Verwijderd

zAo schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:23:
Zijn hier mensen die een aantal uren in zowel de console als de PC versie hebben gestoken? Wat mij opvalt is dat de PC versie veel meer bugs lijkt te hebben/dat de bugs veel vaker voorkomen. En cheaters natuurlijk, maar dat zal wel weggewerkt worden in de final.
8:15 Xbox.
2:30 PC
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/exactor_it/ (mooi detail. Nul punten als engineer. Waarom zou ook maar iemand enigineer kiezen als het alleen infantry is. Stelletje RPG kneuzen. :O)

Verschillende bugs. Op de Xbox veel meer ik zit vast in een muur. Op de PC veel meer ik schiet hele clips recht op iemand en hij gaat niet dood. Ook werkt spotten minder goed op PC.

Maar goed. Dat is toch meer anecdote dan dat ook maar iemand er wat aan heeft. :P

Console spelers: Merken jullie ook dat met een squad joinen gewoon nauwelijks lukt? Kom vanavond niet eens in een pot met meer dan 1 vriend. (en als het al lukt loopt de boel vast na 5 minuten. Tijd voor wat anders. :P)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 20:33 ]

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had gisteravond ook een goed potje, ondanks dat we verloren hadden vanwege ons team.

Ik had even het gevoel dat het spel deed wat ik dacht en wou doen. Aanvallen, defenders neerschieten, dekking zoeken en tegelijkertijd vol op het doel af. De mcom. Dat ding armen en verdedigen. Dit ging een aantal keer best goed. Mij squad was alleen aan het campen, dus ik spawn bij hun en ging direct weer in de aanval.

Vooral omdat ik het best goed vond gaan van mijn kant, was het spel ook leuker. De defenders deden hun werk niet altijd goed, maar sommige waren wel goed bezig. Maar ik denk dat je met een goede squad al een heel eind komt.
Als er veel personen zijn die niet willen aanvallen, dan heb je in principe al verloren.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 15:08
Ook leuk dat er ''perks'' zijn die geldig zijn voor je gehele squad, ik speel eigenlijk altijd met de speed perk aan, en zo heb ik gisteren de speed squad perk unlocked :)

Maar ik irriteer me nog steeds mateloos aan het slechte revive systeem, het werkt gewoon de helft van de tijd niet!
En die bouwlampen en lasershows mogen ze van mij ook wel weghalen, trouwens een SVD met laser attachment is gewoon OP klaar.

Verwijderd

Ik vind die gehele laser nutteloos omdat je 't meteen door hebt als iemand op je aimed. Ook die bouwlampen zijn erg overdreven en dat ze zelfs overdag verblinden is gewoon [...].

Verwijderd

beany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:08:

Een hoop bugs zullen worden opgelost, reken daar maar op! En met patches zullen er nog veel meer worden opgelost!
Natuurlijk wel, maar dat zal wel een hele tijd gaan duren en met elke patch zullen er ook weer nieuwe problemen en bugs bij komen. (zie hoe het lange tijd met bfbc2 ging, en bf3 zit nog ingewikkelder in elkaar)
De kern van het spel en de teamplay zal echter hetzelfde blijven.
Ik zie het probleem met Battlelog niet zo. Hoezo is dat een ramp? Ik vind het prima werken, veel beter dan een ingame browser. Het is snel, overzichtelijk, veeeeeeeel informatie, ik kan al die informatie ook bekijken op een pc waar BF3 niet geinstalleerd is, etc etc. Ik snap het gezeur over Battlelog niet zo, maar misschien komt het ook omdat mensen niet aan iets nieuws willen wennen of zo. En als er een ingame browser komt is die weer niet goed, want dan mist er dit en dat en zus en zo... eigenlijk is het nooit goed??
Een ingame browser maken is zeker geen sterk punt van Dice (zie weer de elende met bfbc2 in het verleden)
Ook nu werkt het niet goed en is het nogal onoverzichtelijk.
Ik heb struiken niet echt zien zweven.
O.a. het laatste deel van metro, ga er maar eens onder liggen.
Ik vind de vegetatie in het algemeen (zeker van dichtbij) ook niet mooier dan in bfbc2, vaak zelfs lelijker (zoals die opgeplakte bloemetjes). De mannetjes zijn echt heel erg lelijk en passen niet in de omgeving, een beetje het gevoel of ze er later op geplakt zijn alla mw2.
Ik vind dat zo stomme opmerking he!! Het is een beta, de client is op zijn minst al 1 maand oud, ze gingen voor load testing, niet kijken of de map bugvrij is. Ik vind het erg goedkoop commentaar leveren. Dat je je preorder geannuleerd hebt is je goed recht, maar ik denk dat je er spijt van krijgt ;)
Het is toch gewoon ronduit dom om een game wereldwijd zo te hypen en dan een beta vol met bugs en fouten uit te brengen? En kom me niet aan dat ze alleen voor loadtesting gingen en eigenlijk al een veel betere versie hadden liggen, want zo dom om die dan niet beschikbaar te stellen zijn ze echt niet.
Ik krijg er geen spijt van denk ik, het uiteindelijke product zal niet ineens een heel ander spel zijn.
No offense overigens, lees bovenstaande met een 'gezonde discussie' toon :)
No offence taken ;)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Is dit al gepost?
http://www.gametrailers.com/video/episode-501-gt-tv/721711

Vannacht gaan ze 6 min. gameplay van de campaign tonen die nog niet eerder vertoond is.
En ook gaan ze een online jet-fight tonen en nog een heleboel interessante dingen!

Vanaf 1:07AM (vannacht 1u dus, geen idee of dat BE/NL tijd is?) te bekijken op http://spike.com/

[ Voor 69% gewijzigd door Qlii256 op 06-10-2011 21:25 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:29:
[...]
Waarom zou ook maar iemand enigineer kiezen als het alleen infantry is. Stelletje RPG kneuzen. :O)
Juist om de RPG, zeker in de BETA op de xbox waar je alleen die Metro map hebt is het super handig als je paar rakketten op de te verdedigen plekken schiet zodat alle bebouwing weg is en snipers/assault lekker open veld hebben. Dat is als je nog boven de grond speelt, onder de grond is het heerlijk om op dichtbevolkte plekken of naar einde van de gangen te spammen. Ik ben meer een speler van de achterste linie en bovenstaande taktiek en sta toch vaak in de top drie vanwege de vele kills of het betere arm/disarm werk. Neem ook lekker wat extra ammo mee en je hebt een prima class in mijn ogen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NeoMe schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

Juist om de RPG, zeker in de BETA op de xbox waar je alleen die Metro map hebt is het super handig als je paar rakketten op de te verdedigen plekken schiet zodat alle bebouwing weg is en snipers/assault lekker open veld hebben. Dat is als je nog boven de grond speelt, onder de grond is het heerlijk om op dichtbevolkte plekken of naar einde van de gangen te spammen. Ik ben meer een speler van de achterste linie en bovenstaande taktiek en sta toch vaak in de top drie vanwege de vele kills of het betere arm/disarm werk. Neem ook lekker wat extra ammo mee en je hebt een prima class in mijn ogen.
Engineer class heeft in mijn ogen, op de Operation Metro map, alleen nut voor destructie. In de tunnels zelf kan je er ook nogal wat muren uitknallen namelijk. Ik zelf gebruik er C4 voor (ook veel krachtiger) in de support class, maar daarvoor moet je naar de plek. Een RPG is richten en klikken.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ik heb weer een favoriete wapen gevonden. De PDW-R, damn wat schiet dat ding lekker! De reload animatie is alleen een beetje raar (doet een halve seconde niets) maar voor de rest. PDW Ribbons collecten als een malle!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:41
Sagaris schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:57:
Ik heb weer een favoriete wapen gevonden. De PDW-R, damn wat schiet dat ding lekker! De reload animatie is alleen een beetje raar (doet een halve seconde niets) maar voor de rest. PDW Ribbons collecten als een malle!
Daar kan ik nu helemaal niks mee. Ik gebruik in het laatste gedeeltje de m249 met 400 kogels raguh als een gestoorde lol. Is eigenlijk een unlocker voor wapens want heb geen zin om nog eens 30 uur tespelen ben nu rank 33.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-10 11:56

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik zat net in een server waar iedereen van mijn team opeens naar de overkant van de map tegen een muur werden geramd en suicide pleegden. Het was een teleport, en speelde zich af in 3 seconden. Daarna weer keer op keer.

Soms werd je niet geteleporteerd, maar dan ging je gewoon dood op je plek.

Iedereen schreeuwde hacker en daar leek het wel op, het was namelijk op geen andere server. Hopelijk dat dit alleen een beta issue is en dat de echt bf3 wel echt goed zit dichtgetimmerd voor hackers.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:09:

Iedereen schreeuwde hacker en daar leek het wel op, het was namelijk op geen andere server. Hopelijk dat dit alleen een beta issue is en dat de echt bf3 wel echt goed zit dichtgetimmerd voor hackers.
Bij dit soort spellen is het niet te voorkomen helaas. Eigen server huren, en die gasten bannen is de enige manier om zeker te weten dat je geen cheaters tegenkomt.

Er zal wss binnen 24 uur een aimbot zijn zodra BF3 released is. Er zijn hele community's, bijvoorbeeld MyG0t vroeger(weet niet of ze nog bestaan) die hier op focussen.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-11 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:07:
[...]
Ook nu werkt het niet goed en is het nogal onoverzichtelijk.
Kun je uitleggen wat onoverzichtelijk is aan Battlelog dan? Ik kan gewoon mijn oude vertrouwde servervoorkeuren instellen, zoeken en dan 1 joinen. Zelfs toevoegen aan favorieten. Het werkt helemaal niet anders dan BF2 of BC2, buiten dat het webbased is.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
iLikeNoobies schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:09:
Ik zat net in een server waar iedereen van mijn team opeens naar de overkant van de map tegen een muur werden geramd en suicide pleegden. Het was een teleport, en speelde zich af in 3 seconden. Daarna weer keer op keer.

Soms werd je niet geteleporteerd, maar dan ging je gewoon dood op je plek.

Dat was een hacker ja. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 08:33

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik had volgens mij ook net met een soort hack of glitch te maken, een gast rolde constant door de level heen, rende terwijl hij plat op de grond lag en maakte kill naar kill. Was amper te raken omdat hij zo snel voorbij kwam rollen. Nog niet eerder gezien, 2 man in die server hadden het. Vanavond verder veel lag en rommel op servers, ik hou het voor vandaag voor gezien.

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
Ik hoop dat Dice de hackers niet banned vlak na de Beta, maar wanneer het spel volledig is uitgekomen. Dan kunnen Dice/Ea rustig de keys + account bannen van de mensen die zich hebben misdragen tijdens de Beta.
Een IP ban erboven zou er dan voor moeten zorgen dat de "e-thugs" gewoon een andere account kunnen maken(Andere dan in de Beta gebruikt werd) en daar hun BF3 code aan vast kunnen binden.

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:59

JDeraGear

Mighty Pirate!

Eerste aimbots zijn er al kennelijk:

http://i.imgur.com/PtShr.jpg

please please please, laat DICE/EA/punkbuster/whoever alvast data aan het verzamelen zijn zodat deze dudes gelijk permanent gebanned kunnen worden. Liefst op bankrekening/paypal nummer, zodat ze ook geen nieuwe game kunnen kopen.

[ Voor 63% gewijzigd door JDeraGear op 06-10-2011 23:09 ]

Verwijderd

M2M schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:42:
Bijkomend punt is dat flash tegenwoordig de videokaart gebruikt. Als ik een paar youtube filmpjes open heb staan (op pauze) mis ik toch een kleine 15 - 20% van mijn framerate. Als ik de filmpjes sluit gaat alles weer prima. Behoorlijk irritant al zeg ik het zelf.
rechtermuisknop op filmpje > opties > hardware versnelling uitschakelen

opgelost.
Wat zitten er echt gigantisch veel pauper wapens in dit spel zeg. Er zitten een paar mooie/coole wapens in en de rest zijn van die oostblok wapens die gigantisch lelijk zijn. Ze zullen best aardig zijn om mee te spelen maar ik vind het zo bagger om tegen lelijke wapens aan te kijken.
Ik mis de XM8 of de G36E, die zijn nice, modern en mooi :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Pauper wapens? Ze zien er geweldig gedetailleerd uit, dat is nu eenmaal realisme.
Ik snap best dat je misschien liever een supersoaker in fel gele kleur gebruikt, maar zo werkt dat niet ;)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:37:
Wat zitten er echt gigantisch veel pauper wapens in dit spel zeg. Er zitten een paar mooie/coole wapens in en de rest zijn van die oostblok wapens die gigantisch lelijk zijn. Ze zullen best aardig zijn om mee te spelen maar ik vind het zo bagger om tegen lelijke wapens aan te kijken.
Ik mis de XM8 of de G36E, die zijn nice, modern en mooi :)
He, niet de Russische volbloeden dissen jij. :P
In Soviet Russia gun still kills you. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb na een aantal uren spelen eindelijk de beschikking over een LMG en nu gaat kills maken stukken beter. Met de wapens die je in het begin hebt kun je niets. Jij schiet een magazijn leeg op de tegenstander en zij leggen jou met twee kogels om. Daar werd ik echt gek van, nu met de LMG schiet ik ook met twee kogels iemand overhoop en dat maakt het weer wat leuker maar ergens geeft mij dit wel het gevoel dat de wapens niet zo goed gebalanceerd zijn hierdoor.

Trouwens ook een aantal bugs gevonden, als een tegenstander op een rots ligt en jij ziet alleen zijn hoofd dan kun je als sniper eindeloos op zijn hoofd schieten maar dood gaat de tegenstander niet. Schuif je vervolgens naar links of rechts dan is het wel meteen een headshot. Eerst dacht ik dat de kogels niet bij mijn ligplek vandaan kwamen maar je ziet wel inslagplekken bij de tegenstander. Het lijkt erop dat er een onzichtbare barriere is op sommige plekken.

Verder is het echt een leuk spel en wat mij betreft mag hij al op de mat vallen. :) Eindelijk weer tactisch spelen na de CoD-reeks en dat is alweer jaren geleden (BF1942 was de laatste keer). :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
bazs2000 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:55:

Verder is het echt een leuk spel en wat mij betreft mag hij al op de mat vallen. :) Eindelijk weer tactisch spelen na de CoD-reeks en dat is alweer jaren geleden (BF1942 was de laatste keer). :)
Wat een game was dat he. Nu (voor mij) niet meer te spelen maar die game was echt goud. Zo zie je ze niet meer tegenwoordig.
DanielWW2 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:41:
[...]

He, niet de Russische volbloeden dissen jij. :P
In Soviet Russia gun still kills you. :+
This.

OT:
Nja, in BFBC2 had ik 3 "vaste wapens" die ik voor 80% vd tijd gebruikte.(ben een gewoontedier op dat gebied ja)
In BF3 blijk ik 6 wapens te hebben die me allen evenveel aanspreken. Ik zie vooruitgang!
bazs2000 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:55:
Ik heb na een aantal uren spelen eindelijk de beschikking over een LMG en nu gaat kills maken stukken beter. Met de wapens die je in het begin hebt kun je niets.
Eerlijk gezegd speel ik alleen nog maar met de wapens die ik in het begin kreeg. Heb nog weinig ander wapens geprobeerd. De startwapens voldoen prima!!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

IGN gaat dat streamen? Of heb ik het verkeerd begrepen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:10:
IGN gaat dat streamen? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Of het live zal zijn, is niet echt duidelijk. Maar zo lijkt het toch.
2 nog niet geziene MP maps klinkt wel zeer goed!

EDIT: IGN page http://games.ign.com/articles/119/1198612p1.html

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 07-10-2011 00:23 ]

Nog mensen die voelen dat je clip bij de AEK-971 te snel opraakt?
Ofwel speel ik abnormaal, maar ik moet bijna na elke kill herladen. Twee kills per clip lukt wel nog.

Maar bij de M416 heb ik dit niet, hoewel de clip size even groot is?

Betekent dit dat de AEK-971 minder krachtig is dan de M416?
Indien ja, lijkt me wat onlogisch aangezien de AEK-971 meer recoil heeft dan de M416.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Asgaro schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:18:
Ofwel speel ik abnormaal, maar ik moet bijna na elke kill herladen. Twee kills per clip lukt wel nog.

Indien ja, lijkt me wat onlogisch aangezien de AEK-971 meer recoil heeft dan de M416.
betekent dat dan niet gewoon dat je juist door de recoil kogels verspilt?

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

c0ne schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:19:
[...]

betekent dat dan niet gewoon dat je juist door de recoil kogels verspilt?
Ahja, dat zal wel kloppen idd!
Vind het wel nog raar dat je de AEK-971 veel later dan de M416 unlockt.

Hoewel de AEK er veel stijlvoller uitziet, heb ik meer succes met de M416 blijkt. :)

• unfor

De AEK heeft een veel hogere ROF dan de AK74M of M16, ik gebruik het wapen voornamelijk in burst.

• M2M
  • Laatst online: 23:37

M2M

medicijnman

Ik heb vandaag eens met de 40mm underbarrel gespeeld. Zelfs op point blank range doet het ding 50% damage. Ik zal eens een fillempje schieten als dat lukt, want het is eigenlijk schandalig hoe weinig damage dat ding doet. Iemand anders 'm al gebruikt?

-_-

unfor schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:40:
Pauper wapens? Ze zien er geweldig gedetailleerd uit, dat is nu eenmaal realisme.
Ik snap best dat je misschien liever een supersoaker in fel gele kleur gebruikt, maar zo werkt dat niet ;)
Ze zien er welliswaar prachtig realistisch uit maar het zijn gewoon pauper wapens. Wapens zoals de G41 zouden leuk zijn, wapens die modern ogen. Niet die oude troep zoals de AK-74M, AEK, F2000, M416. Zijn stuk voor stuk wel goeie wapens maar gewoon niet aantrekkelijk om te zien qua model.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• unfor
M2M schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:23:
Ik heb vandaag eens met de 40mm underbarrel gespeeld. Zelfs op point blank range doet het ding 50% damage. Ik zal eens een fillempje schieten als dat lukt, want het is eigenlijk schandalig hoe weinig damage dat ding doet. Iemand anders 'm al gebruikt?
Ik heb de shotgun wel eens gebruikt, maar je grip en medic pack daarvoor in te leveren is het echt niet waard.
Overigens unlock je na een X aantal noobtube kills de 40mm smoke, die lijkt mij wel belangrijk.
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:23:
[...]

Ze zien er welliswaar prachtig realistisch uit maar het zijn gewoon pauper wapens. Wapens zoals de G41 zouden leuk zijn, wapens die modern ogen. Niet die oude troep zoals de AK-74M, AEK, F2000, M416. Zijn stuk voor stuk wel goeie wapens maar gewoon niet aantrekkelijk om te zien qua model.
Je bent een van de weinigen die het zo ziet, en ouwe troep is het al helemaal niet, gewoon wapens die dezer daags door legers worden gebruikt.

[ Voor 40% gewijzigd door unfor op 07-10-2011 00:28 ]

Als je niet de underbarrel gebruikt kan je toch alsnog de shotgun gebruiken.

40mm tube verkiezen boven Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_147x88/defib.png?v=233 ?

No thanks :)
Je verkiest hem boven je medic bag, niet je shock paddles.

• M2M

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:30:
Je verkiest hem boven je medic bag, niet je shock paddles.
en in sommige situaties kan het wel handig zijn. Vervelende gangetjes bijvoorbeeld. Maar mijn euvel was dat het ding nogal... weinig damage doet. Als je iemand vol raakt gaat hij niet dood. WHTF?!

-_-

Als je hem vol raakt wel is mijn ervaring, echter een paar centimeter er naast op de grond werkt al niet meer in veel gevallen. Echter muurtje wegschieten en de gast er achter is wel weer dood. Erg vreemd wapen.

• M2M

M2M

medicijnman

ja, duidelijk nog niet helemaal de aandacht van de devs gekregen die het zou moeten hebben. Overigens heb ik hetzelfde met de raketlanceerder. Die doet soms ook brakke damage op tegenstanders. Maargoed, laten we hopen dat het een beetje gefixed wordt.

-_-

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
M2M schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:38:
ja, duidelijk nog niet helemaal de aandacht van de devs gekregen die het zou moeten hebben. Overigens heb ik hetzelfde met de raketlanceerder. Die doet soms ook brakke damage op tegenstanders. Maargoed, laten we hopen dat het een beetje gefixed wordt.
Het is ook een anti-tank charge. geen anti-personnel

TheS4ndm4n#1919

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:26
Ik denk dat ze geprobeert hebben niet hetzelfde te creeeren als in BC2 met de carl gustav en de tubes in cod.

Ik weet van BC2 dat op een bepaald moment iedereen standaard met zn CG liep..

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• M2M

M2M

medicijnman

Verderf schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:39:
Ik denk dat ze geprobeert hebben niet hetzelfde te creeeren als in BC2 met de carl gustav en de tubes in cod.

Ik weet van BC2 dat op een bepaald moment iedereen standaard met zn CG liep..
De CG was een verhaal apart. Een paar patches geleden had het ding namelijk een kill radius van 6 meter, en was de raketsnelheid bijna instant (de animatie liep achter). Dat maakte het ding overpowered. Als je ongeveer in de buurt van een tegenstander mikte was dat een instant-kill.

Verder lijkt het mij een goed idee als DICE de console versies en PC versie apart balanceert. Aimen voor pc spelers is zoveel gemakkelijker dan met een console controller, wat de gameplay en firearm play zo doet veranderen dat je het eigenlijk niet kunt veroorloven om alles over 1 kam te scheren.

-_-

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11 22:44
Af en toe lijkt het wel dat je bij 1 hit al dood bent... Tets en dood... en dan wordt je beschoten met een F2000 b.v. De 1ste hits lijken niet eens binnen te komen.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• Wlie
  • Niet online
Masterkale1 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:49:
Af en toe lijkt het wel dat je bij 1 hit al dood bent... Tets en dood... en dan wordt je beschoten met een F2000 b.v. De 1ste hits lijken niet eens binnen te komen.
Heb hier zelf ook veel last van. Ook heb ik vaak dat ik een tegenstander raak schiet (zie je dan aan je crosshair) maar nadat hij jou van kant heeft gemaakt zie je dat hij nog 100% leven over heeft :S

• unfor
Combinatie van hitreg problemen en een gamebreaking bug die ervoor zorgt dat je double damage krijgt zodra je loopt.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 08:51
nou of idd met de uph. heel maf
laatst iemand vol gepompt en draaid zich om en one shot......

begin me ook te ergeren aan de flash lights en rpg kills maar ja gewoon maar mee doen :)
hopelijk worden de andere maps leuker

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-11 13:02

riffey#4

aka Beever#4

Even een reply op mensen die Battlelog wél lekker vinden:

Ik speel al een paar dagen met mensen van een LAN-party.

Een Battlelog party kan maximaal 8 leden hebben. Da's toch niet groot voor een party.

Verder heeft Battlelog problemen met "ready-en", we zitten allemaal op Teamspeak, en horen dus wanneer iemand een server gevonden heeft. Vervolgens accepteert iedereen de uitnodiging, maar regelmatig blijven er een paar mensen op "waiting" staan.

Als dan de partyleader een server kiest, zijn er mensen die geen uitnodiging krijgen. Maar als ze handmatig proberen dezelfde server te joinen, krijgen ze een melding dat er al een slot gereserveerd is, en ze dus niet kunnen joinen.

Dus het is verre van perfect.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
riffey#4 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 01:12:
Even een reply op mensen die Battlelog wél lekker vinden:

Ik speel al een paar dagen met mensen van een LAN-party.

Een Battlelog party kan maximaal 8 leden hebben. Da's toch niet groot voor een party.

Verder heeft Battlelog problemen met "ready-en", we zitten allemaal op Teamspeak, en horen dus wanneer iemand een server gevonden heeft. Vervolgens accepteert iedereen de uitnodiging, maar regelmatig blijven er een paar mensen op "waiting" staan.

Als dan de partyleader een server kiest, zijn er mensen die geen uitnodiging krijgen. Maar als ze handmatig proberen dezelfde server te joinen, krijgen ze een melding dat er al een slot gereserveerd is, en ze dus niet kunnen joinen.

Dus het is verre van perfect.
Op het battlelog forum staan heel veel verhalen waarbij meerdere spelers op 1 internetverbinding zitten, en ze niet in dezelfde server kunnen.

TheS4ndm4n#1919

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47

Ikzelf vind die AEK-971 veel fijner. Ik heb het gevoel dat hij net even iets meer damage doet. De recoil is misschien wel een stuk hoger, maar zelf heb ik daar niet zoveel problemen mee. Vandaag heb ik zelf voornamelijk gespeeld met een AEK-971 met Heavy Barrel, Frontgrip en Acog-scope... Op long range uiterst precies en lekker naar single shot toeschakelen. Dichtbij gewoon op full auto zetten en maaien maar. De ROF is inderdaad wel hoger, dus je bent iets sneller door je ammo heen, maar momenteel lijken guns met een hoge ROF een behoorlijk stukje sterker te zijn (Probably voornamelijk, omdat als je iemand hit vlak voordat je gekilld wordt, de hits toch niet aankomen.. Dan liever een paar kogels extra, dan die éne laatste kogel die dan weer niet aankomt)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
In de 3e base is haast noodzakelijk om de 40mm smoke te gebruiken. Anders is er geen doorkomen aan.

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
vinom schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 07:48:
[...]

In de 3e base is haast noodzakelijk om de 40mm smoke te gebruiken. Anders is er geen doorkomen aan.
Klopt. Die is erg handig daarvoor. En het leuke is dat je er nog makkelijk kills mee krijgt ook joh!

Ik vind het trouwens echt een geweldig spel, lekker tactisch etc. Chat scherm zal ongetwijfeld nog veranderd worden, want zoals het nu eruit ziet is te triest. Ik heb alleen nog vaak last van alle mensen die niet communiceren. Ik geef zowat elk potje aanwijzingen of "orders", wordt alleen nooit op gereageerd (misschien lezen ze het wel maar..). Dus ik hoop echt dat er een command rose komt, en je in iedergeval je squad kan aansturen met commands. Want het is gewoon vet om orders te geven. Het wordt dan echt 10x leuker en je zult zien dat je veel meer dingen bereikt dan allemaal als 'lone wolfs' te spelen. *kuch* cod *proest* cod.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49

Ik vind juist de AEK vele malen fijner. Hij doet op 1 shot veel meer damage bij mij. Zeker met heavy barrel is het een geweldig apparaat.

De F2000 heeft minder recoil maar doet mijns inziens iets minder damage dan de AEK. Opzich ook logisch.

Met de M416 (welke ik geweldig vond in BC2) heb ik het gevoel dat ik echt met een proppeschieter aan het schieten ben.

Schiet je vaak met single-shot?

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-11 10:48
Gister weer ff gespeeld, in het begin van de avond was het een drama. Op servers gespeeld met een ping van 11 en het liep voor geen meter, was bang dat me computer de instelling niet helemaal goed trok maar deze kan ik niet wijzigen want dan vliegt het spel eruit.. rond 12 uur nog 1 potje willen spelen en deze liep geweldig |:( geen problemen met lag en alles liep lekker, voor eerst sinds de afgelopen dagen weer een beetje vertrouwen :P

Vindt de Sub machine guns zoals de ump-45 wel flink overpowered, schiet met een ump-45 veel makkelijker enemy's af dan met de M416 van dichtbij en ook op grotere afstanden. :/

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
De Igromir (Russisch game event) servers met Caspian Border zijn vandaag open voor iedereen:

http://battlelog.battlefi...ranked=&punkbuster=&maps=|MP_007

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-qUfQNgkIPOU/To6b-WYh4SI/AAAAAAAAA5Y/f2JnHpnTXnc/s535/1317968887102.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/66zy4g.png

[ Voor 13% gewijzigd door Sagaris op 07-10-2011 09:43 ]

Verwijderd

Pablo11392 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:19:
[...]
Ik heb alleen nog vaak last van alle mensen die niet communiceren. Ik geef zowat elk potje aanwijzingen of "orders", wordt alleen nooit op gereageerd (misschien lezen ze het wel maar..).
Ik denk dat dit komt doordat de demo " softcore' is. De hardcore spelers zoeken elkaar na de release wel op om meer tactical te spelen.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Sagaris schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:41:
De Igromir (Russisch game event) servers met Caspian Border zijn vandaag open voor iedereen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedoelen ze niet dat de beurs open is voor iedereen? Omdat de beurs vandaag pas begint?? nvm ze zijn gewoon open :D alleen zijn het er maar 2 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door bloodlynx op 07-10-2011 09:51 ]

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 09:46
probeer daar maar is in te komen

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:36:
[...]

Ik vind juist de AEK vele malen fijner. Hij doet op 1 shot veel meer damage bij mij. Zeker met heavy barrel is het een geweldig apparaat.

De F2000 heeft minder recoil maar doet mijns inziens iets minder damage dan de AEK. Opzich ook logisch.

Met de M416 (welke ik geweldig vond in BC2) heb ik het gevoel dat ik echt met een proppeschieter aan het schieten ben.

Schiet je vaak met single-shot?
Heb gisteren eens voor het eerst met een F2000 echt eventjes gespeeld, zat in een ruk verdedigend team and had een aanvaller met F2000 neergeschoten dus daar switchde ik naar. We hadden nog 1 MCOM, en ik verdedigde die in mijn eentje (zoals ik al zei, team was ruk). Ik weet niet of ik gewoon geluk had met dat het lekker ging en aanvallers niet heel handig bezig waren, maar het resultaat was in iedergeval de moeder alle slachtpartijen. Beviel me goed :P

Uiteraard het moment dat ze me dood hadden (grappig genoeg door degene wiens F2000 ik in de eerste plaats had gepakt) kostte het ze nog 10 seconde om MCOM te armen omdat mijn team geen drol deed.
Blijf dit vreemd vinden, want ik heb het vaker gelezen, en ik heb relatief weinig problemen om de derde base door te komen in vergelijking met de tweede base, ik vind die veel moeilijker.

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 10:47
Mijn ervaring met deze map (Metro) is sowieso vrij slecht, ik heb volgens mij echt minstens 30-40 potjes gespeeld en tot nu toe welgeteld 3x meegemaakt dat het aanvallende team won! (en dus niet alleen als ik aanviel, maar gewoon in TOTAAL in alle potjes). Nou kan je dit wel op slecht teamwork gooien etc, maar het verdedigende team is op zo'n map als deze gewoon onwijs in het voordeel omdat de chokes in de tunnels allemaal zo goed te behappen zijn. Vooral bij de tweede set punten kan je door op 3-4 plekken klaar te gaan staan/liggen en nades te spammen de attackers volledig vastzetten en rustig die tickets wegmaaien.

Ik hoop dat ze in de final release nog een extra tunnelstelsel toevoegen zodat er wat meer flanking mogelijkheden zijn of iets dergelijks!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik speel eigenlijk alleen Support RPK-A74? en MI-247 (Nummers kan ik niet controlleren want battlelog is afgeschermd hier) de M249 heb ik links laten liggen want daar schiet ik nog niet eens de lucht mee raak. Ik hoop zo de volgende te krijgen op deze manier. Helaas is de 10de de beta afgelopen en alles weer gereset.

Gister eindelijk een leuk potje gehad en k/d ratio was eindelijk gelijk 12/12. Het ging in het begin goed maar toen er ineens 5 of 6 spelers 'disconnected' waren ging het met sprongen achteruit.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Airdack schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:54:
Nou kan je dit wel op slecht teamwork gooien etc, maar het verdedigende team is op zo'n map als deze gewoon onwijs in het voordeel omdat de chokes in de tunnels allemaal zo goed te behappen zijn.
daarom verander je ook van zijde. Beide teams krijgen dezelfde problemen.

• bloodlynx
Servers zijn nu al weer weg... ze zijn er weer _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door bloodlynx op 07-10-2011 10:02 ]

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11 14:24
Gisteravond wel leuk gespeeld alleen een paar keer werd het goed verknald door cheaters. Het is wel duidelijk dat de eerste aimbots er zijn, je ziet ze gewoon auto-aimen, instant killen en een rondje afsluiten met 90-8 als kill/deaths. Er wordt ook nog niks aan gedaan, ze blijven gewoon zitten.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Team-RiNo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:03:
Gisteravond wel leuk gespeeld alleen een paar keer werd het goed verknald door cheaters. Het is wel duidelijk dat de eerste aimbots er zijn, je ziet ze gewoon auto-aimen, instant killen en een rondje afsluiten met 90-8 als kill/deaths. Er wordt ook nog niks aan gedaan, ze blijven gewoon zitten.
Punkbuster (anti-cheat) wordt pas actief in de retail. Het is voor ze een mogelijkheid om de cheats te invetariseren. Trouwens, rapporteren die gast!

-- Altijd blijven prutsen --

• bloodlynx
Team-RiNo schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:03:
Het is toch triest voor een beta die 2 weken duurt dan mensen gaan cheaten? Ja sorry hoor maar ik snap dat ze geen nog geen punkbuster op hebben. |:(

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11

flessuh

Set sail for fail!

FoggyFreek schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:06:
[...]

Punkbuster (anti-cheat) wordt pas actief in de retail. Het is voor ze een mogelijkheid om de cheats te invetariseren. Trouwens, rapporteren die gast!
rapporteren? kan dat dan? ik ben alleen iemand tegengekomen die zwaar lag misbruikte, die schoot door de map heen zonder dat je hem zag zegmaar, toch kregen anderen hem wel neer vreemd genoeg..

https://www.dutchsolarboat.com

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Het is dus vandaag even wachten op het filmpje dat IGN heeft geschoten? Ik ben benieuwd

Mijn portfolio op Instagram

Verwijderd

@Airdack: Metro is gebalanceerd; alle vier de delen zijn goed te doen voor beide teams, maar teamwork is belangrijk. Je hebt gelijk dat het weinig voorkomt dat assault wint, maar wacht maar tot men echt als teams gaan werken, want dan wals je zo over de defense heen.

@prutser001: mijn favoriete wapen is de M249, maar alleen icm de juiste attachments (frontgrip, laser, HOLO). Het probleem is vaak dat mensen niet weten hoe ze een LMG moeten gebruiken en vergt enige oefening om het onder de knie te krijgen. Ik raad je zeker aan om hiermee te gaan oefenen, want je zult merken dat je alle classes onderuit kan halen. Zo heb ik m'n RPK-74M omgebouwd tot anti-sniper rifle ;)

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:04
StealthyPeanut schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 08:36:
[...]
Proppenschieter gevoel had ik met de M249 + Silencer :9
Zeker toen ik daarna naar de PKP Pecheneg ging, jezus wat n geluid komt daar dan ineens uit :D

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:49

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sagaris schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:41:

[afbeelding]

[afbeelding]
de link werkt niet.. er zijn nu uberhaupt geen caspian border severs onlin.. in de server browser.. of gaan ze pas later online?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
De wapen add-ons zijn mooi opgezet, maar waarom trekken ze dat nou over alle wapens heen. Van mij hadden ze per wapen wel onderscheid mogen maken: een shotgun met scope leidt tot snipen en een sniper met red dot leidt tot rushen :S Op deze manier is de verleiding voor sommigen te groot om buiten je rol te gaan spelen...

• xNikobellicx
ik heb hem net 10min kunnen spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door xNikobellicx op 07-10-2011 10:36 ]

• Stephanz
  • Laatst online: 31-03-2024
spartacusNLD schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:29:
[...]

de link werkt niet.. er zijn nu uberhaupt geen caspian border severs onlin.. in de server browser.. of gaan ze pas later online?
Volgens mij zijn ze net weer offline ofzo :(

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

furby-killer schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:45:
....zat in een ruk verdedigend team .....omdat mijn team geen drol deed.
Hoe kan dat nu? BF staat toch bekend om z'n uber teamplay?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
xNikobellicx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:30:

[video]
Mooi filmpje van 6 seconden. :+

[ Voor 197% gewijzigd door bram1984 op 07-10-2011 10:41 ]

• Sissors
  • Niet online
Frentik schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:36:
[...]
Hoe kan dat nu? BF staat toch bekend om z'n uber teamplay?
Hey nu moet je mij niet gaan afrekenen op wat fanboys zeggen he, ik ben daar nooit in meegegaan ;)
De wapen add-ons zijn mooi opgezet, maar waarom trekken ze dat nou over alle wapens heen. Van mij hadden ze per wapen wel onderscheid mogen maken: een shotgun met scope leidt tot snipen en een sniper met red dot leidt tot rushen Op deze manier is de verleiding voor sommigen te groot om buiten je rol te gaan spelen...
Of uberhaupt wat minder add ons, ik weet dat ik het eerder al over heb geklaagd, maar heb nu alweer een 3.4x scope voor mijn m416 unlocked, komop, hoeveel nagenoeg identieke scopes kan je hebben :P (En ik gebruik voor die range nog steeds gewoon de eerste 4x scope).
Metro is gebalanceerd; alle vier de delen zijn goed te doen voor beide teams, maar teamwork is belangrijk. Je hebt gelijk dat het weinig voorkomt dat assault wint, maar wacht maar tot men echt als teams gaan werken, want dan wals je zo over de defense heen.
Ja als je een veel beter aanvallend team heeft dat samenwerkt wel ja, maar dat verklaard ook die 3 spellen waarbij aanvallers hebben gewonnen. Maar als ook verdedigende team samenwerkt dan kom je er normaal weer echt niet doorheen als aanvallers. Met een paar LMGs kan je elke aanval langgenoeg afhouden om versterking te krijgen, zelfs als je met 16 man via 1 tunnel aanvalt.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 18:38

pino85

Im just a Bird in the Sky

xNikobellicx schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:30:

[video]
Had je niet langer kunnen opnemen? :( ;)
Waarom zetten ze het even online om het weer meteen offline te gooien.. of is het een teken dat ze de map nog voor enekel dagen online gaan zetten?

Liefhebber van Tweakers

• xNikobellicx
pino22 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Had je niet langer kunnen opnemen? :( ;)
Waarom zetten ze het even online om het weer meteen offline te gooien.. of is het een teken dat ze de map nog voor enekel dagen online gaan zetten?
omdat tie met afterburner zonder geluid opneem heeft niet veel nut denk filmpje zonder geluid.
Dynamix schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:30:
De wapen add-ons zijn mooi opgezet, maar waarom trekken ze dat nou over alle wapens heen. Van mij hadden ze per wapen wel onderscheid mogen maken: een shotgun met scope leidt tot snipen en een sniper met red dot leidt tot rushen :S Op deze manier is de verleiding voor sommigen te groot om buiten je rol te gaan spelen...
Wat is dat voor onzin? Buiten je rol gaan spelen? Een sniper mag dus enkel op lange afstand spelen wnat anders speelt hij buiten z'n rol en dat mag niet? Oh please...

• White_Collar
  • Laatst online: 03:01
YES!! het gaat gebeuren we mogen Caspian Border testen !! :) :) :)
After analyzing the data from our first round of closed Caspian Border tests, we have great news for participants in the Battlefield 3 PC Open Beta: the DICE team has decided to bring back Caspian Border for the beta’s final weekend and conduct an open large scale test of the 64 player Caspian Border map.

*****Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers***** As such, users may experience crashes, network instability and outages as we roll out and configure servers and network utilities. Understand that such potential issues and the testing environment are not reflective or indicative of the final product and that, through your participation, you will be helping to ensure future stability and functionality.

As we are again specifically testing 64-player server configurations, this test will be for PC only. The Caspian Border servers will be available for all PC players to join. Caspian Border will be available starting Friday, October 7th, in the afternoon (CET).
bron: http://battlelog.battlefi...view/2826564925967583255/

[ Voor 4% gewijzigd door White_Collar op 07-10-2011 10:59 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
YES !!

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ugh, ik heb dit weekend niet zoveel tijd.

Kan ik wel even mooi mijn nieuwe setup testen :D

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:00
neee
weekend heb ik tijd :< maar speel hem op de ps3 haha balen.

ps.
Ligt het aan mij of zjin die HE's zo klein vergeleken met de rest ? echt mini rood lampje is een HE.
Ben wel een Nade spammer maar met bf 3 nades, heb ik nog geen band :D

[ Voor 62% gewijzigd door Phyt_ op 07-10-2011 10:50 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

mmm, ik geloof dat het herinstalleren van windows maar ff moet wachten dan... hoewel het wel zwaar vervelend is als mijn muis zichzelf weer opnieuw laat detecteren en installeren..

Zouden de unlocks nog hetzelfde blijven? een paar niet beschikbaar dus?

en nu dus eindelijk kans om engineer vol te testen ook erg nice >:)

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:04
Rekenblok schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:44:
YES!! het gaat gebeuren we mogen Caspian Border testen !! :) :) :)

[...]

bron: http://battlelog.battlefi...view/2826564925967583255/
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En ik heb zondag nog wel vrij :D
Nu heb ik er echt helemaal zin in :9~

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Vette shit mannen, dat wordt nog even voor de beta sluitingstijd knallen met zn allen stel ik voor ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Dynamix
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:44:
[...]

Wat is dat voor onzin? Buiten je rol gaan spelen? Een sniper mag dus enkel op lange afstand spelen wnat anders speelt hij buiten z'n rol en dat mag niet? Oh please...
Oh please... heb ik gezegd dat het niet mag? Ik geef alleen aan dat het sommige spelers juist motiveert en dat komt de balans niet ten goede, vind ik. Daarnaast ervaar ik potten waarin het merendeel zijn rol pakt, als veel spectaculairder. Dan komt het echte Battlefield naar voren!
Dynamix schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:06:
[...]

Oh please... heb ik gezegd dat het niet mag? Ik geef alleen aan dat het sommige spelers juist motiveert en dat komt de balans niet ten goede, vind ik. Daarnaast ervaar ik potten waarin het merendeel zijn rol pakt, als veel spectaculairder. Dan komt het echte Battlefield naar voren!
Wat een onzin. Wat heeft het nu weer met balans te maken? Of een close combat aanvaller nu de recon class heeft of de assault class, als hij het zelfde doet maakt het toch niet uit? Of nou een sniper met holosight aanvalt of een assault rifle met rifle scope gaat snipen, wat maakt het uiteindelijk uit?

• Biohazzard21
  • Laatst online: 18-11 11:10
JA! dit wordt heel erg vet. Metro komt me neus uit om eerlijk te zijn :P.
Deze grote map zal ook een mooie test zijn voor mijn ietwat verouderde setup, ben heel erg benieuwd of het degelijk speelbaar is.

• fuuv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 13:01
goed nieuws mbt caspian border :D

hoe krijg ik 40mm smoke grenades eigenlijk?/

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
fuuv schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:13:
goed nieuws mbt caspian border :D

hoe krijg ik 40mm smoke grenades eigenlijk?/
Door x aantal kills te maken met de M230 grenade launcher (dacht ik)

• Dynamix
Tsurany schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:09:
[...]

Wat een onzin. Wat heeft het nu weer met balans te maken? Of een close combat aanvaller nu de recon class heeft of de assault class, als hij het zelfde doet maakt het toch niet uit? Of nou een sniper met holosight aanvalt of een assault rifle met rifle scope gaat snipen, wat maakt het uiteindelijk uit?
Waarom zijn er uberhaupt classes dan?

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Dynamix schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:21:
[...]

omdat elke class unieke abilities heeft... en het is de bedoeling dat je een bepaalde rol vervuld, maar dit word niet verplicht...

en een rushende recon die ergens achter de linie een respawn punt neerzet is echt onvoorstelbaar veel beter dan eentje die op zn luie reet ligt op een rots omdat hij denkt dat het een "sniper" class is...ipv recon

en het is niet erg natuurlijk als je de rol niet vervuld als dat niet nodig is...zo is engineer met mijnen compleet nutteloos op Metro, maar met RPG wel handig tegen cover

en overigens snap ik het nut van een 7x scope op de shotgun niet helemaal...volgens mij doet de slug op de afstand dat die scope nuttig is veel minder dmg dan andere dingen

[ Voor 25% gewijzigd door flessuh op 07-10-2011 11:25 ]

Classes zijn een ouderwets concept waar een gamedeveloper niet vanaf durft te wijken. En het voorkomt dat bepaalde combinaties gemaakt kunnen worden die te sterk zouden zijn of de balans eruit zouden halen.

Naar mijn idee zijn er veel betere systemen dan classes te bedenken. Die zijn alleen lastiger te implementeren.

Ik ben zelf enorme voorstander van het Rainbow Six Vegas 2 systeem waarbij je zelf een soldier kan samenstellen uit allerlei eigenschappen. Wapens, gadgets en armor kiezen op basis van wat je wilt doen. Kan je prima een sniper maken die traag is maar wel zware armor draagt voor close combat of juist een assault die snel kan rennen en flexibel is.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 07-10-2011 11:26 ]

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Dus volgens jou moeten recons alleen maar achter op een heuvel liggen? Met een sniper kan je prima close combat vechten hoor.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 17:26

Mon0lith

Yes Herr Flick

Preau schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:24:
Dus volgens jou moeten recons alleen maar achter op een heuvel liggen? Met een sniper kan je prima close combat vechten hoor.
Waarom krijg ik bij jou meteen zo'n COD MW2 quickscope naab...

Dit vind ik nou weer zuur...
Waarom nou alleen Caspian Border voor de pc dit weekend :/

Zou ook leuk zijn voor de PS3 en Xbox spelers onder ons

[ Voor 50% gewijzigd door Mon0lith op 07-10-2011 11:31 ]

PSN: Von_Smallhausn

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Iedereen moet lekker zelf weten hoe hij een class speelt. Dat er zoveel mogelijk is in class setups staat voor mij alleen maar meer garant aan meer uren afwisselende gameplay.

Ik kijk wel uit naar het spelen met de usual suspects op de PS3, omdat er dan meer team-play is en mensen ook op verzoek of wanneer het nodig is willen switchen naar een bepaalde class. Als bijvoorbeeld binnen een squad 2 man starten met recon (i.c.m. b.v. een SMG als de UMP) en bij beide MCOM's een Mobile Spawn Point plaatsen, dan heb je daar de rest van de pot profijt van. Bij BFBC2 startte ik eigenlijk ook altijd eerst als engineer om her en der mijnen te strooien en na mijn 1e death ging ik dan verder met een andere class.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik krijg die granaat launcher niet afgevuurd haha. Middle mouse, rmb, alt, ctrl, q, e, z, x, c ... HOE VUUR IK DIE TUBE :D .

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1 ... 48 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien