Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-11 13:46

thommich

Belg

Kan iemand me uitleggen hoe dat nu precies zit met die tanks uitschakelen? Ik heb enkel vrijdag wat Caspian Border kunnen spelen, dus heb niet veel ervaring tot nu toe en kan er pas vanavond nog wat op spelen...

Als ik enkele RPG's op een tank schiet krijg ik "vehicle disabled 100" in beeld, maar dan zou je verwachten dat die tank blijft staan, toch? Meestal rijdt hij gewoon doodleuk verder zonder zichtbaar moeite te hebben met schieten of rijden, klopt dit?

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:59
hopaaaa. daarnet heatseakers geunlocked en jets neerhalen is nu een eitje meet een beetje skills.. Nu heb ik de laser guided missile geunlocked en wtf :o daarmee own je echt alle vehicles op de grond. Alleen idd, zonder flares in het begin is het echt moeilijk. Maar ik ben er doorheen gekomen en dan gaat alles veel makkelijker

[ Voor 24% gewijzigd door Adel_F16 op 09-10-2011 16:00 ]

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

thommich schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:56:
Kan iemand me uitleggen hoe dat nu precies zit met die tanks uitschakelen? Ik heb enkel vrijdag wat Caspian Border kunnen spelen, dus heb niet veel ervaring tot nu toe en kan er pas vanavond nog wat op spelen...

Als ik enkele RPG's op een tank schiet krijg ik "vehicle disabled 100" in beeld, maar dan zou je verwachten dat die tank blijft staan, toch? Meestal rijdt hij gewoon doodleuk verder zonder zichtbaar moeite te hebben met schieten of rijden, klopt dit?
Dit zou ik ook wel heel graag willen weten; ik had hetzelfde in een tank vs tank battle; ik dacht die andere tank gesloopt te hebben, dus ik begon door te rijden, en daarna ontplofte mijn tank omdat die andere gewoon nog door kon rijden en schieten... 8)7
Met disable kan hij niet echt meer rijden en met distroy is hij werkelijk kapot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
l166 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:57:
hopaaaa. daarnet heatseakers geunlocked en jets neerhalen is nu een eitje meet een beetje skills.. Nu heb ik de laser guided missile geunlocked en wtf :o daarmee own je echt alle vehicles op de grond. Alleen idd, zonder flares in het begin is het echt moeilijk. Maar ik ben er doorheen gekomen en dan gaat alles veel makkelijker
Kijk eens aan eindelijk een positief bericht over het vliegen ! _/-\o_
Als je maar doorzet en het blijft proberen.
Straks in het spel kun je een joystick gebruiken, dan gaat het allemaal wat gemakkelijker.
Dit is de beta, het lijkt wel of mensen het gewoon ook opzoeken om maar te kunnen zeiken.
Beginnen er waarschijnlijk al met een negatieve gedachte aan.
Of zal dat komen omdat de blaadjes van de bomen vallen ? ;)

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 17:33
Ik ga nu maar gewoon metro spelen, iemand zin in potje? Origin: JohnnyzNL

Is er overigens een tweakers.bf3 clan?

[ Voor 22% gewijzigd door Freeman op 09-10-2011 16:20 ]

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:50
Ik denk ook dat rush leuker is alleen al vanwege het feit dat er meer teamplay is , tenminste dat denk ik .
Jets vind ik leuk om zo nu en dan te doen , maar met die unlocks vrees ik het ergste .
Maar als je de unlocks heb gedaan zal het allemaal wel een stuk makkelijker gaan, misschien wel weer te makkelijk dan ?

[ Voor 23% gewijzigd door MaFFia op 09-10-2011 16:21 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Tsurany schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:14:
Met disable kan hij niet echt meer rijden en met distroy is hij werkelijk kapot.
Ik denk dat daar dan ook hier-en-daar wat bugs inzitten want ik kan zweren dat die andere tank nog gewoon reed nadat ik de "disabled" melding kreeg.
Wat betekent in dat geval "disabled" bij helicopters/vliegtuigen dan?

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:07
Disabled betekent niet dat je niet maar kan rijden. De tank wordt langzamer, en de helikopter en jet krijgen problemen met het sturen.

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 18:57
Gewoon net zo lang op die tank blijven rammen tot hij ontploft dus. Deed ik gisteren, mennekes probeerdem hem nog te fixen ook dus dan is het dubbele punten + twee kills.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

JDeraGear schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:21:
[...]

Ik denk dat daar dan ook hier-en-daar wat bugs inzitten want ik kan zweren dat die andere tank nog gewoon reed nadat ik de "disabled" melding kreeg.
Wat betekent in dat geval "disabled" bij helicopters/vliegtuigen dan?
Bij de heli kan je de staart eraf schieten. Dan krijg je ook een disabled melding.

Life is what you others make it.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:55
Waar ik wel een beetje moe van ben geworden is dat sommige mensen constant in een jet zitten. Hoe? Ze wachten op de respawn screen totdat hij spawnt, en gebruiken de spawnpoint van het vliegtuig dan om zo snel mogelijk er in te komen.

Erg mooie feature die spawnpoint, maar ik zie liever dat je de eerste 5 a 10 seconden nadat de jet is gespawn, nog niet die spawnpoint kan gebruiken. Dit geeft mensen die er naar toe rennen op de airstrip de tijd om er in te komen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Remzz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:50:
Waar ik wel een beetje moe van ben geworden is dat sommige mensen constant in een jet zitten. Hoe? Ze wachten op de respawn screen totdat hij spawnt, en gebruiken de spawnpoint van het vliegtuig dan om zo snel mogelijk er in te komen.

Erg mooie feature die spawnpoint, maar ik zie liever dat je de eerste 5 a 10 seconden nadat de jet is gespawn, nog niet die spawnpoint kan gebruiken. Dit geeft mensen die er naar toe rennen op de airstrip de tijd om er in te komen.
Want je hebt liever dat ze staan te lanterfanten op de airstrip? :/

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Sagaris schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:16:
[...]

Want je hebt liever dat ze staan te lanterfanten op de airstrip? :/
Dan kunnen ze tenminste nog plat gebombardeerd worden. Nu heb ik het idee dat mijn halve team (letterlijk) in de lobby aan het hangen is om in zo'n jet te spawnen..

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arsenius schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:05:
Ja dat weet ik onderhand wel, het is alleen de vraag of de settings boven die zogenaamde 'beta medium' ook echt een verschil gaan opleveren. Want bewijs heb ik nog niet gezien. Als die hogere settings ook bijna onzichtbaar zijn dan zou ik dat heel jammer vinden. Want tot nu toe op de zogenaamde 'Ultra' setting vind ik het er niet beter uit zien dan Crysis 2 op dx9 of Mafia 2.
Heb je mijn bericht dan wel begrepen of niet? :? De graphics zijn limited op Medium, hoger krijg je niet voorgeschoteld. Al stel je dus high of ultra in: je krijgt medium voorgeschoteld (even voor de duidelijkheid). Met de stable zal dat anders zijn. En ja, er is wel veel verschil te zien als je bijvoorbeeld FSAA of AA aan of uit hebt, gelukkig maar! Die zogenaamde Ultra setting is dus (nog) niet, maar komt wel!
Johnnyzz schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:19:
Is er overigens een tweakers.bf3 clan?
Jawel, de clan site is (momenteel, tot ergens ná de launch) te vinden op http://cptchaos.nl/gotbf3.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2011 17:24 ]

Tis trouwens wel fucking idioot dat een AA gun beter tegen infantry gebruikt kan worden dan tegen air units. Je krijgt altijd wel die disable punten maar dan springen ze er gewoon uit of ze storten neer en de distroy punten en kill punten krijg je niet. Kan je beter op infantry afrijden en ze afmaken met de machine guns die er op zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sterker nog: de mobile AA wint het van de tank :') Heb vanmiddag op een gegeven moment 3-4 keer geschoten op mobile AA, maar de mobile AA won gewoon... :')

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16

flessuh

Set sail for fail!

Disabled is als de motor van de tank beschadigd is, dus dan rijd hij traag, of is de rupsband kapot. In de tank is dat te zien aan een rode HP-bar, die langzaam naar beneden gaat, zonder repair zal de tank kapot gaan. zelfde voor vliegtuigen en helicopters, hoewel het wel vervelend is dat die niet goed meer te besturen zijn, soms zelfs vanaf 60% HP ofzo...

ik word het gedisconnect worden van servers wel meer zat...had een extreem goed rondje in de chopper (goede piloot, en 2 goede jets + goede mobile AA voor ons, dus wij hadden het luchtruim) had 3 dingen geunlocked, en toen was het rondje voorbij, staat er disconnected...alle unlocks weg |:(

verder geeft het wel echt het BF gevoel, en met wat kleine puntjes word dit echt een topgame.

paar fixes bijvoorbeeld:

detectierange AA raketten (vooral shoulder-launched) groter maken
respawntijd mobiele AA gelijktrekken aan andere voertuigen, deze is nogal langer.
c4 op een rijdende tank plakken fixen...het pakketje blijft vaak in mid-air hangen...

@hierboven, de mobiele AA met belt upgrade doet inderdaad nogal veel dmg tegen tanks...

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 09-10-2011 17:34 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

CptChaos schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:30:
Sterker nog: de mobile AA wint het van de tank :') Heb vanmiddag op een gegeven moment 3-4 keer geschoten op mobile AA, maar de mobile AA won gewoon... :')
Idd ja, ik was ook zwaar verbaasd toen ik dat meemaakte, zag zon ding staan van de tegenstander, raak m 2 keer, ben IK opeens dood? :?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 23:37

M2M

medicijnman

Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:45:
[...]

Idd ja, ik was ook zwaar verbaasd toen ik dat meemaakte, zag zon ding staan van de tegenstander, raak m 2 keer, ben IK opeens dood? :?
tja, 1000 speldenprikjes zijn nog altijd beter dan twee AT rounds in je mik... |:(

-_-

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:21
Is vandaag de laatste dag of morgen om een bepaalde tijd?

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Op een dag dan weet je wat je wilt doen met je leven, je wilt piloot worden bij de luchtmacht:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L8MiAOhoZuo]

Door middel van deze video word jij opgeleid tot volwaardig piloot!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10 17:04
goosche schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:07:
Is vandaag de laatste dag of morgen om een bepaalde tijd?
GOOGLE??? BATTLEFIELD WEBSITE? ZOEKEN?

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Morgen om 13:00 houd de beta op dacht ik.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CptChaos schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 17:19:
[...]
Heb je mijn bericht dan wel begrepen of niet? :? De graphics zijn limited op Medium, hoger krijg je niet voorgeschoteld. Al stel je dus high of ultra in: je krijgt medium voorgeschoteld (even voor de duidelijkheid). Met de stable zal dat anders zijn. En ja, er is wel veel verschil te zien als je bijvoorbeeld FSAA of AA aan of uit hebt, gelukkig maar! Die zogenaamde Ultra setting is dus (nog) niet, maar komt wel!
[...]
Jawel, de clan site is (momenteel, tot ergens ná de launch) te vinden op http://cptchaos.nl/gotbf3.
De graphics zijn niet limited, hoe vaak moet ik dat hier nog herhalen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:23
Phyxion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:10:
[...]

Bron?

Ze mogen trouwens ook wel wat meer jeepjes laten spawnen op de main-spawn. Als je net te laat bij een tank bent, is echt alles weg en dan is het best lang lopen.

Verder zijn de jets na alle unlocks toch ook weer overpowered. Flares / ground missile / air missile en je owned echt alles. Als tank is het wel weer handig om smoke te doen, maar dat is vaak uitstel van executie.

Verwijderd

imacbest schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:04:
[...]

je hebt dat gistere gepost, verwacht niet altijd direct antwoord.
Maar darom vraag ik het nu hier omdat het hier wat drukker is en dus eerder reactie krijg en nog kan spelen
Waar ben je trouwens op bfbc2?xd

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
[...]

Het zit er tussen in, de graphics zijn wel limited maar niet op medium.
De textures zijn limited op High.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:12
[...]

wel.
Is al meerdere malen bewezen....

[ Voor 8% gewijzigd door White_Collar op 09-10-2011 18:19 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Rekenblok schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:18:
[...]
wel.
Zeker met wiskundige formules enzo? 8)7

... of heb je ook daadwerkelijk een bron.

Pentaxiaan

imacbest schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:08:
[...]

GOOGLE??? BATTLEFIELD WEBSITE? ZOEKEN?
nvm

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 10-10-2011 00:21 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rekenblok schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:18:
[...]

wel.
Niet. Ik zal wederom een linkje sturen:
Phyxion in "Battlefield 3 - Deel 3"

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:12
SirNobax schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:28:
[...]

Zeker met wiskundige formules enzo? 8)7

... of heb je ook daadwerkelijk een bron.
8)7

Bewijs het eerst eens dat het niet gecapt is dan...
O wacht, het is een beta!

[ Voor 5% gewijzigd door White_Collar op 09-10-2011 18:58 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10 17:04
quote: goosche
wat is jou probleem jongen weet jij de tijd dan?
Je kunt ook ff zoeken hoor, en je kunt ook reageren in de topic inplaats van DM

Verwijderd

Maar als de graphics niet limited zijn gaat er toch iets niet goed vrees ik. Want bij mij staat alles op hoog en de graphics zijn bij mij desondanks gelijkwaardig aan BC2.

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Ik lees hier en daar redelijk wat negatieve reacties over de beta. Ben eigenlijk wel tevreden. Ziet er goed uit en speelt lekker. In de final zullen er een hoop bugs en glitches uit zijn en anders komt er wel snel een patch. Vind het hele battlelog systeem ook zo slecht niet.

Ik denk dat het spel een maandje na de release een stuk leuker wordt. In het begin zullen er een hoop cod spelers zijn en die zullen waarschijnlijk redelijk snel afhaken.

Heb er zin in!

• Artouiros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-05 15:54
S.J_84 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:08:
Morgen om 13:00 houd de beta op dacht ik.
Volgens de BF3 forums: The Battlefield 3 Open Beta will close on 12:00 PM Noon 10/10/11 CET
Morgen middernacht dus :(

Is wel balen, heb er al veel plezier aan beleefd. Ben niet echt een shooter-speler maar BF2 met een fijne squad is toch wel mijn favoriete game. Op naar BF3 nu! :)

Verwijderd

Turre schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Volgens de BF3 forums: The Battlefield 3 Open Beta will close on 12:00 PM Noon 10/10/11 CET
Morgen middernacht dus :(

Is wel balen, heb er al veel plezier aan beleefd. Ben niet echt een shooter-speler maar BF2 met een fijne squad is toch wel mijn favoriete game. Op naar BF3 nu! :)
12PM is dus 12 uur smiddag's, wij zitten nu in CEST niet CET, dus 13:00 gaat de beta dicht.

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 16:09
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:25:
[...]

12PM is dus 12 uur smiddag's, wij zitten nu in CEST niet CET, dus 13:00 gaat de beta dicht.
Wij zijn gewoon in CET hoor ;)

Uur verschil is GMT (UK)

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:59
net laatste pot gegamed =) ik heb goede hoop en vertrouwen in DICE. Vooral na de review van IGN op de nieuwste build van de game. graphics zijn veel beter en bugs en glitches konden ze in die speelsessies niet vinden :) Die je nu , in bijna elk potje vindt.

OP naar 27 oktober =)

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Als dat waar is mag zh1nt0 zich wel eens wat meer gaan bemoeien met het eigenlijk spel en de ontwikkeling daarvan. Vertellen dat SLI 580's nodig zijn om alles ultra te draaien terwijl een 560 dus gewoon voldoende behoort te zijn. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 09-10-2011 20:10 ]

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

en de cheaters hebben de beta weer verkloot.. ik hoop dat ze trots zijn op zichzelf...

