Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:15:
[...]

typich gevalletje cod-fanboy
moet snel gaan, neemt geen tijd om dingen te ontdekken enzo
en geen killcam, die heb je niet in bf games -.- (althans niet zoals in cod)
Denk dat ik van alle games die ik heb gespeeld BF2 het meest heb gespeeld (PC). Dus dacht het niet. Neem prima de tijd, maar het werkt gewoon niet. Wat heeft meer tijd daar mee te maken? Ik hoef ook geen killcam, maar een nietszeggend filmpje hoef ik ook niet. Doe dan niks.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:16:
[...]

Hoe vind je het spel spelen?? Of heb je hem niet gespeeld?
Het spelen ansich vind ik best leuk, maar omdat het aanpassen van je kit en het respawnen zo traag gaat en omslachtig is, brengt dat veel irritatie met zich mee. Qua ingame dingen heb ik weinig op te merken. Wel wat bugs hier en daar, maar dat wordt vast wel gefixt. Eigenlijk maar 2 major dingen voor mij; ren-probleem en het niet kunnen cooken van nades. Dat komt wel goed, maar ik denk niet dat ze de structuur van het respawnen en menu gaan aanpassen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:45:
Deze demo van BF3 is zo slecht. Dit beloofd weinig goeds. Ik ben al vanaf BF2 hardcore battlefield fan, en dit is de eerste versie die me zwaar teleur stelt. De graphics zien er niet uit op de PS3 vergeleken met BFBC2. Je kan weer kruipen, joehoe, iedereen gaat liggen op de grond als een noob en mensen neer knallen :S
Gameplay is als MW.. als ik dat spel wou spelen zou ik dat wel kopen. Wapen menu is ultra omslachtig..Nades blijven aan blaadjes van de bosjes hangen..dan mag het wel een demo zijn..maar een maand voor de release zo crap?:S Geluid is ook echt 10x niks op mn z5500..

Hoop zo dat het aan de demo ligt :S :(

Anders blijf ik lekker bij BFBC2
Noem Demo even Beta, ik snap wat je bedoelt, maar voor vele is het belangrijk :P
Maar jij verwoord precies wat ik ook vind!

Ik denk ook dat veel reacties van mensen zijn die op een console spelen en/of BF2, BFBC2 niet (veel) gespeeld hebben.

Verder is alles wat we roepen een eigen smaak/menig natuurlijk O+ maar het blijft soms fijn om met elkaar van gedachten te wisselen

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:42:
Alle winkels hebben al enige tijd geleden de limited edition aantallen moeten doorgeven, nieuwe bestellingen kunnen dus niet bijbesteld worden. De vraag is dan vooral hoeveel extra aantallen de Wehkamp heeft besteld voor latere pre-orders.
Ze zijn er gewoon nog niet doorheen, anders was dit artikel niet meer te bestellen.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
FireFoz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:28:
[...]

Denk dat ik van alle games die ik heb gespeeld BF2 het meest heb gespeeld (PC). Dus dacht het niet. Neem prima de tijd, maar het werkt gewoon niet. Wat heeft meer tijd daar mee te maken? Ik hoef ook geen killcam, maar een nietszeggend filmpje hoef ik ook niet. Doe dan niks.

[...]

Het spelen ansich vind ik best leuk, maar omdat het aanpassen van je kit en het respawnen zo traag gaat en omslachtig is, brengt dat veel irritatie met zich mee. Qua ingame dingen heb ik weinig op te merken. Wel wat bugs hier en daar, maar dat wordt vast wel gefixt. Eigenlijk maar 2 major dingen voor mij; ren-probleem en het niet kunnen cooken van nades. Dat komt wel goed, maar ik denk niet dat ze de structuur van het respawnen en menu gaan aanpassen...
Moet je pc gaan spele zit het menu goed in elkaar :P
en waarom dat nade cooking? dat is iets van cod, nie bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 12:09
Dalyxia schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:27:
[...]

Wat mij opviel aan het uurtje dat ik gespeeld heb, is dat vrijwel iedereen in een bosje lag te campen... niet echt mijn ding, en ik ben er dan ook ernstig snel mee opgehouden. Hopelijk maken ze de boel iets meer gebalanceerd, anders weet ik nu al dat ik een hele goede miskoop heb gedaan.
(en BF2 speel ik nog wel heel veel)

ps: Het zag er wel verdomd goed uit, maar heb liever gameplay ipv een techdemo :S
Bij BF2 werd er ook zat gecampt, het enige verschil nu is dat er meer beschutting is waardoor het nog moeilijker wordt om tegenstanders te zien. daarvoor is er de spot functie, welke jammer genoeg veel te weinig gebruikt wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:31:
[...]

Noem Demo even Beta, ik snap wat je bedoelt, maar voor vele is het belangrijk :P
Maar jij verwoord precies wat ik ook vind!

Ik denk ook dat veel reacties van mensen zijn die op een console spelen en/of BF2, BFBC2 niet (veel) gespeeld hebben.

Verder is alles wat we roepen een eigen smaak/menig natuurlijk O+ maar het blijft soms fijn om met elkaar van gedachten te wisselen
Snap niet hoe jij ziet dat deze gameplay net als CoD is? Of je hebt CoD nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:33:
[...]

Bij BF2 werd er ook zat gecampt, het enige verschil nu is dat er meer beschutting is waardoor het nog moeilijker wordt om tegenstanders te zien. daarvoor is er de spot functie, welke jammer genoeg veel te weinig gebruikt wordt :/
Komt wel met de full-version. BC2 beta was ook een ramp qua spotting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

raro007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:02:
kijk daarom moeten ze betá niet open maken.
zorgt alleen voor verwarring voor mensen.
kijk maar elke spel die woord met een beta gelanceerd woord slecht verkocht.
en kijk naar call of duty, geen enkel beta of demo en verkoopt als warme broodjes.
zelfde rede met dat google + een hele tijd gesloten tot ze tevreden waren hadden ze het open gemaakt!
World of Warcraft had ook een beta en dat heeft het ook niet slecht gedaan (en nog steeds) :)
De mensen die nu afknappen op een beta, zijn misschien de mensen die je toch niet in de game wil hebben. Kortzichtig en snel met een oordeel klaar...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-10 20:07
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:32:
[...]

Klopt, maar dat hoort er anno 2011 toch wel bij vind ik. Is ook realistischer toch? Moet gewoon kunnen vind ik. Bovendien kan het in sommige situaties ook gewoon handiger zijn.
The Great HooD schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:35:
[...]

Komt wel met de full-version. BC2 beta was ook een ramp qua spotting.
Spotten kan niet op xbox of wel?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 08:33
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:32:
[...]

Dat cooking er niet inzit ok, maar volgens mij kan je hem ook niet meer in je hand houden?
Tenminste voor zover ik heb gemerkt, gooit ie em automatisch.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Thasquealer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:36:
[...]

Dat cooking er niet inzit ok, maar volgens mij kan je hem ook niet meer in je hand houden?
Tenminste voor zover ik heb gemerkt, gooit ie em automatisch.
via de knop g is quick gooie maar als je naar 5 ofzow gaat kun je een granaat vast houden
geld ook voor mesje, f voor quick knife en 6 voor het mesje in je hande houwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:15:
[...]

typich gevalletje cod-fanboy
moet snel gaan, neemt geen tijd om dingen te ontdekken enzo
en geen killcam, die heb je niet in bf games -.- (althans niet zoals in cod)
effeeen vraagje voor je welke harten moeten ze veroveren om goed geld te verdienen en een sequeel te kunnen makken?
1 battlefield bad company 2 en battlefied 2 spellers
2 call of duty spellers? ( waar alleen de dlc van black ops over de 18 miljoen is verkocht)

effe de wensen van call of duty spellers:
1 hoge tempo spellen
2 customizable
3 duidelijk interfaise
en vast nog meer redenen
in al die punten vaalt bf3 !
maar ja ze hebben een smoes van bf3 is een totaal ander spel dan call of duty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:37:
[...]

via de knop g is quick gooie maar als je naar 5 ofzow gaat kun je een granaat vast houden
geld ook voor mesje, f voor quick knife en 6 voor het mesje in je hande houwen
Jah zo inderdaad hou je hem in de hand, maar niet in de aanslag toch?
Dus zeg maar zodra je dan G (of dan muisknop) word hij toch gelijk gegooit?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:44
Waarom hebben zoveel mensen iets tegen prone? Ga dan een arcade spelletje spelen als je niet tegen het iets hogere realisme gehalte kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:33:
[...]

Snap niet hoe jij ziet dat deze gameplay net als CoD is? Of je hebt CoD nog nooit gespeeld.
Haha jawel hoor. Heb zelfs de CD's en DVD's nog liggen in doos.
CoD was tot en met MW1 helemaal de bom, daarna... :'(
Ben na veel frustratie in MW2 op geven moment geswitcht naar BFBC2.
En dat was gigantsich wennen, ik was echt een CoD TDM fan, maar liep alleen in me uppie zo veel mogelijk te killen. Dus het was even omscholen naar BFBC2 kan ik zeggen.
En qua 'diepgang' en teamplay vind ik het inmiddels helemaal de bom.
Zit echt zo goed in elkaar! Was dus ook benieuwd wat het geweldige BF3 allemaal ging veranderen.
Nou ja....ik zal nog wel even flink wat spelen om een beter beeld te krijgen.
Als er ook veel mensen wel heel happy zijn, kan het niet helemaal ruk zijn lijkt me.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
raro007 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:38:
[...]

effeeen vraagje voor je welke harten moeten ze veroveren om goed geld te verdienen en een sequeel te kunnen makken?
2 call of duty spellers? ( waar alleen de dlc van black ops over de 18 miljoen is verkocht)

1 hoge tempo spellen
2 customizable
3 duidelijk interfaise
en vast nog meer redenen
bf3 is prima cosumizable hoor

@Thasquealer niet als je via 5 doet gooien dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23

InFamous

excommunicado

[...]

1 hoge tempo spellen
2 customizable
3 duidelijk interfaise
en vast nog meer redenen
Ik zou je stukje tekst nog eens even doorlezen, klopt namelijk geen hout van. Maar waarom altijd de flamewar tussen bf en cod, Zijn 2 verschillende games.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-10 21:01
[...]

1 hoge tempo spellen
2 customizable
3 duidelijk interfaise
en vast nog meer redenen
Ik word zo moe van mensen die BF3 gaan vergelijken met Call of Duty..
Je vergelijkt appels met peren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:40:
[...]

bf3 is prima cosumizable hoor

@Thasquealer niet als je via 5 doet gooien dacht ik
Thx! Kga het vanavond maar eens proberen.
Dat werkt een stuk makkelijker om even een nade om een hoekje te gooien bijvoorbeeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:40:
[...]

Ik word zo moe van mensen die BF3 gaan vergelijken met Call of Duty..
Je vergelijkt appels met peren :|
om nog ff bij de appels te blijven;
alle cod spelers moete ff door de zure appel heenbijten en daarna vinden ze het spel gewoon beter :P (of op ze minst even leuk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:40:
[...]

Haha jawel hoor. Heb zelfs de CD's en DVD's nog liggen in doos.
CoD was tot en met MW1 helemaal de bom, daarna... :'(
Ben na veel frustratie in MW2 op geven moment geswitcht naar BFBC2.
En dat was gigantsich wennen, ik was echt een CoD TDM fan, maar liep alleen in me uppie zo veel mogelijk te killen. Dus het was even omscholen naar BFBC2 kan ik zeggen.
En qua 'diepgang' en teamplay vind ik het inmiddels helemaal de bom.
Zit echt zo goed in elkaar! Was dus ook benieuwd wat het geweldige BF3 allemaal ging veranderen.
Nou ja....ik zal nog wel even flink wat spelen om een beter beeld te krijgen.
Als er ook veel mensen wel heel happy zijn, kan het niet helemaal ruk zijn lijkt me.
Dus jij vind dat bf3 totaal qua gameplay niet op de vorige bf's lijkt? maar op cod?
:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23

InFamous

excommunicado

imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:42:
[...]

alle cod spelers moete ff door de zure appel heenbijten en daarna vinden ze het spel gewoon beter :P (of op ze minst even leuk )
True, ben zelf een grote cod fan en ben toen begonnen met bfbc2, als cod je gaat frustreren ga je gewoon een relaxed non rush but tactical spelletje spelen in bf bc2.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 00:02
imacbest schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:42:
[...]

Nooit echt een zure appel meegemaakt moet ik zeggen... toch echt beide games gespeeld... ze zijn gewoon anders.

NU STOPPEN MET COD GEPRAAT! BLIJF BIJ HET ONDERWERP!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

^^

Modbreak:Zelfs dáár is aan gedacht. De discussie CoD vs BF kan dus prima plaatsvinden in:

[Multi] Battlefield VS Call of Duty

Dat hoeft hier niet nog een keer :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb me vermaakt met het spelen van de beta gisteren (pc) was even wennen wat de plekjes zijn maar ik denk dat dat wel goed komt, alleen zo jammer dat er in de huidige beta maps geen voertuigen zitten.

En in de metro vind ik die gasten met zn zaklamp lache zie ze al van kilometers aankomen en tis fun om ze verblind toch nog neer te schieten =)

Een ding wat me wel opvalt in dit topic dat de meeste console spelers klagen en de pc spelers het te gek vinden :+ .

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:57
Irritant dat het spel alleen fatsoenlijk draait op de beta drivers, gezien deze al 2x voor een freeze hebben gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de PS3: Ik hoop dat ze ook nog iets toevoegen bij deze versie van BF dat je de irritante mensen met een microfoontje kan uitschakelen..want echt..als ik nog eens hoor.."hello, can anybody hear me?". Bij BFBC2 kan het wel via in-squad menu..maar dat moet je dus telkens doen..het is beter als je het in het hoofdmenu all-togehter kan uitschakelen/zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

SCIxX schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:52:
Irritant dat het spel alleen fatsoenlijk draait op de beta drivers, gezien deze al 2x voor een freeze hebben gezorgd.
Dan kun je het beste even in het problemen topic (zie warning) rondkijken, wellicht staat er een fix. Ikzelf gebruik 11.7 en heb zelf eigenlijk weinig problemen, al helemaal geen freezes. Soms dat ik even last heb van geel beeld om de paar seconden (een flitsje dan), maar na een tijdje is dat weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Vond de Beta ietwat tegenvallen (PS3 hier). Ben al regelmatig op de spawn direct gekilled (en dan heb ik 't niet over spawnen op je squad, maar gewoon bij je base). Als attacker kun je ook op de laatste plek van de map in het gebouw gaan zitten tegenover de enemy spawn. Ben ik één keer met een sniper rifle gaan zitten, is geen lol meer aan.

Verder kijk je af en toe dwars door de grond heen en loopt iedereen door elkaar heen. Er is niet echt een frontlinie vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

CptChaos schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:57:
[...]
Dan kun je het beste even in het problemen topic (zie warning) rondkijken, wellicht staat er een fix. Ikzelf gebruik 11.7 en heb zelf eigenlijk weinig problemen, al helemaal geen freezes. Soms dat ik even last heb van geel beeld om de paar seconden (een flitsje dan), maar na een tijdje is dat weg.
Gebruik zelf 11.8 en grafisch gezien geen problemen, afentoe wat flitsjes enzo (kunnen ook die tracers zijn) maar geen freeze/crash gehad.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Het enige probleem wat ik nu heb met de beta is tijdens het laden gaat het spel windowed, doe ik alt + enter is het weer fullscreen, terwijl ik in de instellingen heb aangegeven dat het spel altijd fullscreen opstart.

Meerdere mensen met dit probleem en de oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 09:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nu toch eventjes gespeeld en waarbij de vorige games rush (en zeker als aanvaller) tof was, is het nu een drama door alle campende gastjes die in prone in de bosjes liggen. Nu wel al 5 keer gehad dat ik gewoon niet kon aimen down sight. Echt een waardeloze bug :). Daarnaast zojuist gekilld door een gast die liggend aan het breakdancen was in de lucht..

Hoe kun je trouwens op de xbox iemand spotten?

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-09-2011 13:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:12:
Nu toch eventjes gespeeld en waarbij de vorige games rush (en zeker als aanvaller) tof was, is het nu een drama door alle campende gastjes die in prone in de bosjes liggen. Nu wel al 5 keer gehad dat ik gewoon niet kon aimen down sight. Echt een waardeloze bug :). Daarnaast zojuist gekilld door een gast die liggend aan het breakdancen was in de lucht..

Misschien helpt het om wapen te switchen als ADS niet werkt. Loste het probleem bij mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:38
Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:11:
Het enige probleem wat ik nu heb met de beta is tijdens het laden gaat het spel windowed, doe ik alt + enter is het weer fullscreen, terwijl ik in de instellingen heb aangegeven dat het spel altijd fullscreen opstart.

Meerdere mensen met dit probleem en de oplossing ervoor?
Naar je grafische opties gaan, dan staat daar een optie "windowed" nog op "yes". Even op "no" zetten en je bent klaar :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:04
Mj2sL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:58:
Vond de Beta ietwat tegenvallen (PS3 hier). Ben al regelmatig op de spawn direct gekilled (en dan heb ik 't niet over spawnen op je squad, maar gewoon bij je base). Als attacker kun je ook op de laatste plek van de map in het gebouw gaan zitten tegenover de enemy spawn. Ben ik één keer met een sniper rifle gaan zitten, is geen lol meer aan.

Verder kijk je af en toe dwars door de grond heen en loopt iedereen door elkaar heen. Er is niet echt een frontlinie vaak.
Dit viel me ook vaak op, maar dit is gewoon een level design kwestie dat even getest moet worden, dit gaat vast en zeker verbeterd worden. Ik kan me niet voorstellen dat alleen wij er last van hebben. Verder vind ik de game wel goed vermakelijk, de realisme van het spel vond ik zo goed dat ik echt in het spel zat als je de bugs niet mee telt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 15:31
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:12:

Met de select knop kan je spotten op de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Simmity schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:19:
[...]

Met de select knop kan je spotten op de xbox :)
Ahja, select. Zit te veel te gears of waren afgelopen dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Als je een goede geluid systeem hebt, vergeet dan niet bij Audio options te kiezen voor "War Tapes" :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
Ben ik de enige met deze melding via BattleLog:

We are currently having issues with passwords containing
special characters (such as &%<>).

Until we have fixed this, you can change your password to
only use alphanumeric characters at http://profile.ea.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:27:

Nee, ben je niet, wel moet je beter zoeken voordat je post, dit was al gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Johnnyzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:27:

Ik heb er geen last van, gebruik je aparte characters in je gebruikersnaam of wachtwoord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
TheKillingBean schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:24:
Als je een goede geluid systeem hebt, vergeet dan niet bij Audio options te kiezen voor "War Tapes" :)
Is er nu echt verschil tussen War Tapes en de normale audio? Ik heb hem geprobeerd maar hoorde geen verschil, terwijl ik in BC2 het verschil duidelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Hier op de PS3 wordt wel aardig geteamworked naar mijn mening. Mag nog wel meer gespot worden, en revives worden nauwelijks gedaan (niet iedereen heeft zo'n defribilator natuurlijk in het begin) en als ik zelf een reviveje doe heb ik nog niet gehad dat ie geaccepteerd werd. Prone vind ik een toevoeging, tactical lights in de metrotunnels is gaaf, evenals die laser, en kun je heel leuk tactisch inzetten in bepaalde bottlenecks in de map. Grafisch vind ik het allemaal wat tegenvallen, maar goed die PS3 draait op hardware uit 2006 dus ik had al geen hoge verwachtingen ondanks die geile HD screenshots waar DICE mee kwam.

+ dat je ziet wanneer je gespot bent
+ dat snipers/campers goed te vinden zijn
+ nieuwe disarm mechaniek
+ tactical lights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Plankton schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:31:
Hier op de PS3 wordt wel aardig geteamworked naar mijn mening. Mag nog wel meer gespot worden, en revives worden nauwelijks gedaan (niet iedereen heeft zo'n defribilator natuurlijk in het begin) en als ik zelf een reviveje doe heb ik nog niet gehad dat ie geaccepteerd werd. Prone vind ik een toevoeging, tactical lights in de metrotunnels is gaaf, evenals die laser, en kun je heel leuk tactisch inzetten in bepaalde bottlenecks in de map. Grafisch vind ik het allemaal wat tegenvallen, maar goed die PS3 draait op hardware uit 2006 dus ik had al geen hoge verwachtingen ondanks die geile HD screenshots waar DICE mee kwam.

+ tactical lights
+ dat je ziet wanneer je gespot bent :? is dat al zo? ben het namelijk niet tegengekomen. of wil je dat er bij hebben? als iemand jou van achteren spot hoe kun je dan ooit weten dat iemand jou gespot heeft? wel erg rare functie om toe te voegen!

Zo goed zijn campers niet te vinden in al die bosjes hoor ;) alleen als ze de recon class gebruiken..

Tactical lights vindt ik erg vervelend, ook veel teammates verblinden je ermee :/

[ Voor 7% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Mag ik jullie even attenderen op deze TIP voor Caspian border map

Hey guys,

I just found a code to bypass the request for password.
U need google chroom to use it.
Join on of those server when its asking for password.
Press cntrl, shift, J and type this code:

Code:
launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }

and hit Enter.
Now u can press submit without password and it works.
Have fun

Succes, schijnt te werken, bevestigd door meerdere bronnen

-typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 15:27
laurensxeon schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:48:
Mag ik jullie even atenderen op deze TIP voor Caspian border map

Hey guys,

I just found a code to bypass the request for password.
U need google chroom to use it.
Join on of those server when its asking for password.
Press cntrl, shift, J and type this code:

Code:
launcher.verifyPassword = function(game, gameServerGuid, plaintextPassword, callback) { callback(true); }

and hit Enter.
Now u can press submit without password and it works.
Have fun

Succes, schijnt te werken, bevestigd door meerdere bronnen
Het werkt inderdaad, ook al meerdere malen gepost en bevestigd in dit topic door meerdere bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:38:
[...]

+ dat je ziet wanneer je gespot bent :? is dat al zo? ben het namelijk niet tegengekomen. of wil je dat er bij hebben? als iemand jou van achteren spot hoe kun je dan ooit weten dat iemand jou gespot heeft? wel erg rare functie om toe te voegen!
Volgens mij krijg je zo'n rooie gloed over je heen als je gespot wordt. Wanneer je dan achter een muurtje springt verdwijnt dat weer. Pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Plankton schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:50:
[...]

Volgens mij krijg je zo'n rooie gloed over je heen als je gespot wordt. Wanneer je dan achter een muurtje springt verdwijnt dat weer. Pin me er niet op vast.
Dus daar is die rode gloed voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
[...]

Hmm, dat is mij niet echt opgevallen. Je bedoeld niet als er iemand met een laserpointer op je gericht staat toch?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:32
Ik vind nu momenteel helemaal geen server met caspian border.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:01
Sj44k13 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:50:
[...]

Dus daar is die rode gloed voor!
Rode gloed is als er een laser op je ogen schijnt :) Van een teammate of enemy..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 20:20

riffey#4

aka Beever#4

exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:
Meer mensen last van?
Yep, hier ook. Wilde net gaan vragen of dat aan mij lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 09-10 16:34
exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:
Meer mensen last van?
Ja, ik vind ook geen Caspian Border servers. Misschien gaan ze Caspian Border openstellen voor iedereen, en komen er zometeen 100den servers bij? :D

EDIT: http://battlelog.battlefi...view/2826551894086251181/

[ Voor 10% gewijzigd door Jo... op 30-09-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
[...]

Nee, dat is als iemand met een laser op je richt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 08:32
Jo... schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:52:
[...]

Ja, ik vind ook geen Caspian Border servers. Misschien gaan ze Caspian Border openstellen voor iedereen, en komen er zometeen 100den servers bij? :D
Laten we het hopen:D
Ik heb de map 1 keer gespeeld maar er was teveel lag aanwezig dus ben er snel mee gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Laatst online: 09-10 16:34
exi22 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:53:
[...]

Laten we het hopen:D
Ik heb de map 1 keer gespeeld maar er was teveel lag aanwezig dus ben er snel mee gekapt.
Lees net dit bericht op Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

It´s been 3 days full of win!

Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
Nog twee minnetjes

- geen duidelijk geluidje wanneer je begint met armen/disarmen
- je kun niet zien of je squadmaatjes in leven zijn of niet, althans dat valt niet af te lezen aan die drie groene naampjes in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Stewie! schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:55:

Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta. We of course cherish and appreciate the time you have put into supplying is with good feedback. We will of course read it through and discuss it internally.

Testing has now been completed and we are shutting down the Caspian Border servers.
En over paar dagen kan iedereen het hopenlijk spelen, want de metro map wordt erg snel saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Plankton schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:31:
+ tactical lights
Hoezo zijn campers goed te vinden als ze in een bosje zitten te liggen... :) Ze hadden de prone functie er gewoon niet meer terug in moeten doen. In de wat oudere games maakt prone niet zoveel uit, aangezien de maps vrij kaal en leeg waren. Maar nu er zoveel detail inzit en zoveel extra objecten waarachter en in je kunt gaan liggen... Daarnaast is het soms lastig om te zien of een tegenstander (of medestander) nu dood is of gewoon prone ligt. Het maakt de gameplay in mijn ogen een stuk frustrerender... (Anderen zullen vast wel zeggen dat dit het een stuk tactischer maakt... :+) Echter prone brengt naast deze elementen ook veel bug elementen met zich mee. Zoals bekend liggen mensen soms gewoon half in een object en liggen sommige mensen op een object te breakdancen (zo lijkt het althans, al paar keer meegemaakt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zijn er achter gekomen dat het crappy is? :+
Nog geen potje op die map gespeeld waarbij ik geen last had van terrein bugs.

Trouwens, wil je met je muis meer doen dan zoomen en schieten? Gebruik AutoHotKey. Ik heb hem nu zo ingesteld dat m'n muis kan reloaden en wapens kan selecteren :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 30-09-2011 14:05 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:00:
[...]

Hoezo zijn campers goed te vinden als ze in een bosje zitten te liggen... :) Ze hadden de prone functie er gewoon niet meer terug in moeten doen. In de wat oudere games maakt prone niet zoveel uit, aangezien de maps vrij kaal en leeg waren. Maar nu er zoveel detail inzit en zoveel extra objecten waarachter en in je kunt gaan liggen... Daarnaast is het soms lastig om te zien of een tegenstander (of medestander) nu dood is of gewoon prone ligt. Het maakt de gameplay in mijn ogen een stuk frustrerender... (Anderen zullen vast wel zeggen dat dit het een stuk tactischer maakt... :+) Echter prone brengt naast deze elementen ook veel bug elementen met zich mee. Zoals bekend liggen mensen soms gewoon half in een object en liggen sommige mensen op een object te breakdancen (zo lijkt het althans, al paar keer meegemaakt...)
Lense flare, en als je een beetje range wilt hebben moet je toch iets met een scope hebben. En zodra je dan beetje in iemands richting kijkt ben je zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Thank you everyone who participated in testing Caspian Border with us during the Open Beta.
De open beta is nog geen dag oud!

Bummer, alleen gisteravond een potje CB kunnen spelen. Dat is een BF map, Metro niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Is het trouwens in de beta mogelijk om te wisselen tusse sinlge/semi/automatisch vuur bij de wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:57:
[...]

En over paar dagen kan iedereen het hopenlijk spelen, want de metro map wordt erg snel saai!
Er staat toch dat de servers down gaan... Er staat niet de test is voorbij we stellen de servers open voor publiek.. Maar het zal wel aan mij liggen.

Pff ik lees iedere keer alle nieuwe posts door en je wil niet weten hoevaak iedere vraag terug komt. Gemiddeld 20x ;) en dat mensen lopen te zeiken van ja het ziet er niet uit (terwijl er al 100000x gemeld is dat de game op Medium settings draait of je nu alles op ultra zet of niet...)

En omdat mensen problemen hebben is meteen alles kut en slecht en BF3 is kut.. Terwijl 90% van de mensen nergens last van heeft.

Nog wat moois, zit er eindelijk prone in, je gaat sneller dood en de spelers zijn moeilijk te spotten. Dit is toch alleen maar goed... Ren je niet meer als een drol naar voren om vervolgens genadeloos afgestraft te worden omdat je niet goed om je heen kijkt.

Het belangrijkste punt van allemaal is: EN LEES DIT NU EENS DUIDELIJK!!!!!!!!!!
De beta is een build van misschien wel 6mnd terug.. Het uiteindelijk spel staat al LANG op disc en is compleet anders dan wat wij nu hebben gespeeld.

Wrm hebben ze dan deze beta gekozen: Omdat deze build op medium draait veel al is verwerkt in de game, het systeem moet getest worden (werkt alles, klapt niks eruit, draait alles goed onder load, Nvidia en Ati moeten met drivers op de proppen komen die zullen ook gemaakt en getest moeten worden) Het gaat gewoon puur om infrastructuur. Als ze deze game 27 okt uitbrengen en ze hadden dan pas alles kunnen testen was het een nog veel grotere chaos geworden!

De final build die op disc staat zullen nog bugs in zitten, die er door deze beta (test van mega veel verschillende systemen) uit gehaald zullen worden.

Maar goed dit type ik nu en over 3 postst zegt weer iemand BF3 beta is wel kut en ziet er niet uit BFBC2 ziet er veel mooier uit en speelt beter BLABLABLA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:13:
Is het trouwens in de beta mogelijk om te wisselen tusse sinlge/semi/automatisch vuur bij de wapens?
Ja gebruik de V, staat ook duidelijk aangegeven bij key bindings

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-10 18:52

flessuh

Set sail for fail!

riffey#4 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:05:
[...]

De open beta is nog geen dag oud!

Bummer, alleen gisteravond een potje CB kunnen spelen. Dat is een BF map, Metro niet.
ik dacht dat ze zeiden dat ze de caspian servers open zouden gooien vanaf vrijdag?

maar toch, metro is een leuke map wat indeling betreft, niet helemaal het battlefield gevoel zonder voertuigen, maar toch, speelt leuk weg... open->tunnels->bredere tunnels->straten wat mij betreft leuke opbouw...vooral dat laatste deel doet mij verlangen naar karkand :9~

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Theregiment schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:13:
[...]

De beta is een build van misschien wel 6mnd terug.. Het uiteindelijk spel staat al LANG op disc en is compleet anders dan wat wij nu hebben gespeeld.
Dat wat we nu lezen in jou post heb ik ook al 100x gelezen door anderen!

Het uiteindelijke spel is niet al LANG op disc, maar wordt op het moment gedrukt! daarnaast is deze beta de meest stabiele build en als die echt van 6 maand geleden is waarom testen ze intern dan de caspian border met een oude build en niet met het uiteindelijke spel? Vindt wel beetje vaag om te testen met een build van 6 maand terug terwijl ze het spel al gedrukt hebben en toch met een beta intern gaan testen.. 8)7
loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:15:
[...]

Ja gebruik de V, staat ook duidelijk aangegeven bij key bindings
Sorry maar heb paar keer gehad dat het spel eruit vloog toen ik naar de options ging dus zover was ik nog niet gekomen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Andyk125 op 30-09-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Theregiment schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:13:
[...]

Bron van 6 maanden oude betat en RTM van de discs?

Als je een beta uitbrengt (dus om te testen) heeft dat geen zin als de boel al bij de drukker ligt.
Als de beta 6 maanden oud is heeft het ook geen zin, dan vinden mensen alleen maar bugs die er al lang uitgehaald zijn.

Het enige waar ik momenteel over klaag is dat Caspian Border nu weg is. Als je wilt testen, moet je ook voertuigen testen. in Metro is het alleen lopen en schieten, in een vrij klein level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
Ik vind het een ontzettend gaaf spel. Die paar bugs zoals door de grond kruipen etc., zie ik met liefde door de vingers. Zodra het spel retail gaat, moet je toch meteen keihard patchen.

Maar nu heb ik toch een vraag, is het jullie al gelukt om key bindings aan te passen. Zo probeerde ik knife aan mouse5 te binden op mijn g500 maar steeds als ik dat probeer loopt het options menu semi-vast en moet ik er weer uit. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Andyk125 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:18:
[...]

Dat wat we nu lezen in jou post heb ik ook al 100x gelezen door anderen!

Het uiteindelijke spel is niet al LANG op disc, maar wordt op het moment gedrukt! daarnaast is deze beta de meest stabiele build en als die echt van 6 maand geleden is waarom testen ze intern dan de caspian border met een oude build en niet met het uiteindelijke spel? Vindt wel beetje vaag om te testen met een build van 6 maand terug terwijl ze het spel al gedrukt hebben en toch met een beta intern gaan testen.. 8)7
De console versie's hebben in ieder geval zeker een build die minstens enkele weken oud is, simpelweg omdat het altijd zolang duurt voordat je door de certificatie heen komt bij Sony en Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23

Jammer. -O- Hoopte vandaag die map ook eens te proberen...
microoo schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:19:
Ik vind het een ontzettend gaaf spel. Die paar bugs zoals door de grond kruipen etc., zie ik met liefde door de vingers. Zodra het spel retail gaat, moet je toch meteen keihard patchen.

Maar nu heb ik toch een vraag, is het jullie al gelukt om key bindings aan te passen. Zo probeerde ik knife aan mouse5 te binden op mijn g500 maar steeds als ik dat probeer loopt het options menu semi-vast en moet ik er weer uit. Iemand een oplossing hiervoor?
Een paar posts boven je staat een tip: AutoHotKey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

microoo schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:19:

Zelfde probleem hier. Vriend van me melde dat dit een bug is op het moment, word dus even wachten tot het gefixed is. Wel jammer, want me knife en nade op me muis is wel handig :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
superbassie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:22:

[...]

Een paar posts boven je staat een tip: AutoHotKey.
Ja ik had dat al gelezen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet gewoon in het spel zelf kan en dat ik er een extra programma voor moet downloaden. Vandaar dat ik het nog even vroeg. Dan maar wachten tot retail en hopen (moet toch haast wel O-) ) dat het dan wel werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Ik vind de graphics erg tegenvallen op de xbox360. Flikkerende objecten enzo als je ingezoomed bent met de sniper... best jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:00:
[...]

Hoezo zijn campers goed te vinden als ze in een bosje zitten te liggen... :)
Als een speler te lang op 1 plek blijft liggen zie jij zijn scope schitteren als een spiegel die het zonlicht reflecteer, wat dus zijn camp spot verraad. Erg creatief bedacht moet ik zeggen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
riffey#4 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:19:
[...]

Bron van 6 maanden oude betat en RTM van de discs?

Als je een beta uitbrengt (dus om te testen) heeft dat geen zin als de boel al bij de drukker ligt.
Als de beta 6 maanden oud is heeft het ook geen zin, dan vinden mensen alleen maar bugs die er al lang uitgehaald zijn.

Het enige waar ik momenteel over klaag is dat Caspian Border nu weg is. Als je wilt testen, moet je ook voertuigen testen. in Metro is het alleen lopen en schieten, in een vrij klein level.
Er staat misschien in mijn post niet is 6 mnd oud! En het gaat niet alleen maar om bugs.. het gaat om het feit dat ze feedback willen hoe bf3 draait op alle 100e mogelijkheden aan combies met hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Theregiment schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:23:
[...]

Blijkbaar weet jij het beter! Maar ik zeg jou dat alle LE editions al gedrukt zijn! Ik werk GVD bij Bol en de vertegenwoordiger van EA was +-2weken geleden bij ons... dus wat wil je nu! Maar goed BF3 staat nog niet op disk wat jij wil.
Kijk, daarom download je de LE edition fijn van Origin, dan zitten die last minute patches er ook gelijk bij. Niet dat je die niet fijn zal moeten downloaden nadat je je disc installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Plankton schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:55:
Nog twee minnetjes

- geen duidelijk geluidje wanneer je begint met armen/disarmen
Vind je? Ik vindt het anders best duidelijk? Ik gebruik het zelfs als waarschuwing in verdediging, als ik het plots hoor dan blaas ik snel mijn C4 (rond de MCom) op en hopelijk is het dan nog net op tijd en anders zijn ze in elk geval dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De vraag of het spel al gedrukt is of niet maakt niet zoveel uit. Het gaat er om dat ze met behulp van de open bèta bugs en dingen die niet lekker werken te weten zijn gekomen. Dit zullen ze wellicht niet (allemaal) kunnen verwerken in de RTM versie, maar zal waarschijnlijk gefixed worden middels een patch kort na de release. De terrain bug schijnt wel al verholpen te zijn in de retail volgens zh1nt0. Door een grote groep betatesters toe te laten kan veel meer ontdekt worden dan met een beperkt testteam.

Het rush concept vind ik -als hardcore BF2 speler- toch wel geslaagd. In Battlefield 2 speelde ik voornamelijk op infantry only servers, omdat ik de overmacht van vehicles beu was. En dan met name op maps als Karkand, Warlord of Ghost Town. Klein genoeg om rond te lopen, groot genoeg voor het battlefield gevoel. Het rush concept in BF3 speelt hier aardig op in. Gewoon lekker soldaat tegen soldaat spelen en niet super ver moeten lopen. Wat ik ook goed vind is het feit dat ze Metro ingedeeld hebben in 3 delen. Het geeft afwisseling tussen open velden, (smalle) gangen en stedelijke taferelen.

Het ranken gaat mijns inziens iets te snel, maar de unlocks die je kunt halen zijn prima uitgewerkt. Per wapen kun je unlocks vrijspelen, zodat je ook elk wapen moet leren kennen. Ik vind niet alle unlocks even fijn; zo vind ik RDS en Holo niet handig, maar dat is persoonlijk natuurlijk. De "ingebouwde" lag op kogels is jammer. Soms ga je alsnog dood, terwijl je al lang achter een muur verscholen staat.
Het is wel tof dat je nu de damage die je gedaan hebt als score krijgt uitgekeerd, nadat die persoon dood is gegaan. In Battlefield 2 kreeg je maar 1 punt wanneer je minimaal 50% damage had gedaan. Nu is het veel eerlijker. En het geluid is fantastisch. Al die langsvliegende kogels en raketten. Super _O_

Al met al ben ik tevreden over de game. Als ze de knelpunten weten te repareren, dan zie ik mezelf nog tig uurtjes BF3 spelen.

[ Voor 95% gewijzigd door Bee.nl op 30-09-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Wie speelt hier veel met een shotgun, en wat zijn leuke plaatsen om er mee rond te lopen? want ik heb het even geprobeerd, maar ik kwam er achter dat een m16/ak je nog erg snel afmaakt als ze niet neergaan na 1 schot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Theregiment schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:37:
[...]
Maar het gaat er meer om dat mensen roepen dat het spel voor geen meter loopt en dat het nooit meer goedkomt over 1mnd.
Op zich al onzin. Ja er zijn nog wat problemen met het terrain en flashes en je wordt gedisconnect zo nu en dan maar voor de rest loopt de game bij mij als een trein en speelt het lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:45:
[...]

Sorry, maar hoe oud ben je? Je geeft in bovenstaande post min of meer aan dat je gaat schelden tegen eenieder die het met je oneens is/geen gelijk geeft. Geweldig.

Installatie van de DVD zal dan wel een flinke patch behoeven recht uit de doos als ze nu al gedrukt zijn, want je kan niet eens je muis configureren in het spel. Maakt het voor mij onbruikbaar iig.
hoe moeilijk is het om een zeroday patch uit te brengen is al zovaak door zoveel dev gedaan. end of discussion

back ontopic!

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb gisteravond nog geprobeerd de demo te spelen maar ik bleef hangen op "Joining server" zoals velen anderen. Ik begreep via via dat er vandaag een fix zou verschijnen maar ik kan daar zo in de vlugheid (onder het genot van een bak koffie in mn pauze) niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
RoyK schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:48:
Ik heb gisteravond nog geprobeerd de demo te spelen maar ik bleef hangen op "Joining server" zoals velen anderen. Ik begreep via via dat er vandaag een fix zou verschijnen maar ik kan daar zo in de vlugheid (onder het genot van een bak koffie in mn pauze) niet veel over vinden.
anders zoek maar eens op regedit in dit topic dan vind je ook wel een oplossing

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vraag me echt af hoe moeilijk het kan zijn om normaal met elkaar om te gaan? :?

Op slot voor onderhoud. DM'en heeft geen zin, jullie maken het er zelf naar.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

En weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

danku cloud

Het valt me op dat er nog niet veel squadbased gewerkt word, dus elkaar veel supporten als squad.. of zit ik gewoon in de verkeerde servers :P

Zoals ik gister ofzo ook al gepost had, zo nu en dan kom je wel fijne samenwerking tegen, zoals toen ik de boel suppressed hield, en 2 naast me de boel dood konden schieten zonder teveel risico.. op een aantal plaatsen is het echt zo makkelijk om met een support de boel op slot te houden (geen risico van snipers en granaten heb je voornamelijk nodig)

en mocht er dus nog iemand tips hebben voor de shotgun...i kinda need it :+

support word wel mijn class in ieder geval >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Nou durf ik niet meer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou vandaag aantal potjes gespeeld op ps3, ben nu level 6 ofzo.
Tis best leuk, en heeft soms echt zn super toffe momenten, maar het overheersende gevoel is, dit voelt echt heel ongebalanceerd en onstabiel aan.
Uiteraard het is een beta, maar hoevaak ik al niet heb gehad dat ik een heel MAGAZIJN moet leegpompen in iemand, en dat die dan omdraaien en mij met 1 freakin kogel ownen.....
Heb mn router en modem beide al gereset, maar maakt niets uit, ligt niet aan mijn internet.
Geluid daarentegen is wel echt zeer tof!!! heb hem op wartapes staan en sjezus soms wordt je hellemaal weggeblazen van awesomeness.
Shotgun is nu gelukkig ook 1 shot kill, want dat irriteerde me erg aan bc2, daar was er vaak toch 2-3 shots nodig.
Al met al is het een leuke game, maar mag echt hopen voor dice en EA dat dit niet representatief is aan de final build want dan hebben ze een groot probleem ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:21
Het is een heerlijk spel, behalve dat ik soms een server join en daarna met vrij hevige video lag zit.
Is er iemand anders die ook soms video lag krijgt?
Ook vind ik het opvallend dat als je niet je mes pakt, maar hem gewoon gebruikt met 'F' je geen one hit
kill maakt maar dat je soms gewoon nog een keer moet kniven.
Is dit echt zo of was het gewoon een kwestie van lag/een bug?
tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:48:
[...]

Mooi!

Heeft trouwens iemand al onderzoek gedaan waar je de game goedkoper dan de volle 50,- kan bestellen, maar dan met het physical warfare pack? Heb in de threads gezocht, maar kan geen definitief antwoord vinden :)
Ik heb mijn versie gekocht via game.co.uk het moet wel hiernaartoe verscheept worden, dus het kan wat langer duren.
Verder wel erg goedkoop en een goede winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Uiteraard het is een beta, maar hoevaak ik al niet heb gehad dat ik een heel MAGAZIJN moet leegpompen in iemand, en dat die dan omdraaien en mij met 1 freakin kogel ownen.....
Ervaring is van PC, dus misschien anders, maar tenzij je echt bovenop iemand ben heeft volautomatisch een magazijn in iemand leegpompen weinig nut, je mist gewoon het merendeel. Je kan beter in bursts schieten (nog beter is het om tegenstander in eerste burst neer te schieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

furby-killer schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:14:
[...]

Ervaring is van PC, dus misschien anders, maar tenzij je echt bovenop iemand ben heeft volautomatisch een magazijn in iemand leegpompen weinig nut, je mist gewoon het merendeel. Je kan beter in bursts schieten (nog beter is het om tegenstander in eerste burst neer te schieten).
Ja dat weet ik :P schiet altijd in burst, maar rare is dat je nu gewoon soms 3-4 bursts nodig hebt, terwijl ik in begin van de beta op ps3 gewoon 1-2 bursts nodig had, ds denk dat de verbinding gewoon achteruit gegaan is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die problemen hebben met het starten van het spel vanuit de webbrowser.
waarbij hij blijft hangen met de melding in de gamemanager dat hij aan het joinen is.
kunnen het volgende even proberen:
http://battlelog.battlefi...#post_2826551139104390718
(ik hoop dat het geen probleem is dat ik naar het forum van bf3 link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ik wat meer gespeeld heb en de feeling een beetje beging te krijgen, begin ik het wel steeds leuker te vinden. Ondanks de bugs en glitches.

Wat mij echter blijft irriteren is het squad systeem. Spelen met vrienden heeft zo totaal geen zin

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
v8power67 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:17:
[...]

Ja dat weet ik :P schiet altijd in burst, maar rare is dat je nu gewoon soms 3-4 bursts nodig hebt, terwijl ik in begin van de beta op ps3 gewoon 1-2 bursts nodig had, ds denk dat de verbinding gewoon achteruit gegaan is.
Ik sluit me aan bij jou mening dat je last van lag hebt... Het zal vast aan mijn verbinding liggen, maar als ik ga schieten op iemand dicht bij, dan lijkt hij gewoon altijd te laggen wat resulteert in een death. Tijd voor glasvezel hier...

Ik heb de beta trouwens op de pc en ps3 getest. Toch vind ik de beta op de ps3 er niet slecht uit zien. Het kan misschien ook aan mijn tv liggen dat dit zo lijkt. :P Het ziet er allemaal mooi uit maar nu moet het alleen nog speelbaar zijn, dan is het voor mij perfect. Ik zal het later nog wel een keer proberen, hopen dat het dan beter is.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Eerste indruk van de BETA:
Dit wordt een geweldig spel, de Frostbite Engine levert unieke game ervaring.

Wel zit de BETA, zoals je dat ook wel mag verwachten, vol met kleine bugs.
Ze zijn allemaal genoemd, door de vloer vallen, vastzitten, flikkerende textures.
Soms werkt ADS ineens niet meer.
Valt me ook op dat teammembers soms geen tag hebben.
Ook vlieg ik 1/10 games uit de server, dat kan ook best infra-gerelateerd zijn.

Qua settings:

Waarom kan je niet tussen maps door de server verlaten?
Waarom werken de key bindings niet?

En jammer van de campers, echt ongelooflijk veel die op hun buik gaan liggen wachten.

Het zit hier vol met COD spelertjes: hard rennen, individueel bezig zijn en niks doen aan het objective...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:20:
voor mensen die problemen hebben met het starten van het spel vanuit de webbrowser.
waarbij hij blijft hangen met de melding in de gamemanager dat hij aan het joinen is.
kunnen het volgende even proberen:
http://battlelog.battlefi...#post_2826551139104390718
(ik hoop dat het geen probleem is dat ik naar het forum van bf3 link)
Dit is al meerdere malen gepost. Maargoed, je intentie blijft natuurlijk goed en het is aardig van je dat je dit met ons wil delen. :)

Zou dit overigens niet mee genomen kunnen worden in de startpost? Ik zie een hoop vervuiling doordat telkens dezelfde vragen worden gesteld.

Neem dan ook gelijk ff mee dat op dit moment enkel de BETA gespeeld kan worden en dat je bij een beta tegen bugs, glitches en perfomance problemen aanloopt. Het gezeur hier is namelijk ongelovelijk irritant. Mensen verwachten een volledig werken spel. Iets wat je niet mag verwachten van een beta... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Proxx schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:49:
[...]
anders zoek maar eens op regedit in dit topic dan vind je ook wel een oplossing
Is een regedit de oplossing? Ik rommel niet zo graag in mijn registers van Windows. Slechte ervaringen mee. Enorm veel mensen kampen met dit probleem en er zou een fix komen, zo begreep ik.
http://forums.electronica...2684-unable-get-game.html

Wellicht doet de fix hetzelfde als de regedit handeling.

[edit] oh sorry mensen, ik begrijp dat dit al een hot topic is in deze draad. Omdat ik nu op de zaak zit en niet veel internet tijd heb, heb ik enkel de laatste paar paginas doorgenomen en zag er niet veel over staan. Ik zie het vanavond wel! :)

[ Voor 19% gewijzigd door RoyK op 30-09-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

RoyK schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:29:
[...]

Ik rommel niet zo graag in mijn registers van Windows. Slechte ervaringen mee.
A - we zijn hier op Tweakers >:)
B - je past alleen een folder-naam aan in je registry.
Pagina: 1 ... 22 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

(Slow)chat? <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1474225">BF3 kroeg topic</a>
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1469638">Het BF3 hardware topic</a>.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien