mja dan moeten ze die switch gaan maken die je bijv. krijgt wanneer je met 'n auto een tunnel uitrijdt, of inrijdt.
snap je punt wel met schaduwen.. maargoed als dat 't is.... mensen kunnen ook achter een steen in de zon gaan zitten, als je ze niet ziet, zie je ze niet en wordt je nog gepwnd door een kampeer-n#cht.
ik had het er gisteren met n vriend over... bfbc2 was nog vrij oud.. doelwitjes zag je goed lopen.. maar nu ! damn de tering als ik in een chopper zit moet je gvd goed uit je doppen kijken met zo'n rijke vegetatie, je ziet ze geneens lopen soms, zeker niet wanneer ze ergens prone onder een boompje liggen...
Btw whats with the damage die choppers en planes doen ? met een jet op voertuigen en infantry als pilot kun je niet veel ( mits je die guided missiles hebt ) met een chopper kun je 14 van die non-accurate lucifers afschieten die nog minder zeer doen dan een keer goed hard blazen
ik heb nu 3x infantry neer weten te halen met me gun van me jet, maar dan moet je A gvd goed mikken, en B veeeeeeeeeeel kogels dr in pompen... beetje vaag en hoop dat ze dat aanpassen..
Tevens ook met chopper.. je bent 1 groot vliegend doelwit voor gastjes met igla's en vliegtuigen.. maar als pilot kun je vrij weinig ( SNEL ) neerhalen op voertuigen na...