20 alles gecrasht is.
(PC)
(PS3)
Neem de PC footage even.
Repair van voertuigen duurt langer.
En nu weten we ook de naam van de map waar we de jet teaser zagen maanden geleden.
Ik ga me voorbereiden op de echte beta test, de stresstest. Ik gok dat 21.20 alles gecrasht is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dit bedoel ik. Je kan de beta niet naast het hele spel zetten.DanielWW2 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:53:
Is het nou allemaal zo slecht? (behalve de recording)![]()
(PC)
(PS3)
Neem de PC footage even.
Je hebt alleen de feeling hoe je beweegt en alle andere dingen worden totaal verandert naar wil
Ik een kleine vraag: Ik vind dat er weinig voertuigen zijn in CB. We spelen nu met 64 man en er zijn maar 8 beschikbaar in die map. Als je de game official uitkomt komen er dan meer voertuigen? Het fijnste is 4 tanks 2 helies 2 tanks 4 planes en 6 autos. En even over die helies wat een waardeloze dingen zijn dat. In BBC2 is het vliegen zoveel beter en nu echt bagger gaan ze dit nog veranderen want dit is gewoon K. En over de tanks ook zo bagger 1 keer geraakt met een raket en je tank doet bijna niks meer. Ik vind toch eerlijk gezegd dat ze gewoon op die Frostbite 1 engine hadden moeten blijven. Ik koop de game wel maar als de game anders gaat lopen verkoop ik hem weer en koop COD MW3.
[ Voor 48% gewijzigd door goosche op 08-10-2011 21:34 ]
Het ligt echt aan de server of je ge one shot wordt door stingers, net een heerlijk potje op de ene server (prima hit reg, lekker vliegen, 5 jets afgeknald plus een paar helis,) volgende potje op een andere server (raakte echt niks, werd continu zonder warning ge one hit door stinger en kreeg geen lock on warning ofzo)
Die jets is het enigste positieve van die map. En ik moet zeggen gvd man .ucking vet man heat rockets afvuren en afschieten die handel. En je kan gewoon door helies heen vliegen gaan ze kapot heheheh Alleen is er ook eigenlijk een rem bij de jet want het landen is echt lastig. En ik ben jetten xDJeroenneman schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:33:
Het ligt echt aan de server of je ge one shot wordt door stingers, net een heerlijk potje op de ene server (prima hit reg, lekker vliegen, 5 jets afgeknald plus een paar helis,) volgende potje op een andere server (raakte echt niks, werd continu zonder warning ge one hit door stinger en kreeg geen lock on warning ofzo)
Het is niet de bedoeling van de map dat iedereen zn eigen tank heeft.goosche schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:25:
Ik een kleine vraag: Ik vind dat er weinig voertuigen zijn in CB. We spelen nu met 64 man en er zijn maar 8 beschikbaar in die map. Als je de game official uitkomt komen er dan meer voertuigen? Het fijnste is 4 tanks 2 helies 2 tanks 4 planes en 6 autos. En even over die helies wat een waardeloze dingen zijn dat. In BBC2 is het vliegen zoveel beter en nu echt bagger gaan ze dit nog veranderen want dit is gewoon K.
Gast dubbel aantal spelers en hetzelfde aantal voertuigen zoals de map Heavy Metal.
Nee, buggy is alleen voor transport te gebruiken, ik rij regelmatig om zodat ik iemand op kan pakken.Sagaris schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:19:
[...]
Zou je denken, maar als je leest dat sommigen geen verschil merken in laadtijden...Ah well, het is maar de beta, dus boeit me nu niet.
[...]
Doe je dat ook aan het begin van een ronde met buggies? God wat ik haat het als iemand aan het begin van een ronde meteen wegcrosst in een buggy zonder even om te kijken naar de 10 mensen die naar dat ding rennen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Er mogen sowieso meer jeeps in want er rijden altijd 2 mensen weg met de enige 2 die er staan en de rest kan lopen. Ook leuk als je later weer op de main base of op een willekeurige andere vlag spawnt en dan elke keer weer moet lopen.
gewoon op je squad spawnen, of wachten tot je bij een van de deploy points wat actie ziet.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:54:
Er mogen sowieso meer jeeps in want er rijden altijd 2 mensen weg met de enige 2 die er staan en de rest kan lopen. Ook leuk als je later weer op de main base of op een willekeurige andere vlag spawnt en dan elke keer weer moet lopen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Nog nooit last van gehad dat er niks stond hoor... Het staat bij die spawn helemaal vol met jeeps (ow, je kunt ook een tank nemen... xD)
Daarom dat er al een suggestie geweest is om het damage model uit BFBC2 terug te gebruiken. Want daar vergt iemand killen meer skill, en kan je man on man fights doen.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:38:
Alleen lijkt het overgrote deel dit niet te willen, als ik zo de Battlelog forums lees.
"Wie het eerst de andere ziet wint". Dit gegeven zal nu veel meer tot uiting komen, want kijk naar Caspian Border.
Die map is grafisch zo uitgebreid: dichte bebossing enzo. Ik vind het echt een aanpassing om continu de omgeving te moeten scannen. Veel moeilijker nog dan bij Operation Metro waar je maar een paar bushes hebt, en de rest zijn gebouwen waardoor je snel het silhouette van iemand ziet.
In BF2 en BFBC2 (en feitelijk eender welke andere shooter) zijn de omgeving echt kaal te noemen in vergelijking met BF3. Waardoor BF3 toch alleen al door de dichte begroeiing een meer tactisch element biedt dan andere shooters.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 08-10-2011 22:32 ]
De laadtijden in Battlefield 2 waren pas lang!Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:20:
[...]
Inderdaad wees nog blij dat het om secondes gaat! Vooral bij battlefield is het geen probleem omdat de potjes min. 15 minuten duren.
Misschien net daarom dat er tijdens het laden een deuntje afgespeeld werd (het bekende MEC theme, etc).
Natuurlijk ook een kwestie van je filters fatsoenlijk instellen, als ik nu op m'n friendslist kijk zit iedereen op europese servers, behalve Tsurany die zit op een server in TEXAS...Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:14:
[...]
Geen wonder dat je dan jammert over hitreg en mensen die jouw eerder zien.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 08-10-2011 22:35 ]
unfor schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:35:
[...]
Natuurlijk ook een kwestie van je filters fatsoenlijk instellen, als ik nu op m'n friendslist kijk zit iedereen op europese servers, behalve Tsurany die zit op een server in TEXAS...
Tja, dat is niet zo handig.unfor schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:35:
[...]
Natuurlijk ook een kwestie van je filters fatsoenlijk instellen, als ik nu op m'n friendslist kijk zit iedereen op europese servers, behalve Tsurany die zit op een server in TEXAS...
Ja want ik klaag ook echt over deze enkele server.... heb ook op Nederlandse en Duitse servers hier last van.unfor schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:35:
Bovendien, deze server speelt juist verrassend goed en soepel.
Laten we terug gaan naar BFBC2, met deze maps, dit aantal spelers en deze voertuigen.Asgaro schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:22:
Daarom dat er al een suggestie geweest is om het damage model uit BFBC2 terug te gebruiken. Want daar vergt iemand killen meer skill, en kan je man on man fights doen.
Alleen lijkt het overgrote deel dit niet te willen, als ik zo de Battlelog forums lees.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 08-10-2011 22:38 ]
Oh man straks in Caspian Border had ik met een goeie vriend een focking mooie kill! (kills)
We liepen in de richting naar de spawn van hun op de snelweg meer, vervolgens linker en rechterrijbaan kots vol met C4 geplant we zagen zo mensen met auto's komen ik zeg door de microfoon NU!!! en baammmm 6 kills tegelijk (A)
Echt we lachte ons dood, ze wisten van niks xD
We liepen in de richting naar de spawn van hun op de snelweg meer, vervolgens linker en rechterrijbaan kots vol met C4 geplant we zagen zo mensen met auto's komen ik zeg door de microfoon NU!!! en baammmm 6 kills tegelijk (A)
Echt we lachte ons dood, ze wisten van niks xD
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Das misschien waarom dat zon rukmap is met enkel helis, tanks en snipers.Gast dubbel aantal spelers en hetzelfde aantal voertuigen zoals de map Heavy Metal.
Over wat voor een raketten hebben we het nu? En gewoon nieuwsgierig, maar heb je weleens als infanterie geprobeerd een tank die 100% health is kapot te krijgen? Het ligt er uiteraard aan waar je hem precies raakt, maar je hebt zon 5-6 treffers nodig om hem te disablen. En dan nog eens 2 treffers om hem daadwerkelijk te vernietigen. En dit alles gaat met een ROF die lager is dan die van de main gun van de tank.goosche schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:25:
En over de tanks ook zo bagger 1 keer geraakt met een raket en je tank doet bijna niks meer.
Wat vreemd is, vernietigen van een tank levert maar 50 punten op, ik kreeg 65 punten voor een kill assist van een tank...
Sowieso mogen sommige bonus punten wel wat teruggeschroefd worden, als je gewoon in je eentje iemand dood krijg je 100 punten, spot hem nu, schiet hem flink neer maar niet dood, laat ally hem neerschieten. En woopdie, 80-90 punten kill assist (heb de 100 punten kill assist ook al een keer gehad, 99 ook), 10 punten spot bonus, 50 punten suppression bonus (paar keer mis schieten en je hebt die).
Meer dan drie treffers voor een disable? Dan raak je gewoon niet. Drie schoten is meer dan genoeg, iets anders en je hebt last van een slechte hitreg of van lag.
Misschien schiet je die tank dan van voren? Als je met een RPG een tank recht van achter raakt is die al disabled. Of hoogstens met twee schoten. Die Amerikaanse AT zuigt, though.furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:59:
[...]
Das misschien waarom dat zon rukmap is met enkel helis, tanks en snipers.
[...]
Over wat voor een raketten hebben we het nu? En gewoon nieuwsgierig, maar heb je weleens als infanterie geprobeerd een tank die 100% health is kapot te krijgen? Het ligt er uiteraard aan waar je hem precies raakt, maar je hebt zon 5-6 treffers nodig om hem te disablen. En dan nog eens 2 treffers om hem daadwerkelijk te vernietigen. En dit alles gaat met een ROF die lager is dan die van de main gun van de tank.
Wat vreemd is, vernietigen van een tank levert maar 50 punten op, ik kreeg 65 punten voor een kill assist van een tank...
Sowieso mogen sommige bonus punten wel wat teruggeschroefd worden, als je gewoon in je eentje iemand dood krijg je 100 punten, spot hem nu, schiet hem flink neer maar niet dood, laat ally hem neerschieten. En woopdie, 80-90 punten kill assist (heb de 100 punten kill assist ook al een keer gehad, 99 ook), 10 punten spot bonus, 50 punten suppression bonus (paar keer mis schieten en je hebt die).
Ja meestal zijn tanks niet zo aardig om recht hun achterkant te laten zien, als je heel veel geluk heb kan je daar eerste raken, daarna zal elke klein beetje competente speler tank naar jouw toe draaien. Je kan met wat flanken nog zijn zijkanten raken, achterkant echt niet. En vaak genoeg zal je geen keuze hebben behalve op de voorkant schieten (of niet).
Ik heb eigenlijk nog niet echt vergeleken of er verschil in damage tussen US en rus zit, maar volgens mij zijn het beide gewoon proppenschieters.
@Tsurany, zelfde vraag voor jouw, heb je weleens 1v1 als engineer tegen een full health tank geprobeerd? En hem met 3 shots of minder gedisabled.
Ik heb eigenlijk nog niet echt vergeleken of er verschil in damage tussen US en rus zit, maar volgens mij zijn het beide gewoon proppenschieters.
@Tsurany, zelfde vraag voor jouw, heb je weleens 1v1 als engineer tegen een full health tank geprobeerd? En hem met 3 shots of minder gedisabled.
[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 08-10-2011 23:05 ]
Ja.
Dan was je doelwit zwaar incompetent 
(En daar ben ik serieus, als je als tank weet te verliezen van een enkele engineer, en we het niet over anti tank mines hebben, doe je echt iets serieus verkeerd).
(En daar ben ik serieus, als je als tank weet te verliezen van een enkele engineer, en we het niet over anti tank mines hebben, doe je echt iets serieus verkeerd).
Wat wil je nou vertellen? Dat je als engineer een tank niet in minder dan 6 (!) schoten kan disablen, of dat tanks die door een engineer worden uitgeschakeld slecht zijn?furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:08:
Dan was je doelwit zwaar incompetent
Allebei. Ja je kan het in minder dan 5 (beter lezen, of minder trollen), maar dan is je doelwit stom bezig of ben je met meerdere mensen waardoor hij niet zijn voorkant naar elke tegenstander kan wijzen. Het eerste wat je moet doen is altijd je voorkant naar je doelwit laten wijzen, als je dan nog aan de achterkant wordt geraakt doe je wel iets heel bijzonders.
En je tweede wat je zegt doet me denken dat je inderdaad aan het trollen bent want ik had het over 1v1 engineer vs full health tank. Niet in het algemeen een tank die door een engineer wordt uitgeschakeld. Als je met een groepje engineers bent (en nagenoeg iedereen is nu engineer) en als de tank aardig genoeg is om niemand in de MG positie te hebben lukt het probleemloos, maar ja dan heb je het ook over 3-4 vs 1
En je tweede wat je zegt doet me denken dat je inderdaad aan het trollen bent want ik had het over 1v1 engineer vs full health tank. Niet in het algemeen een tank die door een engineer wordt uitgeschakeld. Als je met een groepje engineers bent (en nagenoeg iedereen is nu engineer) en als de tank aardig genoeg is om niemand in de MG positie te hebben lukt het probleemloos, maar ja dan heb je het ook over 3-4 vs 1
[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 08-10-2011 23:15 ]
Nee ik heb het over 1 vs 1, achter een tank sneaken zodat die je niet ziet, het eerste schot is probleemloos, en zo makkelijk is het niet voor een tank om binnen enkele seconden om te keren.furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:13:
Allebei. Ja je kan het in minder dan 5 (beter lezen, of minder trollen), maar dan is je doelwit stom bezig of ben je met meerdere mensen waardoor hij niet zijn voorkant naar elke tegenstander kan wijzen. Het eerste wat je moet doen is altijd je voorkant naar je doelwit laten wijzen, als je dan nog aan de achterkant wordt geraakt doe je wel iets heel bijzonders.
Als het eerste schot een verrassing is en je niet exact weet waar hij zit en je doelwit mobiel is kan het prima dat de eerste twee schoten al op je achterkant zitten.
mijn god....
net eindelijk een jet in caspian border gevlogen
nadat ik een hele avond BF2 heb gespeeld (gemiddelde k/d rate van 30/1).
alleen maar neergestort!
zo vlieg je en zo reageert dat #@#@#! ding helemaal nergens meer op en plant je 'm in de grond!
het lijkt wel of het sinds desert combat alleen maar bergafwaarts is gegaan met BF.
net eindelijk een jet in caspian border gevlogen
alleen maar neergestort!
zo vlieg je en zo reageert dat #@#@#! ding helemaal nergens meer op en plant je 'm in de grond!
het lijkt wel of het sinds desert combat alleen maar bergafwaarts is gegaan met BF.
Een tank schiet nog sneller dan een engineer, in die tijd kan hij echt wel ronddraaien.MicScott schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:16:
[...]
Nee ik heb het over 1 vs 1, achter een tank sneaken zodat die je niet ziet, het eerste schot is probleemloos, en zo makkelijk is het niet voor een tank om binnen enkele seconden om te keren.
Maar zelfs in het geval dat je geen flauw idee hebt waar hij zit als tank, geef vol gas, ga ervandoor, je bent veilig. Anti tank wapens hebben niet alleen belabberde schade, ze zijn ook bijzonder traag.
Ronddraaien met zijn turret misschien, maar niet de tank zelf. En dan kun je nog gewoon de achterkant van de tank raken.furby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
Een tank schiet nog sneller dan een engineer, in die tijd kan hij echt wel ronddraaien.
Maar zelfs in het geval dat je geen flauw idee hebt waar hij zit als tank, geef vol gas, ga ervandoor, je bent veilig. Anti tank wapens hebben niet alleen belabberde schade, ze zijn ook bijzonder traag.
Vaak zat dat ik een tank disable in twee schoten hoor, gewoon bij suprise en achterin.
@Webjunkie: Je weet dat je onder 51% disabled bent met airplane/helicopter. Je hebt dan een flinke afwijking in de besturing en je brandt langzaam kapot.
@Webjunkie: Je weet dat je onder 51% disabled bent met airplane/helicopter. Je hebt dan een flinke afwijking in de besturing en je brandt langzaam kapot.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
En ja, het is wel redelijk tricky om als engineer in je eentje een tank uit te schakelen, maar het is toch ook niet de bedoeling dat tanks watjes zijn? Tanks horen schrik aan te jagen bij de tegenstander en als je een tank tegenkomt als infanterie dan hoor je angst te krijgen. Wat mij betreft gaan ze nog te snel kapot.
Tanks horen doodsbang te zijn als ze niet in open gebied zijn en geen ondersteuning hebben.MicScott schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:23:
En ja, het is wel redelijk tricky om als engineer in je eentje een tank uit te schakelen, maar het is toch ook niet de bedoeling dat tanks watjes zijn? Tanks horen schrik aan te jagen bij de tegenstander en als je een tank tegenkomt als infanterie dan hoor je angst te krijgen. Wat mij betreft gaan ze nog te snel kapot.
nee, dat wist ik niet.Rynji schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:21:
nou knap waardeloos dan.
ik kan me herinneren dat werd verteld dat dog-fights heel erg moeilijk zouden worden.
blijkt dus dat het heel erg mee valt als je iemand binnen een paar seconden kan laten neerstorten met een 'suicide' (krijg je daar wel punten voor?).
En dan heb je ook nog de hoogteverschillen. Als je geen gunner hebt ben je als tank een sitting duck als iemand je van bovenaf (bijvoorbeeld vanaf de hilltop, punt B of in het forest gedeelte) beschiet met rockets.Tsurany schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:16:
Als het eerste schot een verrassing is en je niet exact weet waar hij zit en je doelwit mobiel is kan het prima dat de eerste twee schoten al op je achterkant zitten.
Zo kan je ook een tank mollen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Dje50dtDyKY]
Let niet op het gebrek aan video editing.
Windows movie maker telt niet als editing software.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Dje50dtDyKY]
haha, doet me denken aan BF1942DanielWW2 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:29:
Zo kan je ook een tank mollen.![]()
[video]
en bovendien een ENORME bulletdrop... uhh rocket dropfurby-killer schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
Een tank schiet nog sneller dan een engineer, in die tijd kan hij echt wel ronddraaien.
Dat zouden ze ook wel mogen fixen. Maar er mag wel meer gefixed worden. Zo is het kansloos in een vliegtuig te vliegen als je nog geen unlocks hebt. Je bent in no-time uit de lucht. En zo kun je ook je unlocks niet halen...
Seconded, dat was inderdaad erg fijn.. Of de BF Vietnam heli's, die waren wel wat makkelijker maar vlogen ubersoepel. Helemaal vet als die radio er weer in komtWebjunkie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:51:
laten we terug gaan naar desert combat, waar je nog skill nodig had om een helicopter te vliegen.
(nee, geen sarcasme)
Maar goed, ben zeer benieuwd hoe de controls voor de uiteindelijke versie worden, zeker t.a.v. joysticks e.d.
het is toch gewoon ruk dat je niet eens je controls kan inverten in heli/jet/verhicle, zo irritant.
Hoop maar dat ze de besturing en kwetsbaarheid nog enigzins aanpassen..zodat je ook met muis kan vliegen
Hoop maar dat ze de besturing en kwetsbaarheid nog enigzins aanpassen..zodat je ook met muis kan vliegen
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Samenspel is helaas niet te vinden momenteel in CB, iedereen staat op base te wachten of laat gewoon alle punten afnemen zonder ook maar te defenden, wat kan me dat toch irriteren zeg!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
je kunt ze wel inverten. Het kost alleen een berg moeite. (en een paar crashes als je pech hebt).ionicdog schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 23:40:
het is toch gewoon ruk dat je niet eens je controls kan inverten in heli/jet/verhicle, zo irritant.
Dus ingame gaan, naar je options menu. Vervolgens de controls van de jet pakken. Je joystick buttons wijzigen naar een normale knop op je joystick. Menu uit gaan (en saven). Vervolgens je menu weer in, de normale knop toewijden aan een joystick beweging. Dus bij Roll left, naar links drukken. Als het goed is komt er automatisch ook roll right correct ingevuld te staan. Dit is dus niet goed, want dan werkt het vaak nog niet naar behoren.
Dus ook nog even op roll right drukken, je knuppel naar rechts drukken en aangeven dat je de controls overwrite.
Hetzelfde riedeltje herhalen voor nose up / nose down.
Dit kun je het beste doen op een lege server en je view (c) aanpassen. Even goed de flaps bekijken, hoe ze bewegen en dan kun je gemakkelijk uitvogelen of je controls goed staan.
En daarna natuurlijk testen op een bemande server
edit: gaat het niet goed, en rolt je vliegtuig naar links als je je knuppel naar rechts drukt, dan moet je dus terug naar je opties menu, normale knop invullen, uit het menu, weer terug er in, en de bij roll right de knuppel naar links drukken. Logisch toch? Het kostte mij ook maar drie kwartier om het uit te vogelen...
[ Voor 11% gewijzigd door M2M op 08-10-2011 23:57 ]
Net op een server gezeten waarin van beide kanten veel teamplay was. Dan wordt het echt alleen nog maar leuker! Paar epische gevechten gehad om de Hilltop en Antenna regio's. 
en een straaljager uit de lucht geknald met mijn stinger, dat blijft toch lekker om dat te zien gebeuren.
Ik zit nog even de unlocks van de voertuigen te bekijken, maar die van de vliegtuigen ga ik nooit bij elkaar krijgen.
en een straaljager uit de lucht geknald met mijn stinger, dat blijft toch lekker om dat te zien gebeuren.
Ik zit nog even de unlocks van de voertuigen te bekijken, maar die van de vliegtuigen ga ik nooit bij elkaar krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door Prosac op 09-10-2011 00:03 ]
Teamkillen terwijl er geen team is..Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:24:
er is geen game, er is geen team.
er zijn alleen nieuwsgierige mensen die al een jaar wachten om een jet in BF3 te vliegen.
clan wars doe je lekker na eind oktober.
en teamkillen doe je NOOIT .
* Murk cannot compute
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Ik vermoed dat je al veel geteamkilled geweest bent? Want je houdt er een heus trauma aan over zo te zien.Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:24:
er is geen game, er is geen team.
er zijn alleen nieuwsgierige mensen die al een jaar wachten om een jet in BF3 te vliegen.
clan wars doe je lekker na eind oktober.
en teamkillen doe je NOOIT .
Begrijp me goed, ik zou zo'n actie zelf niet maken, maar ik vind het nutteloos om, als je al een jaar op de beta wacht, alléén maar te willen vliegen. Ik wilde het zelf ook wel, maar zag al gauw dat de jets meestal bezet zijn. En toen ik een keer dood was zag ik in het spawnmenu dat ik in een jet kon spawnen. En dat al na een uur spelen. Nou, prima toch? Een stuk volwassener dan met 7 anderen op de jetspawn te gaan duwen van "ikke ikke ikke ikke!"
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Met opzet teamkillen is ook leuk, vooral nutelloze recons ergens op een heuveltje.Webjunkie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:29:
veel gespeeld dus ook veel geteamkilled.
als het per ongeluk gaat is het geen probleem, maar ikecht op die irritante @###@$ die alleen maar een game joinen om andere mensen te zieken.
Maar nu hebben we laser en flashlights, lekker op zijn kop mikken.
Nutteloze recons verzieken mijn game.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 09-10-2011 00:35 ]
Als je in jet wilt is het veel beter om gewoon in het spawn menu te wachten.
Als je op de runway wacht, moet je nog snel naar de cockpit lopen, anderen duwen je, etc.
Als je op de runway wacht, moet je nog snel naar de cockpit lopen, anderen duwen je, etc.
Haha ik dacht al dat ik vandaag een paar zieke long range kills had, maar deze spant de kroon.
En nog dit:MicScott schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:33:
[...]
Haha ik dacht al dat ik vandaag een paar zieke long range kills had, maar deze spant de kroon.
@HaedShootar 2? how about 41
What a beast.
Ja, ja, Pics or it didnt happen.Asgaro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:33:
[...]
En nog dit:
@HaedShootar 2? how about 41. I killed many from there but that was the only headshot I got.
What a beast.
Hoezo? Hij zegt dat ie 40 kogels mis geschoten heeft, volgens mij lezen jullie het wat anders.
Ja, zag het netunfor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:36:
[...]
Hoezo? Hij zegt dat ie 40 kogels mis geschoten heeft, volgens mij lezen jullie het wat anders.
epic shot, but nais editing skills with removing the 2 failed shots :3
HaedShootar 7 uur geleden
@HaedShootar 2? how about 41
defic 7 uur geleden
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien