Natuurlijk wel, maar dat zal wel een hele tijd gaan duren en met elke patch zullen er ook weer nieuwe problemen en bugs bij komen. (zie hoe het lange tijd met bfbc2 ging, en bf3 zit nog ingewikkelder in elkaar)
De kern van het spel en de teamplay zal echter hetzelfde blijven.
beany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:08:
Ik zie het probleem met Battlelog niet zo. Hoezo is dat een ramp? Ik vind het prima werken, veel beter dan een ingame browser. Het is snel, overzichtelijk, veeeeeeeel informatie, ik kan al die informatie ook bekijken op een pc waar BF3 niet geinstalleerd is, etc etc. Ik snap het gezeur over Battlelog niet zo, maar misschien komt het ook omdat mensen niet aan iets nieuws willen wennen of zo. En als er een ingame browser komt is die weer niet goed, want dan mist er dit en dat en zus en zo... eigenlijk is het nooit goed??
Een ingame browser maken is zeker geen sterk punt van Dice (zie weer de elende met bfbc2 in het verleden)
Ook nu werkt het niet goed en is het nogal onoverzichtelijk.
O.a. het laatste deel van metro, ga er maar eens onder liggen.
Ik vind de vegetatie in het algemeen (zeker van dichtbij) ook niet mooier dan in bfbc2, vaak zelfs lelijker (zoals die opgeplakte bloemetjes). De mannetjes zijn echt heel erg lelijk en passen niet in de omgeving, een beetje het gevoel of ze er later op geplakt zijn alla mw2.
beany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 18:08:
Ik vind dat zo stomme opmerking he!! Het is een beta, de client is op zijn minst al 1 maand oud, ze gingen voor load testing, niet kijken of de map bugvrij is. Ik vind het erg goedkoop commentaar leveren. Dat je je preorder geannuleerd hebt is je goed recht, maar ik denk dat je er spijt van krijgt

Het is toch gewoon ronduit dom om een game wereldwijd zo te hypen en dan een beta vol met bugs en fouten uit te brengen? En kom me niet aan dat ze alleen voor loadtesting gingen en eigenlijk al een veel betere versie hadden liggen, want zo dom om die dan niet beschikbaar te stellen zijn ze echt niet.
Ik krijg er geen spijt van denk ik, het uiteindelijke product zal niet ineens een heel ander spel zijn.
No offence taken