2de gedeelte van metro, ik spawn, kruip achter de metrostellen langs naar voren, word door een haag van kogels opgewacht zonder dat ik m'n kop de hoek om gestoken heb, bam headshot dood... echt ongelooflijk

En ik mis echt heel heel heel heel (zei ik al heel?) erg een fatsoenlijke map in caspian border, na 4 potjes heb ik nog steeds geen idee hoe die map er nou eigenlijk uit ziet.. en dan is tactiek heel erg ver te zoeken.

blup

Pak een heli en vlieg omhoog, zie je direct hoe die map er uit ziet.

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 10:38
Bezulba schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:16:
en de cheaters hebben de beta weer verkloot.. ik hoop dat ze trots zijn op zichzelf...

2de gedeelte van metro, ik spawn, kruip achter de metrostellen langs naar voren, word door een haag van kogels opgewacht zonder dat ik m'n kop de hoek om gestoken heb, bam headshot dood... echt ongelooflijk

En ik mis echt heel heel heel heel (zei ik al heel?) erg een fatsoenlijke map in caspian border, na 4 potjes heb ik nog steeds geen idee hoe die map er nou eigenlijk uit ziet.. en dan is tactiek heel erg ver te zoeken.
Zelfde probleem! Het ontbreken van een volledige map is echt een groot gemis. Na een paar keer met de jet boven de map te vliegen, weet ik intussen gelukkig al waar alles ligt :p Maar ik vermoed wel dat ze dat nog aanpassen in de final game.
Bezulba schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:16:
Waarschijnlijk helpt dit niet veel maar ik kan het maar aanbieden.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/screens/bf3%202011-10-08%2023-36-59-82.jpg

• unfor
Sagaris schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:10:
[...]

Als dat waar is mag zh1nt0 zich wel eens wat meer gaan bemoeien met het eigenlijk spel en de ontwikkeling daarvan. Vertellen dat SLI 580's nodig zijn om alles ultra te draaien terwijl een 560 dus gewoon voldoende behoort te zijn. :')
Het is niet waar, iemand die regelmatig het nieuws en de EAUK & Battlelog fora leest weet wel beter.
Hogere textures dan high zitten niet in de game.

• Jeroenneman

Jeroenneman

En dat is NIET, herhaal NIET waar.

De Beta is WEL gecapped, omdat dit een server stresstest is, niet een "kan mijn bak dit draaien" test.

DIT is ultra : Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/pbf-4.jpg

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Asgaro schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

Waarschijnlijk helpt dit niet veel maar ik kan het maar aanbieden.
[afbeelding]
kheb nu iig een vaag idee waar ik heen ga! thanks :) maar het is toch wel vaag dat je geen full size map kan opvragen in een game waar het toch draait om tactical play. oh well.

blup

Verwijderd

Bezulba schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:29:
[...]

kheb nu iig een vaag idee waar ik heen ga! thanks :) maar het is toch wel vaag dat je geen full size map kan opvragen in een game waar het toch draait om tactical play. oh well.
Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/Caspian_border_map.jpg

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03
Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:28:
[...]

De Beta is WEL gecapped, omdat dit een server stresstest is, niet een "kan mijn bak dit draaien" test.

DIT is ultra : [afbeelding]
Proberen ultra te bewijzen met een (singleplayer) screenshot is nou niet echt handig.
Beter bewijs zou een official post van een DICE medewerker zijn of iets in die richting.
Uit de tweets die Phyxion postte zou je in eerste instantie toch denken dat ultra beta = ultra final, maar helemaal 100% weet je het niet, omdat nog niet alles aan bod komt in die tweets.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
http://www.pcper.com/revi...lity-Evaluation-Day-1/Gam

Wederom, het verschil tussen medium en high/ultra is te verwaarlozen in de beta. :/
Ik denk dat wat nu ultra is nog niet eens high zal zijn in de volle game. Verder moet er ook nog rekening gehouden worden dat die mooie filmpjes ook nog niet ultra waren. Er was simpelweg geen kaart die het aankon of kan en Crossfire/SLi werkt volgens mij niet zo lekker in een alpha build. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jeroenneman

Jeroenneman

DanielWW2 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:12:
http://www.pcper.com/revi...lity-Evaluation-Day-1/Gam

Wederom, het verschil tussen medium en high/ultra is te verwaarlozen in de beta. :/
Ik denk dat wat nu ultra is nog niet eens high zal zijn in de volle game. Verder moet er ook nog rekening gehouden worden dat die mooie filmpjes ook nog niet ultra waren. Er was simpelweg geen kaart die het aankon of kan en Crossfire/SLi werkt volgens mij niet zo lekker in een alpha build. :+
Volgens mij is zelfs het enige verschil de AO, off, SSAO of HBAO. En eerder werd inderdaad gezegd dat GTX 580 SLi nodig zou zijn om ultra te draaien, ook werd alle gameplay op een SLi rig getoond, daar zal vast een reden voor zijn.

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:57:
Maar als de graphics niet limited zijn gaat er toch iets niet goed vrees ik. Want bij mij staat alles op hoog en de graphics zijn bij mij desondanks gelijkwaardig aan BC2.
Alles op ultra bedoel je? Ik heb namelijk net es ge alt-tabt sussen BC2 (laguna alta) en BF3 (caspian border) en het verschil is werkelijk enorm. De vegetatie en schaduwen zijn zoveel mooier in BF3. Alles eigenlijk, BC2 dat ik zo mooi vond lijkt flets en kaal nu. Ik ben dus benieuwd of er nog een extra ultra setting is straks..vind dit al heel behoorlijk.

anathema

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:39
Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:20:
[...]

Volgens mij is zelfs het enige verschil de AO, off, SSAO of HBAO. En eerder werd inderdaad gezegd dat GTX 580 SLi nodig zou zijn om ultra te draaien, ook werd alle gameplay op een SLi rig getoond, daar zal vast een reden voor zijn.
Dat is gewoon het best verkrijgbaar, logisch dat ze op zo'n bak de gameplay vertonen. Dat je enkel op een GTX580 SLi ultra kan spelen lijkt me erg onwaarschijnlijk, gezien een minimaal percentage van de gamers zo'n kaart zal hebben.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:58

aex351

I am the one

Ik heb de afgelopen week de beta (demo) uitgeprobeerd. Het spel crashed toch vrij vaak. Bij het opstarten of tijdens het spel. Ook het geluid is niet altijd vloeiend. Dat vind ik wel apart voor een spel dat binnen enkele weken op de markt komt. Dit is weer precies hetzelfde verhaal als bij BFBC2. Ik begrijp ook niet goed waarom dit spel afhankelijk is van Origen en een web browser. Wanneer je op een andere server wil spelen moet het complete spel opgenieuw opgestart worden. Dat is niet handig en simpelweg dom uitgedacht. Vooral voor mensen die niet handig zijn met de computer. Die moeten op alt+f4 drukken etc. en/of zoeken naar het juiste venster dat soms geminimaliseerd blijft.

Het is ook irritant dat je niet altijd naar het hoofdmenu kan gaan met de escape knop. Wanneer je het spel wil afsluiten moet je dan eerst weer het venster minimaliseren en via de web browser op afsluiten klikken of via taakbeheer. Verder loopt het spel niet super op een dual core CPU. Ik begrijp niet goed waarom. Bij BFBC2 was het nog zo dat het spel een poort was en slecht geoptimaliseerd. Maar voor BF3, dat ik toch niet zo heel anders eruit vind zien vind ik dat wel apart.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 13:40
kom er net achter dat die Nvidia beta drivers er voor zorgen dat de prestaties van me GPU in andere games vet achteruit gaan! Heb de oude weer geinstalleerd en BF3 loopt nog steeds hetzelfde misschien zelfs wel beter. Ik merkte het vooral in Starcraft 2 trouwens bij de filmpjes tussendoor.

• Jeroenneman

Jeroenneman

SCIxX schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:28:
[...]

Dat is gewoon het best verkrijgbaar, logisch dat ze op zo'n bak de gameplay vertonen. Dat je enkel op een GTX580 SLi ultra kan spelen lijkt me erg onwaarschijnlijk, gezien een minimaal percentage van de gamers zo'n kaart zal hebben.
Tja, het heet niet voor niks Ultra denk ik ;)

Crysis was ook niet door veel mensen te spelen op launch op Extreme/Enthusiast settings, ik denk dat BF3 net zoiets wordt.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SCIxX schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:28:
[...]

Euhm ja? Dat is het idee erachter...

Zodat het langer mooi blijft, en het hele idee achter ultra is dat niet elke intel grafische chipset het aan kan.
Wanneer je op een andere server wil spelen moet het complete spel opgenieuw opgestart worden. Dat is niet handig en simpelweg dom uitgedacht. Vooral voor mensen die niet handig zijn met de computer. Die moeten op alt+f4 drukken etc. en/of zoeken naar het juiste venster dat soms geminimaliseerd blijft.
Euhm, en hoe doen mensen die wel handig met de computer zijn het? Sowieso waarom zou je handig met de computer moeten zijn? Het knopje sluiten kan iedereen toch wel vinden? Lijkt me niet moeilijker dan bij een willekeurig ander spel. Het hele idee is dat je hem sluit en vanuit de browser hem opnieuw start. En dat starten gaat snel zat, geen aanmerkingen op. Voeg er dan aan toe dat battlelog een stuk beter werkt dan de gemiddelde server browser van DICE en ik heb geen klachten.

En voor degene die zeggen dat de beta niet gecapped is qua graphics, wat heeft DICE er dan mee te winnen de eisen zo belachelijk te overdrijven? Ik haal de recommended nog geen eens met mijn HD5850 en kan alles op 'ultra' draaien. Oftewel lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat dat de definitieve graphics zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 09-10-2011 21:38 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:32:
[...]

Crysis was ook niet door veel mensen te spelen op launch op Extreme/Enthusiast settings, ik denk dat BF3 net zoiets wordt.
Yes, als BF5 er is dan kunnen we deze max draaien. :+
Ervan uitgaande dat er hierna BF4 en BF5 komen en niet 2143, 1944, BC3 etz.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
aex351 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:29:
Ik heb de afgelopen week de beta (demo) uitgeprobeerd. Het spel crashed toch vrij vaak. Bij het opstarten of tijdens het spel. Ook het geluid is niet altijd vloeiend. Dat vind ik wel apart voor een spel dat binnen enkele weken op de markt komt. Dit is weer precies hetzelfde verhaal als bij BFBC2. Ik begrijp ook niet goed waarom dit spel afhankelijk is van Origen en een web browser. Wanneer je op een andere server wil spelen moet het complete spel opgenieuw opgestart worden. Dat is niet handig en simpelweg dom uitgedacht. Vooral voor mensen die niet handig zijn met de computer. Die moeten op alt+f4 drukken etc. en/of zoeken naar het juiste venster dat soms geminimaliseerd blijft.

Het is ook irritant dat je niet altijd naar het hoofdmenu kan gaan met de escape knop. Wanneer je het spel wil afsluiten moet je dan eerst weer het venster minimaliseren en via de web browser op afsluiten klikken of via taakbeheer. Verder loopt het spel niet super op een dual core CPU. Ik begrijp niet goed waarom. Bij BFBC2 was het nog zo dat het spel een poort was en slecht geoptimaliseerd. Maar voor BF3, dat ik toch niet zo heel anders eruit vind zien vind ik dat wel apart.
een beta is geen demo

TheS4ndm4n#1919

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-11 23:37

M2M

medicijnman

[...]

BF2 was helemaal niet op high te spelen @ launch. De beste kaarten waren X800 modellen van ATI en de 6800 van Nvidia destijds. En toen was het niet standaard om meerdere videokaarten je systeem te stoppen. De beste machines toendertijd hadden verschrikkelijke moeite met BF2. Elk low-end model van nu kan het op zijn sloffen. Sinds de consoleports hebben de graphics een beetje stil gestaan, wat betekend dat een high-end model, alle opties vol open kan trekken zonder brakke framerate. Dat was in 2005 wel anders ;)

-_-

• Boyangles
  • Laatst online: 12:11
Heb ondanks wat schoonheidsfouten toch veel plezier gehad van de beta. Ook gezellig met wat GoTers af en toe! :) Door de beta nu wel ongeduldiger geworden voor de retail...

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:39
[...]

Battlefield is geen crysis.

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 12:32
SCIxX schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:46:
[...]

Je punt zijnde?

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:46:
[...]

een toetsenbord is geen muis

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dat we het hopelijk voor 2014 kunnen maxen. :+
Zou wel jammer zijn als dat niet kon want de wereld vergaat volgend jaar. :P

• RocketKoen
DanielWW2 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:54:
[...]

Dat we het hopelijk voor 2014 kunnen maxen. :+
Zou wel jammer zijn als dat niet kon want de wereld vergaat volgend jaar. :P
als je 800 euro over hebt voor een leuke SLI of CF setup kan dat nu al ;)

TheS4ndm4n#1919

• DaniëlWW2
  • Niet online
RocketKoen schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:56:
[...]

als je 800 euro over hebt voor een leuke SLI of CF setup kan dat nu al ;)
Doe ik volgend jaar november wel.
Ik beroof gewoon een bank want ze pakken me toch niet voordat we eraan gaan. :+

Modbreak::( van dit soort posts gaan leuke topics snel op slot. Niet doen dus.

[ Voor 81% gewijzigd door zeef op 09-10-2011 23:54 ]

Verwijderd

aex351 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:29:
Ik heb de afgelopen week de beta (demo) uitgeprobeerd.
Waarom zet je er nou demo bij? Want het is helemaal geen demo :F

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:17:
Waarom zet je er nou demo bij? Want het is helemaal geen demo :F
Omdat beta populaire taal voor een demo is, waarbij OOK testing wordt gedaan. Dus ja, het klopt wel. ;) En besides, waar gebeurd zoiets nou niet? ;) Moeten we nu echt elke keer deze discussie opnieuw en opnieuw en opnieuw gaan voeren? :?

• MaFFia
  • Laatst online: 00:50
Asgaro

Wat zien jouw kleuren er vaag uit ... mijn scherm krijg ik bijna lasogen van .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• ProfoundValue
  • Niet online
MaFFia schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:31:
Asgaro

Dat viel mij nou ook al op!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jeroenneman schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:28:
[...]

DIT is ultra : [afbeelding]
Het is wel waar, is echt al duizend keer bevestigd inmiddels, zowel door BF3 developers als AMD en NVIDIA.

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Zo, na 1 laatste rape potje ( http://battlelog.battlefi...show/1043126/1/194432762/ ) zet ik een punt achter de beta. Al met al vrij vermakelijk, nog wel aardig wat bugs te fixen, maar man wat een graphics en gameplay. Ik kan niet wachten tot de 27e. Back to Karkand O+ O+ O+

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• unfor
Phyxion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:40:
[...]

Het is wel waar, is echt al duizend keer bevestigd inmiddels, zowel door BF3 developers als AMD en NVIDIA.
Ik denk dat je op je bek gaat straks hoor :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan ben ik nu wel benieuwd naar een bron, kunnen we daarna dan eindelijk deze zinloze (en offtopic) discussie stoppen. :)

• ProfoundValue
  • Niet online
Ben zeer tevreden over deze bèta. Deze bèta heeft mij (voor het eerst) overgehaald om van Modern Warfare 3 naar Battlefield 3 te switchen. De graphics op zich (op medium alleen al) en de teambased gameplay trokken mij heel erg aan en ik moet zeggen dat deze bèta zeker aan die verwachtingen heeft voldaan.

Natuurlijk zaten er ook een minkanten aan de bèta zoals de talloze bugs, glitches, de mateloos irriterende hitreg en ga zo maar door, maar toch denk ik dat DICE deze minpunten zeker zal verhelpen en zal zorgen dat het eindproduct eentje van wereldformaat zal zijn.

Morgen zal ik niet meer kunnen spelen omdat ik de hele dag op school zit, maar ik kijk zeker uit naar 27 oktober en ik ga ook zeker binnen nu en een week mijn Battlefield 3: Limited Edition pre-orderen voor de PC!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb ook erg genoten van de BETA, net weer een heerlijke match op CB, EOD bot unlocked! :)

Ik was na die squad affaire sceptisch, maar nu ik weet dat ze het fixen kan ik echt niet wachten tot de 27e!

Weetje hoe vet dit spel wordt met ook die B2K maps en wapens erbij??? Ben blij de ik een LE pre-order heb staan!

Nu nog een HD 7970 erbij, al moet ik zeggen dat het op medium op mijn 5850 heerlijk draait!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:58

aex351

I am the one

Dit is demo. Ze noemen het een beta omdat het hippe term is en zodat potentiële klanten fouten in het spel accepteren. Marketing noemen ze dat. Vervolgens heb je mensen die op diverse forums de fouten in het spel goed praten omdat het immers een beta test is. Dit zie je ook terug bij andere spellen, waaronder BFBC2. Bij de release bleek dat veel fouten waarover mensen klaagden in de 'beta' er gewoon nog in zaten. Dus je moet niet verrasend opkijken dat deze beta nagenoeg gelijk is aan de release. En dat ze vervolgens over een maand of 2 op hun gemak na de release nog een update uitbrengen om de fouten te corrigeren.

< dit stukje webruimte is te huur >

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zowel op m'n nieuwe Asus N55SF (geen aanrader ?) als op de PS3 deze beta geprobeerd.

Mijn probleem: ik kan de vijand niet zien ! Ik word telkens neergehaald maar weet echt niet waar de bullits vandaan komen. Dit had ik in het begin ook met BFBC2 maar dat spel speel ik inmiddels al dik een jaar met veel plezier !

Het zal misschien aan mijn 44 jaar oude ogen liggen ? Ik weet 't niet. Kwestie van wennen hoop ik want ik denk toch wel dat ik BF3 ga kopen ! Aan de reacties hier te zien moet het toch wel een goede game zijn ... (redelijke ervaring met 1943 en BF2/desert combat mod hier)

Ik kies voor PS3 omdat ik dan kan gamen op een Sony Bravia 46" 200Hz full hd (HX700 nogwat) en een 5.1 surround setje van Pioneer. Dat laptop gamen is het toch niet voor mij, ik ben bang dat ik 'm sloop. Misschien eens proberen met een extern toetsenbord want ik ga er echt op rammen ben ik bang ...

Daily driver; MB R171 SLK280

• unfor
Ik geef Dice dit keer toch het voordeel van de twijfel, ik ben inderdaad ook vaak van het Beta = Demo.
Maar dit schijnt toch echt behoorlijk oude code te zijn die we aan het spelen zijn, en dat ze bij Dice inmiddels al veel verder zijn.
Ik hoop maar dat ik gelijk krijg, want ik heb geen zin aan een buggy game at launch.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 09-10-2011 23:17 ]

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:06
Net de EOD bot unlockt: best vermakelijk om daarmee rond te crossen. Wel lastige controls.

• D4NG3R
  • Laatst online: 20:39

D4NG3R

kiwi

:)

Wait for it >:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik zeg ook vaarwel tegen de beta.
Ik heb alleen nog een ding wat er echt uit moet. (ik had het moeten opnemen) :+

Ik dacht even leuk te doen door een gast die achter het machinegun van een buggy op te blazen met mijn SMAW. Ik besluip die buggy van achter en schiet op z'n 10 meter vol in de achterkant van die buggy.

Vervolgens draait die gast zich om en schiet mij neer met zijn machinegun.

WTF? Hoe de hel kan een buggy een f*cking RPG overleven? :F

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

mir4dor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:15:
Zowel op m'n nieuwe Asus N55SF (geen aanrader ?) als op de PS3 deze beta geprobeerd.

Mijn probleem: ik kan de vijand niet zien ! Ik word telkens neergehaald maar weet echt niet waar de bullits vandaan komen. Dit had ik in het begin ook met BFBC2 maar dat spel speel ik inmiddels al dik een jaar met veel plezier !

Het zal misschien aan mijn 44 jaar oude ogen liggen ?
(...)
Goed blijven kijken, af en toe stilstaan zodat je makkelijker bewegingen in de omgeving kan waarnemen. Verder ook een kwestie van logisch redeneren: welke spawnpoints heeft de vijand in bezit, welke hebben wij, dus waar zullen ze nu als eerst heengaan en via welke weg? Dat perkt ook je 'zoekveld' al een heel stuk in. Heb je alleen pech als je tegen mij speelt, ik neem gerust een omweg :)
unfor schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:16:
Ik geef Dice dit keer toch het voordeel van de twijfel, ik ben inderdaad ook vaak van het Beta = Demo.
Maar dit schijnt toch echt behoorlijk oude code te zijn die we aan het spelen zijn, en dat ze bij Dice inmiddels al veel verder zijn.
Ik hoop maar dat ik gelijk krijg, want ik heb geen zin aan een buggy game at launch.
Ik vertrouw inderdaad ook op hun woord dat de bèta een vrij oude versie was. En anders fixen ze het meerendeel wel via patches. Vind ik prima, het is nu al een dijk van een game, die schoonheidfoutjes zijn ze vergeven.

[ Voor 27% gewijzigd door Murk op 09-10-2011 23:32 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er gaat niets boven het neerhalen van een helikopter... Vanuit de tank, zo had ik daar vanmiddag eentje, dan voel je je pas baas!

• osmosis
  • Laatst online: 07:23
nou ja,.. ik speel bf serie al since 1942
en heb toch al aardig wat heli's uit de lucht geschoten met een tank.
echter heb ik nog nooit mid air succesvol een heli / jet neergehaald met een rpg/stinger/what evah
je wilt niet weten hoevaak ik dit niet wel niet geprobeerd heb (onsuccesvol)
YouTube: Battlefield 1942 LoopZook - YouTube
de welbekende Loopzook xD

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-10 18:08
Jovas schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:12:

Nu nog een HD 7970 erbij, al moet ik zeggen dat het op medium op mijn 5850 heerlijk draait!
Denk dat de 7xxx serie nog wel even op zich laat wachten, je zal ze in ieder geval niet voor de release hebben.

Gebruikt iemand trouwens post-aa? Niet veel verschil tussen low/high en het maakt alles alleen maar wazig. Liever een DoF filter die een lichte blur toepast op dingen die ver weg zijn, zodat pop-ins van textures en objecten minder opvallen.

Ze mogen de shadow intensity ook wel wat lager zetten, schaduwen zijn veel te donker, erg lastig om ook maar iemand te zien bij bijvoorbeeld Forest (C). En de gebouwen zijn er veel te klinisch wit uit, alsof ze recht uit Mirror's Edge komen.

• unfor
jterpstra schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:35:
nou ja,.. ik speel bf serie al since 1942
en heb toch al aardig wat heli's uit de lucht geschoten met een tank.
echter heb ik nog nooit mid air succesvol een heli / jet neergehaald met een rpg/stinger/what evah
je wilt niet weten hoevaak ik dit niet wel niet geprobeerd heb (onsuccesvol)
YouTube: Battlefield 1942 LoopZook - YouTube
de welbekende Loopzook xD
Ik heb gisteren een een chopper uit de lucht geschoten met de standaard rocket-launcher van de US, geeft wel een goed gevoel :P
In BC2 was het stukken makkelijker met de AT4 of zelfs CG.

• Jeroenneman

Jeroenneman

Morgen maar eens alle bugs die ik heb gezien op een rijtje zetten. Net ff een bf2 vs bf3 videos gekeken , man , die jets in bf3 zijn echt slakken ! Sowieso was de jet hud in bf2 ook veel overzichtelijker. Maar ja , wake island is dan ook nog steeds heel wat groter dan caspian .

Ook moet de minimap echt anders ! Dit is zó onoverzichtelijk!

Achteraf een geslaagde beta , met een paar puntjes die ze hopelijk oplossen ( minimap MÓET anders ;) )

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 18:57
Ik heb me echt weer super vermaakt vanavond, kan niet wachten tot de release. Zat eindelijk eens in een leuke server met een topsquad waardoor echt de BF-gameplay weer terug kwam.

Wel ongelooflijk hoe weinig mensen er flanken naar vlaggen. Bij de buitenste kun je altijd wel met een wijde boog aan komen zetten. Echt al zo vaak me vrolijk van achteren in het vuurgevecht gemengd, paar man neerknallen, eentje kniven, tank opblazen en de vlag pakken. Prachtig! Ik eindig ook consequent in de top 5 met een niet-geweldige kill/death ratio a la 6/6 na een heel potje. Maar lol dat ik heb!

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

MaFFia schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:31:
Asgaro

Ja, dit komt door Flux. App waardoor je brightness automatisch varieert doorheen de dag, en is dus beter voor de ogen.
Ik speel vooral 's avonds/ 's nachts BF3 en daardoor die lage brightness.
Jammer dat Fraps dit ook captured...

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 10-10-2011 00:22 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:21

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ligt het aan mij, of lijkt de hitreg op CB veel beter dan op metro? Op CB gaat het bij mij nu veel beter, regelmatig in de top 5, vaak rond de 10/15 kills per potje, gebruik voertuigen alleen om bij CP's te komen.

---RAWE CEEK!!!---

• unfor
[...]

Ik heb de mannen op EAUK fora even ingeschakeld hoor :P

http://www.gamepur.com/ne...-equal-final-version.html

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 10-10-2011 00:34 ]

• Jeroenneman

Jeroenneman

Mooi , kunnen we dat ook weer afsluiten. Maar eigenlijk wisten we dat natuurlijk al ...

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Wat een onzin artikel. Het linkt niet eens door naar 'de bron'. En zodra je zelf de tweets van Johan Andersson ga doorspitten staat er heel wat anders:
Q: Will the beta have full graphics assets or will it be restricted to medium settings, or whatever settings the alpha had?
A: The Beta it will have most of the PC graphics settings
Sowieso zijn de Beta-settings dus niet "restricted to medium" zoals hier constant gepost word, anders had hij wel anders geantwoord. Sta niet gek te kijken als het enige verschil met de retailversie, ondersteuning voor Nvidia's 3D Vision is.

@hieronder
Medium, High, wat maakt het uit hoe het word genoemd zolang het bestaan van een "texture limit" of uberhaupt enige "caps" enkel maar op glazenbol-werk is gebaseerd. :w

[ Voor 10% gewijzigd door SirNobax op 10-10-2011 02:09 ]

Pentaxiaan

• unfor
Ik (en duizenden met mij) schrijf steeds dat de textures op high zijn limted, niet medium, wie dat meld heeft ook niet helemaal meegelezen.

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-10 18:08
Ik heb net een thread gemaakt op de BF3 EA UK forums, misschien interessant om te lezen(?)

http://forums.electronica...hread-about-graphics.html

• RocketKoen
Beta afgelopen om 12 uur vanmiddag :(

Trouwens ook een leuke manier om te scoren. AT mijnen leggen rond de vlag, niemand die er op let.
regelmatig een bonus triple or double kill + vehicle destroyed. makkelijk een puntje of 500

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 56 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien