Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
SirNobax schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 01:17:
[...]
Sowieso zijn de Beta-settings dus niet "restricted to medium" zoals hier constant gepost word, anders had hij wel anders geantwoord. Sta niet gek te kijken als het enige verschil met de retailversie, ondersteuning voor Nvidia's 3D Vision is.
Je weet toch dat iedereen elkaar napapegaaid ;)
(me to)

Maar goed dan nog weten we niet wat we missen. Als medium de helft is, dan is "most of the PC graphics settings" misschien medium+ (of meer) :P

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Verwijderd

unfor schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 01:33:
Ik (en duizenden met mij) schrijf steeds dat de textures op high zijn limted, niet medium, wie dat meld heeft ook niet helemaal meegelezen.
maar wat is je bron hiervoor?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:36:
[...]

maar wat is je bron hiervoor?
Dat er geen verschil in beeld kwaliteit en FPS is is niet voldoende?
Tussen low-med-high zit een verschil, tussen high en ultra niet.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 10-10-2011 07:42 ]

Verwijderd

unfor schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:38:
[...]

Dat er geen verschil in beeld kwaliteit en FPS is is niet voldoende?
Tussen low-med-high zit een verschil, tussen high en ultra niet.
jij vind dat er geen verschil in zit, maar dat zegt niet dat het zo is. misschien is ultra wel gewoon een kleine stap vanaf high, je weet niet hoe ultra er uit ziet dus kan je ook niet zeggen dat het gecapped is. Totdat er een officiele bron is (waarschijnlijk de release) zou ik er maar van uit gaan dat ultra is beta ultra in release is.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 11:23
NoFearCreations schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:25:
Ligt het aan mij, of lijkt de hitreg op CB veel beter dan op metro? Op CB gaat het bij mij nu veel beter, regelmatig in de top 5, vaak rond de 10/15 kills per potje, gebruik voertuigen alleen om bij CP's te komen.
Dat komt omdat Conquest een stuk overzichtelijker, rustiger en minder chaotisch is. Het is een gameplay waar de BF-serie veel meer tot zijn recht komt. Zeker op mappen met 64 man, kan je tactisch punten overnemen met je squad zonder van alle kanten beschoten te worden. Dat zorgt voor mij voor veel betere scores.

Bij Rush haal je een hogere k/d ratio door te campen en mensen op te wachten.

Bij Conquest is de map zo gigantisch, dat je gedwongen wordt te blijven bewegen zo de vlaggen over te nemen.

Dat vind ik zo geweldig aan bijvoorbeeld Caspian, je hebt 100 en 1 verschillende manieren / routes om naar Tank Station te gaan. Ga je dan naar Hilltop? Of meteen naar Forest? Of toch door naar Antenna of is ondertussen Checkpoint weer overgenomen waar je met je jeep snel heen scheurt?

Er is zoveel variateit dat het mij echt nooit gaat vervelen. Niet iets wat ik kan zeggen over Metro, omdat ik met die map na 5 uur al klaar was.

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Mja, ik denk dat veel servers ook nooit weer Metro in hun map-list nemen na release :)

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-11 18:36
Nou, ik heb wel genoten van de Beta. Voornamelijk Metro gespeeld en niet al te vaak cheaters tegen gekomen. Sommige keren wel, dat was erg jammer. Gewoon een andere server zoeken op dat moment.

Waar ik nog wel een vraag over heb.. Hoe typ je? Ik zie dat mensen team chat en global chat hebben.. Hoe doe je dat? :P Beetje lame als je iets wil zeggen en je weet nie hoe je t doet.. ^^

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

bij mij is dat de knop 'j'

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Ik ben na twee volle dagen CB weer eens teruggegaan naar Metro. Kwam tot de conclusie dat ik beide erg tof vind. Op CB (of misschien wel Conquest) heb je veel meer vrijheid... waar ga je heen? Via welke route? Ga ik met m'n squad of lone wolf-ninja style? Of blijf ik toch defenden?

Op Metro vond ik de shootouts die (voornamelijk in de ondergrondse gedeeltes) plaatsvonden echt intens, vooral als Support. Heerlijk om op een chokepoint een gevecht van 2 minuten te hebben en uiteindelijk de vijand terug te dringen. Het voelt allemaal veel intenser en sneller dan CB.

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:06
Wat ik in conquest zo mooi vind is dat een controll point in de loop van een ronde compleet wordt omgeploegd.
Staan checkpoint en gasstation aan het begint van de ronde nog vol met gebouwen waar infanterie zich in kan verstoppen, op het eind van het rondje moet je het doen met brandende auto-wrakken en dat ene muurtje dat nog overeind staat.
Antenna en hilltop blijven helemaal niets van over.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 10-10-2011 09:09 ]

TheS4ndm4n#1919

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heeft iemand de usas icm 20gr slugs geprobeerd? ik heb die net neit meer kunnen unlocken voor 't aflopen van de beta ?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• yinx84
Krijg geen kans meer om te spelen vandaag :(

Heb echt een hele goede feeling met de M240B op dit moment. Hoop niet dat ik 't kwijt raak. Jammer dat 'ie op een dinsdag uitkomt... had het liever op een vrijdag gezien.

Verwijderd

Metro is alleen handig om ff snel kills te maken voor je weapon unlocks ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:08:
Wat ik in conquest zo mooi vind is dat een controll point in de loop van een ronde compleet wordt omgeploegd.
Staan checkpoint en gasstation aan het begint van de ronde nog vol met gebouwen waar infanterie zich in kan verstoppen, op het eind van het rondje moet je het doen met brandende auto-wrakken en dat ene muurtje dat nog overeind staat.
Antenna en hilltop blijven helemaal niets van over.
Dat omploegen had ik ook al ontdekt. BF3 is het eerste spel wat ik speel waarbij gebouwen kapot kunnen en hier heb ik handig gebruik van gemaakt door bij aanvang van een ronde met een tank eerst de gebouwen te slopen om vervolgens met mijn sniperclass die kant op te trekken. Als je dan een punt als Antenna in bezit hebt dan wordt het moeilijk voor de tegenstander om die nog over te nemen. Wat je dan ziet is dat de tegenstander met tanks komen om het over te nemen en daar heb je dan weer teamgenoten voor die met rocketlaunchers aan de gang gaan.

Als sniper kun je mooi de voetsoltaten overhoop knallen. :P

Wellicht zijn er betere tactieken maar deze kwam op mij wel positief over. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Wat is er nou weer mis met Metro, het is gewoon een snelle Rush map.
BC2 had ook van dit soort maps, prima toch.
Het zou fijn zijn als er servers zijn die alleen dit soort maps in hun cycle hebben straks.
Af en toe wil je wat anders.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:08

d_star

Maharadja of the Year :-/

Zojuist wat gelezen op de BF forums van EA over een nieuwe multiplayer map die met de final wordt meegeleverd, Damavand Peak.

De thread quote een stukje uit een preview van een andere website, hieronder gecopy-pasta'd:
If we had to single out our favorite map from what we played, Damavand Peak would be it. Damavand is a Rush map, and what makes it interesting is how it handles the spawn points. At one point the attacker’s spawn becomes a cliffside bunker with a sheer drop off. The next defending base is a couple of hundred feet down. While you could take one of the helicopters and gently set yourself down like a pretty princess, real men base jump off the bunker and pull their chute before they splatter all over the objective.
If that wasn’t fun enough, the final base in the map has you pressing into a tight tunnel that usually pitches two tanks against one another in tight quarters as the attacking infantry try to slip past unnoticed. While it may lack a bit of the signature Battlefield map openness, it’s a lot of fun. Just be prepared for confused players to idle around the bunker for 5-10 minutes before they realize they have to jump.

Als dat gerucht klopt, dan wordt dat echt _RETE_ gaaf, basejumpen van zo'n drop-off.. Het kan natuurlijk ook backfiren en een gigantische rape worden voor de defenders, maar ik ben benieuwd hoe DICE dit concept uitgewerkt heeft.. Sowieso schijnt a.s. vrijdag het embargo op informatie over de resterende maps te vervallen!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen dat ik het nu eindelijk weer onder de knie begon te krijgen, RPK-74R + IR scope + 'handhold' + silencer. Echt een heerlijk wapen nu, eindelijk leuk schieten is de beta afgelopen :(. M'n rank ging niet echt snel maar m'n Support skill ging wel lekker omhoog aangezien dat het enige wapen was waarmee ik kills kon maken.
En oneindige granaten is geen overbodige luxe :)

Sinds ik die IR scope heb is het wel een genot, je ziet echt alles alleen is je 'dot' moeilijk te zien als ik bij Metro op de gebouwen mik en om nou een stip op m'n scherm te tekenen is ook zowat :P .

Ik moet zeggen dat ondanks de voor mij moeizame start BF3 toch wel leuk is geworden, alleen maar hopen dat die maffe mouse lag eruit is als hij uit is. Er zijn wel meer puntjes, zo hoop ik ook dat cheater met harde hand aangepakt worden, de laatste paar dagen is het wel extreem geworden, spelers met een uur of 3-4 op de klok die rank 40+ zijn.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Is het al bekend hoeveel multiplayer maps er in de full zitten? Ik hoop dat er nog wel wat grotere maps bij komen, groter dan caspian.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
d_star schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:45:
Zojuist wat gelezen op de BF forums van EA over een nieuwe multiplayer map die met de final wordt meegeleverd, Damavand Peak.

De thread quote een stukje uit een preview van een andere website, hieronder gecopy-pasta'd:
If we had to single out our favorite map from what we played, Damavand Peak would be it. Damavand is a Rush map, and what makes it interesting is how it handles the spawn points. At one point the attacker’s spawn becomes a cliffside bunker with a sheer drop off. The next defending base is a couple of hundred feet down. While you could take one of the helicopters and gently set yourself down like a pretty princess, real men base jump off the bunker and pull their chute before they splatter all over the objective.
If that wasn’t fun enough, the final base in the map has you pressing into a tight tunnel that usually pitches two tanks against one another in tight quarters as the attacking infantry try to slip past unnoticed. While it may lack a bit of the signature Battlefield map openness, it’s a lot of fun. Just be prepared for confused players to idle around the bunker for 5-10 minutes before they realize they have to jump.

Als dat gerucht klopt, dan wordt dat echt _RETE_ gaaf, basejumpen van zo'n drop-off.. Het kan natuurlijk ook backfiren en een gigantische rape worden voor de defenders, maar ik ben benieuwd hoe DICE dit concept uitgewerkt heeft.. Sowieso schijnt a.s. vrijdag het embargo op informatie over de resterende maps te vervallen!
Where do you get this so called 'copy-pasta'? Sounds mighty fine! :D

En dat klinkt episch. Thanks for that!

• RocketKoen
d_star schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:45:
Snipers op de cliff. 1 medic om ze veilig te healen/reviven als ze terug gesniped worden.
paar mensen die smoke grenades hebben.
moet lukken :P

TheS4ndm4n#1919

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

RocketKoen schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:59:
[...]

Snipers op de cliff. 1 medic om ze veilig te healen/reviven als ze terug gesniped worden.
paar mensen die smoke grenades hebben.
moet lukken :P
Hmm ik voorzie veel support op de cliff en een waar nade spam festival

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:26

Royz

Kleurenblind!!

yinx84 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:33:
Jammer dat 'ie op een dinsdag uitkomt... had het liever op een vrijdag gezien.
Wat komt op dinsdag uit? BF komt op donderdag uit?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:18
preorders via origin komen hier in nederland ook 2 dagen later uit dan in vs?

PV opbrengst

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Royz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:11:
[...]

Wat komt op dinsdag uit? BF komt op donderdag uit?
28e toch op een vrijdag?

Rapapa...

Verwijderd

jup.. ik heb em bij bol.com besteld dus zal em warschijnelijk pas maandag hebben.. helaas.
maar ik zie het wel

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Hmm ik voorzie veel support op de cliff en een waar nade spam festival
hopelijk hebben ze daarop geanticipeerd en is het een drop van meer dan 3 seconden >:)

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Damn, 360-versie besteld bij Mediaoffer, krijg ik vandaag het mailtje dat ze de normale krijgen en niet de LE. Toch maar effe kijken of ik hem ergens anders ga bestellen, want die extra DLC wilde ik zoiezo wel gaan kopen, maar liever dat het al bij de game zit dan.

Weet verder niet of het een mooiere versie wordt (bv met metalen doos), al boeit me dat altijd vrij weinig. Heb wel graag altijd de extra content, maar de presentatie doet me weinig, want ik berg mn games toch altijd op.

[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2011 10:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Zero2Fear schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:37:
Waar ik nog wel een vraag over heb.. Hoe typ je? Ik zie dat mensen team chat en global chat hebben.. Hoe doe je dat? :P Beetje lame als je iets wil zeggen en je weet nie hoe je t doet.. ^^
Met J typ je naar iedereen, met K naar je team en met L naar de squad waar je in zit.

Hier komt ooit nog wat te staan..

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:57
Ik ken natuurlijk de andere mappen niet maar ik voorzie dat Caspian Border wel een blijvertje is. Ik hoop dat er niet al te veel mappen in de final zitten, het kost al zoveel uur om een map goed te leren kennen. Ik heb na 12 uur CB nog af en toe geen idee waar ik ben. In BF2 was er ook al wel hoogteverschil in mappen, maar niet zoveel als nu en zeker met zoveel reliëf. Hierdoor is het aantal paden echt eindeloos. De mooie plekjes en routes leren kennen gaat zo goed lang duren! Een Conquest map of 3 die echt geweldig zijn is eigenlijk al wel genoeg. Wake Island, Back to Karkand en Caspian Border, ik zou er voor tekenen :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Zero2Fear
  • Laatst online: 15-11 18:36
Xyzer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Met J typ je naar iedereen, met K naar je team en met L naar de squad waar je in zit.
Thanks!

Werd nergens in de control list beschreven.. Zo irritant.. Anyway, dat weten we dan weer voor als de game uit is.. :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Klopt, maar hij komt ook de 27e ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• DJH
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Heb een hele tijd BF3 op de PC gespeeld en gisteravond nog even op de PS3. Dat is toch wel een groot verschil hoor, al vind ik het op de PS3 wel goed spelen. Wat ik wel jammer vind is dat die vette lens flare van de zon (PC) niet op de PS3 is. Dat je het stof op de lens ziet zegmaar. Van dat soort details kan ik genieten :D

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-10 18:08
Wat vinden jullie?

Hier mijn thread

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qwYL0l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h7qbHl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/COIWPl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PSOoSl.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ES335 op 10-10-2011 10:42 ]

Alleen jammer dat je die stof ook ziet wanneer je geen enkele scope oid voor je gezicht hebt. Het ziet er de eerste keer leuk uit maar daarna is het hoogst irritant en niet eens realistisch. Van die pats grafische effecten die eigenlijk vrij waardeloos zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Meer contrast?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ben ik nu gek of heb je exact dezelfde link naar je thread al eerder gepost...

• ES335
furby-killer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Ben ik nu gek of heb je exact dezelfde link naar je thread al eerder gepost...
Klopt, maar daar las iedereen overheen, excuses als het wat spammerig overkomt.

• DJH
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Tsurany schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:41:
Alleen jammer dat je die stof ook ziet wanneer je geen enkele scope oid voor je gezicht hebt. Het ziet er de eerste keer leuk uit maar daarna is het hoogst irritant en niet eens realistisch. Van die pats grafische effecten die eigenlijk vrij waardeloos zijn.
Jij kan beter met alles op "low" spelen ;)

• Sissors
  • Niet online
ES335 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:44:
[...]

Klopt, maar daar las iedereen overheen, excuses als het wat spammerig overkomt.
Anyway kleuren wat neutraler is wel goed (ipv de groen/blauwe gloed die er soms is), ik heb verder zelf niet echt veel problemen met de klachten van te hoog contrast op CB, volgens mij is het juist de bedoeling dat je daardoor goed in de schaduwen kan verbergen (en lijkt me ook niet geheel onrealistisch). Ben alleen bang dat mensen eromheen gaan komen door simpelweg met grafische instellingen te kloten.

Over de zon trouwens gesproken, die is wel verrekte irritant als je op CB vanaf forrest hill point wil aanvallen.

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:21:
Damn, 360-versie besteld bij Mediaoffer, krijg ik vandaag het mailtje dat ze de normale krijgen en niet de LE. Toch maar effe kijken of ik hem ergens anders ga bestellen, want die extra DLC wilde ik zoiezo wel gaan kopen, maar liever dat het al bij de game zit dan.

Weet verder niet of het een mooiere versie wordt (bv met metalen doos), al boeit me dat altijd vrij weinig. Heb wel graag altijd de extra content, maar de presentatie doet me weinig, want ik berg mn games toch altijd op.
Idd, net een mailtje binnengekregen dat ze ook geen PS3 LE's zullen krijgen. Ik ga de order toch maar annuleren. Is alleen ff aankijken welke winkels nu wel zeker weten de LE's krijgen en welke niet. Omdat;
Helaas hebben wij vandaag het bericht gekregen dat wij geen gelimiteerde edities zullen krijgen. De reden hiervoor is dat de uitgever Electronic Arts te weinig gelimiteerde edities zal produceren en de grote aanbieders voor gaan voor deze leveringen.
Witwasser schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

Idd, net een mailtje binnengekregen dat ze ook geen PS3 LE's zullen krijgen. Ik ga de order toch maar annuleren. Is alleen ff aankijken welke winkels nu wel zeker weten de LE's krijgen en welke niet. Omdat;

[...]
Klopt, maar bij zaken als Nedgame en 12game hebben ze zowel de normale als de LE, dus lijkt het me dat ze die daar wel krijgen. Vind het trouwens raar dat mediaoffer ze niet krijgt. Lijkt me toch niet 1 van de kleinere winkels. Ze zijn voor het 2e jaar op rij verkozen tot beste webwinkel van Nederland. Iets wat toch wel aardig wat verkopen zal meebrengen

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik heb helemaal niet het gevoel dat Caspian Border er zo blauw uitziet bij mij thuis. Sterker nog, zoals het linker deel van de onderste screen eruitziet is het volgens mij bij mij ook ongeveer. Alhoewel ik nu op werk ben dus dat niet controleren.

Verder is het nogal een kwestie van smaak. Ik vind het hoge contrast op die map juist erg mooi. En dat tegenstanders die in schaduwen zich verstoppen moeilijker te zien zijn draagt voor mij juist bij aan de spanning.

Verder vind ik je post op het EA forum nogal arrogant. Zo van 'jongens ik ben even de redder van jullie spel want jullie hele art department is niks waard.'

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Ik zei het al in Bad Company 2, kleuren, belichting en contrast zijn allemaal bagger. In dit spel wordt het alleen maar erger en erger, schaduwen zijn keihard waardoor het in bosrijke gebieden een puinhoop wordt. DICE wilt liever veel eyecandy dan een realistisch ogende speelwereld.

Ik bedoel, lens flare als je niet door een lens kijkt? Ridicuul.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 10-10-2011 10:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 13:44
MicScott schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Ik heb helemaal niet het gevoel dat Caspian Border er zo blauw uitziet bij mij thuis. Sterker nog, zoals het linker deel van de onderste screen eruitziet is het volgens mij bij mij ook ongeveer. Alhoewel ik nu op werk ben dus dat niet controleren.

Verder is het nogal een kwestie van smaak. Ik vind het hoge contrast op die map juist erg mooi. En dat tegenstanders die in schaduwen zich verstoppen moeilijker te zien zijn draagt voor mij juist bij aan de spanning.

Verder vind ik je post op het EA forum nogal arrogant. Zo van 'jongens ik ben even de redder van jullie spel want jullie hele art department is niks waard.'
Moet eerlijk zijn dat je screens er wel veel beter uitzien, maar ik heb ook totaal niet het idee dat het er bij mij zo erg uitziet zoals de screens weergeven.

Daarnaast is het ook maar de vraag of het mogelijk en eenvoudig is om de kleuren zo aan te passen, omdat de hele belichting in het spel veranderd is. Zouden ze er een filter over heen gooien, dan wordt het spel alleen maar zwaarder..
Tsurany schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Ik bedoel, lens flare als je niet door een lens kijkt? Ridicuul.
Nee kom we maken het zo realistisch dat als je zonder zonnebril in de zon kijkt, dat je de eerste 20 sec moeilijk kunt kijken. Dat is gaaf zeg |:( Komop zeg het hoeft ook niet allemaal zo realistisch te worden!
Misschien wat voor BF4, een zonnebril als gadget ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 10-10-2011 11:04 ]

• ES335
[...]

Caspian Border is inderdaad niet zo blauwig. Het verstoppen in schaduwen is juist het probleem: de schaduwen zijn veel te donker, het speelt gewoon niet fijn. Opzich is er niks mis mee om schaduwen te gebruiken als dekking om uit het zicht te blijven, maar bij CB is het gewoon teveel. Je kan dan wel de brightness in het menu wat opschroeven maar dan zit je weer met het probleem dat witte gebouweg nóg oogverblindender zijn dan voorheen. En dat is het tweede nadeel bij een hoog contrast, witte objecten lopen allemaal in elkaar over en zien er misplaatst uit in de map. Rotsen die niet in direct zonlicht staan zijn ook pikdonker, zelfs gebouwen van binnen. Ik vind het vooral storend werken, en veel mensen krijgen er ook hoofdpijn van.

Zie bijvoorbeeld ook dit plaatje, ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand de situatie rechts beter vind spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QzBrRl.jpg

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:54
[...]

Ben ik het compleet mee eens. Ik vind het hoge contrast ook mooi, ik zie die vijanden toch wel en het geeft mij een realistischer beeld.

• Sissors
  • Niet online
Ik moet zeggen dat die links er ook niet realistisch uitziet, moet je die lucht zien, die is veel te donker.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:39

flessuh

Set sail for fail!

furby-killer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:04:
Ik moet zeggen dat die links er ook niet realistisch uitziet, moet je die lucht zien, die is veel te donker.
wat denk je dat er gebeurt na een tijd bombarderen? er hangen de nodige rookwolken boven de stad op die map...dus op zich kan het wel hoor...

https://www.dutchsolarboat.com

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:21:

Hier hetzelfde, maar dan voor de PS3 versie. Ik laat mn geld terugstorten en ga donderdag de 27ste wel naar de stad toe. Dan kijk ik wel en zie ik of ik geluk heb :)

Instagram / YouTube

• ES335
furby-killer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:04:
Het gaat niet echt om de lucht (ik neem aan dat je het plaatje van Metro bedoelt), meer om de gebouwen, om te laten zien dat het contrast te hoog is ingesteld. Ik had ook de lucht buiten de edit hebben kunnen laten, maar daar gaat het niet echt om. De HUD is bijvoorbeeld ook veel te gesatureerd.
vinom schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Ben ik het compleet mee eens. Ik vind het hoge contrast ook mooi, ik zie die vijanden toch wel en het geeft mij een realistischer beeld.
Dan vraag ik me toch af of jij wel eens in de bossen komt? Schaduwen in de echte wereld zijn niet zo keihard zoals DICE ze neer zet. De schaduwen in Battlefield 3 zijn keihard en veel te sterk, ik heb ze nog nooit zo gezien.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z5N5uv3qvQc4R0607qbPwKbu/thumb.jpg

Als je dit vergelijkt met twee afbeeldingen uit de natuur zie je dat nergens zulke harde schaduwen voorkomen. Nergens is het een direct contrast tussen zwart en wit. DICE heeft als enige belichting de zon gekozen. Daarnaast een basis belichting dat zelfs op plekken waar de zon niet komt nog iets van licht is. Echter in de praktijk werkt het niet zo, belichting wordt overal vandaan weerkaatst waardoor er veel meer lichtbronnen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CJ3jCaB3UWyPw9u954UdR3Jh/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t6BoGIQQ6FxFgp2VOmBOENzJ/thumb.jpg

• MicScott

MicScott

.Grey.

Tsurany schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:12:
[...]

Dan vraag ik me toch af of jij wel eens in de bossen komt? Schaduwen in de echte wereld zijn niet zo keihard zoals DICE ze neer zet. De schaduwen in Battlefield 3 zijn keihard en veel te sterk, ik heb ze nog nooit zo gezien.

[afbeelding]

Als je dit vergelijkt met twee afbeeldingen uit de natuur zie je dat nergens zulke harde schaduwen voorkomen. Nergens is het een direct contrast tussen zwart en wit. DICE heeft als enige belichting de zon gekozen. Daarnaast een basis belichting dat zelfs op plekken waar de zon niet komt nog iets van licht is. Echter in de praktijk werkt het niet zo, belichting wordt overal vandaan weerkaatst waardoor er veel meer lichtbronnen zijn.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat eerste plaatje is een plaatje om eens feer neer te zetten. Een prachtig plaatje trouwens, maar zo ziet het er in game bij mij toch niet uit hoor. Dan bedoel ik vooral links van de weg. Zó donker is het nergens. En ook o pde soldaten zelf heb ik absoluut niet zulke harde schaduwen.

• Andyk125
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Als je iets van renderen weet, dan weet je ook dat het met de computers van tegenwoordig nooit mogelijk is om dat laatste waar te maken! De schaduw wat minder sterk te maken moet niet zo'n probleem zijn, dat kunnen ze waarschijnlijk zo in de opties zetten..
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij die foto's heb je dat het tijdstip al anders is, en ja dan is de schaduw al zachter. Bij de screenshot is het rond het middaguur en dan is de schaduw zoiezo al scherper. Ik ben het met je eens dat het wel érg scherp is, maar heel erg zacht hoeft nou ook weer niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2011 11:18 ]

MicScott schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:17:
Dat eerste plaatje is een plaatje om eens feer neer te zetten. Een prachtig plaatje trouwens, maar zo ziet het er in game bij mij toch niet uit hoor. Dan bedoel ik vooral links van de weg. Zó donker is het nergens. En ook o pde soldaten zelf heb ik absoluut niet zulke harde schaduwen.
Als je op deze manier sfeer moet introduceren in een game doe je echt wat verkeerd. Die screenshot is misschien niet exact zoals het er in de game uitziet maar de grond heeft bij mij net zo'n gigantisch constrast als in die screenshot.
Martinspire schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:18:
Bij die foto's heb je dat het tijdstip al anders is, en ja dan is de schaduw al zachter. Bij de screenshot is het rond het middaguur en dan is de schaduw zoiezo al scherper. Ik ben het met je eens dat het wel érg scherp is, maar heel erg zacht hoeft nou ook weer niet.
Zelfs op het middaguur is de schaduw niet zo gigantisch sterk. In geen enkel bos zal je zulke harde schaduwen tegenkomen zoals DICE ze maakt.
Andyk125 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:17:
Als je iets van renderen weet, dan weet je ook dat het met de computers van tegenwoordig nooit mogelijk is om dat laatste waar te maken! De schaduw wat minder sterk te maken moet niet zo'n probleem zijn, dat kunnen ze waarschijnlijk zo in de opties zetten..
Waar maken niet, in de buurt komen wel. Mijn punt is dat DICE niet eens probeert een realistisch beeld neer te zetten, ze proberen een keihard beeld neer te zetten waar gigantisch veel contrast in zit omdat dit op het eerste geschikt erg mooi lijkt en de mainstream consument zal aanspreken.

Zelfde truuk halen ze uit met gebouwen, die geven momenteel praktisch licht, dat lijkt indrukwekkend maar heb je ooit zoiets gezien? Ik heb nog nooit een gebouw gezien dat zo overbelicht is dat het lijkt alsof het zelf licht geeft.

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
mja dan moeten ze die switch gaan maken die je bijv. krijgt wanneer je met 'n auto een tunnel uitrijdt, of inrijdt.
snap je punt wel met schaduwen.. maargoed als dat 't is.... mensen kunnen ook achter een steen in de zon gaan zitten, als je ze niet ziet, zie je ze niet en wordt je nog gepwnd door een kampeer-n#cht.

ik had het er gisteren met n vriend over... bfbc2 was nog vrij oud.. doelwitjes zag je goed lopen.. maar nu ! damn de tering als ik in een chopper zit moet je gvd goed uit je doppen kijken met zo'n rijke vegetatie, je ziet ze geneens lopen soms, zeker niet wanneer ze ergens prone onder een boompje liggen...

Btw whats with the damage die choppers en planes doen ? met een jet op voertuigen en infantry als pilot kun je niet veel ( mits je die guided missiles hebt ) met een chopper kun je 14 van die non-accurate lucifers afschieten die nog minder zeer doen dan een keer goed hard blazen _O-
ik heb nu 3x infantry neer weten te halen met me gun van me jet, maar dan moet je A gvd goed mikken, en B veeeeeeeeeeel kogels dr in pompen... beetje vaag en hoop dat ze dat aanpassen..
Tevens ook met chopper.. je bent 1 groot vliegend doelwit voor gastjes met igla's en vliegtuigen.. maar als pilot kun je vrij weinig ( SNEL ) neerhalen op voertuigen na...

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

aramdin schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:10:
[...]

Hier hetzelfde, maar dan voor de PS3 versie. Ik laat mn geld terugstorten en ga donderdag de 27ste wel naar de stad toe. Dan kijk ik wel en zie ik of ik geluk heb :)
Hey A... ik ben naar MM geweest en zij doen niet aan een voorverkoop. Ze zeiden ook dat ze de LE gewoon in de schappen zouden leggen ;)

• pingkiller
  • Laatst online: 22:42
BF3 gebruikt inderdaad een veel te sterk contrast. Soms wordt het opeens zo donker dat je niks meer ziet, terwijl het twee stappen verder weer zo helder is dat je ogen uit je hoofd branden. Dat gaat echt nergens over. Zeker in die kleine ruimtes van 2x2 met een ingang van 1m slaat het nergens op. Het is in die kamertjes zo donker dat je geen hand voor ogen ziet.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

pingkiller schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:27:
BF3 gebruikt inderdaad een veel te sterk contrast. Soms wordt het opeens zo donker dat je niks meer ziet, terwijl het twee stappen verder weer zo helder is dat je ogen uit je hoofd branden. Dat gaat echt nergens over. Zeker in die kleine ruimtes van 2x2 met een ingang van 1m slaat het nergens op. Het is in die kamertjes zo donker dat je geen hand voor ogen ziet.
*Drumroll*: tadaa, de flashlight :+
[...]

Ook ik heb er niet zoveel last van als anderen hier, maar dat komt misschien omdat ik (net als Asgaro) "flux" op mijn pc heb geïnstalleerd, wat het beeldscherm een beetje dimt als je savonds speelt. Heb het niet zonder gespeeld, dus kan dit niet goed beoordelen. Maar om zijn post als arrogant te bestempelen slaat nergens op, hij geeft constructieve kritiek en doet moeite om in photoshop voorbeelden te maken van wat hij bedoelt. Is weer eens wat anders dan de talloze threads die neerkomen op "LOL dice ur game sux. my eyes burn. im @ cod bye"

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Sissors
  • Niet online
Murk schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:31:
[...]

*Drumroll*: tadaa, de RPG :P

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Klopt het dat ik in een chopper geen infrared missiles meer kan selecteren (zoals de gunner bij BF2 wel kon)?

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-10 15:46
die moet je eerst unlocken

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• Arsenius
  • Niet online
Ik vind het wel tegenvallen dat de wolken niet bewegen in de Beta. Heel veel andere games daar bewegen de wolken zoals in real life.

• Justin2000
Wat boeien die wolken? ziet er strak uit, als je gaat lopen lijkt het net alsof ze bewegen, me happy.

PV opbrengst

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Stomme vraag, maar tot wanneer is de Beta beschikbaar (heb hem nog niet geprobeerd) ? :)

Edit, ik bedoel voor de Xbox360.

[ Voor 19% gewijzigd door StarWolfer op 10-10-2011 11:41 ]

Verwijderd

StarWolf schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:41:
Stomme vraag, maar tot wanneer is de Beta beschikbaar (heb hem nog niet geprobeerd) ? :)
kijk even 2 pagina's terug en dan zie je tot 13:00

• ES335
StarWolf schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:41:
:X

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

[...]

Ook ik heb er niet zoveel last van als anderen hier, maar dat komt misschien omdat ik (net als Asgaro) "flux" op mijn pc heb geïnstalleerd, wat het beeldscherm een beetje dimt als je savonds speelt. Heb het niet zonder gespeeld, dus kan dit niet goed beoordelen. Maar om zijn post als arrogant te bestempelen slaat nergens op, hij geeft constructieve kritiek en doet moeite om in photoshop voorbeelden te maken van wat hij bedoelt. Is weer eens wat anders dan de talloze threads die neerkomen op "LOL dice ur game sux. my eyes burn. im @ cod bye"
Ik zei ook niet dat het een arrogante persoon is, maar zinnen zoals deze maken dat de post op mij een wat arrogante indrukt maakt:
First off, I don't want to just start saying how bad everything looks, and needlessly flame the game's graphics. But we can't deny that there is a serious problem here that needs to be worked on.
Pardon? Hoezo kunnen 'we' dat niet ontkennen? Het is mijn inziens nogal een kwestie van smaak.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 13:21

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb het gevoel dat de Support class een beetje "nutteloos" aanvoelt so far. Ik leef toch niet langer dan een paar minuten, net als de rest. En je ammo is nooit op in die tussentijd. Dat verandert denk ik wel naarmate men het spel door gaat hebben en langer leeft. Maar waarin maakt de Support zich nu vooral nuttig?

• cheiron
  • Laatst online: 18:29
Ammo kan voor engineers (en goede gasten die wel lang leven ;) ) wel handig zijn.
Verder gebruik ik een groot magazijn + bipod om lekker te sprayen als er veel vijanden zijn. Je kunt lekker door blijven ratelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

apNia schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:44:
Ik heb het gevoel dat de Support class een beetje "nutteloos" aanvoelt so far. Ik leef toch niet langer dan een paar minuten, net als de rest. En je ammo is nooit op in die tussentijd. Dat verandert denk ik wel naarmate men het spel door gaat hebben en langer leeft. Maar waarin maakt de Support zich nu vooral nuttig?
De LMG waarmee je flink goed bepaalde stukken kan afdekken, zeker met een bipod. De C4 die de support kan unlocken om voertuigen op te blazen of vallen te zetten en de claymore die gebruikt kan worden om bepaalde gangen af te zetten zodat er niet naar binnen gestormd kan worden.

• yinx84
LMG's!!!!!!!!

Het zijn echt beesten! Ik ben echt verpest door die dingen en wil niet anders meer.

• Justin2000
Ik heb veel lol gehad met support (C4!) vooral op CB, kruispunten voorzien van C4 en wachten op tanks etc.
(met de M249)

Zie net met support en recon beide veel gespeeld zo'n 40k

[ Voor 20% gewijzigd door Justin2000 op 10-10-2011 11:48 ]

PV opbrengst

• Sissors
  • Niet online
Ik ben vaak genoeg zonder ammo, dus dan zou ik wel meer willen. Erg irritant als je ineens op je pistool moet overstappen.
de claymore die gebruikt kan worden om bepaalde gangen af te zetten zodat er niet naar binnen gestormd kan worden.
De enige keer dat ik claymores heb gezien was dat ding niet te vernietigen, granaten erop, volsprayen, bleef gewoon staan. Bijzonder stom vond ik dat, en ik hoop een bug.

• ES335
MicScott schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

Ik zei ook niet dat het een arrogante persoon is, maar zinnen zoals deze maken dat de post op mij een wat arrogante indrukt maakt:

[...]

Pardon? Hoezo kunnen 'we' dat niet ontkennen? Het is mijn inziens nogal een kwestie van smaak.
Op de EA forums zijn al heel wat topics over het hoge contrast. Met name dat veel mensen er hoofdpijn van krijgen (waaronder ik) omdat het contrast simpelweg te fel is, dus vandaar dat ik het nogmaals onder de aandacht wil bringen. Misschien was de uitspraak ietsjes dramatisch, maar ik bedoelde er niet mee om DICE neer te halen of wat dan ook.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wat vinden jullie trouwens van de recon class? Ik vind hem ten opzichte van de recon in BFBC2 echt super leuk om te spelen en ook erg nuttig. De beginners sniper rifles zijn echt uitmuntend op middellange tot lange afstand, en zelfs op korte afstand nog goed te pruimen.

Met goed spotten kun je een team echt goed bijstaan en als je op een goede positie een vijandelijke basis onder vuur neemt is het echt een stuk makkelijker voor je team om die basis te veroveren. Gisteren nota bene MVP gehaald als recon met iets van 3000 punten. Ik lag op een gegeven moment in het gras in de heuvels bij checkpoint terwijl daar continu vijanden spawnden die mijn kameraden probeerden tegen te houden, en ze vielen echt bij bosjes neer, en voor die die niet door mij doodgingen kreeg ik steeds suppression bonussen. Ik voelde me voor het eerst in tijden weer eens nuttig als sniper. (Na BC2 en COD:Bo, waar ik me bijna schuldig voelde om sniper te zijn.)

[ Voor 0% gewijzigd door MicScott op 10-10-2011 11:56 . Reden: lekker veel typo's.. nou ja, ik ben moe.. ]

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Lol, ik speel het beste met de Support class. Lekker supressen, flanken, snel prone gaan en bursten. De naam zegt het eigenlijk zelf al he? "Support" :)

Instagram / YouTube

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Over de ammo: Ik gebruik altijd als spec SQD AMMO en ik val continu zonder. Moet op metro altijd na een kill of 10 op zoek naar een ander wapen.
En ja, ik ben een zotte sprayer met de F2000 + IR. Ik gebruik tegenwoordig de G18, dus daar spray ik ook nog eens mee :p

• pingkiller
  • Laatst online: 22:42
Dit is gewoon belachelijk:
Afbeeldingslocatie: http://i140.photobucket.com/albums/r12/mrbryceman/bf32011-10-0922-35-49-35.jpg

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Verwijderd

Support nutteloos? Je wilt niet weten hoe vaak er op mij gescholden is, omdat ik niet snel genoeg was met het droppen van ammo boxes ;) (en ik spam ze al op alle handige locaties)

Daarnaast is het suppressen van vijanden achter een muurtje (of sniper ergens op de rotsen) een zeer handige methode om de rest van de squad naar voren te krijgen.

Er zijn overigens 2 problemen mbt de support class:
1) je kunt heel gemakkelijk als lonewolf spelen, maar dan moet je dezelfde tactiek aanhouden als recon (campen e.d.). En dit zal je team niet heel leuk vinden.
2) voor actie moet je echt teamwork hebben, waarbij je constant bezig bent om ammo te geven en gewoon in het rond te schieten terwijl de rest van je squad de objectives pakt.

Verder; het is mijn favo class en ik zou ik anders meer kunnen. Ik kan het namelijk niet hebben dat ik zonder ammo kom te zitten.

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

BobbyDgtl schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:57:
Over de ammo: Ik gebruik altijd als spec SQD AMMO en ik val continu zonder. Moet op metro altijd na een kill of 10 op zoek naar een ander wapen.
En ja, ik ben een zotte sprayer met de F2000 + IR. Ik gebruik tegenwoordig de G18, dus daar spray ik ook nog eens mee :p
Dan schiet je een Support neer (liefst van het vijandelijke team), pak je die kit op, drop een ammo pack, en weer terugswitchen. :Y)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:41

codex

Geen OpenAI agent :)

MicScott schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:53:
Wat vinden jullie trouwens van de recon class? Ik vind hem ten opzichte van de recon in BFBC2 echt super leuk om te spelen en ook erg nuttig. De beginners sniper rifles zijn echt uitmuntend op middellange tot lange afstand, en zelfs op korte afstand nog goed te pruimen.

Met goed spotten kun je een team echt goed bijstaan en als je op een goede positie een vijandelijke basis onder vuur neemt is het echt een stuk makkelijker voor je team om die basis te veroveren. Gisteren nota bene MVP gehaald als recon met iets van 3000 punten. Ik lag op een gegeven moment in het gras in de heuvels bij checkpoint terwijl daar continu vijanden spawnden die mijn kameraden probeerden tegen te houden, en ze vielen echt bij bosjes neer, en voor die die niet door mij doodgingen kreeg ik steeds suppression bonussen. Ik voelde me voor het eerst in tijden weer eens nuttig als sniper. (Na BC2 en COD:Bo, waar ik me bijna schuldig voelde om sniper te zijn.)
Met die wapens heb ik, na de UMP, de meeste kills gemaakt. Ik speel alleen zonder scope of met ACOG, niet met sniperscopes. Lange afstand, korte afstand, maakt niet uit. Fantastische wapens! _/-\o_

Voordeel van die class is ook die radio beacon.

• RocketKoen
[...]

Tadaa, C4 of een RPG.
Raampjes bijmaken :D

TheS4ndm4n#1919

• Andyk125
MicScott schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:53:

Met goed spotten kun je een team echt goed bijstaan en als je op een goede positie een vijandelijke basis onder vuur neemt is het echt een stuk makkelijker voor je team om die basis te veroveren. Gisteren nota bene MVP gehaald als recon met iets van 3000 punten. Ik lag op een gegeven moment in het gras in de heuvels bij checkpoint terwijl daar continue vijanden spawnden die mijn kameraden probeerden tegen te houde, en ze vielen echt bij bosjes neer, en voor die die niet door mij doodgingen kreeg ik steeds suppression bonussen. Ik voelde me voor het eerst in tijden weer eens nuttig als sniper. (Na BC2 en COD:Bo, waar ik me bijna schuldig voelde om sniper te zijn.)
Ik speel voor het eerst met de recon class bij BF. Wat ik wel vindt is dat de kogels traag zijn op lange afstanden en dat de daling van de kogels wel erg extreem zijn op langere afstanden. Nu ligt het er wel aan welke sniperrifle je gebruikt..

Support class is geweldig, je moet alleen niet rennen en schieten, want dat werkt voor geen meter. Daarnaast vindt ik het wel jammer dat de squads niet echt als squads werken. Ze blijven nooit bij elkaar en echt ondersteunen zit er ook niet bij. Als ik als assault, recon of engineer speel baal ik vaak dat ik zonder ammo kom te zitten en dat geen support class er aan denkt ammo te geven 8)7

Waar ik me aan blijf ergeren is het blijven campen op de spawns voor de helicopters en jets. Ik heb 1x in een jet gezeten en misschien 2x in een helicopter :/

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Classes zijn gewoon goed verdeeld. Alleen snappen sommige mensen de support class niet, heb je ammo nodig, ga je voor ze staan, springen, spotten, knifen, je probeert alles maar hij snapt het maar niet. Dan maar bij hem in de buurt blijven, en laten doodgaan door tegenstanders die jij had kunnen killen, maar dat lekker niet deed, zodat jij zijn kit kan oppakken en jezelf kogels kan geven.

Trowuesn, de BETA Doet het nog gewoon? :D

[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 10-10-2011 12:03 ]

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-11 23:58
Beta is gestopt :( Kan er helaas niet meer in.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
mvdklooster schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:03:
Beta is gestopt :( Kan er helaas niet meer in.
Op de 360 doet hij het nog.

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:57
Veel spelers zijn nieuw bij BF. Niet samenspelen? Ik geef gewoon het goede voorbeeld. Op je squadmates spawnen, reviven, ammo uitdelen, cover vuur geven etc... meestal na een kwartiertje hebben ze dan wel door hoe veel dit toevoegt aan het spel en voor je het weet hobbel je vrolijk met 2 of 3 man als squadje door het spel!

Jong 'CoD' grut moet gewoon nog een beetje opgevoed worden. Aan ons die taak. Mijn zoon is helemaal om sinds de BF3 beta (was eerste fanatiek CoD speler), hij speelt van alles, snipen, assault, als medic, met voertuigen etc.... Alleen ik krijg het hem maar niet aan z;'n verstand gepeuterd dat het leuker is om samen met je squad te spelen. Ach ja, daar moet hij zelf maar achter komen, hij heeft niet echt de leeftijd om nog iets aan te nemen van pa. :P

Hij moet er zelf maar achterkomen dat het heel fijn is als iemand soms wacht met z'n jeepje, je tanks repareert, je revivet, ammo uitdeelt etc... Wie goed doet, goed ontmoet etc... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door EvaluationCopy op 10-10-2011 12:09 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Verwijderd

The Great HooD schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:02:
Classes zijn gewoon goed verdeeld. Alleen snappen sommige mensen de support class niet, heb je ammo nodig, ga je voor ze staan, springen, spotten, knifen, je probeert alles maar hij snapt het maar niet. Dan maar bij hem in de buurt blijven, en laten doodgaan door tegenstanders die jij had kunnen killen, maar dat lekker niet deed, zodat jij zijn kit kan oppakken en jezelf kogels kan geven.
Zo ken ik ook een paar verhalen over de assault class... niet droppen van medic packs en het niet reviven wanneer ze gewoon langs je lopen... en dan nog klagen dat ze geen ammo van je krijgen |:(

Ok, ik weet dat niet alle assaults een defib bij zich hebben, maar de meeste wel en dat zijn dan geen beginnende spelers...

Ach... ik wacht wel tot de release en speel dan met m'n clan, die weten (hopelijk) wel hoe het moet ;)

Verwijderd

Ik vind het juist gaaf om mensen te reviven. Meestal als ik een dooie zie liggen, ren ik gewoon het veld op om hem proberen te reviven. En heal pakketten smijt ik overal neer waar het nodig is.

Maar inderdaad, er zijn ook mensen die tunnelvisie hebben, en er niet aan denken.

• aapjuh99
  • Laatst online: 19-11 10:52
Goedenmiddag,

Misschien stomme vraag:
Ik heb op de 29e september Battlefield 3 LE via Origin gepre-orderd ik lees verhalen dat sommige als nog de ''normale'' versie krijgen?

Hoe zit dit nou precies? Krijg ik nou via Origin wel mijn LE ofniet?

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Origin werkt met een digital download systeem, daar hebben ze dus geen last van beperkte voorraden.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Zo ken ik ook een paar verhalen over de assault class... niet droppen van medic packs en het niet reviven wanneer ze gewoon langs je lopen... en dan nog klagen dat ze geen ammo van je krijgen |:(

Ok, ik weet dat niet alle assaults een defib bij zich hebben, maar de meeste wel en dat zijn dan geen beginnende spelers...

Ach... ik wacht wel tot de release en speel dan met m'n clan, die weten (hopelijk) wel hoe het moet ;)
Ach, dat komt allemaal nog wel. Het is pas een bèta en veel mensen hebben misschien nog nooit eerder een BF gespeeld. In BC2 krijg je constant heals, ammo, en wordt je geressd door mensen. Komt wel goed.

• Arsenius
  • Niet online
Beta is afgelopen, schlusssss alles ist vorbeiiiiiii. :(
Wel jammer dat direct Battlelog op slot is.

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
ik heb er in ieder geval wel van genoten :)

• aapjuh99
  • Laatst online: 19-11 10:52
Tsurany schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:13:
Origin werkt met een digital download systeem, daar hebben ze dus geen last van beperkte voorraden.
Ik hoop het anders 49€ door men neus geboord.

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:15:
Wel jammer dat direct Battlelog op slot is.
Inderdaad, ik had graag nog even op het forum rondgehangen en m'n stats willen bekijken (ook al worden die gereset).

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 13:02

riffey#4

aka Beever#4

:(

Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/battlelog-assets/bg-update.jpg

• Andyk125
snoepbanaan schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:16:
ik heb er in ieder geval wel van genoten :)
Me 2 :) Ben blij dat ze nog wel ff CB beschikbaar hebben gesteld, want met alleen de Metro map was ik behoorlijk teleurgesteld geweest ;)
Pagina: 1 ... 57 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien