Tijdens de jacht wel, maar in combat situatie's is een shotgun toch echt bedoelt voor CQ-combatTsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
Wellicht niet altijd met scope er op nee, maar shotguns worden wel zeker gebruikt, ook voor wat langere afstanden.
Veel keuze is niets mis mee. Maar het moet wel enigzins geloofwaardig overkomen.Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
Bovendien zitten er in dit spel toch meer dan genoeg wapens die maar zelden gebruikt zullen worden, het hele idee is dat er keuze is en dat het enigsinds authentiek is.
Weet ik. Maar het is wel het volk bij uitstek die zulke rare combi's als eerst uitproberen/ontwikkelen.Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
Het zijn trouwens niet alleen Amerikanen die er mee jagen hoor.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
doe ff normaal.. dat gaat nooit goed.. en ik vind de shotgun prima schieten..
Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer gehad dat het wel werkte.mngm schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:57:
Gisteren zat ik in een potje met een vriend van me (PS3), maar we konden niet praten met elkaar. We hadden beide onze mic opstaan maar we hoorden elkaar niet. Kan het dat voice chat serverside kan afgezet worden?
Ik neem aan dat dat in de final opgelost is. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. In BC2 werkte het ook prima en ik neem aan dat ze het wiel niet opnieuw gaan uitvinden.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nice trouwens ook als je die 870MCS leeg schiet dat de eerste patroon er aan de zijkant in gaat en de andere aan de onderkant, realistisch!!Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:42:
gaan we nou bf3 (een spel!) vergelijken met rl jagen met shotguns op dieren?
doe ff normaal.. dat gaat nooit goed.. en ik vind de shotgun prima schieten..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
afentoe heel irri dat geschreeuw van mensen.
* Phyt_ gaat nu snel naar huis en ps3 bf3-en
[ Voor 20% gewijzigd door Phyt_ op 07-10-2011 13:55 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Klopt, mijn stinger heeft je dan zo te pakkenTsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:54:
Nou vliegen in een heli werkt ook voor geen zak, weer totaal andere control werking dan elk ander Battlefield spel en het is echt bagger. Absoluut niet soepel te bewegen, veranderen van richting gaat erg traag. Je bent echt een sitting duck.
Lekker op een rustig plekje wachten op wat vliegend materieel en knallen!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat niet alleen, een paar kogels op je heli en je kan al voor geen meter meer vliegen, alle snelheid die er nog enigsinds inzat is er uit en je kan dus totaal niet naar veiligheid vliegen. Ik vind het echt bagger, ze hebben het gewoon totaal verneukt voor de tweede keer.beany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:56:
Klopt, mijn stinger heeft je dan zo te pakken
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die stingers zijn ook veel te machtig, ik pak altijd wel de heli's en de jets. En als ik ermee vlieg word ik zelf wel ermee geschoten.beany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:56:
[...]
Klopt, mijn stinger heeft je dan zo te pakken
PSN ID: Beest41
Bovenstaande is PS3 gameplay.
Volgende is PC gameplay, en op een andere (grotere) map
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ubDgYNtQgyY]
Uit het artikel hierboven:Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:54:
Nou vliegen in een heli werkt ook voor geen zak, weer totaal andere control werking dan elk ander Battlefield spel en het is echt bagger. Absoluut niet soepel te bewegen, veranderen van richting gaat erg traag. Je bent echt een sitting duck.
Flying choppers felt almost exactly like BFBC2. Was able to fly right away.
Verwijderd
heb nog geen seconde gespeeld schiet op zo
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 14:00 ]
En in dat spel was het dus ook al gigantisch bagger.
http://www.battlefield3.tv/DivineNL schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:54:
Heeft er iemand nog die site van de live streams? Kan hem nergens vinden en zit nog op school dus wil eens ff kijken
http://nl.twitch.tv/directory/Battlefield%203
[ Voor 8% gewijzigd door Andyk125 op 07-10-2011 14:03 ]
ftfyTsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
En in dat spel vond ik het dus ook al gigantisch bagger.
Vond het zelf wel lekker werken in bc2 eigenlijk, vind het prima als dat weer zo is.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
maar... PB is toch helemaal niet actief ?Stewie! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:52:
PB veroorzaakt nu nog lag, daar werken ze aan.
altans... zag geen servers met PB enabled. of ben ik nu gek ?
Ja, kijk eens naar de Caspian Border servers. PB is daarop actief.jterpstra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
maar... PB is toch helemaal niet actief ?
Heb ik ook, een mail dat de pre-order is gecancelled(had per ongeluk 2 keer gepreorder met 2 accounts) maar hij staat in Origin er nog steeds. Misschien gaan ze dat opschonen na de beta.Zingo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:20:
Huh, dit is echt gek. Ik krijg een mail dat mijn geld is terug gestort door EA, mooie netjes de 49,99. Maar in Origin staat Battefield 3 nog wel bij de mijn games lijst xD. Iemand die weet of deze zal vertrekken weer?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat bazaar filmpje vind ik er wel erg goed uit zien op ps3
Nouja, als ze het niet doen vind ik het echt niet erg, maar ik vind 49,99 te duur voor een spel wat en de beta nog zoveel bugs heeft. Tevens heb ik er toch amper tijd voor komende tijd. Maarja, we zien dan wel he.beany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:22:
[...]
Heb ik ook, een mail dat de pre-order is gecancelled(had per ongeluk 2 keer gepreorder met 2 accounts) maar hij staat in Origin er nog steeds. Misschien gaan ze dat opschonen na de beta.
Meen je niet, zit ong op 50 fps met een hd5850 (1680x1050 low) en wou gaan upgaden naar een gtx570 omdat ik in ieder geval high setings rond de 60 fps wou zitten maar van jou bericht schrik ik nu wel even.reemprive schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:06:
Gaat DICE het spel nog beter optimaliseren om meer fps te krijgen? Ik vind dit eigenlijk nog best wel dramatisch, als het inderdaad bij ultra settings om medium settings gaat dan vind ik een gemiddelde van 40 fps op caspian border nogal laag met een GTX570.
Had verwacht dat CB ERG zwaar zou zijn voor je systeem, maar heb gek genoeg meer FPS dan de buitengedeeltes in Metro!
Vink maar eens pb aan in de server browser elke caspian heeft heeft het nu!jterpstra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
Ze zijn toch niet speelbaar...jterpstra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
Maar ligt ook grotendeels aan mn PC: antieke quadcore Q6600.
Moet settings eens wat lager zetten. Zat nu rond de 35 fps meestal met drop tot 27 24 ofzo. Op high.
Wat screens (Ze zijn nog aant uploaden) Nu verderspelen.

Ahh 64 players, de glorietijd van BF2 is terug
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 07-10-2011 15:06 ]
Je moet die resolutie misschien even aanpassen.
[ Voor 3% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-10-2011 14:40 ]
Ik doe een gok, alle mappen in 4 licht situaties; dawn, noon, dusk en night!
-- Altijd blijven prutsen --
Dat zou ik echt heel nice vinden, dan hebben flashlights in buitenmappen ineens veel meer nutFoggyFreek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:45:
Het viel me in Metro al op, maar kjik eens hoeveel lichtmasten er staan in Caspian Border. Dat kan toch gewoon geen toeval zijn?
En het kan he, ik bedoel, mede dankzij Frostbite 2 is er geen 1 voorberekende lightmap.HikariMisako schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:46:
[...]
Dat zou ik echt heel nice vinden, dan hebben flashlights in buitenmappen ineens veel meer nut
Serieus? Vet!!FoggyFreek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:45:
Het viel me in Metro al op, maar kjik eens hoeveel lichtmasten er staan in Caspian Border. Dat kan toch gewoon geen toeval zijn?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Ik zeg maar wat he, maar ik bedoel. In het park in Metro ook; allemaal lantarenpalen; Nu in Caspian ook, erg veel lichtmasten. Ik zou het ook echt te gek vinden! We zullen zien, anders is het een grove foute gok van mij natuurlijk :-)Phyt_ schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:49:
Zou vet zijn ja en dan 's nachts lekker al die lichtmasten neerhalen !!
Kunnen we die devs niet even bestoken?
Breek je nek voorzichtig
Wat pas vet zou zijn...is als de zon mee zou draaien met de servertijd. Zodat je gedurende de dag steeds andere omgevingsinvloeden hebt. Nu is dat al bevestigd dat het er zeker niet in komt...maar toch...met die frostbite 2 engine zou je verwachten dat het kanFoggyFreek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:52:
[...]
Ik zeg maar wat he, maar ik bedoel. In het park in Metro ook; allemaal lantarenpalen; Nu in Caspian ook, erg veel lichtmasten. Ik zou het ook echt te gek vinden! We zullen zien, anders is het een grove foute gok van mij natuurlijk :-)
Kunnen we die devs niet even bestoken?
Gelukkig is er maar 1 tijdzonetss68nl schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:55:
[...]
Wat pas vet zou zijn...is als de zon mee zou draaien met de servertijd. Zodat je gedurende de dag steeds andere omgevingsinvloeden hebt. Nu is dat al bevestigd dat het er zeker niet in komt...maar toch...met die frostbite 2 engine zou je verwachten dat het kan
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Dat maakt voor een server niet uit; die stuurt gewoon de lokale tijd door naar de server (software) welke deze dan toepast op de de in-game tijd.
Technisch geen probleem, gamers zullen het gaaf vinden, maar zal niet bepaald handig zijn gezien veel mensen 's avonds gamen en ook af en toe een dag missie willen spelen.
Battlefield HeroesThe PyroPath schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:54:
Night maps met een IR scope... hmmm nice, al tijden gemist trouwens echte night maps in fps games... hoop dat je gelijk hebt!
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Verwijderd
2 dingen..Zingo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:23:
[...]
Nouja, als ze het niet doen vind ik het echt niet erg, maar ik vind 49,99 te duur voor een spel wat en de beta nog zoveel bugs heeft. Tevens heb ik er toch amper tijd voor komende tijd. Maarja, we zien dan wel he.
1: als je 49.99 te duur vind waarom PRE order je em dan zonder dat je weet wat je kn verwachten?
2: de beta is een TESTER dus je kan er niet van uit gaan dat in de official alles hetzelfde zal zijn.. en de bugs zijn ze nu al mee bezig..
Waarom maakt het jou uit wat ik doe? Ik had hem ge-preorderd met het idee dat de game gewoon zou zijn wat ik ervan verwachte, maar tot dusver valt het spel me dusdanig tegen dat ik EERST de kat uit de boom ga kijken en hem daarna misschien alsnog aanschaf. Verder zijn er dusdanig veel en dusdanig domme bugs dat ik het idee heb dat Dice de gamers niet helemaal serieus neemt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:08:
[...]
2 dingen..
1: als je 49.99 te duur vind waarom PRE order je em dan zonder dat je weet wat je kn verwachten?
2: de beta is een TESTER dus je kan er niet van uit gaan dat in de official alles hetzelfde zal zijn.. en de bugs zijn ze nu al mee bezig..
Verwijderd
zal onderandere komen omdat het een beta is oftewel een testerNouryJanse schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:08:
Vreemde zaak. Als ik ingame wil opnemen gaat de boel enorm haperen. Ik record met Fraps en heb een zeer degelijke pc. Iemand tips ?
en omdat cb actief is en test.. dit laat de boel behoorlijk haperen.. komt in de official vanzelf goed neem ik aan..
wat is "zeer degelijk" ?NouryJanse schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:08:
Vreemde zaak. Als ik ingame wil opnemen gaat de boel enorm haperen. Ik record met Fraps en heb een zeer degelijke pc. Iemand tips ?
anyways, neem gewoon op een lagere resolutie op, scheelt processorbelasting en laat fraps de fps niet killen, gewoon vsync aan en opnemen op 30 fps.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
nee het maakt mij ook niet uit, ik wil alleen maar zeggen wat ik denk.Zingo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
Waarom maakt het jou uit wat ik doe? Ik had hem ge-preorderd met het idee dat de game gewoon zou zijn wat ik ervan verwachte, maar tot dusver valt het spel me dusdanig tegen dat ik EERST de kat uit de boom ga kijken en hem daarna misschien alsnog aanschaf. Verder zijn er dusdanig veel en dusdanig domme bugs dat ik het idee heb dat Dice de gamers niet helemaal serieus neemt.
ik had zoiets van ik wil bf3 gewoon spelen klaar terwijl ik alle cod delen heb ge preordered altijd en gespeeld..maar deze keer wil ik juist daarop wachten tot die uitkomt.
je mag het helemaal zelf uitzoeken wat je doet.. dat maakt mij echt niet uit.
en die domme bugs tja, ik vind het ook behoorlijk slecht soms wat betreft de bugs in de beta.. maarja daar is de beta voor uiteraard om te testen wat wel goed en wat niet goed is van wat ze nu hebben gedaan..
Juist, wat heeft dat ding anders voor nut? Flash supressors, vehicles hebben ook deze IR upgrade. Tactical light, etc. Ik hoop dat ik gelijk hebThe PyroPath schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:54:
Night maps met een IR scope... hmmm nice, al tijden gemist trouwens echte night maps in fps games... hoop dat je gelijk hebt!
haarbal schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:11:
[...]
wat is "zeer degelijk" ?
anyways, neem gewoon op een lagere resolutie op, scheelt processorbelasting en laat fraps de fps niet killen, gewoon vsync aan en opnemen op 30 fps.

Dit noem ik meer dan degelijk
Verwijderd
lijkt me wel gaaf.. ik gebruik bij beta metro ook de ir scope.. werkt goed betreft door de bosjes kijken en je ziet in een oog opslag de vijanden.. tenzij ze niet achter een brandende jeep staan:P hahaFoggyFreek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:13:
[...]
Juist, wat heeft dat ding anders voor nut? Flash supressors, vehicles hebben ook deze IR upgrade. Tactical light, etc. Ik hoop dat ik gelijk hebHoe vet zou het zijn. Al dat licht!
EindbaaschThe PyroPath schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:54:
:-)
servers zijn weer lagvrij
Verwijderd
als die het fout heb gaan we em opzoeken! whahaThe PyroPath schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:54:
Gelukkig snapt de rest wel dat een server gewoon in één specifieke tijdzone draait
Zou een hele nieuwe verslavende dimensie aan het spel geven...omdat men dan rustig om 3 uur 's nachts voor een potje gaat afspreken omdat het dan aardedonker is in de game
Merk ik nog niets van... Net gespeeld
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Nee, vliegtuigen.... lolTsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:42:
Die air combat klopt volgens mij niks van. Een enkele kogel van een vliegtuig is al genoeg om je heli te vernietigen simpelweg omdat je omkantelt en zo de grond in stort.
iemand van mn eigen team vloog recht tegen me aan.
ik had 75% damage
Voor de rest leuke map, alleen jammer van de lag, niet door heen te komen bijna
En dan mag je hopen dat het in de release gefixed is maar ik betwijfel het enorm.
Goede muis met een hoop knoppen:Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:25:
IK BEN OM!!
Alleen wat ik nu zoek is een goeie game muis met een hoop knoppen om het een en ander aan toe te wijzen tips?
De Roccat Kone, 10 knoppen, waarvan 8 configureerbaar, 5 gamesprofielen, gewichtjes en verschillende kleuren verlichting (bijv. voor iedere game een andere kleur).
Ik heb nu de volgende toetsen onder de muisknopjes zitten: crouch, sprint, prone, rate of fire, knife, pistol, wapen 1 (main gun) en reload. Werkt perfect voor mij.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Volgends mij draaien er gewoon een stuk of 20 Caspian Border games per fysieke server, wat afgedankte Pentium 3's zijn ofzo.Dreanor schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:44:
Waarom zijn nu alle servers laggy terwijl er vanochtend nog niks aan de hand was? Elke server die ik joinde vanochtend was lag free, maar nu, zelfs NL servers lag als de pleuris.
Kan toch niet anders. Elke game lagged.
Zou mij echt niets verbazen dat de schuld grotendeels bij de game-hosts lig, dat ze de serverload van BF3 en zaken zoals deformable terrein en de destruction gewoon onderschat hebben, en toch aan de hoeveelheid spelers willen voldoen.
Pentaxiaan
Verwijderd
NatuurlijkEnigmaNL schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:16:
[...]
Klopt inderdaadMijn fout.
Je begrijpt overigens wat ik bedoel neem ik aan.
ik had inderdaad 1 compleet lag vrije game op caspian.. maar die server had maar 11 spelersSirNobax schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Volgends mij draaien er gewoon een stuk of 20 Caspian Border games per fysieke server, wat afgedankte Pentium 3's zijn ofzo.
Zou mij echt niets verbazen dat de schuld grotendeels bij de game-hosts lig, dat ze de serverload van BF3 en zaken zoals deformable terrein en de destruction gewoon onderschat hebben, en toch aan de hoeveelheid spelers willen voldoen.
Sorry hoor maar met zulke opmerkingen kan ik niet anders doen dan constateren dat jeSirNobax schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Volgends mij draaien er gewoon een stuk of 20 Caspian Border games per fysieke server, wat afgedankte Pentium 3's zijn ofzo.
GEEN ENKEL idee hebt... Mijn hemel!!!!
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Buffalo77 | Pokemon Unite
En jij weet het vast beter, ... wijsneus.Multispeed schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:13:
[...]
Sorry hoor maar met zulke opmerkingen kan ik niet anders doen dan constateren dat je
GEEN ENKEL idee hebt... Mijn hemel!!!!
Als het bij interne tests van Dice, en de gecontrolleerde Alpha van een tijd terug, de Caspian Border-games, met 64 man niet lagged. Waar nu er opeens duizenden spelers die Publieke servers moeten opzoeken, en het opeens onspeelbaar word zodra er meer dan 20 man in je spel zit, ligt het wat mij betreft gewoon aan de server.
Pentaxiaan
Mogelijk is het ook gewoon opzet om de servercode te optimaliseren. Door de server te zwaar te belasten kom je er snel achter of een aanpassing dit verbeterd.SirNobax schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Verwijderd
Misschien ligt het wel aan Punkbuster, of aan de wijzigingen die zijn gedaan NA de alpha, of aan het feit dat er nu meer mensen op komen met verschillende latencies...SirNobax schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:20:
[...]
En jij weet het vast beter, ... wijsneus.![]()
Als het bij interne tests van Dice, en de gecontrolleerde Alpha van een tijd terug, de Caspian Border-games, met 64 man niet lagged. Waar nu er opeens duizenden spelers die Publieke servers moeten opzoeken, en het opeens onspeelbaar word zodra er meer dan 20 man in je spel zit, ligt het wat mij betreft gewoon aan de server.
Maar roepen dat het aan de servers ligt (vooral de zin "wat afgedankte Pentium 3's zijn ofzo.") slaat dus helemaal nergens op...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 16:24 . Reden: typo ]
Je hebt gelijk het kan niet aan de beta versie liggen van het spel...SirNobax schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:20:
[...]
En jij weet het vast beter, ... wijsneus.![]()
Die zowel anders reageerd aan de client side als wel de server side. Of dat bijvoorbeeld PB geactiveerd is in de zelfde genoemde beta en dus ook weer anders reageerd ?
En @PaarHierboven, Punkbuster staat op het grootste deel van de servers weer gewoon uit.
Pentaxiaan
Verwijderd
Het feit dat je het moet vragen geeft het antwoord al...
En voor degene die dit topic niet hebben gevolgd (en dus niet al meerdere malen voorbij hebben zien komen):
Het is fake...
Jep, heb ik eergisteren hier neergeplant. Men heeft al gezegd dat het een fake tweet was.
*Man dit topic gaat snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 07-10-2011 16:27 ]
Dat schijnt een fake te zijn..
Fake, ah.. heb ik zeker gemist..
[ Voor 11% gewijzigd door Zero2Fear op 07-10-2011 16:28 ]
Ja en als je op het Twitter-profiel van @Battlefield gaat kijken, dan kom je dat bericht niet eens tegen, dus dat zegt genoeg
En alsof Dice wakker ligt van 34.000 pre-orders minder, als het spel zelf al ruim 1.3 miljoen keer gepre-orderd is. Dat is niet eens 3% van het totaal.
The devil is in the details.
Precies, denk dat als IW een Black Ops beta had uitgebracht men net zo sceptisch zou zijn als nu bij BF3.Zero2Fear schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:27:
Valt toch te verwachten? Risico van een beta uitbrengen. Er zijn altijd wel mensen die denken dat dit het straks word.. Of mensen die er geen geloof meer in hebben dat dit nog goed komt.
Fake, ah.. heb ik zeker gemist..
En met BO is het ook goedgekomen.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Oh hai! Wijsneus hier weer even...SirNobax schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:27:
Die twit was volgends mij niet van Dice zelf.
En @PaarHierboven, Punkbuster staat op het grootste deel van de servers weer gewoon uit.
Ik zou het gewoon even vragen aan @Stewie! die kan je vast wel duidelijk maken dat het niet altijd maar aan de server ligt. Misschien heeft hij zelfs wel wat load cijfertjes voor je...
[ Voor 4% gewijzigd door Multispeed op 07-10-2011 16:34 ]
Ik haal meestal tussen de 45 - 60 op (beta)ultra.. Voelt gewoon lekker soepel aan.Sipio schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:23:
[...]
Meen je niet, zit ong op 50 fps met een hd5850 (1680x1050 low) en wou gaan upgaden naar een gtx570 omdat ik in ieder geval high setings rond de 60 fps wou zitten maar van jou bericht schrik ik nu wel even.
Zou inderdaad vreemd zijn als Infinity ward een Beta zou uitbrengen van een spel dat door een andere ontwikkelaar wordt gemaakt!Sargan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:29:
[...]
Precies, denk dat als IW een Black Ops beta had uitgebracht men net zo sceptisch zou zijn als nu bij BF3.
En met BO is het ook goedgekomen.
Dit topic is gesloten.
![]()
LET OP:
(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien