Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Omdat hij al in de pc versie zit, dat is een stuk eenvoudiger. Daarnaast kan de pc versie omgaan met 64 man, wat DICE wilt testen. Voor consoles maakt het weinig verschil, niet interessant dus.

Grenade launcher vuur je af door het wapen te kiezen (3) en dan op je vuurknop te drukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Cassius schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:29:
Ik krijg die granaat launcher niet afgevuurd haha. Middle mouse, rmb, alt, ctrl, q, e, z, x, c ... HOE VUUR IK DIE TUBE :D .
Ik heb hem zelf niet maar ik gok selecteren met 3 of 4 (de gadget buttons) en dan schieten.
Mon0lith schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:27:
Zou ook leuk zijn voor de PS3 en Xbox spelers onder ons
Inderdaad. Een kansloze actie van DICE.

Maar goed, ik wens alle PC spelers ontzettend veel plezier dit weekend.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Cassius schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:29:
Ik krijg die granaat launcher niet afgevuurd haha. Middle mouse, rmb, alt, ctrl, q, e, z, x, c ... HOE VUUR IK DIE TUBE :D .
Eerst selecteren en dan schieten? 8)7

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Preau schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Dus volgens jou moeten recons alleen maar achter op een heuvel liggen? Met een sniper kan je prima close combat vechten hoor.
Ik denk dat het probleem meer is dat het mogelijke imbalances versterkt. Zoals mogelijkerwijs dat een sniper close range te sterk is en je ze dan ook nog eens een scope voor close range geeft.

Of ander voorbeeld, stel je je eens BC2 shotguns voor met 6x scope :X

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:24:
[...]
Wapens, gadgets en armor kiezen op basis van wat je wilt doen. Kan je prima een sniper maken die traag is maar wel zware armor draagt voor close combat of juist een assault die snel kan rennen en flexibel is.
Wat je mee draagt door laten werken in de bewegingsvrijheid die je hebt en de snelheid van rennen, lijkt mij een mooie volgende stap voor BF4!
furby-killer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:30:
Ik denk dat het probleem meer is dat het mogelijke imbalances versterkt. Zoals mogelijkerwijs dat een sniper close range te sterk is en je ze dan ook nog eens een scope voor close range geeft.
Maar is dat nu zo dan? Is een sniper met holosight of 4x scope nu te sterk in close combat? Nee, enkel wanneer de tegenstander slechter is zal de sniper winnen.
Of ander voorbeeld, stel je je eens BC2 shotguns voor met 6x scope :X
Is dat zo erg dan? De shotguns in BF3 hebben echt een headshot nodig en zijn vrij traag in schieten, veel verschil met een sniper is er dan niet.

Voorlopig heb ik nog geen enkel wapen meegemaakt dat te sterk is, enkel wapens die zwak en oninteressant zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
[...]

Waarom krijg ik bij jou meteen zo'n COD MW2 quickscope naab...

Dit vind ik nou weer zuur...
Waarom nou alleen Caspian Border voor de pc dit weekend :/

Je moet niet zeuren het ligt aan de consol makers dat we uberhoud zo'n oude build hebben als ze Caspian border erdoor zouden moeten krijgen dat zouden jullie eerder de final kunnen spelen als de beta van Caspian

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Super, geniet er van mensen!

Spijtig dat ik nog steeds geen nieuwe grafische kaart heb voor m'n nieuwe build :D krijg BF3 niet eens opgestart met m'n geleende X1950.... :D

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 13:01
real fps gamers have a pc

trololol

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11

flessuh

Set sail for fail!

[...]

Waarom krijg ik bij jou meteen zo'n COD MW2 quickscope naab...

Dit vind ik nou weer zuur...
Waarom nou alleen Caspian Border voor de pc dit weekend :/

zoals in de aankondiging staat, omdat ze 64-player willen testen, en dat trekken de consoles niet ofzo

Ik blijf het vreemd vinden dat ze niet zijn begonnen met een 64-player map aangezien ze de hardware willen stress-testen, en zo'n map lijkt me toch een betere stress-test dan metro...

https://www.dutchsolarboat.com

• Mon0lith
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

bloodlynx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:34:
[...]

Je moet niet zeuren het ligt aan de consol makers dat we uberhoud zo'n oude build hebben als ze Caspian border erdoor zouden moeten krijgen dat zouden jullie eerder de final kunnen spelen als de beta van Caspian
Just blame it on the console :/

Makkelijk

PSN: Von_Smallhausn

Ik snap het prima, Caspian Border was vrij waardeloos op die testservers, enorm veel bugs en foutjes waardoor het niet speelbaar was. Tanks die niet over muurtjes van 20 cm hoog konden rijden bijvoorbeeld, enorm frustrerend.

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:17
flessuh schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

zoals in de aankondiging staat, omdat ze 64-player willen testen, en dat trekken de consoles niet ofzo

Ik blijf het vreemd vinden dat ze niet zijn begonnen met een 64-player map aangezien ze de hardware willen stress-testen, en zo'n map lijkt me toch een betere stress-test dan metro...
Ik vermoed dat ze zelf wel 64 spelers kunnen vinden voor te testen. De prioriteit zal eerder gelegen hebben bij het testen van de serverinfrastructuur.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Caspian border servers zijn online!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hmmm, misschien toch maar even de Beta op mijn PC installeren van 't weekend.

Verwijderd

Fantasma schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:35:
Super, geniet er van mensen!

Spijtig dat ik nog steeds geen nieuwe grafische kaart heb voor m'n nieuwe build :D krijg BF3 niet eens opgestart met m'n geleende X1950.... :D
Dat zal waarschijnlijk dan niet aan je GPU liggen, want ik speel BF3 zelfs zonder problemen op een laptop (NVIDIA Quadro FX 2700M). Weliswaar op de laagste instellingen, maar dan heb ik ook geen last van de high-res bugs :p

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Yes, en ik ben in een Caspian Border server... ze komen nu langzaam online!

:P
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Dat zal waarschijnlijk dan niet aan je GPU liggen, want ik speel BF3 zelfs zonder problemen op een laptop (NVIDIA Quadro FX 2700M). Weliswaar op de laagste instellingen, maar dan heb ik ook geen last van de high-res bugs :p
Die GPU is veel te traag voor BF3, veel te houd. Heel wat generaties terug en ondersteund niet eens DirectX 10.

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Ander topic

[ Voor 96% gewijzigd door bulefy op 07-10-2011 11:59 ]

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

bulefy schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:53:
Ik heb vanaf zaterdag mijn nieuwe pctje compleet.

AMD X6 1090T Black Edition
Asus M4A89GTD PRO
8GB DDR3 Kingston 1600 mhz
XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort Black Edition Dual Fan.

Hoe ga ik hier BF3 mee draaien? FPS whise iemand enig idee? Heb al gepreorderd via Wehkamp.
medium/high denk ik... de beta draait bij mij in ieder geval lekker op medium met een iets minder systeem (q6600 4gb ram)

dus ik zou zeggen niet cancellen die pre-order want zelfs op die setting ziet het er geweldig uit :9~

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:21

Asus M4A89GTD PRO

Hoe ga ik hier BF3 mee draaien? FPS whise iemand enig idee? Heb al gepreorderd via Wehkamp.
Ja hoor makkelijk, alleen niet op al te hoge ultra settings zetten.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Classes zijn een ouderwets concept waar een gamedeveloper niet vanaf durft te wijken. En het voorkomt dat bepaalde combinaties gemaakt kunnen worden die te sterk zouden zijn of de balans eruit zouden halen.

Naar mijn idee zijn er veel betere systemen dan classes te bedenken. Die zijn alleen lastiger te implementeren.

Ik ben zelf enorme voorstander van het Rainbow Six Vegas 2 systeem waarbij je zelf een soldier kan samenstellen uit allerlei eigenschappen. Wapens, gadgets en armor kiezen op basis van wat je wilt doen. Kan je prima een sniper maken die traag is maar wel zware armor draagt voor close combat of juist een assault die snel kan rennen en flexibel is.
Unomomentodado schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

Wat je mee draagt door laten werken in de bewegingsvrijheid die je hebt en de snelheid van rennen, lijkt mij een mooie volgende stap voor BF4!
Beide reacties hier boven zijn een mooie samenvatting van mijn wat er botst in mijn (systematische) gedachte: enerzijds de classes met bijbehorende rollen/functies, anderzijds de vrijheid in samenstelling van je uitrusting...

Daarnaast vind ik een snipergun als close-combat wapen of een shotgun met scope als snipergun echt een dikke no-go! :(

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 13:36

Murk

Is this thing on?

Asus M4A89GTD PRO

Lees de topic waarschuwing eens door.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
srry zal het aanpassen

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

Stewie!

Keen must die!

Wij hebben net 100 Caspian Border servers online gezet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 07-10-2011 12:06 ]

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Ooh toch wel hoor :D je moet DX10 hebben om het nog maar te kunnen opstarten, ik heb(voorlopig) alleen DX9 :p

Verwijderd

Stewie! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:06:
huh dope!
Dynamix schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:55:
Daarnaast vind ik een snipergun als close-combat wapen of een shotgun met scope als snipergun echt een dikke no-go! :(
Waarom? Waarom zou een sniper rifle niet in close combat gebruikt mogen worden? Shotguns zijn trouwens geen echte sniperguns, effectiviteit ligt niet boven de 100 meter.

Doe dat ook eens ff voor de PS3 en de Xbox....
>:) :P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:07
Supervet! Dit weekend nog lekker helemaal los!

Even uit nieuwsgierigheid (weet niet of je er iets over mag zeggen);

Was dit zo gepland door DICE en i3d? Of is dit sinds de laatste dagen besloten omdat er zoveel kritiek is op de rush/metro map?

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

Dit zijn dus Caspian Border servers zonder password?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Yintha schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:12:
si

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Yintha schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:12:
Zelf een kijkje nemen / teruglezen is natuurlijk teveel moeite?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Waar is de "like" button op Tweakers? :p

Oh en gisteren nog 2 mooie potten gehad. Eerste als attacker, ik speelde assault. En gezien ik niet zo'n afwacht persoon ben gewoon lekker frontline duty met de M164. Uiteindelijk 5 mcoms geplant en laten ontploffen, stuk of wat revives (meer dan genoeg voor zo'n ribbon) En mooie K/d die ik niet meer weet. Daarna potje defense en ze zijn niet voorbij het eerste stuk gekomen. Ik was weer assault en ik stond op gegeven moment 11/0 met 2100 punten, en toen was me ammo op en niemand was support gunner, dus maar een suicide :). Daarna nog wel tig keer dood gegaan, maar wel gewonnen. Het jammer van potje was dat we de metro niet haalden. Close quarters rennen als een malle vind ik te tof namelijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 21:04
Duidelijk gevalletje "Goed bezig" _/-\o_
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Shotguns zijn trouwens geen echte sniperguns, effectiviteit ligt niet boven de 100 meter.
We hebben BC2 nog in ons achterhoofd. Daar kon je met een shotgun vanuit de 1e spawn op Arica Harbor (attacker) snipers van de heuvel af snipen. Als dat ook zo is geïmplementeerd in BF3, dan ga ik met Dynamix mee.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:37

M2M

medicijnman

HikariMisako schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

Duidelijk gevalletje "Goed bezig" _/-\o_
ik denk niet dat 100 genoeg is... er zijn nu 3 servers met een leeg plekkie

-_-

Jackal131 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:14:
[...]

We hebben BC2 nog in ons achterhoofd. Daar kon je met een shotgun vanuit de 1e spawn op Arica Harbor (attacker) snipers van de heuvel af snipen. Als dat ook zo is geïmplementeerd in BF3, dan ga ik met Dynamix mee.
Wat maakt dat nu uit? Dat zelfde kon met een sniper bereikt worden, zo erg is het dan ook weer niet.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

ye-roon schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:13:
[...]

Waar is de "like" button op Tweakers? :p

Oh en gisteren nog 2 mooie potten gehad. Eerste als attacker, ik speelde assault. En gezien ik niet zo'n afwacht persoon ben gewoon lekker frontline duty met de M164. Uiteindelijk 5 mcoms geplant en laten ontploffen, stuk of wat revives (meer dan genoeg voor zo'n ribbon) En mooie K/d die ik niet meer weet. Daarna potje defense en ze zijn niet voorbij het eerste stuk gekomen. Ik was weer assault en ik stond op gegeven moment 11/0 met 2100 punten, en toen was me ammo op en niemand was support gunner, dus maar een suicide :). Daarna nog wel tig keer dood gegaan, maar wel gewonnen. Het jammer van potje was dat we de metro niet haalden. Close quarters rennen als een malle vind ik te tof namelijk :)
hoezo like button op tweakers...persoonlijke like button voor stewie _/-\o_

een suicide doen is wel heel erg zonde...je kunt ook gewoon een kit van een dode oppakken, zelfs 1 van een dode support, ammo krat neergooien, en je eigen kit weer oppakken.. heb ik vaak genoeg met engi gedaan om extra rpg's te krijgen om cover weg te schieten in het 1e deel van metro

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
I approve of your conduct. _/-\o_

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Caspian? No wai!

Awesome! Kan ik eindelijk s proberen te vliegen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Zal wel bij proberen blijven zolang joysticks niet goed herkend worden.

Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

Wat maakt dat nu uit? Dat zelfde kon met een sniper bereikt worden, zo erg is het dan ook weer niet.
Het gaat er meer om wat waarvoor bedoeld is. Ik weet niet of je ooit met een shotgun hebt geschoten, maar ik kan je vertellen dat een doel op 300 meter raken moeilijk is en weinig damage doet. Een sniper rifle op close range kan ik me meer bij voorstellen.

Op 300 meter is het idd wat lastig, 100 meter mag echter geen probleem zijn.

Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:22:
Op 300 meter is het idd wat lastig, 100 meter mag echter geen probleem zijn.
Nog lastig zat, hehe

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-11 11:10

Yintha

We'll stay gold forever

SoaDmaggot schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:13:
[...]

Zelf een kijkje nemen / teruglezen is natuurlijk teveel moeite?
@ work kan niet op Battlelog.
teruglezen kan, er staat enkel dat er caspian servers online zijn, nou deze zie ik al sinds ik de beta speel maar wel met een leuk password.
Neuh, dat moet echt geen probleem zijn. Op die afstand heb je amper drop en met rifling zijn die shotguns accuraat genoeg.
Zelfs 300 meter kan gehaald worden afhankelijk van het merk.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2011 12:25 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:27
Hoe is de latencty op de servers? Op Battlelog zie ik allemaal servers met 250MS ping.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-11 08:41
Net 2 Caspian servers geprobeerd en word alleen maar neergehaald door cheaters helaas.
Ik wacht wel tot 21okt met spelen van andere maps!

Signature

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:19:
Zal wel bij proberen blijven zolang joysticks niet goed herkend worden.
Wat werkt er eigenlijk niet goed ?? Ik heb wel klachten gelezen, maar verder dan "Het werkt niet!" wordt er niks over verteld :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Stewie!
  • Laatst online: 09:00

Stewie!

Keen must die!

vinom schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:27:
Hoe is de latencty op de servers? Op Battlelog zie ik allemaal servers met 250MS ping.
Dat is een ping waar je niets mee kan, een grote fout in het huidige systeem. Wil je de ping weten, ping naar www.i3d.net en dat is dezelfde latency als naar de game servers voor xbox360, ps3 en pc.
nero355 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:28:
[...]

Wat werkt er eigenlijk niet goed ?? Ik heb wel klachten gelezen, maar verder dan "Het werkt niet!" wordt er niks over verteld :|
De helft van de knoppen op mijn gamepad/joystick worden niet herkend en werken daardoor niet. Daarnaast is het erg lastig de axis goed in te stellen want die pakt hij ook steeds inverted. Het grote probleem is dat je een toewijzing van een knop niet kan verwijderen, enkel aanpassen. Echter zijn er meer functies dan ik werkende knoppen op mijn gamepad heb waardoor ik altijd met dubbele functies voor dezelfde knop zit.
Zo zit de camera yaw gelijk aan de yaw van de heli zelf wat buitengewoon irritant is.

• bloodlynx
Stewie! schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

Dat is een ping waar je niets mee kan, een grote fout in het huidige systeem. Wil je de ping weten, ping naar www.i3d.net en dat is dezelfde latency als naar de game servers voor xbox360, ps3 en pc.
Komt er straks ingame gewoon weer die leuke getalletjes die achter je naam staan en je ping laten zien? Was een groot gemis bij bfbc2 :(

• ChojinZ
  • Laatst online: 12-11 14:15
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

Ondat irl het voordeel van de sniper veel groter is dan in de game zelf. In zulke situatie's moet een sniper het 9 van de 10 keer winnen. Maar in de game is dat niet zo. Overigens ben ik het ook eens dat een scope op een shotgun ook een no-go is. Irl werkt dat voor geen meter en zal niemand dat toepassen. Dus waarom wel in een game?

En, ja, er is een verschil tussen rl en een spel. Maar het spel moet wel enigzins geloofwaardig overkomen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Wat ik mij eigenlijk afvraag.... Had het er vandaag met iemand over, dat wij denken dat deze open beta alleen online gezet is om een "stress test" voor de servers te doen. En dat er een betere* versie klaar ligt ? Zeker gezien de krappe deadline van 27oktober, en dat er nog een hoop gebeuren moet wil dit spel zijn geld echt waard zijn. Niet zuurig bedoeld overigens hoor, want de gfx is prima! de gameplay is ook prima! maarja het heeft nog de status van BETA en dat is wel goed te merken!

* "Betere" als in
Punkbuster aan
Lagere latency
Minder crashes
etc. etc.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

ChojinZ schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:31:
Irl werkt dat voor geen meter en zal niemand dat toepassen. Dus waarom wel in een game?

En, ja, er is een verschil tussen rl en een spel. Maar het spel moet wel enigzins geloofwaardig overkomen.
Euh? In real life wordt dat vaak genoeg gebruikt en werkt dat uitstekend. In veel landen wordt op groot game zoals herten en wilde zwijnen gejaagd met shotguns. Afstanden van 100 meter zijn geen probleem, dan zit er ook gewoon een scope op.

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 21:04
ChojinZ schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:31:
Wil je geloofwaardigheid ga dan richting Arma oid, ik heb liever een fatsoenlijk gebalanceerd spel ;)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 18:50
Net even een potje Caspian gedaan. Tot nu toe niet echt tevreden over. Soms loop je rond, en denk je..waar ben ik? Waar zie ik iemand? Er zit heel erg veel contrast in de map. Waardoor je goed moet turen of je iemand ergens toevallig kan zien. Eenmaal ergens aangekomen is het best leuk, mits je niet meteen voor je appel geschoten word. Al verwacht ik dat het wel leuk is met 30 man op Teamspeak en allemaal goede squad verdeling. Om zo doel gericht aan het werk te gaan. Maar dit is op de meeste servers niet het geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Dacuuu op 07-10-2011 12:35 ]

• vinom
Gewoon naar A, B of C lopen. Het is immers conquest ;)
Dacuuu schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:34:
Net even een potje Caspian gedaan. Tot nu toe niet echt tevreden over. Soms loop je rond, en denk je..waar ben ik? Waar zie ik iemand? Er zit heel erg veel contrast in de map. Waardoor je goed moet turen of je iemand ergens toevallig kan zien. Eenmaal ergens aangekomen is het best leuk, mits je niet meteen voor je appel geschoten word. Al verwacht ik dat het wel leuk is met 30 man op Teamspeak en allemaal goede squad verdeling. Om zo doel gericht aan het werk te gaan. Maar dit is op de meeste servers niet het geval.
Schaduwen zijn in dit spel veel te hard, dat maakt dat het erg irritant kijkt. Dit spel heeft dat in het algemeen wel, gigantisch hoog contrast door oa harde schaduwen wat niet alleen een erg onrealistisch beeld geeft maar ook een erg druk beeld.

• Dacuuu
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:36:
[...]

Schaduwen zijn in dit spel veel te hard, dat maakt dat het erg irritant kijkt. Dit spel heeft dat in het algemeen wel, gigantisch hoog contrast door oa harde schaduwen wat niet alleen een erg onrealistisch beeld geeft maar ook een erg druk beeld.
Klopt, vind het contrast van bf bc2 ook al erg hoog. maar dit overtreft alles. Ik hoop dat er leuke maps aan zitten te komen, die iets kleiner zijn als caspian.

• ChojinZ
  • Laatst online: 12-11 14:15
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:33:
[...]

Euh? In real life wordt dat vaak genoeg gebruikt en werkt dat uitstekend. In veel landen wordt op groot game zoals herten en wilde zwijnen gejaagd met shotguns. Afstanden van 100 meter zijn geen probleem, dan zit er ook gewoon een scope op.
ow? Is BF3 een jachtspel?

Dat er nou geschifte yanks zijn die met scoped shotguns jagen op dieren geloof graag. Maar in echte combat situatie's zal het toch echt zeeeer zelden voorkomen. ;)
HikariMisako schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:34:
[...]

Wil je geloofwaardigheid ga dan richting Arma oid, ik heb liever een fatsoenlijk gebalanceerd spel ;)
Vandaar ook dat ik zei "enigzins" :>

[ Voor 19% gewijzigd door ChojinZ op 07-10-2011 12:40 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Erg laggy nog .

Verwijderd

HikariMisako schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:34:
[...]

ARMA2 is zeer gebalanceerd en zeer realistisch. Het probleem is alleen dat mensen niet de tijd nemen om te leren.

Om de taak als scherpschutter op je te nemen zul eerst een groot aantal uur moeten trainen (per wapen), voordat je überhaupt iemand kan neerhalen op afstanden boven de 100m. Voor schoten van boven de 800m ben je vaak zo'n 30min bezig voordat je werkelijk het schot lost, zeker wanneer je een aantal mods installeert voor meer realisme (rekening houden met afstand, hoogte, wind, etc.)

En dan heb ik het nog niet over het feit dat je een crosshair hebt (die heb ik nog nooit gezien IRL), auto health regen, of healen door in de buurt te lopen van een EHBO doos... 8)7

Maar gezien BF een arcade shooter is, neem ik dat voor lief, maar dat betekend nog niet dat je met een sniper rifle kan rondrennen en in CQB 3 man kan neerhalen... Een beetje realisme zou wel op z'n plaats zijn. }:|

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:02

beany

Meeheheheheh

Punkbuster is aan op de Caspian Border servers??? Die zijn ze dus ook aan het (load) testen :D

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 19:14
Maar een paar posts boven je staat er dat er cheaters zijn op Caspian, dus het werkt wel niet?

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
mngm schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:53:
Maar een paar posts boven je staat er dat er cheaters zijn op Caspian, dus het werkt wel niet?
of dat is gewoon een prutser die iedereen voor cheater uitmaakt die hem killed :P

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 20:38
Jackal131 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Het gaat er meer om wat waarvoor bedoeld is. Ik weet niet of je ooit met een shotgun hebt geschoten, maar ik kan je vertellen dat een doel op 300 meter raken moeilijk is en weinig damage doet. Een sniper rifle op close range kan ik me meer bij voorstellen.
Precies. Vanaf 300 meter met een shotgun is het niet eens de moeite waard. Met een sniper rifle moet dat geen probleem zijn, mocht je tegenstander niet te veel rondrennen. Toen ik ooit eens met een remington 700 mocht shieten op een schietclub, schoot ik groepjes van 5cm op 100m. Ik neem aan dat een beetje ervaren schutter op 300m zeer effectief kan zijn, afhankelijk van de rifle en scope. met een Barrett M107 haal je tegenstanders neer verder dan 1000m ook omdat deze semi-automatisch is.

Verwijderd

http://planetbattlefield....cles.Detail&id=29&game=15

wel een leuk artikel, over de Battlefield 3 ''Final Hours'' persconferentie in San Francisco van 6 oktober.
er worden een paar maps besproken.

en, misschien wel het belangrijkste, de verschillen tussen de BETA en de Final worden besproken....

EDIT: gaat over de console versies..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 12:58 ]

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 19:14
Gisteren zat ik in een potje met een vriend van me (PS3), maar we konden niet praten met elkaar. We hadden beide onze mic opstaan maar we hoorden elkaar niet. Kan het dat voice chat serverside kan afgezet worden?

Verwijderd

mngm schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:53:
tja en punk detecteerd ook hagel nieuwe beta hacks? wat ik op youtube zo voorbij zie komen als die figuren mogen wat mij betreft een levens lange game ban.

Verwijderd

mngm schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:57:
Gisteren zat ik in een potje met een vriend van me (PS3), maar we konden niet praten met elkaar. We hadden beide onze mic opstaan maar we hoorden elkaar niet. Kan het dat voice chat serverside kan afgezet worden?
heb ik ook gehad.. meerdere keren geprobeerd maar kon nog steeds niet elkaar verstaan.. hopelijk is het bij de final opgelost

• beany

beany

Meeheheheheh

Voor iedereen die zich verheugt op een lekker potje Caspian Border : LAG!!!! En dat ligt niet echt mij(of mijn computer)... in game moppert iedereen er over. Alleen lopen gaat al stotterend. Komt misschien omdat PB aan staat of zo?? Zoveel lag had ik in Metro zeker niet, daar kon ik vloeiend rond lopen.

Misschien dat Dice het nog voor elkaar krijgt om de lag wat weg te nemen, maar als dit zo blijft is het niet speelbaar helaas.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• fuuv
beany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:08:
Voor iedereen die zich verheugt op een lekker potje Caspian Border : LAG!!!! En dat ligt niet echt mij(of mijn computer)... in game moppert iedereen er over. Alleen lopen gaat al stotterend. Komt misschien omdat PB aan staat of zo?? Zoveel lag had ik in Metro zeker niet, daar kon ik vloeiend rond lopen.

Misschien dat Dice het nog voor elkaar krijgt om de lag wat weg te nemen, maar als dit zo blijft is het niet speelbaar helaas.
of het ligt aan de server...
ChojinZ schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:39:
ow? Is BF3 een jachtspel?

Dat er nou geschifte yanks zijn die met scoped shotguns jagen op dieren geloof graag. Maar in echte combat situatie's zal het toch echt zeeeer zelden voorkomen. ;)
Wellicht niet altijd met scope er op nee, maar shotguns worden wel zeker gebruikt, ook voor wat langere afstanden. Bovendien zitten er in dit spel toch meer dan genoeg wapens die maar zelden gebruikt zullen worden, het hele idee is dat er keuze is en dat het enigsinds authentiek is.
Het zijn trouwens niet alleen Amerikanen die er mee jagen hoor.

• Biohazzard21
  • Laatst online: 09:13
Net een potje Rush gedaan op CB,deze server was redelijk lag vrij

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:45

Ja klopt inderdaad. Doordat het een iets grotere map is laggt het ook wat door je PC, maar iedereen klaagt ook over de lagg. Soms ga je ineens weer een stuk naar achter etc.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43

Heb je wel op EU servers gespeeld? Ik heb bij mijn potjes op EU servers geen lag gehad.
Oh my gawd :9~
Afbeeldingslocatie: http://battlefieldo.com/wp-content/gallery/sp_hd/pbf-4.jpg

Meer screens, + 2 gameplay vids (nieuwe maps!) via IGN, hier http://battlefieldo.com/o...iplayer-gameplay-preview/

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:26
Damn hier heb ik op gewacht, eindelijk CB voor de beta. Hopenlijk is dit iets beter vergelijkingsmateriaal als de Metro map. Nu was deze ook wel leuk om te spelen, alleen werd deze een beetje saai..

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 07-10-2011 13:16 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:14:
[afbeelding]

Meer screens, + 2 gameplay vids (nieuwe maps!) via IGN, hier http://battlefieldo.com/o...iplayer-gameplay-preview/
:o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• beany

beany

Meeheheheheh

Sagaris schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

Heb je wel op EU servers gespeeld? Ik heb bij mijn potjes op EU servers geen lag gehad.
Op I3D servers, ClanHost en nog wat servers. Ik heb alleen maar EU in de filter.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 09:47
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Wellicht niet altijd met scope er op nee, maar shotguns worden wel zeker gebruikt, ook voor wat langere afstanden. Bovendien zitten er in dit spel toch meer dan genoeg wapens die maar zelden gebruikt zullen worden, het hele idee is dat er keuze is en dat het enigsinds authentiek is.
Het zijn trouwens niet alleen Amerikanen die er mee jagen hoor.
Dan schieten ze ongetwijfeld met slugs en niet met hagel, zoals de shotguns in BF3. Hagel is voor korte afstand, jagers die op groot wild schieten met shotguns, gebruiken slugs (proppen).

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 10:27
Asgaro schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:14:
[afbeelding]

Dat ziet er echt episch uit ! 8)7
Prosac2010 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:19:
Dan schieten ze ongetwijfeld met slugs en niet met hagel, zoals de shotguns in BF3. Hagel is voor korte afstand, jagers die op groot wild schieten met shotguns, gebruiken slugs (proppen).
Euh in BF3 zitten ook gewoon slugs die juist bedoeld zijn voor die grote afstanden? Net als in Bad Company 2, lange afstanden werkten enkel met slugs.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-11 08:41
japjaan schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

of dat is gewoon een prutser die iedereen voor cheater uitmaakt die hem killed :P
Ik word zelf elke dag uitgemaakt voor cheater, dus niet echt :)
45/3 in 5min lijkt me duidelijk, zeker gezien z'n mooie 360s e.d.

Signature

• vinom
Grand Bazaar BF3 Multiplayer Gameplay
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DQe2sSSNhZs&hd=1]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 09:47
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:23:
[...]

Euh in BF3 zitten ook gewoon slugs die juist bedoeld zijn voor die grote afstanden? Net als in Bad Company 2, lange afstanden werkten enkel met slugs.
Dat weet ik niet. Ik speel zelden met de shotguns en heb ze blijkbaar nog niet unlocked dan.

Verwijderd

IK BEN OM!!

Eindelijk een paar goeie rushes, geen lag meer te bekennen en dat was MEGA frustrend ik weet niet waar het aan gelegen heeft, maar dat boeit.
Alleen wat ik nu zoek is een goeie game muis met een hoop knoppen om het een en ander aan toe te wijzen tips?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:25:
IK BEN OM!!

Eindelijk een paar goeie rushes, geen lag meer te bekennen en dat was MEGA frustrend ik weet niet waar het aan gelegen heeft, maar dat boeit.
Alleen wat ik nu zoek is een goeie game muis met een hoop knoppen om het een en ander aan toe te wijzen tips?
voor nu toe in de beta kun je alleen maar linker en rechter muis knop in game mappen. wil je andere knoppen gebruiken moet je moeilijk doen met scripts of applicaties.. erg jammer.
hoop dat het wel gewoon in de final werkt. niet voor niets een muis met duim knoppen.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:25:
IK BEN OM!!

Ik ben al jaren blij met m'n Logitech MX518

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

vinom schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:24:
[video]
PS3 Footage he.. da's echt bizar.

-- Altijd blijven prutsen --

Neem dan de G400, opvolger van de MX518. Echt een prima muis!

Hoe fucking crappy dat je nog steeds joystick niet fatsoenlijk kan inverten, echt crap!

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2011 13:31 ]

• Dacuuu
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:28:
[...]

voor nu toe in de beta kun je alleen maar linker en rechter muis knop in game mappen. wil je andere knoppen gebruiken moet je moeilijk doen met scripts of applicaties.. erg jammer.
hoop dat het wel gewoon in de final werkt. niet voor niets een muis met duim knoppen.
Met mijn logitech muis kan ik gewoon een macro aanmaken met de logitech software, erna toekennen aan een muisknop en je kan gaan. Zo heb ik veel ingesteld!

• fuuv
vinom schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:24:
[video]
vette map.. ik d8 al wat is ie slecht, toen zag ik pas de ps3 icoontjes onderin beeld XD

• Dacuuu
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:29:
Neem dan de G400, opvolger van de MX518. Echt een prima muis!

Hoe fucking crappy dat je nog steeds joystick niet fatsoenlijk kan inverten, echt crap!
Of de G500, ook een erg fijn ding!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:26
fuuv schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:31:
[...]

vette map.. ik d8 al wat is ie slecht, toen zag ik pas de ps3 icoontjes onderin beeld XD
Dat lijkt me ook een gave map, begin weer steeds meer zin in BF3 te krijgen, de beta was tot nu toe een beetje teleurstellend! Vanavond eens Caspian border proberen :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
Maar goed dat ze caspian borders testen...
geen enkele server gevonden waar je fatsoenlijk kan spelen door de lag...

TheS4ndm4n#1919

• bloodlynx
Wat een maps! Ze hebben gewoon alle goede punten uit bf2 maps gepakt lijkt wel! Ik krijg er echt zo'n zin in!
Pagina: 1 ... 49 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien