Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

unfor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:36:
[...]

Hoezo? Hij zegt dat ie 40 kogels mis geschoten heeft, volgens mij lezen jullie het wat anders.
Volgens mij zegt ie dat ie van daar 41 kills maakte. (in één leven of in één potje zelfs?)

Ach oke, nou ik wist de context natuurlijk niet, maar ging op mijn gequote poster af.

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 09-10-2011 00:38 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:30:
1081 points voor een kill. Insane :o
[video]
Dat is nou een ziek shot. :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Hehe, en je ziet inderdaad dat het ge-edited is.
Let op de minimap en het aantal tickets, als hij inzoomt :+

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Asgaro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:40:
Hehe, en je ziet inderdaad dat het ge-edited is.
Let op de minimap en het aantal tickets, als hij inzoomt :+
Jep, het type recon wat normaliter een teamkill verdient zodra hij daar land :P (In de beta zal het mij een worst wezen)

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 09-10-2011 00:42 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

unfor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:41:
[...]

Jep, het type recon wat normaliter een teamkill verdient zodra hij daar land :P (In de beta zal het mij een worst wezen)
Op die toren kun je anders heel goed nuttig zijn voor je team.. Heel veel spotten. Krijg je niet voor niets punten voor.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• DaniëlWW2
  • Niet online
Als je een team tegen je hebt waarbij iedereen staat te wachten op een jet dan kan je een slachting aanrichten. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:57
BF3, tja, wat vinden we er van. Ik vind Caspian Border echt geweldig. Het hele Battlefield-gevoel is er weer. Fantastische graphics, zelfs op medium, briljant geluid, mooie map... helemaal geweldig.

Alleen hoop ik wel dat er wat meer teamplay komt dan nu want zo belabberd heb ik het zelfs bij BC2 nog nooit gezien. Ik heb een uur of 4 CB er op zitten en ik ben niet één keer geriveved!!! Hoe triest is dat dan. Er lopen genoeg Assaults rond maar reviven ho maar. Heb echt het gevoel dat ik de enige ben.

Heb ook het gevoel dat ik de enige ben die wacht als er iemand in mijn tank of jeep wilt springen. Je kunt ook niet meer roepen, vind ik wel een enorme misser. Ik hoop dat ik bij de release met wat GoT'ers kan samenspelen ofzo want solo gaan spelen wordt ook een solo-avontuur vrees ik.

En alle CoD kinders die de hele ronde in een huisje liggen te snipen mogen van mij ook wieberen. Of de 6 bosmongolen die in de rij voor de jets staan. Genoeg te doen hoor, als je niet meteen kunt vliegen. Ik ben geen supergoede gamer maar ik eindig continu in de top 3 met maar een paar kills. Vlaggen veroveren, mensen reviven, ammo uitdelen, doe niks spannends en eindig telkens hoog. Wat zegt dat over de rest denk ik dan.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 23:37

M2M

medicijnman

MicScott schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:42:
[...]

Op die toren kun je anders heel goed nuttig zijn voor je team.. Heel veel spotten. Krijg je niet voor niets punten voor.
dat 3d spotten mogen ze er wel uit gooien. Wie dat bedacht heeft mag terug naar

Enfin, het is eigenlijk een wallhack. Het heeft ook verder geen zin meer om bijvoorbeeld met je heli supermanouvres te maken om achter wat bomen te schuilen voor de AA gun die op je staat te rammen. Je wordt gespot en ben overal volgbaar.

Het 3D spotten er dus uit svp, en ook nooit meer terug.

-_-

• Grouver
  • Laatst online: 18-11 22:27
M2M schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:53:
[...]

Enfin, het is eigenlijk een wallhack. Het heeft ook verder geen zin meer om bijvoorbeeld met je heli supermanouvres te maken om achter wat bomen te schuilen voor de AA gun die op je staat te rammen. Je wordt gespot en ben overal volgbaar.

Niet helemaal eens.
Ik merk wel dat Q spammen het erg makkelijk maakt om punten te krijgen en je goedverstopte tegenstander makkelijk zichtbaar te maken. Maar aan de andere kant vindt ik het af en toe wel fijn dat ik weet of er een tank om de hoek staat. Misschien is het een idee om de tijd dat het oranje icoontje er boven blijft hangen iets te verlagen.

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[video]
Ik vind de melding "Headshot Bonus +10" bij een direct hit met een tankshell mooier :P. En trouwens... Marksman bonus +981, Headshot Bonus +10, Kill +100 = 1091 ipv 1081? Of zit die headshot bonus al ergens anders bij in ofzo?

• SumatroX
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-01-2024
[video]
Waarom krijg je uberhaupt meer punten als je iemand van verder weg neerknalt? Ja de kill is moeilijker, maar je moet toch beloond worden naar de inzet die je voor je team doet. En meestal is een close-range kill minstens zo nuttig als een kill van veraf. Daarnaast is een kill van veraf in principe makkelijker (minder gevaarlijk) omdat een tegenstander niks terug kan doen.

Ik heb het spel nog niet gespeeld maar vooralsnog ziet het er allemaal een beetje arcade uit...

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik begin echt een pesthekel aan dit spel te krijgen. Ik heb continu het gevoel alsof iedereen 2x zoveel hitpoints heeft als ik. Als ik met een sniper schiet heb ik twee of drie hits nodig, terwijl zij me omleggen alsof het niks is. Ik maak vaak genoeg headshots, maar slechts de helft van de keren is dat ook gelijk een kill. Soms schiet ik drie keer vol op iemand met de shotgun, maar heeft hij aan twee kogeltjes van zijn UMP al genoeg om mij neer te leggen.. Soms zoek ik dekking achter een muurtje, maar dan ga ik alsnog zomaar dood... Echt vaag.

Verder een prachtige game, maar het frustreert me gewoon nog meer dan BFBC2. Kan ook aan de Metro map liggen, want ik speel het liefst als sniper.

[ Voor 9% gewijzigd door frankknopers op 09-10-2011 01:43 ]

Goud is geen geld

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SumatroX schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 01:32:
Waarom krijg je uberhaupt meer punten als je iemand van verder weg neerknalt? Ja de kill is moeilijker, maar je moet toch beloond worden naar de inzet die je voor je team doet. En meestal is een close-range kill minstens zo nuttig als een kill van veraf. Daarnaast is een kill van veraf in principe makkelijker (minder gevaarlijk) omdat een tegenstander niks terug kan doen.
Een kill van ver af heeft alleen zin als er teammates in de buurt zijn. Aangezien dat maar weinig gebeurt, hebben snipers in een game als BF3 weinig zin en zijn de snipers vooral gamers die alleen iets geven om hun eigen kill/death ratio dan dat ze écht iets voor het team willen betekenen en potjes willen winnen.
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar vooralsnog ziet het er allemaal een beetje arcade uit...
Op zich is dat ook zo gek niet. De game adverteert zichzelf niet als zijnde een simulator, zoals de eerste Operation Flashpoint dat destijds naar mijn mening wel goed deed. Degene die denkt dat Battlefield dat doet zit er gigantisch naast, want dat heeft de gehele franchise ook nog nooit gedaan of gewild.
frankknopers schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 01:39:
Ik begin echt een pesthekel aan dit spel te krijgen. Ik heb continu het gevoel alsof iedereen 2x zoveel hitpoints heeft als ik. Als ik met een sniper schiet heb ik twee of drie hits nodig, terwijl zij me omleggen alsof het niks is. Ik maak vaak genoeg headshots, maar slechts de helft van de keren is dat ook gelijk een kill. Soms schiet ik drie keer vol op iemand met de shotgun, maar heeft hij aan twee kogeltjes van zijn UMP al genoeg om mij neer te leggen.. Soms zoek ik dekking achter een muurtje, maar dan ga ik alsnog zomaar dood... Echt vaag.

Verder een prachtige game, maar het frustreert me gewoon nog meer dan BFBC2. Kan ook aan de Metro map liggen, want ik speel het liefst als sniper.
Enige wat ik kan zeggen: welcome to the club, je bent niet de enige. Ik hoop van harte dat het opgelost is met de release en dat dan bijvoorbeeld ook de hitregistraties naar de server gaan ipv bij client blijven (wat het nu schijnt te zijn). Dan is Tsurany ook wat meer tevreden... :+

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2011 01:53 ]

Nog een kleine tip voor de tweaker die nog het een en ander wil proberen in de beta:

Je levelt het allersnelst op als je speelt met PDW's. 4 kills per ribbon en 40 ribbons levert al snel een hele hoop medailles op, voor andere klasses is het namelijk 7 kills per ribbon en 50 ribbons voor medailles. Nog los van de combat efficiency ribbons die er bij krijgt.

De UMP lijkt met afstand het beste wapen, helaas zijn de teams zelden goed gebalanceerd voor echt leuke potjes. Er zijn een paar relatief eenvoudige looproutes en technieken die zoveel mensen maar niet inzien of herkennen. Ook al doe je keer na keer hetzelfde, teveel spelers zien geen mobile spawnpoint zodat je ze gewoon in de rug kan schieten, ook een kleine tip :)

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Ik dacht dat het inmiddels wel vrij duidelijk was, maar ik lees hier nog steeds verhalen van mensen die zich er over verbazen dat ze zo snel dood gaan.

Er is een bug die er voor zorgt dat je double damage ontvangt zodra je beweegt.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 22:40
unfor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 02:22:
Ik dacht dat het inmiddels wel vrij duidelijk was, maar ik lees hier nog steeds verhalen van mensen die zich er over verbazen dat ze zo snel dood gaan.

Er is een bug die er voor zorgt dat je double damage ontvangt zodra je beweegt.
ik dacht dat het kwam omdat het menselijk lichaam niet zo goed tegen kogels kan

TheS4ndm4n#1919

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
in metro word ik in ongeveer 20 minuut uit het spel gegooid, waar ik in CB wel een minuut of 40 mag spelen, vage zaak dit. Wel fijner spelen zo :)
Ik ben toch meer van de kleinere maps ;)
CB is mij veelste groot en te makkelijk voor Snipers.

Metro is een stuk beter.

in BF3 had je heel veel city maps karkland, eentje bij een haven. dan had je nog 1tje waar je palijs moest overvallen, een voor een groot overheidsgebouw ofzo iets.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
YouTube: Battlefield 3 Guided Missile Jet Gameplay - YouTube

Dit lijkt me zo vet :D jets lijken nu underpowered, maar als je veel unlocks hebt vrijgespeeld kun je er dik mee ownen:D
l166 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 08:52:

Dit lijkt me zo vet :D jets lijken nu underpowered, maar als je veel unlocks hebt vrijgespeeld kun je er dik mee ownen:D
Holy fuck, dat ziet er ook focking realistisch uit zeg. Misschien nog een infrarood filter eroverheen en het is gewoon wat je op CNN hebt gezien _O_

Je ziet overigens dat niet alles 1 rocket - 1 kill is, dus dat is in principe prima. Maar het probleem is al heel snel dat er blijkbaar geen andere straaljagers zijn die erop zitten te schieten en ook geen andere gasten die met stingers of anti-air bezig zijn. Kan verder niet zien hoe lang hij in dat potje bezig is, maar damn, dat is echt nice.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2011 09:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

M2M schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 00:53:
[...]

In de final werkt hiden ook echt tegen 3D spotting :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• M2M

M2M

medicijnman

Phyxion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

In de final werkt hiden ook echt tegen 3D spotting :)
laten we het hopen. Ik heb toch liever dat het er helemaal uit geript wordt. Het getuigt gewoon niet van skill als je met je kruishaar op een oranje driehoekje kan mikken. Ipv het herkennen en identificeren van een tegenstander.

En waarom hadden ze precies ook alweer de bommen uit de vliegtuigen gehaald?

-_-

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Omdat het vooral resulteerd in random bommen droppen op mcoms in de hoop kills te krijgen wat voor niemand leuk is behalve degene die enkel voor stats spelen?

Anyway ik zie geen problemen met 3d spotting, al moet het gewoon weg zijn als degene die spot je niet meer ziet. Nu blijft het gewoon veel te lang, als ik 1v1 tegen iemand en ik spot hem kan ik hem een half uur volgen zo ongeveer.
ook geen andere gasten die met stingers
Stingers doen niks tegen zon piloot, ze zijn simpelweg te traag om hem in te halen, enige jets die je met stingers raakt zijn degene die laag en langzaam vliegen, bijvoorbeeld door hele scherpe bochten te maken.

ook een AA voertuig gaat hier standaard weinig tegen doen, die is dood voordat hij de jet heeft neergeschoten. Weet niet hoe snel de anti air raketten die je kan unlocken bij AA voertuigen zijn tov stingers. En wat je aan waarschuwings tonen krijgt en in hoeverre IR smoke de lock van die raket zal breken.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

M2M schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

laten we het hopen. Ik heb toch liever dat het er helemaal uit geript wordt. Het getuigt gewoon niet van skill als je met je kruishaar op een oranje driehoekje kan mikken. Ipv het herkennen en identificeren van een tegenstander.

En waarom hadden ze precies ook alweer de bommen uit de vliegtuigen gehaald?
Er is niks mis met het feit dat je mensen kan spotten (kan in het echt ook), echter wanneer iemand uit de direct line of sight is dan moet het gewoon weggaan, wat precies in de final gaat gebeuren.
Waarom bommen er uit gehaald zijn, geen idee.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hebben hier ook mensen last van het feit dat je vaak al dood bent voordat je een blurry scherm of uberhaupt geluid hebt gehoord? Wordt vaak zat omgelegd met een ump , dan hoor ik pas als ik dood ben de kogels suizen ....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:29:
Hebben hier ook mensen last van het feit dat je vaak al dood bent voordat je een blurry scherm of uberhaupt geluid hebt gehoord? Wordt vaak zat omgelegd met een ump , dan hoor ik pas als ik dood ben de kogels suizen ....
Vrij vaak zelfs, enorm irritant :')

• M2M

M2M

medicijnman

Phyxion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

Er is niks mis met het feit dat je mensen kan spotten (kan in het echt ook), echter wanneer iemand uit de direct line of sight is dan moet het gewoon weggaan, wat precies in de final gaat gebeuren.
Waarom bommen er uit gehaald zijn, geen idee.
komt er dan in het echt ook een driehoekje boven zijn hoofd te staan?

Dacht het niet...

-_-

Spotten moet gewoon werken met een puntje op de minimap ipv een driehoekje wat je overal doorheen ziet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• M2M

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:50:
Spotten moet gewoon werken met een puntje op de minimap ipv een driehoekje wat je overal doorheen ziet.
minimap en een beetje geluid is goed. Driehoekjes waar je op kunt mikken niet.

-_-

Verwijderd

l166 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 08:52:

Ziet er erg goed uit en 't maakt jets ook een stuk interessanter. Ik vraag me echter af of de minigun lang genoeg interessant zal blijven om die 48700 xp te grinden. Ik zie al snel gebeuren dat ze op de serieuzere servers iemand met missiles in de jet willen hebben en dat als jij erin stapt je meteen gekicked wordt door de admin (althans in BF2 waren ze altijd heel selectief). En op servers waar ze dat niet doen zul je dus nogsteeds vliegtuigen met proppenschieters tegenkomen.

• Multispeed
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Ben nog niet ingelogd geweest sinds vrijdag... Hoe is de "lag" in caspian border ? En staat PB weer aan ?

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Multispeed schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:15:
Ben nog niet ingelogd geweest sinds vrijdag... Hoe is de "lag" in caspian border ? En staat PB weer aan ?
Gewoon de servers van 4Netplayers.de joinen, en er is niets aan de hand. Andere hosts zijn blijkbaar gewoon aan het prutsen.
PB staat daar trouwens wel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 09-10-2011 11:19 ]

Pentaxiaan

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb gisteren ook op niet 4NetPlayers.de servers gespeeld, de problemen lijken opgelost. Als ik zo lees, als PB aan staat, dan begin ik te vermoeden dat de lag daardoor kwam, net als tijdens de beta van BC2 destijds, de prutsers. :')

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heb net mijn pre order besteld. Na Caspian Border was ik wel overtuigd. Ik hoop echter wel dat de graphics nog een stuk beter kunnen en er straks nog veel meer soorten helikopters en andere spul in de game te vinden is.

Eerste keer bij Wehkamp besteld, ben benieuwd of ik 'm krijg de 27e. Te mooi prijsje om 'm te laten liggen, wilde toch echt iets tastbaars ipv een duurdere digitale copy only van Origin. De mensen die Bij Origin hebben besteld kunnen vast eerder aan de slag, maar so be it.

:)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:29:
Heb net mijn pre order besteld. Na Caspian Border was ik wel overtuigd. Ik hoop echter wel dat de graphics nog een stuk beter kunnen en er straks nog veel meer soorten helikopters en andere spul in de game te vinden is.

Eerste keer bij Wehkamp besteld, ben benieuwd of ik 'm krijg de 27e. Te mooi prijsje om 'm te laten liggen, wilde toch echt iets tastbaars ipv een duurdere digitale copy only van Origin. De mensen die Bij Origin hebben besteld kunnen vast eerder aan de slag, maar so be it.

:)
Denk dat ik ook bij Wehkamp ga pre-orderen vanwege de extra's en de mooie prijs. Hoe was het bestellen voor jou? Gemakkelijk en goed?

• Arsenius
  • Niet online
Makkelijk.. Was klaar in een minuut. Heb gewoon voor acceptgiro gekozen. :P

• ProfoundValue
  • Niet online
Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:34:
Makkelijk.. Was klaar in een minuut. Heb gewoon voor acceptgiro gekozen. :P
Denk dat ik voor iDeal ga. Ik twijfel alleen wel heel erg bij het pre-orderen bij Wehkamp met het oog op de shopratings hier op Tweakers.. Ik wil zeker weten dat ik de game op de dag van release in mijn brievenbus heb en dat er verder niks fout gaat..

• Arsenius
  • Niet online
Dat is nou net de crux, ik verwacht zelf dat de eerste batch uitverkocht is of toch niet op de 27e komt (hoop het niet natuurlijk) maar het blijft nou eenmaal Wehkamp.. Daarom ook acceptgiro. Als ze niet snel zijn kunnen ze de pot op. Ik denk als je echt gelijk wilt spelen dan moet je gewoon via Origin bestellen of gewoon bij een winkel pre-orderen waar je die gelijk kunt ophalen en zeker weet dat er voor jou een pre-ordered exemplaar klaarligt.

• ProfoundValue
  • Niet online
Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:40:
Dat is nou net de crux, ik verwacht zelf dat de eerste batch uitverkocht is of toch niet op de 27e komt (hoop het niet natuurlijk) maar het blijft nou eenmaal Wehkamp.. Daarom ook acceptgiro. Als ze niet snel zijn kunnen ze de pot op. Ik denk als je echt gelijk wilt spelen dan moet je gewoon via Origin bestellen of gewoon bij een winkel pre-orderen waar je die gelijk kunt ophalen en zeker weet dat er voor jou een pre-ordered exemplaar klaarligt.
Dan zal ik proberen een reservering te plaatsen bij de Media Markt waar ik werk. Met een beetje geluk kan ik dan de game gewoon na school ophalen (om 16.00 uur/17.00 uur dus pas).

Want voor zover ik weet zit er totaal geen verschil in het pre-orderen van de LE bij een online shop of bij de Media Markt hier (afgezien van pre-order extra's van de winkel zelf), toch?

[ Voor 11% gewijzigd door ProfoundValue op 09-10-2011 11:43 ]

• Tweska
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-10 19:15
Daarnet even gespeelt met 3 schermpjes. Altijd leuk dat ze zich voorbereiden op 3 schermpjes maar de mensen met de drie schermpjes altijd nog rare afbeeldingen zien na afloop van het potje enz...

• ProfoundValue
  • Niet online
Lebon schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:47:
Daarnet even gespeelt met 3 schermpjes. Altijd leuk dat ze zich voorbereiden op 3 schermpjes maar de mensen met de drie schermpjes altijd nog rare afbeeldingen zien na afloop van het potje enz...
Vorige keer gespeeld met Eyefinity icm BF3. Leuk, maar naderhand kreeg ik allemaal rare dingen op m'n scherm dus dat doe ik niet meer :P

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:29:
Zoals zovaak al gezegd: de beta is gelimiteerd op 'medium' graphics.

Ikzelf heb trouwens twee schermen en wilde voor de grap ook eens Eyefinity proberen. Op zich niet zo erg dat mijn primaire scherm dan naar 1680*1050 gaat (de max van mijn tweede scherm), maar mijn beeld was helemaal fucked up. Eyefinity gaat er altijd vanuit dat het linker scherm áltijd het primaire scherm is, wat bij mij niet het geval is, ondanks dat ik dat had aangegeven. :')

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2011 11:58 ]

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Na CB ben ik ook zwaar overtuigd :D zit alleen te twijfelen tussen de PS3 versie of de PC versie. Vond BC2 op de PS3 altijd wel leuk, omdat iedereen met een controller speelt en je daarom iets meer aan elkaar gewaagd bent.
Op de PC heb je natuurlijk 32 vs 32, wat ook wel weer vet is. Mmmmmmmmmmh

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:45
Is er trouwens al verbetering toegezegd wat betreft de mini-map? Dat ding is nu echt nauwelijks te lezen, en hoe kom je eigenlijk in de grote overzichtsmap?

• Justin2000
  • Laatst online: 18-11 18:18
Zonet zoveel lol gehad met c4, beneden bij lookout point op kruispunt met brug. heerlijk al die tanks die lucht in vliegen :D

PV opbrengst

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rogier.V schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:02:
Is er trouwens al verbetering toegezegd wat betreft de mini-map? Dat ding is nu echt nauwelijks te lezen, en hoe kom je eigenlijk in de grote overzichtsmap?
Een grotere map kun je krijgen middels de M. ;)

• Arsenius
  • Niet online
CptChaos schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:57:
[...]
Zoals zovaak al gezegd: de beta is gelimiteerd op 'medium' graphics.
Ja dat weet ik onderhand wel, het is alleen de vraag of de settings boven die zogenaamde 'beta medium' ook echt een verschil gaan opleveren. Want bewijs heb ik nog niet gezien. Als die hogere settings ook bijna onzichtbaar zijn dan zou ik dat heel jammer vinden. Want tot nu toe op de zogenaamde 'Ultra' setting vind ik het er niet beter uit zien dan Crysis 2 op dx9 of Mafia 2.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:06
Hoe rem je met je jets? ik heb namelijk gasten dat zien doen. Blijven bijna helemaal stil hangen in de lucht. Is het ook mogelijk om als je cockpitview om rond tekijken of achter je tekijken?

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 09-10-2011 12:07 ]

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
goosche schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:06:
Hoe rem je met je jets? ik heb namelijk gasten dat zien doen. Blijven bijna helemaal stil hangen in de lucht. Is het ook mogelijk om als je cockpitview om rond tekijken?
S was altijd gewoon afremmen, dat rondkijken doe je door rechtermuisknop ingedrukt te houden en dan gewoon je muis bewegen.

• Arsenius
  • Niet online
goosche schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:06:
Hoe rem je met je jets? ik heb namelijk gasten dat zien doen. Blijven bijna helemaal stil hangen in de lucht. Is het ook mogelijk om als je cockpitview om rond tekijken?
Ik dacht met 's' maar ik remde nou niet echt veel af als ik de 's' ingedrukt hield. Ik vraag me ook af welke jet bommen kan gooien, ik heb tot nu toe alleen maar de beschikking gehad over jets die gewoon kogels schieten. Dat zet echt geen zoden aan de dijk. Ze schieten je zo uit de lucht..

• Justin2000
  • Laatst online: 18-11 18:18
Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:05:
[...]

Ja dat weet ik onderhand wel, het is alleen de vraag of de settings boven die zogenaamde 'beta medium' ook echt een verschil gaan opleveren. Want bewijs heb ik nog niet gezien. Als die hogere settings ook bijna onzichtbaar zijn dan zou ik dat heel jammer vinden. Want tot nu toe op de zogenaamde 'Ultra' setting vind ik het er niet beter uit zien dan Crysis 2 op dx9 of Mafia 2.
Mijn FPS zakt wel iets in als ik naar ultra ga. echter is het sterk afhankelijk van mn ping. sommige servers loopt het perfect (60+avg) en sommige servers heb ik fps rond 45-50 avg.

PV opbrengst

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10 11:45
Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:05:
[...]

Ultra-settings is dus geen ultra. Doe niet zo koppig. Als je een idee wil hebben van de final graphics,

http://www.gamersnet.nl/n...ukwekkende_lichteffecten/

YouTube: Battlefield 3: Operation Firestorm Commentary - YouTube#

YouTube: Gameplay Multiplayer Battlefield 3 - PS3 - Grand Bazaar Map [HD] - YouTube

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:42

Dreanor

Joene

Heb je ook ergens een officiele bron die bevestigd dat de beta niet ultra is en enkel high (of medium)?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Dreanor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:18:
[...]

Heb je ook ergens een officiele bron die bevestigd dat de beta niet ultra is en enkel high (of medium)?
Ik kan het je ook vertellen in iedergeval... Weet alleen ff geen bron voor je ;)

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik 't nog vrij lastig vind om vliegtuigen effectief te raken met de mobile AA. Heeft dat ding niet zoveel range of moet je er echt een flink eind voor mikken?

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:22:
Ik moet zeggen dat ik 't nog vrij lastig vind om vliegtuigen effectief te raken met de mobile AA. Heeft dat ding niet zoveel range of moet je er echt een flink eind voor mikken?
Ik vind het lastig om met vliegtuigen voertuigen te raken...kan dat ook? En als er een beetje lag is dan spacet zo een straaljager 'm dood. Vooral als je in de cockpit zelf zit, dan schud alles maar heen en weer joh.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 18:53
Pablo11392 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Ik kan het je ook vertellen in iedergeval... Weet alleen ff geen bron voor je ;)
Volgens mij is er gezegd dat de beta niet alle grafische features bevat, op zich zegt dat verder niets over de kwaliteit. Zo mist bijvoorbeeld stereo 3d rendering en (ingame bewerken van) FOV. Verder hebben enkele reviewers de grafische opties getest en het schijnt dat niet alle opties een verschil uitmaken na medium/high. Ook schijnen DICE medewerkers op twitter berichten hebben geplaatst, maar daar vind ik zelf niets van bijzonders terug.

Wat misschien nog wel een goede aanwijzing is, is dat de high-res textures op de consoles op een aparte disk meegeleverd worden. De PC beta is qua installatie waarschijnlijk veel te klein om ook high-res textures te bevatten.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Arsenius
  • Niet online
Bij mij loopt het ook tussen de 40 en 50 FPS. Nooit echt drops gehad onder de 40. Volgens mij is dat gewoon voldoende om het vloeiend te spelen. Maar goed ik weet niet wat straks de final doet op de echte 'ultra' setting. Tegen die tijd naar de GTX 580 kijken ofzo. :X

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik denk dat ik een van de weinige Mac spelers ben. Ik draai bootcamp op een 27" iMac. i5 2.66 met een (door apple aangepaste) ATI Radeon HD 4850 512 MB. Dit is behoorlijk onder de minimum systeem eisen, maar hij is best aardig te spelen (30fps) in Metro alleen de eerste twee stukken (park en metro gedeelte) en in de stad zelf moet ik me gaan verstoppen want dan is het vrijwel niet te spelen. Ik had verwacht dat CB helemaal niet te doen zou zijn, maar dat valt eigenlijk helemaal erg mee. In de buurt van Checkpoint is het moeizaam maar de rest van de map is prima te doen. Was net zelf de nr 1 in een 64 speler server :*)

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 20:11
Bij mij loopt 't soms heel goed, boven de 50 fps en soms drop ik echt hele potjes naar 20 fps. :/

Ga binnenkort ook maar eens naar een GTX570-GTX580 kijken ben ik bang. GTX460 1 GB trekt het toch niet helemaal ben ik bang.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
J0ey schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:05:
Bij mij loopt 't soms heel goed, boven de 50 fps en soms drop ik echt hele potjes naar 20 fps. :/

Ga binnenkort ook maar eens naar een GTX570-GTX580 kijken ben ik bang. GTX460 1 GB trekt het toch niet helemaal ben ik bang.
Ik kom niet onder de 30 met een GTX460 en Q6600@3Ghz.
Metro = 50-60+
Caspian = 35-55+

Ik heb wel motion blur en HBAO uitgezet.

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:45
DJH schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 11:59:
Na CB ben ik ook zwaar overtuigd :D zit alleen te twijfelen tussen de PS3 versie of de PC versie. Vond BC2 op de PS3 altijd wel leuk, omdat iedereen met een controller speelt en je daarom iets meer aan elkaar gewaagd bent.
Op de PC heb je natuurlijk 32 vs 32, wat ook wel weer vet is. Mmmmmmmmmmh
Zelfde twijfels hier (alleen dan 360).

Console
-Xbox 360 staat er al
-Kosten spel +- 45 euro
-42'' scherm
-5.1 surround

PC
- kosten voor nieuwe pc ghehe +- 800 euro
- geen surround (kost nog wat extra dan)
- Strakkere graphics
- Fijner voor aiming (sniper ed), minder fijn voor vliegen ?
- 32 vs 32 ipv 16 vs 16

Twijfels twijfels twijfels, ik wil graag zien hoe de final eruit ziet op de 360 als je die extra texture pack heb geinstalleerd..

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Oakley schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:02:
Ik denk dat ik een van de weinige Mac spelers ben. Ik draai bootcamp op een 27" iMac. i5 2.66 met een (door apple aangepaste) ATI Radeon HD 4850 512 MB. Dit is behoorlijk onder de minimum systeem eisen, maar hij is best aardig te spelen (30fps) in Metro alleen de eerste twee stukken (park en metro gedeelte) en in de stad zelf moet ik me gaan verstoppen want dan is het vrijwel niet te spelen. Ik had verwacht dat CB helemaal niet te doen zou zijn, maar dat valt eigenlijk helemaal erg mee. In de buurt van Checkpoint is het moeizaam maar de rest van de map is prima te doen. Was net zelf de nr 1 in een 64 speler server :*)
Installeer deze, schelde 20fps op mijn iMac.

• Redje
6pack15 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:33:
[...]

Console
-Xbox 360 staat er al
-Kosten spel +- 45 euro
-42'' scherm
-5.1 surround

PC
- Strakkere graphics
- 32 vs 32 ipv 16 vs 16

Twijfels twijfels twijfels, ik wil graag zien hoe de final eruit ziet op de 360 als je die extra texture pack heb geinstalleerd..
Ik heb ook een 360 maar voor dit soort games is het op de PC imho beter.
- Betere (muis) besturing (eventueel vliegen met joystick).
- Betere graphics (geen 30fps cap)
- Battlelog
Headset erbij en gaan met die banaan :D

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of er splitscreen op de console zal zijn of je dan ook met z'n 2en online kan? Want dat zou wel badass zijn met een z'n 2en op de bank.
PC
- Strakkere graphics
- 32 vs 32 ipv 16 vs 16

Nieuwe pc kan je prima voor 600 euro krijgen, dan heb je voor dat geld sowieso al betere graphics dan de console.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DaniëlWW2
  • Niet online

Voor de mensen die even willen lachen. :P

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-10-2011 14:17 ]

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-10 09:36
[...]

Console
-Xbox 360 staat er al
-Kosten spel +- 45 euro
-42'' scherm
-5.1 surround

PC
- Strakkere graphics
- 32 vs 32 ipv 16 vs 16

Je vergeet "Kosten spel" bij de pc ;)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

DanielWW2 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:17:
[video]

Voor de mensen die even willen lachen. :P
_O- Deed ie dat expres?

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

pff ik vind het jammer dat er een minimum aantal spelers in een server moet zijn. Ik wil graag leren hoe ik met zo'n hornet moet vliegen, en wat rondklooien met een chopper, maar dat kan alleen in een bevolkte server, en dan leef je ongeveer 5 seconden als je het vliegen nog moet leren, en dan moet je weer 10min wachten eer er weer een vliegtuig beschikbaar is. :(
(mijn enige BF ervaring is zo'n 10-15 uurtjes BFBC2, daarvoor heb ik altijd CoD gedaan)

[ Voor 9% gewijzigd door JDeraGear op 09-10-2011 14:33 ]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

JDeraGear schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:33:
pff ik vind het jammer dat er een minimum aantal spelers in een server moet zijn. Ik wil graag leren hoe ik met zo'n hornet moet vliegen, en wat rondklooien met een chopper, maar dat kan alleen in een bevolkte server, en dan leef je ongeveer 5 seconden als je het vliegen nog moet leren, en dan moet je weer 10min wachten eer er weer een vliegtuig beschikbaar is. :(
(mijn enige BF ervaring is zo'n 10-15 uurtjes BFBC2, daarvoor heb ik altijd CoD gedaan)
Ik zocht eerst ook steeds naar servers waar niemand op zat, maar dat werkt dus niet nee. Nou zoek ik, als ik wil vliegen, servers met zeker minder dan 20 personen. Dan ben ik de rest ook minder van last als ik het verkloot met de jets :9

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Uniciteit schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:34:
[...]

Ik zocht eerst ook steeds naar servers waar niemand op zat, maar dat werkt dus niet nee. Nou zoek ik, als ik wil vliegen, servers met zeker minder dan 20 personen. Dan ben ik de rest ook minder van last als ik het verkloot met de jets :9
mja maar het probleem is dat die andere jets meteen beginnen te dogfighten, terwijl ik nog totaal niet kan vliegen... ik snap nog altijd de controls van het vliegen niet. ;(
Dat hele unlock systeem bij vliegtuigen en heli's is bagger. Als je geen flares unlocked kan je gewoon niks want je bent praktisch instant dood. En om flares te unlocken moet je veel kills maken wat niet lukt omdat je instant dood bent.

• DJH

DJH

[...]

Console
-Xbox 360 staat er al
-Kosten spel +- 45 euro
-42'' scherm
-5.1 surround

PC
- Strakkere graphics
- 32 vs 32 ipv 16 vs 16

Mee eens. Ik vind het er op de console ook wel vet uitzien eigenlijk (107cm plasma). Je zit er toch iets verder vandaan als op de PC.

Verder vind ik het op de console wel een voordeel dat iedereen met een controller speelt. Dat maakt het sniperen iets minder precies.

• DJH

DJH

Oakley schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:02:
Ik speel ook op een iMac (snelste i7, 27 inch). Daar speelt ie perfect op, zelfs beter als op mn PC (i7, 4870). :*)

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:07
Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:39:
Dat hele unlock systeem bij vliegtuigen en heli's is bagger. Als je geen flares unlocked kan je gewoon niks want je bent praktisch instant dood. En om flares te unlocken moet je veel kills maken wat niet lukt omdat je instant dood bent.
Zeker met de raketten bij de jets. Dat unlocksysteem is inderdaad behoorlijk oneerlijk.
Redje schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

Ik kom niet onder de 30 met een GTX460 en Q6600@3Ghz.
Metro = 50-60+
Caspian = 35-55+

Ik heb wel motion blur en HBAO uitgezet.
Toen ik dit las (heb ook Q6600 3.0Ghz) heb ik eens alles terug op High gezet, en HBAO en AA uit.
Blijkt dat dit nauwelijks fps verschil geeft tov alles op low!

Ik haal 25-35 fps meestal. Nochtans heb ik een ATI 6950 1GB en die is toch beter dan een nvidia GTX 460?
Op welke resolutie speel je?
(ik 1920x1080)

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 08:46
Eindelijk vandaag ook maar eens Battle Field 3 geinstalleerd! Ben benieuwd of mijn PC al dat grafische geweld aan kan (i7-860, GTX460 1GB) maar denk dat ik wel ga upgraden naar iets zwaarders.

Kan alleen nergens een server joinen. Hij blijft maar op Joining server staan, ook al zit ie nog niet vol. Enige idee hoe ik dat kan fixen?
En dan die kut jeeps, je vliegt er uit zodra je het water in rijd maar die dingen rijden rustig door en staan aan de overkant van het water met 100% health. Hoe idioot.
Vraag me echt af of die mensen uberhaupt na dachten tijdens het ontwikkelen van het spel.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 10:38
Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:39:
Helemaal met je eens! Net nog wat in jets gevlogen. Zonder flares is het gewoon onmogelijk, je bent direct dood inderdaad. Ik hoop dat ze dat unlocksysteem nog grondig gaan aanpassen!

• DJH

DJH

Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:45:
En dan die kut jeeps, je vliegt er uit zodra je het water in rijd maar die dingen rijden rustig door en staan aan de overkant van het water met 100% health. Hoe idioot.
Vraag me echt af of die mensen uberhaupt na dachten tijdens het ontwikkelen van het spel.
Je kan ook zwaar overdrijven zeg...
PhoneTech schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:45:
Kan alleen nergens een server joinen. Hij blijft maar op Joining server staan, ook al zit ie nog niet vol. Enige idee hoe ik dat kan fixen?
Zoek in dit topic op de trefwoorden "joining server" en je vindt de oplossing ;)

Verwijderd

PhoneTech schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:45:
Eindelijk vandaag ook maar eens Battle Field 3 geinstalleerd! Ben benieuwd of mijn PC al dat grafische geweld aan kan (i7-860, GTX460 1GB) maar denk dat ik wel ga upgraden naar iets zwaarders.

heb je avast of avg? die moet je de-installeren. ik had dit probleem ook en iedereen bleef leuk roepen: Doe de registery fix, maar dat werkte niet. Nu heb ik dus geen bf3 kunnen spelen op de pc omdat ik niet mijn anti-virus weg ga halen, ik hoop dat ze dit nog wel op gaan lossen.

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 08:46
Mijn excuses! had even niet gezocht :) Ga het gelijk proberen! En daarna maar een bestelling plaatsen voor een nieuwe video kaart :)

Jeej! Registry fix werkt!!

[ Voor 10% gewijzigd door PhoneTech op 09-10-2011 14:57 ]

Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:45:
Dat zal wel gefixed zijn in de final game. Beta build is al 4 weken oud, dat is al redelijk lang.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 23:15
Mag hopen dat ze dat jeep probleem fixen ja, in BFBC2 is het toch dat je voertuig onbestuurbaar word en blijft drijven. Niet dat je eruit geschopt wordt en je voertuig door raast.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• 6pack15
  • Laatst online: 14:45
TheKillingBean schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

Je vergeet "Kosten spel" bij de pc ;)
Haha, true. Nou goed, 25 euro voor zon pre-order limited edition zag ik al ergens staan
Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

Nieuwe pc kan je prima voor 600 euro krijgen, dan heb je voor dat geld sowieso al betere graphics dan de console.
Ook waar, alleen dan ga ik natuurlijk wel voor een pc die het makkelijk op high moet kunnen spelen. En vergeet niet dat ik alleen maar speakertjes heb staan hier, dus monitor tobo muisje etc moet er ook nog komen. Dan kom je wel op de 800
DJH schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:39:

[...]

Mee eens. Ik vind het er op de console ook wel vet uitzien eigenlijk (107cm plasma). Je zit er toch iets verder vandaan als op de PC.

Verder vind ik het op de console wel een voordeel dat iedereen met een controller speelt. Dat maakt het sniperen iets minder precies.
Dit vind ik juist jammer, ik heb vroeger veel counterstrike ed gespeeld, en het is juist heerlijk als je met je sniper headshots kan maken op flinke afstand. Met een knuppeltje is dit toch een stuk minder, en daarom speel ik nouwelijks als recon aangezien ik me er aan irriteer dat het niet lukt door dat knuppeltje ( Een scherpschutter zou zich moeten schamen als hij iemand 2x op zn borst raken om hem te doden :P )

[ Voor 35% gewijzigd door 6pack15 op 09-10-2011 15:11 ]

• Redje
Asgaro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:45:
[...]

Toen ik dit las (heb ook Q6600 3.0Ghz) heb ik eens alles terug op High gezet, en HBAO en AA uit.
Blijkt dat dit nauwelijks fps verschil geeft tov alles op low!

Ik haal 25-35 fps meestal. Nochtans heb ik een ATI 6950 1GB en die is toch beter dan een nvidia GTX 460?
Op welke resolutie speel je?
(ik 1920x1080)
1680x1050 owja zonder FSAA. :9 Scheelt niet heel veel maar elk beetje is meegenomen.
Ik haal ongeveer dezelfde fps als met BC2.
HBAO&Motion blur uit scheelt 10-15fps bij mij.

• J0ey
Werken die settings eigenlijk wel? :/

Ik haal nu de hele tijd 20 fps, wat schokkerig speelt, of ik nou op ultra speel of echt alles op low?

• Freeman
  • Laatst online: 17-11 17:33
Word een beetje moedeloos van de spelers in caspian border, teamplay is nergens te bekennen

Verwijderd

Ik heb net volop kans gehad om met helikopters te vliegen en het is haast onmogelijk om er iets nuttigs mee te doen. 7 keer werd ik bij het opstijgen meteen al uit de lucht geschoten door een jet. Daarnaast heb ik meerdere malen een barrage van raketten op infantry losgelaten en er geen kill mee kunnen scoren (heb hetzelfde ook vanaf de grond ervaren en eigenlijk kun je er dwars doorheen lopen en het overleven). Tegen tanks werkt het wel iets beter maar je moet erg dichtbij komen omdat die raketten niet bepaald accuraat zijn waardoor je alsnog door allerlei machine guns wordt geraakt. Ook heb ik vaak genoeg gehad dat een jet mij passeerde en slechts 30% damage deed maar dan crashte ik alsnog ondersteboven de grond in omdat dat hele ding uit koers wordt geduwd.

Daarnaast heb ik net uitvoerig met AA gespeeld en het is gewoon onmogelijk om er kills mee te scoren. Elke keer dat je een jet volop onder vuur neemt of er een raket achteraan schiet krijg ik 100 punten voor vehicle disabled en dan dwaalt ie ergens uit zicht waar ik er gek genoeg nooit meer wat van hoor.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zag net in een oud mailtje dat de beta morgen voor het laatst is en daarna mogen we ongeveer 2 weken wachten.

Eindelijk rust, want een spel testen is zwaar werk. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
J0ey schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:28:
Werken die settings eigenlijk wel? :/

Ik haal nu de hele tijd 20 fps, wat schokkerig speelt, of ik nou op ultra speel of echt alles op low?
Geloof dat je eerst het spel moet restarten. En daarnaast, als je cpu-bottlenecked ben, gaan grafische opties ook niets uitmaken.

Pentaxiaan

Johnnyzz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:29:
Word een beetje moedeloos van de spelers in caspian border, teamplay is nergens te bekennen
Idem.
Moet zeggen dat ik, momenteel, gameplay wise veel meer voldoening haal uit het spelen van Rush mode op Op Metro, dan de bekende BF2 mode: Conquest 64p.

• J0ey
SirNobax schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:36:
[...]

Geloof dat je eerst het spel moet restarten. En daarnaast, als je cpu-bottlenecked ben, gaan grafische opties ook niets uitmaken.
Neem aan dat een i7 930 @ 4,0 GHz voldoende moet zijn. ;) Herstarten ga ik zo even proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 09-10-2011 15:46 ]

• Freeman
  • Laatst online: 17-11 17:33
Asgaro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Idem.
Moet zeggen dat ik, momenteel, gameplay wise veel meer voldoening haal uit het spelen van Rush mode op Op Metro, dan de bekende BF2 mode: Conquest 64p.
Same :)

Als straks BF3 uit is gekomen ga ik zoiezo met een vaste groep spelen, dan heb je in ieder geval zekerheid bij een fatsoenlijke potje gameplay.
Anders schiet het gewoon niet op
Net een paar keer eindelijk met de heli nuttig kunnen zijn, kan ook enkel als hun AA niet oplet en jou team hun vliegtuigen aan de grond houd.

• vick291
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:40
Wat mij zeker opvalt bij de heli, is dat het makkelijker punten scoren is als board-gunner dan als piloot. ja je wordt nog steeds snel uit de lucht gehaald, maar in die tijd valt er toch meer te bereiken, zo heb ik ook de ir flares voor de heli unlocked.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
@johonnyzz

ik wil me ook wel ergens bij aansluiten om zo meer teamplay te kunnen doen.
Ik speel nu met "Calaminor" , je mag me toevoegen op origen

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:52

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Johnnyzz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:29:
Dat ben ik wel met je eens. Persoonlijk vind ik Rush dan ook leuker dan Conquest, omdat je dan wat meer gedwongen wordt om samen te werken. De actie is dan meer gecentraliseerd rondom de objectives ipv dat je continu aan het heen en weer crossen bent om bij nagenoeg uitgestorven control points een vlaggetje te hijsen. Als er geen teamplay is, dan is Conquest maar saai.

Ben een BF speler van het eerste uur en heb me altijd prima vermaakt met Conquest, maar vond de introductie van Rush toch wel een verademing.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1 ... 55 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien