Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Steeds als ik de beta wil downloaden en ik mijn emailadres en wachtwoord bij origin invoer, geeft hij aan 'Sorry, this service is temporarily unavailable.' Ik had voorheen een EA-account, maar deze is/gaat over naar origin(tenminste, dat kreeg ik in mijn mail), kan het daardoor komen of is de site gewoon overbelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Phyxion schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:48:
[...]

Ik vind het juist wel goed werken, de server browser van BC2 was een ellende. Ik was erg sceptisch over Battlelog maar het werkt juist goed ;)
Grappig, bij mij was het juist andersom! Ik ging er vanuit dat battlelog echt goed zou werken maar dat viel me erg tegen. Ik ging eerder juist tegen de doemdenkers in maar ik moet ze nu toch gelijk geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb vanochtend even 10 minuten gespeeld om te kijken hoe het speelde en er uit zag. Wat me vooral opviel is dat de muis heel erg zwevend aanvoelde, typisch voor pc games die ook een console versie hebben, maar gelukkig is dat meestal op te lossen met mouse smoothing. Andere die dit ook hadden en/of kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

[b][message=36847435,noline]

En dan het browser scherm. Het is wel wennen om BF3 te starten vanuit firefox. Maar het werkt echt fantastisch.
hebben wij de dezelfde beta gespeeld? dat battlelog werkt echt voor geen meter bij, bovendien moet je dus eerst origin opstarten dan firefox openen. Beetje omslachtig allemaal, en wat was er mis met de server browser van bfbc2? die had teminste een queue functie! 8)7

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52

flessuh

Set sail for fail!

DeepSeven schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:11:
Ik heb vanochtend even 10 minuten gespeeld om te kijken hoe het speelde en er uit zag. Wat me vooral opviel is dat de muis heel erg zwevend aanvoelde, typisch voor pc games die ook een console versie hebben, maar gelukkig is dat meestal op te lossen met mouse smoothing. Andere die dit ook hadden en/of kunnen oplossen?
er was toch een optie van raw mouse input? daarmee spelen? overigens hoort dat thuis in het problementopic volgens mij

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 30-09-2011 10:13 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:37

beany

Meeheheheheh

10K schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:12:
[...]

hebben wij de dezelfde beta gespeeld? dat battlelog werkt echt voor geen meter bij, bovendien moet je dus eerst origin opstarten dan firefox openen. Beetje omslachtig allemaal, en wat was er mis met de server browser van bfbc2? die had teminste een queue functie! 8)7
BF3 kent ook een queue functie. Ik heb echter het idee dat dat per server aan of uit te zetten is. Bij de 1 werkt het wel, bij de ander niet.

Vooral de I3D NL servers kennen lange queues, soms wel 97 stuks!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Ik snap er niks van. Heb ik eindelijk een slot voor een server, blijft dat battlelog continue op "Joining server..." hangen. Wat is dat ding uberhaupt aan het doen?

Ik probeerde overigens Origin op de D:\ schijf te installeren, dat werkt dus niet. Wil je vervolgens terug naar de originele dir, krijg je weer een melding dat de directory niet ondersteund wordt. Dus ik heb hem maar op de standaard dir gezet en vervolgens in de instellingen het downloadpad voor de games naar D:\ veranderd.... misschien dat er nog een bug in Origin zit, en dat ie wederom de game niet kan vinden?

Voor mij kunnen ze dat hele Origin alvast opdoeken. Wat een bagger programma.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:29
tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:14:
Ik snap er niks van. Heb ik eindelijk een slot voor een server, blijft dat battlelog continue op "Joining server..." hangen. Wat is dat ding uberhaupt aan het doen?
Ben je bekend met het é beta probleem? Dan zou ik daar op zoeken in dit forum, als het niet minstens 20 keer is langsgekomen mag je een kratje pils komen halen.

Damn wat is dat toch met mensen en lezen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:14:

Ik probeerde overigens Origin op de D:\ schijf te installeren, dat werkt dus niet. Wil je vervolgens terug naar de originele dir, krijg je weer een melding dat de directory niet ondersteund wordt. Dus ik heb hem maar op de standaard dir gezet en vervolgens in de instellingen het downloadpad voor de games naar D:\ veranderd.... misschien dat er nog een bug in Origin zit, en dat ie wederom de game niet kan vinden?

Voor mij kunnen ze dat hele Origin alvast opdoeken. Wat een bagger programma.
Joining server: Het is nogal druk, dus probeer het gewoon opnieuw. Overigens werkt Quickmatch voor mij prima. 9 van de 10x een goed resultaat!

Ik heb BF3 op mijn E schijf kunnen installeren. Gewoon in de settings van Origin aangegeven waar ik games geinstalleerd wil hebben.

Origin heeft niet het niveau van Steam, klopt. Maar wat ik Origin wel moet nageven is dat ze veel capaciteit hebben ingezet. Toen de early access begon en iedereen zijn key verzilverde(en dus ging downloaden) bleef het systeem overeind en kon ik zelfs met 60Mbit downloaden. En dat vind ik best indrukwekkend. Ik heb bij Steam regelmatig gehad dat bij een grote release er niet te downloaden viel en zelfs het spelen van andere games niet meer lukte omdat Steam moeilijk te benaderen was.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
10K schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:12:
[...]

Werkt bij mij prima (na het debiele e probleem te hebben opgelost). En die queue van BC2 heeft ook 7 patches gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ach, Origin is nog in de beginfase. Ik weet nog goed dat Steam gelanceerd werd, o wat was ik pissed daarover. Inmiddels weet ik wel beter.

Wat ik wil zeggen: geef het wat tijd, niet alles wordt direct 100% top gereleased. Als je dat verwacht moet je toch echt een andere hobby gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
ye-roon schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:03:

En dan het browser scherm. Het is wel wennen om BF3 te starten vanuit firefox. Maar het werkt echt fantastisch. Ik was best skeptisch hierover toen het bekend gemaakt werd, maar nu ik er mee gespeeld heb ben ik zeer aangenaam verrast. Het gaat allemaal snel, laad tijden zijn snel en een party maken is zo gedaan. Klein kritiek puntje is dat als je met 4 man een server wil joinen dat je dan niet automatisch bij elkaar in de squad komt.
WTF, Ik kan er met mijn pet niet bij wat er geweldig aan is.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:53

Japser

Jeej!

Leuk spel, valt me mee dat ik niet kotsend van motionsickness achter de PC speel! Heb ik nogal last van met FPS games. Anyway, hoe kan ik van map veranderen? Kan niet echt vinden hoe ik op die Caspian Border map terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:17:
[...]

Damn wat is dat toch met mensen en lezen
Ongelooflijk he.. direct vragen, niet eventjes zoeken. Zelfs al een paar keer gezien dat het antwoord een paar posts eerder al gegeven is. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Prosac2010 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:28:
[...]

Ongelooflijk he.. direct vragen, niet eventjes zoeken. Zelfs al een paar keer gezien dat het antwoord een paar posts eerder al gegeven is. :')
Jah, heb al een TR aangemaakt met het verzoek de oplossing gewoon op te nemen in de reply waarschuwing.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:27:
Anyway, hoe kan ik van map veranderen? Kan niet echt vinden hoe ik op die Caspian Border map terecht komt.
Ga naar de server browser, selecteer de map die je wilt spelen en ververs de serverlijst.

Let er wel op dat de Caspian Border servers een wachtwoord hebben die elke 4(?) uur wisselt.

Tip: zoek een EA server. Deze switched elke x ronden van map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Prosac2010 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:28:
[...]

Sommige mensne zijn nu eenmaal lui, nu moet ik zeggen dat dit forum zo snel gaat dat het snel onoverzichtelijk raakt. Heb soms al moeite om me post van een half uurtje geleden terug te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 17:02

Sargan

Filmfreak...

Als ik 's ochtends opsta en zie dat het topic alweer meer dan 20 pagina's verder is, ga ik ook niet al die pagina's terug kijken hoor.
Maar ok je hebt gelijk dat men af en toe wel eens lui kan zijn. In ieder geval goed dat je een TR hebt aangemaakt voor dit.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:22
Dit is de eerste x dat ik in dit topic kijk vandaar ik het joining server probleem niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
Waar kan ik het antwoord hebben op het probleem dat de server blijft laden? Heb net al ergens tussen 40 en 44 gezocht maar kan het niet vinden. Mensen bij mij op ts3 hebben er nogal last van en als ik met hen kan spelen is het toch weer een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
@boven me:
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\BF3 Beta.
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:30:
[...]

Sommige mensne zijn nu eenmaal lui, nu moet ik zeggen dat dit forum zo snel gaat dat het snel onoverzichtelijk raakt. Heb soms al moeite om me post van een half uurtje geleden terug te vinden ;)
What's wrong met het updaten van de startpost? Doorgaans zou iedereen daar moeten kijken voor de known errors en al die shit. En anders kun je nog zoeken met de search. Ik snap je punt verder wel, maar dat maakt het nog niet legitiem, is mijn mening.

[ Voor 32% gewijzigd door loewie1984 op 30-09-2011 10:35 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Wat een geweldige game, het ziet er echt zo vet uit. De gebouwen en de straten enz, het voelt allemaal heel direct aan. Ik kan niet wachten om die maps in het midden oosten te gaan spelen (en natuurlijk die 64 man battles) mooi aan die map operation metro is die overgang vsn buiten (waar ik lekker kan snipen) naar de close combat in die gangen. Echt heerlijk om daar met een shotgun rond te lopen, wat een filmische ervaring met die belichting, het geluid.. Echt een waanzinnige game.

Spel loopt trouwens prima hier op 1920x1080 met 4x AA en high settings. Haal met een core i7 980 en een overklokte HD 5970 gemiddeld 110 fps met een minimum van 60 fps. Zeker net zo goed als bfbc2

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:35:
@boven me:
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:

[...]

What's wrong met het updaten van de startpost? Doorgaans zou iedereen daar moeten kijken voor de known errors en al die shit. En anders kun je nog zoeken met de search. Ik snap je punt verder wel, maar dat maakt het nog niet legitiem, is mijn mening.
Er is ook een BF3 problemen topic, waarschijnlijk staat het daar wel in de startpost ;) en anders wordt het slecht bijgehouden..

Zet er dan direct bij dat als het in regedit niet onder die folders staan dat ze de zoekoptie kunnen gebruiken ;) Bij mij stond het namelijk ook onder een hele andere folder!

[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Gister gespeeld met een vriend samen, I LOVE IT! Dikke shootouts in de metro, prone is een geweldige toevoeging, suppresive fire WERKT (ten opzichte van BFBC2 waar iedereen van staal gemaakt is). Enige wat me tegen valt zijn de graphics, ik heb geen SUPER bak maar de game loopt vlekkeloos op 'high' settings, het ziet er nou alleen niet zo bizar mooi uit als in de eerder gereleasde filmpjes... worden de graphics gekapt ivm beta? Of ondersteund mijn 9800GTX+ bepaalde technieken niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:53

Japser

Jeej!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:30:
[...]

Ga naar de server browser, selecteer de map die je wilt spelen en ververs de serverlijst.

Let er wel op dat de Caspian Border servers een wachtwoord hebben die elke 4(?) uur wisselt.

Tip: zoek een EA server. Deze switched elke x ronden van map ;)
Top! nu ff het password van dit moment zien te vinden, shoppingcartsareagoodride werkt niet meer. Dat was er eentje die ik had gevonden op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister even aan de slag geweest met de beta op de PS3.

ik moet zeggen, het werkt! en goed ook! ik had bijna instant het oude BF2 gevoel weer te pakken.
dekking zoeken, beetje opschuiven en dan uiteindelijk die vervelende recon een kogel door het hoofd jagen, HEERLIJK!

verder ook geen connectie issues gehad, en eigenlijk amper last van al die bugs.
ik ben één keer door de grond gezakt, en dat was maar een centimeter of 10.

edit: ik heb wel een paar keer een flikkerend scherm gehad, maar als je geconcentreerd bezig was, viel het me niet op.

ik kan niet wachten op de final release.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Jpjedi schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:27:
[...]

WTF, Ik kan er met mijn pet niet bij wat er geweldig aan is.. :/
Het werkt gewoon heel snel. Laad tijden zijn er bijna niet.

Volgens mij is het bij veel mensen vooral het idee "niet in de game" te zitten wat aversie opwekt. Maar het blijkt hier niet nodig te zijn. Alt tabben gaat goed en snel, alt+enter voor volledige scherm ingame. Gewoon nog ff bezig zijn met andere dingen tot je popup krijgt go to game.

Ik wil gewoon die game spelen en of ik een game in moet om dat te doen, of het kan starten vanuit me browser maakt me niet zo veel uit zolang als het maar werkt. En dit werkt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 21:35
roodbwoy schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:38:
Gister gespeeld met een vriend samen, I LOVE IT! Dikke shootouts in de metro, prone is een geweldige toevoeging, suppresive fire WERKT (ten opzichte van BFBC2 waar iedereen van staal gemaakt is). Enige wat me tegen valt zijn de graphics, ik heb geen SUPER bak maar de game loopt vlekkeloos op 'high' settings, het ziet er nou alleen niet zo bizar mooi uit als in de eerder gereleasde filmpjes... worden de graphics gekapt ivm beta? Of ondersteund mijn 9800GTX+ bepaalde technieken niet?
Jouw 9800 GTX ondersteund geen DirextX 11, dus dan mis je een aantal effecten, zoals tesselation en bepaalde belichtingstechnieken, maar van wat ik hoorde zijn de meeste settings in de beta medium, om de grootte van het spel te verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 12:07

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:14:
[...]

Ligt er natuurlijk aan wat voor rank de mensen in de server hebben, want pas bij rank 10 unlock je die pads ;)
Nope, die unlock je bij (ik meen) 7000 assault punten. Ik had m zelf na 3 rondjes spelen.

Overigens vind ik wel dat je veel, maar dan ook veel te snel levelt. Ik weet dat dit een spel is dat gebaseerd is op BF2 én BF:BC2, en de algehele look en feel vind ik prima, maar had het award en rankingsysteem toch van BF2 overgenomen, dat was zo veel uitdagender dan dat van BF:BC2...

Op PS3 speel ik trouwens, waar ik de hele avond geen enkele disconnect heb meegemaakt. Ook ben ik slechts een keer onder het maaiveld terechtgekomen.

Wel moet ik heel erg wennen aan prone, ik ben te vaak gestorven doordat een lijk toch niet een lijk bleek te zijn. Het camper gehalte is fors toegenomen :(

Unlocks per wapen is wel een erg aangename keuze, vind ik. Wat ik jammer vind is dat er veel scopes bij zitten, het is uitdagender indien iedereen altijd met iron sight speelt. Was wel blij dat ik mijn standaard assault wapens vrij snel in kon leveren voor mn geliefde M416 :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:48:
[...]
Nope, die unlock je bij (ik meen) 7000 assault punten. Ik had m zelf na 3 rondjes spelen.

Overigens vind ik wel dat je veel, maar dan ook veel te snel levelt. Ik weet dat dit een spel is dat gebaseerd is op BF2 én BF:BC2, en de algehele look en feel vind ik prima, maar had het award en rankingsysteem toch van BF2 overgenomen, dat was zo veel uitdagender dan dat van BF:BC2...

Op PS3 speel ik trouwens, waar ik de hele avond geen enkele disconnect heb meegemaakt. Ook ben ik slechts een keer onder het maaiveld terechtgekomen.

Wel moet ik heel erg wennen aan prone, ik ben te vaak gestorven doordat een lijk toch niet een lijk bleek te zijn. Het camper gehalte is fors toegenomen :(

Unlocks per wapen is wel een erg aangename keuze, vind ik. Wat ik jammer vind is dat er veel scopes bij zitten, het is uitdagender indien iedereen altijd met iron sight speelt. Was wel blij dat ik mijn standaard assault wapens vrij snel in kon leveren voor mn geliefde M416 :)
Dat klopt, ik heb veel support class gespeeld, dus die 7000 punten had ik niet zo snel voor de assault class ;)

Maar ik dacht ook dat het levelen veel te snel ging, maar je moet het zo bekijken, hoe verder je komt hoe langer het gaat duren. Dus ben je bij level 30 dan duurd het wel ff voor je bij de 40 bent ;) Ik heb nu rank 11 in 2 uurtjes spelen, dus het begin gaat wel erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:51:
[...]

Dat klopt, ik heb veel support class gespeeld, dus die 7000 punten had ik niet zo snel voor de assault class ;)

Maar ik dacht ook dat het levelen veel te snel ging, maar je moet het zo bekijken, hoe verder je komt hoe langer het gaat duren. Dus ben je bij level 30 dan duurd het wel ff voor je bij de 40 bent ;) Ik heb nu rank 11 in 2 uurtjes spelen, dus het begin gaat wel erg snel.
doe je het sneller dan ik. ik ben rank 3 na 2 uurtjes spelen.. zal wel te weinig raken en teveel geraakt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sowieso moet dat begin snel gaan. Levellen is grappig hoor, maar het moet niet autoloss zijn omdat iemand hoger level heeft. En als je nu al vergelijkt hoe fucking veel beter ik ben met pads + 4x scope + foregrip vergeleken met een lvl 1 soldier moet dat gewoon snel gaan om het nog een beetje leuk te houden).

Trouwens wat is de mening over die zwaardere barrel? Accurater eerste schot ofzo, wel meer recoil. Nuttig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Flghter1982 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:55:
[...]

doe je het sneller dan ik. ik ben rank 3 na 2 uurtjes spelen.. zal wel te weinig raken en teveel geraakt worden :)
ik ben level 7 na 1:30 spelen :X

die 4x scope is handig voor recon ben ik achter. dan heb je die weerkaatsing van je scope niet meer geloof ik.
havy barrel heb ik alleen voor de tegen partij en 1keer me geschoten toen was de ronde voorbij

[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 30-09-2011 11:01 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

furby-killer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:56:
Sowieso moet dat begin snel gaan. Levellen is grappig hoor, maar het moet niet autoloss zijn omdat iemand hoger level heeft. En als je nu al vergelijkt hoe fucking veel beter ik ben met pads + 4x scope + foregrip vergeleken met een lvl 1 soldier moet dat gewoon snel gaan om het nog een beetje leuk te houden).

Trouwens wat is de mening over die zwaardere barrel? Accurater eerste schot ofzo, wel meer recoil. Nuttig of niet?
ik heb het nut van een zwaardere barrel nog niet echt gevonden, en ik vind de m16 zo bar slecht dat ik heel assault niet echt speel...maybe vanavond ff met shotgun levelen ofzo..

Het verschil tussen level 1 en later is best groot soms...als ik kijk naar support...je begingun heeft een klein magazijn, als je dat tegenover een m249 zet met extra ammo en grotere mags, begin je echt niks hoor...
En ja, dat is wat ik doe...suppression score halen, en toch nog 30% accuracy ofzo, net alsof suppression ook als hit word gerekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Vanmorgen ff een poging gedaan met mijn minder dan recommended setup (8800gtx met quadcore q6600 en 4gb intern). Grafisch eerst de boel naar beneden bijgesteld: naar 1280x720 en low. Valt erg tegen dat je dit niet kan doen als je dood bent of voordat je het spel opstart.

Spelervaring
Het loopt vloeiend, al voel je wel als de fps wat lager zijn. Zeker op Caspian Border. Maar valt niet tegen voor minimum required set-up.

Veel bugs, viel heel vaak letterlijk door de grond en zat dan ondergronds vast met suicide als enige uitweg. Ook van liggen naar opstaan en andersom voelt echt ruk, als support je gun mounten werkte ook meestal niet. Heel veel lag.

Ik vond ook dat ik erg veel kogels nodig had om een kill te krijgen, maar dat zal wel normaal zijn op softcore of met lag te maken hebben.

Conclusie
Al met al voel je het potentieel van deze game! Als je dan achter een muurtje zit te schuilen dat de brokstukken van dat muurtje vliegen langs je heen, voelt en ziet dat er zo goed uit.

Deze beta is het nog net niet, maar denk dat de uiteindelijke versie wel een pc upgrade waard gaat zijn.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:49
Waar kun je eigenlijk het goedkoopste BF3+DLC voor de pc pre-orderen?
Bij wehkamp staat er namelijk tussen de regels door dat het enkel BF3+pre-order bonus is en dus geen DLC erbij, wat officieel wel bij de limited edition zou moeten zitten.

Spel ervaring met de beta:
Spel loopt soepel en ziet er erg fraai uit, af en toe wat witte flitsen door het beeld maar dat komt door de nvidia beta driver.

Stabilieit:
Slecht, heb 3 potjes gespeeld gister waarvan ik er geen 1 heb kunnen uitspelen omdat de verbinding ineens verbroken was en tot 2 maal toe liep het spel zelf vast. Heb dit enkel bij de beta dus andere spellen heb ik hier geen last van, zal het vandaag nogmaals proberen kijken of het verbeterd is.
Games starten via de browser vind ik een stupide manier maar dat zal wel iets met de DRM te maken hebben, hopelijk zit dit niet in het uiteindelijke product.

Gameplay:
Zoals we van battlefield gewend zijn, wat kun je daar meer over zeggen :p

Maps:
Beetje onoverzichtelijk tot je ze een keer of 2-3 gespeeld hebt(beta maps dan) ik hoop dat de mappen met voertuigen wat ruimer opgezet zijn.

Al met al vind ik dit spel de 36 euro die het moet kosten wel waard en hopelijk fixen ze de crashes maar dat hoort ook bij een beta.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ranks zijn een beetje vreemd. Soms moet je 30.000 punten hebben voor een level up en dan daarna opeens maar 20.000. Beetje vreemd. Nu level 29 en voor level 30 maar weer 20.000 punten nodig. Gaat wel erg snel aangezien je voor 50 ribbons alweer 20.000 puntjes krijgt en die silver stars van 3.000 punten ook lekker aantikken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
naaitsab schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:23:
Bij wehkamp staat er namelijk tussen de regels door dat het enkel BF3+pre-order bonus is en dus geen DLC erbij, wat officieel wel bij de limited edition zou moeten zitten.
Elke LE krijgt die DLC er uiteindelijk bij. :)
Het gaat om de verschillen in pre-order bonus per winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

naaitsab schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:23:

http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH das toch gewoon limited ed van de game met back to karkland en zo?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
ye-roon schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:32:
[...]

http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH das toch gewoon limited ed van de game met back to karkland en zo?
Er staat wel dat dit pack er niet bijzit.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is logisch, het is of de SpecAct kit of de Physical Warfare Pack. Alle limited editions krijgen echter gewoon de DLC. Enige lastige is dat je zo vlak voor de release niet weet of je een limited editions gaat krijgen als je niet bij Origin koopt, er is maar een beperkte voorraad.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:37:
Dat is logisch, het is of de SpecAct kit of de Physical Warfare Pack. Alle limited editions krijgen echter gewoon de DLC. Enige lastige is dat je zo vlak voor de release niet weet of je een limited editions gaat krijgen als je niet bij Origin koopt, er is maar een beperkte voorraad.
Ik mag hopen dat als je een pre-order plaatst, ze deze ook kunnen leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Maja hij is bij origin 49,99 en pre-order is 36 euro dat scheelt nogal vind ik, vooral omdat origin een download manier is zou dat in mijn ogen toch echt goedkoper moeten zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle winkels hebben al enige tijd geleden de limited edition aantallen moeten doorgeven, nieuwe bestellingen kunnen dus niet bijbesteld worden. De vraag is dan vooral hoeveel extra aantallen de Wehkamp heeft besteld voor latere pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:57

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:35:
@boven me:

[...]

Ik heb de TS even ge-pmed met deze info..
Hij zou het even moeten updaten zodat die vraag hier niet BLIJFT komen.
zal het vanavond zelf ook nodig hebben.
BF3 staat erop maar moet nog testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Als de webshops nog leuk de pre-order van de LE versie aanbieden dan lijkt me toch dat de voorraad niet zo beperkt is. Ze weten toch precies wat ze krijgen en dus kunnen verkopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze demo van BF3 is zo slecht. Dit beloofd weinig goeds. Ik ben al vanaf BF2 hardcore battlefield fan, en dit is de eerste versie die me zwaar teleur stelt. De graphics zien er niet uit op de PS3 vergeleken met BFBC2. Je kan weer kruipen, joehoe, iedereen gaat liggen op de grond als een noob en mensen neer knallen :S
Gameplay is als MW.. als ik dat spel wou spelen zou ik dat wel kopen. Wapen menu is ultra omslachtig..Nades blijven aan blaadjes van de bosjes hangen..dan mag het wel een demo zijn..maar een maand voor de release zo crap?:S Geluid is ook echt 10x niks op mn z5500..

Hoop zo dat het aan de demo ligt :S :(

Anders blijf ik lekker bij BFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:43:

Als de webshops nog leuk de pre-order van de LE versie aanbieden dan lijkt me toch dat de voorraad niet zo beperkt is. Ze weten toch precies wat ze krijgen en dus kunnen verkopen :?
Dat zou zo moeten zijn ja, enkel weten we allemaal dat het nooit zo gaat zoals het zou moeten. Ik zeg niet dat ze niet kunnen leveren, ik zeg dat het mogelijk zo zou zijn dat ze er niet genoeg binnen krijgen. Je zou de Wehkamp ervoor kunnen contacteren.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:45:
Geluid is ook echt 10x niks op mn z5500..
_O-

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 13:18
Deze demo van BF3 is zo slecht. Dit beloofd weinig goeds. Ik ben al vanaf BF2 hardcore battlefield fan, en dit is de eerste versie die me zwaar teleur stelt. De graphics zien er niet uit op de PS3 vergeleken met BFBC2. Je kan weer kruipen, joehoe, iedereen gaat liggen op de grond als een noob en mensen neer knallen :S
Gameplay is als MW.. als ik dat spel wou spelen zou ik dat wel kopen. Wapen menu is ultra omslachtig..Nades blijven aan blaadjes van de bosjes hangen..dan mag het wel een demo zijn..maar een maand voor de release zo crap?:S Geluid is ook echt 10x niks op mn z5500..

Groot verschil tussen demo en beta.
Begin moe te worden van die berichtjes die nergens over gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:46:
[...]

Groot verschil tussen demo en beta.
Begin moe te worden van die berichtjes die nergens over gaan :D
wat is het verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
beta is een test versie om zo feedback over fouten in het spel te krijgen. zodat de dev's deze nog voor de release kunnen oplossen

demo is een stukje van het eind resultaat om zo mensen over de streep te trekken om het spel alsnog te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Proxx op 30-09-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze demo van BF3 is zo slecht. Dit beloofd weinig goeds. Ik ben al vanaf BF2 hardcore battlefield fan, Hoop zo dat het aan de demo ligt :S :(

AL? volgens mij is dat nog niet heel lang dan toch. Of heb ik er een paar gemist...

En lijkt op MW?? ik heb elke cod maar dit lijkt er totaal niet op. Gameplay is totaal anders.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125

De game is verre van MW, met MW ren je als een gek rond en knalt iedereen af. In de Metro map heb ik verschijdene keren gerpobeerd om 4 man af te schieten die naast elkaar stonden, maar dit is veel moeilijker dan verwacht.

Ga er maar van uit dat er nog veel zaken verbeterd gaat worden, nu heb ik een geluidsysteem van niks op me computer maar het geluid is wat mij betreft super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:48:
beta is een test versie om zo feedback over fouten in het spel te krijgen. zodat de dev's deze nog voor de release kunnen oplossen

demo is een stukje van het eind resultaat om zo mensen over de streep te trekken om het spel alsnog te kopen.
Dan blijf ik het nog vreemd vinden sommige aspecten als het wapenmenu en het kruipen. Hoop dat de graphics er wel in de buurt gaan komen van BFBC2 of beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Deze demo van BF3 is zo slecht. Dit beloofdt weinig goeds. Ik ben al vanaf BF2 hardcore bBattlefield fan, en dit is de eerste versie die me zwaar teleur stelt. De graphics zien er niet uit op de PS3 vergeleken met BFBC2. Je kan weer kruipen, joehoe, iedereen gaat liggen op de grond als een noob en mensen neer knallen :S
Gameplay is als MW.. als ik dat spel wouzou willen spelen, dan zou ik dat wel kopen. Wapen menu is ultra omslachtig..Nades blijven aan blaadjes van de bosjes hangen..dan mag het wel een demo zijn..maar een maand voor de release zo crap?:S Geluid is ook echt 10x niks op mn z5500..

Beta ≠ demo.

Graphics zijn vergelijkbaar met BF:BC2 (op de PS3), is juist mijn mening. Daarnaast: iedereen die prone gaat is gelijk weinig mobiel. Dus heb je rennend een voordeel. Mensen afschieten is volgens mij een fors onderdeel van het spel.

Het wapenmenu vind ik juist erg goed uitgewerkt. Een quick instelling onder L1 en R1 en een uitgebreid menu onder Vierkantje.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:49:
[...]

AL? volgens mij is dat nog niet heel lang dan toch. Of heb ik er een paar gemist...
BF2 is dik 6 jaar oud.

Ik kan me niet voorstellen dat ze van sommige dingen nog niet op de hoogte waren, voor de beta launch. Geen goede reclame in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:49:
[...]

Ga er maar van uit dat er nog veel zaken verbeterd gaat worden, nu heb ik een geluidsysteem van niks op me computer maar het geluid is wat mij betreft super!
Ik heb hier dan een 5.1 setje (z5500) met top geluid. Daardoor was ik meer gewend dat als iemand in een bosje zat, en hij draaide zn kont, dan kon ik dat horen..Bij deze beta is het een stuk minder..hoop dat de uit eindelijke versie het beter doet.

Wil gewoon dat het een top game word weer

BF _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
bram1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:52:
[...]

BF2 is dik 6 jaar oud.

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze van sommige dingen nog niet op de hoogte waren, voor de beta launch. Geen goede reclame in ieder geval.
Ja, en daarvoor zijn nog BF1942 + Uitbreidingen, BF:V, BF2142 verschenen. Dat zijn er nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

BF2 is dik 6 jaar oud.

[...]
Dan heb ik er dus een paar gemist hahah. Heb alleen bc1 en hmm 2142 ofzo en weet dat bc2 er is.
Zat die tijd in CoD.

Uiteraard heb ik 1943 ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
[...]

BF2 is dik 6 jaar oud.

[...]

bij de laatste update changelog stond zelfs specifiek

fixed in release but not in beta becouse.....
We have distributed a server side update with the following changes:

- Terrain destruction disabled, because it causes problems with people crawling around under the map. We have a proper fix for this in the retail game, but chose to simply disable it for the OB
[..]
dus de release is al verder qua patches als de beta dat is een bewuste keuze geweest.

Beta is niet voor reclame daar is een Demo voor.

[ Voor 59% gewijzigd door Proxx op 30-09-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:52:
[...]

Beta ≠ demo.

Graphics zijn vergelijkbaar met BF:BC2 (op de PS3), is juist mijn mening. Daarnaast: iedereen die prone gaat is gelijk weinig mobiel. Dus heb je rennend een voordeel. Mensen afschieten is volgens mij een fors onderdeel van het spel.

Het wapenmenu vind ik juist erg goed uitgewerkt. Een quick instelling onder L1 en R1 en een uitgebreid menu onder Vierkantje.
Ik ben juist echt van het Rushen, zoals de game mode ook heet. Dus als iemand daar op een donker vloertje ligt in de Metro..wat vaak zat gebeurt, het heeft zn voordelen..maar wat mij betreft meer nadelen..vooral bij de punten-scoren-the-easy-way mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:53:
[...]

Ik heb hier dan een 5.1 setje (z5500) met top geluid. Daardoor was ik meer gewend dat als iemand in een bosje zat, en hij draaide zn kont, dan kon ik dat horen..Bij deze beta is het een stuk minder..hoop dat de uit eindelijke versie het beter doet.

Wil gewoon dat het een top game word weer

BF _/-\o_
Een Z5500 is geen top-set.
Daarnaast vraag ik me af of je ingame de geluidinstellingen wel juist hebt staan. Bij mij stond het standaard op 'stereo'. Direct aangepast naar Wartapes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:56:
[...]

Daarnaast vraag ik me af of je ingame de geluidinstellingen wel juist hebt staan. Bij mij stond het standaard op 'stereo'. Direct aangepast naar Wartapes.
Z5500 geen top set? Wat is dan wel een top set volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zeker wel top set (uit nieuwsgierigheid..welke gebruik jij dan?). Ik had hem meteen veranderd naar home-cinema. Wat houdt dat wartapes in dan? vraag het me al een tijdje af,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
ik heb Harmon Kardon 5.1 en een onkyo 605 en moet zeggen op de ps3 klinkt het ****** goed.......
Heb totaal geen last van wat soetendal net vermelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
kijk daarom moeten ze betá niet open maken.
zorgt alleen voor verwarring voor mensen.
kijk maar elke spel die woord met een beta gelanceerd woord slecht verkocht.
en kijk naar call of duty, geen enkel beta of demo en verkoopt als warme broodjes.
zelfde rede met dat google + een hele tijd gesloten tot ze tevreden waren hadden ze het open gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:01:
ik heb Harmon Kardon 5.1 en een onkyo 605 en moet zeggen op de ps3 klinkt het ****** goed.......
Tsja, dat is wel top spul ja ;) Maar denk dat mijn set redelijk kan meekomen. Besides..denk neit at het aan mijn set ligt dat het geluid niet goed is in BF3 beta..vooral als je nagaat dat ik bij BFBC2 geen problemen er mee ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-10 17:02

Sargan

Filmfreak...

raro007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:02:
en kijk naar call of duty, geen enkel beta of demo en verkoopt als warme broodjes.
zelfde rede met dat google + een hele tijd gesloten tot ze tevreden waren hadden ze het open gemaakt!
CoD MW deel 1 had toch ook een beta/demo?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
ik ben er niet rouwig om. Het houdt de mensen die totaal geen feeling hebben voor BF weg van de serie. Wat het speelplezier van de BF speler wel dik en dik verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<Ook harman kardon en JBL speakers, klinkt magisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:03:
[...]

Tsja, dat is wel top spul ja ;) Maar denk dat mijn set redelijk kan meekomen. Besides..denk neit at het aan mijn set ligt dat het geluid niet goed is in BF3 beta..vooral als je nagaat dat ik bij BFBC2 geen problemen er mee ondervind.
Komt allemaal goed probeer even de instellingen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:59:
[...]

Zeker wel top set (uit nieuwsgierigheid..welke gebruik jij dan?). Ik had hem meteen veranderd naar home-cinema. Wat houdt dat wartapes in dan? vraag het me al een tijdje af,.
Wartapes is de benaming van DICE voor de hoogste geluidskwaliteit.
EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:58:
[...]

Dat is een discussie voor in een ander subforum, Audio en Hifi
Ik gebruik een (relatief eenvoudige) Onkyo receiver (SR508) met Jamo S606 fronts, S60Cen en S602 rears.
Het geluid op PS3 klinkt, evenals bij Exi22, erg goed.

[ Voor 5% gewijzigd door AllSeeyinEye op 30-09-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
[...]

Ik had hem op Hi-Fi en Stereo staan voor mijn pc speakers (Corsair SP2500) en dat klinkt best goed. Wat word er trouwens bedoelt mer WarTapes? Hoe moet dat anders klinken? :P

Ja ik vind het geluid erg tof ook idd, als er een raket langs je kop vliegt dan voel je dat toch wel hoor, maakt de beleving meteen een stuk beter :)

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 30-09-2011 12:06 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

superwashandje

grofheid alom

ik denk dat ik snap wat je bedoelt maar ik kan me erg goed voorstellen dat anderen dat niet doen. bijna onleesbaar "nederlands".

maar inderdaad misschien was het wel beter geweest voor de verkopen als ze niet zo'n buggy beta hadden gereleased. van de andere kant: ondanks dat ik het opgegeven heb om de beta proberen te spelen weet ik zeker dat als de bugs er straks uit zijn in de final dat ik het spel erg graag wil spelen. :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Hahahahaha weetje wanneer het spel uitkomt?
Deze beta is een demo, de meeste bugs die je nu tegenkomt zullen niet meer gefixt worden. Alleen de allerergste klasse A bugs worden er nog uitgehaald, mischien wat optimalisatie maar dat is het. Wat je nu speelt is 90%+ het eindproduct al.

Overigens heeft die bf3 beta echt impacht op steam. Gemiddeld 200.000 tot 300.000 minder mensen online.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 30-09-2011 12:08 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

The Great HooD schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:04:
[...]

ik ben er niet rouwig om. Het houdt de mensen die totaal geen feeling hebben voor BF weg van de serie. Wat het speelplezier van de BF speler wel dik en dik verhoogd.
Je vergeet 1 ding: Dice heeft massale verkopen nodig om voldoende geld te genereren om de ontwikkeling van BF3 te kunnen verantwoorden en om toekomstige uitbreidingen/patches/BF opvolgers te ontwikkelen.

Dus eigenlijk zijn de CoD spelers van harte welkom in BF3 ;)

Al is het geneuzel over CoD-type speler en BF-type speler mijn inziens onzin, maar er zijn mensen die er heel wat van maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:04:
[...]

Thnx, zal het ff uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
[...]

[...]
Niet helemaal waar. War Tapes versterkt verschillende geluiden waardoor je wat meer een overweldigend gevoel krijgt. Het klinkt allemaal super, maar de echte professionele speler prefereert toch de 'normale' instellingen. Omdat je dan ook precies kunt horen waar iemand vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

[...]

[...]

Ik gebruik een (relatief eenvoudige) Onkyo receiver (SR508) met Jamo S606 fronts, S60Cen en S602 rears.
Het geluid op PS3 klinkt, evenals bij Exi22, erg goed.
Dat is een home cinema set, voor een televisie en console.

Z5500 is voor PC's zeker wel een top set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
[...]

[...]
Wartapes is de benoeming voor het geluid wat lijkt op dat van een war tape :P
als in zwartwit beelden maar super echo en dergelijke. maar dat is juist gaaf ;)
"War Tapes adds a old fashioned feel to it although it is still 2 Speaker"
niet voor de HIFI DTS 1000.1 sound experience

tenminste dat is zoals ik het vernomen heb.

[ Voor 32% gewijzigd door Proxx op 30-09-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Postius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:06:
[...]

Hahahahaha weetje wanneer het spel uitkomt?
Deze beta is een demo, de meeste bugs die je nu tegenkomt zullen niet meer gefixt worden. Alleen de allerergste klasse A bugs worden er nog uitgehaald, mischien wat optimalisatie maar dat is het. Wat je nu speelt is 90%+ het eindproduct al.
Ach die patch wordt tijdens de release gewoon uitgebracht! Dus de meeste bugs zullen er echt wel uitgehaald worden hoor ;) Hoevaak komt het wel niet voor dat er al een patch klaar staat voor het spel uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:39
Proxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:07:
[...]

Wartapes is de benoeming voor het geluid wat lijkt op dat van een war tape :P
HERPDERP :P

Zal het ff op Wartapes zetten en zien hoe dat klinkt, maar was al heel erg tevreden met de HiFi setting :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-10 15:42

B4tman_DH

To the Bat.....

Er is wel een update beschikbaar op de versie van gister 14:00 geeft Origin aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
iemand die trouwens wat gore zien heeft? ik heb totaal geen bloed of ledematen e.d. gezien,....wel jammer. Tevens snap ik totaal NIKS van het menu...dat zit toch wel zo verschikkelijk raar in elkaar :?

Even wat dingen (xbox);

- ik kan mn kit alleen maar aanpassen als ik in een game zit; fijn voor mn team, ben ik weer -1
- ik heb geen classes waardoor je dit nog regelmatig moet doen
- als een game is afgelopen krijg je YOUR TEAM WON, of LOST. Verder geen muziek of animatie, gewoon dat, klaar. boring?
- vervolgens krijg je je overzicht. prima, maar als je dan wilt stoppen dan kan dat niet! dan moet je dus eerst 60 sec wachten tot de volgende game begint, die laden, dan wachten tot je kan spawnen (20 sec) en DAN PAS kun je de game quitten. wtf???
- als je met een party een game joined werkt het vaak niet maar als het werk, dan zit je vaak niet bij elkaar in het team
- zit je dan wel bij elkaar in het team, dan zit je niet bij elkaar in de squad, en dat kun je ook niet aanpassen
- als je dood bent moet je een of ander gaar filmpje kijken van je enemy...slaat nergens op, is niet eens een killcam. Kun je niet skippen.
- vervolgens krijg je je deploy menu, maar dan gaat ie eerst even wat opslaan (elke keer!) waardoor je niet meteen kan spawnen maar steeds een random tijd moet wachten...steeds A drukken dus. Duurt lang en is irritant! Doe dan gewoon een delay waarin staat nog x seconden...waarbij je ondertussen met iemand anders meekijkt bijvoorbeeld. Deze delay is volgensmij niet bedoeld.

En zo kan ik nog wel even door gaan. Dit zijn niet echt bugs, maar gewoon dom gemaakt. Ik irriteer me daar nog meer aan dan aan de ingame bugs...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:07:
[...]

Klopt, maar Soetendal speelt ook op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:58:
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:59:
Seriously? Dat er voor de pc geen betere setjes te verkrijgen zijn betekent niet dat de Z-5500 een topset genoemd kan worden. Geluidskwaliteit is matig en subwoofer is teveel gebonk.
Het is geen slechte set maar zeker geen top set, iets te duur voor wat je er voor krijgt maar bied wel het gemak van geen extra versterker die nodig is.

Nee, zeker niet. Dat er geen setjes zijn met pc aansluiting betekent niet dat het t beste is op pc gebied. Een fatsoenlijke geluidskaart die naar DTS om kan zetten en je hebt een legio aan mogelijkheden.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Laatst online: 02-09 20:21
FireFoz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:11:
iemand die trouwens wat gore zien heeft? ik heb totaal geen bloed of ledematen e.d. gezien,....wel jammer. Tevens snap ik totaal NIKS van het menu...dat zit toch wel zo verschikkelijk raar in elkaar :?

Even wat dingen (xbox);

- ik kan mn kit alleen maar aanpassen als ik in een game zit; fijn voor mn team, ben ik weer -1
- als een game is afgelopen krijg je YOUR TEAM WON, of LOST. Verder geen muziek of animatie, gewoon dat, klaar. boring?
- vervolgens krijg je je overzicht. prima, maar als je dan wilt stoppen dan kan dat niet! dan moet je dus eerst 60 sec wachten tot de volgende game begint, die laden, dan wachten tot je kan spawnen (20 sec) en DAN PAS kun je de game quitten. wtf???
- als je met een party een game joined werkt het vaak niet maar als het werk, dan zit je vaak niet bij elkaar in het team
- zit je dan wel bij elkaar in het team, dan zit je niet bij elkaar in de squad, en dat kun je ook niet aanpassen
- als je dood bent moet je een of ander gaar filmpje kijken van je enemy...slaat nergens op, is niet eens een killcam. Kun je niet skippen.
- vervolgens krijg je je deploy menu, maar dan gaat ie eerst even wat opslaan (elke keer!) waardoor je niet meteen kan spawnen maar steeds een random tijd moet wachten...steeds A drukken dus. Duurt lang en is irritant! Doe dan gewoon een delay waarin staat nog x seconden...waarbij je ondertussen met iemand anders meekijkt bijvoorbeeld. Deze delay is volgensmij niet bedoeld.

En zo kan ik nog wel even door gaan. Dit zijn niet echt bugs, maar gewoon dom gemaakt. Ik irriteer me daar nog meer aan dan aan de ingame bugs...
typich gevalletje cod-fanboy
moet snel gaan, neemt geen tijd om dingen te ontdekken enzo
en geen killcam, die heb je niet in bf games -.- (althans niet zoals in cod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat dingen (xbox);

Hoe vind je het spel spelen?? Of heb je hem niet gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 22:35
Ik wou even inloggen op Battlelog...
We're Sorry
We are currently having issues with passwords containing
special characters (such as &%<>).

Until we have fixed this, you can change your password to
only use alphanumeric characters at http://profile.ea.com
Wachtwoorden veranderen dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
[...]

Mwah, de Z5500 is een van de beste modellen die specifiek voor aan een PC zijn bedoeld...maar kwalitatief stelt het niks voor. Veel hoog, veel laag, maar geen midden. Voor echt goed gebalanceerd geluid dat je ook al het midden gewoon goed hoort zal je moeten investeren in een HiFi / home cinema. En dan bedoel ik niet de standaard mini boxjes op een standaard, maar fatsoenlijke boxen in een 5.1 of 5.0 setup.

Denk dat hij dat bedoelde met dat Z5500 geen topset is. Daar ben ik het qua geluid mee eens. Qua beleving is een Z5500 genoeg :)

Wartapes is niet "de hoogste geluidskwaliteit", maar slaat op extra geluiden als explosies, geweervuur etc die niets met de events in het spel te maken hebben, maar het geluidsbeeld opvullen met oorlog-achtergrond geluiden, voor een intensere beleving. Het verbetert dus niets aan het geluid van spelers en events in de game, het voegt alleen een achtergrondlaag met geluid in voor de sfeer. Je zou zelfs kunnen stellen dat je hierdoor de geluidskwaliteit van de events ingame verslechtert, omdat je ze moeilijker kan onderscheiden van de wartape sounds.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

over wartapes...ff van het forum van EA geplukt

What is "War Tapes": Creates an extremely aggressive soundscape setting simulating documentary style war movies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Als je niets hebt toe te voegen, reageer dan niet.

[ Voor 95% gewijzigd door Cloud op 30-09-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:16:
[...]

Hoe vind je het spel spelen?? Of heb je hem niet gespeeld?
hij heeft alleen maar in de menu's gelopen en kogels gekopt volgens mij.
dat ie maar snel stopt voor dat hij een noobtube unlocked en om perks gaat zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Prosac2010 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:43:
Heb jij de console versies gezien? Die zijn echt stukken minder dan de PC versie. Je weet dat de Beta op max medium setting draait momenteel?
Nee, nu wel :)
Hoe bedoel je dat? Ja, verdedigers kampen en maaien (support-fire heet dat, doet men in het echte leger ook) en aanvallers rennen vooral richting de doelen.
Nou met BFBC2 is er voor mijn gevoel wening tot geen gekamp (los van defenders en attack rollen ect. ect.)
Met deze in de metro is het erg om hoekjes bij elkaar zitten wachten. Met BFBC2 kreeg je meteen een arty op je kop ;) Maar goed zal wel smaak zijn, afhankelijk van mappen en natuurlijk wennen enzo.
Overal heeft het een hele andere 'look en feel' dan z'n voorganger.
Leek mij meer op CoD dan BFBC2.

Maar eh Prosac2010, heb jij BFBC2 gespeeld? Hoe vond je die? en dan die ten opzichte van BF3?

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:17:
[...]

Mwah, de Z5500 is een van de beste modellen die specifiek voor aan een PC zijn bedoeld...maar kwalitatief stelt het niks voor. Veel hoog, veel laag, maar geen midden. Voor echt goed gebalanceerd geluid dat je ook al het midden gewoon goed hoort zal je moeten investeren in een HiFi / home cinema. En dan bedoel ik niet de standaard mini boxjes op een standaard, maar fatsoenlijke boxen in een 5.1 of 5.0 setup.

Denk dat hij dat bedoelde met dat Z5500 geen topset is. Daar ben ik het qua geluid mee eens. Qua beleving is een Z5500 genoeg :)

Wartapes is niet "de hoogste geluidskwaliteit", maar slaat op extra geluiden als explosies, geweervuur etc die niets met de events in het spel te maken hebben, maar het geluidsbeeld opvullen met oorlog-achtergrond geluiden, voor een intensere beleving. Het verbetert dus niets aan het geluid van spelers en events in de game, het voegt alleen een achtergrondlaag met geluid in voor de sfeer. Je zou zelfs kunnen stellen dat je hierdoor de geluidskwaliteit van de events ingame verslechtert, omdat je ze moeilijker kan onderscheiden van de wartape sounds.
Dankje, natuurlijk zijn er veel betere sets..maar voor de beleving, en het relatief kleine bedrag is het voor mij een toppertje. Maar als ik kon kiezen zou ik natuurlijk ook voor het echte werk gaan..maar eerst uit de studenten kamer..:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024

ik ben helemaal met je eens dat sommige dingen dom in elkaar zitten
en sommige dingen die al in bfbc 2 zitten , dus zullen ze nooit aanpassen.
terwijl een concurrerende shooter wel makkelijk maakt met het organiseren van je customs

en owja
''als je dood bent moet je een of ander gaar filmpje kijken van je enemy...slaat nergens op, is niet eens een killcam. Kun je niet skippen.''
dat is juist erg handig want dan kun je zien waar die persoon ongeveer campt !!

dus bf3 = bfbc 2.5 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat ze maar opschieten met hardcore servers, dat scheelt al weer een hoop onzin waar ik toch geen ruk an heb, ( aldus killcam etc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Het spel speelt als "Battle Of Honor"

MOH feeling en betere BC2 graphics, het is zeker geen echte BF game laat staan een echte sequel!
Na een jaar patchen (zoveel bugs en problemen heeft het nog) kan het best een leuke game worden...
Het is en blijft een console port en dat merk je voor al aan de delays die in de engine zitten.
Die delays zitten er in om te voorkomen dat een console host een voordeel heeft, op alles zit een halve tot een seconde vertraging.
Dit is ook de reden waarom mensen denken dat ze te snel dood gaan en wapens over powered lijken (jij registreert alleen de laatste 2 of 3 kogels.

Knife maar eens een metro ruit dan kun je precies zien hoe groot die delay is, deze delay is er voor alles wat je doet!

Hopelijk wordt BF4 PC only en een echte BF2 sequel zonder console of MOH invloeden,

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Modbreak:Mensen voor de discussie over hardware hebben we een apart topic:

Het BF3 hardware topic.

Laten we voorkomen dat het hier ook een grote stats- en specs-bende wordt. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
raro007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:20:
[...]

ik ben helemaal met je eens dat sommige dingen dom in elkaar zitten
en sommige dingen die al in bfbc 2 zitten , dus zullen ze nooit aanpassen.
terwijl een concurrerende shooter wel makkelijk maakt met het organiseren van je customs

en owja
''als je dood bent moet je een of ander gaar filmpje kijken van je enemy...slaat nergens op, is niet eens een killcam. Kun je niet skippen.''
dat is juist erg handig want dan kun je zien waar die persoon ongeveer campt !!

dus bf3 = bfbc 2.5 :'(
Wat mij opviel aan het uurtje dat ik gespeeld heb, is dat vrijwel iedereen in een bosje lag te campen... niet echt mijn ding, en ik ben er dan ook ernstig snel mee opgehouden. Hopelijk maken ze de boel iets meer gebalanceerd, anders weet ik nu al dat ik een hele goede miskoop heb gedaan.
(en BF2 speel ik nog wel heel veel)

ps: Het zag er wel verdomd goed uit, maar heb liever gameplay ipv een techdemo :S
Pagina: 1 ... 21 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien